Wkleiłeś te logi i nic, żadnego opisu co i jak a patrząc na nie to widać, że tylko ostatnie zarówno z grupy 011 jak i 010 były zrobione z podciśnieniem podpiętym bezpośrednio pod ten trójnik przy pompie podciśnienia a gruchę (o co prosiłem) i wreszcie widać, że turbo jest w stanie osiągnąć pełen zakres ciśnienia doładowania. Więc szukaj nieszczelności...
Wepnij diodę z rezystorem w sygnałowy podnieś lewe koło przednie i zakręć powoli, powinno zamrugać... Sprawdzić zasilanie czujnika i przejście przewodów. A jak ma sprawdzić jak to czujnik kontaktronowy ?? Zwiera sygnałowy do masy...
Mnie to wygląda na przerwany przewód i zwarcie do masy na karoserii. Najprawdopodobniej przewody od alarmu idą podłogą i dostały wilgoci. Miałem tak 2 rzazy. Oryginalny alarm w samochodzie i po porannej rosie lub lekkim deszczu zaczynał wyć alarm. Po wyjęciu całej tapicerki i dostaniu się do kabli, okazało się, że kabel puścił na łączeniu i zwierał...
Sprwdz czujniki oleju Jeden zwiera do masy i jak przychdzi ciśnienie to rozwiera i lampka gaśnie . Natomiast drugi ma przerwę do masy i jak przychdzi ciśnienie to zwiera do masy i tu jest problem Jeżeli przy tych 2000tyś ob. Układ wyczuje że z tym czujnikiem jest nie tak nasz alarm w samochodzie Więc popacz co z nim jes najlepiej drugi nowy. Tylko uważaj...
Nie ma tam filozofii! Chyba nawet nie ma dodatkowego przekaźnika a cały prąd płynie przez włącznik. Ja osobiście zawsze zakładam dodatkowy przekaźnik bo nie jestem pewien. W każdym razie jak znajdziesz dodatkowy przewód w tej drugiej instalacji to na pewno będzie od halogenów podepnij go do przekaźnika 86 do 85 podaj masę, do 30 podaj +12V przez bezpiecznik...
ja mialem oba te autka i oba sa o, ale w audi jest wiekszy komfort i moim zdaniem jest masywniejsze od passata
Witam, niedawno kupiłem autoalarm Inferno, który posiada sterowanie centralnym zamkiem sygnałem masy. W moim passacie b3 z 91 r. mam pneumatyczny centralny zamek sterowany dwoma przewodami +12V. W instrukcji od alarmu mam tylko schemat podłączenia pod pneumatyczny centralny sterowany jednym przewodem. Przekombinowałem ten schemat na sterowanie pneumatycznym...
Heja kumpel mial ten sam problem w omedze, tam byla padnieta jakas dioda na desce i nie bylo tez dobrej masy.
Aku wystarczający, chyba że wyraźnie ciężko kręci. Pewnie jeszcze nie zdążyłeś wymienić przewodów wysokiego napięcia, a one przy wilgoci i zaszronieniu skutecznie unieruchamiają silniki. Często powodem jest też kopułka na której wilgoć się lubi zbierać (bo gładka) i następują przebicia WN do masy.
Witam wszystkich.Dzięki pomocy Kolegów na forum zlikwidowałem dławienie silnika na 4i5biegu (zatarte cięgno w turbinie ,silnik był przeładowany i wchodził w tryb awaryjny) Niestety jestem po VAG-u i zosał mi jeden błąd ,kórego nie można wykasować. Jest to 528.Znalazłem jego opis "obwód wskażnika temperatury-wysoki sygnał wejściowy".Może mi ktoś doradzi...
zawsze możnaby sprawdzić jeszcze zasilania i masy.
Uszkodzenie mechaniczne - w pierwszej kolejności przejrzeć wszystkie połączenia, które mogłeś naruszyć podczas wymiany alternatora, także podłączenia masy.
Czasami trzeba zalogować zmieniarkę w radio poprzez złacze diagnostyczne , zobacz ten link: , ew zmieniarka nie jest podłączona bezpośrednio do masy.
A sprawdzałeś napięcia w kostce od silnika?? Może się okazać, że prądy są ok, tylko brak jednej masy.
Na ten przykład w B5FL po zdjęciu pokrywki ECU na podszybiu mamy dostęp do "ogromnej dziury" która umożliwia... ...przełożenie przewodu razem z ręką :D Nie zapomnij o OBOWIĄZKOWYM bezpieczniku jak najbliżej akumulatora. Nie zabezpiecza on wzmacniacza, bo ten ma własne bezpieczniki, ale instalację zasilającą położoną przez ciebie, przed przypadkowym...
Z wyłącznika zespolonego pin 58L (13) przez bezpiecznik 5A(nr23) leci zasilanie na lewą stronę postój pin58R(14) przez bez. 5A(nr22) leci zasilania na prawą stronę po drodze tylko kabelki kostki i do masy.
Tak jak kolega wyżej, sprawdz piny w liczniku i czy nie ma gdzies luźnej masy.
Rozumiesz różnice między numerem błędy a opisem? Numer błędu jest jeden a istnieją np trzy opisy do niego w zależności od przyczyny: brak sygnału, zwarcie do plusa, zwarcie do masy.
(at)carpass jaki EBS? Chyba mylisz auta. Są bezpieczniki i to 2 osobne na oba koła, ale w rożnych rocznikach różnie rozmieszczone w skrzynkach. Przy sterowniku masz 4 grube przewody, 2 stałe plusy i 2 masy.
witam po wymianie samej dwu masy w passacie b5 1.9 silnik AWX wsteczny i jedynka wchodzi z oporem (tarcze i docisk zostawiłem stare ).Z początku myślałem że to problem z zapowitrzonym układem lecz niestety nie ,po wbiciu jedynki "na hama" i ruszeniu reszta biegów wchodzi w porządku,redukcja biegów aż do jedynki też nie ma problemu.Przed wymianą dwu...
Jak dla mnie to ci uciekła masa, i pewnie wraca poprzez światła, chyba że je włączysz to i stamtąd ginie... Sprawdź przewód masy !
Witam...mam problem z vw passat 1.8 (rocznik 1998), prawdopodobnie pada mi(na pewno) miernik masy powietrza.....czy nie orientuje się ktoś , gdzie można kupić tą część niezbyt drogo.....może być regenerowana lub z odzysku(powypadkowa)...z góry dziękuję....
Zobacz czy przewód od sondy nie ma zwarcia do masy, i czy w ogóle sprawdziłeś czy działa sonda może sama sonda zwarta do masy
Brzęczyk jest wpięty do skrzynki bezpieczników pod kierownicą (nie pamiętam numeru pola). Ja miałem podobny problem (nie brzęczał) ale spowodowane to było jakimś do dziś nie rozszyfrowanym połączeniem do jednego z pinów plus blokował elektronikę brzęczak, zasada podłączenia to podawany plus z świateł pozycyjnych prawe, lewe, masa i właśnie ten dodatkowy...
jesli przed wymana bylo ok to sprawdzic jeszcze raz ustawiene rozrzadu,jak to dobrze podpiac vaga zerknac co pokazuje, piny w ecu do polozenia walu 56,63,masa. do czujnika halla na walku rozrzadu 62,76,masa
Kodowania poduszek nie zmienisz. Skoro wcześniej było dobrze to raczej wina licznika. Podaj na 6 pin niebieskiej wtyczki masę i zobacz czy będzie jakaś reakcja licznika. Zobacz co jest na tym pinie - masa czy plus.
Byłem na kompie. i pokazało mi takie błedy 468E Proszę odczytać pamięc błędów tablicy wskaźników 450E Zawór dla Unit Injector cyl. 4 ( powyżej granicy regulacji) 450E Zawór dla Unit Injector cyl. 1 ( powyżej granicy regulacji) ESP 1,24 4759 Szyna-CAN, sterownik silnika (Niestabilny moment silnika) Moduł cent.-komfort 0538 Uszkodzony interfejs CAN sterown....
Dziwnie zabrzmi ale ten typ tak ma :-( Ta blokada na przekladni ktora zmieniales byla oryginalna zapakowana w nierozpakowanym pudelku ? One sa przewidziane na odpalenie tylko jeden raz zeby zakodowac do ecu , uzywanej sie nie zaklada bo nie zadziala musi to wtedy ogarnac elektronik. Przejrzyj wszystkie masy i bezpieczniki. W komorze silnika masz skrzynke...
Problem rozwiązany, spece od rozrusznika przy odłączaniu klemy minusowej urwali oczko od masy zasilającej instalacje gazowa. Wysunęło się to to po 100km i instalacja miała słabą masę.
Ma podać masę gdy zamek otwarty.Kontrolką żarówkową sprawdź.Nie trzeba nic demontować.Na wtyczce sprawdź ewentualnie na wtyczce podaj masę.
Miałem podobny przypadek - był kiepskistyk na otwieranie elektrozaworów w centralce, docisnołem a przewody umocowałem i po sprawie. Lub jak ktoś napisał moze sprawdź masę na elektrozaworach.
Jest możliwe na ABS(tarcza) brak masy albo zwarcie.
Witam, auto jak w temacie świeci kontrolka ABS. VAS wywala 3 błędy dwa dotyczą czujników tylnych jeden (nie pamiętam numeru) pompy "pompa ABS-nieprawidłowy sygnał" jakoś tak. Po zmianie czujników (obydwa rozwarte) nadal kontrolka świeci i pozostaje błąd pompy. Pompa do wymiany? (zasilania i masy są)
miałem ten sam problem alternator mial zwarcie do masy na uzwojeniu
Gdzie + a masa
tak po mojemu jeśli klocki są grube to poczekaj aż to wszystko wyschnie bo pewnie projektant kompa nie pomyślał o topieniu kół w wodzie a woda jak wiadomo nie jest super przewodnikiem ale pewną rezystancję ma i to ona może powodować odzczyt kompa jak zwarcie czujnika klocków do masy Pozdro
W rozruszniku skonczyly sie szczotki, albo sie wieszaja. wyczyscic szczotkotrzymacze i komutator. Co do wybuchu przy odpalaniu, to tak jakby silnika odpalal na dwuch paliwach (np. nieszczelny wtyskiwacz) Po zagaszeniu w kolektorze pozostaje niespalony gaz, ktory wybucha przy nastepnym uruchomieniu. Przewody warto wymienic na nowe, ale koniecznie orginalne....
brak masy na liczniku!
Przeciez na zlomie bez problemu mozna znalezc uklady wydechowe od samochodow. Niewiem jaki jest sens wstawiac grubsza rure ocynkowana jak oryginalnie przewaznie sa ze stali nierdzewnej (mowa tu o oryginalnych ukladac hwydechowych a nie tlumikach za ~70zl) Ze złomu to może sobie kolega.... Tak samo gdzie Ty widziałeś wydech z nierdzewki w samochodach,...
witam pewnie masz złom masę
Witam, szukam: sterownika centralnego zamka (sterowanie masa) Przeznaczenie: VV passat B5 przedliftowy z ori centralnym+ori alarmem planowany sposob montazu: + - oraz 2 masy sterujace wpiete w wiazke z wkladki zamka w drzwiach: sterowanie masa otworz i zamknij (na zamknij ma byc podtrzymanie impulsu by szyby domknelo) Nie interesuja mnie diotki, sterowania...
witam ponownie, odkręć przewód od alternatora o oznaczeniu D+ jeżeli lampka ładowania zgaśnie przy załączonej stacyjce, a po ponownym dołączeniu się zaświeci to winien jest alternator , jak nie zgaśnie po odłączeniu to przewód ma zwarcie do masypozdrawiam
Boot mode musze zrobic z pinem nr 44 kosci pamieci (Reset) polaczonym z masa?
posprawdzaj masy
witam od jakiś 2 dni zauwazyłem w moim pasku ze podczas rozpędzania auto wpada w wibracje przu predkości około 100-120 km/h na 5 biegu poczym wrzucam 6 i jest spokój, dodam ze jak odejmę gazu to też drgania ustają , błedów brak ,auto reaguje na gaz tak jak zawsze, byłem na szarpakach amorki po 65% wszystkie , luzów brak, na lewym wachaczu troszke mocniej...
To nie moduł a najpewniej kostka stacyjki. Bez zapłonu nie ma komunikacji z żadnym modułem. W komforcie masz dwa przewody grubsze od pozostałych. To zasilanie i brązowy masa. Pozdrawaim.
Przez pompę w baku nie będzie szarpał, zresztą łatwo zmierzyć czy daje prawidłowe ciśnienie. Koledzy słusznie typują wiązkę pompowtrysków, dla pewności można by też sprawdzić zasilania i masy sterownika.
Witam.spróbuj podłączyć go pod kompa i zobaczyć czy nic nie wyszło i zrobić test segmentu licznika być może jest słaba masa
Pytanie dlaczego problem występuje po około 1.5-2h jazdy. Jak auto prawdopodobnie się nagrzeje wewnątrz. Jeśli moduł komfortu byłby zamięknięty to problem nie ustępowałby. Zastanawiam się nad rozpruciem tapicerki drzwi kierowcy. Może uszkodzone jest okablowanie na panelu sterowania (gdzieś zwarcie do masy?)
Sprawdź bezpieczniki za akumulatoem, być może masa , sprawdź bezpieczniki.
Oto moja instrukcja. Ja podłączyłem tak: Biały- do postojówek Czerwony- do bezpiecznika (prąd po przekręceniu kluczyka) Czarny- do masy do akumulatora ;)
Nie lepiej naprawić? Brak masy na czujniku.
Dzięki. Potrzebuje wiedzieć jeszcze co tam podać? to już jest zwykłe +12V na żarówy? czy dopiero sterowanie i mam tam podać jakiś impuls masy?
A na co tutaj logi? Zaczyna się od podstaw, czyli mechanicznej części silnika. Jesli kółko pasowe na wale się "giba", to powodzenia w wymienianiu czujników. Tym bardziej że po omacku i zupełnie zbędnie. Wartość oczekiwana pokrywa się z wartością zmierzoną masy powietrza???
eurotips sugerujesz, więc zatem elektronikę, winny czujnik? Czujnik to groszowa sprawa, a będziesz pewny że to nie on, bo coś mi tu nie gra, na przytartym silniku to lampka się zapala jak obroty spadają a nie rosną, zazwyczaj lampka się pali na wolnych obrotach i gaśnie jak przygazujesz. Lampka od oleju zapali się dopiero wtedy gdy nie będzie ciśnienia...
Witam Mam mały problem a może i nie mały tylko duży po ostatnim postoju auta około 15h temperatura w okolicach -1C auto nie odpaliło, akumulator był tak wyczerpany, że auta nie dało się otworzyć z pilota. Po naładowaniu akumulatora sprawdziłem pobór prądu i wyszło 0,46A, po wyjęciu bezpiecznika nr 13 Światła hamowania pobór prądu spada do 0,05A (po...
Potrzebuje opis pinów do sterownika nr 8d0927156dd z automatycznej skrzyni biegów. Sterownik pochodzi z passata b5 fl 1,8T AWT. Skrzynia biegów 5Hp19 FEV. Mam problemy z czujnikiem i skrzynia pracuje w trybie awaryjnym. Podczas ruszania bardzo silne uderzenia do przodu i do tyłu. Błąd z sterownika to: 18237 - Pressure Control Valve 4 (N218): Open or...
2 bary to trochę ponizej normy. Fabrycznie miska jest na masie uszczelniającej.
Jeżeli przy ruszaniu problem pojawia się i znika to przerwa w przewodzie. Można rusza i obserwować w którym miejscu ruszanie coś zmienia. Pewnie szukanie jakiś zawiniątek na wiązkach? Połączenie na skrętkę? Omomierzem sprawdź czy jest pewna masa przy kierunkowskazach.
Sam sobie odpowiedziałeś gdzie szukać przyczyny ''Czasami jak go lekko stuknę z góry w deskę rozdzielczą to wszystko się naprawia'' Licznik przelutuj i sprawdź masy .
silnik 01. - bloki pomiarowe grupa 13 / 18 / 23 Proszę Pana ja miałem to samo :) na zimnym silniku szarpanie właśnie na niskich biegach ale to się okazało wina nagaru zrobiłem czyszczenie 2 kolektorów ssący i wydechowy. czyszczenie wtrysków. zalewałem tłoki płukanką też zdejmowałem miskę + pokrywę zaworów aby jak najbardziej usunąć zanieczyszczenia...
Raczej tak. Była już cała masa podobnych tematów.
No najlepiej przepisać kod ze starej. Pewnie po włożeniu będzie działać ale lepiej zmienić na taki jak ma być. Usterka komunikacji to rozumiem że linia K zasilania i masy sprawdziłeś?
Wiązka do sprawdzenia a generalnie to masz brak masy na przepływce.
Cześć. Podłącze się do tematu w sprawie passata B4 1,9 TDI mojego kolegi, w której chciałbym prosić o pomoc. ABS nie działał, nie świeciła kontrolka, vag com wskazał błędy 01276, oraz wszystkich czterech czujników. W blokach brak wskazań prędkości ze wszystkich kół. Bezpiecznik nr 3 w skrzynce pod kierownicą jest sprawny. Rozpięliśmy złącze przy module...
Masa własna Passat Kombi 1155 Masa całkowita 1700. Wychodzi na to, że masa ładunku i pasażerów nie może przekroczyć 545 kg. Dane zaczerpnięte z książki. A posiadasz może tą książkę po polsku w formacie PDF jeśli tak bym był ci wdzięczny jeśli byś przesłał.
Jednak chyba nie rozumiecie co kolega chce przekazać. Jemu chodzi o barwe basu. Sadził ze sprzet zejdzie nizej. Akurat to ze na nim pisze 20hz-500hz czy ileć tam to nie ma zadnego wpływu na i tak cienki dzwiek. Takie wynalazki są cienkie i zawsze bedą cienkie. Nie chodzi akurat ze to jest BM. Akurat ta budżetowa firma potrafi dobre klocki złozyć, ale...
Na samym początku jak weszły paski B5 było sterowanie przez opornik 180 ohm na otwieranie, mało tego, jak podałeś mase to zamek nie działał przez około godzinę, miałem takich parę, potem juz można było sterować normalną masą. Pewnie dlatego w postach te 180 ohm.
Brak silnikowi paliwka.Sprawdz ciśnienie paliwa filtr siatkowy na pompie w zbiorniku.Zajrzyj do przepływomierza pod kątem zatarć klapy,no i czujnik temp.płynu jego opór w całym zakresie temperatur oraz jego masę.
A miałbyś jakiś schemat co mierzyć i ile powinno być? Jest niby taka tabelka w instrukcji od WKŁ, ale nie wiem czy to jest to. "Etap sprawdzania" "Styki urządzenia VAG 1598" "Sprawdzanie" "Warunki sprawdzania""Wartości wymagane" "Pomiary w razie niezachowania wartości wymaganej". Takie są opisy kolumn w tej książce. Czy to o to chodzi? Jeśli tak, to...
Info ktora znalazlem tu niestety nie dziala albo nie jest pelna. Wiec prosze was o pomoc. mam 6 kabli od fai 440 - czarny - zielony - rozowy - bialy - niebieski - pomaranczowy Znalazlem gdzies tu jak podlaczyc ale to chyba byl schemat do nastepnego modelu passata. Zielony+Niebieski do Plusa + Rozowy do czerwony z zoltym paskiem Pomaranczowy do czarnego...
Witam wszystkich! Wiem że poruszam kolejny raz ten sam temat ale jestem w kropce. Kupiłem sobie jakiś czas temu mobilka i doprowadzam go do stanu użyteczności Jak wiadomo CB do życia kierowcy jest "niezbędne", zatem czas je kupić. No to nic innego jak do sprzedawców po ino. I tu już kłopoty bo każdy mówi co innego, bo to jest lepsze a tamto gorsze i...
Wymień czujnik polożenia przepustnicy, lub sprawdź okablowanie. Zapala się ESP , bo czujnik podaje zbyt dużą wartość (brak masy- przerwa na ścieżce, lub zwarcie do plusa) i pewno opony zrywają kontakt z drogą na wskutek dużej mocy, lub wręcz sterownik silnika to widzi i ustala tryb awaryjny. To takie moje domysły.
Witam serdecznie, mam problem związany z podłączeniem radia do passata. Okazało się, że ktoś rozpruł starą kostkę, zasłonił to radiem, a teraz przy wymianie to wyszło. Jeżeli mógłbym prosić o spojrzenie na obrazek i napisanie mi który kolor to co, to będę bardzo wdzięczy, domyślam się, że zielone i szare to głośniki, ale te pozostałem 5 kabelków to...
W tdi możesz przeciąć czarny plus po stacyjce w wiazce stacyjki albo podnosząc maskę po prawej stronie masz przy podszybiu w czwrnej puszce sterownik,w wiązce tego sterownika jest cienki czarny przewód plus po stacyjce,przecięcie go powoduje brak odpalania auta,jest tam też brazowo-zielony-masa sterownika po przecięciu objaw jak wyżej. Dodano po 2 w...
wtyczki nie ma, jest już na wsuwkach. Prawidłowo podłączone. Wczoraj doszedłem do tego, że w czujniku wody do wskaźnika jest słaba masa. Zrobiłem partaninę ;) i podłączyłem do masy. teraz już temp. jest niższa. Ciekawe, bo między przewodem masy, a masą było ok 40 Ohm ;) Dziś się przejechałem i wskazania w miarę poprawne (jak na passata oczywiście) Teraz...
Nie jest to trudne, ta strona to biblia: w skrócie, złącze niebieskie: 1 – Zacisk 15, plus 9 – Zacisk 31, masa 23 – Zacisk 30, plus 24 – Zacisk 31, masa 25 – Diagnoza własna / przewód K Tyle wystarczy do uruchomienia VCDSa i testowania ustawień wskazówek np, logowania się, zapisywania immo itp. CANa nie używamy do diagnostyki,...
Jak sprawdziłeś te usterki.Podchodziłeś z VAGiem?Czujnik Halla jak całkiem wysiądzie można sprawdzić bez żadnego sprzętu.Wystarczy wyjąć z kopułki przewód wysokiego napięcia ,włożyć do niego jakąś świecę i położyć ją na masie.Następnie wyjąć kostkę z aparatu zapłonowego,włączyć zapłon i środkowy zielony przewód dotykać do masy.Jak bedzie iskra to znaczy,ze...
witam mam problem z moim Passat-em b5 97r. o tusz przy naprawie mikro styku w drzwiach zrobiło mi się zwarcie na żarówce tej od dołu co swieci w drzwiach dotknęła ona masy drzwi. usłyszałem prztykniecie jakby spalonego bezpiecznika i przestał mi funkcjonować moduł komfortu nie działa oświetlenie wnętrza centralka i szyby elektryczne. dodam ze bezpiecznik...
Witam Szanownych Forumowiczów! Mój problem jest podobny do tych,które byłby juz poruszane na forum.Chodzi o to,ze silnik 1,8 z jednopunktowym wtryskiem nie odpala na benzynie.W aucie jest założona instalacja gazowa ale na gazie autko chodzi bez jakiegokolwiek problemu.Nie będę się rozpisywał ale podejrzewam,ze mam problem z kluczowaniem masy z pinu...
Witam. Opiszę swój problem: Naprawiałem niedawno zamek w moim passacie, bo nie działał centralny. Przelutowałem płytkę i teraz ładnie wszystko działa oprócz jednej rzeczy-lampki w drzwiach. Dodam, że pozostałe oświetlenie działa bez zarzutu. Nie działa tylko lampka w drzwiach kierowcy. Napięcie na kablach jest 12V względem masy. Sterowanie jest tu oczywiście...
witam, opowiem od poczatku: moj passat słabo palił jak temperatura spadała poniżej -10stopni. sprawdziłem swiece dwie były spalone. wczoraj kupiłem komplet boscha i dzisiaj chciałem je założyc. nie jastem laikiem w tych sprawach bo juz nie jedne swiece zakładałem. chciałem je najpierw sprawdzic bo jak wiadomo nawet nowa swieca moze byc wadliwa. i tak...
Witam, problem opisywany już wcześniej, ale dorzucę parę spostrzeżeń, ponieważ właśnie walczę z usunięciem usterki. Generalnie zaczęło się od tego, że wycieraczki czasem nie startowały od razu, potem problem się nasilał, aż w końcu trzeba było im pomagać ręcznie, aby się zaczęły ruszać... a na końcu stanęły całkowicie! W związku z tym, że liznąłem w...
Witam! Mam: Vw Passat 1998rok vr5 agz 150KM benzyna/gaz. Problem nie dotyczy ściśle gazu ale ogólnie silnika. Niepokojące mnie objawy: - auto na wolnych potrafi falować - silnik na wolnych pracuje troszkę trzęsąc się - na bardzo zimnym po naciśnięciu mocniej niż 2tys obr silnik myśli przez 2-3 sek, po czym dopiero jedzie Wymienione: - świece, cewka,...
Witam. Mam problem ze światlem stopu w passacie b5 1.6 97r. Światlo pali się cały czas a po wcisnieciu pedału zmienia sie tylko natężenie światła. Kiedy sprawdzalem czujnik niechcący zrobiłem zwarcie bo dotknąłem masy. Po tym spalił się bezpiecznik i było dobrze ale okazało się że nie działają elektryczne szyby, gdy wymienie ten bezpiecznik szyby działają...
Moduł posiada 9 przewodów które podłączamy: czarny : masa (-12V) czerwony : +12V za bezpiecznikiem 15A na stałe niebieski : +12V za stacyjką fioletowy : do żarówki lewego kierunkowskazu od strony +12V żółty : do żarówki prawego kierunkowskazu od strony +12V brązowy : wyzwalanie „coming home” przez podanie chwilowo -12V szary : wyjście prądowe...
Z tego co poczytałem to z pinu L wtyczki przekaźnika świec idzie masa na licznik ( wtedy kontrolka świeci). Czyli u mnie jak żarzy po odpaleniu w czasie jazdy to albo sam licznik albo kabelek gdzieś zwiera do masy. Jutro przemierze i dam znać co bylo. Pozdrawiam.
Wrzuciłem zegary od Audi A6 C5. Z benzyny. Symbol 919 na środku. Nie 26-pinowe a 32-pinowe. Jedynie fizycznie był problem żeby je zmieścić, ale pozbyłem się wskaźników po bokach i poszło. Wszystko działało i funkcjonowało, udało mi się zaadaptować kluczyk pod nie. Aby to zrobić trzeba zmienić kilka pinów we wtyczkach od zegarów. Między innymi sygnał...
Brak uśpienia jakiegoś modułu spowodowany brakiem masy. Zobacz masę obok modułu komfortu, gdy ona gnije to taki jest pobór prądu.
Witam, Passat B5 1999r 1.9TDI, skrzynia manualna. Podczas zakładania skrzyni został przytrzaśnięty kabel wzbudzający rozrusznik i przy próbie odpalenia okazało się, że auto nie pali. Kabel się uszkodził, przez co dotknął skrzyni biegów, czyli masy. Kabel uciąłem i wlutowałem nowy i mam pytanie: co mogło się spalić? Z tego, co wyczytałem, to najprawdopodobniej...
WITAM Posiadam Passka 2E LPG Autronic 604 po podłączeniu VAGA pokazuje błąd lambda 524 ( G39) czy to normalne na gazie, na benzynie ok Dzięki za pomoc prawdopodobnie masz ustawiona emulacje sondy lambda zwarta do masy. jest to standartowa enulacja typu bosch. ECU pracuje w trybie awaryjnym i czasy wtrysku benzyny pobiera z mapy ale przy pracy na gazie...
sprawź załącznik pokrywy(zewrzy przewody) jak to nie pomoże to zobacz przy lampbe czego ci brakuje czy + czy masy.(stawiam na załącznik).
Sprawdź rezystęcję czyjnika remperatury jak jest zimny następnie jak sięnagzeje powiedzmy do 70°C. Powinieneś zauwarzyć zmiany, jeżeli ich nie będzie to czujnik do kitu. Jak silnik rozgrzejesz na maksa to podłącz woltomierz + do sondy lambda a - do masy. Wskazanie powinno się zmieniać w zakresie 0,2 - 0,8 V jeśli zmian nie będzie to sonda kaput.
Witam.Aby sprawdzić jaki to jest alarm to musisz najpierw znaleść moduł alarmu.Na module najprawdopodobniej będzie napisana firma i model alarmu.Moduły umieszczone są z reguły albo z boku koło nóg kierowcy pod tapicerką albo za deska rozdzielcza(za licznikami). Przyczyn samoistnego włączania się alarmu jest mnóstwo.Mogą to być zbyt czułe czujniki ultradzwiękowe(takie...
Odpal silnik wieczorem w ciemnym miejscu, podnieś maskę i obserwuj czy gdzieś iskra nie przeskakuje do masy. A czy gaśnie tylko na wolnych? czy podczas jazdy też? czy jest jakaś prawidłowość? (ciepły lub zimny?), czy też losowo występuje. Na samej cewce chyba nie zaobserwujesz bo jest w metalowej obudowie, podstaw inną jeśli nie jesteś jej pewny.
Naprawiłem to badziewie. Konstrukcja prymitywna i źle zaprojektowana. Warto zadac sobie trud i zrealizowaćtę samą funkcję wyłącznika w inny sposób. Wyłącznik zwiera dwa obwody jednocześnie do masy. Temat do zamknięcia.
Kiedyś sam spaliłem sterownik od Vito CDI w ten sposób. :( Robiłem jakąś usterkę na brak mocy i wyciągnąłem sterownik aby pomiary bezpośrednio na wtyczkach porobić. Po usunięciu usterki wsadziłem go spowrotem (kto wie jak ten sterownik się montuje, zna zapewne też niezbyt przyjemne zapinanie wtyczek do niego) i włączyłem zapłon, a tu nagle dym. Zanim...
Przypadków podobnych jest dużo z tym, że trudno ocenić coś na odległość.W moim przypadku często zdarzały takie usterki w samochodach sprowadzanych /bitych/ gdzie instalacja była naprawiana pod sprzedaż a po pewnym czasie woda i sól zrobiła swoje.Moim zdaniem następuje zwarcie lub utrata masy. Jeżeli jednak samoćhód jest bezwypadkowy to ta sugestia może...
A może przewód ma gdzieś przetartą izolacje i zwiera do masy. Dla sprawdzenia możesz w chwili gdy to występuje zdjąć przewód z czujnika
Witam ! Szukałem już na forum, ale niestety nikt nie miał tego przypadku. Po naprawie rozrządu, rozbieraniu głowicy itp. auto straciło moc i strasznie cięzko wkrecało się na obroty, a dodatkowo przerywało, jakby paliwo nie nadążało. Po diagnozie wyszedł błąd 0515 czujnika halla. Wymieniłem najpierw na używany, dalej to samo, nowy tez to samo. Sprawdzilem...