kto moglby sie zajac awaria komputera silnika Digijet do Volkswagena golfa 2 1.3NZ? komputer uszkodzil sie na skutek odlaczenia sie masy od silnika
Naprawial moze juz ktos taki komputer? w moim zepsul sie Tyrystor TE2443, gdzie mozna taki zalatwic? moze ktos sie podejmie dalszej naprawy, albo ma taka czesc albo caly komputer na zbyciu?
wystarczy druga generacja z komputerem lecz i tak istnieje ryzyko strzalu, a to wiaze sie z uszkodzeniem przeplywomierza
wpierdzieliłem sie w to samo bagno. poradzcie mi jak znajde ten tranzystor? Domyślam sie że chodzi o jakiś jeden z kilkunastu tranzystorów w jednostce sterującej? Gdzie jest ten komputer, jak trafie na ten tranzystor, itd. Prosze o szczegóły.
witam mam podobny problem golf II 1.3 pelen wtrysk poziom oleju zwiekszyl mi sie dwukrotnie najprawdopodobniej leja wtryski gdy probuje uruchomic silnik. Gdy odlacze wtyczke od wtryskiwaczy lapie i chodzi do wypalenia calej mieszanki. mechanik stwierdzil ze wina sa wtryski ale obawiam sie ze moze byc to komputer...
Po sprawdzaj filtry przewody paliwowe i masy na komputerze.Bym spróbował podmienić inny aparat zapłonowy.
Co do czujników temperatury to powinny być dwa. Jeden odpowiedzialny za to co widzisz na wskaźniku czyli jak a temperatura a drugi wysyła informację o temperaturze do komputerka a on w odpowiedni sposób steruje np obrotami biegu jałowego czy też czasem wtryskiwanego paliwa. Ten czujnik musi być dobry bo inaczej nici z jazdy na benzynie. Jednak z reguły...
To mam pytanie z innej strony. Mam sterownik Digijet, ale Siemensa - inna płytka, dwustronna. W tym logika prawdopodobnie działa, bo włącza pompę dwa razy. Ale nie mogę na nim uruchomić samochodu - tak jakby nie było iskry. Może tu możesz mi coś podpowiedzieć? Będę naprawdę wdzięczny za pomoc, bo obiecałem jutro synowi wyjazd na urodziny, a tu komputer...
Po prostu szukasz sterownika Digijet. jest kilku producentów-KEN lub Bosch. Są zamienne. Masy podepnij w jednym miejscu. ps-a może napraw stary?
normalnie nie ma tzn digijet nie ma autodiagnostyki kiedyś czytałem o przystawce wpinanej między sterownik a instalkę i specjalny kompik zczytywał sygnały z czujników ale to raczej nieosiągalne więc zostaje miernik i szare komórki
ten drugi sterownik jest od np audi 80 b3 więc na pewno nie do silnika 1.3 tylko od 1.8 Dodano po 5 takich szukaj Reference numbers: VW (VOLKSWAGEN) 030 906 021, 030906021 030 906 021 A, 030906021 A, 030906021A 030 906 021 J, 030906021 J, 030906021J 030 906 021 K, 030906021 K, 030906021K 030 997 021 X, 030997021 X, 030997021X SIEMENS 5WP 6 002, 5WP6...
Był sprawdzany na innym akumulatorze, wyjętym z innego samochodu, o wiele większego 3.0 diesel. I także się rozładował, znaczy odpaliliśmy normalnie przejechał Golf może z 15 m zgasł i było po zabawie. To co piszesz o masie było sprawdzane, bo wszelkie przewody i kable zostały wymienione. Prostownik także jest sprawny. Mam takie pytanie, bo do tego...
Witam Mam problem z naprawa volkswagena golfa II 1.3 DIGIJET. Brakuje wysterowania pompy paliwa. Wyszło mi że to z winy komputera, otworzyłem go zobaczyłem że ma przepalone w dwóch miejscach ścieżki, połączyłem je, ale nic to nie dało, pomierzyłem diody i jedna była padnięta, więc też wymieniłem. Po włożeniu sterownika do samochodu, samochód odpala...
potrzebuje chip do komputera w Audi B4 2.0 na jednopunktowym wtrysku paliwa. Komputer DIGIJET. Głownie chodzi mi o wyprzedzenie zaplonu przy wyzszych obrotach
Poszukuje schematu instalacji elektrycznej silnika VW/Audi z komputerem DIGIJET 030906 021 A. Głównie chodzi mi o Diagnostyke... tzn. do których pinów komputera idą przewody od złącz diagnostycznych. Ściągałem wcześniej schematy z elektrody ale nie widziałem tam żadnych przewodów diagnostycznych. Jak ktos by mógł pomóc to proszę o zamieszczenie schematu...
Mój komp to digijet. Jak zapali to już chodzi ale nigdy nie wiadomo kiedy zgaśnie nie ma większej reguły czy ciepły czy zimny ale jak podgrzewałem świece na gazie to chyba szybciej załapał. A z tą sondą to ja jeszcze nie patrzyłem. Osobiście to ja stawiam na komputer że to przez niego nie chce chodzić.
Ciekawe czy to czytałeś? - mieszanka nie jest wzbogacana przy dodaniu gazu z wyjątkiem pełnego otwarcia przepustnicy - pełne otwarcie = mieszanka jest bogata cały czas (informację o położeniu jałowym i pełnym otwarciu daje mikrostyk na zespole przepustnic) Co w takim razie robi sonda i przepływomierz przy przyśpieszaniu? Może są zbędne? - nawet jeśli...
Nie przejmuj się tym objawem ponieważ jest to związane z pracą sondy lambda która przekazuje informację do komputera na zasadzie za ubogo, za bogato.Komputer przyjmuje tą informacjęi koryguje dawkowanie paliwa co w efekcie powoduje takie falowanie.Te typy NZ DIGIJET tak mają,nie mają natomiast silniczka krokowego.
Dzięki za podpowiedź grzesty! Juz o tym myślałem na etapie poszukiwań "po omacku", jak tylko zorientowałem się, że przekaźnik zadziała po dotknieciu z boku masą na nóżkę. Jest tylko jedno ale: jeżeli sterownik podaje tę masę tylko przez chwilę to może jest tego jakiś powód? Czy nic nie zesmaży się dalej jeżeli masę podepnę na stałe, w końcu to i sterownik...
Zgadza się silnik posiada Digijet pojemność 1.3 NZ Dodaje zdjęcie silnika oraz parownika i mam jeszcze pytanie czy to ns zdjęciu poniżej może być jakieś złącze diagnostyczne ?? jest ono podłączone do gniazda które widać w tle chyba przy jakimś komputerze albo sterowniku. Ale to gniazdo jest jak by zaślepką tylko bo z niego nie wychodzą żadne kable jest...
Dziś sprawdziłem napięcie na sondzie i wyszły dziwne rzeczy. Po podłączeniu się pod czarny przewód sondy na rozgrzanym silniku i przekręceniu zapłonu napięcie wskazuje ok. 2V i cały czas spada, po odpaleniu silnika, wartość cały czas spada aż do momentu ok. 1.1V po czym zmienia się na wartość ok. 0,50 V, następ nie po przy gazowaniu napięcie się zaczyna...