forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



kamery podczerwien

Znaleziono 55 wyników na elektroda.pl: kamery podczerwien
Podstawowa forma zapytania: kamera podczerwień
Forum elektroda.pl Strona Główna

Kamera samsung scb-2001. Kamera traci obraz, pasy.

... i kamera przechodzi w BW i tak zostaje. Zależy też jakie masz oświetlacze bo niektóre posiadają dodatkowe przewody do sterowania kamery. Dzieje się to tak że gdy poziom oświetlenia spada, załącza się oświetlacz i automatycznie przełącza kamerę ...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 31 Sty 2011 20:38 :: sisio7 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2123

LiveBox TV KAMERA IP PC - po podłączeniu do LB kamera nie działa

... LB podłączać inne routery ? Cokolwiek aby tylko działało. Następnym problemem będzie zmienne IP, aby skonfigurować kamerę, przejrzałem wiele poradników, ale wszystkie są na dyndns.com , który jest teraz płatny, a taka opcja nie wchodzi w g...
Sieci Komputerowe :: 11 Lut 2012 13:54 :: milesek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1450


Reklama :: 11 Lut 2012 13:54 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

BCS - Podczerwien na kamerach

...Witam posiadam monitoring w domu, 4 kamery rejestrator BCS, widze ze kamery maja diody podczerwieni ale sa chyba nie wlaczone bo w nocy nic nie widac. Zatem wiec czy jestem w stanie sam je wlaczyc? czy wymaga to specjalistycznej reki typu fachowcy...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 06 Sie 2013 12:03 :: scandaliks :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1095

Kamera cofania (kamerka internetowa)

... taki podobny? sa takie z granicach 500zl a dobra kam na podczerwien 50zl i zcy takie cos by poszlo? a jak nie czy pojdzie chinch pod maly samochodowy tv? moze byl juz taki temat? chetnie pod zderzak bym zamontowal sobie kamerke :P
Inne Serwis :: 31 Maj 2010 11:58 :: roosiak :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 14653

Oswietlacz podczerwieni do kamer

... czy to oswietlanie podczerwienia daje cos tylko w dzien czy w nocy tez? Pozdrawiam Podczerwien jest po to zeby kamera widziala przede wszystkim w nocy. I tak jak wspomnial kolega boomerang kolorowe kamery sa mniej czulsze od czarnobialych...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 27 Mar 2006 12:08 :: seba_x :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 4761

kamera analogowa CANON - przerobka na podczerwien

Witam mam pytanie czy jest mozliwisc przerobienia kamerki analogowej CANON lub aparat cyfrowy na podczerwien ...?Bede bardzo wdzieczny za pomoc. POZDRAWIAM !!!
Początkujący Piaskownica :: 20 Lut 2010 20:17 :: jedrek041994 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 792

Kamera do monitoringu domu.. do komputera... na podczerwien.

... kamery , którą móglbym monitorowac, co sie dzieje pod domem.... potrzebuje jedną sztuke.... Wiem, że większosc kamerek na USB, ma bardzo słabą jakosc obrazu.. Czy jest szansa, że za 100 - max 200zl kupilbym jakąś kamere z podczerwienią z ...
Inne Co kupić? :: 10 Lut 2008 17:45 :: tadzmierz :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1648

Kamera Samsung VPD 103 - padła płyta główna

... wina, nie powiedzieli mi co mogło być przyczyną. Tu moje pytanie - czy moge kupic taką płyte taniej bo przecież cała kamera kosztuje ok. 250€, tyle zresztą za nią dałem. Co mogło być przyczyną, bo coś mi sie nie chce wierzyć w t...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 08 Sie 2007 16:53 :: gregorio hiszpan :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 698

reflektor podczerwini, kamera SONY TR-640.

... ze roslinnosc ktora z natury jest zielona pochlania (mniej lub wiecej) kazdy inny "kolor" i zasieg spada. co do diod, to wykonywalem testy (teraz dokladnie nie pamietam danych liczbowych) ale najlepiej kamera widzi bliska podczerwien
Optoelektronika :: 21 Kwi 2007 06:51 :: stasiekm :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 757

Kamera z podswietleniem IR, a czujnik PIR

... kamerke ktora wokol obiektywu posiada kilkanascie diod na podczerwien do obserwowania obietu w nocy. Mam takie pytanie czy w pomieszczeniu w ktorym dziala taka kamera mozna stosowac rowniez czujniki PIR? czy wiazka promieniowania z kamery ...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 13 Lut 2007 17:09 :: Macius :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1392

Fotografowanie kamerą internetową i diodką IR.

Tak to sie wlasnie robi - oswietlacz IR plus camera czula na podczerwien. Takie rzeczy jednak sa o wiele drozsze. Przykladowym zrodlem w USA moze byc www.matelectronics.com Kaloryfer jest za zimny aby go zobaczyla zwykla kamera.
Początkujący Ogólny :: 22 Wrz 2009 21:04 :: Vox2003 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 9337


Reklama :: 22 Wrz 2009 21:04 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Podczerwień, a woda. Kamerka do obserwacji dna jeziora.

... w kamerkę do obserwacji dna jezior. niedawno znajomy podpowiedział aby wykorzystać kamerki wyposażone w diody IR, twierdząc przy tym , że będą one dobrze widziały nawet w wodzie. Czy to prawda? Jeżeli tak to czy takie proste kamery płytkowe z I...
Początkujący Ogólny :: 08 Sie 2009 13:16 :: niq :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1478

k700i - przestała działać kamera...

moze byc kilka soft, uszkodzona kamera, układ odpowiadajacy za kamere,( sprawdz Czy działa podczerwien, z tego co pamietam to wspolny byl układ odpowiedzialny za irde i kamere ). lech
GSM Serwis :: 14 Lut 2007 15:33 :: Tomasso1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 464

Kamera w drzwiach - wizjer, najlepier z opcja IR

... modele sa polecane, ktora sa dobre i daja dobra jakosc obrazu ? Mam na mysli zwykle kolorowe. Jezeli sa dobre kamery z opcja na podczerwien lub same podczerwone to prosilbym o wskazanie co kupic. Zalezy mi na monitoringu rowniez w nocy ale j...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 13 Wrz 2010 20:11 :: sharp :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3311

Kamera przemysłowa pomoc przy doborze

... porazka. Jezli chodzi o kamere to wszystko zalezy od oswietlenia jakie tam masz, jesli jest naprawde ciemno to tak jak pisal kolega pomysl o podczerwieni - ale jezeli kamera ma byc zamaskowana to pamietaj ze podczerwien daje lekko czerwo...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 25 Lip 2008 23:29 :: Robdan :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 978

Reflekto podczerwieni schemat 12 V

... instalowalem kamery w firmie i instalowalem podswietlenie podczerwieni .. ja to robilem w prosty sposob bralem 5szt led na podczerwien laczysz je szeregowo i zapinacz w szereg rezystor 100om podlaczasz do zasilania 12V i kamera widzi w nocy...
Optoelektronika :: 05 Cze 2006 15:39 :: lukiex :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 4025

Kamera w 6610i?

Jest to rozszerzenie .SIS i co u mnie tego nie można wgrac? Dodano po 2 A moze mam zły program do wrzucania przez podczerwien! Doradzcie mi jakis program :D DZIEKI
GSM Serwis :: 06 Lut 2006 01:13 :: chemik_16 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 909

podłączenie kamery do mp3

to naprawde nie jest takie prote :) moze lepiej poszukac jakiej kamerki ktora wysylala by obraz bezpzewodowo? np fale radiowe albo podczerwien?
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 03 Kwi 2007 21:55 :: androot :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 600

Jakie kamery zastosować do monitoring do firmy?

... do monitoringu to ok. 1000m2 i jeszcze parking ok1000m2. Nie wiem czy stosowac w srodku kamery czarno-biale czy tez kolorowe oraz to czy zastosowac kamery na podczerwien do nagrywania w nocy bez swiatla.Prosze o porade.
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 18 Lip 2006 00:24 :: Sebo.PL :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2371

Kamera IP w domku na działce

... środku karta PV na 4 kamery analogowe. 2 kamery kopułkowe (bez podczerwieni) + jedna kamera przemysłowa Novus. Internet do obiektu dociera radiowo, w obiekcie AP + osobny Router WiFi. Pomysł; Wszystkie kamery podłączone kablem do rejestrat...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 11 Lis 2010 17:37 :: s36725 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3891

Mikro telewizorek z wizjera kamery.

... w tym temacie. Wlasciwie to to tylko poczatek, chcial bym podlaczyc do mojego wyswietlacza kamerke ktora lapie podczerwien do tego dodac Iluminator podczerwieni (z diod IR LED lub podobnych o wyzszej mocy) i chcial bym zmontowac przenosny ...
DIY Poczekalnia :: 11 Maj 2011 13:30 :: SmokeTatum :: Odpowiedzi: 64 :: Wyświetleń: 23513

kamerka internetowa w nocy :)

... gdzies ze tylko bw kamery reaguja na podczerwien a te zwykle badziewie internetowe niebardzo... ale gdyby jednak to niebylo by problemem zrobic linijke swietlna z diod do oswietlenia kamerki... czekam na jakies madre rady :?::D
Tuning PC :: 18 Kwi 2007 19:00 :: dir3ctor :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3469

AT89Sxx + podczerwień. Jakie tranzystory polecacie?

a najprościej porównac siłe świecenia korzystając z jakiejkowiek kamery - ja korzystam z aparatu wbudowanego w moją motorolę :D
Mikrokontrolery Ogólne :: 16 Maj 2007 19:58 :: radiomechanik :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 948

Kamerka internetowa jaka?

... na podczerwien i temperature .grasz bez pada ,twoje ruchy przetawazane sa w grach.ale czy na komputer da sie to zainstalowac nie wiem.myslalem nawet wykozystac do sprawdzenia gdzie w mieszkaniu sa najwieksze straty ciepla.xbox2 tez ma kamere...
Komputery Hardware :: 25 Lis 2006 01:12 :: rado_ :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 534

Lampa na podczerwień

... lampy na podczerwien. Chodzi mi o lampe którą można oświetlić obszar na odległość paru metrów( 2- 3m) dla potrzeb kamery televizyjnej. Chodzi o zwykłą kamere ktora mogła by działać w warunkach nocnych dzieki temu. Nowe kamery maja takie systemy j...
Inne Serwis :: 06 Gru 2003 12:48 :: Szuwarek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 962

System sterowania ruchem kamer CCD

... sie w nieskoncznosc :) Oczywiscie kamera jest zamocowana na sordku ramienia a calosc osadzona na plycie ktora obraca jakis silnik. Mam nadzieje zalapales o co chodzi. Mogo to byc czuniki na podczerwien rowniez. Kata instalowania czuniki i ic...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 15 Lis 2005 18:25 :: genetix :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1802

szukam kamer o takich parametrach..

... 3.6mm i oswietlaniepodczerwienią na 30 m ? brrrrr kolor - podczerwien ? hmm moze automatyczie zdejmowany filtrpodczerwieni i kamera dzien noc? a moze nowe kamery LG kolor z funkcja DSS automatyczne spowolnienie migawki i czulosc 0.0001 lux n...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 04 Sie 2006 23:34 :: alienfort :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 739

przerobka aparatu(doczepianego) do telefonu na podczerwien.

jesli sa kamery ktore wykorzystuja podczerwien do oswietlania terenu to moze daloby sie "wyczulic" na ten typ swiatla aparat cyfrowy???
Początkujący Ogólny :: 18 Sie 2006 20:01 :: TONI_2003 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 522

Agfa ePhoto CL30 na podczerwien

...Witam Czy wie ktos moze jak naprawic autofocus w aparacie cyfrowym ? Mam bardzo fajny aparacik Agfy robiacy zdjecia w podczerwieni (720nm) tylko nie chce ostrzyc... w srodku wydaje sie urwany jeden kabelek ktory szedl do plyty obiektywu +...
Inne Serwis :: 23 Gru 2006 10:31 :: Robert 1960 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 579

Podczerwień - obraz w świetle niewidzialnym.

... miec kamere "widzaca" w podczerwieni, zwykly aparat cyfrowy ma tam mala czulosc, zobaczysz swiecaca diode i to wszystko. Przy dobrej kamerze widac wiazke co prawda nie jest ona dluga i szeroka. Tzw. oswietlacze IR stosuje sie do kamerek IR aby w...
Inne Serwis :: 24 Lip 2007 18:23 :: Matitronik :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 2285

Pytanie. Dlaczego widzimy podczerwien w aparatach cyfrowych?

...Witam. Ja tylko z pytaniem. Dlaczego matryce aparatów cyfrowych i kamer widza podczerwień z diody podczerwonej albo z emisji łuków elektrycznych?? Skoro jest to światło niewidzialne to dlaczego konwertują je na fiolet widzialny dla człowieka?...
Optoelektronika :: 12 Gru 2010 01:39 :: MichalG. :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1920

Zobaczyć podczerwień. Czy jest na to jakiś sposób?

najprostsza, cz-b kamera przemyslowa i TV z wejsciem video. Do tego zasilaczyk 12V do kamery. Jako oświetlacz mozna zastosowac diody na podczerwien. Bedzie widno jak w dzien. Oczywiscie oglądać bedzie mozna tylko bliską podczerwien
Inne Serwis :: 29 Paź 2010 07:09 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 4029

cctv na ftp zniekształcenia nocą (falujący obraz)

...podczerwien lecz są to małe kamery KPC 139 i ich pobór przy odpalonym doświetleniu to 340mA tak ze zapas mamy spory z 5A. Na jednym zasilaczu tylko sisza 4 kamery a na reszcie po 3 wiec 4x340mA daje nam 1360mA a zasilacze 5A. Od puszki do ...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 23 Lut 2014 10:19 :: Qerek :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1957

Prośba o dobór rejestratora do monitoringu analogowego

Prośba o dobór rejestratora do monitoringu analogowego... się wszystkich o pomoc w wyborze najlepszego sprzętu w tej cenie oraz o sugestie co do rozmieszczenia kamer. Dodam że mojemu znajomemu nie chodzi o to żeby stworzyć profesjonalny system monitoringu, bo nie ma na to budżetu, raczej o stworzeni...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 18 Sty 2013 00:12 :: jokerpb :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2430

Detektor wad szkła płaskiego - szukam rozwiązania

... okoła kamery, około 100 sztuk na kole o srednicy 20- 40 cm, to wykrywało już wady przestrzenne, sądze ze pęcheż powietrza by też wykryło, gdyż ma on "okrągłe krawędzie", i napewno promień odbity pod odpowiednim kątem by trafił do kamery. jest ...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 12 Wrz 2006 11:53 :: bialy1 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2581

Tuning Neony UV pod podwozie

... by uzyć ich kilkudziesięciu! Ponadto oślepić fotoradar podczerwienią da się tylko w nocy. W dzień i tak całe wysiłki na marne, bo kamera "przestawia się" na światło widzialne i podczerwien wtedy nic nie daje. Generalnie w słoneczny dzie...
Samochody Archiwum :: 09 Lut 2007 20:29 :: Barti_x :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 8046

Odbiornik IR z myszy - informacje o odbiorniku

... dla Ciebie zastosować popularny i tani scalony odbiornik podczerwieni z serii SFH i jakąś bramkę. Wydaje mi się nawet że można gdzies było kupić kit do zdalnego sterowania na podczerwien :) EDIT: Znalazłem. Jest to kit AVT757 ([url=]...
Optoelektronika :: 17 Gru 2009 22:14 :: Kosur :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 993

Compaq Presario V6642EM - nie dziala pilot po reinstalacji

... Launch button i dziala poprawnie (tak jest napisane) Pilot dziala na 100% , przed instalacja dzialal. Dla pewnosci sprawdzilem baterie a w kamerze zobaczylem czy wysyla swiatlo- podczerwien. Nikt nie ma pomyslu, co moze byc nie tak?
Komputery Laptopy Software :: 28 Lut 2009 12:28 :: darekace :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1035

która dioda będzie lepiej widoczna w kemerce internetowej led czy IR?

...na tej [url=stronie] jest opisane jak przerobić kamerkę aby widziała tylko podczerwień. tam jest mowa o filtrze który trzeba ściągnąć z kamerki ale świecę diodą z pilota to widać to na ekranie tzn że nie ma tam tego filtra? Z czego lepiej zrobić...
Początkujący Ogólny :: 25 Lut 2013 11:36 :: WP_elewator :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1110

Włamanie na podwórko...

... kamerka w sumie nie jest droga, tylko jeżeli dorzucimy do tego jakiś rejestrator to już trochę drogo wychodzi. Może są jakieś kamerki które będą sobie w miarę radziły w ciemnościach i można by ją było podłączyć bezpośrednio do kompa?
HydePark :: 02 Lip 2013 09:48 :: Norek17 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 3024

Wspomaganie AF Aparatu cyfrowego "czymś" niewidzia

... i ma on night shot czyli ta podczerwien i w niej tez da sie robic fotki musze przyznac ze fajnie to wychodzi poprostu chce wzmocnic tylko ten efekt gdyz standardowo w aparacie swieci bardzo punktowo tak samo kamera ma ta funkcje ktora mam i ...
Optoelektronika :: 19 Gru 2005 08:02 :: raveland :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6709

Jak złapać gnoja, który rysuje samochody pod blokiem?

...a moze jednak taki zestawik ci bedzie bardziej odpowiadał? kamerke montujesz w lusterku. dodatkowo montujesz kilka diod na podczerwien aby oświetlic twarz goscia ( kamera wyłapie podczerwien jako normalne światło albo przynajmniej jako czerwone)...
Zabezpieczenia Pojazdów :: 25 Kwi 2005 20:58 :: leszek.b :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 5197

Układy do rejstracji niewyjaśnionych zjawisk.

...a ja bym proponowal "proste" glupie i skuteczne kamery na podczerwien + odpowiednie lustro tak aby jedna kamera miala widok na cale 360' a takie male off topick kiedys na elece byl news dot generatorow liczb losowych i teori swiadomosci...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 22 Kwi 2006 20:34 :: And! :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 4811

Noktowizor

...tylko taki co na "irda" dziala to mozna zrobic, poniewaz kazda kamera lapie troche pasma promieni podczerwonych, a najlepiej jeszcze do tago filtr zalozyc optyczny co tylko podczerwien puszcza dzieki temu bedzie mozna wzmocnic sygnal bez zbednego...
Ogólny Techniczny :: 12 Sie 2008 17:23 :: kuba-a :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 6355

Zabezpieczenie przegrzania sie lampy. Jak to zrobic?

... i wykluczyc 2 stany ciagle 1 i ciagle 0... poz tym jak chces wycentrowac diode na podczerwien??;) przeciez tego nie widac... tzn jakakolwiek kamera bys to zobaczyl pozdrawiam p.s. jescze wyjasnie dlaczego 1 i 0 musi byc wykluczone... to ...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 27 Maj 2005 17:34 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 3507

Budowa szkolnej tablicy interaktywnej.

... filmik z dzialania tego(chociaz nie wiem czy to bylo dokladnie to, bo kamera byla umieszczona nad ekranem). Chcialem sie pobawic najpierw z rysikiem na podczerwien, ale nie moge odpalic programu Touchlib:/ Postepuje tak jak jest napisane w i...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 31 Sty 2010 10:43 :: wiimote :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3248

Poprawne działanie pilota ?

Są ,są i to w wielu samochodach na podczerwien! Kamerą możesz sprawdzic - warunek , że jest na podczerwień!
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Mar 2011 14:06 :: milejow :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 651

Czy diody IRED, to takie jak są w pilotach (RTV)???

... takie jak są w pilotach (RTV)??? Tak diody ired to inaczej podczerwien, wiec smiało mozesz uzyc zamiennika takie same diody stosuje sie do oswietlenia terenu na którym są kamery oczywiscie te diody maja sens tylko noca w przypadku kamer,
Początkujący Serwisanci :: 09 Kwi 2005 09:38 :: mrrudzin :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 462

Modulator do połączenia komputera z TV

... mozna pobrac z 12V i dac stabilizator na 9 i juz chyba ze zalezy ci na ttym zeby kamera byla nezalezna od kompa,diody na podczerwien?tojuz wiem jaka kamerka, ale diody to raczej cos okolo 3V chyba ze sie myle,zobacz na stronkach firm sprzedajacych w...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 29 Sie 2009 17:25 :: irokez2 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 7836

Welltech modell 20070. Co to za urządzenie? Co można z tego zrobić?

...ostatnio dostałem takie małe użądzonko wygląda na odbiornik od kamery bezprzewodowej ma wyjście video i wyjścia r-l audio zasilane 12v ma 4 kanały a,b,c,d. sprzodu jest podczerwien reaguje na każdego pilota. teraz pytania co to dokładnie jest...
Inne Serwis :: 30 Sty 2005 01:37 :: m.m :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 982

Energooszczędny netbook MSI Wind U115

... C2D 2 GHz FSB 1066, Radeon HD3470, 320 GB, 4 GB ram, 17 cali, TV + Radio, pilot, podczerwien, BT, subwoofer, czytnik lini papilarnych, głosniki 4.1, kamera, mikrofon i wiele innych, laptop kupowany ponad 4 miesiące temu za 3000 zł. Na baterii...
Newsy :: 16 Kwi 2009 16:58 :: janko_wodnik :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 2627

[iPhone 3g] Nie działa czujnik zbliżeniowy

... na nową ale czujnik zbliżeniowy nie reaguje. Włożyłem inna taśme - również , zmieniłem płytę głowną i nadal lipa. Czy może to być jakiś systemowy błąd? Sprawdzając kamerą w innym telefonie czujnik na podczerwien nie było widać świecenia.
GSM Serwis :: 07 Lis 2012 22:05 :: misiekelk :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2808

Do wszystkich początkujących - "Jak zrobić robota"

... chyba troche denerwuja regularnie pojawiajace sie posty, w stylu "chcialbym zrobic robota, ma byc maly, lekki, z kamera i na gasienicach"... Otoz, drodzy poczatkujacy... NIE DA SIE zrobic robota w jeden czy dwa dni, bez zadnej wiedzy, prz...
Robotyka Modelarstwo :: 21 Gru 2010 23:34 :: DonQuijote88 :: Odpowiedzi: 167 :: Wyświetleń: 154596

Efekty laserowe i wykonanie projektora laserowego

...Kamery CCD swietnie widza czerwien i podczerwien (wkazdym razie lepiej niz ludzie) W moim obrazku widzisz jak ladnie swieci ten modul hitachi. W rzeczywistosci bylo duzo ciemniej :). VSS Amino i mowil ze wy macie 630nm a nie 650 a miedzy tymi...
Optoelektronika :: 25 Paź 2007 17:38 :: And! :: Odpowiedzi: 1068 :: Wyświetleń: 258086

czy da rade z latarki led zrobic doswietlacz ir?

myslalem o tym [url=]Link lub o [url=]Link tylko ktora latarke do tego? moze taka [url=]Link albo [url=]Link a moze jakos laserpointera da rade na ir przerobic?
Optoelektronika :: 04 Lut 2011 12:30 :: mperlak :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1571



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: pompa vaillant palio silnik nubira złącze pralka ariston schemat kupic kable fiat radio podłączenie trzy fazy elektrozawór bosch licznik działki repeater konfiguracja mercedes sprinter router firmware samsung telewizor router ford galaxy wyciek wody pralki access point
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group