forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



obiektyw tasma

Znaleziono 17 wyników na elektroda.pl: obiektyw tasma
Podstawowa forma zapytania: obiektyw taśma
Forum elektroda.pl Strona Główna

canon sx100is tasma obiektywu

... taśma która zasila silniczek obiektywu, diodę przy obiektywie i kilka wyłączników krańcowych obiektywu została przez moja nieuwagę przerwana i tu pytanie: gdzie zdobyć taka taśmę, może ktoś z forumowiczów ma uszkodzony taki obiektyw (a t...
Aparaty Fotograficzne Serwis :: 25 Lut 2010 00:33 :: adasw :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1557

lumix ls2-przerwana tasma przy obiektywie

... aparatu przerwala sie jedna tasiemka przy obiektywie:( aparat dziala, tylko obiektyw sie nie chowa i nie mozna robic zdjec:( czy ktos wie czy mozna kupic taka tasiemke(lub caly obiektyw)?? a tak aparat sie zachowuje jak go wlacze...
Inne Serwis :: 30 Gru 2007 11:52 :: mrówa :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 746


Reklama :: 30 Gru 2007 11:52 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

SONY CCD-TR55E - brak obrazu w obiektywie

... jak sie to fachowa nazywa) wizjer, obiektyw nic nie widac - czarno. Co moze byc przyczyna? Mechanicznie wyglada ze wszytsko jest ok. Po wlaczeiu nagrywania tasma sie przesuwa, pali sie kontrolka w tym obiektywie/wizjerze :) W funkcji odtwar...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 04 Lip 2005 23:45 :: mirek2 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 975

Jak połączyć płaską taśmę

... elastyczne, ponieważ taśma pracuje w obiektywie. Myślę o dwóch rozwiązaniach: na zakładkę kawałki taśmy z obu stron ze zdartym lakierem, lub dolutować cienkie przewody (ale to ostateczność ponieważ szerokość taśmy to 4 mm) Czy ktos ma...
Początkujący Serwisanci :: 21 Paź 2004 17:28 :: ghost :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2822

przedluzenie kabli obiektywu z kamery

przedluzenie kabli obiektywu z kamery...no moze byc tasma IDE jesli o tym myslisz... przynajmniej jest pewność że będzie szybka i może nie straci sygnał na jakości.... tylko skąd wziąć takie gniazda zeby to zmontować jakoś sensownie.... i sprawdzilem dokladniej, ciensza ma...
Początkujący Piaskownica :: 24 Maj 2009 11:58 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1451

Filtr na obiektyw

... computer jest ich 10.Sa rowniez przystawki nakrecane na obiektyw do ktorych przkrecamy filtr. Tylko ze nie wiem gdzie byly ku[ione i ile takie cos moze kosztowac. Nie chce sie bawic w partyzantke z tasma:) Pozdro dla bielszczanina:)
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 13 Sie 2006 06:36 :: nomad22 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 447

Toshiba PDR-M25 - nie daje sie uruchomic

... sa ulokowane naokolo obiektywu (pod kondensatorkiem, pod wizjerem, miedzy obiektywem a tasma zasilajaca, itd) - trzeba je wszystkie okrecic 4) nastepnie nalezy wyciagnac tasiemki zasilajace i sygnalowe ktore ida od obiektywu - widac je od sp...
Inne Serwis :: 27 Paź 2005 11:55 :: adamdn :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 588

zamiana 4 bitowy mikrokontroler D17136 na SMD

... ze opis chaotyczny - jednak nie jestem specem w tej dziedzinie interesuje mnie wykonanie tej elektroniki w malej wersji - w tej chwili cala tasma z elektronika dynda poza obiektywem - a to nei jest trwale ani wygodne (ale dziala :] )
Mikrokontrolery Ogólne :: 12 Lis 2006 00:38 :: fafkulec :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 471

canon np3050 pół kopii ciemne pół jasne

sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu tasma obiektywu, zdejmij szybę potem czarna pokrywe obiektywu i zobacz czy nie jest złamana,pęknięta tasma przytwierdzona do obiektywu ?
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 21 Lut 2005 21:53 :: yonek :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1047

Kamera Sony CCD F355E problem

...Witam Mam taką kamere i po wlozeniu tasmy nic sie nie dzieje slychac tylko taki cieniutki pisk Sama kamera uruchomia sie ale nie mozna nagrywac i odtwarzac wygląda na to ze sama tasma nie jest zaciągana glowice Po nacisnieciu trybu play...
Początkujący Serwisanci :: 31 Sty 2008 01:34 :: Godmaker :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 495

prawdziwe makro foto patent za 5 zl

... 10x (Fuji Finepix s5500), do tego mam ze starej ruskiej kamery 8mm "Kwarc" obiektyw (nawet ma zooma ;) ze zwinietym z kartonu i oklejonym czarna tasma grubym pierscieniem redukcyjnym(wyglada ladnie jest sztywny a jednoczesnie na tyle miekki...
DIY Konstrukcje :: 22 Lis 2007 12:05 :: mmzajcu :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 8309


Reklama :: 22 Lis 2007 12:05 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Hp R707 Trup???

... sie tak jaby nigdy nic po wydaniu komedy wyslania zdjec na pc zapala sie spowrotem i niby dziala. Czy moze to tasma ??? moze ktos z was mial taki przypadek???? Prosze o pomoc, od czego zaczac analize. tasiemka wydaje sie byc zdrowa a...
Inne Serwis :: 08 Mar 2007 12:28 :: Mice :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 465

problem z Canonem po upadku

Wielkie dzieki , aparacik rozebralem i faktycznie tasma (polaczenie elastyczne) od obiektywu bylo poluzowane . Tym razem obylo sie bez kosztow !!! Pozdrawiam Temat zamykam
Inne Serwis :: 09 Kwi 2006 19:40 :: qzin :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 681

Canon Eos 400d + kit EFS 18-55mm brak AF

...Fabrycznie jest rok gwarancji. Uszkodzony modul AF- dosc powszechny w tych obiektywach. Mam podobny problem z przeslona w EF-S 17-85 is i tasma elastyczna zasilajaca modul przeslony ulegla uszkodzeniu. Canon rzada 120USD za naprawe a sam modul...
Aparaty Fotograficzne Serwis :: 27 Wrz 2010 13:52 :: marcomarecki :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4131

Aparat Cyfrowy / zepsuty wyswietlacz??

... nim robie ale przez obiektyw , sam aparat poza wyswietlaczem pracuje w 100% dobrze !! Czy jest ktos w stanie mi pomoc , elektronikiem nie jestem wszyskto robie zregóły "na chłopki rozum" :D wydaje mi sie ze jakas tasma nie styka lub co...
Inne Serwis :: 29 Paź 2006 11:48 :: bogusdr :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1511

k600i aparat jak zalaczyc..???

... przelaczika zalacza ten aparat bo juz nie mam sil..... Dodano po 3 a zapomnialem dodac ze przy antenie jest tasma i jakis czarny ukladzik pod spodem jest jeszcze jeden tylko to nie uklad raczej jakis magnez .... ale nie mam pojeci...
GSM Serwis :: 15 Maj 2007 11:15 :: Venom_84 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 357

NP 1550, na szerokości ok. 2 cm gorsza jakość kopii.

przebicie na elektrodzie i taki efekt?? dziwne tyle lat i sie z tym nie spotaklem:) - optyka - wywolywaczka - oslona /tasma laczaca / obiektyw pod szyba pozdrawiam
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 01 Wrz 2006 17:48 :: micchal26 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 801



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: wentylator przodu rozrusznik mazda kolumny prism philips clip karta sieciowe 1394 tfsi audi przewody wysokiego napięcia laguna konserwator wind czerwona lampka elektronika wentylatora goclever wifi brother głowicę
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group