kino centralny

Znaleziono około 461 wyników dla: kino centralny
  • proszę o pomoc w doborze amplitunera do kina domowego magnat

    jak wyżej kino domowe które posiadam : 4 kolumny magnat monitor 990 ( 140w rms sztuka) subwoofer magnat monitor 300A ( 100w rms) centralny magnat monitor 210 ( 75 w rms) wszystko połączone kablami z miedzi beztlenowej boshmanna 3mm co do amplitunerów to pod uwagę biorę tylko 3 modele : Pioneer...

    Nagłośnienie Domowe ckm18   06 Sie 2006 09:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 900
  • DAEWOO DTH-29G2K-100D Wada czy Norma

    "rufioxxx" masz Federację Konsumentów, ale że mam doświadczenie z nimi (jako serwisant-mowa o firmie Daewoo) to nie porywaj się z motyką na księżyc- serwis centralny nic Ci nie pomoże, zasłonią się normami - tak ma byc i koniec, tv z kinolkami przechodzą do lamusa, idę o zakład że i kinol pozostawia...

    TV Serwis rufioxxx   22 Paź 2006 20:49 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4326
  • Kolumna PIotrka 2x40w

    witam no piotrek centralny już masz jeszcze 2x tył i 2 fronty zrób i jakiegos subika i bedzie kino jak talala, pooglądaj sobie na elce jakie ludzie robią zestawy a na pewno nabierzesz wiecej doświadczenia i następne konstrukje będą o niebo lepsze, jak włąścicielopwi sie podoba to jest dobrze pozdrawiam

    DIY Akustyka wiewior_kg   17 Wrz 2006 17:14 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3302
  • pytania o zestaw 5.1 do komputera

    No niby tak, ale jak podłączymy do jednego wyjścia dwie kolumny (prawy i lewy przód) to skąd bedzie wiadomo na który głośnik ma iść dźwięk?? Trzy wyjścia stereofoniczne to sześć kanałów (3x2=6). Dwa - przód Dwa - tył centralny i sub Razem 5.1 jesli bedziesz miał podłaczone głosniki...

    Komputery Hardware 313846   31 Sie 2006 18:23 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1787
  • Wybór kina domowego. Najlepiej żeby miało od 600W do 850W. Kwota 1000-1500 zł.

    Witam Dobra dajmy mu spokój może się po prostu nie zna. Genio jak już koniecznie chcesz kupić chiński plastiki to tak jak radził md idź do sklepu i poproś o odsłuch kilku i wybierz te które najbardziej przypadną ci do gustu. Chociaż osobiście wolałbym już normalne kino tylko używane. Amplituner na...

    Nagłośnienie Domowe Tremolo   07 Wrz 2006 21:21 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2973
  • yamaha czy pioneer a moze cos innego?

    Jeśli godzi o kino Kody to w tej cenie jest to dobry wybór dobrą opinią sie cieszą fronty, (centralny i satelity) nie wiem ale pewnie też spoko, mówie o zestawie 702:). Jeśli chodzi o napęd to chyba miałeś na myśli Yamahe RX V 459, raczej dobry sprzęt yamaha to wkońcu yamaha...A jeśli zależy ci na bassie...

    Nagłośnienie Domowe paker_bor   16 Paź 2006 22:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1201
  • Central Jakie przetworniki itp ???

    witam czytalem troche na forum ale nic nie znalazlem konkretnego co by mi pasowalo. Prosze was o zdanie jak zrobic kolumne centralna (kino domowe), suba i podlogowe kolumny juz mam ale nie spelniaja moich oczekiwan brakuje tego centrala.Jakie sa wasze propozycje co do niego?? za cene 100 zł (maly naklad).

    Nagłośnienie Domowe masar17   27 Lis 2006 11:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 525
  • Zestaw kolumn 5.1 do kina samsunga

    Kumpel kiedys kupił tanio w promocji kino domowe samsung z głosniczkami pchełkami plastikowymi. Zapytał mnie czy nie dałoby sie poprawic brzmienia tego sprzetu. Zastanawiałem się nad tym i narazie doradziłem zeby zmienił przedewszystkim kolumny z subwooferem. On mnie poprosił zebym sie zorientował w...

    Nagłośnienie Domowe michas   13 Gru 2006 13:12 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 648
  • Głośnik center. Jak obliczyć wymiary obudowy? Buduję kino domowe.

    Od razu powiem ze wiem o tym ze istnieje wyszukiwarka, i proram WInISD ale nie mam do niego dostepu. A wiec buduje kino domowe, prozd 2x Mildton 80, tyl jakies Tonsile 70W. Chce do tego dodac centralny i ewentulanie subwoofer ale to pozniej. Jak obliczyc wymiary budowy do centralnego jesli ma w...

    Nagłośnienie Domowe Gilotyn@   13 Sty 2007 15:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 831
  • prośba o pomoc w tuningu jakościowego kina Electric HTFM4002

    Ostatnio udało mi sie kupić tanio całe kino domowe jw z myslą o zabawieniu sie w poprawę brzmienia tego wytworu chińskiego :D Kupiłem to to bez oyginalnyh głosników i bardzo dobrze bo nie mam teraz problemów z ich utylizacją :D . Podłączyłem do tego sprzetu jako głosniki frontowe zregenerowany przeze...

    Nagłośnienie Domowe michas   13 Sty 2007 17:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 582
  • Pomoc przy doborze zwrotnicy

    Witam wszystkich!! Kilka miesięcy temu postanowiłem zbudować sobie kino domowe,niestety ale najpierw kupiłem głośniki a potem dopiero poszedłem po rozum do głowy.Wtedy to trafiłem na forum.Efektem moich poszukiwań było zrobienie kolumn takich jak na zdjęciach. Mowa jest tu o frontach bo centralny i...

    Nagłośnienie Domowe bedzich   31 Sty 2007 21:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 561
  • Jakie głośniki do Yamahy RXV 4600 ? ? ?

    Jakiś czas temu zakupiłem amplituner Yamaha RXV 4600. Czas wreszcie przyszedł zmienić i moje stare wysłużone głośniki głównie przeróbki Unitry i Sony na coś konkretnego. Przy tym sprzęcie rzadko można dokonać odsłuchu w sklepie/Salonie audio bo zazwyczaj go poprostu nie ma w sklepach z racji jego...

    Nagłośnienie Domowe RoXall   11 Lut 2007 21:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 669
  • Ustawienie subwoofer'a w pokoju 20m^2

    Otoz posiadam kino domowe Samsung'a i mam problem z prawidlowym ustawieniem subwoofer'a [moc 150W], prezentuje sie to tak - zalaczam plik. Jest taki problem: ze w obszarze zaznaczonym na czerwono dzwiek o niskiej czestotliwosci tzn bas slychac w miare dobrze, ale co najlepsze dopiero wtedy, jak sie...

    Nagłośnienie Domowe simp   14 Lut 2007 18:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2023
  • Zestaw kina domowego małym kosztem

    Cześć! Mnie zastanawia gdzie jest kolumna centralna...skoro jest to kino domowe, ale może czegoś nie doczytałem... Prosiłbym o napisanie jak ten system działa a mianowicie z jakiej karty dźwiękowej korzystasz czy może DVD? Na razie z tego co zobaczyłem mogę powiedzieć tylko tyle że nie najgorzej wygląda...

    DIY Konstrukcje olek30288   28 Lut 2007 21:14 Odpowiedzi: 51    Wyświetleń: 10492
  • jak zrobic zwrotnice do kolumn tesla??

    witam wlasnie robie kino domowe 5.1 i zastanawiam sie jak zrobic zwrotnice do nich i niemoge nigdzie znalesc czy jest ktos w stanie dac mi juz gotowa zwrotnice tzn jak ja zrobic albo obliczyc i powiedziec jak mam to wszystko zrobic byl bym bardzo wdzieczny??a wiec tak kolumny kolumna podlogowa arv...

    Technika Sceniczna i Studyjna Tremolo   21 Lut 2007 00:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 807
  • Czy ten głośnik sie do czegoś nadaje?

    Witam. Jakie kolumny masz na mysli .Chcesz go wrzucic na satelitki,front,subwofer,centralny.Bez urazy, ale to cacko nadaje sie co najwyzej do zuka na pake.Na alegro i takie wynalazki kupuja tylko frajerzy.Kino domowe ma na celu odtworzyc rzeczywistosc ,jak chcesz tego dokonac na takich glosnikach . Pozdrawiam

    Co kupić Archiwum micha1981   12 Mar 2007 08:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 768
  • Podłączenie głośników do kina domowego.

    Witam, mam małe pytanko do doświadczonych bardziej kolegów. Jest sobie kino domowe z orginalnymi głośnikami 4ohmy, niestety to ustrojstwo działa na wszystkich głośnikach tylko przy płytach w systemie 5.1. Ani na radiu ani na wejściu liniowym nie grają głośniki tylnie i centralny, tylko przednie i subwoofer....

    Nagłośnienie Domowe pytonbiala   23 Kwi 2007 17:26 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3097
  • Sub do kina domowego. Jaki głośnik będzie dobry?

    moje kino domowe sklada sie z nast elementow kolumny frontowe diora takie same jak na tej aukcji satelitki robione na glosnikach stx basowki 14cm centralny taki sam amplituner hmm nie pamietam modelu ale jest podobny to tego tylko wyzszy model 5.1, wszystko podlonczone pod kompa chce...

    Nagłośnienie Domowe Zamerstary   23 Lip 2007 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 741
  • Kino domowe JVC XV-THA 25 - nie działa głośnik centralny !!!

    Wszystko jest OK ale brakuje tylko dźwieku z głośnika centralnego. Wszystkie elementy sprawdzone i są OK. Proszę o wszelkie sugestie.

    DVD/VCR/Kamery Serwis grubas   01 Wrz 2007 07:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1739
  • Pomysł na głośniki do kina domowego

    no własnie nie bardzo na tym AXie, to drogi całkiem glosnik (100zl) a koszty takiego projektu wzrosłyby o 234zł bo 6 takich glosnikow. 2 do centrala, po 1 dla przednich i tylnych razem 6, do tego 5 wysoko tonowych np GDWK-10-200-8-PJ - wystarczy 5 AXów - po co 2 w centralu ? Najbardziej optymalne kino...

    Nagłośnienie Domowe czaroslaww   05 Lis 2007 00:57 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2702
  • Wzmacniacz 100 W J-35(jabel) jaki głośnik do suba 30cm ??

    Witam, Posiadam wzmacniacz z filtrem do subwoofer'a jest to kit jabela J-35 100W. Wzmacniacz chodzi z subwooferem okolo 80l B-R 10cm i głośnik NONAME :/ :/ chciałem tam włożyc jakiegoś tonsila czy STX... proszę o pomoc w dobraniu głośnika do takiej budy... (jutro podam dokładne wymiary i litraż) subwoofer...

    Audio Serwis vinylo   23 Lis 2007 15:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1577
  • Sub na 2xarn 150-03/4 ( ewentualnie na jednym ) Pytania...

    Słuchajcie chłopaki... Wzmacniacz jest taki jakby kino domowe. Ma 4x7w ( satelity ) + 1x15w ( centralny ) + 1x25w ( subwoofer ). Siedziała tam pierdziaweczka logitecha o srednicy koło 15 na 8 sróbach :O ale gra jak dla mnie lipnie bo bardzo zwiszczy przy wiekszych efektach i dudni nieco. Dlatego interesuje...

    Nagłośnienie Domowe Eliminator   24 Gru 2007 18:46 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1043
  • Jakie nagłośnienie do kina domowego.

    Osobiście polecam najpierw posłuchać i porównywać sprzęt w stereo, przynajmniej ja tak zrobiłem. Później dopiero kino z subem. Ważny jest też centralny, tyły są efektowe i zawsze będą do nich niższe wymagania. Dlatego w zestawach są przeważnie mniejsze i słabsze, niekoniecznie jakościowo. Do kina jak...

    Jakie Nagłośnienie do Domu jarmat62   19 Lut 2012 12:58 Odpowiedzi: 169    Wyświetleń: 118771
  • GainClone 7 kanałowy czy coś kupnego?

    Witam! Składam kino domowe 7.1 (i błagam nie piszcie 7.1 się nie opłaca, zrób 5.1 bo to już postanowione) i zastanawiam się czy lepiej kupić jakiś Amplituner 7.1(choć będę potrzebował tylko końcówki mocy bo sygnał będzie rozdzielany z komputera) czy sklepać coś samemu np wsadzić do jakiejś eleganckiej...

    Nagłośnienie Domowe Pawel S.   01 Lut 2008 15:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 935
  • Nietypowa wizja kina domowego.Cz to by zadziałało.

    Witam panownie.Tym razem wpadł mi do głowy jeden pomysł odnośnie kina domowego a mianowicie: Naczytałem się dziś że do muzyki nic nie nadaje się lepiej niż dobre stereo, ale z drugiej strony stereo nie zastąpi dzwięku 5.1, dlatego wpadł mi do głowy taki pomysł żeby wykorzystać to co mam. Jestem na etapie...

    Nagłośnienie Domowe tojaa   20 Lut 2008 21:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1002
  • Jakie kolumny ? czy pioneer cs-7070 to dobre kolumny ?

    Witam, mam amplituner pioneer około 100W na kanał, subwoofer PIONEER S W160S, i teraz zastanaiwam się nad kolumnami frontowymi, czy te kolumny to dobry sprzęt ? mam pokój ok 50m2, satelitki i centralny też pioneera, więc kolumny frontowe będą czasem grały w zestawie kina domowego, czasami w...

    Nagłośnienie Domowe matPRO   10 Mar 2008 11:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2146
  • Wybór amplitunera + głośniki

    no zagdza sie w tej cenie dostanie znacznie lepszy wzmacniacz stereo, no ale on chce kino domowe... wiec mysle ze ten wzmacniacz yamahy nie jest najgorszy, napewno lepszy niz sony w tej cenie... czyli teraz zestaw glosnikow 5.0 lub 5.1 do 700zl... hmmm a cos takiego?: allegro aukcja numer 357865894...

    Nagłośnienie Domowe przemo-lukas   06 Maj 2008 12:20 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1970
  • Wzmacniacz stereo do kwoty 1000 zł

    Mam całego technola do sprzedania wraz z kolumnami 140 plus satelity centralny. Wzmacniacz z radiem magnetofon kompakt korektor cyfrowy. Myślę że warto to kupić, ja ze względu na to że kupiłem mniejsze kolumny i kino domowe muszę to sprzedać.

    Estrada Co Kupić RAFi X   11 Sie 2008 21:25 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 7280
  • Blaupunkt SD27 za 340pln - Wasze opinie

    Kolego jajdaj każde radio może włączać się i wyłączać po przekręceniu kluczyka kwestia przepięcia jednego kabla w kostce ISO. Co zawieszeń mp3 winny będzie właśnie ten patent z odłączaniem radia po zapłonie. Zamień kable w kości ISO i będzie git. Jak to poszukaj na elektordzie. Tutaj opis ze...

    CarAudio Co kupić? mietekt   24 Lip 2008 17:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1247
  • Altusy 110 zamiana na głośniki komputerowe .. opłaca się ?

    Zregeneruj sobie altusy (sądząc po tym co napisałeś w kwestii GDN to najlepiej kup nowe niskotonowce :P oraz, jeżeli nie przepadasz za brzmieniem GDWT, parę GDWK 9/120 Na pewno żadnych gumowych elementów - zawieszenie piankowe, membrana papierowa), dokup jakiś porządny wzmacniacz (Yamaha) albo przeciętny...

    Estrada Co Kupić Seladian   15 Gru 2014 18:36 Odpowiedzi: 50    Wyświetleń: 3530
  • Budowa głośnika centralnego na przetwornikach Tonsil

    Dwa nisko-średniotonowe + wysokotonowy Ten zestaw który posiadasz jest całkiem niezły i nie sądzę aby była Ci potrzebna do tego kolumna "środkowa". Chyba, że masz zamiar skompletować kino domowe, jednak może ono wyglądać dosyć pokracznie z kolumną centralną. Większość zestawów typu 5+1 lub 7+1 posiada...

    Nagłośnienie Domowe Papa_Bizkit   10 Wrz 2008 13:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3334
  • Regeneracja kolumn Fenix I

    Witam! Odziedziczyłem w "spadku" od znajomego zestaw 5 kolumn Tonsila Fenix I (z opisów znalezionych w internecie wnioskuję, że jest to wersja "I" gdyż kolumny frontowe nie mają otworu bass-reflex). Stan zewnętrzny kolumn oceniam na BDB, ale jeżeli chodzi o przetworniki to jest gorzej bo: - w jednym...

    Nagłośnienie Domowe kocur108   23 Paź 2008 06:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2080
  • budowa kina domowego

    Witam. Postanowiłem zbudowa wzmacniacz 5-cio kanałowy do kina domowego i plus kolumny do niego Najpierw wzmacniacz. Chce zbudowac wzmak na 5 xTDA7294. trafo 300 wat 2x24V. Przy takim zasilaniu bedziesz mieć jakieś 35W dla 8ohm z tej końcówki. aby w pełni je wykorzystac powinieneś zasilać je...

    Nagłośnienie Domowe M.B.S.   25 Paź 2008 10:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1769
  • Rozbudowa kina domowego (dodatkowe wzmacniacze na głośniki)

    Witam! Mam pytanie, na którego odpowiedzi częściowo znalazłem już w “elektrodzie”, lecz nie do końca. Problem wygląda następująco. Mam dość wiekowe, 3 letnie kino domowe Thomson 600W. Na punkcie jakości i czystości dźwięku mam fioła i postanowiłem podłączyć do wzmacniacza, jako przednie,...

    Technika Sceniczna i Studyjna Ireneo   27 Gru 2008 16:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1569
  • Czy warto wymienic wieze Technics z dekoderem na amplituner?

    Witam. Zastanawiam sie nad mala zmiana sprzetu audio i chcialbym prosic o Wasza rade. Przeznaczeniem jest glownie kino domowe (miejsce wizyjno-odsluchowe to polowka pokoju o calkowitym metrazu 20m2, a wiec glosniki rozstawione na okolo 10m2), znacznie zadziej odsluch muzyki. W chwili obecnej posiadam...

    Nagłośnienie Domowe D.o.m.a.n   30 Gru 2008 21:27 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 951
  • Stylowe kolumny o wysokiej efektywności

    Witam wszystkich, przepraszam za opoznienie w poscie. Przez czas "nieobecnosci" zestaw zostal prawie dokonczony. czesc niedorobek zostala usunietych, pojawily sie nowe... po prostu eksperymentuje dalej :) Zgodze sie z wypowiedzia inkognito09 w wielu kwestiach teraz. Popelnilem wiele bledow - ale nie...

    DIY Poczekalnia moonson1981   27 Sty 2009 20:34 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6347
  • Prosba o dobor glosnikow do Yamahy RXV661

    duzo lepsze od tonsila ale musialbys sie przylozyc i samemu skrzynki zrobic :P W tak maleńkim pomieszczeniu sądzę, że starczyło by po jednym midwooferze na konstrukcję (oczywiście jeśli nie przeszkadzał by Tobie "centralny" z jedną nisko średniotonówką). :D Głośniki jakość/cena wychodzą rewelacyjnie....

    Estrada Co Kupić Pawel S.   30 Sty 2009 12:56 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 1151
  • Kino domowe - jakie kupić? YAMAHA?

    Witam więc napisze jeszcze raz ale konkretnie!Chciałem zakupić kino domowe ale się chyba rozmyśle więcej słucham muzyki niż oglądam filmy! Miałem kiedyś DIORE segmentową i głośniki altusy to grało super! Następnie miałem segmenty SONY i 5 głośników to już do muzyki takie sobie, bardziej do filmów! Pokój...

    Jakie Nagłośnienie do Domu kasta29   01 Lut 2009 14:35 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4637
  • jvs hsa2099 01j - szukam parametrów.

    skoro az tyle chcesz przeznaczyc to mozna by zaszalec nawet bardziej. koszt tych monitorkow co podalem to ok 600-700zl/para koszt calego kina na nich to w takim razie ok 1500-1800zl minusem tego zestawu jest to ze centralny bedzie na jednym wooferze lub jakims cudem zdobedziesz GDNy 4ohmowe jak...

    Nagłośnienie Domowe Pawel S.   06 Lut 2009 19:21 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2041
  • jakie glosniki podstawkowe polecacie

    Jeszcze powiedz mi, czy chcesz kupić coś nowego koniecznie, czy może być używane, a może DIY? Na allegro można dostać używane (ale często prawie jak nówki) kolumienki, które są o kilkaset złotych tańsze niż w sklepach. Wziąłbym to pod uwagę przy zakupach na Twoim miejscu. Widzę, że masz amplituner...

    Estrada Co Kupić MACKO240   04 Lut 2009 17:11 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 860
  • Amplituner + dwie kolumny 1500-2000zł

    Chciałbym to pod kino domowe później. czyli dokupić subwofer centralny i surround'y

    Estrada Co Kupić Dani66   11 Lut 2009 10:57 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1732
  • Kino domowe DK Digital - działa tylko głośnik centralny

    Posiadam zestaw głośników do kina marki jak w temacie. Niestety działa mi tylko głośnik centralny, subwoofer jest ze wzmacniaczem. Gdzie może być problem, czy ewentualna naprawa ma sens ? Dzięki za podpowiedzi Pozdrawiam Dział "Diagnoza" jest działem poświęconym opisowi usterki wraz ze sposobem...

    Audio Początkujący dzimi   25 Lut 2009 16:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2878
  • Moje 'małe' Audio-DIY 2x TDA 2050 :)

    Projekcik bardzo ciekawy, osobiście razi mnie tylko kilka rzeczy w nim. Przede wszystkim obudowa, panel przedni jest ok jednak resztę można by pomalować, bo widziałem kilka rys. Poza tym stosując jakaś ciekawą farbę można by nadać troszkę charakteru obudowie. Jeśli masz jakiegoś kolegę lakiernika to...

    DIY Konstrukcje jackpop   15 Kwi 2009 09:50 Odpowiedzi: 50    Wyświetleń: 17328
  • Budowa sprzętu nagłaśniającego 5.1

    Witam, mam w planach zbudować zestaw głośnikowy 5.1 coś a'la kino domowe do komputera. W moim projekcie ma się znajdować 4 satelitki, jedna kolumna centralna i subwoofer z wbudowanym wzmacniaczem. Zestaw ma nagłaśniać pokój, raczej do spokojnego słuchania muzyki :D Będzie to moja pierwsza konstrukcja...

    Projektowanie Układów rasz   01 Maj 2009 15:38 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1464
  • Ustawienie kina domowego w pokoju.

    żeby słuchać muzyki z komputera Coś takiego. Fotel możesz chyba przesunąć? Kropki czerwone - głośniki. Kropka czarna - fotel skierowany do okna. Głośniki nakierowane na fotel. Subwoofer - miejsce dobierz eksperymentalnie. Głośnik centralny może się da ustawić, jeśli okno nie jest na poziomie podłogi....

    Nagłośnienie Domowe Pawel S.   08 Gru 2009 13:58 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 12959
  • Głośniki od kina domowego.

    Witam! Mam prawien problem i prosił bym Was o pomoc. Postanowiłem podłączyć kino domowe do komputera na poczatku byly problemy z podlaczeniem ale juz jest ok. Sprawa jest taka ze posiadam 5 glosnikow do tego + subwoofer, są one podlaczone do dvd no i centralny głośnik gra normalnie czyli głośno...

    Komputery Hardware ciuqu   07 Cze 2009 21:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1695
  • Zestaw do kina domowego - ciągle

    Różnie to bywa... Dlatego najlepiej żebyś sprawdził (jak radzi kolega wyżej) maksymalny pobór z sieci. Akurat ten parametr jest podawany realistycznie, a na jego podstawie można określić maksymalną moc wzmacniacza. Zwykle wynosi ona 40-60% mocy pobieranej z sieci. Np jeśli Twój wzmacniacz ma niby 5x100W,...

    Estrada Co Kupić Tomq   18 Lip 2009 14:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1620
  • Zestaw głośników 5.1 + odtwarzacz DVD ...

    To zależy od DVD czy będziesz miał możliwość podłączenia zestawu 5.1 (Kino domowe) Proszę może tutaj kolega lepiej zrozumie: Niech kolega szuka takiego DVD jak to na dole. A połączyć można kablem 2xChinch - 2xChinch (2xRCA - 2xRCA) Będzie kolega potrzebował trzech takich kabli. Do...

    Estrada Co Kupić Gość   24 Lip 2009 08:20 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5405
  • zestaw stereo - czy ma szansę działać poprawnie?

    Przecież pytasz o kolumnę centralną i satelity więc kto z nas tu cokolwiek sugeruje? Ale AVR11 nie ma cyfrowych dekoderów dźwięku przestrzennego, dobrze byłoby ten sprzęt wymienić i w tym momencie podjąć decyzję: [url=]stereo czy kino domowe?

    Estrada Co Kupić Pablo1964   19 Paź 2009 12:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 674
  • Mam problem z nagłośnieniem :/

    mam problem. Jestem zielony i nie mam bladego pojęcia o głośnikach ale potrzebuje mieć dobre nagłośnienie na sale 120 m2 i nie mam skąd wyczasnąć dobrych głośników. Mam jedynie w domu kino domowe ( 2 większe głośniki kolumnowe-moc max332W, subwoofer- max 340 W i głośnik centralny-max332W i wszystkie...

    Nagłośnienie Domowe Pablo1964   03 Paź 2009 21:53 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1452
  • Amplituner Pioneer vsx-417 overload

    Witam. Posiadam kino domowe, które kupiłem z drugiej ręki. Zestaw Pioneer(Amplituner + DVD) i zestaw KODA(5 głośników [2 surround 2 przednie i centralny]). Kupiłem ok 1mies temu. Działały bez zarzutu. Słuchałem techno i innych typów muzyki na -35 Db oraz oglądałem filmy na podobnej głośności. Dziś chciałem...

    Nagłośnienie Domowe krempy   25 Paź 2009 10:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4040
  • Uruchomienie wzmacniacza Clatronic SLS 538

    Witam! Chciałbym uruchomić wzmacniacz do kina domowego który nie wiem po co kiedyś rozebrałem :) . Na szczęście wszystkie płytki i kable zostały w całości :D . Wzmacniacz ma budowę modułową tzn. jest podzielony na dwie płytki które są połączone razem kabelkami . Problem jest w tym czy kabelki...

    Początkujący Elektronicy tobbit   27 Paź 2009 11:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1753
  • kino Samsung ht-p70 ht-tp75 centralny głośnik nie działa

    Witam W sumie to już opisałem co trzeba. Wszystko działało i po nieużywaniu ok miesiąca, a nic nie było robione ani podłączane, a urządzenie było odłączone od sieci przestał działac centralny głośnik. Sprawdziłem czy jest podłączony, wpiąłem inny i też nie działał. Ustawienia tez nie były zmieniane,...

    Audio Początkujący alojzikftp   25 Cze 2012 14:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1510
  • Wybór głośnika do subwoofera

    A ja radzę sprzedać ten Amp. Kd i kupić porządny wzmacniacz stereo. Chodzi o to że ..jakby to powiedzieć znudziło mi się już stereo. Tego amplika dopiero co zakupiłem z myślą o KD, dlatego też sub będzie tu potrzebny. Wiem jak grają te ARNY pod stereo, bo nadal mam Yamahe RX-530 i brzmią lepiej niż...

    Jakie Nagłośnienie do Domu LooK84   24 Gru 2009 14:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 987
  • gniazdko podtynkowe kina domowego 5.1

    witam , poszukuje sensowenego gniazdka pod kino domowe 5.1 czyli wejscie pod 2xfront , 2 razy tył , centralny , ewentualnie sub , znalazłem tylko coś takiego , ale myślę , że cena może być delikatnie przesadzona , czy istnieją jakieś tańsze wersje ?? pozdrawiam

    RTV Użytkowy wroobelek1   26 Gru 2009 19:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1885
  • Już zamówione, ale mogę zmienić (wzm. + głośniki)

    Witam, Sytuacja wygląda tak, że mam zamówiony sprzęt (przyjdzie w ciągu ok 2 tyg). Opis: - wzm. Yamaha RX-V465 - - 4x kolumny JBL CST55 - - subwoofer JBL CSS10 - Sprzęt nie został wybrany pzreze mnie (nie pytajcie, skomplikowane... eh..;) ), ale zanim przyjdzie, mogę conieco pozmieniać,...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Jagger11   11 Sty 2010 11:14 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1241
  • PioneerDV-410V-S VSX-918V-S JamoS606HCS3 Problem podłączenia

    Witam otóż mam takie właśnie kino domowe. I mam problem. Wszystkie głośniki nie grają. Nie grają przestrzenne oraz centralny. Głośniki są dobrze podłączone. Mam dekoder z cyfrowego polsatu CP2 Podłączenia: Z dekodera wychodzi kabel euro z 6 chinchami 3 chinche idą do dvd a pozostałe 3 idą do...

    RTV Użytkowy And41x1   18 Sty 2010 00:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 928
  • Voice Kraft - zabijam stereotyp.

    Witam. I bardzo się z kolegą zgadzam. Już mnie trafia gdy czytam te zjechane totalnie opinie o VC. O stronie cyferkowo- technicznej się nie wypowiem ale ważne jest to co słyszę. Zaczynałem w 1996 od zestawu kina domowego Sony STR-405 RDS z kolumnami Scherzo 200W przód, centralny tonsila i satelity tak...

    Jakie Nagłośnienie do Domu jarekm27   03 Cze 2010 13:39 Odpowiedzi: 289    Wyświetleń: 87766
  • Brak dźwięku z TV w kinie domowym

    Powiem szczerze, że za bardzo się na tym nie znam, dlatego z góry przepraszam jeśli mogę pisać troszkę niezrozumiale;) Jedyny kabel jaki łączy telewizor z amplitunerem to kabel HDMI. Do amplitunera mam odtwarzacz DVD i głośniki M-Audio HTS-900 5.0 (w tym zestawie nie mam subwoofera). Kabel HDMI...

    Połączenia urządzeń sawka81   03 Lip 2016 15:41 Odpowiedzi: 347    Wyświetleń: 239285
  • Grają 2 glośniki zamiast 5, w kinie domowym lg ht303 pd

    Witam Mój problem wygląda następująco, ma tv lg (ls9000 bodajże, led) i kino domowe lg, głośniki sa elegancko podłączone do DVD, a DVD jest połączone z tv kablem euro, biorę ustawienia w menu DVD, na dźwięk 5.1 z oryginalnej płyty. A grają mi tylko 2 głośniki, przedni (centralny) i lewy tylni, subwoofer...

    RTV Użytkowy rastrastrast   06 Mar 2010 14:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2249
  • Co kupić za załóżmy 800 zł Kolumny podłogowe ?

    Witam. Obecnie posiadam kino domowe PIONEER LX03 bez oryginalnego zestawu głośników oraz amplituner Philips FR-994 z zestawem 5+1 plastikowych głośników + dwie kolumny clatronic za cale 250zł chyba kupiłem je dla wyglądu bo wydaje mi się ze grają gorzej niż te plastiki z philipsa. Za bardzo nie mam...

    Jakie Nagłośnienie do Domu athcx   28 Lut 2010 12:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1515
  • Czy ten amplituner jest cos wart??

    Chciał bym złożyć kino domowe, pokój ma 30m2, zależy mi na przestrzennym dzwięku i w miare dobrej jakości. Mam właśnie ten amplituner, mildoty 80, qudral+ pisze na nich IDX 150 niewiem co to znaczy, centralny dik, i mam jeszcze pytanie bo mam zamiar dokupić Subwoofer KEF PSW2000 w miare tanio i chciał...

    Jakie Nagłośnienie do Domu xander10   30 Maj 2010 18:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 906
  • Pomoc przy wyborze amplitunera.

    Witam wszystkich;) Chciałbym żebyście mi doradzili co to kupna amplitunera do zestawu kolumn frontowych 8ohm 40W, centralny i monitorki 4ohm 40W. Taki sprzęt ma służyć jako kino domowe i jako sprzęt do słuchania muzyki. Budżet wynosi do 350-400zł. Myślałem o czymś takim: Sony STR-DE475 (lub ...485)....

    Jakie Nagłośnienie do Domu Piotrek666   11 Cze 2010 09:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1020
  • Prosze o rade w sprzecie.

    Witam. Znalazłem na strychu sprzet po tacie (teraz przerzucił sie na astronomie) i mam zamiar zbudować z niego kino domowe, a jest on taki: amplituner Kenwood KRF-V7020, mildtony 80, quadrale 150 W, niema na nich podanego modelu ani nic ale styl jest budowy mildtonów , Centralny z firmy DIK, Subwofer...

    Jakie Nagłośnienie do Domu dark-   03 Cze 2010 23:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 737
  • jaki wzmacniacz do posiadanych głośników?

    Witam,po wnikliwym przestudiowaniu mądrych rad udzielanych tutaj,stwierdziłam,że nic z nich nie rozumiem :D Więc opiszę szybciutko mój problem: posiadam kino domowe panasonic sa ht990.Do niedawna szczerze z niego zadowolona (stosunek ceny do jakości) nie myślałam o zmianie.A niedawno...padł mi odtwarzacz.Naprawa...

    Jakie Nagłośnienie do Domu aredhal   14 Cze 2010 14:10 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2552
  • Jakie macie sprzęty grające?

    Witam. Ja też zaprezentuje swój sprzęt... Zacznijmy skromnie:D Wzmacniacz Unitra PW8010,WS315..Magnetofon Sharp RT107 Do tego kolumny ZgXXX(nie znam końcówki)oraz też jakieś tonsile. Następnie Mój zestaw którego używam na codzień 2xAlton 110(po wymianach głośników na nowe..Tylko niskotonowe...

    Jakie Nagłośnienie do Domu sb1956   23 Lip 2016 11:24 Odpowiedzi: 566    Wyświetleń: 238117
  • Podłączanie kina domowego z kartą 5.1 przez spdif.

    Witam, Kilka dni temu zakupiłem sobie zewnętrzną kartę muzyczną creative 5.1 x-fi usb. Do tej karty kupiłem także kabel optyczny żeby podłączyć kino domowe (sony dav-sr2). . I generalnie wszystko ok, bo gra, dźwięk jest dużo lepszy w porównaniu z analogiem z zintegrowanej karty. Tylko, gdy w ustawieniach...

    RTV Użytkowy spidi347   04 Wrz 2010 17:46 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 722
  • Zestaw glosnikow spelniajacych parametry THX

    Prawda,w domu wszystko będzie inaczej brzmiało, a akustyka pomieszczenia to okrutna rzecz. Czyli masz do wyboru albo STX albo Tonsila, problem jest w tym, że satelity i głośnik centralny ciężko będzie zrobić na tych samych przetwornikach no chyba że byś zrobił Kino na STX AWX z kopułką STX'a wtedy...

    Jakie Nagłośnienie do Domu starydalton   11 Paź 2010 11:26 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 5068
  • Manta DVD-066 Emperror. Głośniki z kina Thomson DPL 953 REC.

    Szczerze? Nic. Jeżeli kupisz zintegrowany zestaw KD, będzie mieć własne głośniki. Jeżeli zdecydujesz się na amplituner, byłyby one najsłabszym ogniwem systemu. Kino domowe trzeba traktować jako całość - gdy "siada" jednostka centralna, nie ma sentymentów, całość trafia na śmietnik. Takie jest założenie...

    RTV Co kupić? Pablo1964   30 Paź 2010 21:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2412
  • Muzyka w 5.1 DTS - otwieranie na PC

    Witam, Mam kino domowe własnej roboty którego jednostką centralną jest Pioneer VSX-839. Ko tego mam podłączony komputer z Win XP z kartę dźwiękową SiXPack 5.1 firmy Terratec. Mam zainstalowane sterowniki i program kontrolny tejże karty. Pioneer połączony jest z PC-etem za pomocą kabla optycznego S/PDIF. Mój...

    Komputery Software emil_betoniarz   19 Lut 2011 16:07 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6490
  • Zakup Sprzętu Audio Do Domu Do - ok 2500 zł

    Budżet wielki nie jest - jak bym zaczął od źródła, amplitunera i dwóch dobrych kolumn stereo. Dopiero potem dokupić subwoofer i tyły (+ew. boki - przy 7.1). Nie licz, że za 3000zł kupisz wzmacniacz 7 kanałowy, 2 duży kolumny, 1 centralną, 4 efektowe i subbas aktywny. Poszukiwania zacznij od odsłuchu...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Pablo1964   14 Gru 2010 19:42 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 4188
  • rx-v465 yamaha plus jamo s60 cen, mozliwe zakłócenia pracy

    Jezeli o to chodzi to sam posiadam aparaturę tylko najlepszych producentów. Kino domowe mam firmy Bose, głosnik centralny zbudowany z plastiku , zadnych tam ekranów nie znalazłem. Jeżeli już ktoś stworzył taki głosnik to tylko po to aby zarobić na kolejnym absurdzie. Ludzie uwielbiają takie bajery...

    Nagłośnienie Domowe borys120   19 Gru 2010 16:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2040
  • Zestaw kina domowego Yamaha- czy dobry wybór?

    Yamaha HTR - 5930, DVD S661, Głośniki NS-50F i centralny, tylne NS-P60, Subwoofer YST-SW030. To było jakieś dwa trzy lata temu. Teraz tak: ZAKAZANY LINK ----------------------------------------... Cena zestawu: 2955 ...

    RTV Co kupić? Pablo1964   24 Gru 2010 09:04 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 6624
  • Tuning / przebudowa Tawo 302 + przebudowa DK Digital PSP-100

    Muszę zrealizować dwa projekty proszę o waszą pomoc: Projekt 1: Tuning kolumn Tawo 302, grają w miarę, ale wydaje mi się że mają dziurę w paśmie, a przede wszystkim wysokie tony są kiepskie. Nie ma w tym nic dziwnego bo za tweetery robią Alphardy TW401SX. Mimo że dodatkowo są jeszcze dwa ARN 188-03/4...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe ramzi_pl   19 Gru 2010 17:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 765
  • Jaki zestaw kolumn 5.0 do amplitunera Pioneer VSX-520-VK?

    Żadnych kolumn też nie powinieneś ustawiać przy samej ścianie, wszystkie lubią trochę przestrzeni wokół. To znaczy ile? Czy 10 cm od ściany to za mało, czy może być mniej? Moja propozycja to jeszcze 4 x siesta sat + centralny z tej samej serii. Za jakiś czas dokupisz subwoofer do kompletu. Pozdrawiam...

    Jakie Nagłośnienie do Domu dues   08 Lut 2011 15:24 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3931
  • Kable do kolumn kina domowego

    Witam, otóż nie dawno kupiłem kino domowe. Do kolumn frontowych miałem dołączone kable od producenta, natomiast do efektowych i centralnej musiałem dokupić i facet dał mi takie porządne, dosyć grube. A oto fotki: - kabel od producenta. - kabel kupiony w sklepie. Do efektowych i tak musze...

    Połączenia urządzeń Kryshnas   01 Lut 2011 17:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6293
  • Kolumny + amplituner.

    Witam wszystkich! Jestem tu nowy i zaznaczam, że jestem zielony w tych sprawach ;p mam zamiar zakupić jakiś zestaw dwóch kolumn i amplituner. Do tego zestawu chciałbym jeszcze podłączyć trzy satelitki - centralną i dwie efektowe od logitech z 5500. Znalazłem takie coś: i do tego nie wiem czy to jest...

    Estrada Co Kupić alex1008   12 Lut 2011 21:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 443
  • Jaki wzmacniacz do 250zł - posiadacz kolumn Jamo 180

    A konkretnie nad jakim modelem TECHNICSA?? Dobre amplitunery mają również Onkyo W jakich celach mają służyć te kolumny? Do domu pod kompa dla siebie czy fronty do kina domowego?? (Pytam się czy do kina ponieważ można by było dorobić satelitki, rubwoofer oraz centralną kolumnę i byś miał...

    Jakie Nagłośnienie do Domu patryk3444   03 Mar 2011 21:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1682
  • Samsung 756 + Samsung ht-c555 brak dolby tylko stereo ??

    Witam mam taki problem mianowicie mam TV samsung model 756 do tego zakupiłem kino samsung ht-c555 połączyłem i tuner telewizji N podłączyłem tuner kina z tv kablem typu czincz i mam tylko dźwięk stereo nie graja tylne głośniki ani centralny. Podłączone jest wszystko ok jak daje test na dvd to każdy...

    RTV Użytkowy przemko_83   07 Sie 2011 18:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1093
  • TV+DVD+audio - dobór amplitunera.

    Czego szukać? Odpowiedź wydaje się prosta - amplitunera. Jednak do spełnienia Twoich założeń nadaje się tylko jeden model - kino SAMSUNG PSDS900E. Zintegrowane systemy KD należy traktować jako całość. Kolumny nie przedstawiają wartości bez jednostki centralnej. Nawet amplituner z niskiej półki zagra...

    RTV Co kupić? Pablo1964   09 Mar 2011 20:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1040
  • Klipsch THX Ultra2 - nowy zestaw kina domowego

    Zestaw Klipsch THX Ultra2 przenosi zalety komercyjnego kina na zacisze domu. Korzysta przy tym z tej samej profesjonalnej technologii, co komercyjne zestawy tej firmy. System ma pozwolić użytkownikowi odbierać te same wrażenia dźwiękowe, co widz w typowym kinie. Rodzina THX Ultra2 składa...

    Nowe Produkty piokrza   29 Kwi 2011 23:04 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1046
  • Czy można podłaczyc głosniki creative 5.1 do TV Philips aby wszystkie działały?

    Ja mam taki problem mianowicie chce podłączyć głośniki 5.1 Creative do telewizora Philips 32cale. Ale w tv jest tylko jedno wejście do słuchawek a kabel od Głośniki łaczyłeś za pomocą 3 jack Jeden odpowiada Przód prawy-lewy. Drugi tył prawy-lewy. Trzeci sub-centralny.Jak podłączę tylko jednym np zielonym...

    Połączenia urządzeń mateuszwr   02 Maj 2011 09:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6733
  • Kombinowane audio, co jest wartościowe, co zostawić do późniejszej rozbudowy?

    Witam. Jestem początkującym audiofilem. Parę lat temu poskładałem sobie taki zestaw kina domowego. Kolumny frontowe - Sony SS-E610. Stare ciężkie podłogowe grzmoty. Podobno jakiś wysoki model sprzed lat. Mam tylko takie wrażenie, że zostały w nich wymienione głośniki niskotonowe, bo jak szperałem...

    Jakie Nagłośnienie do Domu InterceptorUS   15 Maj 2011 19:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1233
  • Prośba o poradę w doborze glosnikow

    no i tu sie myslisz bierz pod uwage to ze to kino domowe a nie stereo amplitunery kina domowego maja mala moc - max 100w na kanal (nie patrz na reklamy bo tam klamia) a w kinie i tak potrzebny jest subwoofer bo nawet przekierowujac bas na duze fronty nie jestesmy w stanie ich wysterowac bo ampli...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Pawel S.   20 Maj 2011 09:59 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1826
  • Jaki wzmacniacz do zestawu Akira bk-133?

    Witam, Posiadam zestaw Akira bk-133 i spalił mi się procesor we wzmacniaczu (taką informację uzyskałem w serwisie). Szukam teraz sprzetu który by pasował do tych głośników. Nie znam sie ani trochę na sprzecię audio jeżeli chodzi o Waty, rmsy, częstotliwości. Proszę o radę jaki wzmacniacz mogę...

    Jakie Nagłośnienie do Domu tyskirulez   03 Cze 2011 05:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1017
  • jaki zestaw 5.0?? cena/jakosc

    Witam nie dawno zakupilem kino domowe marki denon avr 1306 posiadam dwie kolumny na glonikach sony <60w) i chcialem dokupic do tego centralny i dwa tylnie . lecz forumowicze odradzili mi tego zabiegu i przekonali mnie do zestawu 5.0 rozgladam sie czytam opinie i wynika z nich ze wszystko co chce...

    Estrada Co Kupić molek86   18 Lis 2011 07:50 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 551
  • Podłączenie kina domowego Panasonic SA-PT85 z amplitunerem Onkyo TX-7820

    Mam pytanie chciałbym podłączyć KINO DOMOWE firmy PANASONIC SA-PT85 właściwości (5.1-kanałowy system kina domowego DVD składający się z jednostki centralnej, dwóch głośników przednich, dwóch surround, głośnika centralnego oraz subwoofera. Posiada dekodery dźwięku DTS, Dolby Digital i Dolby ProLogic II...

    Połączenia urządzeń Pablo1964   01 Gru 2011 11:56 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1633
  • Biały zestaw głośników - ach te kobiety

    Nie myślcie, że ja tez jestem fanem systemów 5.1. Osobiście też wolałbym przeznaczyć te kilka tys zł na porządne 3 drożne kolumny i dobry wzmacniacz do nich. A tak dokładniej to na system aktywny, bo to akurat moje zboczenie ;) Niemniej jeśli autor upiera się na kino to nie ma co kombinować z wynalazkami...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe Herethic   14 Gru 2011 00:45 Odpowiedzi: 86    Wyświetleń: 11701
  • Jak podłączyć pendriv'a gdy nie ma wejścia na USB

    To już zrobiłem, mam podpięte dvd do kompa, ale nie grają mi głośniki tylne i centralny, ponieważ na "dżeka" się tego nie da zrobić z tego, co mi wiadomo :/ A jakbym kupił jakiś adapter, albo przejściówkę chociaż i próbował podpiąć pendraka pod kino?

    Połączenia urządzeń Roztentegowywacz94   15 Gru 2011 15:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3129
  • Yamaha RX-V 457 i dźwięk z głośnika centralnego

    Mam taki problem: Jeżeli ustawie na amplitunerze 'tryb' MOVE-Home Theater podczas odtwarzania filmów z głośnika centralnego dźwięk jest bardzo cichy (z tego głośnika słychać na ogól dialogi lub lektora). Odtwarzam różne źródła: DVD, Xvid, MKV. Mam to podłączone do SoundBlastera 5.1 kablem spdif,...

    Połączenia urządzeń WojtasJD   29 Gru 2011 03:24 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2468
  • Jak podłączyć dekoder Cyfra+ Peace z wyjściem audio SPDIF do amplitunera 5.1

    Witam. Od kilku dni posiadam odbiornik cyfra+ PVR Peace. Posiada on wyjścia optyczne i cinch SPDIF, w których, jak przypuszczam jest sygnał, w którym zakodowany jest kilku kanałowy sygnał audio, który można odtworzyć poprzez kino domowe. Posiadam dość dobry, choć leciwy aplituner sony, z wejściami...

    Połączenia urządzeń Pablo1964   14 Sty 2012 12:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3288
  • Subik do salonu 40m2 JBLEs150 albo boston cs10

    Witam Pragnę wyposażyć kino domowe w subwoofer. W zasadzie sub ma służyc tylko i wyłącznie do KD. Posiadam: -Avr HK 260 - Fronty Rothaudio Oli 40 - centralny C20 też od roth audio, -tyły eltaxy symphony, - fundusz max 1000zł ( +/- 200zł) Salon 40m2 plus aneks i otwarta przestrzeń...

    Jakie Nagłośnienie do Domu andyk`   15 Lut 2012 22:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1066
  • Panasonic SA-PT160 brak dzwieku

    Witam mam DVD jak w temacie problem jest następujący brak dźwięku na głośnikach (2xfront, subwoofer i centralny) ale surround dźwięk jest. Wszystkie końcówki maja takie same zasilania, nie występuje żaden protect tak poza tym kino domowe działa

    DVD/VCR Początkujący kotuniunia   25 Lip 2012 12:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1337
  • Zestaw do kina domowego za około 1600 pln

    Ja mam Pioneer VSX-821 i 4x Yamaha NS-F150 bez głośnika centralnego bo nie mam go gdzie postawić ... centralny przetwarzają obydwa fronty bez subwoofera więc 4.0 ale mi to wystarcza , tylne Surround mogą być słabszej mocy bo przetwarzają tylko efekty specjalne w Kinie Domowym , Pioneer ma opcję symulacji...

    Jakie Nagłośnienie do Domu irek6311   01 Kwi 2012 19:41 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 5337
  • Jaki sprzęt audio do rapu pokój o wymiarach 4x4 budżet max 2000zł

    Możesz wybrać Maestro, sam mam i sobie chwale , bo do rapu się nadają... Niby 2 głośniki basowe po 16cm ale uwierz mi, że jak włączysz jakiegoś Lil Johna czy takie podobne to bas 'wypruwa flaki' :) Ale kup do tego wzmacniacz stereo :) 5.1 moglbys kupic gdyby docelowym efektem bylo kino domowe,...

    Jakie Nagłośnienie do Domu q456852   30 Kwi 2012 16:23 Odpowiedzi: 54    Wyświetleń: 6537
  • Logitech Z5500 lub Logitech Z906 do kina

    W tym budżecie kino, stereo i PS3 8-O Chyba tylko coś w stylu:ZGC 40-8-513 (tyły) Voyager center (100w) (fronty) Voyager sat 60 (centralny) Trochę to "karkołomne", ale zagra nieźle. Nie sugeruj się wielkością ZGC 40. To prawdziwe głośniki, a nie "komputerówki" . Do tego w drewnianej obudowie....

    Jakie Nagłośnienie do Domu dawfil   31 Gru 2013 15:14 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 13279
  • [Sprzedam] Głośniki 5.1 LOGITECH Z-5400

    Witam, zapraszam do licytowania zestawu głośników LOGITECH Z-5400 THX:

    Komputery Bazar galada   30 Maj 2012 09:53 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2037
  • Andrzej Kurek i Zdzisław Kamiński czyli SONDA

    Mówimy o programach w TV, a nie o poziomie tamtejszych uczelni, to po pierwsze. No ale sam wyjechałeś jak błazen z poziomem amerykańskiego widza. Ponawiam moje pytanie: skąd taka opinia? Zasłyszana od kolegów z podwórka? Rozmawiałeś Ty kiedykolwiek z jakimś Amerykaninem? Czy tylko konfabulujesz? ...

    Archiwum Techniki radek68   01 Cze 2016 22:49 Odpowiedzi: 823    Wyświetleń: 203225
  • Panasonic SA-HT885 - Podłączenie Kina domowego pod PC

    witam, rowniez posiadam to kino , i mam dokladnie taki sam problem(jack>aux), jedyne co udalo mi sie obczaic do tej pory to: gniazdo głosnik - 2 przednie glosniki gniazdo mikrofon - powinien byc centralny a zamiast tego dziala przedni lewy gniazdo to niebieskie - glosniki dookolne

    Połączenia urządzeń tiger33   08 Sie 2012 20:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3812
  • Sprzęt stereo za 2000 zł.

    Błąd. Podpiąć możesz równie bezproblemowo do wzmacniacza, a będziesz miał pewność, że zagra o wiele lepiej w stereo. Ale kino nie będzie takie dobre. Skoro masz już 4 kolumny Tannoy to możesz je wykorzystać jako fronty i surroundy, a dokupić sam centralny oraz amplituner i subwoofer. Te Tannoy nadają...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Pablo1964   17 Paź 2012 14:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1113
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty