forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



okienek

Znaleziono 18462 wyników na elektroda.pl: okienek
Podstawowa forma zapytania: okienko
Forum elektroda.pl Strona Główna

Pulpit rozszerzony - Konfigurowalny program do odtwarzania wideo na pełny ekran

Przygotowuję się do sporej imprezy kulturalnej, w trakcie której będzie używany projektor cyfrowy, podpięty do komputera przez VGA. Tryb pracy systemu Windows to pulpit rozszerzony. Potrzebuję programu, który umożliwi wyświetlanie na drugim monitorze (czyli rzutniku dla publiczności) filmów na pełnym...
Film :: 28 Paź 2014 18:01 :: anmedia :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 390

Dysk - mniej GB niż rzeczywiście

Szpadel, zainstaluj sobie darmowy program EASEUS Partition Master, po zainstalowaniu i włączeniu wybierz z wyskakującego okienka "Partition Manager". Program chwilę się uruchamia. Możesz w międzyczasie wyłączyć okienko z wyborem programu - nie będzie już potrzebne. Jeżeli partycja D jest utworzona...
Początkujący Piaskownica :: 23 Lis 2014 19:31 :: szpadelxd :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 255

Netgear DGN 2200 - zrywanie połączenia podczas grania

Ja bym zrobił tak Przed rozpoczęciem gry odpal sobie cmd.exe i wpisz w nim ping -n 100 ip.routera (prawdopodobnie 192.168.1.xxx) i w kolejnym okienku cmd ping -n 100 8.8.8.8 okienka minimalizujesz zaczynasz grać i w momencie pojawienia się problemu w grze minimalizujesz ją szybko i w okienkach (cmd)...
Sieć Internet - Dostęp :: 11 Gru 2014 20:59 :: zikq :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 432

Grundig Sydney 100 SE7020

:roll: Telewizor startuje ale obraz czarny i brak głosu przestaje też w tym momencie reagować na pilota. Czasem uda się wystartować telewizor tak że jest wszystko. Nie podoba mi się obraz przypomina obraz na monitorze dosyć dziwnie zachowuje się PIP po załączeniu pipa na ekranie robi się stopklatka...
TV Serwis :: 24 Cze 2002 19:41 :: Zdzichu :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1650

Eizo T662T - najpierw odbicia potem odchylanie

Niestety to nie kabel i nie elektrolity. Wzmacniacze wizji w tym monitorze umieszczone są na oddzielnej płytce wraz z procesorem. Wymieniłem na niej wszystkie kondensatory, tak na wszelki wypadek (niski koszt, a monitor jest super). Było ich łącznie z siedemdziesiąt i nic. Końcówki zrealizowane są na...
Monitory Początkujący :: 13 Paź 2012 19:10 :: darpololk :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2903

Problem z Windows2000

Czy moze ktos wie dlaczego wszystkie aplikacje zamienily sie w okienka typu Imaging (tzn. sa otwierane zapomoca tego programu wszystkie pliki z rozszerzeniem exe) i nie moge uruchomic zadnej aplikacji np. uruchamiam gre i wyskakuje mi program Imaging z okienkiem:" Format dokumentu jest nie poprawny"....
Komputery Software :: 18 Mar 2003 00:15 :: Fisher :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 969

Połączenie dwóch komputerów - konfiguracja

Jeśli chodzi o konfigurację to robisz to w ten sposób: menu start -->ustawienia -->panel sterowania -->sieć. Tam musisz widzieć "swoją" kartę sieciową. Jeśli tak jest należy zająć się protokołami. Najbardziej powszechny jest protokół TCP/IP oraz jeśli masz zamiar grac przez sieć to warto także...
Sieci internetowe Początkujący :: 07 Wrz 2002 20:14 :: LEM :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4472

ericsson a2618s jak sprawdzić czy jest komunikacja z kompem-

Dzięki za programik .Zrobił coś , a mianowicie wyświetlił nr IMEI ,po zadaniu mu total repair a na koniec wyżucił okienko service ericsson tools w którym napisł co następuje: access violation at address 0044fcca in module "ericsson_a2816.t20_service tools_2.1exe"read of adressffffffff A teraz na...
GSM Serwis :: 20 Wrz 2002 13:27 :: jerry77 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1871

PDF jak.....

Robisz takie ruchy: 1. otwierasz dokument w Adobe Acrobacie ( nie w AdobeReader ) 2. wybierasz z menu: Document/Extract Pages 3. otwiera sie okienko i podajesz w nim, w pozycji From, ktore strony chcesz zapisac 4. dajesz OK i w Acrobacie znika zrodlowy dokument ( tylko pozornie bo jest pod spodem...
Komputery Hardware :: 30 Paź 2002 00:46 :: bobo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 862

Ach ten TV-OUT

Wielkie dzieki za pomoc Ustwailem tak jak na obrazkach ale troszeczke inaczej a mianowicie wybralem ikonke z dwoma okienkami dla TV a z jednym okienkiem dla monitora - bo jak zaznaczylemtak jak u ciebie to full film mialem na monitorze a pupit na kompie Co do opcji w PowerDVD ( wymuszaj tryb BOB i...
Komputery Hardware :: 02 Sty 2003 11:50 :: komp432 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1396

Nokia 447 W

Nokia 447 W Może ktoś ma jakieś doświadczenie w naprawach monitora tego typu i mógł by mi udzielić pewnych informacji, sugestii lub jakichkolwiek wskazówek. Objawy: przy uruchomieniu w rozdzielczości 600 x 800 ekran ma zmniejszone rozmiary w pionie i poziomie, świeci na biało. Przy próbie wejścia...
Monitory Serwis :: 16 Sty 2003 18:43 :: packetm :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1959

Plik wsadowy - Poraz kolejny

:arrow: omen_s I tak ma być :!: :lol: Normalnie plik wsadowy jak zakończy swoją prace to zakończy i już. Jeśli odpalasz taki pliczek w okienkach to już to są ustawienia samego Windows'a czy zamknie okno czy też nie. Plik wsadowy tak jak już zapewne wiesz był wykorzystywany w dużej mierze w systemie...
Komputery Software :: 06 Lut 2003 12:14 :: tzok :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2265

Sieciówka pod win95

Udało mi się rozwiązać problem. Za bardzo sam nie wiem co się stało że się naprawiło. Na początku z W95 zrezygnowałem i zainstalowałem 98. Niestety już podczas pierwszego uruchamiania pojawił się błąd, że rejestr jest uszkodzony i że windows 98 go naprawi :D Stwierdziłem, że jak chce to niech go naprawia....
Komputery Hardware :: 26 Mar 2003 10:40 :: kondziub :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1003

BIOS - jak drukowac ustawienia ???

Slyszalem, ze sa takie programy, dzialajace podobnie jak fleshery do BIOSu, ktore kopiuja zawartosc odpowiednich adresow z ustawieniami biosu i konfiguruja wyglad okienek wg. tych ustawien. Programy dzialaja pod DOSem, wiec bez problemu mozna wydrukowac takie okienko, bedace jakby zrzutem ekranu BIOSu....
Komputery Software :: 02 Kwi 2003 22:41 :: mcclaud :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2680

Protel i wielkie pliki

Klikinij ta "strzalke w dol" a prawo od menu "File" Z rozwinietego menu wybierz opcje "Design Utilities" W okienku, ktore sie pojawi zaznacz opcje "Perform Compact after closing design" i "Close" okienko. Teraz przy kazdym zamykaniu pliku projektu, np. File->Close Design plik ddb bedzie kompaktowany. Pozdrowienia AK
Projektowanie PCB :: 12 Maj 2003 15:33 :: Veteran :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1028

Sterownik urządzeń elektrycznych przez port LPT komputera

do sterowania urządzonkiem zaproponowanym przez gulsona nadaje sie programik z załącznika. Na D0 na przemian można wysyłać 1 i 0 ( klikając przycisk w okienku programu ). Można oczywiście dorobić więcej przycisków - odpowiednio dla D1 i wyższych... takie okienka łatwo utworzyć w Visual Basic
Artykuły :: 31 Sie 2004 21:07 :: cxz :: Odpowiedzi: 92 :: Wyświetleń: 94317

Samsung CK 7271 AW tryb serwisowy?

Wszystko robi sie z pilota.Owszem tv ma sie wylaczyc.Stby=power, pst ok ,display to klawisz (okienko i maly plus w okienku),nie ma help to chyba chassis s15.Nic nie trzeba podlaczac wszystko z pilota.Jezeli wybierzesz poprawna kabinacje tv sam sie wlaczy z dostepem do menu serwisowego.Najlepiej poszukaj...
TV Serwis :: 17 Cze 2003 09:00 :: mimelektronik :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1577

Rozmiar okna IE

no to nic prostszego jak masz javascript : Skrypt otwiera osobne okienko z informacjami, sytuując je we wskazanym miejscu ekranu. Pozycję ustalamy za pomocą parametrów left i top. Pamiętaj, że większość internautów korzysta z rozdzielczości 800x600. Prawy brzeg nowego okienka powinien się jeszcze...
Komputery Software :: 21 Cze 2003 12:12 :: snort_81 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4109

Protel DXP

Żeby zdefiniować sobie płytke z lewej strony na pasku Files na samym dole jest okienko New From Template a w nim PCB Board Wizard- to jest właśnie to. Jak masz już płytke to będąc na schemacie dajesz Design -> update PCB otworzy się okienko, klikasz Validate changes, następnie Execute changes i już Powodzenia
Projektowanie PCB :: 21 Lip 2003 16:53 :: Ski Man :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1134

HDD IBM 60 GB 7200 RPM

Nie wiem co mógłbym jeszcze dodać ponad to co napisałem na "samej górze"... windows lubi robić takie numery, szczególnie jeśli coś pójdzie nie tak i system zostanie zamknięty podczas gdy jakiś program próbuje jeszcze korzystać z HDD (w XP pojawia się wtedy takie znane wszystkim chyba okienko z informacją,...
Komputery Hardware :: 29 Sie 2003 08:04 :: G.B. :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 840

prośba o flesz

Naprawa "Wrong software" lub czarnego prostokąta Często się zdarza że używamy nieodpowiedniego programu do zdjęcia simlocka lub np.  flashujemy telefon nieoryginalnym flashem. Skutkiem tego jest czarny prostokąt na wyświetlaczu, lub napis "Wrong Software". Poniżej przedstawiam łatwy i pewny sposób naprawy...
GSM Serwis :: 02 Sty 2004 15:18 :: askomputer :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1068

Siesta 3

Odbiornik przypuszczalnie po burzy, ale i po naprawach różnych fachowców ;(( Klient ma sentyment do tego tv i chciał koniecznie robić. Uszkodzone: procesor, pamięć, głowica. Różne, "drobne" uszkodzenia głównie na skutek nieumiejętnych napraw w odchylaniu, video i module PIP. Została jeszcze jedna...
TV Serwis :: 21 Wrz 2003 19:32 :: piero :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1203

Sterowanie LPT czytanie napiąć

w zasadzie byłoby przydatne ustawienie, które linie są wejściami, a które wyjściami. W przypadku wyjść przydałby się radio-box czy wystawiamy 0 czy 1, a w przypadku wejść okienko z 0 lub 1 (w zależności od aktualnego stanu linii). Można by się nawet pokusić o utworzenie systemu, który wysyłałby konkretne...
Mikrokontrolery Ogólne :: 27 Mar 2009 20:43 :: katowicecentrum :: Odpowiedzi: 48 :: Wyświetleń: 21807

GLUPII TEN SWR

Jak napisałem w komentarzu: ściągnij plik Analyzer.exe do pustego katalogu, wystarczy go potem kliknąć i zatwierdzić miejsce rozpakowania, a pojawi się Analyzer.html. Otwórz go w IE, a w tabelce, która się pokaże wypełnij górną część i kliknij "Calculate". Dane w dolnej części same się wyliczą, najważniejsze...
Radiotechnika Serwis :: 13 Paź 2008 15:48 :: leszek_53 :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 6445

Simatic: WinCC

Mamy u nas w fabryce zrobioną przez niemców wizualizację na WinCC. Działa OK ale co kilka minut pojawia się okienko z komunikatem o błędzie: "Die Nutzungszeit Iher Software-Lizenz ist abgelaufen! Besorgen Sie sich eine gultige Lizenz" Po kliknięciu w wyskakującym okienku na "details", pojawia się...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 24 Paź 2003 15:53 :: Pomyslowy_Dobromir :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2485

Protel99SE i symulacja Parameter Sweep

Moze ktos mi pomoze. Chce zrobic symulacje Parameter Sweep ukladu. Niech bedzie najprostszy - filtr RC. Jako parametr, w okienku ustawien symulacji Parameter Sweep podaje mu rezystancje R mojego filtru. Ustawiam tez symulacje Transient i oczekuje rodziny charakterystyk w zaleznosci od roznych wartosci...
Projektowanie PCB :: 23 Lis 2004 10:15 :: vampirrek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 751

Zasoby systemowe

Boże.... Nie wiecie co tą są zasoby systemowe? Zasoby sys. nie mają nic (prawie) wspólnego z ilością ramu! To wydzielony obszar pamięci składający sie z 5 części. Najważniejsze to: -user.exe- (32-bit, 2MB ramu) odpowiada za funkcje okienek i wyświetlanie wiadomości -gdi.exe- (32-bit, 2 MB ramu)...
Komputery Hardware :: 03 Lis 2003 10:07 :: migol :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1474

[windows 98] logowanie

jakiś czas temu zainstalowałem sobie win98 1ed, poustawiałem kilka profili użytkowników i hasła dla nich. zastanowiła mnie 1 rzecz: po uruchomieniu systemu pojawia się okienko z wszyskimi użytkownikami i miejsce na hasło. po wprowadzeniu hasła powinien się normalnie pokazać pulpit i tak jest wszędzie,...
Komputery Software :: 06 Lis 2003 19:20 :: Bestyjek :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 753

HP laser jet 5L i .. brak papieru.

Powyzszy link to Twoja drukarka. Najczesciej przyczyna jest kurz w okienkach sensora. Okienka sa dosc waskie , wiec trzeba sie przylozyc do czyszczenia.
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 19 Lis 2003 20:55 :: J_Bravo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1159

ppp w win xp

ŁĄCZĘ SIĘ Z NETEM ZA POMĄCĄ MODEMU. W OKIENKU LOGOWANIA DO TP.SA MAM POPRAWNIE WPISANĄ NAZWĘ UŻYTKOWNIKA-PPP, ALE W MIEJSCU GDZIE MA BYC HASŁO MAM ZAMIAST TRZECH KROPEK KILKANASCIE :cry: ZA KAZDYM RAZEM MUSZĘ JE USUWAĆ I WPISYWAĆ TRZY KROPKI, PRZYCISKAJĄC KLAWISZ P. NIC NIE POMAGA ODHACZANIE I PONOWNE...
Komputery Software :: 11 Gru 2003 14:14 :: madmarian :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1209

Outlook Express

Mam problem z wysłaniem poczty w Outlook Expressie. Mianowicie wyświetla mi cały czas okienko abym się zalogował.Ja się loguję a to okno się zniwu wyświetla. W okienku tym opcja zapamiętaj hasło jest zaznaczona na szaro i nie można jej odznaczyć. Konto mam na Onecie.
Komputery Software :: 24 Gru 2003 23:03 :: thalex :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1210

Problemy z WIM ME

Mam nasepujocy problem z w\w systemem, gdy dłuzej posiedze na necie as dokladniej na CZACIE na WP to zaczyna mi brakowac pamienci, pamiec jest raczej sprawna, po okolo 3 godzinach zamiast otwarcia okienka z jakoms nowa osoba to wyswietla sie to samo okienko z napisem "Brak pamieci na otwarcie tego okna",...
Komputery Software :: 27 Gru 2003 19:24 :: PermBan :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 790

cep603al

Na stronie głównej Elektrody jest okienko wyszukiwania. Wstukaj tam CEP603AL a w okienku obok gdzie wybiera się zakres wyszukiwania, wybierz Forum Elektroda.pl. Teraz jeszcze wystarczy kliknąć na przycisk <szukaj> i juz masz odpowiedź na swoje pytanie :wink:
Elementy Elektroniczne :: 27 Gru 2003 22:35 :: PafnucyCB :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 642

intel 87c51

Symbol 87 dotyczy również procesorów jednokrotnie programowalnych typu OTP bez kwarcowego okienka. Nie ma żadnego oprogramowania do odczytu zawartości procka, po prostu po założeniu blokady odczytu, zawartość pamięci flasch nie jest wystawiana na szynę. Kombinacja ze stłuczeniem okienka też nic nie...
Mikrokontrolery Ogólne :: 12 Sty 2004 15:47 :: olekewaagata :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 927

ALT+CTRL+DEL w WIN XP

Po nacisnieciu tych klawiszy wyskakuje okienko a u gory sa zakladki z opcjami. Otoz fo pewnym felernym resecie okienko pojawia sie normalnie ale BEZ tych zakladek!!! Jak je przywrocic albo cos?? POMOCY!!!
Komputery Software :: 25 Sty 2004 20:00 :: madart :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 656

pionowe ciemne smugi w GF2 MX400

mam idencztyczny obiaw.tyle ze te smugi sa poziome i zwiekszaja swoja intensywnosc gdy np na pulpicie przeune okienko winampa w lewo.czym ciemniejsze okienko tym ciemniejsze smugi. mam rive tnt2 32 mb. czy da sie usunac jakos ten problem ?? jest to wina na pewno karty choć moze i wejscai agp monitor...
Komputery Hardware :: 16 Mar 2004 17:56 :: tomer123 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1240

Co ja mam zrobic?:( KARTA GRAFICZNA!

komunikat jest tak ze przy wlaczanieu komputera wyskakuje okienko "karta graficzna zostala zle skunfigurowana" itd... a potem to znowu instaluje i znowu to okienko...
Komputery Hardware :: 17 Mar 2004 01:24 :: Falco76 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 827

[HTML] Jak używać Frameset.

a ja bym to zrobił tak... ZOstawił tabele, a w tej środkowej, której zawartość ma się zmieniąc, zamiast tekstu wpisał: <iframe name="ramka" width="xx" height="xx"></iframe> Iframe, to ramka wbudowana, znaczy się tak to wygląda: Jest sobie takie okienko, i jest sobie strona... Na stronie...
Programowanie Ogólne :: 29 Kwi 2004 15:53 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1728

urzadzenie do zwalniania licznikow

Jedyną metodą aby spowolnić licznik, albo zatrzymać: to podłączyć do instalacji odbiorczej prądnicę synchroniczną i "pchać" energię w sieć :) :idea: Pozostaje jeszcze w/w dziurka w obudowie :? Zresztą szkoda gadać ponieważ tu już kiedyś się rozmawiało na ten temat. Pozdrawiam PS Cofanie...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 13 Kwi 2004 18:00 :: POL02 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 28662

Problem z Philips 3010

Ok wiem co jest grane. A jakiego DSX edit uzywasz????? Jak 1.2 tego noowego, to uzyj tego starego bodajze 1.1 i po lewej stronie masz okienko Transponder zobacz, jak klikniesz na TVN na liscie, czy sa Setingi w tym okienku tzn. czestotliwosc i polarytacja, itp. .Jak masz tam tylko puste pola to zle a...
SAT Serwis :: 07 Sie 2004 22:27 :: Tomy_m :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 7129

Kamera On-Line

Rozmawiałem z kolegą DonRomano przez GG i napisał mi że ma win98. może dlatego nie chce mu to działać. Plik html jest tylko takim dodatkiem, w razie gdyby potrzebował mieć obraz na stronie internetowej. W windows media player można sprawdzić czy transmisja jest dobrze skonfigurowana otwierając URL...
Komputery Software :: 28 Kwi 2006 12:22 :: DJ MHz :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2138

Dell D1025HE Dziwmy obraz z lewej strony ekranu

Mam monitor Dell D1025HE. Monitorek jest ogólnie fajny ale ma z lewej strony ekranu troche drażniący obraz w postaci takich dwuch lekkich fal. Czyli jak tam przesune okienko to nie jest ono proste. Jest pokrzywione. Przy filmach ani przy grach tego nie widać ale jak jest okienko foldera czy strona...
Monitory Serwis :: 18 Kwi 2004 13:11 :: Pwl :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 662

MULTIPLEXER - NA 8 KAMER PRZEMYSŁOWYCH

Witam B/W DUPLEX - MULTIPLEXER MP-B8DX - taki tam przełącznik na 8 kamer gdy ustawimy podgląd 4 kamer na monitorze - w prawym górnym okienku wystepują zakłócenia - poziome kreski - efekt jakby porysowanej szyby - kiedy tą kamerę ustawimy jako jedną tzn na pełen ekran - to jest wszystko ok. obojętnie...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 25 Kwi 2004 22:16 :: wowerman :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1727

nokia 6610

dalczego jak chce wyslac smsa i juz wpisze tekst i naciskam wyslij pokazuje sie okienko do wpisania numeru i w tym okienku jest juz wpisany nr caly czas ten sam
GSM Serwis :: 28 Kwi 2004 10:14 :: kasjo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 488

riva vanta 16mb ma dziwny problem

co robić jeśli riva w XP po otwarciu okienka na chwile sie przywiesza żeby po kolei powoli wyświetlić wszystkie elementy okna? tak samo jest, gdy otwiera sie szybko kaskade w start lub okienko ulubione w IE. co robić?
Komputery Hardware :: 14 Maj 2004 00:03 :: Meleks :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 486

Kto pomoże kobiecie - pralka wiatka :(

co ma wąz od hydrostatu do spuszczania wody (hydrostat jest wazny przed rozpoczecie cyklu prania czyli jak wykryje ze nie ma wody to cykl grzania i prania sie nie rozpocznie ale do spustu wody niepotrzebny jest zaden czujnik ustawiamy spust i powinien sie krecic beben i co jakis czas byc zalaczana pompa...
AGD retro :: 24 Maj 2004 15:39 :: mkos1 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 4042

Przekierowanie komunikatów z DOSa do Windows.

Czy ktos zetknoł się z programem który wykorzystuje program DOS-owski i wszystkie komunikaty które pojawiaja się na konsoli DOS-owskie sa przekierowywane do okienka Windows (Builder).Przydało by mi się takie cos bo chce napisac kompilator asm do 8051 tylko chciałem wykorzystać kompilator DOS-owski i...
Programowanie Ogólne :: 26 Maj 2004 10:25 :: kloszi :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 789

Sagem Code Reader padł :( device not found...

A ja ma taki problem, że przy uruchamianiu programu SCR pokazuje się okienko "Error in Main Module! Contact saller for update!" W okienku programu widnieje numer klucza. Niestety update też nie idzie. Po kilku lub kilkunastu procentach wyskakuje błąd "Device error". Nic z kluczem nie robiłem, tylko...
GSM Serwis :: 11 Lip 2005 08:25 :: tadamkain :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1017

Pomocy-Strona startowa

Tez kiedys miałem cos podobnego. Jak uruchumiłem IE to po chwili otwierało się małe okienko reklamowe (jakes ze Stanów) i wciąż wywalało się na wierzch, strasznie uporczywe dziadostwo. Też wszystko skanowałem, pliki, rejestry, przeszukanie wszystkich plików systemowych po tekscie (adres skąd okienko...
Komputery Software :: 01 Cze 2004 17:38 :: PiterAnia :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 851

Czym są funkcje Windows API?

może pomoże jeszcze rozwinięcie tego akronimu: API - Application Programming Interface czyli interfejs programowania aplikacji. A po co to jest? Ano po to, że jak chcesz zrobić sobie np. okienko, to nie muszisz budować skomplikowanego programu, który rysuje i obsługuje okno, tylko wywołujesz odpowiednią...
Programowanie Ogólne :: 12 Cze 2004 23:10 :: Gość :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1990

27C800

Te kości są toporne.Miałem dwie takie kości z jedną problemów żadnych a drugiej nie mogłem zaprogramować wcale.Wkleiłem wiadomości o tej kości z forum Voyagera może to ci coś da: 27C800 PROGRAMOWANIE Używamy adaptora do Willema 16bit DIP42 na np. trzech kosciach 4053. Pamięć umieszczamy w kasowniku...
SAT Serwis :: 07 Cze 2004 12:53 :: Skania :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 953

win 98 problem

nie da sie odfajkowac tego okienka 386 nie wiem jak .JAK ZAZNACZYC TO OKIENKO . ? :(
Komputery Hardware :: 08 Cze 2004 12:00 :: adass :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 732

Siemens panel TP 170b?

Podarowałem sobie temat ściągania programu.. znalazły się orginalne pliki :). Natomiast brak komunikacji z PLC to jest zagadka nieco irytująca. Może naświetlę dokładniej problem i jak znajdzie sie rozwiązanie to ktoś inny też skorzysta. Są 2 maszyny tego samego typu na obu jest taki sam sterownik S7-200(226)...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 09 Lip 2004 17:31 :: tszewc :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2143

Nie chodzą filmy pod Win XP

Witam! Mam problem z odtwarzaniem filmów pod Win XP. Zaczęło się od tego, że zainstalowałem program RealPlayer Alternative, jednak nie mogłem odtworzyć jednego pliku .rm, więc zainstalowałem normalnego RealPlayer-a, co zresztą nic nie dało. Chcąc odinstalować te programy, okazało się, że można, wywaliło...
Komputery Software :: 25 Lip 2004 21:05 :: bratyslaw :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 933

Zna ktos komendy do biosa

A nie prawda. wpisz komendę "cmd" a ukaże Ci się okienko okienko "jak dos" dziala komenda help. Wyjscie z cmd to "exit" Jeśli chodzi o zamianę z/y to wybierz klawiaturę "polska programisty"
Komputery Hardware :: 26 Lip 2004 11:57 :: ACULA :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 9626

Willem - zle wiesci - co wy na to?

Z tego co wiem to 27Cxxx to są pamięci typu EPROM. Skasować je można jeżeli posiadają tzw. "okienko". Kasuje się je promieniami ultrafioletowymi. Nie skasujesz ich na willemie. A jeżeli nie mają okienka to ich wogóle nie skasujesz :( choć słyszałem o pamięciach kasowanych promieniami X (ale to mogą być...
Warsztat elektronika :: 17 Lut 2006 23:29 :: felix-lynx :: Odpowiedzi: 234 :: Wyświetleń: 62728

Który system lepszy do internetu XP czy 98?

do netu lepszy 98.... mam antywirusa avg - dobry jest raczej nie mam problemów ale pod win 98 jak chcial sie wladowac jakis wirus to wyskakiwalo mi okienko dosowe czy chce mu dac dostep do dysku czy nie - bralem nie i nie bylo wirusa w xp juz nie jest tak pieknie - wyskakuje okienko ze wirus juz jest...
Komputery Software :: 15 Sie 2004 13:42 :: ankuch :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1502

Neostrada problem

Możebyć równie dobrze W32.blaster. Napisz dokładnie co jest napisane w okienku w którym jest odliczanie. Spróbuj zrobić tak: wejdź w start/ uruchom i wpisz :shutdown -a. okienko powinno zniknąć, i będziesz mógł ściągnąć łatkę oraz program do wywalenia wirusa Pozdrwiam
Komputery Software :: 12 Gru 2004 12:55 :: sewik :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 3513

Problem z WIN98

mam taki problem że: zaraz po włączeniu win 98 po uruchomieniu okienka przez reset klawiszami (zamykanie programu) widze że uruchamia się progs pod nazwą setting przeszukałem wszystkie możliwe (i mi znane) autostarty i niema nic takiego! wszystko przez te strony z popupamie z porno wszedłem na strone...
Komputery Software :: 20 Sie 2004 11:57 :: Mishot :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 888

sms z internetu na Sami Swoi

Tak wiem ze sami swoi to "produkt" plusa. W kom. jako nazwa znalezionej sieci mam Plus GSM. Tyle że może tak samo jak Heyah tak i w sami swoi pojawi wkrótce możliwość wysyłania smsów z internetu lub jak ludzie będą wysyłać na ten temat pytania czy prośbu do Biura Obsługi Konsumenta Plusa to może bramka...
GSM Serwis :: 21 Sie 2004 21:27 :: Spooni :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 705



Strona 13 z 308 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 306, 307, 308  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: regeneracja lampy projektora nissan prędkościomierz telefon samsung głośnik szarpie kopci blokada sony grzałka stal grzać odkurzacz samsung excel wyszukiwać wartość olej skrzyni astra astra kodowanie schemat podłączenia alternatora
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group