forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



nie czyta karty pamieci

Znaleziono 124 wyników na elektroda.pl: nie czyta karty pamieci
Podstawowa forma zapytania: nie czyta kart pamięć
Forum elektroda.pl Strona Główna

Karta pamieci Sony StickPRODuo Popsuta obudowa nie czyta karty,da sie odzyskac?

Karta pamieci Sony StickPRODuo Popsuta obudowa nie czyta karty,da sie odzyskac?... aby wejść na tą kartę lub odzyskać dane z karty? I czy po rzekomym sformatowaniu karty będzie ona normalnie działać? Proszę o porady jak rozwiązać ten problem. Pozdrawiam. Załączam zdjęcia uszkodzonej karty, czytnika kart jak i adapter...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 28 Kwi 2012 12:55 :: michal_aniol :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1490

Nokia N97 nie czytam pamieci masowej i karty pamięci

... wymieniane gniazdo ładowania i po wymianie telefon nie widzi pamięci masowej ( jak wchodzę w menadżer plików -> Pamięć masowa, to wyświetla "pamięć w użyciu") oraz nie czyta karty pamięci. Wersja oprogramowania w N97: v 22.0.110. Poprzez prog...
GSM Początkujący :: 03 Maj 2012 12:22 :: NewElektro :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2392


Reklama :: 03 Maj 2012 12:22 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Czytnik usb karty pamieci nie czyta

... czas mój czytnik nie widzi kart pamieci a jak włoże to sie czasem wiesza jak wyjme to komp dziala ok. jak juz znajdzie i otworzy karte pamieci to zeby cos skopiowac to masakra, czytnik zmieniłem . dodam ze karty działały jakis czas temu na ...
Komputery Software :: 08 Cze 2010 08:54 :: RONINXXX :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1071

se k850i nie czyta karty pamieci

mam problem z czytnikiem kart pamięci wkładam ją i nic. myślałem ze to wina slota wiec wymieniłem i nic na chwile obecna mam 3 sloty do karty i żaden nie działa chociaż u kumpla działają wszystkie co robić.???? z góry dzięki za pomoc
GSM Początkujący :: 13 Mar 2013 15:15 :: Chojnas33 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 345

Karta pamięci MSD HC - zadne urządenie nie widzi karty pamieći

... mianowicie chodzi o katre Pamieci MICRO SD HC. wyciagnalem karte z telefonu i wlozylem ja kilka chwil pozniej no z 3 godz pozniej :) i karta juz jakby nie zyla wgl tele jej nie czyta. no to szukam dalej podlaczam pod czytnik jeden drugi i NIC...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 25 Kwi 2014 12:42 :: klisza1993 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 582

Garmin 860 nie czyta karty pamieci

... Garmina do kompa wyświetlają sie 2 ikony , pierwsza od Garmina , 2 od ( tak myślę karty ) Garmin działa , po próbie uruchomienia karty wyskakuje że nie jest podłączona.Czy to kwestia oprogramowania czy uszkodzenia nawigacji , karty .. ?
Urządzenia Mobilne :: 26 Lip 2009 03:07 :: mirojarcz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1755

Se k770i nie czyta karty pamieci

... przestal czystac karte pemieci.. Na poczatku zaczynał łapać tak jakby "zawiasy" raz czytal a raz nie az wkoncu nie czytal wgl i na tym sie skonczylo.. gdy wlaczam telefon wyskakuje mi komunikat o sformatowaniu karty pamieci biore formatuj i ...
GSM Początkujący :: 08 Gru 2010 04:50 :: OlekMTG :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4149

Qtek 9090 nie czyta karty Pamieci

Witam Od Pewnego czasu mój Qutek 9090 nie czyta karty pamięci już takiego kupiłem. Jak i gdzie sprawdzić czy on w ogóle kartę widzi ? co zrobić by tę usterkę naprawić ? np. oprogramowanie ? Czy da rade bez karty pamięci
Tablety Czytniki Hardware :: 11 Paź 2010 21:47 :: daniel1979 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1419

karta sdhc - po zainstalowaniu windows 7 nie czyta karty sdhc

... ten sam problem - Przed formatem wszystko dzialalo po reinstalce, zauwazylem ze nei mam sterwonikow do slotu kart pamieci sd sciagam od producenta z roznych innych stron nic nie dziala Model lapa to Toshiba Satellite x200-252 , MODEL ON ...
Komputery Laptopy Software :: 26 Sty 2014 13:16 :: patricius. :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1620

Memory stick pro duo - Karta Pamieci z aparatu nie czyta zdjęć

... zdjęcia. Minus jest taki, że posiadam aparat Sony DSC-W200 i przez kabel też nie czyta zdjęć na paru komputerach. Więc zakupiłem adapter do karty pamięci, lecz jest to samo. Czyta tylko foldery: -Recycler, a nim znajduje się plik "desktop" ...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 21 Sie 2013 13:02 :: Wikol01 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 783

LG GD510 Nie czyta karty pamieci -

...Czesc! Moj problem polega na tym ze gdy wkladam do telefonu karte micro sd 1gb to wyskakuje mi pytanie czy "sformatowac karte" wpisuje haslo i niby sformatowalo ale gdy chce wejsc w pliki to sytuacja znowu sie powtarza. Nie mam pojecia co to...
GSM Początkujący :: 09 Sie 2013 02:32 :: Fyko :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 453


Reklama :: 09 Sie 2013 02:32 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Zablokowana karta pamieci w Lumix tz1

... Tz1 wcale nie czyta kart pamięci. Zaraz po włożeniu obojętnie jakiej karty sd wyskakuje komunikat "karta jest zablokowana" (security lock). Czy wiecie może jak to rozwiązać?? Z początku miślałem, że jakiś styk w slocie kart pamięci nie dociska...
Aparaty Fotograficzne Serwis :: 09 Sie 2010 18:19 :: gajmix :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2433

nokia 6700 nie czyta formatów na karcie pamiecie

...Witam wczoraj dodałem sobie nowy dzwonek na telefon nokia 6700 przez kabel i jak wyciagłem kabel i wszedłem do karty pamieci to zauważyłem ,ze moje dawne foldery maja inna skórke , dusze i wyskakuje wiadomość "Format pliku nie jest obsługiwany"...
GSM Użytkowy :: 23 Paź 2011 13:10 :: zamerro :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 914

Samsung c3050 nie widzi karty sim i pamieci.

Witam mam problem z samsungiem c3050, a mianowicie nie czyta krty sim i pamieci.Moze ktos wie co moze mu byc?
GSM Serwis :: 03 Wrz 2011 16:40 :: olsson :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 999

MIO p350 nie czyta kart pamieci

Mam następujący problem taki jak w nazwie tematu od jakiegoś czasu nie czyta mi żadnych kart pamięci próbowałem już MMC i SD i bez skutku . pozdrawiam
Nawigacje Hardware :: 06 Kwi 2010 12:48 :: marek216 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1874

Nokia 5800 xm brak zasiegu, nie czyta kart pamieci i bluta

... sieci. Problem pojawia sie też z czytaniem kart pamięci. Telefon niby widzi, że karta została włożona lub wyjęta, ponieważ następuje charakterystyczny sygnał jak przy włączaniu telefonu. Jednak nie pokazuje karty, ani jej zawartości. Gdy ...
GSM Początkujący :: 02 Wrz 2010 23:40 :: rafi190 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2881

N70 - Nie ma dostepu do Karty Pamieci

Witam. Nokia N70, gdy uruchamiam kamerę pisze: "Nie ma dostepu do karty pamięci. Użyta będzie pamięć telefonu". Nie wiem czym to jest spowodowane? Wydaje mi się, że nie czyta kart pamięci. Proszę o pomoc.
GSM Początkujący :: 07 Kwi 2010 09:39 :: rusiu1944 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1550

Nokia 6500s - problem z czytaniem karty pamięci.

to dopiero teraz piszesz dlaczego oddajesz na gwarancje ze jest inny powod a nie czytanie karty pamieci. Idz na gwarancje powiedz ze nie dzialaja klawisze i dodatkowo nie czyta karty pamieci
GSM Użytkowy :: 13 Cze 2010 05:34 :: mr_sokol :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3287

Nokia N70 nie czyta karty pamięci

...Witam Mam problem z Nokia N70 mianowicie nie widzi mi karty pamieci karta napewno dobra sprawdzalem kilka telefon byl w serwisie wymienili czujnik otwarcia tej klapki karty nadal nie telefon nie widzi (a raczej nie widzi ze klapka jest otwierana)...
GSM Początkujący :: 12 Lut 2010 00:15 :: konradooo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1596

Problem z karta pamieci HTC G1

...mam telegon htc g1 i karte 8gb która podzieliłem na 2 czesci jedna nfst a druga ext3 i wszystko działało az teraz chciałem zainstalować nowy rom nie czyta mi karty wyświetla sie e;can't mount /dev/block/mmcblk0 p1 (or /dev/block/mmcblk0) (invalid...
GSM Początkujący :: 26 Gru 2009 23:54 :: zakow0 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1124

Panasonic DMC-LZ7 nie czyta kart pamieci SD, SDHC

... karty SD. Byla to karta 1GB. Kupilem nowa SDHC 4GB ale bez zmian takze nie dziala. Co moglo sie stac ? Z gory dzieki za odp A i zapomnialem na wyswietlaczu po kazdym wlaczeniu aparatu widnieje komunikat: "Zdjecia beda zapisywane w pamieci wewn...
Aparaty Fotograficzne Serwis :: 17 Sie 2012 14:07 :: paolo_piccasso :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1513

Konica Minolta Dimage Z6 nie czyta kart pamieci

...Konica jak w temacie nie akceptuje kart pamieci. Na wszystkich kartach jakie sprawdzalem wyswietla "Unable to use card". Gniazdo karty jest dobre, problem prawdopodobnie na plycie lub soft. Moze ktos mial ten problem z tym aparatem. Interesuje...
Aparaty Fotograficzne Serwis :: 26 Cze 2013 11:31 :: klemens 12345 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3302

N95 - nie czyta kart pamieci

... w okolicy układu z5200 i nie czytał kart. Po wlozeniu karty bylo tylko "piknięcie", ale telefon jej nie widzial. wymienilem ten filtr, i teraz nie ma nawet tego "piknięcia" podczas wkladania karty. Pytanie mam takie: Czy ten filtr jest taki s...
GSM Serwis :: 07 Lip 2009 11:39 :: RADQ :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 941

telefon My Phone 3350 nie czyta karty pamięci.

... My phony 3350 dual sim. niedawno kupiłam w sklepie GSM kartę pamieci do telefonu 2 GB. Po załozeniu i wejściu w menu- multimedia-menadżer plików na telefonie mam info "brak karty pamięci" Podobnie gdy chcę skorzystać z dyktafonu lub nagrać utwó...
GSM Początkujący :: 11 Paź 2009 16:12 :: eslodowy :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 903

Nokia N95 gb wyskakuje Bład karty pamieci

... błąd karty pamięci (Ona ma wbudowana kartę)żeby sprawdził kartę pamięci czy to może być spowodowane tym upadkiem i czy to cos sie z softem stało czy może to uszkodzenie mechaniczne??Jak wyskoczy ten błąd to w ogóle potem karty nie czyta nie wid...
GSM Początkujący :: 03 Wrz 2009 20:41 :: arek86_21 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1879

Samsung e250d nie widzi karty pamieci

gniazdo karty pamięci jest dobre tylko ten telefon widzi karte 2Gb dopiero po 5 minutach a czyta ja po 15 minutach. Dziekuje wszystkim za pomoc i zamykam temat.
GSM Początkujący :: 26 Maj 2012 21:10 :: grucza1 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 821

jaka karta pamięci asus r700

... wieszał, bo z tego co wyczytałem to r700 nie czyta kart sdhc, tylko sd a nie wiem czy są 4gb micro sd. A może lepiej kupić 2 gb i na 2 różnych kartach mieć 2 różne mapy, chociaż lepiej była by jedna karta. Z góry dzięki za odpowiedź.
Nawigacje Hardware :: 15 Gru 2010 10:18 :: TOMITAL :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1685

Olympus Camedia E-10 Problem z odczytem karty typu CF/II

... z odczytem karty CompactFlash dokladnie to jest ta karta--->[url=]Link a aparacik z jakiego korzystam to starszy Olympus Camedia E-10. Z tego co Ja wiem to ma on drugi slot na karty pamieci typu SmartMedia i te karty czyta w formacie FAT wi...
Aparaty Fotograficzne Serwis :: 08 Sty 2011 22:54 :: gajmix :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 750

Nie mogę odczytać karty SDHC

... kolejnego zdjecie wyskoczyl w aparacie kominukat "blad karty pamieci" (Canon S5 IS). W aparacie nie widac zdjec. Po podlaczeniu do kompa, czytnik zaczyna czytac i czyta, czyta, dioda miga caly czas i nic. W systemie, tj. XP SP3 w exploatorze ...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 30 Lip 2009 21:13 :: gsm_virus :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 12124

Samsung Galaxy S2 Plus - Nie czyta karty sim .

A co to jest ten Box z3x i jak go wgrać . W Google wyczytałem gdzieś coś takiego "Reinstall sterow od flash i tel w tryb pamieci masowej i powinno ruszyć" Ale też nie wiem o co chodzi .
GSM Początkujący :: 05 Sie 2013 21:07 :: Sensimillaa :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 8505

6300 czyta tylko karty plusa innych nie widzi...

... karty pamieci nie ladowal i nie czytal karty SIM. Z karta pamieci sobie poradzielm solucja z forum elki i dziala, ładowanie zrobilem wygrzewajac tahvo i pozostala ta usterka nie czytania karty sim, a mianowicie jest tak ze czyta tylko karty...
GSM Serwis :: 09 Lip 2009 16:26 :: MaciekD24 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1042

Lg Gd510 gniazdo karty pamięci- 9pinów skąd

Witam, GD510 wyrwane styki od gniazda kart pamieci. Czy wie ktoś z jakiego telefonu mogę dopasować? Gniazdo ma 9 pinów, podobno hniazdo w kf750 tylko że ma 8 pinów i nie czyta. Pozdrawiam
GSM Początkujący :: 13 Sie 2011 10:33 :: tele_sim :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1188

nokia e71 - niedziałający slot na karte pamieci

...witam ekspertów mam kłopot mianowicie gdy gdy wkładałem karte pam do tel nokia e71 niechcący uszkodziłem slot.widac pokrzywiona blaszke od slotu. karty nie czyta. prosze o porade czy to da sie naprawic jakos i jaki może byc tego koszt?? Zdania...
GSM Początkujący :: 03 Mar 2013 10:47 :: valkirus15 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 360

Nokia E52 nie czyta karty SIM.

......
GSM Serwis :: 22 Lip 2011 14:29 :: grubas :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1667

6500 slide filtr karty pamięci

... wyżej telefon nie czyta kart pamieci do pewnego etapu próbowałem juz na kilku za każdym razem jest to komunikat karta pamięci nie spofmatowana, sformatować? daje tak i wyskakuje błąd - nie udało sie sformatować karty pamięci dlatego obstawiam fi...
GSM Początkujący :: 17 Mar 2010 21:04 :: plustek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 994

Czytnik nie czyta karty Memory Stick Pro Duo

... z karta pamieci. Nie znam sie na tym kompletnie dlatego napisze na ten temat tyle co jestem w stanie :) Mam karte pamieci z aparatu :Memory Stick PRO Duo 2GB, wkladam ja do Memory Stick Duo Adaptor i umieszczam to w czytniku kart SD/MMC/RS-MMC...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 27 Sty 2010 19:54 :: taki86 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 5849

Karta micro SD nie jest wczytywana przez windowsa

... kartę, tak by został odmontowany dysk w systemie Windows. Dopiero wtedy możemy wyciągnąć kartę z czytnika i włożyć do Pocket'a. Inaczej cała instalacja bierze w łeb, a karta idzie do reanimacji, a Windows głupieje i przestaje rozpoznawać kartę SD.'...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 13 Kwi 2012 23:14 :: samiks6 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1664

Modyfikacja identyfikacji urządzenia usb w pamieci eeprom

...Może odczytywać zera jeśli układ jest wlutowany na płytce, bo... procesor który czyta ten eeprom w tej karcie, gdy nie jest zasilany, prawdopodobnie wymusza stan niski na liniach SCL i SDA. Trzeba by było te dwie nóżki podnieść i podciągnąć...
Komputery Hardware :: 20 Gru 2011 19:35 :: mkpl :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 2120

Karta MS PRO DUO (PSP). Konsola nie widzi wgranych gier.

Ja bym wykluczył nietrwałą przeróbkę ponieważ kolega napisał że z innej karty pamieci gry czyta normalnie
Konsole Serwis :: 29 Sty 2011 18:00 :: pawelr98 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3847

Kingston SDHC 4GB komputer nie chce jej odczytać

Czytnik jest taki i on odczytywał tą kartę a teraz jej nie czyta nie mogę zrobić jej formata itp ogólnie nic z nią nie mogę zrobić ;/ [url=]Czytnik
Naprawa HDD i odzysk danych :: 10 Lut 2010 16:33 :: jacekmali :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2945

PS2 - Laser OK, nie czyta

... nim 100% sprawny (po wlozeniu do innego playa czyta bez najmniejszego problemu, po zmierzeniu cewek wyszlo mi 5.1 na kazdej, wiec jak nowki). Sam PS2 wydaje sie byc ok. Moge kopiowac karty pamieci, pady dzialaja, wszystko wydaje sie byc o...
Konsole Serwis :: 22 Kwi 2011 13:52 :: KAROL19766 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 10330

PS 2, Free mc boot, SMS nie czyta pendrive

... mc0:/BOOT/PS2MP3/USBD.IRX mc0:/SMS/USBD.IRX [url=]USBD_IRX SVN=1494.zip Pobierz,wypakuj,wrzuć na pendrive a potem za pomocą programu uLaunchElf przekopiuj plik do jednej w wymienionych lokalizacji na karcie pamieci.
Konsole Serwis :: 11 Mar 2012 22:52 :: Skibba :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2051

Toshiba Tecra A3X-nie czyta płyty podczas instalacji systemu

Płyta z systemem pewna ? Sprawdzona ? Ja uzywałem [url=]tego do bootowania USB
Komputery Laptopy Hardware :: 28 Mar 2012 11:13 :: grzesiek16m :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1063

Ps2 (pal) nie czyta mi gry NTSC u/c

... za pomocą aplikacji ESR uruchamia owe spatchowane kopie gier [url=]FreeMcBoot i ESR Taką kartę możesz zrobić sam(o ile posiadasz własną karte pamieci PS2 :) ) ale potrzebujesz dostępu do przerobionej konsoli PS2 lub Swap Magic. Ad 2 Masz par...
Konsole Serwis :: 27 Lip 2011 11:40 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 7493

Przejściówka z SDHC na SD lub inne standardowe.

... nie czyta formatu SDHC. czy jest w sprzedaży jakaś potocznie mówiąc "przejściówka" wpinana w port USB lub slot karty SD/MMC tak aby urządzenie nie czytające SDHC otrzymało przekonwertowany sygnał z "obcego" formatu karty? czy może ta...
RTV Co kupić? :: 10 Maj 2011 21:46 :: bedeDJ :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 831

Sony ericsson C902 po zalaniu

... w tym serwisowym menu wszystko jest ok tylko tej karty sim nie czyta. Zakupilem na allegro nowe zlacze z gniazdem karty pamieci i karty sim. Po wymianie nadal nie widzi karty sim. Pisze "Włóż karte sim". W czym moze byc problem ?? Ja juz n...
GSM Początkujący :: 02 Lut 2010 17:58 :: marians17 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2005

GPS X11-15302 LARK nie dziala audio

... plików dzwiekowych z karty pamieci (*.wma, *.wav) Wczesniej nie było z tym zadnego problemu a teraz nie wykrywa zadnych plikow muzycznych, myslalem na poczatku ze to moze byc wina karty pamieci ale zdjecia z karty GPS czyta normalnie. Mo...
Nawigacje Software :: 09 Lut 2011 15:25 :: Darek A. :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2813

[Sprzedam] Podzespoły komputerowe

... Graficzne: Geforce 2MX 200 32MB - 6 zł 2x S3 na PCI - 5 zł/szt Galaxy Geforce 6600GT AGP - sprawna, pamieci ddr3, szybka karta na AGP - 60 zł Inne: Fortron FSP145-51ni - zasilacz do małej obudowy - 15 zł Codegen 200X - 8 zł Codegen 300X1 ...
Komputery Bazar :: 26 Lip 2013 21:48 :: eloooos :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1491

Binatone Carrera x430 zawiesiła się

... dzięki koala106 ! :D Rom elegancko śmiga, tylko że mam teraz taki problem iż navi nie odczytuje karty pamieci SDHC 4gb w ogóle ( a czytała bo wczesniej zainstalowana była na niej najnowsza automapa ) próbowałem wgrywać ręcznie dllki do urz...
Nawigacje Hardware :: 16 Paź 2013 20:12 :: cinolex :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2664

Przejście z Linuxa Ubuntu na Windowsa XP

... 3. swap) Dodam jeszcze, żę przed tym jak instalowałem linuxa, chciałem spróbować zainstalować windowsa XP z karty pamięci postępując wg instrukcji Jak ustawiłem bootowanie na usb, to odczytało, isntalacja poszła do pewnego momentu i wysk...
Komputery Software :: 19 Sty 2011 04:56 :: tonyviroos :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2819

Nokia 5230 jak włączyć mapy?

...witam jestem posiadaczem noki 5230 i niedawno kupilm wieksza karte pamieci 4gb microSDHC przerzucilem wszystko z orginalnej karty na ta nowa i telefon nie czyta mi map czy ta wina karty...? niestety orginalna juz jest pusta bo ja wyczyscilem:-(...
GSM Użytkowy :: 28 Paź 2010 13:49 :: lukasz0830 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 9665

SHARP 60LE830e - kalibracja kolorów

... usb, gdy chce wybrac tryb filmu muzyki lub zdjec to wyskakuje blad polaczenia. sprawdzalem we wszystkich gniazdach usb i wszedzie to samo. dodam ze karta pamieci 16gb w czytniku dziala bez problemow, tak samo dysk zewnetrzny samsunga 320gb
RTV Użytkowy :: 24 Cze 2012 15:21 :: cinekk2 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 2483

Lark Nawigacja. Funkcje nie chca sie wlaczyc

... usunieciu foldera $MDS z Flasha (jesli dobrze pamietam). Tj. z karty pamieci ? Czy z pamięci nawigacji ? jeśli z pamięci nawigacji to mam problem ponieważ komputer nie czyta nawigacji. Szybka ekranu jest cała i nic pod nią nie weszło ....
Nawigacje Software :: 21 Wrz 2010 12:04 :: koala106 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2821

Dziwny malware - zamiana folderow na aplikacje

Dziwny malware - zamiana folderow na aplikacje... spod eksploratora - Total Comander czyta wszystko bez problemu. Szukalem po googlach podobnego problemu i nie znalazlem absolutnie nic. Zalaczam zdjecie: Po sformtowaniu karty wszystko wrocilo do normy ale jakby ktos znal rozwi...
Pogotowie Antywirusowe :: 19 Lip 2012 13:45 :: _haker_1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 357

Nokia C5-03 - czy istnieje możliwość włączenia emotikonów?

... jak jeszcze w "Galerii" przywolac wszystkie zdjeciaq kroe mam np na karcie pamieci? Bo wchodze w galerie i zdjecia sa tylko te ktore byly na telefonie, a z karty wogole nie czyta :(. Dodano po 45 To co napisales wyzejj o emotikona...
GSM Użytkowy :: 09 Sty 2012 15:45 :: 12pawel :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2518

lenovo 3000 n200 typ 0769 brak sterowników do win xp he

... znalezc sterowników ktore mi beda pasowaly do systemu i do kompa.nie mam dzieku , nie odtwarza mi filmów , nie czyta karty pamieci z aparatu.nic kompletnie nic:( nie znam sie na komputerach nie wiem jaki mam sprzet :( prosze pomozcie!!!!...
Komputery Laptopy Software :: 30 Sie 2010 02:36 :: Tysiaczek21nh :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1675

Transmiter FM - jak to z nimi jest?

... (RW nie czyta), wiec pomyslalem o tym transmiterze. Zdaje sobie prawe z tego ze jakosc nie bedzie zadowalajaca, ale jakby go przerobic na kabel, to moze byloby oki. A samo urzadzenie jest o tyle fajne, ze czyta z pendrive i kart pamieci, n...
CarAudio Ogólne :: 30 Lip 2013 14:43 :: Strzelec11 :: Odpowiedzi: 54 :: Wyświetleń: 135758

problem z zainstalowaniem xp z xp home edition sp2

... producenta nawet i nigdzie nie ma ... j a nie mam ani dziwieku na nim ani filmów mi nie o dwatrza nie czyta karty pamieci z aparatu ... kompelteni nic. o d dwóch tygodni ten laptop poprostu wegetuje :) n a tym forum tylko w inn...
Komputery Laptopy Software :: 03 Wrz 2010 12:45 :: Matuzalem :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1821

Samsung I9000 - Brak zasięgu

Przez 80% wykrywa karte, ale nie ma ani jednej kreski zasiegu, a chwilami rzadko jest przekreslone, dodatkowo nie czyta kart pamieci. Tak sprawdzalem i recznie i automatycznie.
GSM Początkujący :: 12 Gru 2013 10:29 :: ksmalcuga :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 732

Dell Studio 1535 i Windows 7 - nie mogę uruchomić bluetootha

wogle nic nie sciągałem bo nie wiem skąd na viście było oki ale padł mi system i zainstalowałem wn 7 i od tej pory nie działa bluetooth, pilot,i nie czyta kart pamieci przez adapter sd
Komputery Laptopy Software :: 07 Paź 2009 19:05 :: heynow :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3812



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: bezpiecznik tonerze pasek rozrządu renault laguna znaki instrukcja freelander radio niskich częstotliwości końcówka kenwood focus kontrolka samochód skoda fabia chłodnica wtryskiwacz naprawa dekodowanie schemat opel wentylator chłodnicy łańcuch rozrządu łożyska pralki
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group