forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



haslo maila

Znaleziono 157 wyników na elektroda.pl: haslo maila
Podstawowa forma zapytania: hasło mail
Forum elektroda.pl Strona Główna

skrypt wysyłający maila z danymi

Witam potrzebuje wykonać skrypt, który będzie wysyłał na maila dane wpisane do formularza. Moja znajomość języka nie jest zbyt dobra ( nawet bym powiedział marna) ale po przeczytaniu kilku poradników na google stworzyłem coś takiego: [syntax=html4strict]<html> <body> </center> ...
Programowanie Początkujący :: 27 Gru 2012 20:51 :: Dżyszla :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 636

php - wysłanie maila w skrypcie php przez mutt

Podobno jest taka funkcja: <?php //Konfiguracja $smtp_host=""; //adres serwera smtp np:smtp.wp.pl $smtp_username=""; //login na twoje konto $smtp_password=""; //haslo na twoje konto $email=""; //twoj adres email //Koniec Konfiguracji function...
Programowanie Ogólne :: 10 Wrz 2014 11:54 :: lesławek :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 429


Reklama :: 10 Wrz 2014 11:54 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Hasło gg. Nowy system. Czy da się odszyfrować to hasło?

A co jeżeli mam profil na gg tylko zapomniałem hasła?? Winda nieprzeinstalowywana... Wtedy uzywasz ktoregos z tych programow: pass_readers.zip lub haslo_w_gg.rar (linki masz wyzej) i za ich pomaca odczytujesz haslo. A jesli nie miales ustawione w profilu zeby zapamietal Ci haslo podczas uruchamiania...
Komputery Software :: 30 Sty 2005 10:30 :: Bosak :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3449

Wysyłanie wiadomości e-mail w C

już załapałem, dodałem jeszcze linijkę: send(s,"AUTH LOGIN\r\n",strlen("AUTH LOGIN\r\n"),0); send(s,"uzytkownik\r\n",strlen("uzytkownik\r\n"),0); send(s,"haslo\r\n",strlen("haslo\r\n"),0); ...
Programowanie Ogólne :: 07 Lis 2008 18:40 :: Dżyszla :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1930

dziwne maile od administratorów poczty?????

nie wiem czy w dobrym dziale piszę tego posta.... lecz mam problem a raczej zapytanie. Mam poczte w neostrada.pl i od jakiegoś czasu tzn. od 2 marca przychodzą mi maile o takiej treści Kontakt: Web-mail wlasciciela rachunku Ta wiadomosc z poczty internetowej admin centrum wiadomosci do wszystkich...
Sieć Internet - Dostęp :: 06 Mar 2011 17:27 :: piterus99 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1068

http://11459.rapidforum.com - haslo

Wystarczy wpisac swoj nick i podac maila , haslo zostaje przeslane pod pdanego maila ! Oto link do rejestracji :
Samochody Szukam :: 05 Lip 2004 09:29 :: autosuper :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 660

Mail'e z 7650 - ustawienia

acha i jeszcze jedno bo nie doczytałem. żadnego zmieniania na imap4. ja mam na pop3 i wszystko jest ok. przykładowo moja konfiguracja wygląda nazwa skrzynki pocztowej:(jak wam sie podoba), uz.punkt dostepu:klient e-mail moj adres pocztowy:xxxxx(at)poczta.fm serwer poczty wychodzacej:www.poczta.fm wyslij...
GSM Serwis :: 21 Mar 2006 22:00 :: mario82 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 10373

[Delphi] baza danych SQL (zdalny serwer)

Chociaż na razie serwer nie chodzi postanowiłem zrobić zapisywanie do pliku ustawień w jedną stronę mi się udało ale w drugą już nie nie wiem jak zrobić aby wartości z plików wpisywały sie po uruchomieniu do swoich pól Nie wiem czy to dobry pomysł ale chciałbym je po odczytaniu wartości usunąć pliki...
Programowanie Ogólne :: 03 Lip 2010 19:42 :: blue_17 :: Odpowiedzi: 84 :: Wyświetleń: 10281

Windows Mail - nastepca outlook express

System to Windows Vista Premium - nowy shit, z Edmonton. Program to Windows Mail dodatek do Visty. Mam problem i prosze o pomoc szanownych forumowiczow. Przy zakladaniu konta na maila na yahoo, podaniu serwerow, uwierzytelnianiu SMTP, wszystko robie tak jak pisza na stronie yahoo. Potem sprawdzam...
Komputery Software :: 04 Kwi 2008 16:58 :: mbo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 903

E-mail od samego siebie.

Witam. Dostaje maile od samego siebie. Laptop Sony Vaio z Win7 Home Premium 64-bit. Skrzynke pocztowa mam zalozona na Yahoo.com i to tez moj dostawca internetu. Niestety obsluga techniczna jest bezuzyteczna. Pierwszy raz zaznaczylem ten e-mail jako spam i usunalem. Po kilku dniach pojawil sie niestety...
Pogotowie Antywirusowe :: 28 Lut 2012 09:39 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 860

Problem z e-mail i bezpieczny port TLS w SE K750i

Witam, Mam problem z odbieraniem i wysylaniem e-mail na bezpiecznym specjalnym porcie TLS ,tak jak wiekszosc skrzynek ktore wymagaja uwierzytelniania Oczywiscie Internet GPRS dziala bez problemu. Komputer laczy sie z internetem za pomoca kabla USB - SE750i Ustawione mam tak: Lącz uzywajac...
GSM Serwis :: 11 Maj 2006 07:51 :: doubleube :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 919


Reklama :: 11 Maj 2006 07:51 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Develop Ineo+ 250 e-mail

Witam! Mam problem z urządzeniem Develop Ineo+ 250. Po zmianie providera nie wysyła skanowanych dokumentów na adres e-mail. Urządzenie jest poprawnie skonfigurowane w sieci (łączę sie przez www do panelu admina, podczas skanowania zapisuje dokumenty w folderze sieciowym itp.) SMTP jest poprawnie skonfigurowany: ...
Drukarki, ksero Początkujący :: 13 Lip 2009 08:49 :: mousepl :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 564

Skrzynki e-mail, która najlepsza?

Jak sie zadaje takie pytania to trzeba troche powiedziec, co sie chce z tym robic. Do kogo chcesz slac maile i od kogo odbierac (firmy, czy prywatne maile, za granice/zza granicy czy w kraju)? Czy dostep przez przegladarke Cie interesuje, czy nigdy nie zamierzasz go uzywac? A moze nigdy nie zamierzasz...
Ogólny Techniczny :: 02 Gru 2010 12:07 :: Gość :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 9326

RICOH MP2000 - konfiguracja skanera do maila

od początku ustawienia fabryczne potem: adres IP urządzenia (dynamicznie lub statycznie) maska podsieci brama koniecznie dns najlepiej 3 (np brame plus standardowe ale więcej niż jeden) teraz zakładasz adres na poczcie o2 lub inne (preferuje wp bp korzysta z portu 587 a zdarzyło się że na porcie...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 17 Sie 2012 10:19 :: bayer17 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2862

Haslo na Biosie

kiedys mialem sposob zeby usunac haslo (w dosie) za pomoca wpisaniu odpowiedniej kombinacji klawiszy z komenda "copy con" bardzo fajny spektakularny sposob jak by ktos chcial to prosze na maila wiadomosc a odszukam i podesle
Komputery Hardware :: 07 Kwi 2003 13:12 :: kss213 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1555


Reklama :: 07 Kwi 2003 13:12 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

potrzebne haslo na ruską strone http://www.hackersrussia.ru/

Witam zna z kolegow ktos login i haslo na ta strone??? zaznaczam ze te stare nie pasuje FREEforALL, a jezeli nikr nie chce zdradzic to sciagnijdzie mi porogramik "MCS2000 CPS, ver 01.10.00" i "MCS2000.zip" i przyslijcie na maila, w razie co wielkie dzieki
Radiotechnika Serwis :: 13 Paź 2004 20:19 :: RTX-Service :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 867

karta pamieci, a haslo Nokia 6600

widze za za żadne skarby nie możecie się dogadać między sobą........problemu zeby znaleść pełna wersje w sieci Wreszcie mnie ktos zrozumial. Dzieki, teraz juz wiem do czego te haslo. Masz racje jest to niedociagniecie. Jezeli masz full wersje mozesz podrzucic mi na mail, poniewaz nie mam mozliwosci...
GSM Serwis :: 15 Kwi 2005 06:48 :: puchbeary_1 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1426

Nokia N73 - "nie można wysłać wiadomości e-mail"

no tak podaj logon haslo a to wszystko przepudzcza prze swoje serwery nokia, oczywiscie podpisujesz zgode o zaufaniu i ufnosci. Ale to dziala w jedna strone, bo to ty im powierzasz swoje tajemnice a oni tobi fige..jak z kolei uzyjemy innego "nieautoryzowanego prszez nokia programu to tamci tez znaja...
GSM Użytkowy :: 29 Lis 2010 02:29 :: elementer :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 4717

skrzynka na tlenie akceptuje mi stare haslo ;))

prolem juz nie istnieje..nie byl to wlasciwie problem.,..ale wierzcie mi ze tak bylo..."The Bat" wchodzil mi ze starym haslem niedlugo po zmianie na nowe, przez stronke www nie dalo sie tak rzecz jasna. On wyczynial mi rozne inne jaja z ta poczta, wiec zrodla zjawiska upatrywal bym sie w nim ;) A czy...
Komputery Software :: 18 Gru 2005 21:47 :: Gość :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 801

Jak dorwac kogos tylko po e-mailu?

Facet z interi napisal mi zebym podal haslo i login do tegoz konta dopiero wtedy je bedzie mogl usunąc A w Outlooku nie ma adresu IP (jakos nie moglem zobaczyc) moze dlatego ze nie wysylal z klijenta pocztowego tylko z WWW
Sieci Początkujący :: 30 Maj 2004 16:35 :: pravasin :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3956

HASLO NA POCZTE !!!

Wie ktos jak mozna hacknac skrzynke pocztowa (e-mail) bo zapomnialem hasla i nie znam odpowidzi na pytanie ktore sobie wymyslilem ;/ To konto jest mi cholernie potrzebne. Pilne PLZ pomozci
Komputery Software :: 05 Maj 2004 13:37 :: artur00 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 495

Mail Checker

kurde! u mnie jak ustawie wszystko tak jak ma byc to mi nic nie wyswietla, ani niema żadnego dzwięku? perwer: poczta.interia.pl, login i haslo jest OK! tylko nie wiem do czego jest "PORT" u mnie jest ustawiony na 110 ? Chyba to jest xle ale i tak nie wiem co trzeba tutaj wpisać?
Komputery Software :: 03 Lut 2005 13:36 :: tzok :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 753

haslo

Witam. Nie wiem czy powinienem to zamieszczac tu ale mam problem z moim haslem do skrzynki pocztowej, nie pamietam mojego hasla a i na pytanie pomocnicze nie znam odpowiedzi czy jeszcze da sie jakos uratowac ta skrzynke? Prosze o pomoc. Wiem ze polowa z was pewnie pomysli ze chce sie do kogos wlamac...
Sieci, Internet :: 07 Lis 2004 11:35 :: Pit_mm :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 558

haslo biosu do HP PILNIE

Niestety to nie takie proste jak opisują koledzy. Więcej info na PW lub maila.
Komputery Hardware :: 24 Kwi 2005 21:59 :: mazda323c :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1479

Problem dla najlepszych . Haslo do laptopa TOSHIBA

i małe off topic- Toshiba, tak zdaje się to pisze, ktoś wstuka w wyszukiwarce prawidłowo i nie znajdzie posta :) Ze swej strony proponuję "nieoficjalnie " znaleźć jakiegoś serwisanta toshibowskich laptopów w okolicy, jeśli oczywiście nikt na elektrodzie nie poda pomocnej dłoni. fotki jakoś nie udaało...
Komputery Hardware :: 20 Sie 2006 20:10 :: jankolo :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 8297

3 GB skrzynka e-mail za FREE

hah widac ze nie wiecie jak wykorzystac skrzynke jako serwer =] tak to nie pic zaden gdyz jest program peer2mail dzieki ktoremu logujemy sie na skrzynke znajac jego haslo... i login... po zalogowaniu mamy dostep do sciagania roznych plikow... wiele stron tak zrobilo... tylko nie wszyscy o tym wiedza.......
Ogólny Techniczny :: 07 Paź 2005 18:51 :: bartas1503 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 786

Haslo telefoniczne - INTEGRA - problem

Hasła telefonicznego nie da się podejrzeć. W związku z czym centrala pamieta to hasło ale wchodząc z powrotem w ta opcję niestety nic nie zobaczysz. Podeślij na maila wyeksportowany plik ustawień centrali to sprawdzę ustawienia. Pozdrawiam Piotrek
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 21 Wrz 2006 11:00 :: Piotrek_gda :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 519

Jak odzyskac haslo z outlook express?! plyta gł. sie spalila

Ściągnij sobie z sieci program Mail PassView , [ ]. Używam od lat - super ! :D
Komputery Software :: 24 Lis 2007 10:44 :: Redgy :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 34490

MX Key - aktywacja, błędny e-mail

Klucz Ipmart ;) ... haslo masz na PW
GSM Użytkowy :: 09 Lut 2010 18:28 :: Micki_2004 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1802

poczta własnej domeny przy obsłudze google mail

Rozumiem, ze nie Ty to wszystko ustawiales. W takim wypadku popros osobe, ktora to robila zeby podala Ci login i haslo na konto administratora lub sama Ci to ustawila.
Komputery Software :: 20 Lip 2011 09:42 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2578

Win 8 Klijent poczty Windows Mail na Metro Ul

Witam, korzystam z klijenta poczty wbudowanego w Metro Ul w win 8. Czeka mnie wymiana dysku, więc i nowa instalacja Windows, i mam problem z haslem do poczty email. niestety haslo zapomniałem, próby odzyskiwania nie pomógły, bok usługodawcy poczty też nie pomógł z mojej winy niestety. Zostaje mi tylko...
Komputery Software :: 16 Mar 2014 17:27 :: gnegon :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 336

Trojan.Agent.BEEW - Uwaga na e-maile od Poczta Polska S.A. eINFO

uki4 wwdc jest dla XP, zostaw w spokoju ten program. Masz zainfekowany router, a dokladniej podmienione dnsy: 94.249.192.105 Zresetuj ustawienia routera, wgraj najnowszy firmware (o ile jest), ustaw wszystko poprawnie, zmien haslo na trudne do zgadniecia, zablokuj mozliwosc logowania sie do panelu...
Pogotowie Antywirusowe :: 30 Lip 2014 16:46 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 2763

session start .... same problemy

wysyłam kod z pliku gdzie krzyczy że jest błąd: ? meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;charset=utf-8" include("config.php"); session_start(); // jesli zalogowany przenies if($_SESSION['key'] != null){ header("LOCATION:...
Programowanie Ogólne :: 14 Wrz 2010 11:39 :: grudasty :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 749

Formularz na stronce

pierwszy plik powiedzmy poczta.php: czy nawet poczta html: <FORM action="mailer.php" method=post > <tr><td align=right> <SMALL>Kto:</SMALL> <INPUT size=40 type=text name=kto autocomplete="off"> ...
Programowanie Ogólne :: 10 Sie 2005 21:31 :: ebbemonke :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1013

Kontroler wersja 1.5 - czy to dział????

(mam dziwne wrażenie że jesteś powiązany z twórcami tego programu, ktoś tu kiedyś o nim mocno spamował, ale opinia jest ogólna) Hehehe no to masz zle wrazenie :) nie jestem wcale powiazany z Tworcami tego programu - Możliwość podszycia się pod użytkownika programu i wydanie komend. Zgodnie...
Komputery Software :: 26 Lip 2008 22:18 :: bronex :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2320

Nie da się zalogować do strony po jej przeniesieniu na inny serwer linuxa.

Tu jest to o co pytałeś: function wyswietl_form_log() { ?> <a href="formularz_rejestracji.php" class="topic-text">Zarejestruj si�.</a> <form method=post action="czlonek.php"> <table bgcolor=#CCCCFF cellpadding=4> ...
Tworzenie WWW :: 13 Lut 2012 16:32 :: agata23 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1563

Ktos mi wpuscil trojana

Mam problem i bardzo prosze o pomoc. Opisze caly problem, jak wszytko przebiegalo po kolei ;) Wystawilem postac z gry online na allegro i wyjechalem na weekend poza miasto. Wrcam w niedziele do domu i moj mlodszy brat mowi ze jakis gosc pisal na gg ze jest zainteresowany kupnem postaci (ja sie ucieszylem),...
Sieci, Internet :: 28 Lip 2006 15:08 :: bobeke :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1206

Stały IP sieci w Neostradzie .

wchodzi na www.no-ip.com tam sie rejestrujesz(podajesz mail i haslo zdajesie) pobierasz NO-IP DUC, ktory instalujesz u sieibe, i w nim wpisujesz mail i haslo(takie jak podales na stronce) po zalogowaniu, w tym programiku zobaczysz czy masz jakies domeny zarejestrowane, na poczatku miec nie bedizesz,...
Sieci, Internet :: 30 Gru 2005 17:05 :: shivo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2443

Zamienniki POST i GET. Czy to prawda? Jakie to zamienniki?

możesz umieścić kawałek kodu w którym próbujesz odczytać zmienną z POST albo GET? Dosłownie tą jedną linijkę ;-) Proszę bardzo. Dopiero teraz bo od wczoraj są problemy z Elektrodą. A przy okazji, z elektrody powoli robi się ślimak, może warto pomyśleć o szybszym łączu drodzy administratorzy? :D ...
Programowanie Ogólne :: 16 Sty 2007 18:27 :: malum :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 947

[Delphi] Nie mogę wykorzystać Hgg w wierszu poleceń ?

Jak do tej pory mam var numer: Integer; haslo: String; gadacz: THGG; begin write('Podaj swoj numer gg '); read(numer); write('Podaj swoje haslo gg '); read(haslo); gadacz:= THGG.Create(nil); gadacz.Host:= '217.17.45.147'; gadacz.Number:=...
Programowanie Ogólne :: 23 Sie 2007 11:30 :: transpacyfic93 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1211

HP DC7600 SFF - Problem z zalogowaniem

Kupiłem na allegro komputer HP DC7600 SFF. Chce wejsc do biosu i tam ustawic bootowanie na cd-rom. Wyskakuje monit z zapyatniem o haslo. Ja tego hasla nie znam. Osoba od ktorej kupilem ten komputer nie odpisuje na moje e-maile i nie odpowiada na telefony. Wyjalem baterie z plyty glownej i odczekalemokolo...
Komputery Hardware :: 20 Lut 2009 20:36 :: mat_ed :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1646

Księga gości z Anty-Flood

Będę wdzięczny za pomoc, gdzie dokonać tych zmian ?? Pozdrawiam <?php ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// //// //// Skrypt: Pintos Guestbook - Wersja 2.0 //// Autor: Pawel Podwysocki (Pintos) //// E-mail: pintoss(at)wp.pl //// WWW:...
Programowanie Ogólne :: 19 Gru 2006 12:43 :: Mody :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1093

Gadu gadu odzyskanie hasla

Witam! Padl mi system potem formatowalem dysk wgralem nowy system ale nie pamietam hasla do gg czy da sie to w jakis sposob odzyskac nie majac pliku config.dat w ktorym sa zapisane hasla do gg? Jedyny sposob to odzyskanie z serwera i wysyla na maila haslo ale problem w tym ze na tego maila mam to samo...
Komputery Software :: 04 Wrz 2007 08:57 :: charm_spider :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2776

Złapałem keylogera. Jak sie go pozbyć?

Proponuję Ci bardzo prosty sposób rozstrzygnięcia kwestii zawirusowania Twojego sprzętu. Idź do kafejki, czy do kumpla, czy gdziekolwiek, gdzie mają dostęp do sieci. Zaloguj się na swoje konto.Pograj chwile lub cokolwiek. Zapamiętaj czas logowania i zmień hasło dostępowe, po otrzymaniu maila z...
Pogotowie Antywirusowe :: 30 Cze 2008 16:53 :: ziomek92 :: Odpowiedzi: 57 :: Wyświetleń: 7921

Ściągnie mi ktoś instrukcję z hiszpańskiej strony (link)?

Pomimo rejestracji na forum nie mogę ściągnąc pliku. Co do pierwszej strony to czekam na maila aktywacyjnego, sam możesz spróbować się zarejestrować: 1. Klik na Descargar 2. Klik na Registrarme en el club 3. Klik na Registrase w polu gratis 4. Uzupelnij dane: Nombre de usario - użytkownik ...
Ogólny Techniczny :: 05 Cze 2009 09:51 :: Ash Ketchum :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 588

[php, mysql] - Część strony widoczna dla grupy

Witam, używam skryptu rejestracji i logowania z tej strony. Zrobiłem w nim drobne korekty w plikach login.php i register.php ze względu na "Notice: Undefined index:". Teraz z dodanym "error_reporting(E_ALL);" działa bezbłędnie. // OT Nie mam doświadczenia z php i mysql, więc postanowiłem napisać...
Programowanie Początkujący :: 16 Sty 2013 19:39 :: piottro1 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1593

bezpieczeństwo informacji

Witam, na wstępie chciałabym podziękować za zainteresowanie się powyższym tematem. Mozesz sobie zastosowac najmocniejsze haslo jakie chcesz, ale gwarancji to nie daje zadnych. WIELOKROTNIE zdarzało mi sie ze po zarejestrowaniu w sklepie, portalu raptem zaczynal mi przychodzic spam n maila, czyli ktos...
Sieci Początkujący :: 24 Cze 2014 13:33 :: Atreyu Makiavel :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1869

Gadu- Gadu włamania

Szczerze to mi tutaj to pachnie podstepem ;) Bo np. Użyłem mojejinteligencji i postaralem się odzyskać hasło dzięki negocjacjom. Dała mi swój plik config.dat i wyciągnąłem hasło. Hehe po co Ci jej config.dat ? tzn moze tam byc zapisane twoje haslo jesli zapamietala je w kliencie gg. A skoro...
Komputery Software :: 02 Wrz 2004 09:07 :: StudentGSM :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2400

phpBB, a hasła

Mam takie pytanko... jak to własciwie jest z hasłami kodowanymi w md5... z jednej strony aby zdobyc haslo trzebaby znaleśc taki sam ciag znaków jaki odpowidałby hasłu i (podobno) nie działa to w druga strone. A z drugiej strony po podaniu maila i loginu haslo zostaje wysłane na naszą skrzynke. Albo...
Komputery Software :: 26 Sty 2006 19:42 :: _h :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 563

Toshiba Tecra M3 zablokowana

Witajcie mam nietypowy problem , kupilem na allegro laptopa TYoshiba Tecra M3 jest naprawde wypas sprzet, zostal zakupiony w grudniu 2005 roku co wynika z faktury i wszystko byloby oki oprocz hasla ktore jest zalozone przy uruchamianiu laptopa, wydaje mi sie ze zostalem oszukany poniewaz gdy dzwonie...
Komputery Hardware :: 01 Cze 2006 14:30 :: jankolo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3093

HTML/PHP - Logowanie i rejestracja

Witam, stworzyłem stronę www na której jest możliwość rejestracji i logowania, edycja profilu i wyświetlenie. Rejestracja działa dodaje wszystko do bazy danych, jednakże w momencie logowanie powinien pojawić się komunikat "Zostałeś zalogowany" i tak się dzieje jednak po zalogowaniu powinien pokazać się...
Tworzenie WWW :: 25 Lis 2013 15:21 :: bi3dron :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 957

Automatyczne sprawdzanie czy komputer jest w sieci ?

Ściągasz sobie darmowego emailera: Zapisujesz go gdzieś w katalogu. W tym katalogu tworzysz plik tekstowy o nazwie powiedzmy ala.txt w której zapisujesz treść maila. Potem tworzysz w tym katalogu plik powiedzmy pinguj.cmd o takiej zawartości: ping onet.pl if errorlevel 1 goto mailuj goto...
Programowanie Ogólne :: 06 Paź 2007 06:21 :: kordirko :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 960

Prędkość wysyłania pliku. Visual C#, program do wysyłania e-maili.

No napisałem cos innego i tutaj mam inny problem nie wiem dlaczego ale nie chce mi wysłać wartości załącznika w odebranych widnieje on jako załącznik jego wielkosc zawsze wynosi 108bajtów. public string SmtpServer; public string SmtpBody; public string SmtpSubject; public...
Programowanie Początkujący :: 19 Mar 2009 20:14 :: rufuse :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1529

Licencja Trial (30-dniowa) Altium Designer

Witam, orientuje sie moze ktos dlaczego nie moge uzyskac darmowej 30dniowej licencji do Altium Designer? wczesniej wchodzilem poprostu na strone tam wypelnialem krok 2 a oni po pewnym czasie przysylali na maila haslo:) ..kiedy jednak probuje zrobic taki sam manewr , wywala mi taki oto komunikat...
Projektowanie PCB :: 21 Kwi 2011 17:03 :: owl :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1786

Nie umiem skonfigurować skanera w Ricoh Aficio MP161SPF

kumam baze :-) Takze jak widzisz konto supervisora nie potrzebne bo ogolnie nie jest w takich przypadkach uzywane . Najprostsze ustawienia skanowania do maila to kiedy masz zwykly serwer pocztowy ustawiasz jego adres albo ip ,fdodatkowo adres email admina( tu jak wspomnialem moze byc teoretycznie...
Drukarki, ksero Początkujący :: 12 Paź 2013 14:10 :: 452387 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4844

Pytanie odnosnie Outlocka i HTML-a

odnoścnie 2 - strona może się wydawac nie poukładana - pamietajmy o tym ze text się nie powiększy i moga z tego powodu wyninąć dziwne rzeczy. ad1 jesli gosciu ma jakiś niemądry program np OE4 OE5 starsze wersje, mozna mu zapakować iframe'a do kodu źródłowego. po prostu dajesz w OE opcje edytuj źródło...
Komputery Software :: 18 Cze 2004 14:51 :: dziuchu :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 603

SonyEricsson T230 i GPRS jaki soft?

Kris52: A co to za różnica z jaką szybkością Ci ściąga? I tak płacisz za dane, a nie za czas, więc możesz ściągać choćby wiecznie. Trochę o GPRS możesz poczytać tutaj: Co do połączenia z GPRS to po konfiguracji modemu (np dla idea POP: APN: www.idea.pl haslo ppp loin ppp, adresy DNS znajdziesz na...
GSM Serwis :: 11 Wrz 2004 12:52 :: djtonka :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1172

Zczytanie danych z eproma.

Mam konkretne pytanie i licze tez na konkretne odpowiedzi.Posiadam laptopa IBM thinkpad T23. Jest on zabezpieczony Supervisor pasword. Haslo takowe jest zawarte w epromie. I moje pytanie dotyczy tego w jaki sposob moge sie dostac do takiego Eproma(interfejs) I w jaki sposob czy tez za pomoca jakiego...
Komputery Hardware :: 13 Maj 2005 11:20 :: Inner_Bushman :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 5071

Pytanie o konto Administratora w XP.

Czy moze ktos odpowiedziec na ponizsze pytania (lub moze wskazac jakis link gdzie dokładnie byl by opisany problem): 1. Gdzie mozna wprowadzic haslo administratora juz po instalacji winXP (gdyz podczas instalacji haslo nie zostalo wpisane)? 2. Jaka kombinacja klawiszy w momencie wyboru uzytkownika...
Komputery Software :: 15 Lis 2004 00:08 :: kk.2000 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1573

pomóżcie chce sobie wyslac sms ale nie wiem jakim programem

Najlepszym programem do wysylania darmowych smsów jest GADU_GADU!!!! Ale zeby smsowac do ery to przeczytaj to (wymagane jest hasło, które łatwo zdobyc)!!!: Jeżeli zapomniałeś lub jeszcze nie posiadasz hasła, możesz je wygenerować wysyłając ze swojego telefonu SMS o treści HASLO pod numer: 6677...
Komputery Software :: 21 Mar 2005 12:55 :: Gość :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1253



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: eagle kopiowanie płytki prostownik rosyjski schemat płytki zasilacza otworzyć roletę błąd zmywarka electrolux vectra router pentagram goldstar wzmacniacz sprawozdanie pomiar pomiar prądu seicento spalać kabel component schemat sklep play flash samsung
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group