grzanie swiec

Znaleziono około 414 wyników dla: grzanie swiec
Podstawowa forma zapytania: grzać świeca
  • Opel Astra H Isuzu Wstępne podgrzewanie silnika

    Podejrzewam ze masz uszkodzony przekaznik od grzania swiec u mnie swiece grzeja w zaleznosci od tem od kilku sek do okolo 1 minuty przy temp -20jak bylo tej zimy,po przekreceniu kluczyka zapala sie kontrolka grzania i po chwili gasnie .Sprawdz metoda gaz hamulec czy pokazuje ci bledy.

    Samochody Początkujący bartez844   07 Paź 2010 18:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5485
  • Opel Corsa B, 1996r, 1.7D, akumulator i tajemniczy przycisk

    Witam I jak sprawa wyłącznika została wyjaśniona? Ja analizuję problem grzania swiec i doszedłem do wniosku że krótkotrwałe zwarcie do masy na czujniku wyłącza grzanie świec przy zapalonym silniku więc może to jest to?

    Samochody Elektryka i elektronika irek711   21 Lut 2011 18:15 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3967
  • nie chce zapalac (Audi 80.TD 92r)

    A ile minut twoim zdaniem powinny grzać ? :D:D:D to pytanie jest dla kogoś kto nie wie jak to zrobić i tego nie sprawdził :D gdyby to sprawdził to by o tym napisał i podał faktyczny czas grzania swiec na zimnym silniku bo chyba o to chodzi :idea:,

    Samochody Początkujący qwertyuiop1000   05 Sie 2011 08:45 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1642
  • Autobus Autosan 2005 rok silnik renault midliner dci

    problem rozwiazany bezpiecznik to zasilanie komputera od silnika i sterowania grzania swiec bylo zwarcie na kabli 292 i automat grzania uszkodzony wymiana kabla i automatu i wszyystkie usterki zgasly. dziekuje za pomoc i pozdrawiam

    Samochody Ciężarowe jarow6   04 Wrz 2014 18:14 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3819
  • Silnik KUBOTA , dziwny objaw

    Albo grzanie swiec masz przez czujnik temperatury i jak ciepły silnik to sie nie załączaja.I jak silnik troche zużyty to nie chce wystartować.Podaj do tej szyny zasilającej swiece napiecie z akumulatora,albo sprawdz czy jak goracy to też są zasilane. Te małe silniczki zle startują bez grzania bo z...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki diodabg   26 Cze 2013 21:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4380
  • Ciągniki Ford wskazówki,instrukcje itp.

    Orginalnie wszystkie fordy maja grzanie swiec kluczykiem w lewo ,poprzez przekaznik czasowy!!! Na pewno ktos wyjął przekaznik ze skrzynki... Choc moze jakis stary model ma tak jak mówisz... Na oko to grzeje jakies 1q0-15 sek. PS. Wyslij adres pocztowy to wysle Ci plyte z serwisowką.Jade akurat...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki witek20010   22 Kwi 2014 19:34 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 7651
  • Napięcie ładowania akumulatora

    Witam Mam problem z ładowaniem akumulatora, ładowanie waha sie pomiędzy 13,1 a 13,6V czasem wkoczy na 14,1V bez względu czy silnik ciepły czy zimny. Lampka ładowania na desce sie nie świeci. Czy taki stan rzeczy może miec miejsce przez stary akumulator czy coś trzeba pogrzebać głębiej? Auto jezdzi normalnie...

    Samochody Elektryka i elektronika Kielu   28 Mar 2012 14:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2473
  • Pierwszy samochód, komfort? wygoda?

    Omega, mialem i : Po 1 bardzo awaryjny - to sie zamek zepsul to klema od akumulatora przestala laczyć (fabryczna) itp 2. Rdza wyglad ladny prowadzenie i wygoda bardzo fajne silniki: 2,0 za slaby 2,5 (mialem taki) - porazka totalna bardzo awaryjny 3,0 jak wyzej tds - duzo pali...

    Samochody Eksploatacja Alfred_92   10 Wrz 2013 23:53 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 5439
  • Nissan Primera 2.0 TD - Nissan Primera CD20T brak kontrolek, brak rozruchu

    Witam Serdecznie, posiadam Nissana Primere z 2001 roku z silnikiem 2.0 TD o oznaczeniu CD20T. Od jakiegos czasu kiedy chcialem odpalic auto, to nie za kazdym razem kiedy przekrecilem kluczyk pojawiala sie kontrolka CHECK oraz grzanie świec, dodam ze wtedy tez wariował obrotomierz. Jednak pokrecilem pare...

    Samochody Elektryka i elektronika bobytempelton   02 Sty 2014 22:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3111
  • Passat b5 variant 1.9TDI 115KM - Auto nie zapala

    Witam jakis tydzień temu po całym dniu użytkowania samochodu (bez żadnych kłopotów) postawiłem samochód na jakies 2h po czym znowu miałem gdzieś jechać. Wsiadłem do samochód, zapalił bez problemu, stałem pod domem czekając na sąsiada kilka minut cały czas na zapalonym silniku i wolnych obrotach. Nagle...

    Samochody Początkujący krejner06   12 Lut 2015 17:04 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1038
  • VW Passat 1.9tdi 1Z - Cieżko odpala zimny

    Sprawdź, to co koledzy sugerują. Sprawdziłbym też świece żarowe (kiedy je zmieniałeś) bo mogą być o różnym stopniu "zużycia" i na różne napięcie np. zamiast na 5 V może któraś z nich być na 12 V. Jakie świece na 5V ? W passacie b4 są "zwykłe" świece na 12V ~10A. Zanim zacznie rozkręcać auto...

    Samochody Początkujący robokop   23 Sty 2017 23:17 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1122
  • Nissan Bluebird 2.0 D

    swiatlo lewy przod (prawy jest ok) - nie dochodzi napiecie do zarowki. Nie moglem wyciagnac przekaznikow(4 sztuki) nad bezpiecznikami(wydaje mi sie, ze to sa przakazniki od swiatel) chyba ze sie myle ? moze przekaznik chyba ze oba swiatla sa na jednym przekaniku, to wtedy tylko przerwa nba przewodzie....

    Samochody Elektryka i elektronika CKsrv   02 Paź 2003 19:32 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1514
  • Toyota Corolla 1,8 D

    Mam problem z przekaznikiem (tak mysle ) grzania swiec. Czy ktos moze wie gdzie taki przekaznik znajduje sie w samochodzie.Pozdrawiam

    Samochody Szukam Marcin1980   01 Cze 2004 21:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1773
  • Audi A4 1.9 TDI - usterka czujnika polożenia pedału gazu.

    Audi A4 1.9 TDI Mam problem z A4. Objawy sa takie ze jak damy gazu to silnik nie pszyśpiesza. Tylko wchodi na 1200 obr/min i zostaje, lapka grzania swiec błyska. Tester vw/audi podaje bład 00777, czyli czujnik położenia pedału pszyśpieszenia. Sprawdzałem ten "potencjometr "z danymi serwisowymi jest...

    Samochody Elektryka i elektronika kochas153   18 Cze 2013 00:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 21003
  • Czujnik temperatury paliwa G81 - błąd

    Niedawno podczas wizyty u mechanika zazyczylem sobie podpiecie pod kompa. Samochód to polo 98' z silnikiem AEY , pojawil sie blad 00539 czujnik temperatury paliwa G81 i bodajze opis, uszkodzenie lub sporadyczne zwarcie do masy. Pytanie moje jest nastepujace : jakie moga byc skutki uszkodzenia tegoz czujnika?,...

    Samochody Elektryka i elektronika ADI_Si   27 Lis 2004 15:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3535
  • Jaki akumulator polecacie ?

    Mam POLO FOX 91 Sprzet w nim taki: Radio Pion. p80, 6 glosnikow (2 pary standardowych) + 1 PARA 6 x 9 + wzmacniacz blaupunkt 4100 => napedza on magnat powerbull 300. Wszystko na standartowym aku. 65 (lub 62) amper (nie pamietam dokladnie) Nie zdazylo mi sie jeszcze pchac... Mam jedna zasade! Jak...

    Samochody Archiwum martinpl   14 Gru 2004 19:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7420
  • komputer do Peugeot 307 1.4HDi

    Jeszcze nie jestem pewien. Robie rozenianie, musze zdiagnozowac jeszcze czy cisnienie paliwa jest ok i wtrysk. Mam problemy z odpalaniem zimnego silnika. Zaczynam podejrzewac ze to sterowanie, jesli bede mial pewnosc ze to to - odezwe sie dziekuje. Auto po dluzszym postoju ciezko odpala tzn musze...

    Samochody Szukam mak270   04 Sty 2005 21:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2125
  • Naprawa pompy wysokiego cisnienia HDI

    Wszystko na to wskazuje.. Swiece,akumulator, elektryka, przewody paliwowe, filtr paliwa, automat grzania swiec, czujnik temp. silnika - to wszystko bylo sprawdzane/wymieniane..

    Samochody Elektryka i elektronika mak270   28 Sty 2005 09:59 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 12096
  • Opel kadett 1,7 diesel swiece żarowe

    Mam go kilka m-cy jak dotad rano palil bez problemow nawet w lekki mrozek teraz prycha kicha i strasznie dlugo trzeba go krecic cieply nawet lekko pali nawet bez grzania swiec sprawdzilem swiece jedna padnieta czy mozliwe jest ze przez jedna tylko swiece tak ciezko jest go zapalic? i jeszcze jedno pytanie...

    Samochody Elektryka i elektronika hacckker   30 Sty 2005 01:02 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2670
  • Świece żarowe wyłączają się z dużym opóżnieniem

    Z tego co ja wiem to wiekszosc preferuje 2 krotne grzanie swiec w silne mrozy. Sprobujcie takiego sposobu aby po zgasnieciu kontrolki wylaczyc stacyjke i od razu ja zalaczyc do ponownego grzania. W ten sposob swiece koncza swoj zywot po paru razach takiego grzania. Myslalem ze swiece rozgrzawaja komore...

    Samochody Elektryka i elektronika predator2000   05 Mar 2005 21:00 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2993
  • jak podłączyć obrotomierz? (Passat B3)

    Ktory rocznik tego passata? W VW przynajmniej benzyniakach instalacja jest gotowa pod obrotomierz i wystarczy wziasc licznik z obrotomierzem wpiac w miejsce bez niego. Tylko w dieslu predkosc obrotowa z liczana jest troche inaczej i nie wiem czy licznik od benzyniaka podejdzie ci a w tym liczniku nie...

    Samochody Elektryka i elektronika dziomal7   16 Sie 2005 12:22 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 8217
  • Golf IV SDI problemy z odpaleniem na zimnym silniku

    VW Golf IV SDI 1,9 kod AGP 1998 problemy z odpaleniem na zimnym silniku ,sprawdzone swiece przekażnik ,odczyt błędów - kontrolka grzania swiec ,błąd pojawił sie tylko raz . Czy może być to wina ze przeskoczył pasek na rorządzie

    Samochody Elektryka i elektronika TomiM   09 Gru 2005 20:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4268
  • Tarcze zegarów do wydruku - gdzie pobrać?

    ja tez nigdzie nie moge znaleźć bo polo foxa diesla ( bez zegarka i obrotomierza ) - o taki tylko gosciu scieme wali chyba bo ostatnia kontrolka jest od grzania swiec chyba - wiec raczej od diesla a moze samemu w prosty sposob zrobic biale zegary ?

    Samochody Archiwum arek199333   12 Lut 2015 14:54 Odpowiedzi: 139    Wyświetleń: 255681
  • GOLF III 1,9 TDI problem przy zapalaniu.

    Witam Zacznij od sprawdzenia czy dziala wyprzedzenie wtrysku na zimnym silniku, moze ktorys czujnik temperatury silnika lub paliwa , sprobuj odpalic samochod z lekkim dodaniem gazu bedzie mail troche wieksza dawke ,mozna tez przez kilka sekund zakrecic silnik rano bez grzania swiec zeby dostal dawkwe...

    Samochody Elektryka i elektronika dune   17 Lut 2006 22:50 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 16624
  • Szukam schematu sterowania silnika Mazdy 626 2.0 D Comprex

    Jak w temacie, szukam schematu elektroniki jaka tam sie znajduje,,,to kompek ZEXEL , steruje m in. czasem grzania swiec, Prosze o waadomosci prywatne,,,bezposrednio na maila lub kazdy inny sposób.Tel, 505946765. Pozdrowionka

    Samochody Szukam allex1234   26 Paź 2005 16:59 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 796
  • VW GOLF 1.9 TDI 90 KM

    Witam .Mam pytanie co w powzszym modelu sygnalizuje kontrolka grzania swiec zarowych oprocz oczywiscie funkcji nagrzewania .Problm tego typu ze po odpaleniu po chwili pracy kontrolka zaczyna pulsowac.Prosze o pomoc.

    Samochody Elektryka i elektronika Remik71   02 Lis 2005 21:20 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1965
  • Schemat podgrzewania świec żarowych do Golfa III TDi

    Mialem niedawno taki problem. Sygnal na swiece podawany byl tylko przez ulamek sekundy. Rozruch przy temp otoczenia 5 stopni byl ciezki i zima nie byloby szans na odpalenie. Podmiana czujnika nie wnosila niczego nowego. Wyszperalem ze za czas grzania swiec odpowiada sterownik. Przelicza on sygnaly z...

    Samochody Szukam andrzejluczuk   24 Lis 2005 10:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5208
  • LAGUNA II kontrolka świec czasami sie włancza podczas jazdy

    dodam jeszcze ze wlaczanie sie kontrolki grzania swiec i utrata mocy nie pojawia sie wtym samym czasie .Zuzycie paliwa tez nie zachwyca .Mysle ze te objawy nie sa spowodowane jakims zanieczyszczeniem poniewaz ustepuja i pojawiaja sie szczegolnie po nagrzaniu sie silnika. bede wdzieczny za jakiekolwiek...

    Samochody Elektryka i elektronika melon27   29 Lis 2005 22:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1762
  • Volkswagen Golf II 1.6D 88r. - problemy z rozruchem

    Witam, przegladalem to forum i nie znalazlem postu, ktory by mi odpowiadal.. Moj problem jest nastepujacy: auto, kiedy silnik jest zimny, nie chce "odpalac". Mowiac zimny, mam na mysli ze postal cala noc na dworze w temperaturze niskiej lub ujemnej. Musze go "pokrecic" troche i po paru grzaniach swiec...

    Samochody Elektryka i elektronika grzeniua   03 Gru 2005 15:45 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3443
  • Wtrysk z czujnikiem uniesienia igły

    Na poczatku dzieki za zainteresowanie, bo sam juz nie wiem co moze byc. Po wymianie zaworu kontrolka zaczela czasami gasnac w czasie jazdy (wczesniej swiecila caly czas). Zawor zalatwilem nowy z innego zrodla bo akurat trafila sie okazja ze moglem go miec w ten sam dzien (ale dzieki za namiar na...

    Samochody Elektryka i elektronika tomek111111   01 Lut 2006 11:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 10126
  • Audi 80 93r TDI 1Z podkręcenie świeczek.

    Witam. Dlugosc grzania swiec mozesz zmienic w blocku 12. Wchodzisz Vagiem w 10 i 012 i tam zmieniasz parametr. Pozdrawiam.

    Samochody Elektryka i elektronika guciioo   02 Sty 2006 20:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1806
  • czy alternator może "gwizdac" astra2 1,7 dti

    witam stawiam na diody tak jak pisal kolega wyzej powod jest taki ze kleji sie zwora przekaznika grzania swiec zarowych sprawdz to a nastepnie sprawdz diody mogy poleciec przez to pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika wueska   08 Sty 2006 13:39 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3527
  • Astra I 1,7TD i problem z alternatorem

    no to moze powiedzcie mi jak sprawdzic czy to diody czy problem z grzaniem swiec bo rozchodzi sie o to ze jak cos z diodami to pewnie zawioze do pewnego fachury ktory tylko alternatory robi i rozruszniki..

    Samochody Elektryka i elektronika itadek   16 Lis 2006 21:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2819
  • chrysler stratus źle odpala na zimnym.

    jezeli masz disla to tylko musisz troche wiecej poczekac przy przekrecaniu stacyjki jak ci cos mowi grzanie swiec

    Samochody Elektryka i elektronika am2310   27 Lut 2006 18:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1521
  • Przepalanie się świec żarowych - Seat Toledo I 1,9 D

    a ja miałem taki przypadek ze swiece byly stopione przekaznik tez.wymienilem swiece,przekaznik,czujnik temperatury czasu grzania swiec i jest ok.czas dogrzewania silnika rano 20stopni ok 3\4min 50stopni ok 30 sec

    Samochody Elektryka i elektronika jarzyg1   09 Wrz 2006 20:50 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 6637
  • Taki se modulik w VW. Nie pali. Brak napięcia na zaworze.

    zacisk 50 -informacja o załączeniu rozrusznika zacisk 15 -plus po stacyjce jak dla mnie sterownik grzania swiec żarowych z jakiegoś wolnossącego golfa3 cel stosowania jest chyba jasny, aby ładnie zapalał i trzymał normy

    Samochody Elektryka i elektronika gulinski   13 Wrz 2006 12:25 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1224
  • BMW 524 td E34 silnik M21

    podłączyc komputer i odczytać błedy, sprwdzić wszystkie zasilania w/g schematów filtry i ciśnienie spreżania , grzanie swiec, ustawienie rozrzadu

    Samochody Elektryka i elektronika Jacek79   26 Wrz 2006 17:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3142
  • omega 2,5 TDS nie pali po wymianie świec żarowych.

    czy sprawdziles na przelewach czy pompa podaje paliwo na wtryski? jezeli podaje i nierozlecial sie rozrzad to sprobuj zdjac wtyczke od czujki temp. w tych silnikach przy wypracowanej glowiczce do rozruchu niezbedne jest dlugie grzanie swiec i musi byc slyszana pompka paliwa w zbiorniku

    Samochody Elektryka i elektronika Trawik   24 Paź 2006 20:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1620
  • astra 1,7td isuzu - swiece zarowe

    witam mam pytanie odnosnie grzania swiec zarowych.... Jak dlugo od momentu odpalenia grzeja one wam?? U mnie jakies 7 minut A trasy robie bardzo krotkie i w ciagu tygodnia potrafie rozladowac akumulator.... A co myslicie jakbym poprostu odcial te dogrzewanie podczas jazdy?? Czy jest to szkodliwe...

    Samochody Elektryka i elektronika werk   19 Lis 2006 16:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2626
  • Wozek Still r70-30 nie pali

    Temat dosc stary, czy aktualny? Czy wozek ten posiada rozruch generatorowy? Jezeli kontrolka ta znajduje sie na pulpicie za kierownica, oznacza ona wowczas dzialania rozruchu generatorowego. Po zalaczeniu stacyjki w pozycje on zapala sie ona i gasnie co ok 2s. Wowczas odbywa sie grzanie swiec, gdy...

    Elektro Maszyny i Urządzenia hommer   10 Sty 2007 23:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3916
  • problem ze świecami żarowymi

    Witam Od niedawna mam Problem z Golfem 1,9 TDI -mianowicie po przekreceniu kluczyka zapala sie kontrolka grzanie swiec żarowych (ok ) gdy gasnie odpalam auto ,ale po chwili ta kontrolka zaczyna mrugać. CZy ktoś wie co to znaczy. :cry:

    Samochody Elektryka i elektronika Michu10   05 Kwi 2008 11:44 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2069
  • Problem ze swiecami zarowymi w TDI 110 koni

    pin48 ecm to 9pin przekaznika i jednoczesnie idzie w strone kontrolki grzania swiec na tablicy rozdzielczej

    Samochody Elektryka i elektronika procekkk   08 Kwi 2007 13:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1290
  • renault megane nie odpala

    swiece zarowe wykluczam poniewaz nie mamy -20 st tylko 23 st i przy tej temperaturze nawet stary poczciwy golf II 1.6D pyknie bez grzania swiec :) to nie jest to . elektrozawor w pompie paliwowej takze sprawdzilem jest ok. Samochod poprostu podczas jazdy zgasl i nie mozna go odpalic. Immo takze jest...

    Samochody Elektryka i elektronika Szymon   05 Cze 2007 23:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5133
  • Wentylator dmuchawy xsara 1,9td

    To chyba jest tak, ze zasilanie podawane jest na stale tzn 2 grube przewody-oczywiscie po przekreceniu kluczyka na pozycje np grzania swiec zarowych. Jezeli nie ma pradu w tych przewodach to lipa, gdzies przerwal sie obwod (moze bezpiecznik) Ja mialem podobny problem ale ze sterownikiem: Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika levis31337   30 Sie 2007 12:09 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1901
  • Adaptacja w Vag-Com problem

    wystarczy pogrzebac w necie tu przykład zmiany czasu grzania swiec żarowych

    Samochody Elektryka i elektronika wojtekNL   07 Wrz 2007 14:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6770
  • OPEL ASTRA II (G) 2.0 DTI 16V 101 KM. MIGAJĄCE ŚWIATŁA

    Odłacz swiece zarowe najprosciej zdjac wtyczki z nich i sprawdz czy dalej swiatła migaja .Układ grzania swiec działa nawet po rozruchu w celu dogrzania silnika i wlasnie wtedy podaje prad pulsacyjnie i mozna to zauwazyc po migajacych swiatłach , układ grzania swiec powinien sie właczyc dopiero przy niskich...

    Samochody Elektryka i elektronika paweljaknic   24 Wrz 2007 09:02 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 7579
  • Megane II dCi nie odpala - widać ślady zwarcia

    Auto po prostu pewnego ranka nie odpalilo. Wkladam karte naciskam start i widze jak cala procedura (grzanie swiec itd) przebiega OK a rozrusznik cicho, nawet pstryk nie robi, zupelna cisza. Jedynie cos w skrzynce z bezpiecznikami slychac ze sie zalacza itd. Poruszanie + klema raz dalo pozytywny efekt,...

    Samochody Elektryka i elektronika koala_   11 Lis 2007 01:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1728
  • Alternator plywajace napiecie

    Trzeba po prostu sprawdzić, czy nie grzeją świece na króćcu wodnym. NIe wiem za bardzo o jakie swiece chodzi. Zarowe? To co maja wspolnego z kroccem wodnym? Poza tym pisalem ze widze przy przekreceniu stacyjki jak grzeja swiece zarowe bo napiecie mi spada na woltomierzu do 10V pozniej pstryka...

    Samochody Elektryka i elektronika krecik2003   07 Sty 2008 20:50 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 6922
  • Golf II 1.6 D Problem z zapalaniem, duzo zrobione....

    Witam, moze ktos mi tutaj pomoze bo na innym forum nie potrafili. Mianowicie mam problem z odpaleniem samochodu jak jest zimny. Zalożylem nowe wtryski, sprawdzilem cisnienie na cylindrach, nowy filtr paliwa, nawet zalozylem zaworek ktory zapobiega cofaniu sie paliwa. Sprawdzilem rozrząd i naprawde...

    Samochody Elektryka i elektronika Picek40   02 Gru 2007 19:43 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4608
  • Prosze Pomozcie mi, Peugeot 306 1.9 TD

    WItam, Mam 306 1.9 TD, z 1996r wlasnie mialem jechac do pracy, ale nie moglem zapalic auta. Przekrecam kluczykiem w stacyjce i nic sie nie dzieje, nie zapalaja sie kontrloki (hamulca recznego, aku, i grzania swiec zarowych) przekrecam na zaplon i nic. wylaczam i wlaczam kluczykiem i ciagle ciemno....

    Samochody Elektryka i elektronika Krzyser   16 Sty 2008 19:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2731
  • VW GOLF II i kontrolka oleju

    Przepraszam, juz piszę Kontrolka od momentu przekręcenia kluczyka (od momentu grzania swiec) caly czas miga, po odpaleniu takze miga, tak jak jest w alarmach. Zle sie z poczatku wyslowilem ze swieci. Miga caly czas od poczatku do konca Dodano po 52 Aha, i jak sciagne przewody od czujnikow i...

    Samochody Elektryka i elektronika muchaq   19 Sty 2008 19:13 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 9787
  • Vectra 2.2 dti potrzebny nowy soft

    Witam potrzebny jest nowy wsad do vectry b sinik Y22DTR (nowy podobno ma zmienione grzanie swiec i dawke rozruchowa ) Prosze o jakis odzew.

    Samochody Elektryka i elektronika Itek   03 Mar 2008 22:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1577
  • Audi b4 1,9 Tdi 92r. ciężko pali około 1 stopnia

    witam.jak kolega robokop zauwazyl o grzaniu swiec decyduje automatyka.ciecie i przerobki oryginalnej instalacji roznie sie koncza wlacznie do spalenia auta.pozdr

    Samochody Mechanika Emiltechnik   20 Mar 2008 16:20 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3815
  • [e36-2.5tds-94r.] Problem z modulem centralnego zamka.

    Alarmu jednak nie mam zadnego.A problem dalej wystepuje,Jak tylko wepene biala wtyczje w modul, to oddrazu stacyjka sie zapala i jest nornalnie grzanie swiec.Taj jakbym przekrecil kluczyk na pozycje zaplonu. Pilnie pootrzebbna pomoc

    Samochody Elektryka i elektronika lsd100   07 Maj 2008 19:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1289
  • Poszukuje schematu LUBLINA III lub II lub Honkera

    Witam Poszukuje schematu elektrycznego do samochodow Dewoo Lublin 2 lub 3 (od 99r) lub do Honkera. Dokladnie to potzrebny mi rozpis jak ma byc podłaczony automat do grzania swiec.

    Samochody Szukam kaldam   08 Lip 2008 16:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1194
  • swiece zarowe grzeja nawet jak jest cieply samochod Golf IV

    to znaczy ze musze zdiac nakole zeby sie dostec do modulu grzania swiec??

    Samochody Elektryka i elektronika rufus111   16 Lip 2008 23:12 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3577
  • Passat 2.0 TDI B5 136KM Euro4 "Diesel particular filter

    kolego nie zgadzam sie z twoja opinia..powiedz no ktory to filtr sie zmienia :lol: fakt sa dwa rodzaje filtra czasteczek stalych,roznia sie tym iz jeden z nich potrzebuje plynu do oczyszczania sie,a drugi czysci sie za pomoca testera,badz wogole co uzaleznione jest od sposobu uzytkowania samochodu.. sonda...

    Samochody Elektryka i elektronika Pati   06 Sie 2008 07:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 10926
  • automatyczne świece zarowe w ursusie c-330

    witam tak jak w temacie chciałbym zrobic cos takiego co stasuje sie od dawna w samochodach czyli po wciśnieciu kluczyka w stacyjce w c-330 same włanczało sie grzanie swiec zarowych dodatkowo zaznaczam ze zasilanie świec chciałbym podłaczyc bezpośrednio od akumulatora prosiłbym o pomocy w zaprojektowaniu...

    Samochody Elektryka i elektronika Biały511   19 Lis 2015 20:02 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 10410
  • Citroen Berlingo 1.9 diesel 1997r

    Witam kolegow, naprawilem problem!!! Po wymianie (STEROWNIKA) tak on sie nazywa! Samochod odpalil, ale cieszylem sie nim 2 dni. Usterka wrucila. Wymienilem jeszcze swiece zarowe dla pewnosci, poniewaz mogly robic zwarcie, ale nic niepomoglo. Oddalem go do znajomego mechanika i okazalo sie ze kabel zasilajacy...

    Samochody Początkujący pawelx78   04 Gru 2008 14:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2238
  • Odpalenie auta - zużycie prądu

    Rozwazmy taki przypadek. Silnik diesel, pobor pradu przez rozrusznik, w zimie, po calonocnym postoju - powiedzmy 250A, rozruch niech trwa 15 sekund, do tego 5 sekund grzania swiec przed rozruchem i w trakcie rozruchu ~50A (zimne maja duzy pobor, ponad 80A, ktory podczas ogrzewania sie zmniejsza do...

    Samochody Elektryka i elektronika goldwinger   25 Gru 2008 23:49 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4403
  • Citroen Berlingo 1,9 D kłopot z rozruchem

    No coz, oczywiscie Michu10, moj blad - kiedy kolega mowi, ze sprawdzil swiece to zalozylem, ze sprawdzil caly uklad:) Najlepsza metoda eliminacji problemu z grzaniem swiec bylaby wiec proba odpalenia "na druta". Jednak gdyby to nie zadzialalo, to upieralbym sie przy tych zaworach.. ;)

    Samochody Mechanika kybernetes   09 Sty 2009 23:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1744
  • vw polo 1994r 1.4d czy wie ktos jak obejśc imobilajzer

    witam szukam pomocy nawalil mi imobilajzer chcę go obejśc ale nie mam schematu instalacji elektrycznej wiem ze blkokuje elektro zawor w pompie paliwowej i grzanie swiec zarowych prosze o pomoc

    Samochody Elektryka i elektronika pioart   08 Lut 2009 12:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1014
  • Problem z elektryka vw vento

    Witam mam bardzo dziwny problem.Gdy wlaczam swiatla pozycyjne restartuja mi sie zegary dzieje sie to bez kluczyka w stacyjce.Zegary restartuja sie rowniez gdy przekrecam kluczyk w pozycje grzania swiec zarowych.Najdziwniejsze jest z tego wszystkiego to ze przestal mi dzialac zamek centralny i jak wlacze...

    Samochody Elektryka i elektronika az1982   13 Lut 2009 17:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1109
  • ktory czujnik jest odpowiedzialny za blokowanie klimatyzacji

    Dwuprzewodowy na węzu chłodnicy a czy ten czujnik jest takze opowiedzialny za grzanie swiec zarowych? czy jest do tego inny?

    Samochody Elektryka i elektronika bart_gabi   16 Kwi 2009 21:08 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 7407
  • Ford Mondeo 1.8 TD - silnik nie pali

    Mam problemy z moim Mondeo 97 1.8TD Konkretniej auto nie zapala, gdy przekrece stacyjke kontrolka od immo. nie pulsuje ani nic tylko caly czas swieci, tak samo jak kontrolka z poduszek gdy przekrece stacyjke to caly czas bez przerwy swieci, no i do tego kontrolka z ladowania !Pare razy wczesniej mialem...

    Samochody Początkujący TDrafal   30 Wrz 2009 17:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2003
  • Golf III 1.9 TDI - nie chce palic gdy cieplo na dworzu

    witam... mam problem dotyczacy odpalania silnika ... nie bierzmy kwesti gdy silnik jest cieply bo wtedy pali na dotyk ... dziwna troche sytuacja ale jak jest zimno na dworzu ok 5 stopni i mniej , lampka od grzania swiec pali sie ok 3-4 sekund, gasnie i pali elegancko ale jak jest cieplej na dworzu lampka...

    Samochody Mechanika piotrbudapl   07 Paź 2009 15:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3275
  • mercedes vito 108 cdi 2003 r. nie odpala

    bez grzania swiec powinien odpalić po kilku kreceniach rozrusznikiem, o ile dostaje paliwo.

    Samochody Mechanika grisz78   03 Maj 2010 09:22 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6244
  • przekaznik elektrycznych szyb albo cos innego

    Witam. Mam szyby od volvo zalozone do mk1 golfa. Pojawil sie problem z podlaczeniem. Moge to zrobic na 4 przekaznikach od grzania swiec na jedna strone. Czy mozna to zrobic jakos prosciej?

    Samochody Początkujący Jabcok20   17 Paź 2009 08:39 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 12107
  • audi 80,znikneły swiatła mijania,drogowe oraz blinda,

    Witam Posiadam audi 80 b3 1.6 td z roku 1990,podpinałem sobie wczoraj przekaznik grzania swiec zarowych z golfa poniewaz ten przekaznik co mi padł jest strasznie drogi,gdy podpiołem to przekaznik działa ale gdy wszystko poskładałem zauwazyłem ze znikneły mi swiatła mijania,drogowe i blinda,reszte wszystko...

    Samochody Elektryka i elektronika lukasz.1889   15 Sty 2010 20:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2272
  • lampka kontrolna świec żarowych fiesta 1.4 tdci

    w moim przypadku na zapalenie lampki grzania swiec zarowych duzy wplyw ma temperatura otoczenia, na temp. plusowych wogole sie nie zapala, dopiero teraz przy panujacych temperaturach ok. - 10 stopni po całonocnym postoju w garazu (nieogrzewany) przy pierwszym rozruchu rano lampka zapala sie na ok. 5...

    Samochody Elektryka i elektronika alex222   08 Sie 2015 08:27 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6967
  • Opel Vecra B nie odpala, brak polaczenia ECU

    Czym to diagnozujesz, może słaby aku, i tam nie ma pompki paliwa Diagnozowane jest testerem Gutmman... (sprawdzalem na innym identycznym samochodzie wszystko dzialalo, polaczenie jak i diagnoza auta) zobacz czy masz 5 v na czujniku temp silnika i wogóle posprawdzaj zasilanie i mase na...

    Samochody Początkujący gutek1777   20 Sty 2010 11:28 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4534
  • citroen berlingo 1.9d 2004r -brak wskazań szybkości .

    witam nie dziala obrotomierz i predkosciomierz brak jest tez kontrolki od grzania swiec i po odpaleniu nie gasnie cisnienie oleju i ladowanie , w bsi blad brak komunikacji sterownika silnika z bsi , w liczniku sa bledy zwiazane z obrotomierzem ladowaniem i cisnieniem oleju , ze sterownikiem...

    Samochody Elektryka i elektronika piotrkokot   08 Kwi 2010 20:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2321
  • nissan primera p12 2.0 d 2001r nie pali

    witam problem w nissanie jest taki ze brak kontrolki grzania swiec i czek sprawdziłem napiecia do ecu i masy wszystko wygląda no ok moze macie jakis pomysł diagnoza testerem nie udana bo się nie łączy , łączy sie tylko wtedy jaksa te kontrolki

    Samochody Elektryka i elektronika AUTOMARCIN   27 Sie 2011 20:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9001
  • Problem z odpalaniem po krotkim postoju Corolla 90KM D4D

    Paliwo jesli by sie cofalo to jedynie po dluzszym czasie najprawdopodobniej mial bys wtedy problemy z odpaleniem po nocy lub dluzszym postoju. ( mozesz zamontowac zawor zwrotny na przewod paliwowy koszt ok 25zl) raczej bym nie obstawial ze to jest pompka... raczej cos z elektryka sie dzieje bo jesli...

    Samochody Mechanika vinsane19   28 Sty 2010 23:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3443
  • Focus 1.8 TDci 2004r. Problem z pierwszym odpaleniem

    Wymieniłem dwie swiece zarowe dwie pozostałe sprawne były.Kreci szybko lapie szybko i tak samo szybko gasnie.Trzeba ze trzy razy zapalic aby juz nie zgasła.Co dziwne jak na caly bak ON wleje sie butelkę płynu (150ml lub 250 ml)do czyszczenia wtryskiwaczy STP.To problem znika lapie odrazu i nie gasnie. Mysle...

    Samochody Początkujący autoas   20 Sie 2011 08:37 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 33112
  • VW Golf 2 Gtd intercooler 91r [gdzie podpiac kabel]

    na sterowniku jest numer 46 czy to znaczy ze będe musiał go wymienić na 42? czyli ten kabelek powinienem podłączyc do listwy zasilajacej świece zarowe? moge dodac ze podczas grzania swiec przed odpaleniem kontrolka swieci sie bardzo długo jakies 45sek. a po odpaleniu błyka przez jakies 15 sek. czy to...

    Samochody Początkujący rico37p   17 Mar 2010 13:11 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4555
  • Ford Escort 1,8d 91r. Zwarcie

    Witam i prosze o pomoc. Mianowicie mam taki problem ze w samochodzie akumulator byl tak wlozony ze klema + dotykala maski jest slad i prawie dziura. I tak jezdzilem 2tyg, az jednego popoludnia odpalilem samochod otworzylem maske zeby dolac plyn. I w tym momecie kiedy otworzylem maske i silnik zgasl....

    Samochody Elektryka i elektronika 1078231   09 Kwi 2010 20:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1025
  • Renault Espace III 2,2 DT kontrolka wtrysku

    czarunio ten wężyk oznacza grzanie swiec żarowych tak wyczytałem w instrukcji

    Samochody Elektryka i elektronika koziorozec   08 Mar 2011 11:58 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 12689
  • Peugeot 306 1.9 TD, Problem z zaplonem, dymi

    Witam serdecznie. Od momentu kiedy oddalem pompe paliwowa do uszczelnienia(cieklo z niej) i ponownym jej wlozeniu zaczely sie problemy z odpalaniem(dodam, ze pompa byla robiona w Sobotce(Diesel Service) a wkladana byla przez znajomego mechanika. Mianowice na zimnym silniku(z rana) auto odpala jakby...

    Samochody Mechanika Teddy_71   17 Cze 2010 17:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3459
  • Astra G 2.0 DTL 16V - nie zawsze kręci, czuć opór, zgasła

    Jak pompa sprawna to i bez swiecy ten opelek odpali jak nie ma temperatur ponizej 0,a dokaldnie to chyba ponizej 3st zalacza sie system grzania swiec w tych Oplach. Głośny tzn,ze głosno klekotał jak na Diesla, mialem okazje jezdzić Vectrą z tym samym silnikiem i o niebo ciszej zachowuej sie silnik...

    Samochody Mechanika dayus   29 Sie 2010 12:27 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3654
  • Renault laguna. po 100 km / h nie przyspiesza w ogole !!!

    Kontrolka zapala sie w momencie wlaczenia zaplonu i informuje o grzaniu swiec zarowych, informuje takze o defekcie w ukladzie wtrysku paliwa. Przyczyna Twoich problemow moze byc filtr paliwa, powietrza jak i dziesiatki innych powodow. Jednym slowem bez kompa trudno cokolwiek bedzie zdiagnozowac.

    Samochody Mechanika robokop   18 Paź 2010 19:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2619
  • Vw T4 1,9 td z 99roku kiepsko pali

    witam problem nastepujacy samochod kiepsko odpala w temperaturach ponizej 6 stopni objaw jest taki ze rozrusznik kreci motor odpala i sie dławi ,czasem odpali za 1 razem z dlawieniem lub trzeba palic go 2 raz ,ogolnie jest tak jak by nie wchodzil na wysokie obroty od razu , w okresie letnim...

    Samochody Mechanika boyssan   25 Maj 2011 08:39 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5287
  • Świece żarowe VW Turan, 1.9 Tdi, 2004 r.

    Mam jeszcze jedno pytanie : Sąsiad porposil mnie abym podlączyl mu dodatkowe grzanie swiec zarowych. jest poprowadzony włączni pożniej idą dwa kable niebieski i brązowy one powinny byc do plusa i do masy ale nie wiem który kolor do którego. jesli zle podłącze moze sie cos stać Prosze o wyrozumiałosc. z...

    Samochody Początkujący Matik208   23 Cze 2015 18:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1475
  • Poszukiwane schematy instalacji samochodowych. Pytaj tutaj.

    Witam poszukuje schematu elektrycznego do samochodu SEAT TOLEDO 1,9 TDI rocznik 1996 dokładnie chodzi mi jak podłączyc świece zarowe bo cos mam pokrecone (grzanie swiec na przycisk troszke to denerwuje)

    Samochody Szukam 2000mah   29 Lip 2017 09:17 Odpowiedzi: 517    Wyświetleń: 621680
  • kodowanie kluczyka scenic

    U mnie sprawa wyglada tak ... Immo sie normalnie zachowuje po przekreceniu kluczyka gasnie dioda ale sam pilot nie otwiera ani nie zamyka drzwi ... Nie moge rowniez odpalic auta ... mruga kontrolka od grzania swiec ... co to moze byc ?

    Samochody Elektryka i elektronika 1078231   04 Lut 2012 22:41 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 11960
  • Renault Scenic 2000r 1.9 dti problem zasilania/immo/uch

    U mnie sprawa wyglada tak ... Immo sie normalnie zachowuje po przekreceniu kluczyka gasnie dioda ale sam pilot nie otwiera ani nie zamyka drzwi ... Nie moge rowniez odpalic auta ... mruga kontrolka od grzania swiec ... co to moze byc ?

    Samochody Elektryka i elektronika Marko979   26 Lut 2013 21:56 Odpowiedzi: 69    Wyświetleń: 39226
  • Spadek mocy Vw Touareg 3.0 V6 2007

    Witam, jakiś czas temu miałem szkodę samochodu nic poważnego jednak jedna z chłodnic powietrza została uszkodzona, w konsekwencji jazdy z uszkodzonym intercoolerem samochód stracił moc nie mógł nawet uciągnąć własnej masy. W chwili obecnej po wymianie interkoolera na szczelny pojawia się błąd 18858-zawór...

    Samochody Elektryka i elektronika kostek2   11 Sty 2011 22:19 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1089
  • Bardzo długie podgrzewanie świec żarowych VW GOLF III 1.9D

    A czy to może zaszkodzić to dlugie grzanie swiec silnikowi czy świece uszkodzi? Czy można wogole tak jeździc z tym tymczasowo ?

    Samochody Mechanika arek10_1986   28 Lut 2011 16:44 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 10572
  • pompa wtryskowa OPEL VECTRA B DTI ?

    Witam ja w swoim 2,0 DTI mam tak ze ciężko pali jak jest ciepły , jak gorący odrazu odpala, jak zimny po 3 razach grzania swiec, wszystkie swiece nowe, podobno można zamontowac jakiś przekaźnik czy coś wie ktoś coś o tym?

    Samochody Mechanika robsonbolo   19 Lut 2013 10:15 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 57099
  • Moduł sterowania świec żarowych Astra Y17DT

    Tylko Hitachi w dwoch wersjach w tym silniku wystepuje (70 i 100A). Kabel niebieski steruje czasem grzania swiec, sterowny z ECU, ktory bierze temp z czujnika temp plynu chlodzoncego. W alternatorach siadaja glownie mostki prostownicze, slaba izolacja miedzy plytkami + i -.

    Samochody Początkujący Meteo33   18 Cze 2011 14:42 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 6181
  • vw golf III TDI nie pali na zimnym silniku

    ok rozumiem czyli wplyw grzania swiec nie ma wplywu na start zimnego silnika przy temperaturze otoczenia znacznej powyzej zera. Sprawdze to koło pasowe i kąt wtrysków... jeśli pojade na badanie auta komputerem to pokaże gdzie jest błąd? czy poddać to ocenie mechanika?

    Samochody Mechanika matig018   23 Sty 2013 15:00 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 15891
  • Vectra c 2.2 04r. PSG 16. Błąd P0 340 FC. Wina pompy lub sterownika?

    Co znaczy cięzko pali??długo kręci? w mojej to norma jak świece nie zagrzeją to minimalnie dłużej kręci(czyli po dłuzszym postoju lub gdy temperatura na zewnątrz powyżej 16 C). Nowszy soft do sterownika silnika związany z innymi parametrami grzania swiec powinnien załatwić sprawę,kiedyś opel robiłto...

    Samochody Elektryka i elektronika Pawel wawa   12 Wrz 2011 14:27 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 6479
  • Sprinter ciepły nie odpala na raz

    Mialem to samo w songyong z silnikiem merca. Problem był z grzaniem swiec. Nawet ciepły niechcial palic. A jak zagrzałeś swiece na krótko to zapalał za kazdym razem. Podaj zasilanie na swiece jak nie pali bez cofania zaplonu i zobacz czy zapali. Sorki za poprzedni post, niedoczytalem ze to wolnossacy.

    Samochody Mechanika Dariusz Krzeszowski   18 Gru 2011 12:02 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3107
  • Lista loginów do Vag-com. Działające, sprawdzone. 1.6, 1.9 TDI.

    Witam, poszukuje loginy do 2.0 tdi azv/bkd - engine. chce zmienic czas grzania swiec, w zony 1.4tdi bez problemu kod 12233 sie loguje, w moim wywala blad ze nieprawidlowy kod. Jakies pomysly ?

    Samochody Elektryka i elektronika miroxl   14 Kwi 2017 14:19 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 17996
  • VW GOLF IV 98r. 110 KM - kiedy silnik ciepły ciężko pali

    odlaczenie czujnika powoduje ze sterownik przyjmuje najnizsza temperature i uruchamia grzanie swiec [najdluzsze] nie musi to swiadczyc o padnietym czujniku p.s a czytajac Twoj opis , sprawdz wartosc statycznego kata wtrysku

    Samochody Mechanika krknopers   25 Cze 2014 14:58 Odpowiedzi: 297    Wyświetleń: 234278
  • Lublin 2 Świece Żarowe

    Witam,mam ten sam problem i co okazalo sie przyczyna grzania swiec gdy silnik juz pracowal?

    Samochody Elektryka i elektronika Brave Merc   28 Lis 2011 22:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3560
  • Passat 99 115KM pompa tandem

    Mam problem odnosnie pompy w moim passacie 115km 99rok AJM.Witam do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami .Czy tam sa jakies czujniki i czy to od nich czasami zalezy,ze kontrolka od grzania swiec swieci bardzo dlugo bo normalnie to tylko kilka sekund.No i czasami jak go odpale to startuje od razu...

    Samochody Początkujący mir977   10 Sty 2012 08:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2311
  • Silnik BMW 316 E36 montaż w SAMie

    Osobiście myślę ze jak pojazd ma służyć do robienia czegoś lepiej sprzedać ten silnik i rozejrzeć się za dieslem np 1.6d z kadeta (z całym samochodem do 500 zł kupisz spokojnie). Do silnika potrzebujesz kolektory i alternator plus elektryka z czujnikami. Do 1.6 d potrzebujesz 1 kabelka do pompy (gaszenie...

    Samochody Początkujący xyro   25 Sty 2012 01:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1430
  • Hyundai Trajet 2.0 CRDI Przestała palić na zimnym silniku

    Witam Moje auto to Hyundai Trajet 7 osobowy van 2.0 CrDi Automat przbieg 90 tys mil Przyszła zima i auto ciezko zapalało sprawdzono akumulator i nie trzymał. Po wymianie aku odpalał ale dłużej. Poz zimnej nocy nawet za 2gim kreceniem po około 20 sek. Ostatnio przestał palic. Odpalał na ciepłym...

    Samochody Początkujący xoytec   10 Kwi 2012 23:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3587
  • Kupno Samochodu - Auto do 4 tys.

    Jeśli chcesz kupić starsze auto za nieduża kasę nie sugeruj sie rocznikiem ani przebiegiem, tylko rzeczywistym stanem samochodu. Od siebie polecam Golfa mk2, najlepiej diesla, kupuj najlepiej zimą, jak odpali bez problemu, to znaczy, że silnik jest po prostu dobry i tyle. Ma odpalic od strzała po jednym...

    Samochody Eksploatacja lukskyy   30 Wrz 2012 08:38 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 5712
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME