karte cyfrowy polsat

Znaleziono około 218 wyników dla: karte cyfrowy polsat
  • Problem z cyfrowym polsatem

    witam mam taki problem :w domu jest cyfrowy polsat kupilem konwenter twins i podlaczylem do niego palsat i telewizje na karte N dzialaja dobrze tylko z cyfrowego polsatu zniknely nie ktore programy np.tvp1 jest a tvp2 nie ma.z gory dzieki za pomodz Zniknęły po wymianie konwertera? Podaj jakie...

    RTV Użytkowy GKVIDEO   21 Mar 2010 14:27 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3448
  • cyfrowy polsat na wyspie uk

    sprobuj wyjac na chwile karte przy wlaczonym dekoderze i zaraz wloz ja spowrotem, jesli nie ruszy wylacz dekoder z gniazdka i jeszcze raz to samo, jesli to nie pomoze to trzeba ponowic sygnal, dzwonisz pod numer 22/2127222 po zgloszeniu automatu wybierasz 6 i wklepujesz numer karty z klawiatury telefonu...

    SAT i DVB-T Serwis adiplo   19 Maj 2009 07:04 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 16643
  • Cyfrowy Polsat czy Telewizja N?

    Ja miałem Cyfrowy Polsat płaciłem przez dwa lata 35 złotych, później 37 i ostatnio przysłali jakieś reklamówki i na karteczce małym druczkiem ze podnoszą o 2 złote ale jeśli sie wysle umowe podpisana to zostaje 37, nie zauwazylem tego i przez kolejny rok placilem 39.99. Mało tego 4 m-ce przed rozwiazaniem...

    Ogólny Techniczny jarosławj   12 Maj 2011 22:10 Odpowiedzi: 61    Wyświetleń: 40188
  • Tuner cyfrowy polsatu Sagem

    Witam Posiadam tuner cyfrowy polsatu,posiadam rowniez karte do niego tylko ze nie aktualna i mam pytanie czy jest jakas mozliwosc odblokowania tego tunera tak aby dalo sie ogladac podstawowe niekodowane programy na tym tunerze?? Pozdrawiam rkris

    SAT i DVB-T Serwis FTM   04 Mar 2006 10:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1216
  • Jak połączyć cyfrowy polsat z kompem?

    Witam. mam cyfrowy polsat w domu odbierany przez model echostara, i karte tv w kompie WinFast TV2000xp. ta karta ma tylko wejscia -> na antene naziemna, s-video i video podlaczane przez cinch. natomiast dekoder ma euro wyjscia. podlaczylem poprzez modulator s-video w modulatorze i s-video w kompie...

    SAT i DVB-T Serwis korrus666   30 Mar 2008 22:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1770
  • Dekoder Samsung DSB-S305G Cyfrowy Polsat

    Witam, także posiadam taki dekoder z cyfrowym polsatem i już od samego początku miałem problemy... 1sza rzecz to brak kilku kanałów (mam pakiet familijny) a TVP, TVP2, discovery, animal planet i kilka innych wogóle nie odbiera (wogole brak sygnalu na tych kanalach) - nie wiem czy może to być spowodowane...

    SAT i DVB-T Serwis Artur k.   28 Gru 2008 14:43 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 149676
  • Cyfrowy Polsat LNB włączone czy wyłączone?

    Witam, tak sie zastanawiam, szukalem,ale nie moge konkretnie znalezc, mam pytanie odnosnie zasilania LNB, powinno byc ustawione na tak czy nie, posiadam dekoder mini, cyfrowy polsat, mieszkam za granica, aktywowalem karte, czekalem, czekalem, ale nic sie nie zmienilo, tzn, caly czas mam brak sygnalu...

    SAT Technika Satelitarna GKVIDEO   04 Maj 2009 22:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 18983
  • Podłączenie Cyfrowego Polsatu do Komputera

    Witam Chcialbym polączyć Cyfrowy Polsat z Komputerem. W komputerze mam karte graficzną GeForce 8600 GTS. Brak karty telewizyjnej. Czy jest możliwość podłączenia dekodera do komputera przez kabel (SVHS+jack stereo-EURO). I czy to wolgle bedze działało (obraz i dzwiek). Z gory dziekuje wszystkim...

    RTV Użytkowy matis057   17 Sie 2010 21:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2122
  • Dekoder Cyfrowego polsatu a Komputer stacjonarny

    Witam serdecznie otóż mam wiele pytań co do podlączenia Dekodera Cyfrowego polsatu do komputera , jak to wszystko zmontować i parę innych pytań 1.Otóż antena cyfrowego polsatu ma jedno wyjście na kabel analogowy i czy ten kabel mogę przeciąć i podłączyć do trójnika żeby z niego sygnał szedł na 2...

    RTV Użytkowy Drozdi233   15 Cze 2012 22:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2141
  • Dekoder z cyfrowego polsatu do kompa

    Witam tak jak w temacie, jak podłącze dekoder z cyfrowego polsatu przez modulator antenowy do kompa to jaki dostanę obraz ( jakościowo) , jakiego programu mam użyć,Na dekoderze wiem że będe mógł nagrywać, ale czy będe widział na kompie co nagrywam? Ten modulator mam na oku a tą mam karte w kompie:...

    Połączenia urządzeń bienek234   24 Wrz 2013 07:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1176
  • Cyfrowy Polsat - Internet od cyfrowego polsatu

    Oczywiście, że źle szukasz. Oferta na kartę jest elastyczna i za 45 zł można mieć bez limitu. Ale najtańsza czyli no limit jest oferta RBM na kartę, starter RBM II new za 9 zł doładowany za 50 zł przedłuża konto na 100dni. Co m-c włączasz pakiet LTE bez limitu na 30 dni. Kasaz doładowania zostaje na...

    Sieć Internet - Dostęp Astreuz   25 Sie 2015 20:20 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 399
  • TV Polonia, jaki tuner cyfrowy.

    polecam Fergusony. Na allegro niskie modele widziałem nawet za 50zł! Jak chcesz sie pobawic w edukacje to jak jest jakiś pakiet w emu to na ferdki zawsze wychodzą softy. Jeśli chodzi o sagema. Musiał byś sobie załatwić jakoś karte (np. starą polstau możesz jo dostać za darmo jak masz kumpli którrzy mają...

    SAT i DVB-T Serwis Gość   09 Paź 2006 16:47 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1907
  • cyfrowy polsat czyda sie rozdzielić sygnal polsatu na dwa TV

    z wczsniejszych wypowiedzi wynika ze da sie rozdzielić sygnal polsatu na dwa TV :potrzeba dwa dekodery i konwrter z dwoma wyjsciami Moje pytanie brzmi :1) czy drugi dekoder może być dowolny czy tez musi być polsatowski 2)wiem że drugi dekoder też musi mieć jakąś karte polsatu ,czy aby zdobyć...

    SAT i DVB-T Serwis Mir   18 Gru 2006 22:43 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 19270
  • Cyfrowy Polsat - znowu. Czy dekoder może być dowolny? Karta, bezpłatne programy?

    z wczsniejszych wypowiedzi wynika ze da sie rozdzielić sygnal polsatu na dwa TV :potrzeba dwa dekodery i konwrter z dwoma wyjsciami Moje pytanie brzmi : 1) czy drugi dekoder może być dowolny czy tez musi być polsatowski 2)wiem że drugi dekoder też musi mieć jakąś karte polsatu ,czy aby zdobyć...

    SAT i DVB-T Serwis kriss51   25 Lis 2006 15:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1957
  • Jak podlaczyc POLSAT CYF na kompa?

    Czytalem posty na ten temat ale troche za duzo jezyka technicznego. Mam cyfrowy polsat i poprzez tuner ogladam go na ekraie TV mam dwa pytania. 1. Jaka karte kupic do komutera aby korzystajac z drugiego wyjscia w tunerze ogladac na ekranie monitora telewizje ( wiem ze to bedzie ten sam kanal co na...

    SAT i DVB-T Serwis szumo   23 Lut 2008 01:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1446
  • Zakupiony dekoder polsatu bez karty.

    Witam!! Szukam caly czas, ale nigdzie pomocy nie znalazlem. Od kilku dni stalem sie posiadaczem dekodera Samsung DSB-cos tam w Cyfrowym Polsacie. Kupilem go niestety bez karty. Mam inna karte oplacona - Cyfrowy Polsat, ale nie wspolpracuja ze soba, poniewaz nie sa sparowane z tego co wyczytalem. Czy...

    SAT i DVB-T Serwis matzg   18 Sty 2009 11:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6706
  • internet z polsatu cyfrowego na modemi od blueconnect

    witam posiadam modem iCON 225 od bluconnecta z ktorego sciagne simlocka w sklepei ery i teraz pytanie czy moge go wykorzystac zeby wlozyc do niego karte od ineternety z cyfrowego polsatu? wystarczy jakis standardowy soft od producenta modemu czy to polsat musi udsotepnic jakis swoje oprogramowanie? z...

    Sieć Internet - Dostęp Rebus111   04 Gru 2010 21:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1948
  • >>> Cyfrowy polsat na 2 tv <<<

    na allegro i nie tylko był w sprzedaży taki dzielnik karty nawet na 4 odbiorniki.Do plastikowego pudełka -czytnika wkladalo sie aktywna karte natomiast do odbiornika-dekodera karte wykonana z laminatu ze stykami .Wszystkie karty laminatowe sa polaczone za pomoca kabla telefonicznego 4 zylowego z tym...

    SAT i DVB-T Serwis pajo21   30 Gru 2005 15:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4953
  • Kilka rad dla LAIKÓW instalujących Polsat Cyfrowy

    Witam Ja zaś ustawiałem antene poprzez karte cyfrową DVB posiadam karte VisionPLus 1020A i poszło mi to ustawianie szybko. Robiąc to pierwszy raz w życiu zajeło mi to 2h :) Pozdro

    SAT i DVB-T Serwis krzysiek   05 Kwi 2005 20:37 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 4962
  • Polsat Cyfrowy - wymiana dekodera

    chodzi o Cyfrowy Polsat. Dzięki jesteście wspaniali, już chyba wszystko wiem co mi potrzebne. Karta ocalała bo spalił się tylko tył dekodera, przód troche się przytopił ale karte da się wyciągnąć. W poniedziałek wycieczka do dystrybutora.

    SAT i DVB-T Serwis Brodi   09 Lut 2007 23:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3715
  • Cyfrowy Polsat w Packard Bell SW61-203

    Witam, mam karte telewizijna dvb flyTv express m5 i w jaki sposob do tej karty podłączyc tuner polsatu cyfrowego? Zeby bez problemu odtwarzał na laptopie Packard Bell EasyNote SW61-203? Pzdr

    Komputery Hardware lec   24 Maj 2008 18:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 810
  • Cyfrowy Polsat - Inny Dekoder

    Witam Serdecznie Moj problem wyglada nastepujaco: Uszkodził mi sie dekoder Polsatu Echostar DSB-616, niestety byl juz po gwarancji i nie mialem co liczyc na naprawe, wiec kupilem na wlasna reke inny dekoder Echostar DSB-717. Podlaczylem, zlapalem sygnal, wyszukalem kanały, ale na ekranie pojawił sie...

    SAT i DVB-T Serwis Myrek1   20 Gru 2008 16:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4302
  • Ferguson HF8800HD Cyfra+ i Polsat cyfrowy

    Witam mam fergusona HF8800HD mam w tej chwili włożoną kartę CYFRY+ mam zamiar dokupić moduł CAM cyfrowego polsatu i karte mam pytanie czy ten dekoder będzie dobrze współpracował z dwoma platformami ? bardzo proszę o odpowiedz. widziałem kolega w kilku miejscach pytał - odpowiem wprost sam moduł...

    SAT i DVB-T Serwis bormankaz   28 Sty 2010 12:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3794
  • Samsung UE32D6500 i moduł common interface w telewizji N na karte jak Aktywować

    Witam wszystkich . Chciałem się podzielić swoim problemem i zapytać o radę. Mój problem polega na tym że zakupiłem telewizor samsung UE32D6500 wraz z modułem common interface ( CI) Do tego zakupiłem Telewizje na kartę N. Od dawna mam Antenę satelitarną skierowaną na Hot Bird 6/8/9 at 13.0°E. Dodam...

    SAT i DVB-T Serwis galuszek   13 Lut 2012 01:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10057
  • cyfrowy polsat - oglądanie cyfrowego polsatu w laptopie

    Ok, załóżmy że mam karte ale czy ona przekaże obraz hd, bo laptop jest hd i dekoder również.

    Połączenia urządzeń michal_natalia   24 Sty 2013 13:28 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2211
  • Podział Cyfrowego polsatu na 2 TV

    Mam dekoder polsatu Thomson DSI30PO z nieaktywna karta polsatu. Chce uaktywnic sobie tylko karte i podzielic sygnal na dwa TV ale tak zeby na kazdym mozna bylo ogladac co innego. Jakie sa tego koszty, co potrzebuje aby moc tak rozdzielic sygnal ?? Jestem laikiem wiec prosze w prstym jezyku mi to wyjasnic.

    SAT i DVB-T Serwis marcin.koz2910   04 Paź 2006 14:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5835
  • Samsung DSB-S305G a telewizja na karte

    Witam, zamierzam kupic sobie starter tv na karte. Został mi po cyfrowym polsacie dekoder Samsunga DSB-S305G i w związku z tym mam pytanie czy tv na karte bedzie na nim działać. Z góry dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam

    SAT i DVB-T Serwis Unimorex   01 Sty 2009 11:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1892
  • Nieprzysłanie karty do cyfrowego polsatu

    Mam nastepujace pytanie czy moge zadac zwrotu abonamentu za polsat cyfrowy jezeli do dzis mi nie przyslali karty w nowym systemie kodowania a wiekszasc kanalów jest juz wyłoczone .Jak dzwonilem do nich to powiedzieli ze karte wysłali na poczatku wrzesnia tylko ze nikt jej nie podjoł na poczcie i ze...

    SAT i DVB-T Serwis serwis_sat   15 Paź 2005 15:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 879
  • Echostar dsb 616 - brak kanalow polsatu

    Masz troche za bardzo skręcony konwerter,ustaw go w pionie lub przekręć o 5 stopni. Co do reszty to wybiesz w opcjach ustawienia fabryczne i potem opcje cyfrowy polsat. Jak to nie pomoże to ustaw kanał 11 i czekaj aż Ci łaskawie raczą aktywować karte. Miałem u klienta taki problem i pomogło ustawienie...

    SAT i DVB-T Serwis krokodyl_one   22 Lut 2006 12:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1473
  • Philips 3010 jak wgrac karte z softem cyfra+ 05.02

    Dziękuję jeszcze raz za pomoc! Było trzeba ściągnąc lsoft z netu i wgrac go ręcznie. Mam kolejne pytanie Jestem też abonetem cyfrowego polsatu i czy dało by się w jakiś sposub zrobic żeby dekoder ten działał na kartę polsatu? Jest potrzebny jakiś soft ? Jak tak to jaki?

    SAT i DVB-T Serwis DanielKiller   18 Cze 2006 18:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1635
  • Cyfrowy polsat. Nie działają kanały. Usługa niedostępna.

    witam .sprawdz karte ,antene ,przewód antena tuner ,pozniej czy zaplaciles abonament. na koniec sprawdz czy w twoim paszporcie polsatu nie wygasla data waznosci:)

    SAT i DVB-T Serwis huk90   13 Lis 2006 00:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2671
  • Cyfrowy polsat + tuner

    poniewaz troszke mnie to olsnilo, gdyz w kilku miejscach spotkalem sie wlasnie z tym ze tunery z gornej polki wlasnie bez brpblemu pracuja z kartami polsatu, ale w wiekszosci pisali tak ludzie ktorzy mieli wlasnie taki tuner do sprzedania :) jest to prawda ALE musisz mieć wycjągnięty z tunera klucz...

    SAT Technika Satelitarna _PREDATOR_   17 Lip 2008 16:53 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 6835
  • Czy można przerobić dekoder cyfrowy polsatu?

    Witam wszystkich. Nie wiem czy to temat na legalu. Siadł mi dekoder Cyfry+ ale mam stary z Polsatu. Włożyłem w niego karte Cyfry ale to nie chodzi. Idzie to jakoś obejść?

    SAT i DVB-T Serwis szmandab   13 Wrz 2008 19:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5772
  • Nowy system kodowania polsatu...

    Witajcie drodzy forumowicze odnosnie zman systemu kodowania to jest na forach innych niz to wiele spekulacji, moim zdanie zmiany systemu polegają na wymuszeniu na osobach nie legalnie odbierajacych sygnał satelity do zakupu tunera wraz z pakietami i uzaleznieniu sie od płacenia abonamentu, druga cecha...

    SAT i DVB-T Serwis alecsandrus   27 Lis 2008 23:07 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6394
  • Telewizja na karte- a co z polsatem?

    Witam, Polsat2 nadawany jest już w nowym systemie kodowania Nagra3cały Cyfrowy Polsat przechodzi na ten system kodowania,a co do Cyfry to tez zmienili system na Seca4 i można oglądać na dzień dzisiejszy tylko "legal".

    SAT i DVB-T Serwis matzg   13 Gru 2008 18:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4575
  • aktywacja cyfrowego polsatu za granica

    slyszalam ze cyfrowego polsatu nie da sie aktywowac przez internet...czy ktos tak zrobil??? moze z tv na karte jest inaczej...

    SAT Technika Satelitarna daaissy-turcja   12 Sty 2009 09:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 11636
  • Dekoder Samsung DSB-h370G Cyfrowy Polsat, nowy soft

    Witam. Pytanie jak w temacie dotyczy softu do ów dekodera. Mianowicie, czy istnieje soft, który mogę wgrać zamiast już istniejącego po to żeby bez problemu włożyć do niego karte np cyfry+. Drugie pytanie: czy jak wgram nowy soft to nadal będzie pracował dekoder ze sparowaną kartą polsatu. Pozdrawiam

    SAT i DVB-T Serwis dzac4   05 Gru 2009 13:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4603
  • jaki kupić tuner SAT (DVB-S2)

    ARIVA 102mini Rozumiem że wystarczy, że włoże do niego karte cyfrowego polsatu i wszystko będzie działać ? Budżet, funkcje ? Które funkcje są warte uwagi ? Ja chciałem kupić taki do 20 zł bo ok. 250 zł za takie coś to nie na polski rynek płac pieniężnych. Polsat oferuje dekoder HD za 1 zł....

    RTV Co kupić? Fotodetektor   23 Sie 2014 06:10 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4101
  • Czy można już zakupić samą kartę cyfrowego Polsatu??

    mozna wyjąc karte z sagema p2c i wlozyc ja np do dm7000s lub jakiegokolwiek dreamboxa/dbox2 na linuxie + odpowiednie emu i wszystko działa. Dodano po 1 mozna wyjąc karte z sagema p2c i wlozyc ja np do dm7000s lub jakiegokolwiek dreamboxa/dbox2 na linuxie + odpowiednie emu i wszystko działa....

    SAT i DVB-T Serwis pietkad   29 Wrz 2006 08:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3271
  • Co potrzeba do oglądania?

    O rozkodowaniu zapomnij na jakis czas. To juz ostatnie dni kiedy to dziala. W przyszlym roku moze znow cos ruszy w tym temacie. Mozesz teraz korzystac z sharingu, ale tylko na serii AF. Nowsze FXy sie do tego nie nadaja, maja niedopracowany soft. Wlasciwie to do sharingu wygodniej miec tuner z sieciowka...

    SAT Technika Satelitarna Doominus   14 Lis 2008 21:07 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3141
  • Dreambox 500s i Telewizja na Karte

    Dzieki za odpowiedz. Tak, z wlasciwego transpondera, czyli 11393 V na hotbirdzie. Jakosc sygnalu 90% Zreszta wszystkie trzy: telewizja na karte, cyfra + i cyfrowy polsat z tego samego transpondera nadaja tylko kodowaniem sie roznia, prawda? Pozdrawiam

    SAT i DVB-T Serwis camilozeta   21 Sty 2009 15:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5235
  • Cyfrowy Polsat DSB-717 - nie odbiera sygnału pilota...

    tez mialem podobny problem z echostarem dsb717 i telewizorem lcd firmy beko(tzn pilot od dekodera nie reagowal) ale juz zrobilem: wylaczylem go z gniazdka wyjalem karte, wlaczylem go i ponownie wrzucilem do niego karte....... i dziala :) nie potrafie tego wytlumaczyc na jakiej to bylo zasadzie no...

    SAT i DVB-T Serwis sonic28   04 Lis 2009 13:28 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 11973
  • Naprawa ustawień huawei e398 LTE

    Ostatnio zmieniałem ustawienia aby móc obsługiwać karte Aero2 (o dziwo na vista działał internet przez program CP, a na xp nie chciał). Ustawienia zmieniłem w programie top_netinfo. Teraz jak wsadziłem spowrotem karte cyfrowego polsatu do modemu, i chcę właczyć internet przez program CP, to nie mam...

    Sieć Internet - Dostęp 4muchy   22 Cze 2013 08:50 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 651
  • Zte MF63 vs Cyfrowy Polsat

    w 1szym punkcie obslugi klienta powiedzial mi zeby w APN wpisal internet.cp brak uwierzytelnienia i nic nie pomoglo w 2gim punkcie multi.internet to samo! po uaktywnieniu tych 2 prob i szybkiej konfiguracji wciaz brak rezultatow! przy probie polaczenia wyskakuje mi abym wlaczyl roaming ale wchodze...

    Sieci Początkujący abcdIX   18 Kwi 2016 22:43 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 11091
  • Trudna decyzja z telewizja cyfrowa

    Panowie! Mam wielki problem! Przynajmniej dla mnie on jest wielki dla niejednegto wyda sie banalnie prosty. Mam zamiar kupic sobie cyfrowy polsat (zadna rewelacja ale mozna sobie poogladac). I chce zeby mozna bylo ogladac na TV i na laptopie. Problemem jest to ze chcialbym zeby mozna bylo na kazdym...

    SAT i DVB-T Serwis meloch   04 Lis 2006 22:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1595
  • Instalacja cyfrowego polsatu

    no wiec wzialem do siebie ten tuner. podlaczylem pod antene cyfry + :), no i znalazlo 400 kanalow, sygnal tez ok, ponad 70%,ale nie dzialaja poslkie kanaly ;/. pokazuje ze te kanaly nie sa w abonamencie... Ten dekoder byl kupiony pod koniec grudnia, a dopiero teraz jest podlaczany i chyba karte zablokowali......

    SAT i DVB-T Serwis Preskaler   02 Paź 2007 18:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 7894
  • cyfrowy polsat - podłaczenie do karty PC-TV

    Kabla nie przerabiaj - nic z tego nie wyjdzie Poszukaj jakiś modulator zewnętrzny lub wykorzystaj jakiś magnetowid, Zasada jest jedna, z tunera na wideo ( lub modulator ) kablem euro, na wideo ustawiasz line In a dopiero z widea kablem antenowym na karte TV Wywal te wykrzykniki z tematu

    SAT i DVB-T Serwis Hucul   23 Lis 2005 00:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1340
  • cyfrowy polsat - brak niektórych programów

    Próbowałem wkładać i wykładać karte... wyłączałem z sieci... dalej to samo... no może niedokłanie... nie mam już Polsatu Sport... Polsat Sport Extra jeszcze sie trzyma

    SAT i DVB-T Serwis Henry(k)   06 Kwi 2008 19:29 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 59022
  • Polsat Cyfrowy - problem z instalacją

    Jeżeli antene masz dobrze ustawioną i tuner jest odpowiednio skonfigurowany to karte powinni Ci uaktywnić bardzo szybko(trwa to kilkanaście minut)

    SAT i DVB-T Serwis megakreator   30 Lis 2008 21:57 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 21271
  • Cyfrowy polsat?

    jest jesze lekarstwo na zablokowany tuner tylko musz wyciągnąć box key i wgrać na karte.wtedy FTA zaświecą.tylko musisz mieć programator i troche sie znać na tych sprawach.pozdro

    SAT i DVB-T Serwis fantazja1   01 Wrz 2006 16:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4761
  • Cyfrowy polsat + katra sat

    z tego co pisze to ma polsat na tależu po cyfrze i karte sat. Trzeba zrobić tak jak pisze kolega (at)gothye lub zastosować rozgałęznik sat ale bedzie mozliwość odbierania kanałów na dwóch tunerach równocześnie tylko z jednej polaryzacji,jeżeli jeden tuner przełączy się na inną polaryzacje to drugi tuner...

    SAT i DVB-T Serwis pajo21   07 Lis 2006 00:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1264
  • koniec lojalki w Cyfrowym Polsacie - co dalej???

    do cyfry mozesz uzyć philipsa który posiadasz ,wystarczy zakupic karte cyfry legalnie. jesli chodzi o oglądanie na dwóch telewizorach to jest to mozliwe ale na obu telewizorach bedzie ten sam kanał chyba ze zastosujesz splinter do karty( rozgałęzia uprawnienia łacznie do 6 dekoderów) oczywiscie drugi...

    SAT Technika Satelitarna fidzo   28 Maj 2008 22:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3838
  • Jak rozdzielić Cyfrowy Polsat?

    cze słyszałem ze są takie tunki z wsadem na moduły i one sobie szczytują karte i w taki sposób morzna rozdzielić ale ponoć tylko dwa tak można bo przy wiekszej ilosci się wiesza

    SAT i DVB-T Serwis okulik   05 Sty 2007 09:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6737
  • Cyfrowy Polsat na kompie

    Witam Mam nastepujacy problem. Otóż mam w domu cyfrowy Polsat i chcialbym go miec takze na kompie :) Chodzi tylko i wylacznie o nagrywanie programów bo od ogladania jest TV :) Mam karte WinFast TV2000 XP RM. Pytanie: Jakimi kablami to podlaczyc zeby bylo ok ?? Prosze najlepiej o jakis link...

    Komputery Hardware Max_23   11 Lut 2007 14:32 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3160
  • Czy na tunerze FERGUSON AF-6318CR pojdzie Cyfrowy Polsat?

    To wielkie wejście pod tym małym na karte..

    SAT i DVB-T Serwis michcio   23 Gru 2007 21:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4690
  • Tuner cyfrowego polsatu DSB-S305G

    Witam Posiadam tuner Samsung DSR 7000 i dzwonili dzis do mnie ze go chca wymienic (wiadomo dlaczego). Czy jak od czerwca przestane odbierac na nim sygnal,a nie wymienie dekodera, czy da sie jakos przeprogramowac ta karte ktora teraz mam. Jest to karta czarno zolta. Ale niebieska tez mam gdzies.

    SAT i DVB-T Serwis meloch   21 Cze 2008 11:40 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 8034
  • Cyfrowy polsat

    czytałem że da się przerobic karte tak aby można było oglądać wszystkie programy. I tutaj mam pytanie: czy jak przerobie kartę to muszę mieć jakiś aktywny abonament?? czy nawet jak mi się skończyła umowa i włożę taką karte to to będzie działać?? Pozdrawiam , KrzysztoF

    SAT Technika Satelitarna _PREDATOR_   25 Maj 2008 13:33 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 6716
  • Dekoder Cyfrowego Polsatu Echostar - brak sygnalu

    Witam. Ale na początek wyciąg karte i włóż spowrotem. Sprupuj dać mu wyszukiwanie(wszystko- czyli wszystkie transpordery). Może to pomoże.

    SAT i DVB-T Serwis krzysiek12sos   10 Sie 2008 23:05 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3513
  • Umowa z cyfrowym polsatem sie konczy. Czy bede mogl ogladac?

    jeśli ktoś chce mieć prawie darmo kanały TVP1, TVP2, TVN, TVN7, to polecam Telewizja na karte za 50 zł przez 3 miesiące TVN Turbo, TVN 24, TVN Meteo, Disney Chanel i pare innych, przy opłacie za rok można mieć te dodatkowe kanały za 120zł.

    SAT i DVB-T Serwis bogdanzieba   16 Paź 2008 17:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 11259
  • Jaki tuner do Cyfrowy Polsat i Nka.

    I jak zaloze ten twin to czy bede potrzebowal jakas karte do tego nowego tunera czy cos? Zastanawiam sie jaki kupic LINBOX 7819CRCI czy jakiegos fergusona 6900 albo 6600 co by bylo dobre w cenie ok 300zl zebym mogl wgrywac softa np z dysku usb?

    SAT Szukam Doominus   07 Gru 2008 19:59 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4735
  • Cyfrowy Polsat - Blokada rodzicielska od 22 do 7.Da się tak?

    wyższa logika z tego co widze... jak narazie dam sobie spokoj z robieniem czegokolwiek (2 klasa technikum el. dopiero) i pozostaje mi tylko wyciagac karte z dekodera :) Pozdro i dzieki za odpowiedzi

    SAT Technika Satelitarna rickoo69   26 Sty 2009 21:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7501
  • Czy dekoder nTV może pracować na karcie cyfrowego polsatu?

    Wiem że w polsacie idzie w ten sposób sparować karte z in nym dekoderem

    SAT i DVB-T Serwis dzac4   26 Kwi 2009 19:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3460
  • Cyfrowy Polsat na telewizorze i komputerze?

    Musisz mieć karte, z wejściem video, ale i tak będziesz mógł na komputerze ogladac tylko to co leci na tv.

    SAT i DVB-T Serwis dawidbergandy   30 Sie 2009 20:06 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2842
  • SAMSUNG DSB-S305G i kabel RS232(Cyfrowy Polsat)

    Przapraszam kolegów za tak długiei milczenie ,ale było mi wstyd,jednak zdecydowałem sie napisac.padłem ofiara wielkiej ściemy przaez mojego kumpla.Skurczybyk mia tak przyciętą aktywną karte ze nawet po zdjęciu obudowy nie było jej widać w czytniku,a ja głupi palant ten kit głupi łyknąłem.Prawda wyszła...

    SAT i DVB-T Serwis Accura   01 Sie 2009 04:51 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 13920
  • HP Pavilion dv7 - jak podłączyć Cyfrowy Polsat?

    A wogóle to zapomnij że tak podłaczysz. O HDMI też bo to są wyjścia. Nie wiesz czasami gdzie wciszniesz karte dekodującą? owszem może są takie na lptopa ale cena kosmos.

    Komputery Laptopy Hardware stas256   05 Gru 2009 23:54 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5389
  • Cyfrowy Polsat + Telewizja na kartę czy mam dorby konwerter?

    Witam! Chciałbym mieć w domu cyfrowy polsat jak i telewizje na karte na jednej antenie i glowicy. Wiem, ze do takich czynnosci sluzy glowica tzw. "TWIN". Znalazlem taka w domu ale nie wiem do konca czy sie nadaje. Zdjecia ponizej przedstawiaja tą glowice. Mam pytanie czy glowica ta nadaje sie...

    SAT i DVB-T Serwis Doominus   09 Gru 2009 14:29 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4597
  • Problem z jakoscia sygnalu w Telewizji na karte!

    otoz cyfrowy polsat dziala bez zarzutow jest tam dekoder bodazje Echostar i w tym dekoderze pokazany jest tylko poziom sygnalu nigdzie nie ma jakosci. Na cyfrowym polsacie poziom wynosi okolo 85% brak wyswietlen jakosci i tu dzialo wszystko moze niektore przycinaja. Na TNK poziomi powyzej 98% ale...

    SAT i DVB-T Serwis Piotr B   02 Sty 2010 20:05 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5675
  • Pinnacle PCTV Sat Pro PCI 450I + Cyfrowy Polsat + Monitor 19

    Witam posiadam antenę satelitarną Cyfrowy Polsat + dekoder cyfrowego polsatu. W drugim pokoju planuję podłączyć telewizje satelitarną z tej anteny cyfrowego polsatu do komputera. Chcę odbierać cyfrowy polsat w telewizorze i jednocześnie kanały FTA na komputerze. Chcę oglądać kanały FTA. W komputerze...

    SAT Początkujący masaro1   26 Paź 2010 21:49 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2480
  • [cyfrowy polsat] dekoder hd 5000, m100 i inne karty

    Witam mam takie pytanie dostałem te oto dekodery na 6 miesięcy. Jednak czy mogę włożyć do nich jakąś inną karte? czy nie bardzo? i co potem z nimi zrobić po skońćzeniu umowy

    RTV Użytkowy flipek87   17 Paź 2011 17:02 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 16973
  • Cyfrowy Polsat mini HD2000

    , wszystko jest dobrze podlaczone bo w innym pokoju mam TV na karte i dziala A ten dekoder polsatu jak masz połączony z anteną? Idzie osobny kabel do konwertera czy zastosowane są jakieś rozdzielacze? Proponuje jeszcze w menu wyszukać aktualizacje odbiornika i ją włączyć. Tak, jest oddzielny kabel,...

    RTV Użytkowy czerela   18 Kwi 2012 12:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4403
  • Dekoder do Cyfrowego polsatu i nie tylko.

    Na tą chwile nie dysponuje taką gotówką. A telewizor z HDMI już mam tylko używam go jako monitora w innym pomieszczeniu. Da rade cos z telewizją naziemną + na karte? FERGUSON ARIVA 150 COMBO 5130?

    RTV Co kupić? Mizuki   02 Lis 2012 13:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1143
  • Internet Cyfrowy Polsat - opinie

    Mam do was pytanie, jest możliwość włożyć kartę (sim) do aparatu telefonicznego który obsługuje internet jako modem i ruter.Mam popsuty modem i płace abonament 50zl/mc za darmo, bo daja wadliwy sprzęt, ciagle padaja wejscia antenowe nie wazne w jakim modelu droższym czy tańszym. ale jak wkladam karte...

    Sieci Co Kupić almatrah   22 Gru 2015 23:43 Odpowiedzi: 191    Wyświetleń: 143848
  • Dekoter z Cyfrowego Polsatu HD 5000

    Witam Wymieniłem Moduł cam na Dekoder HD 5000 Problem tkwi w tym że trzeba go odblokować przy pomocy drugiego Dekodera karty Wyjmuje karte z mojego dekodera i przekładam do głównego a tam Wyskakuje komunikat: Dekoder dodatkowy Multiroom został odblokowany. Włóż kartę z dekodera dodatkowego o...

    SAT Początkujący Madriks   25 Lip 2013 10:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 9156
  • Cyfrowy Polsat - Jak wylaczyc roaming na karcie sim!

    Witam. Mam problem z routerami mobilnym ze nie laczy sie z netem w CP a mianowiscie nie chce sie laczyc poniewaz na karcie sim jest aktywny roaming gdy inne karty sim roznych operatorow maja go wylaczone i tu tkwi problem z moj mobilnym routerem ze mysli ze jest za granicami kraju!!! i nie ma na nim...

    Sieci WiFi slaby17   14 Mar 2014 22:49 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2655
  • Telewizor z DVB-S jak połaczyć z tv satelitarną?

    Tak się składa, że posiadam karte cyfrowego polsatu. Wystarczy obojętnie jaki moduł czy musi być jakiś specjalny do tego?

    RTV Użytkowy corny-prv   08 Maj 2014 10:14 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1026
  • Cyfrowy Polsat - Wybór internetu.

    Trzeba porównać mapę pozwoleń na BTSearch z mapą zasięgu Play-Technologia LTE na zewnątrz/wewnątrz budynków. Pozwala to zweryfikować te BTS-y, brak zasięgu wskazuje te nieczynne. Podobnie z innymi operatorami. widzę, że ten link do regulaminu Play i neta LTE bez limitu za 9,99 zł wzbudził zainteresowanie....

    Sieci Początkujący Starkes   10 Lip 2014 07:10 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 1992
  • cyfrowy polsat lte pakiet nocny nie jest naliczany

    Witam posiadam internet od CP Lte bez limitu 20 GB.Mam wykupiony pakiet nocny dzis sciagałem od 1:00 do 7:00 plik 25 gb i transfer podstawowy sie skończył a nocnego dalej mam 100gb.na karte sim przyszła wiadomocs o 3:30 ze skonczyl sie transfer.A na stronie CP w histori połaczen pokazuje ze sciagalem...

    Początkujący Naprawy albreht1523   04 Cze 2015 16:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 222
  • Inernet. Cyfrowy Polsat, LTE -

    Postaram się uratować twoją sytuację czyli mam dla ciebie koło ratunkowe czyli ofertę Play z internetem LTE bez limitu i to za darmo. Masz zasięg LTE1800Play z BTS-a LTE1800 Play w Chotomowie, Partyzantów2. Inne pobliskie w Legionowie , Siwińskiego, Sobieskiego 16. Przechodząc do meritum, kupujesz...

    Sieć Internet - Dostęp Grzełka   03 Gru 2015 10:56 Odpowiedzi: 51    Wyświetleń: 2253
  • Poprawa sygnalu - internet na karte

    Proszę o pomoc w sprawie cienkiego internetu z playa. Mam internet z play na modemie mf28d. Gdy syn gra w tego nieszczęsnego csa, nikt już nie może nawet przeglądać stron na tablecie, a i tak często mu laguje, a pingi skaczą do 700, 900. Zastanawiam się co robić? Czy założyć internet z cyfrowego Polsatu,...

    Sieć Internet - Dostęp matek451   14 Wrz 2015 22:26 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 612
  • Pytania i orientacja w temacie tv sat

    Masz pare mozliwosci. Mozesz kupic Cyfrowy Polsat ale tuner dostaniesz juz od nich i tylko na tym tunerze bedzie dzialac. Nie mozna kupic dowolnego tunera. Mozesz takze kupic od nich modul i wtedy wlozysz go do innego tunera np. 5018. Ostatnio pojawily sie plotki na Satkurier, ze kanaly TVNu moga zniknac...

    SAT Technika Satelitarna luzik33   15 Sty 2009 10:35 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3508
  • jak dziala platna telewizja cyfrowa (wizja, cyfra, itp.)

    Zaznaczam na poczatku ze wogule nie mam pojecia jak dziala taka telewizja i wypadalo by sie cos o tym dowiedziec Otoz jest sobie tuner - i co dalej, czy w tunerze sa jakies dekodery sprzetowe i wogule co jest na tej karcie. czy np jak jest wizja TV to nadaje ona w jakims standardzie kodowania,...

    Inne Serwis wowka   21 Paź 2003 16:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2463
  • Telewizja satelitarna kilka pytań odnośnie podłączenia

    Witam kolegów! mam mały problem odnośnie TV. Sytuacja wygląda tak, że szukam dla babci telewizji i wybór padnie prawdopodobnie na cyfrowy polsat na karte. Do rzeczy: babcia mieszka z ciotką, ciotka ma podłączony cyfrowy polsat i zastanawiałem się żęby rozgałęzić kabel i pociągnąć do babci, i to powinno...

    SAT Technika Satelitarna bartoszKSSG   29 Kwi 2012 09:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1855
  • Karta Cyfry i Polsatu a jeden dekoder mozliwe?

    Witam Mam do Was dwa pytania: 1 posiadam aktywne karty cyfry + i polsatu cyfrowego i interesuje mnie czy np na orginalnym dekodeze cyfr(Philips) po wlozeniu karty polsatu bede mogl ogladac Polsat cyfrowy i odwrotnie czy karte cyfry jak wloze do dekodera polsatu bede mogl ogladac cyfre? Jesli nie...

    SAT i DVB-T Serwis widock   18 Lut 2007 15:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4630
  • Dekoder Polsatu - odblokowanie

    Zmieniłem ten polsat mini na telewizję na karte i jestem o wiele bardziej zadowolony jak z polsatu. Mam takie pytanko czy jest możliwość uruchomić program TV4 na telewizji na karte , widzę że jest on na liście ale nie działa, niewiem czy to kodowany program? Dekoder mam ten standardowy , ten co dają...

    SAT Technika Satelitarna michal7786   08 Mar 2013 02:16 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 48945
  • Czy bedę mógł odbierać TNK?

    Witam. Uprzedzam że jestem zielony jeśli chodzi o telewizję satelitarną, dlatego proszę o jak najbardziej dokładną odpowiedz. Posiadam zamontowaną sprawną antenę satelitarną (przynajmniej mam taka nadzieję) ustawioną na satelitę Hot Bird. Początkowo odbierana była na niej stacja N, czasem Polsat Cyfrowy....

    SAT Szukam marcin0250   10 Gru 2009 22:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2416
  • Który internet bezprzewodowy na kartę wybrać?

    Internet bezprzewodowy staję coraz bardziej popularny, ceny spadły a dostępność poprawiła się na tyle, że staje się konkurencją dla stałych łącz. Rośnie również popularność laptopów i tabletów, które napędzają rozwój rynku internetu bezprzewodowego. Każdy większy operator w naszym kraju od dawna...

    Sieć Internet - Dostęp Norfnet   05 Sty 2011 13:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 9323
  • modulator+polsat cyforwy+karta telewizyjna - jak to polaczyc

    Witam.Mam ten sam dylemat.Kupiłem Karte TV i Cyfrowy Polsat.Jak moge to podłaczyc żeby była telewizja na kompie.Niestety jestem tak ciemny z tego że czytając ten temat dalej niewiem jak to zrobic.Mam prośbę.Może ktoś z was by zrobił mały schemacik tego podłaczenia.To jest mój email matthew-bas(at)wp.pl.Dzieki...

    SAT i DVB-T Serwis michcio   08 Lut 2008 14:23 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 8211
  • Tuner TechiSat na kartę Conax

    Karta dziala na bardzo duzej ilosci tunerow i modulow. Ja kupilem sama karte za 49zl i bede korzystal z Fergusona. Wydaje mi sie , ze w cenie 150zl lub nieco wyzszej, mozna dostac lepszy tuner. Lepszy , w sensie bardziej uniwersalny. Ten Technisat obsluguje chyba tylko TNK, a w podobnej cenie mozna dostac...

    SAT i DVB-T Serwis LeDy   11 Paź 2008 20:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5818
  • darmowe kanały i w jakich pasmach

    OKi, jeśli wybiorę takiego np: FERGUSON DSR 5001 ( 3018 )+ NULL-MODEM !!!, klon fergusona, cena 198zl to czy potrzebuję dokupować te karty żeby odbierać kanały??? nawet jak kupisz karte, to nie bedzie jej gdzie wlozyc, w aukcji nie jest napisane ze posiada czytnik kart, czytnik kart posiada...

    SAT i DVB-T Serwis tenap   29 Mar 2006 17:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3828
  • Dopasowanie karty do tunera i inne proste pytania laika .

    witam 1Mam legalnie opłacany zestaw cyfrowego polsatu . Chciałbym mieć drugi zestaw w drugim pokoju i niezaleznie zmieniac kanały ale na jednym abonamencie to raczej niemozliwe ? 2Czy karte polsatu mozna uzywać w innym tunerze ze slotem na taką karte ? słyszałem ze nie mozna , karta jest tylko...

    SAT i DVB-T Serwis zbyszek_   28 Gru 2007 20:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1005
  • polsat cyfrowy na dwa odbiorniki

    witam mam wykupiony polsat cyfrowy co zrobić aby moc odbierać sygnal nie tylko w tv tylko takze na kompie w drugim pokoju w komputerze mam karte telewizyjna dzieki

    SAT i DVB-T Serwis michal462   21 Lut 2007 10:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3812
  • Polsat Cyfrowy spalony dekoder MINI

    Witam mam poslat cyfrowy z dekoderem mini w anglii. ostatnio dekoder zgasl i nie chce sie juz wlaczyc, slychac tylko jakies pstrykanie. moje pytanko to czy moge tu na miejscu kupic jakis inny dekoder i ulozyc do niego karte polsatu? czy to bedzie dzilac? czy w dekoderach nie ma czegos takiego...

    SAT i DVB-T Serwis brofran   23 Sty 2009 17:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4068
  • czy da się rozdzielić kabel antenowy?

    Mam problem. Mam dwa dekodery cyfrowego polsatu. Posiadam jedna kartę. Chcę oglądać na jednym bądź drugim dekoderze polsat cyfrowy.(wiem że będe musiał przy każdej zmianie przekładać karte do drugiego dekodera). Czy kabel od anteny satelitarnej da się jakoś rozdzielić na dwa dekodery? Nie chodzi mi...

    SAT Początkujący stasiek008   26 Paź 2010 19:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1655
  • TV satelitarna darmowa co kupić

    Wracam do tematu, chociaz narazie nie mam TV, ale karte TV w kompie. Docelowo chce do 4 TV. Czy moge na jednym platnym abonamencie ogladac rożne programy na róznych TV jednocześnie czy to jest legalne ? Widziałem że czasem polaczone są sieci TV z siecią LAN. W tej chwili mam sieć LAN na routerze...

    RTV Użytkowy skartabel   05 Lis 2010 11:56 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3476
  • echostar dsb 717 - Konwerter twin i brak sygnału i kanałów fta

    Witam proszę o pomoc, znalazłem w domu stary dekoder Echostar 717. Kupiłem konwerter twin vision ev-2202, kabel i 2 końcówki. Na talerzu miałem ustawiony cały czas Cyfrowy Polsat który odbiera u rodziców. Zdjąłem stary pojedynczy konwerter i założyłem nowy podwójny , podpiąłem dwa kable. Na tym dekoderze...

    SAT Początkujący m509716   08 Cze 2013 10:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2610
  • mini HD 2000 & ADB ITI 2850ST - zanikający sygnał i jakość na obu dekoderach

    Witam i proszę o pomoc Teściu przywiózł z Anglii dekoder cyfrowego polsatu mini HD 2000 - ponieważ miał zaniki sygnału i postanowił go przywieść do polski i wymienić lub naprawić. W Polsce po tygodniu nie używania dekodera ADB 2850ST ( NC+) "TNK HD" pojawił się ten sam problem, ale wcześniej wszystko...

    SAT Początkujący plewan   30 Lip 2013 17:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2550
  • sagem 4285 z netem

    Witam.mam tunerek jak w nazwie i karte polsatu zablokowanom wyswietla nachwile mi kanaly i potem ODBIORNIK JEST ZABLOKOWANY CAMLOKIEM I NIC WIECEJ nawet radia nieidzie posluchac.Chcialem zakupic abonament w sloneczku wyslalem emaila do cyfrowego polsatu i zero odzewu i mam takie pytanko czy mozna...

    SAT i DVB-T Serwis fx11   12 Lis 2005 23:08 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 12672
  • Kupuję polsat cyfrowy - co mozna z niego wyciągnąć?

    Oczywiście, że można udostępnić sygnał. Można to zrobić za pomocą sharingu. Jest wiele wariantów. Musisz poczytać tutaj: Skoro dysponujesz kartą dvb to możesz zaopatrzyć się jeszcze w programator kart phoneix, w odpowiednie oprogramowanie i udostępniać karte na kompie i przesyłać do innych tunerów...

    SAT i DVB-T Serwis okulik   07 Sty 2008 21:17 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 23611
  • Echostar DSB 616- napis "kanał zakodowany"

    komunikat zakodowany sygnal oznacza brak uprawnien postepowanie: 1 przelacz dekoder na kanal 11 polsat sport na liscie cyfrowy polsat 2. wyjmij i po chwili wloz karte jesli ruszy to ok jesli nie to zostaw dekoder wlaczony na tym kanale zadzwon na 22/356 66 66 po zgloszeniu automatu wybierz 6-...

    SAT i DVB-T Serwis KingaKrefeld   24 Wrz 2010 20:58 Odpowiedzi: 55    Wyświetleń: 41184
  • Potrzebuję do laptopa karte tv zeby ogladać Polsat Cyfrowy

    Witam,w tym temacie jestem zielony.Posiadam laptopa z pcimcia jak i wiadomo USB i mam niemały problem ponieważ nikt nie może mi doradzić jaki tuner tv kupić zeby oglądać Polsat cyfrowy.Dealer polsatu twierdzi ze powinna byc to karta "digital" inny znowu ze moze byc zwykła a ceny na allegro są bardzo...

    SAT i DVB-T Serwis volvo1   18 Lut 2007 10:08 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 10028
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty