forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



klimy passat

Znaleziono 343 wyników na elektroda.pl: klimy passat
Podstawowa forma zapytania: klim passat
Forum elektroda.pl Strona Główna

Gdy parownik zamarza-jak temu zapobiec?

witaj piotr73...niestety nie jest to ani ford ani volvo klopot z klima dotyczy passata b5 z konca 1997 1.9 tdi 110 koni. u mnie jest tylko jeden czujnik 4-ropinowy zamontowany na chlodnicy. juz wielu klimiarzy wypowiadalo sie na ten temat i slysze moze to czujnik wysokiego cisnienia (ok 200PLN) a...
Początkujący Serwisanci :: 27 Lip 2006 21:08 :: tadziu112 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 5022

Problem akumulatorowy

Witam, sprawa dotyczy Passata 90r.pr. motor 1,8/RP. Samochód posiada dołożoną klimę na oryginał, dodatkowo ostatnio zadomowiło się w aucie ogrzewanie postojowe B5WSC. Alternator tegoż auta przy dokładaniu klimy pozostał taki jaki był, czyli od wersji bez klimy. Do czasu dołożenia ogrzewania było wszystko...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Gru 2006 14:30 :: Grzech-2 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1325

vw climatronic 3B1 907 044D

Witam ! Potrzebuje schemat od klimy (vw climatronic 3B1 907 044D) .Klima ta jest w samochodzie Passat 2000 1.9 TDI . Z góry dzięki za pomoc !
Samochody Szukam :: 18 Kwi 2007 18:07 :: kristof123 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 995

Swap climatronica z Golfa IV do Seata inca 2002 1.9 SDI błąd 01206

Wszystko już pozakładane sprawdzone. Czynnik nabity od kilku miesięcy działa jako ogrzewanie ciepło się zrobiło i klima by wypadało aby działała. Wyskakuje błąd: 01296 - czujnik temp wylotu sterownik jest z Passata reszta z golfa i tu prawdopodobnie tkwi problem i sedno sprawy 01206 sygnał zapłonu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Maj 2011 19:47 :: JACU626 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 879

Jaki subwoofer pod Helix H400espirit

Mnie w passacie wyszło niecałe 5m ale wzmacniacz mam z prawej strony na oparciu. W a4 jest zaślepka w tym samym miejscu(brat miał a4). Jednak ja nie mam klimy. Jak masz klime to tam idzie cała instalacja do niej. Ale i tak da się tam przecisnąć przewód(wiem że ktoś przy klimie nawet 2 kable przecisnął...
CarAudio Co kupić? :: 01 Sie 2011 14:56 :: Kowi_87 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1249

Poszukuję samochodu do 7 000zł.

Space Star - stosunkowo drogie części. Autko bardzo praktyczne. Mój kolega nim jeździ. Ogólnie ma o nim przeciętne zdanie. Cordoba Vario - ostatnio bardzo często jeżdżę seatem, akurat Toledo (gaz, 1994). Jeden i drugi mało problematyczny. Części w przyzwoitych cenach. Auta solidne, choć mają trzeszczące...
Samochody Eksploatacja :: 13 Paź 2011 15:34 :: przemo-lukas :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2229

BMW E36 320i - Montaż klimatyzacji do BMW e36 320i

Upały są nie do zniesienia w aucie bez klimatyzacji dlatego zastanawiam się nad montażem takiej kupionej w komplecie z innego auta, oczywiście zastanawiam się nad sensownością, lecz nie chcę sprzedawać sprawdzonego auta - dobrego auta. Czy ktoś może napisać czy wrzucenie takiej kompletnej klimy jest...
Samochody Mechanika :: 11 Sie 2012 19:51 :: 1605968 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 648

doradzcie co kupić tak do 12 tys>?

Proponuje rozglądnąć się za autami które utrzymują się dłużej w cenie od innych czyli: audi A4, audi A6, BMW 5, BMW 3, oczywiście w odpowiednich rocznikach znajdziesz w tej cenie i zawsze bież w skórze cena jest taka sama a lepie się prezentuje i łatwiejszy w utrzymaniu, oczywiście Klima i pełna elektryka...
Samochody Eksploatacja :: 06 Cze 2013 21:57 :: zeimp :: Odpowiedzi: 62 :: Wyświetleń: 6921

Jakie auto ~21k PLN w Dieslu?

Witam, poszukuję tu i tam pomocy w wyborze auta za ~21000 złotych. Chciałbym, aby auto miało sielnik Diesla do 2 litrów, było 5 drzwiowe, combi wchodzi w grę, ale wolałbym hatch/sedan. Autko niezawodne, spalanie koło 6-7 litrów, wygodne, jakieś udogodnienia klima elektroniczna, komputer, kierownica...
Samochody Eksploatacja :: 04 Sie 2013 12:18 :: Lechu1777 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2049

szukam lifting b5-> b6 oraz kierownica z prawejSTRONYnaLE

Haj Interesujacy jest ten passat ,mozemy sie zamienic ja dam ci passata 1.9 tdi 110ps klima 4xe.szyby itp.Pasuje mi kierownica po prawej jaki masz rok i silnik moze zrobimy jakas podmiane. Pozdrawiam
Samochody Szukam :: 25 Maj 2005 22:49 :: robertjakim :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3337

Drugi (dodatkowy) alternator w Felicii

założenie dwóch alternatorów to jeden problem, drugi to zrównoważenie ich.a trzeci to to że pas klinowy który założysz musi przenieść moc rzędu 2kW ze względu na : sprawność przeniesienia napędu paskiem klinowym (ok.60-85% w bardzo efektywnych napędach) oraz sprawności samego alternatora.robi się czasem...
CarAudio Ogólne :: 26 Sty 2007 14:19 :: adamkaktus :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 2833

Kodowanie Climatronic golf IV 2003r

Witam serdecznie - Mam prośbę związana z climatronick-iem Cały Panel mi działa poza podświetlaniem i temperaturą po lewej stronie.Nie załącza się kompresor klimy. Da się sterowac nawiewami ciepłem zimnem itp. Wertujac inne fora znalazłem informacje iż taki stan rzeczy wynikać może z podmienionego...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Lut 2008 10:30 :: grzesop :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 4141

problem z doborem silnika

Witam ! Mam następujący problem, niedawno kupiłem passata b3, 92 rok, klima, abs.W którym jak się okazało wymieniono silnik, teraz jest to: RF; 1,6. Jest to silnik gaźnikowy o małej mocy 53 KW. W passacie przed wymianą był silnik PB; 1,8; 79 KW; który powinien być sterowany Digifantem ( o ile się nie...
Samochody Początkujący :: 22 Mar 2009 15:27 :: spoxx2006 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 568

Japończyk czy Niemiec? Które auto będzie najtańsze w utrzymaniu?

mało który japoniec dorównuje a6 c4 lub mercedesowi w123 lub w124 ... lub passatowi b4. Takiego b4 w świetnym stanie sam bym chętnie kupił w 1.9tdi :wink: Weź nie pierdol, za przeproszeniem. Jak widać nie masz bladego pojęcia o japońskich samochodach. passat b4 :D Nie dorasta do dupy Galantom z 89...
Samochody Eksploatacja :: 23 Paź 2012 18:06 :: Jawovski :: Odpowiedzi: 89 :: Wyświetleń: 21166

Zakup auta - czyli jak się bronić przed OSZUSTAMI - STWÓRZMY PORADNIK

Ja jeżdżę dużo po mieście, kierownica i drążek zmiany biegów mam mocniej zużyte niż analogiczne auto które jeździ w "trasy" . hahaha dobre :) kolego masz również bardziej zużyte sprzęgło i samą skrzynię a nie tylko drążek :) To jest dobry przykład na to że stan licznika niewiele mówi, 200kkm...
Samochody Eksploatacja :: 09 Paź 2014 21:14 :: KarizmoGSM :: Odpowiedzi: 137 :: Wyświetleń: 12717

Jakie kupić auto kombi do 8000PLN

A co myślicie o 2 poniższych ogłoszeniach? warto się zastanowić nad którymś? czy lepiej dać sobie spokój. Proszę o opinie.
Samochody Eksploatacja :: 31 Sie 2014 14:59 :: tzok :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 966

Auto - tanie w utrzymaniu + niskie spalanie

Chodziło mi o to, że w niektórych autach trzeba się liczyć z tego typu wydatkami, gdyż części zużywają się szybciej niż w starszych konstrukcjach. Trudno nie zaliczyć konieczności wymiany sprzęgła z kołem dwumasowym przy przebiegu nieco ponad 200tys. (Mondeo TDCI) km czy rozrządu razem z wałkami (2.5...
Samochody Eksploatacja :: 03 Paź 2014 20:15 :: chojinka :: Odpowiedzi: 49 :: Wyświetleń: 2415

Golf IV - Dylematy, wątpliwości pytania.

Witam, może nieco dziwny temat...ale..chciałbym dowiedzieć się szczególnie od posiadaczy aut VW ponad 10-letnich, jak oceniają te auta..pewnie połowa albo i większość zakupiła z drugiej/trzeciej ręki.. Bo tak..zakupiłem nie dawno Golfa MK4 2000 rocznik, 1,8 turbo 150 KM, wydawać by się mogło fajne...
Samochody Eksploatacja :: 03 Gru 2014 21:51 :: wichurewicz :: Odpowiedzi: 63 :: Wyświetleń: 2370

PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA OCTAVIA 1.9TDI

A to szajs niemiecki, ciekawe gdzie to g. robia :?: Moj kolega mial Passata 1.9TDI, i wymienial 3 sztuki, oczywiscie uzywki, bo nowe to :cry: sie chcialo, i pozbyl sie czym predzej tego zlomu. Wogole to mial same problemy z tym samochodem: w 2 letnim juz musial wymienic tarcze hamulcowe przod,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Lip 2005 12:37 :: figurel :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 19250

jak zrobić odcięcie zapłonu?

Nooo, ale tam mają trochę inne niż samochodowe (dzięki Kafaro, też się przyda) A wracając do przekaźnika, to znalazłem :D I to podwójna radość. Nie dość, że dwusekcyjny to i jeszcze dokładnie taki sam !!! (he,he ten przekaźnik od klimy w Passacie okazał się identyczny z tym od Opla do grzania tylnej...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Kwi 2006 16:52 :: osd :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 41501

kilka pytań odnośnie vw

Bujanie fotela ( i skrzypienie) to normalne po większym przebiegu z postawnym Kierowcą. Mam Passata 96 z 230 000 km , 196cm wzrostu i 115 kg wagi. Buja się to na wszyskich mechanizmach ustawiania fotela, nie do zredukawania normalnymi metodami.Wkurzyło mnie to do tego stopnia,że kazałem ( po ustawieniu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Cze 2006 21:43 :: Biurotechadam :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 4813

klima vw passat

mam problem z klima w passacie z 95 roku obiawy sa takie klima sie wylacza po przekroczeniu konkretnych obrotow na 4 i 5 biegu zeby ponownie ja wlaczyc trzeba wylaczyc i wlaczyc zaplon inaczej nie da rady ma ktos jakies pomysly?
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Cze 2011 10:25 :: szkielo82 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 13167

Problemy z klimatyzacją w samochodzie.

Tomczysław daj sobie spokój 1. Napięcie z przetwornicy ( taniej=kiepskiej) jest tak zniekształcone że składa się głównie z wyższych harmonicznych Jeśli chcesz trochę obrazowych szczegółów zapraszam do galerii wykresów na mojej stronce www.adamjur.hd.pl jest tam pokazany przebieg z względnie czystej...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Sie 2006 18:11 :: wiosen :: Odpowiedzi: 99 :: Wyświetleń: 88603

nierówna praca zimnego silnika

zawsze jak wstane rano odpalam samochod audi tt 1.8 turbo i autko nierowno chodzi. jak dodaje gazu to dlawi się i nie chce jechac.problem ten wystepuje zawsze z rana jak odpalam zimny silnik. po ok. 30min. jazdy jest juz wszystko ok. <cut> Nie jestem fachowcem ale jeżeli już wszystkie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Sty 2011 20:48 :: mariusz913-m1 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 6047

Zaparowane szyby FORD MONDEO

Jest taki preparat anti foog jest to izoprpropylenw atomizerze, napsikać na szyby i rozprowadzić suchą szmatką, pomaga na ok 14 dni, stosuję to w passacie kombi od czasu uszkodzenia klimatyzacji.( z klima wystarczyło puścić chłodne powietrze i po sprawie. Dostępny na stacjach benzynowych,i w marketach. Pozdr.J.
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Lut 2005 23:59 :: didas :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 10448

Co to jest thermotronic? VW Vento z 1992r.

A mozna by cos wiecej, co to znaczy polautomatyczna? Dziala zima a latem nie :) ? Widzialem passata z klima i tam pod maska byla widoczna istalacja z rur, a vencie nie moge tego znalezc.
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lut 2005 23:54 :: colombo :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4630

Klima manualna w Passacie B4 rocznik 94 (po liftingu )

Nabyłem wspomniane auto miesiąc temu i niestety klima, na której mi trochę zależało nie działała. Po sprawdzeniu szczelności ( była dziura w przewodach ), wymianie węży i napełnieniu dalej nie "odpala". Sprężarka włączona "na krótko" działa i po chwili leci chłodek. Mam więc problem z załączaniem....
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Sty 2011 20:37 :: Hawk_PL :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1502

Klima manualna ->na-> Klimatronik Passat B5

Witam :) Czy ktoś może mi napisać :) Czy da się przerobić klimatyzację manualna w passacie B5 sedan 1,8 97r? Na klimatyzacje automatyczna?? Co trzeba by było zmienić i jaki mniej wiecej był by koszt :) Prosze wszystkich o pomoc :) POZDRAWIAM!
Samochody Archiwum :: 08 Lip 2005 02:08 :: Bartłomiej :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1984

Klima w VW Passat 1.9TDi 1994r.

Właśnie jestem po wymianie chłodnicy do klimy i jej napełnieniu - myślałem, że to rozwiąże problem, który występował wcześniej ale niestety nie - przy jeździe miejskiej klima chodzi cały czas i nie ma problemów nawet przy długim postoju na światłach - natomiast poza miastem na 4-5 biegu wyłącza się przy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lis 2005 08:25 :: SCICHOSZ :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 888

Passat 94 przejsciowka - nie zalacza sie sprezarka od klimy?

Witam. Jak w temacie , nie slychac momentu wlaczenia sprezarki (obciazenia silnika) , jedyne co sprawedzilem to bezpiecznik jest ok , nie dochodzi zadne napiecie do sprezarki ?. Prosze o sugestie.
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Lis 2005 16:24 :: Alan :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 696

klima vw passat

witam mam taki problem po włączeniu klimy obroty silnika stają w miejscu takim jak mocno nacisne pedał gazu np.4000 i nie spadają i nie ma różnicy czy wybiore norm czy max pomuszcie co to maże być ps. sory za osobny temat
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Lip 2005 18:22 :: krypel2 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1073

vw passat -odplyw z klimy

jak w temacie- gdzie znajduje sie odplyw z klimatyzacji? pozdrawiam.
Samochody Szukam :: 30 Lip 2005 15:33 :: k631 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1211

vw passat 94 odplyw z klimy

jak w temacie - gdzie znajduje sie odplyw z klimy?
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Lip 2005 21:51 :: Doktorr :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 504

zakup opla omegi 2,5 tds

Dziękuje za rady! Szczególnie za tak obszerną. Tak trochę podejrzewałem ze opel mimo tego ze najwyższy model to jednak nadal opel. Muszę przyznac ze bardzo mi się podoba i to troszkę przesłoniło zasłyszane opinie o tej marce. Prawde mówiąc jest kilka powodów które mnie mocno ciągną w jego strone: 1.Jedna...
Samochody Szukam :: 06 Sie 2007 07:23 :: wenti29 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 28363

Passat 2.0E 16V silnik 9A B3 AUTOMAT-klima!!

Witam mam znów dziwny problem z elektryką ostatnio nie wiem nawet w jaki sposób przestała mi działać klima. Działa mi tylko na 1. Jeśli włącze 2,3 i 4 bieg na wyłączniku dmuchawy (nawiew w kabinie) - to się wyłącza (gasną nawet kontrolki załączenia jej). Może ktoś miał już podobny problem?
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Cze 2006 21:50 :: gameserv :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1182

Pomocy!!!komunikacja z vag w golfie III TDI kombi 90KM 95 r

No i więcej nie będzie. Jeśli klima manualna, to nie ma sterownika. Z szybami i dachklapą to samo. Jedynie ABS. Powinien się z nim połączyć. Nie wiem, czy programy, z których korzystałeś posiadają autodetekcję sterowników. Jeśli tak to powinieneś spróbować, co zostanie znalezione automatycznie. Poza...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lis 2006 22:10 :: albercik64 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 5947

passat vr6 1993 rok z klimatronikiem problem klimy

mam problem z klimatyzacją jaki???????????/ otóż sprzęgło od kompresora od klimatyzacji jest cały czas załączone nawet jak jest wyłączony kluczyk co za tym idzie rozładowanie akumulatora?!!!!!!!!! na dodatek po włączeniu klimatyzacji nie włączaja się wentylatory chłodnicy co moze być tego przyczyną???? acha...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Lut 2006 23:54 :: a1cygan :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 842

passat B6 klima

witam mam problem z autem typu VW passat W8 chodzi o klime przestała działać VAG- nie ma błędów przeklepałem całą instalację do kompresora i normalnie sprzęgło kompresora jest załączane +12V z przekażnika który jest sterowany z panela ale w tu jest inaczej do sprzęgła idą 2 przewody 15...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Maj 2006 19:20 :: Rocaria :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3607

Ustawienie sterownika gazu.opis i ustawienie parametrów ....

Witam mam staga 100 w pasku 2,0 16V pali mi w trasie około 8,5-9,5 l przy jezdzie około 100-130 w miescie o 2 litry więce z klima około 1 do 1,5 litry więcej. Tez eksperymentowałem i z tego co pamiętam to mam inaczej - wzbogacanie +10 - cut-off TAK - zmniejszyło mi to spalanie o około 1,5 l - regulacja...
Samochody Archiwum :: 28 Lip 2006 21:28 :: JACU626 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2751

szukam schematu VW caddy TDI 90KM `98r.

szukam schematu elektrycznego po polsku vw caddy `98r. 90KM TDI posiada klime bez elektryki i bez poduszek z góry dziekuje. jak ktoś może to jeszcze po polsku vw passat `95r. TDI 90KM kombi bez klimy i bez elektryki. bycek83(at)wp.pl
Schematu/instrukcji/artykułu :: 18 Sty 2007 20:55 :: bycek83 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 924

co oznacza X w schemacie instalacji samochodowej?

Próbuję rozszyfrować schemat Climatronica w Passacie B3. Na górze są oznaczenia zasilania: 15, 30, X, 31 wiem, że 15 - zasilanie po włączeniu zapłonu 30 - zasilanie bezpośrednio z akumulatora 31 - masa tylko co oznacza X? proszę o szybką odpowiedź, gdyż zakładam...
Początkujący Ogólny :: 15 Mar 2007 21:12 :: --tomi :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2988

VW passat B5 po lift. 2002r. wentylator klimy (manualna)

Witam szanownych forumowiczów. Mam problem ze zlokalizowaniem uszkodzenia powodującego niezałączanie wentylatora po włączeniu klimy. Sprawdziłem sam wentylator-jest dobry, sterownie z ECU również ok-przy teście załącza przekaźnik, do przekaźnika dochodzi zasilanie i jest przekazywane dalej, bezpieczniki...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Sie 2009 11:15 :: Gość :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 5404

klimatronik passat 2001 klima działa a w srodku nie chłodzi

Witam problem jest taki klimatyzacja chodzi ale w aucie nie chodzi , pradopodobnie sie cięgno jakies zerwało , , jak się zdejmie schowek od pasazera i się wejdzie w test elementów wykonawczych obydwa silniki chodzą czy śą jeszcze inne silniki czy mozna to zrobić bez zdejmowania kokpitu ?
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Lip 2007 22:02 :: SP7SEC :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1410

VW Passat -klima nie działa

Witam wszystkich zainterere. Problem jak w temacie.Model B3-2.0 16V,1990r. Przyznaję ,że nie mam doświadczenia w klimie ale jestem ciekawy.Instalacja oparta na czynniku r12-wymaga przezbrojenia. Jak to zrobić?Co zostaje ,a co wylatuje?Jak sprawdzić sprężarkę?Gdzie znajdę potrzebne elementy? Każda...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Wrz 2007 18:54 :: jaszczur1111 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2371

Regulator wentylatora klimy - passat 1.9tdi 98r.

Czym zastąpić (lub gdzie kupić) tranzystor mosfet BTS 240A. Tranzystor ma zwarcie i wentylator cały czas pracuje na maxa. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Sty 2008 15:32 :: goldwinger :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1417

Wymiana szczotek-dmuchawa nawiewu

Czy jest mozliwosc wymiany szczotek w dmuchawie nawiewu/VW PASSAT B3-wersja z klima/,bylem u dwoch elektrykow,pokiwali glowami i stwierdzili,ze to sie nie oplaca,duzo roboty a marny zarobek.Lepiej kupic na szrocie-ale kupienie tez moze okazac sie ze szczotki do wymiany i tak w kolko.Moze ktos juz to...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Lip 2008 10:18 :: trans-serwis :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 6371

Passat B6(3C)-2006-dmuchawa klimy +wariujace czujniki

Witam-moj problem polega na tym ze jak wlacze klime -to nie chce sie wlaczyc obieg wewnetrzyny dmuchawy oraz dmuchawa-tak bylo na poczatku-dodam ze stalo sie tak jak jechalem w deszczowa pogode-teraz doszlo do tego ze sa problemy z centralnym zamkiem-z klapa bagaznika-caly czas probuje sie zamknac-oraz...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Gru 2008 15:32 :: fil2006 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1438

vw passat 2004 zmiana na wyświetlaczu klimy

Witam, mam problem ze zmiana wyświetlanej temperatury z F na C robję wszystka zgodnie z opisem czyli naciskam i przytrzymuję recylkulację następnie + temperatury - i nic Proszę o podpowiedż wyjadaczy w ww temacie
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Sty 2009 14:49 :: dix12 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 771

Klimatronik A4 1.9 TDI 96r.

A jesteś pewny, że ma się włączyć przy temp +7°C ? Jam mam klimatronic w Passacie B4 rp96 i tam poniżej +8°C klima nie rusza... Pozdr.J. ps te progi należy też traktować jako przybliżone, zbrudzony czujnik temp. w zderzaku może to zmieniać nawet o kilka st.
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Lut 2009 20:34 :: bodzior :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1064

Co to za kody? Passat b3, 1992 rok. 1,8 ABS, klima.

Witam Posiadam Passata b3, 1992 rok. 1,8 ABS, klima. Problem jest następujący okazało się,że silnik w tym aucie to 1,6 który był gaźnikowcem. A został założony do osprzętu i komputera od 1,8 ABS. W związku z ty jest strasznie zamulony, w ogóle nie przyśpiesza od 60 do 90 km/h jakieś 30 sek. Potem już...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Mar 2009 10:00 :: robokop :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1392

OPEL ASTRA ECOTEC 1,8 16V 96r - trzęsie na wolnych.

To C18XE nad tą przepustnicą myślałem w passaciemi pomogło. Kable orginalne jeszcze nie świecą w nocy wogóle to autko pod maską wygląda ja nówka nie ma wycieków nic sie nie poci. Poza tłumnikiem i wężykiem i sondą nic sie nie dzieje klima chłodzi. Drgania pojawiły się nagle rano autko nie chciało wejść...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Sie 2009 20:56 :: JACU626 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4578

VW Passat B4 Przekaźnik wentylatorów i klimy

Witam. Czy ktoś rozbierał i naprawiał Przekaźnik klimy i wentylatorów?
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Lip 2009 11:24 :: qgoldi :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 6829

Ford 5000 w FORD Galaxy z 2002 roku

Witaj :)), :)), :))..... dobre.... No to w moim Galaxi-u w czasie jazdy różne dodatkowe bajery się włączały. Np. "tempomat"... (!)...... To już nie było śmieszne....;/ Dziwnie się czułem jak samochód nagle sam przyspieszał.... Akurat to była wina samego Tempomatu co zostało naprawione (jedyne...
RadiaSamochodowe Serwis :: 26 Cze 2009 15:33 :: serwek :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 6776

passat b5 gdzie znajduje sie czujnik ciśnienia klimy

Witajcie ma problem w mym pasku pad mi czujnik cisnienia klimy tak pokazuje VAG cisnienie wzrasta mi do 21 atmosfer rurki sa bardzo gorące po wyłączeniu silnika słychać jak syczy coś prawdopodobnie jest jakiś zawór po diagnozie vagiem okazało sie ze czujnik cienienia klimy uszkodzony i mam problem...
Samochody Początkujący :: 30 Cze 2009 18:28 :: Jacek79 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2737

passat b5 2001 1,9 tdi 130km wentylator klimy

witam mam problem z wentylatorem klimy, chodzi cały czas nawet na wyłaczonej klimie, kts pokazuje: przekaznik wentylatora zwarcie do masy,gdzie znajde ten przekaznik?
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Lip 2010 17:44 :: miler80 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3344

vw passat b5 brak klimy wycieraczek kierunkow

Witam. Jak w temacie mam problem z niedziałającą klimą wycieraczkami oraz kierunkowskazami wszystko przestało działać razem. Wyświetlacz klimatronica działa normalnie. Niema nadmuchu.
Samochody Początkujący :: 05 Lip 2009 11:58 :: ryju13 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1832

Samochod do 6tys, ekonomiczny, bezawaryjny, jaki?

Kolego piszesz tu różne sprzeczne rzeczy chcesz mieć komfortowe dobrze wyposażone auto za 6 tyś zł? Wybacz ale to kpina. Uwierz mi bo się o tym sam przekonałem. Jeśli chcesz mieć dobrze utrzymane auto za te pieniądze to nie licz na klimę albo skórę tylko kup słabiej wyposażone ale lepiej zadbane auto....
Samochody Eksploatacja :: 11 Kwi 2010 21:47 :: pawelgli :: Odpowiedzi: 190 :: Wyświetleń: 55926

Sprzęt diagnostyczny - co wybrać. Opinie i recenzje.

DELPHI DS150 E Możliwe że do testów dostałem tester z nieaktualną i mocno niedorozwiniętą wersją oprogramowania -jeśli tak właśnie jest proszę użytkowników nowej pełnej wersji ( nowej aktualizacji ) o wyprostowanie moich informacji.Powiedzcie co zostało poprawione czego jest więcej. Jak tylko dostałem...
Samochody Początkujący :: 15 Gru 2014 22:42 :: anna77 :: Odpowiedzi: 2225 :: Wyświetleń: 996415

szkoda całkowita - jak postepować z ubezpieczycielem ?

Witam Trafiło jeden z moich pojazdów - dostal w mini karambolu mocno z tyłu i trochę z przodu. Na pierwszy rzut oka pojazdu ( Passat B4 z 1996 kombi benzyna 2,0) razcej nie opłaca się go naprawiać ( tylne nadkola weszly na koła, zabolowały sie i powysuwały drzwi, wybrzuszył się dach, a z przodu tradycyjnie...
Samochody Eksploatacja :: 09 Mar 2010 15:54 :: extreme666 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 885

Vectra B - jak wygląda z awaryjnością/eksploatacją

Witam, czas przesiąść się z seicenta, więc zamierzam kupić coś w granicach 8-10 tys. i uwagę moją przyciągnęła Vectra B z ostatnich lat '90, koniecznie kombi i benzyna min. 1.8 (żeby można było zgazować). Oczywiście szukałem opinii, ale najczęściej w internecie piszą ci, którzy muszą się wyżalić (bo...
Samochody Eksploatacja :: 22 Kwi 2010 20:04 :: Mirekc :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 6539



Strona 5 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: opis kostki audi czarne pasy bokach ekranu odkręcić filtr pralce duże obroty gazie astra układ chłodzenia zamrażarka candy smart doctor światła citroenie telefon wt19i toshiba a200 suzuki vitara zacisku hamulca
Template->make_filename(): Error - file overall_footer.tpl does not exist