Witam. Mam problem z moim golfikiem 98r z silnikiem 1.6 sr zagazowany na liczniku 225tyś Po kupnie samochodu auto nie miało siły jechać. Okazało się że był przestawiony rozrząd. ustawiłem na punkty było ciut lepiej ale i tak nie to co powinno podczas ruszania szarpał oraz miał większe spalanie. Max prędkość jaką można było nim rozwinąć to 120km/h i...
Witam. Wracam do tematu. Ja mam również ten sam problem z moim Golfem. 1.6 benzyna+gaz, 101 KM. parę miesięcy temu gaśnięcie zaczęło się już notoryczne, mniej więcej raz w tygodniu, więc wymieniłem czujnik halla. Podobno to najczęstsza przyczyna nagłęgo gaśnięcia. Po wymianie czujnika problem znikł na jakieś 4 miesiące. Teraz znowu zaczyna się pojawiać....
Witam. Zwracam się z prośbą o analizę logów gdyż brak już mi sił i pomysłów na diagnostykę i nieskończone podmiany osprzętu. Pacjent to VW Golf3 po swapie AGU z Octavii. Golfik śmigał bez zarzutu aż do pewnego poranka gdy odmówił posłuszeństwa. Zgaszony jak zwykle wieczorem, następnego ranka porostu przestał jechać, jedno wielkie szarpanie i praca jakby...
Witam. sygnał do sterowania pompy sterownik ecu pobiera z impulsów z czujnika hall jeżeli żarówka ci przygasa to masz gdzieś zanik prądu bo przekaźnik nie reguluje przepływem płynnie tylko zwarty - rozwarty a sterowanie tego przekaźnika realizuje mały tranzystorek w puszcze ecu może pompka się zaciera i przysiada napięcie .pozdrawiam Maciek
eee tam nie pokaże. Pokaże, czujnik halla-brak sygnału.
Ten błąd i wypadanie zapłonu. Dodano po 4 Dodam tylko że czy podłącze wtyczkę pod czujnik halla czy nie to samochód tak samo chodzi. Zmieniałem już cały aparat od Audi B3, Golfa 3, golfa2 i dalej to samo więc może musi być ten czujnik z takim samym numerem jak stary bo te od audi i golfa to różni się 2 ostatnie cyfry?
rozrusznik jest dobry akumulator mam nowy może przy wymianie tych popychaczy konieczne jest wyregulowanie pompek dodam że pomyślałem sobie również że może coś z czujnikiem halla może go poruszyli jest zaoliwiony przeczysciłem go ale zero efektu ale coś musi z tą wymianą być na rzeczy bo wcześniej golf śmigał bez żadnych problemów
Witam wszystkich. Znalazłem bardzo dużo tematów odnośnie podobnego problemu w moim samochodzie jednak nie do końca jest on taki sam jak cała reszta. Posiadam golfa 2 1.3 NZ. Jakiś czas temu zaczęły się problemy podczas jazdy. Samochód nagle tracił moc a po chwili gasnął. Nie miałem najmniejszych problemów z odpalaniem po zgaśnięciu samochodu. Z czasem...
Sterownik powinien byc na podszybiu.Częste usterki to kostka stacyjki, czujnik halla,moduł przekaźników pod kierownica.Nie wiem czy ten moduł był w każdym golfie.
Robiłem kiedyś takiego golfa. Gówniarze po 19-20 lat sprowadzili sobie to cudo z Niemiec i od razu pierwszego dnia na myjni umyli mu silnik. CIŚNIENIÓWKĄ!!! Stało to u mnie parę dni, od wody poszedł i hall i cewka. Musiałem aż wyciągać sterownik bo przez złącze nie można się było z nim połączyć. Jakiś Niemiec, któremu wydawało się że się na tym zna,...
U mnie w WV polo Coupe r 92. też tak było że raz odpalał raz nie. Ale takie uszkodzenia są najgorsze.Udało mi się że razu pewnego zamilkł na dobre.Elektryk który przyjechał do mnie swoim Golfem na szczęście miał taki sam aparat zapłonowy i podmienił Halla. To było wiadomo co jest uszkodzone.Od tego czasu autko chodziło bez zarzutu.
Po pierwsze , czujnik halla jest na wałku rozrządczym , a na wale korbowym przemiennik magnetyczny i jego odpinałeś a nie halla. Po drugie , ten silnik zapali tylko na górnym czujniku , ale bedzie mułowaty i pracuje jak <sieczkarnia>. Mam nadzieje ,że resztę już sam wymyślisz.
