nie polaczyc

Znaleziono około 6953 wyników dla: nie polaczyc
Podstawowa forma zapytania: nie połączyć
  • zasilanie

    Witka! Napięcie zmienne to jedno. Drugie to to że wzmacniacze przeważnie potrzebują zailania symetrycznego (plus i minus oraz zero) a ty z tego jednego transformatora nie zrobisz symetrycznego! Musiałbyś mieć dwa takie transformatory! Chodzilo o to czy moge mase i biegun ujemny polaczyc razem...

    Początkujący Elektronicy Logan   17 Lip 2004 17:32 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 990
  • Skype - telefonowanie na zwykłe telefony

    Za to moim zdaniem to kwestia czasu jak by te dwa lata temu ktoś pomyślał że za free można oglądać się na wzajem na LIVE tak nikt nie wierzył,przyjdzie i czas ze będzie można dzwonić za free.Nie wiem czy ktoś słyszał o tym w jaki wyjątkowy tani sposób nasi sąsiedzi Niemieccy wykorzystują połączenia...

    Komputery Software Tremolo   18 Lip 2004 22:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2068
  • Problem z Psion Revo!!!! Padlo oprogramowanie

    Czesc. Mam problem z palmtopem Revo. POdczas instalacji polskiej nakBadki na system. Pomylilem się i wgralem nakladke od innego modelu (series 5). aA potrzebuje odzyskac kopie waznych plikow ze srodka. Wszystko bylo by fajnie tylko ze po wlaczeniu na ekranie nic się nie pokazuje. palmtop dziala ale nic...

    Komputery Software filip1331   29 Wrz 2005 15:29 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1893
  • kino domowe na ARN 150-03 i 11/100 - prośba o sprawdzenie

    witam od pewnego czasu zamierzam zrobic sobie kino domowe, a poniewaz sa wakacje chce cos zaczac robic. do tej pory zrobilem sobie subwoofer na GDN 20/80/2, zasilany z TDA 7294S, trafo 2x30V 200W. Do pozostalych kolumn zrobilem sobie sylumacje w WinISD, jednak nie jestem pewien czy dobrze wszystko...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe djspeed   30 Lip 2004 03:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1098
  • Problem z modemem

    Witam, mam nastepujacy prblem z modemem. Jest to modem wewnetrzny (win modem) podczas polaczenia poprzez niego z moim ISP na etapie autentyfikacji wyswietla sie blad 619, a wiec polaczenie nie jest mozliwe... Natomiast bez problemu laczy sie z internetem TPsa. Mam tez modem zewnetrzny, niestety...

    Komputery Hardware spec   02 Sie 2004 15:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 720
  • Office 2003 próbuje łączyć się z jakimś serwerem

    sprobuj mu w jakis sposob polaczyc sie ze swoim celem, nie blokuj mu dostepu, wtedy dopiero sprawdz programem CommView gdzie on sie laczy, a na koncu na stronie www.visualroute.pl wpisz IP jego celu. moze dowiemy sie czegos dosyc ciekawego... :wink: pozdrawiam

    Komputery Software md   11 Sie 2004 14:54 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1716
  • Przerobienie starego kolorofonku :)

    Witam Mam stray (ale jary) kolorofon produkcji polskiej 3 kanalowy, sygnal doprowadzany przez DIN5, i w tym problem. Chcialem to ustrojstwo przerobic na mikrofon ale nie wiem czy sie da. Pomysl mam taki: dac przedwzmacniacz mikrofonowy z mikrofonem i jakis prosty wzmacniacz m.cz. Nie bardz owiem...

    Optoelektronika adamjur1   25 Sie 2004 14:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1571
  • STK4048II i CW 1202c

    Skrzynia zrobiona zamknieta 78.25 l netto wyciszona 2 cm n kazda z scianek (grubosc podwojna sklejana z 18mm) ponadto cala objetosc wypchaha tworzywem tlumiacym. Glosnik gra swietnie na 100 rms blaupunkta ale wg mnie to stanowczo za malo i postanowilem zrobic piecyk na stk4048 trafo 300VA 2x36V kupilem...

    Technika Sceniczna i Studyjna agaudio   04 Wrz 2004 00:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 591
  • wymieniana glowica

    Wymienilem glowice: MULTI CH. TERE1-014A 9F21A18A na glowice hyberband 12 v napieciowa 9 pinow(drugiego nie ma). Roznica miedzy tymi glowicami jest w nozce aft(afc)[4 pin] - ta pierwsza takiej wogole nie miala. Kolo w sklepie co mi sprzedawal powiedzial zeby ta nozke aft polaczyc rezystorem 10k...

    Początkujący Elektronicy marozov   17 Wrz 2004 12:55 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1068
  • Mostkowanie 2 tylnich kanłów na tube

    Ale chyba podczas gdy radio jest wylaczone, to wzmacniacz tez??.Rzeczywiscie w kabelkach przy kostce jest jeden oznaczony "Remote Antena" czyli nalezaloby go dosztukowac i polaczyc ze wzmacniaczem, co przysporzy mi dotakowej roboty ciagniecia kolejnego kabla prze caly samochod, do bagnizka a wolabym...

    Radia Samochodowe Serwis kraz73   24 Wrz 2004 20:48 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 15074
  • Regulator mocy do spawarki

    Dzieki Arku, za wypowiedz. Widzisz, trafa te sluzyly kiedys do zasilania awaryjnego jakis tuneli (bunkrow) w jednostkach wojskowych. Znajomy mi to kiedys zalatwil kolo 10 sztk takich jak w jego okolicy likwidowali taka placowke. Co prawda jak na moj gust te trafa nigdy i nigdzie nie pracowaly (sa nowe),...

    Elektro Spawarki i Prostowniki wola   23 Paź 2006 12:29 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6373
  • Sprzet firmy Philips

    Witam, Chcialem poznac Wasza opinie odnosnie sprzetu rtv audio tejze firmy. Mam troche sprzetu w domu , dzis kupilem tv 21'' (niestety wiekszy nie wejdzie) w klepie mowiono z ema dzwiek pseudo surround a dopiero w domu zorientowalem sie ze to tv mono!. Kiedys kupilem radiomagnetofon Az1550 , super...

    Co kupić Archiwum Pablo1964   06 Lis 2006 08:28 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1719
  • Jak usunac samootwierajace sie stronki

    Sprobowalem zrobic tak jak napisales. Za pomoca hijackthis sprobowalem usunac ten plik a nastepnie bez resetowania kompa wyszedlem do dosa i usunalem ten plik. I co się okazalo? Ze to plik od laczenia się z netem i po ponownym uruchomieniu kompa nie moglem się nigdzie polaczyc a komp proponowal mi prace...

    Komputery Software colombo   28 Wrz 2004 00:22 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2250
  • Linijka świetlna-efekt knight rider

    Tak to tez dobre rozwiazanie (z inwerterami) tylko jak to polaczyc to nie wiem....

    Początkujący Elektronicy _jta_   29 Wrz 2004 19:38 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2453
  • Połączenie 2 kompow.

    Ja mam podobny problem, tyle tylko ze bez neta. Mam dwa komputery, ktore chce polaczyc ze soba zeby miec dostep do danych. Probowalam juz przez karty sieciowe, ale siebie nie widza, przez modem tez nie odzie, no i w desperacji sprobowalam przez port drukarki w obu kompach. Polaczenie jest zrealizowane...

    Sieci Początkujący martique   30 Wrz 2004 08:48 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2356
  • Protel, problemy z auto placerem i auto trackerem

    Jak to jest ze ustalam wielkosc plytki(to takie czarne pole) potem robie zeby elemety byly skopiowane ze schematu i sobie leza obok plytki, ustalilem sobie 1 keepout (okrag taki jakies okolo 1/10 plytki) w prawym dolnym rogu a kiedy uruchamiam auto placera on naklada mi elemety na siebie( w tym 1...

    Projektowanie PCB Genos182   11 Paź 2004 14:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 959
  • Xerox WorkCenter M940 + brak polaczenia z komputerem.

    Mam taki problem - moj xerox nie moze polaczyc sie z kompem zarowno przez USB jak i przez Centronicsa. Kable napewno dobre, problem ze sterownikami wykluczam, bo nie slychac nawet dzwieku (pod XP) podlaczenia pod USB (mam inne urzadzenie pod USB i ono dziala bez problemu). Podejrzewam, ze cos z drukarka,...

    Drukarki, ksero Profesjonalne mkudaj   08 Lis 2004 09:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 894
  • swiatełka

    chcialby zrobic w autku opoznienie wylanczania sie swiatla w kabinie, wybralem schemat ze stronki " " , bo wydal mi sie prosty jak dla mnie lecz teraz nie jestem w stanie go odszyfrowac i polaczyc poprawnie elementow,zaznacze ze nigdy...

    Samochody Elektryka i elektronika AROSA   14 Paź 2004 15:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 876
  • Tompson Speed Touch 330 konfiguracja na Linux ale pod Net 24

    Witam Mam ten sam modem i Linyxa RH9, udalo mi sie polaczyc z net24, mam adres IP, mam automatycznie wczytane serwery DNS, pinguje po adresie IP np. Oneta ale po nazwie www.onet.pl niestety nic nie dziala, gdzie moze byc blad ze nie czyta serwera nazw, w resolv.conf sa automatycznie doane wpisy, na...

    Sieci, Internet techrys   20 Gru 2004 10:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3359
  • Wymiana plikow

    jest klopot gdy postawie serwer, z mojego kompa wejde wejde na niego (np przez FlashFXP'a) ale kolega nie moze :( ustawilem wszystko (hasla itp.) ale u znajomych nie widac go nawet (nie chce sie polaczyc) Wiesz moze o co w tym chodzi ?? z gory dziekuje P.S W FlashFXP u kolegi pojawia sie taki komunikat WinSock...

    Komputery Software mruwa   26 Paź 2004 14:48 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1022
  • DHCP (Capio II by Boundles)

    No tak wszystko bylo by ok jak by bylo mozna zbotowac np: Pean Drive ale niestety ,niby jak bios odpal i wciskam Esc to jest wybór z czego botowac no ale w tym kompie nie ma dysu ani CD-romu ,do Windy CE tez za bardzo nie moge sie dostac bo po uruchomieni komp szuka DHPC i wyswietla ze nie moze sie polaczyc...

    Komputery Hardware uri   25 Paź 2004 19:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1035
  • 8910i i bluetooth

    Witam. Mam problem z tym wynalazkiem. W kompie mam BT i widze ten telefon polaczyc sie polaczy ale wyslac nic niemoge. Co mozebyć nie tak, probowaem połaczyc tez go z innym telefon to tez widzi ale nie moze wyslac na niego lub z niego. Co robić???? Pozdrawiam

    GSM Serwis jaco777   31 Paź 2004 00:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1455
  • Sieć w obrębie do 5 km

    Ja na 5km nie robił bym, niezam nikogo komu sie to udało a le probuj moze ise uda trzymam kciuki. Pamietaj dobre: Anteny(z duzym zyskiem, wysoko, musza sie widzec ,a oni kierunkowe do ciebie), Kabel (krotki z mala starata), ale i tak uwarzam ze 5km to troche durzo. Jak wszystko zrobisz porawnie...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych piotr_k10   01 Lis 2004 20:30 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1326
  • Zasilacz Compaq Series PS400 + P6KE6.8A

    Pytanie do specjalistow od zasilaczy komputerowych. Wziolem sie ostatnio za naprawe zasilacza Compaq Series PS400. Taki zasilacz widze pierwszy raz - niby podobny do ATX-a a calkiem inny :). Rozsypala mi sie P6KE6.8A (dioda zenera przeciwprzepieciowa-TRANSIL - mam nawet jej pdf-a), ale w sklepie...

    Komputery Zasilacze TONI_2003   05 Lis 2004 17:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1026
  • DWL AP2000 Kilka pytan o problemach.

    Sieciowka ktora idzie do HUBa: Karta Realtek RTL8139(A) PCI Fast Ethernet Adapter (Karta wpieta do kompa) IP: 192.168.0.2 MASKA: 255.255.255.0 Brama: 192.168.0.1 tu musisz zmienic maske na 255.255.255.224 i nie wiem po co ta bramka tutaj 3Com EtherLink XL 10/100 PCI dla pełnej karty PC...

    Sieci, Internet Voodoo4   08 Lis 2004 23:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1011
  • Jak połaczyc 2 kompy przez WLAN?

    Mam 2 urzadznia wlan pod Usb nieco kombinowane ale dzialajace (dzialaly kiedys z acces pointami) nie mam acces pointa i chialbym polaczyc 2 kompy. w sofcie firmy robanton dolaczonym do sterownikow ustawilem tryb Ad-Hoc wymyslilem jakies ssid i kliknalem Submit. Drugi komp wyposazony w taki sam zestaw...

    Sieci, Internet chaka   11 Lis 2004 14:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 827
  • Blaupunkt--RCM43 Brak kodu

    No to teraz wystarczy Ci sie polaczyc z procesorem i juz masz kod na wyciagniecie reki (no moze nie calkiem). Na co musisz uwazac zeby go nie przegrzac (choc to bardzo trudne ze go uszkodzic). Pozdrawiam Krzysztof.

    Radia Samochodowe Serwis trytronik   11 Lis 2004 16:57 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1322
  • DI-624+

    W takim razie spróbuj odłączyć kierunkową i zobacz czy przy tej standardowej też tak się dzieje. a teraz musialem wyciagnac zasilanie z routra bo zden z radiowki nie mogl się polaczyc a siec lan byla ok nie do końca rozumiem o co Ci chodzi z tym zasilaniem ( może to temu że dziś niedziela wieczór...

    Sieci, Internet Kaszmirek   14 Lis 2004 22:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 795
  • Vpn jak to zrobic (kli(j)ent i server)

    Witam mam maly problemik mianowicie chodzi o zrobienie sieci przez net (vpn). Ja i moj kumpel mamy neostrade 640 z taka roznica ze ja posiadam speedtouch510 modem router i dziele polaczenie na 2 kompy a kumpel ma modem usb. Udalo nam juz sie polaczyc ale server byl zrobiony na kompie kumpla poniewaz...

    Sieci, Internet chemixx   19 Lis 2004 01:45 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 675
  • Najlepszy Firewall (pomoc)

    Wiec tak mam system operacyjny Windows XP mam stale lacze z netem przez telewizje kablowa nie wiem czy mam zewnetrzne Ip bo nie wiem jak to sprawdzic ale jak robie serwer na jakiejs grze to gosciu z 2 czesci polski nie moze sie polaczyc :/ Program moze byc darmowy..... ale tez moze byc platny...

    Komputery Software telemax   28 Lis 2004 17:51 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1833
  • OT 311

    Moze i powinien, ale nie moge sie polaczyc! Nie wiem co jest:/ A po 2 nie mam repair flasha

    GSM Serwis KaziuWichura   25 Lis 2004 18:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 657
  • Serwer SMTP

    A to juz roznie bylo... Zalezy na jakim etapie modyfikacji config'ow tych serwerkow bylem... Raz nie mogl sie wogole polaczyc, z drugim razem stwierdzil ze serwer SMTP odrzucil polaczenie (i tak jest w tej chwili), albo ze autoryzacja nie zostala wlaczona i nie moze kontynuowac... W tej chwili w phpbb...

    Sieci, Internet deliberabundus   27 Lis 2004 00:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 984
  • TV out - Problemy, Informacje

    Raczej nic sie nie stanie ale jezeli bardzo sie boisz mozasz polaczyc przez rezystory powiedzmy 4.7kilo ale to troszke stlumi sygnal

    Komputery Hardware Gloomwing   19 Wrz 2005 23:08 Odpowiedzi: 390    Wyświetleń: 421589
  • układ z przerzutnikiem i optotriakiem

    Nie dokonca rozumiem oco chodzi Ci z ta ladowarka i zabezpieczeniem oraz optotriakiem . Proponuje Ci do calego ukladu zastosowac nie licznik (choc tez mozna by bylo) ale przezutnik typu JK , np. CD 4027 , jest to tak jak chciales CMOS , musisz go tak polaczyc aby zrobic z niego przerzutnik typu T a wiec...

    Początkujący Elektronicy Paweł Es.   07 Gru 2004 14:09 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1781
  • Podlaczyc dwie anteny pod jedno gniazdo w karcie WLAN

    Witam ! Kumpel jest polaczony do internetu za pomoca radiowki i chcalby tez byc polaczony do mnie ale jego antena jest w innym kierunku (bokiem do mnie) i nie widzi mojej sieci :-( Jego antena to Yagi cos kolo 13 dBi moja ta CREVICE 13 dBi dookolna odleglosc miedzy nami to jakies 300-500 metrow...

    Sieci, Internet Voodoo4   04 Gru 2004 15:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1074
  • Podział łącza statyczny czy dynamiczny?

    No wszystko fajnie, ale mam takie lamerskie pytanie. Co jesli mam internet i musze go rozdzielic droga radiowa? Czy sa jakies Access Pointy z mozliwoscia dynamicznego podzialu lacza? Nie stac mnie na kupowanie kilku urzadzen, zreszta nie wiedzialbym jak to polaczyc ze soba a na linux'ie tez sie nie...

    Sieci, Internet Gość   03 Gru 2004 20:11 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2986
  • Serwery shoutcast. Gdzie mogę wykupić? Czy to zadziała?

    dzieki za podpowiedz ale niestety na porcie 80 nie dziala tzn mi wszystko dziala ale ktos inny mnie nie slyszy poprostu nie moze sie polaczyc ze mna:(!! a emule mi chyba dzialalo ale jaki tam jest port?? wiem ze napewno dziala mi limewire czy jakos tak ale tesh nieiwem co tam za port jest!! a pozatym...

    Sieci, Internet tzok   10 Gru 2004 11:37 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1073
  • Sl 45 wyłącza sie

    no i tak jak w temacie telefon sie wyłącza teraz pewnie wiekszosc powie padniety PF otoz mysle ze nie Otoz opowiem od poczatku o moich dzialaniach musialem przylutowac wibre do tych dwoch sciezek niestety cos poszlo nie tak i musialem porawic po tym zabiegu okazalo sie ze brak zasiegu wiec oczyscilem...

    GSM Serwis dymek   09 Gru 2004 19:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 414
  • Probem z polacz( )niem radiowym BARDZO PROSZE O POMOC

    witam mam siec glownie wszyscy po kablu ale jeden kolega jest polaczony radiem od anteny do niego jest max 100metrow on ma antene z czasza okolo 22db(kabel okolo 20metrow) i karte odbiorcza planet my mamy radio planet i mala antenke (cos takiego moc 11.5 ) (kabel okolo 7mertrow) od poczatku jest lipa...

    Sieci, Internet mophus   14 Gru 2004 17:25 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1095
  • Naprawa laminatu w Karcie Graficznej GeFORCE4

    jak w temacie. dostalem karte ASUS na GeFORCE4. karta byla uszkodzona a jej uszkodzenie polegalo na tym, ze LAMERZY dorwali sie i postanowili zwiekszyc osiagi karty poprzez modyfikacje BIOSu. Podkrecanie osiagow zakonczylo sie fiaskiem i karta zamarla na amen, odkupilem ja za przyslowiowy Browar:)) co...

    Warsztat elektronika krzys-iek   26 Gru 2004 19:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2398
  • T230 POTRZEBUJE POMOCY <<<<USB<<<

    Czesc wszystkim mam taki problem chodzi o to ze mam SE T230 i do niego kabelek USB i nie moge nic do niego wgrac mam floAt's Mobile... ale tam sie nie da ustawic Portu USB tylko COM co wiec musze zrobic niby wszystko jest ustawione ale nie chce polaczyc sie z telefonem Pomózcie !!!! KONTAKT:<GG...

    GSM Serwis plociarz   16 Gru 2004 19:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 501
  • ATI Radeon 7000 (TOSHIBA A60) - obraz czarnobialy

    Witam. Przeczytalem sporo na temat problemow zwiazanych z laczeniem komputerow do TV na tym forum. Chcialem zrobic kabel laczacy komputer z TV. Aktualnie posiadam laptopa TOSHIBA A60 z grafika ATI Radeon 7000 (system jaki nadaje wyjscie TV to PAL D [innego nie moge ustawic]) oraz telewizor UNIVERSUM...

    Komputery Hardware Nerwus   15 Sty 2005 15:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1005
  • Zasilacz regulowany 5-16V z dostępnych części...

    Witam! Czy takie ogniwo musi mieć zasilacz stabilizowany, nie wystarczy wyprostowane z kondensatorem? Nie musi, ale chcialbym miec mozliwosc regulacji napiecia, zasilacz moze sie przydac do czegos innego. Jeżeli nie, to trafo na 12V odpada, musisz mieć minimum na 18V, po wyprostowaniu będzie...

    Początkujący Elektronicy janek11389   20 Gru 2004 18:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1349
  • Polaczenie przez neta w FIFE 2001 !

    siemka nie wiem czy dobrze trafilem z tematem ale nie ma na elektroda.pl lepszego dzialu do napisania tego problemu.. otoz chcialem sie polaczyc z kolega z fife 2001 przez neta najpierw ja hostowalem no i tak jak jest w instrukcji zapisanel go na liste potem zapisalem jego IP i dalem HOST no i...

    Sieci, Internet mruwa   02 Sty 2005 19:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 615
  • PHP - jak zapamiętać daną i wykorzystać ją na innych stronach?

    Dziekuje dobrze mi radzisz , lale niestety w moim przypadku to nie wystarcza napisze bardziej szczegołowo o co mi chodzi. zalozmy ze mam plik .html do ktorego uzytkownik zapisuje adres ip do komputera z ktorym chce sie polaczyc i zgadzam siez Toba ze jezeli w pliku html tak jak napisales napiszeszsciezke...

    Inne Serwis kristmars   29 Gru 2004 17:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 687
  • subwofer obudowa zamknięta

    Witam, Nabylem dwa glosniki Quart Model QM 200TC wiem o nich tyle: 80/100W pasmo 35/300 Hz 20cm kilka slow o samochodzie i sprzecie w nim: Octavia radio Blaupunkt+zmieniarka podlaczone do wzmacniacza RTO SX-7002 4 kanały do wzmacniacza podlączone sa przód głośniki blaupunkt system separowany...

    CarAudio Ogólne piotrekwawa1   28 Gru 2004 21:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1083
  • Problem z netem :( 2 kompy na jednym kablu

    sprawdzilem u sasiada no i mamy podobny transfer sciagania plikow z netu ! ale tylko ze stron www!! zauwazlyme cos dziwnego , wiec mam ze wyslalem 1 500 000 oakietow a odebralem tylko 20 000 chyba cos nie tak, bo zawsze mialem porownywalna ilasc ?? zmienilem kkarte z 100 na 10 i nadal to samo :(...

    Sieci, Internet Kaszmirek   30 Gru 2004 23:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1064
  • Neo karta sieciowa. Instalacja sterowników kończy się na Invalid data.

    No zdazylem i masz racje - nawlazilo. Jednakze zdazylem jeszcze uruchomic liveupdate'a antywira. Tak wiec po odlaczeniu Neo przeskanowalem Panda calosc - wywalila sporo wiruchow, potem podlaczylem na chwile Neo i przeskanowalem MKS-em. Na koniec z palca wywalilem pliki typu tftp.exe i inne sugerowane...

    Komputery Software mak270   06 Sty 2005 10:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 680
  • Potrzebuje soft do c60 pilnie

    witam! ale problem nie z softem, tylko z numerem IMEI, najszybciej bedzie jak zmienisz IMEI na oryginal (klawisz "use origanal imei)" we frei, albo przepiszesz spod baterii) Po tym telefon ruszy po wgraniu nowego softa swupem problem nie zniknie, a po wgraniu full flasha i tak bedziesz musial zmienic...

    GSM Serwis kondziorek   05 Sty 2005 16:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 682
  • Problem z neostrada mam router dlink 504T

    Zainstalować klienta (uwaga: klient musi uruchamiany być ze startem systemu). czy to jest jakies specjalne wymaganie czy moze ma sluzyc tylko automatyzacji ( ze nie trzeba odpalac recznie) ? mam problem z automatycznym polaczeniem sie z internetem przy uzyciu modemu Sagem, przy starcie systemu...

    Sieci, Internet bolas2   06 Sty 2005 00:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1338
  • brak polaczenia z netem po grzebaniu w rejestrze [win 98]

    Witam!! Okazalo sie ze na moim koputerze pojawilo sie ad-ware. Komputer zaczal szalec, zainstalowalem program spybot 1.3. Znalazl bardzo duzo ad-waru, dalem automatyczne naprawianie to jednak nie pomoglo - windows 98 wieszal sie podszas naprawy. Na podstawie raportu wzialem sie za reczne usuwanie...

    Komputery Software lechust   06 Sty 2005 22:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 590
  • cc 700 i dziwna usterka pomozecie??

    wydaje mi sie ze masz to samo co ja mialem.zaden serwis nie wiedzial co bylo. a czy podczas jazdy ma "czkawke"?wskazuje na uszkodzone polaczenie czujnika predkosci obrotowej walu korbowego z instalacja elektr.chodzi o polaczenie mocowane na gazniku(sama kostka)za nim jest fabrycznie zaizolowana zlaczka...

    Samochody Elektryka i elektronika Pitereks   07 Mar 2005 17:31 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 8931
  • łączenie diod w mostku Greatza

    Witam Aktual;nie musze wymienic diody w przetwornicy napiecia w mostku, gdyz BY550 poszlo na spacer i nie wrocilo... Chcialem cos na okolo 10 A ale niestety jest taki problem ze takie szybkie diodki kosztuja nawet po 10 Zl za sztuke czyli 40 za cztery to ZA DUZO. Dlatego pomyslalem czy nie mozna by...

    Inne Serwis elmer2   16 Sty 2005 23:26 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2184
  • Jaki zasilacz atabilizowany

    piorko - szukalem tego schematu na LM317 ale on byl z EP a wszystkie schematy z EP zostaly wycofane wiec niewiem nawet jak to wszystko polaczyc(nie mowiac juz o tym ze nieznam wartosci poszczegolnych elementow) zgadzam sie ze wiecej niz 1A na poczatek nie bedzie mi potrzebne ;) w zwiazku z tym mam...

    Projektowanie Układów pulikow   16 Sty 2005 14:42 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1931
  • audi 80 1,9tdi brak mocy powyzej 3000 obr

    dziekuje za zainteresowanie moja sprawa. przepływka u mnie to pisburg. ja odczytalem vwtol i na kanale 10 ustawienia podstawowe pokazuje mi okolo 480 mg/h na biegu jalowym to chyba parametry przepływki chyba ze parametr 10 nie jest do przepływki to mnie panowie poprawcie. drugie pytanie dla fachowcow...

    Samochody Elektryka i elektronika rafkub1   08 Paź 2009 05:25 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 10005
  • marshall shred master, pare pytan

    powiem tak - mam juz niezle nakopcone w glowie przez to zasilanie. mogłby mi ktos to wszystko jakos racjonalnie i prosto wyjasnic? zacznijmy od faktow: -na zewnatrz wtyczki zasilajacej jest +, w srodku -; -zewnetrzna strona wtyczki zasilajacej jest polaczana z metalowa obudowa (co wynika z budowy...

    Początkujący Serwisanci BolzZ   16 Mar 2005 20:11 Odpowiedzi: 55    Wyświetleń: 6964
  • Jak udostępnić dysk twardy w sieci w XP

    Z tego co piszesz to niemasz wlaczonego konta goscia i dlatego nie mozesz sie polaczyc z XP, poniewaz on tego wymaga... (w innym wypadku nie wie komu udziela dostepu) W panelu sterowania wybierz "uzytkownicy i hasla"... Tam powinno byc konto goscia... Trzeba je wlaczyc... Jednak jako ze aministratorem...

    Sieci, Internet prez8s   18 Sty 2005 01:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1555
  • Radio internetowe - recording only for me

    A jesli dana stacja nadaje w formacie ogg ??? Bo moj winamp 5 cos nie che sie wtedy polaczyc... pozdr

    Komputery Software dreammick   19 Sty 2005 23:46 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1542
  • step5 jak wgrac program w PLC

    ok własnie wróciłem od maszyny i zrobiłem tak jak mówiliście i... nic NIE MOGĘ SIĘ W ŻADEN SPOSÓB POŁĄCZYĆ SIĘ Z MOIM PLC. PLC - Simatic S590U ustawiłem przełącznikiem w pozycje RUN wszedlem tak jak mowiliście na str 1 MODE gdzie ujrzalem napis OFFLINE (port milem ustawiony jako COM1 Standard...

    Automatyka Sterowanie PLC Bruce   18 Lut 2005 20:18 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3249
  • W2k Kerio Apache. Brak połączenia z Apachem.

    zle skonfiguroawny firewall, pewnie blokuje ci caly ruch do komputera dlatego go nie widac w sieci ani nie mozesz polaczyc sie na apacha. Otworz sobie port 80 to bedziesz mogl wejsc na apacha. Podejzewam ze kerio potraktowal twoja sieciowke jako interfejs laczacy z netem i zablokowl ruch przychodzacy...

    Komputery Software G.B.   20 Sty 2005 10:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 797
  • Problem z radiowym dostepem do internetu-po wlamaniu

    Witam Mam pewien problem.Mam stale lacze na radiowce D-Link DWL 520+ (antena sat)system xp prof sp2 wszystkie latki Panda anti Virus z najnowsza aktualizacja i od pewnego czasu a dokladnie od kad panda wykryla probe wlamania sie do mojego kompa(oczywiscie zablokowala probe) z internetem dzieje sie...

    Sieci, Internet marek216   29 Sty 2005 22:44 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1068
  • Nokia 3100 - brak komunikacji przez kabel szeregowy

    Witam :-) Chcialbym sie dowiedziec czy wie ktos moze co moze byc nie tak jesli nie moge sie polaczyc z telefonem poprzez kabel szeregowy uzywalem OXYGENA i MEDIA BROWSER chodzi o to ze, u mnie na kompie nie chcial wykrywac telefonu, a jak go juz wykryl to nie moglem zapisywac gier, obrazkow czy tez...

    GSM Serwis cudak11480   22 Sty 2005 15:55 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1366
  • SDI jak wpisać na stałe hasło??

    Wiatm Pracuje pod win xp sp2 mam nastepujace pytanie nie mam problemow z internetem wszystko jest ok, glowny problem to haslo. klikam na ikonke explorera, wpisuje adres i za kazdym razem musze wpisywac haslo, mimo ze jest zaznaczona opcja zapisz haslo, automatycznie win je zmienia nie mam pojecia...

    Sieci, Internet pivvo   27 Sty 2005 20:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 687
  • Problem z odpalaniem w VW Polo '95

    Witam.Jeśli resetują się wszystkie zegary to wina raczej tkwi w zasilaniu urządzeń oprócz rozrusznika , bo niezapominajmy że zasilanie na resztę urządzeń jest zasilana od rozrusznika , może jest przerwany przewód który jest podłączony do tego samego styku co główny od akumulatora(powinien tam być drugi...

    Samochody Elektryka i elektronika tajnygelo   13 Mar 2005 20:50 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4494
  • Sagem myx5 i komunikacja IrDA

    witam mam problem z komunikacja tego telefonu z komputerem problem tkwi w tym ze proboje palaczyc telefon programem "my picture and sunds" przez irde w telefonie wyswietla ze palaczenie jest ale program wyswietla komunikat ze telefon nie podlaczony posiadam irde na usb (sigma) probowlame z instalowaniem...

    GSM Serwis rayan_   28 Sty 2005 00:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 706
  • Kolumny Małego

    takich glosnikow sie nie da!! Mozna albo rownolegle zeby to dalo 4ohmy albo szeregowo ( 16ohmow) mozna tez by bylo dwa szeregowo i jeden rownolegle ale wowczas to bedzie efekt podobny jak bys polaczyl dwa rozne glosniki wiec raczej nie poecam. Jesli koniecznie chcesz miec 8ohmow to mozesz polaczyc 4...

    DIY Akustyka Sebastian_188   16 Cze 2006 21:30 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 10662
  • Samochodowy komputer zużycia paliwa

    Te rozwiazania trzeba jeszcze jakos polaczyc w jedno i napisac odpowiedni program. A co do procka to jeszce nie jestem pewien. Narazie z promotorem ustalilismy wstepnie taki. Jezeli sugerujesz jakis inny to chetnie wyslucham. A jeszcze 1 wazna sprawa wszystko ma byc wyswietlone na wyswietlaczu...

    Artykuły kamyczek   23 Mar 2016 21:58 Odpowiedzi: 556    Wyświetleń: 367491
  • protel - dwa uklady w jednej obudowie.

    mozna sobie zaprojektowac w bibliotece nowy element, a w nim dwa 4518 obok siebie i polaczyc jest z jednym FOOTPRINTem DIP16, ale jak się taki uklad doda do schematu - to te dwa uklady są traktowane jako jeden i nie można ich wzgledem siebie przesuwac Zaprojektuj element "dwuczęściowy".

    Początkujący Elektronicy elektryk   02 Lut 2005 20:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 534
  • Najprostszy, aktywny filtr dolnoprzepustowy.

    Co do schematu Beekera to z tego co widze, na tym schemacie wejscia wzmacniacza operacyjnego powinny byc na odwrot. Tzn sygnal powinien byc podawany na wejscie "+" a rezystor sprzezenia zwrotnego powiedzy wyjsciem a wejsciem "-" W przeciwnym razie (tak jak na schemacie) filtr taki sie nasyci i nie bedzie...

    Początkujący Elektronicy Quarz   30 Sty 2012 10:32 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 21074
  • jak zablokowac komunikatory typy gg, tlen na komputerach

    ja nie mowie ze nie ma sensu blokowac, tylko ze nie ma na to ABSOLUTNIE SKUTECZNEJ metody. a zeby polaczyc sie via SSH nie trzeba przeciez portow przekierowywac...

    Komputery Software szaleniec   09 Lut 2005 19:44 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 6086
  • Sub BAs dyskotekowy (estradowy) Jaka Obudowa?

    DObra powiedzmy ze posstanowilem i robie na Pablach i osiem sztuk. Chce uniknac garkowatego grania wiec chce uzyskac ładny niski i czysty bas. Wiec prosze o zaprojektowanie obudowy pod ten głosnik tak aby jak najlepszy bas z niego wyciagnac i jak najgłosniejszy. Toadi jezeli umiesz projektowac obudowy...

    Technika Sceniczna i Studyjna Sound Wave   18 Lut 2005 23:28 Odpowiedzi: 203    Wyświetleń: 13694
  • Jak rozpoznać uszkodzone elementy ?

    o w twarz nie za bardzo mi o to chodzilo nie chodzi mi o to zeby od razu byc elektronikem tylko podstawy czyli np. do mierzenia czego sluzy na mierniku np. zakres 20kΩ do czego sluzy 200mV rozumiesz ? np. za pomoca np. zakresu powiedzmy 200mV mierzymy opornik czy jest dobry czaicie ? a z tymi elementami...

    Początkujący Serwisanci juriboss   22 Lip 2005 12:44 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 6184
  • Padnięty telefon S55. Wgrany nieodpowiedni format plików.

    o ile pamietam to pokazuje... COMM_LoadBoots : Waiting to power on the phone ... COMM_LoadBoots : phone is powered on a nastepnie ze nie moze sie polaczyc ze nie wlaczony itd. zmiana portow tez nic nie pomogla... telefonik jest w domu martwy i czeka... ale tak sie pokazywalo:/ Dodano po 37...

    GSM Serwis dools   04 Mar 2005 23:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 895
  • 6210 Wyrwany pad pod PA, połączenie

    Nie ma przejscia. Wez mi zaznacz na jakims schemacie, jak mozesz, czym to polaczyc, bede bardzo wdzieczny.

    GSM Serwis yasha75   20 Lut 2005 16:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 828
  • Domofon na 6 żył. Same kable. Jak podłączyć domofon?

    witam. ogolnie jestem swierzy w tematach elektornii, ale mam mieskzanie w bloku (mini wiezowiec) i mam domofon a dokladnie pozostalosci czylio zyly z przewodami po nich, mam ogolnie ich 6 roznokolorowych, no i mam pytanie jak co z czym polaczyc bo chce jutr kupic jakis domofon w tesco czy realu no i...

    Telefony Stacjonarne Serwis zodiak318   17 Lut 2005 21:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5977
  • Internet przez komórkę.

    Nie interesuje mnie bezposrednie polaczenie komputerow przez GPRS bo wiem ze sie tak nie da. To nie sa urzadzenia do polaczen ppp. Interesuje mnie cos takiego: Do komputera jest dolaczona komorka przez kabelek, irde lub BT. Mam programik (napisze go) ktory za pomoca komend AT konfiguruje modem w komorce...

    Sieci, Internet kopernik8   19 Cze 2005 10:03 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 4610
  • Problem z kablem do C65. Nie można się połączyć z komputerem.

    kupilem na allegro i ma polaczenie 234 gdzie 3 to masa i nie moge sie polaczyc z kompem.ma ktos jakis pomysl??thx

    GSM Serwis vtomek   03 Mar 2005 22:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1253
  • Protel99se i 2x2 piny. Edytowanie PCB.

    Dobre rozwiazanie, tylko cos mi sie wydaje ze nie o to tu chodzi. Przyjmijmy zalozenie, ze chcemy zrobic plytke jedno-warstwowa. Natomiast te mikroswicze tworza matryce z 16 elementow. Odpowiednio chce polaczyc w pionie po 4 i w poziomie po 4. Wewnetrzne polaczenie w mikroswiczach mozna wykorzystac jako...

    Projektowanie PCB Gość   20 Lut 2005 08:15 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 825
  • Schemat ideowy zasilacza z 220v na 18v

    skoro transformator TS20/7 - zdaje sie ze wyjsciu daje napiecie 6V i max. 3.3A. Mozna troche zaoszczedzic i go wykorzystac choc jego moc wystarczylaby na zasilenie duzo wiekszej ilosci diod. Jesli ma zasilac tylko szesc diodek to przyda sie maly mostek prostowniczy (np 50V 1A), kondensator elektrolityczny...

    Początkujący Elektronicy WojtasJD   22 Lut 2005 22:53 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4736
  • kabelek do noki 3220 na usb

    Tez dolaczam sie do tematu. Tyle tel juz laczylem z kompem, a ten grat 3220 permamentnie nie jest rozpoznawalny. Polaczy sie, napisze ze nie rozpozna i tyle. Kabel DKU-2 sprawdzony schematycznie. Sterowniki oryginalne Nokii, Na WINXP jak i na WIN98 ta samam sytuacja. Wszystko instalowane na kilka sposobow,...

    GSM Serwis melon 16   23 Kwi 2005 23:53 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1427
  • brak ostrosci na wyswietlaczu jak i na orginalce HP 612

    Agentlos dzieki za pomoc ,jeszcze sprawy nie zakonczylem. aparat rozebralem po raz kolejny, lecz teraz obiektyw do polowy rozebrany dalej sie juz boje bo napewno teraz juz sie dostane do przeslony a tam moze czekac niemila niespodzianka (male blaszki i sprezynki) . ale masz racje ostrosc ustawia ta...

    Inne Serwis Agentlos   24 Lut 2005 18:17 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1679
  • problem z routerem USR 9105

    juz wyjasniam o co chodzi. wpisuje ip jaka ma router - brama. przegladarka "mysli" i nie otwiera zadnej stronki a pytanie o halo i login nie wyskakuje. easy konfigurator pokazuje ze wszystko jest ok ale z niego nie da sie nic ustawic. tak wiec nie moge sie polaczyc z routerem mimo to dziala bez zarzutow,...

    Sieci, Internet donpassatos   01 Mar 2011 18:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 957
  • Jak przerobic zasilacz do kompa na 12V

    No niepowiedzial bym czy sobie nie poradzi jesli by to byl akumulator samochodowy.A jak nawet to mozna zalozyc dwa mniejsze akumulatory polaczyc ich szeregowo i wtedy bedzie napiecie 24 v i wtedy jak nawet akumulatory bedom siadaly to i tak napiecie bedzie ot samo bo w kompie najwiksze napiecie jest...

    Komputery użytkowy Lecho1   04 Mar 2005 00:54 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 6884
  • Potrzebne są dane tranzystora irfz44.

    ...chodzi mi oto czy ty mówiłeś że masa przychodząca do feta musi być połączona razem z masą układu procka. proc wystawia stan wysoki 5V wzgledem czego ? wzgledem swojej masy (to jest jedno) aby zalaczyc IRFZa trzeba mu podac na bramke (G) napiecie wyzsze o jakas wartosc niz na zrodle (S) -...

    Początkujący Elektronicy prokopcio   04 Mar 2005 15:25 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 5540
  • pytanie dotyczace JBL Northridge E250 Subwoofer

    mam pytanie czy kupno tego subwoofera niebedzie złym pomyslem ? Chcialbym polaczyc go do aplitunera technics ax7 , rzecz w tym ze mam do niego juz podlaczone altusy 300 , ktore raczej nie nadaja sie do kina domowego i nie wiem jak beda grac z tym subwooferkiem ? A i niemam mozliwosci odsłuchu suba ,...

    Technika Sceniczna i Studyjna romek864   28 Lut 2005 14:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 650
  • Moje konstrukcje z tanich glosników o nieznanych TS

    Witam na prosbe jednego z uzytkowników elektrody przedstawiam kilka subów i kolumn br i bp zbudowanych z glosników na tanich ktorych ostatnio coraz wicej na wszelakich bazarach i allegro sie pojawia kuszac niskimi cenami i paramtrami wyssanymi z palca. Konstrukcja n1 zestaw zyrafa. Suby glosnik...

    DIY Akustyka toadi   22 Lip 2005 18:50 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 13011
  • ds89c430/ds89c440/ds89c450 - jak programować?

    Zdaje sie,ze ten proc nie wymaga obwodu RC do resetu, ma wbudowany. Jesli chodzi o ustawienie PSEN i EA, to nie mozna ich, moim zdaniem, polaczyc razem, bo w tym momencie, podczas normalnej pracy proc bedzie za pomoca PSENa, ktory pewnie pracuje normalnie wymuszal stan na EA i proc sie po prostu wywali....

    Mikrokontrolery Ogólne sdzyx   02 Mar 2005 11:42 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2177
  • LED Sekwencja "Knight Rider"

    to znowu ja :D jako ze sie nie znam na elektronice to bede tu raczej czesto pisal :P mam teraz taki problem bo nie wiem jak polaczyc ze soba wszystkie elenty :D nie mam pojecia jak zrobic sciezki i dzirury w plytce krzemowej bo innej mozliwosci polaczenia tego chyba niema ( no mozna na kable ale to chyba...

    Artykuły malyhenio1   16 Lip 2011 02:17 Odpowiedzi: 81    Wyświetleń: 54924
  • Czy jest sposob na testowanie aparatu bez linii?

    Witam. Zajmuje sie sprzedaza telefonow bezprzewodowych i faksow i elektrode czytuje nie od dzis aczkolwiek mam zbyt malo czasu by czesto sie udzielac. Mam do Was jedno pytanie. Czesto potrzebuje sprawdzac w/w jednak nie zawsze mam w poblizu linie telefoniczna. Czy istnieje jakas mozliwosc aby...

    Telefony Stacjonarne Serwis Ibol   29 Wrz 2015 09:35 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1166
  • neo + bezpośrednie połączenie kablowe

    chcialbym zrobic polaczenie miedzy dwoma kompami przez kabel rs-232 i udostepnic internet z neostrady przez to polaczenie. wie ktos jak rozwiazac ten problem? probowalem wykozystac bezposrednie polaczenie kablowe z windowsa, ale dziala poprawnie jedynie gdy nie ma polaczenia z netem. podczas polaczenie...

    Sieci, Internet przezorny   10 Mar 2006 20:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1031
  • AF-1018SE reanimacja TE28F160C3TD70

    Czy poniższa procedura naprawy jest poprawna ? O jaki tranzystor chodzi w punkcie 1-szym w przypadku AF-1018SE ? 1. zewrzec kolektor (C) tranzystora Q387 do masy patrz zdjecie -> dwa czerwone kolka polaczyc przewodem 2. podlaczyc JTAG i zasilanie do niego (3,3V na bufor 74HC244) -mozna...

    SAT i DVB-T Serwis szczurek_7   07 Paź 2007 12:00 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2750
  • stary stabilizator napięcia sieciowego - trafa

    Rozebrałem właśnie taki stabilizator (tak na nim pisze :) ). W srodku byly 2 trafa i kondensatory wysokonapieciowe. Trafa sa dosc duze a na obudowie pisze ze ma to wydajnosc 250VA. Stabilizator ferrorezonansowy, jedno trafo i dławik nasycany + kondensatory. W załączniku schemat stabilizatora opartego...

    Inne Serwis madart   11 Mar 2005 14:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6514
  • Neostrada modem(dziwny problem)

    Witam wszystkich forumowiczow, jest to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc. Od kilku miesiecy mam neostradke 128kb\s. Wszystko wysmienicie dzialalo dopoki nie podjalem decyzji o podziale mego lacza na dwa kompy(mam drugi komputer w domu i chcialem aby takze bylo na nim neo). Tak wiec kupilem...

    Sieci, Internet kotek34   16 Mar 2005 14:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1538
  • paczka gitarowa na ARZ6604 czy GDM 10/60/2(tonsil)

    a co powiecie na głosniki TONSIL GD 30/50 albo na celestion X10X-70(nie wiem czy nazwa jest dokladnie taka, bo zczytalem ja zediecia glosnika a bylo dosc slabe)?? a jeszcze wracajac do tych tesli 6604 mam rozumiec ze jesli zloze skrzynie z 8 takich glosnikow to ich glosnosc bedzie porownywalna z glosnascia...

    Technika Sceniczna i Studyjna Tremolo   18 Mar 2005 00:11 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 3327
  • Czym zastapic te drogie kondensatory do car-audio...?

    Witam Nosze sie z zamiarem kupna kondenstarora do audio w samochodzie, ale ich cena nawet z Alpharda jest jka dla mnie na taka rzecz dosc droga, bo ponad 200zl. A widzialem w sklepie elektronicznym takie kondensatory elektrolityczne o pojemnosci nawet 0,2F i napieciu 15VDC w cenie 8zl sztuka. Mozna...

    CarAudio Ogólne kraz73   03 Wrz 2005 10:23 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 4934
  • Alan CT-152 usz()odzony eeprom ?(??)

    Odgrzebałem stary moduł pamięci z mojego byłego ct-152. Cudem ocalał. Odgrzebałem również CD-ROM Atmela z 1998r. Jest na nim aplikacja dla kostki 14pin. Podaję rozkład pinów 24C04 w obudowie SO14: 1-NC 2-A0 3-A1 4-NC 5-A2 6-G... oryginalnej...

    Radiotechnika Serwis Robert SP3WBX   29 Sty 2009 15:23 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2929
  • Nokia 8210 mikrofon. Czy da się jakoś połączyć z zestawem słuchawkowym?

    mam nokie 8210 , ktora zostala przytrzasnieta siedzeniem samochodowym i w sumie wszystko przetrwalo poza mikrofonem , bo dostala w takie malutkie rezystorki u dolu telefonu , zostaly one wymienione ale mikrofon dalej nie dziala , prawdopodobnie poszly sciezki wew. plyty i teraz moje pytanie czy da sie...

    GSM Serwis zibiii   16 Lis 2005 23:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 645
  • Wielki problem...budowa koncowki mocy

    1.Nie chcialbym grzebac w tym amplitunerze. 2.Ja tych kolumn nie budowalem, ja je kupilem gotowe. 3.Zwrotnice sa w tych kolumnach-ale nie mam pojecia jakie (nie ma zadnego oznaczenia) ale to jest tak jakby byly dwie zwrotnice w jednej-w terminalu sa takie blaszki aby laczyly 2 skretki (rys.) 4.Tak...

    Początkujący Elektronicy piterek-23   25 Paź 2015 20:50 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 2665
  • Coship 5300 - coś poszło źle podczas wgrywania nowego EMU-softu.

    Witam, Mam satelite Coship 5300, a moze juz nie?? probowalem wgrac nowy EMU-soft, no i cos zdechlo! Na wyswietlaczu nie ma nic tylko lampka POWER swieci!! Zaden loader, ktory probowalem nie moze sie polaczyc do satelity. Czy moge go jakos przywrocic do zycia? Za wszystkie odpowiedzi z gory...

    SAT i DVB-T Serwis darek11011967   01 Kwi 2005 18:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2259
  • Czytnik do kart - bedzie ciekawie

    Ok to mniej wiecej rozumiem, tylko nie jestem pewien jak to jest z tym gniazdem. Znalazlem takie jedno i wyglada ze sie bedzie nadawac ale nie wiem jak to podlaczyc do plytki. Na zdjeciu jest ze tam sa takie zaczepy ale nie jestem pewien czy znajde plytke uniwersalna ktora bedzie miala w odpowiednich...

    Początkujący Elektronicy nowyalfik   01 Mar 2006 22:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1503
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty