Zrób te logi też dynamiczne i BS
Witam z pomocą mojego przyjaciela zrobiłem dziś logi Vag Com'em. Niestety nie mam pojęcia jak interpretować uzyskane dane. Samochód Audi A6 C4 TDI R5 AEL 140KM przebieg 224000(autentyczny- jestem 2 właścicielem a pierwszym był mój ojciec). Logi poniższe są dynamiczne. A profilaktycznie po ich zrobieniu sprawdziłem błędy i wyskoczył błąd 00550. Czy już...
Od razu czyszczenie turbiny...! W pierwszej kolejności sprawdźcie sobie gumowe przewody ciśnieniowe, ich łączenia. Często bywają sparciałe, przetarte, wtedy też mamy do czynienia z błędem 575. Najlepiej jednak zrobić logi dynamiczne.
Jak zalało tłok to skrzywiło korbowód. Zmierzyć ciśnienie sprężania i zrobić logi dynamiczne.
Zrób logi dynamiczne.
Witam, Mam problem z falowaniem obrotów oraz spadkiem mocy w silniku 1.8T AVJ (150 km), przebieg ok 340 tys. km (ori). Kiedyś zaczęło się od wypadania zapłonów i wtedy wymieniłem 4 cewki + świece oczywiście na nowe. Po drodze czujnik temp. cieczy. Kolejno regenerowan przepływomierz Boscha. Obroty trochę się uspokoiły, choć czasem potrafią zafalować...
Jak zrobić [url=]Logi dynamiczne.
Witam koledzy i koleżanki. Mam auto audi a6c5 1.9 TDI 110KM AFN. Posługując się wskazówkami kolegi Sztomel z forum wczoraj wyczyściłem kierownice w turbinie bo sztanga pracowała tylko w górnej strefie a na dole chodziła z oporem. Wszystko wyczyscilem i złożyłem. Przy okazji wymieniłem gruszke na nową oryginał garrett. Po złożeniu całości na rozgrzanym...
Witam. Czy znalazł by się jakiś ekspert i zerknął na te logi. Dynamiczne 03 i 020 02 i 033 115 118 i 02 Statyczne 90 91 93 Silnik 1.8t Avj. A4 b6
Poczytaj o tym jak robi się logi dynamiczne.
Witam wszystkich, mam taki problem od dwóch dni, silnik po osiągnięciu ponad 3000 obrotów staje się bardzo mułowaty i wywala błąd 17958 - Charge pressure control deviation P1550 - 35 - 00 - - . W VCDS BS grupa 011 sztanga turbiny płynnie chodzi w granicach 2 cm, gruszka turbiny nowa oryginalna i wężyki podciśnienia nowe. Odczyty przepływomierza też...
Po pierwsze to o jakim błędzie mówisz jeśli chodzi o przewody czujnika turbodoładowania? Skoro w tym silniku nie istnieje coś takiego jak MAP? Pracuj tylko na benzynie i żadnych plaków - to są środki czystości kokpitu. co to znaczy że były błędy? itd.. wymieniłeś sondę na oryginalną? czy po prostu wykasowałeś błędy? Sprawdź jeszcze raz jakie są błędy...
Zdejmij na próbę rurkę podciśnieniową od zaworu EGR i sprawdź. Dodatkowo, jak ktoś wcześniej pisał, zrób logi dynamiczne: przepływka, turbo.
Są trzy możliwości : - nieszczelność dolotu (byłby słyszalny świst powietrza doładowanego), - niedomykający się zawór wastegate w części gorącej turbosprężarki, - uszkodzony mechanicznie elektrozawór N75, pierwsza i trzecia przyczyna jest najbardziej realna. Wjedź nim na kanał, zdejmij dolną osłonę silnika i sprawdź węże idące od turbo do kolektora...
Logi dynamiczne turbiny, przepływki.
Diagnostyka dynamiczna silnika, podgląda parametrów pracy, ciśnienie doładowania, wartość przepływomierza, zrobić logi wrzucić na forum.
Teray chzba dobrz dyia.... Witam wszystkich Proszę o analizę logów z Audi znajomego. Silnik 2.5TDI V6 z 99 roku chyba AFB nie jestem pewien. Autko coś dziwnie jeździ, rano cienko zapala spalanie też kiszkowato szczególnie przy obciążeniu. Robiliśmy logi na 3 biegu tipTronica. Dziwne jest to że 3 bieg Tipa pedał w podłogę i włącza się coś jak półbieg...
Żeby zdiagnozować usterkę ,musisz podpiąć kabelek i zrobić logi dynamiczne silnika.
Najlepiej jak byś wrzucił log 11 dynamiczny na 5 biegu. A N75 nowy? Jaki nr błędu? Sterownik z map sensorem 028 xxx xxx czy bez 038 xxx xxx?
Witam Problem jest w audi jak w tytule Auto jest słabe jak na 150 km, Osobiście to bym mu 100 nie dał, podczas przyśpieszania są wyczuwalne falowania, oleju bierze około pół litra na 1000 km, czujnik temperatury działa poprawnie. Jeśli chodzi o cewki wszystkie są ok, błędów brak, nie gaśnie na jałowym ale komputer pokazuje w mieście średnie spalanie...
Witam wszystkich serdecznie, zakupiłem sobie audi a3 8P z silnikiem 2.0 Tdi, AZV, po zakupie wyszło kilka problemów ale przy pomocy forum udało mi się je zlikwidować własnymi siłami, problem z niezakodowanym esp, czujnikiem kąta skrętu, niskim napięciu na akumulatorze, itp. Natomiast pozostały jeszcze dwa problemy jeden tak jak w temacie, silnik wpada...
Witam chciałbym uzyskać informację w jakiej kondycji jest mój samochód a przede wszystkim turbina i wtryski. Poniżej zamieszczam linki do logów z grupy 11 i 000. 1. Grupa 000- Log statyczny 2. Grupa 11- Log dynamiczny 3. Wtryski- Bieg jałowy 4. Turbina - Bieg jałowy z gazem Znalazłby się ktoś z Dąbrowy Górniczej i okolic, kto pomógł by mi sprawdzić...
Błąd 17964, najczęściej tryb awaryjny włącza się podczas jazdy pod wzniesienie lub przy dynamicznym przyspieszaniu.
Turbo nie dmucha jak ci wciąga rurę. Zrób logi dynamiczne i opublikuj.
Witam zacne grono Tunerów. Dnia dzisiejszego wgrałem do swojego samochodu audi a4 b6 1.9TDI AVF 130KM, program z lekko podwyższonym doładowaniem turbiny do 2,51bara (1,51+ cisnienie atmosferyczne, seryjnie ustawione 2,35bara) oraz przestawionym Single Value Boostem na 2,64bara (seryjnie 2,62). I tutaj pojawia się zagadka, ponieważ podczas logowania...
Witam, autko od momentu zakupu... Przy mocniejszym dociśnięciu gazu wpada w tryb awaryjny, np. na autostradzie przy ok 140km/h blokuje dalsze przyspieszanie, a czasem przy zwyklym wyprzedzaniu kogoś ok 80-90km/h tak samo. Proszę o informacje jak i których grup wykonać logi statyczne i dynamiczne. W internecie każdy podaje inaczej dane na temat grup,...
Witam. Audi A4b6 2004r 2.5TDI v6 BDG. Mój problem polega na tym że samochód jest bardzo zamulony na niskich obrotach. Do 2k obrotów samochód wgl nie przyspiesza, dopiero po przekroczeniu tego progu zaczyna przyspieszać. Ogólnie silnik odpala od strzała, nie dymi, spalanie myślę że trzyma w normie (7,5 - 8 jazda mieszana, trasa 6,7).Zauważyłem również...
Witam Silnik AUQ Podczas przyspieszania ma "turbo dziury" Odczuwalne pooszarpywanie. Myślałem o przegubach lub kołach ale po puszczeniu gazu przestaje. Coś poszarpany ten log. Turbo późno wstaje + problem z utrzymaniem ciśnienia. Przeładuje i puszcza N75? Tak powinno być? STATYCZNE: 001+003 002+033 090+093 DYNAMICZNE: 002+033 003+020 115+118 Częściowe...
Może i nie musi. Warto sprawdzać dla pewności. Wszystko by wyszło jakbyś zrobił logi dynamiczne silnika.
Witam, wcześniej miałem przygodę z tym silnikiem- wypaliło tłoki. Może dlatego, że wgrany był stage1. Mam kilka silników 2.5TDI V6 i teraz poskładany jest ten silnik na dole od AKE a głowice od AFB. Coś ewidentnie jest nie tak. Auto na postoju dymi, w trakcie jazdy świata za mną nie widać a moc- jakby miał ze 100KM. Odnoszę wrażenie jakby brakowało...
Ten ostatni log jest dynamiczny na LPG Dodano po 11 Błąd sondy pierwszej mi doszedł
Pięćdziesiąt lat temu powstał pierwszy programowalny układ logiczny do zastosowań komercyjnych, a dostępne dziś części pozwalają inżynierom przekraczać nowe granice technologiczne w wielu branżach. Mark Patrick, Mouser Electronics FPGA ( field-programmable gate array – bezpośrednio programowalne macierze bramek) i inne programowalne układy logiczne...
Witam Drodzy Panowie! Wprowadzenie Poczytałem forum, posprawdzałem FAQ, przejrzałem kilka stron poza forum i mam mętlik w głowie. Powtarzają się krytyczne oceny Logitecha Z906, że jest guzik wart jak za te pieniądze, w tym m. in. że jest kiepsko wykonany i że jest to chińszczyzna. Na Amazonie niby przeważają pozytywne opinie, ale na forum znalazłem...
Przedstawiam urządzenie, którego funkcją jest pomiar charakterystyk częstotliwościowych urządzeń i systemów audio. Charakterystyki częstotliwościowe to nic innego jak transmitancja, a mierzonym obiektem może być wszystko do czego można wpuścić sygnał liniowy i odebrać sygnał liniowy lub mikrofonowy. Przykłady zastosowania: - pomiar charakterystyki...
Witam. Moje Audi A4 B6 2.5 TDI 2003 180 KM, Powyżej 2,5-3 tys/obr dość mocno kopci. W moim odczuciu samochód też troszkę za słaby, ale ciężko się odnieść, bo nie mam dużego porównania. Vmax ok 200, przyspiesza też trochę zbyt opornie. Spalanie przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym ok 8,5l (to chyba normalka i nie problem). Wrzucam logi statyczne,...
Witam wszystkich forumowiczów, Zwracam się z gorącą prośbą o ocenę logów statycznych i dynamicznych, które udało mi się wykonać w moim Audi. Jest to A4 B6 1.9TDI 130KM PD, auto jest po wymianie turbiny na regenerowaną, gdyż poprzednia odmówiła posłuszeństwa. W aucie został wymieniony olej, wszystkie filtry oraz elementy układu dolotowego (m.in. kolanko)....
hm hm. nie jestem specem ale można by zrobić filtr dolnoprzepustowy na wzm. operacyjnym który załanczałby np tranystor który nastepnie łaczyłby lub nie odpowiedni pkt z napięciem 3-5 V które odpowiada wysokiemu stanowi logicznemu. To nie jest takie proste. Tzn. powiem inaczej - w realizacji jest proste, ale moze nie byc precyzyjne w dzialaniu. Potrzebny...
Oto co mam w swoich zasobach pozyskanych z www, czasopism komputerowych i audio! Dolby AC-3 - Dolby Audio Coding-3 - znane szeroko pod oznaczeniem Dolby Digital. System kodowania dźwięku na nośnikach optycznych (LD, DVD) oraz w kinach opracowany przez Dolby Laboratories Inc. Sygnał cyfrowy, w odróżnieniu od DTS, zapisany jest na taśmie filmowej pomiędzy...
40 lat to nie znaczy ze masz zdrewnialy sluch, nie? Jezeli nie wymagasz super extra klarownego dzwieku i ząglerki CD w trakcie jazdy to rozwiazanie jedego problemu samo sie nasowa :) - mp3. Zepewne lubisz sluchac radia? - musi być cywrowy w pelni automatyczny tuner FM (dla wygody) ;] Bron Boże od NN z Allegro! Lepiej kupic cos ze znanym logiem, slabsze...
Witam, Jak pojeżdżę trochę szybciej to wyskakuje mi taki błąd: 17705 - Utrata cisnienia miedzy turbina a przepustnica (sprawdź DV) Na innym forum znalazłem taki opis "Najczęściej ten błąd jest spowodowany nieszczelnym DV ( dobra okazja żeby pozbyć się seryjnego ) , w 2-giej kolejności nieszczelność na wężach doładowania i ostatni najmniej prawdopodobny...
Na początek to może podjedź do warsztatu, zbadaja autko, zrobią logi dynamiczne... No chyba ze sam potrafisz.
Witam.Mam mały problem z samochodem marki Audi.Jest to silnik 2.5 Tdi,150 KM.Autko gdy jest zimne podczas normalnego rozpędzania potrafi złapać"bezdech",nie ciągnie tylko tak jak by ją odcinało.W Polskim Vagu pokazały sie takie błędy: 17550 Obliczenie mocy - wartość za mała brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w...
Cześć, mam okazje kupić dwie kolumny Altus 300 z Amplitunerem Technics prawdopodobnie model SA-EX100 lub SA-EX120, kolega chce za wszystko 1200 zł Kolumny są w stanie idealnym, mało używane, wzmacniacz ma zwykłe ślady użytkowania. Jeszcze niedawno bylem nastawiony na kupno używanych głośników 5.1 Logitech z5500 w dobrym stanie za 800zl, ale teraz nie...
Nie mam tyle kasy na mikser ale jeżeli ktoś się zna to może mi podpowie czy coś takiego byłoby dobrym wyborem
Witam Auto jak w temacie z automatem. Muł do potęgi. Stało się tak z dnia na dzień. Brak jakichkolwiek błędów w silniku czy skrzyni. Moc pojawia się tylko gdy zadane ciśnienie doładowania zrównuje się z rzeczywistym. Podmienione zostało już chyba wszystko oprócz turbiny. Ciśnienie paliwa w normie. Oto logi: Statyczne: Grupy: 013 - Grupy: 011 - Grupy:...
Logi. STATYCZNE Grupy: 004,008,010 - Grupy: 004,007,013 - Grupy: 000,001,003,000,003 - Grupy: 014,018,023 - BASIC SETTINGS Grupy: 004 - Grupy: 000 - Grupy: 003 - Grupy: 011,011 - DYNAMICZNE Grupy: 004 - Grupy: 011 - Grupy: 003 - Grupy: 008,008 -
Dokładnie, blisko zera będą pompki w dobrej kondycji. To bzdura ! Masz mierne pojęcie na temat pompowtryskiwaczy. Komputer zawsze robi bilans w kierunku zera. Dlatego lepiej zrobić i zapisać logi dynamiczne. Bo nikt nie jest w stanie jednocześnie spojrzeć i zapisać pomiar 4 pompek. Bilans w kierunku zera?? Blok 13 to kontrola równomierności pracy silnika...
Ta, a może niech jeszcze przy okazji wymieni nabulgotnicę? Jaka zmienna geometria w AHU? Wiesz o czym piszesz człowieku?? Do autora: Logi grypy 003,008,011 dynamiczne. Bez tego ani rusz. I nie pytaj jak zrobić, masz Google, masz łeb to myśl.
Tak DV ma wpływ na moc i zycie turbo. Poczytaj jeszcze jak zrobić poprawnie logi. Powinne być foty a nie pliki ponieważ nie każdy na domowym sprzęcie ma zainstalowany program do odczytu logów. Najlepiej grupy dynamiczne 2,3 32 i 115
Witam Posiadam na sprzedaż trochę sprzętu audio. Wszystko z mojej prywatnej kolekcji, którą nieco chciałbym uszczuplić. A, więc pozostało: Yamaha RX-385 Stan techniczny i wizualny bardzo dobry. 100% sprawny. Dane techniczne: Zakres strojenia: FM, MW Cyfrowy tuner FM/AM z pamięcią stacji Moc wyjściowa: 45 W na kanał przy 8Ohm (Stereo) Wyjście na 4 kolumny...
Witam . Poniżej przestawiam logi dynamiczne. Czy to wygląda jak by turbina nie doładowywała? Pozdrawiam. Dzięki z góry za wszystkie rady:)
Dobrze piszesz ale wcześniej zobacz, gdzie logi są zapisywane aby je potem odnaleźć. Przy pierwszych moich logach trochę się naszukałem (VAG COM nie vcds co prawda). Po punkcie 8 puść gaz. Zrób najpierw dynamiczne i wrzuć.
Witam Silnik 1.9 TDI ASZ seria 130KM LOG statyczny 001 - LOG statyczny 004 - LOG statyczny 013 - LOG statyczny 018 - LOG statyczny 023 - LOG Basic Seting 003 - LOG Basic Seting 004 - LOG Basic Seting 011 - LOG Dynamiczny 001 - LOG Dynamiczny 003 - LOG Dynamiczny 004 - LOG Dynamiczny 008 - LOG Dynamiczny 010 - LOG Dynamiczny 011 - Z góry dziękuję
Witam Pacjent to moje A4 B5 2000r. z 1.9 TDI AJM 116KM + (jest jakiś box na podszybiu ale czy on coś daje to kto to wie) Użytkuje auto 4 lata i nigdy nie robiłem logów bo nie było powodów, brak czasu itd a auto jeżdziło bez żadnych problemów. W ostatnich dniach auto zaczęło przechodzić w tryb awaryjny bo turbo przeładowało - 17965 - Charge Pressure...
(at)panstalin2 Płyn chłodzący wygląda normalnie. Nic nie ubyło. Jakby to byla uszczelka pod głowicą, to po nagrzaniu silnika wszystko byloby dobrze? Zrobilem dzisiaj logi dynamiczne. Jak wrócę do domu to udostępnie.
Witam od jakiegoś czasu , mam problem z mocą w moim audiku wyczyśćiłem zawór n75 sprawdziłem przewody bez zmian 140 km/h to jest max v-max auto dosyć słabo się zbiera , vag pokazuje 0 błędów , postanowiłem zrobić logi statyczne oraz dynamiczne , prosiłbym o analize , dziekuję logi załącznik, nie mogłem inaczej wrzucić bo odpala mi w notatniku, spakowane...
Witam. Mam pytanko odnośnie turbin w silnikach agr obecnie wyjechałem za granicę i nie mam możliwości zrobić logów dynamicznych itd. Chciałbym się dowiedzieć od ilu powinna ciągnąć moja audiczka. Czuję wzrost mocy od 2600 obrotów. Potem 3 tys. Przekracza i ciągnie jakby miał z 200 koni. Dodam że w Polsce też tak miałem ale cy nie za późno zaczyna pompowac?...
Witam, czy mógłby ktoś luknąć na moje logi, są porobione statyczne zwykłe i BS oraz dynamiczne. Turbo troche przeładowuje ale czy jest się czym martwić. Pliki są dodane jako załączniki.
Sprawdzić czy pompa wtryskowa dobrze dokręcona do silnika - czy się czasem nie rusza. Sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu - być może przeskoczył. Sprawdzić i z pewnością skorygować kąt wtrysku. Jeżeli w/w są ok a ew. prawidłowe ustawienia kąta wtrysku nie przyniosły żadnych widocznych zmian to lecimy dalej: Jaki olej zalany w silnik ? Kiedy zmieniany...
Witam Pacjent Audi A6 C5 1.8T, AWT. B+G Walczę z błędem: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Co kilkaset kilometrów check na desce. Czy uszkodzone złącze elastyczne będzie miało na to wpływ? Logi. 002+115+118 (dynamiczne, LPG) 118+033 (dynamiczne, LPG) 032+033 (statyczny, LPG) 032+033 (statyczny, PB)
Witam serdecznie, To mój pierwszy Audi i moje pierwsze logi dynamiczne. Objawy są takie, że auto w losowym momencie traci moc albo całkowicie albo zaczyna przerywać (szarpie próbując załączyć i wyłączyć turbinę w bardzo krótkim okresie czasu). Usterka zdarza się niezależnie od temperatury i pogody, na zimnym i na gorącym silniku, zaworek N75 rozebrany...
Witam. Nabyłem niedawno Audi a6 c5. Jest w nim trochę do poprawy, na początek chciałem ogarnąć silnikowe sprawy. Auto nie ma mocy, przynajmniej takie mam wrażenie. Moje odczucie jest takie, że do obrotów silnika 2 tys z hakiem przyśpiesza OK, a potem się muli. Po kilku dniach wyskoczył check. Błędy jakie były: 17963 - Charge Pressure: maximum limit...
Szybki temat - zrób logi dynamiczne. Jeśli nie potrafisz tego wykonać, to odstawić musisz samochód do prawdziwego mechanika.
Nie wiem, ja się nie bawię w żadne podmianki i czyszczonka, pierwsza rzecz jaką robię przy błedzie 575 i pokrewnych to zrobienie loga dynamicznego grup 11 i 8. Wtedy mam czarno na białym czy przeładowuje czy niedoładowuje, i ograniczam prawdopodobne miejsca problemów. Sprawdzenie większości rzeczy w układzie doładowania w 1.9 tdi to godzina, góra dwie...
juz zdobylem troche informacji na temat tego błedu i mam jeszcze jedno pytanko w którym miejscu znajduje sie ten zworek? i jeszcze jedno pytanko zeby ostatecznie stwierdzic ze to jego wina musze zrobic logi dynamiczne z bloku 11? moze mi ktos powiedziec co moze sie stac jak bede jezdził narazie z uszkodzonym n 75???????????
Witam, jakie powinno byc napiecie na sciagnietej wtyczce od przeplywomierza, przy przylozeniu miernika do masy (brazowy) i do plusa (zielono czerwony) u mnie jest 14,00V stad mam tez blad 16487 P0103 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuje wspólnie z 17988 (P1580)...
Ciśnienie doładowania w porządku sprawdziłem na logach dynamicznych.
należało by zrobić logi dynamiczne
wymieniłeś zawór N109 na pompie wtryskowej i piszesz, że znowu pojawia się błąd sporadyczny ale czy 1237 czy już tylko 575 bo jeśli ten drugi to turbina przeładowuje i silnik (za sprawą sterownika) pracuje w trybie awaryjnym i dlatego jest taki muł aż do wyłączenia silnika i ponownego jego uruchomienia. Nie napisałeś jaki masz silnik więc nie wiem jakie...
ani nie podałeś jaki tam siedzi silnik (jego oznaczenie) i czy zostało wymienione turbo a jeśli tak to na jakie (oznaczenie), nic nie podajesz czy odczytywałeś błędy zapisane w sterowniku i robiłeś logi dynamiczne a od tego bym zaczął ale podaj je nie w formie wykresu a odczytu wskazywanych wartości. Dodano po 2 Czy to może być wina katalizatora lub...
masz najbardziej dokuczliwy i częsty przypadek jaki spotyka silniki TDI czyli tzw. "notlauf" a przyczynę trzeba zdiagnozować Vagiem robiąc tzw. "logi dynamiczne". same odczytanie błędów nie da w tym przypadku właściwej diagnozy a tylko logi dynamiczne i wklejenie ich na to lu forum www.a4-klub.pl a kumaci ludzie je prawidłowo odczytają i wskażą przyczynę.
przyczyn może być bardzo dużo, trzeba zacząć od diagnostyki programem VAG-COM - odczytanie zapisanych przez sterownik silnika błędów, logi statyczne oraz logi dynamiczne (diagnostyka parametrów podczas jazdy) i wtedy można zacząć usuwać usterki a nie na oślep metodą prób i błędów bo więcej kasy w taki sposób stracisz.
Potrafi ktos stuningowac mape eeprom lub ma gotowy stuningowany wsad do a6 2.5 tdi 150 ps AKN. Ile by mialo taka przyjemnosc kosztowac? zrób logi dynamiczne - dopiero potem można porozmawiac o modyfikacji ... pokaż jak wyglądają wałki rozrządu w twoim silniku Dodano po 3 Witam noszę się z zamiarem zakupu Audi właśnie z silnikiem 2,5 TDI na co zwracać...
Witam. Nawiazujac to powyzszego tematu chcialem przedstawic wyniki mojej diagnostyki statycznej i dynamicznej. Prosil bym o ocene i sugestie co do mozliwych usterek. Patrzac na grupe 003 wyglada na to, ze faktyczna masa powietrza nie dorownuje oczekiwanej. Byc moze moglaby to byc wada przeplywki (MAF), lecz byla ona wymieniana wraz z turbina. Co jeszcze...
Sam bredzisz, w wielu przypadkach na zawieszony czujnik pomaga skasowanie błędu. Zmagam się tak z jednym czujnikiem doładowania którego co parę dni trzeba pchnąć vagiem. Co to są bloki wartości mierzonych to wiem odkąd jeżdżę dieslami. A logi statyczne i dynamiczne robię sobie, klientom i kumplom. A potem się naprawia... Na forum A4 działam w temacie...
dziugi oto instrukcja robienia logowania silnika: Diagnostyka silnika właściwa. Diagnostykę wykonujemy trójetapowo: 1. poprzez odczyt błędów; 2. poprzez odczyt bloków wartości mierzonych: a. w tzw. próbie statycznej; b. w tzw. próbie dynamicznej. Po uruchomieniu programu VAG-Com wykonujemy następujące operacje: 1. dla odczytu błędów w sterowniku silnika...
Panowie, bez obrażania się i głupich docinek, kolega jest wkurw.... bo nikt nie jest mu w stanie pomóc, doskonale go rozumiem bo mam podobny problem, mariuszbmw na sam początek proponuję zdjąć z kolektora ssącego wąż powietrza doładowanego od intercoolera i sprawdzić czy silnik dalej będzie dymił na biało oraz sprawdzić olej i płyn chłodzący w zbiorniczku...
najpierw skasuj błąd czujnika G71 i sprawdź czy ponownie go pokaże, jeśli tak to najpierw trzeba usunąć przyczynę jego generowania a potem zrobić logi dynamiczne bo przy braku sygnału z G71 lub jego złych wskazaniach sterownik silnika nie widząc wartości ciśnienia doładowania będzie przechodził w tryb pracy awaryjnej i efekt taki jak opisałeś.
Silnik z pewnością przy tych błędach traci na mocy - efekt "braku doładowania" przy określonym zakresie obrotów, łatwo to stwierdzić po diagnozie dynamicznej a skoro masz turbo ze zmienną geometrią to pewnie już czas by ją przeczyścić ale to będzie wiadome po zrobieniu tzw. "logów dynamicznych", wpisz sobie w wyszukiwarkę google hasło "logi dynamiczne"....
Co ma kąt do chwilowej utraty mocy, nic, autor wykona logi statyczne i dynamiczne w czasie jazdy, na pewno coś nie podłączone ( podciśnienie ) , oczywiście zakładam że wykonana naprawa zgodnie ze sztuką ( wymiana paska ). Również zachęcam do skorzystania z ogólnie dostępnej dla każdego, naszej kochanek wyszukiwarki.
jeżeli masz turbinę ze zmienną geometrią mogą się zapieć kierownice spalin, podłącz go pod vaga i zrób logi dynamiczne
Witam! Mój problem polega na tym, że auto w trakcie jazdy w niektórych momentach szarpie, nie chce przyspieszać i w efekcie jeśli muszę zwolnić (np.dojeżdżam do świateł, etc.) gaśnie i nie chce zapalić (czasem nie zgaśnie jeśli na drodze mam możliwość wrzucić luz i przegazować go trochę). Przy wyprzedzaniu jest to dość niebezpieczne. Po zgaśnięciu odpala...
Gdy odepnę przewód podciśnienia i go zaślepię od zaworu recyrkulacji spalin silnik pracuje prawidłowo czy to wina tego zaworu ? Prowdopodobnie nieszczelny zawór egr-u wyjmij go i oczyść nagar Nie może być zawór nieszczelny ani ciągle uchylony skoro po odpięciu podciśnienia z jego siłownika silnik pracuje prawidłowo. Jedyne logiczne wyjaśnienie takiego...
witam ostatnio moj samochod stal caly miesiac nie ruszany na parkingu pod chmurka :gwizdanie: popsul sie i czekal na naprawe... po tym samochod zaczal lapac notlaufy ,oraz przy obrotach okolo 3000 lapal mula poczym znowu odtykal sie i ciagnal dalej, czasami jedzie ok,a czasami mul. podlaczylem auto pod vaga wyszly takie bledy: 519Czujnik ciśn.w przewodzie...
Owszem, sterownik silnika nie zawsze zapisze błąd związany z ciśnieniem doładowania, w tej sytuacji możesz zrobić VAG-COMem log dynamiczny grupy 011 - z pewnością wyjdzie, że turbo przeładowuje co aktywuje tryb awaryjny. Zrób log i wklej go tutaj oraz podaj symbol silnika to podpowiem co masz dalej robić.
prosze zerknąć na moje logi bo mam wrazenie ze jest malo dynamiczne i nie wiem jaka jest tego przyczyna logi na podmieniomym przepływomierzu: dynamiczne: Grupy: 003,010,011 - -Grupy: 003,008,011 - -Grupy: 000 - bs: Grupy: 003 - Grupy: 011 - Grupy: 004 - statyczne: Grupy: 007 - Grupy: 000,000 - Grupy: 003 - Grupy: 001 - Grupy: 004 - Grupy: 023 - Grupy:...
pewnie syf w turbosprezarce ... zrob podstawowe logi dynamiczne ... inaczej gwarantowane 5 stron wrozenia czyja kula krysztalowa lepsza ... :D
Chociaż nie jestem fanem Apple (ba! nie posiadam nawet jednego urządzenia z logiem nadgryzionego jabłka) to akurat ta aplikacja wywołała u mnie spore zaciekawienie - jako iż zdarza mi się szarpać w struny... AmpliTube iRig jest aplikacją przeznaczoną dla gitarzystów. Pozwala ona, za pomocą specjalnej przystawki, podłączyć gitarę do iPhone'a umożliwiając...
Witam, mam pytanie do znawców diagnostyki vag. Pacjent to Audi a6 99r silnik 2.5 tdi o kodzie AFB. Po odczytaniu logów dynamicznych grup 003, 008, 011 przepływka zaniża i tnie dawkę, turbo późno wstaje i nie osiąga zadanego ciśnienia doładowania czyli nic nadzwyczajnego... Zastanawiający jest jednak poziom wysterowania zaworu egr który wynosi stale...
tak po podłączeniu komputera przejechaliśmy się tak i tak stwierdził ten mechanik <znajomy>że jest puszka podciśnienia że nie podaje ciśnienia do kolektora ssącego czy jakoś tak powiedział że najlepiej będzie zregenerować turbo i będzie po kłopocie Po pierwsze to nie puszka podciśnienia tylko puszka siłownika ciśnieniowego, puszka podciśnienia...
Zrób logi dynamiczne z gr 003, 008, 011 będzie można coś ocenić
Witam wszystkich.Czy jest na tym forum jakis znawca ktory pomoze mi w diagnozie padajacej przeplywki.Ponizej log dynamiczny(vag) pacjent to audi A4 1,6.brak mocy i kiepsko sie rozpedza.Dopiero po zdjeciu klem z aku na 30 min wszystko wraca do normy na jakis czas(tzn 2 km jazdy).Podejrzewam ze przeplywka oglupia ecu.Ja na logach widze jak tnie dawki..ale...
Proszę o tłumaczenie prostym językiem Jechać do warsztatu A jak chcesz prościej, to sporządzić logi dynamiczne z grup 003, 008 i 011 za pomocą stosownego sprzętu diagnostycznego i na ich podstawie zdiagnozować usterkę
Witam poproszę o analizę logów mojej Audiolki 1,9 TDI AVF multitronic 2004r. Logi MB Grupy: 013 - Grupy: 023 - Grupy: 004 - Grupy: 001 - Grupy: 003 - Grupy: 000 - Grupy: 007 - Logi BS Grupy: 000 - Grupy: 011 - Grupy: 003 - Logi Dynamiczne Grupy: 004 - Grupy: 011 - Grupy: 001 - Grupy: 000 - Grupy: 003 - Grupy: 010 - Grupy: 008 -
Witam Wszystkich Wiem że dla niektórych moje pytanie wyda się banalne i zbędne ale ja niestety tego jeszcze nie wiem :( więc pytam. Mianowicie chodzi mi jakiś program którym mogę zrobić LOGI dynamiczne i statyczne w samochodach grupy AUDI VW SEAT SKODA -najlepiej jeszcze żeby był po polsku. Dodam że posiadam już interfejs OBD2 16-pin na USB (taki zwyczajny...
marbinek , jeśli masz możliwość wykonać logi dynamiczne (czyli pod obciążeniem silnika - jazda na 3 biegu w zakresie od 1500 do 4200 obrotów z pedałem gazu całkowicie w podłogę) to taki odczyt parametrów daje już pojęcie o problemie jaki Cię nurtuje. Chodzi o to, że jeśli mechanik czy też kolega jest to w stanie zrobić to da się na tej podstawie wywnioskować...
Podjedź do tego mechanika niech poda ci kody błędów które odczytał. A najlepiej logi statyczne i dynamiczne na odpowednich kanałach. Jak nie będzie wiedział o czym mówisz to zabierz samochód i pojedź gdzie sie znają.Jak napiszesz coś więcej to postaramy sie pomóc.Jak kumaty to powinien ci dać logi na pamięci przenośnej a ty wklejasz je tutaj na forum.
Witam!! Jak w temacie audi nie ciągnie jak powinna. z dołu to można powiedzieć że nie jedzie, ma zryw fiata 126 :). Brak jakichkolwiek błędów, brak dymienia w każdym zakresie obrotów. Wstawiam logi dynamiczne chodź mogą być nie najlepsze bo to moje pierwsze Grupy: 001 - Grupy: 003,003 - Grupy: 005 - Grupy: 004,004,004,004 - Grupy: 008 - Grupy: 010,010...
Czy gdy jak odepniesz odmę to "wali" z niej spalinami? Jeśli tak to bardzo silny przedmuch do skrzyni korbowej może oznaczać uszkodzenie tłoka, tuleji lub pierścieni. Spaliny który się przedostają do skrzyni zostają wessane przez odmę i ograniczają ilość tlenu w komorze spalania dlatego przy dużych ilościach kopcenie może ustawać gdy ją odepniesz. Pomyślny...
Turbina, przepływiomierz, ciśnienie sprawdzone, co to znaczy? Jak sprawdzone? Należy zrobić komplet logów (stastycznie, dynamicznie) i to sprawdzić. Musi coś wyjść... Możesz też sprawdzić ciśnienie sprężania, po tych remontach. Również wielu mechaników bierze się na "chybił trafił" za wymiane pompek, gdzie to nie są wtryskiwacze, które wystarczy odkręcić...