Tak jak golfik odpali to gasną normalnie i już się nie zapalają... A jeszcze co chciałem dodać do pomocy to ze przy każdej próbie odpalenia golfa kręcił... ale w momencie przekręcenia stacyjki na poziom ze tak powiem wyłączania silnika coś w rozruszniku się zacierało trwa to tylko chwilkę i koniec już próbowałem w niego stukać ale tez nic ,przewody...
Panowie informacyjnie. Wymieniony czujnik halla golfik pali jednak że faluje gaśnie na niskich obrotach i po dojeżdżaniu do krzyżówki. Czeka mnie wymiana zapewne przewodów świec albo głębiej sięgnąć jak to nie pomorze krokowca albo czyszczenie przepustnicy.
Witam mam nastepujacy poroblem w golfiku gdy jest podlaczony ECU,modul zaplonowy,aparat zaplonowy i co najwazniejsze kabelek odpowiedzialny za obroty do licznika(podlaczony z "-"cewki--->licznika pin 10 ,licznik z jedna kostka) jak krece aparatem wskazuje obroty i wszystko jest ok,ale gdy odlacze kabelek od licznika i podaje na niego ilmpulsy recznie...
Witam.Dziękuję za podpowiedzi.Wezwałem fachowca.Stwierdził zbyt słabe impulsy z Halla.Na szczęście w jego Golfie był taki sam i po podmiance moje auto odpaliło.W tych typach Hall nie jest zbudowany z cewki chyba jest tam tranzystor.Muszę go gdzieś kupić. Pozdrawiam. Dodano po 2 Próbuję kupić ten czujnik ale okazuje się ,że Bosch produkuje dwa typy....
A ja napięcie do tej cewki i jak napięcie do czujnika halla, Masy to nie wszystko jak do cewki dochodzi 7- 9 voltt to tak jest.
A iskra jest ??? Może brak jakiegoś zasilania, masy. Może brak jest sygnału z czujnika Halla. Jeśli sterownik nie "widzi", że wał się obraca, nie uruchomi pompy. Zapodaj więcej szczegółów ...
Dziekuje wszystkim za pomoc :) Golfik juz jakis czas jeździ super;) Nawalał czujnik halla i wszystko juz jest oki :) Pozdrawiam
Kolego, jeżeli chodzi o inne wyskalowanie prędkościomerza, to nie ma problemu. Wskazówki już od dość dawna wychlane są za pośrednictwem czujnika halla. Osobiście to przerabiałem u siebie w A4. Stary licznik był wyskalowany do 220 km\h a nowy do 260 km\h. Po podłączeniu nowego dokonałem prób dynamicznych i okazało się ,że prędkość którą teraz pokazuje...
Na wyświetlaczu jest 1001 a byłem na wag-u było uszkodzenie sondy wymieniłem i czujnika halla. Potem chodził na wysokich obrotach czasami wieszał się a teraz szarpie na biegu jałowym i na 1 i na 2 biegu jak jadę bez wciśniętego chociaż trochę gazu na gazie i na benzynie a z tyłu przy wydechu jakby nieraz nie łapał na wolnych obrotach na wszystkich tłokach...
Jeżeli jest w nim bezstykowy aparat zapłonowy to może ukruszył się element który wzbudza czujnik Halla.
Cewka to nie jest, podmieniłem z innego auta i Golf nie zapalił dalej jakby go zalewało. Natomiast drugie auto z moja cewka odpaliło odrazu. Nastepny wymienie chyba przekaznik od pompy paliwa i od sterowania silnikiem, a także czujnik halla. Orientujecie czy mozliwe jest, ze np układ wydechowy jest zapachany i przez to nie pali? Nadmienię że na chwile...
A iskra jest wtedy jak nie chce zapalić? Miałem kiedyś taki przypadek ze jak silnik ciepły to po zgaszeniu nie było iskry postał 2-3 minuty i wtedy palił . Przyczyną był czujnik Halla.
Włóż tam palec i zakręć , to poczujesz. A tak poważnie. Z całym szacunkiem, chęci to masz duże , ale z wiedzą nie bardzo , a tu potrzebna jest też wiedza podstawowa o elektryczności. Ten kabel co idzie z cewki na kopułkę , to jest wysokie napięcie /WN/. W aparacie zapłonowym w jego podstawie jest elektroniczny przerywacz tz. czujnik halla. O tym napisał...
Jest na gaźniku, Pierburg 2E2. Jednak zamiast przerywacza jest czujnik Halla.
Witam posiadam golfika trzeciej serii problem jest nastepujacy: po wymianie aparatu zaplonowego silnik przerywa na wysokich obrotach na jalowych jest ok. zauwazylem przy ustawianiu zaplonu ze gdy silnik przerywa lampa stroboskopowa calkiem gasnie wczesniej byl zamontowany inny walek w rozdzielaczu ktory mial wieksze wyciecia z ktorych czujnik halla...
A jak zgaśnie to odpala wtedy czy trzeba czekać aż ostygnie? Jeżeli tak to sprawdź czujnik halla. Napisz więcej szczegółów.
Najlepszą była by diagnoza po podłączeniu samochodu do komputera. Ale tak na sucho wydaje mi się czujnik halla.
chodzi mi o aparat zaplonowy. przez takie lamanie palca i wyskakiwanie kopulki juz chyba 3 aparaty zaplonowe wymienilem bo uszkadzalo czujn halla. a moze to byc cos ze sprzeglem albo bicie na wale albo cos jeszcze?? a moze poduszki silnika albo skrzyni biegow padly i dostaje wibracji???
Kurcze też tak mam od dłuższego czasu. W niejednym warsztacie byłam i nic. Przymierzam się do wymiany aparatu zapłonowego, gdyż podejrzewam czujnik halla.
Miałem taki przypadek. Podepnij pod Vag-a i sprawdz czy nie wystepuje bład z czujnikiem halla. Jest on w aparacie zapłonowym, to ta wtyczka z boku. Ja wymieniłem cały aparat zapłonowy skasowałem błąd i problem znikł.
Witam Mam golfa 3 ok ok wiem nie rewelacja :) Ale mam taki problem jak popada jest mokro na zewnątrz, dzieją się dziwne rzeczy. Mianowicie po pierwsze nie odpala. Po dłuższym katowaniu w końcu zaskakuje ale odpali wkręci się na obroty i po chwili znowu gaśnie. i tak przez cały czas aż nie wyschnie do końca. Może żeby było łatwiej wymieniłem już cewkę,...
Gdyby to było immo to by odpalił i zgasł. Zobacz czy dochodzi plus na wtryski który jest wspólny dla zasilania czujnika Halla.
Cześć Nie posiadam w tym aucie kontrolki "Check engine". Skąd mam wiedzieć że nie jeżdzę w trybie awaryjnym ? Pytam, bo chcę mieć pewność że ECU pracuje jak trzeba. Spalania Pb nie sprawdzę bo jeżdzę na LPG, więc jakie jeszcze objawy ? 4 tyg temu byłem u mechanika, podłączył VAG'a. Byłtylko błąd 2112 czujnik położenia wałka rozrządu. Ja w tym aucie...
Witam, VW Golf 3 1.6 AFT na benzynie na gorącym silniku podciśnienie wynosi 0,6bar, czas wtrysku 2.0ms a sonda raz pracuje na ubogo raz na bogato. Na gazie podciśnienie wynosi 0,7bar, czas wtrysku 1.0ms a sonda pracuje "prawie" prawidłowo. Ogólnie silnik pracuje lepiej na LPG niż na benzynie. Czy uszkodzony może być przepływomierz ? Błędy tylko sondy...
Witam, mam podobny problem z Golfem 1.8 z 95r. Mianowicie auto odpala na strzała, na wolnych chodzi bez zarzutu natomiast przy ruszaniu zaczyna się lekko mulic i po chwili jedzie normalnie. Czasami podczas jazdy dusi się, przerywa, jakbym go zgasił lub zostało odcięte paliwo. Puszczam gaz i po chwili go wciskam i auto jedzie normalnie. Do tej pory wymieniłem...
Witam Mój problem polega na czasami wariujących obrotach podczas zrzucania z biegu w czasie jazdy. Chciałbym sprawdzić poprawność działania czujników temperatury i sondy lambda. Wentylator się włącza więc czujnik w chłodnicy chyba jest dobry. Kolejny czujnik to ten niebieski z przodu przy czarnym sterującym wskaźnikiem na liczniku. Jakie powinny być...
impuls do licznika idzie z czujnika Halla. licznik można przeskalować. Będzie nawet dokładniej pokazywał.
To nie żaden czujnik Halla.Należy wyregulować go na analizatorze spalin,ale pierwsze co bym zrobił to odpytanie pamięci błędów.To podstawa!Nie kombinuj samemu!Wiem jakie są efekty,bo pracuje w serwisie VW.Kontakt na maila rocaria(at)o2.pl
Albo przekażnik uszkodzony,brak sygnału z Halla-aparat zapł. komputer,albo wstawiony jest wyłącznik odcinający pompę i jest uszkodzony.albo,albo,albo zrobiłeś mostek,nie mam odpowiedzi,wysil się trochę co ?!
Licznik zdiagnozowany-kilometrów ani zużycia paliwa nie liczył z powodu słabego styku na czujniku halla.natomiast temperatury zewnętrznej nie widzi bo gbzieś wcięło czujnik-została tylko wtyczka w błotniku.nie wiem nawet co tam można założyć.
witam mam problem ze swym golfem 3 1,4 benzyna+gaz. jechalem w deszcz i stojac na skrzyzowaniu zgasl. kopulka sucha, kable nowe, swiece zmienialismy na inne i to samo. paliwo i gaz jest (instalacja autronic al-700). dziwne bo iskra jest, paliwo podaje a nie pali. po wlaniu benzyny do gaznika palil na dwa cylindry (ale i tak nie chcial poczatkowo odpalic),...
ECU otwiera wstryskiwacz mając miedzy innymi sygnał z czujnika halla. Sprawdz czy jest iskra.
No tak , tylko kolega ma problem nie z kierunkowskazami czy z CZ , a z zasilaniem pompy paliwa . Po dołożeniu przekaźnika , po włączeniu kierunkowskazu ponownie podaje impuls na pompę . ECU gubi zasilanie i po odzyskaniu go znów załącza pompę - normalna kolej rzeczy. Przekaźnik jest tu zbędny bo nie rozwiązuje problemu. Zgadzam się z tym dlatego pytam...
Witam wsyzstkich. Mam maly problem z golfem. Po wymianie skrzyni biegow samochod pracuje jak stary dobry traktor. Po podlaczeniu do komputera ujawnilo sie kilka bledow. 1. Styk biegu jalowego. 2. Potencjometr przepustnicy 3. Czujnik HALLA Czy ktos moze jakos mi pomuc???
Witam. Szukałem na forach, ale nie mogę rozwiązać problemu z moim Golfem. Zaczęło się od tego, że raz zapalał a drugi raz nie. Jakieś 3 miesiące temu padł. Przyjechał mechanik, podpiął nową kostkę pod kierownica. Nie odpalił. Wziął do siebie, po 2 dniach oddał i powiedział, że nie zrobi. To samo drugi tylko trzymał trochę dłużej. W końcu zabrałem się...
Witam Opiszę moją sytuację z Golfem. Otóż wracałem ostatnio z trasy zrobiłem 130km samochód po rozgrzaniu zaczoł nagle gasnąć, nie można było go przez pewien okres czasu odpalić aż ostygł. Po przejechaniu 10 km znów ten sam problem. Sprawdzałem cewkę iskra była. Sprawdzałem świece wszystkie z białym nalotem. Jadąc golfem nie wyczułem spadku mocy, po...
Przyczyna była w sterowniku, urwany przewód masowy prawdopodobnie był przyczyną jego niedomagań. Odczytałem kody błyskowe. Kod 2342 informuje, że sonda lambda do sprawdzenia i kod 2122, który informuje o braku sygnału obrotów silnika i tutaj jest pytanie, czy chodzi o cewkę czy o czujnika Halla?
A jaki to typ silnika? Bo w większość golfówII ma aparat bezstykowy (na Hallu) a w nim oczywiście brak kondensatora. Mó golf to rocznik 84 i ma własnie aparat zapłonowy jeszcze z platynkami - jak np w motorach WSK Dodano po 3 Podejrzewam źle dobrane świece (ciepłota), napisz jakie masz to odpiszę czy dobre. Nie sądze zeby to była wina świec, bo oprócz...
Z czujnika Halla w aparacie zapłonowym a konkretnie to dostaje sygnał obrotów z modułu zapłonu, pewnie dlatego go umieścili tak blisko sterownika wtrysku :) W sumie możliwa opcja :) Ja zakładałem że czujnik Halla podaje sygnał dla modułu, a moduł steruje tylko cewką (poprzez zmiany napięcia), ale faktycznie jeden pin modułu połączony jest ze sterownikiem....
ja bym postawił na problem z czujnikiem halla
ppompa pracuje,hall w aparacie działa brak iskry i nie jest to takie zachowanie jak w przypadku odcięcia przez imo.nwet nie łapie!
Witam. Po podpięciu pod tester w centrali wtrysku błędy: czujnik halla 515, regulacja składu mieszanki 561, sonda lambda 525, żadnych błędów immo, w centrali immo też czysto, po odpięciu klemy i próbie uruchomienia na benzynie auto ożyło , lecz po krótkiej pracy gaśnie. Jak nie zapala to obroty "widzi"... tak jakby impulsy na wtryskiwacz tracił....
Jak jest iskra to hall sprawny. Jak hall sprawny, to pompa ma działać.
Witam!!posiadam golfa III 1.8 gt z rocznika 93....nie wiem co sie z nim ostatnio dzieje.bez problemu pali gdy jest zimny bo na ssaniu...gdy złapie temperature,zatrzymam sie i go zgasze a pozniej znow zapale,przegazuje lekko i rusze to zaczynają mi falowac obroty.sam sobie dodaje i odejmuje gazu i szarpie podczas jazdy ale tylko tak do 2500 obrotów,jak...
dołącze do tematu bo mam podobny problem golf III 2.0 8V 95rok dziwny temat bo sprawdziłem wszystkie czujniki / parametry książkowe / auto na gazie pracuje super a na benzynie dusi się i po szybkim dodaniu gazu nie wkręca tylko zaczyna strzelać - ciekawe co , na gazie nie strzela tylko na benzynie czujniki , ciśnienie paliwa jak w książce , instalacja...
Mam problem - brak mocy (golf MK4, sinik AKL, 1.6, 8V). VAG pokazuje błąd czujnika halla (na chodzącym motorze). Najpierw zabarałem się za sprawdzane samych połaczeń wg książki "VW Golf IV i Bora - uzytkowanie i naprawa". Jest w niej (str 125) opisany sposów sprawdzenia kabelków łączacych czujnik z jedn.sterującą. Wszytko jest ok' oprócz napięcia pomiędzy...
iskra???może o hall-u ktoś pomyśli
Kto to może wiedzieć, jak wogóle nie ma tu pomiarów z MAF w moim aucie takie rzeczy mozna posprawdzac na vagu, moze podpowiecie z ktorej sekcji co sprawdzic bedzie latwiej: ; VAG-COM label file ; ; VW Corrado (50) / VW Golf/Jetta (1H) / VW Passat (3A) / VW Sharan (7M) ; ; component: Engine (#01) - ADY/AGG/AKR ; ; p/n: 037-906-025 ?? ; ; includes measuring...
witam posiadam golfa 1.6 z 94 r. bez immo, silnik abe.Problem w tym ze auto chodzi kilka dni dobrze po czym z niewiadomego powodu po prostu nie odpala.Wymieniłem cewkę zaplonową czujnik halla,ale nie pomogło.Problem jest w braku iskry nie mam sygnału sterującego(środkowy pin zielony )na cewce.Wtryskiwacz się odzywa jeśli daję impulsy na środkowy przewód...
W czasie długiej trasy auto nagle zgasło. Wymieniona została cewka z modułem. aparat zapłonowy jest ok (sprawdzany w drugim golfie z tym ze tamten był 1.4 jedno punkt). Aparat plus cewka były brane z tamtego do mojego golfa i nic się nie działo!!! NAPIĘCIE NA CEWCE OK, POŁĄCZENIE NA PINACH W APARACIE OK (pobudzenie aparatu przez drugi pin z masą powoduje...
Witam szanownych forumowiczów. Posiadam Golfa 2 1.6 z hallotronowym wzbudzaniem iskry. Problem polega na tym, iż po zmianie cewki we włożonej w przewód WN świecy i po włożeniu przewodu do trzy-pinowej wtyczki od czujnika Halla w 1-szy pin iskra przeskakuje więc cewka jest chyba w porządku. Nie wiem co się dzieje, ponieważ po podłączeniu do czujnika...
Problem wentylatora rozwiązany, wentylator się nie włącza w ogóle. Optymistycznie zakładam, że nie odłączyłem go na stałe:) Problemem był ten włącznik/stycznik. Dla potomności dodam iż to że dany stycznik jest zgodny z naszym numerem oryginału nie znaczy, że jest taki sam. Paranoja, jakiej jeszcze nie widziałem. Mam dostęp do różnych katalogów i zamienniki...
