forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



nie dziala siec

Znaleziono 1160 wyników na elektroda.pl: nie dziala siec
Podstawowa forma zapytania: nie dziać siec
Forum elektroda.pl Strona Główna

Karta sieciowa nie dziala

... suma sumarum problem to : Laptop z XP nie widzi zadnych sieci bezprzewodowych podczas gdy Laptop z Vista nie ma zadnych problemow ze znajdowaniem sieci(w sukunde znajduje mi 15 sieci i sie laczy z moja , wystarczy tylko wpisac moje haslo ) ...
Komputery Laptopy Software :: 28 Lut 2010 22:19 :: jankolo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1074

TP-LINK WR543 w wisp. Internet nie działa.

TP-LINK WR543 w wisp. Internet nie działa.... z tym urządzeniem. Mianowicie chce sie połączyć w trybie WISP z routerem TP-LINK WA8901G. I nawet udalo sie polaczyc. Siec przydzielila mi wszystkie adresy, ale internet mimo wszysto nie dziala na WR543 na LANie. Wyglada to tak:
Sieci Początkujący :: 10 Gru 2009 16:17 :: jarasek1991 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1336


Reklama :: 10 Gru 2009 16:17 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Brak ping'u a internet działa...

... Wszystko dzialalo pare chwil do momentu az przypadkiem zablokowalem w kasperskim adres ip routera. Nie moglem znalezc kwarantanny tego adresu wiec zrobilem format. Generalnie internet dziala caly czas, natomiast siec lokalna nie dziala. Kaz...
Sieci Komputerowe :: 08 Sty 2010 23:58 :: hiram :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 3708

Thermo top. Przeróbka, żeby działał bez szyny.

... brutto na allegro mozna kupic za 500 zl ale slyszalem ze mozna zrobic jakis symulator sieci CAN dowiedzialem sie na czym polega co to jest i jak dziala siec CAN ale jak oszukac kasete to mnie interesuje przyznam sie ze probawalem na wszelkie sposoby...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lut 2010 22:06 :: london2004 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 905

Router D-link i TV. Problem z działaniem.

... na tym ze Pc działa ok, natomiast TV raz jest widziany przez router, raz nie. Niekiedy dioda na routerze odpowiadająca portowi do którego przyłączony jest Tv, miga albo nie świeci się wcale, a niekiedy świeci sie i siec dziala. Nie potrafi...
Sieci Komputerowe :: 28 Cze 2010 13:31 :: jarek101 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 408

TP-LINK TD-W8920G -zapchana siec

...Mam router z wbudowanym modemem do Neostrady TP-LINK TD-W8920G .Wszystko dziala ok dopoki nie wlacze eMule, wtedy net zaczyna chodzic wolniej a czasami nawet nie moge sie wbic na zadne strony,tak jest zapchany chyba.Zastanawiam sie czy to wina...
Sieć Internet - Dostęp :: 14 Mar 2010 00:31 :: lukasrhcp :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1735

Hamachi + Vista - po instalacji brak nowej karty sieciowej

... znajduje się poprawna karta sieciowa. 4. Kliknij dwukrotnie nazwę karty sieciowej, a następnie sprawdź, czy w polu Stan urządzenia na karcie Ogólne pojawił się komunikat „To urządzenie działa poprawnie”. 2. Sprawdź, ...
Sieci Początkujący :: 13 Lut 2010 22:18 :: turbo.winyl :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 4080

Komputer z karta wifi nie moze sie polaczyc z siecia

... Ruter zainstalowalem i skonfigurowalem przez przegladarke - internet dziala na k1 poprawnie. Na k2 zainstalowalem karte bez problemow. Gdy na k2 probuje znalezc siec (poprzez polaczenie bezprzewodowe, normalnie w xp), to raz na 20 prob znajdzie, a...
Sieci Komputerowe :: 15 Gru 2009 17:32 :: kocu69 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1521

Program do skanowania sieci w win7

... dziala poprawnie i skanuje siec LAN wynajdujac wszystkie kompy ich MAC oraz Nazwy i IP. A najlepiej jakby ktos znal program ktory odcina uzytkownikow od sieci tak jak to robi NetCut bo niestety niema narazie wersji NetCut'a ktora by dziala...
Sieci Komputerowe :: 08 Sty 2010 08:30 :: kernel-panic :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 5050

Asus K50IN i Win7 brak połączenia z siecią bezprzewodową

... komputer laczyc sie bezposrednio z routerem. Zrobilem przywracanie systemu ale nie pomoglo. Kiedy podlacze do komputera kabel od routera wszystko dziala. NIe dziala tylko bezprzewodowo. Prosze o pomoc. System Windows 7 home premium
Komputery Laptopy Software :: 14 Sty 2010 21:14 :: FxJ :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1430

Toshiba Satellite A300-1BZ Vista problem z siecia :(

...Tak i jest caly czas wlaczony i swieci sie kontrolka ze dziala ! No i oczywiscie przypominam ze po uruchomieniu na tym laptopie ubuntu wifi bez zadnych problemow wykryl siec wifi i smigal smialo :) Dodano po 5 Dzieki za porady ale...
Komputery Laptopy Software :: 27 Lut 2010 17:06 :: batarcam :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 5102


Reklama :: 27 Lut 2010 17:06 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

SIM300 problem z logowaniem do sieci

... jak nic nie robie, to nic sie nie dzieje jezeli dam wyszukanie sieci <AT+COPS=? >wyszuka i wypisze po czym wypluje Call Ready no to jak dostaje call ready, to probuje odczytac siec i/lub wykonac polaczenie (AT+COPS?/ATDnumer)...
Mikrokontrolery Ogólne :: 06 Sty 2010 21:33 :: markosik20 :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 3525

Zapisac haslo do drukarki sieciowej

... utworzyc takie konto z takim haslem jak jest na komputerze na ktorym udostepnia drukarke i teraz po restarcie dziala, ale mimo wszystko chce zmienic usera i haslo. I moje pytanie jak zapisac haslo i login do konfiguracji drukarki zeby po r...
Sieci Komputerowe :: 25 Mar 2010 22:34 :: urbizdw :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1286

Duza ilosc polaczen na windows 7 wywala siec

...Witam, od kilku dni mam problem z windows 7. Po odpaleniu jakiegokolwiek programu ktory generuje duza liczbe polaczen, po paru sekundach, czasem minucie komputer traci dostep do sieci. Najpierw objawialo sie to w programach p2p ale teraz nawet...
Sieci Początkujący :: 08 Gru 2009 14:28 :: mead :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1360

vista i xp siec a potem udostepnienie internetu, problem

... jest odłaczona, podłacz ja i spróbuj ponownie ... a wszystko jest ok wiec na xp kreator sieci nie dziala a na viscie nie ma problemu robie siec ad hoc. Komp z xp łaczy sie, nie resetuje sie karta juz na viscie ale pakietów znowu nie obbiera...
Sieci WiFi :: 06 Lip 2010 18:48 :: eXtra69 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1847

brak internetu na drugim komputerze- siec bezprzewodowa

...hm wiesz co przy stacjonarnym mam podpieta jedynie antenke, nie ma zadnych kabli od internetu, laptop tez dziala na takiej zasadzie zaraz sprobuje z tymi sterownikami chwila :) Dodano po 20 ehh a jest jeszcze jakas inna rada na ten...
Sieci Początkujący :: 07 Lip 2010 23:08 :: goodmaster :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2334

Prosze o omoc w konfiguracji sieci...

... i jesli tak to ktorego aby to w miare sprawnie dzialalo?? Wspomne jeszcze ze za pomoca tego pierwszego routera rowniez jest siec bezprzewodowa, tylko ze mam slaby sygnal u siebie i niestety nie zawsze internet dziala tak jak powinien.
Sieć Internet - Dostęp :: 11 Lip 2010 22:54 :: bogiebog :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 500

Modem EDGE Globetrotter a współpraca z siecią WiFi

Mam modem na slot picia mam pytanie czy dziala on jeśli jest brak aktywnej karty gsm siec WIFI czy jest możliwość wyszukiwania sieci wifi i lączenia sie z nimi
Komputery Laptopy Hardware :: 09 Gru 2009 14:36 :: iron64 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1069

Sieci neuronowe: parametr Pi w operacji sim

... przetestowac wiele rozwiazan z Pi i Pfsem ale zaden nie przynosi rezultatu. Probowalem takze zrobic tak, by siec oszacowywala probke oddalona o 8, czyli ze podajac np 8probek dostaje 8probek nastepnych. Ale zawsze problem polega na tym, ze w kolej...
Programowanie Ogólne :: 01 Gru 2009 17:16 :: buashey :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 255

Jaki manager pasma do podziału łącza

Jaki manager pasma do podziału łącza... WRVS4400N. Niestety menadrzer pasma w tym sprzecie po prostu nie dziala i nie pomogly nawet kilkugodzinne konsultacje z dzialem pomocy technicznej firmy linksys. Moja siec przedstawia sie nastepujaco: W miejsce wspomnianego linksys...
Sieci Co Kupić :: 07 Lut 2010 20:14 :: piochuxl :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1821

siec na neo z 3 ruterami i 3 switchami = problemy

... na ruterze nr 3 dziala polaczenie miedzy siecia wysietlajaca menu na stolowce a komputerem w biurze... na ktorym interentu nie ma, chcoiaz jest siec.... ale to mniej istotne - on moze nie miec internetu i moze byc na lanie. sieci ruterow 2...
Sieci Komputerowe :: 05 Gru 2009 18:54 :: deltan :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 762

karta sim, emulator sim, kopiowanie, emulacja i pokrewne

... dziala w taki sposob ze sprawdza numer na karcie, ktory identyfikuje siec, w ktorej dana karta SIM dziala. I tu dochodzimy do sedna mojego posta. Jak to dziala, ze to cos wie jakiej karty SIM oczekuje telefon . Jak w takim razie dziala sim...
Mikrokontrolery Ogólne :: 17 Sty 2010 17:04 :: rycha102 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 7253

router tp link td w8901g neo a wifi na windows 7

... dziala na wifi, ostatnia rzecz mam tel nokia 5530 expressmusic z wifi, u mnie siec wykrywa polaczyc sie nie moze, a u kolegi z kablowka dziala, łaczyłem sie nim tez w klubie gdzie bylo wifi od barmanki haslo dostalem, czemu u mnie nie dziala?...
Sieci WiFi :: 20 Mar 2010 21:26 :: 49712 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2862

DLNA Wireless LCD Samsung

... potrzebne dane) w moim przypadku 80.245.176.3 efekt testu sieci: Siec uzytkownika dziala poprawnie sprobuj a moze i TObie pomoze wlasne ustawienie konifguracji sieci w TV mam za to kolejny problem. uruchamiam program samsung share ...
Sieć Internet - Dostęp :: 10 Maj 2010 16:12 :: DriverMSG :: Odpowiedzi: 225 :: Wyświetleń: 240967

Kontakt GG, czyli gniazdo elektryczne sterowane przez GG.

... znasz z teorii ? WOL nie zawsze dziala .. i zazwyczaj czescien jie dziala niz dziala... MACki nie sa juz jednoznaczne, operatorzy blokuja porty do niezbednych pomjajac ograniczenia..... (SIC moja siec) dlatego kupiem sobie siemensa C45 ...
DIY Konstrukcje :: 05 Sty 2010 22:38 :: otapi :: Odpowiedzi: 53 :: Wyświetleń: 19880

rejestrator AVC - 761 Router Pentagram P6331-6 podgląd z int

... sie uzupelnia rejestrator w sieci Lan widoczny pod adresem 192.168.1.10 działa też poprawnie dodatkowo jeżeli wpisze w sieci lokalnej IP zewnetrzne lub adres z dyndns podglad tez działa niestety z sieci zewnetrznej nie :( Na route...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 08 Maj 2010 11:57 :: radekfaza :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2381

d-link 524 nie przekazuje wan

... jak i wifi. int od providera otrzymuje(po podlaczeniu int bezp do lapa dziala) siec wewnetrzna dziala bez problemu- lacze sie z strona konf d-link, ping wewnatrz sieci dzialaja na wszystkie mozliwe strony. resetowalem ustawienia d-linka, przeladowale...
Sieci WiFi :: 01 Mar 2010 07:53 :: fankas :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1102

HP Pavilion dv6-1145ew - szukam sterowników pod Windows XP

... tylko sterownik SIECI bo nie dziala mi bezprzewodowa siec i nie mam jak sie polaczyc z netem.... sterownik sieci.. Wireless asistant pokazuje ze bluetooth dziala ale bezprzewodowa siec nie POMOCY Dodano po 12 MAM zainstalowały sie ...
Komputery Laptopy Software :: 18 Gru 2009 22:25 :: anachron666 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 3906

kwestia zasilania i baterii zewnetrznych urzadzen 5V

...urzadzenie dziala bez baterii podlaczone pod komputer przez usb, oraz podlaczone do sieci. dziala rowniez z podlaczona bateria wewnetrzna. nie probowalem zostawiac go na kilka dni ale skoro kontrolki sa ok, nic sie nie wysypuje wiec pewnie pochodzi...
Zasilacze, ładowarki :: 24 Maj 2010 15:03 :: teskot :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2986

Po instalacji programu typu BitComet, Skype się rozłącza

... do sciagania torentow bo czasami cos tam sobie sciagne z sieci-podkreslam czasami.I to byl chyba wielki bład z instalacja Bitcometa.Poprostu Skype przestał dzialac.Ale co dziwne Tlen dziala, internet sie tylko lekko "muli".Nie moge sie polaczyc ...
Komputery Laptopy Software :: 06 Gru 2009 14:07 :: jacek0503 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2025

Przekazywanie sygnalu WiFI przez WISP

... mam w konfiguracji pytania o to jaka siec mam przekazywac no i generalnie nie działa... Czytam instrukcję ale nie ma tam wielu szczegółów na temat przekazywania sieci... Jak to ustawic, jaka jest zasada dzialania? Help pleeeese
Sieci WiFi :: 19 Cze 2010 12:07 :: bogiebog :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2398

BlackAP/Realtek 54 Mbit, AP z routerem i trybem client.

BlackAP/Realtek 54 Mbit, AP z routerem i trybem client.... , i tak samo chcialem ten bezprzewodowy ustawic, albo chociaz tak zeby dzialal. Moze nie dziala bo te adresy sie na siebie nakladaja ? Jak moge wszystko ustawiac aby dzialalo ? Pozdrawiam. Z gory dziekuje za pomoc. zdjecia: p...
Sieci WiFi :: 15 Cze 2010 16:17 :: guzio :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 805

Problem z konfiguracja AP Client WR543G

... wpisze haslo z neo - tez nic nie dziala. Jak dam static ip i wpisze dane 8901G - polaczenie z adsl'em jest - pinguje dobrze ale nie ma neta :/ ktos ma jakis pomysl? Dodano po 22 Już ładnie działa - za krotko czekałem aż dh...
Sieci Komputerowe :: 18 Lis 2009 18:05 :: Boqler :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 489

Pentagram Cerberus P 6331-42 - niski transfer WiF

Pentagram Cerberus P 6331-42 - niski transfer WiF... Pentagram Cerberus P 6331-42. Ogolnie z routera jestem zadowolony, siec domowa dziala bardzo dobrze, problem wystepuje tylko na linii laptop-router. Dzialac w sumie wszystko dziala, ale niepokoją mnie 2 rzeczy: 1. Maksymalna predkosc polaczen...
Sieci WiFi :: 02 Lut 2010 20:28 :: qrko :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1291

AP Tellus TWL-A11. Prosze o zweryfikowanie pomyslu

AP Tellus TWL-A11. Prosze o zweryfikowanie pomyslu... AP. Konfiguracje robilem na XP. Zainstalowane sterowniki. Sam AP dziala . Przez karte WIFI w moim PC mam polaczenie z AP. Bez problemow moge znalesc siec ktora w eterze wystawia AP. Niestety moj sposob polaczenia jest dla mnie niemozliwy ...
Sieci Początkujący :: 03 Sty 2010 12:16 :: karola44-81 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 846

Karta TL-WN353GD - pod Windows 7 zrywa połączenie, pod XP OK

...Po zmianie OS z WinXP na Win7 siec bezprzewodowa na komputerze klienta przestala dzialac. Klient mowi ze spadla w stosunku do tego co bylo na XP sila sygnalu i ze zrywa polaczenie. Pod XP na tej samej maszynie dziala bezproblemowo. Karta TPlink...
Sieć Internet - Dostęp :: 02 Maj 2010 10:21 :: labiel :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2916

Router linksys wrt54gc restartowanie

... znika i tak w kolko. Wszystko dziala bezproblemowo gdy router obsluguje tylko siec bezprzewodowa. Probowalem resetowania routera i nadanie mu ustawien od poczatku, testowalem tez 3 rozne skretki, 3 karty sieciowe oraz kazde gniazdo w routerz...
Sieci Początkujący :: 18 Maj 2010 16:46 :: soltys_w :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1228

Czy Simplus nie łamie w ten sposób prawa?

... zadnych wszystko dziala tak jak trzeba :) p.s. od kilku lat nie polecam sieci Plus znajomym, poprostu katastrofa i do tego niski poziom usług i tyle, (nie wymieniam swojej sieci nie chce promowac - gdyz pewnie ta siec tez miala by wrzucane ;...
GSM Użytkowy :: 25 Lis 2009 12:29 :: januszjh :: Odpowiedzi: 151 :: Wyświetleń: 12787

Netia + Router SLI 5300 - połączenie WiFi z laptopem

... to z jakiego powodu router z komputerem laczysz za pomoca USB a nie np. ethernetu? (Polaczenie USB dziala najczesciej jako emulowana karta sieciowa 10MBps) Posiadam ten router wiec w weekend poswiece chwile i napisze Ci dokladna instrukcj...
Sieci WiFi :: 09 Kwi 2010 19:17 :: miki113 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 9458

TP-Link TL-WN350GD i ograniczenie lub brak łączności

...Zakupilem karte sieciowa tl-wn350gd tp-linka i mam problem taki, ze instaluje lacze sie z siecia i wyskakuje mi ze ograniczenie dostepnosci. Siec jest przez router d'link model di-524. Formatowalem nawet komputer i dalej nie dziala, prosze...
Sieci Początkujący :: 15 Sty 2010 09:45 :: karola44-81 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2777

Jaki Tuner SAT i całą resztę ?

... ethernet i com, zarzadzalny przez siec ftp, http, telnet. nie ma hd kosztuje okolo 400pln dzialaja wszystkie mozliwe systemy kodowania zalezy od zainstalowanego Cama. Np oryginalna karta Cyfry dziala na CCCamie. Nie ma nic lepszego niż dreambox....
SAT Serwis :: 12 Lut 2010 15:36 :: spamon :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 17740

Combo ZTE + Sweex LW050V2

... kablowke podlaczalem modem pod wejscie WAN od routera i wszystko smigalu lecz w przypadku neostrady jest problem, nie dziala;/ jestem zielony troche w tym temacie, moze mam zly router (raczej napewno) ale moze jest mozliwosc zrobic z komputer...
Sieci WiFi :: 02 Lip 2010 10:26 :: szaleniec :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1104

Laptop nie widzi wi-fi, inna metoda włączenia WiFi?

... z lampka na dole obudowy) i nalezy uzyc kombinacji Fn+F8 do ponownego wlaczenia..." kombinacja klawiszy nie dziala.. czy jest jakas inna metoda wlaczenia wi-fi ?? moze jakies ustawienia firewalla-moze on blokujem mi laptopa?? ...
Sieci WiFi :: 07 Kwi 2010 11:56 :: DriverMSG :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 4346

zrywanie połączenia na airlive wt-2000arm

...mam problem ze zrywaniem połączenia. Raz nastepuje ono po godzinie, a czasami dziala bez problemu 2 czy 3 godz. Siła sygnalu jest dobra lub bardzo dobra. Lapek stoi ok 10 m od routera w drugim pokoju. Siec jest zabezpieczona Authentication Type:...
Sieci Komputerowe :: 03 Sty 2010 22:42 :: Lightsaber :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1103

2 routery Tp-link (TL-wr543g) brak dostepu do internetu

2 routery Tp-link (TL-wr543g) brak dostepu do internetu... internet dziala ale gdy podlacze drugi wszystko zaczyna sie sypac. Nie mam internetu ani na komputerze ani przez wi-fi (wyskakuje blad bramy). Rezultat jaki chcialbym osiagnac to internet na komputerze przez kabel i domowa siec wi-fi z kl...
Sieci Początkujący :: 17 Gru 2009 22:53 :: bartek_korzeniak :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2916

Fujitsu Siemens LifeBook e6585 i WinXP - wolny internet

... sa zle. Sprawdzales co sie dzieje na zakladce "Siec"? Wylacz wszystko o czym wiesz ze korzysta z polaczenia z internetem i jezeli mimo wszystko lacze bedzie obciazone to najprawdopodobniej w tle dziala cos co nie powinno (wirusy, trojany,...
Komputery Laptopy Software :: 06 Sty 2010 20:45 :: ferguson6600 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1308

OSbrige 5Si - brak internetu

...Dobry wieczór z racji pory:) Mam problem z w/w sprzętem. Siec dziala po wlan na antenach 5GHz w sieci łącze się z AP tam mamy konta PPPoE mam wpisane wszystko jak trzeba tylko mam mały problem jak mam zrobić by internet był po...
Sieć Internet - Dostęp :: 22 Lip 2010 22:57 :: nokia0master :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 755

PS2 slim - pytanie dot. przerobienia konsoli

... zadowoleni 6 do fata podlaczych HDD network i masz dysk twardy +_ siec i zgrywajacy gry na HDD oszczedzasz laser 7 trwalosc ja mam juz 4lata swoja ps2 fat i do tej pory dziala bezproblemowo a znajomy ma juz 2slimke sam zdecyduj 8 pat...
Konsole Serwis :: 06 Gru 2009 02:44 :: domi29 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4225

Huawei E176 - ''ERROR 651''

... polaczeniem sie, modem to Huawei E176, siec T-Mobile (Holland), oczywiscie jestem w Holandii, by ktos czasem nie mylil, modem jest jak najbardziej legalny dostalem go od znajomego, oplacony, wszystko dziala, sprawdzone przeze mnie na drugim ko...
GSM Użytkowy :: 03 Sty 2010 11:27 :: cykada :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2020

PDM.Keylogger i niewidoczne aplikacje

... jak kabelek od netu odlacze Tzn co sie zawiesza? Komputer? Programy? Wolniej dziala czy jeszcze cos innego? > Dzisiaj od rana 3 nieudane wejscia przez siec mialem Chodzi Ci o polaczenia z Twoim komputerem? Wylacz powiadomienia jezeli ...
Pogotowie Antywirusowe :: 29 Maj 2010 09:38 :: Ygr3k :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2164

Jaki amplituner do domu (5.1, lan, konsola, wifi?)

... do sieci (LAN lub Wifi). - nie byl bardzo drogi (do 2tys PLN) Nie jestem audiofilem, tylko typowym uzytkownikiem, ktory potrzebuje, zeby mu ladnie gralo domu :) Szczegonie zalezy mi na dostepie przez siec - na jakiej zasadzie to dziala? Chodz...
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 14 Lut 2010 13:12 :: uzbek86 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2927

2 laptopy i 'wariujący' kursor przy korzystaniu z touchpada

... mowy o uszkodzeniu touchpada. Tak jak pisalem problem wystepuje na 2 laptopach. Teraz jestem w pracy wpiety w siec i touchpad dziala idealnie. Wiec pozostaja dwa rozwiazania: zaklocenia jakies albo zlej jakosci prad u mnie w mieszkaniu (mi...
Komputery Laptopy Hardware :: 21 Gru 2009 18:37 :: ruskm :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 4920

zrywanie polaczenia wifi

... siec, udostepniam mu internet przez wifi i czesto zdarza sie ze zrywa mu polaczenie albo predkosc zwalnia do 512kb (lacze ma 4 mb) dodatkowo jak ja mam wlaczony komputer.Lacze jest dzielone przez 2 rutery,na jednym wifi jest wylaczone i dziala...
Sieci WiFi :: 14 Lut 2010 15:01 :: tomas_rw :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1755

Citroen Xsara Picasso 2.0 rok 2005. Jaki gaz?

... valteki czyli ... polecam verde.mozna tez wstawic AC stag 300 premium,system jest polski(bialystok),dobze dziala z najnowszymi samochodami,czesci sa tanie,gazownicy nie maja problemow z ustawianiem i duza siec autoryzowanych warsztatow
Samochody Instalacje Gazowe :: 22 Kwi 2010 13:58 :: lleeoo :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3367

TV Grundig ST70-284 schassis CUC1837 programowanie

... dalej trudno go wlaczyc . Przy kolejnym zalaczeniu ma wyczyszczona pamiec. Kombinacja resetu fabrycznego Wlacznik siec i V+ nie dziala . W menu servisowym opcje ustawien geometrii i balansu bieli. Czy ma ktos pomysl lub wiedze w temacie ?
TV CRT Serwis :: 30 Cze 2010 09:23 :: andrerost :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1998

MV400 Problem z lacznoscia wifi.

... z routerem mv400przez wifi. Do łaczenia z PC uzywam kabla ethernet i dziala bez problemow. Wifi w routerze mam wlaczone. Gdy na laptopie i telefonie wyszukam moja siec i dam polacz to nie mozna sie polaczyc z nia. Szyfrowanie mam wylaczone (...
Sieci WiFi :: 03 Kwi 2010 14:03 :: wgruza :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1627

MV400 Problem z lacznoscia wifi.

... z routerem mv400przez wifi. Do łaczenia z PC uzywam kabla ethernet i dziala bez problemow. Wifi w routerze mam wlaczone. Gdy na laptopie i telefonie wyszukam moja siec i dam polacz to nie mozna sie polaczyc z nia. Szyfrowanie mam wylaczone (...
Sieci WiFi :: 31 Mar 2010 13:14 :: kamilao5555 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 438

przekierowanie portow z komputera przez router do modemu

... publiczne ip (na moja prosbe) poniewaz chcialem miec siec bezprzewodowa zakupilem linksysa wrt54 gl.. podlaczylem go do tego modemu co mialem od operatora . net oczywiscie dziala , jednak porty juz sa zablokowane. staralem sie ust...
Sieć Internet - Dostęp :: 11 Sty 2010 12:09 :: Gość :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 800

Wizualizacja w Wincc Flex 2008

... 2008. Ma ona monitorowac mi na biezaco stan maszyn w zakladzie (czy jest w stanie alarmu, stopu, czy dziala). Maszyny wpiete sa w zakladowa siec ethernet. Problem z tym, ze jest ich okolo 15. Mam pytanie, ile takich plc moglbym podlaczyc do je...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 16 Mar 2010 13:33 :: Robson_7777 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 903

Router Belkin F5d7234 5nv4

...Witam panie ryshard kupilem tego belkina w biedronce oczywiscie mam inny problem dziala mi internet ale jest siec bez zabezpieczenia ,zeby stwozyc zabezpieczenie potrzebuje PIN code urzadzenia-oczywiscie jest na spodzie na etykiecie ale po...
Sieci Co Kupić :: 10 Sty 2010 14:26 :: LordBlick :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4660



Strona 7 z 20 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 18, 19, 20  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: wyczyścić wtryski iphone słaby zasięg tylnego światła silnik synchroniczny prądnica renowacja unitra fazy rozrządu renowacja unitra wkrętarki bosch wiązki lasera instrukcji panasonica asus baterii
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group