forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



lodowki

Znaleziono około 875 wyników na elektroda.pl: lodowki
Podstawowa forma zapytania: lodówka
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Lodowka electrolux - z przyczepy kempingowej

Witam, Mam problem z lodowka electrolux - niestety znam sie na tym sprzecie slabo... :( Ale do rzeczy: Lodowke probuje zasilac gazem. Iskrownik dziala, plomyk sie zapala, rura odprowadzajaca spaliny zaczyna sie grzac - wszystko wiec wyglada prawidlowo. Niestety, wnetrze lodowki pozostaje cieple,...
AGD Początkujący :: 09 Sie 2008 08:25 :: tirmach1957 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2367

chłodziarko-zamrażarka cm 355.0/6877

ciekawe czy znalazł y sie ktoś kto ma instrukcję obsługi do tej że lodowki, byłabym wdzięczna, bardzo mi na tym zależy
AGD chłodnictwo :: 03 Sie 2008 12:06 :: skryn :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 3143

Lodówka Gorenje RK4295 - światło świeci 24/h

witam na poczatku chce uprzedzic opowiesci ze juz ten temat byl bo i owszem wiem bo go czytaem jednak ja jestem wiekszym laikiem niz pan z poprzedniego watku :( jak juz w temacie napisalem w mojej lodowce swiatelko swieci sie 24/h problem w tym ze poza drobnym przesunieciem lodowki o jakies 5-6...
AGD Początkujący :: 06 Sie 2008 11:27 :: Kubala112 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2231

transport lodowki na lezaco

witam, moje pytanie jest nastepujace: czy mozna transportowac lodowke na lezaco? nie mam innej opcji ale chce sie upewnic ze po takiej podrozy lodowka bedzie dzialac. W pozycji lezacej pozostanie conajmniej 48 godzin. pozdro
AGD Początkujący :: 15 Sie 2008 15:51 :: MarekRozbiecki :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 17948

Stary agregat lodówkowy - jak go uruchomić? kable

Witam, jak uruchomic stary agregat wymontowany z lodowki? slyszalem, ze trzeba chyba odwrotnie podlaczyc kable, ale nie jestem pewien.
AGD Początkujący :: 19 Sie 2008 11:34 :: jmk :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1948

LODÓWKA, Samsung - czy to dobry wybor?

witam, mam mozliwosc zakupienia lodowki: Samsung Lodówka RL44ECIS - 1700,00 zł Lodówka RL41WCIS - 1600,00 zł ta tansza posiada: dystrybutor wody pytania: 1. czy w ogole pakowac sie w samsunga? (mam whirpoola i jestem bardzo niezadowolony - lekkie przepiecie i panel do wymiany (400zl)...
AGD Co kupić? :: 08 Wrz 2008 22:59 :: servisant :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3774

POLAR CZW255 - mrozi zarażalnik , cieknie z komory chlodni

witam mam problem z lodówka POLAR CZW255 zarazalnik dziala poprawnie mrozi wzorcowo !!! natomiast glowna komora chlodnicza nie dziala poprawnie do tego stopnia ze czesto cieknie z lodowki. co moze byc przyczyna takiego dzialania ma jeden wspolny agregat - moze ktos mi podpowie.......
AGD Początkujący :: 19 Sie 2008 21:59 :: qkee :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1416

Pompka do przetaczania LPG

Wydaje mi sie ze mozna uzyc kompresora od lodowki.
Samochody Instalacje Gazowe :: 10 Sty 2009 19:46 :: razmus :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 20275

Whirlpool ART 745 - nie chlodzi/zamraza

Przekaznik wymieniony, lodowka mrozi, ale mozi i w czesci zamrarzarki i chlodniczej. Nastaw w czesci chlodniczej na 2 ( skala do 5 ) i temp miedzy 0 a 1 C. Co moze byc przyczyna takiego zachowania. Czy lodowki side be side chlodza zamrazalnik i potem "przedmuchuja " zimne powietrze do czesci chlodniczej?...
AGD Początkujący :: 06 Lip 2009 13:46 :: Sateo :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3516

Lodowka do 1700pln, front stal nierdzewna

Witam, Jestem zainteresowany kupnem lodowki do 1700pln, front stal nierdzewna, znalazlem firmy indesit Combi NBAA 13 V NX, albo troche drozsza Combi NBAA 33 NF NX D. Prosba o porade czy warto kupowac, czy moze do tej ceny powinienem sie rozjerzec jeszcze troche. Dzieki Pozdrawiam
AGD Co kupić? :: 26 Paź 2008 08:31 :: novik21 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1878

Pralka Electrolux EWT 10120W - słabe płukanie

Dzieki za pomoc i opowiedzi Pralka ma 1,5 roku i nie wiedzialem ze elektrolux jest tak wadliwy, bo zastanawiam sie nad kupnem lodowki i mial byc to elektrolux ale jesli bedzie tak dzialal jak ta pralka to rezygnuje z tej firmy.
AGD Początkujący :: 18 Paź 2008 17:58 :: darpololk :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1868

Jaki termostat do lodówki Polar CZP 346?

Witam. Posiadam lodowke jak w temacie. Lodowka ma klopoty z poprawna praca. Czasem chlodzi, czasem nie, czasem slabo. Po zmostkowaniu termostatu lodowka dziala bez problemu i chodzi nawet bardzo. Chcialbym wymienic termostat. Normalnie jest dwukapilarowy. Jednak kapilara we wnetrzu lodowki prawie ciagle...
AGD Początkujący :: 19 Paź 2008 20:38 :: Łukasz B :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2277

Lodówka Whirlpool 352/G/R - słabo chłodzi

Na samym wstepie pragne pozdrowic wszystkich, ktorzy udzelaja tu porad i wskazowek. Mam nadzieje, ze moj problem dzieki Wam zostanie rozwiazany rownie pomyslnie jak poprzednie :D Dostalem lodowko-zamrazalke Whirlpool 352/G/R z mojej firmy. Stala w magazynie nieuzywana od dluzszego czasu. Podobno wczesniej...
AGD Początkujący :: 27 Paź 2008 21:41 :: bibek10 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3066

Lodowka mrozi jak wsciekla

Witam! Lodowke kupilem od znajomego za karton Marlboro - byla uzywana. Lodowka jest pod zabudowe, wiec dalismy ja do oprawienia, totez nie jestem w stanie napredce odczytac danych technicznych ani marki lodowki. Przypuszczam, ze problem jest typowy, wiec sie tutaj zwracam. Lodowka kupiona byla rowno...
AGD Początkujący :: 27 Paź 2008 21:00 :: bibek10 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1869

Lodówka Samsung RL33EAMS - Potrzebuje instrukcji

Witam Dzieki serdeczne tak to jest do tej lodowki instrukcja. Jeszcze raz dzieki !!! Juz ci wskoczyly punkciki na konto. Pozdrawiam Łukasz
AGD Szukam :: 31 Paź 2008 15:19 :: skryn :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 9385

Jaki głośnik/buzzer? Jaka moc wzmacniacza?

Wlasnie to ma sluzyc w ogole w zyciu codziennym. Np w sklepie czlowiek nie jest w stanie powiedziec co chce bo ludzie halasuja, lodowki jakies i te inne maszyny na ktore nie zwraca sie uwagi jak sie moze krzyczec;) Tez wlasnie myslalem o tym palaku naglownym i do tego zaadaptowac jakis fragment ukladu...
Telefony Stacjonarne Serwis :: 04 Lis 2008 17:10 :: c_04 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1513

Lodówka Ariston mbl1812s - uszkodzony moduł

Potrzebuje pomocy.mialem chyba przepiecie bo w gniazdku bylo 400v i ariston 1812s przestal dzialac. po wyjeciu modulu sterujacego okazalo sie ze padly dwa warystory i rezystor.wymienilem i po podlaczeniu jeden warystor nadal pali.po wyjeciu kostki z modulu tej w okolicy palacego sie warystora lodowka...
AGD Początkujący :: 05 Lis 2008 18:05 :: karol0601 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 855

Lodówka Samsung RS19FHNS - słabo chłodzi

Ta chłodziarka jest odpowiednikiem sprzedawanej na polskim rynku chłodziarki RS21... Jeśli część zamrażarkowa pracuje poprawnie a tylko w chłodziarce jest za ciepło to najpewniej zarosły lodem kanały i parownik w chłodziarce. Wystarczy jednodniowe rozmrożenie całej lodówki wyłączając ją z prądu. Jeśli...
AGD Początkujący :: 30 Lip 2014 18:07 :: fuser :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5875

Lodówka Polar CZN346 -zbiera się woda na półkach chłodziarki

tak,dokladnie...pod pojemnikami tez gromadzi sie woda...najpierw myslalam ze moze zatkal sie ten otworek na tylnej scianie lodowki ktory odprowadza nadmiar wody ale nie...przepychalam patyczkiem do uszu...:)
AGD Początkujący :: 27 Lis 2008 08:48 :: nares :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 5878

Czy nowa, nieformatowana bateria Li-On traci żywotność?

jesli bateria ma byc nieuzywana nalezy ja naladowac na max i w woreczku foliowym wlozyc do lodowki ;) (tak aby sie nie dostala wilgoc do baterii) lezaca bezuzytecznie bateria traci swoje wlasciwosci
GSM Początkujący :: 03 Gru 2008 16:10 :: szymekb1 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 5563

[Lodowka] Liebherr, Elektrolux czy moze Bosh?

Prosze o pomoc w wyborze chlodziarko-zamrazaki. Przegladalem rozne i naprawde ciezko cos wybrac. Wydawalo mi sie, ze nie mam wygorowanych wymagan - tylko mi sie wydwalo. Na liebherra mnie nie stac - tzn taka z no frostem i 2 agregatami - 3-4k. Bosh - przejrzalem strone producenta - robia tylko jednoagregatowe....
AGD Co kupić? :: 02 Gru 2008 02:06 :: Ekspert Awa24.pl :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2768

Lodówka ARDO DPO28SH Classic - przekladanie drzwiczek

Witam Wypatrzyłem sobie lodówke do kuchni model: ARDO DPO 28 SG Classic tyle tylko że w sklepie czlowiek powiedział mi że ta linia lodówek nia ma przekładanych drzwiczek (sic), ze wszystkie modele produkowane sa z prawymi drzwiczkami i nie ma opcji na lewe, chcialem to zweryfikować...
AGD Co kupić? :: 20 Gru 2008 19:05 :: patryk0402 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1935

Lodówka SAMSUNG RS21CNS - dwa problemy

wylaczenie lodowki na 24 h pomoglo takze dziekuje za rade i uratowane swieta pozdrawiam
AGD Początkujący :: 17 Gru 2008 11:46 :: pszczyna :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1724

Lodówka,ARDO CO 30BA1,Problem z lodówką

Witam.Mam pytanko w sprawie lodowki typu ARDO CO 30BA1 na tylnej sciance zbiera sie lód i cały czas chodzi wogóle sie nie wylacza zmienilam termostat i nadal jest tak samo ustawione mam na 1 a tem w środku wynosi 10 stopni prosze o pomoc.Z gory dziekuje....
AGD Początkujący :: 21 Gru 2008 16:54 :: Rysiek 19 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1073

Indesit C239NF nie dziala lodowka, zamrazarka OK

Witam Ostatnio moja lodowko-zamrazarka przestala poprawnie dzialac, a mianowicie nie dziala czesc lodowki. Zamrazarka jest OK. Silnik z tylu slychac ze dziala, ale niestety nie chlodzi. Prosze o pomoc. Dodam ze lodowka byla zakupiona w Wielkiej Brytani, ale podobny model to C238. Czekam na odpowiedz...
AGD Początkujący :: 29 Kwi 2009 21:24 :: motyr :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3090

Pomysł na chłodzenie PC (sprężarka z lodówki)

... a lodowka z tylu ma mniejsza chlodnice ? .... Wydaje mi sie ze nie wiesz co chesz osiagnac... nie wiesz nawet jak dzialaja proste maszyny typu lodowka Powiem ci jedno - przy pomocy stosu pelterowego mozesz osiagnac duzo nizsza temperature niz przy pomocy starej lodowki kupionej za grosze - tak...
Komputery Chłodzenie :: 09 Lut 2009 22:18 :: gumis_36 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3604

Lodówka Indesit ca 238l - słabo chłodzi

witam mam pytanie odnosnie lodowko zamrazalki indesit 238 l, otoz od kilku dni zauwazylam ze w czesci lodowkowej jest cieplo, dzis zaniepokoilo mnie to na tyle ze wyjelam wszystko i postanowilam odmrozic zupelnie by sprawdzic czy bedzie dzialac, co zwrocilo moja uwage to to ze mialam problem z wyjeciem...
AGD Początkujący :: 13 Sty 2009 15:33 :: airbites :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3192

Napięcie w instalacji około 248 V

Z tego co wiem takie problemy moze powodowac znaczne przeciazenie pozostalych faz albo upalony/przerwany przewod zerowy. Jezeli masz mozliwosc sprawdzenia napiecia na wejsciu do domu przy odlaczonym obciazeniu [wylaczonych bezpiecznikach] to zrob to - jezeli problem wystepuje dalej albo nie masz takiej...
Elektryka Instalacje i Sieci :: 03 Sty 2009 18:19 :: Mariuszczs :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5094

gorenje, siemens, lebherr czy samsung???

Liebherra nie mieli, tzn mieli by ale dopiero w lutym, a my juz i tak dlugo bez lodowki, kupilismy gorenje, powiem tak w srodku wyglada elegancko, co do funkcji to liczylam na funkcje no frost w zamrazalniku, no ale jej nie ma w tym modelu,no i ma manualne rozmrazanie, to te rzeczy co mnie zaskoczyly...
AGD Co kupić? :: 16 Sty 2009 11:55 :: Rea :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 4195

Chłodziarko-zamrażarka Polar CZN 340. Nie działa zamrażarka.

podaj model lodowki
AGD Początkujący :: 29 Sty 2009 17:38 :: Rysiek 19 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 13677

Lodówko zamrażarka ARISTON MBA 3832V - słabo mrozi

Byl u mnie chlodziarz uklad chlodniczy jest ok . Dodam ze po wlaczeniu lodowki do sieci migaja wszystkie kontrolki nie moznawlaczyc super mrozenia. podstawilem oba czujniki NTC i dalej to samo .Mam pytanie czy jest trzeci czujnik i gdzie go szukac bo z plyty wychodzi mi ze jest
AGD Początkujący :: 02 Lut 2009 08:57 :: ROBSON33 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3683

Skoki napięcia ?

Czy chodzi o zabezpieczenie lampki czy też o uruchamianie lodowki..., bo to dwie różne sprawy. Lodówka podczas rozruchu, może pobierać około 10A prądu, co powoduje chwilowy spadek napięcia. Jeśli żarówki masz na tej samej fazie to sprawa jasna - dla oświetlenia zmień fazę w skrzynce bezpiecznikowej.
Początkujący Elektronicy :: 19 Lut 2009 15:19 :: leszcz25 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1887

Lodówka Whirlpool ARZ 962/H

Lodówka ma 8 lat dzwoniłem do serwisu i powiedzieli ze prawdopodobnie w parowniku cos sie przytkalo i lodowki sie nie oplaca naprawiac bo to jest w srodku za plecami
AGD Początkujący :: 10 Kwi 2009 21:04 :: wierch :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3818

Agregat z lodówki Mińsk na kompresor

Witam ponownie mam jeszcze jeden problem z kolei z innym agregatem Mam jeszcze agregat pantera (dziwna nazwa) z czeskiej lodowki (chyba) Gdy podlaczam napięcie agregat chodzi przez ok 1 min a potem się wyłącza rozkrecając puszke w agregacie zobaczyłem małą puszeczkę w której znajduje się blaszka po...
AGD Początkujący :: 07 Mar 2009 14:13 :: Rysiek 19 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 6981

czy sa produkowane lodówki 50cm szerokosci?

mam pytanie czy sa produkowane lodowki o szerokosci 50cm? (dlugosc nie ma znaczenia). Tyle ze chodzi mi o lodowke porzadna domową, kuchenna a nie jakąs malutka i koniecznie z duza (minimum 3 półki) zamrażarka... Znalazlem firmy ARO tylko ale tylko uzywane
AGD Co kupić? :: 07 Mar 2009 22:49 :: popey111 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 4185

Lodowka Electrolux ER 7522 B cos smierdzi

W lodowce na tylnej sciance ponizej polowy jest rynienka a w srodku otwor do ktorego splywa skroplona woda.Mozna sie jakos dostac do srodka zeby to umyc?Z tylu lodowki kolo agregatu wychodzi tylko rurka od tego skraplacza (tak mi sie wydaje).Byla myta 2x i bez zmian.
AGD Początkujący :: 30 Kwi 2009 11:21 :: shizy :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3137

Amica ak260 - cały czas mrozi i się nie wyłącza

lod jest prawie na calej tylniej scianie lodowki
AGD Początkujący :: 15 Mar 2009 18:17 :: wiesiekba :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2459

Jaką mikrofalówkę kupić?

Azatunia z novella, dobrze LG placi za lansowanie? :twisted: tyle co sie zarejestrowalyscie, a juz we wszystkich watkach peany, jakie to pralki, pralko-suszarki, lodowki, odkurzacze i mikrofalowki najlepsze :evil: naprawde juz bierzecie innych userow za frajerow, czy co? Reklamy na tym forum sa PLATNE,...
AGD Co kupić? :: 10 Kwi 2013 07:35 :: MARCIN.SLASK :: Odpowiedzi: 92 :: Wyświetleń: 155546

Lodówka Indesit C138 wylewająca się woda

Mam ten sam problem z lodówką baan 13cb, i nie mam żadnego pomysłu, co może powodować te wycieki i nie wydaje mi się żeby to było jakieś przemarznięcie, woda cieknie z pod lodowki raz z jedenej raz z drugiej strony pojemnik z tyłu jest suchy, bardziej wygląda na to że coś w środku się rozłączyło tylko...
AGD Początkujący :: 23 Sty 2011 13:45 :: krrizz :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 12641

Mini pompa ciepła - jak zrobić?

Witam wszystkich serdecznie. Chcę z Waszą pomocą zrobić mini pompę ciepła która ma wykonywać takie czynności : 1. Ogrzewać 1 pokój po przez wdmuchiwanie ciepłego powietrza ( tak samo jak w klimatyzatorze z funkcją grzania ) 2. Ogrzewać wodę użytkową do temperatury MAX - 60-70*C tylko w okres letni...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 19 Maj 2009 15:37 :: kamsz-o :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 29385

KG24V22,SIEMENS,KE90221315,szuflada zamarazarki-szukam

WItam. Potrzebuje kupic gorna szuflade gorna-wieksza do lodowko-zamrazarki Siemens KG24V22/01 KE90221315 Pojemn. 245/174/57 TYP SF-24n/KGUA te dane spisalem z lodowki, moze mi ktos podpowiedziec gdzie kupic taka szuflade??
AGD Szukam :: 04 Kwi 2009 17:49 :: kowalelektronik :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1573

DAEWOO FRS 2011 - jak dostać się do grzałki?

Witam Szukam pomocy w uruchomieniu w/w tz wszystko wskazuje na grzałkę parownika,wszystko chodzi do pierwszego włączenia się agregatu,potem sama nie rusza ,ręcznie tak, nie wiem gdzie ta grzałka się znajduje a nie chce całej lodowki pruć Pozdrawiam Jarek gg2335878
AGD chłodnictwo :: 10 Kwi 2009 10:45 :: yaro :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1699

Lodowka Ignis ARL 605/G. Swieci, sprezarka nie chodzi

Witam! Zamowilem termostat, odebralem go i nie pasowal on idealnie do podstawki w ktorej byl poprzedni. Wyprowadzenia byly te same ale w innych miejscach. Posciagalem konektory i wpielem bezposrednio w nowy termostat. Kapilara ma taka sama dlugosc jak poprzedni termostat. Nozki mam na nowym 4 6 3...
AGD Początkujący :: 02 Lip 2009 19:10 :: namlooc :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 8426

Kompresor z agregat lodówki

Mam pare pytań dotyczących własnej konstrukcji kompresora z agregatu lodówkowego słyszałem, że jeśli regularnie nie dostarczamy oleju do tegoż silniczka zatrze nam on się po paru minutach w tej sprężarce są 3 otwory- jeden zasysa drugi wypuszcza powietrze, a trzeci jakby wogóle do niczego nie służył...
Początkujący Elektronicy :: 06 Sty 2012 01:17 :: robert911s :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 10215

Elektroliza wody ...+wytwarzanie wodoru

Steph ten twoj systemik z drutem ma bardzo mala wydajnosc radze ci zebys sobie zbudowal system z plyt (plate system) albo idz i kup tu marchlabs.com i podlaczyl tak dla 12v +NNN- tak zeby miedzy plytami bylo 3V jak masz wiecej plyt, tym lepiej, podlacz tak +NNN-NNN+NNN-.......... uzyj...
Na pograniczu nauki :: 26 Lip 2013 22:17 :: W.Wojtek :: Odpowiedzi: 839 :: Wyświetleń: 208162

Czy rozni sie model lodowki bosch KGV 36x42 od KGV 36y40?

Jak w temacie nigdzie nie potrafię znaleźć dokładnej specyfikacji tych lodówek, co oznacza y? Narazie w serwisie echo... maja kilka dni na odpowiedź, a mi się trochę spieszy.
AGD Co kupić? :: 15 Kwi 2009 12:44 :: manial :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1783

Lodowka Candy CDP 24/5 S nie chlodzi

Witam Jest to lodowka Candy CDP 24/5 S z jednym agregatem OF1033A R134A, termostat Ranco K59-L1136. Dane termostatu ze strony [url=älte-k59l1136-p-1695.html]k59l1136:... -28,0 °C Dlugosc kapilary: 720 mm 6,3 mm Problem dotyczy tylko czesci chlodziarki, zamrazalnik dziala poprawnie....
AGD Początkujący :: 16 Kwi 2009 21:31 :: ROBSON33 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3533

Lodowki Siemens ,gaz

Czy lodowki Siemens maja ten sam gaz co lodowki Boscha czyli ten Etagen,intersuje mnie ta lodowka Dodano po 6 Tylko wkurza mnie troche ta mala poleczka w zamrazalniku.Ktos wie po co jest taka mala.Szukalem jakiejs lodowki z 3 duzymi pojemnikami ale z tego co widze to nie ma takich na stronach...
AGD Co kupić? :: 23 Kwi 2009 16:57 :: lukasrhcp :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2149

"Superciche" lodowki Siemensa

Czy ktos moze mi cos powiedziec o glosnosci lodowek Siemensa podczas pracy?Wsrod aktualych modeli producent opisuje niektore jako superciche.Jak to jest w rzeczywistosci??
AGD Co kupić? :: 24 Kwi 2009 09:36 :: Lelouch :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1179

Lodówka Whirlpool Art492, wyswietlacz nie działa.

Witam. Od 2 miesiecy posiadam chłodziarko-zamrazarke Whirlpool model ART 492 Działała do dzisiaj... Lodówka przestała chłodzic ( w srodku+) Cyfrowy czytnik pomiedzy chlodziarka a zamrazarka przestal działac , w srodku lodowki swiatlo swieci. Proby wyłaczenia z pradu nie pomogly:( Prosze o...
AGD Początkujący :: 28 Kwi 2009 18:20 :: ablutomania :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1207

Podlaczanie termostatu do lodowki POLAR CZ 235

Witam serdecznie mam problem, nie umiem podłączyc termostatu do lodowki nie mam pojecia jaki kabel gdzie mam podłączyc mam 3 kable jeden grubszy brazowy podlaczony do niego jest jakis czarny, drugi to zielono zółty, a trzeci niebieski w termostacie mam 4 miejsca do podłączenia termostat to danfoss...
AGD Początkujący :: 29 Kwi 2009 16:04 :: deeemon88 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 8722

Electrolux , ciche czy glosne?

to jest aneks kucheny Dodano po 20 slyszalem ze lodowki liebherr sa bardzo ciche ,lozko jest wlasnie 2m od lodowki,to jest bardzo male mieszkanie
AGD Co kupić? :: 05 Maj 2009 17:52 :: Don antonio :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1707

Lodowka- po nagrzaniu sie agregatu nie wlacza sie ponownie

Wiec tak- wylaczylem ja termostatem, ale mierzylem opor pozystora i jak juz jego rezystancja spadla do ok 16 ohm to ponownie probowalem ja zalaczyc termostatem i okazuje sie ze, napiecie dochodzi do obwodu rozruchu jak i do obwodu pracy sprezarki tylko ona nie rusza (slychac tylko ciche buczenie) a ponownie...
AGD Początkujący :: 17 Maj 2009 12:14 :: dariusz dubinski2 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3371

Chłodzenie dysku, czy to nie rozwali go dokumentnie?

No opowiedziane bylo to z wiarygodnego zrodla, w przypadku podobnej sytuacji - potrzebna byla tylko chwila na przegranie waznych danych, kolega wrzucil dysk do lodowki, podlaczyl przez usb, zgral co potrzbne, i pogral nim w hokeja. Jak gdzies jakis ukladzik nie laczy i glowica nie moze sie ustawic, to...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 07 Cze 2009 12:48 :: kolaps :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2058

lodowka ardo - woda zamarza

Witam Mam problem z lodowka gdyz woda zamarza w kanaliku odpływowym na tylnej scianie lodowki. Co zrobic? Z gory dzieki darjan13
AGD Początkujący :: 04 Cze 2009 22:41 :: darjan13 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1604

Moja własna miniaturowa Chłodziarka

Agregat w lodowce zalezy od wielkosci lodowki ale przewaznie ok.0,9 kw temperatura powinna zawierac sie miedzy 2 a 8 stopni sory ale hiszpanska klawiatura Dodano po 13 Tak, tylko że w temperaturze powyżej 4°C szybciej rozmarzają się bakterie. 4°C jest granicą, pomiędzy uśpieniem,...
DIY Konstrukcje :: 16 Cze 2009 18:52 :: LORDUS :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 20160

Termostat Ranco K59 P1761

Na najniższym (1) ustawieniu lodówka się nie wyłączała, w środku jest bardzo zimno, tylna ścianka jest pokryta paromilimetrowa warstwą szronu. Ciśnieni na ssaniu 0.1-0.15 (r134). Lodówka była naprawiana, inatalacja była uszkodzona z tyłu lodowki po usunięciu pianki ubytek uzupełniłem zwykłą pianką...
AGD Początkujący :: 12 Cze 2009 15:22 :: kd281 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3571

Lodówka Bosch ... tylko jaka?

witam stoje przed wyborem lodowki na oku mam Bosch KGV 36x47 lub Bosch KGN 36x43 i tu pojawia sie problem, jedna ma klase A++ a druga system NoFrost i mam dylemat.. prosze o rade, cenowo jest mniej wiecej to samo 1700-1800 pln wiec cena tutaj nie gra roli ... pozdrawiam mieciu
AGD Co kupić? :: 17 Paź 2009 17:02 :: Sarpedon :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4488

Lodówka Goldstar GR-051SSF - czy to jest poprawna praca?

witam, mam taka mala 83 litrowa lodowke i zastanawiam sie czy cos z nia jest nie tak, bo wlacza sie co 10 min i pracuje przez okolo kolejne 10 min i tak w kolko, czy to jest normalne ? temperatura w srodku 7 stopni na zewnatrz lodowki 23 stopnie, prosze o porade. pozdrawiam wojtek
AGD Początkujący :: 22 Cze 2009 20:38 :: skryn :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1276

Wybór lodówki. Amica czy Candy?

Dzięki, na wypadek gdyby już nikt wiecej nie napisał możesz napisać dlaczego? Candy to taka zła firma? Wybór Amici jest dobry? w kategorii cenowej do powiedzmy 1300 zł. Wchodzę w gre lodowki nie za wysokie, do okolo 160 cm.
AGD Co kupić? :: 20 Sie 2009 13:40 :: ANDYW6 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3804

Sprężarka do aerografu z agregatu lodówki.

Dzieki za instrukcje mam jakies dwa termostaty z zamrażarki i lodowki cos sie wykombinuje albo trzeba bedzie zabrac od starego hydroforu :)
DIY Konstrukcje :: 08 Wrz 2010 12:27 :: kaziowichura :: Odpowiedzi: 38 :: Wyświetleń: 30142

Chłodziarka powietrza ze starej lodówki..?

Moze to byc mechanicznie uniemozliwione ze wzgledu takiego ze musialbyc umiescic ten "radiator" (co jest z tylu lodowki-taka kratka metalowa) np. na zewnatrz pomieszczenia ktore chcialbys schlodzic.
Początkujący Naprawy :: 01 Lip 2009 23:48 :: Darrieus :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 945

Klimatyzacja Citroen ZX 1996 slabo chlodzi

Posiadam Citroena ZX 1.6 1996 i mam dwa problemy klima: 1. Jak dodaje gazu na wlaczonej klimatyzacji to slysze takie wycie jakby, ale to tylko jak dodaje gazu i tylko na klimatyzacji, bardzo jest to slyszalne tak do 60km/h pozniej jakby ustaje albo wcale nie ma. Wymienilem dzis lozysko w zakladzie...
Samochody Mechanika :: 06 Lip 2010 13:55 :: sobol350 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1887

Hotpoint Ariston - opinie

W najbliższym czasie musze dokonać wyboru sprzętu do mojej nowej kuchni (lodówka, zmywarka, piekarnik, płyta gazowa, okap) - wszystko pod zabudowę. Do tej pory w domu mam 12-letni sprzęt Boscha i nie miałem z nim większych problemów. Teraz zastanawiam sie co najlepiej kupić i zaciekawiła mnie ofertą...
AGD Co kupić? :: 13 Lut 2016 19:53 :: szopenek2 :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 88760

ciągła praca lodówki beko csa 29000s

kolega zetfa nie wiem czy wykonujesz naprawy gwarancyjne ale dzialasz w tej chwili na szkode uzytkownika lodowki. Przyjechal technik - wymienil termostat, ok zdarza sie to moglo nie byc to. Klient czyta na tym forum ze brak w gazu, ze uklad nieszczelny - do wymiany. Dzwoni teraz klient do serwisu mowiac:...
AGD Początkujący :: 20 Lip 2009 11:07 :: obywatel1983 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 6692

Czy lodowka moze stac wylaczona?

Z ostatnich wiadomosci-wlaczylem ja po jakichs 2 miesiacach i pieknie chlodzila, wylaczala sie i w ogole. Po kolejnym 1,5 miesiacu wlaczylem ponownie i niestety agregat pracowal caly czas, lodowka chlodzila. Wezwalem znajomego mechanika AGD i ten stwierdzil ze to bedzie termostat, wymontowal go i sprawdzil...
AGD Początkujący :: 13 Lip 2009 11:41 :: cyborg39 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 5158

candy cfc 402 chlodziarko zamrazarka problem

witam mam taki problem..... po rozmrozeniu lodowki zaczela palic sie czerwona dioda sygnalizujaca awarie i z tego co zauwazylem przestal dzialac zamrazalnik bo lodowka chlodzi co moge sprawdzic wlasnorecznie by nic nie popsuc dzieki z gory za wskazowki
AGD Początkujący :: 18 Lip 2009 20:58 :: mariomixer :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1062

Lodówka samochodowa a bateria słoneczna

Bateria sloneczna jest jeszcze gorszym rozwiazaniem dla zasilania takiego urzadzenia. Po 1, ze jest droga, a po 2-gie musialbyc miec baterie o wymiarach kilka m2 (a to chybva nie wchodzi w gre). Dla przykladu bateria o mocy 22W 12V ma wymiary 60cmx35cm. A cos takiego napewno nie zasili lodowki. Musialbyc...
AGD Użytkowy :: 21 Lip 2009 14:34 :: h jaworski :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3038

Przetwornica 12V ~230V, a lodówka

-jest to bezpieczne dla instalacji samochodu (bo niby dlaczego mialo by byc niebezpieczne), a jesli dobra przetwornica to rowniez jest to bezpieczne dla lodowki (mowiac dobra mam na mysli nie jakas chinska podrobe), -raczej bedzie ciezko, jesli nie wystartuje to znaczy ze ta lodowka sie nie nadaje do...
Inne Co kupić? :: 09 Cze 2010 23:00 :: ja9 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 17556

prosze o wsparcie w temacie zanussi ZK-18/8R lodowka

ma 8 lat. (jeden agregator) parownik zachodzi od roku lodem ale nierownomiernie tylko od lewej strony czyli od strony gdzie otwieraja sie drzwi. temp w chlodziarce 1-3 stp. czasem nawet miala zero stp. temperatury te przy termastacie na 1. poniewaz lodowka wogle sie nie wylacza wiec musislam sama ja...
AGD Początkujący :: 25 Lip 2009 20:38 :: mpol67 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 2208

Kupię / przyjmę ogniwo peltiera albo lodówke przenosna

Potrzebuje ogniwa peltiera badż lodowki turystycznej, moje gg7591618 e-mail pawcio4444(at)gmail.com I oczywiscie pw :) pozdrawiam
Bazar Elementy elektroniczne :: 30 Lip 2009 20:49 :: pawcio4444 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 773

Lodówka Electrolux erb 3043 po rozmrozeniu nie dziala

Witam Moja mama postanowila rozmrozic i oczyscic z lodu zamrazalnik w lodowce electroluxa erb3043. Lodowka odlaczona byla ok godziny. Po podlaczeniu do pradu dziala teraz jedynie oswietlenie wewnatrz. Brak reakcji na zmiany polozenia pokretla (jedynego - na zewnatrz lodowki), nie swieci sie zielona...
AGD Początkujący :: 03 Sie 2009 16:00 :: skwierczacy :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1755

WD Passport - 0 MB, Fat12

Padl mi dysk zewnetrzny WD Passport. Dziwne tymbardziej, ze nie spadl mi nigdy, zawsze lezal na komputerze. Teraz po podlaczeniu wydaje 3 albo 4 zamachy i cisza. Sprawdzilem go pod Disk Recovery, pokazuje 0 MB, Fat12. Po superscan - krzaczki. W systemie wogole nie rozpoznawalny. Jednak jako...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 07 Sie 2009 15:27 :: Ksiaze39 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1017

Jakich narzędzi potrzebuję do napraw klimatyzacji?

Naprawiam klimatyzacje w pojazdach, ale mam wiele zapytan od klientow, czy naprawiam klimatyzacje domowa i lodowki, chlodziarki itd. (mieszkam w Hiszpanii) Co jest mi potrzebne zeby jakos zaczac? Piotr
Wentylacja i Klimatyzacja :: 01 Maj 2011 21:22 :: Pedrominator :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3644

Lodówka. Zadanie zbiorniczka- patrz zdjecie.

witam... przymiezam sie do zakupu tej o to lodowki Samsung RSH1NHMH na jednym ze zdjec (trzecie od lewej) mozna zobaczyc w prawym gornym rogu jakis zbiorbniczek, filtr... czy moze ktos wie w jakim celu jest to tam zainstalowane? pozdrawiam
Ogólny Techniczny :: 09 Sie 2009 15:03 :: tomekb3 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 768

Czy takie podłączenie odgromu zabezpieczy ludzi i sprzęt ?

Podstawowa zasada ochrony to umieszczanie środków ochrony na brzegu obszaru chronionego (brzegiem obszaru budynku będzie ściana budynku). Błędem jest instalowanie środków wewnątrz obszaru chronionego! Środki ochrony: zewnętrzna sieć zwodów piorunoochronnych i przewodów odprowadzających, uziemienie,...
Elektryka Ochrona :: 28 Lut 2010 21:32 :: bonanza :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 12976

Sprzęty AGD - dziwne awarie, związane chyba z prądem

Witam Mam bardzo powazny problem z urzadzeniami AGD w moim domu. Zaznaczam ze nie jestem znawca tematu wiec prosze o wyrozumialosc:) Otoz wprowadzilismy sie 2 tygodnie temu. Wszystkie urzedzenia byly spradzone i dzialaly. Pierwsza kilka dni temu padla plyta cermiczna - rozregulowal sie sterownik. Kilka...
Ogólny Techniczny :: 27 Sie 2009 10:05 :: marakus :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 636

lodowka siemens bezszronowa type kiksum40

dzien dobry, mam nastepujacy problem (a ze mieszkam we francji a tu fachowiec to napewno drogo sobie za zyczy za naprawe) wiec moja lodowka ktora nie ma lodu w zamrazarce a mimo to od miesiaca wycieka na podloge woda na sianie lodowki nie mam zadnego otworu aby przepchac (jak czytalam) nie wiem co moge...
AGD Początkujący :: 03 Wrz 2009 09:43 :: levy^ :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1254

lodówka Bosch electronic control - model KGV 2604

male update: model mojej lodowki to - Bosch KGV 2604 chcialbym teraz zrobic mostek na wtyczkach przy module zeby ominac czujke ktora jest prawdopodobnie uszkodzona. czy moge prosic o podpowiedz ktore przewody połączyć (zmostkować) ? widok modułu: wtyczka z lewej strony: - jasno-szary, -...
AGD Początkujący :: 28 Mar 2013 13:00 :: LeMoD_ :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 11580

Lodowka Indesit BAAN10 - agregat nie ma sily wystartowac.

Nie ma się co łudzić sprężarka do wymiany, Danfosy tak mają.... Ja już ktoś będzie Ci wymieniał to najlepiej na Asperę . Gdybym mial wymienic na Aspere, to chyba lepiej kupic nowa lodowke, kompresor Aspery to koszt ok 450-500zl, plus nabicie gazem i masz 650zl, a ten model lodowki ktora mam to...
AGD Początkujący :: 19 Wrz 2009 08:25 :: lcf :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 7084

lodowka Daewoo RF-420

Witam wszystkich na forum , czy ktos moze mi cos powiedziec czy taka lodowka jest warta uwagi. Obecnie posiadam 12 letnie Gorenie po zeszlorocznej ranimacji ( wstawienie parownika do wew. lodowki bo orginelny w obudowie szlak trafil) , teraz wymienilem termostat lecz mam wrazenie ze lodowka sie juz...
AGD Co kupić? :: 19 Wrz 2009 21:26 :: darfa :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 852

Telewizor LCD 32-jaki kupić?

przywitam sie na starcie, 1 moj post, co nie znaczy, ze serwisu nie znam w ogole. od dluzszego juz czasu elektroda przewijala mi sie w linkach, czesto szukalem instrukcji do pralki, lodowki etc ;) tym razem temat rtv odswieze temat. na dniach chce wymienic mojego 15 letniego Elemisa. czego oczekuje,...
Jaki TV :: 11 Paź 2011 07:34 :: Koolo :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 25300

lodówka whirlpool ARC 5710 - mrozi ale nie chłodzi

witam od kilku dni chlodziarko-zamrazarka whirlpool ARC 5710 (~5 lat) dziala w nastepujacy sposob: - zamrazarka ok -10 stopni (szybko i zgrabnie zabiera sie do pracy po rozmrozeniu) - chlodziarka ok +10 stopni (na tylnej sciance szybko pojawiaja sie krople wody i nie chce zejsc na nizsza temperature...
AGD Początkujący :: 13 Paź 2009 08:47 :: elektryk2000 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 6259

tygodnik "Wprost"-żarówki energooszczędne.

To moze i ja dopisze swoje 2gr. Przyznam sie szczerze ze nie czytalem wszyskich wypowiedzi dokladnie, i prosze o wybaczenie jesli cos powtorze. Pare uwag: Do oswietlania ulic "nigdy" (chyba tylko za Gomolki) nie uzywalo sie swietlowek. Swietlowki, obojetnie kompaktowe czy "zwykle" raczej nie nadaja...
Ogólny Techniczny :: 16 Lis 2009 05:23 :: wada :: Odpowiedzi: 73 :: Wyświetleń: 15849

Lodowka Gorenje K336/2P - chlodziarka zamraza.

Witam, Od pewnego czasu mam problem z lodowka Gorenje K336/2P. Lodowka ma 2 kompresory i dwa wyswietlacze pokazujace temperature w obu komorach. Temperatura w zamrazarce jest ok (-21 stopni) natomiast w chlodziarce spada ponizej zera. Regulator temperatury (chyba na potencjometrze z przodu lodowki)...
AGD Początkujący :: 28 Lis 2012 12:51 :: electrico :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4694

Amica chlodziarka i zamrazarka nie chlodzi

witam , mam problem z lodowka marki amica , nie wiem jaki model bo nie ma zadnej naklejki , miedzy chlodziarka a zamrazarka jest pokretlo stopni chlodzenia. Cala lodowka przestala dzialaci sie sama rozmrozila. wezwalem fachowca a on przyszedl odkrecil z przodu lodowki te pokretlo od ustawienia chlodzenia...
AGD Początkujący :: 11 Lis 2009 20:28 :: _LBX_ :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2767

Uniwersalny termostat do lodowki Bauknecht

Lodowka Bauknecht dwukomorawa wyprodukowana jakieś 15 lat temu ( przywiezina z niemiec).Ostatnio wariuje , albo zamraża wszystko albo chłodzi ledwo ledwo. Na parowniku chlodziarki widoczna jest grzalkła . Oglądalem calą do okoła i nie znalazłem informacji o modelu lub nr serwisowym (na agregacie jest...
AGD chłodnictwo :: 17 Lut 2010 22:23 :: Bleble :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 10185

Po dotknięciu rur gazowoych wywala różnicówkę

Wezwij sobie elektryka sam nic z tym nie zdzialasz. Z twojego opisu wynika ze gniazdko od lodowki tez masz zle podlaczone nawet jak podlaczysz do niego kuchenke to dalej bedzie wybijalo RCD. NAJLEPIEJ WEZWIJ DOBREGO ELEKTRYKA NIE TEGO CO ROBIL OSTATNIO!!
Elektryka Początkujący :: 18 Lis 2009 18:49 :: Akrzy74 :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 3759

Chłodziarko zamrażarka Samsung RL33EA

wystepuje sama grzalka, a ktora z tych dwoch, to zalezy od daty produkcji twojej lodowki, ktora jest zakodowana w nr seryjnym
AGD Początkujący :: 29 Lis 2009 20:33 :: Buli RL33EA :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3633

Opinie o chłodziarko-zamrażarce ELECTROLUX ERB 40033 W1.

Dzieki :) wiele osob ma lodowki eleluxa i sobie chwali :)
AGD Co kupić? :: 29 Lis 2009 22:00 :: microzone99 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1870

brak napiecia lodowka ARDO

witam po chwilowym wybiciu korkow(z innej przyczyny niz zwarcie lodowki) , lodowka przestala dzialac, co to moze byc? po podlaczeniu do gniazdka lodowka nie reaguje, lodowka ma rok.
AGD Początkujący :: 25 Gru 2009 19:29 :: kys1994 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 731

Lodówka kombi pod Choinke:) Pomoc w wyborze lodówki do 3000z

Witam, Zbliżają się święta i postanowiłem sprawić swoje rodzicielce nowa lodówkę. Budżet ustaliłem a max 3000zl. Wymagania: - max 190cm wys - min 60cm szerokości - zamrażalnik min 65L - lepiej żeby nie było No Frost ale wiem, ze teraz wsadzają to gdzie się da - kolor każdy inny niż biały Odwiedziłem...
AGD Co kupić? :: 16 Gru 2009 18:44 :: editor :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2918

indesit ban chyba 34 migające diody

Dziwne zachowanie lodowki Indesit BAN zaczela piszczec jak przy otwartych drzwiach i na wyswietlaczach przy regulacji temperatury zapalilo sie na jednym AF a na drugim A2, po jakims czasie przestala piszczec, migaja wszystkie lampki i na wyswietlaczach wciaz jest AF i A2 Dodano po 1 dodam...
AGD Użytkowy :: 18 Gru 2009 20:05 :: PBK :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2503

oświetlenie w CZN 3402 - czy można kupić taką świetlówkę

AGD Użytkowy :: 20 Gru 2009 21:58 :: ekmir :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1129

Ładowanie baterii w laptopie - Regeneracja ogniw New

misiozol no tak tez to zauwazylem ale myslalem ze po prostu program zle pokazuje, jutro wyciagne z lodowki ja to porobie fotki moze cos zobaczycie czy da sie cos wskurac :) nikt nie mial do czynienia z ta bateria? ona podchodzi do wielu modeli jak dv6,dv2.... itp
Komputery Regeneracja Baterii :: 11 Sty 2010 20:57 :: mat_ed :: Odpowiedzi: 970 :: Wyświetleń: 366558

Lodówka (max 138 cm) LIEBHERR czy CANDY - którą kupić ?

Witam Was. Muszę szybko kupić lodówkę z dolnym zamrażalnikiem i wysokości max 138 cm . Markę BEKO odrzuciłem. Zostały niestety tylko 2 możliwości : Candy CFM 2260 E Podobno włoska szajsowata marka :D Liebherr CUP 22210 Comfort Podobno "niemiecka solidność" wśród marek (ale tak było ze...
AGD Co kupić? :: 20 Lut 2010 09:50 :: zuczek82 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2682

Chlodziarko-zamrazarka Bosch KSV2004/03 mrozi non stop

jeśli,chodzi cały czas a w środku wszystko się topi to oznaka ,że nie ma płynu chłodniczego jest gdzieś nieszczelność układu Witam, jak napisalem wczesniej - chlodzi caly czas i _mrozi_ nic sie nie topi dopoty, dopoki sie nie wylaczy recznie lodowki. Wczesniej nic sie nie dzialo przez kilka dobrych...
AGD Użytkowy :: 31 Gru 2009 16:06 :: Wilkbury :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2682

Budowa w miarę cichej sprężarki

Jakie cisnienie potrzebujesz bo jak niewielkie to sa sprezarki membranowe uzywane w laserach-glowicah do wydmuchiwania spalin podobnie halasuja jak agregat lodowki.
Ogólny Techniczny :: 03 Sty 2010 15:49 :: Mr_T_ :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3964

Jaka lodowke kupic- Samsung RL 44 QTUS czy LG GR B46??

Witam serdecznie. Poszukuje do kuchni polaczonej z salonem ( kuchnia oddzielona jest scianka 150 cm od salonu) lodowki wolnostojacej w inoxie, wymiar- do 200 cm. Moje propozycje to Samsung RL 44 QTUS ewentualnie LG GR B469 BTJA. Prosze o rade ktora z nich bedzie lepszym( cichszym) rozwiazaniem do...
AGD Co kupić? :: 13 Sty 2010 00:18 :: popey111 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1550

Algorytm sterowania agregatem lodowki

Witam, Chcialbym napisac prosty algorytm sterowania agregatem w lodowce w zaleznosci od temperatury. Widze ze po wylaczeniu sprezarki jest jakis (jak dlugi ?) minimalny okres, ktory sprezarka musi odczekac aby sie ponownie uruchomic. Czy sa takze inne zasady, ktore okreslaja np. minimalny/maksymalny...
Początkujący Naprawy :: 14 Sty 2010 08:55 :: cholo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2321
123456789

Ostatnio szukano: moduł pralki whirlpool kursy youtube mastercook częsty xenony wymiana membrany gaźnika drukuje połowy amortyzatory pralki mondeo kierowcy dorobienie kluczyka pamięć tuner odblokować dekoder polsatu schemat bezpieczników renault megane
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group