Człowieku, czyś Ty sie z choinki urwał?? Skoro piszesz ze koszt transpondera do Twojego auta to 8 - 12 zł TO GO KUP....achaa...ale za tą cenę można kupić inny transponder... i tu jest pies pogrzebany. Dorobienie klucza z transponderem to koszt w Łodzi minimum 120zł a jak znajdziesz kogoś kto zrobi to taniej to masz szczęście. Zawsze możesz kupić sobie...
Firma Atmel wprowadziła 363-bitowy transponder do tagów RFID w bardzo małej obudowie XDFN. IDIC ATA5577M1 działa w zakresie częstotliwości 100-150kHz i jest przeznaczony do zastosowania w aplikacjach takich, jak identyfikatory dla zwierząt mocowane na uchu, breloczki i systemy kontroli dostępu. jak twierdzi producent, zamknięty w obudowie o wymiarach...
Witam. Posiadam auto jak w tytule, niestety z jednym kluczykiem. Dorobiłem nowy kluczyk który nie posiada transpondera (w oryginalnym jest zamontowany ID4D-60). Mam możliwość dopisać za grosze do immo nowy kluczyk tylko nie wiem czy wystarczy dokupić odpowiedni transponder, czy może należy go wcześniej zaprogramować. Chciałbym uniknąć klonowania ponieważ...
Witam przez OBD do programujesz tylko PCF7941 który jest na płytce,natomiast jeżeli chciał byś to zrobić na innym transponderze np.TPX4 musisz mieć maszynkę zewnętrzną do klonowania transponderów pozdro
Witam, Mam takie pytanie - jakie transpondery, lub kluczyki od jakich aut można klonować tym urządzeniem ? Czy to w ogóle działa ? Oczywiście chodzi ryżowego zed-bull'a :-) Witam Zed Bull klonuje transpondery węglowe i nie które szklane naT5 mowa o tych stało kodowych montowane w kluczykach starych aut a o zmienno kodowych transponderach krypto montowanych...
Z załączonym kodem ustrojstwo sprawnie czyta tagi w standardzie EM4000. Data rate: clk/64, Encoding: Manchester. Napisałem nowy kod, bo chciałem zrobić kopiarkę zapisującą do T5557, ale akurat karta, którą chciałem klonować (jakaś Indala), gada z inną modulacją – prawdopodobnie PSK. Tak więc nie chciało mi się już tworzyć funkcji zapisującej T5557....
Dziekuje za chec wyjasnienia jak to bangla. Jak rozumiem to bez kodu pin bedzie polegac na klonowaniu. W ten sposób powstanie "klon scyzoryka" na zwyklym kluczu z wmontowanym transponderem np.PCF7936. Jezeli tak to chyba dla mnie najprostrza i najtansza droga do zapasowego kluczyka leżącego w szufladzie na czarną godzinę. Oczywiscie sam tego nie bede...
Mam w rodzinie sharana po lifcie 2001r. Niestety został już tylko 1 kluczyk z transponderem. Zorganizowałem 2szt PCF7935AS (czyste), pożyczyłem zed bulla (ryżowego) i próbowałem sklonować transponder za pomocą tego "cuda". Oryg. transponder czyta prawidłowo (vag 44 unlocked) Czysty transponder odczytuje jako pcf7935 blank. Przy próbie kopiowania odzczytuje...
Kurcze, tam nie ma żadnej magii,to jet zwykły transponder RFID (poczytaj w goooglee / wikipedii o RFID) . Większość "kluczników" posiada stosowne maszynki do klonowania tych transponderów. Z tym, ze istnieją wersje klonowalne i nie, nie wiem jaką masz.
W Polo 97r. był montowany immobiliser na TMS370. Transpondery są ze zmiennym kodem co oznacza, że klonowanie ich się nie uda. Pocieszjące jest to, że te transpondery są do wielokrotnego kodowania. Oznacz to, że jeżeli wyciągniesz taki z kluczyka z podobnego Polo /np. ze szrotu/ to będziesz go mógł wkodować do swojego autka. W nowych autkach taki numer...
Pozatym jest inny patent na kluczyki w tym ustrojstwie Jak chcesz to da się jeszce taniej i jeszcze prościej. Ale taką wiedzą już nikt się nie podzieli na forum. Na pewno niektóre punkty dorabiania kluczy mają urządzenia do klonowania transponderów. Tutaj jest lista "surówek" kluczy wraz z opisem, jakim urządzeniem klonować transponder. Urządzenia...
Albo sklonuj motorolę jak masz czym chyba jest 705 bxx zabezpieczona. Zobaczysz ewentualnie poprawność wsadów bo pewne obszary są podobne. Ja mam program via diagnoza do tych łup.Albo klonowałem eeprom albo na dziwicę. Jest chinol inerfejs tani do tych uch teraz to chyba ze 100 kosztuje Jak nie masz czym to przelutuj, tylko zdarzają się ubite zawartości...
Interesuję się tą sprawą ponieważ posiadam urządzenie do klonowania transponderów w której można wpisać kod immo jaki ma być apisany na transponderze. Chciałbym, wykożystać tą funkcję więc stąd moje pytanie.
Musisz się upewnić czy część elektryczna tz.kostka jest ok. Sam kluczyk możesz dorobić i przełożyć transponder lub jeśli nie jest crypto -z klonować. Warunek-sprawna stacyjka. Jeżeli konieczna będzie wymiana stacyjki to nowe transpondery i zaprogramować/jak megamos mogą być te same/. Lub immo OF.
Witam, nie znalazłem rozwiązania swojego problemu więc zaczynam nowy topic. Jeździłem ostatnio na ostatnim, zapasowym kluczyku (były 2, jeden zgubiłem). Ale udało mi się dorwać "zestaw naprawczy", tzn. 3 nowe, nieużywane, oryginalne fordowskie kluczyki: jeden czerwony + 2 czarne. Wszystkie 3 kluczyki posiadają plastikową zawieszkę, na każdej z nich...
Witam ja także walczę ze zmianą licznika na ten z kolorowym fisem -- liczniki orginal to bosch rb8 8e0920950r 030 y kombi+wfs 3 h12 a ten z kolorowym fisem to 8e0920931m 110 y kombi+wfs 3 h14 mam wyczytaną pamieć sterownika silnika immo number immo id login zarowno ze starego licznika jak i z nowego mam nawet opcje klonowania obszaru immo w programie...
Lexia, pin do immo oraz prekodowany transponder pod dane auto. W tym serwisie co pytałeś to trochę inna zasada bo tam klonują transponder 1:1.
Odczytaj eeprom i idź do nich z kluczem i eeprom nie mam sprzętu i wiedzy do tego, heh a to nie jest tak że "prekodowanie" odbywa sie poprzez klonowanie transpondera ze starego klucza do transpondera nowego? Widziałem w internecie filmiki jak wkładają działający klucz do programatora (odczytują zapisane dane), po chwili zabierają i wkładają do programatora...
w większości samochodów procedura jest podobna... jest PIN/security code lub klucz master albo karta kodowa robi się to za pomocą urzadz. diagnostycznego... VW-vag,vas OPEL-tech1,tech2 RENAULT-nxr,clip FIAT-examiner itd . w niektórych przypadkach da się to zrobić bez sprzętu np.fiat,ford (starsze modele)miały możliwość wpisania kodu "ręcznie" czyli...
Kolego metod jest sporo z czym każda wymaga ingerencji w sterownik (komputer na stole) odczytanie pamięci odczytanie numeru klucza dodanie klucza odczytanie nowego transpondera dopisanie go. Nie zdaje mi się żeby metoda domowa to wykonać. Jest metoda mniej inwazyjna czyli sklonowanie twojego kluczyka koszt dużo mniejszy ale trzeba mieć odpowiedni sprzęt...
Numer jest umiejscowiony na takiej plastikowej przywieszcze przy oryginalnych kluczykach , wątpie abyś to posiadał po tylu latach . Jest możliwość dorobienia klucza po numerze nadwozia ale musiś mieć pewność że wkładki i klucz jest w aucie od nowości żeby rzeźba klucza ci pasowała rzeźbę klucza dorobisz w kazdym punkcie z kluczami, i pozostanie ci klonowanie...
Jak chcesz kupić sprzęt i transponder...to taniej usługa (klonowanie) razem fiolką...a jak kupisz jakieś tanie badziewie do liczników (do czytania pinów) to i jego możesz posadzić i w koszty pójdziesz...
Tak jak napisał kolega T5,jak nie zależy na pilocie to sam kluczyk i transponder to nie problem.Tylko zastanawiam się nad klonowaniem kluczyka,robiłem klientowi w b5 jeszcze na zielonych zegarach.A tradycyjną metodą to pin i dopis po diagnozie.
Ogólnie chciałbym się zając kodowaniem i rozkodowywaniem kluczy i elektroniką samochodową ale nikt nie chce mnie zbytnio naprowadzić od czego najlepiej zacząć. Tak ogólnikowo napisałeś. Co do kessa i k-taga to radził bym Ci uważać i nie trenować na autach klientów bo jak uwalisz sterownik a to często się zdarza jak niemasz wiedzy to sporo Cię to będzie...