Witam Golf 3 silnik 1.6 kod silnika ABU. Wymieniłem już trzy cewki w przeciągu miesiąca, po około 15 minutach cewka jest gorąca. wymieniłem świece, przewody WN, sprawdziłem napięcie zasilania 12V.
Witam, chciałbym prosić o małą radę. Mam VW Golfa IV (2001) z silnikiem 1,6 i założoną na nim holenderską instalację SGI firmy Elpigaz. Autko ma problem z odpalaniem, mam wrażenie jakby odpalało na gazie. Gdy zgaszę autko, po uprzedniej jeździe na LPG, chcąc do odpalić ponownie (nie ważne ile czasu minie) muszę go długo kręcić zanim znowu odpali albo...
Witam mam problem z golfem 3 1.8 1993r benzyna gaz. Jakiś czas temu samochód zgasł i nie chciał odpalić po wymianie cewki z modułem (używana oryginalna od VW) samochód chodził idealnie aż do teraz kiedy znowu przepaliła się cewka. Wymieniłem ją na kolejną (nie oryginalną) i po 3 km cewka się przepaliła. Założyłem teraz oryginalną i po przejechaniu paru...
Mam pytanie... Czy jest jakiś przekaźnik od cewki zapłonowej? A jeśli jest to który? Z góry dziękuję za odpowiedź. Kasia
Witam :) Otóż Panowie elektromechanicy mam problem ze swoim VW Golfem silnik 1.6 oznaczenie silnika aee 96'. Po wymianie skrzyni biegów zaczął zachowywać się dziwnie po przejechaniu ok. 10 km i porządnym nagrzaniu na postoju obroty głupieją i gaśnie (dzieje się tak i na PB i na LPG) wykluczamy elementy typu sonda, przepustnica etc. Interesuje mnie tylko...
No ale w roverze driver cewki jest w sterowniku MEMS. Po co cewka ze wzmacniaczem z golfa? Wystarczy cewka Biazet od poloneza, mała; zwarta...
Falujące obroty, brak mocy podczas jazdy. Wymienione kable do cewki, cewka, świece sprawne, wymieniony rozrząd, nowa założona uszczelka pod głowicą, czujnik wałka rozrządu (po wymianie jego, widoczna była poprawa w falujących obrotach ale dalej coś go gryzie). To co mogłem, co myślałem wymienione albo sprawdzone... Nic nie przychodzi więcej na myśl...
Moje subiektywne - dwu. Dodano po 49 Bo chyba odstęp 0.9mm to taki niestandardowy Zobacz jaka robi się przerwa przy wypaleniu elektrod i silnik nie gubi zapłonu i nie pada cewka -cewki.
Witam posiadam golfa 4 1.6sr z 2000r Silnik po zapalenie nie równo pracuje,w golfie zostało wymienione,cewka przewody zapłonowe czujnik położenia wału silnika jest po generalnym remoncie, ciśnienia na cilidrach jest po 13bar komputer nie pokazuje żadnych błędów.Prosze o pomoc co może być
Witam wszystkich forumowiczów mam problem z golfem 4 1.4 16v benzyna Kable w/n sprawdzone świece zakupione nowe cewka nowa cismienie sprawdzone wtryski sprawdzone płyn chlodniczy nie ubywa silnikiem dalej trzęsie kopci na biało już przy 1500 obr co robić pomóżcie pozdro.
Drodzy forumkowicze proszee was o pomoc w moim problemie. Posiadam Golfa 3 GT 1.6 Benzna 97r. A Mój problem tkwi w tym że czasami było odczuć falowanie obrotów, kilka razy zgasł mi jak temperatura wzrosła do 90 stopni i potem nie mogłem go zapalić lecz gdy ostygł po mnineciu ok.30 min. zapalił. Aż kilka dni później podczas jazdy na odcinku 40km. zapaliły...
Witam. Jak w opisie mam problem z moim golfikiem,a mianowicie od jakiegos czasu zaczął mi gasnac podczas jazdy na popych odpala choc bardzo ciezko,czasem nawet nie odpali na podworku...jak jest zimny silnik to obroty sa mniej wiecej 1100 ale jak juz sie silnik nagrzeje to na luzie obroty wchodza do 650...no i nastepna rzecz pompka paliwa od jakiegos...
Witam. Zwracam się z prośbą o analizę logów gdyż brak już mi sił i pomysłów na diagnostykę i nieskończone podmiany osprzętu. Pacjent to VW Golf3 po swapie AGU z Octavii. Golfik śmigał bez zarzutu aż do pewnego poranka gdy odmówił posłuszeństwa. Zgaszony jak zwykle wieczorem, następnego ranka porostu przestał jechać, jedno wielkie szarpanie i praca jakby...
Witam Wracam do problemu cewki zapłonowej w moim golfie. Jak juz kiedyś pisałem samochód nie pali kiedy zawilgotnieje (po deszczu). Juz raz wymieniłem cewke bowiem widac było, przebicie (iskre pod takim "dziubkiem" co to do niego podłączony jest przewód od kopółki). Kupiłem więc uzywaną i po jakimś czasie dokładnie w tym samym miejscu mam przebicie....
Witam szanowne grono forumowiczów ! VW GOLF 3 1997r 1.4 wielopunktowy wtrysk Instalacja LPG IV generacji centralka Bingo S4 parownik Tomassetto, butla , elektrozawory Zavoli Mam dość spory, a zarazem męczący problem w swoim Golfie z lpg. Kupiłem go jakiś czas temu w lato już z instalacją , spisywał się rewelacyjnie 0 spadku mocy na gazie spalanie super...
Witam mam nastepujacy poroblem w golfiku gdy jest podlaczony ECU,modul zaplonowy,aparat zaplonowy i co najwazniejsze kabelek odpowiedzialny za obroty do licznika(podlaczony z "-"cewki--->licznika pin 10 ,licznik z jedna kostka) jak krece aparatem wskazuje obroty i wszystko jest ok,ale gdy odlacze kabelek od licznika i podaje na niego ilmpulsy recznie...
witam wszystkich. mam powazny problem i mysle ze mozecie mi przyjsc z pomoca, wiec problem jest nastepujacy autko nie chce odpalac tak i na zimnym tak i na ciepłym motorze zostaly wymienione swiece, przewody i wreszczie cewka z trym ze cewka zostala wymienona jak golfik calkowicie zszedl nagle zaczal szarpac gasnac tracic moc az wkoncu padl udalo mi...
Witam mam pytanko. Wczoraj golfik jeździł tak jak powinien. Dzisiaj jednak nie chciał juz odpalić. Rozrusznik kręci, kable, kopułka, świece i cewka były wymieniane. Odłączyłem kabel od cewki i po zakręceniu nie pojawiła sie iskra. Rozrusznik kręcił, ale samochód nie zapalił. Tak samo było na zapasowej cewce. Silnik kręcił, ale iskry z kabla nie było....
Witam nie chce zakładac nowego tematu a mam problem z anteną lemm 1200 zamotowaną w standardowym miejscu zwykłej anteny FM w VW golf 3 (zamotowałem w błotniku tak, że cewka jest schowana pod błotnikiem, a na zewnątrz wychodzi tylko promiennik), problem jest taki że mam wysoki SWR (2,5 do 3,1) i słabo ściąga antena -> ok 1,5 km przy przyjaznych warunkach,...
no fakt :/ masz racje, choć miałem zblokowane immo w Audi A4 1.8 i odziwo świece były też mokre. Tak czy siak diagnoza VAGiem ułatwi sprawe, podobne objawy miałem też przy Golfie 1.8 chyba i straciłem przynim nerwy, ku zdziwieniu uszkodzona była cewka WN. Dziwiłem sie bo jak by była utopiona to by miał nieco inne objawy... Niech kolega da rok golfa...
Berek86! A sprawdź jeszcze cewkę. Ja tak miałem. Poszukaj jeszcze na forum golfa. Co do drgań, też niestety to mam. Co dziwne, po wymianie trzęsło jak piorun. Wróciłem do starych i też trzęsie. Boję się kupić nowe żeby nie było to samo. Pytałem się w sklepie o oryginałne ale sprzedawca polecał dobry zamiennik. Sam nie wiem co robić.
Witam Mam taki problem. Nie odpala mi golf 3 93r 1.4 60km abd benzyna. Jechałem rano do pracy i mi zgasł. Nie moglem go odpalić wiec kumpel holował mnie do domu. W domu okazało się ze ta blaszka pod palcem w kopułce jest pogięta, Wiec wymieniłem aparat na inny. Iskra jest próbowałem na 2 cewkach. Podpoiłem vaga i okazało się ze 2 błędy : z hala to normalne...
Witam Mam Golf III 1.8 75KM AAM (monowtrysk Bosh). Bingo M. Butla 8 lat, nowy parownik Lovato 1 rok, również po wymianie "silnika krokowego". Wyregulowany (spalanie w normie). Wymienione świece, przewody, kopułka, palec, cewka. Od tamtej pory przejechałem nim góra 10 000km. W tym czasie filtr LPG nie zdążył sie ani troche zabrudzić. Silnik na benzynie...
Witam mam taki problem a mianowicie : Kupiłem golfa 4 z silnikiem 1.4 16V po zerwanym pasku rozrządu , do wymiany miałem 16 zaworów , więc oddałem magikowi do naprawy , wymienił zawory , dotarł je oraz założył nowe uszczelniacze . Głowice sprawdził i nie kazał planować bo jest prosta . Do tego kupiłem cały kompletny nowy rozrząd , wszystko poskładałem...
Witam. Jestem posiadaczem golfa mk3 (3,5) USA Cabrio z 99r 2.0 115 km. Ostatnio miałem problem z iskrą i po przejrzeniu przez mechanika instalacji, wymianie świec, cewki, przewodów itd. wyszło że jest uszkodzony sterownik silnika. Auto jest rzadkie w polsce ze względu na silnik i nie znalazłem na żadnej polskiej stronie sterownika który odpowiadałby...
Cześć, Od dłuższego czasu borykam się z problemem falujących obrotów a wręcz przerywania na zimnym silniku w moim Golfie. Wygląda to następująco: Odpala normalnie, na zimnym jak wiadomo wchodzi na lekko wyższe obroty, po kilku sekundach na tych wyższych obrotach zaczyna się trochę dławić, lekko przyciskam gaz, zwykle wtedy dostaje jakby laga i obroty...
to sprawdz dokładnie przyczyne?czy wtryskiwacz podaje paliwo czy iskry niema przewaznie modół w cewce golfa płata różne figle ale muśisz dokładniej sprecyzować pytanie...czego brak
witam szanownych forumowiczow od jakiegos czasu jestem posiadaczem golfa vr6 z 94 roku mam z nim nastepujacy problem:golfik nie osiaga pelnej mocy,ciezko sie wkreca na obroty wymienione zostaly;przewody ,swiece,sonda lambda ,cewka zaplonowa,czujnik polozenia walka rozrzadu byly zakaladane 2-ie nowe sondy jedna ngk a druga magneti m. po podlaczeniu vaga...
witam golfik jest bez gazu. na poczatku był tam silnik 1.8 8 zaworowy został wstawiony 16 zaworowy. przez jakies dwa latka chodził pieknie dopuki nie zaczoł szarpac nie wchodził na obroty strzelał w rurke potem padł całkiem. jak sie okazało brak iskry. wymiana swiec kabli nic nie dała,cewka nic, został aparat zapłonowy. wymieniłem i i znowu byłem szczesliwy...
Witam, mam problem, który nie wiem jak ugryźć, nie wiem nawet czy w dobrym dziale i chciałbym zdać się na Wasze doświadczenie. Otóż pewnego razu, jak były straszne ulewy wjechałem w dość dużą kałużę i od tego czasu mój golfik ma dziwny objaw który zaraz opiszę. Tzn miał.. potem mu przeszło.. potem znowu miał (po deszczach), przeszło.. teraz po mrozach.....
Witam posiadam golfika trzeciej serii problem jest nastepujacy: po wymianie aparatu zaplonowego silnik przerywa na wysokich obrotach na jalowych jest ok. zauwazylem przy ustawianiu zaplonu ze gdy silnik przerywa lampa stroboskopowa calkiem gasnie wczesniej byl zamontowany inny walek w rozdzielaczu ktory mial wieksze wyciecia z ktorych czujnik halla...
Witam. Jakie zasilanie powinno być podawane na wtrysk w czasie przełączenia na zapłon? W moim przypadku wynosi ono 9,5V na dwóch środkowych stykach, w kostce która jest podpinana pod wtryskiwacz. Obawiam się, że to niestety za małe napięcie oby podnieść iglicę wtrysku. Jeżeli bezpośrednio od akumulatora podam napięcie, wówczas wtrysk pyli ładnie. Paliwo...
Witam Clowo odświerzam temat. Czy kolega jest już w posiadaniu takiego opisu?? Dodano po 36 A jedna udało się, natknąłem się na pewnym forum Opis pinów skrzynki bezpieczników Często musimy sprawdzić poprawność styku kabli w skrzynce lub dołączyć nowe urządzenie. Napotykamy wówczas na duże trudności ze zidentyfikowaniem dochodzących do tyłu skrzynki...
Witam. Mam problem następujący. Golfik odpala na zimnym silniku bez problemu ale jak się zagrzeje silnik to zaczyna świrować i nie chodzi na wszystkie gary, zaczyna słabnąć, trzepie silnikiem i gaśnie. Myślałem, że to czujnik temperatury bo coś podobnego mi się kiedyś z tym działo ale po wymianie nie polepszyło się. A jak się wciągnie kabel od czujnika...
Do sprawdzenia: kopułka, palec, kable i cewka. Podobny problem w golf II 1.3, w kopułce zbiera się woda i za chiny ludowe nie można było odpalić.
Wiem że temat archiwalny, ale podzielę się rozwiązaniem, bo może to komuś pomoże. Miałem identyczny przypadek na silniku z nowym czujnikiem położenia wału i nowej kopułce z palcem. Wymieniłem przekaźniki (zdarza się, że one zawodzą - zimne luty) niestety nie pomogło. Ale wymieniłem cewkę i wszystko wróciło do normy. W/w problem jest dość powszechny...
Witam. Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość jeżeli temat już był poruszany. Posiadam VW Golf IV 1,6 16V B+LPG. Od pewnego czasu auto przy odpaleniu chodzi normalnie, natomiast kiedy przełączy się na gaz nie chodzi na jednym i tym samym cylindrze. Byłem u gazownika i stwierdził że wszystko jest ok, ponadto powiedział, że pewnie padła cewka....
Witam Posiadam golfa 3 rok 1997 1.8 benzyn + LPG. Przez ostatni tydzien zaczal mi nie odpalac na goracym silniku jak go postawilem na 5 min, po chwili krecenia rozrusznikiem odpalil [ czytalem sporo o innych problemach innych uzytkownikow] Wszysto tak sie ciaglo az do soboty kiedy to nie odpalil az do dzisiaj. cewka kable kopulka swiece sprawdzone wszystko...
Witam mam problem z golfikiem 3 1.6 100km AFT B+G problem jest taki że dobrze odpala ale czasami ma tak że nie chce odpalic i trzeba go meczyc i czasami przez to potrafi wywalic wężyk od krokowca. Tak więc na początku myślałem że świece wiec wymieniłem razem z kablami i dałem za komplet 300 zł z NGK (podobno jedna z lepszych firm), potem zacząłem dalej...
Witam. Mam problem z moim golfem III 1,4 ABD benzyna,a mianowicie po nocy gdy silnik jest zimny samochód odpala bez problemu ale nie chodzi jak by na wszystkich cylindrach, gdy ruszam ma problem wkręcić się na obroty, po ok 3 km jazdy gdy silnik się trochę nagrzeje problem ustaje. Proszę o pomoc w znalezinieniu przyczyny tego zjawiska. Dodam że niedawno...
Witajcie ponownie :D golfik z 93 roku, mono ABS 90KM, przebieg 240 tys.km. Z uwagi na kwestie serwisowe wymieniłem; świece, kable, palec, kopułka. Może wcześniej silnik nie chodził idealnie ale teraz daje się zauważyć wypadanie któregoś zapłonu. Silnik chodzi równo, obrotomierz ani drgnie - stoi na 850 obr. A mimo to daję się odczuć wibracje w aucie...
Czy mogę prosić o jakieś podpowiedzi co może być przyczyn dlaczego samochód Golf II 1.3 KAT nie pali na ciepłym silniku? Takie objawy były już wcześniej ale zawsze pomagała wymiana świec na nowe. Po czym rok czasu zawsze samochód dobrze palił. Gdy pojawiał się problem z odpaleniem na ciepłym silniku świece były wymieniane na nowe. Niestety teraz to...
Witam kolegów, mam problem ze swoim golfem 1.6 75 km, polega on na tym że czasem nie odpala a czasem po kilku lub kilkunastu próbach silnik odpali. Mam w nim założony gaz i jest coś takiego że jak ten przełącznik benzyna/gaz świeci się to odpali a jeśli podczas próby odpalenia kontrolki na tym przełączniku zgasną to za nic w świecie nie odpali i dopiero...
Przypuszczam, że piłka już jest pomalowana czymś fluorescencyjnym - sprawdź. Ale to się przyda dopiero, jak będzie ciemno - idziesz na spacer z latarką UV... Inną metodą jest zamontowanie w piłce obwodu rezonansowego, to pozwoli ją wykryć i w dzień, ale jak to zrobić, żeby nie uszkodzić piłki, ani żeby ten obwód nie uszkodził się od uderzenia w piłkę?...
Kolego fuelinyourblood cóż za fachowa dorada, tak można w żuku robić. żadne silniki benzynowe w mk3 nie były na gaźniku. Co do tematu to radze zdjąć pokrywę wtrysku, pokręcić troche rozrusznikiem i zobaczyć czy wtryskiwacz daje paliwo, pyli czy leje, jeżeli tak to za pewne cewka lub czujnik halla, ewentualnie przewody cewka-aparat(ta kostka przy aparacie...
Witam, problem jak w temacie. Od dwóch tygodni silnik nie chce zapalić, jak postoi ponad 4 czy 5 godzin. Pali na gazie, ale kręcić trzeba z 7 lub więcej razy. Jak odpali choć na kilka sekund, to pali już na dotyk. Po wlaniu benzyny bezpośrednio na przepustnicę, odpala od razu - podobnie po pryśnięciu samostartem. Po odpaleniu czasem silnik pracuje równiutko,...
już po diagnostyce. okazało się że problemem jest niedziałająca cewka. w serwisie skody zawołali za nową Boscha 170 zł także nie było się nad czym zastanawiać. chcieli od razu wymienić 4 ale nie poszedłem na to...
A ten palec,to co mu dolegało? Sprawdź: -iskrę -ciśnienie paliwa Jak kręci,kręci jak piszesz i robi to żywo to akumulator raczej ok. Jak nie ma iskry to hall lub cewka.
Witam, docelowo chciałbym zasilić 2 cewki z golfa2.Oczywiście regulacja po stronie niskiego napięcia , myślałem o tym że ne555 będzie zasilać 2 cewki przez tranzystor do + cewki , a - będzie włączał raz jedną ,a raz drugą cewkę. Wtedy raz na jednej cewce pojawi się wysokie napięcie ,a raz na 2 cewce. Te 500kHz to raczej tak z głowy podałem, widzę jednak...
Sorry że tak długo ale auto odebrałem dopiero jakis miesiąc temu albo nawet nie. Po kolejnej wymianie swiec, kabli, aparatu, palca, po ustawieniu rozrządu na nowo, sprawdzeniu zapłonu, wymianie czujnika położenia wału a w końcu po przeglądzie całej elektroniki w aucie u elektronika auto zaczęło odpalac normalnie.... długo to nie trwało bo po tygodniu...
Zanim kupisz czujnik to sprawdź ciągłość przewodów do ECU, nie miernikiem tylko żarówka np 21W Obciążyłem, jest ok. Wymieniłem, pali na dotyk:) . Oporność cewki nowego ok. 930Ωm - może się komuś przyda to info. Jedna kwestia, - w necie czytam, że ten czujnik powoduje kłopoty ( uszkodzony ) jak się zagrzeje, u mnie natomiast był problem na zimnym...
Odetnij zasilanie cewki zapłonowej i po sprawie. Jak złosiej wlezie do środka to i tak znisczeń narobi ale nie odjedzie bo na pewno nie będzie się bawił w szukanie usterki.
Został już wymieniony akumulator na nowy+ dostał nowe kable rozruchose.Wszystkie filtry wymienione. Jak ktoś ma jakieś pomysły proszę pisać. Świece, przewody zapłonowe, cewka. Czasem się zdarza, że sterownik silnika zaczyna już siadać. Sprawdź również błędy na silniku, bo to podstawa, oraz sprawdź ładowanie oraz skrzynkę bezpieczników na akumulatorze...
Pomyłka, sprawdź przejście między pinem 1 presostatu a tymi zielonymi kablami do modułu klimy i sprawdź czy masz masę na kostce cewki kompresora, kabel brązowo/czarny. Drugi kabel zielono/czarny cewka-moduł oczywiście sprawdziłeś?
Zlacze samodiagnozy (brazowawe) znajdziesz pod maska w okolicy cewki zaplonowej.
W około 20 sekund po wyłączeniu zapłonu sterownik załącza na chwilę jeden z elektrozaworów znajdujących się w nastawniku i dzięki temu wyrównuje się ciśnienie w nastawniku - sworzeń wysuwa się maksymalnie i wraca w swoje położenie spoczynkowe. Prąd który cię "popieścił" pochodził z kabla wychodzącego z cewki zapłonowej, który przebiega w tych okolicach...
zasilanie na sterownik jest 12.6 a a impuls jak zobaczyc czy jest ze sterownika ?? dla uzupelnienia ja mialem taki sam efekt jak przelaczylem taki przełącznik co ktos sobie zrobil na odciencie zapłony ale jego juz sprawdzilem i on daje po prostu 12v do cewki a jak jest wylaczony to nie daje
Witam! Mam problem z w/w golfem. Nie ma w ogole zasilania nie dochodzi ta kostka do cewki zapłonowej. Chodzi o to złącze + 0 -. Czekam na propozycje Regulamin pkt 14
Witam Opiszę moją sytuację z Golfem. Otóż wracałem ostatnio z trasy zrobiłem 130km samochód po rozgrzaniu zaczoł nagle gasnąć, nie można było go przez pewien okres czasu odpalić aż ostygł. Po przejechaniu 10 km znów ten sam problem. Sprawdzałem cewkę iskra była. Sprawdzałem świece wszystkie z białym nalotem. Jadąc golfem nie wyczułem spadku mocy, po...
moze byc wina samego zaworu paliwa,albo nie masz napiecia na cewce odcinajacej ,sprawdz sobie najpierw czy masz napiecie w czasie wlaczenia instalacji gazowej
ale przy wiązsce od licznika zostały mi Co to znaczy? Nic ma nie zostać, bo wiązki się daje w całości - najwyżej w Volkswagenie niektóre przewody są niewykorzystane. Oto tzw. pinout czyli rozpiska licznika za stroną: choć pozbawiona istniejących tam błędów ortograficznych (bo nie tylko brak polskich znaków diakrytycznych - więcej starannosci "Golfiarze"!!!)...
Kabel z przerywacza( z rozdzielacza zapłonu) do cewki zapłonowej.
Witam, mam pewien problem z moim golfem. Kupiony ze 2msce temu, pierwsze auto i nadziałem sie od razu na minę. Okazało się, że trzeba remontować silnik bo niskie sprężanie na drugim cylindrze. Autko poszło do mechanika i stało prawie 3 tygodnie. Auto ma nowe panewki korbowodowe, nowe pierścienie, jeden tłok bo był pęknięty, zawory, doszlifowane gniazda....
Czujnik właśnie zostawiłem w spokoju bo wyszło, że jest w porządku :) - masy są: maks. opory rzędu 1 ohm; - napięcie zasilania: takie jak akumulatora; - ciśnienie paliwa: nie sprawdzałem bo nie mam jak , ale to wydaje się nieistotne, bo niby dlaczego miałby być wystarczające do odpalenia zimnego a ciepłego już nie? I nagle jak odłączę czujnik to już...
Witam posiadam golfa4 1.6 sr z 98r. Mam pewien problem od dłuższego czasu Auto ma trudności z odpaleniem (Kręci coś zaczyna bulgotać jak stary traktor i po 4 sekundach łapie ) obojętnie czy zimny czy ciepły . Do 2100 obrotów idzie dziwnie burcząc jakby naczepę miał , pozniej idzie lekko szkubiąc do 5100 obrotów gdzie silnik odcina ( zaczyna buczeć i...
witam masz 2 opcje pompa paliwa lub cewka zapłonowa jak najlepiej nie przy bezpiecznikach a przy samych użądzeniach
Przeciętny rozrusznik ma 3 wyprowadzenia. Z rguły 2 są w postaci śrub a trzecie w postaci małej śrubki lub wsówki. Pierwsze wyprowadzenie to masa. Można ją poznać po tym, że idzie do tej śruby gruby kabel z wnętrza rozrusznika. Sprawdź multimetrem ustawionym na znaczek diody czy z tej śruby jest dobre przejście do masy, wskazanie powinno być 0 (zero)......
Z tyłu bezpieczników masz obok siebie dwie białe kostki. Z jednej z nich będzie wychodził czarny przewód. Na nim pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka i zasila cewkę.
po naprawie zawieszenia w aucie zginęła iskra,nie dochodzi sygnał ze sterownika do modułu zapłonu(tego z cewką) imo wygląda że dobre lecz VAG wyświetlał błąd 17978(moduł sterownika zablokowany) lecz po skasowaniu pojawił się jeszcze tylko raz i teraz go nie ma a jednak auto nadal nie odpala
ciekewe jest to ze na wysokich obrotach tego nie ma silnik pracuje normalni tylko na niskich szarpie. myscisz ze cewka siada? Dodano po 2 cisnienie naprawde jest chyba ok bo mocy mu nie brakuje zbiera sie ładnie tylko na biegu jałowym ma odchylenia od normy
Sprawa rozwiązana :> faktycznie padnięta była cewka.W tym momencie autko śmiga jak powinno.Wielkie dzięki za pomoc.
stary golf 3 rok 92 2.0E a co do wolnych obrotów jest ok problem zaczyna się od 5000 wtryski benzynowe są na wspólnej listwie wiec przeciąłem wspólny przewód sygnałowy ,a od komputera gazowego pomostkowałem 4 wejścia i 4 wyjścia no i wpiołem w przeciety przewód sygnałowy auto ma jedną cewkę na 4 cylindry
Autko młode sercem, rocznikowo już nie(1993r.) raz zaczęło przerywać, dojechałem do domu, zgasł i nie zapalił. Zalewa go, cewka dobra. Wcześniej lubiał lekko przerywać przy ok. 2000 obr/min, pod lekką górkę. Oprócz tego chodziło świetnie, Wymieniony filtr paliwa, wyleciało z niego "błotko", hamulce przednie szarpią lekko. Co to może być? Dziś sprawdzę...
jeżeli masz rację, nie twierdzę że jej nie masz to dlaczego na szrocie można kupić zbiornik na lpg gdyby było to zabronione to właściciele szrotów zrezygnowaliby z ich sprzedaży.. ale nie drążmy już tematu, trzeba kupować nowe żeby dać zarobić producentom:) Dodano po 1 sygnał z cewki, zgadza się powinien tam być (żeby cewka wiedziała kiedy dać iskrę)...
przewody i swiece wymienione, aparat zapłonowy z czujnikiem hala wymieniony, cewka zapłonowa wymieniona. Jest to silnik na pełnym wtrysku. Teraz jak jest zimno kręci i w miarę nie ma problemu odpala. Potrafi również wykręcić taki numer ,że wchodzę i krecę tak jakby na luzie i i nic dopiero za którymś razem ma ciężej i coś łapie i zapali. Jak dojdzie...
podmienianie przekaźników nic nie daje loteria z zapalaniem i loteria z logowaniem się do ECU jak się uda zalogować to na krótko pracującym silniku temp płynu 25 powietrza 12 st. , tyle też było w garażu 12 st. C jutro rozbiorę podszybie i wymontuje ECU jakby do ecu nie dochodziło zasilanie . po zalogowaniu się do immo wyskakuje brak komunikacji z ECU...
Skoro śmierdzi, to pewnie katalizatora brak i ktoś na tym zarobił. Teraz kwestia czy sonda w ogóle jest wstawiona i podpięta. Co do nierównej pracy, to może być przepustnica zabrudzona, układ zapłonowy mieć przebicia. Wieczorem popsikaj z atomizera pod maską na cewkę i aparat zapłonowy. Zobacz czy iskry nie skaczą. Jaki to silnik, 1.6 8v, czy fsi?
Witam! Aby nie zakładać nowego tematu podłączę się do tego. Otóż mam Golfa IV z silnikiem benzynowym 1,6 z 2002 roku, na liczniku 32tys. Do chwili obecnej chodził bezproblemowo. Po zatankowaniu jak zwykle do pełna benzyną 95-tką tylko teraz z innej stacji, dopiero następnego dnia pojawił się problem: zaczął gasnąć silnik przy każdym zatrzymaniu na skrzyżowaniach,...
Witam wszystkich. Na początku chciał bym się przyznać że nie jestem elektrykiem, ale żaden elektryk nie chce się tego podjąć, chociaż mnie to nie dziwi bo pewnie im się nie opłaca jakimś starym coltem zajmować. Mój problem polega na tym że pada mi ciągle cewka zapłonowa silnik ma symbol 4g13 a cewka H3T03973. Już 4 razy mi padła 2 2 razy całkiem zgasł...
Ja swoją zamontowałem z tyłu na dachu przy klapie z lewej strony. No to teraz masz ślicznie kierunkową antenę... Kolego, antenka musi mieć pod sobą pewne pole, więc najlepiej by było wwiercić uchwyt na środku dachu i dobrze uszczelnić. Pamiętaj, żeby uchwyt złapał dobrą masę (najlepiej sprawdź miernikiem, czy jest przejście). Antenę należy następnie...
witam posiadam golfa 1.6 z 94 r. bez immo, silnik abe.Problem w tym ze auto chodzi kilka dni dobrze po czym z niewiadomego powodu po prostu nie odpala.Wymieniłem cewkę zaplonową czujnik halla,ale nie pomogło.Problem jest w braku iskry nie mam sygnału sterującego(środkowy pin zielony )na cewce.Wtryskiwacz się odzywa jeśli daję impulsy na środkowy przewód...
W czasie długiej trasy auto nagle zgasło. Wymieniona została cewka z modułem. aparat zapłonowy jest ok (sprawdzany w drugim golfie z tym ze tamten był 1.4 jedno punkt). Aparat plus cewka były brane z tamtego do mojego golfa i nic się nie działo!!! NAPIĘCIE NA CEWCE OK, POŁĄCZENIE NA PINACH W APARACIE OK (pobudzenie aparatu przez drugi pin z masą powoduje...
Witam Zacznę od początku. Został wstawiony silnik ABF. Poprzednio siedział w golfie 2 to w celu działania obrotomierza został pociągnięty DODATKOWY kabel do licznika z cewki. Nie było nic cięte ale nie dam sobie ręki uciąć że żaden kabel się przy swapie nie złamał. Żeby obrotek działał w mk3 to sygnał musi iść z ECU z pinu 22. No ale nie działa to....
Witam, Mam problem z 1.8T 150ps VW Bora (to samo co Golf), oznaczenia silnika AUM, 2001r błędy z VCDS: 16684 i 16688 czyli wypadanie zapłonów, oraz cewka 4 cylinder jak dobrze domniemam... Świece nowe, mniej jak pół roku temu zmieniane na NGK, to samo cewki, ale dla testu założyłem nową cewkę NGK na 4 cylinder, świece wykręciłem, wyglądają super są...
Stawiam na cewke bo ona potrafi robic takie numery potrafi wylaczyc samochod dopiero jak sie nagrzeje ewentualnie palec aparatu zaplonowego gdyz mialem kilka takich przypadkow bo w srodku jest zatopiony oporniek Sprawdz to w ten sposob ze w momencie gdy ci go unieruchomi sprawdz czy dochodzi iskra glownym przewodem WN do aparatu zaplonowego czyli do...
U Ciebie bedzie jedna wtyczka 28-pinowa , w pozostalych zegarach jest taka sama . Ilosc pinow wykorzystanych zalezy od wersji licznika , czym lepsza wersja licznika tym wiecej pinow . Tak wogole to liczniki do golfa II z tego rocznika w duzym skrocie sa trzy rodzaje . Ten ktory posiadasz , z obrotomierzem i zegarkiem elektronicznym , oraz z obrotomierzem...
Podłącz plus, masę i sygnał z cewki dowolnego silnika benzynowego (z tradycyjną cewką, tzn taki gdzie obrotomierzem steruje impuls cewki a nie np. czujnik wału) do obrotomierza i ten powinien działać (na folii licznika są opisy, pod plastikowymi obudowami złącza). Ale... Nawet jeśli zadziała, to nie można go podłączyć do diesla, gdyż całkiem inna zasada...
Albo zacięło się coś w stacyjce i cały czas rozrusznik dostawał napięcie i się kręcił. A jeśli zaciął sie sam rozrusznik (jego cewka zapewne, bądź skleiły się styki) to mógł być taki sam objaw. Naprawa byłaby prosta dla elektryka, gdyby chciał ją skutecznie wykonać już za pierwszym razem. Oszczędziłoby to sporo czasu, kosztów i nerwów. Może liczył na...
A prawdą jest że może być gdzieś jakaś blokada?To jest silnik AKL 74 KW ośmio zaworowy,ze zmienną objętością kolektora.Nie ma w nim aparatu zapłonowego tylko cewka i dwa czujniki :na wale i wałku rozrządu.
W tych golfach te imo jest problemowe ale jest na to sposob,zeby uniknac takich stuacji kiedy mie chce opalic. Tam jest problem z odczytaniem kluczyka slaby sygnal z niego i ino nie zezwala startu silnika. Aby tak sie nie dzialo nalezy zdemontowac oslone stacyjki pod kierownica .Przyglodnij sie stacyjce na niej jest zamontowany czytnik (cewka czytajaca...
Skoro napięcie na cewkę rozrusznika dochodzi, to trzeba niestety szukać. Oczywiście rozrusznik. Może cewka, może szczotki, może tulejki. Jak go uruchomisz kluczykiem, to wtedy szukaj dalej. Ale spróbuj faktycznie podłączyć rozrusznik na krótko kabelkiem z akumulatora. Tylko uważaj, wajcha na luz ! :D
Witam. Akurat w golfach wiem 0 co chodzi. Sterowanie oryginalnym zamkiem centralnym, pneumatycznym wyglada następująco: Najlepie zrobic tak. Zdjąć boczek przednich prawych drzwi (pasażera). Wypiąć kostke 3-pin z silownika, przeciągnąć ją do środka auta. Zamontować na końcu tej kostki dwa przekaźniki. W kostce są 3 przewody, skrajne to plus i masa a...
Nowa cewka 4226 jest chyba niedostępna,w każdym razie nie widzę jej w ofercie Zelmotu Więc pozostaje ta z Biazetu,jednak nowa to koszt ponad 45zł.Więc nie pozostaje nic innego,jak udac się na złom,i butelkę "zupki chmielowej" wycyganić jakąś cewkę od poloneza elektronika-powinna mieć oznaczenie 4226,oraz nalepkę z napisem Elekctronic Ignition Coil.Można...
A jak ma się sprawa obrotomierza?? Z tego co wiem to w golfie II sygnał na obrotomierz podawany jest z cewki a w Golfie III z czujnika halla. Da się ten problem jakoś obejsc tak zeby wskazania obrotomierza były poprawne??
Uszkodzona cewka zapłonowa. Dodam też że taki objaw tzn." po nagrzaniu" jest bardzo często spotykaną usterką. Cewka zaczyna szwankować dopiero gdy się nagrzeje.
Przekaznik od swiatel od starych VW golfow i garbusow jest przekaznikiem bistabilnym , w ktorym nie trzeba zmieniac polaryzacjii.
Witam wszystkich. Mam w golfie II silnik z golfa III 2.0 na wielopunkcie. Silnik pochodzi z rozbitego auta i jak go włożyłem to niechciał palić. Po jakimś czasie autko zagadalo a po 2 tygodniach zgasło i niechciało odpalić brakowało iskry. Zmieniłem moduł z cewką, przemierzylem kable sprawdziłem halla a iskry i tak nie było. Dopiero po jakimś czasie...
Witam kolegów. Ostatnio postanowiłem podłączyć sobie zegary z golfa III do mojej dwójki. Wszystko jest ładnie-pięknie, tylko z obrotomierzem są problemy. Jak odpalę samochód, to na obrotomierzu wskazówka sobie skacze od 800 do 1500 obr/min... Podobno w mk3 sygnał nie jest pobierany z cewki tak jak w mk2 i stąd te problemy. Ktoś mi powiedział, żeby podłączyć...
Witam Mysle ze problem lezy w cewce zaplonowej (zespolona z modułem). Myśle że uwagi kolegow dotyczące sondy, tps itp. sa mylne albo nie czytali dokladnie postu - co ma sonda do tego jak bylo zle a po wymianie przewodow kopulki palca i swiec pomoglo na dwa miesiace i przez ten okres bylo ok. Bylo ok bo rezystancja calego ukladu znacznie się zmniejszyła...
...............Czujnik położenia nastawnika dawki G149 nadzoruje kąt obrotu mimośrodowego watka nastawnika dawki w pompie wtryskowej. Jest to czujnik bezstykowy. Sygnały czujnika są bezpośrednio przekazywane do sterownika silnika. Czujnik składa się z dwóch cewek indukcyjnych, których sposób działania wykorzystuje zasadę transformatora różnicowego....