kontrolka woda fabia

Znaleziono około 18 wyników dla: kontrolka woda fabia
  • Skoda Fabia I wspomagnie kierownicy po raz kolejny

    Witam, Na wstępie na piszę, że przejrzałem wszystkie posty na elektrodzie i chyba połowę internetu. A wiec przypadek to Skoda Fabia 2001r. 1.4 noPb z elektrycznym wspomaganiem kierownicy - chyba tylko takie występuje w Fabii I gen. Kilka dni temu podczas manewrów na ciasnym parkingu zgasł...

    Samochody Elektryka i elektronika 1078231   21 Kwi 2011 23:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7777
  • Skoda Fabia 1,4 MPI 2001 r zapalające się kontrolki

    napewno masz Fabie ktora juz ma troche lat,a czestą przyczyną talich usterek jest zgnita instalacja pod filtrem powietrza. musisz go wyjac i rozciąć otuline wiązki inatalacji ktora idzie pod filtrem powietrza,a przewoby będą wygladał odpazone od wody. jeden nadtni i zobaczysz że już są mkocno skorodowane.a...

    Samochody Początkujący seba24   04 Cze 2009 23:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 7314
  • Fabia 1.2 12 V 2003 - Silnik gaśnie po wymianie zbiornika wyrównawczego

    Witam Korek mam ze starego zbiorniczka ( pasuje idealnie) Poprzedni zbiorniczek włączał ( tak sądzę ,bo poprzednich informacjach mam już wątpliwości) mi kontrolkę pompy ( ma dużo osadu wewnątrz , coś jak wapień w czajniku po zagotowaniu wody) . Raz go wyczyściłem ( napewno nie dokładnie) i było...

    Samochody Początkujący rafcioml   09 Cze 2014 14:14 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1248
  • schema elektrycznego wspomagania

    ok. już znalazłem moją usterkę. Wyjąłem pompę wysuszyłem porządnie suszarką gniazdo od zasilania , przeczyściłem styki benzyną i działa. Nawet kontrolka sama zgasła a wspomaganie chodzi jak masło. Zauważyłem też, że jeden drucik w gnieździe od zasilania (tego mniejszego) był skrzywiony i nie podłączony....

    Samochody Elektryka i elektronika maja777   05 Lis 2009 01:13 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 41440
  • Wspomaganie SKODA FABIA. Auto gubi niskie obroty i czasami gaśnie.

    ok. już znalazłem moją usterkę. Wyjąłem pompę wysuszyłem porządnie suszarką gniazdo od zasilania , przeczyściłem styki benzyną i działa. Nawet kontrolka sama zgasła a wspomaganie chodzi jak masło. Zauważyłem też, że jeden drucik w gnieździe od zasilania (tego mniejszego) był skrzywiony i nie podłączony....

    Samochody Elektryka i elektronika ma16   21 Paź 2012 09:48 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 23751
  • Fabia 1,2 12V 2005 - Kontrolka braku ładowania i lawina usterek

    ) Czy wilgoć, tzn deszcze, kałuże itp mogły coś namieszać w okablowaniu, wiązkach instalacji? Mogły i to bardzo. Wadą fabryczną fabii była gnijąca wiązka w okolicy podszybia z powodu wody zbierającej się pod folią owijającą wiązkę. Serwis w czasie przeglądów gwarancyjnych częściowo usuwał folię aby...

    Samochody Elektryka i elektronika Thakma   04 Gru 2013 14:41 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3090
  • Nie przelacza na LPG Fabia 1.4MPi BRC + Bingo

    Widzę, że trafiłem na kilka osób lepiej zorientowanych i podłączam się do tematu. Mam podobny problem !!! Autko to Peugeot 206XS/1.6/8V/1998r/LPG. używam instalki II Generacji od 2 lat, komp gazowy to Bingo-S. instalacja Zavoli, osprzęt Tomasotti. od pewnego czasu jadąc na gazie, nagle...

    Samochody Elektryka i elektronika LUCOM   05 Gru 2004 11:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3813
  • Skoda Fabia 1.4 Kombi (czy to zwarcie w elekt.?)

    Te fabiany maja wade fabryczna. Gnija wiazki elektryczne w komorze silnika ktora laczy sie z kabina i zapalaja sie czasem kontrolki od wspomagania itp. Problem w tym ze plyn z spryskiwaczy sie na wiazke dostaje i woda

    Samochody Elektryka i elektronika cobraa   10 Lut 2006 20:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2085
  • Fabia i zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego

    noi jestem po robocie demontaż zbiorniczka 1o minut sklanka rozpiszczalnika nitro nalane do pojemniczka przy zatkanych króćcach mocne potrzasanie w pozycji takiej by plukać widoczne przez scianki dwie elektrody plukania w bierzacej wodzie montaz na powrót 5minut calosc kolo 20-30 minut i denerwujaca...

    Samochody Elektryka i elektronika jan_man   06 Kwi 2008 09:07 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 14543
  • Fabia 1,4/44KW kontrolka ciśnienia oleju

    Zarzekała się żaba wody.

    Samochody Elektryka i elektronika polipropylen   10 Cze 2009 11:43 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 9622
  • Awaria wspomagania Skoda Fabia 1.4 MPi 02r Firmy: KOYO

    Nie dawno w deszczową noc nastąpiła awaria wspomagania. Zaświeciła się kontrolka wspom. kier. i przy kolejnych uruchamianiach auta nie gasła. Czytając inne fora wykluczyłem oczywiste usterki: 1. Czujnik skrętu dobry, sprawdzony u fachowca na komputerze. 2. Jest błąd w komputerze samochodu o niedziałającym...

    Samochody Początkujący maja777   27 Lis 2009 22:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 12960
  • Migająca kontrolka od tem. VW GOLF 3 1.8 gt

    w tym modelu zakladam ze masz silnik 1.8 kod silnka ABS jezeli ktos nieumiejetnie wymienia plyn w ukladzie chlodzenia to sa jaja poniewaz termostat w tym aucie jest bardzo nisko osadzony przy pompie wody i zdarzalo sie tak ze przyjezdzali ludzie co im sie bulgotalo w wezach a wentylator nie wlaczal i...

    Samochody Początkujący kamilo55pl   20 Sty 2010 21:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3531
  • Skoda Fabia 1,4 MPI 2001 rok. Pompa wspomagania

    Witajcie, Mam kilka problemów ze swoją fabianką 1,4 mpi 2001 rok Benzyna/Gaz - może ktoś mi podpowie. Ogółem zaczęło się od problemów z benzyną, na zimnym silniku obroty są ok,natomiast na ciepłym tak szaleją że jest problem z jazdą("duży problem" często silnik gaśnie)wymieniona sonda lambda(nie...

    Samochody Początkujący psiutek85   17 Sty 2011 16:26 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 27245
  • Podczas jazdy zapala się kontrolka cisnienia oleju. (Fabia 1.9 SDI)

    hej najprawdopodobniej będzie troszkę za mało płynu chłodniczego.. u mnie było to samo. Wlewasz płynu G12+ albo ewentualnie trochę wody destylowanej i na 99% rozwiążesz problem :wink: A co ma płyn chłodniczy do ciśnienia oleju ??? Ta kontrolka nie informuje tylko i wyłącznie o ciśnieniu oleju ale...

    Samochody Mechanika enauto   09 Lis 2012 21:11 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 14598
  • Skoda Fabia 1.4 MPI/AZE/2001/Licznik świeci jak choinka/świecące kontrolki

    Pisałem wcześniej, do sprawdzenia błędy w: -zestaw wskaźników (słowo adresowe 17) -interfejs diagnozy szyny danych (słowo adresowe 19) Na moje oko sieje zakłóceniami w sieci CAN pompa wspomagania (być może woda w niej, częste). Jeżeli w 19 będzie błąd "komputer pomocy w kierowaniu J500-brak komunikacji"...

    Samochody Elektryka i elektronika 1078231   25 Maj 2012 21:42 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7085
  • Fabia I 1,4 2003 - wyciek płynu chłodniczego

    Ciężko mi dojść gdzie cieknie. Nie mam kanału a od góry nie widać miejsca wycieku. Ktoś mi podpowiedział, że kontrolka się mogła zapalić od zbyt niskiego poziomu płynu a nie przegrzania? Czy to może być prawdą? Mógłbym zalać układ wodą na czas dojazdu do mechanika?

    Samochody Początkujący lod123   20 Lis 2014 14:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 819
  • skoda fabia 2002 1.4mpi - układ wspomaga, pokazujące się kontrolki,rozładowany a

    Problem znany. Trzeba sprawdzić wiązkę na lewej podłużnicy. Zgniła od wody.

    Samochody Początkujący T5   15 Mar 2015 10:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 537
  • Regulacja Bingo S w Lanosie 1,5 16V

    czas opóźnienia sądy lambda 20 sek (nawet do60) cut - off na 1500 - 2000 obr bo bedzie strzelał w gaznik zubozenie - pobaw sie 20 do 40 % tak aby nie szarpał emulacja H L - H-nieco wiecej od L ale bez przesady bezwladniśc TPS ok 0,2 V przelaczenienie na gaz 2000 do 2500 narastajaco temp przelaczenia...

    Samochody Elektryka i elektronika Htomas   15 Kwi 2009 06:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 14666
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty