forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



nie dziala tylna wycieraczka

Znaleziono około 84 wyników na elektroda.pl: nie dziala tylna wycieraczka
Podstawowa forma zapytania: nie dziać tylny wycieraczka
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

polonez caro 1994 - nie dziala tylna wycieraczka

Witam kolegów mam problem nie działa mi wycieraczka tylna przy włączonym klawiszu na pulpicie zdemontowałem atrape tylnej klapy i ręcznie zwarłem stycznik pzekaznika wycieraczka działa chwile i sie ztrzymuje poszedłem dalej rozłończyłem kostkę gdzie sa dwa przewody pomaranczowy i zielony...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Mar 2009 18:53 :: wariato :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1234

golf III - nie działa tylna wycieraczka

witam moim problemem jest nie działająca tylna wycieraczka w golfie 3 kombi, prąd we wtyczce jest, silnik po podłaczeniu do akumulatora dziala jednak jak sie go podlaczy pod wtyczke juznie kręci. Co może być problemem ?
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Wrz 2013 12:20 :: lysy1091 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2748

UNO Wycieraczka tylnej szyby

Witam, gdzie szukac usterki gdy nie dziala tylna wycieraczka? Wycieraczka nie dostaje 12V na pin sterujacy po wlaczeniu. Wycieraczka przednia dziala, bezpiecznik tez caly, obie wycieraczki chyba sa na jednym bezpieczniku, a mimo to nie dziala.
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lis 2007 20:22 :: Loch_Ness :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3382

VW SHARAN 2000 1.9 TDI nie dziala tylnia wycieraczka i spry

opcja1: sprawdz czy masz zamknieta dobrze tylna klape ,jak jest zle domknieta tylna wycieraczka nie dziala.to samo jest z przodem jak zamknieta jest zle przednia maska wycieraczki tez nie dzialaja,tyl mocniej trzasnij, opcja2: Witaj kolego proponuję sprawdzić ( mam na myśli podmianę w celu sprawdzenia...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Lip 2011 11:54 :: gniewosz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2752

fiat brava nie dzialajaca tylna wycieraczka

Co moze byc przyczyna zaprzestania dzialania tylnej wycieraczki w fiacie brava (pewnie tak samo jak w innych samochodach)? Co sprawdzic najpierw? Czy moze to byc bezpiecznik (pewnie procz wycieraczki na tym bezpieczniku dziala cos jeszcze, co? ).
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Sty 2007 13:00 :: UlfgaR :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3179

Samoczynne otwieranie tylnej klapy VW Touran 2004

Witam, Od kilku dni zarowno podczas postoju, jak i podczas jazdy nieustannie otwiera sie tylna klapa bagaznika. Nie umiem powiedziec czy zamek sie raz otwiera, raz zamyka - slychac klikanie, prace zamka, z rozna czestotliwoscia. Podczas jazdy wystarczy, ze raz sie otworzy i juz caly czas piszczy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Lut 2010 15:23 :: marcin1977mm :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 11990

tylna wycieraczka peugeot 306

Zalaczony przez ciebie schemat jest slabo czytelny i mam problem z odczytaniem numerow pinow przekaznika. Zakladam ze odczytalem numery pinow na przekazniku z lewej do prawej : 1,4,3,6,5,2 Pin 1 (przewod 523, pin 2 na 2 pinowej czerwonej kostce) - plus z przelacznika wycieraczek. Pin 2 (styk ruchomy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Sty 2009 17:00 :: misio666 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 7997

Fiat Seicento 1.1 spryskiwacz i wycieraczka tylniej szyby

Witam, zima daje sie we znaki wiec musze naprawic w koncu spryskiwacz tylniej szyby w seicento. Problem byl od momentu kupna uzywanego auta. Namieszane jest cos z prawym przełacznikiem z pajaka. Wycieraczki przednie dzialaja poprawnie, tylna po przekreceniu przełącznika tez dziala. Problem jest ze spryskiwaczem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lut 2011 18:44 :: kamerek :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 14144

Rozpiska gniazdka tylnej wycieraczki Audi A4

Mam problem z silnikiem tylnej wycieraczki audia4 98r, mianowicie po wlaczeniu stacyjki tylna wycieraczka wykonuje ruch 2 cm i zatrzymuje sie. Za kazym razem po wlaczeniu zaplonu. Po nacisnieciu przycisku przy kierownicy czasami jest wykonywany ruch 1-2cm i wycieraczka staje w miejscu, slychac...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lis 2009 19:02 :: Maciej :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3302

VW Golf V 2004r - Nie działa ogrzewanie, tylna wycieraczka, licznik i podświetl.

Witam serdecznie! W moim samochodzie VW Golf V 2004r. mam do czynienia z kilkoma uciążliwymi usterkami. Bardzo prosiłbym o pomoc. Moze ktos mial podobne problemy i jakos sobie z nimi poradzil? Jesli chodzi o usterki: 1) brak podswietlenia przelacznika swiatel, przycisku swiatel awaryjnych i ESP ( wyczytalem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Paź 2014 23:23 :: mobilek2000 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 948

Peugeot 206 Nie dziala przedni spryskiwacz i wycieraczka!!!

Odświeżam kotleta. Mam podobny problem jak w pierwszym poście, pacjent 206 1.1 HFX, działa tylna wycieraczka i tylny sprysk, przód martwy, podmienione przełączniki (COM 2000), wciąż to samo. w PP2000 widzi aktywacje przełączników wycieraczek, moge wycieraczki i sprysk również aktywować w BSI, ręcznie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Kwi 2015 21:48 :: pepe150 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4328

audi a4 b5 lift - nie dziala spryskiwacz tylnej szyby, pompka sprawna

Witam w moim audi a4 b5 lift nie dziala spryskiwacz tylnej szyby. Pompka po podlaczeniu do akumulatora pracuje ale podlaczona pod kostkę nie dostaje prądu. Bezpieczniki sa sprawne. Przekaznik wyjety z gniazda pod kierownica powoduje ze wycieraczki przexnia i tylna nie dzialaja, spryskiwacz przedni tez...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Lis 2014 13:35 :: michal200848 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 444

Toyota Yaris 1,0 2000r-nie dziala spryskiwacz

wypinalem i napiecie jest w srodkowym kablu i sprawdzajac pozostale kabelki przy zetknieciu probowki z prawym kablem i z masa wlacza sie przednia wycieraczka tak jak przy spryskiwaniu -czyli prawidlowo, a lewy kabel niereaguje, ale tylna wycieraczka nie zalacza sie razem z spryskiwaczem wiec nie wiem...
Samochody Początkujący :: 02 Lut 2014 02:22 :: gines56 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2487

Nie dziala centralny zamek w VW Passat.

Nie dziala centralny zamek w tylnych lewych drzwiach w VW Passat 2000r. Dziala natomiast podnoszenie szyby. Po podmianie zamka nadal nic. Podmienilem tez sterownik wraz z silnikem wycieraczek ale ten zaczal wariowac. W starym przy otwieraniu bylo slychac stuk przekaznika a przy zamykaniu nic. Moze...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Lip 2003 09:53 :: xawer :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2642

Fiat Brava silniczek tylnej wycieraczki

A to pykanie tego przekażnika leży po stronie zatartego trzpienia? jak przypuszczam wycieraczka zatrzymuje się zbyt wcześnie i nie dziala krańcowka odpowiedzialna za wylączenie prądu czy dobrze kombinuje? a może to wina elektroniki sterującej silniczkiem?
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Sty 2007 17:41 :: Elektron1234 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4662

peugeot 307 2004rok - nie działa tylnia wycieraczka:(

A sprawdzales czy BSI widzi polecenie wlaczenia tylnej wycieraczki,nie dziala na zadnej pozycji?
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Cze 2010 16:34 :: piechu64 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 8054

Golf V 2004 Tylna wycieraczka - problem z dzialaniem

Witam wszystkich, Pisze do Was, tym raz z tylna wycieraczka. Czy wie ktos,w jaki sposob umiejetnie sciagnac oslone tylna bagaznika,zeby sie dostac do silniczka tylnej wycieraczki?? Raz mi dziala, raz nie, mysle, ze elektryka gdzies sie poluzowała i tak sie dzieje... Prosze o sugestie Pozdrawiam Rob
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Sty 2011 20:06 :: robrus11 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2577

tylna wycieraczka i antynapad Scenic lift 1999r.

tzw anty-napad to jak dokladnie mial dzialac? i co mu teraz, ze nie dziala? wycieraczki, podmien wylacznik
Samochody Początkujący :: 28 Mar 2012 08:01 :: rexercio :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1426

mech tylnej wycieraczki VW passat kupie

no tak jak w poprzednim poscie... kupie tanio lub wezme mech tylnej wzcieraczki od VW passata poniewaz moj nie dziala :cry:
Samochody Szukam :: 21 Sie 2004 22:46 :: andrew751 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1177

Peugeot 306, 1,9 D - nie dziala wentylator wewnatrz

Mam podobny problem. W peugeocie 306 1.4 bez klimy nie działa wentylator. Nie dochodzi prąd nawet do przełącznika regulacji prędkości, bezpieczniki ok, rezystor dmuchawy też w porządku. Śledziłem przewody ale wchodzą w całą główną wiązkę samochodu. Dodam że nie działa mi również tylna wycieraczka, spryskiwacz...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lip 2011 11:07 :: jacek880 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 8430

renault megane 1 1,9 DCi - nie dziala prędkościomierz i inne

A ta to bym się zapytał na start jaka buda jeżeli chodzi o tylną wycieraczkę, bo z doświadczenia wiem, z zarówno hathback i kombi miały pewne typowe usterki.
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Wrz 2014 21:01 :: robi1214 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 837

Passat B5 - Wycieraczka tył nie działa

Witam. Na wstepie dodam iz jestem przydomowym elektykiem i moje przypuszczenia moga byc błedne i bezpodstawne . ale ok ;p do rzeczy. Jest taki problem ze przez bardzi dlugi czas nie dziala wycieraczka tylna. Wiec zabralem sie do naprawy, zaczalem od zdjecia plastikow z klapy i sprawdzeia kostki...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Mar 2013 18:37 :: pavel_666 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2856

GOLF 4 1.9 nie działaja Spryskiwacze szyby , wycieraczki

i mamy weekend więc trochę wolnego czasu:) tylna wycieraczka już działa ale to w 2 części przednie spryskiwacze nie działają podmieniłem przekaźnik 377(ale on jest tylko do wycieraczek) ze sprawnego auta - nie pomogło bezpieczniki tez całe do przodu i tyłu jest jeden pompka z której wychodzą...
Samochody Początkujący :: 27 Kwi 2013 19:15 :: ryszard-gryzlo :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 5913

punto, styki tylnej klapy

Pytanie dosyc laikowate, ale laik odpowiedzi na nie nie znajdzie;p Nie zalezy mi na debacie, tylko odpowiedzi tak lub nie, wiec mozna usunac zaraz po odpowiedzi;p Czy w punto I, te 4 czy 5 stykow co sie zalaczaja jak sie tylna klape zamknie odpowiadaja za polaczenie tylnej wycieraczki czy tylko sa od...
Samochody Początkujący :: 27 Gru 2008 11:03 :: milesiu :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1653

Nissan Patrol 03 3.0 diesel elektryka szyb i wycieraczek

Witam autko nadal jest z kiera po prawej stronie, odkreciłem magnesy od silniczka wycieraczek przednich, obróciłem o 180st i wycieraczki smigaja tak jak powinny ( zmienił sie obrót silnika z lewych na prawe ) ale wlasnie zauważyłem ze tylna wycieraczka tez leci najpierw w dół jakies 10 cm potem w góre....
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lip 2010 07:36 :: digger123 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2406

peugeot 307 2002r brak wycieraczek

witam klient chcial sobie zmienic piora i wprowadzil wycieraczki w tryb serwisowy ,piora ustawily sie na srodku szyby ale juz nie wrocily , po diagnozie planetem przelacznik jest napewno dobry w parametrach widzi ruch przelacznika , bsm pod maska podmienilem i nadal to samo , jak probuje wysterowac...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Sty 2011 18:54 :: piotrkokot :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1658

Renault scenic 1.9dti - brak napiecia na tylnej wycieraczce

wycieraczka dziala od wczoraj bez zarzutu.nei wiem co jej jest serio. 3 przewody czyli zasilanie po stacyjce 12v masa i sterujacy impulsami co do obrotu wycieraczki z uch o ile sie nie myle no i brakowalo 12v stalegopo zaplonie resztynie moglem sprawdzic. i nagle dziala samo. bezpiecznika wg schematu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Wrz 2013 05:40 :: sid741 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3186

Golf IV-spryskiwacz tylniej szyby nie działa

podpinam się mam tez problem jeden rozwiązałem przednie spryskiwacze nie działają podmieniłem przekaźnik 377(ale on jest tylko do wycieraczek) ze sprawnego auta - nie pomogło bezpieczniki tez całe do przodu i tyłu jest jeden pompka z której wychodzą dwa styki (blaszki 1 i 2) podpiąłem pod pompkę...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Kwi 2013 19:12 :: ryszard-gryzlo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3762

GOLF 3, wycieraczki nie działają..

Witam, Mam problem, mianowicie nie dziala u mnie zarówno pierwszy jak i drugi poziom wycieraczek, dziala tylko trzeci (ten naj szybszy) oraz wycieraczki tylne, co zrobić ?? jak kupiłem auto to wada juz była, czekam na podpowiedzi co mozna zrobić, pozdrawiam.
Samochody Początkujący :: 30 Sty 2014 17:22 :: Emanuelll :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3865

Sharan niesprawne wycieraczki

Efekt jak w tytule. Padły wycieraczki przód, przełacznik wycieraczek obojętnie w jakiej jest pozycji uruchamia tylko tylną wycieraczke, spriskiwacz nie dziala. Wymienilem przelacznik pod kierownica - bez zmian. Po odlaczeniu zasilania od silniczka spryskiwaczy, pojawil sie dziwny efekt, wycieraczki...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Mar 2010 18:51 :: diver_dive :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1945

VW Golf V - Brak wycieraczek przod, dziala tyl i spryskiwacze.

Na wstepie napisze ze baaardzo duzo juz sprawdzilem. Golf V 2004r, nie dzialaja wycieraczki przod. Czujnik maski ok, odpowiednie komunikaty na wyswietlaczu, po otwarciu nie dzialaja przednie spryskiwacze, po zamknieciu dzialaja. Przekaznik na bordnetz pyka Tylna wycieraczka i spryskiwacz chodza,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Gru 2014 18:03 :: andrzej20001 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1047

Brak wycieraczek renault megane 2

Witam mianowicie mam taki proble po ostatnich mrozach nie chodza wycieraczki przednie w mojej megane 2 , 2003 rok 1,6 16v wytargalem mechanizm jest ok ramiona pracuja bez zarzutów w fioletowym kablu mam zasilanie , silnik po spieciu kabli po lewej stronie majac ramie wycieraczki od silniczka...
Samochody Początkujący :: 28 Sty 2012 18:55 :: luki299 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2598

Golf V Wycieraczka tylnej szyby

tak wycieraczka chodzi caly czas,spryskiacz przedniej szyby dziala,silnik wycieraczki jest orginalny i nie rozbierany
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Sty 2010 08:43 :: dugi.1985 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3636

Renault Laguna 95r Nie działają wycieraczki i ciepły nadmuch

Kod silnika F3P, hmm czyli ten co sie iskrzyl to odnosil sie do bezpiecznikow pod kierownica na to wyglada? To moze tam wywalilo wycieraczki i nadmuch? Bo tylna wycieraczka dziala normlanie tylko te przednie trafilo.
Samochody Początkujący :: 15 Sty 2011 20:47 :: dami18 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5860

Renault laguna 2.2 dci 150 KM combi '02 - tylnia wycieraczka

Tez mialem podobny przypadek ze niedzialala tylna wycieraczka w combi. Dlugo szukalem powodu az znalazlem i dziala juz sprawnie i zapewne juz sie nie zepsuje. Powodem jest ze gniazdko wchodzace do gniazdka wycieraczki czesto tam traci prawidlowy styk. Wystarczy nagiac wystajace z kostki silniczka styki...
Samochody Początkujący :: 04 Lis 2015 01:32 :: jjj2907 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1413

Megane brak świateł wstecznych

Odnawiam temat, gdyż około 3 miesięcy miałem spokój wsteczne były (same się zrobiły) :) ale jakiś czas temu znów raz świecą raz nie. i tym samym po wrzuceniu wstecznego nie działa tylna wycieraczka... Kiedy są wsteczne to i wycieraczka działa. Zauważyłem jeszcze że jak auto jest zimne, np po nocy to...
Samochody Początkujący :: 28 Mar 2009 17:27 :: Maestro_19 :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 9901

audi A3 97 tylna wycieraczka

eh wszystko jest dokladnie wyczyszczone. Gdy ta plytka jest wmontowana i podlacze do niej napiecie wycieraczka przesuwa sie o 1 cm. Natomiast bez tej plytki wycieraczka dziala poprawnie, z tym, że nie da sie podlaczyc bez tej plytki do wtyczki w samochodzie bo wszystko zaczyna wariowac.
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Kwi 2011 13:18 :: Dead1 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 8400

golf III 1.6 benzyna 93r - Nie dzialajace wycieraczki na poziomie 1,2

Aha aha . A jesli to nie ten przekaznik to w takim razie co . Bo skoro na najszybszym biegu dzialaja tzn ze silniczek jest dobry . Podejrzewam ze to moze byc tez cos z manetka tylko nie wiem za bardzo bo tylna wycieraczka dziala , spryskiwacze tez dzialaja . Dodam jeszcze ze po wylaczeniu wycieraczka...
Samochody Początkujący :: 25 Paź 2012 06:59 :: grala1 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4200

Opel Corsa D 1.3 CDTI - Nie dzialaja przednie wycieraczki, przekaznik? bezpiecz?

Witam. Jestem wlascicielem Corsy D z silnikiem 1.3 CDTI. Wczoraj przestaly mi dzialac przednie wycioeraczki, stanely i koniec. Tylna dziala. Co moze byc przyczyna? Ktory przekaznik odpowiada za prace wycieraczek, a ktory beziecznik? Jak nie to co moze byc przyczyna? Posiada ktos wykaz bezpiecznikow...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Lip 2013 16:40 :: michalcorsa :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3699

Toyota Yaris 1,0 2000r -spryskiwacz tylny włącza przednią wy

Podłączę się, szukam schematu sterownika wycieraczkami który je aktywuje po włączeniu spryskiwacza. Problem polega na tym, że spryskując tylną szybę włącza mi się przednia wycieraczka, przełącznik podstawiłem, lecz wydaje mi się, że blacharz się przyczynił tylko nie mam pojęcia gdzie stąd potrzebuję...
Samochody Początkujący :: 01 Mar 2014 00:38 :: psooya :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1215

golf II tylna wycieraczka

Witam, podobny problem. Golf II 1989r. Nie dzialala tylna wycieraczka, sprawdzilem wiazke kolo klapy i po urywane kabelki szt. 4. Polaczylem kable, wymienilem bezpiecznik i teraz jest ze jak wcisne spryskiwacz tylni odpala mi sie wycieraczka i zrobi 3-4 ladne ruchy i po tym zatrzymuje sie w nieokreslonej...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Lut 2010 18:58 :: jarek2314 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 9168

Renault Laguna II - wycieraczka

Nie dziala mi tylna wycieraczka, po rozebraniu, zdiagnozowalem spalony silnik. Jade do ASO, i w jaka euforie wpadam slyszac cene 1000 zl :D. I szukam wszelkich wskazowek jak sie zabraz do przewiniecia go ? jak go otworzyc ? moze ma ktos jakies wskazowki ?
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Paź 2007 14:06 :: zumex :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4044

Jak sprawdzić czy przekaźnik wycieraczek jest dobry ?

Przekaźnik jest dobry.... Na tych 3 blaszkach ktore dotykaja do klapy jak jest zamknieta, miernik pokazuje jakies niskie napiecia rzedu 1 V. Nie wiem czy nagle moglo cos sie stac z przewodami czy jak. Moge jeszcze dodac ze z miesiac temu przestala mi dziala ta tylna wycieraczka, ale po kilku dniach sama...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lis 2006 08:16 :: viper555 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 8091

Podlaczenie tylniej wycieraczki w Favorit

Poprzez styki, nie ma tego plastiku od strony otwieranej klapy bagaznika (wg schematu nazywa sie to prawy zestyk sprezysty drzwi tylnych, piatych) i dlatego pytam (od strony samochodu jest zamontowany i jest podlaczony). Wycieraczka jest i zdaje sie ze jest sprawna tyle ze nie dziala przez brak tego...
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Sie 2007 16:40 :: KOGUT111 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1127

Ford fiesta mk4 rocznik 97 niedziala tyla wycieraczka

Witam;) niedziala mi tylna wycieraczka i otwieranie na guziki bagaznika... W sumie to dzialalo, pozniej znow nie...przeczyscilismy te blaszki w dole bagaznika i te bolce na klapie i dzialalo. Jeden dzien auto stalo i dzis znow nie dziala... Oszalec mozna? Jakies rady? Tylko jasno i wyraznie poprosze....
Samochody Początkujący :: 12 Mar 2016 20:53 :: baton.e30 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 237

Wycieraczki nie działają ! . Golf 2 , 1.6 , benzyna , 1990.

Macie na mysli przelacznik (regulator predkosci - manetka przy kierownicy), czy przekaznik czy inna kostka ktore znajduja sie pod kierownica wtykane przy pomocy blaszek. Jesli chodzi o przelacznik - regulator predkosci wycierania to raczej jest dobry wymienialem go, poza tym wczesniej sprawdzalem go...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Paź 2009 20:04 :: lukiano82 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3419

Skoda Favorit, brak przerywacza wycieraczki

Witam Mam problem z skoda Favorit (93r.). W zime zapomnialem odsniezyc tylnej szyby i przez przypadek wplaczylem tylna wycieraczke. Od tego czasu nie dziala Pytanie czy poszedl bezpiecznik (jak tak to ktory to jest?) czy moze silniczek sie spalil ?? Z Gory dzieki za pomoc Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Lut 2010 14:19 :: mflaku :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3020

VW PASSAT 99''kombi,diesel,elektryka tylna klapa

Witam potrzebuje pomocy,nie dziala elektryka na tylnej klapie tzn. wycieraczka i centralny zamek,zapodzialy sie gdzies jednoczesnie,z tego co sie rozeznalem to wiazka idzie chyba prawa strona samochodu,bezpieczniki OK,wiazka i zlaczki tez wygladaja w porzadku,gdzie szukac dalej?
Samochody Początkujący :: 20 Maj 2010 21:29 :: pioart :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1787

bmw e34 toring problem z tylna klapa

Witam,mam problem z tylna klapa a mianowicie nie otwiera sie,sama szyba tez sie nie otwiera i wycieraczka nie dziala tylko ogrzewanie szyby jest ok.Silniczki sa ok bo sprawdzalem i nawet jeden wymienilem,wiec to pewnie przekazniki tylko na nich sa jakies numery i ja mam dwa a probowalem od innego bmw(taki...
Samochody Początkujący :: 14 Lut 2009 10:33 :: sowa19807 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1738

astra 2006 h brak wszystkich tylnych swiatel ,przednie dzialaja

witam , tak jak w temacie nie swieci zadna zarowka (kierunki ,mijania ,postojowe itd.) przednie dzialaja bez problemu. Dodatkowo nie dziala wycieraczka tylnej szyby , nie mam pojecia od czego zaczac wiec bede wdzieczny za jakie kolwiek podpowiedzi pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 30 Sty 2015 21:20 :: astra fan :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 366

Audi A4 - Uszkodzenie elektroniki silniczka tylnej wycieraczki

Mam ale do nowego do orginalnego nie znajdziesz ja szukalem i nic tak wiec pozostalo mi zrobic nowy ktory dziala do dzis. Jak co to moge ci zapodac.
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Lip 2013 14:53 :: wrona1401 :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 42416

skoda fabia '04 - Nie dziala elektryka

To ze mam uszkodzone auto to wiem tylko nie wiem jaki jest powod dlaczego nagle przestalo wszystko dzialac, szyberdach, wycieraczki, klapa tylna sie nie otwiera itp. Nie jestem jakims wyspecjalizowanym elektrykiem lecz chcialbym naprawic samodzielnie ta usterke, oczywiscie jesli zakres moich mozliwosci...
Samochody Początkujący :: 14 Wrz 2015 20:21 :: matys464 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 336

Citroen C3 - Wycieraczki przednie i spryskiwacz nie dziala .

Koledzy dzis podlaczylem lepszy sprzecik i takie bledy Opis usterek 166 - Nieznany kod usterki 167 - Nieznany kod usterki - - Komunikacja ze sterownikiem silnika na magistrali VAN (CAN) - - Zmiana z odbioru wysokiej czestotliwosci na antyskanowanie - - Kontrolka ostrzegawcza systemu; zwarcie...
Samochody Początkujący :: 14 Gru 2015 21:03 :: tomasz sadowski :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 897

sharan mk2 brak wycieraczek,swiatel oraz dmuchawy

witam Moj sharan mk2 2003 19.TDI nagle zniknely swiatla ( sa tylko pozycyjne) , wycieraczki przednia i tylnia, dmuchawa przednia i tylnia , ogrzewanie szyby przedniej i tylnej oraz eber Rozkrecilem cale ECU zeby sprawdzic bezpieczniki ktore sa tam gdzie przekazniki sa spawne( pozostale bezpieczniki...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Sty 2012 17:18 :: radyrvegen :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1717

Renault Kangoo - poszukuję schematu instalacji elektrycznej.

konkretnie chodzi mi o tylne światła, w dosyc "losowy" sposob zdaza sie sytuacja: - Nie dziala kierukowskaz lewy po wcisnieciu hamulca i na wlaczonych swiatlach, migaja przy tym, swiatla przeciwmgielne - wyglada to tak jakby nie bylo masy na lewj tylnej lampie ale polaczenie masy jest dosyc krotkie...
Samochody Szukam :: 20 Cze 2010 00:23 :: gregkr :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 11197

Problem z podgrzewaniem lusterek golf V 1.9 TDI 2005 r.

Witam. Wsiadam rano do samochodu, odpalam, wlaczam tylna wycieraczke patrze, ze nie dziala. Nastepnie patrze w lusterko kierowcy a tam stopione szkło tzn wkład! Gaszę auto, zapalam jeszcze raz i wycieraczki działaja no ale szkła raczej już nikt mi nie odda, pytanie brzmi co mogło paść? Czy może jakies...
Samochody Początkujący :: 29 Sty 2009 16:02 :: cemey603 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3568

BMW E61 2008r - gdzie są bezpieczniki?

Witam. Gdzie znajde bezpieczniki w BMW E61 rok produkcji 2008 ? Jak ktos pamieta, numer bezpiecznika od tylnej wycieraczki? Mechanizm wycieraczki doprowadzony do "pracy" ale brak dzialania. Bezpiecznik , kable czy naped elektryczny samej wycieraczki? Jestem za bezpiecznikiem bo spryskiwacz wody...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Maj 2014 20:41 :: kajom :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3963

marea problem z wycieraczkami

dzis zapalajac samochod wlaczyly mi sie wycieraczki nie moglem ich wylaczyc ,wyciagnolem kluczyk przestaly chodzic ale juz na zawsze co moze byc przyczyna gdzie wogole jest silnik wycieraczek przednich dodal ze tylna dziala normalnie prosze o pomoc gdyz w taka pogode sa mi bardzo potrzebne
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Gru 2005 12:02 :: comtrade :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1191

peugeot 607 2,2 hdi elektryka. od czego zaczac. podpowiedzcie

Witam. Posiadam peugeota 607 auto jest zaniedbane i posiada pare mankamentow. Chcial bym je doprowadzic do ladu i pozostawic sobie gdyz mi sie spodobalo. Prosze o pomoc bo nie wiem od czego zaczac renowacje. Rocznik 2001 2.2 hdi 1 brak mocy- slychac turbine. Auto ma usuniety dpf. Wspawana rura 2 nie...
Samochody Początkujący :: 16 Mar 2014 22:33 :: marecki05 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1551

usterki voyager 98r. co robic ??

Witam, Posiadam Chryslera Voyagera 2.4 B+G '98. Skrzynia automat. Posiadam auto od kilku miesiecy i dostalem je od znajomego za grosze bo juz mu nie potrzebny. Pytanie moje polega na tym iż, 1. Podczas skrecania na skrzyzowaniach na rondzie w lewo podczas jazdy auto gaśnie nie wiadomo z jakiej...
Samochody Początkujący :: 12 Mar 2015 14:49 :: tom124 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 711

a4 spryskiwacze lamp dzialaja a szyby nie dzialaja

witam mam problem z audi a4 98 rok posiada xenon i spryskiwacze na ksenon normalnie dizlaja a spryskiwacze na szybe przednia i tylna nie bespieczniki cale pompka sprawna. po sprawdzenia napiecia na kostce od pompki przy prubie spryskania szyby napiecia nie ma. dodam ze przelacznik wycieraczek dziala...
Samochody Początkujący :: 18 Sty 2011 21:39 :: igorek83 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1974

Citroen xara 2 1.6 benzyna Nawiew dziala ale slabo

Witam od razu dodam ze jestem laikiem. Problem wyglada w ten sposob czy to klima czy ogrzewanie nawiew na 4(na maxa) delikatnie wieje ledwo czuc a od 1-3 nie wieje w ogole. Wiec gdzies ktos mi powiedzial ze mam sobie rozebrac obudowe przy wycieraczkach i zobaczyc czy gdzies nie zgromadzily sie liscie...
Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie :: 24 Lis 2015 17:19 :: Pawel wawa :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 447

Golf II 1,8 1987 r. kilka problemów

Jesli chodzi o obroty to przerabialem to u siebiei pomoglo wymiana kabli WN i swiec, przy okazji wymienilem palec rozdzelacza i kopulke. Mam rozumiec ze jak zalaczasz spryskiwacz tylnej szyby to zalacza sie wtedy tylna wycieraczka, jak tak to wszystko jest w porzadku. Skad wiesz ze dobry masz licznik,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 17:19 :: janosh :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 4283

Wymiana przelacznika zespolonego Berlingo II

Witam. Od jakiegos czasu chcialem troche pozmieniac w swoim berlingo ... no i pomyslalem sobie, ze pomecze sie i zamontuje sobie w Berlingo Radio RT3 z NAVI i kolorowym ekranem. Zacząlem od wymiany przelacznika zespolonego, na taki , ktory ma w sobie komputer pokladowy. Znalazlem taki na allegro,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Sie 2008 14:51 :: JohnCTN :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 2550

Tylna wycieraczka Skoda Fabia 1.2 nie dziala a spryskiwacz dziala

Problem z wycieraczką, czytalem juz podobne tematy ale niestety nie dowiedzialem sie co to .Bezpiecznik jest ok , płyn psika na szybe a wycieraczka ani drgnie ...? Co to ?
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Cze 2012 09:34 :: macko003 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4353

Co to za alarm? Potrzebuję schematu wyjść. Czujniki wnętrza.

mam w samochodzie porobione szopki (np. podlacenie tylnej wycieraczki kablem telefonicznym przez przelacznik a plus wziety z zasilania zapalniczki, bez bezpiecznikam przekaznika itp) i chce to przywrocic do fabrycznego stanu. dokopalem sie do alarmu, jednak poza syrena nie dziala za dobrze, tzn, nie...
Samochody Zabezpieczenia :: 15 Maj 2008 17:01 :: neo2k :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1025

Megane r.1996 - Elektryczne szyby

a gdzie jest ten modul bo ja nie wiem i mi wogole nie dziala szyba pasazera bo kierowcy dziala i wycieraczki przednie nie dzialaja a tylna tak
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Kwi 2011 11:56 :: bartmw :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 9310

Peugeot 309 - tylna wycieraczka nie dziala

Mam problem z tylnia wycieraczka w Peugeocie 309. Kupilem auto z ta usterka i nie wiem gdzie szukac awarii. Po wcisnieciu przelacznika nic sie nie dzieje. Nie dziala nawet spryskiwacz tylniej szyby, choc wedlug mnie powinien. Niestety nie dysponuje jakimkolwiek schematem elektrycznym tego auta i mam...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Cze 2004 16:48 :: www.309.prv.pl :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1495

Golf III Pytanie - foto deski z bezpiecznikami przekaźnika

Witam czy posiada ktoś może fotke deski z bezpiecznikami przekaznikami od golfa !!! 96 rak a dokładnie chodzi o przekazniki bo jeden wypadł i nie dziala mi tylna wycieraczka a spryskiwacze dzialaja przod i tyl prosze o pomoc Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Gru 2007 17:37 :: detonator28 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1893

Audi A4 '99 - Wycieraczki tylne

tak wartosci ok, silnik do wymiany nie sa takie drogie, ostatnio klient nowa kupil za 350zl produkcja Topran. (wiem china, ale dziala ok) pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Gru 2013 22:02 :: bajer1 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 8187

Nie dziala wycieraczka,spryskiwacz,podgrzewanie tylnej szyby mercedes190

Witam, mam proble poniewaz dzisiaj nagle przestala mi dzialac wycieraczka przedniej szyby oraz spryskiwacz, pozniej zauwazylem ,ze rowniez nie moge zalaczyc podgrzewania tylnej szyby.Jak probuje wlaczyc przelacznik to sie zaswieca jak przytrzymuje lecz jak go puszczam to gasnie. Co moze byc tego przyczyna?...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sty 2012 13:44 :: Kiton81 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2066

Seat Alhambra '02 - Wycieraczka tylna

Mechanizm dziala i problem z glowy , ale pojawil sie nastepny.Po wlozeniu wtyczki motor caly czas pracuje przy wylaczonym stanie(hebel przy kierownicy wylaczony).Mierzylem wtyczke na klapie auta i jest masa na 1 pinie i pojawil sie na 4 pinie plus(sa to piny bezposrednio polaczone z silniczkiem).Przy...
Samochody Początkujący :: 24 Mar 2016 19:31 :: riccoman :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 312

VW Golf IV-nie działa wycieraczka tylnej szyby i ogrzewanie

tak jak mowil kolega elektrik problem tkwil w peknietych przewodach w polaczeniu klapa bagaznika -> nadwozie. Przewody zlutowalem i wszytsko dziala jak nalezy. Wilekie dzieki i uklony w strone kolegi elektrik. Temat zakończony.
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Lis 2005 11:21 :: mistral99 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 12556

schemat klimatyzacji citroen xsara

Poszukaj na www.citroen.autko.pl Jak nie znajdziesz to napisz dokładnie co cie interesuje to wyśle ci. (akurat tak sie składa że pracuje w ASO Citroen) :D Pozdrawiam ja bym sie chcial dowiedziec co sie moglo stac z ZXem, bo: -nie dziela nawiew -nie dziala ogrzewanie tylniel szyby -przy przekreceniu...
Samochody Szukam :: 05 Sie 2009 19:39 :: dawid0180 :: Odpowiedzi: 100 :: Wyświetleń: 94374

vw polo stacyjka

witam serdecznie posiadam vw polo 95 r dzisiaj przy jezdzie na wycieraczkach cos sie zacielo i non stop pracowaly przednia i tylna rozebralem obudowe kierownicy zaczolem ruszac kostkami i zauwazylem ze cos w stacyjce nie łaczy bo jak przekrecałem kluczykiem to raz było dobrze raz nie czy to moze byc...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Sty 2008 18:50 :: tomek gajewski :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3973

Centralny zamek z kluczyka Peugeot 206 problem!

mam 206 1.9 diesel z 98 roku pojawil mi sie problem centralny zamek i tylna wycieraczka nie dziala, kluczyk puszcza sygnal od czasu do czasu migaja swiatla tak jak bys zamykal z pilota ale nie ma zadnej reakcji. prosze o pomoc
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Mar 2011 18:14 :: yogii1981 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 19531

VW LT 2003 r - brak świateł mijania - przełącznik świateł

wiec zalozylem przelacznik do 98 sprintera z duzo nowszego vito z obsluga tylnej wycieraczki bez lutowania itepe. posprawdzalem miernikiem oba wlaczniki wymiana to 20min z odpalaniem papierosa po... wszytsko dziala jak trzeba czyli mozna zamienic i tyle. naprawialnosc oceniam slabo ze wzgl. na skomplikowana...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Sty 2015 18:34 :: marcinles :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 9725

mercedes S W220 - 3.2 CDI bledy komputera, auto wisi na jednym biegu

witam mercedes s W220 3.2 CDI 2001r auto wisi na jednym biegu, prawdopodobnie na pierwszym i nie chce przelaczyc na wyzsze obroty kreca sie do ok 3tys i dalej nie chca auto nie reaguje na wciskaniu S/W przy lewarku biegow tak samo jak nie reaguje na ruch galka lewo prawo, caly czas pokazuje D bieg...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Gru 2015 23:11 :: saltex84 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1326

Lancia Lybra 1.8 16V 2002 (131 KM)

Paweł wawa uważa, że to częste zjawisko, niemniej autor napisał: rozebrać mechanizm i oczyścić go z korozji, tak też zrobiłem co wyklucza już Twoją podpowiedź, druga sprawa, że źródło tej usterki nie tkwi w zacierającej się tulei bo: jak włączę tylny spryskiwacz wycieraczka robi pełne ruchy Zatem...
Samochody Początkujący :: 17 Lip 2013 01:15 :: Pawel wawa :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1797

bursztynowa lampka hamulca polonez atu

Bursztynowa lampka hamulca,sygnalizuje dzialanie swiatel stopu.Dziala tak : po przekrecaniu stacyjki w polozenie 15/54 lub uruchomieniu silnika,lapka ta sie swieci caly czas,do momentu pierwszego nacisniecia hamulca.Jezeli swiatla stopu dzialaja,po puszczeniu pedalu hamulca,lampka ta musi zgasnac.Jezeli...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Sie 2006 05:39 :: SJack1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1116

Sterownik do elektrycznych szyb jak zrobic?

Myslalem ze potrzebny jest jakis sterownik poniewaz w silniku sa 2 przewody wiec dziala on tak ze najpierw jest+ i - a potem - zamienia sie w plus a + w - myslalem ze jakies przekazniki czy cos potrzeba ale chyba wystarcza same przelaczniki mam na korbe i chce wlozyc elektryczne a dokladnie do golfa...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Sty 2007 13:32 :: Tomek665 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3072

peugeot 306 spryskiwacze

Dzięki !!! To ma sens, ale mam jeszcze jedno pytanie jeżeli to wina przełącznika to dlaczego uruchamia mi wycieraczki a silniczka spryskiwaczy nie? Bo wylacznik spryskiwacza przedniego dziala dobrze a ten od tylnego ma uszkodzone styki masy. Dla pewnosci sprawdz, czy masz mase na obu pinach zlaczki...
Samochody Początkujący :: 02 Kwi 2010 21:41 :: ptaszek1975 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4761

Golf V plus 2006 1.9 tdi rozładowuje akumulator

witam.mialem to samo.co prawda nie w plusie tylko w zwyklym,ale przeciez to to samo.pierwsza rzecz to bylo oswietlenie wnetrza.zrobilo sie gdzies jakies zwarcie i przekaznik (449) ktory tym sterowal byl stale wlaczony (nawet gdy swiatlo sie nie swiecilo).wyjalem przekaznik i zwarlem styki wpinajac tam...
Samochody Początkujący :: 30 Lip 2011 01:26 :: marcopolo202 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4519

Audi A4 B7 Avant - Pikanie podczas jazdy

Mam problem ze swoim Audi A4 B7 Avant (posiadam go od miesiaca). Podczas jazdy co jakis czas pika mi w aucie (odglos taki jak z parktronika tylko pojedynczy-wielokrotny). Popika potem przestanie za jakis czas to samo. Zauwazylem tez ze gdy zaczyna pikac to nie moge wylaczyc tylnej wycieraczki (dziala...
Samochody Początkujący :: 16 Mar 2014 22:15 :: arczi07 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1437

Ostatnio szukano: schemat fotela budowy laptopa radio toyoty turbina iveco słuchawki cicho nokia praca bezpiecznik honda skasować check sklep roman radio światła
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group