forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



kontakty nokia

Znaleziono 1738 wyników na elektroda.pl: kontakty nokia
Podstawowa forma zapytania: kontakt nokia
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Przenoszenie kontaktów. Nokia 6230 i 6680. Program do zgrania kontaktów.

posiadam tel nokie 6230 i nokie 6680 i 6230 musze przenis kontakty do 6680 ale mam problem bo posiadam kontakty na telefonie jak i na karcie sim te z karty sie przenosza razem z karta problem polega na kontaktach z telefonu, na karte nie moge ich wgrac bo mam pod jednym kontaktem np trzy lyb dwa nr i...
GSM Serwis :: 29 Kwi 2006 17:21 :: fido :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1692

Przeniesienie kontaktów Nokia 6310i ---> Nokia E52 i w drugą stronę

Witam, czy możliwe jest przenoszenie przy pomocy oprogramowania komputerowego kontaktów między tymi dwoma modelami telefonów? Chodzi mi o to, że do tej pory, przeniosłem (nie skopiowałem) partię kontaktów zapisanych w pamięci telefonu Nokia 6310i na kartę SIM, później z karty SIM na Nokię E52 i tak...
GSM Początkujący :: 30 Sty 2012 22:12 :: bogusiek22 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4979

Odzyskanie kontaktów nokia 6020

Witajcie ! mam problem :) zlecono mi odzyskanie kontaktów z Noki 6020 . Telefon prawdopodobnie ma uszkodzone oprogramowanie . Na płycie nie było śladów zalania profilaktycznie ja wygrzałem ale dajej nie ruszył , z HWK się komunikuje po wybraniu check wykrywa ja . Info zczytac nie idzie - w local mode...
GSM Początkujący :: 21 Lip 2010 21:30 :: pietro91 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1564

Odzyskanie kontaktów nokia n95

Witam. Mam następujący problem: Formatowałem dzisiaj moją n-kę. Przed formatem utworzyłem kopię zapasową kontaktów, wiadomości itd itp. Po formacie wczytałem kopie z komputera do tel. Teraz mam wszystko co miałem prócz wszystkich kontaktów i wiadomości. Wiem, że mogę odzyskać kontakty otwierając plik...
GSM Użytkowy :: 05 Maj 2011 06:19 :: erwinketa :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2478

Znikająca lista kontaktów Nokia 6303i

Witam. Kupiłem fabrycznie nowy telefon jak w temacie. Niestety zachowuje się on dziwnie, np. co jakiś czas sam wykasowuje kontakty (czasem również z karty SIM), odbiorców wiadomości i listę ostatnich połączeń... Telefon nie jest na gwarancji, a ja nie mogę zaktualizować oprogramowania. Być może PLUS...
GSM Początkujący :: 12 Sie 2011 09:40 :: grubas :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1308

Odzyskanie kontaktów, Nokia 3110c

Witam Ostatnio prawdopodobnie uszkodziłem filtr przez co wyświetlacz jedynie jest lekko podświetlony i nie widać niczego poza czarnym ekranem, a muszę odzyskać kontakty z pamięci telefonu. Próbuję się połączyć poprzez kabel usb (o ile jest możliwość odzyskania w ten sposób), ale nawet nie jestem w...
GSM Użytkowy :: 31 Sie 2011 13:20 :: User_2011 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 6074

kontakty nokia-->samsung

Witam! Macie pomysł jak przenieść kontakty z noki 5130 do samsunga galaxy mini? Zrobilem kopie kontaktow w noki programem pc suite ale program do samsunga jej nie rozpoznaje,ma inne rozszerzenie. W telefonie mam ok 400 wpisow. Wiem ze mozna zrobic kopie na karte sim ale tam miesci sie ich tylko 200...
GSM Użytkowy :: 25 Paź 2011 13:37 :: berix24 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 19634

Usunięte kontakty Nokia 5130c-2

Witam. Koledzy zrobiłem w moim telefonie "przywróć ustawienia fabryczne" telefonu i zjadło mi kontakty. Jak je teraz odzyskać? Proszę o szybką i konkretną odpowiedź, bo zależy mi na czasie. Nigdy nie był połączony przez PC suite.
GSM Użytkowy :: 02 Sty 2012 00:00 :: ufogrzesiak :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2177

Nokia 3720c - Nokia PC Suite nie odczytuje kontaktów

Witam. Posiadam telefon Nokia 3720c. Ostatnio udpał mi na kafelki i ekran się rozwalił. W serwisie dowiedziałem się, że nowy ekran to koszt 80-100zł więc postanowiłem trochę dołożyć i kupić sobie nowy telefon. Niestety, na telefonie mam ważne kontakty (głównie do klientów) i chciałbym je odzyskać. Zainstalowałem...
GSM Użytkowy :: 28 Cze 2013 20:44 :: KubAnia :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1071

Nokia 500 - Eksport kontaktów z Nokia Suite

Witam! Mam problem. W Nokia Suite jest sposób na eksport WSZYSTKICH kontaktów? Pojedyncze eksportowanie nie wchodzi w grę - kontaktów jest aż 500. Jest jakiś sposób? CTRL+A i inne odpadają, nie działają one w Nokia Suite. Proszę o szybką odpowiedź. Sprawa wagi państwowej. Szwagier
GSM Początkujący :: 11 Kwi 2015 11:05 :: xSzwagier :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 399

Nokia 3110 z "Kontakt Service"

Co zrobić w takim przypadku?? Wgrać soft kablem? Jakim kablem, skąd wziąć bina??
GSM Serwis :: 26 Paź 2003 12:53 :: JanuszM :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1109

Nokia 3510 gubi zasieg-kontakt z wodą

Mam nokie 3510 i po kontakcie z woda (deszcz na nia napadal) najpierw calkiem zgubila zasieg a teraz odzyskała ale "pływa" i jest taki słaby.Fakt ze wlasciciej za wczesnie wlozyl chyba baterie i nawet jej dobrze nie wysuszył. czy to koncowka??co z tym mozna zrobic??
GSM Serwis :: 27 Lip 2004 13:21 :: ATOMICH 007 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 647

Nokia 7650. Zgranie SMS-ów i kontaktów. Oxygen, nie mogę się połączyć.

Mam problem. Potrzebuje zgrac z noki wszystkie smeski kontakty bo chce ja sprzedac. Mam oxygen nokii do symbiana ale nie moge sie polaczyc(irda, bluetooth) nie widza sie a moze nie chca:)
GSM Serwis :: 08 Lut 2005 16:43 :: dmkrs :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 525

Kontakt serwis w nokii 3310

Mam problem z nokia 3310 wyswietla kontakt serwis byla czyszczona i wygrzana.Knokiem flashuje normalnie a Nokia Toolem niechce go z czytac.Kable mam dobre bo sprawdzalem na innym telefonie.Jaki moze byc problem?dzieki z gory.pozdrawiam
GSM Serwis :: 10 Maj 2005 21:38 :: krys1 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 619

Nokia 6310i i kontakt z Twisterem

Witam Mam nokei 6310i wlaczam DCTx i daje Check i nic - error- a na wyświetlaczy miga LOCAL MODE A gdy daje na Info to wszytko normlanie idzie:) Mialem juz pare 6310i i 6310 i wszedzie to samo!! Czego to moze być wina?? Prosze o odpowiedz
GSM Serwis :: 04 Lut 2006 18:47 :: Bart_GSM :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 594

Nokia 3210 - wyświetla mi się napis: kontakt service

Witam posiadam nokie 3210 włącza sie i wyświetla się napis kontakt service. Niewiem co trzeba zrobić aby ją uruchomić ponieważ jestem laikiem w tych sprawach. Proszę o pomoc.
GSM Serwis :: 27 Lis 2005 16:01 :: cinekk :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 654

Nokia 3100 - ukryte kontakty?!?!?!?!?!

Wyjęłam sim-locka , a później włożyłam z powrotem do komórki i zobaczyłam, że nie było żadnych kontaktów! Myślałam, że straciłam listę i więc zaczęłam wpisać numery od nowa, ale piszą, że już są te numery... jakby to były ukryte kontakty echhh Nie wiem jak rozwiązać ten problem....
GSM Serwis :: 14 Lut 2006 21:19 :: tino2003 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 809

Nokia 6600 po kontakcie z woda wlancza sie - bialy ekran

Telefon po kontakcie z woda zostal wykompany w wanience ultradzwiekowej i wyszuszkony . Wlancza sie , ale jest bialy ekran i po jakims czasie telefon sie wylancza. Chcialem wgrac nowego flasha ale wyskakuje : 1st Boot Ok, WD2, UPP: 0082 Fl0: 0x00000000-0x007FFFFF,002088BE,St M28W640 Fl1: 0x02000000-0x027FFFFF,002088BE,St...
GSM Serwis :: 16 Kwi 2006 10:37 :: 64920@wp.pl :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 702

Nokia 6230 kabel DKU-2, brak kontaktu przez oxygen

Witam, mam Nokie 6230, zakupiłem kabel DKU-2, ściągnąłem program Oxygen Phone Manager i nie mogę się połączyć z telefonem. Ktoś wie może jakie mogą być tego przyczyny?
GSM Serwis :: 25 Kwi 2006 19:33 :: zbigniew tomczak :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 564

Twardy format NOKII 9300 - odtworzenie kontaktów

Witam, jak w temacie ktoś nieopatrznie wykonał format słuchawki kombinacją ctrl+shift+F moje pytanie ... czy da się odtworzyć kontakty zapisane przed tym zabiegiem ? za pomoc bądź podjęcie się jestem w stanie dużo zaoferować . pozdrawiam
GSM Serwis :: 27 Cze 2006 13:22 :: wasylwek :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 830

Nokia 6630 nie wyswietla opisu kontaktu tylko nr telefonu

nokia 6630 problem polega na tym ze jak dzwoni dana osoba i telefon zostanie nieodebrany to nie wyswietla sie jej nazwa pod jaka jest wpisana w telefonie tylko numer telefonu, problem dotyczy prawdopodobnie jednego nr pozostale sa ok
GSM Serwis :: 10 Paź 2006 09:33 :: fido :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2634

Nokia 3510i, zmiana miejsca zapisywania kontaktów. Jaki kod trzeba podać?

Mam jeszcze problem z nokia 3510i jak chce zmienic ustawienia np zeby zapisywalo kontakty w tel. a nie na sim to zada kodu 12345, 11111 nie dzialaja, moze ktos wie jaki to kod??
GSM Serwis :: 18 Lis 2006 00:30 :: Leono :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 681

NOKIA 6600 katalog SIM jako domyslny dla kontaktów

Witam! Czy mozna ustawić katalog SIM jako domyslny w książce telefonicznej telefonu? Chcę zeby kontakty były zapisywane do pamięci karty Sim a nie do pamieci telefonu.
GSM Serwis :: 22 Lis 2006 16:05 :: spoks :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 798

Nokia 6600 - program do zarządzania kontaktami, mms itp.

Witam potrzebuje dobrego programu na pc do nokii 6600,sciagalem ze strony nokii pc suite do 6600,ale ta wersja praktycznie nic nie ma oprocz backupu i przegladania zdjec,mam oxygena ale tez zbytnio sie nie sprawdz.Chodzi mi o edycje kontaktow,wysylanie mmsow.Jest jakas wersja pc suite ktora by wspolpracowala...
GSM Serwis :: 26 Gru 2006 17:38 :: emwu :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 552

Nokia 6310 utrata części kontaktów z pamięci telefonu

Wczoraj po włączeniu, telefon poprosił o pin tyle że po angielsku. Po wpisaniu pinu wszystko wydawało się ok, język znowu był polski. Niestety! Straciłem ok 200 kontaktów z pamięci telefonu.Cała pamięć kontaktów sim jest oraz kilka kontaktów z pamięci tel. Info o stanie pamięci również jest ok. Ilościowo...
GSM Serwis :: 29 Sty 2007 12:42 :: zapata :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1267

Nokia e50 czym archiwizowac kontakty,media, - telefon caly ?

Witam! Jakim programem pod winde robic backup telefonu? przegladac dane? jest cos podobnego do MY PHONE EXPLORER? bo ten niestety nie dziala z tym telefonikiem! pozdrawiam
GSM Użytkowy :: 12 Lut 2008 09:20 :: dickheadGSM :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2063

Nokia 6233 - folder Kontakty

Witam fachowców :) Jak zrzucić na PC pełną zawartość folderu Kontakty z Nokii 6233? Nokia PC Suite oraz Mobtime (najnowsze wersje) widzą i zrzucają tylko część danych t.zn. bez informacji o np. adresie pocztowym, innych numerach telefonów czy notatek przypisanych do danego kontaktu. Dzieje się...
GSM Serwis :: 12 Kwi 2007 21:47 :: Robert B :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2633

nokia 3120 polski po fleszu kontakt serwice?

pomocy po fleszu polaka jest kotakt serwice moze inny flesz poczatkujacy pozdro
GSM Serwis :: 03 Cze 2007 10:09 :: Wasz3k :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 576

Nokia n73 - jak ustawić kontakty tylko z telefonu?

witam! czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak w Nokii N73 ustawić by telefon pokazywał tylko kontakty zapisane w telefonie a nie na karcie Sim ?? p.s. niestety nie mam instrukcji obsługi.. :(
GSM Użytkowy :: 09 Sie 2008 14:47 :: domelbmw13 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4701

6230 oraz Nokia pc suite - KONTAKTY jak zgrac?

Witam Kupilem sobie bluetooth i polaczyle sie z pc nokia suite super programik calkiem niezly ale jak w nim zassac wszystkie kontakty ? Mialem 100 kontakotw na sim i 8 w telefonie , na poczatku sciagnal mi z telefonu te 8 kontaktow wiec dalem wszystkie z sima na telefon ale dalej po odswierzeniu...
GSM Serwis :: 12 Lip 2007 18:54 :: any56 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2378

Nokia 3410 -jak wyciągnać ze zgranego pliku kontakty?

Witam Mam 3410 znajomego, telefon nie startuje, nie wchodzi w local mode, udało mi sie ufsem zczytać częśc zawartości pamięci z niego. Po podejrzeniu zczytanego pliku widać iz są w jego części zawarte kontakty które są bardzo potrzebne. Jednak są widoczne same opisy, numerów telefonu nie widać. Ma ktoś...
GSM Serwis :: 03 Sie 2007 23:22 :: TAS :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 668

Nokia 6230 - zgranie wszystkich kontaktów przez BT lub Irdę

Witam mam nokie 6230 z zbitym wyświetlaczem a musze zgrac z niego wszystkie kontakty, jakim programem bedzie to można zrobić przez BT lub irde? Pozdrawiam
GSM Serwis :: 15 Lis 2007 16:04 :: d3lta :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1094

Nokia 6060 kontakty. Możliwość odczytania pod mtboxem?

Witam! Czy jest możliwość ściągnięcia, odczytania książki adresowej pod mtboxem?
GSM Serwis :: 15 Sie 2007 08:51 :: tino2003 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 542

Nokia 6230i problem z zapisem kontaktów na karcie sim

Posiadam nokie 6230i mam nastepujacy problem kiedy ustawie zapisywanie kontaktow na karcie sim to po wpisaniu pokazuje sie komunikat operacja nie powiodla sie i nie chce dodac mi kontakto mam wolne 180 a zajete 50 i nie chce kiedy karte przeloze do starego telefonu (nokia 3310) to ten kontakt ktory tam...
GSM Serwis :: 19 Sie 2007 18:44 :: Ficu :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2094

Problem z kopią kontaktów - nokia 6230

Witam wszystkich. Mój problem z telefonem zaczął się od uszkodzenia na płycie głownej w nokii 6230i elementu SEC546T600.Telefon oczywiście 0 reakcji.Po pewnym czasi jednak się włączył..a że miałem na nich mnóstwo ważnych telefonów musiałem wykorzystac tą chwile na zgranie kontaktów.Problem w tym ze...
GSM Serwis :: 21 Wrz 2007 13:40 :: WIELTON_GB :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 720

Nokia 6230i - brak możliwości kopiowanie kontaktów na SIM

Witam. Mam nokie 6230i. Nie mogę zapisywać ani kopiować numerów telefonów na kartę SIM. Nie pomaga kopiowanie. Wybrałem rodzaj pamięci SIM i wtedy też nie mogę nawet zasisać. Wyskakuje: 1 kontakt nie skopiowany. Można na to coś poradzić? Znalazłem na forum opis ale dotyczył innego telefonu a u mnie...
GSM Serwis :: 08 Sie 2008 23:13 :: Farbenek :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 6145

Kontakty z Nokia 6230i na Samsung E250

Witam, jakim programem można wgrać kopie zapasową książki telefonicznej z Nokii do Samsunga E250. Kopia zapasową z programu noki jest zapisana w pliku z rozszerzeniem .nbu . Czy jakiś program z Samsunga odczyta ten plik i da się wgrać książke do telefonu ?? Proszę o jakies podpowiedzi na ten...
GSM Użytkowy :: 09 Paź 2007 14:43 :: fakir62 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 4772

Nokia 3510i w jakm obszarze PM sa kontakty ?

Hej ! Chodzi mi o to jaki obaszar PM mam sciaganać aby przeniesc kontakty na inny telefon. Całego obszaru nie moge sciagać bo telefon zawiesza sie na 14 % . Imei to same ????????? Najwazniejsze sa kontakty. pozdro.
GSM Serwis :: 31 Paź 2007 09:55 :: Smok92 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 751

Nokia 2652 /kopiowanie kontaktow kontakty/

witam, mam nietypowa prosbe, mianowicie uszkodzil mi sie wyswietlacz a kontakty mam zapisane w pamieci telefonu, poniewaz nic nie widze na wyswietlaczu nie moge skopiowac ich na karte SIM. czy mogla by Pani/ Pan przeslac mi krok po kroku jak skopiowac wszystkie kontakty na karte SIM -jest taka opcja...
GSM Użytkowy :: 29 Kwi 2008 15:47 :: poterzet1 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 957

Nokia 6610 i odzyskanie kontaktów...dziwne zachowanie

Witam wszystkich. Mam taki problem iz mam nokie 6610 która w której nie działa klawiatura a bardzo potrzebuje odzyskać kontakty zapisane w telefonie i nie bardzo wiem jak. Mianowicie telefon się włącza ale nie działa klawiatura a po włożeniu karty pojawia się monit o podanie kodu zabezpieczającego czy...
GSM Serwis :: 18 Mar 2008 07:21 :: adrianw :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 960

Nokia 6230i znikły kontakty po przenoszeniu

Witam Mam "mały" problem ... znajomy chciał skopiować kontakty ze swojego telefonu 6230i na kartę sim. Kontaktów miał ok. 700 a na SIM mieści się bodajże 200 no i wszystko było by dobrze gdyby zamiast opcji przenieś kontakty wybrał kopiuj. W wyniku operacji przenoszenia pojawił się jakiś komunikat...
GSM Serwis :: 30 Mar 2008 14:44 :: maciej25 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 896

Nokia 3100 - nie włącza się - skopiowanie kontaktów z tel.

Witam. Mam 3100 która nie odpala i czy można jakos skopiować kontakty które są w pamięci telefonu ? I jak i czym ?
GSM Serwis :: 31 Mar 2008 22:47 :: +Gajowy :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1541

Nokia N73 Nie wyswietla nazwy kontaktu

Posiadam Nokie N73 ale nie wyswietla kontaktow to znaczy mam skopiowane na telefon wszysttkie numery i zamiast np wyswietlac dzwoni Ania to wyswietla numer ;) dodam ze w ustawieniach wszystko mam dobrze ustawione moze ktos pomoze Z gory dzieki ;)
GSM Użytkowy :: 11 Kwi 2008 20:35 :: Ficu :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3126

Utracone kontakty. Jak można je odzyskać? Nokia E65.

Witam mam problem zrobiłem reset telefonu Noki E65 za pomocą kodu *#7370# i czy jest jakaż możliwość odzyskania kontaktów które były na telefonie ????? Proszę o odp.
Telefony Stacjonarne Serwis :: 01 Lis 2008 17:15 :: jayu0 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1501

NOKIA E51 Jak ukryć kontakty w książce telefonicznej?

Witam. Pytanie takie jak w temacie. Wiem, że będzie konieczność zainstalowania dodatkowego oprogramowania, ale skąd, jak? Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o tematykę GSM. Czy da radę krok po kroku wyjaśnić jak to zrobić? Albo może do kogo pójść, żeby taką opcję zainstalował. Byłbym ogromnie wdzięczny...
GSM Użytkowy :: 02 Lis 2008 21:49 :: -Obywatel- :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 603

Kopiowanie kontaktów z Nokia N95 8GB do Asus P750. Jak?

Witam mam takie pytanko jak skopiować kontakty z Nokii do Asusa P750? Próbwałem zrobić kopie z PC suite ale to tylko plik TXT i nawet jak go do nokii wczytuje to błędy i to dość duże robi ( wywala numery, przekręca nazwy) jest jakiś dobry sposób na takie kopiowanie?
Urządzenia Mobilne :: 16 Gru 2008 16:11 :: dex88 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3098

Nokia 5310 jak odzyskać kontakty

Witam, jak w temacie telefon po zalaniu, wyczyściłem go, wymieniłem filtr lcd telefon działał, jednak po kilku dniach zaczął się resetować po kilku sekundach po włączeniu, klient wrócił z nim i w tym momencie jest problem bo nie mogę sobie z nim poradzić. klientowi zależy głównie obecnie na kontaktach...
GSM Początkujący :: 05 Lut 2009 20:34 :: lo_bo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 6538

migracja kontaktów SE K610i na Nokia 6650

Witam, Mam kłopoty z migracją listy kontaktów z SE na Nokię. Modele jak w temacie. Robiłem tak: 1.Opcja Bluetooth Wyślij wszystkie kontakty (jest taka opcja w SE) przez BT. Efekt: odebrana wizytówka z 1 kontaktem. Łącznie z pamięci SE jest 640 pozycji do przerzucenia. Co ciekawe jak przesyłam...
GSM Użytkowy :: 15 Lut 2009 14:47 :: dejfit :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2057

Nokia e65 odzyskanie kontaktów

witam! mam pytanie czy da rade odzyskać kontakty i uszkodzonego telefonu noki e65?Telefon po zgnieceniu-kąpałem go i wygrzewałem ale nic mu nie pomaga widać niewielkie przegięcie płyty głównej a chodzi tylko o odzyskanie spisy połączeń...
GSM Początkujący :: 12 Mar 2009 12:26 :: lizmar :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2181

Zapisywanie kontaktów z aparatach Nokia.

Przejrzałem tematy z dwóch lat i nie zmądrzałem więc pytam. Używałem aparatu 3110, 6230, 6310 i teraz 6030. I zupełnie nie wiem dlaczego jedne kontakty wpisały się do karty SIM a inne tylko do aparatu. Przyznaję, że nigdy nie widziałem różnicy w intencjach zapisu, czyli po prostu wpisywałem i nie wiedziałem...
GSM Początkujący :: 16 Mar 2009 07:28 :: mczapski :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2744

Nokia 5410i kopiowanie kontaktów "w ciemno"

Witam, Mam problem. Wszystkie kontakty trzymałem nieopatrznie na telefonie, a ostatnio połamałem wyświetlacz. Potrzebuję sekwencję przycisków która pozwoli mi przerzucić wszystkie kontakty z telefonu na SIM. Z góry dziękuję posiadaczom/serwisantom za pomoc. Pozdrawiam Jahoo ps: w serwisie powiedzieli...
GSM Użytkowy :: 17 Cze 2009 18:26 :: poochone :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2318

Nokia 6680 nie uruchamia się po wyczyszczeniu dołu kontaktem

Miałem 6680 z wlączonym hf wyczyścilem dól płyty kontaktem i teraz nie chce się wlączyć ? Dodano po 15 wyschnol i sie wlaczyl
GSM Serwis :: 16 Lip 2009 11:05 :: arem :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 474

Przenoszenie kontaktów pomiędzy Sony Ericssonem i Nokią

Witam Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Otóż po przekopiowaniu, kontakty mają nazwę w formacie [imię nazwisko], a ja potrzebuję, żeby zaczynały się od nazwiska [nazwisko imię]. Jak to zmienić w hurcie? W SE mam zaznaczoną opcję „kolejność synchronizacji -> według nazwiska” ale to nic...
GSM Użytkowy :: 05 Mar 2011 23:10 :: sadki :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 35104

Nokia pc suite eksport kontaktów

Zgralem kiedys liste kontaktow z nokii e51 poprzez pcsuite. Wie ktos jakie ma rozszerzenie plik z kontaktami bo potrzebuje je odzyskac i nie moge znalezc
Ogólny Techniczny :: 09 Sty 2010 13:19 :: Tommy82 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2600

Nokia E51 nie widzi kontaktów!

Witam - mam problem z Nokią E51. Nie widzi ona kontaktów, tzn ktoś dzwoni i nie wyświetla się żaden numer a mimo to jest on wpisany w kontakty - proszę o pomoc? Uszkodzone oprogramowanie? Korzystałem już z "przywróć ustawienia fabryczne" i nadal jest problem - proszę o pomoc...
GSM Użytkowy :: 12 Sty 2010 21:47 :: guzik-zapasowy :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3939

Nokia 6131 - odzyskac kontakty tylko "local mode"

Witam Telefo się wyłaczył podczas dzwonienia. Teraz tylko lcd sie błyska na biało i nic - typowy soft. Mam pytanie czy ktoś ma pomysł jak odzyskac kontakty z 6131, telefon pod (mt-box) tylko w "local mode", przełączenie w "Normal Mode" czy "Test Mode" nie możliwe. Mam 2 pomysły ale nie wiem czy...
GSM Serwis :: 14 Sty 2010 10:22 :: ratomi :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1327

Nokia E75 - jak usunąć zdjęcie przypisane do kontaktu

Jak w temacie, w Noki E75 do każdego kontaktu jest przypisane zdjęcie, jak je usunąć ?
GSM Początkujący :: 03 Kwi 2010 21:31 :: paul997 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1328

bluetooth (SE k550i, Nokia 5130XPM) - eksport kontaktów

Witam! Mam zapytanie o poprawność i sposób działania opcji wysłania wszystkich kontaktów poprzez bluetooth różnych marek telefonów. Wykonałem następujące kroki: Kontakty-->Opcje-->Zaawansowane-->Wyślij wsz.kontak.-->Przez Bluetooth (wskazuje wybrany telefon), na drugim telefonie odbieram plik vcf...
GSM Użytkowy :: 09 Kwi 2010 21:42 :: raafaello1982 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4581

Jak odczytać kontakty z NOKIA PC Suite na komputerze - pilne

Witam. Posiadam telefon nokia E51 który nieszczęśliwie po raz trzeci trafił do serwisu. Przed pierwszym oddaniem telefonu zrobiłem kopie kontaktu i ustawień za pomocą programu Nokia PC Suite. Teraz muszę odzyskać kilka bardzo ważnych telefonów. W jakim pliku przechowywane są kontakty, gdzie domyślnie...
GSM Początkujący :: 23 Cze 2010 07:24 :: fotobzyku :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 16169

Jak przerzucic kontakty z nokii n95 8G na iphone 3Gs

Witam! Potrzebuje pomocy, czy nie orientuje się ktoś jak przenieść kontakty z Nokii n95 na iphone 3gs???? Próbowałem przez PCsuit i Itone na PC, ale kiedy zrzucam kontakty z nokii na komputerze sa one w exelu, nie wiem jak zrobić żeby było w Outlook. Jeśli ktoś się zna proszę o pomoc
GSM Użytkowy :: 16 Maj 2010 08:26 :: arem :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 5271
123 ... 272829

Ostatnio szukano: alan czułość schemat instalacji quad acer grzać electrolux zmywarka grzałka mercedes ciśnienie instalacja elektryczna schemat programator 16f628a blaupunkt gaśnie wyświetlacz oświetlenie wnęki odlaczyc immo
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group