forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



glosniki tonsil

Znaleziono 1248 wyników na elektroda.pl: glosniki tonsil
Podstawowa forma zapytania: głośnik tonsil
Forum elektroda.pl Strona Główna

[sprzedam]glosniki tonsil 5.1 do zestawu kina domowego

witam mam na sprzedanie taki zestaw glosnikow:) cena do uzgodnienia Komplet kolumn 5.1 Tonsil Fenix, dynamicznie brzmiące z atrakcyjną stylistyką oraz wysoka jakością wykonania w kolorze: jasny buk. Specyfikacja: PRZEDNIE:Liczba głośników: 2Konfiguracja podłogowa 3-drożna, 4-głośnikowa Moc wejściowa...
Ogłoszenia Elektronika :: 09 Lut 2009 21:35 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3274

gdzie zregenerowac glosniki tonsil'a od altusow 110?

Witam Poszukuje kogos kto profeslonalnie zregeneruje mi ALTUSy 110...Najlepiej gdzies w okolicach trojmiasta. Prosze o pomoc Pozdrawiam.
Nagłośnienie Domowe :: 31 Sty 2007 14:33 :: dj magic :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 599


[kupie] Glosniki Tonsil S106 lub GD 10\20\3 Maluch\Polonez

Tonsil S106 lub Tonsil 10/20/3 Tak jak w temacie, kupie te glosniki, moga byc nowe, badz uzywane, ale w bdb stanie. Jezeli ktos posiada, chetnie odkupie. Dla ulatwienia dodam, ze byly montowane w Fiatach - Maluchach i Polonezach. Oferty prosze skladac tutaj, badz na maila: lightheart(at)wp.pl Noi...
Bazar Elementy elektroniczne :: 11 Sie 2010 18:54 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1648

Glosniki Tonsil GD 20/20 - zawieszenie.

Glosniki Tonsil GD 20/20 - zawieszenie.Witam Wszystkim Pisze Poniewaz Mam problem Posiadam Glosniki Tonsil Ponizej Zdjecie mam w nich Glosniki niskotowone Ktore sa w oplakanym Stanie oto ich stan i Parametry i nie mam Pojecia Czym Je Zastapic i prosze o Pomoc ;( oczywiscie Moga By Wiekszej Mocy Prosze o Pomoc
Technika Sceniczna i Studyjna :: 17 Sie 2008 13:01 :: joy_pl :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 732

Glosniki Magnat czy Tonsil

Do laguny kombi na przod, nie jestem zwolennikiem mocnego uderzenia i ma to grac nie "glosno" ale "ladnie". W drzwi 16cm i gwizdek na podszybiu. Chodzilem po sklepach i sluchalem czego sie da. znalazlem 1) Magnat Bull Power 216 -320zl 2) Tonsil Speed 170 - 300zl 3) Jakis zestaw VTRONIC...
RadiaSamochodowe Serwis :: 23 Lip 2003 17:35 :: Bonmis :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1192

Tonsil - glosniki 4 ohmowe

Witam. Wiecie moze czemu tonsil nie robi 4omowek i czy mozna zamowic u nich jakies glosniki 4ohmowe ? Dzieki za odp.
Technika Sceniczna i Studyjna :: 16 Lis 2005 15:41 :: łuki88 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 528

glosniki unitra tonsil ZG-40C

witam, mam takie kolumny glosniki unitra tonsil ZG-40C wymienilem w nich same membrany bo byly podziurawione i efekt jest wporzatku jak byscie mi doroadzili odnowe obudow do tych glosnikow bo sa strasznie zniszcone i czy dobrze zrobilem z wymiana membran. amplitener mam taki philips 752 troche...
Nagłośnienie Domowe :: 01 Lut 2007 00:18 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1596

Zwrotnica tonsil glosniki 4 lub 8 ohm co sie dzieje?

Witam! (mój pierwszy post:) (jestem amatorem ale jako takie pojęcie mam) Potrzebuję informacji od fachowców. Mam przerobione obudowy od kolumn tonsila (dwudrożne, zamknięte). Oryginalnie były tam GDWK 9/80 i GDN 20/40. Zwrotnica tonsila (nie znam częstotliwości podziału ale na pewno wacha się w...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 09 Maj 2008 22:45 :: RAFi X :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1787

Glosniki w kolumnach Tonsil Soundfinder 130

Witam . Prosilbym kolegow o doradzenie zakupu glosnikow niskotonowych do tych kolumn. W zestawie tym orginalne niskotonowe byly GDN 16/50/16 . Bas byl bardzo plytki , moze dobrac jakies tesle ? .
Nagłośnienie Domowe :: 21 Gru 2011 17:12 :: parish :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2261

Wzmacniacz i głośniki unitra tonsil

Wzmacniacz i głośniki unitra tonsilTylko wytłumaczcie mi, niby szajs ale każdy od niego zaczynał. Jak puszczałem z niego muzę to ładnie grało, chyba, że nie wiem co to znaczy ładnie grało :) Może od tych moich creativków zacofany jestem :):) Ta fotka chyba będzie lepsza od poprzedniej, to są już te głośniki które mi oferują: znalazłem...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 20 Kwi 2013 17:10 :: farjat :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 2136

2x Tonsil 25/40/3 8ohm - zbudowanie subwoofera

mam pytanie posiadam 2 glosniki tonsil gdn 25/40/3 czy nadaja sie one do zrobienia subwoofera ? lepiej wsadzic dwa glosniki do jednej obudowy czy zrobic dwa osobne suby. Prrzy glosnikach nie mam zawieszenia gornego(pianki) i nie wiem czy wymienic odrazu membranei zawieszenie dolne i gorne czy...
Nagłośnienie Domowe :: 15 Lut 2008 15:16 :: mczeslaw :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 677


jakie glosniki do obudowy ZGZ 20/4-H5

pewnie sam nazwa obudowy z bardzo nikomu nic nie daje. powiem tak, jest to zestaw glosnikowy unitry o ompedancji 4 omy i mocy 25 wat w srodku byly nastepujace glosniki; tonsil GDN 16/12 12 wat 8 omów 2 sztuki, i jeden wysokotonowy ale co to bylo nie wiem poniewarz wogole zostaly wykrecone i ich nie...
Nagłośnienie Domowe :: 19 Lut 2007 14:31 :: SzokalML :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 573

Tonsil...-czy może coś drgnęło??

Co nas interesuje jaki jest powód braku dostępności towaru? Pracuje tam może w porywach pięć osób, a wystawili ofertę w sklepie niemal taką jak miał Tonsil SA dziesięć lat temu. Jest oczywiste że nie mogą sprostać zapełnieniu magazynu takim szerokim asortymentem nawet gdyby mieli wystarczające pieniądze...
Ogólny Techniczny :: 30 Cze 2013 22:55 :: DrobnyCiulacz :: Odpowiedzi: 187 :: Wyświetleń: 25548

Glosniki + amiplituner

Witam, Chcialbym zakupic zestaw glosniki 5.1 + amiplituner do ok. 3000. Na dzien dzisiejszy wybralem glosniki TONSIL FENIX 2+2+1 oraz amplituner panasonic sa-xr 15. Prosilbym audiofilow o wypowiedz na temat tego zestawu lub cokolwiek co mogloby pomoc w doborze lepszego zestawu w tej cenie. Pokoj w...
Audio Serwis :: 20 Maj 2004 07:11 :: fajfer77 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 615

glosniki i monitor TV - LG M23wdp-pz

a czy jesli mam stare glosniki Tonsil np od adaptera to bede je mogl podlaczyc pod ten monitor? Czy glosniki musza miec swoje zasilanie? Jesli tak to w jaki sposob najlepiej to zrobic? Jakich koncowek (chinch, euro) uzyc?
RTV Użytkowy :: 22 Lut 2011 14:17 :: rodick :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 508

zestaw Yamaha RX-V 350 + glosniki tonsil Fenix sat

Mam pytanie. Czy zestaw Yamaha RX-V 350 + glosniki tonsil Fenix sat moze dzialac jako naglosnienie w biurze? Powiedzcie mi jak to mam podlaczyc. Juzs zakupilem ten zestaw, a dzis wieczorem musze to zgrac razem. Czekam na pomoc. Potrzebujacy
Audio Serwis :: 05 Kwi 2005 17:44 :: przemkrzych :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 477

subwoofer - Tonsil 30/80/2

hejka... mam do was pytania 1. czym roznia sie dwa glosniki Tonsil 30/80/2 i 30/80/4 ( sorki za blad w druku) 2. czy na tym glosniku mozna zrobic dobry subwoofer parametry glosnika impedacja 8 Ohm Qts - 0.26 Fs - 25Hz Vas - 0.27(m^3) efektywnosc 92db moc znamionowa 80W a grajaca...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 06 Sie 2004 19:13 :: tomaszo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1391

Tonsil GDN20/80/2. Czy to jest oryginał?

mambrana wyglada na fabryczna ale jednak ja bym uwazal bo kupilem ostatnio na allegro "fabrycznie nowe" glosniki tonsil gdwk 10/80 T i okazala sie ze byly naprawiane kopulki i to w nieszczegolny sposob wiec czeka mnie kupno kopulek
Audio Serwis :: 05 Sty 2005 15:21 :: levy_21 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 408

Glosniki Tonsil do auta?

Witam! Buduję od nowa nagłośnienie w Oplu Kadecie, wpadły mi w ręce głośniki Tonsil GDW 9/40 ( 40W 4Ohm). Pochodzą one z domowych kolumn. Zastanawiam się czy zapewnią one w miarę dobrą jakość, czy lepiej sie nie bawić w montaż tylko poszukać czegoś innego. Poza tym zastanawiam się nad zastosowaniem...
CarAudio Ogólne :: 06 Kwi 2005 14:36 :: Fazi :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 462

Glosnik tonsil sw 3251

Witam Mam w tylej pulce samochodu wlozone 2 glosniki tonsil sw 3251 i nie wiem jaki wzmacniacz potrzebny aby byl mieki i solidny bas. 50W mocy znamionowej wystarczy czy elpiej zainwestowac w 70w ?
CarAudio Ogólne :: 11 Mar 2006 15:17 :: larith_ :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 426

sprzedaż oraz naprawa głośników Tonsil,skupuje tylko Tonsile

Witaj... Mam na sprzedaż glosniki tonsiL: 2 x GDN 20/30/1 ( 4 Ohm) - do wymiany zawieszenie i ewentualnie membrany - cewki sprawne Kosz od GDS'a 30/30 (kosz z zawieszeniem dolnym) GDN 25/80 (15 Ohm) stosowany w kolumnach TON 200/400 cały sprawny - po wymianie zawieszenia na piankowe...
Ogłoszenia Elektronika :: 05 Lip 2006 06:58 :: ankuch :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1921

Regeneracja głośników GDN 16/20.

Witam... ja mam mianowicie taki problem. Mam glosniki tonsil 16/12 w ktory rozsypalo sie gorne zawieszenie, i postanowilem sam je zregenerowac. Po regeneracij okzazalo sie ze jeden z nich nie dziala. Czym moze byc to spowodowane??? wczesniej przed regeneracja sprawdzilem je czy dzialaja i okzalo sie...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 15 Paź 2010 07:10 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 666 :: Wyświetleń: 141055

KOLUMNY TONSIL ZG 25-C po renowacji

witam ladniej by wygladala ta kolumna z materialem naciagnietym na maskownice. Ale to moje prywatne zdanie :). Materialu pozukaj z sklepach z tkaninami. Ja material kupuje na Warszawskim Stadionie X-lecia. Cena takiego materialu to ok 5-7zl za metr odcinany z rolki, ktora ma ok 2m szerekosci. Ja...
Nagłośnienie Domowe :: 04 Wrz 2006 14:30 :: Stodal :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3743

Pioneer VSX-516 i Tonsil Mistral front

Witam. Przymierzam sie do kupna amplitunera z dwoma glosnikami. Zastanawiam sie nad Pioneer VSX-516 lub Koda AV-600x 7.1. i do tego glosniki Tonsil Mistral front. Amplituner jak na razie bedzie chodzil tylko z dwoma glosnikami bo w moim aktualnym mieszkaniu nie mam mozliwosci rozstawienia calego kina....
Nagłośnienie Domowe :: 28 Wrz 2007 15:40 :: buli78 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 750

Yamaha a-560 + Tonsil Samba 250

A ja przy okazji znalazłem coś takiego jak Diora Wega 120 [url=]Link. Wyglądają ciekawie; cena zdaje się być adekwatna do wyglądu i stanu kolumn. Co o nich myślicie?
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 07 Kwi 2011 07:15 :: wariato :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 2427

PIONEER VSX-D511 + Głośniki TONSIL 80W 4 Ohm ?

chodzi o te głośniki , do filmów i muzyki z naciskiem na muzykę ,a grać będzie w pokoju 4,50m na 2,20m
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 08 Cze 2014 11:53 :: typowymiro :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 375

[Sprzedam] Głośniki i Zwrotnice RFT,Tonsil,Samung,Denon,Pioneer,

[Sprzedam] Głośniki i Zwrotnice RFT,Tonsil,Samung,Denon,Pioneer,1.Głośniki Szerokopasmowe RFT L 2322.Głośniki w stanie bardzo dobrym technicznym jak i wizualnym.Lejki odpowiadające za wysokie tony nie pogniecione.Średnica: 13 cm.Parametry Moc: 10VA(15 W),4 Ohm.Stan: Używany.Cena 25 zł/szt.Link: 2. Zwrotnice Pasywne Dwu Drożne-RFT Stan:Używany.Cena 20 zł/szt...
Audio Bazar :: 02 Gru 2013 21:23 :: RFTiTONSIL :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 684

RADMOR 5412 popsuty troche + dod. glosniki

Sory ze dopiero teraz dopisuje. 2 kolumny podlaczone do wzmacniacza to UNITRA Tonsil (troche stare). W obu kolumnach sa po 2 glosniki tzn. jeden 20W 8Ω i drugi 15W 15Ω one sa podlaczone przez kondensator 2,2µF 63V firmy ELWA. A chce dolaczyc: 1 zestaw (zapasowe glosniki tez UNITRA Tonsil): 20W...
Audio Serwis :: 12 Cze 2005 12:05 :: barthezz :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 2829

TONSIL vs STX soundstation

chcem poznac wasze zdanie na temat glosnikow powyzszych firm. zamiezam niedlugo zmontowaz kolumny.wyszukalem glosniki: GDM 10/80/2 firmy TONSIL oraz takie cos: glosniki maja podobne parametry jezeli chodzi o moc, jedynie skutecznosc tonsil ma o 5dB leprza, za to stx jest dwa razy tanszy moje pytanie...
Audio Serwis :: 07 Sty 2007 18:30 :: arek10_1986 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 981

[Sprzedam] RFT,Pioneer,Tonsil,Samsung,Kenwood,Philips... Głośniki,Decki,Cd

[Sprzedam] RFT,Pioneer,Tonsil,Samsung,Kenwood,Philips... Głośniki,Decki,Cd1.Głośniki Niskotonowe Soundwave Głośniki w pełni sprawne wykręcone z Subwoofera.Parametry:Moc Ok.50W,8Ohm.Średnica: 18 cm.Używane.Cena: 20 zł/Para Link: 2.Tonsil GD 10-16/2,5 W 4 Ohm Głośnik w stanie takim jak na zdjęciach w pełni sprawny.Wyprodukowany na licencji pioneera.Parametry: Moc 2,5W,4...
Domowe Giełda Audio :: 27 Sty 2014 16:00 :: RFTiTONSIL :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 813

czy to tonsil i czy da sie sprzedac, jaka cena?

posiadam 2 uszkodzone glosniki tonsila, łudząco podobne do tych z aukcji: (GD 16/20/1) jedyne czym sie roznią to tym ze nie maja napisu tonsil. jeden ma uszkodzoną kopułke i resor a drugi całą membrame. pytam sie czy da sie to sprzedac bo niestety posiadaja jedna ogromą wadę - mają lekko ucięty kosz...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 15 Sty 2006 17:18 :: qscgu :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 635

Kolumny glosnikowe Unitra - Tonsil - naprawa/tuning?

Wpadly mi ostatnio w rece dwie dwudrozne kolumny glosnikowe Tonsil (30W, glosnik niskotonowy to GDN 20/30). Jenda ma calkowicie zerwane zawieszenie gorne. Graja ponoc pieknie (kiedy sa cale). Jak najlepiej wziac sie za naprawe? Wymienic w obydwoch tylko amortyzator, czy moze cala membrane? A moze lepiej...
Nagłośnienie Domowe :: 19 Cze 2006 19:01 :: Caleb_ :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1103

Tonsil Zg 30 - głosniki niskotonowe

Witam, jestem w posiadaniu kolumn Unitra Tonsil zg 30 wat, 8 omowe. takie jak na tej aukcji Jeden z głosnikow niskotonowych 'pierdzi' . Wydaje mi sie, ze trzeba go wymienic, a jesli wymieniac to w obydwuch kolumnach(?). Jakie glosniki wybrac ? ( jesli sie nie myle, powiny to byc glosniki nisko-srednio...
Nagłośnienie Domowe :: 23 Cze 2006 22:19 :: dj master :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3362

Jakie głośniki? Mam Wzmacniacz Sony Xplod 444.

Mam Wzmacniacz Sony Xplod 444 i chcialem dobrac pod niego glosniki 2x13cm na przod i 2x 16 na tyl. Jakie beda najrozsadniejsze pod ten wzmacniacz ? Dodam jeszcze ze mam Subofer pioneera ale on ma swoj wzmacniacz. Polecam głośniki tonsil ze względu na dobrą jakość. na przód Tonsil Speed 1300S na...
CarAudio Ogólne :: 05 Wrz 2006 15:21 :: powalla :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1314

Jakie głośniki wstawić w tym wzmacniaczu?

Jesli tam masz Tonsile GD 20/40 40W/8ohm w szeregu- to masz 80W/16ohm, a wiec ja proponuje kupic Ci na allegro glosniki Tonsil GDN20/60-15ohm lub 20/80-15ohm czy tez 8ohmowe- w 200zl sie zmiescisz bez problemu-nawet za nowki-bo widzialem osobiscie-sklepowe glosniki Tonsil. I wtedy polaczysz jak 15ohmowe...
Audio Serwis :: 17 Sie 2007 13:47 :: zibisound :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 927

Jak podłaczyc glosniki? (opornosć)

witam! Mam problem, posiadam końcówke mocy elektronika wm-200 i do niej dwie kolumny (samoróbki). Jedna i druga kolumna składa się z: 4x gwizdki - takie zwykłe okrągłe (made in china) połączone szeregowo (przed nimi jakaś cewka? Zwrotnica? Nie wiem bo się nie znam) 4x głośnik tonsil gd 30/50...
Nagłośnienie Estrada :: 04 Lut 2011 15:24 :: przecin11 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 921

jaka jest roznica tonsil zeus a tonsil zeus diy?

geniusek ja mam zeusy i nie narzekam a glosniki mysle ze sa lepiej wykonane niz kiedys. W zeusach glosniki sa inne niz w altusach sa na podwojnych magnesach dzieki temu maja wiekszy wychyl membrany niz w innych tonsilach. W zeusach glosniki pomalowane sa farba ktora pod katem zmienia kolor.
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 03 Gru 2013 02:47 :: geniusek :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1935

[Sprzedam] Peerless SLS 8, 3x Heco HW 170 K-CPG 880, 3x Tonsil GTC 11/130

[Sprzedam] Peerless SLS 8, 3x Heco HW 170 K-CPG 880, 3x Tonsil GTC 11/130Witam Mam do sprzedania następujące głośniki: Peerless SLS 8 - używany, sprawny w bardzo dobrym stanie, 150 zł do negocjacji - Heco HW 170 K-CPG 880 - 3 sztuki, 2 używane, 1 nie używana, tylko sprawdzona, sprawne, stan bardzo dobry, 50 zł za sztukę do negocjacji - Tonsil GTC 11/130...
Audio Bazar :: 21 Wrz 2014 09:49 :: PawelCz :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 183

Najlepsze glosniki do jak najmniejszej pojemnosci

Wiesz Pawel S. naprawde jestem Ci wdzieczny, ze interesujesz sie moim topikiem. Napisalem dwa mce temu podobny i nie dosc, ze ktos mnie zganil, to jeszcze nikt wiecej nikt nie odpisal. Zalozenia wstepne: Zasilanie 110V (Chicago), czyli zasilanie sieciowe, moc nie ograniczona. Moze w przyszlosci upgrade...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 07 Maj 2009 11:24 :: Pawel S. :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3429

Tonsil Zeus temat posiadaczy tych Kolumn

Witam was kochani chcial bym zalozyc taki temat opini tych oto Glosnikow bo nie ktorzy nie wiedza ze zeuski sa lepsze od Altusow i kupuja je ale to jest ich wybor.Pare wypowiedzi uzytkowniko na temat zeuskow. TONSIL ZEUS !!!!!!!! Parametry: moc...
Nagłośnienie Domowe :: 05 Paź 2006 13:52 :: sqnklop19 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 5153

Wymiary Tonsil SCHERZO ??

Czesc elektrodowicze. Mam taka prozbe malutka, poniewaz niemam kasy na nowe kolumny (niestety) ani nawet na urzywane wiec sobie pomyslalem zeby zbudowac jakies poniewaz mam glosniki takie tanie ale zawsze to glosniki: 4*200mm (basowy), 2*130mm (sredniak),2 wysokotonowe piezoelektryczne. Pomyslalem sobie...
Audio Serwis :: 24 Kwi 2004 11:51 :: wedel :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1012

Głośniki - jak je podłączyć? Cztery głośniki owalne.

mam pewiem problem poniewaz mam 4 glosniki owalne moze ktos takie ma to podam kod albo nazwe jak tam kto to rozumie bo to sa 2 te same i drugie dwa te same mniejsze: pierwsze 2:TONSIL GD-10-16/5 MADE IN POLAND 5 W 4Ω drugie dwa male:TONSIL GD-8-12/1,5/3 MADE IN POLAND 1,5 W 6Ω i wlasnie...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 04 Sty 2005 15:48 :: Ptolek :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 756

Jaki tonsil na suubwofer?

wiatm wszystkich forumowiczów tak się zastanawiałem mozna kupic tanio glosniki na allegro do regeneracji albo tez nie glosniki czyli Tonsil tam innych nie ma no Tesla a tak to to są jakies nie wiem co to jest ale nie wazne....powiedzcie ktore tonsile sie nadaja do nieduzego suuba 25 mogą być ? a moze...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 11 Mar 2005 10:56 :: jaro_21 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 426

Kolumny Tonsil new mildton 170

Witam Czy ktos wie moe jakie sa glosniki basowe w kolumnach Tonsil new mildton 170 ?? Jesli kots wie to niech poda od razu wszytkie symbole z glosnikow jak ma takie kolumny luub mial lub po protu wie jakie tam sa glosniki.
Technika Sceniczna i Studyjna :: 03 Cze 2005 18:04 :: DJ Volt :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 6891

Proba kopiowania Tonsil maestro 2 180

Dzis mialem okazje posluchac Tonsil maestro 2 180. Musze przyznac ze graly pieknie. W mojej glowie narodzil sie pomysl skopiowania ich ;) I tu pojawiaja se pytania: 1. Jakie glosniki sa w nich zastosowane? 2. Czy jest to mozliwe w kwocie 800zl ( 2 sztuki, kasa tylko i wylacznie na glosniki ) 3....
Nagłośnienie Domowe :: 26 Lut 2006 19:23 :: Elminster :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 755


Kolumny podłogowe na głośnikach Tonsil'a, a może innych??

A te marki które podał przemo-lukas na 100% sprawdze :-)
Nagłośnienie Domowe :: 31 Lip 2007 08:57 :: przemo-lukas :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 636

STX GDN 38/300 czy Tonsil 30/150??

Ktore glosniki sa wg was lepsze Tonsil GDN 30/150 czy STX 38/300?? Moge mieć Tonsila za 200 zl nowego (gosciu pisze ze lezal na polce sklepowej 2 lata i byl tylko sprawdzany...) STX to koszt ok 200 zl za nowe. Ktore glosniki polecacie bardziej?? Prosze o wasze opinie :)
Nagłośnienie Estrada :: 04 Sty 2008 18:36 :: SzokalML :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1795

Jak polepszyć jakość dźwięku w tonsil altus 110

podpisuje sie pod tym co mirro napisal. wymiana na inne glosniki niz tonsil powinno byc karalne. U siebie wymienilem na mocniejsze tonsile i do tego wytlumilem skrzynke. Zachowalem sie malo profesjonalnie bo wytlumialem welna mineralna ktora mi zostala z ocieplania dachu. Jezeli chodzi o walory dzwiekowe...
Nagłośnienie Domowe :: 23 Lut 2008 19:58 :: RAFi X :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3259

Reaktywacja Tonsil ZG15C11

mam pytanie mam komplet 4kolumn stare unitra tonsil kupilem do nich nowe glosniki gdn 16/30/8 oraz wysokotonowe gdw 9/15/8 kupilem je bo przeczytalem ze to odpowiedniki tych ktore byly orginalnie w tych kolumnach (zestaw unitra tonsil zg15c11) w dwoch byl tylko (orginalnie) kondensator 2,2 uF...
Nagłośnienie Domowe :: 09 Wrz 2008 13:29 :: Marcin230693 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3063

Subwoofer Tonsil ZGN 200-8-594 uszkodzona zwrotnica.

Subwoofer Tonsil ZGN 200-8-594 uszkodzona zwrotnica.Witam!!! Posiadam subwoofer Tonsil ZGN 200-8-594 i po pewnej imprezie subwoofer przestal dzialac:-( Podlaczylem glosniki bezposrednio pod wzmacniacz i dzialaja. Pozniej sprawdzilem cewki na zwrotnicy i tez sa sprawne wiec kondensatory sa strzelone. Mam pytanie jakie kondensatory mam kupic? Sa tam...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 17 Kwi 2010 22:01 :: marcus99 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1842

[Sprzedam] Tonsil altus 110 Polecam!

Mam na przedaż kolumny Tonsil altus 110, kolumny maja wymienione wszsytkie glosniki od gwizdkow po basowe ktore zmienilem 3 miesiące temu na glosniki o wiekszej mocy i osiagajace nizsze czestotliwosci wiec nizszy bass, czego nieco brakuje w oryginalnych tonsilach. balem sie zmiany, gdyz myslalem ze kolumny...
Ogłoszenia Elektronika :: 09 Kwi 2011 07:30 :: ANUBIS :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 671

Smukłe kolumny lub może monitorki ??

Witam wszystkich. Mój pokój ma 9m2. Słucham muzyki każdego rodzaju , prócz rocka , metalu , jazz'u. Poszukuję kolumn do niego. Zastanawiam się nad Tonsil Sonata 120 , Diora Polaris 120 , Tannoy M2 , Tonsil Maestro sat 60. Co wybrać ? Lub co wy mi doradzić możecie ? Znalazłem na Allegro coś takiego. tu...
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 17 Sty 2012 23:21 :: balda94 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1323

Tonsil zg30c 114/115 vs schneider 6031ls i wzmacniacz luxman lv-90 - pytania

Witam! Posiadam glosniki schneider 6031ls i wzmacniacz luxman lv-90. Zastanawiam się nad zmiana moich 3 droznych kolumn na zg30c 114/115 - 2 drozne. I tutaj rodza się moje pytania : - Czy glosniki 2 drozne zagrają lepiej od 3 droznych ? - Oplaca się zmieniać na tonsil ? - Zg30c bedą dobrym wyborem...
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 07 Kwi 2013 16:50 :: kzeqiuex :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 594

Jakie głośniki? Fiat Siena 1.4 z 1997r.

Mam fiata Siene 1.4 z 1997 r. Chcialbym zamontowac jakies glosniki zeby wszystko ladnie gralo. Mam radio z MP3. Mam z tylu glosniki 165 mm Tonsil'a. Graja ladnie ale jak dam wiecej tak do polowy to zaczynaja pierdziec. Chcialbym jakies glosniki basowe na tyl i cos na przod. Prosilbym o jakies porady ...
Co kupić Archiwum :: 17 Maj 2005 11:33 :: retoropak :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 795

Ponownie o TONSIL- u

dla mnie tez nie ma firmy nad tonsila. powiem ci jedno mialem kiedys glosniki tej samej mocy sony i tonsil. dalem na nich za duza moc. Tonsil sie przegrzal ale później pez problemu mi graly natomiast sony juz nie chcialy bo sie popalily. pozatym tonsil produkowal takie ze mozna bylo je rozkreciec i...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 15 Wrz 2003 22:55 :: krzysiek :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1440

tonsil kontra inne firmy

Witam! Ja osobiscie daze Tonsila szczegolnym szacunkiem i uznaniem.. Przeciez wiadomo Polska to nie Japonia nie oszukujmy sie nie przoduje we sprawach technologii.. Jednak nieliczne odlamy Takie jak wlasnie Glosniki z Wrześni sa moim zdaniem powodem do dumy.. I to nie z braku wiedzy czy umiejetnosci...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 28 Wrz 2004 11:57 :: juliusz :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 2586

TONSIL GDWT 9/100 vs.STX GDWT 10/200 z CELESTION TF0818

TONSIL GDWT 9/100 8Ohm vs. STX GDWT 10/200/8 PB z CELESTION TF-0818 Witam, na wstępie prośba do ludzi którzy wiele gdybają a mało robią, może ograniczcie się do czytania postów osobników którzy na prawdę coś robią i co nieco już słyszeli? :) Drugi dzień staram się wyłonić zwycięzcę starcia, które...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 03 Lip 2010 16:36 :: mateusz885 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3309

Kolumny do 400zł do pokoju 16m2 co wybrać?

Kolumny do 400zł do pokoju 16m2 co wybrać?Witam Od paru dni zastanawiam się nad wyborem sprzętu grającego do pokoju. Preferowana muzyka - od jazzu i reggae po ska, soft rock, rzadziej disco/dance. Bas nie musi przytłaczać, ale chciałbym żeby był zauważalny. Przeglądałem to forum kilkanaście stron wstecz i zauważyłem powtarzający się wątek...
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 19 Kwi 2012 22:09 :: RD95 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1538

Kolumny Tonsil ZgC60-8-42 ''Sanyo'' ?

Witam dziś na allegro znalazłem kolumny Sanyo - Tonsil ZgC60-8-42 zdziwiłem się bo piszę że Sanyo ale To jest tonsil wiem bo posiadam takie kolumny.Więc pytanie jest takie czy tonsil kopiował Sanyo?? Czy na odwrót?? Jak to było??
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 28 Lip 2012 19:12 :: telecaster1951 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 966

Głośniki Tonsil Excellence DIY + wzmacniacz Pioneer A-7

Witam, Jestem tu zupełnie nowa i bardzo proszę o pomoc. Ucho mam wrażliwe, ale nie znam się na sprzęcie i parametrach. Posiadam: - prostokątny pokój ok. 25m2 otwarty z boku na hol, z zajętym przednim narożnikiem. - Amp. PIONEER A-7 - BOLERO 200, po modyfikacjach u poprzedniego właściciela...
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 20 Sty 2013 11:36 :: kotwodny :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 486



Strona 1 z 21 Idź do strony 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: włącznik zdalny zespół wodny junkers citroen xsara paliwo najlepsze głośniki samochodowe włącznik kołyskowy zmieniarki nissan lexmark 2300 panele fotowoltaiczne cyfrowy polsat router wymiana pierścieni płyn chłodnicy smarowania łańcucha
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group