forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



nie gaśnie lampka

Znaleziono 2244 wyników na elektroda.pl: nie gaśnie lampka
Podstawowa forma zapytania: nie gasnąć lampka
Forum elektroda.pl Strona Główna

Seat ibiza - smarowanie. Czy kontrolka powinna tak szybko gasnąć?

... pytanie odnośnie kontrolki smarowania w seacie ibiza z 2001r 1,4 mpi. Po włączeniu zapłonu i po upływie około 2 s gaśnie lampka od smarowania. Silnike nie jest jeszcze uruchomiony a ta jużgaśnie. Czy to normalne czy może coś byćnie tak. Za o...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Lut 2005 14:57 :: MaG_ :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 681

Laptop Neostrada. Po zainstalowaniu modemu gasną wszystkie lampki.

... modemu i go podłącze to działa poprawnie tzn.Palą się obie diody.Jednak jak go tylko zainstaluje to koniec gasną wszystkie lampki jednocześnie.Co mam zrobić aby połączyć się z neostradą ? Port usb ma wystraczające zasilanie więc co to może...
Sieci, Internet :: 16 Lut 2005 15:59 :: costam :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 492


Reklama :: 16 Lut 2005 15:59 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Gaśnie po godzinie!!!monitor15eizo

...Posiadam monitor 15" eizo ma 6 lat-analogowo-cyfrowy,mam wade.Po okolo 1 godzinie obraz staje sie czrany,brak magnesowania z przodu kineskopu,kontrolki świecą dalej.jesli go wylacze odczekam z 10-30minut,zaczyna działac poprawnie oczywiscie...
Monitory Serwis :: 26 Sie 2004 14:56 :: DoctorX :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 383

Fiat UNO 1.4 - alternator - czasami świeci się lampka.

... nagle zapala się lampka i świeci po przejechaniu kilku kilometrów czasami zgaśnie. i zauważyłem też, że po zatrzymaniu się (jak ta lampka sie pali) i zdjęciu klemy z plusa akumulatora (nie wyłączając silnika!!!) lampka gaśnie i wtedy jadę dale...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Sty 2005 00:13 :: art_o :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 9599

golf 3 tdi-kontrolka od świec gaśnie po 2s- czy to normalne?

... wstępne.Swiecenie jeżeli silnik pracuje oznacza że w elektronice silnika nastapiła awaria.Pełni ona wtedy rolę lampki "engine check" To dwusekundowe załączenie oznacza że nie doszło do właczenia prądu na obwód podrzewania i można od razu przepr...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Sty 2005 22:24 :: radziu2 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2752

Lampka awarii silnika w Oplu Astra II 1,8 16V

... gazu ( można załozyć że II generacja ) albo jest zła emulacja sondy, albo brak emulatora wtrysków. albo coś jest źle podłaczone kontrolki CHECK nie trzeba kasować. sama gaśnie jak jest wszystko ok proponuje sprawdzić kody migowe.
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Paź 2004 17:24 :: lukas22 mastah :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3032

Laptop nie startuje. Compaq Armada 500. Lampki kontrolne zapalają się na chwilę.

... ostanio nie wiem co się stało, ponieważ gdy próbowałem go włączyć nie uruchomił się. Po wcisnięciu guzika startowego zapalają się lampki kontrolne a po chwili gasną i sprzęt się nie odpala. Proszę o pomoc. Jeśli ktoś wie niech mi pomoże.
Komputery Hardware :: 11 Sty 2005 08:51 :: Jan Leśniak :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1868

Zapalająca sie lampka ABS w Golfie2

... mi sie lampka ABS po kilku sekundach gaśnie jest wszystko OKI. Ale po przejechaniu kilkunastu metrów, moze kilometra zapala sie ponownie i swieci bez końca, chyba ze wyłącze silnik i ponownie go zapale to wtedy zapala sie i gasnie, czasmi ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lip 2004 08:58 :: gsylwek :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1380

NEC FE770 - gaśnie przy starcie

... ze swoim monitorem, ale ostatnio zaczął szwankować. Otóż gdy uruchamiam komputer, to Monitor się włącza i zielona lampka przygasa na pomarańczową i miga cały czas, dopiero gdy się uruchomi tryb graficzny Windowsa, to włączam jeszcze raz i działa ? ...
Monitory Serwis :: 07 Maj 2005 00:55 :: gizmo000 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 810

Głośnik, przygasanie lampek w aucie i charczenie

... o przekroju ok 10mm²]. Efekt niesamowity, można podkręcać na full i nic się nie dzieje! Zero trzeszczenia, zero gaśnięcia żarówek, a także zniknął jeden bajer przy włączaniu silnika [radio się nie wyłącza!]. Dziękuję wszystkim za po...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 12 Lis 2004 13:26 :: r4pc10 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 946

Lampki na switchu. Czy to jest opcja WOL?

Odpowiedz jest prosta jeśli posiadasz komputer typu ATX to na karcie sieciowej utrzymywane jest i w całym systemie 5V i dlategio dioda świeci a jeśli komputer to typ AT to wtedy wszytsko gaśnie i nie ma żadnego napiecia na obwodach
Sieci, Internet :: 04 Mar 2005 19:20 :: grzesiox :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 581


Reklama :: 04 Mar 2005 19:20 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Fiesta 1.1 96r. Dysze w gaźniku. Paliwo nie rozchodzi się.

... o długości 1 sekundy, z 1 sekundową przerwą. -Przerwa, lampka gaśnie na 4 sekundy. -Cyfra 2: Impuls świetlny o długości 1 sekundy, z 1 sekundową przerwą. -Przerwa, lampka gaśnie na 4 sekundy. -Kod błędu będzie powtarzany jeden raz. a wię...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Kwi 2005 23:26 :: pawelsiara74 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1812

Inwertery, moduły dopasowania poziomów do alarmów SEO i inn.

... napięciu poniżej 9-10v a odłaczał powyżej. Jest mi to potrzebne przy powoli gasnącej lampce w samochodzie BMW, przekażnik w tej sytuacji brzęczy jak lampka gaśnie i moze denerwować to uzytkownika. Mogę też zastosować diodę zenera, ale ja nie chcę p...
Zabezpieczenia Pojazdów :: 09 Kwi 2005 18:46 :: zepol :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 564

golf 3 tdi - ABS, Air Bag

... lampkę airbagu pod lampkę ABS. w prawidłowo działąjącym układzie kontrolka airbagu gaśnie ostatnia z wszystkich ok 5s jeśli jest błąd to i tak na moment musi zgasnąć i zapalić się na stałe jeśli tak nie jest albo równocześnie gaśnie z kontrolką AB...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Maj 2005 16:22 :: jkm73 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1063

Omega B niechce odpalic :(

... rozdzielczej mruga ta lampka pomarańczowa z namalowanym silnikiem i auto niechce odpalic. Tzn 2 razy już chwyciło, ale zaraz gasło. Dodatkowo na komputerze świeci lampka CHECK na żółto. Co oznacza, ta mrugająca lampka na desce rozdz. i dlaczego ni...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Kwi 2005 09:53 :: Stary_Wilk :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1664

Oświetlenie wnętrza Opel - b. proszę o pomoc?

... po zamknięciu drzwi światło natychmiast gasło a nie powoli :) pzdr U mnie w lampce z przodu są doprowadzone do złącza 4 przewody ale lampka wykorzystuje tylko 2 - tak jak wspomniałem to zwykła lampka włączająca się tylko przy otwarc...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Sie 2004 08:23 :: robiw :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2299

pralka Candy CTL84TV - wyłącza się

... 16 i 11 na początek programu i jeśli nabierze wody pod dostatkiem to go rozłączyć To nic nie da. Niepotrzebnie czepiamy się hydrostatu, bo co on ma do gasnących lampek?. Ja bym sprawdził czy w takiej sytuacji elektronika ma zasilanie.
AGD Pralki, Suszarki :: 14 Paź 2004 13:34 :: jotka :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 2751

szukam alarmu i centralnego wyjasnicie o czujkach LONG

... przypadku gdy lamka świeci dłużej niż trwa załączanie alarmu - bo alarm będzie ci się wyzwalał tą lampką - załączą się czujniki i na obwodzie lampki bedzie masa i w związku z tym wycie. Tak. zcujnik mikrofalowy najlepiej montować w środkowym m...
Zabezpieczenia Pojazdów :: 09 Kwi 2005 17:21 :: Błażej :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 936

POMOCY!(!!!!!) Sonda Lambda w VOLVO 850 2.5 TDI

... niemiec i podczas jazdy lampka sondy lambda w kokpicie mrygała, raz na jakis czas, lub na np. 3 godzinki gasła- po wkreceniu na obroty silnika zapalała się. Niedawno zapaliła się i świeci caaaaały czas- ani razu nie gaśnie. W serwisie po po...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Gru 2004 17:01 :: dyla :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4277

fiat uno

Zapoznaj się z tematem Jest opisane, kiedy powinna lampka zgasnąć i co może być przyczyną, że nie gaśnie. W skrócie przyczyny: pasek, alternator, węzły elektryczne w obwodzie lampki kontrolnej.
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Lis 2004 18:30 :: Zbysław :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 920

Czujnik Indukcyjny (co to jest i gdzie w samochodzie ?)

... po wjechaniu w dużą kałużę z dużą prędkością nagle lampka silnika się zapalała i silnik zaczął cały się trząść i nierówno chodzić. Ale potem lampka gasła i było ok. Teraz już lampka się nie zapala. A zresztą od samego początku jak go...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Gru 2004 14:10 :: DJCHUCKY :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1924

Corsa Airbag - jak sprawdzić?

... Corsiczka ma dwa airbagi (1996r.). Kiedy ją kupiłem lampka kontrolna zapalała się po właczeniu zapłonu i gasła po uruchomieniu silnika. Po dwóch latach użytkowania zapaliła się lampka poduchy (poduszki nie wywaliły). Teraz chciałem znaleźć przycz...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Lip 2004 20:34 :: marcin p :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 11443

POMOCY Dell Latitude CPx : Problem ze startem POMOCY POMOCY

... właczam Latopa, zapalają się na 3 sekundy 3 lampki na klawiaturze, pali się lampka power, dysk rusza, cd-rom szuka płytki a gdy kończy zapada cisza i po około 10-20 sekundach lampka power gaśnie i laptop razem z nią. Mogę, przez naciśnięcie...
Komputery Hardware :: 08 Sty 2005 01:16 :: Pieron :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 588

Problemy z komputerem Opla

... i się dławić. W tym czasie zapala się lampka od komputera o nieprawidłowej pracy silnika. Po przygazowaniu lampka gaśnie i jest niby dobrze. Na wolnych obrotach jest słaby, ma skłonności do gaśnięcia, szarpie nim itd. Wymiana świec, przewodów...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Lis 2004 12:41 :: DJCHUCKY :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2807

Dell Latitude CPx : Problem ze startem

... właczam Latopa, zapalają się na 3 sekundy 3 lampki na klawiaturze, pali się lampka power, dysk rusza, cd-rom szuka płytki a gdy kończy zapada cisza i po około 10-20 sekundach lampka power gaśnie i laptop razem z nią. Mogę, przez naciśnięcie...
Komputery Hardware :: 10 Sty 2005 10:21 :: drak :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 840

Świece żarowe wyłączają się z dużym opóżnieniem

... następującą próbę: zamiast świec żarowych włączyłem w obwód żarówkę 45 W. Żarówka gasła prawidłowo po 5 sekundach od zgaśnięcia lampki kontrolnej świec żarowych. Próba była przeprowadzana kilkukrotnie. Gdy przechodziłem spowrotem do świec żarowy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Mar 2005 21:00 :: predator2000 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2174

LG 57i nie startuje

...Po załączeniu przetwornica próbuje ruszyć i na przemian gaśnie i świeci się zielona lampka (przetwornica pyka) na ekranie w chwili gaśnięcia lampki trójkolorowa plama. Trafo było 6174Z-2001G i takie też jest wstawione nowe. Ciekawostka: dzisiaj...
Monitory Serwis :: 09 Maj 2005 13:51 :: jarob :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1671

Carina E 1.6 95'problem z lambdą

...Witam podczas ostatniej zimy zaczeła świecić sie kontrolka silnika która po dobrym nagrzaniu motorka czasem gasła .Okazało się że uszkodzona jest sonda lambda co jest częstą chorobą cariny z silnikiem na ubogą mieszankę (a taki jest w niej)...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lis 2004 17:15 :: zbycho14 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1394

problem z uruchomieniem Omegi 2.5 DTI z 2002

... ciągle check engine a powinien gasnąć po ok. 5s. Próbowałem podpiąć się z unicheckiem, ale nie mam softu do tego auta. Znalazłem moduł świec jak go wyzwalam masą to świece zaczynają grzać (choć nie zapala się lampka na desce), jednak samocho...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Wrz 2004 22:47 :: tomekz9 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1145

3310 po full flash'u i dalej d*pa

... go zrobić, szkoda tylko że telefon zachowuje sie jak lampka choinkowa.po włączeniu jest normalny start- czarny ekran, póżniej nic i na koniec gaśnie, znów się włącza podświetlanie i gaśnie.... :) :( Robiłęm ja poprzez KNOCKa, po wgraniu jakieg...
GSM Serwis :: 26 Gru 2004 15:38 :: konrad1586 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 978

Epson 900 blokuje się przy drukowaniu

... się tak jak by skończył się tusz (kolorowy), zapala się lampka że się skończył (mimo pełnego nowego kardridga), Jak wyciągnę pojemnik i wsadze ponownie (ten sam) lampka gaśnie (drukarka uważa że został wymieniony) niestety po wydruku 2-3 stron zap...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 22 Lut 2005 14:07 :: -=[OLO]=- :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 574

Dysk pracuje w trybie PIO

... prócz dysku (fdd, cdrom, nagrywarka), ale wtedy też jest zwiecha- żółta lampka sie pali (od dysku) i wypisuje: disk boot error. Co ciekawe lampka od dysku wógóle nie gaśnie. Wszystko gra jak mam wyłączone te opcje w biosie. Do czego są one k...
Komputery Software :: 05 Lut 2005 22:14 :: Peef :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 5196

Moze sie rozladowac akumulator ???

Ktoś ostatnio miał podobny problem i pisał o nim na forum. Okazało się, że przez jakieś zwarcie nie gasła lampka w bagażniku i przez nią rozładowywał się akumulator. Sprawdź czy i ty nie masz gdzieś jakiegoś przypadkowego odbiornika ;)
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Maj 2005 11:00 :: Slawek J :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1243

Problem z kontrolka ladowania.

... wzbudzenia, z drugiej od głównych diod dodatnich (akumulatora). Jeżeli te plusy nie są równe, to lampka nie gaśnie. Przyczyna świecenia lampki może być w złych stykach przewodów lub w diodach alternatora. Diody jednej grupy powinny mi...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lis 2004 17:04 :: waldekel :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 5706

pomocy przy wpisaniu kodu

... i wciskam pokrętło od wegulacji głośności to zapala mi się czerwona lampka pod napisem CODE, poczym gaśnie. Po ponownym wciśnięciu regulatora głośności nie zapala się lampka i tak nazmiane raz się pali raz nie. Pisze to bo zaczynam podejrzewać ż...
RadiaSamochodowe Serwis :: 03 Kwi 2005 20:30 :: c280 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2146

Problem z samoistnym wyłączaniem sie telewizora Elemis

... cos go napadnie. Jak sie wylacza to gasną wszystkie lampki (tzn. nie ma przez chwile zasilania), a nastepnie znowu sie załącza. Jak probuje go ponownie włączyc to zalącza sie na pare sekund i znowu gasnie. Telewizor ma takie napady, ze nie raz ...
TV Serwis :: 24 Sie 2004 13:41 :: GKVIDEO :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 583

Carina E 1.6 95'problem z lambdą

...Witam podczas ostatniej zimy zaczeła świecić sie kontrolka silnika która po dobrym nagrzaniu motorka czasem gasła .Okazało się że uszkodzona jest sonda lambda co jest częstą chorobą cariny z silnikiem na ubogą mieszankę (a taki jest w niej)...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lis 2004 12:08 :: zbycho14 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 471

Bardzo dziwny Problem z alternatorem

... zasilacz na około 12V .Zarówka się swieci.Podkręcasz,i przy około 14-15 V zarówka gaśnie. Natomiast sprawdzić ten przerzutnik który wygasza lampkę jest ciężko,choć nie niemożliwe. Acha-ten kabel zakończony kabeloczkiem w alternatorze jes...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Lis 2004 23:54 :: sigi :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1573

Zmywarka Siemens - znika sól

... w bocznej ściance. Po ok 2 latach eksploatacji zaczęła błyskawicznie zużywać sól. Po wsypaniu całej szufelki lampka gaśnie a po jednym zmywaniu znów świeci, soli ani śladu. Mówiąc szczerze, nie mam pojęcia, jak to powinno działać - klapka n...
AGD Zmywarki :: 22 Kwi 2005 18:57 :: skryn :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2662

Problem z ładowaniem w 126p

... Z jednej strony + od diod wzbudzenia, z drugiej od głównych diod dodatnich. Jeżeli te plusy nie są równe, to lampka nie gaśnie całkowicie. Co zrobić: - zmierzyć napięcie na akumulatorze przy różnych obrotach silnika (powinno być ok. 14 V, ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Paź 2004 19:01 :: Zbysław :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1437

lpg a check engine podczas jazdy na benzynie

... - spadają do zera i jeżeli nie przegazuję auta to silnik gaśnie. przez kilkadziesiąt-kilkaset metrów jazda na benzynie to koszmar - szarpanie, kiepawa dynamika, czasem zapala się lampka check engine i wywala błąd oznaczający usterkę w zakre...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Sie 2004 20:44 :: ultragraf :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1451

Alternator, Omega

Jeżeli tak podłączyłeś jak piszesz a lampka świeci i nie gaśnie gdy silnik pracuje to na pewno jest alternator uszkodzony. Pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Sie 2004 06:13 :: Bavido :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 1971

Problem z instalką. Długie.

Znam fele z autopsji-grzebię w nich często.Baterie siadaja po 3 latach.Możliwe że klei mu szczotki w rgulatorze.Lampka ładowania gaśnie czy nie?
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Wrz 2004 08:14 :: mizet :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 1417

Siemens mcm 151v brak osd

... układ to UM 68p60 jest koło niego kwarc 80000 Mhz czy on może blokować. Tylko wcześniej monitor jak był nie podłączony do kompa to zapalały się wszystkie lampki do ustawieni osd po podłączeniu do kompa gasną i brak regulacji.Pozdrawiam
Monitory Serwis :: 26 Kwi 2005 08:22 :: Jacekelb :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 543

Wyłączniki krańcowe Felicii 1.6 a autoalarm...

... sprawa - skoro lampka zapala ci się tylko przy otwarciu drzwi - to wyłaczniki są OK. Nie stosuje układu, który wykryłby zmianę rezystancji o 0.8 OHM!!!!!!!! Jeżeli oświetlenie gaśnie po zamknięciu drzwi - to wyłączniki są oki, jeżeli nie - to któryś ...
Samochody Szukam :: 08 Lis 2004 09:07 :: fabick :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1594

Sharp 21B-SC problem ze startem

...Witam .Powracam do tematu nieszczesnego sharpa ż yć.Elektrolity po stronie wtórnej przetwornicy wymieniłem na nowe i dziś z rana włączyłem go ,nic sie nie zmieniło [-] jak był problem ze startem[,] tak i pozostał.Co może być przyczyną tego...
TV Serwis :: 04 Kwi 2005 19:32 :: józek69 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1318

hp 843c pobrała 10 kartek naraz i nagle umarła

... połową swojej mocy ) , jak puszczam przycisk to dioda gaśnie 3. jezeli podłączam zasilanie trzymając wciśniety guziczek od pobierania papieru to zapalają się wszystkie trzy lampki i tak sobie świecą pozatym żadnych innych oznak życi...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 10 Lut 2005 14:54 :: Gość :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 255

kontrolka (!) w Astrze - problem

... poprawiło się tylko ładowanie. Dodam jeszcze że nie jest to kontrolka od ręcznego bo ten chamulec ma u mnie osobną lampkę (P). Dodam jeszcze że płyn uzupełniony pod max, sprwadzony czujnik poziomu w zbiorniczku wyrównawczym, klocki nie za grube...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Sty 2005 13:33 :: jarek3 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 759

Super forteca nie zamyka drzwi nie dozbraja sie ??

... drzwi. Jeżeli gaśnie tzn. że na wejście z krańcówek w alarmie podawana jest masa.Ale wtedy przy uzbrajaniu alarm sygnalizowałby tę sytuację.Niektóre samochody przy otwieraniu centyralnego zamka podają od razu impuls na lampkę np. vw golf 4 ...
Zabezpieczenia Pojazdów :: 12 Lut 2005 19:45 :: DaBer :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 777

Chrysler Voyager 2004 bezpilotówka.

... do konkretnego pojazdu z uwzględnieniem roczników.Jak zaprogramujesz go np na pracę z VW Passatem to wie że lampka gaśnie z opóźnieniem, nie mruga kierunkowskazami przy uzbrajaniu bo robi to oryginalny pilot , jak zaprogramujesz na Forda to pr...
Zabezpieczenia Pojazdów :: 13 Lut 2005 18:49 :: carrier :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1655

Pralka Ardo T60 wyłącza się.

... nabraniu wody przed rozpoczęciem obrotów bębna lub podgrzewaniem. Czasem tuż przed jej spuszczaniem a czasem przed nabieraniem. Po otwarciu pralki widzę, że programator staje w różnych miejscach. Zawsze gaśnie lampka wskaźnika zasilania.
AGD Pralki, Suszarki :: 20 Lut 2005 01:15 :: miszka_p :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1951

Dziwna sprawa z monitorem

... jak komp wejdzie w Windowsa da się go włączyc... jak przed wlaczeniem do windowsa próbuję włączyć to lampka się zaświeca i po chwili gaśnie... Możliwe, że to juz ze starości... Wiec może ktoś przypuszcza co się zepsuło?? - jestem w stanie ...
Początkujący Serwisanci :: 18 Lut 2005 13:33 :: Witoo$ :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 499

3510i, OPM. Nie mogę wgrać loga startowego.

... :( a jak wlanczam tel to jest taka opcja że wpisuje pin wyskakuje ze przyjeło a w momencie kiedy ma wyskoczyćlogo gasną lampki i tak jak by tel na chwile sie wieszał alepóźniej sie włancza łapie zasięg i jest ok, Jak wgrać te logo startowe ...
GSM Serwis :: 20 Sty 2005 23:11 :: wolf103 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 678

Podlaczenie czujnikow do alarmu Frodo-BIS2

... po otwarciu drzwi. W leonie czujnikj jest zamontowany z zamku. Lampka wewnątrz auta zapala się po otwarciu auta i gaśnie od razu po zamknięciu. Czy muszę kombinować z tymi diodami przy instalacji czy wystarczy znaleśc kabel masowy który uruchamia...
Zabezpieczenia Pojazdów :: 11 Sty 2005 23:53 :: mw1978 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 2421

Czujnik rezerwy paliwa w japoncach i koreancach

...A to ciekawe, u mnie w samochodzie (MAZDA 626) też rezerwa zapala się i gaśnie płynnie więc myślałem że japońce zrobiły jakiś układ elektroniczny żeby migająca lampka delikwenta nie denerwowała. A tu okazuje się że oni też uważają że najlepsze...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Gru 2004 00:16 :: jurek1980 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 6420

thomson ICC8-przetwornica ?

... ok. , naciskam " czerwony klawisz wyłączenia " na pilocie i następuje całkowite wyłączenie telewizora tzn. gaśnie czerwona lampka STAND-BY , przetwornica nie pracuje. Gdy wyłączę sieciowym wyłącznikiem i po ok.1min. włączę na powrót to ma...
TV Serwis :: 21 Lis 2004 08:34 :: Krzysztof-Karl :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 663

problem z monitorem Compaq v55

...Po załączeniu monitora do sieci,występuje brak podtrzymania.Zapala sie na chwilkę zielona lampka i zaraz gaśnie. Nie wiem, co może być tego powodem.Może wie ktoś, czy to jest jakaś poważna usterka, czy nie. Jeszcze jedna ważna rzecz czy opłaca...
Monitory Serwis :: 07 Gru 2004 16:43 :: radoslaw13 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 369

Mitsubishi Galant - problem ze świecami żarowymi

... Zaświeca się lampka grzania,po chwili gaśnie ( z reguły 5 sek),wtedy się startuje.Sterownik w mits. ma grzanie z duzą mocą -około 7 sek. po czym obwód podgrzewania jest przełaczany na małą moc. A czy w przypadku takich przerabianych instalacji...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Kwi 2005 09:49 :: Gadget29 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1517

OPEL ASTRA nie mogę odpalić

... usterki, mianowicie. Chciałem odpalić a tu tylko zapłan normalnie działa, a po przekręcenu kluczyka dalej cisza i lampki gasną. Nawet zegar się restartuje. Myślałem że to ako więc połączyłem się kablami z innym wozem i też nic :( Spr...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Maj 2005 17:23 :: piogos :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1602

seo concerto do BMW

proponuje abyś podłączył centralny zamek bo po zamknięciu centralnego gaśnie lampka. chyba że nie masz centralnego....
Zabezpieczenia Pojazdów :: 17 Lis 2004 18:16 :: covall :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1004



Strona 37 z 38 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 36, 37, 38  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: drugi pilot tryb plastikowy lenovo procesor wtyk anteny renault sterownik wentylator przodu ustawienie gaznika wtyczka rodzaj ścieżki 230v instrukcja zanussi instrukcja polsku pralki polar
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group