forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



objawy uszkodzonej sondy lambda

Znaleziono 134 wyników na elektroda.pl: objawy uszkodzonej sondy lambda
Podstawowa forma zapytania: objaw uszkodzić sonda lambda
Forum elektroda.pl Strona Główna

Objawy uszkodzonej sondy lambda

Witam jakie mogą być objawy jeśli uszkodzeniu ulegnie sonda lambda????
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Sie 2006 19:12 :: rdcom :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 39615

Jakie są objawy uszkodzonej sondy lambda?

... , z silnikiem 1,4 benzyna. Sprzedawca twierdzi że uszkodzona jest sonda lambda a orientuje się ktoś ile kosztuje nowa i założenie jej ? Jakie są objawy uszkodzonej sondy? i czy wogule można jeździć autem z uszkodzoną sondą? Pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 22 Sty 2010 16:55 :: radiowiec1988 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 17217


Reklama :: 22 Sty 2010 16:55 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Omega B 2.0 16V jakie objawy uszkodzonej sondy lambda???????

... duzo bo 15-16 litrow w miescie. silnik jest 2 litry ecotec 1994 rok prod. prosze napsiac mi jakie moga byc objawy uszkozdenia sondy lambda? i od czego auto moze palic tak duzo. dodam ze na trasie przy 100 km/h pali okolo 7,5-8 litrow. prosze ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Kwi 2006 09:03 :: Slawek J :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 12105

TOYOTA Avensis 1,6 1998 gaz uszkodzona sonda lambda?

...Wpierw poszukalbym lepszego warsztatu z komputerem, gazownika tez bym zmienil. Znaczne wachania napiecia sondy lambda na biegu jalowym przy zasilaniu gazowym oznaczaja niestabilny i nie prawidlowy sklad mieszaniki, czyli komputer i uklad zasilania...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Cze 2007 15:33 :: jamedc :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3368

Jak objawia sie uszkodzona sonda i jak ją sprawdzić??

... wszystkie czarne, zamiast brązowe, końcówki rury wydechowej zrobiły się czarne. Przyczyną uszkodzenia był uszkodzony (przerywający) grzejnik w sondzie. Powodowało to, że po skasowaniu błędu, jakiś czas, np. tydzień, było dobrze. Użytkowanie sam...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Wrz 2007 01:21 :: Marian B :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2767

Sonda Lambda - dziwny objaw

...Jeżeli na wysokich obrotach sygnał sondy jest ok ,to zabrudzona przepustnica,lub uszkodzona sonda.(1V to za bogata mieszanka). sondę najlepiej sprawdzać oscyloskopem,linijką diodową lub woltomierzem wskazówkowym. Powinna być oscylacja w zakresie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Gru 2006 23:24 :: autoas :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3180

Pali sondy lambda w wv golf 3 1.6

... wykazuje uszkodzoną sondę.Sondy nie sa orginalne wv lecz z fiata,być może przyczyna leżeć w wałku rozrządu , który jest z ostrzejszymi krzywkami od modelu 100 KM i ma inne koło zębate. Dodano po 30 czasami też miał objawy dławienia pa...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Lis 2005 20:59 :: macink :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 5926

VW golf 2 1.3 wtrysk problem z sondą lambda

... że gdy odepnę sonde lambda to objawy te znikają, więc wziąłem multimetr i zmierzyłem napięcie na przewodzie sygnałowym sondy. Podczas pomiaru napięcie wahało się od 0.92v do 1.12v. Czy po tym można stwierdzić że sonda jest uszkodzona i jak...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Kwi 2010 22:30 :: Roger_36 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 3986

Sonda lambda - WIELKI PROBLEM!!!

... Pali po 20l, trzesie sie jak jest zimny i kopci na czarno. Moze ktos sie spotkał z takim problemem. Bede wdzieczny za wszystkie odpowiedzi. No bo nie chce mi sie wierzyc ze mam takiego pecha i znowu kupiłem uszkodzona sonde. POZDRAWIAM
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Lis 2006 22:48 :: szuwar1978 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1604

Mazda 626 GE 93 rok- czy nawaliła sonda lambda ?

... że powinienem się jeszcze do niego zgłosić na wymianę sondy lambda bo jest w moim samochodzie padnęta. Czy to możliwe że uszkodzona sonda nie ma żadnych dla mnie zauważalnych objawów ? samochód pracuje dobrze, trzyma fajnie obroty i nie widzę ża...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Mar 2007 21:55 :: Dinuś :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 6437

Sonda Lambda z innego modelu TOYOTY

... .Jak tak to sprawdz czujnik temperatury, i jeszcze silniczek krokowy .Chcesz sie dowiedziec wiecej ,wpisz w wyszukiwarke elektrody czujnik który ci podalem, a potem w gogle.Twóje auto ma objawy uszkodzonych wlasnie tych elementów .
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Mar 2007 11:59 :: darry dooman :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 837


Reklama :: 09 Mar 2007 11:59 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Skoda Octavia - problem z sondą Lambda

Napięcie powinno się zmieniać i to szybko - cały czas miałeś 1V. To chyba niemożliwe. Czy sa jakieś objawy uszkodzonej sondy ?
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lis 2006 18:01 :: Kumert :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 5730

sonda lambda jakie wartości powinna mieć

... i zaoszczędzić na benzynie. Objawy pracy silnika z uszkodzoną sondą były straszne Podczas jazdy nagle tracił moc i to do tego stopnia , że stawał i silnik gasł Dopiero po odpięciu sondy można było jechać dalej Po jakimś czasie znowu ją p...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Kwi 2009 19:56 :: mcg1ver :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 9537

Problem z sondą lambdą w citroenie AX :(

a co ma kontrolka sterownika silnika do sondy przeciez w cytrynie nie ma kontrolki ze sonda jest uszkodzona z reszta w zadnym aucie nie ma... Jakie masz objawy co sie dzieje z autem???
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Lis 2007 19:43 :: Heniek1234 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 522

Vw polo 91r brak katalizatora,ma on wpływ na sondę lambda.

... przed to nieznaczny. Jak sada jest odłączona to auto bedzie wiecej palić, to normalny objaw, komputer silnika nie moze ustawić odpowiedniej dawki paliwowo-powietrznej bo nie ma sygnału z sondy. To samo dzieje sie gdy jest ona uszkodzona.
Samochody Początkujący :: 26 Kwi 2010 19:40 :: Gość :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 3775

FORD FIESTA XR2I PROBLEM SONDĽ LAMBDA

... samochod poinformowali mnie ze sonda lambda jest uszkodzona bo podaje im 12V zamiast 1v i powiedzieli zeby wymienic sonde, wiec tak tez zrobilem. Podjechalem do nich z nowa sonda i tu niespodzianka, ta nowa sonda daje 4 Volty i nadal nie moga po...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Lut 2006 21:54 :: Kowal11 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 773

Dlaczego padła lambda?Felicia 1.3 SPI

Czy jesteś pewien że sondy padały? Może komputer głupiał wskutek złych ustawień gazu i dawało to objawy podobne do uszkodzonej sondy, bo i tak się zdarza. A tego Staga jak najszybciej zmień na coś normalnego.
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Lut 2006 21:40 :: marajuka :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1416

Czy Bingo-M steruje attuatorem po zaniku sygnału sondy?

... awaryjnego uszkodzonej sondy podstawione przez ECU), ale samochód jechał dobrze. W związku z tym, iż analogiczne objawy mam teraz - podejrzewam, że może też coś tam jeszcze niezbyt dobrze łączy w obwodzie sygnałowym sondy lambda. Jeśli p...
Samochody Instalacje Gazowe :: 12 Sty 2010 15:22 :: jsah :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1610

vw golf 1.3 nz duże spalanie i objawy

Witam, nie miałem do czynienia z tym silnikiem ale po pierwsze: -sonda powinna być podłączona(zrób reset kompa) Poza tym miałem coś podobnego i okazało się że to lambda a dodatkowo uszkodzona 1 świeca(czasem łapała). Pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 07 Cze 2009 21:46 :: bryka1982 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 4325

Zawory CPP Sonda i może walnięta uszczelka głowicy

... tzw katody w sondzie byly zapchane. Wyczyscielm ja dokladnie wydrapalem i zamoczylem w rozpuszczalniku. Straszny syf z niej wyplynal. Czy mycie z rozpuszczalniku nie uszkodzilo sondy? Co moze powodowac osadzanie sie sadzy na sondzie? ...
Samochody Mechanika :: 02 Lut 2010 23:21 :: BRYS_ :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1750

ECU OPEL VECTRA A 95r. 1.8i

... dwa:( A wracając do sondy - myślisz, że to może byc to. Bo jak wywale na nową sondę 250zł, a to nie będzie to, to troche się zdenerwuję. Dodano po 32 Witam, Sprawa wygląda następująco. Wymieniłem sondę lambda i okazało się, że t...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Lut 2006 23:12 :: tchomikt :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 3053

Vectra B 2.0 16v 2000r., automatik

... co do sondy lambda to tak jak wyżej pisałem, sam miałem taki przypadek i objawy które opisujesz są identyczne, także stawiam na sonde. Spróbuj przeczyścić samo złącze sondy, czasami przyczyny są bardzo błache. Jeśli masz taki sam typ sondy co u ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 23:47 :: pawkaluza :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1909

[Peugeot 306] problem ze spalaniem, pomocy

... i wskazuja na uszkodzona sonde lambda (zwiekszone spalanie, falowanie silnika). Na rejestracje przez komputer usterki sondy w systemie z jedna sonda trudno liczyc - chyba ze jest juz totalnie uszkodzona. Sprawdzenie takiej sondy na warsztatcie...
Samochody Początkujący :: 01 Kwi 2009 15:15 :: tedy20 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2040

Problem z gazem Rover 620 ti nie ma pełnej mocy

... nic nie stało na przeszkodzie aby usunąć również trzy! katalizatory i nie przejmować się „drugimi” sondami lambda –u mnie po jednej za każdym pierwszym katalizatorem. Oczywiście mowa o katalizatorach umieszczonych za każdy...
Samochody Instalacje Gazowe :: 12 Cze 2009 11:48 :: endriiuu09 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 10273

Błędy Mercedes W202 C280 V6

... usterki? Jakie elementy mogą być uszkodzone? Co to są "rząd", "przerywacz", "miesz multiplik"? Jakie powinny być napięcia sondy lambda w tym modelu. Kiedy działa obwód grzania sondy? Silnik pracuje bez objawów usterki, niewyczuwalna różnica mocy....
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Sie 2006 21:29 :: Gość :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1618

Polonez caro gli

... wtryskiwacz polecialo wiecej paliwa,bo bylo pod wiekszym cisnieniem.Mozesz tez miec uszkodzona sonde lambda(chociaz powinno wywalic bład),lub grzalke tej sondy(wtedy bledu nie wywali). Jeszcze sprawa akumulatora.Jezeli byly zdejmowane klemy,to aut...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Sie 2006 14:36 :: Gość :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1848

Peugeot 405 wtrysk Fenix 1B i gaz - szarpie

... właściciela (brata) to uszkodzona sonda lambda, lecz na gazie pracuje uboga-bogata (patrząc na komputerze) ale jak przełączy się na benzynę to wskaźnik stoi na środku a nie chodzi uboga-bogata. Inna spekulacja to uszkodzenie ECU. Ściągnąłe...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Mar 2008 23:30 :: BANANvanDYK :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2996

Opel c 16 nz Na luzie ok , pod obciazeniem szarpie , brak mo

... świece kable ws , podmieniłem od kumpla , kopułka czysta palec ok , Sonda lambda powinna być ok bo komputer z gazu ma taki przełącznik do emulacji sondy lambda , jak go wołacze sie nic nie zmienia , zawór egr zaślepiłem , czujnik te...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Mar 2009 00:54 :: kwok :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1297

Problem z jazdą na benzynie Ford Escort 1,4i 92/93

... znac wskazania sondy lambda na wolnych obrotach - od ok. 0.5 - 1V mieszanka za bogata(za duzo benzyny) / od 0 - 0.5V uboga (za duzo powietrza, za malo benzyny). Jezeli wtrysiwacz "leje" mieszanka bedzie za bogata. taki sam objaw bedzie przy wt...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 20:34 :: cz9 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3143

Renault Megane - problemy z obrotami zimnego silnika

... Oczywiście że sonda może wpływać na obroty. Może również być to jeden z czujników. Najlepiej byłoby podłączyć komputer do samochodu i zobaczyć co nie gra. Sonda lambda odpowiada na dobór mieszanki paliwowej. Jeśli jest uszkodzona, kompu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Sie 2008 06:55 :: czorny82 :: Odpowiedzi: 91 :: Wyświetleń: 98129

Problem z gazem w Fordzie

... przyczyny: 1. Jeżeli auto jest wyposażone we wtrysk paliwa i instalację LPG drugiej generacji, to takie objawy daje uszkodzona sonda Lambda. Sondę łatwo sprawdzić w warunkach domowych (garażowych) i należy taki pomiar wykonać przed wchodzeni...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Wrz 2007 17:40 :: arti2 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1720

Fiat Siena 1,6 16V HL brak siły, nierówna praca

... sprawdzić? Co myślicie o sondzie lambda? Bo te objawy wiązałyby się z naprawą tłumika drgań. Może miglance coś uszkodziły? Aczkolwiek wrażenie pracujących 3 cylindrów nie powinno być zależne od sondy. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Mar 2010 10:47 :: draco86 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3550

honda civic.. nierowno pracuje na zimnym silniku

... odpowiada komputer, który pozyskuje informacje z czujników a w szczególności sondy (sond) LAMBDA. Możliwe, że "gazownik" podczas instalacji przypadkowo ją uszkodził, czego efektem może być właśnie taki rezultat. Jednak to nie musi być t...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 17:43 :: banan24 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 7158

Golf IV 1.6 SR Nierówne obroty, podczas jazdy słabnie

... .mialem juz wymienione sonde lambda swiece przewody zaplonowe , nawet dolalem denaturatu do paliwa nic to nie pomoglo .spalanie nie spadło z mocą czasami szalej wiec co moze byc przyczyna ??fakt nie regulowalem sondy lambda tego nie umiem a...
Samochody Początkujący :: 13 Lis 2009 12:54 :: krzysiek.kraw :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 28434

Twingo 96 szarpie, przerywa i pali 11 litrow ! POMOCY !!!

... - cos tam pokombinowal, ponaciskal, powiedzial ze sonda lambda dziala prawidlowo a nastepnie stwierdzil ze to wina cewki zaplonowej. Cewke wymienilem na nowa i NIC !!! nadal te same objawy !!! :((( pojechalem do jeszcze innego mechanika ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Gru 2005 14:03 :: kobylkaaa :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3535

cc 700 aissan

... nim sonda lambda i katalizator, wymagany w silnikach do 700 ccm po 1996 roku. Sprawdź poprostu, czy nie przypchała ci się dysza główna lub od pompki przyśpieszajacej. A może to pierwszy objaw poważniejszego uszkodzenia silnika, czyli uszko...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Gru 2005 22:23 :: daw2 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 5337

czy to czujnik połozenia wału???

... bo objawy są dokładnie takie same. Najlepiej umówić się z mechanikiem niech podmieni czujnik i da pojeździć żeby stwierdzić czy to jest to bo inaczej to przerobisz to co ja kiedyś jak nie mogli zdjagnozowac uszkodzonej sondy lambda - panie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Paź 2006 23:51 :: pontuś :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2495

Brak mocy w Passacie VR6

... sie pod VAG'a i od razu wyskoczyl mi blad 525 (G39), czyli sonda lambda. Mechanik podpial sie pod komputer i stwierdzil, ze sonda dziala wporzo, nie widzi, aby mogla byc uszkodzona. Pojechalem do tlumikarza, zeby moze kata sprawdzil, bo auto...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lis 2005 13:48 :: shade_ :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1531

Sharan 2,8l Vr6 '96 problem z nierówną pracą i brakiem mocy

... na 90% jest uszkodzony (VAG pokazuje jego błąd), oraz sondę lambda (VAG) ale wątpliwe jest dla mnie powiązanie tych spraw z tak nie równą pracą na biegu jałowym chyba, że w tym aucie silnik reaguje inaczej niż w innych na uszkodzenie 2 w/w ...
Samochody Początkujący :: 06 Paź 2009 21:18 :: daro37 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4919

volvo v 70 problem z silnikiem

... to jeszcze od strony mechanicznej ostatnio robiłem przy v40 okazało sie ze zanikało cisnienie 2 go cylindra podstawiało popychacz albo cos z zaworem a objawy były podobne w nich tez sa podobne objawy jak uszkodzona jest sonda lambda
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lis 2006 15:22 :: pavel35 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 837

Polonez 1.4 16V-po nagrzaniu brak regulacji wolnych obrotów

... sterować krokowym i motor po dodaniu i puszczeniu gazu gaśnie.Samochód ma też uszkodzoną sondę lambda,ale brak sygnału sondy nie spowoduje chyba takich objawów? Dodam jeszcze,że po zgaśnięciu silnika 5-krotne otwarcie przepustnicy wywołuje...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Cze 2007 06:10 :: robmaz :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 614

Opel Omega B 2.0 16V - obroty biegu jałowego.

... na niskich obrotach (może jestem przewrażliwiony) Sprawdzono/Wymieniono: Testy na komputerze OK uszkodzona sonda lambda - wymieniono przepływomierz - OK silnik krokowy - wymieniony układ dolotowy - szczelny przepustnica - wyczyszczona ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Mar 2008 21:29 :: Didi1102 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 14421

Niskie obroty po spawaniu, adaptacja przepustnicy seat AEE

... wymieniona przepustnica, sonda lambda i sterownik i autko chodziło idealnie ( zrobione jakieś 16 000 km). Oddałem auto do lakiernika i ten podczas spawania nie odpiął klem. Odbieram auto i właśnie takie objawy się pojawiły. Pytanie: C...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Gru 2007 19:37 :: kaszeszczuk :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3174

Opel - spadające obroty

... całkowicie zamknięta tłok otwiera ten doplyw kilka razy na sekundę więc musi pracować swobodnie drugą sprawą jest możliwość uszkodzonej sondy lambda ale to żadkość przy tych objawach stawiam na silnik krokowy - tyrałem 2 lata w oplu
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Sty 2006 22:22 :: jarek3 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 5475

Fiat tipo 1.6 duże spalanie w mieście

... gazu. Czym może być spowodowana tak duża różnica miedzy trasa/miasto? Czy objawy te mogą być spowodowanie uszkodzonym układem zapłonowym Digiplex 2? Dodam ,że sonda lambda jest wymieniona (sprawna), świece ok.,kopułka zapłonowa czyszczona, sz...
Samochody Początkujący :: 18 Sty 2009 18:59 :: stefanM :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2535

Renault Kangoo 1.2 benz 2003r nie reaguje na pedał gazu i...

... ) - wysyła błędny komunikat po CAN do licznika. ( Błędy na CANie to najczęściej przeciążanie lini CAN związane z uszkodzonymi stykami lub elektroniką np. przepustnicy lub gazu) - w ECU były błędy przepustnicy. ( No tak zawsze zaczyna ...
Samochody Początkujący :: 02 Lip 2008 06:58 :: psooya :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 7300

Fiat Punto II 1.2 16V Problem z obrotami i szarpaniem

... Jak już pisałem, podczas podpinania samochodu pod komputer wychodziły najróżniejsze błędy: od uszkodzonego czujnika podciśnienia po sondy lambda i wypadanie zapłonu. Zacząłem od kupna nowego oryginalnego (nie żaden zamiennik) czujnika podciśnienia....
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Lut 2010 14:52 :: MarcinRC :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 9347

samoczynne dodawanie gazu

... uporasz z usterka proszę napisz. Pozdrawiam Klasyczne :-) Uszkodzony potencjometr przepustnicy albo błąd masy sondy lambda. Na pomorzu znam tylko jeden warsztat, który jest w stanie poprawnie wyczaić taką usterkę w samochodach z gazem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Mar 2010 23:03 :: bartek_e30 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 7555

citroen xsara 1.8 bezyna rok 98

...Sprawdź czy nie jest to sonda lambda, kiedyś miałem takie same objawy w swoim samochodzie i po wymianie wszystko wróciło do normy. Albo ją diabli wzięli ze starości albo paliwo było jakieś nie takie ( bardzo łatwo ją uszkodzić oparami benzyny...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 17:03 :: krzysieklysy :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1667

Fiat Siena 1.6, problemy z pracą silnika

...A czy gdybym miał odłączoną/uszkodzoną sondę lambda to miałbym takie problemy z silnikiem? Wskazówka od temperatury nie dochodzi do połowy gdy pojawiają się objawy. Nie wiem czy to istotne, ale trochę wcześniej sytuacja była następująca: -...
Samochody Początkujący :: 25 Paź 2009 12:53 :: adam.1.1 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2256

Chrysler Neon 2l 16v - skoki obrotow przy rozgrzanym silniku

... wyciecia katalizatora, sprawdzenia kabli wys. napiecia, wymiany cewki, sprawdzenia sondy lambdy. po podlaczeniu do komputera mechanicy mowia, ze jest uszkodzony pierwszy uklad zasilania w jakims punkcie B ??? Wiekszosc z nich uwaza ze to ce...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Gru 2009 22:10 :: wlodek64 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2947

renault scenik 1.6 benzyna 97r falujace obroty

... nie doradzi, najlepszym wyjściem było by jechać na komputer żeby zdiagnozowali usterkę,bo przy tych objawach mogą być uszkodzone różne elementy np: silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy , sonda Lambda, i wiele innych. Pozdrawiam.
Samochody Mechanika :: 27 Sie 2009 19:16 :: balonika3 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1194

Toledo 1,6 benzyna rok 1994 błędy 00516, 00518, 00530, 00537

... warto zwrócić uwage czy nie są przetarte ścieżki po ktorych chodzą styki, twoj zapewne jest w ten sposób uszkodzony. A jakie są objawy? W moim przypadku było tak, chodzil na wolnych obrotach i gdy sie dodawalo gazu to za ktorymś razem wolne obroty z...
Samochody Początkujący :: 23 Sty 2010 09:11 :: Kalor1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2832

Silnik dławi/gaśnie przy gwałtownej jeździe GOLF IIIka

... woltomierzem czy reaguje sonda lambda na zimnym (0.6-0.7V) i ciepłym silniku (~1V) :idea: 4) sprawdź omomierzem potencjometr kąta wychylenia przepustnicy czy ma ciągłe wskazania rezystancji (czy nie jest uszkodzona ścieżka oporowa) :idea: 5) ...
Samochody Początkujący :: 14 Sie 2009 21:08 :: cameleon666 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3757

Passat 2E 91` - próbuję uruchomić na benzynie

... tak i pali wyłącznie na wtrysku rozruchowym. Czy to możliwe? Jak sprawdzić, czy zasilane są napięciem wtryski? Czy sonda lambda może mieć coś do palenia na benz? Czy może być przyczyną walnięty digifant? czy steruje on też wskaźnikiem temperat...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Lut 2007 19:14 :: steed1 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1488

Lanos 1.4 szarpie na benzynie

Witam czytam wasze problemy zarówno Matiz jak i Lanos miałem podobne objawy w Golfie 3 ale tam mialem uszkodzoną sondę Lambda,czasami wyczyszczenie pomagało na krótką chwilę. Pozdrawiam i czekam na jakieś odpowiedzi
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Kwi 2010 07:56 :: maryann :: Odpowiedzi: 45 :: Wyświetleń: 41820

Megane - dziwna usterka

... dają uszkodzone swiece( nieprawidłowa opornośc swiec) Iskra zaczyna wedrowac po samochodzie co skutkuje resetowaniem sie licznika, przerwami w pracy silnika oraz wyskakiwaniem przeróżnych błędów , najczęsciej związanych z podgrzewaniem sond...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Mar 2008 11:45 :: chomikbp :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 10541

Vectra 2,0 DTI przyspieszanie

... opaska od starej osłony gumowej przegubu. Ten sam mechanik ochoczo zabrał się do spawania wydechu, nie odłączając sondy lambda (nie mówiąc o jej wykręceniu) ani akumulatora. Niestety większość mechaników z którymi miałem styczność miała proble...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Cze 2008 21:33 :: esiuabek :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3310

Wypadanie zapłonów Peugeot 406 3,0 V6

... sprawdzone: świece -nowe ,pompa paliwa -ciśnienie ok,ustawienie rozrzadu,czujnik temp.,wszystkie cewki zapłonowe,sondy lambda,katalizator po wymontowaniu jest drożny. Co może być jeszcze przyczyną wysępowania takich objawów?
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Cze 2006 10:57 :: Krzysiekbbx :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1097

komputer w uno 1.4 po strzale rozrządu chyba zgupiał

... i palca rozdzielacza bo objawy raczej na to wskazują albo zdejmij pokrywę zaworów i prześledz działanie zaworów i położenie palca rozdzielacza bo to raczej nie wina komputera nawet jakby sonda lambda była uszkodzona to i tak powinien zapal...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Sty 2006 21:08 :: adam_xx :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2366



Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: usuwanie portów objawy uszkodzonej sondy lambda otvc samsung dysk a200 projekt regulator temperatura dysk a200 układ 4066 badania bezpieczeństwa wiązka syrena golf przekaźników
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group