opinie lanzar max 12

Znaleziono około 52 wyników dla: opinie lanzar max 12
Podstawowa forma zapytania: opin lanzar max 12
  • Lanzar Max 12 - wykorzystanie jako sub domowy - opinie

    Witam Sprawa wygląda tak, kiedyś ten glosnik pracowal w moim autku az przesiadlem sie na JL Audio. i teraz subek sobie lezy w kartonie i nikt go niechcial kupic i lezy dalej. Mam pomysl zeby wykorzystac go do budowy suba domowego, cos co uzupelni moje audio w domu, gdyz mam zestaw bez suba poki...

    Nagłośnienie Domowe parish   15 Paź 2008 12:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 831
  • Lanzar Max 12, Carpower blackbass 12 czy PowerBass S-12 ?

    Witam Na wstepie przyznam sie ze troche 'od dupy strony' zabieram sie za to. Mianowicie mam juz obudowe z glosnikiem, aktualnie jest subwoofer pioneer TS-W303F 30cm, 160W RMS, Obudowa ma 50L, z bass reflexem (fi10cm, dl 21cm). Problem jest taki ze glosnik jest chyba 'za wolny' objawia sie to tym ze...

    CarAudio Ogólne RT^   01 Lip 2007 19:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2334
  • Signat Fury 12 Czy Lanzar Max 12?

    Prosze o opinie ktory z glosnikow jest lepszy Signat Fury 12 czy Lanzar Max 12. I gdzie mozna kupic najtaniej Signata.

    CarAudio Ogólne izotopekMax   16 Paź 2007 22:09 Odpowiedzi: 64    Wyświetleń: 4688
  • Lanzar Max 12 1000W jaki wzmacniacz?

    Ale peying to chinszczyzna i za niedługo może się mu zepsuć a naprawić będzie ciężko. Co z tego jak są bardzo dobrze wykonane, ja miałem jeden prawie rok i nic sie nie popsuło, poza tym poczyta na forum opinie o tych modelach PY-2H30R/ PY-B2H76R i daj mi liknie gdziel udzie piszą że są awaryjne...

    CarAudio Co kupić? lichus690jp   13 Kwi 2010 19:33 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 5272
  • Lanzar Max 12" - Lanzar Max Pro 12"

    Witam wszystkich Jak w tytule Proszę o opinie na temat tych głośników, które są lepsze jakie mają faktyczne moce. Muzyka : techno Chodzi mi o konkretne ciśnienie w aucie i duza moc. A moze coś innego w tym przedziale cenowym. O Max 12" troche słyszałem, ale nie znam kompletnie Max Pro 12" (oczywiscie...

    CarAudio Ogólne luke666   05 Sty 2008 15:29 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4813
  • Lanzar max 12 vs jbl 1222 co wybrac??

    sorki ale podlacze sie do tematu chcialby posluchac opini tych ktorzy stykneli sie z earthquake jak to gra bo chcialbym sobie kupic taki glosniczek czy do techno i szybkiej muzy sie nada??jak on by wyszedl w porownaniu do lanzara maxa 12? bo nie mialem nigdy okazji sluchac nic z producenta eartquake...

    CarAudio Ogólne raper6   20 Cze 2006 12:44 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 3517
  • Lanzar max 12 + Hertz es300

    Witam. Posiadam skrzynie BR na glosniki 2x30cm a w niej Lanzary max 12. Jak dla mnie brakuje troche zejscia a lubie sluchac hh i techno wiec szybki bit jest na miejscu ale i ladne zejscie by sie przydalo. Chcialbym dowiedziec sie czy dobra opcja bylo by wymiana jednego lanzara na hertza? Z tego co sie...

    CarAudio Ogólne mlody1921   23 Sie 2007 15:41 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2438
  • Wzmacniacz pod Lanzar max 12

    Witam poszukuje wzmaka pod glosnik z tematu. Oto moje propzycje: LANZAR VIBE236 LANZAR VIBE 421 Crunch PZi 2250 To moj pierwszy wzmacniacz do auta wiec prosze was o opinie, a noze poradzicie cos innego?

    CarAudio Ogólne izotopekMax   11 Gru 2007 23:17 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1073
  • Lanzar MAX 12, MAX 15 ???

    Witam. Interesują mnie wasze opinie na temat tych głośników. Wiecie może gdzie znaleźć ich parametry?? Chce zrobić sobie suba do domu i samochodu, zastanawiam się czy nie lepiej dopłacić i kupić 15". Wzmacniacz jaki będzie to napędzał to 350W RMS przy 4ohm, lub 450W przy 2ohm. Dodam, że w domu mam...

    Technika Sceniczna i Studyjna irek2   03 Sty 2006 21:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 741
  • Vibe pulse 100 vs lanzar max 12 vs stx ap

    lanzar i vibe odpadaja a stx gra juz konkretnie na tym wzmacniaczu wystarczy przejrzec forum i poczytac opinie uzytkownikow :)

    CarAudio Ogólne brati   04 Sie 2006 11:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 849
  • PIONEER 306C,MAGNAT XPRESS 12 czy LANZAR MAX 12?

    Witam! Prosilbym o pomoc przy wyborze jednego z tych glosnikow... Posiadam teraz wzmacniacz yamaha a960. Który ma MOC: SIN: 2x100W 8Ohm (20Hz-20KHz) RMS: 2x120W 8Ohm 2x180W 4Ohm Ale z tego co wiem to nie powinien pracowac na 4Ohm:( I dlatego chcialbym zlozyć po dwa któreś z tych subwoferów...

    Nagłośnienie Domowe djville   24 Sty 2007 21:37 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 3557
  • Lanzar Max 12 x 2 + Mac Audio Fearless 4000

    Na początek polecam trochę lektur : A co do Mac Audio Fearless 4000 to poczekaj na opinie kogoś kto go słyszał.

    CarAudio Ogólne Kirlok_86   08 Sie 2007 23:04 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2218
  • MONOBLOCK+LANZAR MAX 12 czy to dobry pomysl?

    Bartek1351 a jakie ty masz pojecie o boschmanie?na czym opierasz swoaj opinie,zapewne na tym ze cos tam usuluszales dlatego tacy jak ty mnie smiesza.....carpower to nic szczegolnego pozatym ze ma duza moc

    CarAudio Ogólne qscgu   24 Gru 2006 12:17 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 2639
  • JBL GTO 1202D CZY Lanzar max 12

    Pozatym kolega Bartek w kazdym temacie musi cos wspomniec o swoim Lanzarze.. Kolego na Swiecie istnieja tez inne glosniki!! Posluchaj sobie czasem konkurencji aby wyrobic sobie obiektywna opinie!! Sorka za off top :D ale w tej cenie to ja takze rozejrzal bym sie za uzywkami hertza czy bardziej JL...

    CarAudio Ogólne kondzio1717   08 Mar 2007 23:32 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1521
  • Lanzar Max 12 - czy można dać do obudowy zamkniętej?

    Głośnik nie nadaje się do skrzyni closed , użyj opcji szukaj i poczytaj opinie użytkowników na temat skrzyń closed. ps. widze że też jesteś z gdańska

    CarAudio Ogólne crazy_88   11 Mar 2007 19:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 987
  • coś dużo mocniejszego od 2 x Lanzar Max 12

    cp to zabawka i tyle...co do yakuzy to nowa seria jest bardzo dobra poczytaj sobie opinie mike21 albo kalasza20 oni dawali w yakuzy6 moce zedu 600-700W z odpowiednim napedem zrobia ci naprawde sieke z auta,lanzary przy yakuzie to popierdulki

    CarAudio Ogólne dbmax   30 Kwi 2007 22:17 Odpowiedzi: 122    Wyświetleń: 7489
  • Lanzar Max 12 - jaka obudowa i parametry BR?

    Witam. Znalazłem duzo informaci na temat tego glosnika i obudowy do niego (skrzynki). Lecz opinie sa rozne niektorzy pisza ze najlepsza szkrzynia to 57l 45l 42l a nawet komus porgram wyliczyl 66L. Jaka proponujecie skrzynie do tego glosnika i parametry BR?. Pozdrawiam i dziekuje za odposiwedz.

    CarAudio Ogólne mariuszporęba   07 Gru 2007 21:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1071
  • PioneerTS-W307D4 v Lanzar max 12, Peiying1K76D v CP HPB-15

    Brał bym es300 w br. Pod 400W zagra mocno. Z nówek to był by dobry wybór. No oki - ale z tego co zaobserwowałem na forum - ten głośniczek pod cp1502 nie do końca pokaże na co go stać - będzie miał za mało mocy a poza tym wzmak ten strasznie się grzeje . . . To oczywiście nie z mojej wiedzy ale zasięgnięte...

    CarAudio Ogólne kamil322   24 Gru 2009 08:53 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2041
  • Opinie i wybór głośnika Peiying PY-BC300F1

    a sadze ze nie wytrzymal przesteru raczej... pakowalem w to dziadostwo 300w rms i wiele mu sie nie dzialo, czasem zasmierdzial... Dlugo nie katowalem ale przykladowo LAnzar max 12 deklarowanej mocy nie zniosl i splonal w 30s...

    CarAudio Ogólne basik9020   16 Mar 2010 23:10 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 7305
  • Wzmacniacz Blaupunkt VA 475 - opinie, pytanko

    Witam mam pytanie odnośnie tego wzmacniacza, mam głośnik Lanzar Max 12 i czy jest możliwość zrobienia mostka 1x420 W ? Lub gdy mam 2 mostki 2x210W to jeśli będzie podłączony tylko jeden mostek czy wzmacniacz będzie pracował poprawnie. ? Pozdrawiam

    CarAudio Ogólne powalla   14 Cze 2010 07:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1655
  • Opinie na temat wzmacniacza Crunch GPX2000.1D

    Tez jestem ciekawy czy ten wzmacniacz da rade 2x lanzar max 12

    CarAudio Ogólne vsvteam   05 Mar 2014 21:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3027
  • CO PORADZICIE Z SUBÓW 12'??

    praktycznie to lanzarki mam na przod i tyl, i uwazam ze wystarczajaco graja jak na moje potrzeby..co do szukania forum- o mtx nie bylo nic (jedynie seria 9000), o kicx'sie tym bardziej nie znalazlem, co do lanzarkow to nikt nie umial sie ywpowiedziec o tym nowym modelu Lanzar MAX PRO 124D... teoretycznie...

    CarAudio Ogólne crazy_88   09 Gru 2006 11:12 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1373
  • Jaki głośnik do blaupunkta tha 280???

    Pozwólcie że dołączę się do tematu również potrzebuje coś dobrego do tha 280 do kwoty 200-250zł , i nie wiem może stx ap, może xpress (choć boje się że go spale bo ma 180watt rms), pionner, lanzar max 12, muzyka jaką słucham to szybki bit, no i czasem RnB więc skrajności... I nie wiem już jak...

    CarAudio Ogólne Karol-lolek   08 Cze 2007 22:21 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 2064
  • Jaki głosnik subniskotonowy do obudowy BR ratujcie

    mi chodzi o to zeby nisko schodziło co powoduje wibracje wszystkiego i "zatyka przepone" bandpas podobno gra nisko jednak przy gt4 jest to duza obudowa ale efekt daje taki jaki ja chce a co do tej tuby to troche tym racji ...ja chce boom car a mam audiofil car... ten es250 jedni polecaja inni mowia...

    CarAudio Ogólne raper6   08 Cze 2006 20:52 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 1614
  • Jeden suboofer czy dwa? Jakieś inne propozycje głośników?

    Witam Mam pytanie bo zamierzam kupić suboofer tylko zastanawiam sie czy kupić jeden np lanzar max 12 (30 cm) czy dwa np lanzar max 8 (20 cm). Proszę o opinie i ewentualnie jakieś inne propozycje głośników. Pozdrawiam Ps. Mam wzmacniacz carpower 1502

    CarAudio Ogólne crazy_88   04 Lut 2007 12:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 692
  • wzmacniacz PEIYING PY-B2H76R lub PEIYING PY-2H30R ??

    czyli mam rozumiec ze lepiej dorzucic ta 100 na carpowera niz kupowac wzmacniacz niezbyt dobrej firmy ??czytalem troche o nim na forum o tym peiyingu i w sumie dobre opinie dostawal!!! Dodano po 4 zastanawiam sie nad glosnikiem lanzar max 12 do tego lub lanzar max pro,wiem czytalem ze z carpower...

    CarAudio Co kupić? qstosz   06 Cze 2008 19:58 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 14706
  • Carpower Hpb 1502 dobór Głośnika

    Witam wszystkich:) Chciałbym dobrać głośnik do wymaka jak w tytule tematu. Mam na oku Lanzara max 12 i carpower predator 12 o to linki: . Pytanie dotyczy który lepszy do wytworzenia Ciśnienia w aucie na db drag... proszę o opinie

    CarAudio Co kupić? ~!Fps89*'   31 Lip 2009 22:49 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1563
  • Subwoofer + wzmacniacz - ponowny wybór do auta

    Witam. Jako że zbliża się sezon letni planowałem ponownie wyposażyć moje auto w zestaw CA. Dlaczego ponownie … otóż kiedyś w aucie (Seat Cordoba sedan) miałem taki zestaw : Radio Clarion – model podstawowy za 350zł , wzmacniacz RODEK 4x85W , Subwoofer POWERBASS PB 1204 + Głośniki przód...

    CarAudio Co kupić? rzoska   12 Maj 2016 21:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 633
  • Ktory głośnik wybrać? Głośnik do basu. Skrzynia 55l z BR.

    Witam mam problem bo nie mogę sie zdecydować jaki głośnik do bassu mam kupić : LANZAR MAXP124 1600W LANZAR MAX 12 DWUCEWKOWY Co możecie mi powiedzieć o tych głośnikach który jest lepszy ? Mam skrzynie 55l z bass refleksem. Proszę o wasze opinie. Pozdrawiam

    CarAudio Ogólne smirnoff_vodka   08 Paź 2007 20:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1077
  • Car Audio - dB Drag przygotowanie do zawodów.

    Pod sla 3000 to trzeba miec komkretny glosniczek najlepiej Orion H2 15" 2x4ohm/ albo nowszy model HCCA i sprawa zalatwiona :) Albo kickera SoloX 12" 2x4ohm ;) Dlaczego szukacie głosników o tak niskim spl na zawody? W tej cenie lepiej wziazc gzpw 15 spl albo tanszego helona lub X-ion. Wczoraj...

    CarAudio Ogólne bols89   22 Gru 2008 17:52 Odpowiedzi: 438    Wyświetleń: 51183
  • Dobór głosnika pod wzm-pilne

    Witam kupiłem wzmacniacz mac audio fearless 2000.Stabilny przy 2Ω Moc MAX przy 4Ω: 2 x 320W lub 1 x 750W Moc MAX przy 2Ω: 2 x 375W Moc RMS przy 2Ω: 2 x 160W Moc RMS przy 4Ω: 2 x 125W lub 1 x 300W Poszukuje głosnik najlepiej do obudowy bass reflex(z niskim qts).Moje...

    CarAudio Ogólne mastjer43   04 Maj 2009 18:26 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1189
  • Głośnik do suba za ok 200 zł.

    Wiatam nosze sie z zamiarem kupna głosnika do mojego essiego. Radio mam alpina 9827 do tego jeszcze seryjne głośniki. Wzmaka posiadam blaupunkta gt 4, który podobno ma 2x180 w mostku. Słucham głównie techno i muzyki klubowej. Często też słucham radia. Lubie niski i szybki bas. Wiem że w tych pieniądzach...

    CarAudio Ogólne crazy_88   03 Lut 2007 09:28 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1137
  • co zrobi dobre ciśnienie w aucie???

    nie jednak max pro odpada bo ma cewki 2x4ohm....a czy 2x lanzar max 12 pod peiyingiem 2H30R nie wycisnęły by około 130db??bo tak patrze na wzmacniacze to ten peiying ma dobre opinie i niby porównywalna moc co hbp1502...

    CarAudio Ogólne niko123   19 Wrz 2008 14:45 Odpowiedzi: 57    Wyświetleń: 6757
  • PowerBass S-12D,M-10,... Lanzar Max12/MaxPro124-który...?

    Witka, zastanawiam sie który glosnik bedzie najlepszy i najskuteczniejszy (czyt.najglosniejszy :) do wzmaka,ktorego jeszcze nie mam a planuje rowniez zakup a zastanawiam sie nad Py-2H30R, Py1K76D lub CP1502 natomiast glosniki ktore mnie interesują do tego, ksztaltują sie na poziomie cenowym 250-350zł....

    CarAudio Ogólne mrluke   15 Wrz 2008 18:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1228
  • Potrzebny wzmacniacz do jbl gto 1202D

    cp nie ma 225 mrs, jak go miałem to pod lanzar max 12 grał dosłownie identycznie jak carpower 1502 na 1 kanal- 175 mrs, Ten wzmak nie jest zły ale i nic szczególnego max 190rms za 260 zł. W tej samej cenie, na tym samym poziomie ale mocniejszego mocowo np. Boss Audio IQ580.2 Hmm właśnie tak myślałem...

    CarAudio Co kupić? Piesiolesio22   16 Lis 2008 11:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1077
  • blaupunkt gta 250 vs monacor hpb-1502 PROBLEM :(

    Witam Kupilem kilka dni temu na allegro wzmacniacz monacor hpb-1502 pod glosniczek lanzar max 12. Podłączyłęm i jestem w szoku ze tak slabo gra :( Pomyslalem ze mozze cos zle podlaczylem wiec szybko skoczylem po stary wzmacniacz blaupunkta gta 250 (1 x 150 rms) (monacor 1 x 500rms) i gra naprawde lepiej...

    CarAudio Ogólne martinez911   27 Mar 2006 22:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2289
  • Mac audio. Jakość głośników. Czy warto kupić?

    czesc! na głośnik mam ok 400zł a brat słucha wszystkiego oprócz dico-polo i klasyki, ale lubi mocny, miękki bas i dalej się zastanawiam czy może jednak tego Mac Audio no nie wiem zobacze jeszcze pozdro to znacznie ulatwia zasugerowanie Ci modelu do wyboru. Polecam w tym przedziale cenowym suba...

    CarAudio Ogólne Milenium Bass   24 Sty 2006 01:06 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1212
  • Lanzar max 12" prosze o opinie

    widze po konstrukcji tego glosnika ze powinien grac "piekielnie nisko" czy tak jest naprawde jakiej klasy to glosnik lepszy od hertz czy jbl? zagra w zamknietej obudowie 30L??????

    CarAudio Ogólne rojass   31 Maj 2006 08:18 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 7389
  • Wzmacniacz CARPOWER HPB-1502 czy PYLE QA-4400II

    Otóż tak mam zamiar kupić GŁOŚNIK LANZAR MAX-12 obudowę zrobię sam. mam radio Pioneer DEH-2800MP i pod nie podłączone 4 głośniki standardowe:P hyundai Pony. nie wiem który wzmacniacz wybrać do napędzania tego lanzara czy CARPOWER HPB-1502 - 2 kanałowy albo PYLE QA-4400II - 4 kanałowy. carpowera mogę...

    CarAudio Ogólne Lord_Wejder   27 Mar 2007 13:12 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 8306
  • Lanzar maxp12 co o nim sadzicie??

    Czekamy na podpalaczz-a, niech wygrzewa lanzarka i wyrazi jakies opinie :) Lanzarek ma niby 0,8kw :D wystarczy ze max 12 mial 0,5 kw a okazalo sie ze ma 275 :D jakby nie patrzyl polowe:D Wiec "nowy" bedzie mial z 0,5kw ale to tylko moje przypuszczenia. Moj problem to zabudowany bagaznik w E-30 :/...

    CarAudio Ogólne kamilcomp   12 Kwi 2008 14:35 Odpowiedzi: 73    Wyświetleń: 6190
  • Lanzar MAXP154D

    tez bede bronil lanzary bo max 12 jest (w swojej klasie cenowej) glosnikiem nie do pobicia.. Lehoo_ny: zalezy jakie masz auto.. w jakims hatchbacku to jedna dobrze zasilona 15" zatka uszy..w sedanie bedzie ciezej.. ale na 2x max15" to taki wzmak to chyba nie wycissnie z nich wszystkiego.. poszukaj...

    CarAudio Ogólne Woolly24   30 Gru 2008 21:29 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 3940
  • Subwoofer pod GZTA 4000TX

    Witam!:D Jak powyżej. Może miał ktoś doświadczenia z tym wzmacniaczem. Chciałem zrobić do niego skrzynkę i wacham się z głośnikiem Infinity ref 1250 czy Sony XS-L124P5B. Proszę o opinie (nie znalazłem nic na "elce"). Podtemat: Wzmacniacz powyższy pali głośniki na jednym kanale. Poszły juz 2...

    CarAudio Ogólne Leander   27 Lut 2008 18:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1027
  • Cerwin Vega V MAX 12.2 + lanzar 241

    witam, zamierzam kupic zestaw: sub Cerwin Vega V MAX 12.2 + wzmak lanzar 241 Slucham glownie muzy klubowej, zestaw bedzie gral w astrzeII wyniesie mnie on 1400zl, co sadzice o ty polaczeniu? czekam na opinie ewentualnie nowe propozycje, pozdrawiam p.s glosnik bedzie w skrzyni typu bassreflex

    CarAudio Ogólne Grzegorz Siemienowicz   07 Kwi 2009 23:15 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2565
  • Wzmacniacz używany pod skrzynie do 300 - 500 zł co kupic?

    Witam, moze zaczne od tego co mam w aucie zamontowane Mam wzmacniacz Signata 4 x 100 ROC 1 ( on podobno tak naprawde ma 4 x 50) mam zamiar go zmostkowac i puscic na przednie glosniki (kicx 70 Wat RMS) Radyjko Clarion DXZ658RMP Jak widac wszystko z uzywek, chce kupic jakas skrzynie i wzmaka...

    CarAudio Ogólne MotoRider350   04 Sty 2010 16:44 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1374
  • Helix Db12S VS Ground Zero GZTB 120MK2

    Moc ta sama , skuteczność ta sama, różne skrzynki. Musze wybrać subwoofer do 300 zł, w kwocie również ma się znaleść przesyłka. Chciałem kupić Lanzar Max 12 ale niestety cena przekracza moje możliwosci:) Proszę o opinie osób które z tymi subwooferami miały styczność, ewentualnie jakieś inne propozycje?

    CarAudio Ogólne kiceq   29 Wrz 2010 20:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1428
  • Jaki wzmacnacz pod Hertz HX 300

    Witam prosze o rade jaki wzmacnacz mam kupić pod głośnik Hertz HX 300 . Ostatni miałem zestaw Lanzar max 12 i carpower hbp 1502 lecz spaliłem LAnzara i myśle że podpięcie hertza pod carpowera nie ma sensu gdyż jest on dla niego za słaby więc musze kupić inny wzmacniacz tylko nie wiem kompletnie jaki...

    CarAudio Co kupić? basior6000   04 Wrz 2012 18:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 816
  • blaupunkt gt 400+jbl 200rms czy blaupunkt gt4 +lanzar 500w

    interesowalo by mnie co lepiej kupic mam do wyboru 2 zestawy bede wdzieczny za kazda opinie. 1. Blaupunkt gt 400 600w max, mostek 2x140w rms + jbl 200w rms 800w max , 30cm CZY 2.Blaupunkt gt4 750 w max , mostek 2x 170 w rms + dwucewkowy lanzar 12 max d ,1000w...

    CarAudio Ogólne morcine   08 Mar 2007 11:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1275
  • FUSION PP-AM16004 opinie.

    Kurcze :( Skoro tam to taki "słaby" sprzęt to chyba się na niego nie pokuszę :( A jedno pytanie: bo czytałem temat gdzie ktoś chciał Lanzary max12 napędzać Magnatem RX44 c z tego wynikło?? Bo założenie mam takie, że wzmacniacz ma zasilać 2x Lanzar max 12.

    CarAudio Ogólne matiaudio   27 Maj 2010 15:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1373
  • stx 30-300-4AP Vs Lanzar 12 MAX - jaki wybrać???

    Jak w temacie.Wasze opinie o tych głośniczkach, jak grają , gdzie , pod jakim sprzetem i pod jaką muzyką.Jaki polecacie stx? czy lepiej dołożyć do Lanzara??

    CarAudio Ogólne irek2   16 Sie 2006 16:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1281
  • Boschmann Z3-12DVC czy Pioneer TS-W306C

    no prosze wkoncu ktos konkretny sie znalazł :) kto potwierdził iż ten 306C w ladnej obudowie ladnie gra cóż moge sie przyznać przyjrzałem sie temu głośnikowi wczoraj w akcji na muzyce techno i nie powiem bo rzeczywiscie ciut nienadąrzał ale słuchając wlasciwie sie tego nie słyszy tak ze jest good myśle...

    CarAudio Ogólne Mr-G   15 Mar 2007 14:07 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 5117
  • Pyle Pentagon 12 ` opinie

    Nie trzeba słyszeć, żeby mieć opinię o głośniku cechującym się min. takimi danymi: 2-calowa wysokotemperaturowa cewka kaptonowa Moc 600 Wat RSM 1200 Wat max i to wszystko już za 299 zł kup sprawdzonego PB, Lanzar, hertz

    CarAudio Ogólne koza149   17 Sty 2009 11:44 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1381
  • pomoc w doborze wzmacniacza 4 kanałowego

    Witam wszystkich. Jako ze wygłuszyłem juz drzwi, i caly tyl poczawszy od slupka srodkowego, przyszla pora na zakup wzmacniacza i subwoofera. w drzwiach mam magnat 216 classic 75wat rms, wiem ze moze nie sa to glosniki najwyzszej klasy ale jak na pierwsza zabudowe musza starczyc. subwoofer to lanzar...

    CarAudio Ogólne Popak   09 Paź 2009 16:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1135
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty