forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



komputery smieszne

Znaleziono około 122 wyników na elektroda.pl: komputery smieszne
Podstawowa forma zapytania: komputer śmieszny
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

ASRock G31M-S - komputer sam sie wylacza, Windows 7

Czolem, odswiezam temat gdyz problem pojawil sie po tygodniu dopiero. W punktach postaram sie przedstawic co sie dzieje: - w czasie dlugiej pracy nagle sie wylaczyl (nie poprzez zamkniecie systemu tylko jakgdyby braklo zasilania) - komputer samoistnie sie wlaczal po wylaczeniu, nie jednak jak...
Komputery Hardware :: 01 Gru 2012 20:07 :: alnairth :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2958

Komputer w szafce, dyski i napedy pod reka.

Biurko jest conajmniej smieszne, bedzie przebudowywane na 100%, a powietrze na zasysanie i wydmuchiwanie bedzie mialo napewno za pomoca bassreflexow ;) Sama zas obudowe stacji bede sie staral zrobic z blachy "siatkowanej", nie wiem jak to nazwac profesjonalnie. W kazdym badz razie wyglada mniej wiecej...
Komputery Modding :: 28 Lut 2009 12:15 :: Graziu :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 3131

Komputer bez karty dzwiekowej

Witam. Coz , jak nie zapytam to sie nie dowiem... Pytanie moje jest takie : czy w komputerze w ktorym nie ma karty dzwiekowej jest mozliwosc wyciagniecia dzwieku (oczywiscie poza glosnikiem systemowym)? I pytanie drugie : czy przy braku karty dzwiekowej ale majac faxmodem moge cos zrobic z dzwiekiem...
Komputery Hardware :: 17 Mar 2006 00:19 :: gabik001 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2034

Co zostało uszkodzone zasilacz, procesor czy płyta główna?

Powiem jeszcze,ze kumpel mowil ze wylaczyl go po prostu w sobote,w niedziele chce wlaczyc a tu lipa,mozliwe ze zasilacz sie spalil tak po prostu?mowil mi ze normalnie zamknal komputer i wszystko bylo ok.To jesli lampka sie wlacza to moze byc zasilacz?To skad wtedy prad w komputerze?Jesli te pytania sa...
Komputery Hardware :: 23 Lis 2007 16:38 :: maciekl123 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 2533

łaczenie 2 komputerów za pomocą sieci bezprzewodowej.

Hej !! No w sieciach to ja jestem zielony, dostałem od znajomego kartę MSI PC11B2, zainstalowałem ja do swojego głownego kompa, system ja widzi, jest OK ( windows XP ), do drugiego sztrucla ( WIN 98 )włozyłem jakąs kartę Lontech WL54G-PCI, zainstalowałem , system ja widzi. Co teraz mam zrobić aby kopiowac...
Sieci, Internet :: 28 Lis 2004 11:23 :: michailo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 773

Komputer się wyłącza gdy uruchomię grę 3D.

Mój komputer restartuje się zawsze, jak uruchomię gre 3D, lub jak jest właczony dłuzszy okres czasu. Jeżeli używam go tylko do przeglądania stron internetoych to jest OK, ale jak tylko włacze jakąkolwiek gre 3D to prędzej czy później zawsze się wyłacza. Dodam że mój zasilacz na 100% jest uszkodzony gdyż...
Komputery Hardware :: 27 Lut 2007 17:03 :: morron1 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 774

Głośniki do komputera + subwoofer

No i dzieki wielkie za odpowiedzi. Kuzyn mi polecił... mowil ze te wszystkie glosniki do komputera 2.1 na allegro sa smieszne... wiec posluchalem sie go i kupilem mysle w miare tani sprzet :)
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 08 Sie 2011 12:08 :: neomatrix15 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 3185

Wyłączajacy się komputer, czarny ekran.

AMD Radeon HD 5750 1GB His Dokładnie to samo przerabiałem u siebie i to dwa razy, raz w przypadku zasilacza a raz w przypadku karty... w twoim przypadku stawiam na karte lub którąś z kości ram. zasilacz na pewno nie chyba że jak stukniesz w komputer to sie wyłącza ? Objawy do wszystkich tych aspektów...
Komputery Hardware :: 16 Sie 2011 15:53 :: billy1979 :: Odpowiedzi: 85 :: Wyświetleń: 7064

Komputer odpala,ale nic poza tym

Witam. Mam jakis problem z komputerem. Odpala niby normalnie, jest to smieszne "pik", wiatraczki ruszaja z tym ze jakos ciszej, tzn. na poczatku bylo slychac kilka sekund rozruchu wiatraka po czym sie uspokajal, a teraz nic-kreca sie, ale bez jakis przyspieszen jak kiedys. Myszka i klawiatura nie swieca...
Komputery Hardware :: 19 Lut 2012 18:16 :: Agdamski :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 1099

Komputer wolno chodzi od nowego. Strony internetowe strasznie wolno chodzą!

Ok kolego, zobaczę. A ten cristaldisk zrobię bo naprawdę nie mam siły na ten komputer. Na początku niby sprawdzony a jak przyszedl to wogole nie chciał odpalic, smieszne nie? Ja mu tak nie popuszcze. Dodano po 5 Noo sektor 05 i c6 . Wyskakuje mi UWAGA! Zarazim to na pocztę wyślę.
Komputery Software :: 10 Cze 2012 15:11 :: wariato :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 4407

[Kupię] Ma ktos na sprzedaz jakis komputer z przed kilku lat ?

Może to smieszne pytanie, ale: Czy za 50 komputer musi być w pełni sprawny / kompletny? Odbierzesz w wawie?
Komputery Bazar :: 13 Kwi 2013 18:08 :: Marian1996 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 2145

Globalny, niezdiagnozowany wysyp komputera

A powiedzcie mi czy mogę ot tak wyjąć baterie Biosu ? czy nic złego się nie stanie wtedy ? sproboje zrobić skan MHDD a sloty są przeczyszczone. Dodano po 8 A i czy jest chociaż cień szansy, że format dysku i instalacja na nowo systemu mogłoby być jakkolwiek rozwiązaniem ? Dodano po 3 ...
Komputery Hardware :: 09 Lut 2015 08:43 :: bi3dron :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 3885

Komputer nie startuje, po 5 sekundach się wyłącza

Jacko dzięki, nie pomyślałem o tym, żeby tak zrobić jak mówiłeś :-P Dodano po 2 A jakieś nowe zasilacze tanie? Dodano po 7 Powiem tak, to jest smieszne postawiłem komputer, zasialnie przykrecil i znowu nie działa. o.O
Początkujący Naprawy :: 02 Lis 2014 19:14 :: kozuch09 :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 708

KOMPUTER OD A DO Z

moze mój post jest bardzo głupi i śmieszny.....? :?: :?: :?: osądzicie sami.......oby sie obyło bez śmiechu i drwiny co do mojej osoby zauwazyłem tu mnóstwo FACHOWCÓW wiec zadam takie pytanie.......napewno ten post POBIJE TU ODWIEDZANIE!!!! płyta KVZA + procesor,zasilacz,dysk twardy,paniec 128...
Początkujący Elektronicy :: 27 Lut 2003 11:33 :: mcclaud :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3285

Dziwne zawieszanie komputera....ja juz nie moge [wrrrr]

Dziwna sprawa z ta gwarancja. Kupuilem juz kilka komputwrów i zadnej plomby mi nie zakladali poniewaz jest to sprzet do rozbudowy i nikt mi nie zabroni podlaczyc np drugiego dysku badz dokupic wiecej pamieci niekoniecznie w serwisie . Gwarancja zawsze obejmowala podzespoly z wyszczególnieniem jej okresu...
Komputery Hardware :: 15 Lut 2005 20:47 :: stefcio :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 3346

Jak wyłączyć komputer pod dosem?

tak, jest taki program jako power.exe. opcje dostaniesz przez "power.exe /?" poza tym musiz go jeszcze (power.exe) dodac w config.sys, w linii: device=c:\dos\power.exe [GRUBY] - to co ty napisales, to nie jest smieszne. to jest po prostu glupie.
Komputery Software :: 17 Lip 2005 14:52 :: Sam Sung :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4608

Laserowa komunikacja pomiedzy dwoma komputerami

Dowiedzialem sie ze piny 1 i 2 wysyłają sygnał a piny 3 i 6 odbierają go (chodzi o karte sieciową) mysle nad takim urządzonkiem ktore bedzie się podlączac do gniazda karty sieciowej (nadajnik + odbiornik) i zastępowalo by to polączenie kablowe. Pin 1 - Transmit + Pin 2 - Transmit - Pin 3 - Receive...
Optoelektronika :: 07 Kwi 2007 15:44 :: SYF_jaras :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 4742

Problem z komputerem - ciągłe zawieszenia

Zaprzyjazniony elektronik robi takie rzeczy w granicach 100zl. Ceny zaleza oczywiscie na kogo trafisz jeszcze. Roznica miedzy naprawa a uzywana plyta jest niewielka wiec warto sie zastanowic czy nie wziac innego egzemplarza. Pytanie tylko czy nie trafi sie jakis felerny egzemplarz (np. tez z uszkodzonymi...
Komputery Hardware :: 20 Sie 2005 10:17 :: mittal :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 870

Co zaprenumerować Chipa czy PC World Komputer ?

Wg mnie jesli dal bardziej zaawansowanych jest Chip albo PCWK to mniej zawansowani czytaja chyba cybermyche. Zalezy o jakie zaawansowanie ci chodzi bo jesli mowisz serio to raczej polecam ksiazki+google Bo z jakiegos tam kursu to ci nic nie przyjdzie tu przepiszesz jakas pierdole w delphi tu przepiszesz...
Ogólny Techniczny :: 25 Paź 2005 21:31 :: markusek :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 948

Projekt - komputer z TTL - potrzebne schematy, pomysły

Hmmm patrze na to z usmiechem na twarzy... ciekawe a zarazem smieszne... bede obserwowal rozwoj tematu.
Komputery Hardware :: 10 Lis 2006 21:48 :: AwoniX :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 4397

Haslo na komputer :) W jaki sposób zabezpieczyć system?

Dn'tSLn??? To mialo byc smieszne? Jak jest kamera, to po cpo czujnik? Programowo to mozna zrobic.
Komputery Software :: 04 Cze 2006 11:56 :: 313846 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 9084

Komputer piszczy nieprzerwanie

Moze wyda sie to smieszne ale sprobuj zaktualizowac BIOS do najnowszego wydania...
Komputery Software :: 30 Cze 2006 07:18 :: paweliw :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1821

Smieszne GG. Można Zblokować ??

Witam ... Mam troszke nie typowy problem i zwracam sie własnie do was o pomoc. Tak więc mam z kumplem Neta i kilka jeszcze pare innych osób też. Wszystko działa ruterki chodze elegancko ale... Nie do konca, okazuje sie ze mój kumpel. "to od niego maja wszyscy neta ma TP ;P" i czesto gesto nas odłacza,...
Sieci, Internet :: 06 Lip 2006 10:29 :: Brylant_22 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1302

Spowolnienie komputera-wirusy, ad-aware itp.?(?)

Witam wszystkich. Nie wiedzialem gdzie podzielic sie moimi problemami z Windowsem a nie chcialem zakladac nowego tematu,bo probemy moga byc dla was smieszne. Wiec tak.Pierwszy problem mam z odpaleniem samego Windowsa.Nie jest to jakis znaczacy problem ale jednak troche razi.Otoz po odpaleniu kompa...
Pogotowie Antywirusowe :: 20 Gru 2008 00:05 :: jankolo :: Odpowiedzi: 892 :: Wyświetleń: 201106

złóż komputer... za 20000 złotych...

nie chodzi mi przecież o skompletowanie całego zestawu... tylko o opinie czy to co umieściłem jest dobre.. wiem że temat jest zabawnie ironiczny ale dla mnie to nie jest smieszne.... tak jak dla niektórych userów... wrrrrrrrr
Co kupić Archiwum :: 27 Sie 2007 09:25 :: Marcin Sz. :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 14062

Moja przygoda z Radmorem 5102.

Narazie czekam na wtyczki, mam stare kolumny Tonsila, kupowane specjalnie pod radmora ale... Za nic nie moge przylutowac kabla do wtyczki DIN, jest to smieszne ale mogl by mi ktos napisac dlaczego to sie nei klei?
Audio Serwis :: 21 Paź 2007 17:18 :: kapq :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 3734

Zawiesza mi się komputer - jaka może być przyczyna?

Witam, w normie tzn wedlug Cb jaka jest norma GPU? n o bez urazy ale ktos mi tez kiedys tak powiedzial ze mial temperatury w normie 80°C :| no to bylo co najmniej smieszne Proszę o uważne czytanie, nie napisałem, że to jest norma. Jeszcze raz dam info o temp. Procesor - 30°C Procesor...
Komputery Hardware :: 20 Paź 2009 14:27 :: Xylometazolin! :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 18271

Kupno procesora do komputera

Fakt do filmów 8 gb to za mało a do gier to wystarczy 4 troche smieszne ale nie bede polemizować. Czyli rozumiem zostac przy 4gb ramu i potem najwyzej w kolejnych latach dołożyć te kolejny 4 za 80 zł .I pozostać przy hd 6850? Procek amd phenom 965 x4 tamten zasilacz co na screenie i płyta ? Obudowe mam...
Komputery Co kupić? :: 19 Cze 2012 12:21 :: masiek0 :: Odpowiedzi: 141 :: Wyświetleń: 6821

Cos zmienic? Komputer do dobrych gier 1300 zl

Witam ponownie ;), moze to pytanie jest troche smieszne, ale dwa dyski mam saty II od laptopow (2,5 na 99%) czy w [url=]TEJ obudowie bedzie mozna je zamontowac? bo przeczytalem, ze mozna zamontowac dyski 3,5, jesli wloze 2,5 to moga wystepowac jakies drgania albo inne jaja? zdecydowalem sie na ta obudowe...
Komputery Co kupić? :: 16 Sie 2012 16:17 :: piotrpwi :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1973

Komputer wlaczony a monitor sie nie wlacza?Czemu?

myszka sie nie swieci i takie odglosy jak z filmu o obcych co maja takie smieszne roboty Dodano po 1 wariato-procesor ma 3 urwane druciki:(jakos tak same sie urwaly:) Dodano po 1 usunalem troszke pasty i nic ,a moze kable z monitora? Dodano po 1 zrobic zdj kompa? Dodano po 21...
Komputery Hardware :: 23 Paź 2012 16:42 :: jankolo :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 10008

Mocna grafa w słabym komputerze

witam, z gory "ostrzegam" ze moje pytanie moze zabrzmiec smieszne, jednak wole sie upewnic bo nie mam doswiadczenia w tym temacie czy nic nie stanie sie z karta graficzna (radeon hd6750 1gb ddr3) jesli podlacze ja do kompa z takimi parametrami : -intel xeon 2.66ghz | 2x 512mb ramu 400mhz | zasilacz...
Komputery Hardware :: 18 Sty 2014 17:55 :: Dra98 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 462

Uszkodzony odbiornik 2,4 GHz w myszce Clarus

Mam taka sama myszke i moze to smieszne ale ostatnio zauwazylem ze mialem tak samo tzn komputer ja widzial a bylo zero reakcji ze strony myszki.Zrestartowalem ja przyciskiem pod spodem pare razy i nic nadal nie działala ale zauwazylem ze bardzo szybko wyczerpuje sie bateria.Wyjałem stara baterie odłozyłem...
Komputery Hardware :: 30 Kwi 2011 15:48 :: bolton :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1512

normy dot. dop. temperatury notebookow

Normy zdrowotne dotyczące grzania laptopa jako takie nie istnieją :) Jedynie co było ważne dla producenta podczas projektowania komputera to normy termiczne stosowanych elementów... producent dla poprawnej pracy komputera musiał zapewnić im wg norm odpowiednie warunki pracy. Fakt grzania laptopa jest...
Ogólny Techniczny :: 25 Maj 2006 20:33 :: kubatyszko :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1373

Wysoka temperatura płyty głównej oraz procesora

Nie nic nie bylo ruszane. Zaniosłem raz tak jak radziliscie komputer co smieszne u nich w sklepie/serwisie nic sie nie wyłączalo facet uznal mnie za głupiego klienta na co ja opisalem dokladnie problem on stwierdzil ze w zasilaczu wystąpiły tzw "zimne luty" po czym wymienił mi zasilacz na nowy i po dniu...
Komputery Hardware :: 28 Cze 2009 14:02 :: Emond :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 5964

Karta TV AVACS Smart TV - nieudane zainicjowanie H/W

wiem ze to stary topic i wyciagam go na wierzch, ale sam jestem uzytkownikiem karty z tej seri, avacs, na chipsecie 7134 gdy instalowalem ja bez wykrztalcenia informatycznego i na starym kompie (karte zakupilem z 5 lat temu) wsio bylo ok, od jakiegos czasu mam nowy komputer, plyta glowna (plyta asus...
Komputery Software :: 01 Gru 2008 11:41 :: kamilkil4 :: Odpowiedzi: 79 :: Wyświetleń: 53967

GF8800 GTS 512 i artefakty na ekranie

Witam, problem pojawił sie ok. 3 tygodnie temu. Początkowo wystepował tylko podczas gry w COD4 - po około 15 min grania komputer zawiesił się a na ekranie było widac poprzestawiane piksele... Pomagał tylko reset - i już było ok. Zdarzało sie tak raz na 2-3 dni. Jednak dzisiaj komputer zawiesza...
Komputery Hardware :: 20 Wrz 2009 18:26 :: xdfz :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6997

k7VZA V 3.0 i Geforce 4 MX 440 AGP x8

Czasem pomaga zrobienie czegos co wydaje sie moze smieszne,potrzebny jest do tego drugi komputer z gniazdem socket a , do durona 1600 najlepiej gdyby plyta byla dosc nowa. Wyjmujemy procesor ,wkladamy do drugiego komputera ,uruchamiamy jezeli sie uruchamia ,wylaczamy komputer przekladamy procesor jak...
Komputery Hardware :: 05 Lis 2003 19:26 :: rafalr1977 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1292

Dokupienie częsci aby wydajniej chodził

Witam. Komputer głównie wykorzystuje do grania w pewną grę i tylko nią Wymagania tej gry Windows XP (Service Pack 2 or higher)/Vista/7 DirectX version 5.0 or later, or OpenGL 67 MB free space on your hard disk A connection to the internet Wiem, że to są smieszne wymagania...
Komputery Co kupić? :: 07 Maj 2012 17:49 :: Nolik :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1463

problem z ustawieniem zabezpieczen w dwl-g700ap

Mam problem polegający na tym ze gdy włacze w AP zabezpieczenia WPA-PSK skonfiguruje odpowiednio w komputerze to: 1-brak internetu mimo ze komputer posiada połaczenie z AP lub 2-bardzo dlugo pobiera adres sieciowy a efektem jest brak połaczenia Co jest smieszne to to ze jak wylacze i wlacze AP to...
Sieci, Internet :: 18 Lut 2007 16:28 :: cezeks :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1029

Konfiguracja sieci na czterech kompach.

Witam wszystkich serdecznie Moze moje pytanie wydawac sie dziwne i smieszne, ale jakos szukam w sieci odpowiedzi badź jakiejś wskazówki na nie i znaleźć nie moge. Otóż mam problem z zrobieniem sieci na kilku kompach w domu. Posiadam Livboxa 1MB, mój komputer jest podpięty do niego za pomocą skrętki...
Sieci, Internet :: 18 Wrz 2007 00:53 :: DooMinick :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 957

Zwisy w czasie nagrywania z karty tv.

Witam. Mam następujący problem z nowym komputerem. W czasie nagrywania z karty tv po kilku sekundach komputer się zawiesza. Oto specyfikacja: Asus M2N32 WS Profesional z nowym biosem 1601 AMD Athlon X2 6000+ Geil 2x1024MB 5-5-5-18 800MHz Asus X1650 128bit/512Mb 2xWD caviar 80GB (struktura RAID 0) Próbowałem...
Komputery Hardware :: 14 Lis 2007 15:09 :: Wojtek 24 lata :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 965

Inteligentny dom - szukam więcej pomysłów

Duza ilosc komputerow prawdopodobnie podniesie tylko awaryjnosc i stopien komplikacji poza tym niczego nie poprawi. Proponowal bym 2 komputery z czego jeden tylko po to zeby serwisant mial czas postawic ten pierwszy kiedy nawali. Do napedzania wentylatora ja potrzebuje ok 20W ile nagrzejesz grzejnikiem...
Automatyka domów i mieszkań :: 25 Mar 2016 19:20 :: rafaello3111 :: Odpowiedzi: 235 :: Wyświetleń: 111966

Komputer resetuje się po podziale partycji (Partition Magic)

tylko jest problem. Tylko za 1 razem wyskoczył ten błąd. a teraz tylko reseta się komputer.. Więm że troche ten tegos się zachowuje ale zbierałem dosyć długi czas na komputer (dla nie których może to być smieszne) ale zależy mi bardzo na nim PS: komputer dopiero się restartuje kiedy przemija ładowanie...
Komputery Hardware :: 06 Sty 2011 02:13 :: fragx :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1124

Acer 5517, ponowne wrzucanie danych po recovery

Hej, jestem laikiem w tych sprawach i mam problem. Byc moze bedzie to dla Was smieszne, ale ja niestety nie wiem jak to zrobic. Otoz mialam zblokowany sysytem w laptopie, uzylam kieszeni HDD zeby wrzucic moje dane do innego komputera i udalo sie. W tym zblokowanym zrobilam recovery, wszystko poszlo...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 13 Lut 2011 19:40 :: AnnaZimoląg :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 863

Denon PMA-520A, Pioneer SA-750, - Awarie czasowe,trzeszczacy kanal-co jest?

W pierwszym poście kolega pisze że podłączył głośniki 4Ω do wzmacniacza Unitry ( 8Ω ) i dziwi się że wzmacniacz wyzionął ducha, czy w pozostałych sytuacjach kolega zwrócił uwagę na to czy oporności kolumn i wzmacniacza/wzmacniaczy są takie same? Na jakim poziomie kolega ustawił wyjście sygnału...
Audio Początkujący :: 05 Lis 2014 18:37 :: darksebi994 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1230

Problem z MSC Flash Programmer

Czesc, W temacie mikrokontrolerow jestem raczkujacym lakikiem, wiec w wypadku problemow pozostaje mi jedynie poprosic Was o pomoc. Jako wdzieczny (i niedrogi) material do nauki wybralem kontrolery z rodziny AT89Cx051 i zakupilem tani programator tych ukladow (MSC Flash Programmer) do samodzielnego...
Mikrokontrolery Ogólne :: 28 Cze 2009 18:13 :: awalknek :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2025

Czy telewizor jest odbiornikiem?

Niestety istnieje domniemanie winy Wink A telewizor pod nadajnikiem odbiera bez jakiejkolwiek zewnętrznej anteny, więc to on jednak jest od anteny ważniejszy... Z tego co wiem w Polsce jednak jest domniemana niewinosc, a pozatym nie mieszkam kolo nadajnika Słyszałem o przypadkach wylutowywania...
Ogólny Techniczny :: 09 Gru 2005 17:24 :: bonanza :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2482

Zestaw na imprezki do 600 metrów

Hej strit u mnie wlasnie tak jest<lol2> przez cale lata wszystko szlo na jednym eltronie 100U i byly to 4 kolumny 2 altusy 110 i dwa mildtony 110 wiem ze to smieszne ale najgorzej nie bylo... do czasu... Teraz jak juz w altusach nie ma zawieszenia przy basowcach a w mildtonach byly juz dwa...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 13 Cze 2006 20:38 :: PANICZKAMIL :: Odpowiedzi: 48 :: Wyświetleń: 4080

Linux Mandriva 2006. Pytania.

Witam, Mam kilka pytań odnośnie tego systemu. Chciałbym go sobie zainstalować u siebie w domu, miałem już styczność z tym systemem "bardzo małą". Więc tak : 1- Czy są dostępne na ten system, programy którymi bym mógł przegrywać filmy DVD. Jak tak to jakie ?? 2- Gram w gry" Call of Duty 1,...
Komputery Software :: 22 Lip 2006 21:11 :: Brylant_22 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1271

Czy da się przesyłać dane przez krótkofalówki??

dobra zaczne tak: Kolejny człowiek udzielający "dobrych rad" :) odpowiedz na punkt 1 Na dzień dzisiejszy obowiązuje rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 sierpnia 2002 r. w sprawie urządzeń radiowych nadawczych i nadawczo-odbiorczych, które mogą być używane bez pozwolenia (Dz. U....
Radiotechnika Serwis :: 07 Gru 2006 18:38 :: zbyrek :: Odpowiedzi: 117 :: Wyświetleń: 11091

Problem z kartą graficzną GT 6800 po tygodniu grania ...

Witam ponownie, napięcia nie potrafię mierzyć może wydawac śię to smieszne ale niestety nie potrafię (nie posiadam miernika elektrycznosci) kartę sprawdzałem na komputerach wyposażonych w duzo lepsze zasilacze 400, 450 wat i też pokazują sie po właczeniu komputera same kropki, po minucie monitor gaśnie...
Komputery Hardware :: 21 Kwi 2007 11:42 :: Ojciec25 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1060

Gigabyte ga-965qm-ds2, W voltage/frequency w BIOSie pustka.

zgadzam się z tobą w 100%.szkoda tylko ze nie ma tu firm typu volkswagen/audi(parafrazujac rynek samochodow),ktore n sa jakims synonimem jakosci,niezawodnosci....z bratem jak sobie nieraz gadamy dochodzimy do wniosku ze komputer to taki,,kamasonik,, dzisiejszych czasow,jednorazowka,i bardzoo trzeba o...
Komputery użytkowy :: 25 Cze 2007 17:41 :: front247 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1391

Windows nie widzi calej pojemnosci dysku

No bardzo smieszne !!! Sam to wymysliles czy znalazles w internecie ?Jestem w pracy , administrator bedzie prawdopodobnie w poniedzialek u nas jak to zglosze jutro.A dzis chcialbym odtworzyc jeden plik zeby skonczyc prace .Przeciez nie pytam sie o wlamanie do komputera tylko mam problem jako uzytkownik...
Komputery Software :: 20 Lis 2008 20:32 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1016

Chłodzenie wnętrza obudowy - jak to zrobić?

Dobre chlodzenie zapewni porzadny wentylator wlotowy na dole frontu obudowy, i wylotowy pod zasilaczem, czy gdzie jest miejsce na niego w twojej obudowie z tylu. A przekombinowania typu peltier na wlocie sa poprostu smieszne! Porzadek w obudowie, i dobry zasys i wylot. I to wszystko co potrzebujesz....
Komputery Chłodzenie :: 28 Lip 2009 21:57 :: R_O_Y :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 12616

Podlaczenie panelu operatorskiego MD5E Lumela do sterownika

Witam uzytkownikow. Chodzi o polaczenie panelu operatorskiego MD5E firmy Lumel ze sterownikiem crouzeta Millenium 3 za pomoca sieci ethernet. Ale zanim do tego dojdzie chcialem podlaczyc sam panel do komputera i wgrac jakas grafike, tzn cokolwiek zeby sie na nim wyswietlilo, i tu juz niestety pojawily...
Automatyka Przemysłowa :: 08 Paź 2009 08:28 :: zarzyk83 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1569

Netia na łączach TP S.A. - nie działają wszystkie www

Witam moze mi ktos pomoże... mam internet neti na łączach tepsy, tydzien temu dostałem sms od neti ze moga wystapic drobne problemy z dostepem do internetu ... mam router Pentagram Cerberus ADSL WIFI, od tego dnia kiedy przyszedl takowy sms mam demo internetu tzn nie działaja mi strony typu nasza-klasa.pl,...
Sieć Internet - Dostęp :: 22 Gru 2009 20:31 :: haszczyc :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3005

HP Pavilion dv9770ew - Dziwne zachowanie bluetootha

Witam System MS Vista 32-bit - oryginalna, sprzedawana razem z komputerem. stary dysk 160GB w tym notebooku przestał wystarczac, więc zmieniłem go na 750GB. Stary dysk normalnie działał, więc pozostawiłem go sobie "na wszelki wypadek". Komputer ze starym dyskiem widział mi urządzenia Bluetooth: myszke...
Komputery Laptopy Software :: 02 Gru 2012 11:22 :: rokko :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 723

Nexia czasem nie zapala

witam mam dziwny problem z autkiem (daewoo nexia) co jakis czas czasem na drugi dzien czasem za miesiac, po nocy czy dlugom staniu nie chce zapalic, nie ma iskry, wtryski nie podaja paliwa nie zapala tez na gazie. temp otoczenia nie wplywa bo dzialo sie to latem jak i zima. silnik w tej nexii to dohc...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Cze 2003 08:28 :: gawlak :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2248

Przyśpieszanie SDI

Witam!! Zanim zalozylem SDi tez mialem problemy z paniami "hostessami" ;) Wchodze sobie do siedziby tej jakze znakomitej firmy, rozgladam sie i widze... 4 jakze przemile panie prowadzace konwersacje na temat swoich sasiadow. Podchodze do jednego z "punku przyjmowania klientow" nad ktorym widnieje tabliczka...
Komputery Hardware :: 31 Sie 2004 09:25 :: adam_ols :: Odpowiedzi: 119 :: Wyświetleń: 18658

Win98 czy XP

bodzio spróbuj pracować na xp 1 dzien bez zwiechy Przepraszam ale to conajmniej smieszne. Uzywam kompa do bardzo duzej ilosci celow (od gier do serwera plikow i DNS) i jego "niestabilnosc" jest taka: tak wiec zycze Ci aby Twoj komputer byl tak niestabilny jak moj... :D:D weź system na...
Komputery Software :: 21 Lis 2003 22:36 :: TMK_M :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 2915

Obrotomierz - Opel Kadett ..?

Witam .Mam kadetta 1.3 benzyna na gazniku i chcialbym wstawic do niego licznik z obrotomierzem od nowszego kadetta (pewnie kupie cos takiego na giełdzie za kilka zł :) ) .Czy te licznki były montowane tylko w autach z wtryskiemi są podłaczane do komputera ?Sorry za takie smieszne (pewnie dla wtajemniczonych)...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Gru 2006 18:53 :: prezes11 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2627

Sterownik Autogaz Landi - szukam opisu, wyprowadzen itd

Witam - w moim polonezie mam zaisntalowany sterownik Landi - nie wiem za bardzo jaki to model sterownika wiec prosze o pomoc kogos kto sie na tym zna - polonez 1,6 GLI na 1-punktowym wtrysku - sterownik na pic16c710 a na nim naklejka 97IB - jak jezdze na gazie to swieci dioda zielona, jak zapalam na...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Kwi 2004 00:30 :: jaroslaw l. :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2418

Wzmacniacz do roweru.

musisz miec wzmacniacz w klasie h. poszukaj takiego w kolumienkach do komputera im tansze tym lepsze. jak zobaczysz taką malutką kosteczkę w srodku bez radiatora i nic wiecej to znalazles. pobor pradu jest smieszny, zasilanie tez smieszne ma to okolo 4w i dziala. wzmacniacz pracuje imulsowo.
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 20 Mar 2012 15:17 :: 1962571 :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 5639

nietypowa siec na 2 kompy plus dostep do neta

Witam. Moze macie pomysl jak zrobic taka siec. mam 2 kompy 1.4 Ghz i stara 200mhz. Chcialem zrobic sobie taka siec ktora by spelniala nastepujace warunki : - 200 pracowala by non stop w formie takiego "serwera" uzywanego tylko i wylacznie do sciagaia plikow , byla by ona stale podlaczona do netu...
Sieci Początkujący :: 18 Lip 2004 15:09 :: glaeken :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1785

Skaner przestrzeni 3D

ten czeski uni jest wiodaca placowka na swiecie jesli chodzi o analize obrazu, mialem jeszcze gdziec pdfa jakiegos japonca opisujacego rekonstrukcje obrazu 3D z zapisu zwyklej kamery DV - koles przejechal samochodem 30m filmujac kilka budynkow, zapodal to na komputer ...i wyszlo cos na ksztalt mapy...
Automatyka Przemysłowa :: 04 Mar 2010 22:46 :: Pajczi :: Odpowiedzi: 127 :: Wyświetleń: 43494

Dziwne znaczki podczas startu - problem z dyskami (IDE)

Czesc, mam maly problem z dyskami. Otoz kupilem sobie dzis karte sieciowa. Rozkrecilem komputer, wsadzilam ja w PCI, wlaczylem kompa i... No wlasnie: co jest na startowym: Award Modular BIOS w4.60PGMA //jakis copyright AX59Pro R2.26 Jun.17.1999 AOpen Inc. Main Processor : A AMD-K6(tm)-2...
Komputery Hardware :: 23 Lis 2004 00:33 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1187

LAN - nietypowy problem, zaden admin nie potrafi pomoc :(

A moze daloby sie pozostawic osprzet sieci z kablem tak jak jest, a podmienic komputery wraz z sieciowkami na inne, ktore przesylaja w innej sieci dane z taka (wysoka) predkoscia? Operacja niezbyt przyjemna, aczkolwiek skupiamy sie uparcie na konstrukcji sieci, a to moze wina ktoregos z komputerow? Gdy...
Sieci, Internet :: 24 Sty 2005 19:17 :: Mamber :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 2075

USB i dioda LED. Czy potrzebny jest jakiś rezystor? Wykorzystanie źródła prądu.

Witam, Po pierwsze chcialem powiedziec, ze jestem bardzo poczatkujacym elektronikiem ;] Po drugie, nie wiem czy wybralem wlasciwy dzial. A teraz do rzeczy: Chcialem sobie zrobic 'lampke' pod USB (wiele takich na allegro, ale ceny sa smieszne ;]). Wiec kupilem kabel USB (4zl), kupilem dwie nibieskie...
Inne Serwis :: 24 Sty 2005 15:58 :: multilight :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1230

Tani windows - petycja do microsoft

nie każdy jest grafikiem komputerowym, i nie każdy potrzebuje rozdzielczości 3000x2000 i 25" monitora, nie każdemu jest potrzebny xp home czy pro tylko po to żeby połazić po stronach www. u nas już się tak przyjeło że jak trzeba napisać 2 zdania to potrzebny jest od razu office pro. dla ktoś kto ma...
Komputery Software :: 24 Cze 2006 14:13 :: Zwierzak81 :: Odpowiedzi: 123 :: Wyświetleń: 6907

Samsung SP 80GB 7200 ATA100 jak go zabic nie staracic GWAR?

Witam szanownych grupowiczow czy ktos z Was sie spotkal z podobnym problemem. Mam dysk Samsung 80 GB 7200 ATA100 ma on z 2 lata... nie ma na nim badow... ale zawiesza mi kompa... poza tym podczas formatowania... w pewnym momencie zaczyna zwalniac... robilem lowformat hutilem i nadal to samo oddalem...
Początkujący Serwisanci :: 19 Maj 2005 21:32 :: him2k :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 621

Klony BOX-ów - informacje

PS. Te Twoje btw. jest czysta komercyjna reklama, i nie wiem czy ma to wiele wspolnego z tematem ktory w tej chwili omawiamy. Nie chce mi sie juz szukac Twoich postow na elektrodze ("hallo!! w simplegsm najtaniej !!! dorzucimy jeszcze worek na smieci do kazdego boxa i pudelko zapalek!"), nie mowiac...
GSM Serwis :: 02 Lut 2006 01:29 :: TAS :: Odpowiedzi: 49 :: Wyświetleń: 3734

Dobór wzmacniacza do ZEUSÓW (wydział)

Barthezz- heh , smieszne , u mnie w ogoolle nie slychac zadnego pagorka w oikolocy 60Hz, spokojnie niosa do 40Hz , bez zajakniecia nawet na wymagajacych kawalkach , i jak leca sobie po 450W to nic im sie nie dzieje , dawalem im 506W ,i musze przyznac tyle to juz jest za duzo nie probowalem nawet dluzej...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 06 Sty 2006 20:02 :: ALTON :: Odpowiedzi: 126 :: Wyświetleń: 7760

Jakie tanie glosniki komputerowe?

1. Nie wiedzialem czy umiesci to tu czy w Komputery Hardware, jezeli nie tu, to prosze moderatora o przeniesienie. 2. Moze to smieszne, ale wlasnie padly mi moje glosniki Tracera za 19,99zl(2 lata temu). Nie mam duzo gotowki, moze 80-100 zl. I musze cos wybrac w okolicach tej kwoty. Kompletnie sie...
Co kupić Archiwum :: 10 Lut 2006 23:27 :: KaziuWichura :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 3011

Przetestowany programator PIC'ow 18Fxxx

Jednak dziala :] Mialem diode zena bez polaryzacji. Wlutowalem odrotnie, odkrecilem srubki od mocowania bo robily zwarcie masy z komputerem (mam takie smieszne bolce przy COM'ach) i wszystko smiga jak ta lala :D Dziekuje koledzie dioda1000 . Temat mozna zamknac...
Początkujący Elektronicy :: 03 Maj 2006 19:24 :: riger :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 839

Obroty na jałowym - 3000 !!! sugestie???

Panowie, przeszukałem forum i zrobiłem co mogłem się dowidzieć z innych tematów dotyczących tego problemu tj. przeczyściłem krokowy, wymieniłem zawór ERG, sprawdziłem przewody czy nie łapie lewego powietrza, zmieniłem układ elektroniczny przyśpieszacza (o ile się to tak nazywa)... Problem polega na...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Maj 2006 00:08 :: gudi :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 6571

Powiedzcie coś więcej o FPGA...

Widze ze kolega uparcie drazy temat FPGA i oscyloskopu cyfrowego ;]. Ja ostatnio ide ta sama droga z tym ze staram sie teorie poprzec praktyka ;]. Zakupilem na allegro od jednego goscia plyte od komputera przemyslowego, zawierajaca dwa uklady FLEX10k50V (18 zl mnie to kosztowalo), zaprojektowalem i wykonalem...
Układy programowalne :: 15 Maj 2006 19:07 :: ghost666 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2535

Problem z kompem na BX-ie

Smieszne wydaje mi sie w ogole podkrecanie czegos takiego tym bardziej iz wzrost wydajnosci jest niezauwazalny bo go praktycznie nie ma... procek podkrecony o jedyne 59MHz. Wroc na standardowe taktowania i bedzie OK. Zapomniales rowniez o tym,ze w konfiguracji komputera jest rowniez zasilacz.
Komputery Hardware :: 02 Lip 2006 11:48 :: Dydzio :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 1164

Renalut Laguna II i zestaw glosnomowiacy

Witam! Moze to smieszne pytanie, ale gdzie sie podlacza zestaw glosnomowiacy w lagunce? Nie wiem czy jest to tak samo jak w innych samochodach (tzn tak czy inaczej tez bym nie wiedzial, to moje pierwsze auto i pierwszy zestaw :) ) szukalem tam gdzie serwisanci sie podpinaja do komputera (pod popielniczka...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Lip 2006 13:11 :: Błażej :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 809

WINOWS XP oem rejestracja

Po zakupie oryginalnego systemu windows xp po zapakowaniu go na hdd jako system operacyjny nalezy dokonac restracji w microsofcie. Tutaj rodzi sie moje pytanie. Do tej pory uzywalem win2000 , ktorego nie trzeba bylo rejestrowac. Jakie czasci z komputera przypisuje do siebie win xp oem. Integruje sie...
Komputery Software :: 10 Sie 2006 01:00 :: paweliw :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 549

Jakie basy wstawić do kolumn? STX GDN-27-300-4-SC?

No to czemu piszesz w profesjonalnym dziale skoro jestes laikiem? Po pierwsze, zeby post napisac trzeba opisac wszelkie urzadzenia jakie z danym problemem sa związane: rpzede wszysktim wzmacniacz. jesli masz powiedzmy 2x30W i powiedzmy zasilasz to z komputera, to 100% mocy nie jest na końcu regulatora...
Nagłośnienie Domowe :: 15 Wrz 2006 21:17 :: szkodnik69 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1580

Wpływ warunków atmosferycznych na sieć Wi-Fi

Tak przy okazji sie spytam bo widze ze koledzy znają sie na tym :) Czy moglibyście doradzić jaki typ anteny zewnętrznej dołączyć (jakiś schemat takiej anteny - najlepiej coś niskobudżetowego) do zwykłej wewnętrznej karty na PCI (DLINK 520+) Aby poprawić troche sygnał u kolegi który jest połączony z moją...
Sieci, Internet :: 29 Wrz 2006 02:16 :: narvany :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2569

skoda fabia 1.2 + gaz sek. nie przechodzi na gaz

dzieki za info bylem z tym az w tychach. ale udalo sie to nie sterownik on dziala podobno jak nalezy juz gaz przeskakuje, niewyobrazacie sobie jaka poczulem ulge bo na ogol 1500 zl i co smieszne 120 zl za wymiana a to potrafi zrobic moj 10 letni kuzyn 4 srubki, wypiac i znow wpiac kabel. najciekawiej...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Wrz 2006 11:22 :: phoenixgold :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1553

Nie mogę wyłączyć zintegrowanej grafiki na płycie głównej ?

prosze jak ktos odpisuje,to niech chociaz przeczyta co napisalem, a nie odpisuje,zeby punkty sobie zdobyc ok? grafika jest x4 wiec powinna chodzic to po pierwsze, po drugie ta plyta jak pisze w manualu i jest w rzeczywistosci, jest zautomatyzownaa i ma sama odlaczyc karte zintegrowana to wlozeniu...
Komputery Hardware :: 11 Paź 2006 19:36 :: robson1984 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2118

Płyta główna - zachowanie - prosze o diagnoze

witam - pamieci przetestowane zero bledow - bateria zmierzylem i wyszlo 2,89~2,91 V - zasilacz mam low-endowy :( TRACER 4Life 400PFC taki za 90 zł - badalem zasilanie podczas pracy miernikiem , 12 V (11,8-11,9) 5V (5,0-5,1) Dobry zasilacz powinien dostarczać stałe napięcia na liniach 3.3V,...
Komputery Hardware :: 15 Paź 2006 11:09 :: jr120065 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2554

Wzmaciacz 5 W. Czy mógłby ktoś zamieścić schemat?

Witam wszystkich Chciałem zrobić wzmacniacz na kostce TDA o mocy okolo 2x5W Mam w zwiazku z tym 2 prozby mianowice czy moglby ktos zucic najprostszym schematem i modelem TDA takiej mocy ? Zalezy mi na zasilaniu 12V A druga to czy moge go zasilic z wzmacniacza w komputerze, bardzo mi na tym zalezy...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 27 Paź 2006 18:23 :: kriss 88 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1089

Problem z kartą muzyczną ESS model: es 1868f

Witam. Mam taki problem ! Mam w kompie karte ESS es 1868f i chce podpiąć do niej mikrofon aby gadac przez skypea ale mikrofon nie wyłapuje dzwiekow ! Dodam ze mam do niej sterowniki z windowsa XP ! patrzylem tez na milenium i tez mi mikrofon nie chce dzialac ! Karta jest okej bo np glosniki dzialają...
Komputery Hardware :: 19 Gru 2006 01:16 :: DooMinick :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 567

Zestaw ACE Mega Codecs. Nie odtwarza niektórych plików. Różne formaty.

jak jest plik na stronie pobran 13 000 komentarze : ale smieszne , cos tam cos tam - to chyba na innych komputerach dziala. Zaraz otworze tym programem
Komputery Software :: 22 Gru 2006 18:38 :: zibo1988 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1418

Karta X800 GTO problem z spadkami FPS w Counter-Strike'u

Witam, zakupiłem karte graficzna x800 GTO zmodowana na xt 16 potokow etc. od sapphire, karta ogolem cieszy sie swietnymi osiagm,i ale nie o tym tutaj jest mowa. Mam zasilacz raczej niskiej klasy marki deer, pisze na nim 350 w co jak dla mnie jest czystą bujdą, raczej aktywnie gram w counter-strike'a...
Komputery Hardware :: 14 Sty 2007 16:36 :: bld :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1901

Alarm z radiopowiadomieniem EXUS V3100

witam.. sam posiadam licencje na pasma amatorskie ..ale jakos nie bardzo sie tym przejmuje..selektywne radio dobra instalacja antenowa i po klopocie.. nadajniki gsm sa bardziej upierdliwe ..a juz o komputerach i pokrewnych niewspomne..urzadzenie ktore wysyla co 10 min sygnal o niewielkiej mocy niepowinno...
Samochody Zabezpieczenia :: 26 Cze 2007 15:28 :: zovip :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 6124

Składanie kompa (2500zł). Komputer ma być głównie do gier.

Z tymi peltierami to popusciles wodze fantazji - to nie ma sensu. Zastosuj dobre chlodzenie powietrzne, a osiagniesz bez problemow >3GHz - do gier akurat. Zaoszczedzone na wymyslach do chlodzenia pieniadze przeznacz na lepsza karte graficzna - bo teraz te 1700 na "reszte" wydaje sie smieszne. Komputer...
Komputery Hardware :: 16 Maj 2007 20:13 :: Punisher92 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1155

Obciazenie zasilacza ATX zarowkami 12V 45/40W (samochodowe)

Witam serdecznie, Jako, ze aktualnie zaczal sie nam weekend, a z racji tego nie mam sie kogo poradzic, pisze u Was. Mam nadzieje, ze pomozecie :-). Otoz, moj problem jest nastepujacy... Od jakiegos czasu wykorzystywalem dwuwloknowe zarowki samochodowe (12V 45/40W) do obciazania typowych zasilaczy...
Początkujący Elektronicy :: 11 Lis 2007 13:07 :: gwasiluk :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 5760

Jaki router kupić, żeby dzielić internet w aster?

:) moze moje pytania są dla Was smieszne ale nie robiłem tego nigdy i dla tego sie tak dopytuje.... :) jak bede miał taką siec przez wifi to jak mozna ją zabezpieczyc zeby nikt inny (poza tymi dwoma komputerami) nie podłączył sie pod mój router ?
Sieci, Internet :: 28 Paź 2007 01:45 :: piotrekrm :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1626

Pytanie na temat pamięci RAM !!

Witam! Wiem, ze to sie moze wydac dla wielu smieszne pytanie, ale nie znam sie na tym i prosze o pomoc. Mam pytanie na temat pamięci jak można wyjąć z komputera pamięć ? Jest ona jakos specjalnie dokręcona czy poprostu wsadzona ? Bo probowalem i jakos nie umiem trzyma sie mocno a nie chce nic na sile...
Komputery Hardware :: 24 Paź 2007 16:19 :: paulosrybnik :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 474

Gigabyte Ga-8I1000 rev3.1 dziwne objawy

Może to sie dla niektórych wydawac smieszne ale płyta Gigabyte GA-8I100 rev 3.1 zachowuje sie bynajmniej dziwnie. Sprawdzałem ją w różnych konfiguracjach sprzetowych, na różnych zasilaczach i nadal pracuje sobie normalnie procek dostanie wiekszego obciażenia i pach niby dyski pracują poniewaz słychac...
Komputery Hardware :: 28 Gru 2007 12:54 :: movzx :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1693

Niewłaściwa praca HDD!

Gdyby to była kwestia przepięcia kabelka i zmiana polaryzacji to sprawa była by zbyt prosta a to, że dioda pali sie kiedy odczytywane sa dane z dysku jest oczywiste. Moja dioda po podłączeniu 'jakiegokolwiek' dysku do portu SATA od 3 - 6 i uruchomieniu komputera po prostu zapala sie i nie gaśnie - nie...
Komputery Hardware :: 26 Gru 2007 00:45 :: movzx :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1018

Problem z zapalaniem przy kiepskiej pogodzie

wszystko cacy co tutaj piszecie jednak rover to smieszne auto :) jak tu kolega opisuje na pych zapala i all jest cacy wiec nasuwa sie pytanie czemu ? Odpowiec jest dosc prosta na scianie grodziowej za silnikiem jest taki smieszny sterownik zaraz za komputerem oczywiscie pod maska :) o ile...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Sty 2009 19:16 :: poulwiel :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2842

kadett 1.4 brak iskry po okolo 1 km

czesc mam taki problem ma kadetta 1.4 silnik odpalam jade a p jakims 1 km czasem wczesniej czasem pozneij gasnie odkrylem ze powodem jest znikajaca iskra co to moze byc czy to moze byc wina modulu ja stawiam na to ale .. . jak jedzie wlancza sie kontrolka komputera i gasnei iskry brak . maska w gore...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Wrz 2008 20:01 :: rabit245 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 648

Motorola Gm 950 N4 nie daje sie zczytac

Czasem to pytanie wydaje się byc smieszne, ale na jakim systemie chodzisz?? przykładowo GM600 programuje się pięknie pod DOS-em, ale nowszy soft pod XP jej nie rusza, dopiero pod 98, a ten od GM950 to jest pod Windowsa, a więc radziłbym spróbowac zczytac na innym komputerze, (czyt. starszym)
Radiotechnika Serwis :: 05 Lis 2008 23:48 :: szeryf_cb :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1436

Golf IV Czas grzania swiec zarowych problemy z odpaleniem

Witam Widze ze panowie macie wiele pomyslow co moglo sie stac , powiem tylko tyle zaden z kolegow niema racji i dobrze bo problem nie jest taki wielki jakim go malujecie ! A wiec problem jest tego typu iz to jest wada fabryczna VW i po przejechaniu ponad 15tys km moze sie pojawic problem lecz nie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Cze 2011 07:54 :: nzny :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 17041

AMD x2 4600+ problem z OC

Moze zauwazyles ze im bardziej podkrecisz CPU to po jakims czasie coraz bardziej trzeba obnizac taktowanie bo komputer po prostu nie wstaje (to samo w GPU). I nie jest to spowodowane przez temperature czy cos w tym stylu. Mozna to okreslic jako "zuzycie materialu". nie - nie zauwazylem osobiscie...
Overclocking Początkujący :: 20 Lis 2008 11:49 :: blackghost :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 1341
12

Ostatnio szukano: odblokowanie telefonu motorola suzuki vitara silnik suzuki vitara silnik blokada internetu częsty myjka przełącznik zespolony peugeot wyszukaj arkuszu alarm blokuje zapłon server client grzejniki szeregowo
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group