lacze

Znaleziono około 3012 wyników dla: lacze
Podstawowa forma zapytania: łączyć
  • Stary skaner HP - jak go uruchomic ?

    jest taka sytuacja, ze gdy podlaczam zasilanie to kontrolka z przodu swieci, ale gdy lacze go z komputerem to gasnie. Skaner lacze z portem drukarki komputera przez kabel co ma z dwoch stron wtyk meski. A co do modelu to z przodu obudowy pisze - HP ScanJet IIp a od spodu - C1790A

    Drukarki, ksero Profesjonalne slawek08   10 Sty 2005 16:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1208
  • Jak ograniczyc dostep do lacza?

    Mamy w sieci LAN 6 kompow i chcialbym ograniczyc dostep do naszego neo jednemu delikwentowi ktory sie z nami nie sklada na lacze, chce po prostu zrobic tak zeby zostal w sieci LAN a zeby nei mogl kozrystac z lacza, lacze udostepniam na routerze PLANET ADE-4000. Please help!

    Sieci, Internet chaotic   09 Sty 2005 14:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1056
  • FBUS/MBUS i Flasher Dejana

    kabelki fbus/mbus to interfejs komunikacyjny do telefonu - fbus to w zasadzie rs232 tylko o innych poziomach napiec - wykozystywane glownie do przesyylania danych takich jak ksiazka tlf lub do wbudowanego modemu, mbus to lacze serwisowe - tez cos w rodzaju rs232 ale jednoprzewodowe i o wiele wolniejsze...

    Początkujący Serwisanci Alana   11 Sty 2005 23:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 537
  • Norton AntiVirus 2005 - baza danych wirusów

    po pierwsze primo :) kondensator - nie mam pojecia - mozliwe ze kiedys moglem miec taki nick :P a po drugie primo: NAV 2005 po pierwszym uruchomieniu po instalacji i uruchomieniu liveupdate wymaga zdaje sie z 3 restartow zanim sciagniesz wszystkie potrzebne aktualizacje. Fakt - tez mam stale lacze...

    Komputery Software Dariusch   28 Sty 2005 16:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2042
  • Jak podlaczyc 2 LANy do jednego PC ?

    Witam sedrecznie. Mam pytanie jak w temacie, a mianowicie mam dwa lacza LAN oba 128/128kB/s Czy jest mozliwe podlaczenie obu do jednego pc z win xp tak aby korzystal z obu jednoczesnie? Tzn. tak zeby przyspieszyc sobie lacze:) Slyszalem ze cos takiego da sie wykonac ale niemam pojecia jak.. Jakis...

    Komputery Software izzy   01 Lut 2005 16:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 624
  • Telefonowanie z Internetu na stacjonarny.

    Lacze powinno zapewnic Ci staly transfer w granicach ok 9 kb/s, tyle przynajmniej mi Skype zatyka lacze podczas rozmowy.

    Komputery Software wielkirybak   07 Lut 2005 14:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2564
  • RS232- i sygnaly kontrolne??

    Witam Wszystkich serdecznie i z gory przepraszam ze pisze post jeden pod drugim! Mam problem bo nie wiem jak zabrac sie do napisania programiku ( w C najlepiej KEIL) do asynchronicznej transmisji ( 19200 bps dla kwarcu 11.0952 MHz) ciagu jakis znakow(np zadanych stanem jednego portow uC) do PC (Hiperterminal).I...

    Mikrokontrolery Ogólne macias21   08 Lut 2005 15:04 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3460
  • Jak skutecznie walczyć z konkurencją WiFi

    No nie wiem czy z takim zyskiem, bo kwota nie jest zbyt duża, ale nie mam innego wyjścia, ale jestem w stanie włożyć jakąś ilość gotówki żeby klienci nie byli zadowoleni z ich nowych usług. a to to jest bardzo proste WYKUP lepsze lacze od ISP wieksze lacze=szybszy internet dla usera koncowego jak zaoferujesz...

    Sieci, Internet mody22   23 Lut 2005 13:17 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2521
  • Router i 1 komputer. Konfiguracja dla niepodłączonych komputerów.

    mieszkam z dwoma kumplami nie maja jeszcze kopmuperow mam stale lacze ze stalym IP, mam zamiar kupic router i pytanie moje takie: czy moge podlaczyc na razie jeden komputer do routera? i moge skonfigurowac lacze dla dwoch pozostalych komputerow w czasie gdy nie sa one jeszcze podlaczone?

    Sieci, Internet carsen   21 Mar 2005 19:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 633
  • Jak skonfigurowac modem GPRS pod WinXP ??

    Chcialem sie dowiedziec jak skonfigurowac lacze do neta spod winXP za pomoca komorki , mam aparat siemens CX65 i lacze sie z kompem po IRdzie ?? Chce zeby tel pracowal jako modem GPRS

    GSM Serwis vilhelmoss   13 Lis 2005 20:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 738
  • SONY DVD POMOCY

    Wiec tak jak pisalem, niech to bedzie przy okazji informacja dla innych ktorzy maja podobny problem. W tego typu DVD (chodzi tutaj o sony) kod regionu zmienia sie albo pilotem serwisowym (w serwisie) albo laptopem (lub palmtopem) ktory posiada lacze podczerwieni IRDA. W necie sa programy (a w zasadzie...

    DVD/VCR/Kamery Serwis gabik001   01 Maj 2005 14:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 990
  • Problem z eMule na łączu radiowym...

    Witam. Mam problem tego typu. Posiadam lacze radiowe od uslugodawcy i z jaego posrednictwem lacze sie z internetem. Karta radiowa jest zainstalowana na komputerze stacjonarnym. W tym tez komputerze zamontowalem karte LAN i za jej posrednictwem ma tez internet komputer drugi (u mnie jest to laptop). Sprawa...

    Komputery Software prochuletsgetfru   14 Cze 2005 21:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 576
  • idea<pop> + n6600 + jadugadu?

    Co myslicie o tym komunikatorze <jadugadu>? niby w idei za lacze gprs <50kb/25gr> ale wrzera mi niesamowicie duzo choc lacze sie przez "internet idea gprs" ktos orjetuje sie jak to z tymi polaczeniami jest? a moze jakis lepszy komunikator?tanszy? pozdr

    GSM Serwis chemik_16   17 Cze 2005 11:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 510
  • Wirtualny, prywatny i darmowy ISP??

    Mam taki pomysl. Zalozmy, ze mam plan darmowe wieczory i weekendy w tp, jest sobota, czyli lokalne i zamiejscowe sa za darmo, mam w komputerze zainstalowany modem v90, dzwonie ze swojego modemu na modem kolegi (za darmo), ktory przy okazji ma stale lacze, nasze modemy sie komunikuja, a kolega udostepnia...

    Sieci, Internet ikmol   02 Lip 2005 23:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 746
  • Nadajnik odbiornik

    Witam , pozdrawiam . Emisja danych droga radiowa ... czy nawet dwokierunkowe lacze ... hmmm . Ciezko bedzie . Ale jesli warunki terenowe nie stanowia przeszkody ( budynki , drzewa itd. ) to moze lacze laserowe byloby lepszym rozwiazaniem ? Bo budowa nadajnikow , odbiornikow "radiowych" z "brakami" informacji...

    Początkujący Elektronicy saper3791   03 Sie 2005 09:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1511
  • Jak ograniczyc komus transfer?

    Mamay siec osiedlowa na laczu 1mb dsl. Serwer jest u mojeg kumpla ale niehce juz mu zawracac glowy. Mamy paru typow w sieci ktorzy ciagna niesamowite ilosci plikow i ciagle zamulaja lacze. chcialem spytac czy jest np jakis program ktory by dal informacje do serwera lub zablokowal dlamnie z 10kilo zeby...

    Sieci, Internet striker   12 Sie 2005 10:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2786
  • dzielenie lacza DSL

    witam mam lacze dsl od tpsa chcialbyhm zakupic jakis switch DSL ktory by podzielil bez problemowo ta siec? oczywiscie modem tpsa musze zostawic -tak? jaki kupic router aby bez problemowo to dzialalo? aby znalesc opis dokladnej konfiguracji na www? Dodano po 10 czy jak zastosuje...

    Sieci, Internet LEM   07 Wrz 2005 12:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 903
  • Czy da sie wyslac FAX ze stalego łącza i jaki program ??

    witam... Mam pytanko? Mam do kompa podlaczone stale lacze poprzez karte sieciowa,,, i pytanko? czy da sie wysylac FAXY z komputera do ktorego jest stale lacze podlaczone i ewentualnie jaki program do tego sluzy??

    Komputery Software cymbi   18 Wrz 2005 21:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 593
  • Czy da sie wyslac FAX ze stalego łącza i jakim programem ??

    witam... Mam pytanko? Mam do kompa podlaczone stale lacze poprzez karte sieciowa,,, i pytanko? czy da się wysylac FAXY z komputera do ktorego jest stale lacze podlaczone i ewentualnie jaki program do tego sluzy??

    Sieci, Internet lordqpa   18 Wrz 2005 21:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 752
  • speakon czy xlr co lepsze i tańsze

    LUDZIE! Przeciez to nie jest lacze pradowe! XLR to lacze niskopoziomowe sygnalowe! Nie mozna tego uzywac do polaczen tego typu - choc moze sie i nic nie stanie przy tej mocy jeszcze... A sprobujcie puscic 1 kW przy 2 albo i nawet 4 omach... SPEAKON i juz. Nic sie tam nie zuzyje, mozna wkladac setki...

    Co kupić Archiwum tehaceole   19 Gru 2005 12:37 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1761
  • jak polaczycz sie przez dwa kanaly poprzez ISDN

    lacze sie z internetem przy pomocy karty isdn friz'a mam zainstalowane oprogramowanie do tej karty problem polega na tym ze chcialbym polaczyc sie za pomoca dwoch kanalow czy moze mi ktos powiedziec tak krok po kroku co mam zrobic zeby mi to smigalo, lacze sie z 0202422 lub za pomoca callbacku 0800800862...

    Sieci, Internet fido   23 Wrz 2005 21:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 678
  • czy ktos kto wykryje? i kilka pytan

    witam, powiedzmy ze lacze dwa kompy za pomoca 3 kart sieciowych. 1)W tym momencie rozdzieli sie tez lacze internetowe? 2)To chyba zalezy czy serwer sprawdza adres MAC? 3)Czy admin sieci jest w stanie wykryc, ze dolaczylem jeszcze jednego kompa? 4)Jesli nie chce miec neta na drugim kompie(np....

    Sieci, Internet redlin   11 Paź 2005 08:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 839
  • Gdzie najtaniej dostęp do internetu dla miejscowości Poznan.

    witam po pierwsze nie jestem z poznania ale jesli posiadasz tel. z sieci Netia to polecam lacze 644/160 nie jest wygorowane a smiga super a jesli posiadasz(cie )jakis Lan to w/g waszych kosztow zalezy... mozecie zalozyc lacze komercyjne itd.. pzdr maniek

    Sieci, Internet maniekmmm1   24 Paź 2005 11:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 683
  • Kilka pytan o router i siec.

    Witam! Chcialbym podzielic sobie lacze na 2 komputery. Mam zamiar kupic jakis router, co polecacie? Mam lacze radiowe, czy mozliwe bedzie wykrycie przez siec ze dziele transfer na 2 PC-ty?

    Sieci, Internet trocse   05 Lis 2005 12:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 819
  • faksy w stalym laczu

    od poniedzialku bede korzystal z internetu poprzez stale lacze z telewizji kablowej multimedia, czy posiadajac stale lacze z tv kablowej jest mozliowsc wysylania faksow i odbierania jesli tak to w jaki sposob

    Sieci, Internet PabloSSS   03 Lis 2005 23:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 489
  • Prosze o opinie w kilku kwestiach schematu kabla

    Na złaczu DB25 piny od 18 do 25 są połaczone z sobą i jest to masa . polączenie pin 23 z wtyczki db25m z pinem 19 ukladu 74ls244 czy w tym ukladzie powinna byc kropka Tak, ma być. To sygnał ENABLE, właczajacy bufory. Ma być "0" logiczne, czyli np. GND. Wszystkie czarne kreski na Twoim schemacie...

    Projektowanie Układów johanxxx   04 Gru 2005 13:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 738
  • USB nie uruchamia urządzeń przy starcie komputera

    witam Podejrzewam że zakupiłem te same bluetooth-y. Mam jednak problem. Mogę polaczyć komputer stacjonarny z laptopem żeby wzajemnie udostępniać pliki. Niestety nie mogę sobie dać rady z udostępnieniem internetu. Na komputerze mam lacze radiowe ktore chcialem udostepnic dla laptopa poprzez lacze bluetooth....

    Komputery Software weczi   21 Sie 2006 00:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1487
  • podział chello-jak?

    witam,mam chello plus i chcialbym sobie podzielic lacze na 3 kompy.ale nie wiem czego uzyc :( switch`a czy routera?bo z tego co sie orientuje a moja wiedza w tym zakresie jest co najwyzej kiepska :) to switch bedzie rozdzielal lacze kiedy komputer-serwer bedzie wlaczony.tak wiec uzylbym routera...

    Sieci, Internet dex199   31 Gru 2005 15:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1169
  • Jaki AP ?

    Witam. Zakladalem siec poczatkowo tylko dla znajomych radiowke na ulicy niedlugiej moze 400m. I wypowiem sie tak na 30 urzytkownikow mialem USR ROBOTICS 4050 czy jakos tak nie pamietam modelu. kosztowal 2 lata temu jakies 700 zl. i nie bylem z tego sprzetu zadowolony do konca. Lacze jakie stalo na tym...

    Sieci, Internet gobo2   15 Lut 2006 13:45 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1275
  • Neostrada 512, warto?

    Witam. Mysle o zmianie dostawcy internetowego na neostrade 512 i mam pytanie do obecnych uzytkownikow tej opcji, jakie sa Wasze odczucia jesli chodzi o transfery, otwieranie sie stron, limit sciagania do 15GB. Czy to 512 w rzeczywistosci jest, nie ma zadnych wiekszych wahan? Nie ma tez zbytnio rozeznania...

    Sieci, Internet simonsnake   26 Sty 2006 22:45 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 7985
  • Problem z podzieleniem netu radiowego miedzy PC a laptopem

    Na PC mam neta radiowego D-Link Air DWL-510 i dodatkowo zintegrowana na plycie glownej sieciowke. Lacze sie poprzez nia z laptopem... Wszystko jest udostepniane i dziala. Tyle ze chce udostepnic lacze z PC zeby i na laptopie dzial internet... Ale jak wpisze w polaczeniu lokalnym na PC IP jakies, wcisne...

    Sieci, Internet trzepiz   07 Sty 2006 22:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 804
  • Czy to dobre łącza na około 1000 osób?

    Z tym liczeniem Samuraj ma troche racji! prawie zadna duza siec nie bedzie dobrze dzialac z pelna iloscia uzytkownikow. Ale przy tym liczeniu trzeba wziac pod uwage ze chociazby tepsa oferujac lacze 512kb/s nie gwarantuje takiej przepustowosci lacza 24h na dobe. Maja pewne pasmo do podzialu i musza je...

    Sieci, Internet uzizagan   19 Lut 2007 12:50 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1962
  • LAN i modem kablowy USB, Internet ::?

    witam dosc ciekawa dla mnie sprawa i zarazem problem - po krotce opisze... moj komp - serwer w srodku karta sieciowa do komunikacji z drugim kompem modem kablowy do internetu stworzylem siec, gdzie internet mam poprzez USB z modemu kablowego a z drugim kompem lacze sie przez sieciowke udostepniam...

    Sieci, Internet dexter_d   08 Maj 2006 15:48 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3145
  • podzielenie łącza na pare kompów

    Kazde lacze da sie podzielic!! Nawet gdyby maca sprawdzal to tez nie jest problem, wszystko tylko zalezy od routera! Niestety nic nie wiem o funkcjach tego routera, ale przypuszczam ze da sie do zrobic. W najgorszym wypadku bedziesz musial troche zainwestowac (np. D-link, albo Linksys - tymi na pewno...

    Sieci, Internet asiedem   09 Lut 2006 17:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1041
  • testpoint w siemens a50

    Wiecie co ja jeszce nie robilem TP. Jakos zajmuje sie nokia i SE. Sam nie wiem jak sie za to zabrac :cry: Czyli tak albo tne sciezke albo lacze. Czyli mam polaczyc na chwile odpowiedni pkt z masa. Nastepnie skladam telefon podlanczam kabel, odpalam program i zdejmuje smoka czy cos zle zrozumialem. Lacze...

    GSM Serwis Gogi123   09 Lut 2006 18:16 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1326
  • Jakie IP ???

    zapytaj providera, jakie sa szybkosci tych lacz, no i wybierz najlepsze.. ja mam dsl z tp, i nie marudze, lacze jak lacze.. w miare dziala ... pozdrawiam;)

    Sieci, Internet gegu   18 Lut 2006 08:09 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1919
  • Piec gitarowy - przydzwieki .

    Witam Zlozylem elektronike do pieca skladajaca sie z przedwzmacniacza i wzmacniacza (bez przesteru chwilowo). Mam problem z 2woma typami przydzwiekow . Bez podpiecia gitary i z podpieta ten pierwszy jest zawsze taki sam , czyli silny , wzmacnia sie wraz z regulacja glosnosci i brzmi nisko (no wlasnie...

    Audio Serwis Kezo   13 Maj 2006 16:25 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 4668
  • Czy ktoś może pomóc..AIRBITES.net co to za internet

    Wiec... :D mam to GOW** od 3 miesiecy... na poczatku bylem taki podniecony... 1MB za 80zl... instalacje to "wychodzilem" u nich bylem tam w ciagu tygodnia z 3 razy i tak przez dwa tyg... mily technik z tepsy pokazal mi wszystkie papiery i mialem ponoc status klienta B (eh... do A bym musial tam byc...

    Sieci, Internet arturox   04 Gru 2007 12:05 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 15226
  • Skype "szarpie" rozmowe.

    Jesli masz lacze asymetyczne - np. Chello 1 Mbit to licz sie z tym ze mozesz miec i rzeczony 1 Mbit, emule nic nie sciaga a i tak bedzie ci rozmowa szarpala. A to dlatego ze lacze wychodzace to zalosne 16 kB/s :D Chello, Neostrada i inne - do nich stosuje sie to ogranicznie.

    Komputery Software szymon188   19 Kwi 2006 15:17 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3031
  • NALOTY POLICJI NA OSIEDLOWE SIECI LAN

    Hehe OMAN juz odpowiedzial na wiekszosc, wiec nei ma co sie powtarzac. Ale co do IPoda to jesli nie sa to legalnie nabyte MP3 to stracisz IPoda jako nosnik na ktorym sa zapisane te pliki. papa10, i to jest wlasnie ta mentalnosc uzytkownikow, ktorzy uwazaja, ze firmy produkujace soft, chca z nas wydusic...

    Ogólny Techniczny tomaszo   25 Kwi 2006 15:21 Odpowiedzi: 58    Wyświetleń: 7466
  • Planet wl-u356a. Czy ta karta wymaga specjalnej konfiguracji?

    No to sytuacja wygląda tak ze jest widoczne 2-3 sieci , z jedna sie lacze , z druga niby sie mialem laczyc ale dziala mi ta z ktora sie lacze a trzecia to cos cos na ksztalkt ufo , nikt nie wie co to jest i mam 15 % link do tego , ale bardzo rzadko sie pokazuje. Pisalem do supportu , sugerują iz...

    Sieci, Internet stokilo   27 Kwi 2006 21:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 756
  • p2p, czy coś innego? Jak sprawdzić? Największy ruch na portach powyżej 1500.

    Witam, mam zrobiony podzial lacza markowanie+htb+ipp2p+iptables-p2p No i na glownej kolejce dla interfejsu wyjsciowego stworzylem 3 klasy 1. Upload dla userow 2. p2p 3. Uslugi serwerowe i priorytetowe No i jest dziwna sprawa, non stop lacze wykorzystywane jest na max`a, najwiekszy ruch jest na portach...

    Sieci, Internet marian1977   10 Maj 2006 00:07 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1376
  • NIe mogę połączyć chincha z kablem telewizyjnym.

    Chodzi mi chyba o Euro. Nie orientuje sie w nazewnictwie. Wiec tak: Mam kabel telewizyjny a w srodku lacze telewizyjne. Mam tez Chinche z laczem w srodku. Problem polaga na tym ze jak lacze Chinche z z kablem wtedy moge ogladac. Tylko w tym rzecz ze to sie nie moze trzymac bo musi byc jakies polaczenie...

    Początkujący Elektronicy Martino123   11 Maj 2006 14:09 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 873
  • PINGI I LAGI W GRZE - PODPOWIEDZI?

    witam jestem uzytkownikiem sieci osiedlowej, nie znam sie absolutnie na tym ale podczas gier online mam straszne lagi i bardzo wysokie pingi. np przed chwila nie moglem praktycznie grac natomiast sprawdzajac pingi do gry wychodzilo mi 29 ms i zero strat, szybkosc internetu w tym momencie wynosila 172...

    Sieci, Internet colnet   03 Cze 2006 12:26 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1769
  • Internet bezprzewodowy - bardzo wolne otweiranie stron

    1.reste ruotera 2. sproboj popracowac przy routerz (2 metry) 3.sprawdz po tych 20 minutach : alt+shift+del w zakladce siec czy nic tam nie pracuje (mozliwe ze jakis program chce sie akutalizowac albo wir) zwracajac uwage nawet na mmale wartosci bo twoje lacze zapewne ma przepustowosc o wiele mneijsz...

    Sieci, Internet manujlo   26 Cze 2006 14:49 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 798
  • Router Planet BM 500 - konfiguracja

    Witam Jestem swierzym administratorem internet cafe Niedawno nasza kafejka zmieniala dostawce i rodzaj internetu Jest to lacze satelitarne 2000 symetryczne Zeby podzielic to lacze na 10 komputerow zakupilismy router Planet BM 500 Z routera sygnal idzie na switch ktory to wszystko dzieli na 10 kompow Proglem...

    Sieci, Internet paawel   07 Lip 2006 12:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 758
  • PC na windows millenium - udostępnianie połączenia

    witam mam pytanie poniewaz uzywam windowsa xp ale chcialem przejsc na windows millenium lecz udostepniam lacze na 2 komp przez karte sieciowa kablem scrossowanym i teraz chcial bym sie dowiedziec jak na millenium mozna to lacze udostepnic w xp sie mostkuje polaczneia a w millenium?? bede wdzieczny za...

    Komputery Software tzok   21 Lip 2006 14:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 588
  • ca10 i sygnalizator as500 aritech

    dzieki, zrobiło mi się już jaśniej :) a ja ten rezystor w sygnalizatorze probowałem podłączyć :) już ostatnie pytania od laika... wg schematu do as500 z out4prowadze sygnał na zacisk1 (optyke), a zacisk 1 mostkuje z zaciskiem 2 (akustyka). nie mam poprowadzonego kabela z com'a (zacisk 11 w ca10+)...

    Zabezpieczenia Stacjonarne sharp   23 Lip 2006 10:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4162
  • Czy to jest mozliwe? DI-304 i Internet poprzez LAN-TO-LAN

    Dzieki za odpowiedzi i zainteresowanie. Jutro zestawie takie polaczenie i pokombinuje, akurat Lan-to-Lan chyba sie tu sprawdzi bo mozna komutowac w takim polaczeniu w obie strony, w zaleznosci ktora siec wysle jakis pakiet, polaczenia telefoniczne w naszej firmie mamy w ramach grupy biznesowej od tpsa...

    Sieci, Internet studi   13 Sie 2006 22:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1440
  • Dobry program do dzielenia łącza...

    Witam, Szukam jakiś program który może dynamicznie dzielić łącze 1mb ADSL na dwa kompy po 50%-50%. Gdy bedzie dzialal 1 to oczywiście będzie mial 100% łącza... Net do kompow doprowadzany jest przez router d-link dl-604, tak smieszne ze gdy na dwoch kompach gra sie w ta sama gre, 1 ma ping 50, a drugiemy...

    Sieci, Internet trocse   04 Wrz 2006 10:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7241
  • Problem z routerem D link 514

    Witam Mam problem :posiadam stale IP (siec NTL w UK ) i chce podzielis to lacze na dwa kompy za pomoca D Linka 514. I robie to tak: wchodze na router i w zakladce HOME-WAN wybieram Static IP Address i wpisuje adres IP Subnet Mask itd. w ustawieniach sieciowych w windowsie ustawiam uzyskaj adres IP...

    Sieci, Internet killergr   07 Wrz 2006 13:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 908
  • Laptop HP nx6110 nie moge podlaczyc sie do internetu ani LAN

    Dzieki za odpowiedz. Chcialbym aby stacjonarny mi udostepnil lacze przez karte sieciowa z tym ze na razie mam problem bo nie udaje mi sie polaczyc woglole do internetu przez kabel sieciowy na laptopie. Internet mam z Multimedia z modemem Motoroli na stacjonarnym lacze sie bez problemu a na laptopie...

    Sieci, Internet darek1632   08 Wrz 2006 12:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2127
  • Poszukuję suchej teorii na temat ISP w jezyku polskim.

    A jakiej jeszcze teorii potrzebujesz? Wszystko zawiera podana przez Ciebie definicja. ISP mowi o ogolnej mozliwosci programowania w systemie. Pewnie chcesz wiedziec cos o protokole programowania ALE ISP to rzecz ogolna. Mozna programowac procka korzystajac z mozliwosci ISP poprzez lacze szeregowe ALBO...

    Mikrokontrolery Ogólne Citek   17 Paź 2006 11:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 967
  • IPCOP. Linux. Jak uruchomić IPCOP w trybie graficznym?

    witam, jestem podlaczony do sieci LAN ( stale lacze ), adres IP otrzymuje automatycznie na podstawie adresu MAC mojej karty sieciowej, przydzielane sa zewnetrzne adresy IP !! zainstalowalem system IPCOP na kompie z karta sieciowa na ktorej mam internet w celu rozdzielenia go na inne komputery...

    Sieci, Internet Artik-pl   17 Lis 2006 09:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2164
  • Natręt w sieci. Jak zrobić grupę niedostępną?

    Witam tez mialem taka durna osobe w sieci podlaczona potem bardzo zalowalem ze ja podlaczylem placil za internet grosze w porownaniu do jakies neostrady itp mial predkosc 512 czyli realnego transferu 64 kb wystarczylo ze szlo mniej niz 60 kb powiedzmy 55 kb to juz w tedy zaczynala sie wojna zaczol wydzwaniac...

    Sieci, Internet pasqdnik   30 Paź 2006 22:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 658
  • server 2000 i rowny podzial pasma

    Witam, stawiam server 2000 i chcialbym tez podzielic rowno lacze (2x po 512kb) i tu pytanko: czy do takiej operacji serwer musi stac zaraz za modemem (a wiec staly ip i dodatkowa karta sieciowa na lan) czy moze mozna po modemie podpiac router sprzetowy i do niego podpiac kompy (serwer tez) i dalej...

    Komputery Software mbo   01 Lis 2006 21:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 569
  • EmuleMorphXT i wolne wysylanie.

    Witam wszystkich. Z emule kozystam od paru lat i nigdy nie mialem z nim specjalnych problemow,do czasu kiedy nie postanowilem troche poeksperymentowac. Zainstalowale sobie mod Morph XT ze wzgledu na obsluge WebCasche. Okazalo sie,ze poza tym ma pare innych ciekawych funkcji. Wszystko byloby ok,gdyby...

    Komputery Software szymon188   05 Lis 2006 12:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 450
  • wysokie pingi, co zrobić?

    Prawdopodobnie jest to spowodowane ze bierze uslugodawca kiepskie lacza internetowe ktore bardzo sie zapychaja np neostrada albo juz ma poprostu lacze zapieprzone jezeli brame pingujesz bez najmniejszych problemow atakuj twojego ISP :D zeby zmienil lacze jak ma kiepskie albo dokupil

    Sieci, Internet dan-j2   02 Gru 2006 00:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1250
  • Budowa dużego punktu dostępowego -- zbieram opinie

    Witajcie Ja ze swojej strony powiem ze wszystkie przedstawione tutaj arg. maj swoje zalety i wszyscy maja swoja racje ja moge powiedziec ze moim zdanie najlepszym rozwiązaniem byloby postawic RB z MIKROTIKIEM jako ap pomiędzy mikrotikiem dzialajacym w trybie AP a serwerem postaw zazadzalnego swicha...

    Sieci, Internet gothye   24 Sty 2007 10:47 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2242
  • Backup łącza internetowego

    Powiedzmy że mechanizm wykrywania poprzez ping mam już napisany. Czy jeżeli będę miał na interfejsie eth0:0 pierwszy adres a.a.a.2 i na eth0:1 drugi ip b.b.b.2 to wystarczy tylko podmieniać domyślnego gateway i restartować nata ?? #! /bin/sh ILE_PING=5 IP_TEST=192.168.1... +%d-%m-%Y` GODZ=`date...

    Sieci, Internet jaroslawk   10 Gru 2006 10:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1726
  • 2 złącza internetowe na jednym komputerze

    linux i odpowiednia konfiguracja squida, miałem podobny problem, w przypadku windowsa QOS sam powinien rozdzielić sygnał, np peer to peer zabierze Ci jedno lacze na www np drugie lacze, ale piorytet dla ktorego one zostanie przypisane to juz tylko wola oprogramowania, tak wiec proponuje linuxa jako...

    Sieci, Internet mbo   13 Gru 2006 17:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1385
  • PING ICMP

    no co do portu 445 wiem na bank ze to odpowiada za echo replay widac to po zaporze systemowej i mozna o tym poczytac na necie ...no wiec wlasnie jak sprawdzic z tym pingiem przeciez to musi dzialac chyba na jakims porcie bo nie rozumiem albo inaczej w sieci mam dwa lacza i jedno lacze dziala na portach...

    Sieci, Internet Xabre   03 Sty 2007 23:25 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 17592
  • Modem, a telefon na radiolinii- czy zadziała?

    ja mam takie lacze odleglosc od nadajnika okolo 400m telefon jest ok (w domu centralka Alcatel) jednak modem no coz dziala nawet nie zrywa (ostatnio uzywalem 6 mies. temu) ale transfer w porywach 6-7 kb/s :( . Teraz mam stale lacze 384kb/s i jest ok :) W kazdym badz razie nie polecam

    Sieci, Internet Unibike   03 Kwi 2007 14:12 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1131
  • Może ktoś doradzi jaki wybrać Tani DSL

    jak narazie tpsa w dostepie asymetrycznym ma najwyzsza oferte w tak niskiej cenie a tak apropo nie npolecam ci 15 mbit z kilku przyczyn() 1.tpsa i tak ci takiego lacza w moim bardzo duzym miejscie() tylko 1 osobie podlaczyli ()dowiedzialem sie z praktyk jak mialem w tpsa:) 2.takie lacze i tak...

    Sieci, Internet domeryk   21 Sty 2007 20:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1417
  • problem z instalacja i konfiguracja 2 karty wifi w kompie

    Witam, mam taki problem , posiadam lacze bezprzewodowe na karcie ralinka rt2400 i to jest podlaczone do kompa stacjonarnego, teraz podlaczylem 2 karte linksysa wusb11v4 zeby miec neta w laptopie(korzystam bardzo zadko dlatego zdecydowalem sie na takie rozwiazanie) i w momencie podlaczenia linksysa do...

    Sieci, Internet morgion_1982   29 Sty 2007 11:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 444
  • Nowa wersja HWK 3.0.4 Już jest!

    a jakie masz lacze?? ja np ma w robocie za free lacze super szybkie ale ftp sa poblokowane i update hwk tez mi nie idzie :( dopiero na drugim kompie gdzie mam neo to moge zrobic update. moze u Ciebie tez jest cos zblokowane. pozdro

    GSM Serwis Rusłan   23 Maj 2007 15:39 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 15730
  • Problem z konfiguracja routera belkin

    Witam kupilem w anglii router Belkin F5D7632 4 v5 z karta radiowa rowniez firmy Belkin.Mam problem z konfiguracja nie wiem jak podzielic lacze na dwa komputery,poniewaz jeden zabiera mi prawie cale lacze.Po drugie nie moge sie polaczyc z siecia p2p przyczyna jest firewall w routerze i nie wiem jak go...

    Sieci, Internet mbo   31 Sty 2007 08:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3996
  • WLAN - podział Internetu. Nie ma pełnej przepustowości.

    Witam! Rozdzielam neta dla kilku osob. Wczoraj postawilem nowe lacze (pierwsze moje lacze radiowe). Z jednej i drugiej strony znajduja sie APki jakies tanie, niemieckie, ktorych pelno na allegro.... wszystko ladnie smiga i w ogole, ale.... NIE MA PELNEJ PRZEPUSTOWOSCI! nie wiem na ile polaczyly sie...

    Sieci, Internet gavron   07 Lut 2007 05:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 804
  • Prosba o sprawdzenie parametrow linii TP

    Witam! Mam nastepujacy problem: jest sobie lacze neostrady TP 1 Mbit, ktore w ciagu dnia, ba, w ciagu godziny potrafi zerwac sie kilkakrotnie. Lacze chodzilo poprzez router USRobotics, zmienilem teraz router na inny, ale problem powrocil praktycznie od razu. Prosilbym o sprawdzenie, czy podane parametry...

    Sieci, Internet R0b3rT   10 Lut 2007 20:47 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3926
  • Linksys WRT54GL - zapycha sie?

    W tym routerze chyba jest QOS, stosujesz go ?> jak nie to postaraj sie alternatywny soft polecam tomato. zainstalowalem alternatywny soft ( w reszcie jakies konkretne ustawienia mozna porobic) . obciolem rowniez polaczenia w programach p2p do wartosci jak pisal "mbo" jest poprawa...

    Sieci, Internet mbo   09 Lut 2007 20:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3144
  • Monitor LCD e-vision model:TFT 1560 PSA+

    Jedynie co podstawilem to tylko matryce od E-Visiona a elektronike matrycy zapozyczylem od Eizo, procesory obydwuch elektronik tych matryc sie roznia.procek od matrycy Eizo> NEC-D65841GJ039 a procek matrycy>E-Vision NEC-D65943GJ051 .A moze podstawic matryce z wlasna elektronika a nie zapozyczona od...

    Monitory Serwis AWJR1951   22 Lut 2007 13:51 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3886
  • Ograniczenie wysyłania. Blokowanie portów p2p?

    Witam Mam lacze w ktorym DL wynosi w dzien okolo 400kb/s a w nocy nawet do 900kb/s sie rozpedza. Wszystko bylo by ladnie pieknie gdby nie UL ktory wynosi niezaleznie od godziny okolo 10-15kb/s. Lacze jest dzielone na 2 komputery (szeregowo, kabel sieciowy od internetu podlaczony jest do mojego komputera,...

    Sieci, Internet ~sojer   03 Mar 2007 18:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1464
  • Lanzar 124d + blaup tha 280

    Czy lanzar 1600wmax 800w rms podloczany pod blaupunkta tha 280 240 rms w sposob taki ze przy glosniku lacze oba plusy w jeden i podlaczam pod plus we wzmaku i z minusem tak samo lacze oba razem i do wzmaka. Czy to zda egzamin i czy ten wzmak nie bedzie za slaby?????bo slyszalem ze podobno powinno byc...

    CarAudio Ogólne kivlov   08 Mar 2007 23:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 791
  • radio blaupunkt san remo cd 32 - jak ma dzialac bez zaplonu?

    czyli jeszcze raz: 1)z kostki wyjmuje kabelek ktory idzie od stacyjki(pin7) i lacze go do kabelka ktory idzie od akumulatora (pin4)? jesli tak to juz tak robilem i jak je stykam to wszystkie kontrolki sie zapalaja a chodzi o to zeby sie nie zapalaly tylko zebym mogl wlaczyc radio bez wkladania kluczyka:) 2)...

    CarAudio Ogólne B_A_R_T_E_K_120   16 Mar 2007 10:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2395
  • Topcom WBR 611, dziwne objawy działania, wadliwa seria?

    witajcie ja tez mam problemy z tym wbr. posiadam net z tv kablowej ktory idzie do mnie przez modem zainstalowy u mnie w domu i chce podzielic tym routerem lacze na dwa kompy (lpotop bezprzewodowo i stacjonrke kablem). gosciu ktory instalowal modem w domu powiedzial ze wystrczy podlaczyc router do sieci...

    Sieci, Internet mario2255   06 Paź 2008 00:39 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 6348
  • Internet z dwóch źródeł - podział zadań

    ubuntu to tez linux :D W poniższym artykule pragnę opisać sposób podłączenia do serwera 2 niezależnych łacz i podział w taki sposób aby na jednym były strony www, komunikatory itd. a na 2 reszta ruchu czyli p2p, ftp (to co najbardziej zapycha łacze). Na początku trzeba skompilować jądro zaznaczając...

    Sieci, Internet gothye   24 Mar 2007 18:35 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3521
  • op 77b + s5 115 (cpu 943)

    Witam! Planuje zastąpienie uszkodzonego panelu OP15 czyms nowym. Kierujac sie cena, oraz dostepnym oprogramowaniem (mam WinCC, nie mam Protool) wybor padl na OP77B. Mam jednak wątpliwości co do portów tego panela, w dokumentacji pisze ze posiada on następujące porty: 1 x RS 232, 1 x RS 422, 1 x RS...

    Automatyka Przemysłowa Markos80   02 Gru 2014 12:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 957
  • Potrzebuje pomocy odnosnie regulacji predkosci wentylatora

    pomocy, mógłby ktoś mi jednak wytłumaczyć ten schemat, albo robie coś źle ze palą mi sie potencjometry, przez sam potencjometr 2W dziala ale wolalbym miec przez slabszy potencjometr 0.25W tanszy i tranzystor, podlaczam napiecie 12v pod tranzystor (collector) oraz potencjometr w pin 1, pin 2 potencjometru...

    Komputery użytkowy Lzep   05 Kwi 2007 08:51 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2162
  • ograniczenie predkosci lacza przy wysylaniu- potrzebny pomys

    mam problem posiadam lacze radiowe 256 i dziala calkiem dobrze na stronkach i przy sciaganiu ze stronek natomiast jak odpale np emula to slabo. wina jest moim zdaniem wysylanie plikow. i teraz pytanie czy da sie programowo ustawic zeby pobieranie bylo bez zmian natomiast predkosc wysylania emula byla...

    Komputery Software iovv   03 Kwi 2007 09:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1364
  • Wybór łącza symteryczne, czy kilka DSL

    u mnie w kablu (niecale 200 userow) jest taka konfiguracja, ze lacze podstawowe to 3*2Mbit z TPSA oraz 8Mbit z GTS (jako lacze backupowe) wykorzystywane w normanym trybie tylko do http. Parametry laczy to 350kbps/96kbps, w nocy x2 a przez caly czas http 1Mbit i wszystko swietnie smiga

    Sieci, Internet szela2005   05 Wrz 2008 01:08 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 3432
  • Pomysl na wykorzystanie dwoch laczy np. neo 512, 256

    360 stron jeczenia o tym jak udostepnic lacze / jaki router kupic - ja dziekuje ;) A jednak cos znalazlem pod haslem sumowanie: oraz No wiec nie ma latwo :/ Trzeba kombinowac inaczej... Mam dwa routery. Sprobuje ustawic to tak zeby wolniejsze lacze obslugiwalo http, pop, jakies porty gier...

    Sieci, Internet SonicAL   09 Maj 2007 12:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 600
  • Net + Router + Virgin Media + Wlan na 2-3 kompy

    mam zalozone lacze 2 mega z firmy Virgin Media <uk> jest to lacze typu adsl mam do niego modem i net uzyskuje przy wlozeniu kabla skretki do kompa - ip jest nadawane automatycznie. Teraz moje pytanie czy mozliwe jest podlaczenie do tego modemu i skonfigurowanie go jako punkt dostepowy. Wiem...

    Sieci, Internet MarekPPN   02 Sie 2007 20:35 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4896
  • Jak skonfigurowac modem entagrama pod dialog

    witam wzielem sobie lacze z dialogu do malej domowej sieci podlaczylem pod router pentagram cerebrus lacze jest z dynamicznym ip i do olaczenia nalezy podac login i haslo wszystko jakos powpisywalem i nawet dziala problem jest jak zerwie poaczenie z dialogiem router go nie wznawia jak ustawic zeby...

    Sieci, Internet mbo   12 Lip 2007 14:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 615
  • Podzial internetu z Business Everywhere ORANGA

    Planuje w tym tygodniu zakupic stale lacze z orange Business Everywhere do laptopa na PCIMCIA. Mamy w domu z bratem 2 laptopy Toshiby z bluetooth i WLAN. Czy bedzie dalo sie podzielic lacze tak by 1 komputer by w jednym kompie byla karta PCIMCIA z intenetem i by on za pomoca WLAN badz bluetooth udostepnial...

    Sieci, Internet 313846   27 Lip 2007 18:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2253
  • Jakie wynagrodzenie dla administratora sieci

    2500 sprzęt ? PLN ? Kup lepiej za to rower a nie sprzet na takie łącza i 300 osób... Jak na razie mamy komputer o wartosci kilkaset zl (Athlon 1800MHz, 1GB RAM, 40GB HDD, pł. MSI) ponad 360 ludzi, predkosci od 128kb do 740kb (radio) i nikt sie nie skarzy, malo tego - kazda osoba testujac lacze...

    Sieci, Internet shaolin26   24 Lip 2007 22:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1421
  • Jak polaczyc 2 lacza internetowe

    Witam W firmie mam 2 stale lacza (DSL 2 Mega). Narazie firma uzywa 1 lacze a 2gie istnieje jako awaryjne (na wypadek gdyby te pierwsze przestalo dzialac) --- wiem ze takie rozwiazanie jest to glupota ale mojemu szefowi ciezko cos wytlumaczyc i przekonac do czegos nowego .... Czy zna ktos moze...

    Sieci, Internet adikbo   29 Sie 2007 16:01 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3818
  • Problem P2P wolny transfer

    Witam , mam nastepujacy problem. Otoz w tym miesiacu zmienilem dostawce internetu. Mam lacze kablowe 1Mb. I problem jest taki , ze przy sciaganiu np plikow z sieci torrent mam wolny transfer ( uzywam Azureus-a). Gdy mialem poprzednio takze lacze 1Mb transfery na Azureusie dochodzily do 120kB/s , teraz...

    Sieci, Internet vitus   19 Wrz 2007 11:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 906
  • Sieć - jakie kable do łączenia elementów?

    chodzi glownie o to, zeby lacze bylo dzielone w zaleznosci ile osob korzysta w danym momencie. Czyli gdy np. jest jedna osoba to ma całe lacze do siebie, natomiast gdy 2 to zeby maksymalnie kazdy z nich mogl "zająć" te ok 500k, gdy wszyscy tj. aktualnie 4 osoby - 250k maksymalnie/jednego uzytkownika....

    Sieci, Internet Polu$   23 Wrz 2007 20:13 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1592
  • Netgear WGT624v3-konfiguracja.

    Nie moge go skonfigurowac , a nie jestem za mocny w te klocki.Moze ktos pomoze. Zdaje sobie sprawe ze na odleglosc to oczekujecie zwiezlych odpowiedzi i pytan, ale ja jestem w przedszkolu jesli chodzi o WLAN i sieci, a moze nawet nie. Wiec problem mam taki. Mam router MOROROLA przerobiony tak ze odbieram...

    Sieci, Internet skrzep   09 Paź 2007 19:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1830
  • planet wrt-414 z appro54g

    Posiadam router planet z wgranym oprogramowaniem appro, kupilem juz taki od firmy z allegro, moj problem polega na tym ze mieszkam w anglii mam lacze typu dsl z dynamicznym ip i nie potrafie skonfigurowac owego routera pod te lacze, pisalem juz do firmy ktora wyprodukowala oprogramowanie appro jak mam...

    Sieci, Internet cossive   17 Paź 2007 19:24 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 642
  • Radiowęzeł, jaki sprzęt kupić? Mogę podłączyć kolumny?

    ziomal155: jesli lacze jednym kablem np 5 glosnikow to je lacze rownolegle tak? a jak polaczyc szeregowo glosniki?

    Technika Sceniczna i Studyjna charleas   09 Lis 2007 20:26 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2456
  • dlaczego uklad TN-S?

    mam pytanie: system TN-S, rozumiem ze w tym systemie dostawca anergi dostarcza przewod fazowy, przewod neutralny i przewod uziemiajacy. Czyli uziemienie najblizszego transformatora(ktory dostarcza energie do mojego np. domu) jest BEZPOSREDNiO polaczone z moim domowym uziemieniem. czy tak? system...

    Elektryka Instalacje i Sieci slawekd11   11 Lis 2007 21:40 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4723
  • Uszkodzenie w samsungach złącza taśmy

    Mi sie kiedys udalo przelozyc ten plastik w Motce V3 ;] Nie mialem zbytnio wyjscia, bo lacze bylo na wyswietlaczu i grzac to w 300 stopniach to troche nie bardzo dla lcd'ka. Trzeba delikatnie podwadzic na bokach i wyjac z nowego, a potem ostroznie wcisnac w stare lacze. Metoda ryzykowna ale da sie...

    GSM Serwis zeezoo   20 Lis 2007 14:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1803
  • Program do wykrywania uzytkowników sieci LAN

    a zna ktoś z Was taki program pod windowsa Viste bo SoftPerfect Network Protocol Analyzer i EtherDetect Packet Sniffer nie dzialaja ... do tego prosilbym jakas instrukcje obslugi aby moc zlokalizowac kto zapycha lacze (jedna osoba uzywa jakiegos programu ukrywajacego go w sieci - jest to "admin",...

    Komputery Software metalli   29 Lis 2007 21:26 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 7886
  • Pobieranie opłat za Internet bezprzewodowy

    Bezprzewdowy dostep do internetu staje sie coraz czesciej juz calkowicie darmowy i bedzie to coraz czesciej dostepne. Jezeli chcesz dzielic swoje lacze z calkowicie obcymi ludzmi problemy moga sie pojawic, po jakims czasie klienci sami moga stwierdzic ze lepiej dolozyc pare zl i posiadac swoje lacze...

    Sieci, Internet paawel   18 Gru 2007 08:04 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1233
  • S-WIDEO na EURO

    A wiec chce sobie zrobic kabelek z S-WIDEO (wyjscie tv na karcie graficznej) na EURO. Posluguje sie tym: łącze Lacze Chrominancje z Chrominancja, masa z masa Lacze Luminancje z Luminancja, masa z masa. I niedziala :/ Po podlaczeniu widze tylko pasy na telewizorze i tyle. Odlaczylem chrominancje...

    Komputery Hardware Bartezzzzz   28 Gru 2007 17:18 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2078
  • Draytek Vigor 3300V - konfiguracja qos

    Witam Kozystam od niedawna z tego cacka laczac cztery dsle 4000 udostepniajac dlaej to lacze serwerowi ktory dzieli to lacze na X00 uzytkownikow. Mam problem z ustawieniem kolejek poniewaz mam pierwszy raz do czynienia ze sprzetem tej firmy. Czy ktos z Was uzywa takiego routera i czy moglby podac...

    Sieci, Internet mbo   23 Sty 2008 18:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1788
  • pda internet via bluetooth

    witam posiadam pda g500+ i chcialbym sie z nim polaczyc przez bluetooth i miec w nim stale lacze z komputera pc. lacze sie normalnie z pc ale niemoge miec w pda internetu. pomuzcie bo chcialbym miec w pda internet przez bt. pozdrawiam. Za "pomuzcie " daję ostrzeżenie. Proponuję zapoznać się...

    Urządzenia Mobilne Morti   06 Cze 2008 10:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1494
  • CISCO 1100 robi problem

    Witam Mam tego APeka od paru miesiecy i nie musialem nic przy nim robic... trzy tygodnie temu pojawil sie problem. Urzadzenie caly czas dziala, lacze sie z nim przez lan i moge konfigurowac i jest wszystko ok... oprocz tego, ze zaden klient nie moze sie polaczyc przez radio... rebootowalem go,odlaczalem...

    Sieci, Internet GonzoFLaq   10 Lut 2008 12:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 405
  • Co za router kupić? Netia na łączach TP, podział łącza.

    witam prosze o porade jaki router mam kupic ,dodam posiadam lacze Netii na lini TP,i dziele lacze na drugi komputer poprzez karty wi-fi + anteny kierunkowe odleglosc 500m od anten tyle ze potrzebny mi w miare dobry router z mozliwoscia podpiecia zewnetrznej antenki bo do tej pory jak wiadomo to musi...

    Sieci, Internet zwirek2   20 Kwi 2008 10:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1538
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty