jaka kupic pralke

Znaleziono około 93 wyników dla: jaka kupic pralke
Podstawowa forma zapytania: jak kupić pralka
  • Pralka bosch 1400 obr WFL2800, oryg. niemiecka - czy kupic??

    Witajcie, na wstepie napisze ze z pralkami mam tyle wspolnego co mercami - wiec prosze mnie nie gnoic:) I pytanko: moge okazyjnie kupic pralke Robert Bosch WFL2800, produkt z niemiec, klasa A/A, obr 1400/600, wsad 5.kg., czy ktos moze ma takie ustrojstwo?? czy polecacie zakup?? czy ta marka/typ...

    Co kupić Archiwum Bleble   18 Sie 2005 10:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1579
  • Jak rozkrecic pralke.

    Witam ! Jak w temacie.Dodam tylko ze jestem amatorem.Chodzi mi dokladnie o to jak wyjac lub rozkrecic lozysko to ktore jest pod kolem zamachowym z tylu pralki.Tam gdzie jest silnik,pasek klinowy i kolo zamachowe ktore napedza beden.Wydaje mi sie ze poszlo wlasnie to lozysko ktore jest pod tym kolem...

    AGD Pralki, Suszarki Bleble   17 Sie 2005 20:18 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4299
  • co kupic i czy kupić pralkę?

    chciałem się poradzić co kupić mam tu taką podpowiedz, ale mimo wszystko chciałbym usłyszeć wasze zdanie Moja łazienka ma 7 na 3 metry. Mamy w niej toalete, prysznic no i umywalke. Nie wiem czy kupić pralkę taką z wsadem z góy czy z boku? Jak sądzicie

    AGD Co kupić? SP2UKP   25 Mar 2012 01:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1066
  • Zestaw do oceny (do 9 tys. PLN za calosc)

    Witam Kompletuje zestaw urzadzen AGD pod nowe mieszkanko. Glownym priorytetem jest oszczednosc pradu. Chcialbym rowniez ograniczyc sie najlepiej do jednej a maks 2 firm. Kupuje lodowke, piekarnik pod zabudowe, plyte indukcyjna pod 400 V, okap (bedzie pracowal jako pochlaniacz) i pralke. Budzet to...

    AGD Co kupić? 6969lysy   23 Paź 2011 19:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1289
  • Pralka ARDO WD 1000 nie wiruje/kreci sie jak ma pranie

    Witam, Mam problem z pralka, dzialala bez zarzutu przez pare latek potem byla kompletnie nie uzywana przez nastepnych pare latek i jak ostatnio chcialam zrobic sobie pranie(mniej niz regularna wielkosc prania) beben nie chcial sie krecic, kiedy wyjelam czesc prania i zostawilam doslownie pare spodni,...

    AGD Początkujący Tynka83   14 Sty 2011 01:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1933
  • Jaką pralke polecacie do ok. 1500 zł?

    Miłej lektury:

    Co kupić Archiwum elektryk2000   18 Maj 2006 20:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 795
  • Wyświetlacz w pralce, ile czasu zostało do końca? Przydatne?

    Czy ktos ma moze pralke z wyswietlaczem , z funkcja ktora pokazuje ile zostalo czasu do koca prania.Chce kupic pralke do zabudowy ale nie wiem czy jak ten bajer jest przydaty w praktyce.

    AGD Co kupić? skryn   21 Kwi 2009 19:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1257
  • Pralko-suszarka - jaka polecacie

    WItam Zamierzam kupic pralkosuszarke do domu. Pasuje mi zeby było to jedno urzadzenie (zmiesci sie pdo skosem) . Wiem ze Wiekszosc poleca osobno pralke i osobno suszarke, ale wolabym kupic jedno - czy mozecie cos konrketnego polecic - lub kategorycznie odradzic ? Z gory dzieki za opinie i porady. P.S....

    AGD Co kupić? marcin_gliwice   08 Paź 2011 08:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1320
  • Whirlpool AWT 5088/4 pralka stuka

    u mnie to wszystko musi byc jak w zegareczku :) To trzeba bylo kupic pralke a nie taka kaszane jak łerpul ;) PS Bez urazy, stwierdzam fakty tylko i wyrazam swoja subiektywna opinie. zreszta rozktec to i popatrz jak TO jest wykonane.....

    AGD Pralki, Suszarki sobczyn   12 Lis 2005 22:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2590
  • Wymiana bezpieczników

    Ale przeciez to jest chore, jak ktos znowu ukradnie albo sie przepali to co bede czekal az przyjada i wymienia?? A nawet jesli byl tam 20A i jak bede mial 25A to i tak za nie zaplace przeciez wszystko idzie przez licznik nie mowiac o tym ze raczej w domu nie bede mial poboru 25A A jesli juz tak bardzo...

    Elektryka Początkujący slaw_kic   12 Paź 2005 19:13 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 4528
  • Dekoder mp3. Chcę zrobić preamp.

    a kto ma schemat zegarka elektronicznego na reke bo ja bym chcial sobie zrobic?? Pewnych rzeczy po prostu sie nie oplaci robic, podobnie ma sie sprawa z dekoderem Dolby digital itp. W biedronce kupujesz odtwarzacz MP3 za 129zl z 512MB i radiem. A co i jak duze bys zrobil za te 129zl? Niektorzy...

    Projektowanie Układów ELKACZURO   23 Gru 2006 11:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1593
  • ARDO T80 - jak wymienić łożyska?

    witam mam od ok 7 lat pralke ardo t80 zaczla mi glosno pracowac. oczywiscie do wymiany sa lozyska jednak czy ktos wie jakie (chcialbym najpier kupic przed demontarzem) oraz kolejna sprawa jak dobrac sie do nich tzn w jaki sposob ja zaczac rozkrecac dzieki z gory za pomoc

    AGD Początkujący nares   09 Paź 2007 07:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1272
  • Jaka pralka?

    Niedawno podjąłem zakończyć kożystanie z usług z poczciwej starej Frani, i postanowiłem kupic automat-tylko jaki?.Na codzień zajmóe sie serwisowanie sprzętu RTV,M AGD niejest moją mocna strona, wiec zwracam sie z prośba o rade do kolegów po fachu.Zamieżam kupć pralke LG WD8021(wsad 5kg, 800obr./min kl....

    Co kupić Archiwum Gość   22 Gru 2004 22:31 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 5108
  • Pralka Whirlpool AWT 5088

    Witam! Mam zamiar kupic pralke taka jak w temacie (Whirlpool AWT 5088) i chce zapytac czy ktos moze ma takowa lub podobna tego producenta i jakie sa wyniki uzytkowania. Chodzi mi zarowno o dzialanie jak i o wyglad zewnetrzny (czy nic nie rdzewieje lub nie gnije od wody) etc.. Jest to pralka z zaladunkiem...

    Co kupić Archiwum grzeniua   09 Cze 2005 12:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 960
  • Bezpiecznik p-przeciazeniowy silnika PDH855.Jak wylaczyc?

    Witam! Wiem ze takie zabezpiczenie silnika jest i znajduje sie ono w programie PICa ktory siedzi w sterowniku silnika lub gdzies w samym sterowniku. Nie wiem czy to mozliwe ale CZY DA SIE TO WYLACZYC albo przestawic na mniejsza czulosc? Pytam poniewaz silnik pralki dosc czesto staje podczas...

    AGD Pralki, Suszarki winyl2   13 Lis 2005 20:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1560
  • jaka pralka.

    czytam wasze wypowiezi i nadal nie mam pojecia jaka pralke kupic:?: Chcialabyl do 40 głeboką i do 1500 zł czy ktos moze mi powiedziec cokolwiek na temat pralek BEKO, mam mozliwosc kupienia taniej wiec sie szczerze zastanawiam:!:

    Co kupić Archiwum 25mada   21 Mar 2006 10:59 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 399
  • Jaką pralkę kupić? Whirlpool czy Indesit?

    Witam, Planuje zakupic pralke automatyczna. Spodobala mi sie pralka Whirlpool oraz Indesit. Mam teraz dylemat, ktora wybrac. Obie maja podobne parametry. Zastanawiam sie tylko nad tym ktora firma jest bardziej wadliwa ?

    AGD Co kupić? Paweł007   02 Lip 2007 15:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2634
  • polar PWA 800 - jak odkręcic koło pasowe ?

    Przesunłem silnik na śrubach i chodzi to teraz lepiej, pasek na razie nie spada i nie wchodzi na rant - dzieki za te rade. W sklepie w Krakowie nowy bęben kosztuje 194 zl, lożyska i jakies ringi kilknascie zlotych razem. Czy oplaca się zaiwestowac w 8-letnia pralke i wymienic bęben ?? Jak są wasze...

    AGD Początkujący brummer   19 Lis 2008 17:24 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4998
  • Zanussi/Elektrolux zwf 1230w jak wiruje stuka co mam zrobic

    Mam pralke zanussi z grupy Erektrolux model zwf 1230w, podczas wirowania stuka. Mysle ze to lozyska, ale nie wiem jakie kupic i jak wyczytalem - to ze pralki maja klejone lozyska do bebna. Czy w tym modelu jest to mozliwe i czy przy wymianie lozysk musze wymienic uszczelki?. help Mod. ROBSON33 ...

    AGD Początkujący tygrysek31   12 Mar 2010 17:24 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 855
  • Jaka pralka do 1200 zł - Rozbieralny beben/>1000obr

    Bosch Wae też można rozebrać beben

    AGD Co kupić? neszad   03 Lis 2012 00:21 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2955
  • Jaka nalepsza pralka - bez wiekszego pulapu cenowego

    Temat bardziej teoretyczny, ale rowniez zastanawiamy sie nad zmiana pralki. Jezeli mielibyscie takie zalozenia jak ponizej to takie pralki byscie kupili (nie tylko same modele, ale rowniez serie) - koszt nie stanowi wiekszego problemu (oczywiscie z wylaczeniem takich za 15 tys zl) - cicha i wywazona....

    AGD Co kupić? barba31   28 Paź 2014 21:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 648
  • planuje zakup nowej pralki kto doradzi co kupic

    CHcesz mieć pralke na lata kup MILE ,ceny dość wysokie ale coś zacoś ,moja siostra kupiła i jest bardzo zadowolona ,najmłodsza jaka była u nas w naprawie miała 13lat i prała w 7osobowej rodzinie ,łożyska wysiadły i jakas guma pękła i tyle na 13lat pracy.

    AGD Co kupić? spektra   16 Cze 2008 20:59 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4259
  • Jaką Lodówke kupic max wysokośc 160 cm

    Witam , dzisiaj moja lodowka AMICA nie wiem jaki model umarła i musze szybko cos kupić , jako ze w internecie taniej to tak bede kupował. Lodowka ma miec max wysokości 160cm ( bardzo mała kuchnia )chyba ze cos naprawde wartego by było to 165 cm do 1500 zł z klasa A+. Jakis rok temu poleciliscie mi pralke...

    AGD Co kupić? MisiekSP   13 Gru 2009 00:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1219
  • Jaka pralke wybrać MIELE SAMSUNG SIEMENS BOSCH

    Witam jestem na etapie wyboru pralki zastanawiam sie co kupic Moje typy to BOSCH WVH 28420 EU Pralko - suszarka SIEMENS WM16S743 SAMSUNG WF0804Y8E A+++ 8KG ECO BUBBLE MIELE SOFTTRONIC W4144! 6KG! 1400ob Nie wiem czym mam sie kierowac sam robie pranie okolo 2 razy w tygodniu rodzina 2+2 Prosze...

    AGD Co kupić? MCB   22 Wrz 2011 20:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 12099
  • Pralka automatyczna Amica

    Mam zamiar kupic pralke amica tak gdzies do 1000 zl tylko nie wiem jaki model jest lepszy

    AGD Co kupić? wwblacksheeppl   27 Lis 2011 08:41 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 722
  • jaką pralke kupic do 1500 zł

    Witam, Do niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem pralki indesit wie 87 lecz niestety po siedmiu latach użytkowania pewnego dnia padła chciałbym wiec zakupić pralkę w cenie do 1500 zł co moglibyście polecić ? Moje wymagania: - wsad 6-7 kg - prędkość obrotowa 1200-1400 obr/min - timer - czyli prosty...

    AGD Co kupić? tawriabank   22 Paź 2013 20:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1782
  • Jaka pralka? Chce kupić teraz lepszą pralkę do ok 3 tyś zł

    Witam kolejna juz pralka idzie chyba na zlom, przecieka i w ogole sypie sie juz z kazdej strony, chce kupic teraz lepsza pralke do ok 3tys zl, poleccie? uzywana srednio raz dziennie, 5 osob jakas na lata poleccie

    AGD Co kupić? artur9419   05 Paź 2015 09:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1311
  • potrzebuje schematu pralki gracja pdg-585

    Programator rozepralem, ogladalem wszystkie czesci ... Pralka zacinala sie , co nie znaczy ze wogole nie kcial programator pracowac. uzywane bylo tylko normalne pranie i tam styki byly fatalne Na praniu welny styli byly w idealnym stanie pozatym wyprubowalem kilka razy pralke na programie specjalnym...

    AGD retro POL02   07 Paź 2003 17:28 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3759
  • Pralka LG 1089ND czy Gorenje 6623/s

    Bardzo proszę o poradę, którą pralkę lepiej kupić. Zależy mi przede wszystkim niskiej awaryjności sprzętu. Czytałam wiele opinii również na tym forum chwalących gorenje, jednak wczoraj w sklepie z częściami zamiennymi AGD pan bardzo zachwalał mi właśnie ten model LG. Z góry dziękuję za opinie. LG...

    AGD Co kupić? agdoman   12 Sty 2013 15:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3549
  • Pralka 1200 zl - Bosh lub Siemens ?

    Jeśli chodzi o Agd to bosch i siemens to jedna firma BSH Więc nie ma za wielkiej różnicy. Jedynie czytałem [url=]Link że pralki Bosch z zaczynające się na wae są z rozbieralnym bębnem i produkcji polskiej.

    AGD Co kupić? Gopal   30 Sty 2013 23:00 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3234
  • Amica PA5580B421 -> spalony tranzystor ma plycie sterujac

    Zaplacilem za ta pralke 1600 zl!!!! 4 lata temu (to nowa pralka) za takie pieniadze mozna kupic niezla pralke zachodnia ktore przewazniue chodza lata. Zona uparla sie na polska TO MA. Czy ludzie skladajacy komputery okradaja innych nie wiem ja na pewno nie. Nie poto pisalem tego posta zeby ktos wytykal...

    AGD Pralki, Suszarki skryn   10 Sty 2010 20:13 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5558
  • Pralkosuszarka SIEMENS Siwamat Plus 5331

    dzieki, naprawilem. do takich samych wnioskow doszedlem rozbierajac silnik. maszyna owszem, wiekowa, ale ciekawa konstrukcja. pierwszy i drugi przekaznik to zasilanie szczotek, a trzeci to obroty niskie-wysokie. palilo mi grzalke od suszarki bo uszkodzil sie BC 327-25, zwarcie E-K, wiec caly czas wysterowany...

    AGD Pralki, Suszarki bliz   29 Wrz 2008 23:07 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3841
  • Woda gotuje sie w pralce

    Jesli to jest stara pralka PS BIO to sa tam 2 czujniki temperatury. Najlepiej nie kombinuj tylko zobacz ktory jest uszkodzony i wymien na taki sam. Z doswiadczenia wiem, ze czesciej psuje sie ten na temp. 40 st. napisalem wcześniej, ze to jest pralko-suszarka. Zakupiona była w USA w 90 roku. W Polsce...

    AGD Początkujący lisek311   31 Lip 2005 20:00 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6435
  • Pralka Ariston AD 12 EU - kod błądu F03 i F07

    Wiatm, Problem polega na tym ze zaczął wyswietlac sie kod błedu F07 albo F03. - Co one oznaczają? Moje naprawy tej pralki u rodziców polegają na tym, ze oczyszczam te wszystkie rurki gumowe pod spodem. Zawsze jest tam duzo kamienia i to chyba on powoduje problem ze pralka nie chodzi i pokazuje...

    AGD Początkujący basgol   14 Gru 2008 21:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4160
  • Tania pralka z przedłużoną gwarancją - czy warto?

    Na tanią opłaca się ... znalazłem krótki opis jak to wygląda [url=]Przedłużona gwarancja czy warto

    AGD Co kupić? skryn   13 Gru 2012 20:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 7023
  • pralka whirpool awt 5088/4

    Ja nie kupilbym ŻADNEJ popularnej produkowanej obecnie pralki (nowej - w sklepie). Wyzszych modeli rowniez bym nie kupil ze wzgledu na cene. PS Wczoraj kupilem (od stalego klienta - goscia ktory przywozi sprzet zza Odry) pralke Bosch Exclusiv F1500 (1500obr, extra wyciszenie) za 500zł. Jest z 1996...

    AGD Pralki, Suszarki sobczyn   10 Maj 2005 15:37 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3996
  • pralka AMICA PA4580 - błąd 7 mignięć / silnik nie kręci

    Można i przeprogramować, szczerze to też występuje, jak dla mnie te prali i ich sterowniki do sdość nieudane/awaryjne rozwiązania. Byc może dlatego mi sie takl wydaje bo duzo tych pralek jest ale tak na sztuki to jednak uszkodzenia sterowników to standard, przekażniki jeszcze pół biedy, a najczęściej...

    AGD Początkujący Robert 2   29 Lip 2010 15:03 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 6985
  • Dioda Zenera w programatorze do pralki Whirlpool sea line 1200

    Witam, Mam nastepujacy problem z pralka Whirlpool sea line 1200 (6th sense). Pralka na poczatku prania odpompowuje wode nastepnie powinna pobrac wode i ruszyc z praniem. Niestety po wypompowaniu wody pralka stoi i mruga lampka niezamknietych drzwi. Co robilem: ======== Wymienilem modul zamka...

    AGD Początkujący vergilS   30 Paź 2011 23:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2705
  • Whirlpool AWO/D 6531 P zuzyte lozysko

    Witam wszystkim, Z gory przepraszam za brak polskich znakow. Mam pralke Whirlpool AWO/d 6531p w ktorej padlo lozysko i z tego powodu co jakis czas spadal pasek a teraz beben juz sie nawet nie kreci. Z tego co sam sie dowiedzialem to zeby naprawic ta pralke musze rozciac plastikowa obudowe bebna...

    AGD Początkujący jakubbi   15 Paź 2015 07:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 591
  • Jaką pralko - suszarkę Miele kupić?

    witam, Chce kupic pralko suszarke Miele, jaka polecacie i czy wogole warto kupic taki zestaw 2w1.. czy tez lepiej kupic osobno pralke i osobno suszarke. Jest maly wybor na allegro, ale sa pralki, suszarki i pralko suszarki. Nie wiem na co sie zdecydowac. Pomozcie i napiszcie wasze opinie

    AGD Co kupić? popey111   21 Paź 2013 15:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1266
  • Elektrownia atomowa w Polsce - tak czy nie?

    :arrow: saskia 01 Wrz 2012 02:00 Jak ktoś postawi wiatrak i zrobi elektrownię wiatrową, by wytwarzać energię elektryczną na własny użytek, to nie zapłaci od niej podatku, ale za swoje pieniądze kupi co innego i od tego będzie płacił VAT - jak je przepije, to skarb państwa nawet lepiej zarobi; jeśli...

    Ogólny Techniczny jankolo   13 Lis 2012 18:17 Odpowiedzi: 1702    Wyświetleń: 157335
  • AWG 680 - beben bardzo ciezko sie kreci

    Wlasnie doszedlem do takiego samego wniosku, ze sensowniej bedzie kupic cos. Czy inni Panowie tez popieraja koncepcje zakupu Bosha lub Elektrolux-a i to ladowanego od przodu? Dzieki Bogdan Dodano po 49 Gdalem z facetem z serwisu Whirpoola. Czul klimat podobnie jak Panowie, ktorzy mi doradzali....

    AGD Pralki, Suszarki bgolab   09 Cze 2005 10:51 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 10429
  • Pralki Polar-czy warto?

    Witam Mam zamiar kupic nową pralke I mam takie pytanie czy warto kupic pralkę Polar Chodzi mi doklandie o model Polar PDP 800 Jak sie sprawuja wspołczesne praki Polar? Napiszcze czy warto

    Co kupić Archiwum skryn   19 Wrz 2005 19:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 782
  • Pralka polar pdt 1012 programator

    po pomiarach: na linii zasilajacej procesor eeprom zwarcie - do wymiany jedna dioda w gretzu. po wymianie linia zasilajaca nadal za mocno obciazona. po wylutowaniu procesora napiecie 5V prawidlowe. pomiar miedzy Vdd i Vss - 38ohm - procek zjarany. Teraz nowe pytanie. jak roznica jest miedzy tymi...

    AGD Początkujący wiesiekba   08 Paź 2014 20:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3901
  • zanussi f 1406 - pralka nie pierze

    Dzieki za rade Skorzystam z niej . Dzis W pracy zapytalem sie kolegi elektryka gdzie moge kupic grzalke do pralki . Popatrzyl sie na mnie zdumiony i stwierdzil ze jak sie zepsula grzalka to lepiej kupic nowa pralke. Nadmieniam ze mieszkam w norwegi a tu raczej nie istnieje pojecie naprawy sprzetu...

    AGD Początkujący avedal1   12 Sie 2012 12:37 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 2888
  • Problem z działaniem bębna w INDESIT WG835TXC

    Witam Mam taki oto problem który sie powtarza juz od dłuższego czasu. Mianowicie pralka nie chce obracac bębnem. Kiedy sprawdzał ją jakiś koleś od pralek to okazało sie według niego ze padł sterowanik no dobra został wymieniony 350zl! Fajnie by bylo jak by bylo dobrze ale za jakies pol roku padl...

    AGD Pralki, Suszarki BanTir   21 Wrz 2006 19:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1089
  • Bosch WFD1260 - wytarty zbiornik

    Witam. Przywiozlem do naprawy lozysk pralke automatyczna Bosch 1260 z duzym luzem bebna . po zdemontowaniu okazalo sie .ze jest wytarty zbiornik w srodku z przodu przez beben.Wgornej czesci gdy pocisnelem reka jest otwor,niewielki ale jest.Po prostu beben cial jak pila na okraglo po calej dlugosci...

    AGD Pralki, Suszarki nokia 3650   17 Gru 2006 20:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1539
  • Pomoc w wyborze pralki Electrolux do 1550zł

    :arrow: (ciach) na polu boju zostały aqua spray/system zraszania (specjalne otwory w asymetrycznych zabierakach, kaskadowy natrysk i perforowana tylna ścianka bębna) - podobno poprawia efektywność prania i płukania... czy ktoś może potwierdzić tą zaletę, a może to chwyt marketingowy?? Rzeczywiscie...

    Co kupić Archiwum raton laveur   03 Mar 2007 16:28 Odpowiedzi: 407    Wyświetleń: 1407
  • Ariston Margherita 2000 ALS88X -dziwne zachowania -wirowanie

    witam,szukam cos o mojej pralce / ta sama co w tytule /wiec nie zakładałem nowego tematu i podpiołem sie tu,a chodzi o to ze pralka całkiem odmowiła mi posłuszenstwa,a niedawno sie gwarancja skonczyła:|. wiec do zeczy moze ktos cos podpowie,zaznaczam ze ja sie na tym nieznam,ale opisze co i jak,wiec...

    AGD Pralki, Suszarki MARO111   28 Mar 2007 17:36 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 5533
  • Projekt - pralka sterowna PLC

    Kaltron piszesz ,ze "Do regulacji obrotów silnika - w zależności od zamontowanego w pralce - będziesz musiał użyć regulatora napięcia, najlepiej z wejściem analogowym dla silnika szeregowego, lub falownika dla silnika klatkowego 3-fazowego. W przypadku silnika klatkowego 1-fazowego - strata czasu" Mam...

    Automatyka Przemysłowa 888kf   27 Lis 2009 14:09 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3537
  • Pralka Whirlpool AWM 248-800 - nie działa

    Witam ! Trzy dni temu w piwnicy gdzie miesci sie pralka i piec(stoją obok siebie) strzelił mi zawór od wody w piecu i podmyło mi całą piwnicę w tym (na szczeście delikatnie,bo tylko 1 cm lub 2cm) pralke która na szczeście była na wzniesieniu kilunastocentymetrowym. Objw jest taki ze gdy odczekalismy...

    AGD Początkujący kruszyna 2   10 Wrz 2010 19:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1527
  • Pralka Ardo a633 Bęben nie chce się kręcić

    Mam Problem z moją pralka ardo a633. Gdy w bębnie jest pranie, to bęben chwile sie pokręci, a poźniej jak by nie miał siły zrobić całego obrotu. Gdy włączyłem pralke bez prania to bęben się kręcił. Dziś odkręciłem tylnia obudowę bo myślałem że pasek się zsunął, jednak nie. jak go zdjąłem i zakręciłem...

    AGD Użytkowy Gobro   10 Lut 2012 13:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2445
  • Kupno pralki cena 1200 zł - co polecacie?

    Witam Pytanie jak w temacie, musze kupic do domu pralke otwierana z góry, w cenie 1200 zł. Jaki model i jakiego producenta polecacie na dzien dzisiejszy ,ze wzgledu na: 1. oszczednosc prądu i wody 2. Bezawaryjnosc 3. Koszty napraw ( czesci ) ew za pare lat. Bardzo prosze o odpowiedzi,...

    AGD Co kupić? maxmax10   17 Lut 2007 18:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5982
  • Pomoc w wyborze dobrej zmywarki 2008.

    (at)serwal, wrazliwosc na halas jest bardzo indywidualna, niektorym przeszkadza taki, ktorego drudzy nawet nie zauwaza, wiec jesli juz wybiera sie glosniejszy model, to lepiej to zrobic ze swiadomoscia faktu. zeby nie znalezc sie potem w sytuacji GeTomka z jego pralka Masterhuk (topic: "Jaka pralke...

    AGD Co kupić? marivs   23 Gru 2008 12:47 Odpowiedzi: 965    Wyświetleń: 850441
  • pralka Nordland WVL-2012 EL beben sie nie kreci

    ze prad to zasilnie to jeszcze wiem ale komutator to juz porazka.... oj chyba tej pralce to tylko mechanik pomoze.... tylko chcialam sie doweidziec czy warto mechanika bo jak mnie skasuje na 400-500 to juz wole kupic nowa pralke Dodano po 1 ok program samego wirowania tez juz przerabialam: jak...

    AGD Początkujący sylwiab   19 Maj 2008 13:40 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2197
  • Pralka amica comfort 1000 - błąd e 07 i e34

    Witam! Mam proble z pralką amica comfort 1000 otóż wyskakiwał mi kod e 34 choć grzałka była ok i pralka prała tylko i wyłącznie na programie bawełna 60 i zamówiłam ,,elektryka" ale po jego wizycie pralka już całkiem nie pierze otóż wyskakuje kod e 07, choć w pralce na dnie nie ma wody.. doczytałam na...

    AGD Początkujący marlena28   01 Lut 2011 09:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4806
  • Pralka użyta przed usunięciem zabezpieczeń transportowych

    Trzeba koniecznie sprawdzić pewność zamocowania betonowych obciążników bębna - mogły się poluzować, lub naderwać. Uszkodzenia obudowy, mogą mieć charakter wyłącznie estetyczny, ale wypada zrobić przegląd. Jest szansa że będzie zdatna do użytku. Ogolnie to pralka zrobila pranie, doszlo do wirowania...

    AGD Użytkowy micrak   22 Lis 2012 17:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7317
  • Pralka ładowana od góry do 1200 zł

    Stoję przed decyzją dotyczącą zakupu pralki. Co sobie wybiorę producenta, to później naczytam się w necie różnych rzeczy. Stąd moja prośba o pomoc w podjęciu decyzji. Kryteria: pralka ładowana od góry cena do 1200 zł (lub niewiele więcej) Pralka będzie użytkowana ok 4 razy w tygodniu. Liczę...

    AGD Co kupić? pomell   04 Sty 2013 20:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3105
  • pralka amica pa5580

    Pralka "wysadzila" swiatlo. Nastawiam pralke, ale po chwili zapala sie dioda koniec. Fachowiec zalecil wymiane programatora ale to b.drogo. Po przyjrzeniu sie panelowi progamatora zauwazylem "swajczony" jeden chyba kondensator koloru czrnego. Jaki to typ i gdzie go kupic? Nie stac mnie na nowy programator....

    AGD Pralki, Suszarki Dobromir   14 Cze 2004 20:15 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7309
  • Jaka pralke kupic?

    Witam. Mam maly problem z wyborem pralki wiec chce zasiegnac opini fachowcow (bo sprzedawcy w sklepach sa niedouczeni), ktorzy "siedza" w pralkach. Interesuje mnie jaka marka jest najmniej awaryjna, a jezeli juz sie zdarzy awaria to zeby mnie nie kosztowala duzo nerwow i kaski. Nie mam zbyt duzo miejsca...

    AGD Co kupić? elektronikk   04 Lis 2004 19:18 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 7450
  • Pralko-suszarki Bosch WFT5010-pstryka programator

    ...kontaktol zadzialal ale nie na dlugo ;-(... nastepna dawka kontaktolu juz nie na wiele pomogla a wlasciwie to jeszcze gorzej sie zrobilo bo teraz juz wogole nie moge nic uruchomic (chyba ze zle cos zlozylem ale raczej nie bo programator chodzi tylko ze programy uruchamia jak chce np. z plukania skacze...

    AGD Pralki, Suszarki sobota1   12 Lut 2007 12:50 Odpowiedzi: 75    Wyświetleń: 12374
  • Programator Polar PDG 585 Gracja

    Witam Właśnie był u mojej babci mechanik-serwisant chcący naprawić pralke ...Przyczyną było nie przełączanie się trybów prania (jak była nastawiona na pranie tak chodziła 6 godzin ) Sam się troche znam na elektronice i od razu pomyślałem programator ale co fachowiec to fachowiec...po 10 min oglądania...

    AGD retro PS 663S BIO   11 Gru 2005 00:01 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 7238
  • Jaką pralkę ładowaną od góry kupić do ok. 1800zł?

    Chce przeznaczyc ok. 1800zl na pralke automatyczna ładowana od gory. Jakiej firmy byla by najlepsz.Czytajac wasz posty prawie kazda ma jakis problem .Prosze o porade. Dziekuje z gory.

    AGD Pralki, Suszarki skryn   10 Lut 2006 22:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1262
  • Pralka Ardo WD800- nie wylewa wody

    Sprawdzilem pompe i jak sie okazuje musiala wniej uszczelka puscic gdyz zwoje silnika są wkilku miejscach zardzewiałe.Pewnie zrobiło sie miedzynimi zwarcie i dlatego poleciał ten triak.Czy ta pompa bedzie dobra ? < > Mam jeszcze problem z blokadą drzwiczek gdyz jej nieposiadam(poprostu ktos...

    AGD Pralki, Suszarki pieknyjozio   13 Maj 2006 19:35 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3596
  • Pralka Bosch WFK 8030 - silnik?

    Witam wszystkich. Jestem zwyklym uzytkownikiem, ale wiele rzeczy w zyciu naprawilem i mam nadzieje, ze z Wasza pomoca uda mi sie i to. Bardzo prosze o pomoc bo mieszkam w Niemczech i nie mam ochoty placic fachowcowi 50€ za to zeby mi powiedzial, ze mam sobie nowa pralke kupic... Napisze teraz...

    AGD Pralki, Suszarki PS 663S BIO   08 Cze 2006 20:48 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2448
  • czy pralka brando za 999PN warta jest czy to zle pralki

    Brandt?! Broń Boże. Polecam temat:

    Co kupić Archiwum m_wojcik   31 Maj 2006 09:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 734
  • Informacje o pralkach firmy Beko.

    mam zamiar kupic pralke siemens SIWAMAT 9103 za ok 600 pln czy to dobry model i jest warty tej kasy ? Witam! Jak najbardziej ten model jest warty tej kasy! Nie kojarzę tego modelu ale na pewno jest to pralka z zachodniego szrota. Nie zastanawiaj się tylko bierz! :D Te pralki z zachodnich...

    Co kupić Archiwum Jurek2805   29 Gru 2006 13:54 Odpowiedzi: 1090    Wyświetleń: 3471
  • Łożyska silnika w pralce LUNA 385A

    Piszczy mi lozysko w silniku tej pralki. Podajcie mi prosze jaki typ lozyska jest od strony kola pasowego , bo najpierw chcialbym kupic to lozysko , a dopiero potem rozbebeszac pralke.

    AGD retro Zbych034   05 Paź 2006 10:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1541
  • Opinie na temat pralki AEG Lavamat 45050

    witam :-) mam zamiar kupić pralke AEG Lavamat 45050 czy ktoś moze posiada taką pralke i moze podzielić sie swoimi doświadczeniami w użytkowaniu tej pralki ...może ktos doradzi mi jakis inny model lub firme żeby praleczka była w miare dobra i poprała kilka latek bez awari ...z góry serdecznie dziekuję...

    Co kupić Archiwum emer   18 Kwi 2007 23:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1686
  • Pralka POLAR SL 348 XW - bezpiecznik?

    Witam, no wiec tak. Mam pralke .Polar SL 348 XW. Przecial mi sie kabel wiec go wymienilem, dosztukowalem. Uzywalem jej przez jakis czas i chyba przez przypadek (nie wiedzialem o tym) wlozylem odwrotnie wtyczke i cos strzelilo, mysle ze bezpiecznik w pralce. Czy jest ktos kto moze mi powiedziec czy...

    AGD Początkujący Stalion   02 Cze 2007 16:18 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2989
  • Pralka Hoover VHD106 czy kupić?

    Witam Mam pytanie czy warto kupic ta pralke? jakie sa wasze opinie.. czy w razie usterki sa do niej od reki dostepne czesci i jak to wyglada cenowo.. co sadzicie o tej firmie.. Czy lepiej wybrac inna marke.. co wy polecacie? Pozdrawiam

    AGD Co kupić? elektronik120   10 Cze 2007 22:34 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1092
  • Która lodówka i pralka?

    Pewnie, ze malo! Poczytaj lepiej topic "Jaka pralke kupic?" na tym forum, duzo jest tam mowy o obrotach. Z moich 2 pralek, jedna ma 1300, a druga 1400 obrotow i nic sie nie gniecie, wiem z doswiadczenia (ale w zupelnosci wystarczajaca jest juz szybkosc 1200/min). Trzeba tylko zaraz po odwirowaniu pranie...

    Co kupić Archiwum fruuu   25 Lip 2007 22:50 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3511
  • Przycisk blokady Dafne POLAR

    witam mam taki problem malzonka wcisnela zbyt mocno przycisk blokady w pralce no ten i wpadl do srodka, otworzylem pralke wcisnalem przycisk z powrotem ale... teraz pod lekkim naciskiem wciaz wpada...tak jakby stracil jakies zabezpieczenie ale nie bardzo sie orientuje, jak to zamocowac...czy trzeba...

    AGD retro improfilo   29 Wrz 2007 09:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1284
  • whirlpool objaw uszkodzonych łożysk

    Witam szanownych forumowiczow, mysle ze nadszedl taki czas refleksji zeby ... podzielic sie z wami moja opinia, po ponad roku użytkowania, pralki INDESIT WISE 107PL. Wstep - mozna pominac w czytaniu ;) Po wielu "chudych latach" uzytkowania pralek Polar Bio, Diana, Frania, wirowka, itp itd :( Podjalem...

    AGD Co kupić? pol78   22 Sty 2014 08:10 Odpowiedzi: 1331    Wyświetleń: 392299
  • Jaką pralkę kupić 2007? - kontynuacja

    Witam wszystkich serdecznie! Wiem ,ze czas przedswiateczny i nie wszyscy maja czas ale potrzebuje dobrej rady. Niestety przedwczoraj padla moja 8 letnia Candy.Jako ze mam mala corcie w domu to posiadanie pralki jest troche jak byc albo nie byc dla mnie czyli mlodej ;-)) mamy.Wiec potrzebuje dobra...

    AGD Co kupić? Alski1   02 Sty 2008 11:56 Odpowiedzi: 204    Wyświetleń: 403759
  • Jaka pralke kupic cena 1000-1500 zl???

    Poszukuje pralki 1000-1500 zl, co polecacie, wsad 6 kg, wymiary standardowe 85X60X60, po lekturze calego forum mam istny mentlik w glowie i z tego co wiem to bosch, elektrolux i gorenje sa ok, tyle ze jakie modele np Bosch WAE 20160PL jest ok czy lepszy jest BOSCH WAE 20460 PL albo Bosch WAE 24360 PL-roznica...

    AGD Co kupić? ~wac   10 Gru 2010 13:05 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 30825
  • Pralka Brandt wm 901 eco - uszkodzone łożyska

    Witam . Mam problem z pralka tzn spadal pasek-jak sie okazalo po rozebraniu pralki - kolo skrzywione - lozyska do wymiany i uszczelniacze - w bebnie os skrzywiona po drugiej stronie napedu oraz wyszczerione przeciwwga ( piasta) . Czy mozna naprawic beben ? Gdzie mozna kupic beben(ile kosztuje) ? Czy...

    AGD Początkujący basgol   12 Gru 2008 22:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2385
  • Jaką pralkę kupić 2008? - kontynuacja

    Widze, ze z Toba nie da sie dyskutowac, przekrecasz fakty aby pasowaly do Twojej teorii, a nawet zdarza Ci sie przeczyc samemu sobie... Na temat "podsumowania" nawet sie nie bede wypowiadac, bo kazdy logicznie myslacy, ktory przeczyta poprzednie nasze wypowiedzi, sam sobie wyciagnie wlasne wnioski...

    AGD Co kupić? speedek   31 Gru 2008 15:28 Odpowiedzi: 1030    Wyświetleń: 3153
  • Jaka pralke Miele kupic - do 4tys. PLN

    zastanawiam sie nad kupnem pralki MIELE może doradzicie jaką wybrać cena do 4 tys :?:

    AGD Co kupić? zbyszeks0   19 Sty 2009 11:20 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 12664
  • Co wybrać: pralka AEG LAVALOGIC 1820 czy Miele?

    Witam, jestem tutaj nowy i musze zadac pytanie ktore pewnie wszystkich "starych" uzytkownikow forum doprowadzi do bialej goroczki Jaka pralke kupic??? dysponuje kwota 2000 pln. Interesuje mnie pralka o wsadzie min 6 kg (rodzina 5 osobowa) Klasa energetyczna A+ Najwazniejsze aby pralka wytrzymala...

    AGD Co kupić? drmartens   25 Mar 2009 15:26 Odpowiedzi: 326    Wyświetleń: 1215
  • Jaką pralkę kupić? - kontynuacja

    Ale mastercooki nie maja poziomowania, trzeba dzwonic do siedziby :) morfi a słyszałeś o czymś takim jak samopoziomowanie za pomocą trzech punktów podparcia? a po drugie to chyba dobrze ze jak to ci nie wystarcza mozesz jednym telefonem na infolinie producenta zamowić bezpłatnie tradycyjne 4 punty...

    AGD Co kupić? skryn   22 Lut 2012 22:08 Odpowiedzi: 1513    Wyświetleń: 540194
  • Pralka amica pa55 spalony triak2

    CZesc i co z ta praleczka udalo zrobic sie? mam ten sam problem, brak startu pralki migajaca raz co 15 sek ziellona dioda "pralka gotowa", zamek wymienilem na nowy choc i stary byl dobry;) rezystor 22om wymieniony bo był spalony i triak kolo niego bo zwarlem chyba nie te styki na kostce od blokady drzwi...

    AGD Początkujący pomern   12 Mar 2011 15:39 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 8386
  • Polar PFL-800 Pralka nie płucze

    Witam. Przejrzałem wiele tematów, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Otóż jestem posiadaczem pralki Polar PFL-800 "Kazdego dnia". Włączam pralke niby wszystko jest ok, ale gdy nadchodzi moment kiedy pralka powinna płukać zaczyna swiecic dioda "Wyczyść filter". Byłem w punkcie ktorym...

    AGD Użytkowy czołgg1234   07 Kwi 2016 17:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3840
  • pralka bauknecht wal 10785 pl

    co dalej z tym fantem zrobic? czy moze znacie kogos kto sie zajmuje takimi silnikami komutatorowymi. prosze o jakies namiary. sam juz nie wiem co sie z nim dzieje i co w nim padlo i co dalej z n im robic-naprawiac czy kupic nowy lub nowa pralke. serwisy autoryzowane whirpoola/bauknechta wcale nie naprawiaja...

    AGD Początkujący movzx   09 Sie 2012 12:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1591
  • Pralka dla dwuosobowej rodziny - ładowana od frontu, ok. 1200-1350zł.

    Mozna wybrać coś też z większym wsadem one i tak dobierają wodę do ilości wsadu. Moim zdaniem [url=]Samsung z tej linii jest aktualnie numer jeden

    AGD Co kupić? neszad   31 Gru 2012 11:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2133
  • Pralka-Bosch, Samsung czy Siemens do 1200zł

    Mam do wyboru 3 pralki w podobnej cenie~1000-1200zł BOSCH WAB 2026 KPL- SAMSUNG WF 1602 NHW- SIEMENS WM 10B262 PL- Wybrałam te 3 ponieważ zależy mi na możliwości sterowania temperaturą oraz obrotami wirowania oraz na wyświetlaczu. Która z nich najlepsza, podobno niemieckie (Bosch, Siemens)...

    AGD Co kupić? grzech1991   19 Gru 2012 13:45 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 10527
  • Pralka LG czy Samsung eco bubble

    Nie wiem na co się zdecydować co proponujecie mam na myśli obie w cenie około 1500zł, która będzie trwalsza Czytałem tu [url=]Eco bubble, że rozpuszcz proszek w 40sek inne w 27min czy to prawda. Każdy komentarz się przyda liczę na pomoc.

    AGD Co kupić? grzech1991   16 Gru 2012 10:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 7503
  • Pralka do 1300 zł o max głębokości 45 cm i niskiej awaryjności

    Myślę, że jeśli chodzi o niską awaryjność poleciłbym Electrolux w tej cenie spokojnie można wybrać już dobry model. Nie jest nowoczesna bardziej powiedziałbym bez bajerów :) standard, ale trwały w moim doświadczeniu około 7 lat agd, bardzo rzadko miałem styczność z zepsutym Electroluxem . [url=]Małe...

    AGD Co kupić? knq   27 Gru 2012 21:07 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 5697
  • electrolux ews - jaka pralke kupic by wymienic same łozyska

    Witam chcę kupić pralkę Electrolux MODEL EWS w którym modelu można wymienić same łożyska bez wymiany łącznie z bębnem ? dziękuje za odpowiedź.

    AGD Co kupić? bastek137   30 Gru 2012 21:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1203
  • Whirpool AWT 5088/3-800 - Awaria programatora

    Witam. Koledzy specjaliści proszę Was o rade. Mam pralkę Whirlpool AWT 5088/3-400, w której padł programator. Był u mnie Pan, który próbował ją naprawić ale mówi, że z tego typu rzeczami mało można zrobić. Mam możliwość kupienia programatora od wyższego modelu czyli 5088/4-800. Teraz pytanie...

    AGD Użytkowy peper222   09 Lut 2013 10:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2103
  • Którą pralkę kupić z tej strony?

    Proszę o pomoc w wyborze pralki ładowanej od frontu (od góry mam teraz i nie jestem zadowolona) . Piorę prawie codziennie więc zależy mi na tym żeby była oszczędna i dobrze wypłukiwała płyn. Głębokość nie może przekraczać 50 cm ze względu na to że mam małą łazienkę . Załadunek minimum 6 kg. Chciałabym...

    AGD Co kupić? sylwia88900   15 Lut 2013 23:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1554
  • Jaka pralke kupic do okolo 1000 zl ?

    Witam, zamierzam kupić pralkę i mam przeznaczone na nią około 1000 złotych, pierwsze pytanie to czy lepsza jest pralka ładowana od góry czy normalnie. Pranie to 2 na tydzień, nie znam się na ładowności ale chyba 5 jest optymalne ale zdaje się na was. Proszę was o pomoc, dziękuje z góry.

    AGD Co kupić? tedzikooo   09 Wrz 2014 19:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 11841
  • jaka pralke kupic, Samsung, LG, czy Elektrolux ?

    Witam, bylem dzisiaj w sklepie i pooglądałem trochę, ale co z tego, jak w tym temacie jestem całkiem lewy :) Proszę o pomoc w wyborze z kilku typów jakie podałem poniżej. Czy któraś z tych pralek ma wymienne łożyska czy nie? 1. Samsung Eco Bubble WF60F4EFWOW 1400zł. 2. Samsung WW60J3283LW ...

    AGD Co kupić? marcinb1978   19 Maj 2015 14:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2289
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty