ladowania

Znaleziono około 5343 wyników dla: ladowania
Podstawowa forma zapytania: lądować
  • Alternator za duże napięcie

    Oj Zbyslaw cos nie tak swiecenie kontrolki oznacza brak ladowania , a u ciebie jest przeladowanie , a kontrolka swieci. Jezeli jest zbyt duze napiecie oraz prad ladowani to nastapi zagotowanie elektrolitu i wyparowanie wody.Czy aby twoj akumulator nie posiada jaliegos zwarcia?

    Samochody Elektryka i elektronika michcio997   24 Lut 2006 12:59 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 19856
  • kłopot z ładow[a]niem Fiat Uno!!! POMOCY

    W sumie to nie mam klopotu z ladowaniem tylko z sama kontrolka, swieci jak jej sie podoba czasami gasnie czasami nie. i w tym klopot. autko fiat uno choc to nie ma chyba wiekszego znaczenia :). wymienilem regulator i nic nie pomoglo :(. co to moze byc??? moze ma ktos jakies pomysly lub doswiadczenia?bede...

    Samochody Elektryka i elektronika krzyk24   14 Lut 2007 17:01 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1721
  • Philips 5816

    WGRYWANIE LISTY PROGRAMOW DO TUNEROW 6071-6072 DO TEGO CELU POTRZEBOWAC BEDZIEMY PROGRAMU DECLINKv0.98. JAK ROWNIEZ PROGRAMU DO EDYCJI LISTY KANALOW(TO JUZ ZALEZY OD WAS BO CHYBA PASUJA OD PIONKOW I KENOW)ALE SAMI MOZECIE JE SOBIE TROSZKE ZMODYFIKOWAC.PROGRAM TEN TO MEDIASAT EDITOR v2.2 ROWNIEZ...

    SAT i DVB-T Serwis wojenka   19 Paź 2004 14:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2135
  • Bialy obraz w lg studioworks 563n

    Witam monitor mial uszkodzony tranzystor kluczujacy w przetwornicy 2sc5803 do tego wymienilem wszystkie kondziry w zasilaczu oraz w przetwornicy ,zweglilo rowniez dwa rezystory dwa tranzystoy unipolarne irf 640 oraz irf 630,jedna diode ,po wymianie monitor ruszyl wszystko zaczelo dziala ale nie mozna...

    Monitory Serwis cfo   23 Paź 2004 18:59 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1844
  • ładowarka u2400b

    witam serdecznie schemat zdaje się ze jest\,ale znalazłem do niego wczoraj link, tylko ze opis jest po jugosłowiańsku więc podaję ć ni-cd-itp zciagnąć trzeba cały download i ta to jest, wczoraj jeszce tad tym urządzeniem siedziałem i moze opisze jeszcze co zauwazyłem a więc, na nodze 4i6 są napięcia...

    Projektowanie Układów arturroo123   21 Paź 2004 07:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2895
  • C35 dziwny komunikat o stanie baterii

    olo-eu dobrze mowi trzeba wyregulowac voltomierz a doklandiej to ustawic praw ladowania, pustej i pelnej bateri w netmonitorze telefonu zrobisz to programikiem Siemens Sensor Tool ktorego znajdziesz na stronce www.fks.pl Powodzenia POZDRO

    GSM Serwis szatz   24 Paź 2004 21:27 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1047
  • 6210 komunikat nie ładuje

    po pierwsze spradz polaczenie zlacza systemowego do plyty glownej. jedna z nozek od ladowania moze sie urwala... jak sciskadz tlefon zlacze zalapuje i dlatgo laduje. wystarczy przelutowac.

    GSM Serwis Calineczka*   25 Paź 2004 11:47 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1047
  • dlaczego nie Actel

    Uklad FPGA wkladany w podstawke ?????? A to Ci dopiero wymog. Coraz trudniej jest znalesc FPGA z wyprowadzeniami nie-BGA, a tu jeszcze w podstawke ?!!! Ktos chyba jest troche oderwany od rzeczywistosci. Niemniej wracajac do omawiania sprawy, to sadze, ze dosc tanie w porownaniu do tych $20 moga...

    Mikrokontrolery yego666   26 Lis 2004 09:54 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 4931
  • philips sc 201 jakis dziwny problem??

    Hej Szymon.. Mam ten sam problem.. Tylko nie za bardzo wiem jak sie zabrac nawet do ladowania nowego bin-a juz nie mowiac o znalezieniu takowego.. ehh.. Z jakiego dokladniej jestes miasta? Ja jestem zza Torunia - może moglbym podjechac do Ciebie albo cos ? Radio to też Philips sc201 - fabryczny kaseciak...

    Radia Samochodowe Serwis Szymon   25 Paź 2004 18:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1485
  • siemens A52 -problem z ladowaniem!

    Witam mam taki probvlem z telefonem siemens A52 telefon jest nowy kupiony niecaly tydzien temu i tak ze ma go moja kolezanaka bliska:), ale telefon byl jush zaladowany wiec go nie ladowala wczesniej a byl w nim simlock na plusa a ona miala karte z idei wiec sciagla simlocka i stracila gwarancje!! ale...

    GSM Serwis Gość   25 Paź 2004 17:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 651
  • zawieszjacy i restartujacy sie komputer

    witam Mam problem ostatnio komputer zaczal mi sie czesto zawieszac, lub restartowac samoczynnie. Temperatura procesora jest ok max 30 stopni. Oprocz tego ze sie zawiesza czasami ekram mi przygasa i za sekunde wraca do noemalnosci, pozatym gdy jestem w biosie, lub na 1szch ekranach po restarcie jeszcze...

    Komputery Hardware junior999   26 Paź 2004 03:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 927
  • 0.3 mA poboru pradu w 3210 - Nokia - kompletnie martwa

    Podlaczylem zasilacz - 2.5V Napiecie na C109 - 3.4 Volta Powinno byc ok 4.8 V - wiec mam szukac w poblizu ukladow V105 , 108 , 109 .... jest jakas solucja tego uszkodzenia . Nokia nie wlacza sie , nie pokazuje ni lcd w takze w czasie ladowania .. chyba nie pracuje przetwornica .. poradzcie cos...

    GSM Serwis cyferblat   31 Paź 2004 14:52 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 987
  • Czy można naładowac akum. większym Prądem?

    mozesz ladowac wiekszym pradem np 6-7A wazne zeby napiecie ladowania bylo nie wieksze niz 14,5V,kontroluj temperature akumulatora, jezeli bedzie cieply przerwij na jakis czas

    Samochody Elektryka i elektronika sigi   12 Lis 2004 23:54 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1673
  • Dalej problemy z uruchomieniem Siemensa C60

    Mam w dalszym ciągu problemy z odpaleniem Siemensa C60, potrzebny soft posiadam (Freia10 i Freia15, V-klay,Eeprom tool 2.21) kabelek serwisowy na RS-232. Telefon padl po patchowaniu, w trakcie ladowania patcha soft sie zawiesił, aparat ma razocięty testpoint. Próbowałem fleshowac ale chyba pliki ktorymi...

    GSM Serwis siwy3   27 Paź 2004 14:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 519
  • Ladowarka na ukladzie ccs9310B2

    instrukcja obslugi Ladowarki : 1- 1 dlugi ton - Stan gotowosci 2- 2 krotkie tony i czerwona dioda swieci -aku podlaczone (zaczyna Ladowanie) 3 - 1 dlugi ton i czerwona led wylaczona - aku naladowane(pelne) 4 - 5 Krotkich tonowi czerwona led miga - aku uszkodzone 5 - 3x2 krotkie tony- Ladowanie...

    Artykuły fjpompeo   02 Maj 2009 17:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2939
  • Nokia 3310 - problem z wylaczaniem

    Witam! Mam problem z telefonem Nokia 3310. Wlaczyc mozna go tylko poprzez wsadzenie baterii (na przycisk ON/OFF nie reaguje). Po wlaczeniu swieca diody i na wyswietlaczu pojawia sie standardowo "Wloz karte SIM" oraz wskaznik baterii. Nie wazne czy jest karta SIM wlozona czy nie jest taka sytuacja....

    GSM Serwis infobis   30 Paź 2004 00:26 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 627
  • Płyta główna - mały problemik

    :arrow: ghost666 Przeciez podal do tego nawet model plyty jest ;-) :arrow: Kony123 Tu jest wszystko do tej plyty: Z tego co widze bios masz prawie najnowszy i watpie zeby cos dal upgrade. A co do procesora to z opowiednia przejsciowka ze slot1 na socket370 powinny dzialac wszystkie procesory...

    Komputery Hardware Damnian   30 Paź 2004 11:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 936
  • Formatowanie Bateri

    1 Rozladuj ja do samego wylaczenia tel. (mozesz jej pomuc - wlanczaj podswietlanie) 2 Naladuj do pelna (niezdejnuj z ladowania) 3 Powturz kroki 1-2 trzy razy.(dwa razy starczy ale dla pwnosci) Kumpel tego nie zrobil i po 1,5 roku bateria padla.

    GSM Serwis globus   22 Kwi 2008 07:09 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 25653
  • Kolejny nadajnik FM - Kilka pytan

    Na zwyklej bramce tez pewnie pojdzie, zauwaz ze brak jest tam rezystora ladowania / rozladowania pojemnosci w sprzerzeniu tzn to ze jest to shmidtt nic nie znaczy - tu nie ma stalej czasowej. Podobne rozwiazanie widzialem w generatorach szpilek na ukladach TTL - czestotliwosc powtarzania impulsu byla...

    Radiotechnika Serwis Miniczek   06 Lis 2004 15:15 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 4693
  • Tranzystror kluczujący do lampy plazmowej

    Dobra panowie, poniewaz pytacie mnie w mailach, jak to zastosowac do reszty - prezentuje jedno z urzadzen, jakie kiedys (pol roku temu) zbudowalem - generator WN do zasilania generatora Marxa. Schemat jest tradycyjny, na ukladzie 555, tylko sterowanie troche bardziej rozwiniete :) Urzadzenie na tyle...

    Inne Serwis luik123s   03 Wrz 2006 10:56 Odpowiedzi: 85    Wyświetleń: 17528
  • XP na starcie wisi!

    Witam jakis czas temu zainstalowalem XP na kompie procek 1,2MHz, 256 Ram pamieci grafika slaba 8 MB. Od pewnego czasu po uruchomieniu systemu pojawia sie okno Windows XP Profesional, pod napisem pasek ladowania caly czas chodzi i tak zawisa. Pomaga reset wtedy system wchodzi. Czego to jest wina?...

    Software serwis Quaki   05 Lis 2004 11:03 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 699
  • zasilacz z miernikiem poboru prądu

    witam poszukuje schematu zasilacza który miałby dokładny wskaźnik poboru prądu , najlepiej trzycyfrowy(mA). ma on sluzyc miedzy innymi sluzyc jako ladowarka do telefonów wskazująca prąd ladowania. regulacja płynna ze wskazanie aktualne go napiecia, albo skokowa podająca kilka napiec 2,7 ; 3,7 ;...

    Schematu/instrukcji/artykułu adamjur1   04 Lis 2004 12:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 903
  • Akumulatorki Li Ion i ladowarka NiCd

    zgadza sie. akumulatorki Li-ion musza miec "sterylne" warunki ladowania. nie wspominalem o reszcie problemow z ladowaniem, bo sam fakt roznych napiec znamionowych i braku monitorowania temperatury wystarcza by pomysl upadl. Li-ion: Ladowanie max do 4,2 V. oczywiscie im wyzszy prad tym dokladniejsze...

    Inne Serwis adamja   20 Cze 2005 23:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4447
  • Jak to jest z tymi typami baterii?

    wybacz, ale mam odmienne doswiadczenia z akumulatorami Ni-Cd. po utracie pojemnosci raczej nic im nie pomaga. jak straca pojemnosc to pelne cykle rozladowania i ladowania do pelna pomagaja, ale w stopniu minimalnym. Ni-MH sa w ten sposob latwe do rewitalizacji ale Ni-Cd raczej nie. pozdrawiam

    Inne Serwis _jta_   05 Lis 2004 12:57 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1506
  • Ładowarka do akumulatorów żelowych

    wedlug mnie to byl za duzy prad ladowania nie mozna zrobic dobrej ladowarki na samym stabilizatorze masz ustalone napiecie ale nie ma zadnego ograniczenia pradu jakis rezystor kilkaset omow w szereg ale to tez jest zle.. poszukaj w edw z tego roku pozdrawiam

    Elektro Maszyny i Urządzenia Marcin8051   20 Kwi 2007 16:37 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 25805
  • Siemens sl45i nie ładuje

    powiedz mi jak ty chcesz naprawic problem ladowania jak ty nawet nie wiesz jak wyczyscic telefon? co z tego ze my ci napiszemy co masz wymienic a i tak tego nie zrobisz bo nie masz sprzetu ?!

    GSM Serwis *HaKeR*   10 Lut 2005 23:10 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1229
  • Ładowanie Sagema Mxy1

    znajac zycie i te telefony to masz 2 opcje.... 1. zmiana oprogramowania (flash) czesto pomaga tym phonom :-) 2. telefon zawilgl lub od temperatury poleciala przelotka.... i musialbys wylutowac gniazdo ladowania wyczyscic plyte wokół gniazda i pod nim i wlutowac ponownie .... prawie niemozliwe...

    GSM Serwis ŁysyBMW   14 Lis 2004 16:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 750
  • Diody LED na wentylach. Jak?

    zostan przy zasilaniu wirującym razem z diodą, , jakies 2 paluszki akumulatorki 2000 mAh starczą na miesiąc jazdy po trochu co dzień, do tego włączniki oddsrodkowe (sprężynka i kulka) i bedzie zalaczalo po przekroczeniu pewnej predkosci, akumulatorki mozna zamocowac na stale , a do ladowania zastosowac...

    Samochody Archiwum Błażej   10 Lis 2004 22:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2939
  • SONY ERICSSON T300

    Padl lewy scalaczek przy zlaczu od dolu telefonu. czesto podchodzi tam wilgoc i padaja w SE nagminnie. Nigdzie go nie mozna kupic. tylko podmianka z innego pozostaje. jesli laduje to w sumie ok tylko pamietaj aby go nie przeladowac bo uszkodzisz baterie (tle nie wie ze laduje zate nie odlaczy ladowania...

    GSM Serwis slawko_k   07 Lis 2004 16:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 798
  • ELEKTA VC812EMK Nie startuje PLAY

    2 kierunki sygnalizuja error. Czy rusza silnik bebna, czy silnik ladowania wykonuje pelny cykl,jak przelacznik funkcji? pozdro.

    DVD/VCR/Kamery Serwis radiogaga   08 Lis 2004 20:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 920
  • alternator-problem

    Mam pytanie . Jezeli w samochodzie ciezarowym ( 24 V ) uszkodzi sie alternator to jakie moze powstac maksymalne napiecie ladowania? chodzi mi o to czy jest to powyzej 34 V czy tez nie?

    Samochody Elektryka i elektronika York   16 Gru 2004 13:16 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1380
  • picpmon.exe skąd się to wzięło?

    Pewno cos odinstalowales itp i zostal wpis ladowania.

    Software serwis 000andrzej   11 Lis 2004 18:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 708
  • Panasonic KX-TC1403

    witam serdecznie widze ze nie jestem sam... mam klienta z tym samym typem tel.i przyszedl sobie niepozornie do nas ,ze nie dziala czasem sluchawka a czasem dziala wiec ja mysle ze to standard czyli to zlącze od ladowania bateri w bazie ale gosc przych.z powr.i muwi ze sie powtórzyła usterka ja prubowałem...

    Telefony Stacjonarne Serwis Biuronika   15 Lis 2004 15:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1029
  • motorola v2288

    sprawdz czy plynie prąd ladowania miliamperomierzem wszereg z baderią podłącz przez 2 przewody i przekładke na styki zrób pozdrawiam dioda

    GSM Serwis Kristoff10   12 Lis 2004 23:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 831
  • Mega prostownik do kwasowych akumulatorów

    a co tam jeszcze bylo poza trafkiem i diodami bo bez regulacji pradu ladowania to mozesz sobie akumlatorki zalatwic. nie da sie tego naprawic tylko budowac od nowa?

    Elektro Maszyny i Urządzenia West   20 Lis 2004 17:42 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6508
  • [Zasilacz] przez USB

    Jestem nowy na forum i nie bardzo wiem w ktorym dziale to powinno wyladowac ale ... do rzeczy. Zastanawiam sie nad kupnem odtwarzacza mp3 zasilanego z wewnetrznego akumulatorka ladowanego przez USB. Swietna sprawa na codzien. Ale pojawia sie problem kiedy np: bede chcial go wziasc na wyjazd na pare...

    Inne Serwis rzymek   11 Gru 2004 13:30 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3417
  • Odsiarczanie akumulatora

    Niektore prostowniki do ladowania akumulatorow posiadaja funkcje "odsiarczania". Ale po glebszej analizie (rozbiorce takowego prostownika :)), mozna dojsc do wniosku, ze to "odsiarczanie", to po prostu parosekundowy "szlag" duzym pradem. Nie wiem, czy to sie sprawdza.

    Samochody Elektryka i elektronika antenek   16 Lis 2004 20:57 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5746
  • brak dzwięków dzwonka w Motoroli C350

    Sprawdz czy czasami elastomer jest na dobrym miejscu i nie jest niczym zabrudzony - to na 100% problem HW Jesli robiles cos na plycie np lutowales zlacze od ladowania to daj znac - jakos sobie z tym poradzimy. Sprobuj docisnac plyte na wysokosci klawiszy przy wlaczaniu - czy dzwiek sie pojawia?

    GSM Serwis misiek_bad   23 Paź 2005 00:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 675
  • Ericsson A2618, R320, inne Ladowanie

    Ericsson A2618, R320, inne Ladowanie telefon nie laduje nawet nie pokazuje zadnych oznak ladowania Pozdrawiam Cr2ShEr

    GSM Serwis vymiathatch   18 Lis 2004 23:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 530
  • Filtr zasilacza do wzmacniacza "niskotonowego" z d

    Witam. Poszperalem troszke w ksiazkach i poputalem kilku znajomych. Oto czego sie dowiedzialem. "Dla otrzymania najwiekszej mocy wyjsciowej przy zadanej wielkosci transformatora konieczne jest zastosowanie filtru z wejsciem indukcyjnym " -> Z ksiazki pod red. S. Schwartza "Wybrane uklady polprzewodnikowe...

    Projektowanie Układów Retron   19 Lis 2004 10:05 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3162
  • Próba adaptacji LCD od laptopa do PC

    (at)djcezar, Znalazlem jeszcze dwa takie laptopy w piwnicy. Jeden rozebralem, a ponizej podaje pelny opis pinow na zlaczu sygnalowym (15 pinow) i na zlaczu zasilania LCD ( 3 piny ): Zlacze sygnalowe : UD0 UD1 UD2 UD3 /DISP_OFF FRAME DF LOAD CP (Clock) LD0 LD1 LD2 LD3...

    Mikrokontrolery armkon   06 Lut 2015 19:33 Odpowiedzi: 558    Wyświetleń: 241868
  • Bateria NOKIA 3310 Nie ładuje

    Witam tutaj masz wszystkie przelotki od ladowania w 3310 posprawdzaj je napewno ktoras siadla Pozdrawiam Cr2ShEr

    GSM Serwis cichy1984   01 Kwi 2005 21:07 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2629
  • r600 nie laduje

    r600 nie laduje nie pokazuje zadnych oznak ladowania, telefon nie jest po zalaniu ani zadnym upadku Pozdrawiam Cr2ShEr

    GSM Serwis Calineczka*   20 Lis 2004 23:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 552
  • C 25 polskie menu

    w załaczniku full flash c25_61 oraz program do ladowania langpacka tez w wersji 61

    GSM Serwis Foope   22 Lis 2004 00:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1472
  • Czy można przerobić alternator??

    Witam. Postaram się to w najbliższym czasie wykonać. Teraz nowe pytanko założyłem ten nowy akumulator i po paru dniach użytkowania jak silnik pracuje na wolnych obrotach to światła świecą słabo, gdy lekko dogazuje widać znaczna poprawe gołym okiem, czym to jest spowodowane?? Właśnie brakiem ładowania...

    Samochody Elektryka i elektronika powgreg   22 Lis 2004 19:41 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 5159
  • Problem zasilania w T65

    Poniewaz chyba nigdzie nie bylo to jeszcze opisane a mi sie udalo to znalezc to uwazam ze moge sie podzielic wiedza i powiedziem jak to zrobic. Od wejscia (+) ładowania idzie ścieżka do takiego malego układziku pod jednym z procesorów.Mniwjwiecej na środku płyty.Ten mały ma 6 nóżek i do lewej górnej...

    GSM Serwis klarus   24 Lis 2004 17:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1070
  • rozladowany akumulator i prostowniki... potrzebuje rady

    akumulatory wytrzymuja 5 a czasami 8 lat, warto sprobowac i ladowac, max napiecie ladowania 14,5V, pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika marky   24 Lis 2004 23:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7431
  • Alternator o co biega z pradem i napieciem

    Posiadam motor (japoniec) i gotuje mi sie akumulator. Jak sprawa sie ma z pradem i z napieciem w instalacji. Z tego co wiem to prądu ładowania alternatora sie nie reguluje, tylko napiecie. Zadaniem regulatora jest utrzymanie stałega napiecia w instalacji ok 14.4V. Mierzyłem napiecie w instalacji...

    Samochody Elektryka i elektronika oloolo   30 Lis 2004 11:32 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1697
  • Notebook Maxdata padł

    uruchom go z wcisnietym klawiszem INSERT. pomierz zasilacz czy daje napiecie, czy jest bateria, czy swieci dioda ladowania baterii. czy bios wydaje jakies piski?

    Komputery Hardware pijany   06 Sty 2008 02:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1119
  • 5510 - ładuje tylko na włączonym telefonie

    Zzczalbym od rozebrania i wyczyszczenia stykow bateri,czyli te ktore stykaja baterie,i do plyty glownej,styki gniazda ladowania i blaszki bateri.Ostatnio mialem problem z 5510 i podkleilem pod baterie cieka pianke poniewaz nie dotykala dobrze stykow jakby za mala byla i ok

    GSM Serwis Janusz gsm   24 Lis 2004 18:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 510
  • akumulator do golfa 1

    zeby byc pewnym trzeba by sprawdzic prad ladowania na alternatorze , osobiscie uwazam ze 45Ah bedzie dla ciebie wystarczajace

    Samochody Elektryka i elektronika guli101   26 Lis 2004 17:25 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1200
  • C35 niby ładuje ale nie ładuje

    Sprobuj wgrac nowy soft a jak nie pomoze to moze byc walniety krorys tranzystor od ladowania... Pozdrawiam Jak cos to GG:7054637

    GSM Serwis Grzełka   07 Gru 2004 10:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 873
  • Siemens SL45 i dziwne opcje z ladowaniem

    Witam! A wiec tak problem polega na tym ze dostalem slke z dziwnymi akcjami z bateria, potrafila nawet podczas ladowania wolac ze jest pusta, wiec wgralem nowego flasha przestala sie jak gdyby tak szybko wylaczac ale gdy podlaczam ja pod ladowarke, zaczyna ladowac i po kilku sekundach wylacza sie caly...

    GSM Serwis Rybski   27 Lis 2004 18:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 647
  • ladowanie ericssona t65

    mam problemik, kiedy podlaczylem telefon do ladowania nic sie nie dzialo, po wylaczeniu go i podlaczeniu ponownie ladowarki wyskoczylo "blad lado- prosze wylaczyc ladowanie" czy cos takiego co chwile tak co moze byc przyczyna??

    GSM Serwis Anobis   04 Gru 2004 18:45 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 753
  • Dlaczego NOKIA tak dziwnie ładuje?

    zmierz napiecie na ogniwie podczas ladowania. ma byc rowno 4V. jak masz mniej przy bateri naladowanej wiecej jak na 1/3 to masz problem. jak masz te 4V a bateria zdycha... to wina baterii. kup chinska ladowarke, wiele z nich jasnoscia diody syglalizuje co telefon robi z pradem ladowania

    GSM Serwis 115581   03 Gru 2004 12:24 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 2951
  • co jest z ta 3310?

    Mam zainstalowanego w 3310 softa maciejki (3315). przy probie ladowania wyskakuje komunikat "Ponownie podłącz ładowarkę". Bateria jednak sie laduje. Drugi problem jest taki, ze zasieg robi co chce. znika i pojawia sie co jakis czas. czasami musze dwa, trzy razy ponawiac probe polaczenia az zasieg zaskoczy....

    GSM Serwis slawko_k   28 Lis 2004 13:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 603
  • NOKIA 5510

    super wypasiony sofcik do nokii 5510. Telefon juz stary ale nadal bardzo popolarny. Wrzucam tutaj sofcik który troche upiekszy ten telefonik. Zostawione tylko 2 języki: *Angielski *Polski -znak enter w pisaniu Sms - opcje wysłania migającego sms -Zmienione 90% grafiki na takie wyczesane ...

    GSM Serwis marcinelektronik   28 Lis 2004 17:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 684
  • Akumulator Pb (samochodowy) - ładowanie.

    Witam!!! Dla dobra akumulatora bezpieczniej jest ladowac malym pradem nawet z rzedu 0,5 A ale wowczas czas ladowania ogromnie sie wydluza w zaleznosci od pojemnosci aku. Rodzaje prostownikow to czy sa to jedno czy dwupolowkowe tez nie maja tu wiekszego znaczenia gdyz jest to tylko charakterystyka...

    Samochody Elektryka i elektronika danek16   28 Gru 2006 19:40 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 8298
  • Piszczacy Abit NF7-S. System ładuje się poprawnie, można robić wszystko.

    Witam. Mam problem z komputerem. Po wlaczeniu jest wszystko ok, laduje sie system i kiedy pojawia sie czarne okno WindowsXP z paskiem ladowania plyta zaczyna wydawac dwutonowy dzwiek. System laduje sie poprawnie, mozna wykonywac wszystkie operacje ale caly czas tak piszczy. Jedyny sposob, aby przestal...

    Komputery Hardware hrabia_potocki   01 Gru 2004 20:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 863
  • siemens s55, ''pusta bateria naladuj''

    jak w temacie, ciagly komunikat o pustej baterii ktora nie da sie naladowac, slyszlem ze dioda ladowania jesli tak to gdzie ja znalezc na plycie?, dzieki pozdr

    GSM Serwis Wlodi99   24 Lis 2005 19:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 846
  • Problem z wgrywaniem mp3 - nokia 6230

    Od kilku dni mam nokie 6230. Problem jest tej natury ze wgralem kilka mp3 na karcie pamieci jest jeszcze miejsce, ale niestety wiecej dograc nie moge. Robie to przez port irda i niestety wpod koniec ladowania wywala mi blad polaczenia. Wydaje mi sie ze za duze objetosciowo mp3 probuje wgrac bo telefon...

    GSM Serwis garni   04 Gru 2004 00:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 909
  • tuner cyfrowy SAT DVB 5013M

    no i problem rozwiazany.... poczytajcie tutaj soft: a program do ladowania: STB5518.exe Pozdrowienia: Minio

    SAT i DVB-T Serwis minio   09 Gru 2004 17:49 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5936
  • bateria słoneczna pytanie

    a jezeli mam regulator ladowania ten on uchroni przed rozladowaniem akumulatora (pradem wstecznym)?

    Elektro Maszyny i Urządzenia Zbysław   01 Gru 2004 19:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4786
  • złączenie dwóch akumulatorow w jednym aucie

    przy uruchamianiu oprocz pradu rozruchu, jeszcze treba pamietac o przewodach i stykach czasami warto je sprawdzic przeczyscic i posmarowac , dodanie akumulatora zalezy od alternatora , na nim jest nalepka jaki ma prad ladowania , zeby poprostu nie popsuc akumulatora pozdrowka

    Samochody Elektryka i elektronika camel09   04 Sie 2006 15:06 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 3584
  • układ z przerzutnikiem i optotriakiem

    Nie dokonca rozumiem oco chodzi Ci z ta ladowarka i zabezpieczeniem oraz optotriakiem . Proponuje Ci do calego ukladu zastosowac nie licznik (choc tez mozna by bylo) ale przezutnik typu JK , np. CD 4027 , jest to tak jak chciales CMOS , musisz go tak polaczyc aby zrobic z niego przerzutnik typu T a wiec...

    Początkujący Elektronicy Paweł Es.   07 Gru 2004 14:09 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1895
  • Ładowanie w SONY J70

    mam takiego sonego z 6.8 h jesli chcesz to moge ci sprzedać... płyta sie nei włancza i brakuje bezpicznika ladowania (taki biały na lewo od 6.8 H) kontak na private

    GSM Serwis jim_crow   12 Maj 2005 22:43 Odpowiedzi: 51    Wyświetleń: 4637
  • Czujnik w akumulatorze. Co to za element?

    to z reguly jest kontrola ladowania :) (ktora czesto w zamiennikach nie wystepuje) Ciezko Ci bedzie go znalesc gdyz czesto program w telefonie steruje tym "czujnikiem"

    GSM Serwis Bard5   03 Gru 2004 20:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 846
  • Czym wyciac kawalek z Mp3?

    ja do ciencia mp3 z plikow cue uzywam mp3Direct Cut. tez maly sprawny i nie zzera duzo pamieci podczas ladowania i obrabiania mp3

    Software serwis aren   03 Gru 2004 13:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3509
  • Problem z instalacją Windowsa XP

    Witam nie dziwie sie ze Windows XP nie ruszyl po zainstalowaniu na innym kompie i przelozeniu dysku NIEMA prawa wystartowac! (to nie win98 ze startnie i pozmienia tylko sterowniki, chociaz i to nie zawsze) Komp startnie ale dojdzie do momentu ladowania XP'ka i wywali "bluescreena" albo wogole nic nie...

    Software serwis Smok   08 Gru 2004 12:46 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 4544
  • Savage4 16MB SDRAM VA-397 poszukuję sterowników...

    odswierzam temat bo mam problem z taka karta graficzna pod win2k i wyzszymi jest ok (stery wbudowane w zgroze) pod win98 obojetnie jaki sterownik nie zainstaluje win sie wywala w momencie ladowania sie gui (BSOD) komp: celeron 433 na plycie no name na via agpx2, 128mb ramu wiem ze kiedys to dzialalo...

    Komputery Hardware Alana   04 Gru 2004 22:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2497
  • Alcatel OT 501 - simlock. Box 3. Nie można nawiązać połączenia.

    Na poczatek rozbierz go wyjmij gniazgo ladowania i wyczysc je i styki na plycie.Moze to wina tego.

    GSM Serwis pawel   07 Gru 2004 00:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 851
  • Nokia 3310 - podczas ładowania pojawia się komunikat Nie ładuje..

    Witam... az sie serce kroi... Kukii moze wyjasnij gzdie sa jakies luty w tym telefonie pomiedzy plyta glowana a bateria?? Szukalem i nie znalazlem... A tak serio i powaznie to przyczyn moze byc wiele... zacznij od sprawdzenia ladowarki czy dobre napiecie daje i czy nie przerywa. Jezeli oki...

    GSM Serwis mapigerman   06 Gru 2004 15:47 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1377
  • sluchawka Gigaset 2000 S - zle laduje akumulatory

    Panie Wojtku, wrocila sluchawka z serwisu, uklad ladowania uszkodzony, nieoplacalna naprawa. Zmierzylem na niej teraz natezenie jakie pobiera z akku. To jest tylko 0.01mA. A sluchawka dziala dobrze ale na akku z minimum 1.26V na ogniwo. Po spadku na 1.24V wylacza sie natychmiast. Te same akku wlozone...

    Telefony Stacjonarne Serwis jaco777   09 Gru 2004 22:41 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1857
  • Jak wgrać eprom do 3210? Telefon wcale się nie włącza.

    jesli zepsules go flashujac to musi wstac po poprawnie wgranym flashu. poszukaj opisow ja wgrywa sie soft bo na pewno cos zle robisz a bezpiecznik jest od ladowania kolego

    GSM Serwis Przemyslaw   27 Gru 2004 16:07 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 1862
  • Me 45 nie ładuje. Gdzie przylutować środkowy styk?

    przekopalem net caly i nie ma ani jednego schematu tego te;efonu sa tylko serwisowki badziewne ze schematami dowiedzialem sie z nich ze jest tam termistor ntc ktory wlasnie jest z tym zlaczem polaczony i steruje procesem ladowania. Pomocy telefon musze na wtorek miec koniecznie naprawiony jak nie to...

    GSM Serwis dymek   11 Gru 2004 19:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 494
  • motorola e365 problem z wychodzacymi polaczeniami

    cos mi sie stalo z moja motka e365, a mianowicie nie moge wykonywac polaczen, wgrywalem soft 2.1.14 , a pozniej 0.1.48 i na obydwóch to samo, próbowałem resetowac z menu, zerowac, wyjmowac baterie na 10 min i nic. podczas ladowania nie bylo zadnego bledu telefony alarmowe dzialaja, czyli 112 dzialaja...

    GSM Serwis elektromonter   21 Gru 2004 07:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 602
  • Laptop ibm 600e. Nie działa zasilanie z zasilacza.

    witam mam problem z laptopem jak w temacie a polega on natym ze niedziala zasilanie z zasilacza po wlozeniu bateri laptop normalnie startuje ladnie pieknie ale nawed na barerj gdy podepniemy zasilanie nie zapala sie dioda ladowania na samym zasilaczu podobnie niezapala sie dioda podpiecia zasilacza ale...

    Komputery Hardware PAWLOO1989   31 Maj 2005 16:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1053
  • telefon Panasonic KX-TCM 420

    przeczysc styki ladowania słuchawki-sprawdz jaki spadek napiecia jest na AKU-czy gwaltowny-znaczny jesli tak -wymień ACU--przelutuj co sie da w sluchawce-przy okazji i klawiature sluchawki-mozesz dodatkowo sprawdzic czy zasilacz-napiecie nie spada znacznie-duzo powinno pomóc

    Telefony Stacjonarne Serwis lea351   16 Gru 2004 23:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1251
  • Corsa B X10XE gaśnie przy zmniejszaniu prędkości.

    Jak sie zmniejszaja obroty to kontrolka ladowania musi zaswiecic spruboj odczytac bledy i czy ona jest w gazie czy tylko benzyna

    Samochody Elektryka i elektronika Beni   17 Gru 2004 16:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1473
  • Stroboskop z lampy błyskowej od aparatu

    A zeby w koncu odpowiedziec koledze "Osiol999" na pytanie, to spiesze: stosujac mniejsza pojemnosc, niz oryginalna w układzie,osiagniesz faktycznie troche krotszy czas ladowania, ale niewiele. Po prostu uklad przetwornicy WN tak jest skonstruowany! Dlatego mozesz zapomnec o wykorzystaniu go do blyskow...

    Optoelektronika Alpha   17 Gru 2004 20:46 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 11188
  • fiat 126p '78 kiepskie ładowanie

    Moze masz radio lub jakis inny odbiornik pradu,sprawdz amperomierzem odlaczajac kleme i mierzac prad(na wylaczonym silniku). Alternator mozesz sam sobie zalozyc,przewod(brazowy)ktory biegnie od reg.napiecia do rozrusznika laczysz bezposrednio do zacisku alternatora(mocowanie nakretka 6),jest go natyle...

    Samochody Elektryka i elektronika staszekk7   18 Gru 2004 00:29 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2159
  • Nokia 3210 rozladowuje baterie

    aha, ale kulki na 100% pod ukladem ladowania i ccont sa ok. Moze sprubuje inny uklad wlozyc... a moze jakas sciecha?

    GSM Serwis mahcin   18 Gru 2004 19:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 609
  • Alcatel Ot 301 ciagle laduje bez ladowarki

    przykro mi;( nic nieporadzisz na to...robilem dokladnie to samo i doszlem ze procesor padl .ten od ladowania i reszty zwiazanej z napieciem.. nech zgadne nawet nieladuje tak jak tzreba baterii?? hehe sory ale nic nieporadzisz i sory niepamietam nr tego procesora...ale naet zeby znal nr to itak bys go...

    GSM Serwis mahcin   20 Gru 2004 14:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 608
  • Nokia 6310i - brak dźwieku w słuchawce

    Wydaje sie zwarcie w zlaczu systemowym wez na poczatek szczoteczke i spirytus i wyczysc zlacze czyli gniazdo ladowania oczywiscie zewnatrz i wewnatrz i wysusz porzadnie suszarka i potem bedziemy dalej kombinowac.Najlepsza jest wanna ultradzwiekowa jesli masz to super.

    GSM Serwis ANDRZEJ_9210   22 Gru 2004 08:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1006
  • 3310 diody i ładowanie. Nie pojawia się pasek stanu zasięgu.

    Mam nokie 3310 dzialala w 100 %, zmienilem w niej diody na niebieskie i tez wszystko bylo ok, po jakims czasie sie nei wlaczala, no to standardowo kapiel i suszenie HA i flashowanie, teraz zyje tzn wlacza sie, ale poczatkowo nie swiecily sie jej diody ani nie dalo sie jej ładowac, podgrzalem znow i teraz...

    GSM Serwis libra   02 Sty 2005 02:18 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1230
  • Czcionka. Pozamieniane litery. Nie można pisać polskich znaków.

    Witajcie, a ja mam pytanie dotyczące prawie tego samego, ale chodzi o napisy przed ładowaniem windowsa 98 (plik sys z klawiaturą już władowany) uruchamia się win.com i na ekranie powinien pokazać się napis: bodajże: trwa ładowanie systemu windows, a jest trwa Eadowanie systemu windows.. E to jakas...

    Software serwis SanceS   21 Gru 2004 08:15 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2225
  • dyskietka ratunkowa dla laptopa Toshiba

    Witajcie Koledzy.Mam problem, walcze z laptopoem Toshiba Satellite Pro 4600.Jest podejrzenie, ze siadl bios.Komp po wcisnieciu power tylko zapala leda-oznaczonego ON, swieci sie non stop led power i ladowania akku.Napiecia na plycie sa, nic nie wywalone...chipset, procek-delikatnie cieple...Slyszalem,...

    Komputery Hardware Jan Leśniak   21 Gru 2004 10:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1212
  • wymienić baterie?są wogole lepsze od oryginalnych?

    Jeden dzien to chyba masz cos nie tak z bateria albo jestes zapalonym graczem :). Nie mialem stycznosci z tym modelem wiec nie jestem pewien. Ale jezeli chodzi o dobre baterie to polecam firme millenium maja dobrej jakosci baterie w umiarkowanych cenach. Jak kupisz sobie polimerowa to powinna przezyc...

    GSM Serwis 68750   23 Gru 2004 10:07 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 930
  • SE T610 po NOCY - KAPUT fachowcy z ok. Jastrzębia Zdrój

    Witam, niestety ten telefon nigdy nie widzial wody... Gdyby to bylo takie proste to juz dawno bym go postwil... to jakas znana usterka musi byc w tym fonie bo to juz 4 w ciagu 2 miesiecy... Naprawde nikt go nigdy nie postwil?? Nie komunikuje sie, czasem jak podlacze ladowarke to mrugnie dioda...

    GSM Serwis mapigerman   24 Gru 2004 12:13 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 879
  • Nokia 3410 nie ładuje, nie reaguje na ładowarkę. Czy ma ktoś schemat?

    telefonik chodzil non stop dobrze dopuki dzisiejszego dnia odmowil ladowania nie upadl ani sie nie utopil poprostu przestal reagowac na ladowarke sprobowal bym cos z tym zrobic ale niestety nie wiem co gdzie i jak moglo sie uszkodzic prosil bym o jakies rady i jezeli ktos dysponuje to schemacik noki...

    GSM Serwis Calineczka*   24 Gru 2004 12:42 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1887
  • Czy te baterie są na( )pewno orginalne?(?)

    Baterie Millenium maja wg mnie lepsza jakosc od forevera tylko troszke mniej sa znane. Producent daje gwarancje na rok bateria polimerowa wytrzymuje okolo 1600 clykli ladowania wg producenta jest lzejsza i mozna ja doladowyac. li-ion wytzyma ok 1200 ladowan. Wg mnie nie ma sensu kupowac orginalnej.

    GSM Serwis gizmex   25 Gru 2004 20:12 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1113
  • Bateria Litowo-Polimerowa ładowana na żywca przez ładowarke

    Raczej sie myle, bateria to taki kondensator. Jak sie naladuje do pelna to prad przestaje plynac. Popatrz na charakterystyke ladowania kond.

    Inne Serwis midas78   09 Sty 2005 08:42 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2827
  • Sl45i Wylacza sie po naladowaniu.

    Witam. Mam problem wsumie wyglada on tak jak napisalem w temacie, mam simensa sl45i ktory po podlaczeniu do ladowania przez jakis czas laduje a kiedy wskaznik pokazuje ze bateria jest pelna po chwili telefon sie wylacza i nie laduje dalej mimo ze jest podlaczony. Soft zmienialem, baterie tez, nic nie...

    GSM Serwis Rybski   25 Gru 2004 14:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 420
  • Zakłócenia dziwnego typu. Radio Sony Xplod.

    Moze byc to problem z fabrycznym filtrem przeciwzakl. w instalacji ladowania akumulatora (wyzsza f swistu przy wiekszych obrotach silnika) i tym, ze tuba (i jej patenty z masa) robi zamieszanie w potencjalach masy. Mozna sie pokusic o dodatkowe filtrowanie zasilania przed radiem i tuba (filtry do kupienia...

    Radia Samochodowe Serwis Retron   28 Gru 2004 00:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 648
  • Ładowarka MW 9168 GS

    Miałem to samo na akumulatorkach Duracell grzały sie nieziemsko. Choc nie były nowe. Miały chyba ponad pol roku. Wczesniej ladowane jakas ruską ładowarką. Energizery nowki juz nie grzały sie tak bardzo. Tak jak i Ty ja tez sie przestaszylem, ze sie grzeja. Ale Za drugim ladowaniem juz było ok....

    Inne Serwis grucha.m   28 Maj 2007 11:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5618
  • Sl 45i wylacza sie po naladowaniu

    Witam. Mam problem, wsumie wyglada on tak jak napisalem w temacie mam simensa sl45i ktory po podlaczeniu do ladowania przez jakis czas laduje a kiedy wskaznik pokazuje ze bateria jest pelna po chwili telefon się wylacza i nie laduje dalej mimo ze jest podlaczony. Soft zmienialem, baterie tez, nic nie...

    GSM Serwis kazik_j   29 Gru 2004 20:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 573
  • c35i zalany, reanimowany. Jak zabrać się za HW?

    Witam, Telefon tak jak w opisie, odkupiłem go zalanego za 15 zł. Standardowo na poczatek porządne kompanie w wanience, jednak to nic nie pomogło. Nastepnie grzanie go HA - dalej nic. Podłączam go pod ładowarke - zero reakcji. Podłączam pod kompa - ma komunikację. Uradowany wgrywam mu SWUP'a 1804 (dobrze...

    GSM Serwis Calineczka*   29 Gru 2004 22:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 579
  • Uno Clip - przypadkowe gasniecie silnika

    Dodam ze jest to silnik 994ccm, "brazylijska" wersja, sprzedawali to Uno jak sie rynek w brazylji zalamal i sprowadzili to do polski. Auto ma 2 cewki (1 na 2 swiecie), sprawdze kable jeszcze. Auto jest wyposazone w immobilajser dokladany SLC SmartKey Plus 4a. Raz on troche "zeswirowal" - piszczal...

    Samochody Elektryka i elektronika Stanisław Chwalisz   17 Sie 2005 14:03 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2721
  • Sony Ericson t68i brak ładowania

    ...nie wiem co to jest "ta kostka od ladowania" ale mozliwe, ze myslimy o tym samym.Najpierw-sprawdzic styki na gniezdzie dolnym, czy nie sa zafajdane, potem-rozebrac, zobaczyc jak sie ma gniazdo dolne "od srodka"...a jak nic nie znajdziesz..typu wilgoc...slady korozji, zabrudzenia, etc-niestety, mozliwe...

    GSM Serwis ZOoRK   25 Lip 2007 14:27 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2636
  • Connex dect 4100 nie loguje się.

    telefon connex dect 4100 nie chce logowac sie do bazy. na wyswiwtlaczu widac wskaznik ladowania pelny i miga napis base 1. akumulatory po pomiarze po 1,4 v , a wyswietlacz bardzo slabo wyswietla napisy. po wyjeciu akumulatorkow i podlaczeniu zasilacza sluchawka loguje sie ale dopiero przy ...

    Telefony Stacjonarne Serwis scrapi   03 Wrz 2005 15:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1422
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME