kity wzmacniaczy

Znaleziono około 4032 wyników dla: kity wzmacniaczy
Podstawowa forma zapytania: kit wzmacniacz
  • Pytanie [kit wzmacniacza do samochodu]

    czesc. A wiec... jestem z elektroniki zupełnym nowicjuszem:) ale zaczyna mnie to coraz bardziej krecic;-) mam do was takie male pytanko. Chcial bym sobie zrobic jakis mały wzmacniacz.. a dokladniej chce kupic juz taki zestaw do samodzielnego montazu. czy w sklepie elektronicznym beda mieli takie gotowe...

    Projektowanie Układów mrrudzin   05 Kwi 2006 16:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 780
  • Kit wzmacniacza co? jak? skąd?

    Chciałbym zbudować wzmacniacz oparty o kit jakiejś firmy najprawdobodobniej na TDA 7294. Będzie to moja pierwsza konstrukcja więc mam pare pytań i chciałbym wszystko wiedzieć zanim podejde do pracy po pierwsze ze złożeniem kitu i podłączeniem trafa powinienem sobie poradzić mam nadzieje że do kitu jest...

    Projektowanie Układów MacGyver 7   08 Maj 2006 17:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 687
  • Kit wzmacniacza. 250 W na kanał. Gotowy układ do złożenia.

    witam chcialbym zbudowac wzmacniacz o mocy 250 w na kanal chce kupic gotowy kit ze wszystkimi elementami i go tylko zlozyc tylko niestety nie moge takiego znalezc, wszystkie maja mniejsza moc moglibyscie cos doradzic ?

    Projektowanie Układów danielkk   18 Gru 2006 15:50 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 5287
  • Kit wzmacniacza TSM 5C 120W Problem z włączeniem i....

    Witam, miałem zamiar budować wzmacniacz na tda2030a ale pojawiły się problemy które staram się sam rozwiązać i wzmacniacz niedługo powstanie! Ale wracając do tematu tego kitu, jest to wzmacnaicz tranzystorowy(mogę dać schemat) ale nie wiem czy uruchomienie będzie proste ponieważ uruchomieniu pisze:<br> Uruchamiając...

    Początkujący Elektronicy Cinek_as   24 Sty 2007 11:07 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1464
  • gdzie kupić kit wzmacniacza 20W lub 2x20W na 12V

    gdzie kupić kit wzmacniacza 20W lub 2x20W na 12V

    Początkujący Elektronicy Ptolek   26 Paź 2007 17:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 854
  • gdzie kupić kit wzmacniacza 60-100VW na 12V

    gdzie kupić kit wzmacniacza 60W-100W na 12V

    Inne Co kupić? hefid   25 Paź 2007 11:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 943
  • Jaki kit wzmacniacza zasilanego bateryjnie do telefonu

    Chciałbym zbudować jakiś dobry , sprawdzony kit który byłby zasilany akumulatorkami bądz bateriami.Sygnał pochodziłby z telefonu Sony Ericsson w200.Jeszcze jedno pytanie jakie głośniki/głośnik do tego.(Ma być głośno i w miare czysto nie spodziewam sie cudów)

    Nagłośnienie Domowe lubon124   16 Wrz 2009 17:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1214
  • Najlepsze KITy wzmacniaczy mocy [AVT; Velleman; czy coś innego ?]

    Witam: Poszukuje kitu wzmacniacza mocy o maksymalnie dobrych parametrach w rozsądnej cenie. Ważna tez jest prostota i niezawodność. Uwagę zwróciłem na K8060 Vellemana oraz nazywany "klasykiem" wzmacniacz AVT5187 B W przypadku Vellemana układ wygląda na prosty, ale jego parametry...

    Projektowanie Układów 73315   12 Cze 2012 22:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2146
  • Zasilacz do kitów (wzmacniacz, przedwzmacniacz)...

    Witam. Nie jestem elektronikiem o czym świadczy moje pytanie :-) , lubię sobie polutować, czasem uda się coś naprawić w domu. Jeśli usterka ogranicza się do wymiany rezystora, kondensatora diody itp. Kiedyś z nudów kupiłem 2 zestawy kitów, wzmacniacz i przedwzmacniacz, zrobiłem obudowę itd. ble...

    Początkujący Elektronicy aconatic   28 Mar 2015 23:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 273
  • Wzmacniacze KITy na TDA7294 który najlepszy

    W wakacje, a to już niedługo chcem złożyć sobie wzmacniacz na TDA7294.Najlepiej jak byłby to KIT, znalazłem w Internecie kilka różnych wejsji wzmaka na TDA7294, ale nie wiem który wybrać:( Więc proszę Was o sugestie,może ktoś już składał te KITy. To linki do nich w sieci: Jabel J-252 AVT2153...

    Technika Sceniczna i Studyjna adolfone   03 Maj 2005 21:54 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 6591
  • Kit AVT 2652 - Wzmacniacz prądowy

    Czy ktoś z was wykonał taki wzmacniacz?? Opisany był w 11/02 EdW. Interesuje mnie kalibracja. No i czy trudno jest zbudowaćtaki wzmacniacz??

    Audio Serwis dexter_86   20 Gru 2007 07:30 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2628
  • Wzmacniacz mocy TDA7250 2 x 150W KIT NE116

    Witam co sadzicie o wzmacniaczu mocy TDA7250 2 x 150W KIT NE116?? Podobno sie strasznie smarzy i nie jest dopracowany! (Bardzo prosta konstrukcja!) Pyam sie dla tego bo mam okazje kupic taka końcówe za 50zl

    Audio Serwis oskimos   24 Sty 2007 18:12 Odpowiedzi: 51    Wyświetleń: 9690
  • Wzmacniacz mocy TDA7250 2 x 150W KIT NE116??

    Witam co sadzicie o wzmacniaczu mocy TDA7250 2 x 150W KIT NE116?? Podobno sie strasznie smarzy i nie jest dopracowany! (Bardzo prosta konstrukcja!) Pyam sie dla tego bo mam okazje kupic taka końcówe za 50zl

    Projektowanie Układów toadi   01 Lip 2004 14:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6090
  • Kit AVT-890 - wzmacniacz na HEXFET-ach

    Mam pytanko czy ktos zrobil w/w wzmacniacz i moze odpowiedziec na pytanie.. Ktore wartosci rezystorow sa wlasciwe te ze schematu czy z tabelki "wykaz elementow" (R4,R6,R5,R7)?????? Pozdr SB

    Audio Serwis radiosimon   14 Cze 2004 16:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1341
  • Wzmacniacz HiFi o mocy muzycznej 2x20W kit AVT181

    Przedstawiam bardzo prosty wzmacniacz mocy spełniający wymagania norm HI-FI. Jego parametry są na tyle dobre, że z powodzeniem znajdzie zastowanie w wielu konstrukcjach. Dodatkową zaletą jest umieszczenie elementów zasilacza na płytce drukowanej wzmacniacza, jedynym elementem zewnętrznym jest transformator...

    Artykuły PAWEŁ74   04 Lut 2007 01:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6849
  • KIT - wzmacniacz gitarowy.

    Szukam jakiegoś zestawu do samodzielnego montażu - wzm. gitarowy, mała moc. Możecie coś polecić? Chodzi mi o taki układ, który po zlutowaniu będzie już działał, tzn. doprowadzam zasilanie, sygnał na wejście, podłączam głośnik i wszystko gra, ps możecie mi powiedzieć jaki wzm. nadaje się do gitary...

    Audio Serwis 30081   12 Lip 2004 17:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1506
  • Kit TSM 62 - wzmacniacz antenowy

    Witam. pytanie o schemat wzmacniacza antenowego. co to jest BFT 127 nigdzie nie moge znalezc opisu tego tranzystora ani nawet zamiennikow. a moze mozna dac inny bardziej znany? LS

    Schematu/instrukcji/artykułu dinozaur   18 Sie 2004 18:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1921
  • Schemat kitu NE 112 (wzmacniacz 2x150W)

    Potrzebuję schemat oraz opis układu do samodzielnego montarzu firmy Nord Elektronik o numerze NE112, bo wyskoczył mi mały problem z nim a moja dokumentacja którą dostałem wraz z układem gdzieś zginęła. Z góry dziękuję. Pozdrawiam. Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...

    Początkujący Elektronicy m-c-ool   24 Sty 2007 19:21 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1455
  • wybór przedwzm. dla wzmacniacza KIT

    Witam wszystkich . Jestem nowy :) i to mój pierwszys post. Chciałbym zbudować wzmacniacz z gotowego kitu. Wybrałem ten kit ze sklepu Cyfronika nie wiem tylko jak ma się do tego przedwzmacniacz który wybrałem , czy ma prawidłowe parametry aby podawać sygnal do tego wzmacniacza. Wybrałem coś takiego ....

    Projektowanie Układów janek11389   28 Gru 2004 21:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1016
  • Przedwzmacniacz do wzmacniacza z kitu AVT290.

    Zrobiłem wzmaka z kitu AVT290 i potrzebuje jakiegoś przedwzmacniacza stereo (KIT), który mógłby sterować głośnością, balansem, basem i tonami wysokimi. Dobrze by było gdyby był sterowany cyfrowo :) Proszę o pomoc w wybraniu właściwego. Z góry dziękuję.

    Audio Serwis janek11389   12 Sty 2005 19:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 549
  • Szukam schematu kitu Velleman K4004 - wzmacniacz 200W

    Posiadam wzmacniacz velleman k4004. Bardzo potrzebuje schemat i opis do tego sprzętu, jeżeli ktoś posiada proszę o przesłanie. Dziękuję agz.nowak(at)gazeta.pl

    Schematu/instrukcji/artykułu MuNiO   25 Sty 2005 01:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 600
  • Jakie głośniki? Wzmacniacz zbudowany na bazie kitu AVT290.

    Mam wzmacniacz zbudowany na bazie kitu AVT290 +modyfikacje. Na podstawie opisu moge z niego wyciągnąć ok 90W na kanał, doradźcie mi prosze jakie mam wybrać głośniki i do jakiej kolumny. I mam jeszcze jedno pytanie a propo's tego wzmaka: Czy jak podłącze go bezpośrednio do kompa to coś sie stanie jak...

    Technika Sceniczna i Studyjna CervantesJ.   07 Mar 2005 06:30 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1026
  • Wzmacniacz 30W kit 078 firmy North.

    Witam. Szukając ostatnio prostego w montażu wzmacniacza stereo około 50W natknąłem się na kit078 Wzmacniacz zbudowany jest na kostkach TDA2030 które sterują tranzystorami Darlingtona w układzie komlementarnym (BDX53 i 54) moc to sin. 30W na kanał, w mostku 60W. Jako zasilania należy użyć zasialcza...

    Artykuły krzycho123   04 Gru 2008 23:31 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5910
  • Głośnik 8 Ohm, skrzynia, wzmacniacz. Kit AVT.

    Mam głośnik 8 ohm pisze ze 360 Wat Max i 180 RMS nie wnikam. Sklejam skrzynke do niego juz ma policzone wszystko i bede potrzebowal wzmacniacza czy da rade to zagrac np na kicie z AVT . Jesli macie jakies schematy to z checiam obejrze w sumie nie jestem jakims wymiatacze w elektronice potrafie zlozyc...

    Projektowanie Układów timon125   14 Lut 2005 14:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 552
  • Wzmacniacz hi-fi hi-end. Szukam jakiegoś kitu z bardzo dobrymi parametrami.

    Witam poszukuje od dluzszego czasu kitu ktory mai by bardzo dobre parametry pytalem na forum juz o shcematy ale ja chce z kitu zlozyc bo jestem niedoswiadczony !! wiec skadajcie propozycje moze cos na 7250 albo 724x czy to lipa jest? moze zeczewisice tylko dyskretna koncowka? tylko znowu tych jest malo...

    Projektowanie Układów PEJO   12 Mar 2005 13:29 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2982
  • Kit Jabel J35- wzmacniacz 100W - pali rezystory

    Mam pytanie do znających układ wzmacniacza 100W. złożyłem drugą płytkę i pojawiły się kłopoty przy uruchomieniu (pierwsza działa dobrze) ciągle przepala 100Ohm opornik R23, R18 (680 Ohm) też się poci. Napięcie spoczynkowe sięga nawet 14V ale po skręceniu R15 spadło do 1.5V. Końcówka mocy sprawna,...

