forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



nie mozna otworzyc

Znaleziono 738 wyników na elektroda.pl: nie mozna otworzyc
Podstawowa forma zapytania: nie można otworzyć
Forum elektroda.pl Strona Główna

wyjście typu source 24V - dobór elementów i zabezpieczenie

Jest - bezpiecznik polimerowy :) Tylko czas reakcji... Rezystor ma wade tak jak mowisz. Natomiast mozna wykorzystac fakt, ze MOSFET przy pewnych napieciach sterujacych bramka zachowuje sie jak zrodlo pradowe. Takze zamiast maksymalnie otwierac mosfeta mozna go otworzyc tak, zeby prad byl ograniczony...
Mikrokontrolery Ogólne :: 26 Paź 2009 14:05 :: Demmo :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1971

BMW E36 - centralny zamek nie działa poprawnie.

mam ten sam problem w swoim bmw z3 z ta tylko roznica ze nie dziala mi strona pasazera. jak recznie wcisne rygiel to dziala centralny i moge takze otworzyc recznie i wszystkie zamki sie otwieraja (czyli dziala czujnik w sterowniku zamka) natomiast jak zamykam drzwi z kluczyka (od strony kierowcy badz...
Samochody Początkujący :: 26 Mar 2013 14:05 :: Pawel wawa :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 5174


Własna działalność - serwis komputerowy stacjonarny i na dojazd do klienta

Niestety wiekszosc "serwisantow" nie ma nawet polowy tej wiedzy i zaplecza. Do serwisu, ktory zalozyciel tematu ma zamiar otworzyc w sumie brakuje tylko karty post, troche narzedzi do zaciskania wtyczek i rozmaitych testerow. Naprawa plyt glownych lapkow (cos wiecej niz wymiana ewidentnie uwalonych podzespolow)...
Ogólny Techniczny :: 06 Lis 2012 02:29 :: Upierz :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 3355

TJ-A11 - Czy moj zewnetrzny naped DVD wymaga zasilacza ?

Czy moj zewnetrzny naped DVD wymaga zasilacza ? Posiada wtyk sluzacy do laczenia z komputerem i wtyk na zasilacz 5V 1A. Kabel do komputera rozgalezia sie na 2 wtyczki USB. Komputery nie widza tego napedu po podlaczeniu 2 usb razem jak i pojedynczo. Kiedy kupilem naped w zestawie nie bylo zasilacza. Czy...
Naprawa HDD  i odzysk danych :: 03 Mar 2013 17:22 :: LA72 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 774

Elektrozaczep do Satel Integra 128 - zdalne otwieranie drzwi wejsciowych

Witam, jestem na etapie montazu drzwi wejsciowych. Mam juz cat6 puszczony od centrali Satel Integra 128 do drzwi. Chcialbym zamontowac elektrozaczep aby mozna bylo drzwi otworzyc nie bedac w domu dla gosci czekajacych. W tej chwili musze wybrac konkretny elektrozaczep i podlaczyc go do cat6 i/lub...
Początkujący Piaskownica :: 29 Wrz 2013 18:15 :: sharp :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 738

Laserjet 4050 TN - podłączenie w sieci

Witam, mam taka sama drukarke u siebie w domu. Przejalem z firmy, w ktorej pracuje, bo kupili nowe drukarki a ta chcieli wyrzucic. Wiec tak, kolejnosc jest nastepujaca 1. podpiecie kabli sieciowych (jak opisales, wszystko OK) 2. Nadanie drukarce (a wlasciwie karcie sieciowej w tej drukarce) wlasciwego...
Sieci Komputerowe :: 09 Maj 2014 06:24 :: jackuc :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 642

c4 picasso - alarm syrena

Witam . Posiadam C4 Picasso 2010 r. Moje pytanie brzmi jak uruchomic alarm ? Probowalem zamknac auto przy otwartej szybie i otworzyc je otwierajac od srodka przez szybe ale alarm sie nie zalacza. Jak mozna go uruchomic ?
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Cze 2014 14:13 :: tomasz13077 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 429

Jak rozebrac nokie 7650

Aby otworzyc nokie 7650 wystarcza 2 wykalaczki ktore wsuwa sie PO SZYNACH wglab telefonu ok 2cm a nastepnie delikatnie rozsuwa sie do konca telefonik; trzeba tylko uwazac na tasme zeby jej nie urwac; (ja tej tasmy nie rozlaczam gdyz nie jest to konieczne do dalszego demontarzu telefonu) potem trzeba...
GSM Serwis :: 05 Paź 2004 20:30 :: abe :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 776

Czujniki Krańcowe POLO 2002/2003

Witam Ciągle walcze z krańcówkami czy może mi ktoś pomóc. Opisze dokładnie co robiłem: 1 Znalazłem moduł pod deską 2. odnalazłem kabelki (kolory zgadzały sie połowicznie, szukałem miernikiem w kostce i otwierałem drzwi) 3. podpiąłem diody w strone modułu (pasek do modułu) 4. podłączyłem alarm...
Samochody Zabezpieczenia :: 15 Wrz 2010 05:57 :: jac.mat :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 4348

Klima ze starej lodówki ;-)

A ja pomyslalem, ze mozna poprostu wziasc starsza lodowke, albo nawet i nowa jesli ktos ma kase... Zabudowac ja z tylu, chociazby deskami i plytami, nawet pilsnia moze byc, dac 2 rury i wiatrak. Powietrze z zewnatrz zasysac jedna rura a wypluwac druga (tez na zewnatrz). W lecie otwieramy lodowke...
AGD chłodnictwo :: 17 Cze 2006 16:35 :: glaeken :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 6390

Jaką pralkę kupić? Czy ktoś ma Siemens Awm10a261pl?

Witam wszystkich serdecznie, jestem przed zakupem pralki. Straciłam cierpliwośc do 7 letniego Ardo po 4 naprawach... Po przestudiowaniu wątku wybrałam dwa modele: Gorenje WA 64123 za 2130zł, cena mnie troche przestraszyła, ale od czego są raty? i Electrolux EWF 12470 F , tą praleczkę moge mieć juz...
Co kupić Archiwum :: 03 Mar 2007 16:28 :: raton laveur :: Odpowiedzi: 1746 :: Wyświetleń: 828972


olej roślinny zamiast ropy ??

no, to z tego co tam piszą, znaczy ze i ursusy sie nadadzą, byleby podgrzac ten olej w kazdym razie zapowiedz podwyzki cen paliw juz jest, więc ceny OO także wzrosną, no i znowu będzie trzeba sie przestawić na frytkowanie :) Witam, oczywiscie ze mozna wiekszosc silnikow wysokopreznych zasilac...
Samochody Archiwum :: 10 Paź 2012 19:13 :: manta :: Odpowiedzi: 1631 :: Wyświetleń: 516582

Pralka Ariston Margherita 2000 AL89XS tez blokada dzwiczek

Mam podobny problem jak w przypadku postu o temacie "Pralka Ariston AL88X Margherita 2000". Podczas ostatniego prania zablokowaly mi sie dzwiczki. Czy mozna je rowniez otworzyc tak jak w w/w poscie, zdejmujac pokrywe itd? Druga sprawa, to czy uda sie przewidziec zniszczenia jakich moge dokonac podczas...
AGD Początkujący :: 22 Paź 2008 16:49 :: skevi :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1271

Atmel Studio 6 IDE - alternatywa czy konkurencja

(at)tymon_x Wiesz ja nie mowie ze sie nie da bo nie da sie podobno tylko parasola w pupie otworzyc :cunning: Na upartego to i plugin mozna sobie napisac... Tutaj chodzi wlasnie o te geekowskie podejscie :) aby to wszystko sensownie posklejac trzeba niestety sie sporo nameczyc (a i tak zawsze bedzie...
Mikrokontrolery Ogólne :: 23 Mar 2013 12:40 :: sbruski :: Odpowiedzi: 64 :: Wyświetleń: 7046

TV stricte pod wifi,42-52"

Wow - ileż elokwencji w Twojej wypowiedzi. Widać że nie masz bladego pojęcia o czym piszesz - więc... pisz dalej. A i naucz się czytać i rozumieć to co przeczytałeś - ba jakość nie teges .... ======================== 32pfl5007 już stoi w moim pokoju. Pochodziłem po sklepach i znalazłem ten model....
Jaki TV :: 03 Sty 2013 17:00 :: LOCOLOCO :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1401


OpenVPN-Brak polaczenia OpenVPN- klient Chiny <-> serwer Niemcy

Rozumiem że ten kolega od siebie się połączył a u Ciebie na tej samej konfiguracji klienta nie dało rady ? Dokladnie tak. Odróżnij darmowe, publiczne proxy od prywatnego serwera. Rozumiem, ale ja to juz troche przerabialem i z proxy to jedna wielka zabawa. Prywatny bedzie zapewne dziala troche...
Sieci Komputerowe :: 27 Kwi 2013 12:58 :: roadster234 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2142

Jaki odkurzacz do 350 zł ? Czytam opinie ale to tylko mąci w głowie ;/

Kiedyś dałem się namówić na odkurzacz bezworkowy, (wczesniej używałem bez problemów jakiegoś starego 10 letniego ZELMERA ze szmacianym workiem). Po przejrzeniu internetu wybór padł na electroluxa (nie pamiętam dokladnie jaki to był model) ale zapłaciłem za niego ponad około 400zł. Po pół roku uzywania...
AGD Co kupić? :: 20 Sty 2014 19:29 :: quina :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2976

Obsługa wielowarstwowa pliku JPG i obróbka w Photoshopie.

Po przekonwertowaniu tego pliku z JPG na RAW Kolego tak czytam ten watek i zastanawiam sie do czego dazysz. Wiesz do czego sluzy wikipedia? Co do pliku RAW. Oryginalny plik RAW ktory zostaje zapisany np w aparacie cyfrowym nie ma jego mozliwosci edycji i zapisu. Tzn, chce powiedziec ze edycja na...
Multimedia Początkujący :: 04 Lis 2014 07:13 :: lukaszeks83 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1209

Gramofon Daniel G1100FS - Zablokowany sensor STOP

Witam Problem rozwiazany - bedziecie koledzy sie ze mnie smiac i slusznie bo zasluguje! Otoz powodem usterki byl spalony bezpiecznik na plytce. Nie sprawdzilem go, plytka dostawala napiecie lampki sie palily, silniczki sie krecily wiec przyjalem ze bezpiecznik jest w porzadku. A zatem blokada...
Elektronika Retro :: 27 Mar 2014 10:42 :: Crimsontide :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1014

Problem Z Otworzeniem Starego LG

Problem Z Otworzeniem Starego LGWitam, mam problem z moim starym telefonem LG, nie dziala w nim scroll (Mozna zobaczyc na zdjeciu). Nie bylo by problemu, gdyby nie te srubki. Chcialem go otworzyc nieuzywanym zestawem koncowek do srubokreta, nic z tego. Srubki to malutkie krzyzaki, udalo mi sie wykrecic 3 z nich, zostaly kolejne 3. Nie...
Początkujący Piaskownica :: 18 Lip 2014 12:52 :: m_w_Real :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 165

Alarm GEPARD

nie chce podlaczac tej centralki do centralnego zamku, poniewaz jest sterowana stalym kodem i latwo by bylo komus otworzyc auto (jakims prostym scanerem) interesuje mnie tylko alarm (znalazlem juz zasilanie 2 czerw i czarny , wyjcie na syrene- niebieski, dwa wyjscia przerywane (kieunkowskazy)...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Kwi 2003 05:19 :: Niematotamto :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1881

własna firma - pomysł

Witam! mieszkam 15 min od centrum Warszawy . Chciałbym otworzyc włąsną firmę. budynek mozna postawic nowy albo przebudowac stary...czy ktoś ma poysł co mozna robic w takim miejscu? jakis magazyn serwis czy jakas produkcja czegos itp. (cos na co nietrzeba zaduzo kasy na start). jakby ktoś mial jakies...
Ogólny Techniczny :: 07 Lip 2005 05:16 :: gabik001 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4206

Renault Master - brak mocy

Witam. Niestety posidasz silnik nissan ZD3, który jest troche problematyczny. Brak do niego dokładnych procedur diagnostycznych. Jeżeli silnik gasnie przy gwałtownym przyspieszaniu lub duzym obciazeniu silnika(wysoki bieg, niskie obroty) to z najczestszych przyczyn mozna zaliczyc: A/ zapchany filtr...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Lut 2008 23:21 :: genek1000 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3973

Instalacja uniwersalnego siłownika zamka w klapie golf 2

witam w polo zrobilem tak ze na drugim kanale podpialem bagaznik (przez przekaznik bo drugi kanal jest zazwyczaj "-" i odlaczylem wkladke przez co po zatrzasnieciu klapa jest zawsze zamknieta i podczas jazdy z odblokowanymi drzwiami rowniez jest zamknieta. w golfie 2 wnetrze tylnego zamka jest identyczne...
Samochody Zabezpieczenia :: 21 Paź 2008 05:58 :: szela666 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1431

olympus fe190 brak ostrosci

witam mam problem. a mianowicie chodzi o to ze gdy wlaczam aparat wysuwa sie obiektyw do konca przy czym występuje charakterystyczny dzwiek, tak jakby silniczka ktory niemozedo konca otworzyc obiektywu, obiektyw chowa sie i zaraz wysuwa sie znowui tak juz zostaje,a aparat dalej wstaje mozna normlanie...
Aparaty Fotograficzne Serwis :: 25 Sty 2009 10:21 :: GBW :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1291

Eagle 4.11

Witam ponownie! Przy instalacji programu freeware wszystko dziala ok. Mozna modyfikowac rozmiary obudow w bibliotece, itp. Przy instalacji od nowa i instalacji pomocnika program uruchamia sie bez problemu, ograniczen co do wymiarow nie ma, modyfikowac biblioteki tez mozna, tyle ze taka zmodyfikowana...
Projektowanie PCB :: 06 Lip 2004 15:26 :: roxik :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 12028

Nokia 7650-obudowa

z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec ze mozna rowniez otworzyc 7650 bez uzycia narzedzi - kiedys udalo sie to jednemu z moich klientow. Minus tego rozwiazania byl taki, ze jak rozdzieli recznie obie czesci telefonu, to przy okazji "rozdzielil" rowniez tasme, he he. Zebyscie widzieli jego mine wtedy...
GSM Serwis :: 02 Maj 2004 10:43 :: guciu69 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 609

Passat volswagen 97`TDI-bagaznik problem

Passat 97TDI posiadam ceentralny zamek tylko na klucz.Problem-nie moge zamknac bagaznika.Po wlozeniu klucza od strony kierowcy mozna zamknac wszytskie 4 drzwi za wyjatkiem bagaznika.Wazna uwaga-nie uzywam zamka od strony pasazera chyba jest cos w srodku nie moge wlozyc klucza,czy moze to byc cos wspolnego?...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Cze 2006 14:36 :: KAR26 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 702

Karty bankomatowe (chipowe)

Witam wszystkich Od pewnego czasu mam pewien problem... Chce otworzyc konto osobiste w jakims banku ktory ma dobra ofertę... trafilem na BZ WBK konto <30 ( ) oferuja oni jednak do tego konta dwie karty bankomatowe do wyboru są to : Karta Visa Electron<30 Karta Euro<26 Maestro obydwie...
Ogólny Techniczny :: 14 Cze 2006 15:20 :: ziomal_87 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1553

Sterowanie portem COM. RS232

ludzie, A moze by tak samemu troche pomyslec, a nie zaraz caly program. Obsluga Com'a jest naprawde prosta. formatyk wszystko podal. gotowe programy mozna poszukac na msn albo sourceforge czy czyms podobnym. przykladowy program mozna sprobowac samemu napisac. to nic innego jak: zainicjowac...
Programowanie Ogólne :: 07 Wrz 2006 22:25 :: gulgar :: Odpowiedzi: 62 :: Wyświetleń: 26145

Laguna II alarm

Renault LAguna II problem z alarmem Witam posiadam od nie dawna RENAULT LAGUNE II 2003r. Mam problem zwiazany z seryjnym alarmem( czyli w karcie). Alarm pewnie jest lecz nie dziala wcale mozna zamknac auto z otwarta szyba, a nastepnie otworzyc od srodka samochod wsiasc i odpalić. I moje pytanie jest...
Samochody Zabezpieczenia :: 14 Mar 2008 14:52 :: Sławek_M :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2403

Problem z dyskiem - chkdsk znajduje błędy przy starcie Win

Serdecznie witam.Mam problem z dyskiem. Po zainstalowaniu windowsa i uruchomieniu komputera windows przy uruchamianiu pokaza l bladi i zrobil kontrole dysku CHKDSK. Po wlaczeniu sie systemu na sprawdzanej przez windows partycji pokazal blad. pokazywal usskodzony katalog badz plik.podlaczylem dysk pod...
Naprawa HDD  i odzysk danych :: 08 Lis 2007 10:25 :: Gość :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1014

rozszerzenie *cpp w BDS 2006

plik ico to plik ikonki programu - otworzyc (i edytowac) mozna go w dowolnym programie graficznym (Photoshop, Paint Shop Pro etc) pod ta ikonka bedzie widoczny program po skompilowaniu do programu mozna dodac wlasna ikonke - w builderze robisz to w project->options i tam masz zakladke Application -...
Programowanie Ogólne :: 05 Gru 2007 23:54 :: RhinoRace :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1161

Problem z otwarciem pliku przez Word 2007

Wiem ze temat jest lekko leciwy, ma juz ponad rok. Ale jako ze wlasnie trafilem na identyczny problem dodam od siebie bardzo prosta metode na jego rozwiazanie. Totez odswiezam jako pomoc na przyszlosc dla podobnych przypadkow. Powodem dla ktorego tresc dokumentu jest blokowana jest nie niekompatybilnosc...
Komputery Software :: 31 Mar 2009 23:24 :: pen_is broken :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 6050

otwieranie plikow wmf i emf pod Vista

Witam, problem jak w temacie. Jakim programem otworzyc mozna takie pliki pod Vista. Pod XP nie bylo problemu, bo wbudowana przegladarka do plikow graficznych to umozliwiala. Po Vista to niestety nie dziala. Jezeli zainstaluje np infraview to jest co prawda mozliwe odtworzenie tych plikow, jednak ich...
Komputery Software :: 25 Lip 2009 10:35 :: grzechura :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1768

Renault Laguna II Oslona radia

Witam użytkowników Elektrody. Mam problem z osłoną radia w Renault Laguna II, problem wygląda następująco: Oslona jest tam zamontowana bodajże na sprężynie która dociąga ta klapke, aby swobodnie nie latała, na stacji bezynowej na wyczucie chcialem otworzyc ta klapke i nacisnolem zamiast na dol, to...
Samochody Początkujący :: 03 Sty 2012 16:36 :: Gość :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4016

Renault Laguna ll alarm nie działa.

Renault LAguna II problem z alarmem Witam posiadam od nie dawna RENAULT LAGUNE II 2003r. Mam problem zwiazany z seryjnym alarmem( czyli w karcie). Alarm pewnie jest lecz nie dziala wcale mozna zamknac auto z otwarta szyba, a nastepnie otworzyc od srodka samochod wsiasc i odpalić. I moje pytanie jest...
Samochody Zabezpieczenia :: 19 Lut 2012 21:32 :: CameR :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1297

Podtlenek azotu

sxill mozliwe ze tak jak piszesz strona jest nie ciekawa nie czytalem jej doglebnie tylko poczatek co do tego pstryczka to jasne ze nie musi on byc montowany z tym ze nie spotkalem jeszcze instalacj ktora go nie ma jest to podyktowane tym ze dopiero jak masz gaz do dechy to pompa i wtryski chodza na...
Samochody Archiwum :: 28 Sty 2008 23:18 :: Horse5 :: Odpowiedzi: 45 :: Wyświetleń: 22119

Interface Voila Plus f-my ElpiGaz

mmm trudno jest opisac jakie powinny byc ustawienia centralki zwlaszcza komus kto nigdy nie zajmowal sie instalacjami gazowymi na wiekszaa sklale . Mysle ze lepiej zrobisz jak oddasz to jakiemus fachowcowi w swoje rece . ale jak juz to :: typ zapłonu------------------------------ ------- 4 cyl...
Samochody Szukam :: 15 Kwi 2013 21:19 :: edzikibob :: Odpowiedzi: 78 :: Wyświetleń: 35629

Problem jaka moc( Koncowka mocy MONARCH)

byc moze miec 2x100W 4R lub 2x70W4R, jesli tyle ma to nie przeplaciles bo za 180 nie da sie nawet zrobic takiego wzmacniacza, chyba ze masz znajomosci i kupisz trafo 300W za mniej niz 90zl. pozatym ja proponuje otworzyc go i sprawdzic jaka ma koncowke mocy potem znalesc w necie jego note katalogową z...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 12 Cze 2006 17:23 :: tetim :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 909

Aparat cyfrowy Sony Smart Zoom DSC-P8

Witam panowie mam taki problem byłem na wakacjach z dziewczyna i zabralimy jej aparat, robilimy zdjecia wszytko bylo ok, odłożyliśmy go do futerału i położylismy na stole. Po dwuch godzinach bierzemy aparat a tam nic nie widac na LCD wiec patrze i widze ze przeslona sie nie otwarła ale am obiektyw ie...
Inne Serwis :: 16 Sie 2006 07:41 :: anntek :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 991

Symulacja czasowa w Activ-HDL 7.1sp2, ISE WebPack 8.2i sp2

Genos, Te timingi sa tak dobre jak dobry byl inzynier piszacy biblioteke symulacyjna. Nie mniej, nie wiecej. Warto miec najnowsze biblioteki bo to tylko "software" wiec bledy sa i zawsze byly ale sa poprawiane. Cale zalozenie symulacji timingowej jest oparte na tym, ze chcesz zajrzec do srodka i przesymulowac...
Układy programowalne :: 22 Wrz 2006 00:56 :: tony_tg :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 4214

HP ipaq rx3415 prosze o pomoc

witam, dostalem ipaqa, uszkodzonego, musialem go otworzyc, ale srubki mialy juz zepsuty gwint i niestety mysialem troche polamac obudowe ale elektronika ok! W sumie nie moge sprawdzic czy dziala ten ipaq poniewaz aku jest totalnie rozladowane napiecie ma 1,2 v. Mam ladowarke sieciowa, ale problemem...
Inne Serwis :: 28 Gru 2006 17:18 :: eseli :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 530

Jak włączyć L2 cache? Laptop esc. Pentium m 715 z L2.

Witam nie wiem jak wlaczyc L2 Cache.Mam laptopa ecs procesor pentium m 715 z L2 cache 2M . W raporcie sprzetowym everest mam napisane ze L2 procesora jest wylaczone.Po wejsciu do biosu nie mam opcji wlaczenia L2 cache , nie mam czegos takiego jak cache external itd.Bios to ami.Czy mozna w biosie otworzyc...
Komputery Software :: 27 Mar 2007 20:05 :: Platon :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 658

Astra 1.6, na zimnym gaśnie po przełączeniu na gaz

wyglada to tak ze moge go odpalac i 10 razy i po przelaczeniu na gaz zdycha, ale bylem u mechanika i wyczyscil elektrozawor ten przy butli, bo mowi ze sie zabrudzil i na poczatku zanim alternator nie poda wiekszego pradu to nie ma sily otworzyc sie ten elektrozawor. Problem w tym ze wyczyscil a dzisiaj...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Mar 2007 23:50 :: liska22 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3867

Compaq Presario V5210us,trup po wgraniu modyfikowanego biosu

Witam Na wstepie przepraszam za brak ogonkow, pisze ten tekst na komorce. Jak tylko bede mial dostep do normalnego kompa to je poprawie. Mam problem z moim laptopem: Compaq presario v5210us, turion 1.8 1Gb ram , reszta raczej bez znaczenia). Modyfikowalem bios zgodnie z instrukcja na stronie:...
Komputery Software :: 12 Wrz 2007 21:09 :: RYQ :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1188

Odpowiedni bezpiecznik glowny

Witam, od razu przepraszam za moje malo precyzyjne i nie techniczne okreslenia :) Mianowicie chcialem prosic o rade. Moj problem jest nastepujacy: instalacja ktora mam w domu sklada sie z zabezpieczenia glownego zaraz za wejsciem lini do domu, potem z bezpiecznika przed licznikiem, licznika...
Elektryka Instalacje i Sieci :: 05 Lip 2008 14:30 :: jiwaniuk :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1291

Przeróbka spawarki transformatorowej (usprawnienie)

Ja Tobie wczesniej wspominalem, ze potem bedziesz mial chec dodac dodatkowe wyposazenie i sie nie pomylilem. Oczewiscie nie ma problemu dodac uklad soft start, czy anti stick. Jedynie to nie radze wkladac ukladu soft start na ukladzie scalonym U208 tylko na ukladzie U209B, bo poprzedni nie posiada na...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 27 Sie 2010 21:29 :: Djtranseer :: Odpowiedzi: 511 :: Wyświetleń: 205027

Gł. Altec Lansing 5021, pomoc w poprawie jakości brzmienia

Z tego co wyczytalem raczej nie sa to zbyt duze zmiany, np, wymiana kondensatora w zwrotnicy ktory jest w szeregu z glosnikiem wysokotonowym na lepszy - z jakiegos 4.7uF 50v na Vishay MKPs 0.47uF 63v. Ja mialbym do tego zastrzezenia, bo kondensator umiesczony szeregowo przy glosniku wysokotonowym...
Nagłośnienie Domowe :: 24 Maj 2009 18:40 :: janek.fedorowicz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 690

Satel CA5 i brama garazowa - da sie to zaprogramowac?

Witam U rodziny jest zamocowana (przez kogos) CA5, czujki PIR , tylko jeden kontrakton w garazu. I program jest taki ze jak sie zapomni czlowiek (w zimie to czeste) i otwiera brame domu (garaz w domu) przez pilota od tej bramy garazowej to zaraz wlacza sie alarm. Trzeba zatrzymac auto PRZED brama,...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 01 Lut 2010 19:24 :: BENO99 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2961

Centralny zamek na pilota + automatyczne ryglowanie drzwi

Witam, Posiadam samochod marki Audi 80 B4 z fabrycznym centralnym zamkiem (pneumatycznym). Poprzedni wlasciciel dorobil do tego zamka pilota zdalnie sterowanego (radiowego) marki WAECO MT150, niestety centralka ta nie ma funkcji autoryglowania drzwi po wlaczeniu silnika. Interesuje mnie wykonanie...
Samochody Zabezpieczenia :: 28 Sie 2010 19:48 :: CBPUMA :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2556

MAN TGA błąd EDC 03046 06 brak mocy.

kodow usterek nie mam przy sobie teraz ,ale jak to jest problem z cisnieniem atmosferycznym.... to zostaje wymiana EDC . Jest on zintegrowany na plycie elektorniki EDC. Pierwsze co to skusilbym sie na podmiane czujnika doladowania( te dwa czujniki stale sa porownywane przez edc i wspolgraja ze soba ),...
Samochody Ciężarowe :: 15 Kwi 2012 13:35 :: papik32 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 5588

ATXMEGA + TFT + Bascom.

(at)M. S. Mi chodzi bardziej ze pisac to jedno, a pisac dobrze to drugie... Natomiast Bascom itp. jezyki ucza do tego brzydkich nawykow ktore w C/C++ nie sa pozadane. Oczywiscie mozna wszystko - ale nie jest to latwe i potem widzi sie ile czasu i mozliwosci sie tracilo. Ja to pisze obserwojac wlasnie...
Mikrokontrolery Początkujący :: 15 Maj 2014 21:48 :: tplewa :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 732

Wzbudzajacy sie stabilizator

jak mozna byc tak ... zeby nie wyslac poprostu jpega albo bmp ! czym sobie mam ten schemat otworzyc otwieraczem do butelek ??
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 31 Sty 2006 21:59 :: pukury :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1756

Zapytanie SIMATIC S5

Z tego co sie orientuje to tylko dwie firmy stworzyly "windowsowy" soft do sterownikow serii s5 i s7. Sa to IBH (najprawdopodobniej wersje 2.14 przeslal Michal) i firma MHJ. Wersja przeslana przez Michala jest z tego co pamietam bez powazniejszych ograniczen. Jednak pracownicy firmy Atempol bardzo zle...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 14 Lis 2003 17:32 :: tufus :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3160

Czemu to migocze? regulator fazowy

No oki, ale po detekcji zera musisz odliczyc czas i wtedy zalaczysz triak , ktory sam juz sie wylaczy w zerze. Miedzy czasie timer musi dalej liczyc (musi odliczyc 10 ms) i ponownie po zadanym czasie otworzyc triak dla drugiej polowki. Jesli masz czas dokladnie 10 ms to nieraz zdaza sie ze to zasrane...
Mikrokontrolery Ogólne :: 06 Wrz 2004 23:13 :: gummis :: Odpowiedzi: 38 :: Wyświetleń: 3897

ICOON szukam parametrów

Akurat ja mam stycznosc z tymi glosnikami. I musze powiedziec ze po pomiarach i odsluchach glosnik jest bardzo dobry. Polecam do subbasu obudowa zamknieta 60-100litrow. Ma wtedy najladniejsza charakterystyke i najladniej gra. Zeby wycisnac wiecej dB mozna obudowe otworzyc i zestroic b-r jak kto lubi....
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 14 Lip 2008 21:32 :: krzyhtor :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2109

Kamera Canon MV-300 - uszkodzona

Niestety cena naprawy jest niemala ale mysle tez, ze masz uszkodzony motor capstan.Natomiast jesli masz ochote kamere otworzyc, to jest czasem szansa na naprawe.Wielokrotnie zdarzylo mi sie, ze przyczyna usterki byla blokada capstana spowodowana ziarnkiem piasku miedzy rotorem i czujnikiem obrotow.Jesli...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 05 Lut 2006 23:02 :: norbi123 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1573

VW Vento domykanie szyb. Po rozbrojeniu szyby się otwierają.

jezeli mozna zmienic czas otwierania zamka na 1 sek bedzie ok,ale to chyba nie mozliwe,tak jak kolega juz opisał-to jest wina modułu komfortu,po tych 35 sek-chociaz to za długo,ale te alarmy tak maja niestety trzeba odczekac jeszcze z 5 sek i dopiero otworzyc centralny-pech... pozdrawiam
Samochody Zabezpieczenia :: 20 Sty 2005 14:30 :: kzaw :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1118

Spalone porty na hubie PRiME

Witam, oczywiscie, mozna naprawic, wystarczy otworzyc huba i zobaczyc jakimi portami jest obsadzony i wymienic te, ktore ulegly uszkodzeniu. Jest to jednak chyba gra nie warta swieczki, biorac pod uwage niskie ceny takich czteroportowych hubow. Pozdrawiam.
Początkujący Serwisanci :: 17 Lut 2005 22:08 :: Martin_78 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 333



Strona 9 z 13 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: mikroskop elektroniki beko pralka front page schemat centralnego zamka mercedes http czujnik skręt ford mondeo radio zasilanie wyświetlacz gorenje audi concert radia kart graficzny integra panele bosch lodówka nokia schemat bios compaq
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group