forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



kod zabezpieczajacy

Znaleziono około 282 wyników na elektroda.pl: kod zabezpieczajacy
Podstawowa forma zapytania: kod zabezpieczać
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

spv m500 kod zabezpieczajacy

sluchajcie wie ktoś czym zczytać lub w jaki sposób zresetować tego pocket pc chodzi mi o to zeby usunąc kod zabezpieczajacy. Dodano po 3 HR pomógł. temat do zamkniecia
GSM Serwis :: 02 Wrz 2008 15:31 :: system1991 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 375

[Nokia 6600] kod pin konfiguracji ustawień

nie chodzi mi o kod pin operatora. chodzi mi np o kod portfela, kod zabezpieczajacy itp. wiem ze logo managerem mozna sprawdzic jedynie kod zabezpieczajacy
GSM Serwis :: 27 Kwi 2005 15:41 :: Przemo_TrN :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 4647

LG C3320 Kod zabezpieczący

2945#*# - potem factory reset - bez karty sim.... - jezeli chodzi o kod zabezpieczajacy telefonu, jezeli chodzi o kod puk karty sim (malo precyzyjnie opisales - albo zmyliles kod zabezpieczajacy z pin karty sim ) to tylko u operatora.... jezeli bedziesz go blednie wpisywal moze czekac cie odplatna wymiana...
GSM Początkujący :: 20 Maj 2010 09:52 :: Psonak Jan :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2037

reset 6610 bez podpinania lub zmiana kodu bezpieczenstwa

Witam mam problem czy moge jakos zresetowac nokie 6610 NHL-4U moge utracic na niej wszystkie ustawienia chodzi o to ze jest kod zabezpieczajacy ktorego nikt nie zna albo moze jak ominac kod zabezpieczajacy telefonu nie podepne pod nic bo nie mam eraz warunkow
GSM Serwis :: 06 Lis 2006 15:44 :: dzisu :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1550

Koda zabezpieczajacy nokia 8600 luna

Witam . Sprzedalem wysylkowo nokie 8600 luna i zapomnialem wylaczyc kod zabezpieczajacy w telefonie. Nowy uzytkownik oczywiscie wpisal pare razy bledny kod :( . Czy jest jakis program ktory zrestartuje kod w tym modelu?? dziekuje za pomoc
GSM Serwis :: 16 Maj 2008 20:07 :: poochone :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1662

3310 z kodem zabezpieczającym

Witam. Odkupiłem od kolegi Nokie 3310. Ściągnałem SimLocka po kodzie, wszyskto łądnie. Wkąłdam karte (swoją) wpisuje pin. Przechodzi dalej i pokazuje mi sie prośba o kod zabezpieczajacy. Przeszukałem forum i znalzęm kilka postów,w kótrych ten problem bł omawiany. No to podpnam Nokie pod FBUS i uruchamiam...
GSM Serwis :: 11 Lip 2004 12:58 :: Rafal2222 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1490

Nowa "stara" karta, a kod zabezpieczający

Witam Mam problem mam aparat nokia 6510 i zapomniałem kodu zabezpieczającego (w nawiasie mówiąc nie wiem jak to się stało - może aparat zwariował bo zazwyczaj używam kilku kodów, i żaden z nich nie wchodzi, a po pijaku go nie wpisywałem, mniejsza z tym). Otóż na dniach kończy mi się abonament w ERZE...
GSM Serwis :: 20 Lis 2004 20:22 :: orczxc :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1266

6210 dziwny kod

Witam!! Mam nokie 6210 i przy starcie pyta mnie o kod zabezpieczajacy ..... podłączyłem telegon do logo managera i zgrałem kod po wpisaniu kodu wyskakuje bledny kod :( Wpisywałem juz tradycyjny kod 12345 i wraz nic wgrywałem z 10 softow i wraz nic i wpisuje ten niby prawidłowy kod i wraz nic :/ Co...
GSM Serwis :: 26 Cze 2005 10:52 :: przekrent :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 830

Nokia 6210 kod zabezpieczajacy

Mam dziwny egzemplarz 6210, Za każdym razem pisze "Podaj kod zabezpieczający" - sprawdzałem w logo managerze - kod jest 12345 - resetowałem kod Tornadem, po wpisaniu 12345 - Bład Kodu - Zflashowałem mcu&ppm , ustawiłem set faid , restey itp - dalej "Podaj kod....." - Jeśli chcę zczytać ją w...
GSM Serwis :: 17 Lip 2007 13:53 :: diodav :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 5247

MINOLTA DIALTA DI 2510 . Zablokowana maszyna kodem

Czesc. Mam problem z kodem c0500. Podobno jest to blad pieca. Sprawdzialem termistory,halogeny,ogolnie piec. Wyglada ze jest wszystko ok. Od czego moze byc ten kod?. Nie moge tego wykasowac. Gdy wchodze w menu serwisowe kombinacja stop 0..... itp wyskakuje mi jakis inny kod zabezpieczajacy. Inny...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 22 Paź 2007 17:23 :: gepard1981 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2939

Kod zabezpieczający w Nokiach

Witam widze ze mam podobny problem. Mianowicie moj mlodszy brat pobawil sie telefonem rodzicow a byla jest to NOKIA 5110 i wlaczyl kod zabezpieczajacy na mojej karcie. Teraz rodzice nie moga dzialac na swoim numerze. Jak mam odblokowac ten kod bo dowcip brata polega na tym ze nie zna on wprowadzonego...
GSM Serwis :: 20 Kwi 2003 12:58 :: dziur :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3413

problem z no[k]ia 6510 z kodem zabezpieczajacym

a popwiedz mi co moze byc nie tak>Chidzi na dwoch kartach eri i idei.Kod zabezpieczajacy 12345 we wszystkich opcja gdzie zada kody pasuje 12345 tylko nie przyjmuje zeby wylaczyc kod zabezpieczajacy i przy zmianie.W reszcie przyjmuje.Co moze byc nie tak??Dzieki
GSM Serwis :: 03 Lis 2004 16:02 :: Kristoff10 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 773

Nokia 6020 Security Code - zapomniałem kodu

Co wy gdybacie to jest tylko kod zabezpieczajacy.Jak nie znasz poprostu generujesz nowy jak nie dziala to nie ma co szukac innego generatora tylko trzeba przegrac oprogramowanie i problem z glowy.Mialem setki przypadkow ze ktos przychodzil z dct4 mowil ze ma kod 12345 a wyswietla ze kod jest zly wiec...
GSM Początkujący :: 17 Cze 2008 10:11 :: Strunawrx :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 9950

N3210 i zapomniany kod dostępu

A co do kodu to odpal LOGOMANAGERA i wciśnij F9 - informacje o telefonie, tam bedzie napisany m.in. Twoj kod zabezpieczajacy. Inna metoda to wejdz np. do Nokia Tool i uzyj 'Factory settings' (przywraca ustawienia fabryczne) wtedy kod będzie znowu: 12345. Powodzenia. Aha! Mbus i Fbus (w większośći...
GSM Serwis :: 06 Gru 2002 01:29 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2460

Poszukuje kodów do N 6610

Poszukuje kodów do N6610 a dokladnie kodu aby odzyskac kody zabezpieczajacy telefonu!! Pomocy,help meee!!
GSM Serwis :: 06 Sty 2004 14:57 :: lumik :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 738

Kod zabiezpieczający nokia 3220

tak ale jesli zresetuja kod zabezpieczajacy to telefon straci gwarancje? a i co to jest box? Dodano po 23 bo telefon ma simlocka i ma gwarancje w ERZE a kiedy wkladam karte ery to po wpisaniu kodu pin wyskakuje kod ograniczen a oryginalnej karty ery na tej w której telefon nie zondal kodu ograniczej...
GSM Serwis :: 30 Maj 2005 10:42 :: Morphy21 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 10212

philips 355 +kod

witajcie mam philipsa w ktorym jest kod zabezpieczajacy (kod smn?) to kod zabezpiezcajacy? jesli tak to jaki jest domyslny? pozdrawiam
GSM Serwis :: 25 Sie 2005 07:53 :: gruby_marek :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 470

Kod telefonu

Witam mam problem z motka e398 jaki jest standardowy kod telefonu , albo jakis kod aby móc zrestartowac ustawienia. Szukałem na forum alen ie mogłem znalexć Dodano po 2 chodzi mi o kod zabezpieczajacy
GSM Serwis :: 05 Lut 2006 00:59 :: michal4329 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 722

motorola E398 pozbyc sie kodu odblokowującego???

Witam. Mozesz przywrocic w tel. ustawienia fabryczne. Ustawienia->Ustawienia poczatkowe-> Resetuj wszystko. Oczywiscie tel. prosi o kod zabezpieczajacy (4-ro cyfrowy), ktorego jak sie domyslam nie znasz, jednak mozesz to obejsc w nastepujacy sposob: trzymaj dlugo klawisz Menu ( takie 4 kreseczki...
GSM Serwis :: 05 Maj 2006 10:22 :: sadysta007 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1540

Kod ograniczający Nokia 6280

kod ograniczen czyli ma simlocka ....... moze byc tylko kod zabezpieczajacy albo kod simlocka ..... skad pewnosc ze simlocka nie ma ? sprawdzales z kilkoma kartami ?
GSM Serwis :: 12 Cze 2007 15:31 :: Gość :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 10687

Nokia 6210i - simlock zdjęty - chyba a teraz kod zabezpiecza

Witam zakupilem nokie na allegro miala byc bez sima ale... jest z... kij z tym blokade zdjelem kodem przynajmniej tak mi sie wydaje bo juz nie ma informacji ze sim nie przyjety a po wpisaniu kodu bylo ograniczenia zdjete teraz mi sie pojawia kod zabezpieczajacy :| co to jest ? doradzcie
Początkujący Serwisanci :: 03 Lip 2007 23:53 :: artur.lubin :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2096

Kod zabezpieczający nokia 6280 (BB5)

To naprawde nie jest zaden problem, nie potrzebujesz kupowac zadnych programów ''made in 5 pln'' jak karwossuite, wszystko co robi karwossuite mozesz zrobic za free, a sledzac z-frank/gsmhosting, bedziesz wiedział po ukazujacych sie freekowkach jakie bede przyszłe update takich niby super programow....
GSM Serwis :: 30 Lip 2007 11:43 :: pudryssek :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 10902

Nokia 6070 kod zabezpieczający

Owszem jest temat o "kodzie zabezpieczajacym" ale nie mówi ten temat o tym czego ja potrzebuje. jak wspomniałem przy włączeniu telefonu , prosi on o kod zabezpieczajacy którego nie znam . działa telefon w sieci Orange . Karta kuzyna działa a moja i inne 2 juz nie ;/ . Link do tematu wyżej mówi całkiem...
GSM Początkujący :: 24 Maj 2009 11:32 :: rafalek_pele :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 7744

potrzebna pomoc - reset kodu zabezpieczającego w nokii

Witam wszystkich Przyznaje ze jestem pierwszy raz na tym forum i pisze od razu w zwiazku z prosba :/ Chodzi mi o to jak zlamac kod zabezpieczajacy prawdopodobnie. Jest taki minus ze nieposiadam IMEI i niewiem jak go zdobyc gdyz standardowy kod niedziala niewiem dlaczego. Telefon tak wogole to nokia...
GSM Początkujący :: 31 Paź 2009 23:44 :: ClubX :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 8265

Kod zabezpieczający Nokia 5800 z PM

Ten telefon, jak wszystkie nowe na symbianie kod zabezpieczajacy maja zakodowany w sekcji PM308 (czyli tam gdzie kiedys byl simlock). Ciekawsze jest to, ze po odkodowaniu tej sekcji, kod jest hashowany wiec... jesli kodu nie ma w PM35, czy 308,5 (czyli zadne narzedzie nie jest w stanie go odczytac)...
GSM Serwis :: 30 Sty 2012 15:34 :: karwos :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2123

Nokia Lumia 925.1 - Jak złamać kod zabezpieczający w telefonie??

Witam. Mam mały problem z telefonem Nokia Lumia 925.1 . Jakiś czas temu wpiasłem kod zabezpieczajacy do tego telefonu. Póżniej długi czas nie używałem go. A teraz kiedy chcę z niego skorzystać to nie mogę sobie przypomniec kodu do niego. Jak złamać ten kod?? HELP!!
GSM Początkujący :: 22 Cze 2014 19:20 :: sPeRaCz.PL :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1626

Kod zabezpieczający do telefonu motorola T180

Czy ktos z szanownych uzytkownikow forum orintuje sie aki jest domyslny kod zabezpieczajacy do telefonow motorola (T180) to jest cos takiego jak w nokii kod 12345. A jaki jest w Motoroli
GSM Serwis :: 15 Gru 2003 00:15 :: Urynix :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2062

NOKIA 5130 KOD ZABEZPIECZAJĄCY

WPROWADZIŁEM KOD ZABEZPIECZAJĄCY TELEFON I ZAPOMNIAŁEM TERAZ WKŁADAM KARTĘ POP I TELEFON PROSI O KOD ZABEZPIECZAJACY.CO Z TYM ZROBIĆ. Nie pisz wielkimi literami<Acula>
GSM Serwis :: 02 Paź 2004 18:22 :: szymon188 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 6522

Nokia 3100 - simlock i kod

Witam ! Telefon maił simlocka , ktory zdjełem calculatorem ale został kod zabezpieczajacy . Nie pomaga 12345 , a nie mam kabla zeby go szczytac . Moze mozna kodem ??? Nie da sie kodem tego zczytac. Udaj sie do serwisu tam ci pomoga. Sprobuj jeszcze taki kody, 0000 00000 9999 99999 Ale raczej...
GSM Serwis :: 04 Paź 2004 15:55 :: szymon188 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1455

3210 kod zabezpieczający.

Witam. Dostalem 3210 zeby sprawdzic jaki jest kod zabezpieczajacy telefon. Podlanczam pod mbusa zczytuje dane i wyswietla ze 12345. Wiec wpisuje go do telefonu a tu wyskakuje błedny kod. Co jest grane ??
GSM Serwis :: 29 Lis 2004 22:38 :: Glowa :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 636

nokia 3100 kod zabezpieczający

a wiesz ze kod jest 12345 a nie przyjmuje go ?? teraz juz niemam takiego proglemu ale owego czasu jeszcze w nokiah DCT3 jak byl zablokowany przez wielokrotne wpisanie właczalo sie telefon zodstawialo go w pozycji "wproadz kod zabezpieczajacy" gdzies na godzine i po godzinie przyjmowal juz ten kod-...
GSM Serwis :: 01 Lut 2005 23:33 :: [ DoctoR ] :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2758

Nokia 6610i kod aparatu

uniewersalny kod zabezpieczajacy do noki to 12345 gdzies w ustawieniach sie to wylancza zeby po wlozeniu innej karty nie trzeba bylo wpisywac kodu zabezpieczajacego a jesli juz chcesz kupic kabelek to ci bardziej polecam irde choc tym ani tym softu niewgrasz bo trzeba miec kabelek ktory sie nazywa...
GSM Serwis :: 11 Cze 2005 22:39 :: rafcio363 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1516

6260 nowy soft lub zdjecie kodu zabezpieczajacego

Mam 6260 i nie moge go sformatowac bo juz system w nim zaczyna troche dzialac nie tak jak powinien.Wbijam *#7370* i chce podac kod zabezpieczajacy wpijam 12345 i nic.Wiec urzylem tornada i teoretycznie wyswietlilo ze zmienieno kod i nic juz probowlem ze 4 razy!!!.Macie moze jakis soft do tego
GSM Serwis :: 16 Wrz 2005 09:58 :: waisik :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 534

Jak złamać kod zabezpieczający w telefonie?

Witam. Mam mały problem z telefonem Nokia 3310. Jakiś czas temu wpiasłem kod zabezpieczajacy do tego telefonu. Póżniej długi czas nie używałem go. A teraz kiedy chcem z niego skorzystać to nie mogę sobie przypomniec kodu do niego. Jak złamać ten kod?? HELP!!
GSM Serwis :: 19 Paź 2006 22:06 :: Jarek78 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 39969

zapomnilem kodu zabezpieczajcego ktory ustawilem

Chyba wyraźnie napisał KOD ZABEZPIECZAJACY a nie kod PIN. Zaraz sie ktos zapyta czy ma ładowarke może ???
GSM Początkujący :: 18 Maj 2009 03:56 :: Spacewalker :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1152

Motorola v3 i kod zabezpieczający

Standardowy kod zabezpieczajacy to 000000. Jeśli to kod zabezpieczający a nie simlock ;)
GSM Początkujący :: 15 Lut 2010 10:49 :: mimor555 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 6000

kod zabezpieczający do 3310

Wystarczy podlaczyc kabelek i np logo manager powie ci jaki jest kod zabezpieczajacy.
GSM Serwis :: 16 Paź 2003 19:48 :: inventco.eu :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1506

Nokia 6310i i kod

Ale prosi o kod zabezpieczajacy?
GSM Serwis :: 12 Mar 2005 18:41 :: piterFX :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1816

Kod ograniczen w Noki3510i

hmm moze kod zabezpieczajacy 12345 ??
GSM Serwis :: 21 Sty 2004 12:17 :: mpmichu :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 885

kod aparatu w starej3110

Witam co masz na mysli kod zabezpieczajacy czy simlocka ? jak bym poszukal to zdaje sie ze gdzies mam generatorek ;) pozdrawiam
GSM Serwis :: 14 Maj 2004 18:09 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1149

Kod zabezpieczajacy ---> nokia 3310

Kupilem nokie 3310 ,ale z kodem zabezpieczajacym którego ja nie znam,ani nie pamieta poprzedni wlasciciel.Coś mi sie o ucho obilo ze mozna to jakos kablem do kompa podlaczyc i usunac..Tylko jak... Te pytanie kieruje do was.... Pozdrawiam Kubeq
GSM Serwis :: 24 Maj 2004 21:00 :: Kristoff10 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1113

Kod zabezpieczający w Noki 6310i

Tym softem na 100% zresetujesz kod zabezpieczajacy w dct4 do 12345, ale uwaga, podobno w 6310i mozna uwalic wibre. Wtedy to juz tylko Griffin pomoze.
GSM Serwis :: 05 Gru 2008 00:39 :: charliecharlie :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 5769

Kod zabezpieczajacy w sagem my x-1

Kupilem sagema x1, nie sprawdzilem przy zakupie, okazalo sie ze telefon ma kod zabezpieczajacy, nie moge sie skontaktowac ze sprzedajacym, chociaz mam jego dane. I teraz pytanie jak usunac kod telefonu ?
GSM Serwis :: 29 Sie 2004 01:24 :: kleeju :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 705

zapomnialem kodu!! - pomocy

Kod zabezpieczajacy z 3510i zdjalem sobie za pomoca programu Nokia Fbus v0.25 by Maestro. Pewnie z innymi zabezpieczeniami tez daje sobie rade.
Początkujący Elektronicy :: 25 Sie 2004 21:24 :: ZajecBaX :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 552

sagem mw3020 kod telefonu

Zwykły kabelek wystarczy, programy są na ftp techtronica, nie pamietam juz którym programem robiłem ale na pewno da rade, z tego co pamietam program ustawia kod zabezpieczajacy na same zera, powodzenia
GSM Serwis :: 15 Wrz 2004 16:30 :: majster_elk :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 796

NOKIA6610 jak odblokować kod zabiezpieczający i hasło zakazu

Michczar dobra zgoda calc by Mroa dziala ale jak dostaniesz sie do fonu jesli niemozesz wlozyc zadnej karty bo jak wlozysz to fon krzyczy o kod zabezpieczajacy?W jaki sposob skomunikujesz sie z fonem skoro nie mozna sie nawet zalogowac?
GSM Serwis :: 13 Gru 2004 09:41 :: Kris20 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6085

odblokowanie kodu aparatu z Siemensa C60..

wiemy ze nie masz simlocka, ale w siemensach zeby zdjac kod zabezpieczajacy trzeba zrobic tak jak by sie sciagalo simlocka
GSM Serwis :: 25 Gru 2004 02:09 :: kulca :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1066

S55 kod zabezpieczający. Jakim programem odczytać kod?

Witam jakim programem odczytać kod zabezpieczajacy w tym fonie Jarek
GSM Serwis :: 20 Sty 2005 07:44 :: chincza :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 996

problem z kodem zabezpieczajacym do 3310

ja odblokowuje kod zabezpieczajacy flasherem i programam knok - on posiada opcje "reset securety code" (czy jakos tak) po tym zabiego kod zabezpieczajacy jest 12345 i latwo mozesz go zmienic w menu fona. powodzonka :D
GSM Serwis :: 15 Lut 2005 13:36 :: Kristoff10 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 549

Kod aparatu zablokowany?! Siemens CX65 - Zabezpieczenia!?

(at)tabsior 100% racja po update'cie softu nic sie nie zmieni porcz wersji softu nie zmieni sie stan sim-lock'a i kod zabezpieczajacy..
GSM Serwis :: 22 Wrz 2008 07:08 :: dr.master :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 5895

nokia 6310i (usuniecie kodu zabezpieczając ego)

mam nokie 6210, i musz zdjac z niej kod zabezpieczajacy, bo zapomnialem. da sie to zrobic przez Irde?? mam juz ten prog. gammu jakby co, ale jak on dziala??:]
GSM Serwis :: 16 Lis 2005 19:59 :: zienio_mazury :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2082

Siemens sl45i +kod zabezpieczajacy

Witam chcialbym sie odwiedziec za pomoca jakiego programu moge sciagnac kod zabezpieczajacy z siemensa sl45i za pomoca stacji dolaczonej do zestawu z telefonem. Skoro simlocka da sie sciagnac za pomoca tej stacji to podejrzewam ze z kodem zabezpieczajacym tez nie powinno byc problemu.
GSM Serwis :: 22 Maj 2005 13:31 :: 157700 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 534

3510i Najnowsze wiadomosci na temat kodu zabezpieczającego

Jak ktos zalozyl kod zabezpieczajacy. To pewnie po to zeby zabezpieczal. Tak jest taki program. Ale nie podam Ci bo jestes len. jak bys kliknal szukaj i wpisal 3510i + zabespieczajacy. To bys znalazl odpowiedz na pytanie. A tak to tylko smieciesz.
GSM Serwis :: 12 Cze 2005 01:02 :: macek :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 783

Motorola C550 i kod zabezpieczający

Witam kupiłem telefon króry ma kod zabezpieczajacy i nie wiem jak go sciągnąc mam kabel usb i czy mozliwe jest to tym kablem a moze simlock tez sie da tym kablem sciągnąc??
GSM Serwis :: 21 Cze 2005 17:42 :: kameleon5 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1224

sms kod zabezpieczajacy

mam nokie 3310 zmieniona na 3315. i jest taka aplikacja "SMS'' i obok narysowana jest kludka. ta aplikacja ma trzy opcje: Skrzyneczka SMSsowa, Skrzyneczka nadawcza. no i przez przypadek wyaczylem skrzyneczke smssowa (przedtem mialem kod 12345) i wyskoczyla tabliczka "zrobione", a nastepnie "Kod zabepieczajacy:...
GSM Serwis :: 26 Cze 2005 08:40 :: norbi45 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 759

C65 kod zabezpieczajacy

Jak sczytac lub zdjac kod z tego telefonu? Pilne!!! Pozdro!
GSM Serwis :: 08 Sie 2005 18:23 :: tino2003 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 378

kod zabezpieczajacy c65

witam potrzebuje program ktory zczyta mi kod zabezpieczajacy z telefonu bo zapomnialem jaki mam a musze sprzedac a jest wlaczone blokada innych kart
GSM Serwis :: 12 Lis 2005 17:35 :: dominik879 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 534

Sagem Myv-55 Kod telefonu

Witam, mam problem a mianowicie dostalem ten telefon i ma kod zabezpieczajacy, czy sa jakies programy ktorymi moglbym go odczytac albo zresetowac.
GSM Serwis :: 22 Sie 2005 09:51 :: tino2003 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 670

Kod do radia wpisany za duzo razy :(

Czy mozna teraz cos zrobic jak wpisalem do radia BLAUPUNKT HES-132R kod zabezpieczajacy za duzo razy a znam prawidlowy :( prosze o odpowiedzi lub jakies male podpowiedzi :P
Radia Samochodowe Serwis :: 27 Wrz 2005 19:33 :: MR :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 912

kod zabezpieczjacy do nokii 5510

kabel m-bus i mozna zczytac jaki jest kod zabezpieczajacy albo zresetowac do standardowego tj. 12345
GSM Serwis :: 22 Paź 2005 21:44 :: norbi45 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 745

jak zerwac simloka kodem z samsunga c100

a słyszeliście o klipie do c100 ogólno dostępny na allegro w akcesoriach serwisowych.koszt takiego klipa do c100 to wydatek rzędu 35zł i można znajomym simlocki usunąć.Robi wszystkie c100 i resetuje kod zabezpieczajacy.Fajna sprawa i tanito jest.Sprawdzone przezemnie,mam takiego klipa kupiłem kilka lat...
GSM Serwis :: 27 Paź 2005 11:51 :: Damiankca :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1650

3100 kod zabespieczajacy

nic nie dało a popierwsze ja nie chce sciagnac simlocka tylko kod zabezpieczajacy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GSM Serwis :: 30 Paź 2005 09:53 :: norbi45 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 904

Nokia 6800 problem kod zabezpieczający

podaj IMEI a podam ci kod zabezpieczajacy :)
GSM Serwis :: 08 Gru 2005 22:47 :: Speedo1544 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1577

Alcatel OT 311-KODY

to sa master cody dzieki nim mozesz usunac kod zabezpieczajacy niestety nie sciagniesz sim-locka
GSM Serwis :: 02 Mar 2006 16:44 :: Tech mobil :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3324

Kod skrzynki odbiorczej 3310

Wystarczy poszukać i nie trzeba daleko
GSM Serwis :: 18 Cze 2006 17:06 :: JareckiP :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 824

Sony Ericsson K300i-kod blokady telefonu

to nie simlock tylko kod zabezpieczajacy telefonu... se tool zreszta poczytaj tutaj... lub udaj sie do serwisu pozdrawiam leon.
GSM Serwis :: 14 Lut 2007 07:30 :: kosim :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 8012

Kod resetujący nokie 6600 zna ktoś? prosze o pomoc

jedynie przewód albo poszukaj gdzieś na forum jest program który wpisujesz imei i generuje kod zabezpieczajacy ale nie wiem czy obsługuje 6600. zobacz to:
GSM Serwis :: 27 Lis 2006 22:45 :: BIZONwawa :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3348

kod zabezpieczajacy w DSX 3010

witam wie ktos moze jak zdjac kod zabezpieczajacy z philipsa 3010 bez zmiany softu i czy jest to w ogole sie da jest jakis kod na przywrocenie ustawien fabrycznych? z gory dzieki
SAT Serwis :: 11 Gru 2006 20:15 :: Jerzy-Serwisant :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 533

E398 jak odzyskać kod zabezpieczajacy

Dostalem ta motke i ma kod zabezpieczajacy ktorego nie znam a nie sa to standardowe kody jakie sa do motki moglby mi ktos pomoc jak idzie odzyskac ten kod!!PROSZE O POMOC!!!
GSM Serwis :: 19 Sty 2007 23:17 :: Stokłosy :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 761

Daewoo AKF-0827R - przy kazdym wlaczeniu trzeba podac kod

Witam Od pewnego czasu trzeba po kazdym wlaczeniu zaplonu wprowadzic kod zabezpieczajacy - tak jakby brakowalo zailania (+)Backup. Dioda z przodu radia miga, zasilanie backup jest podane. Moze ktos spotkal sie z takim problemem ? Pozdrawiam.
Radia Samochodowe Serwis :: 26 Lut 2009 16:21 :: kominiarz2 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 947

Nokia 7650 kod zabezpieczający.

MC to jest master code. kod zabezpieczajacy do telefonu generowany na podstawie imei (zawsze dzialajacy ;))
GSM Serwis :: 07 Kwi 2007 06:53 :: T1omek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1934

Kod zabezpieczający LG u8120

Mam kod zabezpieczajacy w telefonie a go nie znam.czy mozna go złamać bez zmiany soft?
GSM Serwis :: 14 Kwi 2007 15:42 :: maciekbednarz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2127

TV Philips 20HF7462/12 nie można włączyć - kod?

prosze o pomoc mam telewizor philpsa 20hf 7462/12 nie moge go właczyc po wicsnieciu głownego włacznika na chwile tak jak by chciał sie właczyc ale po chwili gasnie z pilota wbijam kod zabezpieczajacy ale nie jestem pewien czy jest prawidłowy dodam ze robie to na nie podłaczonym do anteny - prosze o...
Początkujący Serwisanci :: 09 Lip 2007 12:42 :: pepcio1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 772

Kod zabezpieczający Nokia 6030

Jest taka mozliwosc. Nie ma najmniejszego problemu. Sa nawet strony w internecie ktore po podaniu Imei podaje Ci kod zabezpieczajacy. Poszukaj bylo o tym juz na forum. Pozdrawiam.
GSM Serwis :: 02 Paź 2007 20:36 :: Pocieszny :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4806

SPV E650 kod zabezpieczajacy w orange

Tak jak w temacie. Albo niech mi ktoś poradzi karte omijającą. Ale głównie o ten kod mi chodzi
GSM Użytkowy :: 06 Sty 2009 17:09 :: poochone :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1502

zczytanie kodu zabezpieczającego z nokii bb5 za pomoca usb

Sek w tym, ze jesli jest wlaczona blokada klawiatury to telefon nawet jak wejdzie w local mode to i tak nie zostanie wykryty przez komputer po usb. Nie mieliscie przypadku na bb5 boxie, ze nie widzial telefonu jak chcieliscie robic unlock mimo, ze na lcd bylo test mode? Ja tak mialem kilka razy na 3110C....
GSM Serwis :: 10 Lut 2009 15:10 :: jubi20 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3282

Kod Zabezpieczający Nokia 3110c

byłem z nim w serwisie... trzymali mi go dwa tygodnie po czym powiedzieli ze nie da sie tego naprawić... żenada... dlatego chciałem go sobie zostawić tylko do słuchania muzyki ale niestety jak chce go właczyć bez karty sim to wyskakuje ten kod zabezpieczajacy ;( chyba bede musiał sobie jakaś karte SIM...
GSM Początkujący :: 15 Maj 2009 14:09 :: rekord100 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 12057

Odczytywanie/ zmiana kodu zabezpieczającego LG KS360

W jaki sposób odczytac / zmienic kod zabezpieczajacy lub pominac jego wpisywanie? Dysponuje tylko kablem USB.
GSM Początkujący :: 19 Paź 2010 17:41 :: wompo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2821

W Nokii 7600 nie działa mastercode co robic...?

Witam, w 7600 niewiem jaki jest kod zabezpieczajacy... mam kalkulator mastercode wpisuje imei wyskakuje mi kod i wpisuje go gdy w telefonie wyskakuje wpisz kod zabezpieczajacy.... i pisze bledny kod... moze zle go wpisuje??? prosze o pomoc... dzieki
GSM Serwis :: 28 Sty 2007 12:44 :: ori85 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1416

Nokia6210-jak wyłączyć "podpowiadanie" przy pisani

A chcialbym wiedziec co ma kod zabezpieczajacy do slownika T9 i jego wlaczania czy tez wylaczania? w zadnej noki nie ma tej funkcji zabezpieczenia - tzn , ze aby wylaczyc / wlaczyc slownik T9 to musisz podac kod zabezpieczajacy.......!!!! taki kod moze wolac w przypadku nowych funkcji np, w nokiach 6230...
GSM Serwis :: 18 Gru 2005 18:20 :: otoidzieon :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1152

Nokia 3310 - nie wiem co moze byc?

Zdejmij locka nic nie kosztuje jak nic nie da to wtedy wygeneruj kod zabezpieczajacy i powinno byc ok.Co do kodu na elektrodzie jest temat "simlock i kod zabezpieczajacy w telefonach nokia"
GSM Serwis :: 26 Lip 2007 10:12 :: Gość :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1707

Nokia 3330 - soft

po tej operacji pokazalo sie podaj kod zabezpieczajacy, podalem taki jaki odczytalem 12345 i nic dalej podaj kod zabezpieczajacy :( po wgraniu softu 4.50 pojawilo sie CONTAKT SERVIS :( juz bylem pelen obaw, ale ucieszylem sie jak wgralem swojego oryginalnego (pelnego) flasha:) sytuacja opanowana :) nastepnie...
GSM Serwis :: 24 Mar 2003 15:00 :: Niematotamto :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 4290

Stara nokia 3110 z 1996r.

Witam.Znalazlem w szufladzie stara nokie 3110 z navycay,wymienilem baterie,telefon dzialal w Plus gsm,zalozylem starter simplusa,czyta mi pin niestety pojawia sie komunikat z prosba o kod zabezpieczajacy. 1.Czy jest mozliwosc sciagniecia simlocka z tego telefonu(zaden kalkulator nie obsluguje tego modelu)? 2.Czy...
GSM Serwis :: 23 Kwi 2008 09:55 :: arti123 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 7017

nokia 3220

witam! mam nokie 3220ostatnio bawilem sie w ustawieniach zabezpieczen chcialem zabezpieczyc moje numery zeby nikt nie mial do nich dostepu.zmienilem kod zabezpieczajacy pamieci karty i telefonu z standardowego 12345 na 3269 kod zostal zaakceptowany ale nadal kazdy mogl wejsc w moje numery bez podania...
GSM Serwis :: 08 Wrz 2006 08:42 :: x_LeNDo_x :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1274

jaki najlepszy soft do 3310 ???

to jak juz sie skontaktowales ze swoim operatorem to mogles sie odrazu spytac czy to jest nozmalny objaw ... bo wiem ze jezeli sie wpisze kilka razy blednie kod zabezpieczajacy to potem sie ten kod blokuje na kilka nawet kilkadziesiat minut !!! czas tej blokady zalezy od ilosci blednie wpisanego kodu...
GSM Serwis :: 24 Sie 2005 19:22 :: sas260 :: Odpowiedzi: 50 :: Wyświetleń: 4433

Tornado i 3510i - problem

Witam! Mam 3510i. Telefon działa absolutnie bez zarzutu. Ma niestety założony kod zabezpieczający. Chciałem go zdjąć pod tornadem. Więc podlaczam kabel a Tornado wogole go nie widzi. Przycisk info jak nacisne to moge czekac w nieskonczonośc i tak nic nie wyswietli. Nacisniecie Reset User Lock kończy...
GSM Serwis :: 30 Wrz 2005 12:04 :: kondziorek :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 993

Samsung SGH-R200s - maly problem

Jestem lewy w Samsungach, wiec pisze o rade. Dostalem Samsunga SGH-R200S. Wiec po koleji. Telefon prawdopodobnie chodzil pod ERA. Potrzebowalem zdjac z niego kod zabezpieczajacy, ten czterocyfrowy. Poszlo kodem na skasowanie ustawien - bez karty: * 2 7 6 7 * 2 8 7 8 # (CUSTOM E2P RESET), zrestartowal...
GSM Serwis :: 13 Mar 2003 18:09 :: xyz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1595

Siemens C60 zablokowany

Tak jak w temacie telefon posiada sim-locka na plusa i byl kod zabezpieczajacy aparat po wpisaniu 3 razy zlego kodu pojawilo sie "APARAT ZABLOKOWANY" a na dole pisze "KOD APARATU" ale jak wpisuje standardowe kody to i tak nic nie da sie zrobic HELP!!!!!!!!!!
GSM Serwis :: 07 Wrz 2005 10:53 :: Speedo1544 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1008

Nokia 6020 - zdjęcie simlocka i wgranie języka polskiego.

o sofcie i simloku tym kablem mozesz zapomniec co do simloka kodem to mozesz sprawdzic czy da rade (jednym sie udaje drugim nie) na samej gorze jest wszystko o simloku z noki kodem najlepiej chyba jak urzyjesz crux unlocker v5.0 dokladny link: poczytaj uwaznie a twoja wiedza na ten temat bedzie...
GSM Serwis :: 03 Maj 2006 22:52 :: komismaja :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2213

2100 po flasu brak zasięgu

dzisiaj trafila mi sie 2100 na polaka, po wgraniu flasha od wodza500 wyskoczyl CS, po FAID rolisem telefon wola o kod zabezpieczajacy, reset ustawien fabrycznych (i inne resety Knokiem) nic nie daja, w Rolisie 1.9 jest Failed w polu User code... Standardowy 12345 nie wchodzi... No i wywalony imei... Po...
GSM Serwis :: 17 Wrz 2006 21:26 :: slawko_k :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1278

Nokia 3510i - problemy z simlockiem

Uruchomilem program Nokia Free Calculator. Wpisalem nr imei wybralem nazwe sieci i program wygenerowal mi kod. Wpisalem go wczesniej wyciagajac wczesniej karte sim. Po wpisaniu pojawil sie napis "telefon bez ograniczen". No wiec chce sprawdzic czy simlock faktycznie zostal sciagniety. Wkladam karte z...
GSM Serwis :: 18 Paź 2004 00:25 :: FranekDolas :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1052

elektro255 w 3330, zablokowana klawiatura

witam probowalem juzkilka razy wgrac do mojego telefony 3330 soft elektro od 3310 wedlug tej instrukcji i za kazdym razem po wlaczeniu telefonu pokazuje sie zeby wpisac kod zabezpieczajacy czyli wpisuje 12345 i wlancza sie telefon, tak jakby bylo wszystko ok ale pojawia sie odrazu klawiatura zablokowana,...
GSM Serwis :: 27 Paź 2004 20:07 :: Snap :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 462

Nokia 6230 kilka pytan

BYLEM BANDA FRAJEROW I TYLE OD MYSLNIKA: - do zdjecia simlocka poprosili karte sim!!!!! w polsce jak zdejmowalem smoka z mojej 65 kazali mi karte wyjac -probowali pewnie kodem po pytali skad jest (potrzebny im pewnie byl kod sieci) a skad mam wiedziec skad jest!!! -mowili ze na ten kod ktory zabezpieczaprzed...
GSM Serwis :: 22 Lis 2004 05:32 :: wiczi :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1034

nokia 3510 z angli, problem z uruchomieniem

Na telefon jest załozony jeszcze kod zabezpieczajacy. Mozesz go zczytać jedynie po kablu ale najlepiej zapytaj poprzedniego wlaściciela jaki kod ustawił. Standardowy kod ustawiany w każdej nokii to 12345. Pozdrawiam.
GSM Serwis :: 28 Lut 2005 15:11 :: gendajan :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 666

Problem z nokią 3210

witam. simlock nie ma tu znaczenia bo karta heyah bedzie chodzila a kod zabezpieczajacy to calkiem co innego...kod ten mozesz odczytac kabelkiem m/fbus np programem logo manager...innej mozliwosci nie ma no chyba ze pamietasz kod...a moze jest standardowy 12345? pozdrawiam kolba44
GSM Serwis :: 30 Maj 2005 22:09 :: newlee :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 771

Nokia 5510 po wymianie płyty

ale o co ci chodzi? chodzi ci o kod do simlocka czy kod zabezpieczajacay? jesli chcesz sie pozbyc simlocka to na elektrodzie jest pelno calkulatorow wiec pofatyguj sie, sciagnij i sobie policz. jesli natomiast masz kod zabezpieczajacy to my ci nic nie poradzimy. misisz miec kabel albo idz do serwisu.
GSM Serwis :: 07 Paź 2005 13:16 :: patryk_mirek :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 767

Czy JAF sczyta mi kod zabezpieczający? Symbian.

Kod zabezpieczajacy ze symbianowatego ? Nie mam jak sprawdzić a potrzebuję to wiedzieć ?Z dct4 czyta info i podaje kod wiem,że w symbianach są czasem problemy.Potrzeba znać kod bez utraty zawartości słuchawki. pozdrawiam zwarta załogę elki :D
GSM Serwis :: 09 Mar 2006 10:47 :: wasylwek :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1603

Samsung F480 zablokowany, soft

Jezeli to jest kod zabezpieczajacy telefon - blokujacy dostep do menu - to po samym flash wyresetuje sie do ustawien fabrycznych.... Wtenczas po flash zrob reset telefonu: *2767*3855# Phone freeze i simlock to zupelnie inna przypadlosc niz uzytkownika kod zabezpieczajacy - user code .... Wyczerpane...
GSM Początkujący :: 18 Lut 2011 18:54 :: Pablogsm :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 10748

jest juz jakis dobry flash 3315 wyzszy od 6.08

jaki jest kod zabezpieczajacy do tego flasha 5,57??? bo wgralem tylko kod mnie nie puszcza :(( ja tez juz sie przezucilem na flsher roliss:)
GSM Serwis :: 04 Lut 2003 17:17 :: olcha0098 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2019

nokia staruszek - 3110

bez problemu mozna to zrobic kodem z imeia i nie na jeden raz, simlock zchodzi na zawsze jest tez sposob na kod zabezpieczajacy tez na podstawie imei hej
GSM Początkujący :: 23 Cze 2015 18:17 :: Chrusta :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 3929
123

Ostatnio szukano: czyszczenie kolektora zasilacz akyga wypalone piksele atmega diody układ diody schottky antena polaryzacja wylacznik pradowy opóźnienie integra wypluwa kasetę zastosować wyświetlacz pralka bosch produkowana laptop lenovo klawisze funkcyjne
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group