forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



kolo pasowe

Znaleziono 1494 wyników na elektroda.pl: kolo pasowe
Podstawowa forma zapytania: kola pasowy
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Eumenia-Baby Nova - instrukcja

Rzeczywiście polskie pralki mają pasek tej samej długości, ale w przypadku tej pralki bardzo duże znaczenie mają pozostałe wymiary. Ze względu na budowę koła pasowego na silniku, na którym jest mechanizm odśrodkowy powodujący podwyższenie obrotów podczas wirowania. W momencie wzrostu obrotów zmienia...
AGD Początkujący :: 16 Gru 2005 18:57 :: Krzysztof.P :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 11638

Robot Murphy - przedstawienie konstrukcji. Proszę o pytania i porady.

widac dobrze nieanalizowaliscie tekstu, otoz te zdj peirwsze to werjsa 1 wersja 2 pokazana jest na 3 ostatnich zdjeciach ktore trzeba sobie sciaganc bo sie niewyswietlaja ;/ zrezygnowalem z kol pasowych odchudzilem konstrukcje ale podawalem naped od razu na kolo (nie przez pasowe kola) przyznam ze kola...
Robotyka Modelarstwo :: 24 Mar 2006 20:16 :: Tanaka_san :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 6461

Ciągnik T25, budowa alternatora

przewody ktore ida od cewek iod diod obojetnie jak skrecisz.Natomiast moze byc problem z tulejka za lozyskiem od kola pasowego. Tulejka ta nie powinna obracac sie na walku gdyz przenosi wzbudzanie.Sprawdz czy dobrze podloczyles kable zewnetrzne Dodano po 32 Witam.Kable ktore ida od cewek do...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 27 Sty 2010 09:19 :: nolter :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4018

Fiesta 1,8 D Endura-de blokowanie wału

Sruba znaleziona, trzeba bylo jednak odkrecic ten wspornik alternatora, a wczesniej zdjac zderzak zeby sie tam w miare dobrze dostac. Mam jeszcze jedno pytanie-czy w tych silnikach kolo pasowe rozrzadu na wale korbowym jest ustalane jakims klinem, wpustem czy nie? Cieknie uszczelniacz na wale i musze...
Samochody Początkujący :: 30 Paź 2011 16:21 :: cyborg39 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1053

Jest iskra, silnik nie odpala, Vectra A 1.6 C16NZ

Witam Sorry, ale dopiero dzisiaj znalazłem czas aby iść do garażu i sprawdzić kompresje i rozrząd, i: - kompresja na cylindrach, zaczynając od tego który jest najblizej aparatu zapłonowegi wynosi: 13, 11,11,11. Więc myślę że jak na wiek samochodu to jest OK. - rozrząd: górne cechy:ustawiłem cechę...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Sty 2012 12:15 :: car centre :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 5699

Co to za silnik i od czego można go wykorzystać ?

Witam. Jest to silnik od pralki automatycznej. Posiada dwa rodzaje obrotów 1400/2800. Niższe obroty napędzają koło pasowe poprzez wewnętrzną przekładnię i na kole pasowym jest wtedy około 300-400obr/min i to jest pranie. Natomiast wyższe obroty napędzają koło pasowe poprzez sprzęgło odśrodkowe i...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 27 Gru 2012 17:27 :: KACZOREK :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1365

Łucznik 723 - Łucznik 723 zjedzona zębatka transportera - ta na wale głównym

Jak obiecałem wrzucam instrukcję obrazkową jak wymienić zębatkę transportera łucznika która jest na wale głównym. 1. Odkręcamy prawą stronę obudowy przy kole pasowym napędu: 2. Oraz koło pasowe poprzez odkręcenie śrubki na pokrętle. Pokrętło odkręcamy i zdejmujemy, pod nim jest podkładka...
AGD Drobny sprzęt :: 30 Lis 2014 14:13 :: jacekkg :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1005

Czy da rade zmienić silnik gaźnikowy na wtrysk jednopunktowy

Po demontazu silnika wtryskowego musisz ustawic go w polozeniu zaplon na 1 cylindrze:znaczek na kole pasowym walu korbowego na 0st , zawory na tym cylindrze zamkniete( musza miec luzy), palec w rozdzielaczu wskazuje kabel idacy do 1 cylindra( liczymy od kol pasowych).Patrzysz na kolo zamachowe i wystep...
Samochody Mechanika :: 05 Mar 2009 20:30 :: graczyk444 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2591

Ford - Wymiana rozrządu Puma 1.7 16V

ok dzieki wielkie!! a czy kolo walu korbowodowego na ktory jest pasek rozrzadu jest okrecane?? bo sciaglem kolo pasowe i to drugie na ktory ma byc pasek si kreci a wal stoi. Troche to dziwne,ale moze jest tak ze kolo pasowe dociska kolo walka rozrzadu i sie wtedy blokuje.???
Samochody Mechanika :: 28 Paź 2012 11:23 :: enginegarage :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2808

signum y30dt - po nagrzaniu silnik gaśnie

Przed montażem założyłem dekiel dolny na "sztuke" i zgrałem znak na kole pasowym za znakiem na osłonie.Ponownie zdjąłem pokrywe, uważając żeby nie przestawić wału.Potem pokolei ustawiałem koła na znakach.Górne koło dwucześciowe złożyłem w imadle napinając sprężynę i blokując dwie części śrubą M6 i zamontowałem...
Samochody Początkujący :: 06 Sie 2014 19:59 :: piterh83 :: Odpowiedzi: 73 :: Wyświetleń: 7326

Uszkodzony beben w ARDOP T60?

Witam, Zostalem tu przekierowany z "Poczatkujacy serwisanci" wiec zaczynam :] Zaznaczam ze to moja pierwsza przygoda z pralka - nigdy wczesniej nie widzialem jej od srodka :) Na wstepie - od dwoch tygodni mam pralke Ardo T60 - no i same problemy z nia :) Njapierw byl programator - zrobilem z pomoca...
AGD Początkujący :: 30 Sty 2006 13:16 :: Bleble :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 872

Regulacja zapłonu w maluszku.

do śruby na foto podłącz żarówkę drugi przewód do masy, następnie obracaj wałem korbowym do az pokryja ci się zanki na kole pasowym (małe wcięcie na kole pasowym silnkia) ze znakami na obudowie rozrządu, żarówka powinna się zapalać ok. 5 stopni tj przed pokrywaniem się znaków koła pasowego i rozrządu,...
Samochody Początkujący :: 01 Paź 2009 00:30 :: BRYS_ :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 5357

Passat 1996 1.8 ADZ - Zgasł i nie odpala

Witam, mam problem z silnikiem. Wracając z pracy auto mi zgasło, podczas ruszania w korku. Zdławiło się i zgasło. Na próby przekręcenia kluczykiem odpowiedziało jedynie gadką na jeden cylinder...po chwili odpaliło, ujechałem może z 5 metrów i padło na amen. Posprawdzałem: - rozrząd ok, pasek cały,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Mar 2010 21:35 :: rico37p :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3118

Opel Vectra B silnik X16XEL nie zapala :(

Witam. Mam spory problem z Vectra B z silnikiem X16XEL. Sprawa zaczęła się dosyć dziwnie ponieważ auto zaczęło tracić moc i z wielkim trudem wkręcało się na obroty. Wyprzedzanie i rozpędzanie to masakra. Przeczytawszy masę postów i porad zająłem się sprawdzeniem wydechu i katalizatora. Tłumikarz pociął...
Samochody Mechanika :: 19 Cze 2009 09:26 :: mpn105 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2911

Sprężarka warsztatowa z kompresora domowym sposobem

Co do wydajności sprężarki macie racje, ale obroty silnika to nie to samo co obroty sprężarki. Jeśli sprężarka napędzana jest przekładnią pasową o różnej średnicy kół, to oczywiste, że obroty silnika są inne niż sprężarki. A jak policzyć obroty sprężarki jeśli znamy tylko obr. silnika: nk=[(D*ns)/d]...
DIY Konstrukcje :: 19 Maj 2010 07:27 :: niutat :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 28581

Koło pasowe z tulejką zaciskowa ?

Otwory na śruby są w kształcie stożka co powoduje zaciskanie się naciętej tulei podczas wkręcania. Poprawię - otwory są trzy, dwa są zwykłe otwory gwintowane zarówno na tulei jak na kole - dzieki odpowiedniemy ułożeniu tulei i koła da się wkręcić tam śrubę imbusową. Nie ma tam żadnego stożka. Stożek...
Ogólny Techniczny :: 29 Mar 2011 10:04 :: lyndzik :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3505

Kingway Coliber 50cm 4T słabo rusza

Możliwe także osłabienie, lub pęknięcie sprężyny w sprzęgle odśodkowym, albo zła regulacja kół pasowych o zmiennej srednicy (stożków) i jego mechanizmu. Możesz to sprawdzić w następujący sposób : przy zdjętej osłonie paska i zahamowanym tylnym kole zobacz czy pasek sie przemieszcza (obraca) przy lekkim...
Motocykle, Motorowery :: 09 Lip 2011 13:47 :: zylax4 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 7103

Pisk przy uruchamianiu Renault Laguna 01' 1.9 dci 107 km 155 tys km

Mój samochód: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dci 107 km Przebieg ok 156 tys km oryginalny potwierdzony fakturami i książką serwisową jak i sprawdzeniem VIN'u w ASO Renault. Witam wszystkich mam pytanie czy podane poniżej zdjęcie na którym widać koło pasowe pompy wtryskowej w moim samochodzie renault...
Samochody Mechanika :: 28 Kwi 2013 17:02 :: Strumien swiadomosci swia :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3129

Bosch - Silnik prlaki typu MCA38/64 podlaczenie i przeznaczenie

Witam. W zwiazku z awaria kosiarki (silnika), ktora miala silnik poloczony z nozem za pomoca paska i kol pasowych, postanowilem zmienic silnik. Dysponuje silnikiem typu MCA38/64. Znalazlem juz informacje na tym forum o podlaczaniu przewodow itd, ale wszyscy pisza ze to niebezpieczne. Oryginalny silnik...
Początkujący Naprawy :: 02 Maj 2013 21:20 :: darosyk :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 327

Jakiej mocy to jest silnik 3-fazowy?

DANE TECHNICZNE moc silnika nie mniejsza niż 2,2 kw obroty pompy powietrza ok 1200 r/min sugerowana poj. butli do 200L max wydajność zasysania 500L/min max. ciśnienie 10 bar stosowany olej 15w-40 waga około 11 kg W zestawie OLEJ: 1 wymiana po 5 godzinach , następnie...
Elektro Początkujący :: 04 Gru 2014 23:42 :: wola :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 645

opel kadet zaplon czesc dalsza help

Sprawdzanie WG Instrukcji : -Nagrzac silnik podczas jazdy aby temp oleju silnikowego osiagnela 80 stopni(szczegoly zbedne pomijam) -podlaczyc lampe stroboskopowa i obrotomierz zgodnie z instrukcja producenta -uruchomic silnik na biegu jalowym -skierowac swiatlo lampy na kolo pasowe UWAGA grozba...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Sie 2006 20:08 :: wiesio63 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1435

Chomicza prądnica zasilająca diodę.

Sprobuj do osi tej chomiczej karuzeli zamontowac kolo pasowe od jakiegos magnetofonu o takiej srednicy gdzies okolo 2cm. Polacz to nastepnie odpowiednio paskiem klinowym od magnetofonu z kolejnym kolkiem pasowym-rowniez z magnetofonu o srednicy ok 1,5cm i z tego kola po osi laczeniowej to kolo z nastepnym...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 02 Lip 2007 09:34 :: mnich13 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3101

Fiat Siena 1.2 8v - szarpanie podczas dodawania gazu

witam! po sprawdzeniu znaków na kole pasowym wałka rozrzadu, i kole zamachowym jest tak: 1) znak koła pasowego wałka rozrządu pokrywa się ze znakiem na głowicy ( coś w rodzaju wycięcia, strzałki) 2) znak na kole zamachowym pokruwa się ze zankiem na obudowie skrzyni na 10 stopni (jest tam skala 0, 5,...
Samochody Początkujący :: 15 Lip 2008 16:59 :: zima :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4280

VW 1.9TDI - pytanie o znaki rozrządu.

A ja ciągle mam wrażenie, że mówimy o innych silnikach... Z racju, że czekam na simering do pompy podciśnienia mam czas na przyglądnienie się tym znakom na kole od wału. Doszedłem do tego, że na kole pasowym jest nacięcie i ono musi się znajdować po między punktem A a punktem B (foto). I po zablokowaniu...
Samochody Mechanika :: 08 Paź 2010 11:24 :: toku74 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 33927

Citroern saxo 1.5Diesel -problem z wolnymi obrotami

Witam. Objawy: Mam problem z silnikiem. A mianowicie na wolnych obrotach bardzo nie równo pracuje, wręcz traginicznie przy tym występuje silne dymienie koloru bialego. Gdy odpalam silnik zimny to kilka sekund pracuje tak jak nalezy i odpala lekko. Gdy sie nagrzeje to ciezej pali. Przy wyzszych...
Samochody Mechanika :: 03 Gru 2009 21:20 :: kazik189 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1139

Citroen jumper 1.9 D Brak mocy

Jeżeli jest to silnik XUD9 to w kole pasowym wałka rozrządu jest mały otwór na śrubę ustalającą, śrubę tę wkręca się przez ten otwór w specjalny otwór w głowicy ( chyba fi8 ). Podobnie blokuje się pompę wtryskową, są tam jednak dwa otwory w kole pasowym i oba muszą się pokrywać z otworami w korpusie...
Samochody Początkujący :: 28 Gru 2009 21:30 :: marek kolbusz :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4596

rozrzad renault clio 1.4 r.1992

a w warsztacie nie wiedzieli ? :) skoro nie wiedzieli to pomogę. Oznaczenie na kole pasowym wału korbowego zgadza się z oznaczenie na płycie osłony z tyłu (pozycja na godzinę 6). Oznaczenie na kole wałka rozrządu zgadza się z oznaczeniem na pokrywie zaworów (pozycja na godzinę 12). Oznaczenie na pasku...
Samochody Szukam :: 08 Lut 2010 21:27 :: TESMEN :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 3557

Lucas Epic Mercedes c klasse 1998 rok silnik 220D błąd 1228

YAD31 poluzuj przewody na wtryskach i kręć aż pokaże się paliwo. Dokręć przewody i odpal. Czasami może być tak że elektronika wyczuwa błąd i nie poda paliwa, wtedy trzeba przekręcać kluczyk na rozruch, nie czekając aż zgaśnie lampka świec. Ja mam też problem w c220 z 1997 roku, pompa oczywiście...
Samochody Początkujący :: 16 Lut 2012 18:02 :: krzysztofkm :: Odpowiedzi: 157 :: Wyświetleń: 103264

Silnik iskrzy Whirlpool 6727

Witam Kilka dni temu mialem problem z pralka - nie wirowala - okazalo sie ze spadlo kolo pasowe - urwala sie śruba, ktora trzymala kolo z boku. Teraz po ponownym zalozeniu kola pasowego i sprawdzeniu pralki podczas wirowania - cala pralka wibruje - postram sie ja odpowiednio wypoziomowac moze to...
AGD Użytkowy :: 07 Mar 2011 09:23 :: power82 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 755

Łucznik 884- blokada igły

być może tak. Próbowałam na różne sposoby: z wciśniętym przyciskiem i bez wciśniętego przycisku - igła dalej stoi w miejscu Może tak czy Silnik pracuje ? Masz ciekawy przypadek z tą igielnicą, może tak to sprzęgło na kole ręcznym nie działa ? Ta "śrubka" to ta nie śrubka tylko przycisk zwalniający...
AGD Drobny sprzęt :: 13 Maj 2011 20:53 :: 1167387 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 4682

Peugeot/Citroen 2.0i 8V XU10J2 - ustawienie razrządu (Jumper, Xantia, XM, 306)

Witam, Nie ma dziury w kole zamachowym. To nie diesel. Wal ustawia sie na kolek w kole pasowym z przodu silnika (nie jest on wtedy w GMP!). Twoje pytanie: "Hmm tylko jak ustawić wał? Dwa obroty wału to jeden wałka rozrządu" swiadczy, ze nie bardzo rozumiesz, jak dziala silnik. Wloz kolki we wlasciwe...
Samochody Początkujący :: 26 Lut 2013 20:20 :: segi2051 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4559

Dobór kół do przekładki pasowej

Jesli kol. zamieni te wentylatory miejscami, to moze nie trzeba bedzie az tak duzo kombinowac. Ten drugi wentylator po zwiekszeniu obrotow, nie bedzoie mial duzego przeciazenia (moze nawet wcale), gdyz ten 2.2 kW bedzie go wspomagal i jednoczesnie utrzymywal nadcisnienie. Ja tak robie podczas remontow...
Ogólny Techniczny :: 10 Kwi 2013 07:00 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 3465

Władimirec t25 - dymienie silnika i brak maksymalnych obrotów

Masz książkę do ciągnika? Opisze jak umiem bo z książki nie każdy rozumie. Odkręć przy pompie przewód wysokiego ciśnienie od pierwszego cylindra - wtrysku. Zahamuj ciągnik, ustaw na luz, podnieś zawory, ustaw maksymalny gaz i ciągnij za pasek klinowy by obracać walem silnika tylko zgodnie z jego obrotem....
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 07 Sie 2013 21:11 :: mtracz :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2169

Opel Sintra 3.0 - Jak ustawić rozrząd

Na jednym kole pisze tak 1 2 na drugim 1 2 na trzecim 3 4 na czwartym 3 4 Dodano po 4 I mi chodzi o to czy trzpień ten ustalajcy wała rozrzadu ustawic mam na znak 1 czy na 2 i znak na obudowie zgrac ze znakiem na kole pasowym wg schematu.Bo ten trzpień pasuje w kolo pasowe w 2 strony.
Samochody Początkujący :: 23 Sie 2014 20:15 :: piotrek7j87 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1515

nissan qashqai 2.0 dci 150

Witam posiadam nissana qashqai 2.0 dci 150 .od jakiegos czasu poci sie pokrywa lancuszka rozrzadu.dostanie sie do niej jest mozliwe tylko poprzez odkrecenie kola pasowego walu korbowego.W ktora strone odkrecac srube mocujaca kolo pasowe i czy trzeba zastosowac blokade rozrzadu i czy te kolo jest osadzone...
Samochody Mechanika :: 17 Mar 2015 12:24 :: irek sitarski :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 585

Tesco/Lidl - Automat do chleba nie miesza jednym mieszadłem.

Przed wszystkim cieplutkie "dzień dobry" wszystkim, bo to mój pierwszy post na tym forum, chociaż od kilku lat korzystam z zamieszczonych tu porad. A teraz do rzeczy: Sam zmagam się z identyczną maszynką do wypieku chleba, i to nie po raz pierwszy. Jestem jej użytkownikiem od 3 lat i rozbierałem ją...
AGD Użytkowy :: 01 Wrz 2013 19:50 :: Padre76 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 5145

Problem z ustawieniem pompy lucasa w mercedesie w202

Tak też chce zrobić, tylko problem polega na tym ze gość który robi przy tym jest 180 km ode mnie. Chce założyć tą pompę i jechać do niego tym samochodem. Udzieli mi ktoś wskazówek jak to zrobić? Dodano po 1 Znalazłem na innym forum cos takiego : . Najlepiej ustawic pompe w polozeniu kiedy...
Samochody Mechanika :: 12 Mar 2010 09:47 :: sys20 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3532

Seat Inca 1.9 sdi "AEY" - Usterka napinacza i dziwna praca po zmiane r

ustawrozrząd na znaki a na kole pasowym od pompy wtryskowej masz trzy śrubki. poluzuj je, wał korbowy musi koniecznie być w pozycji OT "O" czyli w GMP. w piaście koła pasowego pompy wtryskowej masz nacięcie dodajże fi6 albo fi7mm teraz jak masz poluzowane koło pasowe pompy wtryskowej trzpieniem...
Samochody Mechanika :: 18 Mar 2013 00:45 :: kubaopp :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2244

pralka polar PS 663 s bio - obroty rewersu w prawo halasuja

Dzieki. Probowalem bez bielizny na bebnie z nabrana woda . 15l Obracaja sie oba rewersy, maly halas ma rewers w prawo (tak jak bylo). Ale silnik mocno kreci nawet bez zdejmowania paska. Nie moge tak latwo kola pasowego zatrzymac, chociaz przy tym glosnym rewersie w prawo to juz latwiej zablokowac...
AGD Początkujący :: 08 Lis 2003 21:50 :: boguslaw :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 5920

Maluch '96 i strzelanie

miałem podobną usterkę (miałem też z 96' EL) jeżeli tankujesz w zaufanej stacji CPN to pominmy paliwo, jeżeli jest to wersja EL to sprawdź czujnik zapłonu przy kole pasowym (jest on pod paskiem od strony alternatora jest koloru białego) czy nie jest zalepiony i czy nie jest za daleko od koła powinien...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Paź 2004 22:39 :: PUNTO :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1182

Fiat 126 P dziwnie reaguje na pedał gazu(zmulony)

Czyli ogolnie moze byc tak ze jak zle mam wyregulowany zaplon to on jest wtedy zamulony bardziej Tak?? Bo z tego co czytalem to jak sie ustawia zapon to powinni sie ustawiac na ta pierwsza kreske ktora jest na pokrywie rozzady(ma sie pokrywac z kreska na kole pasowym). A ja zawsze ostawialem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Lut 2005 21:17 :: janvsz :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2855

fiat 126P, gaśnie na niskich obrotach, i chodzi nierówno

wez zarowke i 2 kabelki do niej podlacz. Jeden przewod przyloz do aparatu zaplonowego gdzie podczepiony jest przewod od cewki, drugi gdzies do masy. Ustaw kolo pasowe na 10 stopni wyprzedzenia zaplonu (pierwszy znak zgodnie z ruchem wskazowek zegara) i tak ustaw aparat zaplonowy zeby sie zapalila...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lis 2005 15:41 :: lukos86 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 10696

126 Nie pali jak jest ciepły silnik

Ja bym stawial na zbyt mala lub brak luzu na zaworach bo z tego co piszesz to zjawisko wystepuje na cieplym silniku. Sprawdz sobie przerwy na zaworach wydechowych 0,25 a na ssacych 0,2. Czynnosc bardzo prosta w maluchu do wykonania wystarczy znak na kole pasowym ustawic ze znakiem na bloku i sprawdzic...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Kwi 2005 23:21 :: nokian0 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1846

kąt zapłonu w C12NZ

Jeżdżę Corsą z takim silnikiem, kąt wyprzedzenia zapłonu wynosi 10 stopni. Zgrane znaki na kole pasowym i na obudowie paska rozrządu oznaczają 0 st. Trzeba więc zastosować lampę stroboskopową z regulacją kąta, lub na kole pasowym namalować lakierem punkt 10 st. wyprzedzenia - ja właśnie mam tak zrobione. Pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 19:28 :: MarcinMxa :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 863

Tipo wymiana paska

Przyczyna poslizgu paska sa wyrobione kola pasowe.Zaluz szerszy pasek ktory bedzie pracowal na nie wyslizganej czesci kola pasowego i przestanie sie slizgac.
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Maj 2005 14:04 :: skoot :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 871

Bosch WOH1610 -ułożyskowanie bębna

Wlasnie nie jest to łerpulowskie g.... Zbiornik tez plastik, owszem, ale jest to solidniesza konstrukcja. Ma metalowe (żeliwne chyba) piasty z obu stron i skrecane TORX-ami. Podobna konstrukcja do starych dobrych pralek tego typu do BSH sprowadzanych zza Odry od lat z pewnymi zmianami (masowo trafiaja...
AGD Pralki, Suszarki :: 07 Maj 2005 09:23 :: PS 663S BIO :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1073

punto 1,2 po 2003

miganie lampki oznacza wypadanie zaplonow i powinien pojawic sie conajmniej jeszcze jeden blad. byc moze twoje urzadzenie nie czyta wszystkichbledow . czy bylo tam zdejmowane kolo pasowe ? a moze bylo w niego uderzone i sie odkrztalcilo troche , jesli tak to trzeba wykonac adaptacje kola pasowego ,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Sie 2006 19:50 :: romek77 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1813

Mój Pierwszy Robot. Waldemar Światłolub :) BEAM

1.Kość nie powinna się spalić na 9V 2.Kola pasowe na silnik możesz wziąść z walkmana lub napędu CD. ale w nich jest tylko jedno kolo pasowe ,więc będziesz musiał mieć dwa identyczne walkmany lub napędy CD 3.Nie wiem 4.Diody IR nie mogą być z pilota ,ponieważ to są diody nadawcze ,a do Waldka :D potrzebne...
Robotyka Modelarstwo :: 03 Gru 2011 18:06 :: tronzystor9032 :: Odpowiedzi: 204 :: Wyświetleń: 61821

Problem z redukcja obrotów. proszę o pomoc!!

jezeli twoj silnik ma 1440obr/m to potrzeba ci tylko zamienic kola pasowe i tyle, niepotrzebujesz zmieniac silnika ani zakladac falownika ( choc falownik to eleganckie rozwiazanie, ale kosztowne ) poszukaj w sieci wzoru na przeliczanie kol pasowych i po klopocie, no moze wizyta u tokarza po nowe kola....
Automatyka Przemysłowa :: 21 Lut 2007 19:48 :: Rysio4001 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1457

Fiat cc700 - instalacja elektryczna.

No to już jedynie czujnik położenia wału . Cz masz go na 100% dobrze ustawionego względem koła , a może któryś z tych występów na kole pasowym jest uszkodzony . Ale skoro twierdzisz ,że moduł jest OK. to jedynie czujnik do sprawdzenia ,ewentualnie ustawić odległość od występów na kole pasowym .
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Mar 2008 21:29 :: starmen4 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 11205

Budowa kompresora dla początkującego lakiernika

witam ,odradzam kupowanie marketowego badziewia za 370 zł w ktorym sprezarka nawet nie stala koło żeliwa a tłok w niej to juz calkowicie inny temat./no chyba ze chcesz naprawde raz poraz aby cos robic i krotkotrwale. budowa kompresora nie jest wcale taka trudna i jak sie troszke poszuka na allegro to...
Ogólny Techniczny :: 06 Gru 2007 23:01 :: tranzystorpnp :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 13217

fiat 126el- elektronika

W tym maluchu zastosowano system nanoplex, znany z samochodu cinquecento 700. Więc możesz się posiłkować dokumentacją do cc. W tej wersji o zapłonie decyduje czujnik magnetoindukcyjny umieszczony przy kole pasowym. Nie pamiętam, czy wspornik tego czujnika ma możliwość regulacji. Ważna jest natomiast...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Sty 2008 14:08 :: kohonez :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1867

Peugeot 405 wtrysk Fenix 1B i gaz - szarpie

Dzięki za odrobinę nauki, lecz ja to wiem. Może inni z tego skorzystają. PS podane zdjęcie nadaje się do silników gaźnikowych w których zapłon jest sterowany typowym aparatem zapłonowym z czujnikiem halotronowym, odśrodkowym i podciśnieniowym regulatorem wyprzedzenia zapłonu i którym podczas napraw trzeba...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Mar 2008 23:30 :: BANANvanDYK :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3398

Jak ustawić zapłon po wyjęciu aparatu??

Nastawiasz pierwszy tłok na GMP w pozycji sprężanie, oba zawory zamknięte. Wtedy znak na kole pasowym powinien znajdować się naprzeciw znaku no obudowie silnika. Jaki to silnik bo nie wiadomo jaka będzie kolejność zapłonu, ale myślę, że 1-2-4-3. Jeżeli taka kolejność to na czwartym garze, powinna byc...
Samochody Początkujący :: 17 Wrz 2008 10:26 :: kotweiler :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 6105

fiat tempra problem z paskiem

no i lipa:/ zdemontowalem alternator sprawdzilem kola pasowe na pompie alternatorze i wale , i po 3 godzinach pracy silnika spowrotem to samo, jeden pisk, smrod gumy i pasek zdarty, zastanawiam sie nad wymiana kola pasowego na wale, ale czy to pomoze, bo jak nie to znow w plecy, naprawde jestem juz w...
Samochody Początkujący :: 03 Gru 2008 22:32 :: vvaldek :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 927

Koło zębate wału - jak jest montowane?.

Nie wiem czy to jest problem ale jakoś nie zgrywają mi się same znaki na wale korbowym. Chodzi o znaki na kole pasowym wału korbowego (z przodu) a znakiem na kole zamachowym. Jak ustawię znak z przodu na kole pasowym wału (foto) To na kole zamachowym wychodzi lekko przesunięty (nie na samym środku). Choć...
Samochody Mechanika :: 07 Gru 2008 10:16 :: endriu.kom :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2787

Jaki samr do smarowania łożysk comprex mazda 626

Witam! Nie wydaje mi sie, aby samodzielne smarowanie bylo dobrym rozwiazaniem. Podobno lozysko od strony kola pasowego mozna dobrac i wymienic bezproblemowo (polecane nie kulkowe lecz skośne, baryłkowe (?) lub walcowe, ze wzgledu na pzrenoszone obciążenia), a czy smarowanie cos zmieni? Strona od kola...
Samochody Mechanika :: 29 Kwi 2009 10:48 :: goblins :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2045

Pralka AWT -5109/P nie pobiera płynów z pojemników

Zobacz czy koło pasowe bębna jest proste i czy jest dobrze przykręcone ..... ustaw je na kole silnika tak żeby na kole pasowym bębna pracowało na środku tego koła.....czekam na następne wieści powodzenia
AGD Początkujący :: 22 Kwi 2009 15:45 :: S.QWERT :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3039

Fiat 126 p - buggy - nie chce zapalić, słabo kręci

Dalej nie pali :( rozrusznik już ledwo żyje, niebawem będę musiał wymienić. Dziś jeszcze raz sprawdziłem luz na zaworach i zapłon. Zawory były Ok. Zapłon ustawiłem że znak na kole pasowym jest na pierwszej kresce na deklu Podłączyłem żarówkę na czarny kabel przy rozdzielaczu (kopułki nie ma tylko...
Samochody Mechanika :: 20 Paź 2009 17:41 :: RafalGT2 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2799

Różnice w silnikach 2.0 hdi

Witam, Jesli mowa o silnikach DW10TD, to wal rozrzadu jest ten sam we wszystkich. Kolo pasowe jest rozne, w zaleznosci od daty produkcji. Nie mozna jednak zmienic kola pasowego bez zmiany kalkulatora wtrysku (inna procedura identyfikacji pierwszego cylindra). Pozdrawiam, Georges
Samochody Mechanika :: 05 Gru 2009 18:00 :: mariusz791 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3339
123 ... 232425

Ostatnio szukano: samsung highlight pompa paliwa transit start stop ford swieci kontrolka audi projekt śmigła znajduje przekaznik blade brother router technicolor tc7200 odkurzacz uszczelka czujnik temperatury bloku
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group