Dziękuje wszystkim za pomoc. Po prostu myślałem, że te 3 kable, które idą do czujnika działają tak, że z dwóch zasilanie "wchodzi" do halla, tam prąd ulega modyfikacją na impulsy i środkowym przewodem "wraca" do liczników. I dlatego myślałem, że jak prąd tam(w środkowym,impulsowym przewodzie) jest mimo odłączenia halla, to jest coś nie tak. Bo to hall...
Dziś podpial znajomy golfa pod kompa i wyskoczył błąd czujnika halla (brak komunikacji) i nie da się skasować tego błędu. Jakie są objawy uszkodzonego czujnika halla? Czytałem też, że ten błąd zawsze wyskakuje na wyłączonym silniku i teraz nie wiem co mam zrobić..
Witam, troszkę mnie tu nie było, ale chciałem podziękować Ci kolego Vegers i koledze orel11 za trafną podpowiedź. W moim przypadku również był problem z wtyczką, ponieważ po rozpadnięciu się części wtyczki wiązki samochodu, nie łączyła. Byłem przekonany, że wtyczka jest na 100% ok, atu był problem. Dodatkowo, jeszcze dwa przewody w owej wtyczce były...
Dzięki temu forum zlokalizowałem usterkę w moim golfie , serdeczne podziekowania wszystkim uczestnikom forum. Teraz mam pytanie czy w warunkach domowych można wymienić czujnik halla i czy jest jakieś ryzyko skopania czegoś? dzięki pozdrawiam
A jak ma się sprawa obrotomierza?? Z tego co wiem to w golfie II sygnał na obrotomierz podawany jest z cewki a w Golfie III z czujnika halla. Da się ten problem jakoś obejsc tak zeby wskazania obrotomierza były poprawne??
Witam!!! Miałem taki przypadek w swoim Golfie 1.6 ABU i siadł czuknik Halla w aparacie zapłonowym. Stawiam na ten czujnik, potrafi robić jaja!!! Pozdrawiam
Witam!!! Ja w moim golfie III 1.6 wymieniłem czujnik Halla i po problemie a autko gasło kiedy mu się chciało. Czasami raz dziennie a czasami kilka razy. Lubi fiksować Pozdrawiam
sprawdź opornosć halla.jak nie hall to podstaw jeszcze cewke.miałem raz 3 cewki z modułem padały w ciągu kilku dni.4 jeździ do dziś
Witam kolegów. Ostatnio postanowiłem podłączyć sobie zegary z golfa III do mojej dwójki. Wszystko jest ładnie-pięknie, tylko z obrotomierzem są problemy. Jak odpalę samochód, to na obrotomierzu wskazówka sobie skacze od 800 do 1500 obr/min... Podobno w mk3 sygnał nie jest pobierany z cewki tak jak w mk2 i stąd te problemy. Ktoś mi powiedział, żeby podłączyć...
Witam! Mam taki problem, który mnie niezwykle ciekawi. Spotkałem się kilka razy z sytuacją (u siebie i u znajomych), że jak w autach marki VW na wielopunktowym wtrysku przekręcono na zimnym i niepracującym silniku aparat zapłonowy to po jego uruchomieniu pojawiły się a) wypadanie zapłonów b) pewne "dziury" w mocy podczas przyspieszania. Najciekawsze...
Witam mam problem z Golfem III 93r, podczas jazdy gaśnie, podłączyłem się Vagiem i pokazuje błąd czujnika Halla (brak sygnału), był zmieniony na używany czujnik Halla ale nie mam pewności czy był sprawny i objawy były takie same, sprawdziłem połączenia ze sterownikiem i wszystko jest ok. Zauważyłem następujący objaw, gdy po wyciągnięciu aparatu zapłonowego...
Witam. Panowie czy moze mi ktos podrzucić stronke gdzie moge dostac czujnik halla do golfa II 1.3i na pełnym wtrysku rocznik 92. Był bym bardzo wdzieczny. Dodano po 2 i moze wie ktos jaka moze by wina. Pownież mój silniczek chodzi w miare dobrze natomiast przy zmianie zasilania z benzyny na gaz i odwrotnie to silnik nie ma przejscia i czasami potrafi...
Witam! Z książki ,,sam naprawiam - vw golf/jetta mk1" wyczytałem, że cewka klasycznego układu zapłonowego (przerywacz) w vw golfie mk1 z 79 roku musi mieć stałe zasilanie 9v. 1. Czy tak samo jest w układzie z czujnikiem halla, że cewka pod niego zasilana jest 9 V czy może ma być zasilana napięciem 12V bez żadnego opornika (patrz poniżej)? Kolejną bardzo...
Witam ,drogich forumowiczów Prosze poradzcie mi co moze byc przyczyna szarpania silnika na równomiernych obrotach samochod tak jak w temacie golf iv 98r 1.4 16v silnik AHW Szarpanie występuje wtedy gdy jadę równomiernie i nie niezależnie od biegu, podczas przyspieszania jest ok , natomiast podczas trzymania stałej prędkości silnika następuje jego silne...
Witam Mam problem z którym się już morduje od ponad 2 miesięcy. W moim golfie 1.8 8V z 95r występuje następujący problem. W czasie jazdy potrafi zgasnąć.Od momentu wystąpienia problemy wymieniłem następujące części: -wszystkie filtry -świece -czujnik halla -czujnik temperatury -kostkę stacyjki i dwa przekaźniki jeden od pompy paliwa a drugi od sterowania...
Przekaźnikiem to nie był dobry pomysł. :D Jak chcesz wstawiać halla na 12V to podłącz cewkę i moduł ze starszych VW, tanie na szrotach i niezawodne. Pożyczyłem ze starego golfa graty. Czy połączenie wszystkiego do kupy ma wyglądac tak: ?
witam, mam jeszcze jedno pytanie. Przy przepustnicy (mowa oczywiście o golfie 1.3) znajduje się czujnik (sygnalizator zamknięcia i całkowitego otwarcia przepustnicy) zwykły włącznik zamykający obwód. Pomiar na przewodach, które do niego dochodzą wskazuje 5V, czyli po otwarciu przepustnicy powstaje zwarcie (chyba dobrze kombinuje). Czy to może wskazywać...
cewka jest z modułem do kupy. Nie mozesz mierzyć oporów cewki we wtyczce bo to wtyczka do modułu. Końcówki uzwojeń masz na śrubkach pod mała klapką plastykowa na cewce. To i tak guzik daje bo cewka pracuje na wysokim napięciu i dopiero podczas pracy wychodzą usterki, wymień jesli masz wątpliwości, choćby pożycz z dowolnego 4-cylindrowego polo, golfa,...
Do tego silnika w każdym sklepie motoryzacyjnym kupisz nową kopułke i palec i iskra będzie jak nowa :idea: nie wiem po co ci cały aparat czy coś się ułamało :?: Kopułkę miałem nową i sprawną, poszedł czujnik halla. Może rzeczywiście lepiej by było wymienić samego halla, tyle tylko, że nie jest to takie proste, czujnik jest znitowany. No nic samochód...
Najpierw odczytaj błędy. wcześniejszy odczyt: 515Czujnik Halla -G 40 brak sygnału 561Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY po czym wymieniłem kopułkę, gazownik wyregulował gaz, podłączyłem kabel masy (wcześniejszy właściciel nie podłaczył) od sondy...
Alarmu nie mam. Co do przekaźnika to dopiero teraz w googlach zobaczyłem co to za ustrojstwo i pisze że to od świec żarowych których nie posiadam. Jak mówiłem założyłem działający czujnik halla. A jak najprościej sprawdzić tą pompę? I czy w niej miałoby znaczenie o jakiej porze dnia próbuję odpalić? Bo codziennie po 7.15 wszystko działa dobrze aż do...
dane: Golf mk2 1.8 monowtrysk + gaz wymienione: kable, świece, kopułka,palec rozdzielacza, podciśnienia, uszczelka pod "deklem" - bo puszczała objawy: po uruchomieniu auto łapie wyższe obroty - około 1600, potem schodzi w dół do około 1000 i pracuje. Niestety 2 cylinder nie pracuje (iskra jest ciśnienie 12,7). I tak sobie popyrkuje... Na benzynie po...
Więc jest tak. "Komputerek" rozebrałem , i objawy po braku masy były takie jak pisze większość. Przepalona ścieżka i rozdęta dioda prost. 1N4002(wizualnie) tranzystory niby pod multimetrem ok. Naprawiłem usterki ale jednak efekt żaden. Zdecydowałem się pojechać na szrot bo na gazie jest ok, jak pisałem.Wymieniałem po kolei 3 szt i wyobrażcie sobie ,...
Witam. Jakiś czas temu pisałem tu na forum mój problem z Goflem 3. Samochód gaśnie w trakcie jazdy i nie zapala. Proponowano mi tu sprawdzenie czujnika Halla. Jednak aby uporać się z problemem zaprzestałem korzystania z rad opisanych na forum za co bardzo żałuje i oddałem auto do mechanika. Mechanik sprawdził miedzy innymi czujnik Halla jakimś urządzeniem...
Tak, oczywiście, zawsze na zgaszonym masz przecież błąd halla. :lol: Co za lamerstwo.
wina nie leży po stronie czujnika halla . Jeżeli czujnik byłby uszkodzony nie miałbyś iskry a co za tym idzie nie odpaliłbyś auta. Przerabiałem czujniki halla wiele razy i najczęściej siadają w silnikach vw 1.0 1.1 1.3 1.4 . W pozostałych są mniej awaryjne. Na twoim miejscu szukałbym problemu w układzie sterującym dawką paliwa. Przepływomierz, sonda...
Ziko, Ty żarty uwielbiasz. :) Fojsiora to on może i ma, bo to tylko 19,99 zeta na allegro. Soft ściągnie z sieci i sobie go skraczy. Ale uważasz, że on ma lampę stroboskopową? Wierzysz w to? Nie da sie jej zassać z neta, trzeba ją kupić, o o zgrozo-zapłacić za nią. Ze dwie stówy! Zgroza! I wierzysz w brednie, że żaden mechanik nie ma lampy? Bo ja nie....
Tez kiedyś miałem taki przypadek, jeździłem z manometrem i podpiętymi kontrolkami i oscyloskopem pod czujnik Halla . Autko po przejechaniu kilkunastu kilometrów nagle gasło a po chwili odpalało i znowu można było przejechać kilkanaście kilometrów. Przyczyną była pompa paliwowa, która gubiła ciśnienie . Po wymianie pompki autko śmiga jak złoto. Pozdrawiam...
Po tym jak przestanę kręcić obrotomierz cały czas skacze bez kręcenia silnikiem. Odepnij w tym monnecie wtyczkę z aparatu i jeśli przestanie skakać to będziesz miał odpowiedź czy to wina halla.
Witam, mam golfa 3 1.8 94 rocznik benzyna/gaz ostatnio po ociepleniu się samochód zaczął mieć problemy z odpalaniem Początkowe objawy to odpalenie dopiero za 6-8 strzałem, i słabnięcie samochodu podczas jazdy aż do całkowitego zgaśnięcia Samochód kręci ale na świecy nie ma iskry wcale. Bezpieczniki są ok. wymienione niedawno na nowe ale i sprawdzałem...
Witam forumowiczów, piszę tutaj do was swoją poradę dotyczącą problemu z moim golfem 3. Jest to 96r, silnik 1.6 AEE Benzyna bez gazu ( typowe bolączki falujących obrotów ) 75km na pełnym wtrysku, do tej pory cały czas nie miałem problemu z golfem od zakupu aż pięknego lata jak odpaliłem zaczął latać jak wariat obroty. Udałem się do mechanika w celu...
Sprawdzić zasilanie na czujnika Halla, module zapłonowym i cewce. Sprawdzić czy z Halla wychodzi sygnał podczas kręcenia rozrusznikiem, czy dociera sygnał do modułu zapłonowego i czy z niego wychodzi na cewkę.
Podmienilem świece na używki ale sprawne było to samo ... Wymieniłem też filtr paliwa, kopulka z palcem . Wyciągnąłem też aparat i komputer do sprawdzenia w innym golfie i u kolegi pracowało to podobno dobrze... Samochód zagadka ale golf postawił mi wyzwanie i muszę mu dać radę :D Miałem nadzieję ze nie będzie cisnienia na 2 i 3 garnku co by tłumaczyło...
Silnik AEA nie ma typowego czujnika położenia wału.Ma tylko czujnik HALLA w aparacie zapłonowym.Więc albo ten czujnik pada albo cewka,jak to najczęściej bywało.pozdr.
Jak dobrze pamiętam to ten silnik odpala bez tego czujnika. To jest czujnik indukcyjny a nie Hall wiec się nie ma co dziwić. Sprawdź czujnik G40 wałka, pod kołem rozrządu, wtyczka zaraz przy obudowie na głowicy.
Przyjrzyj się impulsatorowi (czujnik halla).