forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



kupi czesci

Znaleziono 1132 wyników na elektroda.pl: kupi czesci
Podstawowa forma zapytania: kupić częsty
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Jąka karte graficzną kupić pod diablo 3 ?

a jak bardzo bedzie ograniczana? bedzie poporstu wolniejsza czy jeszcze cos? od jakich czesci to zalezy w komputerze? zmiana Ram z 2 na 4 cos da czy to nie ma znaczenia? wolalbym pograc na jakis lepszych warunkach w d3, żeby chodziło bez problemu na ciut lepszych warunkach graficznie, nie chce miec...
Komputery Co kupić? :: 14 Maj 2013 22:45 :: Anderer92 :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 1716

[Kupię] Nagrywarkę (moze być uszkodzona) DVD-RW najlepiej 16x

Mam taką nagrywarkę do sprzedania. Link: z ceną się dogadamy.
Komputery Bazar :: 23 Maj 2013 16:14 :: kajoj6661 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 537

doradzcie co kupić tak do 12 tys>?

grande punto jest ogólnie najbardziej udanym samochodem ze 'stajni" fiata. ma kilka wad (ale który samochod jest bez nich) ale naprawy da się utrzymać w ryzach (tanie czesci, prosta konstrukcja) ale... osobiscie znam kilka innych samochodow ktore są lepsze. nawet nie chodzi o wygląd tylko o czestotlliwość...
Samochody Eksploatacja :: 06 Cze 2013 21:57 :: zeimp :: Odpowiedzi: 62 :: Wyświetleń: 7566

[Kupię] Pamięci SDRAM (min. 256MB) i DDR2 (min. 1GB) do laptopa, dyski 2,5"

bardziej pewnie komus przyda sie na czesci, bo system sie normalnie zainstalował itp lecz piszczy po ok 15 minutach pracy i potrafi sie wyłaczyc, cena jaka mnie interesuje to 40zl
Komputery Bazar :: 21 Cze 2013 13:37 :: Radysh :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1683

POMPA INOX - silnik MHI 1300SS

Spróbuj tutaj: to jest adres firmy zajmującej się w mojej okolicy serwisem pomp m.innymi Inox i omnigena Nowy Sącz, ul. Zielona 13, (18) 442 33 98 Polecam też stronę: tam możesz kupić czesci do INOX MHI
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 01 Cze 2013 10:50 :: dyziowaty1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1314

Jaki kupić piec kondensacyjny /pomoc w wyborze/?

W linkach, zdjecia nie odpowiadaja opisowi, wiec zrob pewnosc ze wezmiesz to co jest w opisie. Poza tym nie potrzebujesz zaworu strefowago 3 drogowego, tylko dwu drogowy (wlot-wylot). Kociol powinien byc podlaczony do sterowania podlogowka, ale to zalezy jak masz podlaczone sterowanie pozostalej...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 14 Paź 2013 21:03 :: rekma12 :: Odpowiedzi: 177 :: Wyświetleń: 24411

Jaki dysk twardy kupić do laptopa Acer Aspire 1650 WLMi

40 GB and above E-IDE hard disk (2.5”, 9.5mm, UltraDMA-100) Więc potrzebujesz dysku PATA - (IDE/ATA100), np. [url=]Seagate ST980815A lub [url=]ta oferta. Wejdź w [url=]tą kategorię i wpisz frazę "PATA" i szukaj czegoś o rozmiarze 2,5" (piszę to bo zdarzają się też 1,8"). Pozdrawiam!
Komputery Co kupić? :: 30 Cze 2013 13:43 :: veder1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1038

Sensor płyty ceramicznej - Gdzie kupić?

A w tme i north.pl sprawdzałeś? [url=]Link [url=]Link
AGD Sprzedam/Kupię :: 24 Lip 2013 21:08 :: 1484866 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 825

HP G62 - ulepszanie laptopa (wymiana czesci)

Jak zapłacisz tyle ile będzie trzeba to prościej kupić wydajniejszego laptopa które nowe za 1200zł będą już szybsze od tego co posiadasz. Choćbyś w swego władował i 1500pln to nie będzie to tak wydajne jak obecne laptopy za niskie pieniądze. Grafikę twój laptop ma na złącze MXM czy lutowaną bo z tego...
Komputery Laptopy Hardware :: 09 Sie 2013 19:38 :: mateusz665154 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1026

Kupię blok wodny chłodzenie wodne.

Kolego, chyba ci się pomyliła cena , bo bloki wodne zaczynają się od 340zł. Po pierwsze o czym piszesz? Po drugie autor wątku niech się sprecyzuje blok wodny do chłodzenia czego? Pod jaki socket/kartę graficzną/chipset? Z jakimi króćcami? itp. itd.
Komputery Bazar :: 28 Sie 2013 01:26 :: _haker_1 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1056

[Kupię] T-CON Y320AB01C2LV0.1 do SONY 32

posiadam takie t-con jak i rowniez inne czesci do sony bravia
TV Bazar :: 26 Sie 2013 09:37 :: back1 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 819

[Kupię]Szukam podstawki sop44

kolego nie szukam calego adaptera tylko bialo czarnej podstawki pod eeprom w obudowie sop44 widocznej na zdjeciu w gornej czesci adapteru
Ogłoszenia Elektronika :: 02 Wrz 2013 15:00 :: pedrooF :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 915

Rozbieranie fiat126p (maluch) na czesci. Czy sie oplaca ?

Aluminium nie będzie aż tak dużo, nie jestem w stanie Ci dokładnie napisać ale około 30 kg, aluminiowa jest tylko obudowa skrzyni, która jest lekka, to przekładnie, olej i reszta ważą dużo więcej. Potem blacha, felgi, trochę miedzi, resztę rzeczy takie jak lampy, szyby itp sprzedaż jakiemuś kolekcjonerowi...
Samochody Eksploatacja :: 06 Wrz 2013 17:01 :: kjk10 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1890

zamiana czesci w komputerze

Procesor sprzedać i kupić Phenoma II X4 955 z drugiej ręki. Kość 512MB wywalić i wstawić drugą 2GB 533MHz. Grafikę sprzedać i kupić używaną HD5770/6770 lub HD6850/GTX460. Zasilacz wystarczy stary.
Komputery Co kupić? :: 21 Wrz 2013 17:09 :: wariato :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 669

[Kupię] mainboard EAX40218403(0) LG 42PG100R

Witam. Tutaj mam za 180zł . Za jaką cenę byś sprzedał.
TV Bazar :: 23 Wrz 2013 08:25 :: marek07 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 786

Pare nowych czesci + sprawdzenie zestawu (PC STACJONARNY)

Nic lepszego niż 3770K nie włożysz. Tą płytę sprzedasz za jakieś 290zł, dorzucisz 70zł i kupisz nową AsRock H87 Fatality i możesz wkładać 4770.
Komputery Co kupić? :: 29 Wrz 2013 22:17 :: Zaja[!] :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1635

Jaką Karte Graficzna Kupić do 350-400zł

Albo zadam takie pytanie jaka grafika do 250-300zł GF lub Radeon by gry działały na srednich/wysokich. Dodano po 1 a ten zasilacz ?
Komputery Co kupić? :: 13 Paź 2013 10:39 :: luki56 :: Odpowiedzi: 125 :: Wyświetleń: 5745

[Kupię] płyta 3139 123 5838.2 WK420.2

TV Bazar :: 28 Paź 2013 21:58 :: bolekdzwo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 378

jaki kupić dobry model rc elektryczny

Witam i polecam . być może naruszam regulamin, ale jest warty zakupu. Jeżeli jest za drogi to jest jeszcze opcja ze szczotkowym, dużo tańsza.
Robotyka Modelarstwo :: 31 Paź 2013 21:51 :: rafal13913 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 6177

C18dd - Gdzie kupić szczotki Milwaukee C18DD

Elektronarzędzia :: 29 Gru 2014 15:58 :: Furions :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1536

Peavey Hisys 2 czy warto kupić?

Peavey to jest amerykanska firma ktora jedna z pierwszych zaczela produkcje w Chinach. Znam bardzo dobrze wyroby tej firmy. Wielu moich kolegow muzykow dalo sie nabrac na ladny wyglad tych wyrobow. Nie polecam nikomu tej firmy. Zaznaczam, ze to jest moje zdanie i licze sie z tym , ze ktos z forumowiczow...
Nagłośnienie :: 27 Lis 2013 19:45 :: Shadowix :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 642

Ford Mondeo Mk4 czy Renault Laguna 3 ? Co kupić ?

kamilooooo99 - przede wszystkim disel i to z przebiegiem 220tys - nie uwierze ze nie trzeba w niego nic wkladac na dzien dobry, a za chwile kolejne rzeczy/czesci sie posypia bo auto nie jest pierwszej swiezosci my41s - nad Avensis II rozmyslalem, ale te auta to rocznikowo pare lat w dół - przez co przebieg...
Samochody Eksploatacja :: 21 Sie 2014 19:39 :: leszcz33 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 7902

Jaki komputer kupić maksymalnie 1000 zł.

Szukam komputera do 1000 zł, sama buda bez monitora klawiatury itd. Nagrywarke mam. Komputer bedzie uzywany do: -Przegladania internetu -Grania w proste gry, simsy 3 np. Zalezy mi na plynnosci. Tylko nowe czesci. Zestaw wraz z obudowa
Komputery Co kupić? :: 07 Gru 2013 18:47 :: Tensai12 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 534

[Kupię] Obudowa matrycy MSI VR610 pilnie potrzebna

Witam, Potrzebuje obudowe matrycy do laptopa MSI VR610x wraz z zawiasami. Slyszalam, ze trudno dostac te czesci ale moze akurat ktos bedzie mial cos takiego do sprzedania albo moze udzielic informacji, gdzie taka obudowe mozna kupic. Bede bardzo wdzieczna za wszelka pomoc. Pozdrawiam serdecznie Renata
Komputery Bazar :: 17 Gru 2013 13:49 :: metal69 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 762

PAB-4-3/400 - Czesci do agregatu PAB-4-3/400

Gdzie mogę kupić części do agregatu PAB-4-3/400 konkretnie chodzi mi o uszczelke pod głowice dane silnika to: typ;PAB43/400 moc:4kW
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 30 Gru 2013 21:44 :: arturavs :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1080

AEG , Herkules wirnik- gdzie mogę kupić?

Serwis AEG milwaukee jest we wrocku - elektroprecycja .pl poszukaj na ich stronie i znajdziesz katalog i ceny czesci czy sie opłaci ? sam musisz sobie na to odp., uzywana wiertarka kosztuje tyle co nowy wirnik do bat 9,6 V mozna kupic pakiet ogniw 8x12 zł czy ta cena ci odpowiada ? taniej to...
Elektronarzędzia :: 01 Sty 2014 17:41 :: Marksrz :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 636

Ocena zestawu do kupienia

Witam, to moj pierwszy temat na tym forum, mam nadzieje ze czegos nie pokrece :) Jestem na kupnie nowego komputera (stary zmarl smiercia naturalna-ze starosci), wygrzebalem zestaw w jednym ze sklepow komputerowych w moim miescie. Z porownan wynika mi ze jest najtaniej (nie sa to jednak jakies istotne...
Komputery Co kupić? :: 21 Lut 2014 15:58 :: jaslawekja :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 483

który samochód kupić renault,volkswagen, seat

za tą cene- bierz samochód w najlepszym stanie technicznym. czesci do wszystkich wymienionych aut są na podobnym poziomie wiec nie bedzie duzej roznicy. co do "marki" - wszystkie samochody mozna zajezdzic wiec dyskutowanie o awaryjnosci w tym przedziale cenowym nie ma sensu. zadbany renault megane bedzie...
Samochody Eksploatacja :: 18 Kwi 2014 19:45 :: ziolek :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 1848

Jaki samochod posiada na ten czas tanie czesci ?

ktorym np jadac 140 - 160 bedzie sie cicho jechalo i bez wiekszego halasu Czyli diesel z 6cio biegową skrzynią i tempomatem... tyle, że jazda z taką prędkością jest mało sensowna, w większości samochodów powyżej 100-120km/h radykalnie wzrasta spalanie, rzędu 30-40% między 100 a 150km/h. Lubisz miękkie...
Samochody Eksploatacja :: 15 Mar 2014 20:48 :: Pectore :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1356

[Kupię] Stabilizator napięcia BA09T

Tu pytałeś? albo
Bazar Elementy elektroniczne :: 22 Mar 2014 14:25 :: olekt2002 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 594

[Kupię] Szybę zewnętrzna lub całe drzwi - piekarnik Amica typ: EBb2.8TtKDpRL

Do niedawna bylam bardzo zadowolona z naszego piekarnika do zabudowy Amica, typ: EBb2.8TtKDpRL. Prosta obsługa, urocza "bombata" szyba, działanie bez zarzutu. Jednak pewnego dnia pod nasza nieobecnosc samoistnie pekla zewnetrzna szyba w drobny mak i po serii telefonow do serwisu okazalo sie, ze 12-letni...
AGD Sprzedam/Kupię :: 03 Kwi 2014 01:31 :: lukearmander :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 768

Jaki komputer kupić za 700 zł ?

«Posiadam sprawne 3 sprawne dyski twarde ale każdy po 20 gb pamieci , a to mi nie odpowiada . Spróbuje jeszcze dzisiaj wstawic zdjecia moich starych czesci bo nie wiem co pisac xD Dodano po 1
Komputery Co kupić? :: 22 Kwi 2014 20:48 :: the_fifth_horseman :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 840

dobranie czesci do komputera

Zobacz pod tym linkiem i pokombinuj czy tą kasę co masz opłaca się ładować czy zakupić gotowca markowego. Kilku moich kolegów zakupiło i są zadowoleni. Jak się jest naiwnym to pewnie, można coś takiego kupić. Składając samem podobny zestaw do tego z linku wydasz 600-650zł
Komputery Co kupić? :: 26 Kwi 2014 18:28 :: fredo110 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 492

Obniżenie kosztów czesci komputera

Witam chcę wymienić cześci w komputerze ułozyłem zestaw tylko trochę drogi i myśle co by zrobić zeby wyszlo taniej bez utraty wydajnosci Karta graficzna:Radeon hd7770 1gb chyba zostanie Procesor :Pentium g4320 i czy by dało rade coś tańszego Pamiec ram 4gb kupię uzywana do 100zl zasialacz jakis jak...
Komputery Co kupić? :: 16 Maj 2014 16:25 :: mario81 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 312

Dotyki, wyświetlacze oraz inne czesci - gdzie kupujecie?

Witam kolegów. Amatorsko zajmuje się naprawą telefonów. Mam pytanie - gdzie kupujecie np. dotyki? Miałem już dwa przypadki że dotyki kupione z Allegro po jakimś czasie zaczęły się zawieszać bądź źle reagowały na dotyk. Na Allegro są same chińskie podróbki a jeśli ktoś pisze że to oryginał to i...
GSM Użytkowy :: 16 Cze 2014 11:16 :: krzywaj :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 447

[Kupię] Części do Einhell BBH 1500 młot

Elektrotechnika Ogłoszenia :: 25 Cze 2014 21:40 :: zadax :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1305

Jakie kupić szczotki do szlifierki Einhell?

Zamów oryginalne.
Elektro Co kupić? :: 28 Cze 2014 08:07 :: scalok :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1497

Jakie czesci do nowego komputera?

- Czy potrzebne ci USB 3.0 i SATA 3? Nie, będzie się uwsteczniał do czasów RS-232 - przecież te porty to standard - Czy potrzebne ci są porty 5.1 dla głośników? Jeśli już to wyjścia - to także standard - Jaki masz monitor (wielkość i rozdzielczość natywna)? Może mieć nawet 14" CRT jeśli...
Komputery Co kupić? :: 05 Lip 2014 19:28 :: lukasz77772 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 858

samsung sp-h03 - bad piksele białe i czarne uszkodzony dmd ? gdzie kupić taki?

Musisz odczytac symbole z tylu matrycy dmd. Niestey musisz rozebrac projektor na czesci pierwsze by wydobyc ta matryce.
Projektory DLP i LCD :: 09 Paź 2014 19:32 :: pittwa :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1419

[Kupię]Oppo BDP 103 czytnik laserowy.

DVD/VCR Bazar :: 15 Sie 2014 18:50 :: raczekkp :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1101

[Kupię] Szukam do pompy wyłącznika typ: KLKDW23.2 lub zamiennika...

Google nie działa? Dodano po 5
Inne Bazar :: 27 Lip 2014 21:15 :: scalok :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 516

Renault Kangoo - opłaca się kupić ?

Witam. Mam od 4 lat Renault Kangoo z silnikiem 1.4 silnik nie do zajeżdżenia jedyne co wymieniałem to sprzegło bo poprzednia wlaścicielka go wykończyła co do dostepnosci czesci to nie wiem nie potrzebowalem takiej wiedzy :) Jedyne co wiem z cześci to ze filtry sa tanie :) Co do spalania z zaladowaną...
Samochody Eksploatacja :: 18 Sie 2014 18:56 :: chojinka :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 627

[Kupię] Szukam szyby zewnętrznej do Mastercook Elegance 3727.91.3A0

To nie jest kuchenka tylko piekarnik do zabudowy. Może tu znajdziesz [url=]north.pl
AGD Sprzedam/Kupię :: 01 Wrz 2014 20:52 :: dregin :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 642

[Kupię] Zasilacz BN44-00161A Samsung 42"

TV Bazar :: 22 Wrz 2014 15:53 :: Golkowis :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 342

[Kupię] Szyba do płyty indukcyjnej Siemens- gdzie kupic ?

Czesc! To nie sa tanie rzeczy najwyrazniej:) Dzieki za linka! Pzdr. Andrzej Dodano po 1 Znalazlem tez za granica ale tez wcale nie wychodzi taniej: W zalaczniku czesci zamienne do plyty. Pzdr A.
AGD Sprzedam/Kupię :: 22 Gru 2014 17:21 :: Filantrop1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1188

[Kupię] kupie melakser zemler 175

Temat zamykam czesci kupilem pozdrawiam
AGD Sprzedam/Kupię :: 08 Paź 2014 21:54 :: dzosef12 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 381

[Kupię] T-con T370HW02 37T04-C02 do Samsung

TV Bazar :: 01 Lis 2014 22:09 :: radekrpisz :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1221

[Kupię] kopiarkę KM bizhub c200

witam. powiedz mi o jakie czesci chodzi.
Drukarki, ksero Bazar :: 11 Lis 2014 17:22 :: versatus :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 525

[Kupię] Płyta Główna 32AV933 MAIN BD REV 1.02

Sprawdź tu: Niedawno u nich brałem.
TV Bazar :: 27 Lis 2014 19:43 :: bogred :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 216

[Kupię] Szukam wtyków/gniazd Nexus TP-101 TJ-101

[url=]Link [url=]Link [url=]Link
Ogłoszenia Elektronika :: 01 Gru 2014 19:10 :: hellfireCC :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 441

Jakiego kupić tiga do 2000zł?

Ja mam sprezarke ustawiona na 6bar a cala instalacja pneumatyczna na 4. nominalnie instalacje sie robi troche wyzej (90psi) ale u mnie wystarcza. sprezarka ma dluzsza zywotnosc, cisnienie szybciej sie dobija. sporadycznie potrzebuje wiecej niz 4bary wiec tak sobie ustawilem i dla mnie to jest ok. gdybym...
Elektro Co kupić? :: 12 Sty 2015 17:40 :: wbzi :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2979

Jaka myjkę ciśnieniową kupić?

Do 5 tyś kupisz Karcher HDS 895s 895 meco lub 995 myjki na długie lata, uda się też kupić jakiegoś kranzla lub ehrle. Znajdzie się też dobry BKF lub protetica nie pakuj się tylko w nilfiska bo kiepsko wykonane ramy koroduję pękają i czesci do naprawy ceny mają z kosmosu. Szukaj myjki z silnikiem 1400...
Inne Co kupić? :: 28 Sie 2015 11:11 :: Rapi21 :: Odpowiedzi: 1187 :: Wyświetleń: 398112

Jaką płytę główną kupić pod ten sprzęt?

Witam, oto czesci, ktore aktualnie posiadam: GeForce GTX 770 DircectCU II OC 2GB IntelCore i5-2500K 3.30 GHz RAM 1x2Gb, 1x4Gb ( w przyszlosci i tak planuje dokupic czworke i miec 8 ). Zasilacz Power Zone 750W. Obecna plyta glowna to Asus P8 H61-M LX R2.0. Mam problemy z komputerem, pomimo dosc...
Komputery Co kupić? :: 03 Sty 2015 00:18 :: dt1 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 276

PS 2 nie czyta żadnych płyt

Jezeli jest zmieniona rezystancja cewek lasera to uszkodzony jest sterownik lasera, bez sprzętu do lutowania nic nie zrobisz. Krecenie potencjometrem nic nie da a tylko "uwalisz" laser Albo sam kupisz czesci (jest tego pelno na pewnym znanym portalu i tam znajdziesz ceny) i wstawisz , albo daj do...
Początkujący Naprawy :: 26 Sty 2015 14:14 :: Majsterkowicz88 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 384

Jakie klucze płasko oczkowe warto kupić w rozsądnej cenie?

Np firma proxxon: A jeśli masz więcej do wydania to BAHCO, BETA: np:
Ogólny Techniczny :: 07 Lut 2015 19:50 :: zdzisiek1979 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 675

[Kupię] Moduł T-Con 31T05-C02 T315HW01 V0

Tutaj mają , w bardzo ,,okazyjnej cenie" -
TV Bazar :: 14 Mar 2015 22:13 :: mery5 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 240

[Kupię] Pasek kreskowy enkodera do drukarki hp

najprosciej i czasem najtaniej kupic druga na czesci , z podobnej epoki i na podobne tusze np 1205,1210,1215 itd lub z drukarki wygladajacej prawie tak samo :D jakbys mial problem z znalezieniem to napisz , cos sie znajdzie na zlomie sprawnego
Drukarki, ksero Bazar :: 27 Mar 2015 21:38 :: 24marcin :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 672

[Kupię] Myphone next tasma audio+glosniczek

Witam poszukuje tasmy do myphone next na ktorej jest gnizdo audio i glosniczek.Moze ktos ma takiego na czesci albo od jakiego telefonu pasuje.
GSM Bazar :: 23 Kwi 2015 20:20 :: amandra :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 393

[Kupię]Ricoh 3045 - uszczelka modułu bębna

Swego czasu dorabiałem obie uszczelki , od bebna i wywoływaczki z samoprzylepnego filcu . Kilka ruchów nożykiem i można było je dociąć pod wymiar . Taśma piankowa tez dobra a ostatnio z braku wszelkich materiałów skorzystałem z "włochatej" czesci rzepa samoprzylepnego. Idealnie pasował ! C.
Drukarki, ksero Bazar :: 23 Kwi 2015 22:07 :: copyman :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 828

Versa 10 + GPRS-T2 z antena GSM brak powiadomienia i czesci funkcji centrali

Czy moge to zrobic sama czy musze kogos do tego wolac Jeśli nie masz tego kabelka to musisz kogoś wołać. Chyba, że chcesz go kupić i sama to zrobić
Systemy Alarmowe :: 19 Maj 2015 12:05 :: bhtom :: Odpowiedzi: 38 :: Wyświetleń: 1755
123 ... 567 ... 171819

Ostatnio szukano: dekoder telewizji kartę sadza piecu zablokowany ekran netgear wgr614v9 pomiar indukcji podajnik ekogroszek karcher pompa wody baza instrukcji panasonic żarówki skodzie fabia alhambra centralnego
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group