kontrolka check matiz

Znaleziono około 52 wyników dla: kontrolka check matiz
  • Daewoo Matiz - swieci sie kontrolka check engine

    Witam. Mam problem z moim Daewoo Matiz. Swieci sie kontrolka check engine a takze gasnie jak zwalniam obrotow,Cieszko zapala.Trzeba go palic jak dizla nie zapal za pierwszym razem tylko za drugim i jak sie przekreci zaplon to trzeba chwilke odczekac dokladnie jak przy dieselu swieca zaplonowa musza zgasnac.Kiedys...

    Samochody Początkujący fructon   15 Sty 2009 17:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 8709
  • matiz, kontrolka check engine

    Witam. mam pewien problem z kontrolką check. Po pewnym czasie jazdy zapala mi się i samochód nie ma siły i cały czas szarpie, a gdy zgasze silnik i zapale ponownie kontrolka gaśnie i już nie wiem co może być nie tak. Za wszelką pomoc z góry dzięki

    Samochody Początkujący autoas   15 Mar 2013 20:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3414
  • Matiz - kody błądów,chcek engine: 0340, 0325, 1500, 0115 Co dalej ?

    W moim matizie ( '99. 180.000 km) zaczął pojawiać się błąd check engine: oto filmik z kodami błyskowymi: proszę o sprawdzenie poprawności mojej interpretacji tych błysków: Ja odczytałem taką zapętloną sekwencję: 0115 - sygnal cts 1500 - termistor pochłaniacza od klimatyzacji ( standardowa informacja) 0340...

    Samochody Eksploatacja alterro   07 Kwi 2013 21:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2316
  • Matiz nie jedzie do tyłu - silnik gaśnie po wrzuceniu biegu

    Witam. Mam mega problem! Otóż matiz odpala dobrze, podczas gwałtownego wciskania gazu zapala się kontrolka check. Wolne obroty niekiedy falują ale najgorsze to jest to,że puszczając sprzęgło na biegu wstecznym auto gaśnie, zapala się check, nie słychać pracy pompy paliwowej? Ciężko uwierzyć ale...

    Samochody Elektryka i elektronika krzycho124   29 Sty 2010 13:03 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4232
  • Daewoo Matiz - problem z uruchomieniem samochodu

    Mam problem. W Matizie rozładował mi się doszczętnie akumulator. Po podładowaniu nie świeci kontrolka immobilizera oraz nie włącza się kontrolka check eng... Rozrusznik kręci ale nie można odpalić silnika. Po przekręceniu kluczyka słychać jednak pompę czyli chyba działa. Proszę, napiszcie co może...

    Samochody Elektryka i elektronika sp2cqf   06 Maj 2009 11:12 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 10210
  • matiz przerywa na maksymalnych obrotach - zabezpieczenie ?

    Matiz 99 rok przerywa na maksymalnych obrotach. Przerywanie nie jest przypadkowe tylko cykliczne... Przy otwarciu przepustnicy na Max (auto na luzie) silnik wkręca sie na maks obroty po czym cyklicznie przerywa ... - ciągnie - nie ciągnie. Czy możliwe jest to ze Matiz ma zabezpieczenie przed zbyt...

    Samochody Elektryka i elektronika Sławuś   28 Sie 2005 17:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3632
  • daewoo matiz 0,8 - przerywa i swieci check engine

    No, prawda taka jest, że przy 14letnim aucie tej klasy wszystko zdarzyć się może. Z drugiej strony części używanych z rozbitych Matizów powinno być sporo na rynku. Tu mi się przypomniało coś śmiesznego z czasów, jak pracowałem w Assistance. Na migającą kontrolkę elektroniki Matiza mówiliśmy: "CHANGE...

    Samochody Początkujący gieniapierda   26 Sie 2014 15:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1902
  • MATIZ nie pali nie można uruchomić

    Witam wszystkich mam taki problem, a mianowicie: MATIZ (72tyś.km) z w sobotę jeszcze jeździł pięknie, aż nagle na skrzyżowaniu zgasł, przy dodaniu gazu i nie chciał odpalić. Zepchnięty ze skrzyżowania po około 20min. zapalił i jeździł całkowicie normalnie. Odstawiony w sobotę jak gdyby nigdy nic dziś...

    Samochody Elektryka i elektronika Krystian_K   27 Wrz 2007 17:04 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 25067
  • DAEWOO MATIZ

    mam mały problem z matizem. mam przejechane 104tyś przy 90 wymienialem ukł DAC. a teraz zaczęła mi świecić kontrolka check i nie gaśnie. przy sprawdzaniu błedów wyszło mi 1500 standard bo nie ma klimy ale 0320 i 0340. i nie wiem co mam zrobic. ? a jechać do serwisu to masakra bo oni nic nie robią a biorą...

    Samochody Elektryka i elektronika kawer10   26 Wrz 2007 11:01 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 16853
  • Matiz nie odpala rok 2002 bez gazu

    Mam kłopot,Matiz nie chce odpalić, wymieniłem kopułke i palec ,wykasowałem błedy . Jak mechanik to robił to powiedział że to może być przyczyna czujnika optycznego i go tylko przejrzał mówiąc że to jest ta przyczyna ale nie wymieniał go na nowego tylko przeczyścił i przez kilka dni było ok i znów to...

    Samochody Elektryka i elektronika marek1977   02 Wrz 2008 23:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2253
  • Daewoo Matiz - Słaby przerywa

    Witam. Matiz kopcił z tłumika postanowiłem wymienić pierścienie oraz przy okazji wymieniłem panewki. Złożyłem silnik ustawiłem rozrząd idealnie na znaki chodzi nie kopci wchodzi na obroty ale jest słaby i potrafi przerywać szarpać co to może być od czasu do czasu zapala sie kontrolka check i mocniej...

    Samochody Początkujący robokop   04 Sie 2012 20:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2654
  • matiz - Daewoo Matiz zgasł i nie odpala

    Witam, jadę spokojnie w korku,ja mu w gaz(delikatnie,oczywiście),a on mi zgasł i za nic nie chciał odpalić.Do domu wróciłem na "sznurku". Pompa paliwa działa prawidłowo-paliwo dochodzi do wtryskiwaczy z dobrym ciśnieniem. Wszystkie trzy świece suche. Brak iskry z cewki WN-dochodzi 12V ale drugi przewód,sterujący,nie podaje...

    Samochody Mechanika norwil   01 Lis 2012 14:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 7659
  • Matiz - nagle gaśnie w trakcie jazdy

    Witam. Od jakiegoś czasu mam taki problem, że Matiz gaśnie mi w trakcie jazdy, wcześniej zapala się kontrolka check. Rok temu mi się tak już kilka razy stało, ale potem odpalał i normalnie jeździł. Niestety ostatnio powtarza się to praktycznie codziennie. Wymieniłem przewody i świece na nowe i nic nie...

    Samochody Początkujący melodyjnydeath   03 Kwi 2013 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3096
  • Matiz - nie odpala,nie słychac pompki

    witam,matiz nie chce odpalic po zgaszeniu,brak iskry na świecach ,nie słychac pompki paliwowej,nie zapala sie kontrolka check po przekręceniu zapłonu

    Samochody Początkujący sandamiano   03 Lut 2015 18:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 408
  • daewoo matiz - samochód gaśnie

    witam wszystkich mam taki problem samochód matiz 1999 rok podczas jazdy gaśnie nie raz na wzniesieniu jak czekam na przejazd zapala mi się i gaśnie kontrolka Check byłem na kompie wyświetlił mi błąd sondy lambdy oraz czujnik klimatyzacji jak ja nie mam klimy proszę powiedzieć co mam zrobić czy to że...

    Samochody Początkujący jogi7066   20 Lut 2015 12:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 777
  • Daewoo Matiz check engine.

    Wymieniałem chłodnice zapomniałem podłączyć czujnik w filtrze odpaliłem zaczeła sie palić kontrolka check na stale. Po podłączeniu czujnika lampka zgasła ale czasami się zapala. Co mogło się stać i czy można to wykasować bez fejsa(zdjecie klemy z akumulatora nie pomogło).

    Samochody Elektryka i elektronika noiro   12 Sie 2006 16:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2513
  • Matiz lampka check. Czy to nie jest awaria sterownika?

    No i sprawa się wyjaśniła ,brak lub niepełne napięcie na pinie 24 sterownika spowodowane ............ zardzewiałym przekażnikiem odcięcia zapłonu autoalarm langeford, przy braku napięcia kontrolka check się nie zaświeca a przy napięciu niepełnym zaczyna właśnie w ten sposób wariować :D

    Samochody Elektryka i elektronika lgy1   27 Cze 2006 21:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3381
  • matiz kody 1500 i 0340-jak usunąc z pamięci? co z kodem0340?

    WIecej na ten temat znajdziesz na matiz.autokacik.pl W tym jak odczytywac bledy.Liczy sie migniecia kontrolki check

    Samochody Elektryka i elektronika VIOLATOR-DM   03 Cze 2008 22:02 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 15725
  • Daewoo Matiz - Zapalający się check engine

    Ponownie wracam do mojego problemu:( Okazało się że termostat był uszkodzony i został wymieniony na nowy i działa prawidłowo. Niestety nie było to przyczyną zapalającej się kontrolki check engine. Co mógł bym jeszcze sprawdzić? Zauważyłem że kontrolka zapala się często gdy wskazówka osiąga pierwszą kreskę....

    Samochody Początkujący max_117   07 Maj 2014 20:51 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3087
  • Matiz złącze diagnostyczne

    Do złącza diagnostycznego mam wpiąć kontrolkę,czy patrzeć na kontrolkę "CHECK".

    Samochody Elektryka i elektronika Czeslaw10   12 Lis 2005 16:02 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5086
  • Matiz gaśnie podczas jazdy

    Moj Matiz zapala prawie bez problemow, czsem tylko pochodzi 20 s i zgasnie trzeba uruchomic go wtedy na "dwa razy". W momencie osiagniecia normalnej temperatury pracy zaczynaja sie problemy, przerywa kilkanascie razy w krotkim odstepie czasu zas potem moge jezdzic caly dzien bez problemu. Swiece i przewody...

    Samochody Elektryka i elektronika super_kurczak   18 Maj 2009 23:16 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 13474
  • MATIZ-gaśnie na benzynie, na LPG OK

    Witam. Mam mały kłopot z moim Matizem benzyna/LPG, a mianowicie: ostatnio wjechałem w głęboką dziurę w jezdni i samochód po prostu przestał jechać. Silnik pracował na wolnych obrotach OK, natomiast przy zwiększeniu obrotów - gasł. Oczywiście zapaliła się kontrolka "CHECK". To wszystko miało miejsce przy...

    Samochody Elektryka i elektronika Krystian_K   29 Gru 2006 20:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3077
  • Matiz i duże obroty biegu jałowego

    Warto też spróbować "zaprogramować" obroty biegu jałowego. Trzeba przekręcić kluczyk w stacyjce (bez rozruchu) tak żeby zaświeciła się kontrolka "check". Odczekać 10 sekund i wyłączyć stacyjkę. Znowu przekręcić kluczyk i na moment zakręcić rozrusznikiem (bez odpalenia - jak odpali nic nie szkodzi). Wyłączyć...

    Samochody Elektryka i elektronika jedrek25m   18 Mar 2012 21:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 24060
  • Matiz Seryjny alarm (montaż / demontaż / dezaktywacja)

    Witam. Dziś pojechałem do sklepu,zamknąłem Miecia i odchodzę od niego a tu sie włączył alarm. Próbowałem wyłączyć ale echo - zero reakcji. Zmieniłam baterie w pilocie i zaś echo. Odłączyłem akumulator na trochę żeby się wszystko zresetowało lecz to nie pomogło. Alarm seryjnie montowany przez Daewoo....

    Samochody Zabezpieczenia WITEK1952   08 Maj 2007 21:24 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 6894
  • Matiz - problem z niskimi obrotami po zagrzaniu sie silnika

    Witam !! Posiadam samochód Daewoo Matiz, z roku 2000. Gdy silnik się zagrzeje ( po przejechaniu ok 10 km) , to silnik faluje na wolnych obrotach , raz za jakiś czas przygasa i znowu normuje obroty jednocześnie oświeca się na sekundę kontrolka check , i tak w kółko. zdarza się że na niskich obrotach...

    Samochody Początkujący bobuss   29 Kwi 2009 12:39 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6316
  • Matiz 2002 problem z zapalaniem

    Witam.Mam prośbę aby ktoś mi wytłumaczył i wskazał gdzie znajduje się czujnik optyczny i jak wygląda.Rozkręciłem cały aparat zapłonowy,ale oprócz elementu ze szczeliną , tarczą z otworami i palcem niczego nie znalazłem.Problem jest w tym,że zimny silnik zapala ale jak już jest ciepły to muszę kilka razy...

    Samochody Elektryka i elektronika Daniel_T   02 Mar 2009 13:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1426
  • Kontrolka check matiz, nie odpala od razu, akumulator?

    Witam,bylo wszystko ok w moim matizie do dzisiejszych mrozow po -14 stopni .No i rano odpalilem auto i zaczolem skrobac szyby i po skonczeniu wsiadlem do auta i zobaczylem zapalona kontrolke check ale przygazowalem i zgasla.Dojechalem do pracy 2km,zgasilem go po chwili probowalem go zapalic i nie darady...

    Samochody Elektryka i elektronika emeryt2   19 Gru 2009 08:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3640
  • Daewoo Matiz po rozgrzaniu nie pali na jeden cylinder

    W tamtym roku padł mi czujnik optyczny. Od nowości był Mando, teraz od 8 miesięcy jest Dac. Na zimnym silniku było OK, jak się silnik rozgrzał, to zaczynał nierówno pracować /może rzeczywiście tak jakby gubił 1 cylinder/, zapalała soie kontrolka CHECK i gasła. Po podpięciu kompa wyrzucał sławetny błąd...

    Samochody Elektryka i elektronika kbigos   06 Mar 2010 12:01 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4768
  • Deawoo Matiz 2001 szarpie podczas jazdy jak się rozgrzeje.

    Rzeczywiście zapala się wtedy lampka kontrolki CHECK. Ale czy odczytanie kodów podanych w odpowiedzi może odbyć się poza stacją diagnostyczną i podłączeniem do komputera???

    Samochody Początkujący kbigos   04 Mar 2011 18:15 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 9592
  • Daewoo Matiz - Nie odpala

    Kontrolka Check gaśnie po kilku sekundach. Kompresja zmierzona w granicy 10 atm. Paliwo zlane i wymienione na nowe. Pompka paliwa pracuje poprawnie wylewaliśmy nią całe paliwo z baku. Raz na 10 prób odpalenia coś tam strzeliło, parsknęło i tyle. Iskra na wyjściu cewki jest bardzo dobra.

    Samochody Elektryka i elektronika zonkil   03 Sty 2012 13:11 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 12467
  • brak iskry za cewką w Daewoo Matizie z instalacja lpg

    Doprecyzuje swoją sytuacje z wymianą immobilizera: pomimo prawidłowej procedury uruchamiania silnika i wskazań kontrolek check i immo nie można było uruchomić silnika.

    Samochody Początkujący kidu22   16 Cze 2012 14:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2297
  • Matiz - Błąd 0110 - czujnik MAT

    Witam. Pojawił mi się ten błąd sygnalizowany przez kontrolkę "CHECK ENGINE". Sam czujnik sprawdziłem i pokazuje ok. 1,7kOhm przy temp ok. 16-18 stopni. Ale sama usterka jest dość dziwna , stąd poniżej zamieszczam moje pytania: 1. Jaka jest znamionowa wartość termistora NTC w czujniku MAT...

    Samochody Elektryka i elektronika ociz   29 Paź 2012 18:39 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 5706
  • Matiz, "fabryczny" alarm - dezaktywacja, odłączenie deinstalacja

    I jeszcze taki "objaw". Nie wiem czy to istotne. W nocy po około pięciu godzinach parkowania na mrozie kiedy nie mogłem odpalić rozłączyłem akumulator na klemie minusowej - czyli tej bliżej odgrody kabiny. Kiedy odłączałem tam przewód aku. miałem wrażenie ze ta okolica jest cieplejsza. Niewiele, ale...

    Samochody Zabezpieczenia norbert.s.   04 Sty 2016 19:44 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1392
  • Matiz - czasami ładuje, czasami nie.

    Akumulator ma ok. dwóch lat. Po naładowaniu trzyma napięcie ok. 12.6V. Samochód odpala i jedzie, ale po uruchomieniu silnika napięcie ma tendencje spadkowe do ok. 11,6-11,8V. Wczoraj wymieniłam alternator na nowy (ze sklepu), w którym jest wbudowany regulator napięcia( typ mando do matiza). Przy starym...

    Samochody Początkujący nelcia13   30 Cze 2010 13:14 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 8391
  • [Matiz] silnik przerywa szarpiąc podczas jazdy

    Mam podobny problem. Też w moim Matizie zapala się check podczas jazdy i gaśnie, mało tego na wolnych obrotach to samo, czyli stoję na światłach nagle szarpnie autem, zapali się kontrolka i z gazu przełączy się na benzynę. Błąd jaki pokazuje na komputerze wskazuje na moduł optyczny, ale elektryk wymienił...

    Samochody Mechanika ponury_brunon   28 Cze 2011 18:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 14157
  • daewo matiz pals się cały czas światła postojowe, co robić

    Sprawdź przełącznik. A z kontrolką check musisz auto podłączyć pod komputer bo może być kilka przyczyn.

    Samochody Początkujący piotr090   24 Cze 2010 20:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1348
  • Matiz-brak iskry,napięcia pompy paliwa

    Witam,Jak w temacie problem dotyczy Daewoo Matiza 2001 r. W poniedziałek wróciłem z pracy i wszystko było ok. Rano samochód już nie odpalił.Sprawdziłem iskrę-brak. nie jest to wina kopułki,bo sprawdziłem również iskrę prosto z cewki. Niema również napięcia na pompie paliwa,nie załącza się przekaźnik...

    Samochody Początkujący Junior88   07 Paź 2013 09:12 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3669
  • matiz szarpanie na wolnych obrotach

    Witam, wiem że temat był już nie jeden raz, ale nie znalazłem dobrego rozwiązania problemu. :( Matiz(benzyna) przy ruszaniu na jedynce na zimnym silniku zachowuje się dobrze natomiast po zmianie na drugi bieg i dodaniu gazu zaczyna szarpać, gdy mu się wciśnie gaz do dechy to jest lepiej, tak jakby...

    Samochody Początkujący jawiczka   19 Lut 2016 21:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2415
  • Jak zasymulować działanie czujnika spalania stukowego?

    W moim Matizie miałem wymieniony silnik. "Nowy" silnik nie miał, według słów majstra, zainstalowanego czujnika spalania stukowgo i brak było w nim miejsca do montażu czujnika. Skutkiem czego przewód normalnie podłączony do czujnika "wisi" w powietrzu nigdzie nie podłączony. Skutkuje to zapalaniem, po...

    Samochody Elektryka i elektronika Doktorr   01 Lip 2007 06:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1290
  • Matiz po wymianie silnika.

    Byłem szczęśliwym posiadaczem Matiza przez kilak lat. Skutkiem mojego zaniedbania doszło do awarii silnika. Kupiłem inny silnik i "domowym sposobem" dokonałem wymiany. Majster, który go wymieniał mówi, że niemożliwym byłoby pomylenie się z podłączaniem przewodów do wymienionego silnika. Wtyczki, długość...

    Samochody Elektryka i elektronika spoli   28 Paź 2006 11:54 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6149
  • Del Sol d16z6 nie odpala nie słychać pompy i świeci się check przekaźnik?

    Sory za pomyłkę, źle doczytałem, przecież kontrolka sie świeci. Podobnie miałem w Daewoo matizie u kolegi. Czujnik od temp. przestał działać i silnik tak się grzał, że auto sie wyłączało. Nie miałem akurat żadnego miernika, żeby sprzawdzić czy to przekaźnik jest zepsuty od wentylatora czy może może...

    Samochody Elektryka i elektronika radeklwh   08 Lip 2011 16:09 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2739
  • Matiz na gazie muł na benzynie OK

    Jak w tytule na benzynie jest OK a na gazie muł. Na zimnym silniku działa ok na gazie i benzynie. Po przejechaniu kilku km zapala się Check engine i na gazie dostaje dużego muła a na benzynie jest ok. Po zatrzymaniu i zgaszeniu silnika na kilka sekund zapalam i wtedy działa ok tzn. lampka gaśnie ale...

    Samochody Elektryka i elektronika chmiel28   10 Paź 2006 19:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2706
  • matiz nie pali check sie nie świeci i nie działa pompa

    Dzięki bezpiecznik się spalił kontrolka działa i pompa też,ale przyczyną niepalenia okazał się aparat zapłonowy a dokładnie moduł optyczny

    Samochody Elektryka i elektronika jaskr   16 Lut 2007 22:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3939
  • Daewoo leganza

    Witam . Silnik ma problemy ze stabilizacja obrotów trzyma raz 1000 raz 1500 . Co jakiś czas zapala sie kontrolka Check . Zczytałem błędy i wyszedł jeden kod 1 1 0 0 . Z tego co wyczytałem leganza 2.0 powinna mieć 2 cyfrowe kody . Jak to jest ?? W daewoo matiz kod ten oznacza uszkodzenie układu paliwowo...

    Samochody Elektryka i elektronika 1078231   24 Gru 2009 09:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2957
  • Matiz nie włacza się wentylator

    Witam A u mnie jest jeszcze inaczej z tą kontrolką CHECK. Wiadomo że przed uruchomieniem silnika wiadomo pali się ta kontrolka i gaśnie,kilka razy zdarzyło się że po uruchomieniu silnika zapaliła się ta kontrolka skutkiem czego samochód przestał pracować. Czego może to być wina? Proszę o pomoc.

    Samochody Elektryka i elektronika Pawel wawa   02 Mar 2009 21:56 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 16400
  • silnik matiza zarywa po wymianie swiec

    witam. dzisiaj wymieniłem w matizie świece, przewody WN, kopułkę i palec (oraz olej z filtrem i filtr powietrza); po paru godzinach podaczas jazdy do pracy zaczęła się co jakiś czas włączać kontrolka napięcia (taka pomarańczowa z napisem check) i wtedy silnik wyraźnie zarywa. głównie dzieje się tak przy...

    Samochody Mechanika dafifik   16 Gru 2008 22:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1746
  • Deawoo Matiz kontrolka check engine

    Witam. Mam problem ze swoim matizem. Zapala normalnie, chodzi na biegu jałowym ok, następnie po wciśnięciu pedału gazu zapala się kontrolka check engine i silnik gaśnie. Po sprawdzeniu kodów błędów wyskakuje 0105 i 0130, czy ktoś miał taki przypadek ,błędy sondy lambda. Proszę o pomoc

    Samochody Elektryka i elektronika lukiex   22 Sie 2010 08:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5087
  • MATIZ VAN 0.8 Problem z akumulatorem, kontrolka CHECK

    Witam! Matiz VAN 0.8 pewnego dnia podczas gdy silnik działał zaświecił lekko kontrolkę akumulatora. Gdyby nie wieczór to pewnie bym tego nie zauważył. Wróciłem do domu i auto poszło spać. Na drugi dzień auto zapaliło za drugim razem i pojechało (ok 4km) Podczas jazdy świeciła kontrolka akumulatora...

    Samochody Początkujący jacksoft   21 Wrz 2010 19:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4007
  • Matiz 0.8 2001 rok problem z zapłonem.

    iskra sobie skacze cały czas kontrolka immo gaśnie. Więc chyba nic nie pozostaje jak tylko próbować podmienić aparat bo nie mam pomysłów co by innego mogło być co by można było sprawdzić hmm. A mam jeszcze takie małe pytanie kiedy komputer wywala błąd czujnika opto? bo wczoraj z ciekawości go odpiołem...

    Samochody Elektryka i elektronika tysiak1988   14 Lut 2011 15:04 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4407
  • matiz kontrolka układu elektrycznego silnika

    Witam Mam problem z kontrolką check w Matizie. Zapala się podczas jazdy tylko wtedy gdy mam włączone naraz reflektory i nawiew. muszę się wtedy zatrzymać zgasić auto i ponownie zapalić. po tym jak stojąc na światłach skrzyżowania chciałam zrestarować auto nie mogłam już zapalić i udałam się z tym...

    Samochody Elektryka i elektronika tysiak1988   15 Lut 2011 09:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4053
  • MATIZ - KONTROLKA CHECK ENGINE

    Wiem, że te temat był wałkowany wiele razy, ale w moim samochodzie ( '00.) zaczął pojawiać się błąd check engine. Kontrolka check zapala się niemal zawsze w czasie jazdy gdy utrzymywane są podwyższone obroty silnika. W ubiegłym tygodniu samochód był u mechanika w serwisie, wymieniono mu całą obwodówkę...

    Samochody Eksploatacja serwisantscani1   29 Maj 2013 22:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2523
  • Daewoo Matiz i świecąca kontrolka "check"

    Witam. W moim matizie świeci mi kontrolka "check". Jak sprawdzić jaki błąd wyskakuje? Auto normalnie zapala i jeździ. Nie potrafię znaleźć tych pinów do połączenia żeby odczytać błąd? Nie wiem, gdzie się znajdują. Proszę o pomoc.

    Samochody Początkujący tomasz8866   03 Mar 2012 16:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 10897
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty