ilosc oleju

Znaleziono około 109 wyników dla: ilosc oleju
Podstawowa forma zapytania: ilość oleju
  • Ile oleju do klimatyzacji?

    Najprostszym i najwlasciwszym wyjsciem byloby zmierzenie ilosci oleju jaka masz w swojej sprezarce. W tym celu nalezaloby niestety oproznic uklad z czynnika chlodniczego, zdemontowac sprezarke, wylac olej, zmierzyc, itd.. (miales sprezarke wymontowana z pojazdu i byl czas na takie kontrole). Jednak w...

    Samochody Początkujący primera   26 Lut 2009 09:41 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 21820
  • Mercedes Atego 815 po wymianie oleju brak cisnienia oleju na wolnych obrotach

    Witam wszystkich! Posiadam Mercedesa Atego 815 z silnikiem OM904LA z roku 2003 Autko jezdzilo bez problemow dopuki nie wymieniono w nim oleju i co najgorsze mechanik-kolega wlal prawie 3 litry za duzo tego oleju. Powinno byc wlane 13 litrow a on popatrzyl na tabele gdzie jest wypisana calkowita ilosc...

    Samochody Ciężarowe kwachu1979   30 Mar 2016 02:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 483
  • Fiat cinquecento 700 wyciek oleju?

    witam. moj cienias z roku 98 nigdy nie bral oleju , filtry wymieniane wszystko ok , olej sprawdzalem dosyc czesto. ostatnio sprawdzilem bagnet suchy, myslalem ze poprostu stoi krzywo i nie da sie odczytac, lecz ostatnio jak sprawdzilem bagnet to rzeczywiscie oleju nie ma... , przy wymianie oleju...

    Samochody Mechanika jaceo   03 Cze 2010 13:39 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5095
  • Wymiana oleju w automatycznej skrzyni Chrysler Voyager 06

    Trzeba tez dodac ze olej musi byc ODPOWIEDNI ! Nie moze byc byle ATF wazne jest co zaleca producent u mnie wlanie oleju o "podobnej" charakterystyce tj dexton atf 4 ale bez "+" zakonczylo sie tragedia. Ilosc oleju ktora trzeba wlac jest opisana zazwyczaj na filtrze u mnie bylo to okolo 3,8L. Automatu...

    Samochody Początkujący adikow   09 Gru 2010 15:58 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 10837
  • citroen c4 1,6hdi - Bagnet oleju

    Witam, Pękł bagnet do Citroena C4, może mi ktoś podać wymiary jakie posiada? Potrzebuje zmierzyc ilosc oleju, ale nie mam chwilowo mozliwosci zakupu nowego... Tak wyglada : Pozdrawiam

    Samochody Eksploatacja Adamex91   30 Sie 2012 13:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1143
  • a4 b6 - Duże ilosci oleju w dolocie

    W takim układzie jak zmienie egr na nowy to olej ktory nie bedzie miał gdzie uciekac poleci razem z powietrzem do silnika? Moze głupie pytanie ale nie wiem tego bo w sumie taka dosyc duza ta ilosc oleju poleciała by w kolektor? Dodano po 2 Linki usunięte. 3.1.18. Zabronione jest publikowanie...

    Samochody Mechanika Rzeznik533   22 Wrz 2014 21:49 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 1215
  • Gdzie jest olej w 126P? Pomożecie?

    czy ten objaw sie powtarza czy wystapil JEDEN raz. bo sa dwa parametry dotyczace oleju. ilosc wlewanego oleju do suchwgo silnika i druga sprawa ilosc oleju do wymiany pewnie nie doczytales, a masz madra ksiazke??

    Samochody Elektryka i elektronika Borys20   04 Maj 2004 12:17 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1466
  • Wymiana oleju na zimnym - ciepłym - gorącym silniku?

    Kilak wypowiedzi '' No ja czytałem wiele informacji poświęconych właśnie wymianie oleju, w prasie motoryzacyjnej więc chyba wiedzą co piszą i tam właśnie zwracali uwagę, że potraktowanie gorącego silnika zimnym olejem może spowodować uszkodzenie głowicy... Oczywiście wiadomo, że nie dzieje się to...

    Samochody Eksploatacja 1605968   06 Maj 2012 21:10 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 23747
  • Chłodzenie komputera jak lodówki?

    Chcesz experymentowac to kup mala lodowke do tego celu i zrob z niej obudowe. Albo w tej lodowce zmontuj wymiennik ciepla dla tego oleju z akwarium, badz chlodzenia wodnego. Moduly Peltiera to taka ciekawostka bardziej. Nie nadaje sie to do zastosowan na codzien. Pobiera ogromna ilosc pradu i generuje...

    Komputery Chłodzenie rossa   07 Kwi 2012 16:36 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3814
  • Audi A4 biała maź na korku wlewu oleju.

    Drogi kolego ta biala maz swiadczy o tym ze jest woda w oleju ! Teraz nasowa sie pytanie skad sie wziela ta woda : 1 moze byc uszkodzona uszczelka pod glowica 2 mikro pekniecia bloku lub glowicy 3 moze byc kiepska uszczelka jakiegos lacznika obudowy poprostu np czasami do glowicy sa przykrecone...

    Samochody Elektryka i elektronika Adam700   02 Cze 2005 11:11 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 8415
  • audi A8 automat, brak wstecznego biegu.

    Witam Skrzynia do naprawy. Brak wstecznego jest przyczyną małej ilości oleju w skrzyni gdzie wsteczny jest na samym końcu i mala ilosc oleju nie smaruje go wystarczająco . Czesto zdaża sie to po np. ściąganiu pasa przedniego i odpieciu chłodnicy wody w ktorej jest chłodniczka oleju skrzyni , zleci...

    Samochody Początkujący endriu233   15 Maj 2010 07:21 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9522
  • opel Astra G - Bierze duzo oleju po remoncie

    Witam moze przedstawie swoj problem. zaczelo sie od zerwania paska rozrzadu i kolizji miedzy tlokami i zaworami po sladach wygladalo na to ze tlok 2 i 3 (istotne w dalszej czesci problemu) uderzyly w zawory. chcialem regenerowac glowice wiec pojechalem do zakladu ktory sie tym zajmuje. Gosc powiedzial...

    Samochody Mechanika igorek83   16 Kwi 2013 19:29 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5208
  • Astra G 1.4 2003 bład P0530, ilość oleju w układzie

    150ml olej to jest ilosc dla calego układu - nie ma fizyczniej mozliwości aby maszyna tyle odzyskała oleju przy odsysaniu czynnika. Swoją drogą, maszyna powinna dodąc tyle oleju do układu ile go odzyskała. Zbyt duża ilośc oleju w układzie spowoduje przeciązenie sprężarki

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie goblins   08 Lip 2013 10:04 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3264
  • Jonsered 670 - Czy pilarka posiada regulacje oleju ?

    Witam, Od niedawna posiadam na stanie pilarke jonsered 670 4,5 km. Pilarka bardzo fajna na czesciach husqvarny co prawda stara ale uwazam ze w tamtych czasach robi najlepsze pilarki ( stawiali na jakosc nie ilosc ). Jedyny problem jest w tym, ze pilarka bardzo duzo bierze oleju na prowadnice 20-30...

    Inne Silniki Spalinowe kwiatekbydg   28 Wrz 2014 16:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 546
  • Peugeot 407 1.6 HDI 110 - Nie odpala po wymianie łańcucha wałków - synchro ok

    Naciśnięty popychacz ma się nadmiaru oleju ze swojego wnętrza pozbyć - inaczej raczej jest niesprawny... Nie spodziewalem sie tego po tobie... Dla ilustracji : Pozycje popychacza (jego wysokosc) ustala ilosc oleju w przestrzeni za zaworkiem zwrotnym z kulka. Sciskajac popychacz...

    Samochody Mechanika robokop   23 Paź 2014 08:11 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4038
  • Audi 100 i problem z olejem.

    jezeli odma,i kanal w pokrywie zaworow jest drożny to stawiam na juz slabiutki silnik.co do uszczelniaczy zaworow to kopcilby przy rozruchu.a u ciebie zalezy od stanu.i to normalne-majac wiecej oleju w silniku ma tam tez wieksze cisnienie i to co uda mu sie wyrzucic w postaci oparow przez odme to wyrzuci...

    Samochody Elektryka i elektronika Techmann   16 Lis 2005 21:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2742
  • Spala duzo oleju ok1.5/1000k dymi na biało na zimnym silniku

    Witam mam mazde 323f z 94r. niedawno postawilem ja do mechanika bo ubywalo mi plynu chlodzacego, mechanik wymienil uszczelke pod glowica, uszczelniacze, glowice splanowal, plynu juz nie ubywa ale problem jest z duzym spalaniem oleju. gdy odpale silnik po chwili z rury wydechowej zaczyna leciec duza a...

    Samochody Początkujący caber   26 Gru 2010 17:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3205
  • Opel Vectra C 1.8 16V ile oleju w klimie

    ok 10ml, ale powiedz co ty robisz ???? nabijasz sam klime ?? teraz autko sie zapina do urządzenia ktore samo odzyskuje czynnik, olej, robi test szczelności, dozuje olej, czynnik fluorescencyjny (przy wycieku łatwiej odszukac nieszczelnosc), potem gaz i wszystko trwa ok.18 min.... jest całkowicie...

    Samochody Eksploatacja Basket6   01 Lip 2011 06:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2259
  • cinquecento 700 rozrząd

    Niestety nie mam ksiazki przy sobie ale opowiem z pamieci. Odkrecasz zderzak przedni, jesli masz nadkola plastikowe to najpierw je musisz odkrecic zeby dostac sie do srub zderzaka. nastepni luzujesz alternator i odkrecasz srube kola pasowego, zablokujesz ja wlaczajac 4 bieg(najwyzszy) potem podstawiasz...

    Samochody Mechanika damian024   20 Kwi 2008 17:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10152
  • sillnik 1.4 energy renault 19

    witam kupilem auto na poczatku bylo ok malo palil nie bral oleju po przejechaniu ok 3000km zaczal brac duza ilosc oleju przy przygazuwce czuc ze bierze ojej i zaczal jak na ten silnik duzo palic ok 11l/100km :(( co musze zrobic by jeszcze chwile nim pojeździc jakies 6 misiecy. czego to moze byc wina??...

    Samochody Początkujący rusex   07 Kwi 2009 16:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1752
  • Podgrzewacz do oleju termalnego .

    Witam. Potrzebuje nazwe urzadzenia ktore podgrzeje olej termalny ( w obiegu) do temp 180 s C . Jestem pewny , ze wczesniej na forum widzalem post z linkiem do podobnego urzadzenia w granicach 5-8 tys. Niestety wpis musial zostac usuniet. Olej ma krazyc w obiegu zamknietym. Urzadzenie ma sluzyc jedynie...

    Inne Co kupić? Adrian19821   23 Lis 2012 14:18 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 480
  • Seat Cordoba 1.4 60km 1996 paliwo w oleju

    często zamarza odma w tych autach, i olej wywala. oprócz przyczyn opisanych przez valkirus15 może byc jeszcze uszkodzony czujnik temp silnika i cały czas jest wieksza ilosc palwa podawana która przedostaje sie do oleju przez pierscienie

    Samochody Początkujący gacek533   27 Sty 2013 16:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1659
  • Automat-brak wstecznego-Ford Mondeo94r.

    Sprawdz na poczatek czy masz odpowiednia ilosc oleju w skrzyni , bo nawet niewielki ubytek moze powodowc tego typu problemy . Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika romuald-f   20 Kwi 2012 11:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1996
  • zmiana oleju skrzyni biegów w polo

    Chcialem zmienic olej w skrzyni biegów w VW Polo 1.0 1998 nie wiem jednak jaki olej powinienem wybrac i jaka ilosc. nigdzie nie moglem tego znalezc

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   20 Kwi 2005 22:39 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4814
  • Sprezarka od klimy wyje!

    No fakt...łożysko by wyło przy wyłączonej klimie... Uzupełnienie polega na podłączeniu przewodow tak samo jak do napełnienia klimy tyle ze zamiast tego urządzenia recznie sie wlewa okreslona ilosc oleju do układu.Srodek fluorescencyjny niepowoduje chałasowania sprezarki.Sa zakłady ktore regeneruja...

    Samochody Elektryka i elektronika QBANIN   27 Cze 2005 17:01 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 9248
  • Kompresor z lodówk i- rozszczelnianie układu z freonem.

    pociąłem kleszczamy, tylko posyczało i gotowe. dzięki Wlasnie przyczyniles sie do powiekszenia dziury ozonowej. Nie zapomnij wstawic filtra powietrza po stronie tlocznej sprezarki bo podczas jej pracy razem z powietrzem bedzie tez niewielka ilosc oleju dostajaca sie do powietrza ze sprezarki ktora...

    AGD chłodnictwo newDJ   25 Cze 2005 13:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1043
  • Czy jeżdzić na oleju opałowym czy nie ?

    nie radze jezdzic na opalowce lub olejach z barek[niebieski]gdyz te oleje maja wieksza ilosc zwiazkow szkodliwych ktore niszcza podzespoly silnika wystarczy ze zatrzyma cie policja i wykona probe Marker.Pytasz czy to legalne?patrz post wyzej-od diag

    Samochody Elektryka i elektronika Molejnic   29 Cze 2005 02:55 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 10689
  • astra 1.7 TD (isuzu) świece żarowe i zapłon

    Pierwsza sprawa, sprawdz czy masz olej w odmie jesli jest bardzo mokro i rura do turbosprezarki bedzie zlana olejem to nawet nie szukaj dalej - pierscienie, mozesz go tez zapalic, wyciagnij bagnet i jesli dmucha spalinami to wiadomo, jesli natomiast ilosc oleju w odmie bedzie w normie, to wykrec swiece...

    Samochody Elektryka i elektronika jacknn   05 Maj 2007 12:00 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11840
  • Opel omega B 25 TD 96r z automatyczna tryb awaryjny

    czy wystarczajaca ilosc oleju?

    Samochody Elektryka i elektronika matidanko6   25 Lut 2008 13:42 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2744
  • Golf 3 1.4 93 rok problem z V biegiem

    Witam serdecznie od jakiegos czasu mam problem z V Biegiem tj Wyskakuje ale gdy przytrzymam galke biegow jest wszystko ok.Ogolnie co zauwazylem todosc widoczne luzy na zewnecznym drazku zmiany biegow zarowno na wlaczonym jak i wylaczonym silniku.Jest to golf 3 1.4 93 rok.Z tego co tez czytalem moze...

    Samochody Mechanika Dj.Polarny   07 Kwi 2009 12:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4024
  • vokswagen polo 1,0 1990r poziom oleju w skrzyni biegów

    witam jak napisal kolega seba 24 szukaj sruby na imbus 17 powinna byc z przodu skrzyni mniej wiecej w polowie obudowy a jesli chodzi o ilosc to lepiej nie przesadzac trzeba lac az zacznie wyplywac przez otwor wlewowy i starczy powinno wejsc 2.5 -2.8 litra

    Samochody Mechanika wpsowa692   20 Sie 2009 21:19 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3814
  • Passat B5 1.8t APU rozrząd

    ja wymienialem ostatnio rozrzad w pasacie 1.8t apu jest tam w zaleznosci od modelu z pierwszej lub drogiej polowy roku 153 lub 152 zabkowy pasek rolka prowadzaca z napinaczem hydraulicznym i rolka mala. Wg wszystkich mechanikow jakich pytalem wymienia sie calosc poniewaz w rolkach siadaja lozyska a...

    Samochody Mechanika Robert.W2   27 Lut 2010 11:52 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 18458
  • Polonez 1.4 16v gotuje wodę

    Jesli gotowanie wody nastepuje po pieciu minutach, to prawdopodobnie sa zatkane kanaly wodne w silniku, lub w czasie wymieniania uszczelki pod glowica nie bylo wszystkich otworow wodnych. Przyczyna wczesniejsza bylo raczej na pewno uszkodzenie uszczelki pod glowica. Czy nie zwieksza sie ilosc oleju w...

    Samochody Mechanika cornic   08 Maj 2010 18:13 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3438
  • vw golf 3 1.6 benzyna/gaz nie odpala i miga kontrolka oleju

    jakosc LPG? ilosc plynu chlodzniczego? wyglad/stan swiec, kopulki, przewodow WN? na poczatek. pozdrawiam

    Samochody Mechanika rfx11   19 Kwi 2011 12:06 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3760
  • PRASA HYDRAULICZNA - RUHRMANN velbert 125 ton

    Maszyna nie będzie idealnie czysta. Na pewno będzie częściowo olej wypływał otworem nadmiarowym, ale powinno to być w rozsądnych ilościach. No na pewno nie powinien olej spływać na stół teowy. Odszukaj zawór dozujący i zmniejsz trochę dawkę. Dziekuje za pomoc. Poszukam zaworu i zmniejsze ilosc...

    Automatyka Przemysłowa hoolio   06 Lip 2011 11:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1589
  • Peugeot 407 1.6HDi 2005 automat

    oto wyniki testow skrzyni: 1 sprawa po podlaczeniu pp2000 i proba autoamtycznego polaczenia sie ze sterownikiem skrzyni: PP200 Unknow reference- ecu being referenced i nalzalo wybrac skrzynie z listy.po wybraniu odpowiedniej: silnik na wolnych obrotach lewarek w pozycji P engine speed- 849 gearbox...

    Samochody Początkujący czaderx   23 Wrz 2011 22:41 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3216
  • VW Golf III - kieliszek wody w oleju czy to jest groźne?

    witam, moj znajomy ma strasznie glupie zarty i wlal mi kieliszek wody do silnika(do misy) Czy wymieniac olej, czy nie jest to ilosc zagrazajaca dla silnika ?

    Samochody Początkujący putin2208   07 Lut 2014 01:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 633
  • VW Polo 1.2 - Brak obrotów po dokreceniu korka wlewu oleju

    Najpierw przejawiał zapotrzebowanie na dużą ilosc oleju. Co jest jednak dziwniejsze że moje polo nie posiada uszczelki pod korkiem wlewu oleju (od momentu zakupu) a jej założenie powoduje że silnik zupełnie traci moc! Nie utrzymuje obrotów na biegu jałowym i momentalnie gaśnie. O jakich ilościach...

    Samochody Początkujący katgro   08 Kwi 2014 05:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1377
  • Hyundai ix35 - Powiekszający sie poziom oleju

    gwarancja ma sie do tego tak ze wyłożą na ciebie laske i powiedzą że zła ekspolatacja. W sumie to troche racji , to juz nie te dizle co kiedys i trzeba go kręcić na max i katować a całe oszczednosci idą w gwizdek przy pierwszej awari . Za te kase kupiłbym jakies wrx sti i jezdził jak mezczyzna nie krasnoludek...

    Samochody Mechanika mczapski   26 Lip 2014 21:57 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2916
  • skrzynia biegow automat szarpie audi a4 b5 prnd321

    witam mam problem ze skrzynia automatyczna w audi jak w opisie jest to 99r skrzynia 4 biegowa prnd321po rozgrzaniu skrzynia potrafi szarpnac podczas jazdy przy predkosci powyzej ok70km/h raz czesto raz rzadko jak jest zimna to tak sie nie dzieje.. podejrzewam mała ilosc oleju mial ktos moze taki przypadek?...

    Samochody Początkujący misiek-888   08 Gru 2015 07:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 405
  • Carrier Xarios 350 MT - Zacierająca się sprężarka.

    Xarios 350mt ma dwie sprezarki tm15 ilosc oleju w stacjonarnej to 150ml a drogowa 150+100ml (POE 68) To tak na marginesie.

    Urządzenia przemysłowe vonkacper   26 Lip 2016 10:15 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2319
  • Peugeot 307 1.6 HDI Antypollution Faulty.

    Witam mam bardzo podobny problem. Chcialbym sie dowiedziec czy udalo sie usunac te bledy na tyle skutecznie ze auto jezdzi normalnie? Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie narzekaja. Obiecal ze zajmie...

    Samochody Elektryka i elektronika 86pawel   28 Paź 2012 10:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 21305
  • Peugeot 307 hdi 1.6 110km - "Antypollution fault"

    Witam mam problem z komunikatem antypollution fault. Czytalem juz troche postow alnei nie dostalem jednostacznej odpowiedzi z nihc wiec zakladam swoj temat. Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie...

    Samochody Elektryka i elektronika 86pawel   24 Gru 2012 11:53 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 10944
  • Dwusów i LPG

    mysle ze gestosc oleju nie pozwoli na dawkowanie go przez gaźnik , średnice szysz , kanalikow w gazniki i parametry rurek emulsyjnych sa liczone pod gestosc i lepkosc paliwa , albo dla paliwa juz zmieszanego z powietrzem , trzeba wziac pod uwage to ze pompka przyspieszajaca przy gwaltownym dodaniu gazu...

    Samochody Archiwum konteno   28 Sty 2012 19:25 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 10731
  • [PHP] - Generowanie pdf z formularza html

    1. Tak, XAMPP ma wbudowaną i uruchomioną tę bibliotekę. 2. W katalogu instalacyjnym XAMPP jest folder htdocs, to jest główny katalog Twojej strony. 3. Jeżeli nie działa Ci jakiś skrypt, to musisz zamieścić go, żeby ustalić co jest z nim "nie tak". Nikt nie jest w stanie ustalić, na czym polega błąd,...

    Programowanie Początkujący danon198901   17 Sie 2012 10:37 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 5419
  • Hyundai Santa Fe - glosna praca silnika, lekki brak mocy - 2.2 CRDI

    Dzien dobry wszystkim Przepraszam z gory za brak polskich znakow. Mam problem z silnikiem w samochodzie Hyundai Santa Fe, silnik Diesel Common Rail, pojemnosc 2.2. Rok budowy 2011, automat. Lany olej jest Castrol 5w30 Magnatec jak zalecany przez producenta. Problem wystapil ok 2 miesiecy temu po dluzszej...

    Samochody Początkujący robinho86   05 Sie 2016 20:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 270
  • Ogrzewanie olejem zużytym -jak zrobić?

    Do Krzysztof1966. Ja mialem zamontowana obudowe palnika na olej olalowy z dmuchawa(ma plynna regulacje wydatku powietrza) i pompa oleju. Pompa podawala olej przepracowany do pieca ale trzeba zastosowac filtr bo pompe szlak trafi.Pompa z palnika ma regulacje cisnienia i ta tegulacja pozna regulowac dosc...

    Systemy Grzewcze Użytkowy MARCIN 579   26 Gru 2015 14:54 Odpowiedzi: 1460    Wyświetleń: 781816
  • Hyndai H100 `96 2.5D - dwukrotny wzrost spalania po naprawie

    Zaczynajac od konca: Pompa wspomagania jak mrozy minely chodzi super. Od zimnego silnika wspomaganie chodzi prawidlow, nie ma zadnych oporow na kierownicy. Z wydechu wylatywac... hmm od paru lat smrodzi wiecej niz powinien, dodajac gazu rowniez, ale w tak starym samochodzie to norma. Uprzedzam...

    Samochody Mechanika hardtmuth   22 Mar 2010 16:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1988
  • audi a4 95r 1.8 adr + lpg silnik nie działa

    Witajcie. Niedawno kupilem audi a4 1.8 +lpg. Auto kupiłem od znajomego z uszkodzonym silnikiem.Problem w tym że nie wiadomo czy silnik jest "przytarty" czy problem uruchomienia go wynika z jakiejs innej przyczyny. Wogule nie odpala! rozrusznik kreci ale silnik obraca sie i nie ma zamiaru odpalic. nie...

    Samochody Początkujący kamilcomp   07 Mar 2013 22:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2334
  • Auto na gaz - tuning

    Ja jakos osobiscie nie podejmuje sie wypwoiedzi czy gaz przedluza zywotnoec nowego silnika nigdy nie prowadzilem zadnych badan tego i nie mam dostepu do zadnych przeprowadzonych a raczej nie chcialbym sie opierac na subiektywnych stwierdzeniach kilku uzytkownikow gdyz sa one nie poprate zadnymi dowodami...

    Samochody Archiwum ElpigazN   09 Maj 2009 10:35 Odpowiedzi: 55    Wyświetleń: 25319
  • 126 i Maxlife

    tak,szkoda ze nie pamietasz nazwy tego oleju ELFa,jezdzilem do niedawna na Lotosie,brał ole j jak głupi,teraz na najtanszym Castrolu i widze ze stopniowo zuzycie zaczyna spadac,ze wszystkim sie zgadzam co do przejscia z mineralnych na półs. ale jesli ten Maxl. jest zrobiony pod silniki z przebiegiem...

    Samochody Elektryka i elektronika Tombou   04 Maj 2005 08:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1419
  • Peugeot 306, 1.6, 98r - kontrolka kluczyk

    Witam, W wolnym tlumaczeniu jest "wskaznik obslugowy". Po wlaczeniu zaplonu pojawia sie kluczyk z liczba, ktora oznacza ilosc kilometrow do nastepnej wymiany oleju. Po kilku sekundach na to miejsce pojawia sie wskaznik poziomu oleju i nastepnie licznik kilometrow (odometr). Gdy liczba ta spadnie ponizej...

    Samochody Początkujący wak_3   16 Paź 2008 18:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4866
  • VW Sharan 1.9 tdi AUY 2001r-klimatronik nie chłodzi

    kiedys miałem taki objaw w manualnej klimie ,byly przewody pomylone przy tym osuszaczu z dołu był zamontowany ,chyba seat aroza ,dało sie zamienic ,osuszacz byl dogory nogami ze tak powiem ,i fajnie nawet wszystko pasowalo ,chlodzila chwilke i koniec 8 warsztatow zjezdzila ,kaplem sie tylko po tym...

    Samochody Elektryka i elektronika adri 1   01 Lip 2009 23:27 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5695
  • Niby olej opałowy a jednak nie do końca

    witam Załozyłem palnik na olej opałowy do miałowca, kupiłem w CPN olej napedowy na próbe paliło się OK.wiec chciałek kupic małą ilość ok. 100l oleju opałowego ale najmniejsza ilosc jest 1000l inaczej nikt nie sprzeda. Poszukałem na allegro i znalazłem goscia co miał 800l niby oleju napedowego z jakimś...

    Systemy Grzewcze Użytkowy systemgaz   16 Lis 2009 17:40 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4364
  • Szukam oryginalny wsad do ECU VW Scharan 2004

    Silnik jest w bardzo dobrym stanie .Zero dymienia,nie bierze oleju,chodzi cicho.Nie mam zadnych obaw przed wgraniem moda,to tylko edc15.Jednak najpierw wolalbym uporzadkowac eeprom ktory sknocilem.Ma ktos wsad ? Numer sterownika 038906019BN 101Koni to mamy rozne pojecie o sprawnym mechanicznie aucie...

    Samochody Szukam tocka   10 Sie 2010 11:42 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2914
  • FIat Brava 1.4 12V - opinie

    Wada tych silników (1,4 12V) jest nieudany sposób dystrybucji oleju na wałek rozrządu ( konsekwencja jest jego wytarcie ). Jest to tzw "pająk z rurek stalowych, które sie zapychają nagarem. Doświadczeni mechanicy zalecają czyszczenie tego cuda co 1-2 wymiany oleju. Ja ze swojej strony silnik...

    Samochody Eksploatacja SPEAKERS_XP   04 Paź 2011 15:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 9236
  • Passat b3 1,6TD `91 - Przebieg kabelka ładowania od alternatora

    Witam, od jakiegoś czasu miałem problem z kontrolką alternatora - nie przestawała sie świecić. Podłączyłem zastępczy układ (elektrozawór pompy wtryskowej - żaróweczka - alternator), który na razie zdaje egzamin ale lampka niestety jest w środku i tak troszkę głupio, bo zawsze mam obawy, że żaróweczka...

    Samochody Elektryka i elektronika 1078231   26 Lut 2013 21:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3561
  • Sharan 2002r 1.9 tdi - AC nie chlodzi

    Ilosc czynnika powinna byc 700 gr. i 50 gr oleju,ja natomiast dalem 750gr czynnika i 50 gr oleju. Dodam jeszcze ze od niedawna jestem w posiadaniu stacji do obslugi Auto klimy. Wymienilem filtr osuszajacy i zawor rozprezny, wentylatory skraplacza pracuja i rurka wysokiego cisnienia robi sie ciepla poz....

    Samochody Początkujący Piotrus8511   08 Maj 2015 16:41 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 432
  • Punto II 2001 automat - Skrzynia CVT - dziwna praca, olej ...

    Cześć, Mam problem z Punto II w automacie. Po zakupie chodzil bdb ale byliśmy zmuszeni go nieźle przegonić. W ciagu tygodnia zrobiliśmy nim z 1500km ciągle na trasach z czego "ostatnia" to dość mocny ogień bo na porodówkę pędziliśmy ;) I chodził coraz gorzej i gorzej. Coraz mniej podobalo mu się...

    Samochody Początkujący ALPAq   15 Lip 2015 19:43 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 873
  • CC700-walnieta uszczelka pod głowicą?

    Nie panowie ten typ tak nie ma !!! Niektore maja przejechane ze 120 ttys i nie ma mazi. Owszem niewielka ilosc na korku jest mozliwa a przyczyna jest roznica temperatur. Rafaln niech sobie przylozy ta reke do glowy lepiej i sie poklupie po pacy. Jezeli jest taki przedmuch znaczy to ze pierscienie juz...

    Samochody Elektryka i elektronika cobraa   23 Gru 2004 18:10 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2562
  • olej w przewodach intercoolera!

    mam passata b5 116KM 99r. Mam pytanie odnośnie obecności oleju w intercolerze.czy powinien on tam się znajdowac?słyszałem że jesli nie jest to wyrażna ilosc to nie jest to problem.wiem także ,że mam małą dziurke w intercolerze wyrobiła ją osłona ! czy to też wymaga nie zwłocznego remontu i czy ma to...

    Samochody Mechanika Mariusz Z.   03 Kwi 2008 06:41 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 45130
  • [Atmega16][BASCOM]Prośba o przeanalizowanie kodu - wysypuje się

    Jak dam dword to kompilator wywala mi blad niechce sie skompilowac...dlatego dawalem word i moze przez to niedzialalo. Pozniej sprubuje tylko na zaplonie pobujac i sprawdzic. Ale dziwne bo nawdr gdyby tam raz na jakis czas spadlo do 4L to srednia nie wyszla by 4L. Musialo by byc przez 10 pomiarow okolo...

    Mikrokontrolery AVR Mad Jaro   16 Cze 2012 17:40 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 6130
  • komputerek samochodowy lcd 2x16

    Mnie równiez ten temat wciagnal jak chyba jeszcze zaden inny, postanowilem wiec dorzucic kilka wlasnych pomyslow. Beda to tylko sugestie, do opracowania przez Was, bo ja dopiero zaczynam przygode z elektronika i nie wiem za bardzo jak to wyglada od strony technicznej. :arrow: jesli chodzi o ogolna koncepcje...

    Samochody Elektryka i elektronika probant   06 Kwi 2010 14:09 Odpowiedzi: 282    Wyświetleń: 103676
  • Opel Corsa dusi sie.

    Witam,Ja mialem takie problemy z corsa chociaz widze ze nie dotycza waszego problemu ale moze komus sie co przyda.Przywiazlem Corse 94 na wielopunktowym 1,4.Wszystko fajnie tyle ze gdy po odpaleniu nie wyszla na obroty to gasla i bylo trzeba ja meczyc zanim znowu zapalila.Pierwsze podejrzenie padlo...

    Samochody Elektryka i elektronika electricfish   07 Sty 2005 18:22 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 11702
  • CZy olej w silniku może śmierdzieć???

    Jest to mozliwe. Jesli auto jest eksploatowane na krotkich odcinkach, czesto palone i gaszone to tak sie dzieje. Wnioskuje ze auto jest bez LPG bo jesli sie myle to nie powinno byc tego zjawiska. Jak gasisz auto to zawsze pozostaje niespalona bardzo mala ilosc paliwa ktora osiada na sciankach cylindrow....

    Samochody Elektryka i elektronika Slawek J   17 Lis 2005 10:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 957
  • Agregat z zamrazarki Mors - potrzebne porady fachowca.

    Witam wszystkich. Jestem poczatkujacym wiec z gory przepraszam za niefachowe slownictwo i prosze o pomoc. W domowym warsztacie znalazlem agregat ze starej zamrazarki MORS. Typu zamrazarki niestety nie znam. Na agregacie tez nie bylo zadnej tabliczki, jedynie biala farba namalowane napisy: YB - 08...

    AGD Początkujący s0ow4k   31 Lip 2008 08:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1256
  • Silnik propanowy zasilany wodorem.

    Panowie mam teraz pytanie: Ile bedzie nasz kosztowalo wyprodukowanie wodoru podlanczajac ladowarke do akumulatora w normalnym gniazdku+akumulator, i ile nas bedzie kosztowalo 10 litrow oleju opalowego. Teraz wychodzi pytanie co wyjdzie taniej- ilosc wytworzonego wodoru odpowiadajacego masie opalowej...

    Ogólny Techniczny Rzuuf   16 Lut 2012 20:09 Odpowiedzi: 429    Wyświetleń: 99531
  • CC700 przerywa i gaśnie w trakcie jazdy

    Witam szanownych kolegów! Jestem od nie dawna zarejestrowany na forum,żadnym mechanikiem poprostu lubie robic sam przy swoim Cienkim. Posiadam cc 700 93r. z gaznikiem FOS< konstr. podobna bo WEBER>bez katalizatora i takich tam elektronicznych wspomagaczy. Jeśli wymiana swiec czy kabli WN nie...

    Samochody Początkujący Mariusz O   03 Lis 2009 13:05 Odpowiedzi: 52    Wyświetleń: 20655
  • Opel vectra a nie można zapalić

    JEsli chcesz troche pojezdzic "w koło komina" to jezdzij dopoki nic innego sie nie dzieje,chyba,ze oleju ubywa znaczaca ilosc. Natomiast w trasy dluzsze bym sie nie wypuszczal. Koszt naprawy tego we wlasnym zakresie jest naprawde znikomy, przy okazji oplaca sie sprawdzic pasek rozrzadu oraz uszczelniacze...

    Samochody Początkujący MLQDY   13 Kwi 2010 21:51 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3178
  • serwisowanie agregatu lodówkowego

    Zakupilem agregat lodówkowy i chciałbym go przepłukać z pozostałości po starym oleju. Polecono mi plyn Wigam ff1. Pytanie mam jak się posłużyć płynem. Wlać go przez rurke ssacą? Pomieszac i wylac? Zdaje sie ze plyn jest palny wiec nawet po wylaniu i wlaczeniu agregatu resztki mogly by sie zapalic, jest...

    AGD Użytkowy 15darekvw   06 Lis 2011 20:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1007
  • [A4 1.9TDi AVB] Stały ubytek płynu chłodzącego

    Witam wszystkich forumowiczów. Sięgałem wiedzy w Internecie na wielu forach nt. mojego problemu z ubywaniem wody w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej i nie mogłem dopatrzyć się jasnej odpowiedzi, dlatego zakładam ten temat. Sprobuje skrocic opisy do minimum. Sytuacja jest następująca. Niedawno...

    Samochody Mechanika zYbSeb   23 Wrz 2011 16:21 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 14041
  • Megane II ph2, delphi v5 zbyt wysokie ciśnienie po wymianie sprężarki

    Sprężarka sama z siebie nie daje za dużego ciśnienia -tzn ciśnienie na wyjściu HP jest zależne od warunków odbierania ciepła na skraplaczu a te z kolei zależą m. in. od wentylatora na skraplacza, stanu lamelek ale również od zbyt dużej ilosci oleju w ukladzie. Sprężarka w Twoim przypadku zaczyna wyć...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie gres3   01 Lip 2015 02:19 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 600
  • polonez lpg niskie obroty

    Witam Mam identyczny problem, fiat tipo 1,4 instalacja bedini i 20 tys zroibone na gazie traci obroty tak jak u ciebie, na benzynie jest wszystko oki, a i na gazie czasami utryzmuja sie prawidłowe obroty, ale czasami sa tak niskie ze az mruga kontrolka od ładowania. Za uwazyłem ze to zależy od tego...

    Samochody Elektryka i elektronika HendrixMH   31 Paź 2004 22:22 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2960
  • F7P?(???????)

    2wyjalem waleczki z glowicy i zapomnialem ktory jest do wlotu aktory do wylotu czy da się to sprawdzic(nie odkrecilem zeń kol zebatych)no i oczywiscie walki mi na nastepny dzien pordzewialy,czy papier2000 i przechowywanie ich potem w oleju opalowym zalatwi sprawe? Zalac olejem. Polecam tanszy...

    Samochody Archiwum the_driver   08 Sty 2005 22:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3030
  • Nowe zegary Golf II. Czy i jak można zmienić zegary?

    U Ciebie bedzie jedna wtyczka 28-pinowa , w pozostalych zegarach jest taka sama . Ilosc pinow wykorzystanych zalezy od wersji licznika , czym lepsza wersja licznika tym wiecej pinow . Tak wogole to liczniki do golfa II z tego rocznika w duzym skrocie sa trzy rodzaje . Ten ktory posiadasz , z obrotomierzem...

    Samochody Elektryka i elektronika igor002   23 Lut 2005 01:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4649
  • Nasze najwieksze wpadki z kupnem samochodu

    2 i pol roku temu kupilem mercedesa w 124 260E od Polaka mieszkajacego na stale w niemczech. Auto bylo po 4tym wlascielu. Przy kupnie mialo 220tys - teraz ma 272tys - od tej pory wymienilem: sworzen wachacza 70 zl. That' all:). Oczywiscie oleje tez zmieniam. Moj znajmoy teraz kupil aste 1,7D MIesiac...

    Samochody Elektryka i elektronika jareki007   06 Mar 2008 21:36 Odpowiedzi: 91    Wyświetleń: 54466
  • Pomocy! Klimatyzacja w Dodge GrandCaravan

    Ile nalezy wlac oleju do ukladu klimatyzacji? Jest to rocznik 97. Klimatyzacja jednostrefowa. Jaka tez ilosc czynnika nalezy wprowadzic do ukladu? Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika Mariogr   11 Lip 2005 15:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1094
  • antena paraboliczna na 2,4GHz- pomysł śmieciarza :)

    chodzilo o to ze to mial byc grid i kombinowalem...ale finalnie wyszla calkiem"sexi" parabolka. to nie ma byc sprzet wyczynowy ale jesli taki bedzie to nie bede plakac, narazie jest w fazie testow i to malo powaznych bo nie mam laptopa a do najblizszego nadajnika mam zaledwie okolo 80m. co do skladania...

    Radiotechnika Serwis Piter K.   22 Sty 2006 08:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1700
  • Renault Laguna II : klimatyzacja - odpowiednie temperatury.

    Nadmieniam że dziś byłem napełniać klimatyzację zapłaciłem 180zł i miałem wrazenie że gość który to robił dysponował tylko urządzeniem jednak żadną wiedza na ten temat. w pierwszych chwilach byłem orzerazony i chcialem sie wycofac jednak już to podłączył . Przez pierwsze 15 min zastanawiał sie czy jest...

    Samochody Elektryka i elektronika ander39   07 Sie 2006 19:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8744
  • olej roślinny zamiast ropy ??

    Witam! Od paru miesiecy lalem do ursusa c-330 rzepaczek. Najpierw w skladzie okolo 70/30 rzepak/ON by pozniej przejsc na 95/5 rzepak/benzyna, w sumie spalilem okolo 200 litrow oleju roslinnego roznych producentow. Inastalacja 1-zbiornikowa. Zastosowalem podgrzewacz w postaci owinietej rurki miedzianej...

    Samochody Archiwum manta   10 Paź 2012 19:13 Odpowiedzi: 1631    Wyświetleń: 566358
  • Ford Fiesta 2005 migająca lamka-co oznacza?

    W wielu samochodach jest zrobione ze jak miga lampka trzeba zrobic jakis przeglad np wymiana oleju regulacja itp .Skutki lekcewazenia moga byc zgubne bo samochod ma wtedy ograniczona ilosc przejechanych kilometrow a potem wylancza sie i go nie uruchomi az po skasowaniu alarmu .Niestety nie znam jak...

    Samochody Elektryka i elektronika zbok   26 Gru 2007 14:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1333
  • Astra II 1,7 CDTI problem z klima (climatornik)

    sprawdz ilosc gazu . Po opisie sądzę że masz za mało czynnika w układzie i czujnik ciśnieniowy rozłącza uklad sprzęgła . Dodano po 4 Poza tym serwis klimatyzacji powinno robi sie co roku a używac klimatyzacji cały rok . Mało kto wymienia olej w klimatyzacji co roku co po paru latach użutkowania...

    Samochody Mechanika sxill   23 Maj 2008 11:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1497
  • elektroliza wody -> wodór -> prad za darmo, czy to moz

    dla ludzi co chca sie pobawic w silniki na wode proponuje obejzec ten oto link , na you tube jest bardzo duzo interesujacych tematow ktore sa mozliwe do zobaczenia na wlasne oczy.sam osobiscie z bratem odpalalismy silnik od kosiarki na zwykla wode z dodatkiem ketchupu, musztardy, cukru, soli oleju,...

    Na pograniczu nauki _jta_   25 Lut 2009 20:44 Odpowiedzi: 622    Wyświetleń: 184143
  • VW GOLF III 2.) GTi 16V - skaczą wolne obroty

    Witam i mam pytanie - czy uszkodzony kabel w przełączniku kierunkowskazów w którym jest MFA (odczyt parametrów komputera /spalanie czas ilosc km temp zew i oleju/ ). Np przypuscmy ze jest jakies zwarcie moze powodowac zla prace komputera sterownika ?

    Samochody Elektryka i elektronika blonDIE78   28 Wrz 2010 10:54 Odpowiedzi: 58    Wyświetleń: 33859
  • renault megane 1.4e ile ma zaworow

    witam, moze to glupie, ale jak sprawdzic ilosc zaworow w megane 1.4e kat 96r ? Ma 8 w głowicy, jeden na pompie oleju, jeden na pompie paliwa, przynajmniej 8 na centralce ABS, dwa na pompkach spryskiwaczy szyb - pięc w kołach licząc zapasówkę. Pewnie ma jeszcze jakieś w układzie ogrzewania i...

    Samochody Początkujący kamilek190   15 Wrz 2008 13:46 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3823
  • Klimatyzacja, Opel Vectra B, 1998 2,0 DTI, NIeszczelne przew

    Wyciagnac rurke dokladnie wyczyscic np myjka podcisnieniowa z detergentem takrze w srodku opilowac czystym pilnikiem miejsce uszkodzenia musisz sie pozbyc zanieczyszczen takze z brzegow uszkodzenia np. W przypadku pekniecia przeciac pekniety kawalek naprawde czystym nie malowanym narzedziem pilnik ,...

    Samochody Mechanika tomasz0703   02 Sie 2009 12:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2922
  • VW sharan tdi gaśnie

    Witam, wczoraj miałem taki sam problem w moim sharanie 98 1.9 tdi AFN. zapalam, chodzi, chcę ruszyć, gaśnie. znów zapalam, chodzi. itd. Zacząłem macać po wtyczkach, efekt, nie zapala wcale. Podpiąłem VAGa i wyrzucł to: Sroda,16,Grudzien,2009,20:43:54:6... - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 17978...

    Samochody Mechanika borys76   17 Gru 2009 10:27 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5762
  • Golf II 1.3 brak mocy i gasnie

    Z tym zaworkiem iglicowym to objawy w sumie sie potwierdzaja, chociaz to dymienie to moze przez spalanie oleju, sam nie wiem...na cieplym nie dymi az tak. A malo plynu hmmm... jak bylo cieplo nie zawsze mial odpowiednia ilosc, a takich objawow nie bylo, no chyba ze to przez mroz. A co do tej gruszki...

    Samochody Mechanika dziabi2   27 Mar 2010 21:35 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 12379
  • Ursus C-330 - czy mogę wlać półsyntetyk po remoncie silnika?

    Jak konstruktorzy projektowali silnik c 330 to były lata 70-te. Napewno wtedy nie było zadnych syn.. czy półsyn.. i myslicie ze nie brali pod uwage srednic magistrali, knałów smarujacych czy wydatkow pomp olejowych? Moja opinia jest taka, ze njlepszy bedzie zwykły minerał i tak jak kolega napisał wyzej...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki ozon79   16 Sty 2012 01:55 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 15359
  • scania 124 470 olej z silnika idzie do zbiorników z paliwem

    Zasadnicze pytanie -jaka ilosc tego oleju w paliwie jest żeczą normalną .

    Samochody Ciężarowe serwis_gh   16 Lis 2010 14:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3274
  • VOLVO FH12 99r pojawiły mi sie duze ilosc wody w oleju

    Co moze byc przyczyną pojawienia sie wody w oleju w VOLVO FH12 99r. Głowica sprawdzona pompa wody i sprężarka ok.

    Samochody Ciężarowe koala5   20 Wrz 2011 19:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3209
  • PHP tablice / wyświetlanie zawartości

    Witam, dopiero uczę się PHP i mam pewny problem z tablicami w PHP.Wedle przykładu z książki spisałem taki bajer : opony-100 olej-10 swiece-4 Wykorzystując to chciałbym zmodyfikować przykład z 1 i 2 rozdziału książki który robiłem na jej podstawie,składając kod , a później zmieniając modyfikując...

    Programowanie Początkujący sakuwbarakushow   10 Lip 2011 20:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2345
  • Stihl ms 250 przy dodawanianiu gazu dławi się

    Dysza główna nie pracuje w sposób prawidłowy, tym razem kolego jak będziesz czyścił gaznik sprawdz czy dysza główna działa, dmuchajać i zasysająć powietrze ustami do otworu po śróbce H. prawidłowo pracująca dysza powinna puszczać powietrze dmuchając w nią a zatykać przłepływ po zasysaniu, trzeba tez...

    Inne Silniki Spalinowe scora   21 Lip 2011 20:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 11852
  • Jaki luz na zaworach w Hondzie cbx 550 f2?

    Pojemność/il. cylindrów:0573 / 4 Średnica/skok tłoka: 59,2/52 [mm] Oktan/ilosc suwów: 91/4 Luz zaworowy - ssanie: 0,10-0,14 [mm] Luz zaworowy - wydech: 0,10-0,14 [mm] Kompresja: 11-14 [bar] Ciśnienie oleju: 5 [bar/min-1] Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej: 2,8 [Ohm] Rezystancja nadajnika...

    Motocykle, Motorowery pli98   02 Sie 2011 23:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1456
  • Warsztat wstępne przygotowania, kalkulacja kosztów, wybór sprzętu

    Samochody też zawsze się będą psuły... A ich ilość ciągle wzrasta. Ty był byś wstanie udostęnić mi kompletną dokumentacje tych aut o których wspomniałem? Zawsze beda sie psuly, ale nie zawsze beda naprawiane. Czy ktos dzisiaj naprawia pralki czy telewizory? Niezawodnosc samochodow wzrasta i...

    Samochody Elektryka i elektronika Przemo9826   08 Lut 2012 20:46 Odpowiedzi: 90    Wyświetleń: 11353
  • Toyota Avensis (2003) 2.0 Benzyna VVTI - zuzycie paliwa

    Witam Pomimo ze od zamieszczeni tego tematu minelo juz dosc sporo czasu chcialbym dolaczyc fotki i napisac co bylo przyczyna duzego zuzycia pliwa.Otorz po dokladnym rozpatrzeniu problemu i wnikliwych ogledzinach elementow ukladu dolotowego oraz elemtow recylkulacji spalin doszedlem do wniosku ze...

    Samochody Elektryka i elektronika bartek_j   25 Sie 2012 10:43 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 17189
  • volvo fh 12 460KM duzo pali, slaby po naprawach serwisowych

    Co masz dokładnie na myśli pisząc: zauwazylem jeszcze jedno glupie zachowanie bardzo dziwne ilosc paliwa ma wplyw na to jak ten samochod sie zachowuje Jakie jest ciśnienie mechanicznej pompki paliwa? -na biegu jałowym i powiedzmy przy 1500 Obr/min ? Pompka paliwa w wielu przypadkach jest odpowiedzialna...

    Samochody Ciężarowe krisw21852   09 Kwi 2012 19:41 Odpowiedzi: 66    Wyświetleń: 20925
  • dziwne zachowanie integratora sondy lambda

    Witam. Nie moge poradzic sobie z problemem integratora sondy lambda ktory ma dziwne wahania wartosci. Norma mego rocznika (2002) jest 0.97-1.03v. Ecu nie pokazuje zadnych bledów. Dla pewnosci wymienione sondy lambda (jedna nowa ngk, kilka uzywanych oryginalnych), wymieniony katalizator, wyczyszczona...

    Samochody Elektryka i elektronika ociz   23 Mar 2012 11:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2280
  • BMW 2000r. 520 problem z elektryką

    Witam . Kupilem BMW 520 i benzyna 2000 r., i mam problem . Mie dziala mi komputer pokladowy tzn. po lewej stronie tam gdzie kierunkowskazy jest guzik ktory jest odpowiedzialny za przelaczanie funkcji takich jak : spalanie , ilosc km do przejechania itp. , I to wlasnie ten guzik nie reaguje. Pozatym...

    Samochody Elektryka i elektronika Kadawa   06 Lis 2012 16:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1061
  • LIEBHERR 902 silnik Deutz - ogrzewanie bardzo słabe - pomysł na ogrzanie kabiny?

    ja tą maszynę odbieralem nową z Flensburga,już na niej nie pracuje ,bo jestem już na emeryturze,to był Allman AL8 ,silnik deutz 3cylindrowy ,i zeby nią pracowac silnik musial miec wysokie obroty,bo jazda w niej byla hydrauliczna ,początek ruszenia nastepowal po oisągnieciu przez silnik 1100obr/min ...

    Samochody Ciężarowe kkknc   06 Lis 2012 21:31 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 7449
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty