Witam Panowie od kilku mieisięcy borykam się z problemem sporadycznie pojawiającego się błędu w sterowniku silknika 17970 oraz migającej kontrolki świec żarowych. Raz auto jedzie normalnie kontrolka się nie zapala wogle, nieraz miewa takie tyg. że zapala się kilka razy dziennie. Kontrolka zapala się dokładnie z 30s po odpaleniu samochodu. Błąd 17970...
Witam wszystkich mam problem z klimatyzacją w golfiku. Pacjent to Golf IV Highline 1999r 1.6 SR AKL 74kw sama benzyna. Posiada Climatronic. Klimatyzacja nie chłodzi pierwsze co to sprawdziłem czy kompresor klimy się uruchamia i działa po załączeniu na panelu (Climatronik) kompresor się załącza obraca się ośka w środku sprzęgła i uruchamiają się wentylatory....
Witam Problem rozwiązany. Moje przypuszczenia zostały potwierdzone. Okazało się, że problem tkwił w przewodach od czarnego czujnika stopu. Jakimś cudem te dwa przewody zostały przegrzane (chyba jak ostatnio była podłączana przyczepa), a sam bezpiecznik nie przepalił się (?). Rezultatem tego izolacje przewodów się stopiły w jedność i na nich poszło zwarcie...
Witam. Posiadam golfa IV 200r z climatronikiem. Od pewnego czasu zauważyłem, że temperatura zew. na wyświetlaczu panelu climatronika dość znacznie odbiega od faktycznej temperatury. Np temperatura na zew. jest -12 stopni a climatronik wskazuje +2 stopnie. Myślę, że to wina czujnika zew. temperatury ale kłopot w tym, że nie wiem gdzie go szukać. Sprawdziłem...
Witam wczoraj kupiłem sobie pierwszy samochód mam prawo jazdy od maja i do tej pory jeździłem na praktyki samochodem rodziców i stwierdziłem że trzeba kupić coś swojego pracowałem po lekcjach i mam swój pierwszy samochód czyli golfa IV z 1999 roku 110km nie potrzeba mi niewiadomo czego oby dojechać na praktyki (15km). Już przechodzę do sedna samochód...
Dla slilnika AGP grzanie wstępne rozpoczyna się przy temp.mniej niż plus 9 stopni i jego czas zależy od temp. cieczy. Przy odłączeniu czujnika sterownik przyjmuje wartości zastępcze stąd te 17.1 stopnia... Problem z uruchomieniem silnika, tkwi w pompie wtryskowej(zużycie wewnętrznych elementów),wtryskach,zużyciu silnika... Na jakiś czas sprawę załatwi...
Witam Mam podobny problem, również mi się wskaźnik waha w zakresie od 0 do 90 stopnii. Przyczyną napewno nie jest termostat ponieważ go sprwdzałem. Z miłą chęcią bym wymienił ten czujnik tylko nie wiem gdzie on się znajduje. Sytuacja opisana powyżej ma miejsce w golfie IV z silnikiem 1,9TDI 90kM. Prosze o pomoc
Na climatrinicu i na wyswietlaczu komputera pokazuje -2 stopnie.
Witam wszystkich. Mam następujący problem z moim golfem. Zrobiło się na zewnątrz troszkę chłodniej i zauważyłem dziwne zachowanie wskaźnika temperatury. Mianowicie temperatura nie podniesie się wyżej niż około 40 do 50 stopni przy temperaturze na zewnątrz około -5. W środku samochodu jest w miarę ciepło nie mam porównania z innym golfem. Gdzieś wyczytałem...
Jakiś czas temu byłem u elektromechanika i zacieśniliśmy problem do samej przepustnicy. Przepustnica wyczyszczona została gruntownie i pojawił się problem z adaptacją. Podczas adaptacji występuje zonk i przepustnica nie chce się dalej adaptować, nie da rady wgrać jej ustawień. Mechanik mówi, że przepustnica jest skopana. Poszperałem trochę w internecie...
Witam , od miesiąca posiadam golfa IV i mam w nim problem ponieważ padł mi bezpiecznik w rezystorze nawiewu i nie działają biegi 1,2,3 tylko działa 4 . Wymieniłem dzisiaj bezpiecznik na 152 stopnie 10A i przejechałem kilometr z włączoną klimatyzacją która działała i chłodziło ale niestety znów padł bezpiecznik , na kabel nie będę go mostkować bo to...
Znalazłem przyczynę złe ciśnienie na reduktorze teraz moje pytanie. Czy mogę je ustawić zwykłym manometrem z dorobioną końcówka z gwintem m6? Wiem ze na reduktorze są 2 śruby do regulacji ciśnień 1 i 2 stopnia. Czy przy regulacji 1 stopnia odpinać przewód od powietrza i czy to robić podczas pracującego silnika?
Witam. Pojawił się problem z silnikiem w moim golfie III 1997r 1,9 TDI 90KM. Zauważyłem jadąc trójmiejską obwodnicą, że mam problem z wyprzedzaniem TIR-ów. Na 4 biegu maksymalne obroty to 2400 a na 5 jedynie 2200 a prędkośc na prostej to 120km/h. Gdy silnik ma optymalną temperaturę pracy jakieś 90 stopni to bardzo wolno wkręca się na obroty. Prawdziwy...
Witam, panowie Golfik mi nie odpala od wczoraj. Jest to Golf 4 1998 TDI na zwykłej pompie. Przebieg całej sytuacji wyglądał następująco dwa dni temu prałem wnętrze samochodu, same fotele plus wymieniłem wszystkie filtry w tym filtr paliwa. Nowy wypełniłem paliwem i samochód pochodził na wolnych obrotach około pięciu minut. 30 Godzin później chciałem...
Odepnij czujnik stop-u przy pedale hamulca
Nie rozumiem w ogóle ostatniego zdania. Nie wiem czy wentylatory włączają się po zmostkowaniu czujnika czy też się nie włączają. Jeżeli się włączają to raczej wszystko jest OK i nie ma co szukać dziury w całym. Oba wentylatory połączone są razem i zawsze mają pracować razem. Nie ma osobnego wentylatora od klimatyzacji i osobnego od chłodzenia silnika...
Witam Niedawno miałem to samo w vw b5 sprawdziłem N75 zdjąłem wtyczkę i podłączyłem na krótko pod akumulator zrobił tak: zadziałał trzy razy i stanął cewka miała przejście, czyli zaciął się mechanicznie delikatnie go stuknąłem i znowu działał pyknął tym razem z 5 razy i znowu stop. Wymontowałem go i przedmuchałem sprężonym powietrzem plus mycie płynem...
Gdybym zastosował separator antenowy to gdzie podłączyć kabel zasilania.Czy może być w nim napięcie non stop.
Witam wszystkich. Szukałem na forum ale nie znalazłem. jak w temacie golf IV '01 1.9TDI świeci sie ESP, wcześniej czasami sie zgasił ale teraz świeci non stop. Po podłączeniu do VAG-a nie komunikuje sie z ABS-em (który chodzi bez zastrzeżeń), inne funkcje w VAG-u czyta i sie komunikuje ale ABS po kilku próbach komunikat: "brak komunikacji." gdzie zacząć...
Kolego, jestem w stanie położyć glowę, że to wina rozrusznika. W golfie kolegi czasami na ciepłym trzeba było kręcić i 5-7 sekund żeby załapał, na zimnym ze 4. Mieszanka paliwowo-powietrzna w ciepłym silniku ma mniejszą gęstość, przez co szybkość kompresji musi być wyższa niż na silniku zimnym. Temperatura minusowa nie gra tutaj roli, chyba że ktoś...
Sześć stopni.
Witam. W moim vw golfie IV nie dziala nawiew powietrza na nogi. Po przekreceniu pokretla na szybe lub glowe kierowcy jest ok. Natomiast przy ustawieniu na nogi nie odczuwam dzialania ogrzewania w okolicach stop. Moje pytanie dotyczy ewentualnej przyczyny tej usterki i sposobu jej naprawy. Z gory dziekuje.
Witam - Golf IV 1,6 SR - licznik Motometer 1J0 919 860 D 0 263 604 000 V11 Prędkościomierz oraz obrotomierz wskazują za dużo. Obrotomierz o około 600 obr/min, prędkościomierz ma dużo większy błąd, na trzecim biegu potrafi pokazać nawet 160-180 km/h. W liczniku brak błędów. Wskazówki po włączeniu stacyjki w pozycję ON (auto stoi) podnoszą się o około...
Witam. Zakupiłem autko VW Golf IV 1,9TDI 116KM z 1999r. Auto kupione w Niemczech, przebieg 261000km (oryginalny). Wszystko było super, silnik ładnie pracował, ładnie ciągnął ale po przejechaniu 300km przy prędkości około 160-170km/h w pewnym momencie stracił moc, odruchowo spojrzałem na zegary, temperatura 120 stopni, od razu noga z gazu i spadła do...
witam problem polega na tym gdy samochód zagrzeje się do 90 stopni to po chwili w czasie jazdy wskazówka temperatury opadnie do prawie zera i zaś po jakimś czasie pokazuje 90 stopni. czy to jest normalne w tych samochodach, proszę o pomoc
Mam dylemat z jaką siłą dokręcić koło dwumasowe w golfie iv ,na forach ludzie piszą ok 75Nm+90stopni ,o co chodzi w tych stopniach.
Witam wszystkich forumowiczów Wiem ,że temat był wielokrotnie poruszany ale żadne z postów nie naprowadził mnie na rozwiązanie problemu. Golf IV 1,9tdi 101KM silnik ATD Opis problemu: gdy na zewnątrz są temperatury dodatnie silnik pracuje nierówno jakby ktoś odcinał mu paliwo gdy temperatury są bliskie zeru lub ujemne silnik zaczyna nierówno pracować...
Witam i proszę o pomoc. Mam problem z Golfem IV 1,4/16v. Brak świateł stop. Środek delikatnie się żarzy ale tylko po wyjęciu żarówek z lamp, po ich włożeniu gaśnie. Mierzenie miernikiem w lampie bez żarówek wynik 12,20V. Po włożeniu żarówki brak prądu. Wymieniany czujnik pedału hamulca. Brak zmian. Proszę o pomoc i jakieś podpowiedzi?
Witam, proszę o informację, w jaki sposób zrealizowane jest sterowanie wentylatorem chłodnicy w układzie chłodzenia silnika w VW Golf IV. Byłbym bardzo wdzięczny za schemat ideowy, ew. kilka słów nt. działania takiego układu. Wentylator chłodnicy nie załącza się mimo temp. chłodziwa przekraczającej 100 stopni. Na żadnym z drutów dochodzących do czujnika...
Test liczników robiłem kilka razy i jest ok. Dzieje się tak tylko kilka razy w roku gdy temp. pow. przekracza 30 stopni. A silniczek to który konkretnie i gdzie się on znajduje?
Witam. Mam problem z moim MK 4 1.6 SR 98 rok, Kupilem go niedawno i po podłączeniu do ktsa wychodzi mi błąd -020A, czujnik temperatury płynu chłodzącego - sygnał nie zrozumiały. Objawy to falujące obroty na zimnym bardziej na ciepłym mniej i duże spalanie. Dodam, że na kompie temperatura mi pływa od 70 do nawet 110-120 stopni. Jak jest już 3 oryginalny...
Wszystko mam juz dobrze ustawione,tylko te rzucanie silnikiem , przy 90 stopniach praktycznie non stop sie telepie, Teorie były nawet takie że to sprzęgło ale coś mi sie nie wydaje.
Witajcie, jestem z powrotem...i jest mały problem, bo gość w sklepie posprawdzał i twierdzi że akumulator jest ok..mówię o tym chińskim, co prawda najtańszy ale pod obciążeniem zachowuje się ok. I teraz pytanie czy może coś w aucie pobierać energie? tylko jak to jest możliwe, że on mi pada w skrajnych warunkach..np latem przy 37 stopniach..teraz zimą...
Mam PDL3000 i jakis no name tester VAG. Napięcie jest ok, temperatura silnika też oscyluje w zadanym dla adaptacji przedziale 10-50 stopni.Pomysł z tym chińczykiem przyszedł mi do głowy bo wymieniałem już kiedys EGR przy analogicznym silniku tyle że w cordobie i nie wymagał żadnych adaptacji, a tutaj taka sytuacja. Check co prawda nie swieci ale nie...
Oryginalny termostat otwiera się między 105 -107 stopni. Grzałka w termostacie służy jako wspomaganie otwarcia gdy płyn osiągnie temperaturę około 80-90 stopni i zwiększy się obciążenie silnika.
Witam, co może być powodem, że nie działają szyby, lusterka elektryczne, oświetlenie wewnętrzne, i nie mogę zakodować centralnego zamka. Autko to Golf IV 1,6 2000 rocznik, problem pojawił się jakieś dwa tygodnie temu przy temperaturze -25 stopni. Chciałem otworzyć auto z pilota i nie mogłem, otworzyłem go kluczykiem, ale otworzyły się tylko drzwi kierowcy....
Witam, przed wymianą rozrządu był błąd wałka - sygnał nieprawidłowy i synchronizacja cylindrów -9 stopni. Wymieniłem czujnik ale klient wrócił po tygodniu że ciężko odpala i znowu był błąd wałka rozrządu. Wymieniłem rozrząd (jeszcze oryginał), wszystko spięte na blokady i samochód nie odpalił. Jak cofnąłem wałek na -1,5 stopnia to odpalił ale po 2 dniach...
Dokładnie u mnie tak było - spalony bezpiecznik 16 w kabinie = brak zasilania modułu i wentylatory chodzą non stop.
Sprawdź kąt wtrysku. Przy złej wartości ustawienia auto bardzo ciężko odpala w okolicach 0 stopni.
Nie raz takie turbiny profesjonalnie zrobione były skopane. Na to bym się tak nie upierał. Tak twierdzisz? Ale o co tu chodzi? K03-052 występowało w wersji AUM 150 koni - doładowanie jak u mnie fabryka - 0,5 bara, oraz AUQ 180 koni doładowanie ok 0,8 bara. U mnie mogło być w "piku" 1 bar po sofcie, no ale teraz to jest masakra. Dla mnie dziwne jest...
Mam zwykły diagnostyczny od VCDS-a , łączy się też z programem VAG EEPROM Programmer ,tak jak na drugim zdjęciu zgrałem już wsad ze starych zegarów , za bardzo się na tak zaawansowanych rzeczach nie znam ,ale jeśli się nie mylę to PIN licznika jest 4869 ? (Kierownica już taka była jak go kupiłem :) ) ktoś założył z R32 wraz z pakietem nakładek na pedały...
Da się bez demontażu. Odkręć tą śrubę na środku i podważ śrubokrętem, albo dwoma. Za tą pierwszą częścią będzie pierścień seegera. Do zdjęcia potrzebujesz szczypce wygięte 90 stopni. Dasz radę.
Ja dla opon widzę to tak: LATO => 10°C ZIMA <5°C To, że termometr pokazuje +1 nie oznacza że tyle 1cm nad gruntem jest, licz się z tym że istnieje jeszcze coś takiego jak temperatura odczuwalna czyli między innymi składowa faktu, iż przy +1°C metr dalej może być już 0 a trzy metry dalej -1°C. Te dwa stopnie różnicy to wąskie wahania i nie uchwyci...
Witam, Problem rozpoczął się od tego, że nie działały światła stop. Wymiana bezpiecznika pomogła ale nastąpiło coś co nie bardzo mogę sobie wytłumaczyć (no chyba, że jakimś zwarciem). Aktualnie nie słychać charakterystycznego odgłosu pompy paliwa przy przekręceniu kluczyka. Do tego tego komunikacja poprzez gniazdo diagnostyczne jest niemożliwa. Oczywiście...
Tak, jeśli antena jest aktywna i wychodzi z niej jedynie przewód antenowy musisz zastosować separator przy podłączaniu do radia innego niż orginalne VW. Wzmacniacz znajduje się w stopce anteny. Separator to nic innego jak kondensatorek ok 1nF włączony w szereg między rdzeń przewodu antenowego a wewnętrzny styk gniazda antenowego w radiu, oraz jakiś...
MAm problem bo nie wiem jakim cudem zmieniły mi się stopnie celsiusza na faranhait i nie wiem jak mam odwócic ten proces. mAM GOLFA 4 Z 2003 ROKU Z CLIMATRONIKIEM. wIEM ŻE TRZEBA NACISNĄC JAKIES KLAWISZE ALE NIE WIEM KTÓRE. dZIEKI ZA POMOC
Witam wszystkich mam mały problem z Golfem IV TDI, tzn. swiece zarowe mi grzeja po uruchomieniu silnika(swiece nie grzeja po przekreceniu kluczyka tylko juz po odpalaniu) swiece grzeja dosc dlugo(napewno ponad 30 sek), przy temperaturze 25 stopni C na dworze i 80 stopni C silnika. nie jestem pewien czy nie byl gdzies wlozony jakis przekaznik z rezystorem...
Witam. Mam problem z termometrem w Golfie IV. Otóż w przedziale +5 stopni do -∞ na komputerze pokazującym temperaturę powinna pojawiać się gwiazdka (śnieżynka) oznajmiająca śliską nawierzchnię. U mnie raz ona jest innym razem nie ma. Po każdym przekręceniu kluczyka jest różnie. Niedawno termometr wskazywał mi też temp -40 stopni (faktycznie było...
Witam mam taki oto problem. Kupiłem LAMPY LEDOWE VW GOLF IV CLEAR BLACK!!! DEPO i gdy je podłączyłem to po przekręceniu kluczyka (zapłon) lekko świecą mi górne diody i końcówki 3-go stopu ale lekko , gdy lampy odłącze to końcówki 3-go stopu też świecą. Jest jeszcze coś gdy podłączę orginalną lampę jest wszystko git CO WY NA TO???
Proponuje tez sprawdzić faktyczną temperature silnika podszas jazdy. Tz. podlącz vaga i zrób jazde (tak jak zawsze) patrz na temp. silnika. Termostat sprawny utrzymuje temp. minimum 82-83 stopnie, może tez byc więcej. Poniżej 80 sterownik zwiększa dawkę paliwa bo widzi nie dogrzanie. Mojej żony mk4 1,6 SR (AKL) na automacie, krótkie odcinki do pracy...
Witam, bezpiecznik świateł stop jest dobry , żarówki również, co może być przyczyną braku świateł stop(może wyłącznik ale gdzie się znajduje?)
Można z powodzeniem zaślepić, w silniku ALH EGR jest sterowany podciśnieniowo a nie elektrycznie więc sterownik silnika nie będzie robił problemów, zaślepić EGR można na kilka sposobów, programowo jednak nigdy się EGR nie wyłączy całkowicie więc wystaczy zabieg czysto mechaniczny; taki zabieg da czysty i wolny od nagaru kolektor ssący jak i wnętrze...
Witam mam taki problem pryz golfie IV że po jakimś czasie po deszczu podłoga pod stopami pasażera jest tak mokra że aż chlupie..... Niestety nie widać skąd ta woda może sie przedostawać... Ma ktoś jakies rady?
Temat wymieniony.Jak by jeden się zawieszał to by nie gasił motora do tego stopnia że nie pozwalał by odpalić go przez 5 min.A puźniej sadził dymem przez kolejne 5.
Witam... Jestem młodym użytkownikiem serwera i w przyszłości chciałbym zostać mechanikiem. Bardzo interesują mnie samochody, a dokładniej ich naprawianie. Piszę ten post ponieważ mój wujek posiada Golf"a 1.9 TDI i problem z nim jest następujący. Podczas jazdy gdy się dodaje stopniowo gazu samochód strasznie szarpie. Przypuszczenia pierwsze były na świece,...
Samo obracanie się wału nie gwarantuje ze jest ok należy odkręcić mise i stopkę korby lub czopa głównego i zobaczyć panewki.
Też kiedyś wykonałem komputerek który ma podobne funkcje: - pomiar temperatury zewnętrznej i wewnętrznej - rejestracja minimalnej temperatury na zewnątrz (wiesz jakie w nocy były przymrozki ;-) ) - rejestracja maksymalnej temperatury wewnątrz (wiesz jak bardzo w lecie auto było rozgrzane kiedy stało na parkingu ;-) ) - ostrzeganie dźwiękiem i wyświetleniem...
Mam taki problem ze światła stop raz są raz nie ma tak jakby je cos odłączało myślę ze to nie wina czujnika na pedale hamulca! I drugi problem wariujące lampki oświetlenia i w drzwiach. Raz są a raz ich nie ma od razu mowie ze to nie wina złego podłączenia radia bo po odłączeniu dalej to samo. A co do czujników w drzwiach to chyba tez sprawne przynajmniej...
Witam wszystkich! Potrzebuje pomocy odnosnie czujnika temp. cieczy. Mianowicie chodzi o to, ze czujnik podaje dobry sygnal na wskazniki, a do ECU podaje wartosci temp. maks 21,6, moze 22 stopnie w momencie kiedy silnik jest goracy. Nie jest to wina czujnika, bo wymienilem i na zamiennik i na oryginal z ASO i wszystkie 3 (lacznie ze starym) podaja te...
Nowe fakty, dziś popiołem VAG i jechałem z nim około 35km od zimnego startu w temp. -1,5 stopnia. Odpaliłem rejestrowałem temperaturę w zakresie Engine pozycja 007 , jechałem z prędkością około 60-70 ponieważ pogoda nie pozwalała inaczej, obroty około 2-2,5 tys , czasami spadło do 1,5 tys. po dojechaniu do celu przejrzałem logi i okazało się golfik...
Już prawie schodzi to na off-topic hehe :) Może napiszę cała historie od początku to ktoś oszczędzi sobie takich sytuacji u elektromechanika. A cała historia zaczęła się: miałem cały czas najzwyklejszy kluczyk który miał w środku tylko imo(wiadomo) a na breloku właśnie ten moduł co na zdjęciu i siedział on w czarnej obudowie z napisem FORMULA przyciski...
Informacje kolegów proszę wziąć pod uwagę. Przy okazji chciałem się podzielić swymi spostrzeżeniami dot. mrugania kontrolki od świec żarowych. W moim Golfie IV miałem 2 różne przypadki świecenia tej kontrolki. O ile dobrze pamiętam, to podczas spalenia się bezpiecznika od świateł "stopu" (dodatkowe obciążenie od holowanej przyczepy) - kontrolka paliła...
Witam. Mam problem z tylnym stopem na szybie a dokładniej mówiąc nie świecą mi trzy diody. Zastanawiam się czy jest to kwesta tylko bezpieczników czy po prostu spaliły się? Pomoże ktoś? :wink:
U mnie migająca kontrolka świecy żarowej, oznaczała przepaloną żarówkę światła STOP, z tego co się dowiedziałem, samochodu VAG-u w ten sposób informują o przepalonej żarówce stopu lub uszkodzonym czujniku położenia pedału hamulca. U mnie nie było żadnych problemów z pracą silnika. Po wyminie spalonej żarówki, kontrolka przestała migać. Na forum trzeba...
Witam , posiadam Golfa IV 101 KM 2001r, oznaczenie silnika AXR. Mój problem polega na tym, że samochód podczas normalnej jazdy w graniach 1200-2000 obr jadąć jednostajnym tempem , czasami szarpie. Jest czas kiedy jade i bedzie dobrze a jest czas ze na obrotach np, 1500 potrafi szarpnąć ( uczucie jakby chwilowo brakowało paliwa ). Dodając wtedy gazu...
wiec zrób tak ,procedura adaptacji odpal nie dodawaj gazu!! niech sobie smiga na ok 800 obrotów dadaj leciutko gazu do ok 1000 obrotów i pozwol spasc i tak stopniowo coraz wiecej coraz wiecej . mam ten sam silnik i po czyszczeniu zawsze to samo jak dasz od razu wiecej gazu to niżej niż 1200 nie spadaja.
Opisuję spotykane komunikaty wyświetlane na FIS, pół-FIS i MFA ... dane pochodzą z internetu i moich obserwacji Kategoria A (Wyświetla czerwone symbole wraz z dodatkowymi sygnałami dźwiękowymi-trzy następujące po sobie) STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG....
Wydaje mi się że chyba to były 10K przy 20 stopniach.
Witam Mam problem dotyczący wentylatorów w Golf VI 1.6 APF Komputer pokazuje mi błąd 18070Wentylator chłodnicy drugi bieg - zwarcie do masy Problem polega na tym że wentylatory załączają się na 2-gi bieg ale dosłownie na 1 sekundę i tak co 3-4 sek. Pobór prądu jest dość spory przez takie załączanie się wentylatorów i doprowadziło to do stopienia bezpiecznika...
Witam mam problem z czujnikiem świateł stop. Wywala ciągle błąd i mruga kontrolka od świec żarowych. Wymieniałem już kilka czujników zgodnie z instrukcją i nadal to samo. Po skasowaniu błędy wywala na nowo po ok 10minutach pracy silnika. Odczytałem w parametrach 006 blok trzecia wartość 110 po wciśnięciu pedału 111. Wiem ze powinno być 000 i 011. Co...
witam wszystkich mam problem z tylną wycieraczka w golf 4 ktora wogole nie pracuje ale silnik spryskiwacza chodzi i przednie wycieraczki nie zatrzymuja sie tylko chodza ciagle albo na drugim stopniu wlączaja sie co chwile nie wiem od czego zacząc sprawdzać
Kontrolka świec mruga również z powodu włącznika stopu, sprawdź czy jak naciśniesz na pedał STOP to kontrolka zgaśnie. Jeżeli tak to musisz bardziej wkręcić włącznik w kierunku pedału.
Witam Mam problem z dokładanym tempomatem,auto Golf IV V6 99' Dokupiłem części ( manetka i wiązka ) podłączyłem,zakodowałem,mam kontrolkę na liczniku po włączeniu,sprawdziłem manetkę czy sprawna,wymieniłem czujnik stopu,ale tempomat nie działa. W Vagu prawie wszystko ok. w blokach pomiarowych na kanale 066 wrzuciłem logi z Polski VAG Wydaje mi się że...
Dla ciebie kolego to samo co napisałem wyżej :) Gdy mechanicy zmieniają rozrząd , czesto zapominają o kącie wtrysku na pompie który jest bardzo ważny. Latem może być okej ale zimą już troche przestawiony kąt powoduje słabe zapalanie auta. Kąt sprawdzamy laptopem i vagiem. Auto rozgrzane do 90 stopni i pomiar na wolnych obrotach. Wartość sprawdzać na...
A konkretnie poziom zakłóceń THD. Co do zmiany radia. Jeśli to jest Gamma V to bym ją zostawił i za około 200pln kupił emulator zmieniarki z wejściem usb, sam tak mam przy MFD i jestem bardzo zadowolony. Przy zmianie na jakieś konkretne radio np. jakieś wyższy model alpine faktycznie dźwięk jest bardziej dynamiczny i przyjemny w odsłuchu, ale niestety...
Ano tak, przebieg pewnie ma duży ten samochód. Być może to Lupo o którym pisałem pomimo że rok starsze to z przebiegiem raczej realnym 150 tys bo to kolega kupował od znajomych zapoznanych w DE podczas jakieś tam wymiany kiedyś tam..poznali się a potem się okazało że mają auto do sprzedania i to jest z 1 ręki więc może na tym polega problem.. Tylko...
Kolego Golf90 - Ty nie wypisuj bzdur, np o zapieczonych pierścieniach. Naprawiam diesle od prawie 30 lat. To zdarza się także w silnikach sdi i nie ma żadnych objawów ani zakłuceń po odpaleniu. Przesuń rozrząd w tył o jeden ząb na dolnym kole i spróbuj zapalić przy -5 stopniach. Życzę powodzenia. Od razu widać że teoretyk jesteś. Piszę o możliwości...
Witam, mam nadzieję, że trafiłem do dobrego działu z moim tematem/problemem. Dzisiaj wracając do domu samochodem zapaliła mi się kontrolka EPC. Kiedy dojechałem do domu zauważyłem, że nie świeci mi się trzecie światło stopu i najprawdopodobniej tym jest to spowodowane. Żadnych innych objaw nie zauważyłem podczas jazdy. Jutro wyjeżdżam w trasę(ok. 300km)...
Witam Czy ktoś z was zmieniał temperaturę wyłączenia klimy (przy 5 stopniach już jej nie włączę) , chcę zrobić żeby przynajmniej do 0 działała,mniej szyby parują. Wiem o możliwości zamarznięcia osuszacza , i że trzeba zmieniać filtr kabinowy. Szukam informacji czy jest możliwość zrobienia tego przez adaptację w VCDS (ewentualnie który kanał) ? lub Czy...
Witam Serdecznie. W moim aucie VW Golf IV została zmodyfikowana instalacja antenowa z priorytetem na CB radio. Oryginalna antena ze wzmacniaczem w stopce została zastąpiona zamontowaną w tym samym otworze anteną CB długości około 1,5m. Od anteny CB pod kokpit poprowadzony jest przewód antenowy RG58 firmy Bitner, a na jego końcu zamontowany jest spliter...
Witam ponownie. Założyłem już 3cia antene i omawiany separator antenowy. Masa anteny idzie ze stopki antenowej, a zasialnia wzmacniacza z kostki ISO radia. W kostce miałem do wyboru wpięcie w pis + lub +UB, wybrałem ten drugi. Ale efekt jest zerowy, znowu nie gra, po wpięciu plusa w pin kostki jest jeszcze gorzej.. O co tu może chodzic???? jak ożywić...
Witam dzisiaj zahamowałem bardzo gwałtownie i na desce wyskoczył napis STOP na czerwono i trzy sygnały dźwiękowe, mimo że byłem już pod domem postanowiłem pojeździć i sprawdzić czy dalej coś wyskoczy. Komunikat pojawia się tylko podczas bardzo ostrego hamowania, podczas lekkiego zwalniania i naciskania pedału hamulca nic się nie dzieje. Co to może być?
Są specjalne stopniowane krótkie gwintowniki do naprawy tych gwintów. Miska za 65zł to pewnie van Wezel, blaszana zamiast aluminiowej. Zdarzyło mi się wkleić korek na Poxipol - trzymał się jak powinien.
Nazywa się "stopka ślizgu". Prosiłbym o wyjaśnienie kolejnych pytań
Mam taki problem i już nie wiem gdzie szukać rozwiązania: zegary (obrotomierz, prędkościomierz, wsk. paliwa, temp) wraz z wyświetlaczem komputera pokładowego stopniowo stawały, nieraz w czasie jazdy "wieszały się" na pewnych wskazaniach, potem wracały i działały dalej na żywo, nieraz działały po uruchomieniu auta pare minut i potem też wisiało wszystko...
Połączyłem te dwie sprawy, ponieważ nastąpiły jednocześnie, choć może to faktycznie zbieg okoliczności. Log statyczny zrobię jutro, lecz dynamicznego nie jestem w stanie z podłączonym N75, gdyż nie mogę rozkręcić silnika powyżej 2100 obr. Dodatkowo gdy się rozkręca to gdy osiągnie ~2000 obr zaczyna się zadławiać, zaś po odpuszczeniu gazu silnik pracuje...
Witam 2 dni temu jeszcze wszystko było ok podczas jazdy, zaparkowałem auto dzisiaj wsiadam próbuję odpalić i 0 reakcji zaświeciły się tylko kontrolki i działały światła postojowe i dało się otworzyć szybę w ślimaczym tempie. Włącznik świateł stop sprawny? Stopy się aby nie palą stale? Doładować akumulator do właściwego stanu, jak problem będzie nadal...
Ale czy to napięcie 13,8 V - 14,5 V wystarczy zmierzyć na samym zapalonym silniku bez świateł, nawiewów i ogrzewań szyb itd? To wygląda jak na wyładowany akumulator "czymś", dlatego że pod prostownikiem zachowuje się jakby np. całą noc były światła zostawione, ładuje długo, stopniowo a poziom rozładownia dobre 80% Co do mikrostyków, no fakt nie wiem...
Witam, mam pytanie odnośnie maglownic w auta tamtych czasów - szczególnie grupa VAG. Taki Golf IV którego posiadam, czy maglownicę jeśli faktycznie byłaby do roboty wysłać na podmiankę z dobrą od jakieś firmy z internetu? Czy lepiej zregenerować u siebie w mieście? Ale opinie sa średnie :-? Po prostu jest u mnie jakiś problem, na każdej nierówności...
Cześć wszystkim, Poszukuję informacji i porad dot. wymiany panewek głównych. Pierwszy raz taka zabawa. Ogarniam coś sprawy mechaniczne, ale tak głęboko w silniku jeszcze nie grzebałem. Objawy/opis: Pękły śruby (przy łbie) na jednej stopce i wybiło ją na zewnątrz przez miskę olejową. Silnik zatrzymałem od razu, brak zniszczeń na wale, nie zdążył wypluć...
Witajcie, mam taki problem, który nie wiem jak rozwiązać, mianowicie u siebie w Golfie IV benzyna mam akumulator Bosch S5 54 Ah, 530A, od kilku miesięcy trapi go problem polegający na tym że siada napięcie, stopniowo jak sprawdzam spada a po 1,5 tygodnia nieraz nie można centralnym otworzyć drzwi. W rodzinie jest też 7 letni VW Passat z 2,0 TDI pod...
Witam. Kluczyk scyzoryk jak na obrazku. Wnętrze: Problem polega na tym, że w ciągu około roku zasięg działania pilota z ok 8m drastycznie maleje do tego stopnia, że trzeba podchodzić z nim w okolice lusterka zewnętrznego. Dałem kiedyś kluczyk do speca, skasował 150 zł i było ok.Teraz znowu to samo. Wygląda to tak, jakby słabła bateria,ale uprzedzając...
Witam. Problem ze światłem stopu w VW Golf IV hatchback 1998r. Samochód zakupiony jakiś czas temu. Pojawiały się typowe problemy z instalacją elektryczną, spowodowane wiekiem pojazdu. Brak 3-go "stopu", brak zasilania tylnej wycieraczki. Sprawdzona i poprawiona wiązka w klapie. Przez jakiś czas działało. Zaczął jednak znikać "stop" w lewej lampie, później...
U mnie tak wariuje prawie zawsze chyba że wysoki bieg, jak tu tego Pana w Audi S2, no ale co tu porównywać on ma 700 Nm - 0:46 min [youtube][/youtube] Czyli generalnie da radę coś tam ustawić? jak mi się uda to poszukam pomiary z geometrii i ustawienia. No ale fakt taki że nawet jeśli auto nie jest w 100% bezkolizyjne, bo coś tam kiedyś miało miejsce...
Witam, mam pytanie, czy ktoś spotkał się kiedykolwiek z czymś takim otóż nie świecą w komplecie światła stopu - praktycznie w ogóle nie świecą te w lampach na dole, jedynie świeci trzecie światło /w szybie/ i też zachowuje się nieco "dziwnie" Otóż po przekręceniu kluczyka i odpaleniu auta już świecą skrajne diody, a po naciśnięciu na hamulec zapala...
Czy ten pobór 0.07 jest mocno zawyżony? Oraz np po jaki czasie jak bym auto nie odpalał to po ilu dniach by się nie udało go odpalić? W sensie np auto stoi nie ruszane tydzień czasu. Po tygodniu go odpalę? Można to jakoś wyliczyć? I w jaki sposób na przestrzeni lat ten akumulator może się zużyć? O wiele szybciej? Wspomnę, że samochód mam od 3 lat kupiłem...
Skoro masz Vag Com wejdź w silnik- kanał 1 i licznik-kanał 17 i sprawdź dane z czujników temperatury cieczy....są to dwa oddzielne czujniki w jednej obudowie-rozbieżności nie powinny być większe niż 3-4 stopnie
Witam, mam problem z moim samochodem golf IV 1,6 benzyna rocznik 1998. Problem jest nastepujacy, po wejsciu do samochodu i wsadzenia kluczyka do stacyjki przekrcenie go na 1 stopien w stacyjce gasnie radio i wariuje centralka i samochod nie odpala. Po przekrecenie calkiem jak do odpalnia samochodu centralka wariuje zamykaja sie wszystkie drzwi i otwieraja...
Witam, taki problem mam, że notorycznie pada akumulator w aucie, ładuje go w tym roku po raz drugi, ale od momentu zakupu chyba po raz 10ty. Stopniowo wytraca napięcie i teraz po staniu 5 dni, okazało się że ma 4 V :cry: Czy akumulator ładowany prostownikiem 4A (starego typu - Bester z PRL) jeszcze wstanie na nogi czy niewielkie szanse? I teraz co sprawdzić,...
Temperatury sprawdzałem już z komputera. Silnik nie był do końca wychłodzony, bo pracował wcześniej. W zależności od czujnika były wartości 21 - 31 stopni C. Ile pamiętam, była woda przy silniku, przy chłodnicy, temperatura silnika i powietrza zasysanego. Powietrze i płyn przy chłodnicy około 20 kilka stopni, reszta 31 stopni chyba. Dodano po 39 Da...