forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



lutownica elektroniki

Znaleziono 1676 wyników na elektroda.pl: lutownica elektroniki
Podstawowa forma zapytania: lutownica elektronik
Forum elektroda.pl Strona Główna

Pada ostatni bastion polskiej elektroniki.

... jest przez bezłapówkowe sądy skazywane na roboty publiczne). I tak dalej... nie musicie się martwić komu sprzedać lutownicę, czy komputer by nakarmic dzieci.... Zastanówcie sie i dajmy opór dziadowstwu za grube pieniądze!!!! ZLIKWIDOWAĆ BANKI...
Newsy :: 30 Lip 2004 19:29 :: Panda02 :: Odpowiedzi: 189 :: Wyświetleń: 61629

termostat do lutownicy

... nie byla za duza) i slychac jak przekażnik termostatu pstryka regulujac temperature. robil to ktos kiedys? no jako elektronik amator nichce mi sie wydawac ponad 200 zl na dobra lutownice (jak narazie), moze bym usprawnil tom co mam...
Warsztat elektronika :: 06 Wrz 2004 13:21 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1439


Reklama :: 06 Wrz 2004 13:21 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Lutownica akumulatorowa

......
Warsztat elektronika :: 18 Wrz 2004 16:18 :: WoŹnY :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1701

Lutownica do lutowania gorącym powierzem

... jeszcze pomyśleć nad elektroniką - jak będe miał czas to narysuje pstrykne zdjęcia i wrzuce tu moje przemyślenia. czy ktoś ma jakiś pomysł na grzałke i elektronike - pomijam węże wiatraczki czy mechanike - sama elektronika regulacja czy coś -...
Warsztat elektronika :: 10 Lis 2004 23:25 :: Błażej :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 2358

Lutownica tania jak barszcz-czyżby promocja przedświąteczna?

... towarów: Nazwa Ilość Cena Wartość Precyzyjna lutownica ERSA 30 S 818220-4M 4 0.00 zł 0.00 zł Ekologiczny drut lutowniczy 812094-05 4 0.00 zł 0.00 zł Cyna lutownicza dla elektroników 812870-05 1 3.99 zł 3.99 zł Koszt wysyłki (Pocz...
Inne Co kupić? :: 30 Lis 2004 18:10 :: ZAHYR :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 2364

Jaka lutownica wylutować eeprom??

...Witam! jestem poczatkujacym elektronikiem i nieszcze nigdy nie zczytywalem eeproma ale dostalo mi sie w rece radio zakodowane i postanowilem sprobowac i mam pytanie mam uklad 24c08 w philips dc701 jaka lutownica go wylutowac? czy moze byc...
RadiaSamochodowe Serwis :: 09 Cze 2004 12:31 :: djlj24 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2254

lutownica

polecam nr 10/2004 elektroniki dla wszyskich-stacja lutownicza
Warsztat elektronika :: 27 Paź 2004 15:14 :: Press :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 777

Problem ze stacją lutowniczą NET-852

... elektroniki. Tam kable od grzałki i czujnika są w jednej kostce wpinane do płytki elektroniki. Po wymianie kilku elementów elektronicznych (opisane we wcześniejszym poście) należało zamienić miejscami tylko kable od czujnika (przy płycie e...
Warsztat elektronika :: 03 Paź 2004 11:36 :: antost :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1175

pytanie o stację lutowniczą

... mikroprocesorów aby mieć fajną stację lutowniczą. Kiedyś na łamach Praktycznego Elektronika był publikowany artykuł o stacji lutowniczej (z cyfrową regulacją temperatury grota). Ta stacja współpracuje z lutownicą LES-24-1 (polski producent:...
Warsztat elektronika :: 21 Paź 2004 14:04 :: morda85 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2259

Jak sie lutuje potencjometr ??

... liznąć należałoby trochę poczytać. Choćby pradawną "biblię" młodego elektronika, czyli serię "Elektronika łatwiejsza niż przypuszczasz". Podręczniki do eletrotechniki i elektroniki szkół zawodowych, techników itp, czzasopisma typu Elektroni...
Inne Serwis :: 27 Sty 2005 20:17 :: Agentlos :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3770

FUNAI 2100 MK6 -nie startuje

... cóż mamy radzić elektronikowi, który wyjmuje rękami jakiś element wcześniej 3 razy go rusza. To forum co prawda dla początkujących ale jednak elektroników. Trudno brać się za naprawę jezeli używa się palców zamiast lutownicy. Oczywiście każd...
Początkujący Serwisanci :: 13 Lis 2004 20:55 :: TELERADIOMECHANIKA :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1245


Reklama :: 13 Lis 2004 20:55 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

panasonic KX-TC1402W

... .Moja prośba nie jestem elektronikiem zawodowym a elektronika to mój konik poprostu to lubie więc niektóre wasze zwroty są dla mnie obce więc jeśli mógłbym nieśmiało prosc o jaśniejsze słownictwo np. przelutowac słuchawke czy to jest szukac...
TelefonyStacjonarne Serwis :: 01 Lip 2004 10:07 :: AB :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1131

Odzysk danych. Co jeszcze można zrobić?

... w celu dostania sie do niej automatycznie dyskryminuje dysk do dalszej obrobki. do wymiany tej elektroniki niezbedny jest albo mikroskop i lutownica iglowa lub sokole oko i zlota raczka. Wez jakis uwalony dysk za 5 pln rozbierz popatrz co w s...
Komputery Hardware :: 22 Paź 2004 00:47 :: 2852 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1440

kurs od podstaw

... Na tym etapie stwierdziłem że elektronika to makabryczna dziedzina i maksymalnie skomplikowana, elektryka jest prosta i łatwa. Lutować na poważnie zacząłem, kiedy musiałem zrobić przedłużkę XLR, wtedy kupiłem lutownicę, potem nauczyłem się obsł...
Audio Serwis :: 08 Sie 2004 22:29 :: zorbar :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 753

hp 3820 naprawa

... wtyczke oraz zasilanie silnika karetki ( po lewej stronie) oraz wypiac zlacze elektroniki ( kilka kabli). Teraz sciagasz cala blache z karetka i elektronika. Zostaje tylko mechanika na dole. Odkrecasz T10 maly czerwony wkret ze stacji serw...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 13 Wrz 2004 09:36 :: Jurecky :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2915

Lutowanie grafiki zwarciówką?

... się użyć zwykłej lutownicy zwarciowki (tylko taka posiadam), wiec mam pytanie do obeznanych - czy nie uszkodzę jakiejś delikatnej elektroniki jeśli będe to w ten sposób lutował?? Chodzi o jakis prad ktory moglby poplynąc z lutownicy czy cos t...
Komputery Hardware :: 24 Cze 2004 20:02 :: slimax :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 629

Kilka pytań

... opis bez pomijania nawet najmniejszych czynności) 3. Co oprócz lutownicy (i podzespołów elektronicznych) jest potrzebne w pracowni początkującego elektronika Z góry dziękuje za pomoc i przepraszam jeżeli pomyliłem wątki jak za pierw...
Początkujący Ogólny :: 27 Sie 2004 19:35 :: firelord :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 987

DSS 402 Zodiak - jedna strona nie działa

... uwagę na to że w głośniku nic nie słychać nawet lekkiego "buczenia" czy "syczenia"? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wiedząc że nie jestem jeszcze dobrym elektronikiem :) ale lutownicą poslugiwac sie umię :P . Z góry dziekuje!
Audio Serwis :: 01 Lis 2004 22:25 :: marekro :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1155

Wzmacniacz średniej mocy na tranzystorach HEX-FET mocy 63W

... opasce na ręku. Nagrzewałem stację lutowniczą na wyższą temperaturę, wyłączałem ją i po paru sekundach lutowałem. Ciepła starczało na 1 lut. Robiłem tak 12 razy (12 końcówek). No i broń Boże lutownicy transformatorowej do fetów. A dlaczego palił sie...
Audio Serwis :: 15 Gru 2004 14:52 :: Piotrek Stp :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2409

Reanimacja Radmora 5412. Tranzystory BDP 283 i BDP 285.

... starego Radmorka 5412. Może ktoś zna ten sprzęt na tyle, że jest w stanie mi pomóc. Ja niestety elektronikiem nie jestem ale podstawy mam i lutownicą potrafię się posługiwać. Jak do tej pory udało mi się już uruchomić przedwzmacniacz. Goś...
Audio Serwis :: 03 Gru 2004 09:34 :: yellow_p :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 911

Zasilacz (prostownik) na pracę do szkoły...

... nie sprawia :wink: jeśli jednak to nie wystarcza, to najpierw odpowiedz na kilka prostych pytań: - ile umiesz z elektroniki? - czy coś już montowałeś? - jak dobry warsztat posiadasz? (lutownica? miernik? oscyloskop?) - ile pieniędzy...
Początkujący Ogólny :: 21 Mar 2005 13:09 :: Svavo :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1623

iiYAMA Vision Master 450

... nie widać go całego,do tego nie działa regulacja zniekształceń poduszkowych).Reszta działa O.K. Z lutownicą daję sobie radę ,ale nie jestem elektronikiem.Co może być powodem tych cudów,w moim miasteczku serwis elektroniczny ,to wiecznie zas...
Monitory Serwis :: 16 Wrz 2004 08:57 :: lukasz726 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 798

RECOR RC - 4221PS. Jest obraz, ale nie ma dźwięku.

... antenę do telewizora to na paśmie VHF to znajduje tylko tvp2 i nic poza tym Nie jestem elektronikiem ale wiem jak działa lutownica wię jak ktoś może mi pomóc to prosił bym nie używać terminologi fachowej tylko wytłumaczyć jak 4 letniemu d...
Początkujący Serwisanci :: 10 Sty 2005 19:53 :: menphis :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 1797

Tanie karty multicam z allegro -> miksowanie video?

... jest zrobienie jakiegoś rozdzielacza z S-Video na S-Video+composite (pewnie jest). Elektronikiem nie jestem, chociaż lutownicą się nie poparzę :) - Chciałbym się dowiedzieć, CO może "nie zagrać". Jeżeli sygnał z wielu kamer puszczę jakimś ...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 08 Mar 2005 23:07 :: maciekc :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1762

Rozmagnesowanie ekranu TV

... i innych środków, trzeba wtedy przesuwać nim przy ekranie tak, aby niwelować przebarwienia - lutownicą transformatorową - jeśli jesteś elektronikiem i masz ją pod ręką - cewką - gdy musisz często to robic, np. gdy masz serwis TV lub młodsze ro...
Początkujący Serwisanci :: 20 Sty 2005 16:10 :: robert.szarek :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 14354

TELESTAR 3055 FS

... troszkę obraz od góry i dołu.Ma to charkter chwilowy przez co jest wrażenie że obraz skacze.Nie jestem elektronikiem ale wiem co to lutownica ;-) ponieważ bedzie to dla mnie ciekawe doświadczenie chetnie spróbuję. Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA WSZELKIE WSKAZÓW...
TV Serwis :: 22 Cze 2004 09:10 :: stenli1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 432

Wymiana kabla - jak bezpiecznie to zrobić?

...Jestem elektronikiem, ale raczej teoretykiem, choc niezle posluguje sie lutownica. Czeka mnie wymiana kabla w monitorze AOC 5Glr, gdy nim poruszam obraz zmienia kolowy, albo gasnie w ogole. Jest przylutowany, ale chodzi mi o co innego: jak bezpiecznie...
Początkujący Serwisanci :: 09 Mar 2005 10:35 :: Krawczak :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 780

Seikosh SP 2400 wyłącza się "OnLine"

... i jest Lux. Proszę o podanie sposobu na zdiagnozowanie usteri, tylko nie stosujcie zawiłej terminologi, nie jestem elektronikiem, ale wiem jak posługiwać się lutownicą. Sprzydadzą się fotki płytek? thz za wszelką pomoc!
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 16 Lut 2005 17:12 :: ANIOLG :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 569

At9100 z końcówka 2* 120W

...widzisz stosujac scalaki nic sie nie nauczysz takie moje zdanie pokombinuj a co ja jestem niby dobrym elektronikiem ze mowisz wy hehe skonczylem z tym teraz gsm robie tego nie da sie zyc juz. A co do tej zmianu serca to nie zmienilem spojrz...
Audio Serwis :: 24 Sty 2005 10:29 :: fraga :: Odpowiedzi: 77 :: Wyświetleń: 4582

Elemis 5511STP - problem z AV

...Witam! Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu , sam nie jestem rasowym elektronikiem ale od "malenkosti z lutownicą oswajany był". Chodzi mi o jakość obrazu przesyłanego przez złącze EURO. Jest on bardzo słabej jakości, wyblakłe kolory,...
TV Serwis :: 14 Cze 2004 15:37 :: stenli1 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 546

premier dc-4311 (lub cyfrowki ogolnie)

... wymienic elektrolit; :?: czy usterka faktycznie moze dotyczyc tylko zasilacza? :?: czy jest sens sprawdzania elektroniki z odlaczonymi serwami, lcd, ccd itp? (startup->no response->die?) pozdr; [ps. post wrzepilem w zasadzie niechcac...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 29 Paź 2004 22:48 :: cmon :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 408

Tajemniczy problem ze wzmacniaczem A-550R, kto pomoze?

... kilka lat a nagle cos sie stalo. Zaznaczam, ze nie jestem fachowcem w zakresie elektroniki ale nie jestem tez lamerem, nie obce mi sa takie "gadzety" jak lutownica, miernik, itp. wiec o ile moja usterke daloby sie naprawic wymieniajac jaki...
Audio Serwis :: 05 Paź 2004 18:30 :: chaka :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1380

pilot zamka centralnego

... wykonania programatora to okolo 10 PLN , oprogramowanie do niego jest darmowe . Ale niewiem jak daleko interesujesz sie elektronika , jesli nigdy nie robiles takich rzeczy , mozesz miec pewne problemy i lepiej zebys sie tego nie uczyl na swoim ...
Zabezpieczenia Pojazdów :: 29 Wrz 2004 19:43 :: oko :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2778

Problem z radeon 8500

... że masz zimne lutowania na płycie. Przemywanie elektroniki różnego rodzaju żrącymi preparatami, wogóle płynami powoduje uaktywnienie się wszelkiego rodzaju zimnych lutów. Radziłbym Ci wziąść lutownicę w prawą łapkę, kalafonię w lewą i przel...
Komputery Software :: 29 Sie 2004 21:53 :: Ramzes... :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 534

OPTIView 2 15A

Zimne luty. Wez od kolegi lutownice i do dziela. Jak juz trafiles na to forum to musisz cos kumac z elektroniki :)
Monitory Serwis :: 14 Wrz 2004 17:18 :: .:Darkman:. :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1061

Wzmacniacz do Kolumn 20W, 8 ohm

... niczego o podobnych danych. Jeśli mógbym Was jeszcze prosic, to czy mogli byście napisać jakieś strony z podstawami elektroniki? Proszę o odpowiedz! Będe zadowolony z każdych odpowiedzi z Waszej strony, byle były w temacie :)
Początkujący Ogólny :: 16 Wrz 2004 16:51 :: NEOTRONIKalarm :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 2574

cyna z dodatkiem srebra

a jaki jest dokładnie rodzaj tej cyny (skład +topnik) moze to nie jest cyna do lutowania elektroniki,srebro topi sie w wyższej temp. niż temp. lutownicy a poza tym czym lutujesz ?
Warsztat elektronika :: 03 Lip 2004 18:45 :: serwis :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1826

Fujitsu-Siemens c900 (9Glr) i dziwne zachowanie

...Przy odrobinie szczęścia jeszcze nic nie poszło. Lutownica w rękę i elektronika do przelutowania. Na początek zacząć należy od połączeń na płytkach - czyli tam gdzie wchodzą kable. Potem okolice odchylania H, V i trafopowielacz. No i pozostaje...
Monitory Serwis :: 04 Paź 2004 22:34 :: !yoko! :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 698

NOKIA 3310 - PROBLEM Z ZASIĘGIEM

Zasiegu nie ma wogole, a co do wygrzania elektroniki to moglbym to zrobic bo posiadam lutownice na ciepłe powietrze. Tylko nie wiem jakie miejsca mam grzać i na co mam zwrocićszczegolna uwage.
GSM Serwis :: 20 Lis 2004 02:35 :: Przemyslaw :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 602

(TV) Samsung CK-5012K. Nie trzyma napięcia.

...Witam Niepotrzbujesz super wiedzy elektronika, żeby sobie z tym poradzić, wystarczy lutownica kawałek cyny i troche zdrowego rozsądku. Jak poprzednik napisał wymień wszystkie małe kondensatory elektrolityczne na nowe w przetwornicy po stronie...
Początkujący Serwisanci :: 13 Sty 2005 11:32 :: Gość :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 665

mikrokontroler 12C508A (prozaiczne pytanie)

...witam serdecznie jestem tutaj pierwszy raz i nigdy elektroniki nie studiowałam, ale mam problem z określeniem które wyprowadzenie z mikrokontrolera jest które. chcę sobie przerobić PS One, żeby działała na pirackich grach. lutownica jest kynar...
Komputery Hardware :: 05 Sty 2005 13:47 :: Gość :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 393

problem z premier dc-4311

... sie nie wglebialem; sprobuje tymczasem wymienic elektrolit; :?: czy usterka faktycznie moze dotyczyc tylko zasilacza? :?: czy jest sens sprawdzania elektroniki z odlaczonymi serwami, lcd, ccd itp? (startup->no response->die?) pozdr;
Inne Serwis :: 03 Lis 2004 20:18 :: cmon :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 471

universum hifi 2500 problem z prawym kanalem

... za usterka??Od czego rozpoczac Naprawe??Posiadam schemat tego wzmacniacza no i lutownice jak i probnik:-) niestety moja wiedza jezeli chodzi o techniczny aspekt elektroniki jest delikatnie mowiac znikoma wiec moze moglibyscie polecic jakis d...
Audio Serwis :: 17 Lut 2005 00:03 :: adammc :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 603

Monitor zgasł, nie świeci

... wszystko,dioda z przodu monitora wogóle nie świeci-może ktoś podpowie co można zrobić i od czego zacząć. Z elektroniki jestem noga ale nie tak całkiem, lutownicę niekiedy udaje mi się w rękach trzymać. Za podpowiedź serdeczne dzięki[/b]
Monitory Serwis :: 26 Lut 2005 14:09 :: kiela :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1352

HDD MPG3204AT i "wypięta" nóżka...

... Marexx, powiedz, jaką lutownicą to robiłeś? Zwarciówką? Nad wyraz śmieszne :lol: Lutowane było u pewnego elektronika (stąd ten generator), który ma sprzęt do lutowania, ze głowa mała, więc na tym sie zna... a nózka mogła zrobić spięcie...
Komputery Hardware :: 08 Mar 2005 14:37 :: marexx :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 444

Podłączanie urzadzeń do komputera...

... musisz umiec utrzymac lutownice ;-) - jest wiele gotowych schematow, ktore mozesz sam zmontowac. Docelowo twoja gama potrzebnych umiejetnosci bedzie zalezala od tego co chcesz zrobic. Na poczatek jakies podstawy elektroniki i programowania...
Początkujący Ogólny :: 26 Lut 2005 15:24 :: MirekCz :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 348

wskaźnik naładaowania akumulatora - know how

... co kupić i jak to zlutować, żeby wszystko ladnie działało?? Dodam, ze z elektroniki znam tylko podstawy, ale mam wiele cierpliwości, wytrwałości i lubie sie bawić lutownicą :) Pozdrawiam Wszystkich i z góry dziękuje za odpowiedzi
Początkujący Ogólny :: 21 Gru 2004 22:44 :: janek11389 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 690

Termometr elektroniczny-jak?

...kiedyś w praktycznym elektroniku był schemat regulatora temperatury do lutownicy, wlasnie na termoparze. poszukaj na sieci. jak znajdę to podeśle. ja wykorzystywałem do mierzenia temperatury wzmacniacz operacyjny op-07. na końcówkach termopary...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 31 Gru 2004 00:56 :: zbych m :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3481

Karta dzwiękowa SB 5.1 Live

Witam. Mam pytanie słyszałem ż karte dzwiękową SB Live 5.1 można zaopatrzyć w wyjście cyfrowe . Kumam trochę elektroniki ,lutownicy się nie boje więc wdzięczny będę za wszelką pomoc. Serdeczne dzięki.
Komputery Hardware :: 09 Lis 2004 09:10 :: wertigo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 480

wskaźnik naładaowania akumulatora - know how

... co kupić i jak to zlutować, żeby wszystko ladnie działało?? Dodam, ze z elektroniki znam tylko podstawy, ale mam wiele cierpliwości, wytrwałości i lubie sie bawić lutownicą :) Pozdrawiam Wszystkich i z góry dziękuje za odpowiedzi
Samochody Szukam :: 21 Gru 2004 22:21 :: Zbysław :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 842

problem z tv Siesta 2 - jakby ktoś wyciągnął antenę

... środkowa część gniazda antenowego (częsty przypadek). Należy wymontować głowicę (tuner) w.cz. polutować naruszone miejsce w głowicy lub wymienić kominek antenowy. To robota jednak dla umiejącego trzymać lutownicę niekoniecznie elektronika.
TV Serwis :: 04 Gru 2004 21:43 :: bakman :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 516

Głośnik i wzmacniacz...Jestem żółtodziób.

... gdyby byl to AVT-290 jest oparty o aplikacje producenta. W AVT-2153 dodane są już układy Mute i Stby z którymi wielu elektroników mialo problemy;] wystarczy przejzec forum i sprawdzic ilość postów z zapytaniem "dlaczego TDA7294 nie dziala". Wi...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 06 Gru 2004 19:02 :: nelik1987 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 858

trudności z zapalaniem hyundai lantra 1994 1600 16v

... są wylane, czy nie ma przerw na ścieżkach! Wymień je-to koszt ok3 zł za 4szt. + jakiś dobry elektronik, lub samemu jak masz wprawe! Potrzebna będzie lutownica oporowa, odsysacz do cyny! Masz autko co ma 11 lat i po tym czasie kondziory lubią si...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Mar 2005 07:05 :: Mariogr :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2074

FREZARKA KOMPUTEROWA PROBLEM Z TRANSJMISJĄ

... pomiarowy lutownice i rozum. Każdy z nas żeby zadał pytanie musi coś wiedzieć. Przy tak skromnych informacjach, jakie przedstawiłeś. Odpowiedź mogła być jedna, NIEWIEM. Ja też mimo wieku się jeszcze uczę. Jak każdy elektronik. Wracając d...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 27 Paź 2004 11:41 :: Xitami :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1138

czym Kleic ten czarny plastik?

... raczej do chemikow , lecz jestem przekonany ze i elektronicy znaja ten plastik ! zrobione sa z tego tworzywa obudowy TV i Videa przypuszczalnie wiekszosc pilotow . Do tej pory to poprostu lutownica zgrzewalem lub topilem i na goraco sklejal...
Początkujący Serwisanci :: 11 Paź 2004 11:50 :: domino_ :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 8277

PROBLEM: magnetowid Philips VR540

... postaram się zlokalizować przyczynę tych dziwnych zachowań magnetowidu. Mam jednak pytanie: czy jako mało doświadczony elektronik :))) (lutownicy się nie boję, ale super specem to nie jestem) poradzę sobie sam z naprawą? Czy może lepiej oddać magne...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 17 Sie 2004 13:20 :: Addamuss :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 879

SMD zamiast lutownia klejenie.

no to w teori... w praktyce my, hobbysci albo pół-profesjonalni elektronicy lutujemy to najnormalniejsza lutownica z cienkim grotem :) co nie zmienia faktu ze klejenie moze byc jedynie jako mocowanie mechaniczne, a nie elektryczne
Inne Serwis :: 23 Sie 2004 21:40 :: rkacz :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2212

Nokia 3310. Nie che sie wyłączyć guzikiem tylko sama po 50 s

Dobra juz wiem co to za ukłądy. Sam sie poinformowałem . Co ja nie mam lutownicy na gorące powietrze? Zaraz to wymienie. Wezme z innej nokii. Nie ma co sie bulwersować wszak są na świoecie ludzie i elektronicy...
GSM Serwis :: 03 Gru 2004 13:45 :: juriboss :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 420

Problem z silnikiem synchronicznym.

... które posiadają tzw. "zwoje zwarte"Pełnią one role uzwojeń rozruchowych ale uwaga płyną w nich prądy rzędu lutownic transformatorowych więc należy się im szczególnie przyjrzec czy nie mają przerw. Nie jest to napewno wina elektroniki!
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 19 Gru 2004 17:44 :: kredka74 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 846

Samsung VK 320. Jak powinna wyglądać fotokomórka?

Trudno Ci będzie wszystko wytłumaczyć. Masz lutownicę? Na początek wymień wszystkie (oprócz największego) kondensatory el. po pierwotnej zasilacza.
Początkujący Serwisanci :: 26 Sty 2005 10:27 :: maryann :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 507



Strona 27 z 28 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: lutownica elektroniki star komputer serwer schematu wiązki wzmacniacz diora paliwa astra toner 1660 kontakt email oznaczenie elektrozawór wejście klawiatury menu instal dysk pendrive
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group