Ok , postaram się w najbliższym czasie sprawdzić nastawnik i dam znać co i jak , jeśli istnieją jeszcze jakieś teorie z chęcią wysłucham. Co do poduszek , tak sprawdzone i są ok. I mam pytanie jeśli to nastawnik , mogą być jakieś skutki uboczne takiej jazdy ?? Czy tylko komfort ? Aha i mowa o nastawniku , pompy wtryskowej ?
2244-start of injection-control. hmm.... moim zdaniem dzieje się coś z nastawnikiem w pompie wtryskowej
nie chce cie martwic ale moze to byc nastawnik pompy wtryskowej
a ja myślę,że na 95% bedzie to nastawnik pompy wtryskowej
Czytałem że to jeszcze może być nastawnik pompy paliwa
Witam jeżeli temat jest ciągle aktualny to chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami w zakresie wibrowania silnika AFN. Otóż jakiś czas temu miałem bardzo podobny problem z tym że u mnie ta przypadłość pojawiała się ok. minuty po odpaleniu zimnego silnika, bądź po wcześniejszym dodaniu gazu i powrocie o obrotów biegu jałowego. Stan taki utrzymywał...
Masz ustawione na 57 z tego co zrozumiałem? Zrobię jakąś porządną instrukcję jak to opanowałem w moich kaszlach. Do 2 dni to zajmie ale nawet jak masz te 57 to bym to teraz zignorował i zajął się ustawieniem tej dawki. Robisz to odkręcając na pokrywce nastawnika jedną śrubę na górnym deklu, taki ma dziwny kształt ale nabija się młoteczkiem nasadkę 7mkę...
Podłącz się do KTS520.... POTEM PARAMETRY RZECZYWISTE MOIM ZDANIEM MASZ ŹLE USTAWIONĄ DAWKĘ WTRYSKU. powinna być około 4,4 mg/H Zobacz również jak z zapłonem musi się mieścić w wartościach będziesz miał wykres. Tak jak kolega mówił nie dotykaj się nastawnika bez komputera jest to bardzo czułe urządzenie i ciężko ustawić bez KTS. Dobrze wyregulowany...
Sama pompa pod ktsem niema zadnych bledow,po podpieciu pod wtyke auta bzeczy i wywala awrie sterownika,podpiecie drugiego sterownika silnika odpada roznica na wtykach.Podzwonilem po pompiarzach i mowia ze niebedzie chodzic roznica w oprogramowaniu pompy i mechaniczna wewnatrz samej pompy.Sama reanimacja starej pompy raczej nie pomoze za wiele bez gruntownego...
Nastawnik, rozrząd, pompa, więc to nie tędy droga niestety Koleżanko... Trzeba to naocznie obadać...
A4 1.9 AFN co ok. pół roku blokuje się regulacja turbiny, po rozebraniu ewidentnie zbita sadza blokuje łopatki, teraz w położeniu jak bez podciśnienia.Po oczyszczeniu auto jezdzi normalnie. Dolot szczelny, egr zaślepiony, ustawienie rozrządu i pompy ok.. wydech drożny, odpala dobrze , nie dymi. Przebieg 320 tyś.km. Układ wtryskowy raczej nie naprawiany...
Gunslinger tak w ogóle to dziękuję Ci za zainteresowanie tematem :D Pompa była robiona dwa razy i z tego co kojarzę przed mechanikami obroty falowały i szarpał, jednak jeszcze wtedy nie zwracałem na to uwagi. Pierwszy raz, czyli jakieś 3 lata temu, podobno jakiś znawca od pomp wtryskowych uszczelniał ją, bo zauważył, że trochę cieknie z niej ropa. Zrobił...
Podłączyłem auto pod komputer diagnostyczny i pokazał błąd nastawnika przepływu obwodu regulacji.koleś mówi że uszkodzony jest ten układ niewiem czy mnie nie wkręca na koszta .Moim zdaniem układ jeżeli zostanie uszkodzony to auto nie zapali a ono chodziło tylko obiawy były,że przy obrotach 3000 podczas jazdy jak zwolniłem gaz a następnie go wcisnołem...
Witam problem polega na tym ze auta ciezko odpala rano (swiece ok) trzeba dlugo krecic potem jak sie rozgrzeje tez niepali od pierwszego razu trzeba troche pokrecic na komputerze byly sprawdzane rozne czujniki i czujnik temperatury paliwa w pomie pokazuje ta sama temperature co czujnik temperatury cieczy chlodzacej po odpieciu czujnika temperatury od...
Mam problem z nastawnikiem w pompie paliwa w samochodzie Audi 1,9TDI silnik 1Z rok 93, samochód szarpie, moze ktoś mi podpowie czy nastawnik jest częścią wymienna, gdzie mozna go dostać ewentualnie zregenerować.
pierwszy błąd wskazuje na usterkę nastawnika w pompie wtryskowej drugi błąd może być spowodowany przycinaniem się zaworu EGR ps.raczej bez regeneracji pompy nie obędzie się.
Samochód Audi 80 1.9 tdi silnik 1Z 94r podczas jazdy przerywa zwlaszcza na wysokich obrotach po diagnozie vagiem jedyny błąd to 0541 czujnik G99-usterka sporadyczna, czy ten czujnik moze powodować takie objawy? Dodam, że kostki od pompy sprawdzone i wyczyszczone, podmieniony elektrozawór odcinający paliwo, może ktoś doradzi co można jeszcze sprawdzić,...
Witam Proszę o pomoc .Mam auko od pół roku.Od samego początku mam problem z silnikiem.Auto szarpało na niższych obrotach i od czasu do czasu przerywa.Pierwszy problem rozwiązany przez wymianę nastawnika na pompie wtryskowej.Niestety dalej przerywa.Zdarza się to bardzo rzadko ,bo raz co 300 km raz co 600 km raz co 150(różnie).Na komputerze wykazał jeden...
brak szczelności (wyciek ON) między nastawnikiem a korpusem pompy,również skutkuje pływaniem na wolnych obrotach. W celu zaoszczędzenia sobie kłopotu trzeba oznaczyć położenie nastawnika względem korpusu.
Witam. Zwracam się z prośbą o poradę w następującej sprawie, Audi B4, silnik 1Z (TDI), boschowska pompa wtryskowa sterowana elektrycznie. Uszkodzony jest przewód elektryczny (chyba 7 zył) zaraz przy pompie. Czy ktoś próbował naprawić taką usterkę? Jak ten przewód jest uszczelniony przy pompie? Czy może ten przewód można gdzieś zakupić jako część zamienną...
tak jak mowilem,to nie jest wina pompy?tylko nastawnika,pompy w tych modelach sie raczej nie psuja.regeneracja nastawnika[sterownika]600zl.
Wielkie dzięki ale czyszczenie nastawnika przerabiałem na kilku autach, problem polega na tym że chce wiedzieć wszystko o elektryce nastawnika. Powodem mojego pytania mam do naprawy audi z 1992 roku na nastawnik i tam vag nie pokazuje parametrów nastawnika. LAUNCH jedynie pokazuje błąd 01268 Metering control –N-146 czyli błąd elektryczny nastawnika....
Serdeczne dzieki , jeszcze jedno pytanie , czy zamiast tej pompy o numerze końcowym 998 mozna sastosowac pompę która rózni sie jedna cyfrom w numerze o któeym mowa , to znaczy o numerze 997lub999 , oczywiście chodzi o trzy ostatnie cyfry, pompe z takimi numerami latwiej jest dostać . Pompa o którą mi chodzi to pompa potencjometryczna , czy ktoś regeneruje...
Witam, miałem podobnie, a dokładnie: Jeżeli odpaliłem zimny silnik to aż do wyłączenia przyśpieszał jak trzeba ale kiedy się nagrzał (nawet minimalnie złapał temp.) i go wyłączyłem to po ponownym odpaleniu przyśpieszenia już nie było, poprostu muł maksymalny. Prawdopodobnie nastawnik pompy wtryskowej jest uszkodzony. W moim przypadku jedyną radą poza...
ja słyszałem że w silnikach 2.5 przy ok 250-300 tys km często pada nastawnik pompy i kosztuje 1600 z montażem.miał tak kolega w swoim c4 a.O awaryjnosci nastawników przy wiekszym przebiegu powiedział mu jeden z mechaników z warszatu specjalizującego się w dieslach
turbina wraz ze sterowaniem (podciśnieniowym) - inny N75 - ECU - oprogramowanie + przejście z 8 na 16 bit (przy czym są silniki 90 KM z 16 bitowymi sterownikami - 110 KM tylko 16bit) - pierwsze TDI 90 KM w Audi miały pompy wtryskowe ze sterownikiem potencjometrycznym i wtryskiwaczami jednospręzynowymi - wszystkie 110 KM mają nastawnik pompy wtryskowej...
witam pomózcie mam audi a 4 z 1996 r tdi nie chce odpalic na zimnym silniku nie dochodzi prad na świece bapiecznik i przekaxnik dobry wymieniłamczujnik temperatury silnika bo na odłączonym czujniku świece grzały ale po wymianie jest to samo nie odpala trzeba d lugo krecic czy to moze byc czujnik temperatury paliwa g81 albo czujnik temperatury paliwa...
Nie jestem w stanie tego zrozumieć, mam warsztat, ale głowice wożę do splanowania i sprawdzenia szczelności do kogoś kto się tym zajmuje, pompy wożę do pompiarza, a inne duperele do tokarza. Ale tu musi być inaczej, musisz se sam naprawić, żeby nie dać złodziejom zarobić ! Jak masz dobre warsztaty w okolicy to jest ok, ja mam samych partaczy co jak...
A czym różnią się pompy wtryskowe V37 90 a 110 koni ?? z całą pewnością nie różnią się nastawnikiem (chyba, że ktoś zaraz wspomni o nastawniku potencjometrycznym z Audi 80 B4), różnić się mogą jedynie wtyczką od nastawnika (może być 8 lub 10 pinowa lub okrągła - od Audi) poza tym, sposobem regulacji kąta wtrysku (w silnikach 1Z, AHU, ALE, AFN, AVG...
posiadam audi 80 b4 1,9 tdi 1z 1994 r. auto czasami szarpie podczas jazdy byłem dzisiaj na diagnostyce i okazało się że to nastawnik pompy wtryskowej . czy ma ktoś może jakieś materiały jak to rozebrac wyczyścic jest to droga rzecz a może samo czyszczenie wystarczy .
Chciałbym jeszcze zobaczyć grupę 010 bo wszystko wskazuje na uwalony czujnik G71 czyli MAP sensor a przy okazji sprawdź połączenia od czujnika G81 - jest w nastawniku pompy wtryskowej i widać go oraz piny elektryczne po zdjęciu pokrywy nastawnika - trzeba dysponować kluczem K-2T do odkręcenia śruby specjalnej.
Nawet jeśli napisze ktoś co może byc przyczyną to nie radze Ci samodzielnie tam grzebać bo możesz zrobić kuku swojemu autku. Sądząc po Twoim opisie nie za bardzo konkretnym to moze byc np problem z nastawnikiem pompy, ale to tylko jedna z wielu możliwości. Oddaj auto do kogoś kto wie gdzie jest pompa, turbo itd. Niech zrobi diagnostykę to bedzie coś...
jeśli ten chip to śmieszny "BOX" wpinany miedzy nastawnik pompy a ecu to TAK, MOŻE TO POWODOWAĆ taki błąd. W innym przypadku nastawnik do przegladniecia :)
Witam! Mam wyciek paliwa z pod nastawnika pompy wtryskowej. Auto pracuje prawidłowo. Czy jest możliwa wymiana uszczelki spod nastawnika w własnym zakresie bez użycia VAG-a. Czy po zdjęciu nastawnika nastąpią samoczynnie , niekontrolowane jakieś przestawienia pompy. Chodzi mi o uszczelkę między korpusem pompy a nastawnikiem. Zamierzam wcześniej zaznaczyć...
ECU jest dobre sprawdzone! przed wymiana pompy nie było z nim problemów był wolny od błędów. jedynym błędem który miał było 00550 czyli nastawnik w pompie.
Uszkodzona mechanicznie pompa (zatarty nastawnik) może uszkodzić sterownik pompy, uszkodzenie "w druga stronę" jest mniej prawdopodobne. Część "napraw" polega tylko na wymianie uszkodzonego tranzystora w sterowniku i dolaniu Mixolu (lub innego oleju do 2T) do paliwa... Jeśli jednak pompa się zatarła na dobre i uszkodził się sterownik, to oczywiście...
Cześć, posiadam auto jak w tytule 100 C3 2.5 TDI auto użytkuję od wielu lat i już jakiś czas borykam się z problemem z nastawnikiem. Podejrzewam, że jest on już zużyty i ścieżki w niektórych miejscach są wytarte. Czy ktoś coś wie na temat regeneracji tego typu nastawników? Jakie koszty i gwarancja, że będzie to chodzić kolejne kilkanaście lat? Jaki...
Nawet jakby było dobre dojście to jeżeli nigdy tego nie robiłeś to nie polecam tego ruszać bo narobisz sobie problemów. Do wymiany są uszczelki przy nastawniku - koszt nie większy niż 50zł ale można nie złożyć pompy bądź uszkodzić nastawnik a wtedy robią się duże sumy.
Ja bym tam nie kombinował i kupował o tych samych nr. Z wierzchu identyczny ale element który wchodzi w pompę może być inny. Z tego co pamiętam to np. w Audi jest więcej przewodów w wiązce nastawnika niż w VW.
Jak go ustawie na wolnych obrotach ok. 1000 dodaje gazu a ślnik niechce wskoczyć w obroty Dodano po 15 Zmieniłem silnik wymieniłem uszczelki przy pompie paliwowej bo sączyła mi się ropa na gurnej części pompy zaznaczyłem sobie ustawienie nastawnika na pompie złożyłem wykasowałem błąd gazu miał swoje obroty, jak wciskam gaz to nie wchodzi w wyższe obroty....
Jak mu dopniesz to z wydechu czarno czy raczej ok? Bo zostaje kwestia przypchanego wydechu. Realnej wydajności pompy wtryskowej. Można by delikatnie przestawić nastawnik pompy tak na 1,2 V na wolnych i zobaczyć czy to coś poprawi. A jak teraz w logu wygląda kąt wtrysku przy pedale w podłodze tak od 2500 RPM w górę?
Wymieniłem świece i również kable zapłonowe, wymieniłem też wąż odmy który był podziurawoiny i w izolacji, ale wymieniłem na niepasujący i jest cały w silikonie więc trzeba wymieniać pózniej na nowy ale nie znalazłem tego nr. części. Ale to w ogóle nie dotyczyło problemu bo problem z odpalaniem był przez zapowietrzenie. Rzeczywiście jak porządnie to...
stawiam na nastawnik pompy podlacz sie pod vaga, moze cos wiecej sie dowiesz
skoro pojawił sie ten błąd to musiała być przyczyna może ktoś go wypiął podczas pracy silnika albo jest naprawdę padnięta przepływka. jeśli pojawi ci się znów tz że przepływkę do wymiany. co do telepotania to nie bardzo może się pojawiać od przepływki. nierówna praca w dieslu wynika tylko z nierównego spalania w poszczególnych cylindrach lub krótkich...
Witam W momencie gdy dodaje gazu bardzo delikatnie a samochód jeszcze nie ciągnie silnik wpada w wibrację, podczas jazdy w korku gdy ujmuję gazu jest podobna sytuacja. Na luzie w zakresie obrotów 940 - 1000 również jest taka sama sytuacja. Wymieniłem nastawnik, później pompę wtryskową, na vagu brak błędów. Nie ma problemów z brakiem mocy, podejżewałem...
Już się wszystko wyjaśniło był uszkodzony czujnik temperatury paliwa, który znajduje się w nastawniku pompy i była też wina samego nastawnika. Wymiana czujnika i czyszczenie nastawnika pomogły. Musiałem tez wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
i dalej Ci szarpie...... A sprawdzales kolego nastawnik pompy ? Jakiej pompy:?: Przecież to silnik benzynowy. On ma ale nastawnik przepustnicy.
o naprawy nastawnik pompy wtryskowej ewentualnie do czyszczenia albo do wymiany cewka w pompie
czyli wychodzi na to, że wymieniłeś kompletny nastawnik pompy wtryskowej a obstawiam, że Twój był sprawny tylko wymagał czyszczenia i pewnie chłopaki od razu skumali w czym rzecz. Identycznie też jak sądzę będzie u kolegi (at)jaco80 choć przed jego czyszczeniem sprawdziłbym odczyty Vagiem co pokazuje wtrysk sterujący i czy prawidłowo wysterowywuje przestawiaczem...
siemka.. powiedz mi czy obroty skaczą przy odpalaniu np od 1tys do 3 tys .. ?? moze to być klin na wale. :) Dodano po 2 zajedz do mechanika i sprawdz rozrzad w tych silnikach czesto zrywają sie kliny na wałach.. i dlatego ciezko odpala.. jest jeszcze jedna mozliwosc... nastawnik pompy wtryskowej ale głowy sobie nie moge uciac pozdrawiam ;) obroty 300...
Witam Miałemw swoim Audi ten sam problem Powodem drgań auta był zabrudzony nastawnik pompy wtryskowej
jutro sie do niego udam ponownie on dzis mi z tego co powiedział to byla wina nastawnika pompy bo mi tez poszarpywał i falowal na obrotach no to widocznie tez musiało byc.jutro napisze jakie były błedy
nastawnik pompy z opiłków
Witam myślę że to nastawnik w pompie i tam bym szukal.Pozdrawiem.
Sprawdz czy nie ciągnie powietrza z paliwem. Jak nie to stawiam na nastawnik na pompie.
To skoro nastawnik w pompie, który wylicza dawkę jest ok, to ja nadal się będę upierał, że coś innego jest nie tak, np. sonda czy przepływka (mimo, iż myłeś - może podmień?). Napisz, czy coś już sprawdziłeś, bo w poprzednim temacie napisałeś cyt. "...zauważyłem lekki wyciek w okolicach zaworu regulacji dawki...", więc to też przy okazji uszczelnij.
poszukaj na necie na forach vw, seat,audi sa ludzie ktorzy naprawiaja tylko nastawniki, czy to sie oplaca to twoja decyzja porownaj ile kosztuje sam nastawnik pompa cala lub naprawa, temat zakonczony tak mi sie wydaje, znasz przyczyne usterki, tylko pieniadze trzymaj sie
Witam Nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia
witj sprawc czy dobrze jest ustawiony rozrzad i rozbiesz nastawnik w pompie tylko nie rozlutuj przewodow ,wydmuchaj powietrzem wlorz dokladnie w srodku bolczyk , przed rozebraniem zaznacz gorna pokrywe zeby nie przesunac i komputer nie jest potrzebny . Po pierwsze naucz się pisać po polsku, a gdy już się nauczysz, to nie pisz takich bzdur na forum,...
Mi to wygląda na nastawnik pompy wtryskowej (zabrudzone lub wytarte styki na ślizgaczu potencjometra) - na początku skali. Na VAG-u ładnie by pokazało.
Dla porządku dodam tylko, że głównym podejrzanym jest nastawnik pompy, którego należy, albo wymienić na typ HDK mam (MES), albo zregenerować, lub tylko przeczyścić.
Kolego marek29 błąd jaki mi się pojawia po podłączeniu komputera to uszkodzony czujnik temperatury paliwa, czy to też może mieć wpływ? Może mieć wpływ ,choć nie koniecznie. W tych latach sterownik w przypadku uszkodzenia/braku połączenia czujnika temp.paliwa "zrównuje" ją z temp. zasysanego powietrza ,lub przyjmuje wartość stałą (ujemną). Oczywiście...
ale przed wymiana swiec nie bylo tego,ciezko palila ale nie dymila, zmienilem swiece i tak sie zaczelo, cos tam slyszalem ze to moze byc czujnik temperatury albo nastawnik pompy
Czy jest jakaś różnica w nastawniku pompy paliwa między 2.5 a 1.9 tdi , oczywiście oprócz wtyczki i długości kabla.
Ten pierwszy błąd odnosi się do nastawnika pompy wtryskowej, a ESP pali się w związku z nim.
Wiatm, mam problem z silnikiem na czwarym i piątym biegu łapie błąd 17965 i przechodzi w tryb awaryjny, już dwa razy zmieniałem turbo na nowe i dzieje się to samo, nastawnik od pompy wymieniony, przewody podcisnieniowe też wszystkie wymieniłem, jaki może być problem? Ręce mi opadają i na czwartym i piątym biegu gdy dodajesz gazu trzęsie silnikem? Wtryski...
Pudło. Okazało się że nastawnik pompy nie wyrabiał. Przestawiłem dawkę z 2.8 na 3.8 i wszystko jest OK.
Witam wszystkich. Po wymianie uszczelki pod nastawnikiem i pokrywy nastawnika pompy paliwa TDI nie mogę normalnie zgasić silnika muszę go zdusić na hamulcu i biegu. Trafiłem na tą gorszą opcję bo mógł mi nie odpalić. I teraz co robić mam tylko podgląd na napięcie na nastawniku na postoju jest takie samo jak przed wymianą. Innych parametrów nie podejrzę...
Nie wiem co to jest czy, podłączał manometr do turbiny podczas jazdy na drugim biegu na pełnych obrotach i wynik to 0,3 bar. Dodano po 3 Widziałem zegar z gumowym wężykiem. Dodano po 54 Co radzicie jeszcze zrobić? Dodano po 6 Pytałem mechanika jak to jest,czyli komputer pokazuje tylko błędy jeśli takie są,nic więcej nie pokazuje.Czy jakaś regulacja...
A może immo usunołeś dobrze, a ktoś grzeba w nastawniku pompy wtryskowej. Wgraj ori wsad i będzie wiadomo.
Brudny nastawnik, pompa do regeneracji lub czyszczenia. A wystarczyło tylko loga zrobić dynamicznego dawki paliwa i miał byś przyczynę na "tacy" a nie wymieniać niepotrzebne rzeczy...
JAk szarpie na wolnych to moze dawka na pompie za wysoka lub nastawnik do wyczyszczenia
Witam. Potrzebuję pomocy A mianowicie w mojej a6 c4 zmieniłem pompę z audi c4(100) po ustawinie kątu wtrysku na znak i ustawieniu nastawnika maksymalnie zmniejszonej dawki pali ładnie ale odrazu wkręca się na wysokie obroty i po wyłaczeniu zapłonu nadal silnik pracuje. Próbowałem zwiększyć dawke ale wtedy wogóle nie odpala. Dodam jeszcze że zwiększałem...
Witam Zacznijmy od początku, jakiś czas temu w moim audi a6 c5 2,5tdi 180km quatro pała mi pompa paliwa(zatarty tłok), była regenerowana wcześniej jakieś 1.5 roku temu :shock: Trafiła mi sie okazja kupna pompy w dobrych pieniądzach, tak też zrobiłem i zamontowałem pompe ustawiłem na znakach wcześniej zrobionych. Podpiąłem VCDS'a żeby zaadoptować pompe....
95r to już będzie pietburg możesz fakt zapalić bez przepływki, Ale pompa sprawdzona pod względem wtrysku paliwa ale nastawnika nie sprawdzony podnmień nastawnik.
Jesli mruga cos jest nie tak z instalacja polaczenie miedzy kompem a pompa wtryskowa.Nie widzi nastawnika.
panowie piszecie bzdury. Tylko jeden z was ma rację, trzeba poprawnie ustawić początek wtrysku a następnie dawkę paliwa. Ze względu na zaawansowanie powyższych prac potrzebny jest nie tylko Vag ale i wiedza. Nie polecam "Grzebania" samemu, tylko trzeba pojechać do zakładu ktory sie specjalizuje w tym temacie lub do serwisu. Najcześciej występują takie...
Witam. Mam problem taki jak w temacie. Auto Audi 80 93r 1.9TDI 90km 1Z przepływomierz mechaniczny boscha z klapką. Auto kupiłem z taką usterką: silnik pracuje twardo wywala "check engine" na desce, brak mocy(kompresja OK), nie kopci . Kąt na pompie opóźniony maksymalnie, rozrząd sprawdzony. Natomiast ecu nie reguluje kątem wtrysku, podłączając "na krótko"...
Audi A4 1,9 TDI ta sama pompa vp37 1# Kilka miesiący temu wymieniłem uszczelkę pod pokrywą nastawnika. Ale wciąż mam wyciek a w ostatnim czasie to już kapie pod autem konkretnie. Ropa sączy mi się głównie pod jedną z czterech srub a dokladnie tą specjalna i potem na dół na cała pompe. Ale czy to możliwe, że cieknie mi spod nastawnika i ropa idzie aż...
Witam Na wstępie zaznaczę że nie jestem mechanikiem ani jakimś super specem ale samoukiem. Mam golfa 3 w 1.9 TDi 1Z 90km, u mnie pompa lała z pod nastawnika ale nie miałem spadków mocy ani noflaut'u. Piszesz że cieknie od strony przewodów wysokiego ciśnienia, a te w pomnie łączą się chyba z sekcjami wysokich ciśnień. Logicznie myśląc, przy sekcjach...
Mam problem z silnikiem szarpie przy różnej prędkości obrotowej podczas jazdy. Komputer nie pokazuje błędu wymieniłem czujniki położenia wału,ciśnienia pompy została uszczelniona pompa i wyczyściłem nastawnik. Nie wiem co robić. Proszę o szybką odpowiedź.
Witam, mam problem z mają Audi 80 b4 1.9tdi. Problem wygląda tak że samochód od początku jak kupiłem sprawiał wrażenie jakby miał za mało mocy. Przy przyśpieszaniu jakby przycinała się turbina, samochód kopcił na czarno. Gdy oddałem samochód do warsztatu regeneracji turbosprężarek okazało się że jakiś wężyk był dziurawy przez co właśnie samochód kopcił....
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz sterowników ABS BOSCH. Nasz serwis jako jedyny w Polsce współpracuje z BOSCH DIESEL CENTER i BOSCH DIESEL SERWIS. Współpracujemy...
Czyli najlepiej jechać na korektę bo bez tego będzie kopcić? A mocne może być dymienie czy delikatne? To wtedy jaką dawkę najlepiej ustawić na nastawniku? A jak bym komuś wysłał wsad to by ktoś go poprawił żeby dobrze ta pompa chodziła?
Jak dla mnie to to auto ogolnie rzecz biorac nie jedzie, ale to moze wina tej masy. Niestety blokad nie mam, bede musial podjechac do jakiegos mechanika. PS: Nastawnik był uszczelniany na aucie, bez zdejmowania pompy. Poluzować wydech przed plecionką? tak jeździć? czy tylko odpalić i obserwować?
Sprawdzilem wszystko co mozliwe i na moje to pompa, sygnal do pompy jest wysylany to po pierwsze, po drugie sygnal do nastawnika daje non stop pelen sygnal, po trzecie elemen zaznaczony na foto na niebiesko to na moje tranzystor sterujacy, ktory wykazuje ma zwarcie. Wiec w miejsce tego trazystora chcial bym cos wstawic ale nie wiem jaki i jak go podlaczyc,...
Tu jest potrzebna prawdziwa diagnostyka ,z analizą parametrów i będzie wszystko jasne.Po co ruszac pompą jak jest nie wiadomo jaki jest kąt i tak dalej?? Jaki sterownik na pompie -co to ma byc ??-chyba nastawnik
Witam zamontowalem inny sterownik do tej pompy tylko niestety bez pewnosci ze jest dobry auto odpala normalnie nawet lepiej niz na tamtym tylko po okolo 2-3 minutach normalnej pracy zaczyna przerywac tak jak by odcinalo prad na nastawnik dawki , zbadalem oscyloskopem przebieg sygnalu na nastawnik i wtedy gdy silnik chodzi normalnie sygnal jest ok a...
To jest śruba od powrotu przy pompie,ale ja stawiał na tłok w pompie.Filtr paliwa wymieniony?????? Jaki tłok w pompie? jest tam tylko jeden-do nastawnika dawki. I co ma filtr do tego?
Jak naprawić elektronikę tej pompy to wiem, ale napiszcie proszę jak rozwiązać problem zacierania się np: nastawnika kąta wtrysku, bo jeśli tego nie wyeliminujemy, to następny tranzytor panie lub jeszcze coś więcej.
Witam wszystkich ponownie. po uporaniu się z problemami przed świętami Bożego Narodzenia miałem jakiś czas spokój i byłem nawet zadowolony z mojego autka. Niestety tylko do ubiegłej soboty kiedy to silnik przestał dawać jakiekolwiek oznaki życia. A więc trzeba ponownie reanimować autko. Vag nie pokazywał błędów związanych z silnikiem, wężyki paliwowe...
Jaki opornik, koleś, nie rób sobie tutaj jaj, ok? Padł tranzystor kluczujący elektromagnes nastawnika dawki i nie poradzisz sobie z tą naprawą.
Z wyjęciem nie ma najmniejszego problemu oraz jej uszczelnieniem. Trochę gorzej z dostępem do rozrządu ;) Jeśli będzie demontowany nastawnik niezbędna jest regulacja ustawienia podstawowego . Zasadniczo jeśli jest kpl. uszczelek to wymieniasz wszystkie. Koszt zestawu Boscha w detalu ok.33,- (Uszczelniacz wałka nie jest w zestawie) o czym mowa ?o jakimś...
Witaj , też mam B4 tdi , i kiedyś to samo miałem . Diagnoza - nastawnik pompy wtryskowej . Koszt w Krakowie z 2007 r przez naprawde fachowca to 500zł . Pozdrawiam
sorki, że odświeżam temat, minęło już trochę czasu i kolega nie pisze o rezultatach podstawowe pytanie to czy auto pali tyle w rzeczywistości czy pokazuje takie spalanie na komputerze? im większa wartość dawki na jałowych obrotach tym mniejsza dawka w rzeczywistości oraz wskazanie spalania i samo spalanie większe a także słabszy silnik na niższych obrotach...
Witam wszystkich, problem dotyczy mojej audi 100 92 r. 2.5 tdi, a wiec wygląda to tak kupiłem ją 2 lata temu i założona była pompa manualna od silnika 2.4 zwykły diesel jakoś to się turlało ale słabo. Ostatnio zaczęła być coraz słabsza okazało się, że pompa utraciła już swe ciśnienie, więc postanowiłem jej nie regenerować bo to i tak nie byłoby to co...
Potencjometr w nastawniku pompy-ścieżki do sprawdzenia-lubiały się wycierać. W sumie nie wiadomo który rok ale raczej jest tak HDK.
kolego georgio70 Ja pozostale uszczelnienia mam wymienione czyli pod nastawnikiem i pokrywa nastawnika,na zaworze oraz na dolnych pokrywkach. Została mi jeszcze pod rozdzielaczem i zimmering na wałku pompy, ale zimmering tez da sie wymienic bez rozbierania. Dlatego pytam ile można rozsunac rozdzielacz od pompy zeby nie wysypały mi sie podkładki dystnsowe,...
Witam koledze Vicki naprawiałem sterownik osobiście joker0 nie jest to dokładnie tak jak piszesz ten tranzystor nie steruje zaworem przestawiacza,tylko zaworem nastawnika dawki paliwa,
hindusek nie wie o czym pisze ale sobie pisze, taki to jest hindusek spryciula. Kolega ma inny nastawnik w pompie niż ty w swojej, więc jeżeli nie kumasz to nie doradzaj.