    Projektowanie Układów janek11389   14 Mar 2005 13:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1098
  • Wzmacniacz akustyczny kit AVT 317

    Mam taki wzmacniacz od kilku lat prawie kompletnie zmontowany. Pozostaje tylko wlutować kilka elementów i 2 LM3886. Warto to zmontować czy może zrobić zupełnie inny wzmacniacz na tych scalakach. Nie podoba mi się w tym wzmacniaczu potencjometr półprzewodnikowy lepszy byłby pewnie zwykły mechaniczny ale...

    Projektowanie Układów Michal_WWL   14 Kwi 2005 06:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1313
  • Wzmacniacz, TDA1514 kit J-82, w głośniku buczenie

    Witam! Złożyłem w/w układ Jabel'a. Gdy nie ma nic na wejściu z głośnika słychać ciche buczenie - norma. Gdy na wejście podłączam sygnał z wyjścia słuchawkowego od radia (muza), to jedynie buczenie zgłośnika się wzmacnia, a nic poza tym nie słychać. Czy muszę sygnał z radia przepuścić przez przedwzmacniacz?

    Projektowanie Układów shido5   23 Lip 2005 18:23 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2357
  • Problem z kitem J-35; Wzmacniacz nie działa

    Mam problem z uruchomieniem wzmacniacza z kitu J-35. Historia jest taka: Kumpel kupil ten kit zmontowal ale nie mial trafek zasilajacych i sprzętu pomiarowego itp. itd... Więc dał mi tego wzmaka bym go uruchomił. Więc wziąłem 2 trafa bezpieczństwa (24V 160W kazde) zrobilem jakis tam zasilacz. Podłączyłem...

    Początkujący Elektronicy gh00st   11 Lis 2005 10:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 878
  • Wzmacniacz z kitu J-215 2 x 10 W

    Witam, Kupilem dzisiaj KIT z Jabel jest to wzmacniacz zbudowany na układzie TDA 2005 i posiada moc wyjsciowa 2x 10W . Wlutowalem wszystkie elementy i przystapilem do zasilania , poczatkowo mialem zamiar zasilic go ładowarka od telefonu która rzekomo na wyjsciu ma 12V dla pewnosci sprawdzilem a tu 20V...

    Projektowanie Układów raczek3   25 Mar 2008 18:43 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1269
  • Wzmacniacz z kitu J-215

    Mam problem odnośnie tego wzmacniacza. Mam Trafo toroidalne 50VA wiec powinien byc dobry na taki wzmacniacz;) Wyjscie zmienne to 11.7V i 4.2A :). Wykonalem filr z mostka greatza 4A/800V nie jestem pewny i zastosowalem 2 kondesatory 4700uF/25V. Co do tego filtra mam tak "+" "-" i "GND"<=Czyli razem...

    Projektowanie Układów tokarz   21 Lut 2006 20:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1195
  • Jaki radiator do wzmacniacza 5.1? 2x LM3886, LM3886 subwoofer kit j35.

    Buduje wzmacniacz 5.1 i nie wiem jakiej wielkości dać radiator. Moje końcwowki to: przód 2x LM3886, centralny LM3886 Subwoofer kit j35 i na tył jakaś końcówka 2x25W. Zastanawiałem sie żeby dać 2 duże radiaory na ściany boczne wtedy robiły by za boki, ale to troche drogo mnie wyjdzie. Jakie proponujecie...

    Technika Sceniczna i Studyjna Robert_ck   02 Maj 2006 22:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1092
  • Wzmacniacz z kitu avt2153 - szum w tda7294

    Witam Niedawno złożyłem wzmacniacz na 2 tda 7294. Jest to wzmak z kitu avt2153. Na wejściu dałem potencjometr 100K. Kiedy odkręce potencjometr na max, i na PC dam vol na maksimum, to z głośników słychać wyraźny szum. Nie jest to brum od pętli masy, ale taki jakby w wyższych częstotliwościach. Wzmacniacz...

    Projektowanie Układów Tremolo   13 Maj 2006 23:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 930
  • Mały wzmacniacz gitarowy kit AVT 2772

    Właśnie zabieram się za robienie tego wzmacniacza, zakupiłem płytkę, mam już lampy i trafa.Chciałbym żebyście się podzielili uwagami odnośnie tej konstrukcji ,może jakieś ewentualne ulepszenia, jakieś wskazówki odnośnie takiej konstrukcji.Bedzie to moja pierwsza lampowa konstrukcja,ale zasięgnąłem już...

    Elektronika Retro Beniekk   20 Sie 2006 21:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5928
  • jestem sobie laik chce zbudowac wzmacniacz gitarowy z kitu..

    Witam wszystkich!!!! Mam zamiar zbudowac to: gdyz chce połaczyc przyjemne z porzytecznym, byłoby to moje pierwsze zmaganie z elektroniką w praktyce:D Czytam i czytam i mało rozumiem z tych wzorów wiec stwierdziłem ze własnie praktyce moze w koncu cos pojme na 100% .OK. Przyjmimy ze mi sie uda ,ale...

    Początkujący Elektronicy włuczykij   26 Sie 2006 16:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 702
  • KIT AVT 2449 + 2153? Pytanie odnosnie wzmacniacza AVT 2153

    Mam Amplifier Pioneer SA - 410, kupiłem KIT AVT 2449 (filtr i sumator) zmontowałem go, teraz jestem w kropce ponieważ dowiedziałem się że do mojego nieaktywnego Subwoofer'a będę potrzebował dodatkowej mocy, którą muszę podłączyć między KIT AVT 2449 a Subwooferem. Czy KIT AVT 2153 jest właściwym urządzeniem?...

    Nagłośnienie Domowe Hefajstos   23 Gru 2006 20:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1644
  • Wybór kitu do złożenia wzmacniacza

    Witam. Potrzebuje złożyć jakiś prosty (ponieważ jestem laikiem) wzmacniacz minimum 2X100W na różne imprezy: sylwestr , osiemnastki itp, np do nagłośnienia sali o wymiarach 30x15 metrów (maksymalnie 450m2) Dlatego mam pytanie czy układy które wymienie będą sie nadawały do nagłośnienia takiej sali i czy...

    Projektowanie Układów Artur k.   29 Lut 2008 02:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2454
  • Jaki wzmacniacz (kit)? Który będzie lepszy? Do kolumn 80 W.

    Witam! Zwracam się z prosbą o radę jaki zestaw wybrać do kolumn 80w,do tej pory uzywałem wzmacniacza unitry pw 8010 lecz jest trochę za słaby. Chciałby pokusić sie o budowę wzmacniacza i znalazłem coś takiego: 1. 2. 3. Który będzie lepszy proszę o radę. Pozdrowienia!

    Co kupić Archiwum BlackMaster   13 Lut 2007 14:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 627
  • Wzmacniacz słuchawkowy na PCL86 (kit AVT 2744)

    WSTĘP i BUDOWA Na początku chciałem podziękować zhornikowi (Zbigniew Hornik) za udzielenie odpowiedzi na moje głupawe pytania. Dzięki niemu problemy z uruchomieniem rozwiązały sie błyskawicznie, wzmacniacz nie zabił mnie prądem :) ani nie eksplodował. Jest to moja druga konstrukcja (pierwszą był...

    DIY Konstrukcje wilku_sc   03 Lip 2007 13:23 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 12329
  • stary kit - N E 065 norda wzmacniacz 100W, plytka!help!

    Witam all, potrzebny pilnie rysunek plytki drukowanej(druk!) do tego kitu nord elektronika NE065 - "wzmacniacz mocy z tranzystorami mosfet" wiem ze wiele razy byl on opisywany na elektrodzie(uzylem "szukaj" zeby nie bylo :P), jednak tylko w jednym poscie ktos umiescie zdjecie fotograficzne plytki tego...

    Projektowanie Układów UKey   27 Wrz 2007 10:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1181
  • Kit NE116 wzmacniacz. Z sekundy na sekundę coraz ciszej gra.

    Witam. Zakupiłem w elektroniku kit do samodzielnego montarzu wzmacnioacza akustycznego NE116 2*150W. Wzmacniacz odpala (zasilam go jak narazie akku 12V - przynajmniej do momentu aą zniknie usterka) i cały problem to jest to, że słychać muzykę z głośnika(taki malutki 3W 4ohm - też jako głośnik testowy)lecz...

    Audio Serwis olaf x   13 Lis 2007 16:26 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1113
  • trzeszczący głośnik, polutowany kit j 245, wzmacniacz działa

    witam! mam polutowany kit j 245(wzmacniacz o mocy ok 650mW oparty na TDA2822M) podłączony do mp3 wzmacniacz działa elegancko tylko mam podłączone do niego 2 głośniki o mocy 500mW przy dużej głośności (ok 18 na 32 poziomy) zaczynają trzeszczeć czy to wina głośników? jak podłącze do tego zestawu 2x...

    Technika Sceniczna i Studyjna Gość   21 Lis 2007 22:10 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 1221
  • kit ne019 wzmacniacz st 2X15W instrukcja

    Witam potrzebuje instrukcji(najlepiej całej) ponieważ nie poskładałem jeszcze układu a już sie zgubiła instrukcja :| Pozdrowienia Aleksy B. Nie używaj dużych liter w tytule -->REGULAMIN pkt 10.9.

    Początkujący Elektronicy alibinladen   28 Lis 2007 15:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1300
  • Wzmacniacz TDA7294 (kit ne013) - potrzebny układ startu ?

    Witam!!! Mam pytanie czy do wzmacniacza tda7294 (kit ne013) potrzeba jakiś układ miękkiego startu?? Dodano po 51 Żeby nie wywalało korków w domu i nie zniszczyło kostek czekam na wasze odp.

    Projektowanie Układów pol032   01 Sty 2008 01:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 746
  • Wzmacniacz mocy kit j-35. Pali bezpieczniki.

    Witam mam problem kupiłem wzmacniacz mocy 100w kit j-35 podłączyłem transformator 2x 40v 400w oraz podłączyłem układ Greca 10a przez parę włączeń nic prawie martwy jedynie było usłyszeć puknięcie w głośniku, nic się nie grzeje podłączyłem mniejszy transformator bez układu na prąd zmienny i bezpieczniki...

    Projektowanie Układów neo_dc   02 Maj 2008 06:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 948
  • kit avt 2762 - wzmacniacz 100W n-mofset

    Witam. Mam ten wzmacniacz i mam z nim taki problem. Kupiłem trafo 2x35v mostek i 2 kondensatory 63v 4700uF. Podłączam wszystko dobrze, ale za każdym po 10 sekundach pracy tranzystory się bardzo mocno nagrzewają i spalają, spalając z sobą kilka oporników. Napięcie pomiędzy + a - wynosi po wystabilizowaniu...

    Początkujący Elektronicy joy_pl   22 Cze 2008 13:36 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3140
  • Kit Jabla,wzmacniacz j-35 Stałe na wyjściu

    Witam, robiłem już kiedyś ten kit i nie było problemów, teraz robiłem wszystko tak samo (pierwsze włączanie wzmacniacza) i niestety są problemy Bez tranzystorów mocy (których jeszcze nie lutowałem, ponieważ stałe na wyjściu) Napięcie na wyjściu wynosi (minus) -3,6V Napięcie na Emiterach względem...

    Projektowanie Układów lechm56   06 Lip 2008 11:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3861
  • Wzmacniacz słuchawkowy - kit AVT2850

    Witam!!! Zamierzam zrobić wzmacniacz słuchawkowy wg. w/w kitu AVT i mam w związku z tym pytanie jakich użyć tranzystorów , tych które są podane czy jakiś lepszych. Zależy mi na jak najlepszych podzespołach.

    Projektowanie Układów oj   10 Paź 2008 22:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4374
  • Wzmacniacz - co kupić, gotowe kity czy zrobić samemu??

    Witam! Chce skonstruować sobie wzmacniacz i nie wiem co zrobić czy kupić gotowy kit czy samemu go skonstruować. Cy możecie mi powiedzieć co kupić w jakich kosztach bum się zmieścił ? A konkretnie to: ok. 2x 50 w regulacja basu, głośności i trebla 2 wyjścia na głośniki i 1 na subwoofer Czy...

    Początkujący Elektronicy matys1990   27 Lis 2008 21:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2034
  • Buczenie wzmacniacza na kitach Jabela

    Witam Złożyłem wzmacniacz z kitów firmy Jabel a dokładnie: J-036 wzmacniacz 15W mono (TDA2030) J-044 przed wzmacniacz z regulacją barwy dzwięku J-55 zasilacz symetryczny 18V Użyty transformator to tst 50/029 2x15V 2x1,66A Połączenia wykonane przewodami ekranowanymi. Mój problem polega na tym że...

    Projektowanie Układów Marcin_xx1   06 Kwi 2009 21:44 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2074
  • Wzmacniacz oparty o kit J-35

    Witam, zamierzam zbudowac wzmacniacz na kicie jabla J-35, czy warto z niego inwestowac. Zamierzam w nim zamontowac inne tranzystory niz te z zestawu. Jakitrafem powinien byc zasilany (moc, napiecie)? Jezeli ktos mial stycznosc z tym kitem, badz buduje wzmacniacze, prosze aby sie tutaj wypowiedzial...

    Początkujący Elektronicy fuutro   22 Cze 2009 16:18 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 5295
  • [Sprzedam] Wzmacniacz stereo na TDA7294 (Kit NE022)

    Witam, mam do sprzedania zestaw NE022. Jest to końcówka mocy na dwóch TDA7294. Układ oczywiście w 100% sprawny. Cena: 40zł(z wysyłką). Zdjęcie układu: [url=] Kontakt: gg: 3184605

    Bazar Elementy elektroniczne gilbert   13 Mar 2009 11:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 821
  • Wzmacniacz z kitów - parę pytań.

    Mam zamiar zbudować wzmacniacz do 2 lub 4 kolumn poskładany z kitów. Myślałem nad takim połączeniem: Wzmacniacz: Analizator widma : przedwzmacniacz: ,, Co o tym sądzicie? Czy to będzie działało?

    Projektowanie Układów radek310   24 Maj 2009 10:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1610
  • Wzmacniacz, przynajmniej 10W, KIT. Co kupić?

    Witam proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu. Potrzebuje zrobić wzmacniacz który dałby jakiś średni rezultat i aby dał jakiś bass. Chodzi tu o coś od 10w do xxxx w ale musi być to KIT. Prosze o podanie jaki głośniki do danego zestawu najlepiej.

    Inne Co kupić? ukaszmd   28 Cze 2009 15:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 745
  • wzmacniacz ~2x100w - Który kit wybrać?

    Witam Mam zamiar zbudować wzmacniacz ~2x100w i tutaj moje pytanie który który kit wybrać zależy mi na Mocy, Jakości dźwięku oto moje propozycje: [url=]1.Akustyczny wzmacniacz mocy TDA7250 stereo 2x100W (Kompletny zestaw) NE116A [url=]2.NE316K Wzmacniacz mocy HiFi 2x100W (Kompletny zestaw) 316-k [url=]3.Wzmacniacz...

    Początkujący Naprawy Artur k.   19 Sie 2009 01:53 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1687
  • [SPRZEDAM] Kit kolorofonu i wzmacniacza

    Witam, Mam na sprzedaż kit kolorofonu Jabel J50. Wbrew pozorom jest to bardzo dobry kit, który przy zastosowaniu odpowiednich żarówek daje niesamowity efekt jak za taką cenę. Cały układ jest już poskładany jedyne co do niego brakuję to obudowa i żarówki. W komplecie są już oprawki do żarówek i wszystkie...

    Bazar Elementy elektroniczne fred112   20 Paź 2009 21:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1640
  • Wzmacniacz TDA2005 kit+czy jest masa na radiatorach

    Złożyłem sobie tego kita i chciałem dać go do obudowy po zasilaczu od komputera. Oczywiście będą radiatory które będą dotykać obudowy. Całość będzie zamontowana prawdopodobnie w Maluchu w bagażniku więc jest tam goła blacha i nie wiem czy będzie się masa malucha nie będzie stykać z masą wzmacniacza.

    Początkujący Naprawy bandzior2   09 Lis 2009 16:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 910
  • Wzmacniacz kit tda 7294 - czego jeszcze potrzebuję?

    witam mam zamiar kupic kit tda7294 do samodzielnego poskladania skladalem juz rózne kity typu termoetr, rosyjska ruletka, kostka do gry itp. chcial bym teraz zlozyć ten wzmacniacz jest on dostepny w sklepie eletronicznym w moim miescie za 45zł co do niego musze mieć ? wiem że radiotor czy to musi być...

    Nagłośnienie Domowe cdkaz   30 Sty 2010 21:31 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1578
  • Wzmacniacz 2x50w kit robiony sam.

    Witam. Oto wzmacniacz 2x50w zbudowany na podstawie kitu nie ma co dużo się rozpisywać na ten temat ponieważ jest to bardzo prosty wzmacniacz, dodam jeszcze ze zamiast tranzystorów na schemacie mam wstawione bdw94c i bdw93c oczywiście nie kupowałem kitu co widać na zdjęciu tylko wykonałem sam....

    DIY Poczekalnia TOMI   25 Lut 2010 19:57 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4023
  • jaki wzmacniacz(kit) do 150zł

    Witam. Jako początkujący elektronik chcę kupić zestaw do samodzielnego złożenia. Widziałem ich setki, ale nie bardzo wiem, który jest opłacalny i dobry. Zależy mi, by miał możliwie największą moc(minimalnie 150W x2) stereo i czyste brzmienie. Cena im mniejsza, tym lepsza. Myślę, że ok. 200 zł z transformatorem...

    Początkujący Naprawy arti13   03 Mar 2010 21:19 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2322
  • Wzmacniacz lampowy-kit avt-ecc83-el84-pytanie

    Witam serdecznie.Poniżej link do wzmacniacza który jak wiadomo zrobiony jest na płytkach pcb a dokładniej jest to wzmacniacz gitarowy .W wzmacniaczu występują 4 potencjometry bez potencjometru gain.Czy jest to możliwe aby na kanale czystym występowało takie przesterowanie?.Czy przesterowanie w filmiku...

    Elektronika Retro angus1972   22 Mar 2010 16:40 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4624
  • Jaki kit do tych trafo? Transformatory. Budowa wzmacniacza.

    Witam. Jestem początkującym elektronikiem chciałem zbudować wzmacniacz na gotowym kicie myslałem nad AVT2153 lecz nie wiem czy nie potrzebuje on napięcia symetrycznego bo jest to kość tda7294 a nie chce kupować nowego trafo bo mam 3 i chce je wykorzystać jeden to ts50/11 2 Ampery i około 18v na wyjściu...

    Początkujący Naprawy Kari2007   08 Cze 2010 17:03 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1925
  • Wzmacniacz Kit Velleman k8060 uszkodzony

    Witam!!! Na początku prosił bym o nie śmianie się z popełnionych błędów podczas montażu gdyż nie jestem elektronikiem. Może ktoś będzie wiedział co jest uszkodzone jeśli po podłączeniu zasilania do tego wzmacniacza głośnik zachowuje się jak by został podłączony bezpośrednio pod prąd zmienny do transformatora. ...

    Początkujący Naprawy woj2500   29 Gru 2010 17:34 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2765
  • KIT AVT2499 WZMACNIACZ 4X40 W

    Witam. Mam takie pytanie - czy opłaca się kupować ten wzmacniacz?? Mam kolumny 120W na siłowni i są napędzane zwykłą wieżą 25W. Mam zasilacz Unitra ZATRA TS 90/16 i czy on nadałby się do zasilania tego układu?? Jestem początkujący i nie znam się za bardzo na tym... W opisie kitu pisze, że może być zasilany...

    Inne Co kupić? normi1993   01 Paź 2010 20:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 954
  • Wzmacniacz kit avt na tda1521

    Witam. mam problem ponieważ jestem początkującym elektronikiem chcę zmontować własny wzmacniacz ze schematu z tego tematu i oto mój problem. w tym pliku pdf jest kilka schematów i każdy do innego zasilania mój problem polega na tym że nie wiem który schemat jest jak chce podłączyć zasilanie prądem...

    Początkujący Naprawy kazetel   31 Gru 2010 11:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1754
  • Wzmacniacz lampowy (kit AVT 2754) w innej odsłonie

    1. Od jakiegoś czasu leżały mi w szafie zlutowane kompletne płytki wzmacniacza lampowego z kitu AVT 2754. Miałem także toroidalne transformatory głośnikowe z odczepami UL oraz toridalny transformator sieciowy. 2. Żona niedawno dostała w pracy dwie butelki wina w eleganckiej drewnianej skrzyneczce. 3....

    DIY Akustyka painlust   10 Kwi 2011 18:13 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 15336
  • [Sprzedam] Obudowę wzmacniacza Unitra PW9010 + trafo + "KIT" TDA7294 2

    Witam Do zaoferowania mam kompletną obudowę wzmacniacza Unitra Fonica PW 9010. W obudowie znajdują się: - oryginalny transformator toroidalny dający napięcie symetryczne 2 x 34 V, które po wyprostowaniu wynosi około 46 V. Dodatkowo ma wyprowadzone napięcie zasilające układ przedwzmacniacza około...

    Audio Bazar 628467   28 Sie 2011 10:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1981
  • Wzmacniacz nie działa kit 316-k

    Witam, Wczoraj zrobiłem wzmacniacz na kicie 316-K tylko, że sam kupiłem części i zrobiłem płytkę. Zasilacz jest taki jaki ma być: Dałem 2x22V i na wyjściu pojedynczo miałem 28V a podwójnie miałem 57V , czyli nieznacznie mniej, niż trzeba było do maksymalnej wydajności Oto zdjęcia płytki: ...

    Początkujący Naprawy popos1   18 Lut 2012 12:11 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2712
  • Kit jabla J-01 wzmacniacz 2x 15W

    Witam dzisiaj kupiłem sobie wzmacniacz o taki i mam pewien problem wszystko zmontowałem i tak mam 2 głlośniki podłączone równolegle czyli mamy + i - od głośników + i - od mini jacka i + i - od zasilania i to wszystko muszę podłączyć do tego wzmacniacza a na płytce drukowanej jest tak jest sa 2...

    CarAudio Ogólne darek4455   25 Mar 2012 08:39 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1311
  • Nie działa wzmacniacz 2W z kitu J-67 Jabel

    Witam! Złożyłem ostatnio ten kit: . Problem polega na tym, że po podłączeniu głośnika 0,5W 8Ω nie ważne jaki podłącze zasilacz (ładowarka od telefonu, zasilacz komputerowy oraz jeszcze inny) po podłączeniu mp3, bądź PSP układ nie wzmacnia dźwięku. Po przyłożeniu ucha do głośnika słychać ledwo...

    Początkujący Naprawy aki0991   25 Kwi 2012 20:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1791
  • Wzmacniacz Kit j-42 nie uruchamia się

    Zrobiłem przedwzmacniacz j-42 i po podłączeniu nie działa. Nie słychać muzyki,tylko bardzo słabo same basy/trzeszczenie.Wogle nie reaguje na zasilanie,czy jest podpięte czy nie to działa tak samo.

    Audio Początkujący 398216   19 Cze 2012 21:12 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1354
  • Wzmacniacz na TDA 7384 - kit, zestaw.

    Szukam kompletnego zmontowanego wzmacniacza na TDA7384 lub podobnym 4x22W ( Uz=14V ). Na przykład taki: . W sklepie AVT nie doszukałem się takiego zestawu.

    Audio Bazar marekhab   12 Lip 2012 09:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1604
  • Wzmacniacz KIT AVT 2153 Buczy po naładowaniu kondensatorow

    Witam. Mam taki oto problem z Wzmacniaczem KIT AVT 2153 Otóż po włączeniu gra parę minut ładnie a po chwili gdy Kondzie się naładują (traci jak by moc) i buczy grając dalej ale zniekształconym dźwiękiem. Napiecie po mostku 30V stałego podanego na kondzie układu (napięcie w stanie jałowym bez...

    Początkujący Naprawy Kubi PL   26 Lip 2012 16:25 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2121
  • wzmacniacz słuchawkowy, kit AVT 471, ohm

    Witam, ostatnio "zakolegowałem" się z lutownicą, i zacząłem się trochę uczyć. w ramach nauki najpierw rozlutowalem ładowarke do telefonu, potem zlutowałem. udało mi się, następnym krokiem bym najprostszy wzmacniacz słuchawkowy jaki tylko da się zrobić, i ku mojemu zdziwieniu również mi się udało. prawie. gra...

    Początkujący Naprawy subiel   30 Paź 2012 17:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1065
  • Budowa wzmacniacza TDA1554 kit AVT744

    Witam Przymierzam się do zbudowania takiego układu aby zastąpić uszkodzone końcówki we wzmacniaczu Maclair RK-625 Ktoś juz go kiedyś reanimował. Usunięte stare końcówki Wyprowadzone sygnały z przedwzmacniacza i kable do terminali głośnikowych Wstawiono układ NE019 który aktualnie usunięto (były...

    Początkujący Elektronicy galica7   02 Gru 2012 09:11 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1710
  • Wzmacniacz słuchawkowy AVT 471 - kit , zasilacz

    Witam wszystkich mam do was małą prośbę chodzi mi o pomoc w złożeniu wzmacniacza słuchawkowego na kicie AVT 471. Będzie to mój pierwszy wzmacniacz który zrobię do teraz zajmowałem się tylko rekablingiem oraz rejackingiem słuchawek. Nie za bardzo rozumiem ten schemat i prosiłbym o wytłumaczenie mi go...

    Początkujący Naprawy MrDoimer   16 Mar 2013 09:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1029
  • STK4182 - Wzmacniacz z kitu- czy warto robć?

    Witam. Znalazłem w siec kit wzmacniacza stereo na STK4182. I mam pytanie: czy warto coś takiego robić? Jak sprawuje się ten układ itp. Wzmacniacz ma służyć do nagłośnienia na prywatkach i innych tego typu okolicznościach..Jak ktoś wie coś na ten temat, to prozę o radę. Pozdrawiam PS: Nie wiem...

    Nagłośnienie Domowe młodychemik   09 Maj 2013 19:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1458
  • Szukam schematu albo kitu do zrobienie wzmacniacz 4x30W

    Witam. Chcę zbudować wzmacniacz 4x30W do auta. Nawet gdzieś w sieci znalazłem wzmacniacz na TDA7385 ale z tego co mi wiadomo i na charakterystyce widać to auto ma na akumulatorze 14,4V a z tego napięcia na tym scalku nie wydobędę więcej niż RMS 20W. Głośniki to 4x35W 4Ohm. Na czym polecacie zbudować...

    Projektowanie Układów Rasi21   28 Maj 2013 13:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 561
  • wzmacniacz do gitary z kitów Nord Plus

    Witam Potrzebuje piecyka do gitary max 50W. Czy z tych kitów złożę coś co sensownie zabrzmi w gitarze. Dodam tylko że głośnik mam 10 calowy gitarowy ze starego spalonego wzmacniacza gitarowego mallroy. Końcówka ne 022 wykorzystam tylko jedną kość TDA 7294 przedwzmacniacz ne 073 i ne 073a zasilacz...

    Technika Sceniczna i Studyjna AnTech   19 Paź 2013 19:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 675
  • Kit J-215 - Wzmacniacz na TDA 2005 - szukam obrazu mozaiki ścieżek

    Witam. Chciałbym we własnym zakresie wytrawić taką płytkę.. Trochę się juz z tym męczę i powiem szczerze bez efektów.. Czy mógłby ktoś zaprojektować odbicie lustrzane ścieżek tej płytki, tak żebym wydrukował i wykonał PCB metodą "żelazkową" Bardzo ważna sprawa żeby wykonany projekt był...

    Pomoc w PCB 161ac023   13 Kwi 2014 11:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1509
  • KIT AVT1749 - wzmacniacz na lm3875

    Witam mam pytanie czy poprzez małe zmiany da rade w tym zestawie użyć transformatora 2x22 V 300VA zamiast 2x26 150 VA ?

    Początkujący Naprawy abdul92   15 Kwi 2014 14:05 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 495
  • Wzmacniacz kit avt 1723- jak podłączyć?

    Witam ,mam pewien problem.Mianowicie złożyłem wzmacniacz z kitu avt 1723 tylko tak nie wiem za chiny ludowe jak podłączyc go pod głośniki i telefon aby zadziałał próbowałem juz wszystkiego ale dalej nie chce działać.Jak go włączam i wyłączam to słchac w głośniku ale muzyka nie gra ... Za pomoc z góry...

    Początkujący Elektronicy 11111olo   23 Maj 2014 18:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 486
  • Wzmacniacz stereofoniczny z subwooferem - Kit AVT2995 - wasze opinie

    AVT 2995 czy ktoś posiada i jakie macie opinie o tym wzmacniaczu? Z góry wielkie dzięki.

    Jakie Nagłośnienie do Domu idek24   08 Lip 2014 17:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 684
  • Szukam schematu wzmacniacza audio 200W RMS lub kitu.

    Witam zamierzam stworzyć swój pierwszy wzmacniacz 200W RMS 8ohm na potrzeby domowe. Szukałem już schematu takiego wzmacniacza ale jakoś nie mogłem na taki natrafić, zależy mi na dobrej wydajności przy stosunkowo małych kosztach. Ktoś może coś polecić jakieś gotowe kit'y lub coś w tym stylu? Pozdrawiam...

    Początkujący Elektronicy elektronik116   02 Maj 2015 16:56 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 375
  • Przerobienie kitu radiowego J-37_NEW na prosty wzmacniacz

    Witam chciałbym zapytać czy jest jakaś możliwość przerobienia radia J-37 na prosty wzmacniacz audio. Dodam tylko że jestem laikiem w takich sprawach :)

    Początkujący Elektronicy Kellanved   14 Cze 2015 19:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 147
  • Wzmacniacz DIY max. 2x25W budowa z kitu...

    Witam wszystkich. Może odgrzewany temat ale może mi ktoś konkretnie z was odpowie-wpadłem na pomysł budowy wzmacniacza audio z kitu niestety, bo wiedza moja o elektronice jest znacznie ograniczona. Dobrze by było żeby jego moc wynosiła pomiędzy max 10 a 25 wat na kanał i impedancji 4 do 8 ohm oraz o...

    Początkujący Naprawy balcerowicz79   25 Cze 2015 15:07 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 423
  • Wzmacniacz lampowy (kit AVT 2754) - transformator się grzeje

    Witam, mam pytanie do kolegów dot. wzmacniacza, a mianowicie zrobiłem niniejszy wzmacniacz na podstawie dokumentacji AVT-2754.pdf. Zakupiłem transformatory głośnikowe TGL20/002. Według dokumentacji TGL20/002 ma impedancja wejściowa: 10 kohm. W dokumentacji *.pdf autor wzmacniacza proponował On transformator...

    Elektronika Retro painlust   03 Lis 2015 07:24 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1209
  • Kit AVT1492 - wzmacniacz kl.D - jaki zastosować zasilacz

    Witam, Mam takie pytanie, odnośnie zasilania tego kitu, z tego co przeczytałem jest to wzmacniacz klasy D z tego co przeczytałem na innych forach, tego typu wzmacniacze należy zasilać zasilaczami impulsowymi, czy jest to prawda? Czy do tego wzmacniacza moge użyć transformatora impulsowego?

    Początkujący Elektronicy Elektronik987   02 Mar 2016 21:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 252
  • kit AVT 2652 wzmacniacz prądowy do suba - pytania

    Witam specjalistów. Niedawno wszedłem w posiadanie kitu avt2652 i po złożeniu nasuwają mi się trzy pytania. -Czy jeżeli podłącze go do źródła symetrycznego +-12v to będzie działać? Bo tam są układy 7815 i 7915. -Do czego służy dołączony rezystor 0.22ohm 5W (bo nie ma na niego miejsca na pcb)? ...

    Początkujący Elektronicy .przemekl2.   04 Kwi 2016 07:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 168
  • Budowa wzmacniacza z kit AVT

    Witam serdecznie. Chcę zbudować własny wzmacniacz na TDA. Nie wiem tylko który będzie lepszy: [url=]Ten z AVT czy [url=]Ten z neplusa Jestem bardziej przychylny do tego drugiego, gdyż w tym pierwszym trzeba nawijać jakieś dławiki z tego co czytałem w dokumentacji. Napędzał by on głośniki 8 OHm....

    Początkujący Elektronicy mati_323   21 Kwi 2016 17:35 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 228
  • Wzmacniacz do subwoofera (dyskret)

    Witam, Chciałbym zrobić wzmacniacz do subwoofera, ale nie chcę pójść na łatwiznę (precz z tym monopolistą TDA7294). W grę wchodzi tylko wzmacniacz dyskretny. Posiadam trafo 120W ze starej unitry, które po wyprostowaniu i odfiltrowaniu daje 2x40V. Mam też z demontażu cztery sztuki 2N3055 Tungsram....

    Audio Serwis tajemny   27 Cze 2004 10:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1062
  • Przetwornica do wzmacniacza 12V/30V??

    Witam. Chciałem wykonać przetwornicę napięcia do wzmacniacza opartego na końcówce TDA7250(kit ne116a). Chcę zasilić go jak największym dopuszczalnym napięciem aby uzyskać jak największą moc(to pewnie z 20A będzie). Wzmacniacz ten chcę zainstalować w aucie do skrzyni basowej. Prosił bym o jakieś porady...

    Układy Zasilające Bonkot   13 Lis 2007 18:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2790
  • Jak podkęcić wzmacniacz TDA7250?

    Witam a więc już poradziłem sobie z problemem podłączenia zasilania do wzmacniacza(oj ciężko było mi zrozumieć o co biega z zasilaniem symetrycznym hehe)a teraz chciał bym polepszyć jego parametry. Jest to gotowy kit do samodzielnego montarzu ne116.Są tam tranzystory wyjściowe 2x TIP147 oraz 2x TIP142....

    Projektowanie Układów radekk   31 Gru 2008 00:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2994
  • NE0070-K WZMACNIACZ MOCY 100W HiFi

    Chcialbym kupic kit wzmacniacza: "NE0070-K WZMACNIACZ MOCY 100W HiFi" ( ). Jaki do tego dac kit zasilacza i trafo zeby dzialalo i dobrze gralo. Prosze o podanie dokladnych linkow, najlepiej z cyfroniki.

    Audio Serwis Popak   17 Sty 2004 15:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 971
  • Wzmacniacz hi-fi hi-end. Budowa, na jakie parametry patrzeć?

    napsialem juz taki post w dziale akustyka ale chyba pomylilem dzialy a wic mam taka prosbe...jelsi ktos skladal kity wzmacniaczy to neich sie wypoiwe na temat jakis konkretnych chce zrobic wzmacniacz z kitu ale nie wiem jaki duzo jest na kostkach 7250 i 7249 chyba cos takiego wiem ze STK sa dobre ale...

    Projektowanie Układów dowodca_armii   23 Lip 2007 10:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2194
  • Budowa wzmacniacza na STK 4211V/II

    Kit tego typu można zakupić na altronie ale w diy nie znalazłem żadnej konstrukcji na tym czymś dlaczego? Czy to jest trudno do wykonania uruchomienia tak się zastanawiam bo poszukuje kitu wzmacniacza 2*ok120-140W i mostek TDA ostatnio tak mnie błądzi po głowie ale zobaczyłem STK i i nie wiem co o tym...

    Początkujący Elektronicy piotrkurasinski   24 Sie 2006 16:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 405
  • Wzmacniacz gramofonowy na wkładkę magnetyczną.

    dzialal jako magnetyczny Nie magnetyczny. Ten wzmacniacz oryginalnie był jak zwyczajny np. do kaseciaka, (bo w tym gramofonie jest radio) więc dlatego chcę zrobić nowy i odpowiedni. A gramofon jest z rynku z radiem jakaś tam Elta :/ Kiedyś to rozebrałem, same bibeloty bez jakości, tylko radio gra...

    Audio Początkujący prlunitra   27 Kwi 2012 16:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1824
  • Kilka pytanań odnośnie zmodyfikowania wzmacniacza

    Projekt dobry ale tranzystory 2N3055 są uważane za szmelc. Co ci nie pasuje w tych układach? Wraz ze wzrostem mocy konieczne staje się rozbudowanie układu. wystarczy ująć tranzystorów mocy i nieco obniżyć zasilanie. Ale znów nie wiemy nic o wzmacniaczu, nowym źródle zasilania i tym co ma być napędzane...

    Początkujący Naprawy rokito   08 Cze 2009 19:05 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1044
  • Jak podłączyć ten wzmacniacz?

    Marcin, to nie ma sensu - 'wymontowywać' sam wzmacniacz ze starego radia. Po pierwsze : elementy wzmacniacza w takich radiach nie były montowane w jednym miejscu na płytce; po drugie : taki wzmacniacz ma ze ... 3 Waty mocy; po trzecie : Sam piszesz, że jesteś trochę "...ciemny w tych sprawach..." -więc...

    CarAudio Ogólne marcin_cz   12 Cze 2010 15:13 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2036
  • Wzmacniacz 2x15W do 2xgłośnik 20W

    Siema Znalazłem w domu dwa głośniki samochodowe o parametrach 8Ω i 20W. Chciałbym zrobić do nich wzmacniacz i zasilacz. Znalazłem gotowy kit wzmacniacza do złożenia i moje pierwsze pytanie brzmi, czy będzie on dobry do takich głośników? Drugie, jaki zasilacz do wzmacniacza i głośników zrobić. P.S...

    Początkujący Elektronicy jdubowski   01 Lis 2012 19:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1098