forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



oklejanie

Znaleziono 842 wyników na elektroda.pl: oklejanie
Podstawowa forma zapytania: oklejać
Forum elektroda.pl Strona Główna

Nagłośnienie do forda escorta combi

Witam szanowne grono..:: A wiec Błesiu18 :) juz wiem i mogę ci jakos pomóc, ale za browar :) - zartuje :):):). Zawsze przecierz mozesz zrobic najprostrza w swiecie polke... z tego co widzialem w tych escortach combi to mozna tam chyba amontowac calkiem plaska polke. i Juz po problemie... Wycinasz...
CarAudio Ogólne :: 30 Gru 2004 22:46 :: mariuszmaro :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1094

Stare kolumny tonsila. Renowacja, usunięcie okleiny.

Witam owszem jest pare sposobów , ja osobiście okleine usuwalem w ten sposób ze najpierw nożem do tapet ciąłem ja na drobniejsze paski i następnie każdy z nich obdzierałem z całej siły , wcześniej podgrzewając ja delikatnie żelazkiem przez szmatę jak masz mniejsze kawałki do zdarcia to idze latwiej...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 04 Sty 2005 15:53 :: chaka :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1032


Reklama :: 04 Sty 2005 15:53 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

tuning świateł

normalnie to malujesz klosz od srodka ale to w innych kolorach a przy oklejaniu trzeba pamietac ze jest to w sumie nielegalne
Samochody Archiwum :: 05 Gru 2006 22:30 :: lenin10 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1483

Kolumny Podłogowe > Nelik <

Witaj Nelik, bardzo mi sie spodobaly twoje kolumny, jak cos przyrobie to bede chcial zbudowac cos na wzor tych twoich, czyli 3-drozna z gdn`em z boku. Niechce sie bawic w oklejanie, bo strzasznie denerwuje mnie taka robota. Zauwazylem ze twoje kolumny sa wykonane z juz gotowych fabrycznie okejonych...
DIY Akustyka :: 15 Lut 2006 00:36 :: nelik1987 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 8686

subwoofer na gdn 25/60 tonsil

Umieszczenie kanału to już od Ciebie zależy, możesz właściwie jak chcesz, nie ma to znaczenia, choć najmniej logiczne wydaje się umieszczanie bass-refleksu na górze obudowy :) . Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym "ustawianiem ścianek". Jeśli chodzi o sklejanie ścian, to KONIECZNIE zastosuj wkręty...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 15 Sty 2005 15:39 :: micho a :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1319

Gitarowy amp na niebiesko!(!!)

Zaciąłem się na obudowie. Nie mam jak zacząć cholerka, bo nigdzie nie mogę skołować czegoś na chassis. Skąd mam wytrzaskać kawał płyty aluminiowej? Na allegro nie sprzedają :), niestety No to Ci pomogę to dla mnie najmniejszy problem Najlepiej narysuj w corelu jakie chasis potzrebujesz co...
Elektronika Retro :: 08 Lut 2006 20:39 :: Przemek.P :: Odpowiedzi: 49 :: Wyświetleń: 5709

Z czego obudowy: MDF czy drewno, jaka grubość ?

tak jak móicie zestawy z litego drewna to te z wysokiej pólki i w domowych warunkach czesto nie wykonalne, ale jka masz dobrego specjalistę to czemu nie bardzo ładniw to wygląda jak jest to drewno a nie opłyta drewno można łatwiej frezować tzn płytę też ale ciezko to okleić później a drewna nie trzeba...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 21 Sty 2005 22:46 :: Guti85 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2888

Jaki materiał obiciowy na kolumny?

Witam, ja oklejam kolumny szarym dywanem z OBI, cena 25zł/za mb - wymiary: 4 metry szeroki, i póżniej to wszystko docinam nożem do tapet, a czasami skalpelem i kleje na butapren, dodatkowo stosuje jesczę zszywacz - na czas wyschnięcia kleju, aby nie odłaziło - póżnije to wszystko wyciągam, wycinam otwory...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 06 Lut 2005 13:16 :: kalach666 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 4222

Płyta oklejona, czy nada sie do oklejania jeszcze raz?

Witam! Mam płyty wiórowe i mdf obklejone okleina i fornirem, różne, z ktorych bedę składał obudowy do kolumn. Mam pytanie czy moge obkleic powtornie te płyty okeina samoprzylepną i nie bac sie ze cos odpanie ?? Czy bede musial zrywac tamtą okeinę?? Prosze o szybką odpowiedz.
Technika Sceniczna i Studyjna :: 11 Lut 2005 17:42 :: Błażej :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1402

Obijanie skrzynek basowych

Łączenie jest. Gdzieś od spodu. Skrzynia oklejana jest dookoła a boki klejone metodą na zakłądkę: dwie warstwy tkaniny na siebie i jedno cięcie (tak jak wykładzine podłogową). Wtedy nawet jak pójdzie trochę nierówno, to tak samo z dwóch stron. Po oklejeniu można materiał na łączeniach lekko "zaczesać"...
CarAudio Ogólne :: 21 Sty 2007 11:11 :: chrisss1987 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 4370

Budowa case'u na odtwarzacze i mikser

Witam. Ja również buduję case ale będę w nim składował inne żeczy ( kable, efekty itp. ). Czy ktoś może mi powiedzieć jak taką skrzynkę złożyć ?? Chcę zrobić coś takiego: Druga kolumna, trzeci wiersz. Różnice w mojej skrzynce są dość małe ( nie ma kółek, górne narożniki też są kulkowe ) No...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 19 Lis 2008 16:50 :: Paweł.ko :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 10739


Reklama :: 19 Lis 2008 16:50 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Tonsil 16/50. Jaką obudowę zastosować do kolumn?

tak tak wiem ze 2 glosniki takie by przydalo sie zastosowac ale moja kieszen tego nie wytrzyma chyba :not: czyli w sumie to moge zrobic na 20 l? chyba ze zrobie doza komore dla wyskotonowych bedzie duza obudowa a may litrarz co o tym sadzicie?aha i odrazy niech mi ktos powie jak sie okleja fornirem mniej...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 21 Lut 2005 15:10 :: Konrad6 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 705

Tuba Eqtom2.25 - w końcu jest!

Ciesze sie niezmiernie ;) KOc nie zmieni wlasciwie nic - mozna. Najlepiej, jak nie bedzie za bardzo wlochaty - taki standardowy dywan do oklejania...
DIY Akustyka :: 25 Maj 2011 18:56 :: sebagnych :: Odpowiedzi: 239 :: Wyświetleń: 55999

Kolumienka podłogowa na Teslach. Prosze o podpowiedzi.

hymmm ja chciałem siewyopwiedzieć odnośnie estetyki... wiadomo, że kolumna jest jeszcze nieskończona, ale czym wycinałeś otwór na środkku - nożyczkami?? ;) Widać też, że władowałeś w całość wiaderko wkrętów, a nie o to chodzi. Wystarczyła by połowa z tego + dobry klej. Jak to potem zaszpachlujesz (bo...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 04 Kwi 2005 18:53 :: PANCIO WIŁ :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 899

Subwoofer GDN-27-150-4SS LinXBass 1.0

No więc od początku. To jest mój pierwszy sub więc wybrałem obowę zamkniętą(closed). Jest ona najbardziej odporna na błędy konstruktorów(podobno ;)), jednak z jej wad jest niska efyktywność, ale zaletą brzmienie (nie jestem audiofilem). Wybrałem przetwornik rodzimego producenta - STX GDN-27-150-4SS,...
DIY Akustyka :: 03 Sty 2006 17:04 :: linx :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 8648

mój zestawik 2+1

Bardzo ładnie, ale z opisem (i pisownią) to się nie napracowałeś. Dodaj może coś o wzmacniaczu, metodzie obliczeń obudów, materiale ścianek, oklejaniu itd. Pokój o wysokości 3,8m ??? Bardzo ³adnie, ale z opisem (i pisowni¹) to siê nie napracowa³eœ. Dodaj mo¿e...
DIY Akustyka :: 14 Sty 2006 13:55 :: klicki89 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 7507

Podstawki pod Altusy300

Bardzo fajne podstawki :) Mnie sie podoba. Mam tylko pytanko jak zrobiłes z czołami płyt (nie wiem jak to nazwać) bo łatwo jest okleić dużą powierzchnię ale czy te kanty tez były oklejane okleiną? :) Pozdro :)
DIY Konstrukcje :: 02 Lut 2007 19:52 :: DJ_Czyżyk :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2428

Rozwiązania konstrukcyjne i wykończeniowe obudów.

Błażej no właśnie, jakbyś mógł przygotować takie łopatologiczne wytłumaczenie, na przykład zrobienia, jakiegoś półokrągłego elementu z żywicy, byłoby super. Bo jak ktoś ma pierwszy raz zrobić, to ( widzę po sobie), nie bardzo wie od czego zacząć. I jak wygląda ta kwestia z lakierem na błysk ? Tzn...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 05 Cze 2005 21:21 :: Pyroaniah :: Odpowiedzi: 56 :: Wyświetleń: 5398

Thalia-dźwięk i huk... :(

Niestety thalia nie ma wiele wspólnego z jakością clio. Turcy robia to auto po swojemu. Chocby wiązka kabli idąca czasem w poprzek głośnika w drziwach. Co do tyłu. to blachy maja otwór na 16 i do nich, a nie do tej materaiłowej półki radzę przykręcić głośniki. Dystanse: wycinasz z tego filcu kawałki...
CarAudio Ogólne :: 04 Lut 2007 23:04 :: DJ_Czyżyk :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 4318

Mini wiertarka/szlifierka?

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem tej wiertareczki i jestem z niej zadowolony. Cieńkimi wiertlami 0,8cm da rede wircić tylko trzeba obkleić je taśmą. A zmontowanie spowalniacza obrotów to koszt koło 13 zeta. ale po co komplikować sobie życie z oklejaniem .... próbowałem i uwierzcie nie warto...
Warsztat elektronika :: 11 Maj 2005 18:31 :: delma :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 17067


Reklama :: 11 Maj 2005 18:31 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Jak przykleić okleinę, aby nie było widać złączeń?

Niezależnie czy robisz to szarym, czarnym, czy też niebieskim kocem łączenia można dobrze ukryć (choć oczywiście Ty zawsze będziesz je widział bo Ty oklejasz :D). Według mnie najlepiej jest najpierw okleić kolumnę paskiem do okoła (i łączenie na spodzie kolumny), a później odpowiednio (z otworami na...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 15 Kwi 2005 10:23 :: niszar :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 654

Boczki Cinquecento

Kilka fotek z wykonania boczków Blachę za głośnikiem warto wytłumić mata bitumiczną Boczek najlepiej wycinąć z 8mm MDFu oklejamy go cienką 1cm gąbką i na to dajemy skaj w całość wkręcamy głośnik z solidną maskownicą W miejsce plastikowych zatrzasków wciskamy plastikowe kwadratowe...
Samochody Archiwum :: 18 Kwi 2005 13:56 :: Błażej :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2782

Wykonczenie Fornirem jakie + a jakie - .

witam. No wlasnie czym go kleic najlepiej , jedni radza butaprenem inni zywica, wikolem . jaki lakier uzyc ? Rozmawialem wczoraj z jednym gosciem i szczerze odradzal mi ta metode, troche sie zmieszalem . mowil ze najwiekszy problem jest z oklejaniem wlasnie , ze trzeba na goraco itd. ze lepiej...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 27 Kwi 2005 19:15 :: Quester :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 6775

Obudowa od stolarza?

Sądzę że sprzęt na to im pozwala, piła jest dobrej jakości i bardzo precyzyjna natomiast gościu który tam przycina moze mieć w głębokim poważaniu czy wymiar jest 234 czy 235 mm i tu bedzie problem... Dorabiałem z płyt wiórowych drugą skrzynkę na kolumnę i wyszło zupełnie przyzwoicie (i finansowo i wizualnie),...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 26 Kwi 2005 09:49 :: jazz96 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1086

silnik indukcyjny i silnik elektryczny

chodzi o tasme o szerokosci 20mm rozwijana ze szpuli , i zgrzewana z otulina termoizolacyjna. probowalem zastosowac mechanizm do regulacji naprezenia tasmy wykorzystywany w duzych tasmach do oklejania kartonow( mech. mechaniczny) ale tasma sie zrywala, dlatego mysle nad zastosowaniem mech. ktory by...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 26 Kwi 2005 19:49 :: kuzek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2414

Podłogówka Syriusza z membraną bierną

POCZĄTKI Zacznijmy od samego początku. Tak więc na początku było.....pudło :P Pudło, a dokładniej dwa pudła po głośnikach ZG cośtam - 2 drożne. Dlaczego pudła? Ano, jedno było całe a drugie nosiło okropne ślady moich wakacyjnych eksperymentów, które maiły na celu zbudowanie z tegoż pudła subwoofera-ponieważ...
DIY Akustyka :: 25 Maj 2005 22:14 :: syriuszblack :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 6789

estradówka - wykończenie

Z moich informacji najlepiej nadaje sie to obijania/oklejania kolumn wykładzina którą układa sie jako podłogi w samochodzie. Chodzi o to że jest ona przy okazji z jednej strony uszczelniona guma - wiec wilgoć nie dociera do drewna - w innej sytuacji doprowadzamy do nasiakania wykładziny i przekazywania...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 06 Maj 2005 17:19 :: DJ_Czyżyk :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1188

Kolumny souL'a

Mam pytanko czym to oklejałeś? Co do głosnika to coś nie tak jest parametrami tonsil w oznaczeniu głośnika podawał zawsze moc czyli jeżeli byłby to GDN 17/50 to mimałby 50wat. Inna sprawa że były one kiedyś produkowane też w wersji 16cm wtedy otwory mocujące znajdowały się na resorze (wyglądało to...
DIY Akustyka :: 09 Cze 2005 16:10 :: wojtekitek :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 4238

Małe kolumny estradowe by eLvis

Swietne kolumnienki! Widze tu fachowe oklejanie:D Juz niedlugo zaprezentuje własny sprzęt tylko muszę dostać jakis porządny aparacik, pozdrawiam konstruktora i wszystkich forumowiczów:) Kolumnienki jak dla mnie BAJER!
DIY Akustyka :: 07 Gru 2008 17:50 :: jbl dj's :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 14360

Alphard cw1202c

hmmm ja za glosnik dalem chyba ze 150 zloty ze 2 lata temu okleilem specjalnym jak ja to mowie filcem do oklejania woferów nabylem go w sklepie z glosnikami sekret estetycznego wykonczenia trza ladnie dopasowac filc jak cos sie troszke nie ladnie wytnie to mozna go naciagnac tak zeby tam gdzie sa laczenia...
DIY Akustyka :: 17 Paź 2007 12:35 :: Pogromca :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 7916

pytanie o konstrukcje mdf i fornir....

witka. kontynuujac dalej dawno zalozony moj watek... sprawy ida ku konstrukcji. No i teraz , plyta MDF 22 juz lezy, ale pojawilo mi sie kilka watpliwosci apropos samej konstrukcji. Oczywiscie, plyty na klej (w kilku miejscach potwierdzily sie moje plany, a mianowicie soundal 64A ew 67A). Potem...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 27 Maj 2005 12:52 :: Snake Plissken :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2362

HDS164 + 90-ka Focal tytanowa

--> igod Z jakiego drewna jest ten fornir? Mógłbyś wysłać mi na maila zdjęcia z bliska, zamierzam oklejać swoje kolumny i myślę nad takim rozwiązaniem (tani, jasny fornir + barwiący lakier). W którym EE był opisywany ten wzmacniacz? Było o nim na forum? -- Hefi
DIY Akustyka :: 09 Cze 2005 10:56 :: saczek_xtrm :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 4484

Hałaśniki półestradowe Pyroaniah

No udało się :). Fotograf to ze mnie d..., dopiero teraz zobaczyłem jak te zdjęcia wyglądają. Jak zrobi się jaśniej to zrobię lepsze :). Filmik spakowany jest rarem, do odtworzenia potrzebny quicktime. Wykres jest gdn 30/80/2 ze względu na njbardziej podobne parametry w porównaniu z moimi samoróbkami....
DIY Akustyka :: 16 Lut 2008 02:04 :: Pyroaniah :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 8490

STX 22/120/8sc - Subwoofer

wymiarow szczerze mowiac nie pamietam juz(uzytkuje go kolega), ale co za problem przeliczyc sobie obudowe i dobrac wymiary do wlasnych upodoban. Moja sugestia: nie obsadzajcie tego glosnika w wiekszej obudowie niz 28litrow. Uklad TDA7294, jest do kitu, dzwiek jest zamulony i meczacy. Zdecydowanie polecam...
DIY Akustyka :: 22 Sty 2007 13:22 :: marcel51 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 7576

krata na estradówkę

Tak, tak na pewno gore pasma tlumi mocno :/ A z reszta ja mam do oklejania wykladzine i pod spodem warsteka gumy - dobre bo chroni dechy przed wilgocia ale dzwiek to przez to nie przejdzie... Chyba sie z decyduje na siatke tuningowa - tak jak DJElvis tylko walne sprayem na czarny mat :D
Technika Sceniczna i Studyjna :: 25 Kwi 2006 17:53 :: William Bonawentura :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 2107

Pytanie do konstruktorów!!

Jeżeli chodzi o klejenie forniru na Butapren,to podany sposób (ze styropianem i obciążeniem) możebyc niepewny.przy klejach kontaktowych ważna jest siła docisku bardziej niż czas trwania docisku.smarujesz klejem obie powierzchnie i czekasz aż przeschną.przykładasz fornir do obudowyi rozprasowujesz "rajberką"...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 26 Cze 2005 16:45 :: tomaszo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 627

Subwoofer pasywny na EW120

Witam Na przedniej sciance widac niedokladnosci odnosnie oklejania, ztn szpachla nie jest do konca wypolerowana... czasu to nie wiele zajmuje, rotacyjna bedzie ok max 2godz :) . nastepna sprawa to grubosc scianki 18mm przy 60litrach , czy one casem nie rezonuja...? a o zadnych wzmocnieniach sie nie...
DIY Akustyka :: 02 Sty 2006 14:40 :: nelik1987 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 5840

EL34 - moc i jej zwiększanie

Czyżby temat zaczął się nudzić? :P Odpowiadajcie, krytykujcie... Wpadłem na kolejny pomysł. Ciekawe ile ich jeszcze może być :P. Wracamy do pomysłu pojemnika oczywiście, tylko zaczniemy od początku. Wyobraźmy sobie pojemnik o pojemności ok 30 litrów w kształcie dwóch ostrosłupów połączonych podstawami...
Elektronika Retro :: 04 Gru 2005 14:39 :: jethrotull :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 7389

mój zestaw 2.1 ( sub stx satelitki stx+gdn tonsila)

tomaszo tak własnie gra najlepiej pisałem bo głósno i wychylenie jest jakieś normalne a basu jeszcze jest no te br przyznaje sie że do dupy:D ale ten sub powstał cały bez oklejania w 3-4 godz z pocięciem płyt bo ledwo przyszedł gdn 38 a kumpel zadzwonił że wieczorkiem bibka w plenerze :d wiedziałem...
DIY Akustyka :: 14 Lis 2005 21:10 :: micho a :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 6807

Jak zbudować kolumnę i z czego (musze się dostosować...)

Wkrety kasyczne do regipsów 55mm ja najczesciej takich urzywam (takie czarne) wkrecac wkret na 10-15cm (zeby wygladalo rowno chodz to bez znaczenia bo i tak pewnie pojda pod okleine) dodatkowo skleic wikolem. Roznica miedzy 4 a 8 om dla wzmacniacza jak jest rzystosowany do 4 om to kolumny 4 albo 8...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 28 Lip 2005 13:52 :: toadi :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 5605

Farba & kolumna

witam, zwiedziłem wszystkie sklepy z farbami w moim miescie i nikt mi nie potrafil mi odpowiedziec jakiej farby mam uzyc do pomalowania swoich kolumn. Dlatego z tym pytaniem zwracam sie do was forumowicze. do pomalowania mam dwie stare kolumny tonsila, wykonane z plyt wiórowych oklejanych na...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 14 Sie 2005 20:34 :: radocha :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1215

Tuba estradowa djbolo (STX GDN-30-200-4-AE)

DjBolo opowiedz jak rozwiązałeś oklejenie tej tej tuby okładziną, bo mam zamiar okleić ale nie wiem jak się do tego wziąć :( Wiem że to nie będzie łatwe oklejanie jak normalnych kolumn Patrz załącznik. W ostateczności wystarcza płat 2x2 i do którego miejsca oklejałeś wnętrze tuby (wylot) ??? Mam zamiar...
DIY Akustyka :: 17 Cze 2007 00:41 :: barthezz :: Odpowiedzi: 333 :: Wyświetleń: 87253

Ładny wygląd kolumn...

Moim zdanie poza tym ze mdf jet lepszym materialem do budowy kolumn to mozna go lepiej doszlifowac ladniej wyprowadzic laczenia zeby przypadniem nic nie wyszlo jak chcesz papierowa okleina wykanczac . Co do oklejania w pisz w google temat i naprawde sporo stron znajdziesz .
Technika Sceniczna i Studyjna :: 23 Sie 2005 12:55 :: jaciomp :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 582

szukam kogos kto oklei kolumny fornirem

po pierwsze po co na gorąco? po drugie naprawde rzaden zaklad stolarski tego nie chce zrobic? klej idealny do oklejania fornirem to klej firmy Moment "kraftkleber". fornir kupisz w sklepach z plytami meblowymi. i wtedy do reki twardy kawalek drewna i samym rogiem krawedzi okolo 5cm mocno przyciskasz...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 30 Sie 2005 12:52 :: zioolass :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2339

Drewniana obudowa kolumny - co i jak ?

niestety to prawda.zwłaszcza szerokie deski...żeby temu zaradzić,tnie sie je na wąskie klapki,składa odpowiednio (kierunek włókien i klei,powstaje płyta stolarska("klejonka"),którą z dwóch stron okleja się obłogiem(gruby fornir,często nieozdobny) i dopiero forniruje.cały ten zabieg wymyślono po to właśnie,żeby...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 27 Sie 2005 08:08 :: aca :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 3386

Obudowa do głośnika! Ile to kosztuje!

Witam Ja robie sobie sam obudowy i wychodzi mnie to o wiele taniej. Mianowicie plyty wiorowe 18...22mm mam za darmo ze starych mebli. kupuje tylko wkrety o ile nie mam u siebie odpowiednich. oklejam zwykla wykladzina dywanowa na zakladke bo te do car-audio sa troche za drogie. skrzynie uszczelniam...
Co kupić Archiwum :: 05 Wrz 2005 14:03 :: bogo11 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 2595

wzmacniacz 4-kanałowy Krzycha

hmm , centralnego +suba raczej nie będzie , po pierwsze że : wzmacniacz powstał pod konkretne zamówienie . Nie budowałem go dla siebie.A po drugie to by była dosyć poważna modyfikacja. Teraz zabieram się na kolejny wzmak , chyba tym razem na słynnych 2n3055. ZObaczymy co z tego wyjdzie :D . Mam już...
DIY Konstrukcje :: 09 Mar 2006 11:44 :: ksiezyc11 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 7337

Małe estradówki na HH25/40 + STX GDWT 9-150

Łączenia są na górze i na dole.Oklejałem metodą Chaki :) To najlepszy najoszczednieszy i najprostszy sposób. Załączam fotki :
DIY Akustyka :: 01 Sty 2007 22:58 :: kivlov :: Odpowiedzi: 74 :: Wyświetleń: 10454

STX GDN-32-300-8-SS Pomóżcie mi dobrac obudowe do niego ???

Obydwa BR skróć a obudowy od wewnątrz normalnie oklejasz gąbką o nie zbyt dużej grubości wszystkie ścianki z wyjątkiem przedniej o nie zbyt dużej grubości. Pamiętaj tylko żeby nie tłumić w okolicy Bass-reflexów.
Technika Sceniczna i Studyjna :: 31 Sie 2005 21:35 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 942

Nowy powermixer LDM SMX-12 2x500W - ile pobiera z sieci?

Witam.Janku,skaj jest czarny,bo to ulubiony kolor estradowców i po konsultacjach z muzykami oklejam tylko czarnym,chyba,że klient życzy sobie inny kolor.Napisz,jak Ci się podoba ten zestaw-Zygmunt. Dodano po 1 Niestety,zdjęcie było robione w cieniu i dlatego taki efekt.
Audio Serwis :: 13 Lis 2005 09:41 :: Ash Ketchum :: Odpowiedzi: 104 :: Wyświetleń: 16002

Subasik ekstra basik

Witam! Chce wam zaprezentować moją najnowszą konstrukcje czyli suba na STX GDN 27-300-4-SC! Wiem że każdy z was spojrzy na to znowu kolejny subwoofer na STX ale popatrzcie sobie na to inaczej że każdy musi się postarać żeby wogóle cos powstało. Zwrotnica jest to zwykła jednodrożna ze strony STX.Obudowa...
DIY Akustyka :: 22 Wrz 2005 18:58 :: Trenton :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 4426

oklejanie kolumn fornirem

sa jakies specjalne kleje do klejenia forniru? jak tak to jakie? czy moze uzywac butaprenu lub wikolu? sa jakie problemu podczas oklejania? pytam bo chcialbym wiedziec czego sie spodziewac :) btw: nie ten dzial? kolumny naleza do akustyki :)
Technika Sceniczna i Studyjna :: 13 Wrz 2005 20:16 :: bury :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1001

Kolejny sub na STX

Czy ta moc to nie za duzo do tego litrazu skrzynki?.A co do okleinki to nawet Ci sie oklejanie udalo :) . Wiem jaka to sztuka rowno polozyc.A do tego potem wychodza wszystkie niedoskonalosci powieszchni, ktorych jak na zlosc nie zobaczysz przed oklejeniem.A oklejanie na mokro odpada :( . Jak dla mnie...
DIY Akustyka :: 16 Wrz 2005 09:19 :: Marcin_126 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3641

Estradowki Chaky'ego

Jak wrócę z wycieczki to dokończę oklejanie i pokażę je. Chwilowo to trudne bo jestem w Kołobrzegu na małym szaleństwie. Moję róznią się tyle od pierwowzoru, że ja mam tylko jeden gdwt 9/80 ale styka bo zamontowałem oryginalne gds z trąbkami i nawet bez niego byłoby ok. Szczerze mówiąc to nie sądziłem,...
DIY Akustyka :: 21 Kwi 2011 21:42 :: chaka :: Odpowiedzi: 51 :: Wyświetleń: 9031

Kolumny od początku do końca.

klej dodatkowo uszczelnia...a pozatym to wkręty są niezbędne... A tak po kolei..najpierw kupujesz płytę, potem ją tniesz, skręcasz, wycinasz otwory czekasz aż wszystko wyschnie, potem oklejasz znów czekasz aż wyschnie. potem wsadzasz zwrotnice przetworniki, kable żączysz czarny do czarnego... itd. Prawda...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 17 Wrz 2005 09:05 :: zeberko :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 582

sub na stx 150 w 8 ohm 32 cm obudowa 80 l pomoc

dzisaij zabralem sie za oklejanie i i skladanie calej konstrukcji mysle ze wieczorem juz bedzie gotowa i powiem jakie sa pierwsze wrazenia z odsluchu......
Technika Sceniczna i Studyjna :: 17 Wrz 2005 20:53 :: presario20 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1140

ciemne lampy

Dokładnie, lakierowanie lub... co ciekawe dojżałem na allegro oklejanie ich folią.Cały pic polega na oklejeniu lamp(tył) z zewnątrz folią.Choć ja już wolę lakierowanie specjalnym lakierem. pozdro
Samochody Archiwum :: 06 Sty 2010 11:24 :: globus :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3462

sub tubowy Hd15

witam cena 220 bo policzylem tylko za obudowe nia za glosnik robilem to 2 dni dzien skrecania i dzien oklejania
DIY Akustyka :: 25 Paź 2005 20:10 :: adammc :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 6922

Jak wykonać przejście lakiernicze

Kolego kolbi jeżeli chodzi o przejścia lakiernicze to muszę Cię trochę zmartwić. Nie jest to takie proste w wykonaniu. Wielu zawodowych lakierników którzy pomalowali już nie jeden samochód ma z tym problemy. Zakładam, że masz dobraną farbę w mieszalni, a nie spray. Bo nim to jeszcze trudniej. Oklejamy...
Samochody Archiwum :: 19 Paź 2005 10:27 :: kolbi :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 27945

Wykończenie paczek estradowych tzw. "barankiem"

Witam mam do wykończenie dwie kolumienki estradowe i zastanawiam się czym to zrobić. Do tej pory urzywałem koca. Ale słuszałem na forum że można urzywac lakieru urzywanego do malowania progów samochodowych tzw baranka. Chciałbym wiedziec: - jaki jest koszt wykończenia kolumny tym lakierem w porównaniu...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 25 Wrz 2005 11:54 :: SILVER SOUND :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 899



Strona 3 z 15 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: audio telefonu pavilion hdmi inverter samsung błąd 0018 świece żarowe clio nokia software suite przepływomierz wymiana zasilacz terminal sterownik zaprogramowania czerwona dioda komputerze modem orange czujnik wentylatora
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group