forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



hurtownie czesci

Znaleziono 74 wyników na elektroda.pl: hurtownie czesci
Podstawowa forma zapytania: hurtownia częsty
Forum elektroda.pl Strona Główna

Nowa hurtownia GSM w sieci

A może ktos jescze zna jakąs hurtownie czesci zamiennych do PDA
GSM Serwis :: 25 Cze 2006 15:14 :: Stokłosy :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1755

spis hurtowni częsci elektronicznch

Witam często staje przed problemem zakupu częsci do danego projektu i zwykle jest to cała lista elementów , czasem dzieje sie tak ze firmy powstają mają bardzo dobre ceny i potem znikają i trzeba szukac od nowa . mysle ze wiele innych osób miało okazje rozwiązywac taki problemy. W związku z tym...
Co kupić Archiwum :: 19 Sty 2007 10:40 :: Robert 1960 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 525

Sprzedaje czesci do kamputerow nowe z Hurtowni

Wita mmoge zalatwic wszystkie czesci do kaputerow .Czesci sa nowe z gwarancja ,zakupione w hurtowni.Zainteresowanych prosze o kontakt.Czesci tansze niz w sklepach
Inne Serwis :: 02 Mar 2005 21:10 :: Picia136 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 357

Zakupy w TME.pl, hurtownia/sklep w poznaniu.

Widzialem kilka tematow z linkami do TME.pl ale nigdzie z opiniami o nich. Mam kilka pytanek bo maja w miare tanio a ja potrzebuje kupic kilka rezystorow,scalakow,kondensatorow,przelacznikow,ledow .... i pierwsze pytanko to takie w niektorych produktach cena zaczyna sie tak :Ilość: 10+ Cena: 0.59 PLN...
Co kupić Archiwum :: 24 Lis 2006 15:31 :: strdaniel :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3064

Miernik Długości

Nie przesadzajmy - uP z zegarkiem 24MHz, a na wejsciu moze byc preskaler jakby jednak gubil - z reszta - tak sie w razie czego dobiera przekladnie zeby nie gubil ;) Co do 2 linjek to bym polemizowal :P Co do kolka - ja bym pokusil sie o poszukanie na jakies stronie hurtowni czesci mechanicznych...
DIY Konstrukcje :: 06 Lip 2009 17:49 :: mirley :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 9630

[Szukam] Czesci PHILIPS- jakiś sklep lub hurtownia

Witam. Naprawiam sprzęt PHILIPS i czy ktoś mógłby mi podać jakąś firmę która zajmuje sie sprzedaża czesci tej firmy? Bo w sklepach elektronicznych nie mogę dostać. Potrzebuję np do lampek HF3471 , HF 3461 potencjometrów, do blenderów nożyki do do Mp3/Mp4 taśm itd Za wszelkie wskazówki będę wdzięczny.
Ogłoszenia Elektronika :: 04 Gru 2009 11:54 :: lukavip :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 368

[Inne] który polecacie w Warszawie sklep lub hurtownię z cześciami do pralek

Ta Ci nie wystarczy? ;) Link wyżej
AGD Giełda :: 11 Gru 2012 08:11 :: Stefciu_B :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1014

Minolta Z1 - czesci obudowy

Witam, mam problem nastepujacy: aparat Z1 upadl:(, ale ani elektronika, ani optyka nie ulegly uszkodzeniu:). Natomiast poszla klapka od baterii (wylamane zabki). Stad moje pytanie: czy ktos wie gdzie mozna taka dokupic (wiem, ze jest to wrazliwy element Z1)? Co prawda w USA znalazlem ta klapke za...
Inne Serwis :: 27 Paź 2005 15:05 :: wroblewg :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1312

Software do szukania w internecie czesci samochodowych

warsztaty mają programy z ofertą konkretnych hurtowni i dystrybutorów lub wchodzą po zalogowaniu na stany magazynowe i cenowe wcześniej wspomnianych. nie ma czegoś takiego jak program do szukania części samochodowych w internecie ! no chyba że za taki weźmiemy www.google.pl :D
Komputery Software :: 31 Sty 2006 18:12 :: marek216 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1016

brak czesci na karcie graficznej

Witam, ostatnio w trakcie pracy zrobil mi sie nagle czarny ekran, okazalo sie ze padla karta graficzne (geforce 6800 leadtek), obejrzalem karte sprawdzajac czy zaden z kondensatorow nie jest wybrzuszony i nie zauwazylem nic dziwnego, odeslalem karte do serwisu gwarancyjnego, skad najpierw facet zaczal...
Komputery Hardware :: 29 Sty 2007 23:21 :: prez8s :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1079

Problem z fikcyjna hurtownia www.gsmhurt.com

ty maciusz daj sobie juz spokuj i idz do piaskownicy sie pobawic pytasz forumowiczow czy dzieki policji odzyskasz kase, ja oferuje pomoc a ty mi w privie bzdety wypisujesz typu: """ wiec jesli z toba nie robi tak to kupuj u niegio dalej ale ja juz ostatni raz kupilem.wiem ze kasy nie odda i ze czesci...
Bazar Elementy elektroniczne :: 27 Mar 2008 11:19 :: choras :: Odpowiedzi: 60 :: Wyświetleń: 7011

Części zamienne do MP4. Szukam hurtowni.

Hurtowni tylko z częściami do MP3/4 to raczej nie ma ale 90% możesz dostać w dobrym sklepie elektronicznym lub na Allegro.
Estrada Co Kupić :: 28 Lut 2008 17:34 :: Andiv :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 969

Jaki laptop do samodzielnego złożenia z oddzielną grafiką ?

orientujesz sie gdzie jest taka hurtownia czesci zamiennych do Aususa ?
Komputery Co kupić? :: 29 Gru 2010 19:16 :: kiss39 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1694

Komputer do 2000 zl, jakie podzespoły wybrać??

On jest włascicielem sklepu i mowil ze czesc bierze z najwiekszej hurtowni czesci komputerowych w Polsce ( nie pamietam nazwy ) I moze rzeczywiscie da sie zalatwic po cenach hurtowych :)
Komputery Co kupić? :: 31 Lip 2011 23:44 :: Warlok18 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1311

zetor 3011 - potrzebny wałek rozrządu

Zadzwoń, zapytaj
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 11 Mar 2013 00:00 :: wpsowa692 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 972

[ARM] JTAG dla ARMa via USB

28 Kwi 2008 13:23 zamowilem 20 sztuk plytek. cena plytki (1 sztuka) to 10zl. _________________________________________________ zamowienie zwiekszylem do 25sztuk plytek, poniewaz pojawilo sie paru chetnych jeszcze podliczylem dzis mniej wiecej koszty czesci i wyszlo mi ok 15zl za komplet. cena...
Mikrokontrolery ARM :: 11 Cze 2009 22:23 :: Freddie Chopin :: Odpowiedzi: 204 :: Wyświetleń: 36121

Lodówka Siemens KG-36V03/01 wymiana termostatu?

nares radził dobrze: W4, Adam_ jeszcze lepiej (niższe temperatury wyłączania) Danfoss. Nie słuchaj sprzedawców, którzy mają spore "przebicie" na ranco i dlatego właśnie te proponują (osobiscie też używam ranco :) po modernizacji) Długość kapilary nie ma znaczenia. Masz świetną firmę w Krakowie: ...
AGD Początkujący :: 24 Lip 2008 16:45 :: colcolcol :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 6342

mikrofala SHARP R-5A51S

Kondensator jezeli ma zwarcie miedzy stykami to jednak jest uszkodzony. Rdzenie do trafo sa spawane w warsztatach nie chca tego przewijac.Poszukaj pod "czesci AGD" kiedys widzialem strone hurtowni ktra miala w ofercie trafa do mikrofali. Jedna strona z czesciami do mikrofal to www.domserwis.pl maja...
AGD Drobny sprzęt :: 31 Gru 2003 15:11 :: 39006 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4185

Pralko - suszarka Amica WDS 1063 M/B

Witam Piszac zeby nie kupowac lozysk w sklepie mialem na mysli sklep - serwis amica poniewaz teoretycznie tyko on jest dystrybutorem czesci do tych pralek (do ceny czesci doliczaja czesc kosztow robocizny mimo ze wymieniam sam). U mnie roznica w cenie miedzy sklepem agd a sklepem z lozyskami wynosila...
AGD Początkujący :: 20 Lut 2005 21:47 :: krystian2 :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 6322

Pytanko o schemat

Szczerze mowiac jakbym to sobie robil wzmaka to nie bawil bym sie w zadno wylutowywanie koncowek mocy ze starej wiezy bo wiadomo ze mozna je uszkodzic chocby i przegrzaniem.Osobiscie to wole szybciej obczaic specyfikacje roznych kosci i wtedy wiem jakie czesci beda mi potrzebne i ile mnie to wyniesie.Sami...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 23 Sty 2006 12:16 :: simek10 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1214

Szukam układu RAM do Nokii 3650

Pasuje od nokii 3600, 3650, 3660, 6650, 7600, 7650. Jeżeli niemasz zadnej z tych nokii na czesci to poszukaj po sklepach/hurtowniach gsm, allegro, ewentualnie jeżeli zalezy ci na naprawie to kup jakiegos zloma (chyba 7650 najtansze) na czesci.
GSM Serwis :: 26 Lip 2006 20:41 :: ZAHYR :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 366

Programator Whirlpool awm 6091

Jako czesc jest dostepna Kupic mozna np w hurtownia popularna Do jego zakupu potrzebny jest kod z programatora lub pralki (w tych samych modelach stosowane sa rozne podzespoły) Niestety nie sa to czesci tanie(serwis dolicza czasami nawet 50% za czesci) W razie jak bedziesz miał kłopoty z zakupem to...
Bazar Elementy elektroniczne :: 02 Wrz 2006 08:11 :: Zbych034 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1220

Części do Kamry Panasonic DV NV-GS17

Witam Mam problema ze znalezieniem taśmy połączeniowej do Panasonica NV-GS17 pisze do kazdego serwisu kazdy mi mowi 200zl i masz naprawiona. Ale ja nie jestem jakis lewy zeby sobie tasmy sam nie wymienil. Szukam jakis namiarow na hurtownie bo ci z serwisu skads musza brac te czesci. Albo ktos na forum...
Bazar Elementy elektroniczne :: 22 Sie 2007 21:40 :: Cutin :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1142

Serwis GSM co potrzeba na START ??

Witam! Ja otwieralem swoj serwis na poczatku roku i tez mialem podobne problemy i mase pytan. Jednak doswiadczenie juz troche wieksze niz wy. Czeka was niemalo pracy by nabrac niezbednego doswiadczenia zarowno przy lutowaniu SMD jak i typowych i nietypowych naprawach softwarowych i hardwarowych. Na...
GSM Użytkowy :: 08 Lip 2009 17:04 :: Lawarov :: Odpowiedzi: 81 :: Wyświetleń: 14767

[PIC24H][C+ASM] Kontroler do LCD mono 640x480 (S1D13705)

idea jest skonstruowanie sterownika do na schemacie brakuje oczywiscie wyjscia na sam panel LCD, ale to detal - wyjscie jest za buforami HCT ktore sa skrajnie po prawej. nie zdecydowalem sie jeszcze jak to polaczyc z tym panelem. brakuje tez jumperka od wyboru transmisji, bo to rowniez detal chwilowo...
Mikrokontrolery PIC :: 15 Lis 2009 21:47 :: Krzysiu19 :: Odpowiedzi: 83 :: Wyświetleń: 12628

Volkswagen t4 1.9 Diesel - pompa wtryskowa

Jesli chodzi o mechaniora:) To to jest mój dobry znajomy i robił mi juz dużo rzeczy i nigdy nie zawodził, także bardzo wątpie, że by mnie oszukał:) Z tego co wiem... to już próbował mi to jakoś uszczelnić, no ale niestety na dużo sie to nie zdało bo jednak potrzebne są części wymienne a nie domowa robota:)...
Samochody Początkujący :: 06 Kwi 2010 23:39 :: caveman2009 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 8069

samsung r210 - wyswietlacz

wlasnie sie zastanawielem czy moja lutką sie da zrobic ;) jak tylko z hurtowni dojdzie do mnie wyswietlacz to zabawie sie z telefonem. dzieki za info ... z hot air`em to jest tak, ze... pewnie i dluzej by mi sie zwracal sprzet, bo nie zajmuje sie serwisowaniem zawodowo a jedynie tak bardziej...
GSM Serwis :: 21 Cze 2003 23:05 :: un_black :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 906

Obudowa Komputerowa - polaczenie zasilacza

:arrow: Acula! - firmowki uzywaja dokladnie tych samych czesci i z tych samych hurtowni co i zwykle sklepy, tylko ze wkladaja takie konfigi sprzetu zeby wszystko bylo ze soba w 100% kompatybilne, robia testy, dodaja kilka plomp na obudow i trzymac lapy z dala! Komputer sam w sobie niczym sie nie rozni. Troche...
Komputery Hardware :: 12 Lip 2003 19:52 :: TONI_2003 :: Odpowiedzi: 67 :: Wyświetleń: 4533

potrzebuje schematu pralki gracja pdg-585

Programator rozepralem, ogladalem wszystkie czesci ... Pralka zacinala sie , co nie znaczy ze wogole nie kcial programator pracowac. uzywane bylo tylko normalne pranie i tam styki byly fatalne Na praniu welny styli byly w idealnym stanie pozatym wyprubowalem kilka razy pralke na programie specjalnym...
AGD retro :: 07 Paź 2003 17:28 :: POL02 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3009

3210 zgubiła zasięg

80% to brak kontaktu i tu sie zgodzę, ale jednak 20% pozostaje wymiana elementu, jak by samo grzanie pomagało to wogole bym czesci nie kupował, a zapewniam cie ze jednak to robię (w prawie kazdej hurtowni upusty a dla siebie tego nie kupiję tylko w celu wymiany). Już nie wspomnę o cobbach na płytach...
GSM Serwis :: 05 Paź 2003 14:34 :: picador :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1176

Oscyloskop komputerowy

ja zrobi lem oscyloskop na tda8703 i 7202 działa rewelacyjnie koszt czesci mnie wyniusł ok 200zl ale polecam Witam szanowne forum Z powodu kierowanych do mnie licznych zapytań odośnie wykonania oscyloskopu komputerowego opartego na przetworniku A/C tda 8703 i pamięci FIFO 7202 postanowiłem...
Newsy :: 12 Paź 2013 11:11 :: zadam :: Odpowiedzi: 85 :: Wyświetleń: 105201

Grundig T-63-336 zasilacz.

witam co do ceny tego ukladu tda3640 to firma lechpol jest hurtownia i mozna skladac zamowienia powyzej 300zl i trzeb miec firme a jak wszystkim wiadomo na czesciach elektronicznych jest dobry zarobek w gre moga wchodzic takze podrabiane czesci :?
TV Serwis :: 01 Mar 2004 23:18 :: szymorut :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1356

Rejestr temp. i wilgotnosci.

Dzieki za podpowiedz. Czym Pan podtrzymuje temperature i wilgotnosc. W mojej hurtowni planuje 6 kominow wentylacyjnych. Ale bede mial problem z utrzymaniem standartow. Budynek po jednostce wojskowej, jednokondyknacyjny, grube mury. Okna planuje tylko w czesci biurowej. Mile bylyby widziane podpowiedzi.
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 04 Lis 2004 22:49 :: yarpen2 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2476

Cb-radia do firmy i pytania.

W sporej czesci miast taryfy uzywaja wlasnie CB radia do 'korporacyjnej' komunikacji... Hurtownie - takze. Niewielkie firmy transportowe tez... Prawda jest taka, ze od bardzo dawna, ludzie uzywali CB do lacznosci firmowej.Ba. Nawet nie wiedzieli o istnieniu jakichkolwiek pozwolen ;)
Radiotechnika Serwis :: 05 Lis 2004 12:48 :: yes2mike :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 666

Dysk na SATA i instalacja XP :/

Mowie o dokladnie przypadkach w ktorych ludzie byli mocno rozczarowani w pierwszej kolejnosci predkoscia samych dyskow, oraz na dodatek wlasnie problemami z wspolpraca z innymi standardami, probemami z instalacja systemu itd. I mam tu na mysli nie "mniej uswiadomiona" czesc spoleczenstwa tylko spora...
Komputery Software :: 07 Cze 2005 12:03 :: stachu_18 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 2693

C65 - martwy, nie włącza się

szukam i szukam i z tego co widze to nie dostaniesz u nas takiej czesci czyli pozostaje ci tylko wymontowac z trupa albo z innego modelu. ale jescze mozesz zapytac w poznaniu tam kolo garbar jest taka hurtownia elektroniki gsm oni moze cos beda mieli tylko jak nie masz firmy to nie beda z toba gadac
GSM Serwis :: 18 Maj 2005 20:17 :: vymiathatch :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 779

7200 kabelek od zasiegu.

kabelek bedzie bardzo ciezko dostac ... no chyba, ze ktos ma uwalonego phona na czesci. ale wracajac do tematu poszukaj kabelka od nokii comunicator.. powinien pasic a srubki trzeba poszukac w hurtowniach... www.noktel.pl www.poltelkom.pl pozdro Marek
GSM Serwis :: 20 Maj 2005 08:14 :: vorobiej :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 345

Części gsm

hey tez jestem ze szczecina i tez poszukuje tanich czesci... Zna ktos namiar na taki sklep w Szczecinie?? A na tania hurtownie /sklep elektroniczny??
Co kupić Archiwum :: 19 Sty 2006 20:41 :: dudek :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2332

nowy czy używany

Jezeli sprzet dziala bez zarzutu, nie bylo sladow eksploatacji i dostales gwarancje, to nie wiem po co tą sprawe rozdmuchiwac i tracic nerwy czas itd. Prawdopodbnie był on używany, zepsuł się, wymienionio go, na inny, ten naprawili i sprzedali tobie jako nowy. Jezeli masz dowody na to, to mozesz od nich...
Komputery Hardware :: 26 Sty 2006 20:58 :: Sebaczaj :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 768

Termet-do ogrzewania wody

Witam! Mam w latience piecyk Termeta /nie pamietam jaki ma symbol /,ktory uzywany jest bardzo rzadko:nie jest to stary sprzet-ma ok. 4 lat.Goraca woda leci z niego tylko malym ciurkiem jak krew z nosa.Przypuszczam,ze jest zakamieniony lub zapchany.Z tego powodz,ze jest bardzo rzadko uzywany na pewno...
Systemy Grzewcze Serwis :: 29 Sty 2006 13:06 :: Big_Mac :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4243

transformator 400VA do NE111 urzadzenie iluminofoniczne

Mam problem, kupiłem zestaw do samodzielngo montarzu NE111, wczesniej w innym dziale przedstwailem swoj pomysl ktory zostal po czesci poarty aby w glosniku wstawic dosc grubą szybe(moze byc tez pleksi) a wsrodku zamontowac wlasnie iluminofonie. kupilem wiec ten zestaw zlozylem i problemow nie bylo, bylem...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 22 Lut 2006 13:42 :: MarcinG :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1137

Części do telefonów komórkowych

w Magbosie jest prawie wszystko co potrzeba a i z chlopakami idzie sie dogadac jest to najlepsza hurtownia gsm jesli chodzi o czesci
GSM Serwis :: 09 Sie 2006 14:03 :: vahooz :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 14376

MSP3400 czy mozna zamienic?

Rozumiem wiec, ze teoretycznie mozna zamienic wersje ze starszym softem wersja z softem nowszym i powinno, choc nie musi to dzialac? Prosilbym op porade kogos, kto dokonal takiej zamiany. Mam plyte ICC17 po burzy. Tak na marginesie prawdopodobnie wiekszosc scalakow jest na niej spalone. Interesuje...
TV Serwis :: 03 Sie 2006 18:54 :: Przemyslaw :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 893

Czy da się zrobić samemu telefon???

ja mam taką 6310i co nawet plyta nie jest oryginalna, kiedys mi sie trafilo i poskladalem wszystko z podrobki, nawet mikrofon wibre i glosnik dalem z hurtowni, bateria i wyswietlacz tez. Tak ze da sie poskladac, proponowal bym C65. I nawet w tym przypadku jest to oplacalne, bo caly nowy telefon, panel...
GSM Serwis :: 23 Lis 2006 00:25 :: lukmar :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1362

Katody. Świecące taśmy do dysków. Nic się nie spali?

w tej hurtowni kupuje czesci do moddingu kompa. Jest tu wszystko czego zapragniecie. Pozdro. Fenixgsm.
Komputery użytkowy :: 26 Sty 2007 10:35 :: KasCom :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 2078

Kto zechce poprowadzić zespół inżynierów? Współpraca

Po prostu sie niezle maskuje ;) Dodano po 2 Po prostu sie niezle maskuje ;) No dobra....po chwili przerwy zwiazanej z ubieraniem choinki oraz ozywczej dyskusji na temat trudnego losu ludzi z inicjatywa zamierzam sie jeszcze troche "odwinac", zebyscie nie mysleli, ze tak latwo ELAKCZURA rozlozyc...
Ogólny Techniczny :: 12 Gru 2011 20:29 :: Tytus Kosiarski :: Odpowiedzi: 203 :: Wyświetleń: 27390

Neckar n 19 e

Witam mam problem dosyć często z odpaleniem mojego neckara baterie wymienione iskra przeskakuje miedzy iskrownikiem a ta spręzynka na palniku zapalajacym .Sprawdzalem nawet zapalniczka czy leci gaz i okazuje sie ze leci dlatego cos tu nie rozumie gaz leci iskra pada na gaz a ognia jak nie ma tak nie...
Systemy Grzewcze Serwis :: 08 Sty 2007 23:08 :: tomasz0703 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4136

pralka pdp885 - koło pasowe[kupię]

witam jestem tutaj nowy,niestety kupilem 5 lat temu pralke polar pdp885 i teraz sie zpsula:cry:w kole pasowym wytarla sie cala zębatka.obdzwonilem razem z mama cala polske za tym kolem ale niestety w zadnej hurtowni nie produkuja juz tej czesci.teraz niewiem co mam robic i szukam pomocy u was,mam...
Bazar Elementy elektroniczne :: 31 Mar 2007 17:15 :: ruds :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 561

Poszukuję hurtownii komputerowej

witam po dlugim czasie. nie wiem czy jakies fatum na mnie spadlo ze znow mialem problemy z dostawca internet. niestety musialem zerwac z nimi umowe. w poniedzialek podpisuje nowa. to tak poza tematem. wiem ze to nie jest za duzy kapital poczatkowy, a ale do tego ze czesci sa tansze na allegro niez...
Ogłoszenia Elektronika :: 18 Maj 2007 00:45 :: toffik :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 3248

Problem z glosnikiem JBL GT4 12

Mozesz rozlozyc glosnik na czesci pierwsze odwinac cewke i kupic drut izolowany takiej samej srednicy i nawinac nowa cewke..taki drut dostaniesz w kazdej hurtowni artykulow elektronicznych..tylko z tym bedzie duuuzo zabawy..
CarAudio Ogólne :: 16 Lip 2007 10:37 :: djlukas :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 914

Canon A620 - taśma LCD - gdzie można kupić?

Witam potrzebuje kupic tasme LCD do Canona A620, prosilbym o adres hurtowni gdzie moglby znajdowac sie czesci do w/w aparatu. dzieki z gory
Inne Serwis :: 06 Wrz 2007 18:55 :: bogusdr :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 782

hurtownie GSM - czesci serwisowe ?

Witam szanownych kolegów z forum. Mam takie niecodzienne pytanko moze troche niedyskretne... ale cóż :) po moich perypetiach z hurtowniami i z tym co przysyłali musze zadać to pytanie. gdzie zaopatrujecie sie w akcesoria do telefonów .. baterie panele, czesci serwisowe itp . . . ?? Czy...
GSM Użytkowy :: 05 Paź 2007 09:37 :: k.marcin :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1700

Poszukuję matrycy do ViewSonic VX924

Koleżanka Chciałabym wiedzieć ile konkretnie kosztuje taka matryca, ile używana, ile nowa i gdzie ją zamówić.. szpieguje aukcje pod kątem viewsonic od kilku tygodni i jeszcze nie trafiłam żadnej części zamiennej domyslam się ze procedura zamowienia takie czesci jest inna pytam wiec jaka?? Wiesz...
Monitory Serwis :: 02 Lis 2007 23:40 :: aagata :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1267

mam problem z pralka whirpool awm 6081

Może wygląda troche inaczej ale zda egzamin i przyślą Ci ją do domu. Rozkręć i wykorzystaj sam silnik , jest najtańszy, zachowaj małą uszczelkę z Twojego (oring średnica około 5cm) może się przydać bo w ardo są o przekroju kwadratu (czasem)
AGD Początkujący :: 03 Sty 2008 08:41 :: colcolcol :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2686

Amica pa45 problemów ciąg dalszy

Masz walnięty triak i na pewno coś jeszcze udaje się to w większości wymienić ale trzeba się na tym znać albo pozostaje wymiana elektroniki. Najlepiej zabezpieczyć zawór przesterowania bezpiecznikiem 05 A zanim nie jest za póżno. Dodano po 8 Ty masz ceny:
AGD Początkujący :: 11 Sty 2008 21:30 :: nares :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 927

Lodówkozamrażarka Altus AKS24 - chłodzi tylko zamrażarka..

na przykład taki, z transportem będzie ponizej 50 zł, ten drut (to jest rurka, kapilara) należy wyciągnąć, zaznacz sobie jak daleko wszedł oryginał aby nowy wsadzic tak samo (do oporu), wtyki są oznaczone cyferkami, nie pomyl!
AGD Początkujący :: 24 Cze 2008 20:10 :: elektryk2000 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2428

Tanio sprzedam nowe układy TDA7294.

Witam sprzedam 200 sztuk układów TDA7294!!układy są nowe z hurtowni w kartonie!!cena 450 zł kontakt gg 13589049 lub priv.posiadam dostep do kazdej czesci!!
Bazar Elementy elektroniczne :: 03 Wrz 2008 18:23 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1161

Pralka Ariston Margherita 2000 (AL88X) - miga jeden raz

Hej ! Wyglada na to, że wymiana szczotek pomogła. Dzięki za pomoc ;-) Przy okazji, jak ktoś jest z Warszawy, to spory wybor szczotek i innych czesci AGD maja w hurtowni popularna przy Globusowej. Pozdrawiam Algha
AGD Początkujący :: 16 Gru 2008 09:40 :: algha :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 4205

Problemy z gwarancją na komputer

Kolega jak sprzedaje komputery (w swoim sklepie), nie ma ani gotowych zestawow z certyfikatem gdyz ten jest wystawiony na poszczegolne elementy (ani razu w swoim zyciu nie widzialem aby zestaw NTT albo OPTIMUSA mial naklejke CE na swojej obudowie), ani nie sprzedaje komputera z gwrancja na caly zestaw...
Komputery Hardware :: 28 Gru 2008 20:07 :: wladek83 :: Odpowiedzi: 64 :: Wyświetleń: 5064

Poprawne podłączenie alarmu-kto doradzi?

100mA wystarczy na chwile obecna, ale skoro bedziesz w przyszlosci chcial rozbudowywac wykorzystaj zasilanie z centrali juz teraz i pozniej. A co do schematu nie mialbym zastrzezen oprucz zworki RED <-> AUX+ na plycie gownej, tego radze sie pozbyc, wczesniej nie rzucilo mi sie w oczy. Reszta...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 25 Lut 2009 23:36 :: pio_n :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 5114



Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: hurtownie czesci minolta pagepro harman audi silnik magnetowidu rozmycie obrazu uniden słuchawki chip vendor alcor podłączyć radio seat pilot seat ibiza otwór wyłącznik
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group