kable podlaczenie

Znaleziono około 1638 wyników dla: kable podlaczenie
Podstawowa forma zapytania: kabel podłączyć
  • Podlaczenie panelu operatorskiego MD5E Lumela do sterownika

    Witam uzytkownikow. Chodzi o polaczenie panelu operatorskiego MD5E firmy Lumel ze sterownikiem crouzeta Millenium 3 za pomoca sieci ethernet. Ale zanim do tego dojdzie chcialem podlaczyc sam panel do komputera i wgrac jakas grafike, tzn cokolwiek zeby sie na nim wyswietlilo, i tu juz niestety pojawily...

    Automatyka Przemysłowa zarzyk83   08 Paź 2009 08:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1770
  • Podlaczenie HP 4050N sieciowo do komp. przez karte siec.

    Chce podlaczyc drukarke HP 4050N do komputera za pomoca kabla RJ-45 (skretka). Po polaczeniu w wlasciowasciach karty TCP/IP wpisalem IP drukarki, maske, i brame domyslna. Komunikacja jest chyba jedno stronna (nie wiem czemu) Nastepnie w PA drukarki dodalem nowa drukarke wykorzystująca port TCP/IP...

    Drukarki, ksero Początkujący -nobile-   05 Paź 2009 13:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1331
  • Podlaczenie wyswietlacza temperatury w audi a4

    witam serdecznie ,mam audi a4 98 rok i chcial bym podlaczyc sobie wyswietlacz temperatury w liczniku .oryginalnie nie mialem tego wyswietlacza wiec kupilem go na szrocie niestety bez kostki z kablami a w moim audi niestety nie ma podlaczenia tego cudenka .Jesli ktos by mial schemat lub wiedzial jak to...

    Samochody Elektryka i elektronika lennys   13 Paź 2009 07:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1752
  • podlaczenie nowego przełącznika gazu BRC

    Witam, Mam takie pytanko. Zepsuła mi sie centralka i zakupiłem nową(uzywaną) ktora tez ma przeznaczenie do takiej instalacji(Samochody z gaznikiem instalacja 1 gen). W jaki sposob ją podłaczyc: na starej inst mam kable: czarny, zielony,bialy, biało-czarny, brazowy, szary a na nowej: czarny,...

    Samochody Instalacje Gazowe nico6   10 Lis 2009 19:10 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 8204
  • podlaczenie laptopa do telewizora plazmowego LG42

    mam problem z podlaczeniem laptopa do telewizora plazmowego LG 42 podlanczam po przez kabel svideo i nic sie nie dzieje czy ktos moze mi powiedziec jak mam rozwiazac ten problem ???????

    TV Początkujący dudi-7   22 Paź 2009 14:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1008
  • Podlaczenie wlacznika regulowanego do starej wiertarki...

    Witam serdecznie... Dorwałem ostatnio stara wiertarke Celmy PRCB z silnikiem 480 W (besel kaso 74/35) Jednkaze ma ona tylko wl/wyl i myslem czy dalo by sie ją przerobić tak aby była regulacja obrotów... Do silnika dochadzą 3 kable... Dwa z nich do 230 V a trzeci przed kondensator... Znalazłem rowniez...

    Początkujący Elektronicy DemogorgonPL   27 Paź 2009 15:13 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1190
  • Podlaczenie kablowki do monitora z uzyciem przjesc. HMDI/DVI

    Witam wszystkich na forum. Mam nastepujacy problem. Mam w domu kablowke IPTV, dostawca dostarczyl urzadzenie Zyxel STB-1001H. Urzadzenie to posiada porty HDMI i composite. Chcialem podlaczyc je do monitora Lenovo 220x, nie bardzo usmiecha mi sie zakup TV. W zwiazku z tym nabylem przejsciowke HDMI-DVI....

    RTV Użytkowy michalmily   02 Kwi 2010 15:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3323
  • Tv Lcd Hd Ready Samsung Podlaczenie do PC GeForce 8500GT

    Witam jestem tu nowy i jesli zalozylem ten temat w zlym dziale prosze o przeniesienie. Ok wiec tak mam do was pytanie mam tv Samsunga Lcd Hd ready chialbym podlaczyc go do komputera. Karta graficzna to GeForce 8500GT. Zamierzam to zrobic tym kablem Wiecie moze jakiej jakosci bedzie obraz? I czy bedzie...

    RTV Użytkowy BigPablo   09 Lis 2009 19:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4232
  • montaż gniazda rj45 i podlaczenie skrętki

    Mam zamiar rozdzielic internet w mieszkaniu. Z tego powodu chce wpuscic w sciane gniazdo rj45 i mam kilka pytan: - czy trzeba miec jakies narzedzia, by podlaczyc kabel do takiego gniazda? Bo widze, ze w gniazdkach kabelki podlacza sie jakos na "wcisk" - brak tu srubek jak w np zwyklym gniazdku elektrycznym -...

    Sieci Początkujący maszkotek   09 Lis 2009 10:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 34446
  • podlaczenie drugiego kompa wifi

    Wystarczy kupić router WI-FI np TP-LINK około 80zł lub inny . Internet łączysz kablem z routerem a reszta może łączyć się poprzez wi-fi . Możesz też stacjonarny komp podłączyć kablem do rutera :]. Konfiguracja jest bardzo prosta , więc nie powinieneś mieć problemów. Pozdrawiam !

    Sieci Początkujący hubertz3   21 Lis 2009 19:54 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1199
  • podlaczenie RJ11 jak zrobic gniazdka

    Rozumiem, że chcesz sobie po prostu "przedłużyć" kabel z miasta. Po pierwsze licz się z tym, że takie beczki (z dwóch stron wyjście RJ11) nie są idealnym rozwiązaniem, bowiem mogą powodować powodują straty na sygnale. Jeżeli chodzi o podłączenie - pierwszy pin ma być pierwszy, drugi ma być drugi,...

    Sieci Początkujący wojtasdm   24 Lis 2009 17:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4346
  • linksys befw11s4 podlaczenie do internetu Aster.

    Podłącz jeden komputer kablem i skonfiguruj router jak instrukcja mówi. Po konfiguracji możesz kabel usunąć i łączyć się przez WiFi. Zamiast WEP użyj WPA.

    Sieci Początkujący Qbeeq   05 Gru 2009 23:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1217
  • podlaczenie sterowania w kierownicy Honda

    tu znalazlem linka jak by ktos chcial zmienic radio na kenwood . mie to jeszcze nie ratuje ale mam nadzieje ze cos do pionieera tez sie znajdzie tylko trzeba jeszcze poczekac .choc tak naprawde wystarczy 5 rezystorow aby wysterowac pioneera tylko zeby znac opisy kabli z kierownicy

    Samochody Szukam tomecek75   30 Gru 2009 10:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1510
  • dziwne podlaczenie silnika 3-fazowego

    tak jak w temacie posiadam silnik 3-fazowy 1.1kW i myślałem ze ma proste podłączenie lecz jednak po zdjęciu pokrywki dostrzegłem rysunek teraz nie mam pojęcia jak ten silnik podłączyć chciałem go podłączyć w sieci 3x400V. proszę pomóżcie jak mam podłączyć ten mój nieszczęsny silnik a mianowicie...

    Elektro Maszyny i Urządzenia maly2506   30 Gru 2009 23:31 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4060
  • Podlaczenie komp->amplituner->TV nowe pytanie

    Nie ma szans by to zadziałało w Twoim przypadku (ostatni post oczywiście). ;) to moze napisalbys czemu i co trzeba zrobic by dzialalo? chodzi o ten przesyl w tym kablu czy jak? a jak z tym kablem?

    RTV Użytkowy hojlo1   05 Sty 2010 19:59 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1905
  • Podłączenie agregatu do instalacji domowej

    Retrofood nie ciskaj się tak, sam sobie wymyśliłeś problem i z nim walczysz. I tu znów nasuwa się pytanie, jak prawie za każdym razem: Podpowiadać, ucząc tak jak dotąd jest, czy podpowiadać jak być powinno. Czy reagować na podłączanie żarówek kablem telefonicznym, czy nie. I dokładnie wiesz jak...

    Elektryka Instalacje i Sieci jacekczewa   12 Sty 2010 21:21 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 23944
  • Euroster 1310e, podlaczenie

    Hejka. Jak podłączyć ten termostat w miejsce mojego starego? Ze ściany wystają 3 kable, brąz, niebieski i żółty. z tego co się orientuje - żółty to sterowanie ogrzewaniem podłogowym. Schemat dali taki: Link: Pozdrawiam

    Systemy Grzewcze Serwis cosik1980   14 Sty 2010 20:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 963
  • Podlaczenie wiezy/DVD Sony CMT-DF1 do monitora Samsung 173P+

    Witam Posiadam monitor Samsung 173p + oraz wieze Sony CMT-DF1. Chcialbym zeby obraz z wieży ( ma ona wbudowany odtwarzacz DVD ) byl wyswietlany na ekranie monitora i stad moje pytanie: Czy za pomoca kabla component video do ktorego link podaje ponizej da sie takie cos zrobic ?

    RTV Użytkowy Initial   18 Sty 2010 22:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 510
  • podlaczenie wzmacniacza blaupunkt

    Zasadniczo normalnie. Czy chcesz podłączyć także przednie głośniki pod wzmacniacz? Kablami RCA łączysz radio z line in na wzmacniaczu. Suba pod rear, przód pod front. Zakładam że masz wyjścia RCA w radiu. Na rear włączasz LP, na front włączasz HP. Od strony głośników od lewej masz: +12V, remote z radia...

    CarAudio wit007   19 Sty 2010 16:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2391
  • Podłączenie Laptopa do TV

    Jeżeli to Ci działa, to tylko przedłuż kabel (ale dokupionym przedłużaczem z odpowiedniej strony), bo zapewne tak można (fotki nie widzę tego kabla). Kabel na fotce wygląda dobrze, ale czy wszystkie nóżki odpowiednio...? Ps - ekranowanie może mieć wpływ (masa ekranu podłączona). probowalem,...

    RTV Użytkowy Wulek   05 Lut 2010 01:00 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 11725
  • Podlaczenie BLAUPUNKT VA 2100 w domowych warunkach

    tak. Jest INPUT i AUX-OUT. A tak przy okazji do czego sluzy REMOTE? Bo mam te wejście i ta kostka co jest 5m kabla i tam jest pokrętło (regulacja) ale jak obracam ja w jedna i druga stronę to nic się nie dzieje (oczywiscie w trakcie odtwarzania piosenki). Dodam ze to wejście jest takie jak od wejścia...

    Technika Sceniczna i Studyjna yogi009   31 Sty 2010 23:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1354
  • Czy jest możliwe polaczenie PC z TV?

    A masz przy karcie graficznej wejście s- video? Za pomocą kabla podłączasz wtyczkę s- video do karty graficznej a na drugim końcu przewodu znajduje się tradycyjne euro złącze <scart> które pasuje do każdego telewizora. W ten sposób obraz z PC wyświetla się na TV. Jeżeli chcesz mieć telewizję na...

    Komputery Hardware krzychk82   01 Lut 2010 19:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1274
  • podlaczenie radia w nissanie sunny/100nx

    Witam, chce podlaczyc radio w nissanie synny/100nx (wiazki w tym aucie niczym sie nie roznia) tylko mam problem bo sam musze wyprowadzic wszystkie kable (od stacyjki skrzyneczki z bezpiecznikami itp.) Prosze Was o pomoc co gdzie i jak musze podlaczyc zeby to gralo jak nalezy. Z gory dzieki za odpowiedzi...

    Radia Samochodowe Początkujący milejow   11 Lut 2010 20:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 839
  • Dysk laptopowy - podlaczenie do komp stacjonarnego

    Nic się nie stanie. Podłączysz bez problemu. Kabel zasilający i sygnałowy w SATA jest taki sam w dyskach 3,5 jak i 2,5 calowych.

    Komputery Hardware mrsebolo   18 Lut 2010 17:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1347
  • Bezprzewodowe podłączenie satelity do tunera.

    Witam Chciałbym odświeżyć ten temat może już coś takiego jest możliwe tzn przesłanie sygnału z satelity do tunera bez kabla. W moim przypadku jest to kwestia 1 metra z balkonu do mieszkania po prostu nie moge wywiercic dziury w scianie ani puscic kabla przez drzwi balkonowe:( Pozdrwawiam i dziekuje...

    SAT Początkujący GKVIDEO   04 Mar 2010 23:44 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 12282
  • renault laguna podlaczenie wzmacniacza do radia

    z akumulatora prowadzisz + z bezpiecznikiem (bezpiecznik jak najbliżej aku) do wzmaka - czerwony kable Od wzmaka czarnym kablem dajesz masę - albo też do aku, albo do karoserii (oczywiście najlepiej co najmniej 20mm2 średnicy każdy) Kable sygnałowe RCA dobrej jakości puszczasz od radia do wzmaka. Głośnikowe...

    CarAudio dominik23144   21 Sie 2010 14:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3831
  • Audi Navigation Plus podlaczenie wzmacniacza i subwoofera

    jeżeli to "radio" nie ma wyjścia (z tyłu) na wzmacniacz to jedynym sposobem jest podłączenie wzmacnacza pod głośniki (najlepiej tylnie masz rozwiązany problem gdzie umieścić wzmacniacz) Wtedy sygnał który miał iść na głośniki pójdzie na wzmacniacz a dopiero ze wzmacniacza "nowym" kablem na głośniki jedyny...

    CarAudio colin4   08 Mar 2010 20:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3870
  • Podlaczenie monitora + tv pod pc i xbox 360 pod tv

    Rozumiem sytuację, nie wiem jedynie czy Xbox posiada hdmi bo jeśli tak to nie widzę problemu pod warunkiem że zakupisz nie telewizor a monitor z tunerem tv , sam posiadam samsunga t200hd 20" i mam tam dwa hdmi , dvi, i normalny wtyk monitora aczkolwiek jeśli chcesz lepsze połączenie PC z tv polecam kabel...

    Konsole Serwis LORD90   23 Mar 2010 11:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2990
  • Mixer Behringer DJX 700 - podlaczenie 2-och mikrofonow ?

    Witam. Posiadam mixer Behringer DJX 700 i chce do niego podlaczyc 1 mikrofon na kablu i zestaw 2 bezprzewodowe ktore mozna podlaczyc pod jedno wejscie razem czyli jakby 2 mirkfony pod jedno wejscie :) Jesli nie spali to mixera to jak zrobic taki kabelek ? jest tam gniazdo XLR czy wystarczy zmostkowac...

    Nagłośnienie Estrada Dj Joker   05 Kwi 2010 23:26 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2406
  • Altai dm 315 Podlaczenie 4 piny alan 87

    oplot to masa... podpinasz/lutujesz pod pin numer 1 we tyczce... podłącz wtyczkę do radia... znajdż teraz nadawanie... ja bym wcisnął nośną w miku i teraz sprawdził który kabel po dotknieciiu do pinu nr.3 załacza nadawanie w radiu... prawdopodobnie niebieski a biały to modulacjia .... rx jak pewnie...

    Radiotechnika Początkujący dominik_85   13 Kwi 2010 12:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1856
  • podlaczenie wielofunkcyjnego kontrolera do wtyczki

    Potrzebuje podlaczyc owe urzadzenie do zwyklej wtyczki zamiast zasilacza komputerowego. Jest to urzadzenie wielofunkcyjne ktore pozwala kontrolowac obroty wentylatorkow komputerowych jak i jednoczesnie podlaczyc owe 4 takie wentylatorki, rowniez posiada funkcje czujnikow do mierzenia temperatury jak...

    Początkujący Naprawy kuba135   16 Kwi 2010 17:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 801
  • podlaczenie laptopa z telewizorem

    Wtedy właśnie przepnij kable. Jednak mnie się trafiało że na niektórych notebookach w momencie przepinania wracał na ww. monitor i już po ustawieniach. Jak masz zapisane już ustawienia dla TV można "na oko", gdyż na TV widać "x razy" pulpit zakończyć konfigurację Powerstipa. (wtedy przepinanie odpada) Ps...

    RTV Użytkowy hojlo1   28 Cze 2010 17:44 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7064
  • yamaha dt 125 podlaczenie modułu

    Witam mam otóż taki problem: dostałem silnik DT 125 bez modułu i całej elektroniki, załatwiłem sobie taki oto modulik: teoretycznie powinien działać na tym ... Tylko kłopot jak to podłączyć? Ze statora wychodzą 2 kable, od cewki zapłonowej, koloru czarno-czerwonego i zielono-biały a z impulsatora...

    Motocykle, Motorowery drewcio   27 Kwi 2010 07:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7284
  • Podlaczenie dekodera z glosnikami 5.1

    Witam Posiadam zestaw: Laptop Karta muzyczna zew (usb) Creative X-fi Glosniki Genius 4000 5.1 Telewizor Lcd Dekoder nBox Sprawa moja dotyczy podlaczenia dzwieku 5.1 do dekodera "n". Dekoder ma wyjscie audio tylko optyczne, moj zestaw glosnikow takiego wyjscia nie posiada. Zastanawiam sie,...

    Połączenia urządzeń mimaxx   01 Maj 2010 04:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1331
  • podlaczenie CD-ROMu do Panasonic'a CQ-RD310LEN

    mam tam 2 pary. Podłączyłem do jednej kabel od CD-Rom'a i jakoś po włączeniu play i włączeniu radia idzie sygnał na głośniki, więc musi być to wejście.

    CarAudio milejow   08 Maj 2010 18:50 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1425
  • podlaczenie TL-WR543G i TL-WA701ND do modemu adsl 3 COM

    co do adresacji to jest tak: modem adsl 3 com - 192.168.1.1 wr543g poloczony z modemem kablem - 192.168.1.252 wa701n - 192.168.1.253 (ten pierwszy) drugi wa701n - 192.168.1.254 nie wiem jak dalej ustawic tego wr543. co do polaczenie dwoch wa701n to faktycznie trzeba bedzie chyba kablem...

    Sieci WiFi sfinx   12 Maj 2010 07:49 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2862
  • Livebox podlaczenie 3 komputerow.

    Internetu nie możesz wyprowadzać kablem poza swój plac (głupi wymysł TP). wcale nie taki głupi. A dlaczego nie? Gdybym chciał np. wziąć internet 6 mb/s na spółkę z sąsiadem to kupiłbym router z symetrycznym podziałem łącza, pociągnął kabel do sąsiada i włączył u siebie router, albo odwrotnie.

    Sieci LAN piterus99   30 Maj 2010 21:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5221
  • Podlaczenie dwoch routerow Linksys i brak internetu

    Mam zapytanie, posiadam router Linksys WRT54GL z firmware Tomato , chcialbym podlaczyc do niego drugi router Linksys model WRV54G-RM i za jego pomoca uzyskac WIFI z dostepem do internetu. Nie wiem czy DHCP w tym drugie ma byc z puli IP tego pierwszego oraz czy kabel z WRT54GL ma byc w WAN czy w ktoryms...

    Sieci LAN Miki01   03 Cze 2010 12:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2032
  • Podlaczenie pod zapalniczke boomboxa

    Witam! Niewiem gdzie dac ten temat wiec jakby cos prosze z gory o przeniesienie jesli nie tutaj sie ulokowalem :) Mam pytanko.. Mam fajnego boomboxika marki PANASONIC a model to RX-CT980 Jest w nim z tylu gniazdo do podlaczenia pod zasilacz 12v-15v wiec pod zapalniczke samochodowa powinno...

    RTV Użytkowy hojlo1   09 Cze 2010 22:38 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2871
  • Podlaczenie routera WNR3500L do neostrady przez livebox'a?

    Witam. Pytanie w zasadzie jak w temacie. Czy tak sie da zrobic. Tzn kabel ze sciany telefoniczny do liveboxa. Z liveboxa wyjsciem sieciowym do routera i z routera dopiero do kompow. Wifi w liveboxie wylaczone. Chodzi mi o to zeby livebox dzialal tylko jako modem. WNR3500L jest pod dsl'a ale jakby mu...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych mleko23   22 Cze 2010 10:21 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3920
  • podlaczenie cyfrowej kablowki UPC do komputera

    Podlaczalem kablami cinch(od strony dekodera->euro scart z przelacznikiem->kabel cinch bialy czerwony zolty->tuner w laptopie)...obraz jest kolorowy i nawet lepszy niz przez zwykly antenowy analog.Slyszalem jednak ze przez s-video jest lepsza jakosc obrazu dlatego chce podlaczyc przez euro->s-video

    Komputery Hardware dyneck   30 Lip 2010 17:41 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 9599
  • Podlaczenie nowego dekodera

    Witam mam problem kiedys mialem dekoder z cyfry i do niego kablem s-video bylo podlaczone video a dalej od cyfry rowniez kabel s-video do tv dodatkowo zwyklym kablem byla podlaczona kablowka do videa i z niego do tv ze mozna bylo nagrywac z cyfry i z kablowki oraz normalnie ogladac kasety. I teraz...

    RTV Użytkowy adrianlistek   11 Lip 2010 19:31 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3326
  • podlaczenie 3 telewizorow z jednego wejscia w mieszkaniu

    ok, ale na stronie Dipola rozrysowane jest ze sygnal z jednej satelity dzielony jest na 4 wejscia do multiswitcha.. ja prawdopodobnie mam jedno (w kablu koncentrycznym), czy poprostu to jedno zlacze wpinam do multiswithcha + jeden przewod z telewizja naziemna plus jeden przewod radiowy? jak jest potem...

    RTV Użytkowy KIEROWCA_VW   08 Lip 2010 16:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1198
  • Modul domykania szyb Clio 2001 - podlaczenie z alarmem Cobra

    Witam !!!! Kupilem modul Magicar FAI 2WM i chce go zamontowac w clio 2001r. Niestety mam z tym maly problem. W aucie jest fabryczny alarm cobra 8265 i fabryczny centralny zamek z pilotem w kluczyku. Czytalem wiele postow na temat montazu tego i podobnych modulow w renault i sprawia on wiele problemow...

    Samochody Zabezpieczenia subaru555   14 Lip 2010 18:03 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1451
  • podlaczenie 2 kompy siec przewodowa z bezprzewodowa

    ponawiam jeszcze raz moj problem oto pierwsze dwa zdjecia siec poczatkowa kabel do kompa bez routera nastepne po podlaczeniu kabla do wejscia glownego i"router" tp-link wr30g wlan i kabel wan do kompa i konfiguracja internet nie...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych DriverMSG   23 Lip 2010 16:44 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3027
  • Livebox podlaczenie 2 komputerów

    Bezprzewodowo możesz podpiąć, wiadomo czym dalej tym mniejszy sygnał. Razem z ruterem dostajesz jeden adapter wi-fi, czyli drugi musisz dokupić, albo jeden komputer podłączyć przy pomocy kabla.

    Sieci LAN rudy734   28 Lip 2010 15:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4305
  • sony kdl-40ex500 podlaczenie laptopa

    Witam Podlaczam laptopa do TV obraz jest ale jak podlaczyc audio? Jaki kabel jest potrzebny z mini jackami na koncach czy z jednej strony mini jack a z drugiej dwa chinche? Pzdr

    RTV Użytkowy hojlo1   02 Sie 2010 19:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2523
  • podlaczenie pc tv dvi vga

    witam mam taki problem bo jak połącze pc z tv kablem hdmi-hdmi to nie wykrywa mi tv w pc,a a jak podłącze hdmi-hdmi i odłącze kabel vga od monitora i podłącze do tv w wejście pc to jest git jest dźwięk i obraz a mam jeszcze wejście w karcie dvi i tu moje pytanie czy jak podłącze pc z tv prze kabel dvi-vga...

    RTV Użytkowy hojlo1   27 Sie 2010 08:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1621
  • Jbl T595 L, opinie, montaz i podlaczenie. Pytania

    Z tego co sie dowiedzialem to chyba sa kondensatory? A przy tych koncowkach gdzie podlacza sie kable do glosnika, jest jakby to nazwac.."zworka", jak sie chyba domyslam, zeby bylo podlaczone tak jak w instrukcji trzeba by bylo ja przeciac, wtedy byloby w bi-ampingu, a jesli to zostawie to chyba normalnie. ...

    CarAudio kuba426   14 Wrz 2010 16:53 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2478
  • Wzmacniacz Nakamichi AV-8 + podlaczenie zestawu 5.1

    Subwoofer aktywny jest, podlaczam wydaje sie mi ze prawidlowo. Po podlaczeniu naciskam przycisk Digital Input, dzwiek jest 5.1 z podlaczonego laptopa kablami Chinch i nie gra... dodaje zdjecie wraz z opisem, który blizej przedstawi problem. Dziękuje i pozdrawiam.

    Nagłośnienie Domowe Piotrek91bike   27 Wrz 2010 15:01 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4074
  • Podlaczenie komputera do telewizora bez wyjscia TV Out

    Troche kombinowalem z kuzynem bo sie troche lepiej zna ode mnie w takich sprawach i juz pisze do czego doszlismy. Przejsciowka euro ktora mialem w zestawie nie wiadomoo z jakiej przyczyny ale daje jedynie czarnobiala wizje. Podlaczylem za pomoca kabla svideo i przejsciowki kuzyna (mial kabel svideo...

    Komputery Hardware Gość   27 Wrz 2010 19:22 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 7953
  • Podlaczenie komputera z TV Samsung LE32C550

    Witam! Posiadam kartę graficzną ATI RADEON HD 4760 i telewizor Samsung LE32C550, po podlączeniu komputera z telewizorem kablem VGA obraz na TV cały czas mruga, dodam, że korzystam z Windowsa 7, jeżeli jest to za mało informacji żeby ktoś mi pomógł to piszczie postaram się dokładnie opisać wszystko....

    Komputery Hardware Foxtrott   29 Wrz 2010 17:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1566
  • Podłączenie maszyny z wtyczką 4pin do instalacji 5pin

    Jeśli w maszynie jest tylko silnik i zwykły ręczny wyłącznik to w nowej wtyczce 5pin podłącz fazy L1,2,3 niebieski do Pe. N nie podłączony. Jeśli w maszynie jest jakieś sterowanie styczniki itp. Powinieneś wymienić kabel na pięciożyłowy gdzie żółtozielony podłączasz do obudowy Fazy tak jak wcześniej...

    Elektryka Początkujący kkas12   01 Paź 2010 19:13 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4047
  • Audi 80 Alarm tytan DS Pytanie o podlaczenie bagaznika.

    Witam mam nadzieje ze mi ktos pomoze :) Mam podpiety alarm i jeden kabel podpiety jest pod krancowke w masce a drugi kabel od alarmu pod krancowki od drzwi. Chcialbym podpiac jeszcze pod ten alarm klape bagaznika aby jak ktos otworzy załączy sie alarm . Czy ktos moglby mi powiedziec jak to najlepiej...

    Samochody Zabezpieczenia Canibal.   05 Paź 2010 18:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 767
  • Soundstream T4-12 jakie podlaczenie?obudowa?wzmacniacz

    Jaka 2 kanałówka ? Co wy gadacie ? Na pewnym konkurencyjnym forum jest na sprzedaż używka Hifonics Brutus 1608 za tysiaka .... * 4 ohms: 550 watts x 1 * 2 ohms: 1100 watts x 1 * 1 ohm: 1600 watts x 1 1 kW przy 2 ohmach do tego SS będzie OK tylko zasilanie... altek, kable ... Podołasz...

    CarAudio Kłosiol   05 Paź 2010 22:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2420
  • Podlaczenie laptopa do wzmacniacza stereo i subwoofera

    A więc tak kablem jack-2x rca z komputera do TAPE 1 play i kablem 2xrca-2xrca z TAPE 1 rec do subwoofera (wystarczy że podepniesz i RCA). Następnie z przodu wzmacniacza przełączasz wejście na tape 1 i gra.

    Nagłośnienie Domowe EsTeWuAzIoM   07 Lis 2010 12:18 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 7022
  • Podlaczenie wieza AUX-OUT <-> glosniki komputerowe

    Co w instrukcji jest napisane o AUX-OUT? Z opisu wynika, że na tym wyjściu jest za duży sygnał dla głośników komputerowych. Najlepsze jest to, ze w zadnej instrukcji nie ma prawie nic poza informacja, ze do wiezy moge sobie podlaczyc "tape deck" lub "CD recorder" do AUX-OUT, a do glosnikow komputerowych...

    RTV Użytkowy elektronoga   06 Gru 2010 12:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2269
  • Jak podłączyć kino domowe do komputera?

    Na chwile obecna mam kabel stereofoniczny, zakończony z jednej strony wtykiem mini jack, a z drugiej, dwoma wtykami cinch (RCA). W kinie domowym mam wejście optyczne, ale niestety nie mam takiego w kompie, zastanawiam się nad zakupem karty dźwiękowej, Creative Audigy2 lub coś podobnego, ale niestety...

    RTV Użytkowy grzes_z87   10 Mar 2011 22:24 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4341
  • Alarm CAN, podlaczenie minimalistyczne (audi)

    Witam A4 B7 z centralnym + kluczem scyzoryk ori, brak alarmu Interesuje mnie najszybsze i bezinwazyjne podlaczenie - kiedys bylem z innym autem u alarmiarza i bezmyslnosc umieszczenia centralki alarmu przekonuja mnie do tego ze lepiej posiedziec nad tym samemu... To co chce: alarm musi sie uzbrajac...

    Samochody Zabezpieczenia carrier   06 Sty 2011 12:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5600
  • Podlaczenie wzmacniacza ONKYO TX-SR506 Problem

    Witam mam prosbe o pomoc w podlaczeniu wzmacniacza jak w tytule poprzez zlacze HDMI z dekoderem HD cyfrowego polsatu. Mianowice po podlaczeniu i wpisaniu go do wzmacniacza obraz sie nie pojawia. Zaznacze tylko ze podlaczylem rowniez dvd oraz ps3 i wszystko gra jak powinno, natomiast nie dekoder. Probowalem...

    Nagłośnienie Domowe ugii2010   10 Sty 2011 13:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1035
  • Podlaczenie kenwood ka-56 i glosniki 4*40w 6ohm

    Dziekuje za odpowiedz. Prosze o wiecej. No wiec tak,faktycznie pobiera 200W (racja!). Wg. instrukcji z KA-56 ma 2x75W przy 4 Ohm. Ale tam z tylu jest mozliwosc podlaczenia 4ch glosnikow Na dole ponizej jest napisane "impedacja 4 ~ 16 ohm" Czy moge zatem podlaczyc te 4 kolumny do tego...

    Nagłośnienie Domowe johnwalker   16 Sty 2011 16:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2083
  • Podlaczenie kamery cyfrowej MiniDV z Win 7, Fire Wire

    Witam, mam problem z podlaczeniem kamerki JVC GR-D20E do starszego laptopa Acer 5620Z bo w nowych nie mam wejscia a moge jeszcze do macbooka przejsciowke kupic. kamere podlaczam przez Kabel FireWire dodam ze majac wczesniej windows viste bez problemu z kamery moglem zapisywac obraz. Automatycznie...

    Software serwis kkonradd   11 Sty 2011 18:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1828
  • Samsung LE60C650 a podlaczenie dekodera satelity

    A co tu tłumaczyć? Kupujesz kabel euro-euro wpinasz wtyczki do dekodera i TV i TYLE!

    RTV Użytkowy forestx   16 Sty 2011 22:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1341
  • Podlaczenie laptopa do netbooka.

    Jeśli kolega odpowiednio skonfiguruje profil Bluetooth PAN to może zadziała, ale nawet jeśli to wydajność tego będzie na tyle niewielka, że i tak nie da się na tym pracować. Nie prościej połączyć dwa komputery kablem sieciowym?

    Komputery Laptopy Hardware drakoo320   08 Mar 2014 15:18 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2151
  • Podlaczenie Panasonic WORKiO DP-1520P

    Na dole strony masz listę urządzeń, wybierasz właściwe, przerzuca cię do strony z regulaminem, zatwierdzasz na dole YES, i wtedy ukaże ci sie lista sterowników do twojego urządzenia w różnych językach i dla różnych systemów. Wybierasz interesujący Cię język i system, i pobierasz GDI printer download....

    Drukarki, ksero Początkujący stefanscorpio   26 Lut 2011 00:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3257
  • Zmieniarka Panasonic w Audi A3 - podłączenie

    Wetknij kabel od strony zmieniarki. Minus podłącz do obudowy zmieniarki, a +12v pod kabelek z bezpiecznikiem. Powinien wyrzucić magazynek po naciśnięciu EJECT. Pzdr

    Radia Samochodowe Początkujący mister_j   04 Lut 2011 00:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2046
  • Podlaczenie wiezy do kompa

    Witam, chcialbym podlaczyc wieze do kompa. wieza to sharp xl-mp2. Posiada ona tylko wyjscie phones. czy da sie do niej za pomoca jakiegos kabla podpiac kompa?

    Komputery Hardware mario28k   09 Lut 2011 11:59 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 932
  • Podlaczenie mac os x do telewizora

    Witam mam pytanko podlaczylem komputer mac os x do telewizora przez kabel DVI-HDMI i pojawia mi sie obraz ale bez ikon i nie wiem co mam dalej zrobic???moze cos w ustawieniach?prosze o pomoc:)

    RTV Użytkowy kameleon295   28 Lut 2011 20:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 992
  • podlaczenie do laptopa glośnikow Genius

    Witam !! Mam taki problem: Oddałem laptopa do naprawy kilka dni temu, i teraz, po odbiorze na nowo instaluję wszystkie programy. Chciałem podłączyć głośniki komputerowe firmy Genius do lapka, ale po podłączeniu kabla do wyjścia audio nadal pracują głośniki komputerowe. Przed oddaniem do naprawy wszystko...

    Komputery Laptopy Hardware foldback   06 Mar 2011 20:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 715
  • Mikrofon elektrotowy ECM-302B - podlaczenie awaryjne

    Zgadzam się z Przedmówcą (Przedpiszcą? ;) Każde inne rozwiązanie (tzn. połączenie niesymetryczne) będzie "byle jakie" zważywszy że to nowy kościół... Jeśli nie można już tych kabli wymienić na inne to trzeba wiercić od ambonki i od ołtarza otwory w dół (do piwnicy - w nowym kościele na pewno coś...

    Technika Sceniczna i Studyjna narkoholik   12 Mar 2011 22:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 765
  • Telewizja naziemna podlaczenie anteny siatkowej ?

    W warunkach miejskich 'siatki' sprawują się generalnie dobrze w odbiorach DVB-T. Ale ponieważ wszystko zależy od lokalizacji i stanu anteny - jedyna weryfikacja możliwości odbioru to podłączenie anteny. Pamiętaj - w Warszawie, z uwagi na bliskość nadajników (PKiN i Raszyn) wystarcza antena zewnętrzna...

    Instalacje antenowe _cheetah_   19 Mar 2011 17:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4511
  • Laguna I, KDC-W313AY, Kenwood, podlaczenie pilota przy kierownicy

    Witam, Chciałbym podłączyć radio KDC-W313AY Kenwood do pilota który mam przy kierownicy Renault Laguna I rok prod. 1996, ale nie mam żadnego adaptera mam sam pilot z kablem zakończonym kostka, jaki adapter trzeba kupić i gdzie moge go kupić?

    CarAudio Nawigator   30 Mar 2011 13:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2559
  • Podlaczenie jack do mikrofonu

    Witam. Mam pewien problem, mianowicie jestem posiadaczem mikrofonu studyjnego ktory zostal skrocony o jacka. Oczywiscie chcialbym go przywrocic do poprzedniego stanu i podlaczyc go spowrotem pod jacka. Kabel tego mikrofonu jest dla mnie doysc nietypowy gdyz sa w nim druciki wychodzace bezposrednio z...

    Inne Szukam gonet9   29 Mar 2011 16:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1077
  • podlaczenie kina domowego do komputera.

    Podłączyć możesz praktycznie zawsze np. przejściówką z kablem mini-jack na euro scart. Tylko pytanie, czy zależy ci na dźwięku przestrzennym? Jeśli tak to potrzebujesz karty muzycznej 5.1 i kina domowego lub ampli tunera(wzmacniacza) z wejściem 5.1.

    RTV Co kupić? pioreK.   03 Kwi 2011 21:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1005
  • podlaczenie kina domowego z kolumnami i TV

    Witam! Prosze o porade jakimi kablami polaczyc zestaw kina domowego:amplituner Yamaha RX-V467 z odtwarzaczem bluray Yamaha BD-S667 oraz z kolumnami Jamo S426 HCS3 i subuferem Yamo210. Drugie pytanie:jak ten zestaw kina polaczyc z TV? Prosze o odpowiedz. pyt :uzywasz jakis dekoder? odp...

    RTV Użytkowy Eminence   03 Kwi 2011 22:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1516
  • podlaczenie gtx285 do telewizora crt

    chcialbym podlaczyc komp do telewizora crt 32 cale philips karta gtx285 ....jakie potrzebuje kable? telewizor posiada wszystkie wejscia ,do karty mam dolaczona przejsciowke {okragly wtyk do karty podobny do s-video z jednej strony a z drugiej czincz kolor czerwony,zielony iniebieski}................. ...

    Komputery Hardware PeteSh   19 Kwi 2011 22:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 906
  • Podlaczenie xbox 1 do PC przez FTP

    Witam! Od kilku dni mecze sie z podlaczeniem xboxa (pierwszej generacji) do komputera poprzez kabel internetowy (cross) przez FTP (Flash FXP) ,juz niemam pojecia jak to wszystko skonfigurowac, aby dzialalo, Tam gdzie jest konfiguracja automatyczna jest to wbudowana karta siciowa podpieta do internetu...

    Sieci LAN darek_4444   07 Maj 2011 10:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4826
  • Podlaczenie domykania szyb golf 3

    Witam Mam pewien problem z modulem komfortu. W aucie zainstalowany jest auto alarm sterwonie zamkiem odbywa sie poprzez impuls masowy przy uzyciu przekazinikow (1s). Impulsy zamknij i otworz podlaczone sa pod zielony i szary kabel w drzwiach. Jezeli chodzi o to no to wszystko smiga dobrze:). Z racji...

    Samochody Elektryka i elektronika Mavrick   14 Maj 2011 12:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1331
  • Audi a4 b5 podlaczenie licznika

    Mam pytanie dotyczące odpięcia gniazd (2 złączy po bokach) w liczniku w Audi A4B5 - 97r. zdjęcie nie moje pokazuję, że mam taki rodzaj licznika w aucie Jak odłączyć licznik od "kabli"??? Czy powoli się je wyciąga, czy jest jakaś "zapadka", "ogranicznik", "blokada" w gniazdach przed wyjęciem...

    Samochody Elektryka i elektronika miki206   29 Mar 2012 20:09 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 10880
  • Instalacja golf 4 IV podlaczenie modulu doswietlania zakretow

    Juz przepraszam nie chodzilo o pkt. Patrzalem w rozbitym golfie 4 bez halogenow ze jest gotowa wiazka 2 zolte kable ktore ida do podszybia i w dol, wiec obstawiam ze znajde je juz w kabinie gdzies kolo kolumny kierowniczej. Zaczne szperac we wtorek to opisze. Ale dalej mam dylemat czy musze ciagnac...

    Samochody Początkujący Zico63   14 Cze 2011 14:26 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 6996
  • Obudowa na dysk z wyjsciem usb i lan. Podlaczenie lan.

    To co podałeś to wnioskując po "Host Name" raczej twój własny komputer. Jeżeli niczego więcej nie ma na tej liście to wskazuje na: - dysk NAS wyłączony do zasilania lub od sieci LAN - wyłączony programowo interfejs sieciowy LAN dysku NAS - uszkodzony kabel przyłączeniowy LAN (kontrolka LED na routerze...

    Sieci Początkujący Nerox1991   02 Lip 2011 13:28 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1914
  • Uszkodzony wyswietlacz w laptopie - podlaczenie do TV przez HDMI

    Jeszcze jedno pytanie na temat podlaczenia. Przez ktory kabel uzyskam lepsza jakosc obrazu ,przez HDMI -czy standardowe na kabel od monitora? (w TV mam rownierz wejscie PC IN )

    Software serwis Hucul   28 Lip 2011 20:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4203
  • Podlaczenie ASrock N68C-s ucc

    Witam. Bardzo prosze o pomoc w podlaczeniu zasilania do w/w plyty glownej. Mianowicie chodzi o to jakie kable mam podlaczyc do plyty, sa wejscia ATX Power Connector (ATXPWR1) 24 pinowe oraz ATX 12V Power Connector (ATX12V1) 4 pinowe. Zasilacz OCZ StealthXstrem 2 500w. Jeszcze raz prosze o szybka pomoc,...

    Komputery Hardware Kasek21   30 Lip 2011 09:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2961
  • podlaczenie ssania w Piaggio nrg mc2 2000r

    Witam, kopiłem niedawno Piaggio nrg mc2 2000r i nie ma w nim ssania. Chcę je podłączyć, gdzie się wpina kable, te dwa od ssania?

    Motocykle, Motorowery Staszek49   05 Sie 2011 22:21 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1033
  • podlaczenie ze soba dwoch ruterow

    Po pierwsze potrzebujesz kabel sieciowy (prosty albo kros - porty w routerach domowych maja inteligentne porty). Kablem podpinasz port WAN'owy (żółty) na WRT54GC do portu LAN'owego (niebieski) na WRT120N. Na routerze WRT120N (zakładam, że zgodnie z tym co napisałeś on jest podłączony do sieci/netu?)...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych spioszek_85   07 Wrz 2011 13:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 854
  • Podłączenie tv do komputera

    Tak najlepiej podłączyć kablem HDMI-HDMI, dźwięk też popłynie tym kablem.Jak widać HDMI jest na karcie graficznej.Przed podłączeniem kabla zaktualizuj sterowniki karty.

    Komputery Co kupić? bartek3033   04 Paź 2011 09:29 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2266
  • Podlaczenie dekodera cyfrowego polsatu do starego telewizora SAGEM

    Witam, mam problem taki jak w temacie, sprzet ktorym dysponuje to : 1.Telewizor Sagem z wejsciami : Sat Video in Video out Audio in Audio out 2.Magnetovid z wejsciami : AV1 euro AV2 euro ext Audio L out Audio R out Video out SAT TV i jeszcze kilka innych ale chyba zadno z nich sie nie...

    Połączenia urządzeń TheVIrusss   08 Paź 2011 17:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4081
  • Podlaczenie kina domowego do komputera

    Witam mam problem z ktorym nie moge sobie poradzić a mianowicie zakupilem kartę muzyczną asus xonar dg w celu podłaczenia kina domowego lg 554 ph. Połaczyłem oba urzadzenia kablem optycznym i niestety nie moge uzyskać dźwięku 5.1 gdy włacze np film ktory ma dźwiek piecio kanałowy to nie slysze wogóle...

    Połączenia urządzeń Rakon   13 Paź 2011 16:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1248
  • Amplituner pionner + kolumny ferguson - podlaczenie

    To jest podwójne wejście do niego przypinasz kable z wzmacniacza, popuść troszkę te nakrętki pod nimi są otwory w które wciśnij kable i z powrotem dokręć nakrętki, do drugiej pary można podpinać kolejne głośniki. Czerwony to + czarny masa.

    RTV Użytkowy marekhab   20 Paź 2011 11:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1304
  • acer aspire 5315.podlaczenie tv jako moniotra do laptopa.

    witam. mam taki problem,posiadam laptopka aspire 5315 i nie dawno robiłem formata przed formatem normalnie podłączałem laptopa do tv i wszystko było ok. teraz niestety chciałem podłączyć acerka do tv i laptop nie widzi tv. kabel na pewno jest sprawny.podejrzewam że to wina braku sterowników lecz nie...

    Sterowniki i BIOS andy076   01 Lis 2011 16:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1299
  • deh-p6800mp podlaczenie mp3

    W takiej sytuacji pozostaje zewnętrzne źródło sygnału audio podłączyć tylko bezpośrednio/ pośrednio przez złącze IP-Bus. Masz 4 możliwiści: 1. Kupić gotowca, kabel-przejściówkę (adapter) z IP-Bus na RCA: (cena jest jak widać mocno zaporowa, i to nie tylko w Polsce). 2. Zrobić sobie samemu taką...

    Radia Samochodowe Początkujący sayan_ssj_9   01 Gru 2011 14:34 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3317
  • Podlaczenie 2 wentylatorow - 3 pin oraz molex do regulatora obrotow.

    Niestety nie wiem jak to robić aby regulator obrotów działał i i zmieniał te obroty. Czy trzeba podłączyć zasilacz z 2 żyłami + i - czy musi być 3 żyła? Niestety w ogóle nie wiem o czym mówisz. Co do 12V to przecież z molex'a można uzyskać z żółtego kabla dokładniej. Nie potrzeba żadnego zewnętrznego...

    Komputery Modding & OC daavid117   24 Lis 2011 14:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3115
  • Podlaczenie TVLCD-Cyfra-Amplituner-dvd.. Instrukcja dla kobiety

    Witajcie, byc moze to banalne pytanie, ale z poziomu kobiety uzasadnione...;-) Musze podlaczyc TV z DVD z tunerem Cyfry i amplitunerem. Cel: dzwiek z dvd i cyfry przez amplituner, dodatkowo dzwiek niezaleznie z telewizora. Dodam ze kolumny mam juz do amplitunera podlaczone. Kabli mam cala szuflade...

    Połączenia urządzeń Domini17   25 Lis 2011 21:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2190
  • Pompa paliwowa Toyota (reczne podlaczenie)

    Witam. Jak Podłączyć ręcznie pompkę paliwa z "toyota Camry (diesel)". Chce ją przerobić żeby przelewać paliwo z karnista prosto do baku. Mam tam 6 kabli (po 2 w wiązce) ale nie wiec jak to podłączyć pod akumulator. Dziękuje z góry.

    Samochody Początkujący darekdymek   25 Lis 2011 15:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 607
  • podlaczenie logitech x530 do samsunga s5570

    Witam Mam problem mianowicie nie wiem w jaki sposób można podłączyć głośniki logitech x-530 do smartfona samsung s5570 galaxy mini. głosniki mają aż 3 kable wyjściowe zaś telefon tylko 1 wejscie. w jaki sposób ominąć ten problem. telefon w opcjach posiada podobno obsługę systemu 5.1 czy da sie go uruchomi...

    GSM Użytkowy 263573   26 Lis 2011 15:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 769
  • Atari 8 bit , podlaczenie do PC (sio2pc) wersja USB, ft232rl

    Witam, oto mój kabelek umożliwiający podłączenie atari 8 bit z PC poprzez USB i wgrywanie na nie programów za pośrednictwem PC. Temat dla hobbystów w sumie stary ponieważ od dawna istnieje interfejs SIO2PC w wersji COM ale coraz mniej PC ma to gniazdo no i chyba najwyższa pora przesiąść się...

    DIY Poczekalnia grzeslaw   12 Gru 2011 19:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3905
  • Podlaczenie telewizorow w siec.

    No to hub(rozdzielacz) HDMI , trzy kable HDMI i do dzieła. Na innych rozwiązaniach nastąpi pogorszenie jakości, szczególnie jeżeli te TV są Full HD a ten odtwarzacz to BlueRay.

    RTV Użytkowy kizek   02 Sty 2012 01:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 945
  • podlaczenie dekodera do monitora

    witam, dekoder pace HD pvr od cyfry +, kabel hdmi , monitor BenQ HD, podlaczylem przez hdmi, jest obraz, lecz co zrobić aby był dzwięk? monitor posiada głośniki, czy w ogóle przez HDMI możliwe jest przesyłanie dzwięku?

    Połączenia urządzeń czerwo64   09 Sty 2012 19:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1894
  • Podlaczenie amplitunera sony str-db925 z tv samsung ps51d450

    chodzi o ten digital auto out tak? a jaki to musi byc kabel ?

    Połączenia urządzeń Koko060791   23 Sty 2012 11:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3092
  • podlaczenie kino domowe do pc prosze o poomoc

    Witam mam problem a mianowicie nie wiem jak podlaczyc kino domowe do pc tak zeby mi dźwięk chodził w 5:1 Na chwile obecna mam kabel stereofoniczny, zakończony z jednej strony wtykiem mini jack, a z drugiej, dwoma wtykami cinch dzwiek chodzi w 2:1 bardzo prosze o pomoc z tym problemem jesli nie da sie...

    Połączenia urządzeń Pablo1964   30 Sty 2012 23:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 775
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME