forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



mozna kupić allegro

Znaleziono około 1186 wyników na elektroda.pl: mozna kupić allegro
Podstawowa forma zapytania: można kupić allegro
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

[Sprzedam] Laptop HP DV5 1240EW 4GB/2,4GHz/9600M GT/ 16GB HDD/ WIFI

Witam! Mam do sprzedania laptopa hp dv5-1240ew. SPECYFIKACJE: Pamięć RAM- 4GB ddr2 (2 sloty x 2GB) Karta Graficzna - NVIDIA GeForce 9600M GT Procesor - Intel Core 2 Duo P8600, 2.4 GHz! Dysk twardy-160 Gb Nagrywarka DVD Blu Ray Przekątna ekranu - 15,4 cala Rozdzielczość ekranu - 1280x800 Zintegrowany...
Komputery Bazar :: 18 Lut 2014 17:31 :: kamil__19 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 570

redleaf rd32 - Co to za rodzaj złącza?

Kłaniam się. Proszę o pomoc w rozpoznaniu rodzaju złącza w kamerze. Dziękuje za pomoc. Załączam zdjęcie złącza. Dołączę się do pytania. Zwłaszcza że w sieci znalazłem taki "kwiatek" Poszperałem dalej i okazuje się, że jest to złącze mini USB 8. Ale rózni producenci stosują różne połączenia...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 04 Gru 2014 20:02 :: Htomas :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1320

Co kupić? Co kupić? padła grafika i chłodzenie procesor OC

ta grafike gtx da się jakoś łatwo podkręcać, bo z radeonem to dzieciak poradziłby sobie ;) ? a czy do tego chłodzenia cpu jest dodawana pasta czy trzeba kupić jeśli tak to jaka najlepsza? Grafiki używane też wchodzą w grę (ale takie które mozna dostać np na allegro )
Komputery Co kupić? :: 30 Lis 2015 20:01 :: neboo :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 645

Dwa satelity i dwa tunery - co trzeba kupić?

Witam, Byc moze juz bylo, ale napisze... Lubie cos wymyslac czasami - i mam maly problem, problem z telewizja. Otoz moja matka ma telewizje satelitarna, talerz 80cm, dekoder Ferguson AF-3100CK, ustawiony na satelite Astra. Ja kupilem teraz telewizor LCD, dostalem dekoder Orange Sagemcom WHD 80, i chcę...
RTV Co kupić? :: 23 Lis 2015 20:08 :: Adamos32 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 402

Jaka lutownica na początek przygody z elektroniką do 80 zł ?

Pierwsza sprawa to polskich Lutol już nie ma, chyba że na pchlich targach. Nowe lutole już się klepie w chinach i są do ... (część ciała gdzie kończą się plecy). Wystarczy poszukać na elektrodzie skarg o topniejących obudowach padających włącznikach i samych transformatorach. Jeżeli transformatorówka...
Warsztat co kupić? :: 02 Gru 2015 20:00 :: cooltygrysek :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 1281

Chciałem się dowiedziec co sądzicie panstwo o kolumnie

Kolega IrekKo ma racje, szkoda kasy, za ta cene kupisz Kody ktore sa faktycznie sporo lepsze, jesli uda Ci sie znalesć, czasem mozna na allegro, to firma (nie smiać sie prosze) Technics wyprodukowala faktycznie dobry model glośnikow cena 2nd hand ok 550-750zł czasem taniej jest to model SB-T200 (nie...
Co kupić Archiwum :: 24 Maj 2005 09:19 :: barthezz :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1188

Panasonic KX-P 6500 a Windows XP

Co do pamiątki to: Mozna kupić oryginał pewnie cena cie zaskoczy:-) lub tez dołozyć w slot ktory jest z tyłu drukarki pamiec tyle ze teraz nie wiem czy to simy czy dimm ,myle nazwy , w kazdym badz razie chodzi o pamieci te całkowicie stare(do kupienia z drugiej reki na allegro lub na giełldzie za 5zł)!...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 30 Maj 2004 20:54 :: Tiyagaris :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 986

przerobienie kupionej irdy

problem jest taki kupilem kiedys irde na plyte (kazdy wie o jaka chodzi o taka np z allegro za grosze z polaczeniami vcc,nc,gnd itp.) kazdy wie o co chodzi domyslam się bo to popularny sprzet:) dzialala idealnie... ale problem taki ze zmienilem komp i na mojej nowej plycie na 99% nie ma na nia wtyku...
Komputery Hardware :: 11 Lip 2004 17:40 :: djbolo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 537

Piec gitarowy100W. Jak najprościej zrobić wzmacniacz do gitary?

Widze ze tu mamy kolejnego fanatyka słuchania gitarzystów pokroju Malmsteena. Niektórzy powatpiewają w możliwość zrobienia idealnej kopii wzmacniacza takiego jak Marshall, Randall, czy Fender. Jednak tanim kosztem można osiągać ciekawe brzmienia. Np. z prostej aplikacji 7294 dajacej dobre 70 Wat...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 10 Gru 2004 15:15 :: janek11389 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1053

Moduł SECA Aston do odbioru C+ ... Co i jak ?

Po pierwsze , na nieważnej karcie nic nie zobaczysz :) Chyba raczej normalne :) Po drugie , do jakiego tunera chcesz włożyć moduł Aston ? Ten moduł Ci nic więcej nieda , niż oglądanie C+ na orginalnej , działającej karcie :) No i jest oczywiście za drogi :) Na allegro można kupić taki moduł za ok...
SAT Serwis :: 02 Sty 2005 16:29 :: mx3 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1537

WS 304S - potencjometr głośności trzeszczy i przerywa, wymiana tranzystorów.

Kupiłem ostatnio Wzmacniacz naszej drogiej Unitry WS-304S. Jestem bardzo zadowolony z brzmienia, wogole lubie brzmienie polskiego sprzetu. Mam kilka pytań odnośnie tego wzmacniacza: 1.Potencjometr głośności: trzeszczy i przerywa przy regulacji (tylko lewy kanał), pytanie, czy opłaca się go czyścić(kontakt...
Audio Serwis :: 19 Sty 2005 21:16 :: Błyskawiczny :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1568

Białe LED 30sztuk zasilane z 220V

Witam! Najlepsze ceny są na Allegro. Ja ostatnio kupiłem ekstra jasne białe (ciepły biały kolor) po 1.95zł. Trochę gorsze takie jak w sklepach mozna kupić już po 1.00zł! Są też znacznie jaśniejsze np. z prądem 100mA ale świecą rewelacyjnie! Do tego oczywiście koszt przesyłki. Pozdrawiam.
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 17 Cze 2005 21:12 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 4106

kto odzyskuje/naprawia dyski twarde ? segate.

Witam wyciąg z cennika firmy do której link w poprzednim poscie Wypożyczenie elektroniki 120h od 150 zł Każde kolejne 24h 50 zł Kaucja 500 zł chyba mija się to z celem kiedy np. na allegro mozna kupić nowy sprawny dysk np "WD 40 GB, 8 MB CACHE PEWNE, GWARANCJA 146,95 zł za sztukę" zakładając...
Komputery Hardware :: 25 Lip 2005 09:19 :: Tommy82 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1214

Jak zablokowac skradziony telefon kupiony z 2 reki

Z tego co mi wiadomo mozna zablokowac telefon kupiony w abonamecie (i chyba na karte) na twoje nazwisko. Dotego zeby zablokowac telefonik musisz Pokazac jakis dokument z policji ze zglosiles kradziez, oraz paragon i pudelko. Czyli to nie jest takie proste jak by sie wydawalo. A jak kupiles telefon z...
GSM Serwis :: 19 Paź 2005 15:57 :: garni :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1913

Jak polączyć telefon GSM z linią telefoniczną?

witam, można by kupić coś takiego: jesli wolisz zrobić sam - polecam zajrzeć tutaj - jest odpowiedni schemacik Adapter opublikowany Tekniikan Maailma w numerze 8/1994 jest bardziej rozbudowany ale upraszczając połączenie elementów równolegle tj zamiast 4 kondensatorów jeden 220nF i dwóch...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 15 Lis 2005 18:40 :: nemo07 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 981

Pełne oświetlenie dyskoteki - czy ktos moze mi doradzić?

Jak chce ktoś kupić używane ale nie zniszczone stóły: MARTIN Case pro2, idealny do dyskoteki, (taki był użyty na MAYDAY 2005, w połączeniu z innymi stołami oczywiście), lub AVOLITE AZURE Shadow, lub profesjonalne lasery (kilka różnych) prosze o kontakt. Do małej dyskoteki polecam AVOLITa ze względu na...
Optoelektronika :: 27 Lip 2007 15:38 :: hirogen :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 8475

Wzmacniacz Gitarowy Mesa Boogie DR/Red Storm amp by KLIMEK

Na stronie toma ( która mi sie ostatnio nie otwiera :/ ) byl caly artykul na temat trafoków do lampiaka gitarowego a kształtki mozna kupić na wage w TELTO tylko trzeba do nich napisac i ogólnie mozesz sobie sam zrobić trafo albo kupić na allegro czasem zdarza się że ktos sprzedaje bardzo tanio Pozdrawiam...
DIY Konstrukcje :: 05 Kwi 2007 10:59 :: parklinson :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 10432

Przetwornik gitarowy - jak usunąć przydźwięk po podłącz. do wzmaka

Weź zrób tak zwane zalewanie woskiem zmniejsza to stopień sprzęgów. (po za tym to buczy czy piszczy - bo piszczenie jest raczej związane ze sprzęganiem, a buczenie ze ściąganiem z otoczenia fal sieci elektrycznej) Delikatne sprzęgi sa praktycznie nieodzowne w zwykłym mieszkaniu, gdzie masz komputery,...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 18 Lip 2006 13:46 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1786

Nowe niskie Tony do Altusów 300

czyli mam szukać jakich tonsilów ? 30/120 ? dalszy ciąg cyfr jest dobrowolny.. ? bo wiem jakie oznakowania ma stx, ae np w 30/100/8,11 czy jakos tak to nie wiem o co to chodzi z tymi cyferkami na końcu.... nie odzyskam starych głośników bo jkis debil co sie tym zajmował podobno spalił i wymienił...
Nagłośnienie Domowe :: 02 Kwi 2006 22:00 :: piotrek_bak :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1894

czy mozna dac rezystor w molexie

To policz, ile będziesz musiał mieć, aby kupić sobie cały komputer (oprócz blach obudowy, oczywiście). Ręczę, że troszczekę więcej niż 150 zł. Na Allegro markowy zasilacz kupisz na poziomie 100 zł. Ale decyzja, jak zresztą i komputer i pieniądze, należy do Ciebie.
Komputery Hardware :: 04 Maj 2006 21:21 :: Logan :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 2265

Problem z LG 775FT (trafo i cykanie) :((((((

Do zakładu kumpla zawiozłem LG'ka żeby looknęli co poszło... mówią że trafo na 100% bo nie ma jakiegoś tam napięcia gdzieś... poradzili żebym kupił monitor używany z allegro... ale znalazłem wasze forum i widze że wybrnęli ludzie z podobnych opresji z tym modelem Flatrona.. więc zamiast kupywać trafo...
Monitory Serwis :: 09 Sie 2006 09:11 :: sebol133 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1410

Potrzebuję wzmacniacz! Jaki będzie odpowiedni do zasilenia Audiona?

a wiesz ze nie wiem ! a nie mozna kupić tańszych kabli do 30 zł? Dodano po 14 nie mam w radiu chinchy czyli musze kupić kable rca i te inne oprócz chinczy? Dodano po 2 znalazłem takie kable ale one nie mają rca chyba??
Co kupić Archiwum :: 04 Gru 2006 16:19 :: szatan666 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 917

Kupiłem taki sub... czy dobrze...?

Witam Kupiłem ten zestawik: Powiedzcie mi: 1. Czy dobrze jest dobrana obudowa pod tego lanzara?. 2. Jak przyjdzie mi ten sub to ile musze nim grac i na jakim poziomie zeby głosnik pracował tak jak należy?. 3. Czy lanzar nadaje sie do muzy jaką jest hiphop? 4. Czy koniecznie potrzebny jest mi...
CarAudio Ogólne :: 05 Gru 2006 06:32 :: chico :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 651

Jaką kupić końcówkę do 2 głośników magnum 18" 500W RMS?

witam! proponuje mało rozpowszechnioną firmę Omnitronic jest tego wiele na allegro a do glosników 500W rms model P-1500 osobiście posiadam ten mogel i gra naprawdę czysto mimo tego co mówią niektórzy o tych wzmakach! mam 2 kolumny 800W. Wzmak nie jest az tak drogi bo mozna go kupić za około 900zł pozdrawiam!...
Nagłośnienie Estrada :: 03 Sty 2007 20:30 :: barthezz :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1452

Efekty laserowe i wykonanie projektora laserowego

ok dzieki. postaram sie to złozyć ale sądze ze bende miał jeszcze pytania. Dodano po 1 mam pytanie do projektora użyc samej diody czy całe go modułu. i jeszcze jedno jesli chodzi o moduł to moze byc cos takiego: Napięcie zasilania : 2,5 - 4,0 VDC (HLDPM10-650-3: 3 VDC) Kolor promienia :...
Optoelektronika :: 25 Paź 2007 17:38 :: And! :: Odpowiedzi: 1068 :: Wyświetleń: 270722

Problem z grajkiem,czy ono nadaje sie juz tylko na smietnik?

jęśli chodzi o stan techniczny radia najlepiej przejechać się kawałek samochodem i wyłapać jakieś nierówności na drodze bo później można być fadnie rozczarowanym (anty ,,szokiem,,) radio będzie częściej szukało ścieżki na płycie niż dawało dźwięk do głośników. Zasadniczą rzeczą jest odporność radia...
CarAudio Ogólne :: 16 Lut 2007 23:09 :: sebring89 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1279

Doradźcie mi który wzmacniacz wybrać do 2x pioneer ts-w306c

włąsnie tu jest problem ze mam juz głosniki i są jedno cewkowe a jak bym kupił 990atx to co żle jak podłacze na jedno cewkowe głosniki i gdzie mozna kupić taki wzmachol bo nie moge znaleść an allegro. Dodano po 8 Nie to 990atx odpada własnie przeczytałem parametry i przy 4 Ω ma 2x 250 rms...
CarAudio Ogólne :: 20 Cze 2007 12:32 :: arcziflo :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1419

kupiłem głosniki peyiynga i i i

kupiłem głosniki peyiynga o takie to model dokładnie PY6985F , one maja 150 wat zamontowąłem je w aucie i jestem zadowolony bo graja jak na ta cene nawet ok , ale strasznie mi brakuje w nich srodka tak na moje ucho , i chciał bym podłaczyc jakis jeszcze głosnik dodatkowo zeby mi ten srodek...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 11 Paź 2007 06:57 :: suburban :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 554

Siemens AX72 - brak ładowania

Witam! Dokładnie chodzi o to, że jest coś nie tak z gniazdem zasilania. Objawy: Podłączenie obojętnie jakiej ładowarki skutkuje brakiem ładowania baterii. Diagnoza: Prawdopodobnie uszkodzone gniazdo zasilanie. Naprawa: W zależności od punktu 35 - 45zł Opłacalność: Prawie żadna. Na Allegro...
GSM Serwis :: 02 Mar 2008 21:57 :: bat :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1308

Alarm Tytan - piloty

W samochodzie mam zainstalowany alarm Tytan (model z roku 1998). Alarm działa bezproblemowo niestety piloty nie wytrzymały "próby czasu". Mam w związku z tym pytanie - czy do tego alarmu można wprogramowac dowolnego pilota (np. kupionego na allegro) czy trzeba kupować oryginał Tytana. Dodam tylko,...
Samochody Zabezpieczenia :: 17 Sie 2008 19:11 :: CristoffC :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2895

Nowy projekt - dzwonek polifoniczny

Może inna propozycja, niż polifonia. W domu zbudowałem sobie dzwonek do drzwi, który odtwarza pliki wav zapisane w pamięci flash. Nie było to szczególnie złożone, a jaka radocha - jeden mikrokontroler, kość flash, kość '573, filtr dolnoprzepustowy 1-rzędu, wzmacniacz audio, stabilizator. Jeżeli użyjesz...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 25 Sie 2008 10:09 :: Brzymeq :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1257

Jakie CB radio i antenę do niego kupić?

Na prośbę jednego z kolegów zamieszczam "moj" sposób zamocawania anteny i montazu radia (sorki ze troche to trwało ale jak zwykle czas :( Avensis Kombi stary model jako anegdotę mogę opisać sytuację gdy pojechałem spradzić zestrojenie anteny (wstepnie sam ustawiłem jakimś swr'em z allegro...
Radiotechnika Co kupić? :: 13 Wrz 2015 17:26 :: Mardok. :: Odpowiedzi: 1653 :: Wyświetleń: 376495

kostka za sterowaniem nadmuchem renault thalia

witam, wie moze ktos gdzie mozna kupić kostke która wpina sie do sterowania nadmuchem w thalii, nadpaliły mi się styki i przestała działaś troche je wyczysciłem i narazie działa ale musze dać tam nową, nie moge jej znaleśc ani w google ani na allegro, wie ktoś gdzie takie cudo można kupić ?? ta kostka...
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Sty 2009 22:11 :: kaziu1985 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 453

Najgłośniejszy telefon.

Może racja z piachami, ale można przecież jakiegoś CC kupić do niej. Ew może będzie trzymana w kieszeni do której nie będzie pyłu. Wobec pyłu, piachu nawet te nowe nie dzadzą rady, pomimo iż ie są przekręcane etc. Ale naleci do klawiatury i zong... Ja wolał bym 3250 bo to naprawdę niezły fonik.....
GSM Użytkowy :: 16 Cze 2009 09:19 :: pawel01 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 15894

Kupię pilota do Humax PR-HD 1000 (2000)

Jest do kupienia tutaj -> [url=]Link Tylko troche droga jak za pilota, szukaj pilota RS 636. Ewentualnie może być ten pilot [url=]Link jest podobny z tym że brak przycisków na dole, pewnie sa ukryte i ewentualnie bedzie mozna je dorobić. Zapytaj sprzedawcy o mozliwość sprawdzenia pilota i ewentualnego...
SAT Bazar :: 05 Wrz 2009 19:37 :: Qudlatyy :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1849

D5160 brak zasilania .

Dostałem zasilacz i podłączyłem do drukarki i okazuje sie że drukarka jest KAPUT. Zasilacze oba sprawne. Dziwnym trafem sie drukarka zepsuła bo praktycznie jak ja kupiłem to nie byla nawet w 2 procentach eksploatowana czyżby ten model był malo udany. Musze jeszcze powiedziec że drukarka nawet non stop...
Drukarki, ksero Początkujący :: 11 Maj 2013 11:08 :: tekram :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2906

Zmiana tweeterów w HSK - na jakie?

proponuje kupic jakiegos taniutkiego wzmaka Sony ze starej serii, chocby XM-3520 na tweetery jak znalazł. Kupiłem go razem ze starym XM-4045. Soniaki sa neutralne i nie wyostrzaja gory. Miałem zestaw HSK ale byl podpiety pod powiedzmy czołówke "brzytewek" HT25 + Alpine CDA-7894r (dobrze ze to nie była...
CarAudio Ogólne :: 04 Gru 2009 02:18 :: łuki88 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1176

Regeneracja kineskopu telewizora. Lampy radiowe.

Można kupić nowe lampy do starych telewizorów i odbiorników radiowych. Firmy co pewien czas wznawiają krótkie serie lamp retro. Wejdź na allegro a tam na pewno znajdziesz oferty. Można też wpisać w google typ lampy. Ja tak zrobiłem bo poszukiwałem do Pioniera i prawie wszystkie lampy mozna kupić nowe....
Elektronika Retro :: 05 Kwi 2011 20:01 :: Sokrat58 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2600

Czy warto kupić taką skrzynkę z monitorem...

Na poczatku chciałem sie przywitać gdyz jest to moj pierwszy post na forum i proszę o wyrozumiałość Czy moglibyście doradzić mi czy warto i ile dać za taki zestaw - procesor E6500 2x2,93GHz 64BIT - płyta główna Asus P5QL/EPU - 2GB RAM - grafika Gforce Asus Nvidia GT 220 1GB - dysk 500Gb SATA -...
Komputery Co kupić? :: 26 Cze 2011 11:21 :: opeael2 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 716

Jaki kupić monitor, głośniki i mysz z klawiaturą?

Zestaw jest OK, nic lepszego wymyslic sie nie da. Monitor, glosniki, mysz/klawaitura - moga byc uzywane? Jaka wielkosc monitora? Do czego zestaw - gry? Glosniki - mozesz poszukac starszych Creative'ow np. P380 - jak na pierdziawki maja calkiem znosna jakosc dzwieku. ~100zl Monitor - w sumie...
Komputery Co kupić? :: 17 Cze 2012 15:53 :: RpsFan :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 833

Jaki kupić mixer do karaoke w domu?

Witam, Nie chce zakładać kolejnego tematu bo mam "podobny problem" tzn: moja narzeczona chciałaby korzystać z funkcji karaoke tzn. puscic podkład z np dvd i śpiewać do niego lecz amplitunery które mam na oku tzn lub nie maja wejscia na mikrofon ani funkcji karaoke a te które maja są z najniższej...
Estrada Co Kupić :: 29 Sty 2013 23:38 :: filtron206 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2100

Sherman MIG 260 M czy warto kupić za 3000zł z osprzętem ??

był taki temat ale poszedł do kosza fajnie jakby sie jeszcze tutaj troche udzielili dwaj uzytkownicy tego forum którzy taki sprzęt posiadają grzegorzbr2 tobiasz86 mam okazje kupić taki sprzęt za 3000zł wysyłka pobranie z mieszanką CO2+Argon chciałbym tez zapytac czu mozna podac link do aukcji...
Elektro Co kupić? :: 13 Kwi 2013 06:52 :: kusmierzakd :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2655

Epson Stylus SX125 - Nie mozna drukowac na czarno gdy brakuje kolorowego tuszu

Jest możliwość. Trzeba kupić reseter. Zwykle trzeba przeprowadzić tą operację przed całkowitym zablokowaniem kartridża. Czasami działa też po. Jeśli jeden tusz się skończy to nie można drukować. A jest jakiś darmowy program? Czy trzeba kupić na Allegro lub udać się do "specjalisty"? :P
Drukarki, ksero Początkujący :: 01 Paź 2013 21:23 :: endriuf :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3924

Axesstel MVH650 - Czy warto kupić? jak nie to co?

Jesteś w zasięgu LTE Orange a chcesz korzystać z odchodzącego do lamusa CDMA, dla mnie niepojęte. Kiedy robiłeś te testy na E-5776? i jak one wyglądały. Wybór tego MVH650 to najgorsze co możesz zrobić, słaby zawodny router. Najbliższe BTS-y LTE1800 Orange to Świerk i Stara Wieś, ok 6 km od Ciebie. Wystarczy...
Sieci Co Kupić :: 30 Sty 2016 12:17 :: kingblackbolt :: Odpowiedzi: 423 :: Wyświetleń: 46752

Szlifierka kątowa do tarcz 125mm. Co kupić?

za 300zl mozna już kupić dobrą szlifirkę firmową typu bosch lub makita, osobiście używam taniej chińskiej i na razie 3 lata bez zarzutu, wybierałem na zasadzie, czym cięższa tym lepsza. Osobiście polecam ten model, znajomy ma i bardzo chwali
Elektro Co kupić? :: 12 Lip 2015 22:40 :: Marksrz :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 597

Gdzie najtaniej kupić białe Ledy?

Witam, pytanie zawarte w temacie postu, dodam ze chodzi mi o Led w obudowie 603. na allegro mozna dostać za 2,8zł od sztuki to dobra cena? Pozdrawiam!
GSM Serwis :: 28 Maj 2003 17:02 :: tel-fan :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 882

Informacje o podstawach elektroniki

Ja wychodze z założenia że każda książka jest dobra tylko czeba chcieć zrozumieć zawarte w niej treści, a na ogół takowe są podobne! Zobacz na www.allegro.pl tam mozna kupić tanio książki elektroniczne! Polecam też wyżej wspomniana "oślą łączkę"
Początkujący Elektronicy :: 06 Paź 2009 21:11 :: jony :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 3199

Gdzie mozna kupic "teflon" itp. HP ?

Szukaj na www.allegro.pl ja ostatnio tam separator z rolka kupiłem do 5l
Co kupić Archiwum :: 01 Paź 2005 23:48 :: infinity :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2426

WD 100GB czy mozna go wskrzesic??

To znaczy że dysk jest uszkodzony,możesz poszukać firmy która przełoży płytkę z elektroniką ,sprzedać na np Allegro w sumie strata.Obecnie można kupić 120 GB dysk z 2MB cache za ok 370zł.
Komputery Hardware :: 20 Sty 2004 11:16 :: rtomek :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 836

Pomocy? Nadajnik i Odbiornik

Witam, po co się męczyć jak mozna na allegro kupić gotową aparaturą typu pistoletową , tylko dla samochodzików. Spełnia Twoje wymagania w 100%. A w ogłoszeniach w czasopiśmie "Modelarz" dokupisz resztę. Pozdrawiam.
Radiotechnika Serwis :: 04 Kwi 2004 06:33 :: Bubel 2 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3359

7650 + USB

Faktycznie Nokia 7650 łączy się z komputerem przez bluetooth i port podczerwieni. No chyba ze ktoś ma kabel podpinany pod komóre (tylko po co?). Bluetooth i port podczerwieni są dostepne na rynku w wersjach podłączanych przez USB. Nistety są dość drogie. Coś takiego mozna kupić na Allegro za grosze,...
GSM Serwis :: 28 Wrz 2004 14:30 :: Gość :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 753

Podłączenie wyjścia audio do radioodtwarzacza

mozna kupić adapter w ksztalcie kasety i uzywać CD na allegro są. a przeróbka to juz inna sprawa -jesli nie czujesz się na silach przeróbki to odradzam-tylko adapter
Początkujący Serwisanci :: 12 Lis 2004 17:04 :: andrzej.ek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 531

combo gitarowe.

Sam się tym interesowałem. Są specjalne materiały na maskownice (płucienne) , takie coś jak na starych tonsilach w maskownicach. Kraty czyli grille mozna kupić na allegro, ale nie potrafie znaleźć dobrych cen. I jak już coś jest no to okrągłe. kolega pracuje przy produkcji metalowych osłon górniczych...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 09 Gru 2004 16:46 :: robgr10 :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 3561

Czy mozna zalozyc sonde lambda z opla do vw?(???????)

Wtam! Nie jestem specjalistą, ale miałem podobny problem. Wiem jednak, że można używać sondy nie oryginalnej. Należy jednak zwrócić uwagę na zakres napięcia w jakim pracuje sonda np. do 0 do 1 V lub od 1 do 5V oraz na liczbę przewodów - 1, 3 lub 4. osobiście kupiłem nową oryginalną sondę na allegro...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Gru 2004 23:52 :: pavel 55 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1661

Za ile można kupić igłę do gramofonu

a jaka igle? igiel jest 10000 rodzajow, jesli stara, to zapewne bedzie to mf-100 lub cos w tym stylu - na allegro mozna czasem spotkac po ok 30 zl, zas cala wkladka ok 60 zl, w sklepach raczej juz tego sie nie dostanie
Co kupić Archiwum :: 02 Sty 2005 02:00 :: filip1331 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 819

Bezprzewodowy z naprawde dobrym zasiegiem- pytanko

Jeśli nie ma mozliwości pociągnięcia kabla to proponuję system KIRK 500 lub 1500 pracuje z wszystkimi słuchawkami DECT np. SIEMENSA. W systemie można łaczy szeregowo repitery w zależności od potrzeb: lub rozwiązanie mniej kosztowne proponuje wykorzystać kilka baz SIEMENSA DECT bazy serii 2000 mozna...
Telefony Stacjonarne Serwis :: 04 Sty 2005 19:23 :: W.Wojtek :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1180

Ricoh Aficio 2103 color- kupić czy szukac czegos nowszego?

powiem tak. szukam tych ikonek,szukam i nigdzie nie widze. nadal nie potrafie wyslac mejla do tego milego pana co chcial udzielic mi kilku rad. w ogole nawigacja na www.elektroda.pl jest intuicyjna chyba tylko dla elektronikow :-) trafilem tu dzieki googlom,ale zeby sie znalezc na forum o kserokopiarkach...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 08 Sty 2005 22:29 :: antyrama :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1577

JAK PODŁĄCZYĆ SONY XR - C213

Na allegro mozna kupić gotowe wtyczki z kolorowymi opisanymi kabelkami do radii. Czasem na opakowaniu takiej wtyczki nie zawsze wypisane są wszystki modele radii do których ona pasuje, któż poza producentem wie wszystko, ale można zapytać sprzedającego. A co do opisu wyprowadzeń w radia to jest taki...
Radia Samochodowe Serwis :: 13 Sty 2005 11:08 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1570

Czy chipdrivem to mozna...

Wydaje mi się że nie można, mogę się mylić. Programator o którym wspominasz, ogólnie nie za bardzo się nadaje do czego kolwiek - właśnie ze względu na niekompatybilność z programami uniwersalnymi dostępnymi na rynku. Jeśli ktoś się ze mną nie zgadza, to chętnie poczytam wypowiedzi, bo sam kiedyś się...
Mikrokontrolery Ogólne :: 19 Sty 2005 14:16 :: diag :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1209

JAKIE najlepiej kupić CB do BUSA

Najchetniej kupowanym i bardzo dobrym radiem jest Alan100+. W sklepach kosztuje ok 300zł, na allegro mozna dostac za ok 230-240zł. Co do chętnych do kupienia tego szumofonu to się zgodzę, ale żeby to było "bardzo dobre radio" to nie sądzę. Z doswiadczenia wiem, ze jest najmniej awaryjny z Alanow...
Co kupić Archiwum :: 08 Lut 2005 05:32 :: DSX :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 5227

Czy mozna podłaczyć głośniki bez zwrotnic?

Mam pytanie dotyczące podłączenia głośników. Kupiłem na allegro dwa głośniki jeden niskotonowy ALPHARD EW 80 , drugi wysokotonowy ALPHARD TE-300. Nie posiadam zwrotnic. Czy jest jakies możliwe połączenie tych głośników razem tak aby grały (przyp. bez zwrotnic) ? Mam do nich pudło po starej kolumnie Unitra...
Początkujący Serwisanci :: 05 Mar 2005 19:08 :: j.antonik :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1442

DECK MDS-440 wyłącza sie po kilku sekundach

DECK MDS-440 wyłącza sie po kilkju sekundach.Nie było dotąd problemów-super sprzęcik do nagrywania MP3 na kasety do autka....Po wciśnieciu PLAY odtważa tylko kilka sekund a potem sam sie wyłącza-jest sens naprawiać tego starocia?Na ALLEGRO za 30 zł mozna kupić ale mi zależy...dzieki p.s. może sam go...
Audio Początkujący :: 20 Lut 2005 16:38 :: mactros2 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1237

Nokia 6100 gdzie kupić układ LM-T118S1E2

witam ... to nie jest koncowka... to jest dx lub diplexer lub potocznie antena sw kupic mozna : www.noktel.pl www.allegro.pl www.po... Marek
GSM Serwis :: 01 Mar 2005 11:47 :: inventco.eu :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 591

jaka karte graficzna wybrac ???

lub tez mozna na allegro kupić radeona 9800 pro za 500 zł
Co kupić Archiwum :: 22 Wrz 2005 09:59 :: WARIATH :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 755

Hurtownie GSM w Polsce - kolejna ściema z Allegro ?

Niech kombnują... ale gdyby takie cos kosztowało 2 złote to bym sam kupił z ciekawości, bo czasem mozna cos z tego wyczytać ciekawego a 2 złote to nie dużo. Pozdrawiam
GSM Serwis :: 28 Sty 2006 17:56 :: esiox :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1602

Gdzie można kupić tani skaner częstotliwości ?

Witam. Skanerek na sam początek to może być i Uniden 60 XLT-2 na Allegro da się znaleźć, ale taniej znajdziesz gdzie indziej :) nieraz coś bywa, za naprawdę śmieszne pieniądze na www.radio.org.pl ale aktualnie nic nie ma. Zauwżyłem ogłoszenie dziś na elektrodzie, jak by coś jeszcze spościł z ceny i dał...
Co kupić Archiwum :: 29 Sie 2006 20:15 :: lord vader :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3193

Co mozna zrobic s philipsem 6010 i stara karta

Kupiłem na Allegro programy i dokładny opis co z tym zrobić. Przerobiłem chyba trzy tunerki w tym jeden swój,ale go w końcu sprzedałem/trafił sie dobry kupiec/a mieszkam teraz w bloku ocieplonym grubym steropianem i nie miałem mozliwosci i pozwolenia na powieszenie talerza. I to wszystko mi zostało...
SAT Serwis :: 25 Cze 2005 17:18 :: Tummi :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2238

Taśmy na szpulach-Gdzie kupić?

na allegro zawsze mozna cos trafic w miare tanio
Co kupić Archiwum :: 03 Kwi 2005 16:35 :: janusz27 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 634

PACE 9200(analog) mie mozna załączyc

Witam!:D Mam taki sam tuner z uszkodzonym pilotem, używam uniwersalnego ale nie wszystkie funkcje można zastąpić.Zgadzam się z przedmówcą, takie tunery na allegro można kupić już za 30,00 - 50,00 pln.Pzdr:)
SAT Serwis :: 14 Kwi 2005 22:39 :: grzegorz 5 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 768

Typowy maniac techno, ogromny bass, czysty sopran! Co kupić?

Pomozemy, ale wybór należy do Ciebie. No z tych trzech to stanowczo polarisy. Jest dużo róznych kolumn, poprzeglądaj allegro, teraz mozna naprawde mocne kolumny kupic w swietnym staniem za małe pieniądze. Fajne są tez Bolero 200, słyszałem je, bardzo mocne, potężny niski bas ( z boku), na małą dyskoteke...
Co kupić Archiwum :: 16 Maj 2005 19:09 :: ALTON :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1497

Części do głośników - gdzie kupić?

Witam, tak na Allegro mozna kupic praktycznie wszystko - stx z narzutem 500% albo zamiast Tonsilia kupić STX mimo ze sie licytowało jako Tonsil. Jeżeli ktoś z was buduje kolumny i potrzebuje rączek, narożników terminali itp, zdecydowawnie polecam stronke www.bowi.com.pl - ceny duzo niższe niz na allegro....
Co kupić Archiwum :: 23 Lip 2007 01:38 :: AxelNext :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 10987

co mozna z niego wycisnac sagem 4275+org karta

Tak jak Ci pisałem na GG, możesz tylko mieć na nim niekodowane :( Opisik jak to zrobić podałem Ci w linku Musisz wyciągnąć z niego BOXKEY bez niego ani rusz. Kup funkę, na allegro kupisz za grosze. I będą te kanały FTA ;) Z kartą oryginalną nic nie zrobisz :( Zobacz też ten temat:
SAT Serwis :: 05 Cze 2005 19:25 :: art23 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 989

eXtreme USB BOX - czy warto kupić ?

Hmm, ja osobiscie uzywam griffina wiec eXtreme chodzi u mnie jako uniwersalny box,tak wiec zalezy jakie masz potrzeby odnosnie sprzetu. Jesli chodzi o zakupy z Allegro to zbytnio za nimi nie przepadam i polecam Ci stronke www.falnet.pl ludzie sa do rzeczy i mozna sie z nimi dogadac :) Gdzybys mial jakiekolwiek...
GSM Serwis :: 21 Cze 2005 23:21 :: Multi_COM :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 950

jak podłączyć zasilanie do wzmacniacza?

Remote to niebieski kabel w kostce ISO, a nie polecał bym podłączania masy do karoserii przy większych prądach spadek napięcia na blasze moze byc dosyć spory zgodnie z prawem ohma :-) I=U/R. Najlepiej zasilanie podłączyć bezpośrednio z akumulatora, mozna kupić takie zestawy na allegro (2 grube kable...
CarAudio Ogólne :: 22 Kwi 2009 10:15 :: rednose :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 32700

"filtr na filtr" - czy tak mozna?

kolega mój ostatnio kupił na allegro jak to nazwał pasywna tuba, początkowo smialem sie z niego jak chcial ;podpinac to do radia i podpiął , totalna porazka ale zaproponowalem mu by zastosowal wzmak 2x22 z filtrem bo okazalo sie ze w jego subie siedzi 2 cewkowy głośnik i nie powiem teraz gra nawet fajnie...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 06 Lip 2005 11:27 :: adammc :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1011

Regenerecja głośników

Chętnie bym spróbował regeneracji mysle ze poradził bym sobie z wymiana zawieszenia górnego ale gdzie je mozna kupić w Lublinie lub okolicach?? A na allegro wole nie kupywać.
Co kupić Archiwum :: 26 Lip 2005 22:29 :: tygrys_michal :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 407

Przełączniki ala lotnicze :-)

Witam. Szukam do samochodu przełaczników z klapkami (takie ala lotnicze). Dopadłem na allegro ale gośc chce za taki przełacznik dźwigienke 49zł. Troche niepoważne. Gdzie takie przełaczniki mozna kupić za jakies logiczne pięniadze, moze ktos gdzieś widział???
Samochody Archiwum :: 16 Sie 2005 16:06 :: sqnhead :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1609

Czy telewizor kupiony w USA będzie działał w Polsce?

a proszę was bardzo:D oto taki transformatorek ale oczywiście zgadzam sie z kolegami ze taki telewizornie nie będzie w polsce nadawał sie do uzytku ze względu na inny sygnał ale po zakupie tego transformatora będzie sobie mozna wlączyć tv i zobaczyś śnieżek :D
RTV Co kupić? :: 09 Wrz 2005 11:02 :: wmak :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 10862

Magnesy naodymowe a dokładność licznika

kurcze - ten kraj to jakis istny bajzel za przeproszeniem allegro zakazuje sprzedazy neodymow? -a niby dlaczego ? - narzedzia zbrodni? a jak ktoś chce poeksperymentować z nimi i zbudowac jakiś własny generator/prądnice małej mocy? .... no tak - przeciez to tez działanie przeciwko energetyce -...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 11 Lut 2006 15:05 :: igabriel :: Odpowiedzi: 286 :: Wyświetleń: 319071

Wzmacniacz HEXFET 2*400W/4R

alton --> na allegro mozna kupić na "metry" radiatory o różnych kształtach "dostępne inne wymiary do - 1 mb" gregor10 może się czepiam ale czy zasilanie do końcówek mocy nie powinno rozchodzić się z końca "baterii" kondensatorów? też robię taki wzmacniacniacz tylko mi wystarczy 200W przy 4...
DIY Konstrukcje :: 14 Wrz 2010 17:00 :: Marekossss :: Odpowiedzi: 350 :: Wyświetleń: 80712

ZASILACZ KOMPUTEROWY 250W ?! Awaria !!!

Witam napierw jaki to zasilacz AT czy ATX zasadniczo w kazdym zasilaczu problem z wentylatorem powoduje wyłączenie zasilacza odłacz zasilacz od płyty głównej i innych urządzeń i zastartuj go AT wyłącznikiem ATX zielony przewód na chwilę zewrzyj z masą i dokonaj pomiarów napiec , zobaczymy co dalej...
Początkujący Serwisanci :: 09 Lis 2005 19:09 :: młody-elektronik :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1849

Generator sinusoidy dla fal słyszalnych.

Max na allegro mozna kupić poniżej 30 PLN, ale jeśli chcesz jeszcze taniej, to ICL8038.
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 14 Lis 2005 18:20 :: włuczykij :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1817

Mycha na usb`

możesz mi pokazać taką w necie? gdzies gdzie by ją w necie mozna kupić. Jeśli uważacie że w/w użytkownik ma racje to prosze o glosy utwierdzenia mnie w tym :) jesli ktos ma inne antidotum to tez prosze o pomysly Dodano po 2 ok juz mam :)
Komputery Hardware :: 04 Lut 2006 18:58 :: Marix :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 911

Uwaga na IrDA-USB na Allegro !

sam kupiłem ten badziew, ale na szczeście, człowiek od którego to kupiłem pomógł mi, więc chwała mu za to. Po zainstalowaniu tych sterowników od mo_no wejdzcie na stronę skąd sciągnijcie sobie programik FMA, u mnie po zainstalowaniu wszystko działa ze wszystkimi telefonami:D Witam no niby nie...
Komputery Hardware :: 30 Sty 2009 16:07 :: Mery84 :: Odpowiedzi: 845 :: Wyświetleń: 570226

Stroboskop J-23 Full i Przeróbka

Witam ja go robiłem i wynusł mnie 40zł i ja nic nie przerabiałem i chodził cała noc. jedynie co sie grzeje to palnik ale to juz wiadomo nie uniknie sie tego. jedynie co trzeba wymieniac to palmik :) Jak chcesz zrobić strobo do 150zł to polecam ci SCLAN 2000 ma on moc 1500W! a taki jabelek 20W wiec...
Artykuły :: 06 Wrz 2011 11:35 :: aj11 :: Odpowiedzi: 811 :: Wyświetleń: 154286

Kolumny na Tes(t)lach ŁukaszaN -warto zobaczyć!!

Ano ja również bardzo gratuluje, naprawde zaje*** kolumny. Wierze , że grają super bo tez mam na teslach 226 ale 05 wersja. Jeżeli chodzi o średni to ARP jest jak najbardziej na miejscu ma 91db efektywności a ARX 150 ma zdaje sie tylko 86dB i niezbyt równą charakterystyke. Gwizdki 11/100 Tonsila...
DIY Akustyka :: 02 Sty 2009 22:48 :: ŁukaszN :: Odpowiedzi: 82 :: Wyświetleń: 43735

jakie satelity - pomoc w doborze głośników

jak zastosujesz visatony lub arx 130 to wysokonowego nie musisz dawać, jak arn 116(100) to albo arv 104 albo tańszy 078 zreszta zalezy ile masz kaski i zapału do budowy bo za 45 zł na allegro mozna kupić satelitki yamahy, wystarczajace na tył. Sam chyba takie kupie jak bedę rozszezał do 7.1 Na samodzielna...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 29 Gru 2005 20:34 :: marek-cho :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1829

sonda lambda - 280 zł :(

Do golfa 3 bosch jednoprzewodowa kosztuje 280 zł. Tymczasem na allegro mozna kupić czteroprzewodową za 75 zł (też bosch). Można sobie te 3 przewody np. uciąć ? A może je gdzieś podłączyć np. jedne do masy a inne +12V (z tego co wiem to jest to grzałka - może np. na 30 s ją włączać po odpaleniu silnika)?...
Co kupić Archiwum :: 02 Sty 2006 22:58 :: czmiel :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 798

Sagem myx6-2 - jakim programem mozna wgrac gry java?

Niestety nic z tej ztrony nie pomaga wgrac javy. Tylko jeden program w sumie wykryl mi irde. Moze cos innego? No właśnie! ja mam kabel USB na allegro kupiony i żadnym z tych programów nie moge wgrać gier. w sumie to wykrywa mi go tylko w Wellphone Może jakies inne sugetie? jak to ugryźć????
GSM Serwis :: 07 Lis 2007 16:31 :: Matt_auto :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 11015

Wzmacniacz kenwooda - nie mogę pozbyć się szumu przy vol - 0

[quote="Błażej"]Ten separator to dwa małe transformatory o przełożeniu +/- 1 do 1. Po co chcesz to robnić samemu? koszt to od 30 zł (zależnie od firmy). Bardzo dobre były z Oriona z regulacją. szukałem ale na allegro nigdziej nie znalazłem tylko antenowe gdzie mozna kupić?
Technika Sceniczna i Studyjna :: 12 Sty 2006 09:40 :: nubira :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 770

Compaq Presario 3000 - problem z matrycą?!

Heh za 300złotych to mozna kupić 20 inverterów na allegro . Jezeli coś widać na ekranie ale słabo : świetlówka , inverter lub bezpiecznik na płycie Jeżeli nic nie widać na ekranie tylko podświtlanie dziala , a dziala na zewnetrznym bezpiecznik . W innych wypadkach zacząłbym od kabli matrycy...
Komputery Hardware :: 24 Sty 2006 01:22 :: ruff22 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 687

Tonsil GDWK 9/40 jakie dobre cewki do głośników?

Witam, Posiadam dwa głosniki Tonsil GDWK 9/40 niestety cewki w nich są spalone. A ponieważ słuchanie tubowych TONSILI juz mi sie znudziło, pomyslałem o kupnie cewek do tych GDWK. I tu zaczyna sie problem allegro zawalone jest róznymi cewkami o róznych cenach i niestety nie wiem co wybrać. Jeżeli...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 07 Lut 2006 19:38 :: cursor :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 387

Dobry AP do 300zł - co kupić?

polecam tego sprzedawce, mozna go nawet zapytac jest sieciowcem tu patrz
Sieci, Internet :: 08 Mar 2006 22:22 :: neither :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1877

Elektryczne szyby mercedes 190D jak zrobic?

Witam chciałbym sie dowiedzieć jak zrobić elektryczne szyby w mercedesie 190D na przodzie, nie chce taikiego zestaw z allegro bo to nie za ładnie wygląda, chciałbym mieć przełączniki w tej drewnianej obudowie przy skrzyni biegów. Tam gdzie jest np, elektryczne lusterko, a drugie pytanie to gdzie mozna...
Samochody Archiwum :: 11 Lut 2006 10:32 :: #Tomek# :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1265

Siemens C/S55 a bateria BEST 750mAh pytanko.

Słowo sporadycznie dobrze zrozumiałeś tzn głównie fon jest na czuwaniu i powiedzmy dwa telefony dziennie po 2-3 min. Alternatywą będzie poszukanie oryginalnej bateri na allegro, nie raz mozna kupić. Ale tak czy inaczej siemensy nie wytrzymuja np. tak długo jak nokie. pozdr
GSM Serwis :: 13 Lut 2006 19:50 :: tino2003 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 534

Wyświetlacz do Pioneera DEH-P4300R--> gdzie kupić???

Na allegro to raczej nie dostane tego wyswietlacza :D . Slyszalem ze w tym modelu mozna mostkowac jeden kanal aby uzyskac moc 70 wat , ktore to kabelki ze soba sie mostkuje ?
Radia Samochodowe Serwis :: 25 Lut 2006 13:38 :: owczar :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 824

Chcę kupić Migomat. Proszę o radę.

Chyba raczej 160A a nie 160W. Jezeli potrzebujesz glownie do blacharki to 160A wystarczy spokojnie, nawet do grubszych elementow. Sam kupilem 160A i spawalem nim brame z pretow 10x10 i szlo slicznie. Jedyna wada to trzeba miec solidne zabezpieczenie po stronie zasilania - bezpiecznik min. 25A wskazany.. Co...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 24 Lut 2006 12:45 :: kwinto2005 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1724

gdzie w trojmiescie soczewki fresnela?

Wie ktos gdzie mozna kupić? Nie szukam odpowiedzi ala " allegro"
Co kupić Archiwum :: 27 Lut 2006 07:53 :: hefid :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 477

Jak zbudować żarówkę LED?

Najwiekszą srednice jaką widziałem to 12mm. Takie żarówki led mozna kupić na allegro ale to były do latarek. Dobra jasnośc diody żeby cokolwiek oswietlic to 8000mCd
Samochody Archiwum :: 28 Lut 2006 19:08 :: Helmans :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2859

Karta lini miejskiej w centrali KX-TD816G-E

Niestety karty do tej centrali muszą mieć końcówkę G, np. KX-TD180G. Na Allegro mozna kupić.
Telefony Stacjonarne Serwis :: 06 Mar 2006 07:43 :: Grzechu L. :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 600
1234567

Ostatnio szukano: plastik bęben punto wtrysk paliwa wymiana gniazda zasilania laptopa podlaczyc silnik pralki mechanizm wysuwania tacki schemat drzwi philips chassis fonia alternator obrazek opcje serwisowe moduł woltomierz zasilaczy
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group