forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



kolo tylne

Znaleziono 762 wynik闚 na elektroda.pl: kolo tylne
Podstawowa forma zapytania: kola tylny
Forum elektroda.pl Strona G堯wna

opel astra II odg這sy w tylnym lewym kole

...Witam, mam problem ze swoj astr, a mianowicie po przekroczeniu 90 km/h z tylnego lewego ko豉 dobiegaj dziwne d德i瘯i - piszczenie. Zdj掖em ko這 opuka貫m tarcze ze rdzy zdj掖em zacisk zpi這wa貫m ostre kraw璠zie klocka zewn皻rznego od strony...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 16 Pa 2013 21:52 :: prezes94 :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 1209

wymiana 這篡ska w tylnym kole plus fotki(skoda, octavia 2 , 1.9 tdi , 105KM)

wymiana 這篡ska w tylnym kole plus fotki(skoda, octavia 2 , 1.9 tdi , 105KM)... 1 Przed podniesieniem auta w gore kluczem 17mm luzujemy 鈔uby kola , nast瘼nie podnosimy ty auta ustawiamy na "koby販e " odkr璚amy 鈔uby do ko鎍a i demontujemy kolo Etap 2 Kluczem 13 mm i 15 mm demontujemy zacisk hamulca (klucz 15 mm jest ...
Samochody Eksploatacja :: 17 Lis 2013 16:24 :: kocur234 :: Odpowiedzi: 2 :: Wy鈍ietle: 3855


Reklama :: 17 Lis 2013 16:24 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wy鈍ietle: 0

Audi a3 8L 1999rok. Pisk w tylnym lewym kole

...Mam pytanie, a mianowicie zauwa篡貫m w audi a3 ze popiskuje mi tylne lewe kolo podczas ruszania po podniesieniu i kr璚eniu r瘯a nic nie slychac ale wida ze tarcza jak by si s豉biej 鈍ieci豉 od pozosta造ch. Tzn jest nie wielki nalot "rdzy"i...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 23 Wrz 2013 20:48 :: radzixxx :: Odpowiedzi: 4 :: Wy鈍ietle: 645

Opel Vectra C GTS 2.2 dti - zacisk nie puszcza ca趾iem tylnego prawego ko豉

Zdejmij kolo, odkrec zacisk, wyciagnij klocki, przykrec zacisk do prowadnic i sprawdz, czy swobodnie sie przesowa. Sorki za pisownie, ale cos z kompem.
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 14 Lis 2013 20:35 :: junik10 :: Odpowiedzi: 6 :: Wy鈍ietle: 942

Audi TT 99 r. Haldex - ci庵貫 za陰czenie nap璠u tylnej osi.

... 49-00 Naped dziala ok , zalacza sie, w zasadzie jest caly czas zalaczony , bo przy manewrowaniu na parkingu szarpie kolami z tyl wiec jest caly czas spiety. Okablowanie sprawdzone, ok , napiecia, wylaczniki hamulcow ok , kable od can ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Gru 2013 15:00 :: Anka642 :: Odpowiedzi: 22 :: Wy鈍ietle: 3390

Seat Leon I - Nie dzia豉 hamulec r璚zny na tylne prawe ko這.

... g鏎nego do dolnego maksymalnego jej po這瞠nia. Na lewym kole ci篹ko j nacisn帷. Nie wiem tak瞠 czy aby na pewno dzia豉 samo-regulator w tym kole. Prosz was o pomoc. Czeka mnie chyba kolejne rozbieranie zacisku. Dzi瘯i i pozdrawiam :?:
Samochody Mechanika :: 27 Pa 2013 09:59 :: jpna100 :: Odpowiedzi: 20 :: Wy鈍ietle: 2727

Volkswagen Golf III, 1,8 drgania i wibracje w prawym przednim kole

... W sierpniu bie膨cego roku mia貫m wymienione tylne amorki przed urlopem.Niby wszystko ok. z ty逝 lecz z przodu jad帷 prosto zacz掖em wyczuwa dziwne wibracje i pukanie w prawym przednim kole. Podczas skr璚ania w prawo si nasilaj i od tam...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 25 Sty 2014 17:09 :: Franciszek ζzowski :: Odpowiedzi: 13 :: Wy鈍ietle: 1626

Tylna lampa w motocyklu - Homologacja i przer鏏ki o鈍ietlenia.

... ich. 1. Czy je瞠li umieszcz lamp tyln z lewej strony motocykla z tablic (patrz帷 od ty逝) przy kole to czy istnieje szansa na zabranie dowodu? 2. Czy je瞠li przerobi bym migacz na lamp tyln tzn. gniazdo na 瘸r闚k dwuw堯know i z...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 17 Lut 2014 07:57 :: mczapski :: Odpowiedzi: 2 :: Wy鈍ietle: 351

Ford Fiesta 1993r, 1,3 benzyna - Spuszczenie hamulca recznego-jedno kolo zablok.

... r璚zny, wrzuci貫m wsteczny i zacz掖em cofa ale po przejechaniu 1-2m poczu貫m blokowanie na tylnym lewym kole. Podjechalem do przodu, kolejna pr鏏a i zn闚 to samo. Podjecha貫m ponownie na miejsce gdzie sta貫m, chcia貫m zahamowa i poczu貫m dziw...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 05 Mar 2014 10:33 :: oskarzap :: Odpowiedzi: 9 :: Wy鈍ietle: 528

Vw passat B5 1,9 TDI - Stukanie przy hamowaniu w kole

... i ju stuk s造cha ale nie w samom momencie gdy nacisn hamulec tylko jak wcisn i trzymam doje盥zaj帷 do krzy鄴wki ci篹ar auta idzie na prz鏚,dociska go i wtedy stu! Czy mo瞠 to wina tych wachaczy tylnych banan闚,one stukaj na tej tulei?
Samochody Mechanika :: 23 Wrz 2013 06:29 :: koziolek1212 :: Odpowiedzi: 9 :: Wy鈍ietle: 3186

Renault Megane - Jak przyuczy czujnik ci郾ienia powietrza w kole?

... tzn. odpowiedni kod przypisz do odpowiedniego ko豉. Bo u mnie jest taka historia, 瞠 jedno ko這 jest zamienione z tylnym, a ponadto jedno ko這 pochodzi z zestawu zimowego no i te, znaj帷 kod, chcia貫m go wpisa do zestawu letniego. No i ma...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Gru 2013 08:57 :: smootny :: Odpowiedzi: 1 :: Wy鈍ietle: 801


Reklama :: 20 Gru 2013 08:57 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wy鈍ietle: 0

Chrysler grand voyager 2.5 crd 2002r blokada walu przy wymianie rozrzadu

Chrysler grand voyager 2.5 crd 2002r blokada walu przy wymianie rozrzadu... nap璠owy dodatkowych podzespo堯w. Napinacz paska nap璠zaj帷ego dodatkowych podzespo堯w. Alternator i uchwyt. Rozrusznik. Obr鏂i wa貫m korbowym w prawo, a znak odniesienia na kole wa逝 korbowego pokryje si w po這瞠niu godziny 3-ej
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 21 Lis 2013 09:39 :: jack790 :: Odpowiedzi: 4 :: Wy鈍ietle: 2043

O鈍ietlenie rower闚-modernizacje, naprawy, tuning, w豉sne konstrukcje.

... ladowanie, 2 oporniki na 4 diody dwie biale 10 z przodu i 2 czerwone 5 . biale sa umieszczone nad kolem .. tylnie na rurkach miedzy kolem tylniim na samym koncu ramy . Ogolnie BArdzo fajna Widok a szczegolnie Felg .. Planuje jeszcze doro...
Optoelektronika :: 25 Sty 2014 16:05 :: kotuniunia :: Odpowiedzi: 906 :: Wy鈍ietle: 246722

Mazda 6 - Koncowka drazka dotyka lacznika stabilizatora POMOCY.

... mechanik powiedzial mi ze mam do wymiany wachacze dolne tylne , podniosl madzie i pokazal mi ze : kiedy kola byly na max w lewa strone to jeszcze rekami do srodka kolo mozna ruszyc tak ,ze opona obciera o nadkole a czasami dotyka wachacza ,...
Samochody Mechanika :: 07 Gru 2013 08:45 :: loogin72 :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 705

mercedes s400 CDI - kmunikat "Airmatic, stop car, too low

... prawa strona patrzac od tylu lezy nizej niz lewa, w tylnym lewym kole jak wsadze palce miedzy kolo a nadkole to wchodza 4 i jeszcze jest troszke miejsca, natomiast w tylnym prawym kole ledwo ledwo wchodza trzy, powiedzialbym nawet ze 2 i pol:...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 20 Sie 2013 20:53 :: jptomczyk :: Odpowiedzi: 31 :: Wy鈍ietle: 17484

rowery produkowane przez firme romet

... nadawa, i wymieni貫m d皻k w tylnym kole. Jeszcze czeka na mnie wymiana ogumienia, wsadzenie jakiego siedzonka, bo na razie je盥輳 na baga積iku, no i trza nowe 這篡sko tylnej piasty, bo kupa piachu tam, a kolo na boki lata. No a potem tylk...
HydePark :: 11 Wrz 2013 18:08 :: fuzer :: Odpowiedzi: 94 :: Wy鈍ietle: 54622

RENAULT MASCOTT 3.0 DXI 120 - Po odpaleniu zapala kontrolka 鈍iec i odcina moc

... czy hamulce cos maj z tym wsp鏊nego ? Dodano po 1 Cos konkretniejszego znalazlem, po odlaczeniu z tylnego lewego kola czujnika absu kontrolka gasnie i jest ok tylko blad absu sie wyswietla . Czy to moze byc wina pompy absu . Bo podcz...
Samochody Ci篹arowe :: 27 Lut 2014 07:28 :: Kaczor6047 :: Odpowiedzi: 6 :: Wy鈍ietle: 774

Samochody z nap璠em elektrycznym

... bezszczotkowe w pia軼ie rowerowych k馧 tylnych. Dwa po 1kW ka盥y. Dwa sterowniki i sprytny uk豉d zamocowany na dr捫ku kierownicy, kt鏎y w odpowiedzi na skr皻 ko豉 kierowniczego, wy陰cza nap璠 na kole "od wewn徠rz zakr皻u". Tylko tyle podejr...
Na pograniczu nauki :: 12 Sty 2014 23:37 :: kkknc :: Odpowiedzi: 3342 :: Wy鈍ietle: 258210

Nissan Murano - Zalewanie swiec , ustawienie rozrzadu.

... rozrzadu poniewaz w lewej glowicy walek wydechowy ustawiony jest teraz na kreski a w prawej na dziurki (na tych kolach sa kreski i dziurki przesuniete wzgledem siebie 180 stopni) mozliwe ze ktos sie pomylil i blednie ustawil. Moze macie ja...
Samochody Mechanika :: 27 Lis 2013 00:26 :: komorowski tomasy :: Odpowiedzi: 2 :: Wy鈍ietle: 1050

Fiat Palio 1.6 16V - Fiat Palio 1.6 16V - nierowna sila hamowania

... Podczas hamowania przednie kola delikatnie hamuja natomiast tylne, a szegolnie prawe kolo sie blokuje. Dodam iz z przodu zostaly wymienione klocki razem z tarczami, a z tylu szczeki jak i przewody od pompy do tylnych k馧. Czy to wina serwa ...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 12 Pa 2013 21:00 :: toku74 :: Odpowiedzi: 1 :: Wy鈍ietle: 561

Jaki samoch鏚 do 3500z z LPG ?

... "remoncie" zrobi貫m 750 km i je寮zi "jak nowy" :) A jeszcze czeka mnie wymiana przedniego wahacza oraz regeneracja tylnego wahacza (razem 400z z robocizn) tak wi璚 samochodzik wyjdzie mnie 4628z, jednak moim zdaniem warto, bo teraz mam samoch鏚 w b...
Samochody Eksploatacja :: 20 Gru 2013 22:06 :: Wincam :: Odpowiedzi: 33 :: Wy鈍ietle: 8160

Golf 3 / Silnik ABS - Drobny wyciek oleju miedzy skrzyni a silnikiem

... mocowania kolektora wydechowego do glowicy - co si tam szkli chyba olej. ale nie wali smazonym olejem. Ponizej tego miejsca widac jakby stary zaciek. Olej sp造wa z pocz徠ku tej blaszki w jej gornej cz窷ci od strony tylnej. Kto ma jak...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 04 Lut 2014 13:28 :: Golf90 :: Odpowiedzi: 2 :: Wy鈍ietle: 612

Citroen C5 - B陰d ABS - uszk. sterownik ATE MK60 - pyt. o wymian

Citroen C5 - B陰d ABS - uszk. sterownik ATE MK60 - pyt. o wymian... czujnik闚 tylne prawe ko這 pokazuje pr璠ko嗆 do 3-4km/h, powy瞠j tej pr璠ko軼i wskakuje 0 (i wtedy pewnie wy鈍ietla si b陰d ABS) Czujnik prze這篡貫m z lewego ko豉 na prawe ko這 i LEXIA dalej wy鈍ietla b陰d na prawym kole, czyli usterka musi b...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Gru 2013 22:37 :: dayus :: Odpowiedzi: 15 :: Wy鈍ietle: 1527

Rower z silnikiem spalinowym

Rower z silnikiem spalinowym... do ty逝 peda i ko這 stoi w miejscu nie ma mowy o 郵izganiu si tak jak ma to miejsce w szcz瘯owych. Hamulec w tylnym kole, zw豉szcza przy takiej masie roweru i takich oponkach, to mo積a sobie wsadzi :) Hamowanie awaryjne w takim przypadku c...
DIY Poczekalnia :: 02 Gru 2013 19:20 :: c4r0 :: Odpowiedzi: 20 :: Wy鈍ietle: 9633

IVECO DAILY 35C11 hamulec wchodzi w pod這g

... na moje pytanie. Ot騜 posiadam IVECO DAILY 35C11 z 2001 roku, 2.8TD 78kw. Poszed mi cylinderek w lewym tylnym kole (kto zmieni most tylny poniewa powinien by uk豉d tarczowy z ty逝 a jest b瑿nowy) zmieni貫m cylinderek na nowy, razem z kawa...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 25 Lis 2013 14:32 :: SHOFFER :: Odpowiedzi: 4 :: Wy鈍ietle: 702

[Zlec獧 Obudowy na GDN30/120/1 (Laik)

... ''dziure na powietrze'' czyli potocznie sie to zwie ''bass-refleks'', na tylnej sciance, to bas bedzie sie sztucznie podbijac i bedziesz musia oddalic suby od sciany kolo 30-40cm. Czemu wymiary cie martwia? Daj 75litrow/35hz i nic innego ...
Domowe Gie責a Audio :: 05 Mar 2014 13:17 :: MistaLove :: Odpowiedzi: 10 :: Wy鈍ietle: 681

Romet 727 - Nie pok鎩 przy gazowaniu

... itd.. W pracuj帷ym silniku mog takie odg這sy dochodzi od korbowodu, wa逝, t這ka, a podczas jazdy z przek豉dni przy tylnym kole. Aby wyda jak捷 diagnoz trzeba os逝cha skuter. Mo瞠 uczynisz to jeszcze raz, ale rzetelnie i opiszesz.
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 31 Sty 2014 17:01 :: S I N G L :: Odpowiedzi: 4 :: Wy鈍ietle: 582

Honda Accord - Wycieraczki nie wracaj po wy陰czeniu w pozycje spoczynku

... silniczek, wyczy軼i stary smar, kt鏎y zabrudzi styki oraz blaszki na kole. Nast瘼nie przek豉dni nasmarowa nowym smarem i powinno by ok. Mia貫m tak samo we fiacie stilo przy przednich wycieraczkach oraz w golfie 3 przy tylnej.
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Pa 2013 18:57 :: emeryt2 :: Odpowiedzi: 7 :: Wy鈍ietle: 1074

Traktorek SAM z silnika 1.6D Forda

... tylny most Lublin skr鏂ony na szeroko嗆 120cm.Nap璠 silnika poprzez paski klinowe na sprz璕這 odbywa si za pomoc przek豉dni k徠owej.Silnik na kole zamachowym posiada wieniec z瑿aty i zabudowany rozrusznik elektryczny R5. Hamulce tylne ...
DIY Poczekalnia :: 09 Mar 2014 15:02 :: techno2000 :: Odpowiedzi: 361 :: Wy鈍ietle: 363536

TM140 New Holland Przesta dzia豉 wom kontrolka si 鈍ieci

Kolego wal-ker czy to napi璚ie14Vna tym kabelku z alternatora kt鏎y zasila wom po odpaleniu jest dobre czy morze za wysokie? A czy przy prawym tylnym kole w m o軼ie jest czujnik czy on tez jest o womu?
Maszyny Rolnicze, Sprz皻 Ci篹ki :: 08 Lut 2014 22:12 :: NOWY-33 :: Odpowiedzi: 22 :: Wy鈍ietle: 1671

Blade kopie - RICOH 3045 .

... otwarciem przez niepowo豉ne osoby) to jednak powodowa這 瞠 drzwiczki nie dociska造 do ko鎍a wywo造waczki a ta nie zaz瑿ia豉 si na tylnym kole i dlatego wychodzi造 blade kopie. Wszystkim jeszcze raz bardzo dzi瘯uj za pomoc i pozdrawiam.
Drukarki,ksero Pocz徠kuj帷y :: 12 Lis 2013 18:16 :: artpoznan :: Odpowiedzi: 16 :: Wy鈍ietle: 1110

Ford mondeo mkI - Nie gasi silnika po wyci庵ni璚iu kluczyka za stacyjnki

...Sta這 si to nagle, wymieniany by陰 陰cznik stabilizatora na tylnym kole i nagle w陰czy豉 si dmuchawa i od tego momentu tak si zacz窸o dzia. Sterownik centralnego zamka jest oryginalny. Nie z elektryk nie by這 robione. Dodatkowo siedz帷...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2013 22:59 :: dj_draco :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 765

Ford Fiesta 1993r. 1,3 benzyna - Wyciek oleju spod g這wicy, nie trzyma obrot闚.

... czu貫m 瞠 co dziwnie mi chodzi. Ale opu軼i貫m go, wrzuci貫m wsteczny i po przejechaniu kawa趾a poczu貫m op鏎 na tylnym lewym kole. Dodatkowo przy hamowaniu czuj op鏎 na pedale hamulca. Kto mo瞠 mi co poradzi? O co tu chodzi? Linka od r璚zne...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 04 Mar 2014 08:55 :: oskarzap :: Odpowiedzi: 10 :: Wy鈍ietle: 633

Audi A4 B8 8K1 - Immo, blokada samochodu po kradzie篡

... xenon闚 -- Stan: Usterka 0010 56-Radio -- Stan: OK 0000 62-Drzwi tylne lewe -- Stan: Usterka 0010 6C-Kamera wsteczna -- Stan: Nie mo瞠 by osi庵ni皻y 1100 72-Drzwi tylne prawe -- Stan: Usterka 0010 77-Telefon -- Stan: Usterka 0010 ________________...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Lis 2013 23:19 :: QaDo :: Odpowiedzi: 15 :: Wy鈍ietle: 3021

Man TGA 2006r. - Co oznaczaj te kody usterki EBS?

... usun望 usterk kt鏎a je powoduje a b喚dy przestan si pojawia. Je郵i dekielek na zacisku by odkr璚any na prawym tylnym kole to pierwszy b陰d jest od tego. Co do drugiego b喚du to czy tarcze zosta造 zmienione po prawej i lewej stronie??...
Samochody Ci篹arowe :: 05 Mar 2014 18:13 :: robo13 :: Odpowiedzi: 6 :: Wy鈍ietle: 690

Corsa C - Czy mam ABS?? Sprawny lub nie sprawny. Wymiana b瑿n闚.

... poprzez blokowanie k馧 podczas hamowania ale samoch鏚 hamuje normalnie jak bez abs-u. Przy jednym przednim kole mam czujnik przy tylnych nic nie widze poza linkami r璚znego i przewodami hamulcowymi. Pytam gdy potrzebuje wymieni b瑿ny i szcz瘯i nie...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 22 Wrz 2013 13:29 :: kryst16 :: Odpowiedzi: 4 :: Wy鈍ietle: 1035

Fiat 126p 99r. - Szarpanie podczas ruszania.

... techniczny linki sprz璕豉 na ca貫j jej d逝go軼i, a do peda逝. Wszystkie te elementy mog powodowa opisane objawy. Pozosta造 jeszcze 這篡ska w ko豉ch tylnych, przeguby, flansze p馧osi, p馧osie i mechanizm r騜nicowy z przek豉dni g堯wn.
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 19 Pa 2013 16:45 :: artur04c :: Odpowiedzi: 13 :: Wy鈍ietle: 1812

Passat B4 - Kontrolka ABS, a kodowanie pompy ABS

w moim passacie te si ta kontrolka 鈍ieci豉 ale przy wymianie 這篡sk w ko豉ch okaza這 si 瞠 spad豉 z瑿atka ABS w tylnym kole, p騧niej by這 dobrze. :D
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Wrz 2013 17:45 :: slonko3103 :: Odpowiedzi: 1 :: Wy鈍ietle: 792

Rower elektryczny - jaki wybra silnik

... napi璚ia od 24V do 48V. No i tak si zastanawiam nad wyborem. Oto kilka pyta: 1. czy lepiej wybra silnik w kole przednim, czy tylnym? 2. czy lepiej wybra silnik na wi瘯sze napi璚ie, czy na mniejsze bior帷 pod uwag silnik tej samej moc...
Og鏊ny Techniczny :: 02 Mar 2014 18:30 :: MRczaro100 :: Odpowiedzi: 52 :: Wy鈍ietle: 40716

Zwiekszenie obrotow silnika w autku dla dzieci na akumulator

... Autko jest dosyc wolne i chcialbym je troche przyspieszyc. Posiada ono dwa silniki podczepione do tylnych kol (jeden silnik do jednego kola). Kazdy silnik ma prawdopodobnnie 35-45W (dane od sprzedawcy). Niestety na silnikach nie ma zadnych da...
Pocz徠kuj帷y Piaskownica :: 27 Pa 2013 21:54 :: Darfons :: Odpowiedzi: 2 :: Wy鈍ietle: 726

Golf III - Piszcz帷e hamulce podczas jazdy

... 瞠 takowego nie posiadasz wi璚 nie wiem po co chcesz si bra za napraw, za dwa dni napiszesz, 瞠 winne by這 ko這 zapasowe w baga積iku jak to jeden ju z was "braci" s造sza piszczenie w tylnym kole a okaza豉 si antena na dachu.
Samochody Mechanika :: 07 Lis 2013 19:13 :: mp79 :: Odpowiedzi: 12 :: Wy鈍ietle: 1935

IVECO Stralis usterka EBS

......
Samochody Ci篹arowe :: 12 Pa 2013 20:45 :: tomi1976 :: Odpowiedzi: 4 :: Wy鈍ietle: 1050

all auta - Przewody hamulcowe a bezpiecze雟two

...Mi p瘯 przew鏚 sztywny, w lewym tylnym kole i faktycznie, na pocz徠ku peda wpad w pod這g, ale za drugim naci郾i璚iem auto zacze這 zwalnia. Jednak przy ka盥ym naci郾i璚iu p造n rado郾ie sika z przewodu tak瞠 nie chc帷 zapowietrzy pompy,...
Samochody Eksploatacja :: 01 Gru 2013 13:05 :: tzok :: Odpowiedzi: 58 :: Wy鈍ietle: 4041

MZ ETZ 150 - ci庵n帷e sprz璕這

Masz luz na klamce sprz璕豉? I... cisnienie powietrza w tylnym kole??? Po co pisa takie posty bez sensu???
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 06 Sty 2014 17:45 :: Grzela225 :: Odpowiedzi: 24 :: Wy鈍ietle: 2340

Opel kadet - Czujnik do dodatkowego wska幡ika bieg闚

... magnes闚 do z瑿atki, przegubu itp. Natomiast je郵i chodzi o czujnik ABSu - auto ma miejsce na taki czujnik w tylnym kole, mo積a by go wykorzysta ale trzeba by dorzuci jaki uk豉d formuj帷y impulsy. By這 ju na ten temat sporo na tym forum, a...
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Gru 2013 13:07 :: Fazi :: Odpowiedzi: 14 :: Wy鈍ietle: 1638

Projekt i zdj璚ia z budowy r瑿aka do ga喚zi.

... na wa趾u co ci庵nie ga喚zie a to ma貫 to z silnika od pralki, uci庵acz z 這篡ska tylnej piasty reno megane. emilo880702 napisa貫 czy my郵a貫m o tym kole zamachowym - powiem szczerze 瞠 nie my郵a貫m ale narazie nie mam czasu na roboty przy maszyn...
DIY Poczekalnia :: 29 Gru 2013 20:41 :: many1982 :: Odpowiedzi: 69 :: Wy鈍ietle: 186689

Elektryczny klucz udarowy do mechaniki pojazdowej

... (chocia niekt鏎zy chwal) ja natomiast kupi貫m DWT - nie jest z造. Je瞠li chodzi o piasty te daje rade.Na razie wymi瘯 przy nakr皻ce w tylnym kole,瞠by zdj望 b瑿en w megance , by豉 tak dokr璚ona ,瞠 nie da rady. Og鏊nie nie jest z造.
Elektro Co kupi? :: 11 Sty 2014 22:46 :: kkknc :: Odpowiedzi: 36 :: Wy鈍ietle: 14055

Zapasowa energia na rowerze - bateria 20Ah lifepo4 i panel s這neczny

ζduj to z dynama. Mo瞠sz zamontowa jedno dynamo przy przednim i jedno przy tylnym kole.
Pocz徠kuj帷y Og鏊ny :: 11 Sty 2014 22:50 :: JacekTorun :: Odpowiedzi: 13 :: Wy鈍ietle: 1308

Clio III - 圭i庵a w prawo i kierownica nie odbija do ko鎍a

... belk tylnego zawieszenia (zapewne poduszki). Zmniejszony k徠 zbie積o軼i strony lewej przy do嗆 du篡m k帷ie strony prawej powoduje przepychanie ty逝 w lewo (takie swoiste zarzucanie). Mo瞠 warto pod逝ba przy przednim prawym kole (sworze, moc...
Samochody Mechanika :: 25 Sty 2014 14:04 :: eye664 :: Odpowiedzi: 37 :: Wy鈍ietle: 4644

Seicento - Tragiczny hamulec, niezidentyfikowana przyczyna PROSZE O POMOC

... ale z niewilka sila i nie na wszystkie kola! A teraz napisz co zrobilem; Pierwsze zajalem sie odpowietrzeniem, nie dalo sie bo odpowietrzniki byle zapieczone. Wiec wymienilem oba cylinderki tylne na nowe i odpowietrzylem caly uklad 2 razy! Nic...
Samochody Mechanika :: 17 Sty 2014 15:58 :: szymitsu21 :: Odpowiedzi: 9 :: Wy鈍ietle: 792

VW t4 - hamulce, pedal wchodzi zbyt gleboko

... naciskania na peda. Stan tarcz i klock闚, stan b瑿n闚, szcz瘯, samoregulator闚 i spr篹yn. Czy cylinderki z ty逝 "pracuj". Regulacja wst瘼na tylnego samoregulatora. Odpowietrzanie, o ile nie ukr璚isz odpowietrznika. Mo瞠 zadzia豉.
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 27 Lis 2013 21:01 :: Staszek49 :: Odpowiedzi: 11 :: Wy鈍ietle: 1389

Pralka indesit WG 820 - pasek klinowy

...圭i庵n掖em pasek,luzu na kole nie wyczuwam,natomiast obracaj帷 ko貫m kr璚i si nier闚no.Patrz帷 na ko這 raz jest bli瞠j obudowy,a raz delikatnie oddalone.Czy mo瞠 po ostatnim remoncie czego nie dobi貫m(這篡sk,obudowy tylnej).Je瞠li chodzi o...
AGD Pocz徠kuj帷y :: 28 Gru 2013 09:20 :: andrise :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 849

Hulajnoga elektryczna SXT 1000w - traci moc

...Dzis wyszlo slonce wiec moglem przetestowac hulajnoge poraz kolejny.Nasmarowalem lancuch,wyregulowalem hamulce ktore to stawialy lekki opor , wyregulowalem tylne kolo ktore nie bylo ustawione symetrycznie wzgledem osi jak i lancuch nie zachodzil...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 17 Gru 2013 22:43 :: hulajnogi :: Odpowiedzi: 9 :: Wy鈍ietle: 2154

Polo 9N 1.2 40kw - Jedna szcz瘯a stoi

... VW Polo 9N okular, 3 drzwiowy, pojemno嗆 silnika jak w temacie. Problem zwi您any jest z hamulcem r璚znym w lewym tylnym kole. Po zdj璚iu b瑿na zauwa篡貫m 瞠 podczas zaci庵ania r璚znego jedna szcz瘯a stoi. Wizualnie szcz瘯i, cylinderek i linka ...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 27 Gru 2013 18:34 :: Bartek* :: Odpowiedzi: 8 :: Wy鈍ietle: 1008

volvo s40 1,8 1996 - 圭i庵a w prawo na zim闚kach

... i nic. Letnie kola obecnie s w fatalnym stanie. A jedzie jak po sznurku a zimowe n闚ki a jednak jezdzi si fatalnie. Dodano po 1 A tak pozatym to co mo瞠 bez przyczyn 瞠 jak kupowa貫m auto to tylne opony letnie nie by造 w parze a jed...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 28 Lis 2013 12:20 :: bnbnb :: Odpowiedzi: 21 :: Wy鈍ietle: 1725

Audi A4/B5/1.9TDI/AVG 110KM - Wykrzyknik w podw鎩nych nawiasach

A czy ten komunikat mo瞠 si pokazywa je瞠li wymieni si w jednym tylnym kole klocki na nowe a w drugim nie.
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 24 Gru 2013 08:37 :: ladamaniac :: Odpowiedzi: 12 :: Wy鈍ietle: 1266

Rower na silnik spalinowy

...Silnik zamontowa貫m na ramie nad tylnym ko貫m tak 瞠 oryginalny 豉鎍uch by na styk sporo da豉 przek豉dnia z mini crosa skierowana w d馧 niestety jest problem do嗆 du瘸 musia豉 by by z瑿atka na kole 瞠by nie korzysta z peda堯w wtedy V max...
HydePark TOP :: 20 Lut 2014 01:03 :: Dudu74 :: Odpowiedzi: 256 :: Wy鈍ietle: 171366

Mercedes Atego 1823 Skrzynia bieg闚 nie chce si "rozej嗆". Typ G 85-6

... podjechane, por闚nuj帷 j do czw鏎ki wida r騜nic chyba te j wymieni. Natomist pytanie jest takie czy powinienem wyczuwa luz na 這篡skowaniu k馧 z瑿atych, bo w zasadzie na ka盥ym kole jaki luz jest, mniej wi璚ej taki sam na ka盥ym.
Samochody Ci篹arowe :: 19 Gru 2013 21:23 :: gregx77 :: Odpowiedzi: 13 :: Wy鈍ietle: 1386

Traktorek sam fiat 126p ze skrzyni 簑ka

... rury i trzeba je maksymalnie skr鏂i p馧 o鄂i te i na ko鎍ach p馧 osi zrobi flansz do przykr璚enia przegubu. Przy kole b璠zie wi璚ej roboty bo trzeba to jako zrobi 瞠by to mia這 r璚e i nogi i tu jest problem bo najlepszym sposobem by這 by zrobi...
Maszyny Rolnicze, Sprz皻 Ci篹ki :: 10 Mar 2014 07:21 :: darek4168 :: Odpowiedzi: 172 :: Wy鈍ietle: 210750

KIA PICANTO FL '09 - Pod陰czenie 鈍iate dziennych z automatem 鈍iate mijania

... silnika-w sk豉d tych 鈍iate wchodz 鈍iat豉 pozycyjne i mijania z przodu i tak samo tylne z pod鈍ietleniem tablicy rejestracyjnej,a pokr皻這 przy kole kierownicy s逝篡 tylko do 鈍iate na postoju lub do czego czego ja nie wiem, bo np. w ...
Samochody Pocz徠kuj帷y :: 20 Wrz 2013 22:31 :: Artixis :: Odpowiedzi: 11 :: Wy鈍ietle: 2292



Strona 2 z 13 Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Nast瘼ny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: sklepy niemczech program闚 cyfry stole licznik bascom kurs czujnik honda accord elpigaz schemat dioda bia陰 sprz皻u s御iada windows instalacja laptop sprawdzic kabel error dysku
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin og鏊ny || Strona u篡wa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group