forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



niemowlak

Znaleziono 155 wyników na elektroda.pl: niemowlak
Forum elektroda.pl Strona Główna

Router/Punkt dostępowy z kombajnem zabezpieczeń

Nie przemawia do mnie kolegi pokrętne wytłumaczenie. Każdego człowieka sprawmy bardziej użytecznym, wręczając mu od urodzenia losy świata. W prowadzonej liście potrzebnych do rekonstrukcji świata rzeczy widnieć będą żyjący ludzie potrafiący zrobić dajmy na to radio. Gdy liczba mogących nieść ratunek...
DIY Zagranica :: 27 Lis 2014 02:07 :: Atreyu Makiavel :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2103

Chcecie smieszne obrazki ? Proszę bardzo ;)

Chcecie smieszne obrazki ? Proszę bardzo ;)A tutaj z innej perspektywy ;) To w Łodzi naprzeciw Uniwersytetu Łódzkiego jak pamięć mnie nie myli;) Fajny :D Ciekawe czy jeszcze ruszy :-D Dodano po 6 Jesteś niemowlakiem :?: :D No ja myśle, że z niemowlaka to on już wyrósł, tylko te rzeczy jeszcze mu pozostały :D...
HydePark :: 18 Maj 2010 15:50 :: 1177712 :: Odpowiedzi: 231 :: Wyświetleń: 61422


SDI + Sieć lokalna na Linuxie

Jestem wdzięczny za linki do złobka i przdszkola ,ale jestem raczej "niemowlakiem" w linuxie bardziej swojsko czuję się w win.Prosząc o pomoc miałem na myśli jakiś gotowy program który przegładał by sieć i czytał by w sieci kompy.wraz z nr.ip oraz nr mac..Mam programy LanScan,NETMON,PingSX2,TCPNW , ale...
Sieci, Internet :: 24 Maj 2007 05:15 :: k.marcin :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3728

Jak podłączyć silnik z pralki POLAR PS 663P BIO bezpośrednio

Witam Jestem niemowlakiem w dziedzinie śilników ale mam silniczek od pralki POLAR PS 663P BIO i chcę uruchomić go z pominięciem programatora i całej reszty. Do których zacisków dochoczą kondensatory a gdzie zasilanie ? Wielkie dzięki za pomoc.
AGD Początkujący :: 09 Paź 2003 16:00 :: janjk :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 13114

Lublin

Moze kto wie, kto w lublinie zajmuje się keycodem w radiach bo ja sie na tym kompletnie nie znam a chce zeby radio żyło :D
RadiaSamochodowe Serwis :: 17 Lis 2003 09:55 :: niemowlak :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 572


uszczelki

ja uzywam olejku do pielengnacji niemowlaków jak sie zetkne to sie nic nie dzieje sprawdzone juz przeszło 9 lat -bezzastrzeżeń
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Gru 2003 06:45 :: Gość :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 770

wyłancza się komp :-(

Hejka. Moim problemem jest to, że komp mi sie sam wyłancza przy uruchomieniu oraz resetuje się bios i nie odpala monitor za pierwszym razem. Pomocy. Pozdrawiam.
Komputery Hardware :: 08 Sty 2004 15:42 :: jac1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 558

problem z nagrywarka

1) Z tym izopropanolem to ostrożnie - pojawiają się opinie, że może "zmatowić" soczewkę, która jest plastikowa. Napewno nie zaszkodzi jej woda demineralizowana. Do przecierania użyj pałeczek do czyszczenia uszu niemowlaków - 100% bawełny i nie zostawiają włosków. 2). Zanim się do tego zabierzesz...
Komputery Hardware :: 10 Lut 2004 13:08 :: usurus :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 522

Blaupunkt FREIBURG SQR39 - - - - jaki kod

szymon210 może mnie też coś obliczysz? Może byś się niemowlaku zapoznał z regulaminem!
RadiaSamochodowe Serwis :: 05 Lip 2004 06:21 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2974

Niezniszczalna ARDO A400

Piszę ten post, ponieważ na forum spotkałem się z bardzo krytycznymi uwagami na temat pralek Ardo. Otóż, pralkę ARDO A400 zakupiłem w roku 1993, jak tylko zaczęli je sprowadzać. Była używana intensywnie, opierała 3 rodziny (w jednym domu) i przeżyła trójkę niemowlaków po kolei. Od 2 lat pracuje prawie...
AGD retro :: 07 Lip 2013 15:18 :: MakroSerwis :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3734

Niekonwencjonalne leczenie: Zapper!

Re.: "Ja też jestem przekonany, że medycyną niekonwencjonalną powinna zająć się psychologia. Te metody ziałają dzięki efektowi placebo (silnej wierze w skuteczność)" - nieprawda. Mam przykłady dwa w rodzinie, gdzie zabiegi bioenergoterapeutyczne wykonano na osobach, u których nie mógł wystąpić efekt...
DIY Zagranica :: 07 Lut 2005 09:12 :: Gość :: Odpowiedzi: 48 :: Wyświetleń: 68977

Podstawy, czyli co ma tranzystor do żarówki

Mrb, wiem gdzie bija, ale chcialem wytlumaczyc to w sposob bardziej zrozumialy dla kogos kto sie na tym wogole nie zna. chyba latwiej zrozumiec to mowiac ze jak do bazy wplynie prad to zadziala tranzystor (tzn. bedzie przewodzic) niz o jakichs napieciach baza-emiter. w miare nauki dowie sie konkretnych...
Początkujący Ogólny :: 30 Lip 2004 22:03 :: Wlodek83 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1050

uszkodzony kabel sieciowy?

pisałem skrótami ale kazdy baranek wie o co mi chodziło bo nawet niemowlak wie że neostrada ma dynamiczne ip ale takiem nierozgarniętemu jak ty naposze osobno ŻE NEOSTRADA MY DYNAMICZNIE PRZYZNAWANE IP a po drugie jak nie kumasz czaczy to chociaż nie wprowadzaj w błąd innych takim głupimi tekstami jakie...
Sieci, Internet :: 08 Gru 2004 06:48 :: uzizagan :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1777

Mikrokontrolery AVR i VB.net - jak zacząć je stosować ?

Poprostu Cooool. Jestem początkującym a w zasadzie niemowlakiem jeśli chodzi o pisanie progów na procki. Ale kiedyś mi wlazło do łba tylko PIC i PIC. Kurcze ale chyba wezme się za AVR-y po przestudiowaniu tej stronki. Oby tak dalej.
Mikrokontrolery AVR :: 08 Lut 2009 22:11 :: Balu :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 9305

M35 flash + ustawienia beterii please

Pozdrawiam
GSM Serwis :: 22 Sty 2005 09:33 :: flashmmx :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 384

Seicento 1100. Zimą nie powinno się dolewać płynu chłodzącego?

Witam z tego co wiem to fiaty mają płyn paraflu do chłodnic i z tego co nawet niemowlak może przeczytac nie można mieszac z innymi płynami chłodzacymi pozdro
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Mar 2005 11:10 :: maciejwin :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1623

jak i czym wykonczyc kolumny ?

Ostatnio (luty) wykończyłem (się ;)) monitorki i suba właśnie okleiną w koloru mahoniu lub wiśni. zalety - cena - wygląd, w miarę poprawny zależnie od dokładności wykończenia skrzynki i staranności okleinowania minusy - wygląd, tragiczny przy niestarannym wykończeniu skrzynki i niestarannym okleinowaniu. Można...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 01 Maj 2005 22:04 :: Pyroaniah :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1774

Pasta na procesor Arctic Silver 5 - 3.5g. Opinie.

Jest jeszcze jedna rada - warto nawet po dokładnym szlifowaniu spodu radiatora przesmarować go drobną pastą polerską. Ja akurat użyłem takiej do nabłyszczania i renowacji lakieru samochodwego - zwie się TEMPO. Niedość ze swietnie wypelnia drobne niedociągnięcia (lusterko robi sie jeszcze bardziej wyrazne),...
Komputery użytkowy :: 25 Maj 2005 11:40 :: czapliniak :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 5722

2 Way vs 3 Way

Nie ciesz się tak z tego dzieciaka, weż np róg przeciwmgłowy albo klakson od tira - gdy masz źródło sprężonego powietrza to wchodzimy na zupełnie inne odczucia :). Poza tym jeszcze nie widziałem dyskoteki na niemowlakach :). Gdyby wszystko było takie bez sensu to chyba nikt by za to nie płacił? O 2 way...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 12 Sty 2006 11:44 :: junan :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1337

Zasilanie z palców uderzających w klawiaturę :)

Hmm , nic do smiechu ... Są już latarki, radia zasilane siłą mięsni ręki czemu nie notebook > ?? Kwestia zminimalizowania poboru mocy i zwiększenia sprawności układu ... Ale z klawiatury ?? hmm pewnie była by niewygodna w uzyciu - bo i tak jest (to moja prywatna opinia). Ale żeby z klikania w key-a...
DIY Zagranica :: 14 Cze 2005 21:24 :: mipix :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3219

Skład chemiczny, budowa,szkodliwość tonera?

...hi hi...wiesz co, nieciekawe jest to, ze raka pluc nie czujesz-plucka nie za bardzo sa unerwione-jak juz ich nie bedziesz mial to dopiero zauwazysz-i troche za pozno bedzie.Jest fajnie, 10-20-30 lat....ale jak TO przyjdzie-zostana miesiace moze....a TEGO bym nie chcial. Staram sie nie pomagac mojemu...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 02 Lip 2014 17:08 :: suport :: Odpowiedzi: 125 :: Wyświetleń: 83043

PS663s bio

Szczerze mowiac ja nawet pralki nie umiem obslugiwac. Rok temu zona powiedziala ze pralka sie zepsula bo niedokladnie plucze. Uzywa jej od pieciu lat. Nie byl to wielki problem ale w tej chwili doszedl zacinajacy sie programator i niemowlak w domu wiec pralka stala sie uciazliwa.
AGD Pralki, Suszarki :: 14 Lis 2005 16:30 :: Bartxxx :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 867

Monitory z obudową zamkniętą na TVM-ach

djspeed >>> Przy zamkniętej strojenia dokonać możemy albo zmieniając objętość obudowy (o czym pisał wyrzej kolega sloy, albo zmieniając głośnik. Jeśli mamy obudowę zamkniętą powiedzmy 20L to używając głośnika X tworzy on pewnego rodzaju zespół wraz z obudową który powoduje że strojenie obudowy wypada...
DIY Konstrukcje :: 07 Sie 2005 17:49 :: saimon500 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 10012

Nokia 3200 nie widzi karty sim!!!

Dzięki za podpowiedź, fonek pójdzie do grzania i myślę że wstanie. Mechanicznych uszkodzeń nie ma bo płytka wygląda jak pupa niemowlaka, telefon ma 2 m-ce. pozdr
GSM Serwis :: 24 Sie 2005 08:55 :: tino2003 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 837

Programator nie działa...

Witam Na wtępie powiem że jestem niemowlakiem w dziedzinie pisania i programowania procesorów, więc prosze o wyrozumiałość i oszczędzenie mi krytyki. Panowie, wpadł mi w ręce programator o którym mowa(AVT2502) i mam kilka pytań, ale zaczn ę od podstawowego, jak powinien zachowywać sie podczas...
Mikrokontrolery Ogólne :: 16 Lis 2005 17:24 :: Rafał20 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2535

SonyEricsson - Simlock, kod zabezpieczający, flashowanie itp

orli1983 Po prostu go jeszcze raz przefleszuj żaden tam jakiś śmieszny sposób potrzebny nie jest i nie warto 30 pkt tracić. Tez po Soniku miałem problem z k700 i go jeszcze raz przefleszowałem i hulał jak niemowlak.
GSM Serwis :: 14 Lip 2008 13:01 :: dickheadGSM :: Odpowiedzi: 154 :: Wyświetleń: 467147

Wizualizacja PLC

Dzięki wszystkim za pomoc . Po zapoznaniu się z sterownikami do mojej aplikacji wybiorę Unitronics. W sumie można też proste aplikacje robić na Easy seria 8 i do tego MFD Titan fajny wyświetlaczyk i prosto się wszystko programuje i składa. Wybieram Unitronicsa bo to jest fajne przejście między przekaźnikami...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 13 Lis 2005 12:49 :: cyngiel1 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 7050

Jakie anteny dookulne wybrac ?

Chodzi mi po glowie jeszcze DWL-7100 i TEW-510APB chce dosyl zrobic na 5G a w jakie kabelki sie zaopatrzec?- wiem chce za duzo wiedziec na poczatek ALE {w tej branzy jestm niemowlakiem moja profesia to RTV-SAT}:|
Sieci, Internet :: 05 Gru 2005 13:34 :: romekp@ :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1194

świst powietrza temat bumerang

Witam kolegów serdecznie Forum przeglądam od bardzo dawna i musze powiedzieć że w zdecydowanej większości znalazłem odpowiedzi na moje wątpliwości niedawno się zarejestrowałem a teraz jestem zmuszony zasięgnąć waszej opinii w pewnym problemie Pokusiłem się o budowę suba do kompa jak na razie...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 30 Sty 2006 20:36 :: -Baranek- :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 641

Porównanie kolumn Tonsila

no i wlasnie kolego barthezz ja wole blondynki i tym sie róznimi widzisz jacy durnie w tym tonsilu niechcą wdrążyc w produkcje twoich pomyslów mobgli by zarobic na tym troche albo kupe kasy ,ale zajebiscie by bylo jak tonsile graly by jeszcze lepiej i jeszcze bardziej dudniły moze zdradzil bys mi...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 20 Sty 2007 15:10 :: barthezz :: Odpowiedzi: 92 :: Wyświetleń: 14347

Budowa korektoru do wzmacniacza car 1800 W/ 1600 W

hehe autorze bez urazy ale łykasz bajki jak niemowlak mleko z butelki !
CarAudio Ogólne :: 10 Mar 2006 00:37 :: senso :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1056

ILUMINOFONIA poszukiwanie!(!!)

jabla kup kit j-50 i już bez problemu ze złożeniem niemowlak by se poradził pozdrówka zależy co wolisz ja wole wzmacniacza ale za to na mikrofon jest bezpieczniejszy bo chodzbyś żle poskładał to nic w wzmacniaczu nie zepsujesz ale to kwestia gustu chodz mam kit j-50 jestem z niego zadowolony (porzyczam...
Optoelektronika :: 18 Mar 2006 19:39 :: kdudka1988 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 902

Problem z dyskiem Samsung SP0802N

po szturchnięciu komputera dysk padał Oznacza to po prostu, że kolega zmontował komputer z takim samym niechlujstwem z jakim pisze posty. proponuje magnesik i porysząc nad dyskiem ja naprawięłm (w tym miejscu powinno być słowo "już") tak kilkanaście dysków Proszę na forum nie opowiadać bajek...
Komputery Hardware :: 01 Kwi 2006 16:18 :: jankolo :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 975

Uwalony se j210i polakiem-niewlacza sie

Dokładnie tak robię SMARTEM nie uzywam kabla od UFSa tylko FIGHTER próbuję wgrac mu ten nieszczesny repair flasch ale totalna martwość ze strony słuchawki.Zero komunikacji płyta nie ruszana hotem czysta jak pupa niemowlaka , prawdopodobnie ktoś ostro ja zabił .Postawiłem sobie zadanie podnieść po konkurencji...
GSM Serwis :: 05 Maj 2006 21:47 :: wasylwek :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 2334

brother HL-1030, świeci się alarm

a nie jest tak że rolka sie slizga po papierze ? i ten błąd to poprostu zacięcie ? sprawdź stan rolki jeśli jest gładka jak d.. niemowlaka to jest do wymiany
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 26 Maj 2006 22:45 :: drew :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 718

Sygnalizator moczenia pieluszek

Witam! Musze zaprojektowac uklad sygnalizujacy zamoczenie pieluszek niemowlaka i niebardzo wiem jak sie za to zabrac. Znalazlem schemat obwodu wykorzystujacy dzielnik i bramki logiczne ale wydaje mi sie, ze mozna zrobic to lepiej na tranzystorach. Prosze o jakies wskazowki lub rady. Z gory dziekuje...
Początkujący Ogólny :: 02 Cze 2006 18:37 :: mkpl :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 777

[18Khz - 20Khz] czyli wielka klęska mitu...

hahaha - wiekszosc wypowiedzi, w ktorych ludzie pisza ze slysza powyzej 18khz wywoluje u mnie niezly usmiech na twarzy i jeszcze pisza ze testuja to zintegrowanym realtekiem - no po prostu smiech na sali... czy wy co tak swietnie slyszycie ta czestotliwosc 20khz slyszycie w ogole pisk telewizora, ktory...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 24 Lip 2006 12:12 :: alnus :: Odpowiedzi: 65 :: Wyświetleń: 6098

Jaki tunel bass refleks? Przetwornik GDN 22 120 8 SS.

Zamykam temat zw względu iż rozmowa toczy się na inny temat niż pierwotnie to miało być ale wielkie dzięki za odpwiedzi. Pozdrawiam, czas ruszać ze szlifierka oscylacyjna sie po kurzyć, aby subwoofer był gładki jak pupcia niemowlaka.
Technika Sceniczna i Studyjna :: 16 Sie 2006 11:49 :: misieniek :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1791

Siemens S68, Martech i simlock - brak reakcji na TP

Po pierwsze to jaki błąd wyskakuje jeżeli Code 00:25 to o ile pamiętam wystarczy podłączyć 9 V zasilacz i będzie śmigać jak niemowlak.
GSM Serwis :: 08 Wrz 2006 14:46 :: wojtek krasucki :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 902

Siemens S300 hasło. Czy można je usunąć?

Wyłączasz zasilanie, wyjmujesz baterie, czekasz godzinę i masz sterownik czysty jak pupcia niemowlaka.
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 09 Lis 2006 08:28 :: krzychol66 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 678

Monitor oddechu dziecka. Na jakiej zasadzie działa?

Na jakiej zasadzie działa urządzenie do monitorowania oddechu dziecka (niemowlaka) I czy da się zrobić coś takiego samemu Podaje przykładowy adres do stromy producenta takich urządzeń pozdrawiam
Inne Serwis :: 29 Gru 2006 21:35 :: kasprzyk :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1916

Skoda Octawia 98

Dzięki, czytałem to ale mój angielski jest na poziomie niemowlaka i przeoczyłem. Jeszcze raz dziękuję
Samochody Zabezpieczenia :: 01 Mar 2007 21:47 :: Zibio :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 4822

Jaki zasilacz do huśtawki?

Witam. Huśtawka dla niemowlaka zsilana jest 4 bateriami R20 które ''pożera" w ekspresowym tempie. Chciałem wykorzystać do zasilania zasilacz od COMODORE C64 wyjście 5V / 1,7A niestety efekt jest bardzo marny, hustawka ledwo się porusza. I moje pytanie - prośba jakiego zasilacza należy użyć (napięcie...
Początkujący Ogólny :: 04 Mar 2007 14:55 :: Pilatto :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 789

Sterowanie kursorem myszy za pomocą okularów .

W jakimś filmie dokumentalnym o bodajże autyzmie wśród dzieci badali czemu dzieci autystyczne nie zapamiętują twarzy. Takiemu dzieciakowi założyli na głowę okulary, które śledziły, gdzie pada wzrok dziecka. Wzrok padał nie na oczy, ale na usta. Pozdrawiam Właśnie dzieci z autyzmem nie "widzą"...
DIY Konstrukcje :: 10 Kwi 2007 16:34 :: lasjan :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 16139

Philips - kineskopy ESF - spotkałeś usterkę, wpisz!

Stara zasada - czytać, czytać, czytać...a dopiero potem robić. Tak też uczyniłem i po ośmiu latach bezawaryjnej pracy Philipsa 32 cale z kineskopem ESF musiałem go pierwszy raz rozebrać. Powodem było przebarwianie się koloru zielonego, przechodzącego z czasem na niebieski. Przez pierwszy miesiąc odpuściłem...
TV Serwis :: 07 Maj 2007 22:55 :: robertrobson :: Odpowiedzi: 150 :: Wyświetleń: 67592

Jaką wybrac golarke czy philipsa czy brauna?

Witam Chcilabym kupic sobie golarke do 300zl(ceny z allegro) Tylko nie mam pojecia jaka wybrac. Potrzebna jest mi do golenia sie zwyklego. Mam zarost srednio twardy i gole sie srednio co 3dni(nie chce mi sie czesciej) teraz gole sie gilletem m3power na "pupcie niemowlaka". Chcialbym elektroniczna...
Inne Co kupić? :: 02 Lip 2007 21:06 :: ANONIMOWY :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 8476

konwersja mp3 do formatu acc nokia 6230i

A po co konwertować do acc ??? przecież na tej noki mp3 smigaja jak niemowlak (sam mam taka) to po co utrudniać sobie życie ?
GSM Serwis :: 01 Maj 2007 22:54 :: dawidaaa :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1152

Kilka pytani o ogniwa Peltiera ( chłodziarka do flaszek )

Witam. Od razu chciałem zaznaczyć, że ogniwa peltiera nie są znowu takim cudownym urządzeniem. Wymagają sporego prądu i grzeją się niemiłosiernie. Odpowiadam na pytania: ad 1) To zależy jak szybko i jak dobre chłodzenie im zapewnisz, ale rozsądnym minimum to 100W (płyny ogólnie mają dużą pojemność...
Ogólny Techniczny :: 05 Lip 2010 10:45 :: skaktus :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 6045

RADIO FORD 2006 tylko sie świeci podświetlenie

To dziwne tutaj podejscie macie, ja akurat pisze na innych forach FCP( ford club polska) i FST ( ford scorpio team) i wydaje mi sie ze dzialanie forum polega na tym ze ze sie pomaga ,wymienia doswiadczeniami itp itd. uzywalem opcji szukaj i niestety nie znalazlem odpowiedzi. ja nie oczekuje calej...
RadiaSamochodowe Serwis :: 01 Lip 2007 13:36 :: robotaxxx :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2268

Jak widzicie budowę komory wysokiej czystości do dysków HDD?

Zbudować to można,ale jakie koszta.Jak myślisz poważnie coś zdziałać w tym temacie to pomyśl może nie o komorze a o "komórce",coś w rodzaju inkubatora dla niemowlaków.
Naprawa HDD  i odzysk danych :: 20 Sie 2007 20:37 :: Gość :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 3070

Czy warto zmienic Athlona na Semprona?

nie znam sie kompletnie mam taki procek wiem bo sam zakladalem po wygladzie bo sie nie znam co do rdzenia a moge miec taki tez po wygladzie bo dzisiaj sam wyjmowalem z kompa :) nie znam sie kompletnie wiec prosze jak dla niemowlaka ... :) Dodano po 1 AMD Athlon(TM) 2000+ 1,66GHz a ten Sempron...
Komputery Hardware :: 19 Lis 2007 15:59 :: dejfit :: Odpowiedzi: 48 :: Wyświetleń: 2198

Szukacz samochodu

Witam z ciekawosci tez sciagnolem ten schemacik i od razu widzialem ze to nie ma prawa dzialac :D - ale dam wam inny pomysl - kupic nadajnik i odbiornik do kontroli niemowlaka , a nadajnik przerobic zeby wysylal jakis sygnal -te nowe dzialaja chyba na 433 mhz i maja mala antenke i biora malo pradu 3x1,5v...
Artykuły :: 21 Maj 2010 14:37 :: Jerzyczeka :: Odpowiedzi: 80 :: Wyświetleń: 50256

Elektrozaworek

czytając Twoje posty widzę że masz ambitne plany jednak z wiedzą u Ciebie kiepsko wcześniej czy później sam dojdziesz do tego że najpierw należy poznać podstawy , zrozumieć je a dopiero potem myśleć o budowie właściwie to Twoja sprawa jednak przy takim podejściu nie zbudujesz nic a jeszcze szybciej...
Robotyka Modelarstwo :: 04 Lut 2008 17:22 :: adamkoc :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 2696

Drukarka Hp lj1018 - problem z instalacją sterowników

W tych drukarkach często są problemy z instalacją(kiepskiej jakości przewodów USB ,może być problem z kompem, bądz trzeba postępować wedłog instrukcji instalacji) W takiej sytuacji jak sobie nie radzę najczęściej wykręcam nr.do hp pomoc techniczna i przez telefon będą prowadzić za rękie jak niemowlaka...
Komputery Software :: 03 Mar 2008 23:25 :: mietekn :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1801

Free energy- działające urządzenie

Po wielu badaniach, doświadczeniach doszedłem do wniosku, że tak zwany efekt telekinetyczny czy jakoś tak występujący w piramidach to zwykła energia orgonu. Energia orgonu jest to żywa energia wszech otaczająca nas. Powyższą energię można za prząść do tego aby wykorzystać ją do np. wytwarzania energii...
Na pograniczu nauki :: 21 Sty 2012 18:10 :: jankolo :: Odpowiedzi: 614 :: Wyświetleń: 146514


Prosty kolorofon przy użyciu diod "LED" jak zrobić

Witam ! Zanim napisze temat to nie odsyłajcie mnie do szukaj bo szukałem :D i nic nie znalazłem Jestem początkującym a właściwie to niemowlakiem ;] Chciałbym zrobić prosty kolorofon np. przy użyciu diód LED. Mieszkam w małej miejscowości więc elementy elektroniczne mam ograniczone. Najważniejsze...
Początkujący Ogólny :: 05 Kwi 2008 21:15 :: Gość :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4490

Zegar czasu rzecz. z 4-cyfrowym wyświetlaczem 7-segment. LED

nie bede ukrywal ze ciemna masa ze mna z elektroniki wiec trzeba mi to tlumaczyc jak niemowlakowi zeby nie powiedziec jak debilowi...Napewno wiem ze to musi byc w vhdl'u. wiec moze najpierw co to jest to "uC"?
Początkujący Ogólny :: 09 Kwi 2008 17:32 :: chris_andre :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 801

Audi CHORUS na CHORUS II podświetlenie w a3

Dobrze Ci kolega napisał. We wszystkich roi się od błędów fabrycznych.Jednym z nich jest użyty procek Motoroli ,który nie ma żadnych zabezpieczeń i jest delikatny jak pupa niemowlaka.Osobiście spotkałem sie z 3 osobnymi przypadkami Audi Chorus gdzie wystąpiło to samo uszkodzenie na I2C.Temat jest...
RadiaSamochodowe Serwis :: 25 Kwi 2008 06:25 :: SP8JZ :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3151

jaka maszynke do strzyżenia włosów

Właśnie rozjeb.... 2 maszynki z tak zwanego marketu.Liczyć na łud szczęścia nie ma co .Za tanie pieniądze to nawet kotu nie ogolisz ogona.Ja mam grube gęste sztywne i ogólnie druty a nie włosy.Postrach fryzjerów.Owszem jak ktoś ma włoski jak u niemowlaka to proszę bardzo będzie się cieszył badziewiem...
Inne Co kupić? :: 27 Lip 2012 05:42 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 31996

Skromny zestaw 2.1 dla przyjaciółki.

Skromny zestaw 2.1 dla przyjaciółki.Witam. Tak się jakoś złożyło, że zaoferowałem się przyjaciółce zbudować nieduży zestaw audio do domu. Projekt jest prosty, lecz nie codziennie buduje się dziewczynom sprzęty audio i trzeba brać trochę więcej aspektów konstrukcyjnych pod uwagę, niż przy sprzętach dla żądnych basu napaleńców w dresach....
DIY Akustyka :: 24 Wrz 2008 15:07 :: inkognito09 :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 13364



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: agregat lodówka zmiana gazu vaillant podłączenie włącznika wiertarce immo kluczyk opel vaillant schemat kuchenka gazowa regulacja http dotykowy ekran uszkodzić wyłącznik ciśnieniowy hydroforu zablokowany laptop dell tranzystory irg4pc50w
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group