nierdzewka

Znaleziono około 212 wyników dla: nierdzewka
  • zasobnik - kupno zsobnika cwu ze spiralą lub dwupłaszczowego

    Witam. Mam prośbę o pomoc w wybraniu najsensowniejszego zasobnika cwu pionowego (stojący) z pojedynczą spiralą (wężownicą) lub tzw. dwupłaszczowego (akurat takich sensownych nowo produkowanych nie znalazłem więc jedyny przedstawiony w ostatnim linku jest używany). Pojemność zbiorników jaka mi odpowiada...

    Systemy Grzewcze Użytkowy Dolce   16 Paź 2012 00:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2334
  • Turbo do BMW 318is E30 / E36

    zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej...

    Samochody Archiwum xxKumas   03 Maj 2009 12:45 Odpowiedzi: 63    Wyświetleń: 52365
  • Pytanie do użytkowników LCD

    A stąd , że ostatnio kupowałem bratu wypatrzony przez niego model LCD marki iiyama, i aż mnie zatkało: 1. zakup pierwszej sztuki ze sklepu, zapakowany karton, etc. nówka nierdzewka nieruszana,kasa na stół i monitorek do domu na sprawdzenie, co się okazuje -> parę bad pixelów. -> od razu do sklepu. 2.Wymiana...

    Monitory Serwis ivorpl   02 Sie 2006 09:42 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1454
  • Fantic section, pęknięte kolanko gażnika

    Jak mało miejsca, to raczej nierdzewka, masz kolanka hamburskie i z tego docinasz w kąty. Flansza, góra 3mm grubości, tak z praktyki, uważaj bo nierdzewka mocno płynie w czasie spawania, ale jest to wykonalne.:D

    Motocykle, Motorowery carrot   29 Lip 2011 14:59 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2815
  • Czym najlepiej ogrzać mieszkanie 56 mkw w kamienicy.

    A jest jakaś duża różnica w trwałości i niezawodności pomiędzy kotłami z wymiennikami z nierdzewki a aluminium? Tak. Nierdzewka (stal kwasoodporna) potrafi bardzo szybko skorodować. Nawet szybciej niż żeliwo czy aluminium. Cała rzecz polega na tym, że nierdzewka pokrywa się tzw. warstwą pasywacyjną...

    Systemy Grzewcze Użytkowy Grzecho_82   14 Paź 2011 11:20 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 10999
  • spirala grzewcza a płaszcz

    A jak jest w układach z pompką ? Mam takie "na oku" : lub

    Systemy Grzewcze Użytkowy Dolce   16 Paź 2012 00:10 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3273
  • ekspres ciśnieniowy ea 150 wymiana uszczelki

    Witam! "Poszła" uszczelka od filtra wody w ekspresie EA 150. Trzeba odkręcić śrubę mocującą ten filtr (sitko). Ale jak? Morduję się z tym już dłuższy czas i nic. Żadne podgrzewanie, żadne WD 40, żadne pukanie (nawet w głowę) nie pomaga. Śruba nierdzewka z prostym łbem w który wchodzi 5 złotych trzyma...

    AGD Początkujący gieniapierda   04 Mar 2014 16:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1350
  • myjka ultradźwiękowa - robił ktoś ?

    efekt mgiełki możesz uzyskać za pomocą generatora samowzbudnego ( transformator elektroniczny do halogenów przeróbka to zwiększenie napięcia na transformatorze ok.150v i dołożenie dławika) rezonans do przetwornika uzyskasz przez dobór szczeliny dławika W kilku firmach w Polsce jest to stosowane rozwiązanie...

    Inne Serwis petione   03 Lut 2007 22:42 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 44015
  • Metody poprawiania zimnych lutów

    sadze ze kalafonia jest dobra ...bynajmiej w naprawie tlewizorów i monitorów... pasty tez sa dobre...ale do drobniejszej elektroniki.... a jak ktos nie umie usunac nadmiaru kalafoni to juz jego problem.... oczywiscie czasem zimny lucik jest tak czarny ze trzeba oddessac cyne i oczyscic czyscikiem...

    Inne Serwis marcinus128   17 Paź 2003 22:28 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 9148
  • kontrola jakości spawu

    [quote="euromatic"]0.2 to grubość materiału? jaka _ciach_ ......na początku jest rozwijarka z kręgiem blachy nierdzewnej o grubości 0.2mm, następnie "milion" walców krępujących z blachy rurkę o średnicy ok. 16mm która spawana jest spawarką plazmową doczołowo w osłonie gazów ochronnych (przebarwienia...

    Elektro Maszyny i Urządzenia jam_es   29 Maj 2006 20:59 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 14284
  • Wanienka ultradźwiękowa własnej produkcji

    Łukasz_22, chcesz zrobić dno wanienki lub ja całą z nierdzewki, ale najpierw upewnij się że do nierdzewki łapie magnes, mnie się wydaje że nierdzewka nie jest ferromagnetykiem. (głowy sobie nie dam uciąć ale też sprawdzę)

    Projektowanie Układów McGyver23   08 Wrz 2009 08:46 Odpowiedzi: 101    Wyświetleń: 111687
  • LUTOWANIE sprawa nie banalna!!?

    Witam. Kolego hazet kwasówki nie lutowałem ale nierdzewkę tak.A kwasówka chyba bedzie podobna do lutowania jak nierdzewka. Zasosuj kwas fosforowy. Powodzenia.

    Warsztat elektronika witek17   06 Sty 2006 21:36 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 36480
  • Peugeot 306

    Katalizator zmniejsza do 10 % moc a strumienica to niewielki koszt ok.100 zł.Natomiast jeżeli zmieniasz cały układ to tylko nierdzewka lecz Remus to droga impreza.

    Samochody Archiwum rafi999   14 Lis 2004 21:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1607
  • Stroboskop

    Blaszka z piwa jest za cienka, to raz. Może się odkształcać od temperatury. I jest pokryta jakąś farbą, coby z piwem aluminium nie reagowało, to dwa. I drapanie tego się nie opłaca. Można też pójść do pana szklarza i kupić kawałek lustra. Może też być nierdzewka lub kwasówka. Ja wstawiałem palniki...

    DIY Konstrukcje grzespower   05 Mar 2005 17:17 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 9327
  • Pralka CANDY Alise 18WD- lozysko :(

    Czesc, dzieki za odpowiedz. [quote="Bleble"]Candy w większości trzeba wyjąć zbiornik z pralki Napisz jaki zbiornik (plastik,nierdzewka) > Nierdzewka i jak daleko jesteś z pracą(co zrobiłeś) > Niewiele. Staralem sie wybic walek z lozyska. Troche sie zastanawiam czy tak sie powinienem do tego...

    AGD Pralki, Suszarki Bleble   11 Lut 2005 20:56 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2929
  • Wątek zasilania j-35. Ile zestawów j 35 obsłuży?

    wiem wiem adammc chwilowo z tego to można wyciągnąć minimum 15 amper albo jeszcze więcej :P a do radmorka nie mam zamiaru tego wkałdać poprostu szkoda korektora a ja już mam za sobą pierwsze 2 zestawy i uruchomiłem je bez żadnego problemu ale dzięki za troskę :) że kondziorki beda potrzebne to wiem...

    Projektowanie Układów radyjator   18 Lut 2005 17:50 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 2816
  • Patent na urwaną przeciwwagę?

    Pralka Electrolux, zbiornik nierdzewka, obudowa skladana z dwoch czesci, chyba juz wiadomo o co chodzi ;) Przeciwwaga betonowa montowana z przodu do plaszcza zbiornika, mocowana na styk razem z plaszczem i zbiornikiem za pomoca metalowej obejmy na wkret (imbus). Betonek raczyl sie oderwac od metalowej...

    AGD Pralki, Suszarki dodge1739   12 Kwi 2005 07:38 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2858
  • Dipol połfalowy

    witam !! nie idealny materiał nie idealna antena. z moich doświadczeń wynika że to bez znaczenia( materiał) o wiele ważniejszą sprawą jest problem dobrych styków (fider - antena) . jeżeli materiał ant. to alu to łącząc fider(miedż) bezpośrednio do ant. narażamy się na przyspieszoną korozję(miedż i alu...

    Radiotechnika Serwis dipol   08 Maj 2005 18:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1875
  • Pytania o radiotelefony PMR...

    Nie można powiedzieć, że materiał, z którego zbudowana jest antena nie ma wpływu na jej parametry ale w wykonaniu amatorskim można go pominąć (z przyczyn parametrów elektrycznych). Rodzaj materiału ma wpływ na tzw. współczynnik skrócenia anteny. Najmniejszy współczynnik skr. będzą miały materiały o dobrej...

    Radiotechnika Serwis wloczykijCM   14 Kwi 2008 16:56 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 11889
  • Efekty laserowe i wykonanie projektora laserowego

    Mała poprawka, ośka będzie jak już ,ze stali kwaso-odpornej gdyż jest obojętna magnetycznie a nierdzewka nie.

    Optoelektronika And!   25 Paź 2007 17:38 Odpowiedzi: 1068    Wyświetleń: 279401
  • Pralka MASTERCOOK PFD-113P

    nie wiem jak ta ale wersje wcześniejsze zbiorniki miały z plastiku występują zbiorniki 1-blacha stalowa emaliowana 2-plastik 3-Nierdzewka

    AGD Co kupić? Mariusz_760301   25 Sie 2014 17:00 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 6264
  • Pralka do 1400zł?

    Na coś super to trochę za mała ta gotówka chyba lepiej ładowane od frontu normalne co powinno być 1.długa gwarancja 2.dobry serwis 3.dobry dostęp do części 4.obroty regulowane do 1000 5.zbiornik nierdzewka 6.z tą klasą A to wielki pic 7.firma dosyc znana

    Co kupić Archiwum sq6ade   02 Sie 2005 19:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1048
  • Problem z diodami

    Sek w tym ze to nie sa takie zwykle tanie diodki ale znajduja się one w drogich przelacznikach Przelączniki są drogie, bo są wandaloodporne - nierdzewka, o-ringi itp. - diodki w środku to są najnormalniejsze ledy - a droga jest mechanika. Wg. mnie jeżeli chcesz podpiąć to jako diody w komputerze...

    Początkujący Serwisanci kulek1   27 Sie 2005 18:23 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 696
  • jak zbudowac wzmacniacz z czesci które mam?

    no to w takim razie super.. to jest mega tania sprawa bo za marker jakieś 2 zeta a za płytke 1, 70 :D hehe i jeszce b327 5 złotych :D ale ejszce zostaje miska tylk z czego ona musi być??? moze być taka najzwyklejsza plastikowa a moze ze szkla? a;ewolabym taką co mozna w srogku zagrzać spokojnie...

    Początkujący Elektronicy CrMo   11 Wrz 2005 01:41 Odpowiedzi: 102    Wyświetleń: 11725
  • wiertla do tytanu

    jak napisał przedmówca kobalt i tylko kobalt jak bedziesz kupował to kupuj w dobrym sklepie za dobra cenę ostatnio kupiłem kobaltowe fi 4.0 za 6 zl i .........do wyrzucenia kupiłem za 20 zl i wywiercilem 58 otworów bez ostrzenia w stali H18N9T1czyli nierdzewka z dodatkiem tytanu obroty...

    Technika Domowa rss   15 Lis 2005 19:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 816
  • Buduję ploter potrzebuję lasera do cięcia metalu-gdzie kupić

    Witam może zamiasst drogiego laseru zastosować przecinarkę plazmową koszt takiej plazmy zmieści się w ok.5tyś.zł a dokładność przecinania jest troszkę gorsza od lasera. Także można ciąć stale wysoko topliwe tj. nierdzewka czy wolfram u mnie w pracy są takie przecinarki które są zudowane na plazmach...

    Automatyka Sterowanie CNC K7773   24 Wrz 2010 04:35 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 24859
  • mikrofalówka - co kupić ?

    Jak tylko do podgrzewania to bez grilla, termoobiegu itd. Moga byc wazne takie rzeczy: wielkosc - zeby kurczak mogl sie obracac pokrycie srodka - najmniej trwaly zwykly lakier, moze byc nierdzewka lub emelia ceramiczna - bardzo twarda, raz spotkalem zupelny wypas - cale wnetrze teflonowe - w instrukcji:...

    Co kupić Archiwum gklub   21 Sty 2006 13:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 696
  • Lodówka na wino. Gdzie można kupić takie pofalowane półki?

    Dzięki za dobre chęci, ale chyba by mnie wygonił z tymi półeczkami. Drzwi są szklane aby było widać zawartość szafki. Tych półek ma być 10 sztuk i same w sobie mają zdobić. Dlatego muszą być metalowe chromowane lub nierdzewka. Robert

    AGD chłodnictwo RobWan   02 Kwi 2006 23:29 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3008
  • Wzmacniacz Lampowy 2x20W kl A. SE

    Witam konstukcja rewelacyjna, meczy nie pewna rzecz, jak, czym wyginałes (profilowałes) blache ? bo to nierdzewka jak sadze, czym wycinałes w niej otwory chocby na ten amperomierz?

    DIY Konstrukcje MatiZ   06 Kwi 2008 12:39 Odpowiedzi: 78    Wyświetleń: 22325
  • Bm 990atx czy Monocar hb 1502

    no i co z tego ze membrama latała? to oznacza ze to juz musialoby byc 500W? efekt glosnego grania i latania membramy osiągamy juz przy 200W, tyle ze przy wiekszej mocy jest lepsza kontrola poprostu, mowie ci zalatw sobie jakis ciekawy drut, np taki jak moj miedziopodobny do migomatu ma 1ohm/1metr/ nierdzewka...

    CarAudio Ogólne ige   27 Paź 2006 13:27 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 2698
  • Jak przylutować LgY 4 żo do blachy nierdzewnej/zlewozmywak

    Jak chodzi o kwas, to nierdzewka (i chrom) lutuje się pięknie przy pomocy kwasu fosforowego (solnym lub chlorkiem cynku się nie da). Trzeba zrobić roztwór 10-20% w wodzie. Można też dodać ok. 10% stężonego kwasu fosforowego do roztworu kalafonii w spirytusie, jest jeszcze lepszy. W razie trudności ze...

    Warsztat elektronika Elmont   16 Gru 2006 18:55 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2778
  • blacha 3mm nierdzewna i statyw

    potrzebna blacha 3mm lub 2,5 mm- 40x50 cm nierdzewka. i taki statyw jak na foto.(choc ten statyw bardziej.)sa na alegro ale komplety a ja chce ograniczyc koszty.moze komus zalega na strychu.

    Bazar Elementy elektroniczne bonzo jan   28 Gru 2006 22:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1739
  • antena cb hand made

    Na wstępie przepraszam za moja niską kulturę językową. Przechodząc do rzeczy, dziękuję za opis i schemat GP. Podobnie jak pki proszę o opis i i miejsce wstawienia tego dławika. Czy koledzy słyszeli o antenie mobilowej 1/4f (ok.275cm) do cb, zbudowanej z pręta metelowego zatopionego w włóknie szklanym,...

    Radiotechnika Początkujący DjElano   14 Kwi 2010 18:14 Odpowiedzi: 68    Wyświetleń: 16712
  • Whirlpool FL 243 - krzyżak bębna

    u mnie stało się podobnie, tylko luz był troszkę mniejszy...rozwierciłem nity, zaniosłem krzyżak do tokarza, namoletował wałek i po sprawie...nie polecam spawania, gdyż bieżnia pod siemering jest wykonana z brązu, czy też mosiądzu, bardzo łatwo uszkodzic... Dodano po 1 jeżeli śruby, to tylko...

    AGD Pralki, Suszarki krzysiek_1222   25 Sty 2007 21:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4699
  • Chłodziarko-zamrażarka Polar CZ340

    Jezeli już by miał to być agregat ( sprężarka ) to , gdzie najlepiej ją kupić i czy ta opcja wogóle jest opłacalna ? Na marginesie chciałbym podkreślić , że szkoda byłoby wyrzucać sprzęt , który wygląda jak ,,nówka - nierdzewka" z salonu ( bardzo zadbany ).

    AGD chłodnictwo servisant   21 Lut 2007 20:07 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5353
  • Czy można kupić uniwersalne Sita BGA do wszystkich układów?

    Witam , ja sobie sita robie u jednego takiego pana , blacha nierdzewka i wiertarka numeryczna , ja używam kulek min 0.4 do 0.76 i w tym przypadku metoda sprawdzona , bga teraz wymieniam w godzinke najdalej , tylko w takiej blaszcze ciężko wiercić , wierteł trzeba troszke , ale wykonanie jak z fabryki...

    GSM Serwis KanekS   26 Lut 2008 15:21 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 10257
  • Boniarka

    Idealny bylby kanthal, ale jest drogi. Stal nierdzewka, jak sie da to jak najmniejszy przekroj (dla 1cm szerokosci wyszlo mi 30mOhm), albo moze to ponacinac zeby zwiekszyc droge pradu. Wtorne uzwojenie trzeba przewinac, gdzies na 2.5V, dac wieksze diody, dolutowac potecjometr do regulacji mocy i oszukac...

    Ogólny Techniczny Filip   09 Paź 2007 19:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2146
  • Tarcza hamulcowa - z jakiego materiału wykonać?

    zacisku? :| zacisk pompa moze byc od byle jakiego motoru. zaadoptowac to sie akurat ladnie da ;) no mysle jeszcze o tarczy samochowowej z niskim rantem jak tu i stoczonej do 5mm grubosci ;) i otwory sie dopasuje ;) a mocowanie zacisku tak jak u kolegi wyzej na foto. nierdzewka 2mm i pisal na forum...

    Ogólny Techniczny kuras147   11 Lis 2007 22:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3494
  • znowu prostownik - pytanie

    Nie ma absolutnie zadnej elektroniki tylko mostek i 2 bezpieczniki + amperomierz. No prostownik to nówka cewka nierdzewka ..... z tym ze akumulator potrzebuje na jutro rano :) a naprawa/wymiana pewnie potrwa. Jakie powinno być minimalne napięcie uzwojenia wtórnego do poprawnego naładowania ? Dodano...

    Początkujący Elektronicy Świętoszek   07 Sty 2009 21:52 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3078
  • Kupie blache nierdzewną 0.4mm

    Potrzebuje kawałki blach grubosć 0.4mm minimum 5cmx5cm.Taka aby cyna sie nie imała.Kwasówka czy nierdzewka, koniecznie aby chwytał magnes.Może ktoś ma ,badż w czym znaleść.W mojej okolicy brak hurtowi z taką blachą ,skladnice złomu obeszłem.

    Bazar Elementy elektroniczne tolo2   13 Sty 2008 18:05 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1007
  • jak wykonac sonde temperaturową

    pewnie tak ;) Tyle, że w neonówce jest pewnie mosiądz, albo inne żelazo, a nie nierdzewka.

    Projektowanie Układów gromleon   13 Lut 2008 13:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1892
  • el ogrzewacz wody(boiler) eldominvest 72265M cieknie czasami

    pytanie jest inne , sprawdzałes anode? 6 lat to nie jest duzo jesli jest dobra woda to i bez anody (anoda ma uzupełniac mikroubytki w powłoce emaliowanej na pękniete spawy nie podziala choc by sie rozpusciła cała w 5 minut), ale jak nie masz naczynia i wczesniej nie było problemu z kapaniem zaw bezp...

    Systemy Grzewcze Serwis dziubek102   12 Lut 2008 01:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2758
  • zmywarka bosch sps 2462/06 - jak wyczyścić płaszcz wodny?

    A z chemią uważaj.... Na co ma uważać ? Na oczy? Zmywarka pracuje w tak zakwaszonym środowisku jak mało które urządzenie, stąd nierdzewka i dobrej jakości tworzywa. Kulki żywiczne w jonizatorze są odporne na działanie kwasu, nawet sprężynki w elektrozaworach sa wykonane z solidnego inoxa. Nie...

    AGD Początkujący colcolcol   31 Mar 2008 07:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 18941
  • Tig Magnum AC/DC 220P

    Proszę o informacje nt. spawarki jak w temacie. Szczególnie interesuje mnie ustawienie parametrów przy spawaniu różnych materiałów, stal, nierdzewka aluminium. Może ktoś z forumowiczów ma taki sprzęt i nim spawa.

    Elektro Maszyny i Urządzenia darekw11   27 Maj 2008 21:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5466
  • Spawarka domowa + nierdzewka

    Potrzebuję zakupić spawarkę do garażu (ogólne zastosowanie) żeby czasami coś pospawać (będzie rzadko używana). Potrzebuję też nią obecnie pospawać kilka rurek 50,8mm x grubość 1,5mm. Spawy nie muszą być piękne tylko szczelne i wytrzymać do ok 2barów. Co polecicie do ok 600zł ? I jakiej elektrody...

    Inne Co kupić? elster   20 Kwi 2008 20:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6654
  • Migomat AL

    To jest invertet z rdzeniem ferrytowym dużym jak na ferryt + 6 EPROM-ów do zmiany programów spawania i płytka sterująca naszpikowana scalakami ok 40sztuk. Wybór metali dla mig 35V - nierdzewka ,3 programy alu , miedź, spawanie mma 65v. Prąd regulowany automatycznie lub recznie w zależności od materiału...

    Elektro Maszyny i Urządzenia lut.ek   25 Maj 2008 19:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3016
  • Czujnik wilgotności.

    Witam. Planuje budowe systemu do sterowania nawadnianiem, w małym gospodarstwie szkółkarskim. Ma to być centralka, sprzęgnięta z PCtem i po 4-przewowodowej lini dołączone układy bezpośrednio sterujące zaworem, a także przetworniki temperatury, nasłonecznienia i wilgotności. Każdy czujnik na małym procesorku,...

    Projektowanie Układów antrykot   07 Cze 2008 16:52 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4037
  • turbosprężarka?

    Ten holset bedzie za duzy. T25 za mala, 2 x T28 lekka przesada. Za uzywki T28 bez BB trzeba dac od 1000-1500 zl z przebiegami 80tys. km i wiecej... Choc T28 z AR 80 stosowana np. Sunny GTIR mogla by byc dobra do zabawy na poczatek. Choc latwiej bedzie znalezc z AR 60... W sumie z T28 cudow sie nie...

    Samochody Archiwum rafał%   21 Kwi 2009 22:51 Odpowiedzi: 55    Wyświetleń: 14595
  • Pomoc w wyborze dobrej zmywarki 2008.

    Praktycznie wszystkie zmywarki mają standardowe programy o długościach 100-150 minut i to normalne. Krótsze typu 30 minut są to programy z opcjami typu variospeed itp. Plastik jest w każdej tańszej zmywarce, w droższych jest już nierdzewka. Każda zmywarka nie zawsze ma taki sam poziom głośności. Nie...

    AGD Co kupić? marivs   23 Gru 2008 12:47 Odpowiedzi: 965    Wyświetleń: 851716
  • Spawarki inwerterowe SHERMAN

    Dokładnie, kawasówka i nierdzewka idą ładnie, pod warunkiem, że prąd jest ok. Nie trzeba TIGa, dawniej nie było i sobie doskonale radzili. EDYTA: Masa to nie wszystko, szczególnie jeśli chodzi o takiego producenta jak ESAB. Kupując ESABa masz gwarancję i porządny serwis, który działa dość sprawnie....

    Elektro Co kupić? prez8s   17 Sie 2008 09:37 Odpowiedzi: 56    Wyświetleń: 54101
  • Sterownik silników do frezarki CNC

    Materiały to w zasadzie MDF, czasami pleksa i może aluminium lub nierdzewka. No widze że maszynka starsznie spuchał z wymiarami, rzeczywiście nie przyjąłem maryginesu hmmm. to może ją okroić do pół na metr i robić mniejsze elementy bo już 1,5x2 to ciężko bedzie mi gdziekolwiek wstawić. wysokość frezowania...

    Artykuły avatar   08 Sty 2013 19:42 Odpowiedzi: 169    Wyświetleń: 152194
  • Mój pierwszy prototyp ciągniczka .

    Może nie jestem rolnikiem ani konstruktorem ale pług zdaje egzamin tylko nie obraca dokładnie zieni jak na moje oko to dwu skibowy by się przydał jedno to zamały za lekko idzie tylko musze opanować tan łuk kiedy ma wyaracać ziemie blacha to nierdzewka 3,0mm więc myśle że wystarczy.Pozdrawiam konstruktorów.

    DIY Konstrukcje konteno   21 Lut 2012 22:21 Odpowiedzi: 72    Wyświetleń: 50762
  • Heat pipe! Skoro był -kolektor za1500" to dlaczego nie?

    Ja sprzedaję kolektory słoneczne h-p. Taki kolektorek 18 rurowy(rurka 1500x47) ,mogę sprzedać za 1700zł(brutto). Wszystko nierdzewka lub aluminium. Mieszkam w Mielcu :)

    Systemy Grzewcze Użytkowy marwi123   15 Cze 2015 07:44 Odpowiedzi: 186    Wyświetleń: 51689
  • Elektrownia Wiatrowa budowa domowym sposobem cz.1 (Archiwum)

    Witam, Mam pytanie - przy typowej amerykance (rotory talerzowe, stator z cewkami zatapianymi w żywicy) konieczne jest aby rotory były ze stali? Wyczytałem gdzieś że rotory Musi być ze stali! Jak czytam że ktoś twierdzi, że to nie ma znaczenia to mi się noż w kieszeni owiera. Nierdzewka i...

    Energia Odnawialna Akrzy74   26 Sty 2009 19:25 Odpowiedzi: 12804    Wyświetleń: 4499456
  • Szukam majstar, który wykona tanio suport do tokarki

    U mnie niemiecki to czarna magia. Jeśli znalazłbyś jakąś w angielskim :) (chodzi o dokumentację). Może być problem z podziałkami. Zapytam chłopaków. Frezarki są, tokarki również. Z jakiego materialu miało by to być wykonane? Nierdzewka, kwasówka, zwykła blacha (wtedy szło by na malowanie). Znalazłem...

    Ogłoszenia Elektronika komornik12   25 Lis 2008 19:22 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3023
  • bęben poluzowany na piaście w pralkce siwamat 550

    Luz jest tylko w bębnie , gdzie jest pranie a może tak ma być ? :?: Bęben jest z cienkiej blachy , to musi być więcej punktów spawania bo nierdzewka popęka? Oś jest ok. jedynie w miejscu pracy simmeringu min, wgłębienia i chyba simmering jakąś krople przepuścił ( 1 łożysko od strony bębna ma ślady...

    AGD Początkujący przemyslw   08 Gru 2008 21:53 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1362
  • Pomiar ilości zalanego parafiną znicza. Waga czy czujnik ?

    Witam. Rozwiązanie podałem tak gwoli informacji - może się przydać komuś innemu do czegoś innego . Z zaworem jest podobnie - musi mieć stałą temperaturę . Inaczej tu i ówdzie wewnątrz nam skrzepnie i koniec zabawy - pozmieniają się przekroje . Zawór trzeba by zrobić ( to nie wielki problem ) . Teflon...

    Automatyka Przemysłowa gumis81   23 Maj 2009 09:47 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 7689
  • waga Mettler ID1 MultiRange źle waży

    Tu masz kolego rację ID1 to miernik a platforma w tej wadze to Mettler Toledo FB60s nierdzewka nie na belce tylko na monoblocu chyba. To na 100% nie jest analogówka tylko waga cyfrowa. /wogóle to jak włączona jest waga i szala jest pusta to z tego monobloca coś piszczy dość intensywnie, jak dokładam...

    Inne Serwis grzeban   29 Kwi 2010 23:15 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3856
  • Lutowanie twarde pare pytań

    Witam Musze połączyc ze sobą dwa kawąłki blachy stalowej. Połączyłem ja cyną z dodatkiem kwasu, lecz po jakimś czasie się oderwało. Zostało mi lutowanie twarde, lecz wpierw chciałbym się dowiedzieć jak to wychodzi cenowo. Po ile i gdzie można kupić luty? Moze jakies inne porady na ten temt? Z góry...

    Ogólny Techniczny amarantus24   07 Gru 2011 12:08 Odpowiedzi: 58    Wyświetleń: 46932
  • Automatyczne zapalanie łuku do spawania

    Jestem zdania że jonizatora sie nie stosuje sie do spawania elektrodą tylko TIG-iem i to jeszcze metali nieżelaznych (aluminium ,nierdzewka itp) i tylko podczas spawania prądem przemiennym. Do spwawania metodą MMA stosuje sie hot-start który powoduje ze podczas zajażenia łuku prąd wzrasta to jakiejś...

    DIY Zagranica pitt82   26 Sty 2009 13:32 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7486
  • Jak działa strumienica i co ona daje ??

    Ja mam mitsubishi colt 1.8 wolnossacego. Zmontowałem cały układ wydechowy i dolotowy od podstaw własciwie własnego pomysłu. Filtr stozkowy umieszczony w okolicach seryjnej puszki ale na masce mam mały dolot wiec bierze zimne powietrze rury dolotu nierdzewka strumienica dolotu wstawiona. kolektor wydechowy...

    Samochody Archiwum pivvo   18 Sty 2010 09:14 Odpowiedzi: 74    Wyświetleń: 218883
  • Czyszczenie stali nierdzewnej

    Napisz z jakiego typu osadów czy zabrudzeń chcesz czyścić? Czy napewno jest to nierdzewka czy może kwasówka bo z rozróżnianiem tego też wielu ma problemy. Chcesz czyścić materiał przd bądź po obróbce a może myć przedmioty wykonane z tego matriału? Jedno jest bardzo dalekie od drugiego.

    Technika Domowa xxanquxx   14 Wrz 2011 20:10 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 44692
  • bojler viessmann verticell płaszczowy czy z nierdzewki

    Ryzyko korozji po kilkunastu latach w obiegu płaszcza bojlera jest chyba znaczna ? Pod wodą nie występuje korozja,chyba że z zewnątrz albo elektrochemiczna.Weź magnes i przyłóż na zbiornik i zobaczysz czy mocno się klei (stal) czy słabo (nierdzewka) albo wcale (kwasiak)

    Systemy Grzewcze Serwis 13lukasz   26 Kwi 2009 17:22 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 13051
  • piec "kaflowy" a piec z płaszczem wodnym na drewno

    witam, podepnę sie pod temat gdyz wydaje mi sie ze nie ma sensu zakładać nowego a tytył raczej odpowiada;) Mam pytanko do osób bardziej obeznanych w kwestiach grzejnictwa i CO odnośnie przerobienia pieca kaflowego zwykłego na taki z płaszczem wodnym/zbiornikiem buforowym. Pomyślałem nad zrobieniem...

    Technika Domowa TomekS86   28 Mar 2012 20:19 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 33374
  • Przeróbka - spawarka inwertorowa z Biedronki

    Witam, część z nas zakupiła wspomnianą w temacie spawarkę inwertorową KINZO. Ma ona dość pochlebne opinie i jak twierdzą forumowicze, którzy nie jedną elektrodę wyspawali, ma bardzo dobry współczynnik jakość/cena:) Czy nie warto pokusić się o dyskusję na temat przerobienia tejże spawarki , aby można...

    Projektowanie Układów lechoo   18 Cze 2009 14:02 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 10005
  • [PHP] Odróżnianie 2 userów o tym samym IP z dużej sieci

    A dało by radę pobrać jakoś jakiś parametr (np przez javascript) typu numer płyty głównej, numer dysku lub cokolwiek po czym można by odróżnić 2 używkowników? Na stronie kumpla by działały statystyki wystarczyło dołożyć w nagłówku: <script language="JavaScript" type="text/javascript"...

    Programowanie Ogólne Dżyszla   13 Cze 2009 13:18 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1369
  • Piaskarka domowej roboty za 300zl

    Guma jest odporna, nierdzewka też jest dość twarda, ale szkoda takiej drogiej blachy

    DIY Warsztat gargus18   05 Gru 2016 00:59 Odpowiedzi: 712    Wyświetleń: 471292
  • Wyginanie grzałki - zapytanie o własności elektryczne.

    Parę lat robiłem takie grzałki:nawija się spiralę,mocuje wyprowadzenia z drutu 2mm,wsadza do rury(Cu,stal,nierdzewka) i zasypuje tlenkiem magnezu(taki trochę inny pod względem fizycznym,import),zasypywanie to trochę złożona zabawa ale z ciekawostek to można wykonać grzałkę np.3m długą a ta spirala będzie...

    Systemy Grzewcze Użytkowy bestler   18 Lip 2009 02:32 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3202
  • Ceny części na alledrogo i innych bazarach, rupieciarniach.

    Romuś nie dziw się. Póki jest popyt, takie są ceny. Dziwisz się że na alledrogo można kupić używkę, zardzewiałą, cholera wie w czym upapraną, diabeł sam wie ile to przejechało...Nie dziw się, takie mamy alledrogo jakie społeczeństwo. Wszystko można sprzedać i widać interes się kręci. Żebym to ja raz...

    Samochody Mechanika wopor   04 Wrz 2009 19:28 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4009
  • Łączenie bednarki z blachą nierdzewną

    Mam pytanie do kolegów. Czy można łączyć ze sobą bezpośrednio bednarkę FeZn z blacha nierdzewką? Jest wykonana instalacja uziemiająca z bednarki i zaproponowano by z konstrukcją, która ma być uziemiona połączyć ją poprzez końcówke z blachy nierdzewnej. I stad pytanie czy nie bedziemy tu mieli do czynienia...

    Ogólny Techniczny prez8s   05 Wrz 2009 18:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1040
  • Usytuowanie rozdzielnicy w mieszkaniu w bloku

    Nie wiem co na to przepisy, ale ja przed remontem i po remoncie nadal mam szafkę el zaraz pod gazem (w jednym pionie) i nikt nie miał pretensji. Podbili, podpisali itd... Co miesiąc przychodzi gazownik i koleś z ZE spisywać licznik i nikt nie robi problemów, a taki np kominiarz wiecznie ma jakies ale....

    Elektryka Instalacje i Sieci pol_s   13 Paź 2009 15:02 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4299
  • Ogrzewanie gazowe i elektryczne ogolnie

    do pieca gazowego powinno wystarczyc wylozenie komina odpowiednimi materialami najczesciej uzywana jest stal nierdzewna Ja tak zrobiłem, rury nierdzewka (uwaga, wkładane stroną węższą /górna rura metrowa/ w dolną część szerszą inaczej /jak u sąsiada/ skropliny robią zacieki na ścianie), ciąg kominowy...

    Technika Domowa _Robak_   22 Paź 2009 08:40 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1463
  • Wykonanie uchwytu na reling z jakiego stopu?

    Tylko i wyłącznie "nierdzewka" czyli stal nierdzewna co najmniej 2mm.

    Radiotechnika Serwis SP8JUX   04 Lis 2009 22:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 905
  • spawanie nierdzewki i bieguny spawarki

    Panowie wracając do biegunowości to tak w tig-u wiadomo minus na elektrodzie w magu plus a co do elektrod to za wyjątkiem tych z otuliną zasadową minus na elektrodę. Jeśli chodzi o sam proces przygotowania i spawania to już cała zabawa bowiem nierdzewka nie może widzieć zwykłej tarczy do szlifowania...

    Ogólny Techniczny mariusz999   10 Lis 2009 00:36 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 13406
  • Oswietlenie na żaglówce i w kabinie?

    Uporałem się z tym zadaniem, na opis nie miałem czasu a później zapomniałem :) . Zakupione materiały: Regulator ładowania Juta 12A 12V 85zł. Amorficzna Bateria Słoneczna 6 Wat 79zł. Led "szperacz" (lampa do motoroweru 24led)69zł.+9złpoczta. Wodoodporny moduł 4x4LED...

    Elektryka Światło i Oświetlenie sondejm   08 Sty 2010 23:53 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4176
  • Piec do reballingu, napraw SMD.

    A ja mam pytanie do autora albo kogoś, kto wie, odnośnie tych rurek ze szkła kwarcowego. A mianowicie czy dałoby rade zastosować zwykłe probówki (laboratoryjne), one też są zwykle ( ? ) wykonane ze szkła kwarcowego, nie wiem czy o takiej samej jakości i wytrzymałości? A takie probówki są tanie i...

    DIY Konstrukcje jacynka84   17 Lis 2012 03:17 Odpowiedzi: 79    Wyświetleń: 28399
  • Wymiennik C.W.U - bojler.

    Tak na marginesie kwasówka i nierdzewka to zupełnie inne blachy.

    Systemy Grzewcze Użytkowy tadek-67   02 Lip 2012 22:32 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 33214
  • Kocioł na ekogroszek-"ecogreń" lub inny...

    Witam Ktoś posiada kocioł z firmy Greń z Pszczyny? chodzi mi o kocioł II generacji z ich oferty: palnik żeliwny, obudowa nierdzewka, jakiś nowy na rynku sterownik, paliwo- węgiel kamienny typu 31.2 o uziarnieniu do 35 mm (miał, EkoGroszek, groszek) Myślę go zakupić. Jakie są Wasze opinie na temat...

    Systemy Grzewcze Użytkowy kruklife   20 Lip 2010 13:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2381
  • budowa c.o. na węgiel,mial...

    Możesz wykonać komin z blachy nierdzewnej Nierdzewka nie wytrzyma temperatury spalin z kotła stałopalnego

    Systemy Grzewcze Użytkowy wawrzeczko_t   17 Kwi 2010 20:09 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 7461
  • Silnik poloneza zamiana na inny.

    Nierdzewka, średnica 315-325 mm, skok oblicze. Jak cenowo wygląda u niego ta zabawa?

    Samochody Początkujący zbyszek740   17 Cze 2013 15:25 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 6889
  • Palnik na olej przepracowany, jak zrobić?

    Przepraszam kolegów , winien jestem sprostowania nazwiska autora pomysłu i właściciela patentu. Jest to Brodlin, a nie jak podałem "Borlin" oczywiste przejęzyczenie. Przy okazji zapomniałem podać, że na filmie palnik pracuje w ustawieniu redukującym. Przy ustawieniu utleniającym plomień jest malo widoczny...

    Systemy Grzewcze Użytkowy ZIBIES   05 Gru 2016 08:50 Odpowiedzi: 4417    Wyświetleń: 1027474
  • Podgrzewacz solarny - jaki wybrać?

    Witam, podpowiem Ci troszkę odnośnie zasobników: 1) Na rynku pojawiło się duża ilość zasobników chińskich z tzw "nierdzewki" - jednakże ta nierdzewka jest tak fatalnej jakości że sypie się szybciej niż ustawa przewiduje 2) Zasobnik musi być przeznaczony do instalacji solarnej, chodzi konkretnie...

    Systemy Grzewcze Użytkowy berga   09 Wrz 2011 20:34 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6297
  • Czym uzupełnić niedobór oleju w grzejniku olejowym?

    Zawsze grzeje się od dołu, grzałka w olejakach to grzałka z drutu cantal w rurze (Cu lub Fe albo ideał nierdzewka) wypełnionej tlenkiem magnezu (jakby co to kup i sam nie kombinuj, uruchomienie produkcji/jak się wie co z czym/ to na dziś kilkanaście tys. minimum). Robiłem z grzałkami wkręcanymi (gwint...

    Technika Domowa 630176   27 Maj 2010 21:28 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5151
  • Laserowa wycinarka grawerka za mniej niż 1000 dolarów

    O ile pamiętam to nierdzewka też nie poddaje się grawerowaniu bez pasty 30-to watowym C02, ale mogę to przy okazji kiedyś sprawdzić. Nierdzewka poddaje sie grawerowaniu laserem CO2 ale RF a nie chińskim CW. Dodano po 2 40W tube 1062nm(CO2) dostaniesz tanio(chyba za polowe ceny) w firmie...

    DIY Zagranica megid   01 Cze 2010 22:51 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 14481
  • Ponownie jaki tig-JTL,THF

    Jestem kolejnym ciemnym w tym temacie. Jak w tytule-co wybrać. Nie mam dużych wymagań. Do średnich elementów do 2-3mm,stal konstr., czasami nierdzewka, nie alu ale czasami kolorowe. Umiejętności żadne, spawałem do tej pory tylko migiem. Jak bym się zmieścił w 1,5kzł.około, było by dobrze. Zdaję sobie...

    Elektro Co kupić? kermit64   06 Cze 2010 07:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1792
  • Radosna twórczość instalatorów

    PCV ? I nierdzewka ? Ciekawe połączenie.

    Systemy Grzewcze Serwis Tommy82   02 Gru 2016 23:00 Odpowiedzi: 2378    Wyświetleń: 671612
  • Silnik Stirlinga-model

    Dolna płyta nie musi być gruba - w moim modelu jest to nierdzewka 1 mm grubości. Natomiast górna jest grubości ok 5 mm. Grubość jej wynika z konieczności zamocowania do niej reszty elementów. Przy 5 mm można zrobić przyzwoitej długości gwintowane otwory. Można też wprasować niektóre elementy (w moim...

    DIY Konstrukcje zygmunt7   11 Gru 2011 15:11 Odpowiedzi: 237    Wyświetleń: 243589
  • Kurs spawacza, który najpratyczniejszy ??

    Najwięcej roboty na MIG jest ale w Niemczech, w polsce TIG alu i nierdzewka -reszta rynku to groszowe i niszowe ochłapy.

    Nauka Szkolnictwo jump$   04 Lut 2012 14:12 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 19595
  • Zbuduj własną maszynę parową.

    Po odlaniu trzeba przelecieć tłok drobnym papierem ściernym, najlepiej sam tłok obrabiać na wiertarce w uchwycie. Co do obcinanie rurki miedzianej to nie ma problemu jeśli obciąłbyś zwykłym brzeszczotem... Co do wyboru to nierdzewka lepsza ze względu na ścieralność miedzi, natomiast miedź łatwo się...

    DIY Zagranica JESIOTR1   05 Gru 2016 10:13 Odpowiedzi: 1472    Wyświetleń: 640494
  • Elektroda węglowa czy wolframowa do spawarki trans.?

    Skoro ma to mieć jakąś wytrzymałość to po co robisz taką druciarnię, weź normalną blachę 1,5 czy 2mm i to bez problemu pospawasz zwykłą elektrodą. Nie wiem też co Cię trzyma przed pospawaniem tego u kogoś migomatem, już nie mówię że w dużym zakładzie ale mnóstwo ludzi ma takie sprzęty w garażach i za...

    Ogólny Techniczny _PREDATOR_   07 Sty 2013 14:07 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 9615
  • Poszukiwany materiał na izolator magnetyczny

    Właśnie nie podają tych wartości, które wymieniłeś. Przykładowo na tej stronie podają tylko takie właściwości: Ale po rozmowie telefonicznej powiedział gościu że istnieją stale nierdzewne które ekranują pole magnesów. Nie potrafił odpowiedzieć jakie, ale za to podał wiele firm, które mogą mi udzielić...

    Na pograniczu nauki jankolo   15 Wrz 2012 20:34 Odpowiedzi: 257    Wyświetleń: 54953
  • Jaki bojler najlepiej zakupić

    niezniszczalna jest nierdzewka ale kosztuje

    Systemy Grzewcze Serwis moja mama jest pro   19 Gru 2010 15:48 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9412
  • Silnik Adamsa - sprawność większa niż 100%?

    Muszę coś wiedzieć jeszcze na tamat tych blaszek. Czy w jakikolwiek sposób mogę je ze sobą łączyć np. za pomocą spawu, nitów czy śrub?. Przekonaliście mnie z tymi blaszkami. Skoro się tego używa wszędzie to znaczy, że to działa i nie należy inaczej kombinować. Natomiast kupowanie ich na "pchlim...

    Na pograniczu nauki _PREDATOR_   29 Cze 2012 08:23 Odpowiedzi: 880    Wyświetleń: 179585
  • Uniamp - koniec mocy

    Chciałbym przedstawić jeden z segmentów mojego wzmacniacza - końcówkę mocy. :arrow: Końcówka oparta o projekt Irka - Uniamp V1.0 Transformator Indela 2x30V 300W Podstawowe dane: * pasmo 4hz-50khz * THD 1khz 1W <0,05% * S/N (V2) 90-96dB 1W (A) (w zależności od poz....

    DIY Akustyka macstar   10 Lut 2011 18:19 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 13668
  • Jak podłączyć grząłkę do regulatora?

    Co do wykonania tego urządzenia to wiem że nierdzewka będzie najlepsza ale czy jest możliwość zastosowania czegoś tańszego. Stąd moje pytanie o pomoc, może jakąś blache z odpowiednią farbą. A jak dobrac grząłkę żeby woda się w miarę szybko gotowała?

    Elektryka Początkujący Akrzy74   07 Gru 2010 17:09 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 5547
  • Elektroliza wody ...+wytwarzanie wodoru

    Czyli muszą być węglowe i cała reszta odpada ( stalowe, nierdzewka , miedź ) ?

    Na pograniczu nauki W.Wojtek   26 Lip 2013 22:17 Odpowiedzi: 839    Wyświetleń: 219652
  • Z jakiego materiału jest zrobiona ramka i sita do BGA?

    Zwykle stalowe jednak bardziej interesuje mnie jakiego typu jest to stal. Mianowicie stal czarna czy uszlachetniana (czytaj nierdzewka).

    Warsztat co kupić? oak102   28 Sty 2011 19:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1344
  • Żywica epoksydowa,co i jak?

    Witam,ta powierzchnia to akurat karton zdjęcie zrobione tylko do wstawienia, docelowo żywicę nakładam na małe przedmioty najczęściej malowane sprayem lub aerografem więc podkład jest akrylowy lub olejny,matowienie powierzchni nie pomaga,jak już pisałem robiłem wiele prób,kolego FlyBoy żywica służy również...

    Technika Domowa rumcajs25   24 Sty 2011 19:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3247
  • Tłumik nierdzewka polonez 1.6

    Czy można kupić cały tłumik do poldka ze stali nierdzewnej? Bo te aluminiowe szybko się przepalają.

    Samochody Początkujący miler80   30 Sty 2011 13:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 588
  • Audi A4 B5 1,9TDI 110PS, Spadek mocy, podaję błędy- help.

    Proponuję zapobiegawczo raz na tydzień odłączyć akumulator na całą noc, wtedy autko się nigdy nie zepsuje. A ja zalecam co noc,albo nawet pod marketem dosłownie na pół godzinki i już możemy spokojnie spać bo mamy pełny reset kompa i autko śmiga jak nówka nierdzewka.........

    Samochody Elektryka i elektronika ele5   26 Lut 2011 18:36 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 8805
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty