forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



luz zaworowy

Znaleziono 1407 wyników na elektroda.pl: luz zaworowy
Forum elektroda.pl Strona Główna

BMW E39 535i - Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

...Nigdy nie miałem problemów z demontażem zabezpieczeń przy sprężonym powietrzu. Ostatnio nawet demontowałem zabezpieczenie przy 1.9 TDI VW bez sznurka czy powietrza - zawór ładnie opierał się o tłok. Pewnie masz problem ze znikającym olejem...
Samochody Mechanika :: 15 Cze 2014 16:54 :: Don de Leon :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 417

Jakie luzy zaworowe w Case IH 1046

Witam, sorki że odkupuje kotleta ale czy udało Ci się znaleźć informacje na temat luzów zaworowych ? Już znalazłem. w IHC 1046 montowany był silnik o oznaczeniu D-358. zawory ssące: 0,25mm Zawory wydechowe: 0,30mm podaję źródło:
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 15 Cze 2014 15:03 :: dzajo198 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1896


Reklama :: 15 Cze 2014 15:03 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

MAN TGL 8.180 - Luzy zaworowe

Witam jakie powinny być luzy zaworów w MAN TGL 8.180 nr.vin:WMAN13ZZX6Y172457 z góry dziękuje.
Samochody Ciężarowe :: 13 Sie 2014 16:38 :: daro111 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 99

Honda Bigred 300 luz zaworowy. Jaka szczelina?

Witam jaki powinien być luz zaworowy w hondzie bigred 300ccm??? z góry dziękuję za pomoc.
Samochody Początkujący :: 12 Sie 2014 22:33 :: marek_mitura :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 111

Honda 2216 GCV530 - Jaki luz zaworowy na silniku?

Poszukuje schematu lub instrukcji servisowej do Hondy 2216 GCV530
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 09 Lip 2014 04:31 :: Brzenczyk :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 162

mondeo 2.0tdci luz zaworowy - czy w takim fordzie ustawia sie zawory

Można może w mondeo z2005 2.0tdci 130 koni ustawić zawory czy trzeba wymienić klawiaturę bo na chwilę obecną na niektórych ssacych jest około 1cm luzu
Samochody Mechanika :: 19 Cze 2014 14:42 :: stetryczały tetryk :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 444

nissan primera p12 - 2.0 i bierze olej

... dwu częściowym (stary typ) średnica tłoka nominalny STD 89 mm Nie pomaga tez wymiana samych uszczelniaczy zaworowych da się je zmienić bez ścigania głowicy(jednak trzeba uważać by zabezpieczenia nie spadły do wnętrza silnika od strony ł...
Samochody Eksploatacja :: 16 Cze 2014 08:34 :: uzi6660 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 774

Ford Mondeo Mk3 1.8 Duratec He - Szarpie, wypadający zapłon

... zapłonu . Z resztą autor zamieniał wtryski miejscami i nic to nie dało , a w uwalenie sterownika jakoś nie mogę uwierzyć . Z racji że auto zaprawiono lpg sprawdź luzy zaworowe . Duratec HE nie grzeszył trwałością gniazd zaworowych
Samochody Mechanika :: 10 Sie 2014 00:14 :: kabza90 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1410

opel astra III bląd od dawki p0171

... kompesacji luzu zaworowego. Jeżeli piszesz, że zaczoł nie palić na jeden gar i gaśnie na wolnych to owszem może być cewka, ale również podparty zawór. Nie wiem dlaczego, ale rzadko kto wie, że w 1.6 XEP trzeba regulować luz zaworowy.
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Lip 2014 19:42 :: rebus8888 :: Odpowiedzi: 53 :: Wyświetleń: 17264

Astra GTC 1.6 Turbo - Pływające obroty na zimnym silniku, brak błędów komputera

... Gość posłuchał pracy silnika, podpiął komputer, ogladnął parametry silnika, sprawdził kompresję i stwierdził ze zawory do regulacji. Diagnoza okazala sie byc prawidłowa. Po regulacji luzów zaworowych auto silnik zaczął normalnie pracować.
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Sie 2014 11:06 :: Draco82 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 471

Astra H GTC 1.6 Turbo - Po diagnostyce błąd P0135 i P0130 i czujnik temperatury

... Gość posłuchał pracy silnika, podpiął komputer, ogladnął parametry silnika, sprawdził kompresję i stwierdził ze zawory do regulacji. Diagnoza okazala sie byc prawidłowa. Po regulacji luzów zaworowych auto silnik zaczął normalnie pracować.
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Sie 2014 08:25 :: Draco82 :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 1548


Reklama :: 13 Sie 2014 08:25 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

kohler silnik nieodpala jak jest ciepły

Na początek pomiar ciśnienia sprężania na zimnym silniku oraz luzu zaworowego.
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 16 Cze 2014 07:39 :: tomasz furtak :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 288

BMW E30 - M20B20 rosnąca temperatura na postoju

... wynosiła około 60 stopni. Zaś po wyłączeniu silnika wydech aż syczał z gorąca i słychać było charakterystyczne "pstrykanie" nagrzanego metalu - oczywiście wydechu. Co może powodować taką temperaturę spalin? Zła regulacja luzów zaworowych?
Samochody Mechanika :: 23 Lip 2014 07:10 :: CMK1990 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 882

Skuter Zipp Steed nie pali na gorącym silniku

Zacznij od sprawdzenia luzów zaworowych.
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 14 Lip 2014 17:13 :: ociz :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 153

Silnik perkins 103-15 - Moment dokręcania głowicy

Witam potrzebuję moment dokręcania śrub głowicy trzy cylindrowego silnika perkins 103-15, śrub korbowodów oraz luzów zaworowych. Za pomoc z góry dziękuje.
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 27 Cze 2014 07:42 :: bogdanDD :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 339

Sprężarka na silniku z Fiata 126p

Sprężarka na silniku z Fiata 126p... c-360 i taką też zrobiłem. Jednak teraz dalejśledząc ten temat zaczynam myśleć nad głowicą trzy lub cztero zaworowej na tłok. Wykonałem rysunek z rzeczywistymi wymiarami w CAD-zie i trzy zawory mieszczą się dość zwobodnie, lecz z czt...
Ogólny Techniczny :: 20 Sie 2014 08:56 :: Tom1988p :: Odpowiedzi: 1229 :: Wyświetleń: 359072

Władimirec t25, kilka pytań

Ja zacząłbym od sprawdzenia luzów zaworowych, a także sprawdziłbym układ zasilania w paliwo + czyszczenie/ wymiana filtrów paliwa.
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 11 Lip 2014 17:09 :: 12pawel :: Odpowiedzi: 165 :: Wyświetleń: 55827

FIAT Panda 999Fire IAW6F.SH SPI - nierówna praca na jałowym i inne...

... Generalnie uważam, że sukces.. Jak myślicie...?? Zakładam dziś szklanki i będę się męczył z regulacją luzu zaworowego. Mam dwa garnitury używanych płytek, mam nadzieję, że ich wystarczy i nie będę musiał dokupować.. Pytanie na dziś..:...
Samochody Mechanika :: 04 Sie 2014 12:35 :: moonchild :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 10669

Ford Mondeo mk2 1.8td - Ciężko pali zimny i ciepły

W silniku było cokolwiek sprawdzane w postaci kompresji, luzów zaworowych :?:
Samochody Diesel :: 29 Lip 2014 19:11 :: tkoziol :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 522

audi 80 TDI - cykający popychacz - nic nie pomaga

Kasatory luzów zaworowych do wymiany.
Samochody Diesel :: 10 Sie 2014 14:59 :: 1000godzilla1000 :: Odpowiedzi: 199 :: Wyświetleń: 13188

golf 4 1.6 sr - wymiana uszczelniaczy na zaworach

... ściągniesz wałek to zdemontuj koło na nim bo rozwalisz czujnik halla który jest pod kołem. Przy takiej ilości spalania szkoda brać się za samą wymianę uszczelniaczy - problem będzie raczej w pierścieniach i luzach prowadnic zaworowych.
Samochody Mechanika :: 11 Sie 2014 08:35 :: grala1 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 240

Kubota Aste A15 - Problem z odpalaniem

... są to dane niejawne to nie możesz też żądać danych serwisowych czyli np. żeby podali wielkości luzów zaworowych, kąt wyprzedzenia wtrysku etc. Natomiast MASZ ŚWIĘTE PRAWO WIEDZIEĆ co KONKRETNIE zostało wymienione, co wyregulowane itd. ...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 07 Sie 2014 06:49 :: Piotr1. :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 6462

Xsara I 1.9TD - Metaliczny dzwięk na niskich obrotach po wymianie paska rozrządu

... VW T4 2.5 TDI w którym zerwał się pasek i wałek rozrządu był w trzech częściach. Jeżeli wałek by się wygiął, to góra głowicy byłaby zmasakrowana- powyrywane łożyskowania. Sprawdziłbym regulatory luzu zaworowego. Może się zawieszają.
Samochody Diesel :: 09 Cze 2014 21:19 :: Nudi :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1068

Renault DDT2000 Baza błędów

... Tobie silnik to moze czas sprawdzic luzy zaworowe a nie upierac sie przy wtryskach jesli sa prawidlowo przypisane... Dodano po 1 Skoro stuka Tobie silnik to moze czas sprawdzic luzy zaworowe a nie upierac sie przy wtryskach jesli sa p...
Samochody Szukam :: 09 Cze 2014 08:23 :: misiek_staszic :: Odpowiedzi: 691 :: Wyświetleń: 405139

szarpanie ciepłym silnikiem 1.9 td fiat ulisse

Regulacja luzów zaworowych pewnie by się przydała.
Samochody Początkujący :: 09 Cze 2014 20:08 :: Hirek72 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 201

Ciężko odpala na ciepłym silniku-mitsubishi carisma 1.8 gls 85KW

To ściągnij pokrywę zaworów, na ciepłym i sprawdź luzy zaworowe, z tego co pamiętam to tam są regulowane "ręcznie"(za pomocą "koników").
Samochody Początkujący :: 20 Cze 2014 18:12 :: majsster :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 687

Husqvarna 40 nie odpala z tłumikiem

Sprawdź ciśnienie sprężania oraz luz zaworowy - to podstawa.
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 24 Cze 2014 15:57 :: 98mati11 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 432

Fiat/Punto II 1.2 8v - Wibracje na wolnych obrotach (duże ciśnienie ssania)

... wyeliminowana, przepustnica wymieniona (bo była inna usterka), sprawdziłem kompresje na każdym cylindrze taka sama ok 14, luz zaworowy sprawdzony w normie. Rozrząd zmieniany całkiem niedawno, zaczęło się to jakby z dnia na dzień.
Samochody Mechanika :: 22 Cze 2014 18:18 :: krzysiek_82 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 477

opel movano/renault master 2,8 - głośna metaliczna praca silnika po rozgrzaniu

... słychać metaliczne cykanie, oraz pufa w kolektor ssący, podejrzewam źle ustawiony rozrząd, ewentualnie za małe luzy zaworowe, tylko nie pasuje mi do diagnozy dobre odpalanie zarówno na ciepłym i zimnym silniku, jeśli ma ktoś inne pomysły, to p...
Samochody Mechanika :: 22 Cze 2014 00:52 :: mihooo7 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 234

Scenic 1.9 dci f9q 812 2004r - dymi na niebiesko jak rozgrzany

... że na postoju prawie nie dymi, a jak dostanie buta dymi jak...i olej leci z rury. Dodano po 4 A prowadnice zaworowe jak wyglądają ? Nie mam pojęcia, zakładam że ok bo tak jak wcześniej pisałem głowica była na sprawdzeniu, plano...
Samochody Mechanika :: 19 Cze 2014 21:12 :: stetryczały tetryk :: Odpowiedzi: 49 :: Wyświetleń: 3441

Skoda Felicia 1,3 MPi 96r. - dużo pali

... Fel 1.3 palila wlasnie 8.5-9.5;ojca spokojnie ponizej 7.5-8l.Na poczatek sprawdz czy kola sie nie blokuja,sprawdz luz zaworowy,szczeline na swiecach,termostat czy dziala tzn czy nie rozleciany i nie puszcza caly czas duzego obiegu.Potem sprawdzenie ...
Samochody Początkujący :: 18 Cze 2014 12:14 :: beatlee :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 14302

Ciężko odpala Renault Laguna dTi

... L716, 19 dTi 98KM Rok Produkcji 1998 Ostatni zmieniałem głowicę w swojej Lali. Głowica sprawdzona ciśnieniowo, luzy zaworowe ustawione na wzór. Problem polega na odpalaniu konkretnie jak silnik jest zimny pali od dotknięcia kluczyka na...
Samochody Początkujący :: 27 Cze 2014 12:59 :: unitra :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 333

Fabia 1.4 MPI 8V AZF - Falowanie obrotów na biegu jałowym towarzyszące mu drgani

Też się borykam z tym problemem, chociaż nazwałbym to wypadaniem zapłonów. Spotkałem się ze stwierdzeniem, że należy wyregulować luz zaworowy pomimo tego, że w tym silniku jest mechaniczna regulacja.
Samochody Początkujący :: 11 Cze 2014 11:59 :: endres :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1434

Opel Insignia 1.6 turbo, benz - Pękający tłok

... . Zawory wylotowe zostały wypełnione sodem a tłoki są chłodzone dyszami olejowymi natryskującymi olej pod tłok. Luzy zaworowe kasowane są przez popychacze szklankowe o odpowiednio dobranych grubościach denek. Silnik posiada dwumasowe koło zamach...
Samochody Mechanika :: 15 Cze 2014 14:17 :: endriu233 :: Odpowiedzi: 54 :: Wyświetleń: 10116

kosiarka Brigssstration - wyrywa raczke rozruchu

... idzie w miare płynnie a na końcówce jest dosyć spory opór i wyrywa linke wał jest prosty nóz tez w miare wyważony i nie pogięty mąz przyjdzie to sprawdzi ten luz zaworowy ale jak go sprawdzić tez chciałabym blysnać od czasu do czasu
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 10 Cze 2014 20:23 :: Agnieszka_DOROSZ :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 504

Władimirec T25 - Dym z głowicy

... zaworów polega na doszlifowaniu powierzchni przylgi do gniazda. Robi się to za pomocą specjalnej pasty ściernej (pasta zaworowa - tak się nazywa), smaruje się pastą zawór i ręcznie dociska i obraca w gnieździe szlifując, aż powierzchnie będą idea...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 09 Cze 2014 07:09 :: dariusz6811 :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 5259

MTD Yardman B&S - dane regulacyjne silnika

Witam, potrzebuję schemat silnika oraz dane regulacyjne, luzy zaworowe, luz na zamku, itp. Podaje typ silnika B&S 17 Hp, model: 31G777, typ: 0172E1, kod: 121 401 ZA. Z góry dziękuje za pomoc.
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 17 Cze 2014 07:14 :: wojcikk :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 180

Renault Cilo regulacja zaworów

jakie maja być luzy zaworowe renault clio 1.4 8v 55kw ? i jak ustawić i regulować zawory ?
Samochody Początkujący :: 16 Cze 2014 12:48 :: 1franek1234 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 258

ursus c360 rozrzad przestawia sie

Luz zaworowy sprawdzony?
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 19 Cze 2014 20:23 :: seweryn7701 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 693

Kosiarka MTD silnik briggs&str - rozgrzany ciężko odpala

Pewno zbyt mały luz zaworowy który sie kasuje po nagrzaniu i podpiera zawór.
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 11 Lip 2014 16:30 :: Teodor85 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 222

Samochodowe agregaty chlodnicze

... załączyć chłodzenie i efekt jest taki że silnik się dusi i po chwili gaśnie. Sprawdzone: wtryski,pompa wtryskowa,luzy zaworowe, ciśnienie na tłokach. Wygląda jak by w momencie dużego poboru prądu silnik był dławiony przez generator 3ph. Na...
Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie :: 07 Sie 2014 21:41 :: kiri33 :: Odpowiedzi: 568 :: Wyświetleń: 116526

TICO - wariuje na wolnych obrotach

Luzy zaworowe pasowało by sprawdzić.
Samochody Początkujący :: 03 Sie 2014 19:39 :: jaspi85 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4479

Vovlo / S40 II / 1.8 + lpg - Stukajacy silnik

... zaraz po zakupie, po przejechaniu 200 km silnik zaczął nierówno pracować i stukać. Wtedy okazało się, że powstały luzy zaworowe. Luzy były na jednym z cylindrów i na tym jednym zawory zostały wymienione. Po przejechaniu 3 tyś. km silnik zaczął zn...
Samochody Mechanika :: 03 Sie 2014 13:54 :: Brylant_88_ :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 162

Fiat Punto I 1.2 75KM duze spalanie - diag. lambdy i czujnika temp.

Na wałku 866 są inne luzy zaworowe niż na standardowym - uwzględniłeś to podczas regulacji?
Samochody Mechanika :: 28 Lip 2014 19:17 :: Megawe :: Odpowiedzi: 141 :: Wyświetleń: 31579

Scania 124 420 pompowtryski, duze spalanie

Do 45 bar wystarczy. Przy kręceniu ręcznie wałem to norma, że powietrze się cedzi do misy. No ale. Motor wylatany ma już inna geometrię krzywek wałka, luzy zębowe rozrządu, wyklepane gniazda zaworowe- merca już z tego nie zrobisz.
Samochody Ciężarowe :: 08 Sie 2014 22:59 :: muadd :: Odpowiedzi: 106 :: Wyświetleń: 26876

ZN50QT - zimny ciężko zapala, z rozrusznika wcale

... ciężko zapala ale tylko z rozrusznika z kopniaka pali od razu. Wymieniony został gaźnik (KEIHIN JAPAN), ustawiony luz zaworowy 0,05 ssący i wydechowy, nowa świeca nowa cewka, akumulator naładowany, rozrusznik kręci jak szatan.Co może powodo...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 11 Sie 2014 20:04 :: servicemen :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 267

Jaki powinna być przerwa zaworów silnik S-231 andoria

Witam.Jaki powinien być luz zaworowy w silniku S-231 andoria
Samochody Początkujący :: 16 Sie 2014 17:48 :: Kamilo2000 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 120

Mercedes 1317 lk/ln - niskie ciśnienie oleju.

... sugestie? Pojutrze będę silnik składał, a nie mam wszystkich pewnych informacji, w związku z czym chciałbym zapytać. Czy ktoś wie jakie są momenty dokręcania głowicy, korbowodów, łożyska głównego i luzy zaworowe dla tego silnika?
Samochody Ciężarowe :: 12 Sie 2014 11:23 :: carriermistral :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 387

kubota d950 - silnik nie odpala

... stan gładzi cylindrowych. Może być także uszczelka pod głowicą uszkodzona. 3.Nie znam danych serwisowych, ale jak na diesla to ciśnienie sporo wyższe by chciał pracować. Luz zaworowy na zimnym silniku 0,145-0,185, obydwa zawory.
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 11 Sie 2014 20:56 :: skupekgsm :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 234

Xsara II 1.4 - Dźwięk jak diesel w silniku 1.4 benzynowym

W tym silniku reguluje się luzy zaworowe.
Samochody Początkujący :: 28 Lip 2014 15:18 :: carck3r :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 945

Wpadki konstruktorów samochodów.

... to moje pierwsze auto, dostałem od dziadka. W tym aucie wszytko można naprawić/wymienić samemu. Sam regulowałem luzy zaworowe, wymieniałem tuleje i sworznie wahaczy, rozebrałem cały gaźnik w celu wyczyszczenia, itp. Nawet jeśli stanie w szczerym p...
Samochody Mechanika :: 28 Lip 2014 09:36 :: tygrys5232 :: Odpowiedzi: 1128 :: Wyświetleń: 248050

Fiat Stilo 1.9jtd 115KM - Spadek mocy

... zaślepiony rok temu i przy okazji czyszczony cały dolot, -katalizator wycięty przy okazji czyszczenia EGRu. Luzy zaworowe sprawdzone i w normie, rzeczywiste ciśnienie doładowania praktycznie pokrywa się z rządanym ciśnieniem doładowania, korekta w...
Samochody Diesel :: 04 Lip 2014 14:13 :: josephmike :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 639

vison - skuter 4t nie zapala na db ustawionym zapłonie a na źle tak.

Sprawdź jeszcze czy nie ścięło Ci klina na kole. Luzy zaworowe ma się rozumieć ustawione na ok 0,05?
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 30 Cze 2014 15:09 :: exon. :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 582

Carrier Vector 1850MT dławi silnik pod obciążeniem

... załączyć chłodzenie i efekt jest taki że silnik się dusi i po chwili gaśnie. Sprawdzone: wtryski,pompa wtryskowa,luzy zaworowe, ciśnienie na tłokach. Wygląda jak by w momencie dużego poboru prądu silnik był dławiony przez generator 3ph. Na grzaniu...
Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie :: 28 Cze 2014 16:57 :: marcinj25101980 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 237

Samochód gaśnie po odpaleniu Citroen c3 1.1 2002

Może to być nieco zaskakująca podpowiedź ale sprawdź luzy zaworowe. Miałem podobny problem i po regulacji jest ok.
Samochody Początkujący :: 09 Lip 2014 12:07 :: bew2 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 153

schemat rozrzadu ford mondeo mk3 20 tdci 130 km

... obrót jak napisałem wykonasz pół obrotu wałkami) cytat: "urwały mi się śruby na wałku prowadzącym krzywki zaworowe już drugi raz i chcę sprawdzić czy rozrząd jest dobrze ustawiony" Po mojemu (może się mylę) to nie śruby się urwały na osi od ...
Samochody Szukam :: 10 Lip 2014 14:58 :: szoster :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 24423

BMW E30 2.0i - Dławi się tylko przy przełączaniu/brak wolnych obrotów na Pb

Problemem okazały się zbyt duże i zapewne nie równe luzy zaworowe. Ustawiłem dokładnie ciasno odpowiednią wartość po czym sprawdziłem wszystko jeszcze raz. Silniczek zaczął ładnie pracować na wolnych obrotach. Dzięki za pomoc zmykam.
Samochody Instalacje Gazowe :: 21 Lip 2014 13:26 :: CMK1990 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 936

Zipp pro 50 - Sklepany zawór

Opiłować lub szlifować grzybek na trzonku zaworu aby go wyjąć . Zawór wymienić na nowy . Starannie ustawić luzy zaworowe ,bo zaraz będzie to samo .
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 18 Lip 2014 19:38 :: Boys502 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 990

[Inne] Czujnik cisnienia gazu do AG SGI - prosta diagnoza

...Ja mam instalację SGI 2 ale reduktor zdaje się, że taki jak w SGI 1. Samochód to VW Passat 1,6 (8-zaworowy) słyszałem, że ten rodzaj silników dobrze się zagazowuje co wypada mi tylko potwierdzić. Przebieg na gazie to 340 tysi. . Silnika nie...
Samochody Eksploatacja :: 10 Lip 2014 23:14 :: ronetto :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1713

Ursus c-360 - słabe ciśnienie oleju

Witaj. Czy w czasie tego remontu regenerowałeś dźwignie zaworowe, tam też dochodzi ten sam olej.Zbyt duży luz na jednej dźwigience i ciśnienie spada. Pozdrawiam
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 27 Cze 2014 14:17 :: Roman700 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 516



Strona 1 z 24 Idź do strony 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: laptop radia opis wykrywacza metali fotodioda układ progowy fotodioda układ progowy win7 64bit nazwa administratora alan wymian końcówka color ricoh ładowarka ctek otwieranie samochodu junkers czyszczenie
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group