forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



obrazu monitorze

Znaleziono 22125 wyników na elektroda.pl: obrazu monitorze
Podstawowa forma zapytania: obraz monitor
Forum elektroda.pl Strona Główna

niebieski obraz na monitorze HP A4033A

Witam! Co to może być ? Mam monitor 20' Hewlett Packard A4033A i wyświetla on na niebiesko. Wcześniej miałem taki motyw ale po 15-30 min. wskakiwał normalny obraz.
Komputery Hardware :: 24 Gru 2003 12:36 :: Thomaster :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1541

Problem z dwoma monitorami

... ze monitor dziala lecz ekran jest czarny nie reaguje wcale. Podczas jego wlaczenia nie slychac charakterystycznego dzwieku tzn. "wchodzenia wysokiego napiecia". Drugi monitor CTX 5696 15' 1997 po wlaczeniu po kilku sekundach zaczyna obra...
Monitory Serwis :: 09 Sty 2004 00:07 :: revq :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1058


Reklama :: 09 Sty 2004 00:07 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Regulowanie jasności/ostrości monitora

... ustawić. Jestem jednak mocno zdesperowany bo dużo siedze przed tym monitorem i męczą mi sie oczy. Przepraszam za amatorskiego posta ale nie chce sobie całkiem zniszczyć monitora :D Czekam na wszelkie porady i opinie. Pozdrawiam
Monitory Serwis :: 05 Sty 2004 12:18 :: Davka :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2981

Monitor ACER 17'' Poszarpany i przesunięty obraz

Witam! Mam problem z monitorem ACER 17'' model 7178ie Obraz jest poszarpany i przesunięty w poziomie, dodatkowo drży. Objaw widoczny w kazdej rozdzielczosci.
Monitory Serwis :: 08 Sty 2004 12:06 :: lukasz726 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 732

Brak obrazu w LG 520SI

...W monitorze LG 520Si nie mam żadnych zimnych lutów, napięcia z przetwornicy są oki, startuje WN, przechodzi ze stanu standby na pracę, a obraz jest ciemny. Na płytce PK napięcia RGB są około 40V. Co może być przyczyną i gdzie tkwi problem ?...
Monitory Serwis :: 06 Sty 2004 15:16 :: Nussi :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 941

Jaki program do wyswietlania obrazu ?

zmien odswiezanie monitora na najmniejsze powinno zadziałać
Komputery Hardware :: 09 Sty 2004 17:06 :: tytus_r :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 882

Mitec AL4050PD - dolna połowa obrazu

... obraz na kineskopie wyświetlany jest w pionie od połowy w dół, w poziomie OK, po środku jest jasny prążek (górna połoa obrazu wyświetlana w jednej linijce). Kiedy reguluję wysokością, losowo migoczą pojedyńcze linijki górnej połowy obrazu...
Monitory Serwis :: 11 Sty 2004 18:57 :: dariuszm2 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 641

Zmiana jaskrawości obrazu

... ale wymiary obrazu nie ulegają zmianie. Może zatem zmiana napięcia na którejś z siatek? Monitor jest cały czas używany, jeszcze go nie otwierałem, może ktoś zetknął się z podobnym problemem i nie będę musiał buszować po całym monitorze, tym bardziej...
Monitory Serwis :: 22 Gru 2003 17:32 :: candle :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1133

Sony 20" Model CPD300SFT5 Problem z obrazem

... taki problem, otóż po załączeniu monitora na ekranie jest obraz ostry, ale literki są w kolorowych odbiciach, nie pomagają próby resetowania pamięci.Używam kabla BNC, jeżeli podłącze V, H i samo G bez R i B, monitor świeci poprawnie w kolorze ...
Monitory Serwis :: 22 Gru 2003 20:13 :: 0__0 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 940

monitor VIDEOSEVEN S82 FCC ID. LUZ17C (przetwornica)

... i rezystory zabezpieczajace po stronie sieciowej. i wkoncu udalo sie... ufff. po uruchomieniu w rozdzialce 800x600 obraz mam stabilny ale w 1024 x860 drzacy nie regularnie i tu znowu mam problem bo nie wiem gdzie zaczac lokalizacje?? PS...
Monitory Serwis :: 23 Gru 2003 19:41 :: wolf66 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1637

Przyciemniony obraz i dziwne cienie.

... poprosty cały wiersz jest ciemniejszy. Oglądając filmy czy grając nie ma tego problemu. Czy to może być uszkodzony monitor lub karta graficzna czy może coś w sterownikach, stało się to nagle i nic wcześniej nie "kombinowałem" ze sprzętem. Wiru...
Komputery Software :: 06 Sty 2004 15:16 :: lobo0 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 807


Reklama :: 06 Sty 2004 15:16 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Monitor Packard Bell model 2020 - problem !?

... kompa monitor niby normalnie odpala ale brak obrazu i nie świeća LEDysygnalizacyjne, gdy komp się uruchomi po paru minutach wskakuje obraz ale brak synchronizacji, i po naciśniećiu Select zapalaja się LEDa. Czy ktoś co w tym monitorze może by...
Monitory Serwis :: 06 Sty 2004 22:47 :: Po2jacz U :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 681

Problem! Monitor ProNitron 19" model PN 1980

... jest z obrazem : jeśli wejdę do bios'u (AWARD) to wyświetla bardzo dziwnie , cała lewa kolumna opcji bios'u jest wyświtlana po prawej stronie monitora i obraz jest "normalny", natomiast prawa strona po lewej lecz wszystkie litry i obraz od środ...
Monitory Serwis :: 07 Sty 2004 00:04 :: lativ2 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 708

wadliwie działający monitor ADI Microscan 17''

... zadan,szerokosc taka sama jak pasek)W tej chwili po zalaczeniu sie monitora na widac tylko waski pasek na srodku ekranu(wczesniej pomagało kilkukrotne właczenie i wylaczenie monitora teraz juz ta metoda nie daje zadnych rezultalow) Dziekuje ...
Monitory Serwis :: 27 Gru 2003 12:57 :: kroko77 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 786

monitor CTX 1795

... jakiś czas słychać "strzały" prawdopodobnie z wysokiego strzały sa nieregularne przy tym jednocześnie ciemnieje obraz na chwilę i zaraz wraca do normy. w środku na oko wszystko dobrze Czy w ciemno mogę wymieniać trafo i będzie O.K. Z góry dz...
Monitory Serwis :: 22 Gru 2003 18:58 :: asek :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1174

Monitor siemens nixdorf mcm 1704 ncd

Mam problem z monitorem siemens nixdorf mcm 1704 ncd kiedy mam wlaczony monitor obraz mi sie raz rozjasnia raz ciemnieje staje sie to bardzo szybko nieraz jest ze nic sie nie dzieje ale ostatnio to sie nasila jaka moze byc przyczyna pomocy.
Monitory Serwis :: 28 Gru 2003 16:53 :: radiosimon :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 805

"Pstrykający" monitor LIKOM

... typu "pstryk" -> obraz znika, robi się czarny ekran i po ok. pół sekundy obraz wskakuje z powrotem (czasem obraz jak po rozmagnesowaniu tzn. zniekształcony prostokąt przesunięty w prawy dolny róg). Nie wiem czy ten monitorek zachowywał się t...
Monitory Serwis :: 29 Gru 2003 00:01 :: gregorstrazak :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1045

Wzmacniacz i monitor

... to obraz w monitorze sie trzęsie w rogach. Czym to jest spowodowane. Tym że wzmacniacz stoi za blisko monitora czy coś z siecią jest nie tak. Przyznam się że na jednym gniazdku mam dość sporo rzeczy podłączonychm. ni. wzmacniacz komp i mon...
Audio Serwis :: 23 Gru 2003 21:16 :: CKsrv :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 976

Podłączenie EURO/S-Video komputer - TV - czarny obraz

Odłącz fizycznie kabel od monitora.
Komputery Hardware :: 30 Gru 2003 18:53 :: beavis :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1547

Apple 1710AV - wąski obraz!

...Wszystko się zgadza, chociaż nawet tryb txt juz jest wyrażnie zwężony! Może ktoś miał (ma) taki monitor i może mnie jakoś naprowadzić bliżej! Dzieki Candle za zainteresowanie! Czyli mam się cofać do zasilacza od kolektora końcówki i patrzeć...
Monitory Serwis :: 07 Sty 2004 00:39 :: leeyo :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 813

Monitor medion md 1772t problem z zasilaczem.

... się być dobry.Po wymienieniu kondensatora 100u/16v na 0,33uf/250v oraz wymontowaniu ifr630 w napieciu 48v monitor pracuje jest obraz wszystko chodzi poprawnie na podwyższonym napieciu lecz bu nie dostaje dostatecznego zasilania.Obraz jest bez geo...
Monitory Serwis :: 05 Sty 2004 11:36 :: gdkj :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 729

Network PV-1766P brak regulacji poduszki i za wysoki obraz

Mam monitor ww i nie da sie regulowac poduszki wogole, a wysokosc nawet zjechana na minimum jest za duza. Prosze o pomoc
Monitory Serwis :: 09 Sty 2004 18:24 :: sewerr :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 476

monitor cd rom

chyba nic zlego sie nie stanie, jesli zrobisz sobie obraz plyty na 10 minut, skopiujesz ten wybrany plik, a pozniej skasujesz caly obraz?
Komputery Software :: 07 Sty 2004 20:24 :: marcinelektronik :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 453

CTX VL 500 skaczący obraz

...witam mam taki monitor co u górnej krąwedzi po prawej stronie skacze obraz, wymieniłe elki po pierwotnej i wtórnej stronie przetwornicy i kilka koło trafo powielacza i żadnych efektów czy ktos ma jeszcze jakiś pomysł co nalezało by jescze wymienic...
Monitory Serwis :: 09 Sty 2004 15:49 :: edziu :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 792

Monitor Belinea i problem z ustawieniami/pamięcią

... wejść do menu OSD to po naciśnięciu przycisku menu < lub > monitor się wyłącza i żeby załapał trzeba wł/wyłączyć przyciskiem. Nie ma jak zmienić ustawienia. Poza tym obraz wyświetlany poprawnie (kolory, itp.) tylko teraz ciężko się pracuj...
Monitory Serwis :: 07 Sty 2004 15:57 :: KL :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 741

monitor Philips

Witam czy ,moze sie ktos orientuje czy 14 calowy monitor PHILIPS 7CM5279/30T moze wyswietlac obraz z rozdzielczoscia 1024x748 ????
Monitory Serwis :: 11 Sty 2004 13:21 :: dariuszm2 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 684

Czy matryca LCD się zużywa? Bardzo zbladła ?

... post jest fatalny obraz jest beznadziejny i nie widać żadnych śladów wypalenia ikon czy tp. dodam jeszcze że obraz na monitorze jest taki jakby lekko popaskowany, trudno mi to opisać więc później postawię fotkę tego obrazu może to coś pomoże...
Monitory Serwis :: 10 Sty 2004 13:11 :: Nemo :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2118

IBM 2215

...Dzisiaj byłem zmuszony rozebrać monitor.Całkiem mu odbiło.Mryganie diody przerodziło się w zaniki obrazu co jakiś czas.Przy wyłączaniu komputera obraz zaczął dziwnie znikać (z takim szybkim bardzo jasnym błyskiem).Dzisiaj po włączeniu także...
Monitory Serwis :: 06 Sty 2004 21:32 :: dariuszm2 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 623

Arcus 17''

...Witajcie Kilka tygodni temu mialem problem z monitorem. Otoz nie chcial mi sie wlaczyc. Zawiozlem go do naprawy i po naprawie powiedziano mi, ze pamiec byla zablokowana. Chyba chodzilo o te pamiec ktora przetrzymuje dane ustawien rozmiarow...
Monitory Serwis :: 29 Gru 2003 22:46 :: Po2jacz U :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 495

Hansol B17CL - dziwne napięcia na odchylaniu - pali BU4525AX

...W monitorze Wavelight - Hansol B17CL użytkownikowi zwęził sie obraz i zrobiła poduszka wklęsła, po paru sekundach padł. Poleciał BU4525, po podstawieniu i wcześniejszej wymianie kondków w zasilaczu i na wtórnym po podłączeniu żarówy napięcia...
Monitory Serwis :: 26 Gru 2003 02:26 :: Usługi Elektroniczne J. R :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 750

CTX 1569 UA dziwne zachowanie

... monitora nie słychać nic, ani gasnącego wysokiego, absolutnie nic tak jakby w ogóle nie był włączony. Czy to normalne? Gdzie szukać usterki? Do tej pory zajmowałem się tylko serwisem TVC, przez analogię chciałem zrobic monitor, bo kolega...
Monitory Serwis :: 07 Sty 2004 11:19 :: darmir1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 898

VCD->VHS

... wypaliłem w Nero kilka plików *.jpg jako vcd(konkretnie są to screeny obrazów do testowania monitorów). Pliki są w rozdzielczości 384*288 pikseli 72dpi. Jednak wszystkie obrazy odtwarzane na tv są obcięte o ok. 15% w poziomie oraz w pionie. Cz...
Komputery Software :: 24 Gru 2003 22:19 :: Piotrek01 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 469

problem z kartą graficzną

... było ok, przy ponownym uruchomieniu na monitorze brak jest jednego koloru (chyba zielonego, tak mi się wydaje) i obraz jest lekko rozmyty, na telewizorze przez TVout wszystko jest ok. Nie jest to wina monitora ani reszty kompa (założyłem drugą...
Komputery Hardware :: 29 Gru 2003 07:51 :: myrcin :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1252

Co to za system NTSC ...

... prawidłowy obraz lecz siłą rzeczy rozciągniety w pionie i zamiast koła jest jajo. Kolor mnie nie interesuje bo obraz jest i tak czarno biały. Jaki to system lub jaką karte zastosować, która by pozwoliła odtworzyć prawidłowo ten obraz. Pozdra...
Inne Serwis :: 29 Gru 2003 14:13 :: Artur G. :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2559

GeForce 4 MX440 może to śmieszny problem

... po uruchomieniu jakiejkolwiek gry próbuję włączyć film pojawia się obraz plajera z czarnym ekranem wszystko inne widać oprócz filmu napisy są reszta ekranu też na ekranie monitora film leci w telewizorze czarno kartę mam ustawioną na klon...
Komputery Hardware :: 31 Gru 2003 20:19 :: krawiec77 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 813

MARVIN 767b

...Mam takowy monitor Marvin 767b , i w dosie jest obraz węższy z każdej strony o dobre 3 centymetry :cry: ,a dopiero w windzie jak dam mu 85 mhz to się pokazuje na całtm kinolu obraz i jak jest jasny obraz to jak by się sam rozciągał a przy...
Monitory Serwis :: 30 Gru 2003 10:45 :: alworada :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 620

ROYAL TV-5575A

... bo mianowicie kiedyś mój kolega miał problem z monitorem- miał okropnie ciemny obraz i ten zabieg okazał się trafny i myślałem ze w przypadku mojego TV będzie podobnie) Moim oczom ukazał się obraz szarawych pasów ułożonych poziomo. Moje pyta...
TV Serwis :: 02 Sty 2004 21:57 :: zdzich42 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1194

Pulpit WINDOWS 98

A mnie się wydaje że brat przestawił Ci parametry karty graficznej na takie, których Twój monitor nie obsługuje (odświeżanie, rozdzielczość itp.) i może zawijać obraz na monitorze. Kliknij prawym na pulpicie i sprawdź we Właściwościach.
Komputery Software :: 04 Sty 2004 16:46 :: kionka7 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 756

Iyama Vision Master 450 brak regulacji w poziomie i poduszki

...Witam i proszę o pomoc. Mam problem z monitorem 19" - Iyama Vision Master 450 (model S901GT), a mianowicie w OSD nie można regulować obrazu w poziomie i brak regulacji zniekształceń poduszkowatych. Cała reszta działa bardzo dobrze. Gdzie szukać...
Monitory Serwis :: 08 Sty 2004 10:41 :: enter1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 713

lg f700

Mam problem w postaci ciemniejszego obrazu w monitorze LG F700 CHASSIS CA-113.Poza tym wszystko sprawne.Na trafie rozjaśniłem na max.Nie mam schematu. Pozdrawiam M.N.
Monitory Serwis :: 05 Sty 2004 20:14 :: marekn1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 789

KA2143B - IBM G74

... kupić? Przeszukałem interek ale nic nie znalazłem. Układ jest stosowany w monitorach IBM G54/74 na wejściu sygnałowym. Na wyjściu G tego układu jest zero i obraz jest czerwono/filoetowy. Jest szansa kupić taki układ w Polsce? Kichawa.
Monitory Serwis :: 23 Gru 2003 22:00 :: kichawa :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 719

Czy to karta graficzna?

Witam. Ostatnio ekran monitora co jakis czas ( raz czasami dwa razy dziennie ) robi mi się czerwonawy / w załączeniu obraz ekranu / . Czy to może być objawem uszkodzonej karty graficznej? Pozdrawiam.
Komputery Hardware :: 27 Gru 2003 12:16 :: wow777 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 690

CTX 1565 D

......
Monitory Serwis :: 23 Gru 2003 23:51 :: Polikon :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 661

Usterka Hyundai Deluxscan 5870 - wygasza mi się w DOS-ie

... taki monitor .Mój monitor ma troszke inne objawy bo jak w rozdzielczosci 800x600 i 85Hz to robi sie ciemny . Musze go uzywac nie wiecej niz 75 Hz . Rozkrecilem obudowe i podkrecilem jasnosc i narazie dziala ,tylko troszke jest wezszy obraz ...
Monitory Serwis :: 27 Gru 2003 15:04 :: bursta :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 864

Belinea 19'

Co bedzie przyczyna zanikania kolorow w w/w monitorze .tzn.. co jakis czas obraz robi sie cały zielony ..a potem mam znowu z tydzien jest dobrze
Monitory Serwis :: 31 Gru 2003 12:29 :: botr :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 515

Regulacja napięć w Sampo521

... mi się że wszystko jest ok. Nie mam miernika wysokonapięciowego i nie regulowałem nap.24KV. Zauważyłem że na ciemnym obrazie i maksymalnej jasności widać zielone linie (chyba to są powroty działa). Czy coś żle wyregulowałem, czy jest to wina...
Monitory Serwis :: 29 Gru 2003 00:37 :: gregorstrazak :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 706

Daytek DT1531

... Witam mam problem z monitorem Daytek DT1531 mianowicie od czasu do czasu pojawia sie zielony ekran co jest niezwykle denerwujace ekran staje sie zielony lecz w tle widac inne kolory lecz sa one pokryte zielona mgielka czego to moze byc przyczyna...
Monitory Serwis :: 03 Sty 2004 14:25 :: karasfm :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 879

Zakłócenia od KOMPUTERA NA DŁUGICH FALACH

...ja zauwazylem inne zaklocenia od kompa (dokładniej od monitora) co było nawet całkiem zabawne miałem program do karty graficznej którym można było zmieniac ustawienia i przesuwać obraz(y na ścianach;) ) i jak się przesuwało w radiu (stare było...
Radiotechnika Serwis :: 01 Sty 2004 09:51 :: IjeSJot :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1531

Brak odchlania H Philips 4cm2299/22t

Mam monitor Philips ,który ma brak odchylania H na ekranie obraz jest zamknięty do środka.Wysokie napiecie działa poprawnie.Co trzeba wymienić ,żeby obraz sie otwarł.
Monitory Serwis :: 10 Sty 2004 01:58 :: zamek14 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 608

LCD Fujitsu-Siemens-dziwne zachowanie

......
Monitory Serwis :: 10 Sty 2004 07:25 :: Radek225 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 674

Tatung TM3401

Trafił mi się taki właśnie monitor, a oto co mu dolega: Obraz jest za wąski w poziomie. W niektórych trybach obraz jest za wąski w pionie. W żadnym trybie nie działa regulacji wysokości. Byłbym wdzięczny za sugestie!!
Monitory Serwis :: 11 Sty 2004 02:41 :: candle :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 465

ARCUS 1570 - pada TIF122...

... odchylania. Objaw - obraz za szeroki bez możliwości regulacji. Wstawiłem TIP132 (taki akurat miałem, nawet chyba mocniejszy bo nie mam danych do TIF122). Pochodził ze 25 minut, po czym znowu zgrzyty na ekranie, zanikł obraz i po chwili wsko...
Monitory Serwis :: 08 Sty 2004 23:05 :: Wir :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1730

ctx1569ua - problem z pionowym

Witam, mam maly problemik z tym monitorem, ogolnie dziala jednak obraz jest bardzo waski u gory ekranu i bardzo szeroki na dole, czy to jakis kondensator czy moze rezytor? Dzieki z gory za wszelka pomoc.
Monitory Serwis :: 09 Sty 2004 10:23 :: JACEKSZ :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 473

Eizo FLEXscan F77 - żółtaczka

... towarzyszy temu jeszcze jeden objaw. Jak wyłączam go gdy daje żółty obraz to na środku kineskopu pojaiwa się kolorowa plamka,któa zaraz gaśnie.Jak wyłączam go gdy jest obraz ok to nic takiego się nei dzieje.Czy rzeczywiście ma to związek z ...
Monitory Serwis :: 11 Sty 2004 20:02 :: GRIN :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 742

problem z paskiem zadań w win xp

jest problem ponieważ obraz wyświtlany na monitorze kończy się w połowie ostatniej kolumny z tych co widać a z tego co ja widze i wiem to wyświetla mi 3 rzedy z czego 3 jest w połowie ścięty a ilośc wszystkich rzedów jest aż 5 czy 6
Komputery Software :: 04 Sty 2004 20:51 :: Wolfgang15 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 533

Za niskie napięcia

...Mam monitor Siemens MCM 1551 z niewiarygodnie niskimi napięciami G1- 14.3, G2 - 83.8,Rk - 130, Bk - 91. Na żażeniu 6V. Nie muszę chyba mówić, Iż obraz trudno dostrzec. Co mam robić. Proszę o pomoc. Nadmieniam, że wszelkie regulacje nie wiele...
Monitory Serwis :: 22 Gru 2003 23:53 :: dagbar :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 837

problem z samsungiem

...posiadam monitor 21" SAMSUNG SYNCMASTER 1000p. Moj problem polega na tym iz przy wiekszym odswiezaniu od 70hz w wzyz moj obraz czasami rozciaga sie poczym po chwili wraca do prawidlowej postaci. Jest to bardzo denerwujace. Przy odswiezaniu 60hz...
Monitory Serwis :: 10 Sty 2004 09:06 :: olejek86 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 914

PHILIPS 107s 17" grzeje się i pada tranzystor

... jak w temacie. Chasis cm2617 model: 17c622e. Jak go dostałem po krótkim czasie pracy zwężał się i przygasał obraz. Czasem znikał wogóle. Reagował na ostukiwanie trafo, zimne luty. Jednak podczas ostukiwania padł tranzystor poziomego. Po ...
Monitory Serwis :: 24 Gru 2003 12:33 :: josie :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 773

Philips 105 Br. problem z WN

...Monitor Philips 105 Brilannce staruje, rusza wysokie WN, na chwilkę widać obraz który szybko "rozszerza" się i gaśnie. Napięcia zasilania są OK. Czy to objaw uszkodzenia Trafopowielacza? :?: Jeśli tak, to jaki ma symbol, bo mam niecztelny...
Monitory Serwis :: 05 Sty 2004 15:53 :: umli :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 826

JD199A

... Po ich wymianie i profilaktycznie wymianie kondensatorów w obwodzie kolektora, monitor po włączeniu pracuje poprawnie 4minuty, a następnie zaczyna zwężać się obraz w poziomie i uszkadza się BU. Przebieg na bazie BU jest prawidłowy. Co może ...
Monitory Serwis :: 08 Sty 2004 21:19 :: Marcin Z. :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 619



Strona 348 z 369 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 347, 348, 349 ... 367, 368, 369  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: civic wysokie obroty panasonic aktualizacja widzieć dysk wymienny zaprogramować kluczyk mercedes ford galaxy 2001 zwrotnica mildtonów efekt surround trojan usuwanie impuls schemat zasilacz potencjometr mierniku
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group