forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



glosnomowiacy

Znaleziono około 150 wyników na elektroda.pl: glosnomowiacy
Podstawowa forma zapytania: głośnomówiący
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Nokia 3100 problem z glosniczkiem

Witam!Mianowicie problem polega na tym ze nie slychac rozmowcy, dopiero po wlaczeniu na glosnomowiacy mozna sie dogadac.Kupilem nowy glosnik ale to samo jest:/ czego to moze byc wada?zna sie ktos na tym?czytalem co nieco i z tego z dowiedzialem to tylko to ze trzeba by przecyzscic styki...?z gory dzieki...
GSM Serwis :: 20 Lip 2006 17:05 :: bazantowo :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 393

Renalut Laguna II i zestaw glosnomowiacy

Witam! Moze to smieszne pytanie, ale gdzie sie podlacza zestaw glosnomowiacy w lagunce? Nie wiem czy jest to tak samo jak w innych samochodach (tzn tak czy inaczej tez bym nie wiedzial, to moje pierwsze auto i pierwszy zestaw :) ) szukalem tam gdzie serwisanci sie podpinaja do komputera (pod popielniczka...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Lip 2006 13:11 :: Błażej :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 794

Nokia zestaw BLUETOOTH głośnomowiacy

WItam, nie wiem czy jestem w dobrym dziale, ale w sumie dotyczy do sprzetu GSM. Mam zestaw glosnomowiacy NOKIA (bluetooth), problem w tym ze modulacja glosu slyszanego w glosniku jest do bani, nic sie nie da zrozumiec z tego co mowi rozmówca. Moje pytanie do fachowców: czy mozna jakos to zmienic? Przepuscic...
GSM Serwis :: 23 Sie 2006 20:16 :: jaco777 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 710

Wielki problem z Sagem Myx 5-2

witam mam duzy problem z sagemem a mianowicie po wyslaniu smsa lub odbiorze telefon sie zawiesza na ok 1 minute a pozniej odwiesza... 2.Mam wlaczony tryb glosnomowiacy ktory nie dziala i kotrego nie da sie wylaczyc...Nikt mnie nie slyszy ani ja nikogo... Czy to wina softu? Czy da sie go wgrac...
GSM Serwis :: 23 Sie 2006 10:25 :: revolt :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 395

Zestaw glosnomowiacy z zestawu sluchawkowego

Witam mam takie pytanko chcialbym zrobic nastepujaca rzecz: Mam telefon z zestawem sluchawkowym, chcialbym obciac sluchawke i podlaczyc te kable do radia w samochodzie na zlacze line in a mikrofon przeniesc na tapicerke nad oslona przeciwsloneczna. Czy pomiedzy telefonem a wejsciem liniowy potrzebuje...
GSM Serwis :: 29 Sie 2006 20:04 :: adam77 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 639

Nokia 6610i i bardzo słabo słychać rozmówcę

Witam! Kupilem telefon nokia i ma ona maly mankament: otoz podczas rozmow wogole nie slysze osoby dzwoniacej do mnie (tzn. slychac ale bardzo slabo) i dzwiek tak jakby delikatnie harczy. Jednym slowem jakosc rozmowy jest tragiczna. Gdy wlaczam glosnomowiacy jest ok. Jaki moze byc koszt naprawy? jesli...
GSM Serwis :: 23 Wrz 2006 00:39 :: 206cc :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1391

3650 nokia niedziała głośnik. ...

Perzeczysc wtyk wyjsciowy(ten pod ktory podlacza sie zestaw glosnomowiacy ) bez rozbierania komorki (jest on na dole komorki)
GSM Serwis :: 11 Wrz 2006 16:33 :: bojan1000 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 627

zestaw glosnomowiacy wylaczony nokia 7650

Mialem taki problem ze przy wlaczeniu magnetofonu czy czegos przez zestaw wyskakiwal napis ze zestaw glosno mowiacy wylaczony.ciekawe bylo to ze po polozeniu telefonu na lewym boku na stole zestaw dzialal.chodzilem po serwisach i nigdzie nie zrobili.przypadkiem kumpel zalal mi telefon woskiem ze swieczki.wyczyscilem...
GSM Serwis :: 12 Wrz 2006 18:02 :: dropsik :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 464

6230i - jak ustawić pokazywanie czasu rozmowy?

ile powinna trzymac bateria przy dosc obciazonym uzytkowaniu ? opisze wam plan dnia . baterie naladowalem na max o 12 w nocy o 11 rano zacząłem wgrywac na karte rozne mp3 itd bynajmniej zajelo mi to 1h-1.5h rozmowy na glosnomowiacy okolo 10-20minut oraz sluchanie muziki jakies 2-4 godziny i baterie...
GSM Serwis :: 30 Wrz 2006 01:26 :: mulat :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1136

Sinus A 500. Po podłączeniu do linii nie działa.

witam probowalem tak, dzwonilem z komorki na ten telefon ale byl tylko sygnal dzwonienia a na tym telefonie nic sie niedzialo:( dodam jeszczze ze ja wykrece z tego sinusa numer na komorke to chwilke jest wybieranie i puzniej od razu w niej pojawia sie czas rozmowy, choc nie dzwoni na komorke :( a gdy...
Początkujący Serwisanci :: 05 Lis 2007 14:36 :: PICIA :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 770

Nie Moge uruchomic Volvo V40 rok 2002

Mam powyzszy model i jak wlacze zaplon zaczyna migac pomaranczowa kontrolka (przekreslony samochod, pierwsza kontrolka z prawej strony w desce licznikow) i samochodu nie mozna "zapalic". Nadmieniam, ze jest w aucie zestaw glosnomowiacy Nokia CK-7W i czy on ma cos z tym wspolnego.W ogole gdzie szukac...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2006 07:00 :: andszka :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3904

Nokia 6230i + zestaw CK-1W... problem :(

Witam. Zamontowalem dzis zestaw glosnomowiacy CK-1W i telefon (nokia 6230i) go nie wykrywa. Moze cos zle podlaczylem, choc nie sadze... Sposob podlaczenia: - czerwony - kabel zasilanie +12V (podlaczylem pod radio do kabla w ktorym napiecie nie gasnie po wylaczeniu stacyjki) - czarny - oczywiscie masa -...
GSM Serwis :: 19 Lip 2007 13:40 :: kalixst :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1008

!!!NOKIA 3100 GŁOŚNIK DZIAŁA TYLKO NA GLOSNOMOWIACYM!!!

glosnik ten na gorze od rozmow i ten od polifonii to nie to samo.glosnomowiacy leci z tego od polifonii z boku jakbys nie zauwazyl.musisz wymienic glosnik ten od rozmow ktory jest obok lcd i powinno chodzic
GSM Serwis :: 22 Gru 2006 13:23 :: ---Andrzej--- :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2464

Brak dzwonków w nokii 3100.

a jak nie działaja dzwonki i tryb glosnomowiacy to juz wina wzmacniacza?? Buzer wtedy juz odpada???
GSM Serwis :: 05 Sty 2007 08:26 :: MILO :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1502

V3 po wymianie glosnika dalej cisza

Witam Telefon jak w temacie po wymianie glosnika praktycznie cisza (delikatnie sie przebija znieksztalcony dzwiek ale to tak ze zrozumiec nie mozna) Jak naciskam klawisze to rowniez slychac baaaardzo ciche pikniecia i dotego znieksztalcone. Telefon byl delikatnie zmoczony w okolicach glosnika tak...
GSM Serwis :: 04 Sty 2007 22:14 :: radko_ :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 630

6030 - brak dzwonków, wibracji i trybu glośnomówiącego

Witam Mam problem jak w temacie. W momencie zmieniania melodii słyszalne jest tylko brzeczenie i nic wiecej. Nie ma melodii i wibracji. Tryb glosnomowiacy jest rowniez niedostepny. Czy ma ktos jakies pomysly jak to naprawic??
GSM Serwis :: 22 Lut 2007 12:14 :: kazekk84 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 636

line in w CAR 300. Wie ktos jak to zorganizować?

dokladnie mam tak zrobione juz bez przekaznika bo wystarczy jeden obwod zewrzec na stale a drugi do przelaczania radio/kaseta po przez przyklejowny do przyciskow mp3 wlacznik a kablem ekranowanym wpialem sie po przez kondzior 1mikro i dzielnik 10k i 6,8k ktory juz tam jest zastosowany do linii kaseta...
Radia Samochodowe Serwis :: 04 Wrz 2007 16:39 :: doubleube :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 3078

nokia 3100 nie dziala glosniczek

witam mam taki problemik z modelem telefonu nokia 3100 jak dzwonie do kogos to nie slysze go w glosniku dopiero jak wlacze na glosnomowiacy to jest ok i jak podlacze zestaw sluchawkowy tez jest all ok spotkal sie moze ktos z takim problemikiem ?? pozdrawiam
GSM Serwis :: 07 Maj 2007 23:27 :: marex32 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1483

Nokia 6070 i brak fonii w słuchawce, buzer OK

nieprawda kolego Mar_kol przez tryb glosnomowiacy na bank rozmowa idzie z buzera w 3100 bo dzisiaj to sprawdzalem
GSM Serwis :: 07 Maj 2007 14:09 :: Aaadam :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1418

Zestaw Nokia HFU-2 czy da sie podłaczyc nokie 6233??

Mam zestaw glosnomowiacy nokii z centralka HFU-2, ktory jest przewidziany do nokii 6210 i 6310. Mam uchwyt pod telefon 6233 i chcialbym sie dowiedziec czy istniej jakis kabel łączący centralke z uchytem , pozyczyłem od kolegi z innego zestawu taki kabel i podłaczyłem pod DATA/HANDSET ale nie działa...
GSM Serwis :: 14 Maj 2007 17:39 :: damianfym :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1631

siemens cx65 itp Nie kapuje jak zrobić mute

mam zestaw glosnomowiacy przewodowy i chce miec automatyczne wyciszenie radia - zestaw nie podaje zadnego sygnalu w momencie dzwonienia wiec musze cos takiego sam dorobic ale skad wziasc sygnał ? nie mam bladego pojecia jak to jest zrobione bo na złączu telefonu nie ma przeciez zadnego wyjscia...
GSM Serwis :: 04 Cze 2007 10:38 :: pchot :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 411

Telefon na abonament , jaki wybrać?

w800 ma glosnomowiacy
GSM Serwis :: 16 Lip 2007 22:37 :: piotr96361 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2411

Nokia 6280 i Cark 91 - problem z ladowaniem

Witam. Zamontowalem sobie zestaw glosnomowiacy Cark91 do tego mam adapter zakupiony na allegro i uchwyt CR43 do mojej Nokii. Wszystko dziala super tylko po wlozeniu telefonu pokazuje sie komunikat ze nie laduje. Czy mozecie mi pomoc w rozwiazaniu problemu. Z gory dziekuje Pozdrawiam Robert
GSM Serwis :: 16 Cze 2008 00:34 :: kociol96 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 992

Nokia E50 polaczenie przez Bluetooth problemy

witam mam problemy z moja E50, mianowicie jak podlaczam via bluetooth zestaw sluchawkowy lub zestaw glosnomowiacy w samochodzie to czesto zrywa mi polaczenie, lub rozmowca mnie nie slyszy (zarowno w jednym jak i drugim) z innymi telefonami dzialaja w/w urzadzenia idealnie co moze byc przyczyna?
GSM Serwis :: 13 Wrz 2007 20:58 :: kulca :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1020

Buzzer czy będzie pasować

dzwonki i wszystko jest tylko nie dziala tryb glosnomowiacy
GSM Serwis :: 09 Sie 2007 12:35 :: Rhingsm :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 807

Dobre Glosniki 10cm Ktore benda najlepsze ?

Witam potrzebuje 4szt glosnikow do Renault Kango chodzi o to zeby graly naprawde czysto i jak trzeba to zeby tez zagraly w miare glosno (jak na 10cm ) kwota do dyspozycji to ok 300zl Kpl (2szt ) Glosniki maja sluzyc glownie do rozmow telefonicznych (zestaw glosnomowiacy ) ale takze do sluchania muzyki...
CarAudio Ogólne :: 17 Sie 2007 09:47 :: qstosz :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3427

Nokia 3650 charczący i cichy dżwięk.

Przyznaje że to pierwszy telefon który mam zamiar naprawić a nie zdemolować:D a UEM już zlokalizowałem i ... wygrzałem ale bez jakiego kolwiek skutku. A nie mogłem go wcześniej zlokalizować ponieważ się nie wtajemniczałem w schemat tej nokii Sam przynajesz ze to twoj pierwszy telefon. Jesli nie chesz...
GSM Serwis :: 19 Paź 2007 20:35 :: wladza13 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1026

SE W300i słyszę sam siebie w głośniku. Uszkodzony microfon.

Mialem cos takiego uszkodzony byl N2300. Jest to glass polozony przy narozniku blach przy zlaczu systemowym. Uszkodzenie powstaje po zapodaniu napiecia na zlacze systemowe npprzez uszkodzony zestaw samochodowy (glosnomowiacy). Jak ktos chce zapodam schemat.
GSM Serwis :: 22 Maj 2008 14:21 :: koniu031 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 972

Wyrwane pola lutownicze 6630

Uklad o ktory mi chodzi znajduje sie nad gniazdem LCD, jest lutowany w 4ech miejscach...Jedyny tak mocowany do plyty w tym miejscu Dodano po 1 Panowie czy istnieje w ogole mozliwosc naprawienia tej sluchawki??Szkoda by bylo zeby poszla na czesci bo jest w idealnym stanie i tylko ten glosnik...
GSM Serwis :: 06 Lis 2007 10:10 :: markom1 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1131

[ Sprzedam ] NAwigaca GPS Garmin Nuvi 660 FM TMC + Mapy|NOWY

Sprzedam nawigację firmy Garmin , model nuvi 660 fm, 2gb pamieci wew, plus SD, bluetooth (integracja z telefonem - zestaw glosnomowiacy - mozliwosc rozmowy przez radio w aucie przez nadajnik fm w uzadzeniu) 4.3cala ekran dotykowy, odbiornik komunikatow TMC - korki utrudnienia w ruchu garmin przelic...
Ogłoszenia Elektronika :: 26 Sty 2008 13:22 :: miruss :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1421

SE W910i nie wszystkie dźwięki działają

Witam Mam problem z W910i, tzn, jak ktos do mnie dzwoni to slysze dzwonek, ale jak odbiore polaczenie to nic nie slysze, ani osoba z ktora rozmawiam mnie nie slyszy, probowalem przelaczyc na glosnomowiacy, to samo, po wpieciu sluchawek, to samo. Natomiast wszystkie inne dzwieki slysze, mp3 itp, po...
GSM Serwis :: 20 Lut 2008 16:00 :: Londo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 881

Nokia N-gage QD glosnik do rozmow padl

Witam. Gdy ktos do mnie dzwoni nie dziala glosniczek do rozmow musze wlaczac tryb glosnomowiacy, da sie to naprawic jakos? Wie ktos czy to wina glosniczka czy jakiegos modulu?
GSM Serwis :: 30 Sty 2008 17:18 :: MaciekD24 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 456

wyciszanie radia Mazda 6 przez zestaw glosnomowiacy

witam zamontowalem sobie ostatnio zestaw glosnomowiacy Nokii, ma on kabelek gdzie w momencie prowadzenia rozmowy jest podawana masa (MUTE) w aucie mam radio fabryczne i chcialem podlaczyc zestaw do niego aby radio wyciszalo sie automatycznie znalazlem rozpiske kostki z innego modelu mazdy: L...
Radia Samochodowe Serwis :: 03 Lut 2008 23:27 :: phonex :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2194

problem z zestawem lub telefonem cark91

witam oryginalnie zainstalowany system glosno mowiący do nokii 6310i i ta nokia chodzi bez problemu dzialaja wszystkie funkcje jednak po wlozenu 6210 takze dziala wszystko rozmowa, ladowanie, zapala sie system glosnomowiacy lecz podswitlenie telefonu caly czas swieci wiec nim naladuje baterie to szybciej...
GSM Serwis :: 12 Mar 2008 17:47 :: kowalwalcz :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 569

Nokia 6610 - problemy innego typu

Dzwonki i glosnomowiacy ida na tym samym glosniczku, mozesz sprawdzic od polaczenia buzzera ze stykami, z 6230 mozesz wziac glosniczek od dzwonkow. A czy po podpieciu sluchawek na wyswietlaczu pojawia sie ikona sluchawek?
GSM Serwis :: 24 Cze 2008 22:04 :: kociol96 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 821

Zestaw glosnomowiacy AUDIO 2000 FWD Schemat zasilania

Wiatm posiadm zestaw Audio 2000 FWD ale nie mam schematu podlaczenia zasilania zlacze 8 pinowe posia kable o kolorach patrzac od tylu na kostke CZARNY-----------ZIELONY------------... Pozdrawiam z gory dziekuje...
GSM Użytkowy :: 12 Kwi 2014 18:21 :: kiu86 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 13783

DEH-4000UB a zestaw glosnomowiacy

witam serdecznie! wlasnie stalem sie posiadaczem radyjka Pioneer DEH-4000UB. mam pytanie, czy ktos wie jak polaczyc to radio z zestawem glosnowmowiacym, zeby przyciszalo muzyke podczas przychodzacego polaczenia ... a moze idzmy jeszcze dalej .... jest opcja zebym rozmowce slyszal w glosnikach ???
CarAudio Ogólne :: 18 Wrz 2008 12:10 :: commor :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 654

Samsung D900i czy aparat ma lampe blyskowa??

Ja polecam wersje bez i. Nie ma radia, ale za to sa swietne zmodyfikowane softy. I jesli chodzi o funkcjonalnosc to nie ma chyba lepszego samsunga :) min.: -wlaczanie diody 1 przyciskiem (latwo dostepna latarka) -blokowanie wybranych pozycji w menu za pomoca hasla -czarna lista (blokowanie niechcianych...
GSM Użytkowy :: 21 Sie 2008 19:26 :: krzychoo89 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4962

Zestaw samochodowy w Renault Megane

Witam Znajomy mnie wypytuje,ale nie moge nic konkretnego odpowiedziec. Chodzi o to,ze ma w Renault Megane zamontowany zestaw glosnomowiacy,w ktory wchodzi jedynie Nokia typu 6310i,a ma w tej chwili Nokie E50,jest troche szersza.Czy jest mozliwosc wymiany samego uchwytu na pasujacy do E50,gdzie takie...
GSM Użytkowy :: 06 Wrz 2008 18:28 :: munenori :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 666

Wyciszanie radia samochodowego ( fukcja mute), a radio CB

Witam wszystkich... Ostatnio nurtuje mnie pytanie czy mozliwe jest podlaczenie do wyjscia mute radioodtwarzacza samochodowego (Pioneer 6800), CB radia (tti 770) tak aby gdy ktos nadaje na CB, radyjko samochodowe automatcznie sie wyciszalo, tak samo jak dzieje sie to podczas rozmowy przez telefon gdy...
Radiotechnika Początkujący :: 21 Wrz 2008 15:45 :: sq6ade :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1832

Pomoc przy podłączeniu....

Sory za glupia pomylke, naturalnie chodzilo mi o zestaw glosnomowiacy. slavwek.ie dzieki za poprawke
CarAudio Ogólne :: 28 Wrz 2008 11:23 :: KamilMC1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 813

SE k550i brak dzwieku

no tak dzwiek muzyki powinien leciec tym buzerem z tylu a rozmowa glosniczkiem z przodu. obydwa nie dzialaja ale gdy dzwonie i wezme tryb glosnomowiacy to w buzerku slychac glos wiec jak???
GSM Serwis :: 09 Gru 2010 12:58 :: gusi75 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 3792

Fuzja centralki systemu glosnomowiacego i sluchawki BT NOKII

Kiedy kupilem samochod okazalo sie, ze posiada on zestaw glosnomowiacy NOKIA o oznaczeniach 3B0 035 729 F. Poniewaz zestaw jest stary zostal zdemontowany i chcialem go zastapic nowszym zestawem z obsluga bluetooth. Przegladajac allegro trafilem m.in. na radioodtwarzacze samochodowe posiadajace BT. Jeden...
GSM Użytkowy :: 07 Kwi 2009 11:56 :: garet4 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 782

antena od zestawu glosnomowiacego

Witam mam takie pytanie posiadam w samochodzie zestaw glosnomowiacy do tel simens na dachu jest antena od nie go ,czy moze sluzyc jako antena cb.pozdrawiam
Radiotechnika Początkujący :: 15 Maj 2009 15:19 :: kondensator :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 432

CDR 2005 wyświetla "Message"

Witam mam problem z radiem,poniewaz wyswietla sie ''Message" mialem zamontowany zestaw glosnomowiacy,ale zdemontowalem go i wyswietlilo sie to "message" co moze ktos pomoc?czy tylko serwis?
Radia Samochodowe Początkujący :: 30 Maj 2009 18:16 :: szymtro :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 771

Pioneer DEH 5530, wejście na zestaw głośnomówiący

To jest zwyczajny AUX IN.Po podaniu sygnalu na niego przez zestaw glosnomowiacy radio samo go nie wykryje i nie przelaczy sie.Chcac sluchac rozmowy w glosnikach radia bedziesz musial sam przelaczyc go na tryb AUX.Sa modele radyjek posiadajace konfigurowane AUX na potrzeby telefonu,po wykryciu sygnalu...
Radia Samochodowe Początkujący :: 14 Cze 2009 16:25 :: mgruby :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2374

Medion S2310 / PNA 235, poszukiwany Flash ROM

Odblokowalem bez wiekszego problemu to navi tylko jest problem. Otoz po instalacji roznych rozniastych map postanowilem wrocic do samego menu standardowego z wykorzystaniem do nawigacji zainstalowanej recznie automapy. Problem jest jesli chodzi o Bluetooth. Otoz chcialbym aby navi nadal smigala jako...
Urządzenia Mobilne :: 28 Sie 2009 01:25 :: firerain :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2287

uszkodzony pilot do Tytan Max Defender

Witam. Prosze o pomoc. Nie chce zakladac nowego posta bo w sasadzie tematycznie ten jest trafiony. Zgubilem porwaniowke (ten trzeci pilot bez przyciskow) Problem jest tego typu ze teraz podczas jazdy srednio tak co kilka minut musze wciskac dobrze ukryty przycis anty-napadowy bo alarm zaczyna szukac...
Samochody Zabezpieczenia :: 22 Lip 2009 22:32 :: ne0n :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 7688

RT3 + zestaw głośnomówiący na Bluetooth

… takie zacne forum a nikt nie chce mi pomóc, to nic, teraz może ja pomogę innym. Zatem tak jak pisałem wcześniej, chodzi o połączenie fabrycznego radyjka RT3-N3-09 z zestawem głośnomówiącym na Bluetooth, tak aby działały oba telefony (ten wbudowany i ten który leży w np. teczce w bagażniku),...
Radia Samochodowe Serwis :: 22 Lis 2009 14:09 :: ___Magic___ :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 9568

Vdo dayton cd 1737x, bluetooth, jak połączyć?

Mam problem z polaczeniem telefonu z radiem poprzez łacze bluetooth.(zestaw glosnomowiacy)
Radia Samochodowe Początkujący :: 18 Sie 2009 15:08 :: kotekturek :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1175

Nokia 6280 brak dźwięku po wymianie taśmy

witam posiadam nokie 6280 po wymianie tasmy i wyswietlacza stwierdzilem brak glosu na glosnomowiacy i zestaw sluchawkowym jest ok zalozylem tez satra tasme aby sprawdzic i jest to samo a przed rozkreceniem bylo wszystko ok
GSM Początkujący :: 11 Wrz 2009 18:47 :: ClubX :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1780

blaupunkt cd30mp3 brak dźwięku z mp3

Witam, mam problem z fabrycznym radiem cd30mp3 w astrze h, mianowicie radyjko odczytuje płyty cd mp3 - tzn widac wszystkie ścieżki i albumy, widać nawet mijający czas trwania utworów, ale muzyki nie słychac z głośników... tego problemu nie ma przy odczycie płyt audio i podczas normalnego słuchania...
Radia Samochodowe Początkujący :: 27 Lis 2009 13:07 :: Nico7 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1050

Antena GSM samochodowa jak zrobic samorobke?

Witam Mam fabryczny zesatw glosnomowiacy vw premium uhf i potrzebuje dorobic do niego antene zewnetrzna. Wiem, ze jest na rynku sporo roznych anten za doslownie pare złotych, ale w moim przypadku chodzi o to ze antena musi byc schowana pod tapicerka prawego przedniego slupka. W gre wchodzila antenka...
Radiotechnika Serwis :: 01 Sty 2010 09:15 :: ciubers :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4287

Nawigacja jako zestaw glosnomowiacy?

Czy ktoś z was może testował jak się sprawują nawigację jako namiastką zestawu głośnomówiącego ? Domyślam się, że nie działa to równie dobrze jak np. zestaw parrota wpięty do instalacji audio ale czy jakość jest na tyle rozsądna, że da się z tego korzystać ? Jeśli ktoś miałby jakieś doświadczenia,...
Nawigacje Hardware :: 28 Lut 2010 13:51 :: koala106 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2972

zestaw glosnomowiacy w bmw e46

jak wlaczyc zestaw glosnomowiacy w bmw e46 330d 2001. oryginalne radio bmw
CarAudio Ogólne :: 03 Maj 2010 20:30 :: 892733 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2553

Nawigacja - Samsung S5620 Monte

Osobiscie watpie, by istniala mozliwosc sharingu samego modulu GPS z poziomu telefonu. Spotkalem sie z udostepnianiem internetu via GPRS w telefonach z Windows Mobile, z polaczeniem jako zestaw glosnomowiacy, z przesylaniem plikow, ale sam modul GPS chyba nie jest w systemie telefonu udostepnialny....
Nawigacje Hardware :: 01 Maj 2011 05:38 :: eleele :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 8520

radio z bt - pioneer, clarion, czy kenwood?

No wlasnie, ale zmieniam radio miedzy innymi po to, zeby miec zestaw glosnomowiacy, a ten Kenwood ma mikrofon wbudowany, a to moze popsuc wszystko:/ No i jeszcze ten usb na froncie, musialbym jezdzic z pendrivem na wierzchu :)
CarAudio Co kupić? :: 28 Cze 2010 12:52 :: szeryfff :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2870

jaka to wersja navi RNS 510 ?

Witam, zamierzam kupic taka nawigacje do VW cos mi tu jednak nie gra z oznaczeniem klawiszy. Niemiecka wersja to to nie jest... Pytanie brzmi : jaka to wersja navi , na jaki kraj ? Wersja A ? B ? C ? Ponoc jest wszystko tam wgrane , lacznie z PL Menu. Cos gosc nie moze tego sprzedac......
CarAudio Co kupić? :: 02 Sie 2010 19:30 :: Dax6 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1461

A4 zestaw glosnomowiacy Parott mki 9200

hej mam problem z moim parotem niemoge odebrac polaczenia za pomoca pilota widze ze jest polaczenie na wyswietlaczu i tyle co jest bateria jest nowa a czy to ma cos wspolnego ze dokupilem nowy pilot czy on ma sie jakos zgrac z reszta zestawu a moze trzeba wgrac nowe oprogramowanie do zestawu .pomozcie.:cry:...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Gru 2010 15:09 :: darekk8010 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 357

Dopasowanie sygnałów na przedwzmacniacz

Witam, Mam problem z podpieciem sygnalu audio do radia samochodowego. W radiu mam wejscie, do ktorego mozna podlaczyc zewnetrzny zestaw glosnomowiacy do telefonu komorkowego. Stwierdzilem, ze zestawu nie mam, wiec podepne inny sygnal audio zewnetrzny - w tym przypadku jest to odtwarzacz DVD dla moich...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 17 Sty 2011 16:30 :: insider69 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 414

reset nokia 6234 po wlaczeniu tyklo bialy ekran i bateria

Witam! mam mlenki problem od niedawna zacząłem zajmować sie telefonami;) kilka razy rozkręciłem swoja nokie i parę innych fonów lecz dzisiaj gdy kupiłem druga nokie(ten sam model) chciałem sprawdzic czy dziala i zamienilem wyswietlacz(gdyz w tamtej nie dzialal). Po powtornym jej zlozeniu okazalo sie...
GSM Serwis :: 30 Sty 2011 19:05 :: idonna :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1491

Zestaw glosnomowiacy VW Caddy 2006 rok

Witam, mam problem z oryginalnym zestawem glosnomowiacym VW. Do tej pory uzywalem zestawu do Nokia 6310i i dzialal bez zarzutu. Poniewaz ten telefon jest b.dobry , ale duzy , wiec wymienilem uchwyt tel. UHV na inny przeznaczony dla Nokia 6230i. No i tu zaczely sie problemy. Zestaw nie dziala...
Radia Samochodowe Serwis :: 25 Mar 2011 14:13 :: Dax6 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1345

KENWOOD KDC-BT8044U czy współpracuje z Iphone4

Mianowicie, ktoś się orientuje moze czy to radyjko bez problemu bedzie wspolpracowac z iphone 4 jako zestaw glosnomowiacy oraz czy w zestawie bedzie kabel do podłączenia ipoda zeby nim sterowac po przez radio.Pozdrawiam. Posty piszemy po polsku - do poprawy. Witam od sprzedawcy dowiedziałem...
Radia Samochodowe Początkujący :: 17 Mar 2011 12:23 :: koala_83 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 548

CB President Lincoln. Dodatkowy głośnik. Jaki kupić? Wykorzystanie pinów z radia

Dziękuję! Znaczy do pinów 1 i 2 mam się podłączyć. Mogę zamieniać bieguny? A jaki głośnik ile W i Ohm? Pozdrawiam Jacek Dodano po 24 Dobre są głośniki od starych zestawów głośnomówiących No..a. Chodzi o zestaw " ..ki." ?? :) Taki będzie dobry? On jest duży gabarytowo? Ze zdjęcia trudno...
Radiotechnika Co kupić? :: 27 Mar 2011 21:39 :: fusemul :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 4482

Jaki telefon wybrac do 1000zl?

Witam! To moj pierwszy post, wiec prosze o wyrozumialosc. Czas na zmiane telefonu, lecz w obecnym czasie to nie lada problem, aby dobrze wybrac. Wymagania odnośnie telefonu: Dotykowy ekran (minimum 3,5", a im wiekszy tym lepiej), Wi-Fi, aGPS, mp3, odtwarzacz wideo, niezamulajacy system (szybkosc...
GSM Początkujący :: 26 Kwi 2011 09:11 :: RADZI02 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1709

Z którego Pina w SE K850 wyciagnac mute do radia ?

Cos gdzies slyszales ale niedokladnie , bo aby radio przeszlo w tryb Mute/Phone , to na kabelek musisz podac mase , a w telefonie raczej nie masz 12V . Musisz dokupic zestaw glosnomowiacy do tego telefonu.
CarAudio Ogólne :: 11 Maj 2011 17:32 :: marek602 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 691

RADIO VOLKSWAGEN RNS2 CD DX NAVI zestaw glosnomowiacy

Witam. Niedawno kupiłem VW Touareg i mam problem z odtwarzaniem płyt..aczkolwiek płyty kupione w sklepie czy gazecie działają ale nagrane Audio czy wma. nie chcą. Nie wiem jak mam sobie nagrac muzyke i w jakim formacie zeby działały. Ten model odtwarza tylko audio i nie posiadam zmieniarki. Jest przycisk...
Radia Samochodowe Początkujący :: 10 Lip 2011 19:38 :: Amarenthine :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1626

Domofon Proel-podlączenie domofonu innej firmy

Witam, mam w bloku cyfrowa centralke domofonowa Proela. Chcialbym podlaczyc do niej unifon glosnomowiacy innej firmy, najlepiej GIRA ale moze byc innej firmy. Instalator powiedzial , ze Proel wspolpracuje tylko z domofonami Proela i podlaczenie urzadzenia innej firmy jest niemozliwe. Nie znalazlem informacji...
Domofony i kontrola dostępu :: 09 Sie 2011 22:59 :: 1498617 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1893

BMW 120d zestaw glosnomowiacy

Witam. Posiadam BMW 120d 2004r. Na kierownicy mam przycisk sluchawke, tylko nie wiem jak polaczyc sie z telefonem. Prosze o podpowiedz.
CarAudio Ogólne :: 28 Gru 2011 21:04 :: darens :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1251

Polaczenie telefonu z radiem w Audi a4 b8

Koledzy, Czy ktos molby mi pomoc problemie opisanym w temacie? Nasze Audi ma domyslnie zamontowana nawigacje w desce rozdzielczej, istnieje rowniez przycisk 'tel' na konsoli, jednak gdy go przyciskam, a bluetooth w telefonie jest aktywny, radio nie reaguje. O co tu chodzi, czy mozliwe, ze ktos wymontowal...
Radia Samochodowe Początkujący :: 03 Maj 2012 12:53 :: wrclaguna :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 9041

Uszkodzony transmiter Technaxx FMT 300/naprawa

Ja mam do kolegi inne pytanie ten transmiter ma wbudowany zestaw glosnomowiacy jak ci sie sprawuje??
Radia Samochodowe Początkujący :: 15 Lut 2012 08:56 :: szonpol :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2772

Parrot MK 6100 - brak pilota.

Witam, kupilem auto w ktorym jest zainstalowany zestaw glosnomowiacy Parrot MK 6100, i tu pojawia sie problem brak jest pilota do tego gadzetu ;) Czy mozna w jakikolwiek sposob uzywac tego bez pilota ? Ew. gdzie szukac tego pilota, na allegro pusto, czy ktos z uzytkownikow posiada takie bezuzyteczna...
GSM Użytkowy :: 25 Sie 2012 00:08 :: Bartek_Koszalin :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 612

VW touran 2004 2.0 tdi- co to jest?

Zetaw glosnomowiacy Parrot
Samochody Początkujący :: 25 Sty 2013 12:54 :: Błażej :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3036

Nokia 6300 - Brak cewki L2104 a zestaw glosnomowiacy

Witam tak jak w temacie podczas zmieniania obudowy przedniej niechcacy urwalem cewke L2104 od mikrofonu, tak mi sie wydaje poniewaz od tamtej pory przestal dzialac mikrofon.No i czytajac tutaj rozne posty wyglada na to ze to przez ten brak cewki nie dziala mikrofon,ja dzwoniac slysze druga osobe ona...
GSM Początkujący :: 01 Mar 2013 00:19 :: marcin2703x :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 936

Jaki transmiter fm? co wybrać

Witam chciałbym się dowiedzieć jaki kupić transmiter, czy jest jakaś różnica miedzy tymi za 10zl a np 60zl?,oraz co sądzicie o tych dwóch Jest jakiś sens wydać trochę więcej i będzie lepsza jakoś czy te za 20zl wystarczą?
Inne Co kupić? :: 24 Cze 2013 12:37 :: krocze :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2091

Samsung i9000 gasnie ekran.

Witam mam taką nietypową usterke w samsungu i9000. Przyszedl do mnie na wymiane LCD. Zamowilem nowy oryg. dotyk razem z LCD ale po wlozeniu go okazalo sie ze przy probie wykonania połączenia ekran robi sie czarny i nic z nim nie mozna zrobi ale rozmawiac mozna ale nie moge np. wejsc w zestaw glosnomowiacy....
GSM Początkujący :: 18 Paź 2013 10:48 :: sm233 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 729

Jaki wybrac pendrive do samochodu?

Witam chcialbym znalezc jakis sensowny pendrive do samochodu, wchodzacy do zapalniczki. Mam na mysli to, ze bede mogl w domu podlaczyc go do komputera, wgrac jakies piosenki, a nastepnie w aucie wlozyc to do zapalniczki i tego odsluchac. Wyswietlacz nie gra raczej szczegolnej roli, mam wyswietlacz w...
CarAudio Co kupić? :: 12 Gru 2013 23:07 :: coperfild :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1641

Tablet do 800zł - nawigacja, zestaw glosnomowiacy, kamerka samochodowa

Witam Forumowiczów. Poszukuję tabletu który spełniałby następujące funkcje: - nawigacja samochodowa - GPS, modem 3G, - kamerka samochodowa - dobra jakość filmów, - zestaw głośnomówiący - BT, - WIFI, - wejście na karty pamięci, Co proponujecie? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam MT
Mobilne Co kupić :: 19 Gru 2013 09:56 :: michalejo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 750

Samsung Galaxy S3 nie dziala glosnik.

Witam, Wczoraj ostatni raz ladowalem mojego samsunga, wszystko dzialalo jak nalezy. Ustawilem budzik na 7 rano i udalem sie na spoczynek. Jakiez bylo moje zdziwienie, gdy rano telefon nie obudzil mnie i spoznilem sie do pracy. Opis problemu: glosnik nie odtwarza dzwiekow, nie chodzi tutaj o glosnik...
GSM Początkujący :: 03 Sty 2014 17:33 :: elemen_th :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2091

Zestaw samochodowy glosnik + sluchawka z obsługa A2DP

Witam. Poszukuje zestawu samochodowego bluetooth posiadającego glosnik i możliwość przejścia na słuchawkę. Ważne, aby posiadał profil A2DP. Znalazłem blaupunkta 211 ale on obsługuje tylko profil glosnomowiacy, a taki zestawik chciałbym podpiąć do nadajnika wysylajacego mi audio przez profil...
GSM Użytkowy :: 03 Mar 2014 12:52 :: Nexiu :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 501

Zasięg GSM w piwnicy - nie wzmacniacz

potrzebujesz coś takiego: Niestety tam widze, ze jest sluchawka na kabel tylko. Problem w tym, że mimo iż ta sluchawka działa na kompatyblilnych częstotliwościach to jest to sprzet z chin bez homologacji...tylo ze znaczkiem CE... a więc duża szansa na UKE... Mam lepszy, tanszy i bezstresowy pomysl....
GSM Użytkowy :: 18 Mar 2014 14:29 :: fortunate_son :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1131

overmax vertis 2 plus - Nie slysze rozmowcy przez telefon..

Witam Mam problem z telefonem komorkowym(overmax vertis 2 plus), mianowicie tak jak wspomnialem w temacie, problem polega na tym, ze nie slysze osoby z ktora rozmawiam przez telefon. Normalnie zalozylbym, ze mam problem z glosnikiem, jednak gdy rozmowe daje na 'glosnomowiacy' to wtedy go slysze, bardzo...
GSM Początkujący :: 01 Paź 2015 18:43 :: ampboy :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 876

Zestaw głośnomówiący do samochodu.

Ja użytkuję taki Myślę, że Tobie też będzie odpowiadał.
GSM Użytkowy :: 04 Maj 2015 15:04 :: mojepetro :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 222

Lusterko z kamerą cofania/rejestratorem/GPS na Androidzie

Na AliExpress.com zakup wyglada tak, ze jak placisz za cos i Twoja platnosc zostanie zaakceptowana (czyli transfer pieniedzy przebiegl pomyslnie), to zaczyna biegnac czas 60 dni i po zalogowaniu do AE i (chyba) zakladce "My Orders" widzisz zegar odmierzajacy czas od 60 dni w dol. Jest to czas przez,...
Mobilne Co kupić :: 30 Lis 2015 00:12 :: Dudi7777 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 6186

Radio pioneer mvh 270 bt masa od video i zestaw glosnomowiacy

Witam mam radio 2 din pioneer i mam pytanie czy jeżeli podłączenia masę pod video żeby filmy grały cały czas to czy nie będzie radio czytało ze stoję w miejscu i nie potrzebuje aby zestaw glosnomowiacy był uruchomiony ?
Radia Samochodowe Początkujący :: 28 Sie 2015 12:33 :: darens :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 270

Parrot CK3100 samochodowy zestaw glosnomowiacy

Witam, na ekranie mojego zestawu glosnomowiacego Parrot pojawia sie komunikat "brak sygnalu" i nie mozna nic z tym zrobic, zestaw nie dziala. W instrukcji obslugi ani nigdzie w internecie nie moge znalezc czy ktos mial podobny przypadek. Prosze o rade jesli ktos sie orientuje co moze byc tego przyczyna....
Początkujący Elektronicy :: 10 Wrz 2015 20:48 :: kubusjul :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 240

Podlaczanie parrot ck3100

Witam na samym poczatku. Kilka dni temu zakupilem ssmochod marki Peugeot 307 z oryginalnym radiem.W aucie podlaczony zestaw glosnomowiacy Bluetooth . Moje pytanie poniewaz gdy po sparowaniu telefonu gdy puszczam muzyke korekcje w radiu nie dzialaja.chodzi o to ze pomimo ustawien dzwieku poprzez radio...
Radia Samochodowe Początkujący :: 25 Gru 2015 17:46 :: zibi_21-1984 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 360

zestaw glosnomowiacy nokia ck-100 blokuje radio po zakonczeniu polaczenia

Witam, mam pewien problem z moim zestawem głośnomówiącym nokia CK-100 w samochodzie. Na początku wszystko działało i było git ze tak powiem. Ale jakoś od roku telefon (android) jak łączy się w samochodzie wydaje komunikat "podłaczono telefon"" następnie "podłączono zestaw głośnomówiący". I telefon jest...
GSM Użytkowy :: 26 Sty 2016 09:26 :: mwarzy :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 204

Wycena zestawu głośnomowiacego

Witam, ile jest wart uzywany zestaw glosnomowiacy nokia ck-100?
CarAudio Ogólne :: 28 Sty 2016 17:36 :: dlugi96 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 180

3 kasety zewnętrzne i 1zestaw wewnętrzny. JAK??

To może coś takiego?
Domofony i kontrola dostępu :: 31 Sty 2016 20:21 :: bialybsp :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 324
12

Ostatnio szukano: zamek drzwi megane blokada rodzicielska napinacze rezystor monitor radia pralka zatkany odpływ 9500gt 512mb zamiennik katalizatora genius komputera windows głośniki zmywarka siemens płaszcz wodny głośniczek komputerowy odkręcić filtr pralce
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group