forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



paska alternatora

Znaleziono 1984 wyników na elektroda.pl: paska alternatora
Podstawowa forma zapytania: pasek alternator
Forum elektroda.pl Strona Główna

Dziwne zachowanie sterownika lpg

Witam mam następujący problem sterownik Lpg benzyna gaz szaleje przerzuca raz gaz raz benzyna i na przemian wygląda to tak jak by nie dochodziło napięcie do sterownika wiedz szukałem i znalazłem ułamany kabelek zasilający sterownik połączyłem i grało przez tydzień teraz jest to samo wiec zasilanie przyłączyłem...
Samochody Instalacje Gazowe :: 12 Kwi 2010 17:02 :: rochu84 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 645

Napięcie akumulatora, a brak zasilania, Skoda Felicia MPI

Jeżeli powyżej 3200 obrotów świeci brak ładowania to sprawdź również naciąg paska klinowego na alternatorze. Pozdro TAK to jest prawidłowa odpowiedź na mój ostatni problem. Naciągnąłem po prostu pasek klinowy i problem ustąpił. Dzięki Radek18. Co do problemu przy odpalaniu - brak napięcia czasami....
Samochody Początkujący :: 12 Kwi 2010 14:26 :: Krzesi80 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 3825

Voyager 2002, 2.5 CRD --- Silnik gaśnie---

Witam, --------------------------------Silnik gaśnie---------------------------------- Voyager 2002, 2.5 CRD przebieg 250 tys. Zaczęło się wszystko od tego że samochód czasem gasł na luzie lub tez kiedy było wciśnięte sprzęgło.Gdy zgasł odpalał od razu.Zdarzało się tez jak był zimny ( po odstaniu...
Samochody Początkujący :: 01 Lis 2010 19:11 :: xawier2007 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3384

metaliczny dzwięk z silnika ford mondeo

Witam,takie mataliczne swierszczenie jak napisałes w Fordach wydają łozyska w napinaczach pasków ew. łożysko alternatora.
Samochody Początkujący :: 09 Maj 2010 21:27 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1736

problem z ladowaniem opel astra f

a jeżeli dam dodatkowa masę z alternatora do silnika to zapala sie kontrolka ładowania oraz czerwony wykrzyknik w dwóch nawiasach i nie gasną po odpaleniu,. Tu wszystko napisane ma uszkodzony alternator albo lużny pasek.P
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Maj 2010 19:35 :: djdaro123 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2004

Ciągnik Sam 126p - moja pierwsza konstrukcja

układ hydrauliczny jeszcze nie skończony , ale już go opisuję : pompa hydrauliczna , jest to pompa od wspomagania , jakiegoś forda (łee) ale działa :) oryginalnie było koło na pasek z rowkami, a teraz jest koło od prądnicy malucha tam gdzie w silniku jest filtr powietrza , teraz go nie ma, nie ma...
DIY Poczekalnia :: 27 Lip 2013 00:38 :: karolland :: Odpowiedzi: 287 :: Wyświetleń: 212630

Astra G X16SZR - spadek mocy po rozgrzaniu.

Witam. U mnie przy ok. 95 km/h są 3 000 tyś. Obr. Mam podobny problem. Gdy temp. na zew. jest max 10*C to silnik dobrze pracuje, po rozgrzaniu silnika do temp. pracy (wskazówka w połowie) już wtedy zaczyna szarpać gdy hamuje silnikiem lub po redukcji na niskich biegach dostaje takiego muła że czasem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Lis 2010 00:34 :: damdam :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 6196

Opel astra 1992r brak ladowania

A ta druga mase jak podlonczyc no altrrnator na gumowych tulejkach mam mocowany od dolu od gory naciag paska i tam idzie masa tak a te pozostale czyli plus masa i to cos czrnego co jest przykrecone do alternatora
Samochody Początkujący :: 19 Maj 2010 22:53 :: Danny21 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1646

Focus MK1 1.8 TDDi- dziwne odgłosy z silnika

wszystko stało sie po wymianie rozrządu pompy wody i oleju(5W30) (175tys km przebiegu) Dopuki silnik sie nie nagrzeje jest ok. Po uzyskaniu normalnej temperatury pracy silnika i przekroczeniu ok.2tyś obr/min wydobywa sie dziwny" jazgot" (jakby huczała jakaś rolka)??? -sprzęgło ok -zdejmowany był...
Samochody Mechanika :: 30 Lip 2012 22:05 :: km6334434 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5482

Fiesta 1.1 i 90r. słaba i dławi się

gafa:P zmieniony po prostu pasek klinowy od alternatora i pompy cieczy chłodzącej.... z tym mapem jeszcze nie wiem... do pomiaru wystarczy mi miernik z funkcją pomiaru wypełnienia? nie mierzyłem jeszcze ale teraz obroty spadły do 5set...może 6set.. i gaśnie... jak odłącze map i zatkam przewód ma...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Sie 2010 15:11 :: Virus19 :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 3890

Chrysler Voyager 2.5 TD 1996r

Witam Nie pisz tyle postów bo nie wiem na który odpowiadać. Ten silnik jest na łańcuchu, a ten obrazek jest tylko do pasków napędzających alternator i takie tam bzdety.
Samochody Początkujący :: 25 Cze 2010 20:56 :: Gość :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1400

VW golf mk2 1,8 (PF)digi 2 . jak sprawdzić sterownik

Robokop cała instalacja elekrtyczna jest orginalna od PF ( tylko silnik jest z seata ) Alternator i rozrusznik tez jest od PF. Dodano po 2 A powiedz, pod sygnałowy z hallotronu (kabelek zielony z białym paskiem) nie masz czegoś podłączonego? Np centralkę LPG Masz racje jest podłączony...
Samochody Początkujący :: 28 Cze 2010 15:37 :: bobGTI :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 2631

VW golf 3, 1.4benzyna wolne obroty wariują

spalanie w granicach normy czyli 7-8l/100km bo w zimie to nawet z 9 połknie... wczoraj wyczyscilem ten palec pod kopulka i wymieniłem kable wysokiego napiecia, i jak na razie jest ok tylko nie wiem czy problem juz zniknie na zawsze czy sie powtorzy... ale dodam ze jak z podniesiona maska na zapalonym...
Samochody Początkujący :: 09 Lip 2010 16:08 :: jasiek775 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 4778

Astra F C14SE+LPG problem z odpalaniem

czujnik z jednym pinem jest do wskaznika na desce ,prosty sposob zeby to sprawdzic przylozyc wsowke do masy wskaznik ruszy w gore,drugi czujnik dla komputera znajduje sie nad alternatorem przy obudowie paska rozrzadu bedzie na kostke z 2 pinami chyba niebieska.sonde mozna sprawdzic woltomierzem czy dziala...
Samochody Instalacje Gazowe :: 13 Lip 2010 09:21 :: ursus_81 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1254

Ładowanie Fiat Seicento - po wymianach nie działa dalej

Czołem Jestem nowy na forum.Wiem że już było takich tematów kilka ale proszę o pomoc ;) W Fiacie Seicento(r.1999) od znajomej padło ładowanie..jak się to objawiało? Dzień wcześniej podczas jazdy jak mówiła lekko jarzyła sie kontrolka łądowania,następnego dnia już nie odpalił. Zrzuciliśmy stary...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lip 2010 20:55 :: Michu10 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1796

Skoda Felicja - małe napięcie na aku oraz gubi wolne obroty

Witam. Jestem posiadaczem Skody Felicji 2000r. silnik 1.6 LX wolkswagena, benzyna+gaz sekwencja. Zauważyłem ostatnio dwie usterki. Pierwsza to napięcie na akumulatorze (wymienionym ok. 1 miesiąc temu, zaznaczam że jeździłem też w dalsze trasy także powinien się doładowywać). Po uruchomieniu silnika i...
Samochody Mechanika :: 18 Kwi 2013 21:02 :: neptyk22 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2735

Ładowanie w Ford Focus 1.8 16V ZETEC-E

Rozczaruję Cię. Akumulator to Motorcraft Silver 52Ah więc nie wiem jak to możliwe, żeby Ford strzelił sobie w kolano. Zmierzyłem napięcie na alternatorze bezpośrednio i... po włączeniu klimy i nawiewu na max, oraz świateł i dodatkowo radia napięcie na wolnych obrotach spadło do 12,5V. Jest to napięcie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Lip 2010 21:08 :: romeczek7 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3710

Xantia 2.0 i 95 r - huczenie pod maską

najpierw sprawdź poziom oleju lhm na maxymalnie podniesionym zawieszeniu, czesto zdaza się ze huczy pompa lhm z powodu zbyt małej ilości oleju lhm i po dolaniu problem znika, jeżeli jednak to nie olej, proponuję zdjęcie paska wieloklinowego i sprawdzenie jak mają sie poszczególne łożyska (alternator,...
Samochody Początkujący :: 10 Lis 2010 21:31 :: krzyżak :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1264

Opel Astra F świeci się kontrolka ładowania.

temat wałkowany wiele razy, wystarczyło poszukac ale dla spokoju...cyt.. Sprawdź miernikiem napięcie na włączonym silniku. Powinno wynosić dla sprawnej instalacji 14,4V. (mogą być jakieś odchyły) Sprawdź czy masz napięty pasek klinowy, czy wieloklin-owy, Który napędza alternator. Kontrolka...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Paź 2011 21:01 :: Jacgal :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 6567

jak odkręcic tę śrube seat 1,4

czy da sie odkręcić fachowo tę śrube jest to koło napędu przez pasek do alternatora odkręciłem te cztery śruby ale nic nie dało skreciłem je z powrotem powiem jescze ze nie jestem mechanikiem , chce zobaczyc bo mi płyn chłodniczy cieknie.
Samochody Początkujący :: 13 Sie 2010 19:24 :: morcin2 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1239

problem renault scenic 1.9 dti dusi sie nie ma mocy

Od jakiegoś czasu mam problem z samochodem renault scenic 1.9 dti i nie mogę sobi z nim poradzić ani mechanicy a odwiedziłem juz kilku... problem polega na tym ze cieżko jest odpalić zimny samochód trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem oraz podczas jazdy oraz kiedy mam ok 3 -3,5 tys obrotów i wrzucam...
Samochody Mechanika :: 15 Sie 2010 16:52 :: colin555 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 5681

Samochodowe agregaty chlodnicze

Bład 25 to problem z alternatorem, moze nie byc ładowania, zasniedziałe styki lub brak szczotek albo paska napedowego. Zaden agregat z silnikiem diesla nie jest obciazony sprezarka w momencie rozruchu(tak na marginesie) dopiero sprzegło lapie po rozruchu. Nie prawda, silnik gdy tylko złapie, sprzęgło...
Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie :: 23 Sty 2015 14:36 :: Djpaczko :: Odpowiedzi: 601 :: Wyświetleń: 132000

Pompa wody od Fiata Uno, Cinquecento

Gdyby pompa potrzebowała 50 KM, to ileby zostało do napędu samochodu? Pompa z reguły jest napędzana paskiem, tym samym co alternator. Czasami może być na zębatkach od wału korbowego.
Samochody Eksploatacja :: 15 Sie 2010 19:32 :: cezars65 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1391

astra II 1.7 dti ISUZU - świeci kontrolka ładowania

Witam. Mam problem w mojej Astrze swieci sie podczas jazdy kontrolka od ladownia i nie mam wspomagania. co robić? czy padł alternator? Pasek nie jest luzny.
Samochody Początkujący :: 22 Sie 2010 07:54 :: viper555 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 4356

Migająca kontrolka ładowania akumulatora

Witam Zaznaczę najpierw, że przeglądałem inne podobne tematy ale nie znalazłem odpowiedzi pasującej do mojego przypadku. Otóż od jakiegoś czasu mruga mi kontrolka ładowania akumulatora. Pojawia się to głownie kiedy hamuję silnikiem, albo toczę się na biegu. Na luzie nic nie świeci się. To mruganie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Wrz 2010 21:08 :: therror :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3987

Wymiana oleju i filtra w Opel Astra II silnik 1,7 DTI Isuzu

Zabraliśmy się dzisiaj z kolegą za ogledziny jego astry i jest to samo co sugerujecie kol. waldek6530. U nas olej jest rozbryzgany przez rozrząd i pasek z alternatorem i resztą niemalże w połowie komory i na prawie całym silniku a od spodu to już wogóle lepiej nie mówić. Z uszczelniacza wału cieknie...
Samochody Mechanika :: 29 Wrz 2010 02:10 :: mikrocb :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 14745

Problem z odpalaniem-Punto II.

Alternator jest cały( sprawdzałem) a pasek naciągnięty. Co do ładowania, to wszystko jest ok. Dziękuję za zainteresowanie, pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Wrz 2010 18:35 :: radeckiradecki :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1645

AUDI A4 3.0 TDI QUATTRO 2005r. - problem z mocą / notlauf

Kolego proponuje wstawic to autko, do servisu Audi. Jezeli faktycznie byles u mechanika i on nie wykonal naprawy nalezycie, servis wystawi ci dokumentacje naprawy na podstawie ktorej mozesz dochodzic sadownie zwrotu poniesionych kosztow, zarowno za jego naprawe jak i naprawe po nim. Jezeli masz problem...
Samochody Mechanika :: 16 Wrz 2010 10:07 :: lukjar6 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 14068

Piszcący Golf III 1.9 TDI

Witam, troche stary temat ale może komuś pomogę. To co piszczy rano po paru sekundach to nie pasek. Ja powymieniałem tulejki, rolki paski łozyska,założyłem też sprzęgiełko alternatora i nadal bylo to samo i nikt mi nie umiał pomóc. W tdiku po odpaleniu za chwilę załącza się podgrzewanie swiec żarowych...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lut 2011 21:50 :: Selladian :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 17037

Jakie części potrzeba do założenia wspomagania Palio 2001

no dobra, ale czy wraz z dolozeniem pompy nie potrzeba np innego alternatora i jego mocowania? bądź innego napinacza paska? Po prostu dokladam pompe, zbiorniczek, maglownice i przewody i jest ok?
Samochody Mechanika :: 25 Wrz 2010 12:54 :: tzok :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1699

WYMIANA REGULATORA NAPIĘCIA W GOLFIE 1.9 TDI ALH

Ok zrozumiałem spróbuję bez wyciągania alternatora, chociaż jest tam kiepski dostęp to tych śrubek od obudowy plastikowej. Jak będzie cieżko to najwyżej wyciągnę altka i zrobię mu gruntowny remont. A skąd wiem że to regulator ... na 100% nigdy nie wiesz , ale pasek sprawdziłem ,więc kolejny krok to...
Samochody Początkujący :: 24 Wrz 2010 08:28 :: carrot :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4231

1.9 AUY 85KW Alhambra po wymianie przepływomierza

To co tak lata to jest napinacz paska. Ale to nie w nim tkwi problem, że tak podskakuje. Padło Ci koło pasowe na alternatorze. Ono ma sprzęgiełko jednokierunkowe w srodku i jak sie rozleci to silnik chce z auta wyciągnąć. Miałem to samo w Golfie MK4. Typowa przypadłość aut z grupy VW. Koło kosztowało...
Samochody Mechanika :: 26 Wrz 2010 00:11 :: da_las :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3750

Golf II diesel 1,6 1985: Brak ładowania

Witam Jak masz mierniczek to w rączkę i patrzymy napięcie na zaciskach aku przy włączonym silniku i swiatłach. Trochę gazu i powinno być około 14,6V(w zależności od regulatyora napięcia). Jak mniej to brak ładowania. Sprawdz na początek naciąg paska od alternatora:) Póżniej podłączenie przewodów(akumulator,...
Samochody Początkujący :: 09 Paź 2010 09:55 :: crush1989 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1574

Fiat Punto II czy Peugeot 206 ew Renault Clio, co kupić?

Fabia hmmm, trochę większy samochód od tych w temacie, silnik za to trochę słaby 1,4 60KM, jeszcze na Punto 60KM by mi wystarczyło z przyspieszeniem 14,2sek. Zaś Fabia ma 16,2sek Peugeot też nie najlepiej bo 15,2sek, Corsa ma nieco lepiej 13,3sek z silnikiem 75KM. W Puncie dość dużo tych usterek w...
Samochody Eksploatacja :: 17 Paź 2013 20:18 :: dharma123 :: Odpowiedzi: 61 :: Wyświetleń: 16860

Wspomaganie elektryczne zasada działania

To jest w tym wszystkim dziwne że w prosty sposób nic nie chce działać . :) Chce tylko trzeba dobry model wybrać z czysto elektrycznych :clio, twingo preferuje, z hydraulicznych opel Astra II. Czysto, łatwo, tanio. Bez zbędnych kół i pasków na silniku za to z mocnym alternatorem.
Samochody Początkujący :: 25 Mar 2014 22:44 :: smoczek9 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 9025

Problem z clio I z ładowaniem

A co jak ma płaski pasek to tez będzie ślizgał? Ze co, że nie? A jaki był w Clio I faza trzecia? Jak zalało alternator to chyba wiadome co się stało.
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Paź 2010 22:40 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 924

Peugeot 406 kontrolka ładowania

Czyli same uniwersalne porady ( czytaj-bezsensowne), bo: -pasek tam jest micro-V i jest samonapinacz. Nie będzie ślizgał. -regulator? szczotki? A może się wpierw zapytać jaki ma alternator, bo może być Bosch, Valeo lub Mitsubischi. Równie dobrze mogłeś napisać, że mu puszcza w obie strony frajlaufszajba,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lis 2010 15:05 :: n-o :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2698

ford escort szyba przednia

Jest dwa przekaźniki koło aku: zielony do wiatraka chłodnicy a szary do grzania szyby przedniej. Jeśli grzeje Ci tylko pasek to jest uszkodzona szyba. Ten szary przekaźnik ma w środku układ wyłącxznika czasowego. piny: 1 + z alternatora aby nie grzało bez odpalenia silnika. 2 - masa. 3 + plus z szyny...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Lis 2010 20:51 :: elektronikk :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2747

Astra 1,7TD ISUZU problem z modułem świec żarowych

Odepnij złacze od alternatora,tę okrągłą kostkę na cztery piny(chyba taka tam jest jeśli dobrze pamiętam) i sprawdz wówczas zachowanie przekażnika.Masy przekaznika sprawdziłeś? Dzisiaj trochę pogrzebałem w swoje "asi"-odpiąłem przewód od alternatora(niebieski z białym paskiem) załączyłem zapłon...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Kwi 2011 21:43 :: RIDEL :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 9644

"Pierdzenie" CB radia przy włączonym silniku gdy k

Kolego miałem podobny problem , rozwiązałem go przez przypadek, okazało się, że są uszkodzone diody na alternatorze. może podobnie jest u Ciebie. Może być, wystarczy na chwilę zdjąć pasek klinowy. Ale gdyby były uszkodzone diody, to byłby brak ładowania.
CB Radio :: 08 Gru 2010 11:11 :: Dynamit75 :: Odpowiedzi: 78 :: Wyświetleń: 13144

świeci ładowanie w peugeot 406

Na moje oko alternator klęka. Jeśli pasek nie pomorze to trzeba rozebrać alternator, jeśli go nie sprawdzisz a się spali koszty wzrosną. Pozdrawiam
Samochody Mechanika :: 02 Lis 2010 18:23 :: radekmac :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1662

Migające światła w puntoI 1.2 75 ELX

na pewno alternator sprawdź ładowanie pewnie pierścienie się kończą albo szczotki ,pasek luźny , złe polutowane uzwojenie
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Lis 2010 17:29 :: klusia2007 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 717

daewoo matiz 99r nie odpalał / odpala i gasnie

Witam, Mam problem z moim matizem, nie chciał odpalić (wcześniej brak jakichkolwiek dolegliwości). Z obserwacji wyglądało to tak jakby 'zaskakiwał' i gasł po paru obrotach. Wymieniłem świece, przewody wn, palec i kopułkę rozdzielacza. Sytuacja bez zmian - nie odpala, zakręci (wydaje się...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Sty 2011 09:53 :: kozidar :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 9566

Fiat CC 900 problemy z zapalaniem

wytarte kolo pasowe alternatora powoduje piszczenie , nalezy zrobic oslone zabezpieczajaca przed dostawaniem sie zanieczyszczen/wody na pasek/ ja zrobilem 18000 km bez wymiany paska i nie bylo nigdy zadnego piszczenia/oczywiscie mialem wszystko dokladnie osloniete
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Lis 2010 16:23 :: kalthas :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1095

Wymieniłem na markowe i nie działa?

Przepływki niby orginały ale nie do końca, wiekszość alternatorów regenerowanych sprzedawanych jako nowe- często zdarzają się krzywe osie na pierscieniach zwłaszcza fiat, łożyska seri 6xxx -dziadostwo na potęge, części karoseri przewymiarowane o kilka cm. , Reflektory matujące się po 3 miesiącach. Że...
Samochody Mechanika :: 19 Gru 2010 12:07 :: ociz :: Odpowiedzi: 66 :: Wyświetleń: 5702

Citroen ZX 1.4 - kontrolka ładowania

a mianowice po odpaleniu autka lekko zapala sie kontrolka ladowania, jak dodam gazu to zaczyna mocniej palic, czy to wina alternatora? pasek juz naciagniety i dalej to samo, zawiecily sie szczotki czy to co innego?
Samochody Początkujący :: 09 Lis 2010 23:12 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1075

Mikroprocesorowy licznik obrotów i motogodzin w ciągniku.

Jeszcze jakby mogl przypominac o koniecznosci wymiany oleju itd ;) Projekt dobry. To chyba najbardziej elektroniczna czesc w calym ciagniku :P Choć ja bym sie uczepił przedniej części wału. No chyba ze uzywasz tego ustrojstwa do recznego rozruchu. Pasek lubi ślizgać. Rozumiem że alternator dodałeś...
DIY Konstrukcje :: 20 Lis 2010 11:07 :: gomo :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 14284

sunny, nissan N13 brak ładowania , świeci i... nie świeci

1. Sprawdź czystość połączeń przy alternatorze, akumulatorze itp, masę silnika z akumulatorem, czy śruby plusowe w alternatorze są dobrze dokręcone, czy pasek nie ślizga z powodu zużycia wreszcie połączenie D+ z kontrolką bo kontrolka świeci jeżeli różnica napięć przekracza 0,7 V między głównym zasilaniem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Gru 2010 19:44 :: adamfastdriver :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1288

Golf V TDI nie równa praca silnika po wył.klimatyzacji

Gdybym miał vaga to nawet bym nie pytał... Jestem w innej sytuacji niz będąc w Polsce.Mechanicy Angielscy troche kasują za zwykłe podpięcie nie mówiąc o częsciach i innych szczegółach,choćby nawet taki że próbują wymienić jak najwięcej byle kase szarpnąć.Naszczęscie dodzwoniłem się do mojego starego...
Samochody Mechanika :: 24 Lis 2010 22:16 :: mistrz2000 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1478

Astra G, zwiększone obroty silnika

Czy wtórne to trudno powiedzieć. Zawór odpowietrzania ma zaraz koło filtra powietrza i może na szybkiego sprawdzić, czy wtyczka nie spadła. Na rurze ssącej ma czujnik temperatury powietrza. Usterka powstaje najczęściej jak ktoś musi zdemontowac rurę ssącą z puszką filtra powietrza (np żeby się dostać...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Lis 2010 10:02 :: chonsu :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1276

Golf 3 1.9D elektryczna pompa wspomagania nie działa

Witam, po przeczyszczeniu silnika, wyrównaniu szczotek... popmpa chodzi do dnia dzisiejszego, silnika niedobierałem choć miałem taki zamiar. Myślę nad innym rozwiązaniem a mianowicie, chce dokupić pompę manualną tzn zwykłą na psek klinowy... ceny zaczynają się od 30zł.... Chcę dorobić mocowanie pompy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Lut 2011 21:21 :: sarna :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 14569

Opel Astra II disel zapala się kontrolka akumulatora w zimie

A nie piszczy Ci przypadkiem pasek napędzający alternator?Może jest trochę za luźny i kiedy jest namarznięty to się ślizga po kole pasowym.
Samochody Początkujący :: 02 Gru 2010 09:04 :: jaga134 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1256

Uno 1.4 + LPG silnik -' dusi się '

Witam W wrześniu tego roku kupiłem Uniaka z LPG. Od razu po kupnie wymieniłem olej, filtry oleju, paliwa, powietrza i uszczelkę pod miską olejową. Potem jeszcze zaszła konieczność wymiany baku, alternatora wraz z rolką i paskiem, także już trochę do tego auta włożyłem. Ale do rzeczy. Od samego początku...
Samochody Początkujący :: 19 Gru 2010 17:27 :: borys120 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 895

carrier supra 822 błąd ALT AUX

Witam Koledzy potrzebuję pomocy na temat agregatu carrier supra 822, odpala, chodzi ok 20 sekund i gaśnie, pojawia się komunikat ALT AUX. Paski sprawdzone, alternator ładuje 13,7 V , i D+ się pojawia. Co to może być. Jeśli można to proszę o schemat na prv. papikok(at)wp.pl
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 02 Gru 2010 21:40 :: maciobmw :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1117

Przydomowa elektrociepłownia - pomysły

Skomplikowany drogi i prawdopodobnie niewystarczająco wydajny będzie taki system. Na waszym miejscu zastosowałbym reaktory biomasy zwane popularnie zgazowywarkami. Taki system składałby się z : - Silnika albo kilku silników benzynowych (lub wysokoprężnych lecz odpowiednio zmodyfikowanych tzn....
Ogólny Techniczny :: 06 Gru 2010 13:07 :: robin_pl :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4928

Vw Golf 2 1.3nz skaczą obroty

alternator - najpierw sprawdź czy pasek jest naciągnięty licznik od golfa będzie pasował jeśli w twoim jest z jedną wtyczką (starsze były z dwoma - też pasuje ale trzeba przerabiać kabelki) obrotek z drugiej aukcji - nie wiem co to jest, sprzedający nie pisze nic o jego zastosowaniu
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Sty 2011 14:22 :: patrolll :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 6061

elektrownia wiatrowa na 6v czy dynamo naładuje akumulator?

W jaki sposób masz połączony alternator z tym kołem rowerowym? Na pasku? Ile masz obrotów na alternatorze?
Energia Odnawialna :: 09 Gru 2010 10:26 :: JESIOTR1 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 11246

Fiat siena 1.6 16v 1998r. problem z odpalaniem

witam mam bardzo nietypowy problem z samochodem. kilka razy samochód odpala normalnie dosłownie na dotyk lecz w końcu ma tak ze mogę kręcić do zdechu a wogole nie załapie tak jak by nie dostawał paliwa albo wogóle nie było zaplonu:/ kiedy nie odpala czasem poczekam godzinę i znów odpala na dotyk, a...
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Gru 2010 10:13 :: rufon :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2979

Opel Astra II 1.7 dti, czy warto kupić tego diesla?

1,7 DTI ma rozrząd na pasku (ma wysoki interwał), pasek napędza jeden wałek a drugi napędzany jest za pomocą "tryba" bo to silnik 16 zaworowy, a pompa wody napędzana nie jest od rozrządu tylko od napędu alternatora. No i bardzo ważne silnik ma wtrysk bezpośredni !!!
Samochody Mechanika :: 29 Kwi 2014 13:37 :: SQ5LNV :: Odpowiedzi: 62 :: Wyświetleń: 80312

Laguna 2.0 przy zimnym silniku przygasają światła

Wiesz, nie słyszałem jeszcze o hydraulicznych światłach. Jedź do elektryka na sprawdzenie alternatora. A na dzień dobry sprawdź chociaż naciąg paska i rolki.
Samochody Początkujący :: 16 Gru 2010 20:00 :: mara530 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 985



Strona 28 z 34 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 32, 33, 34  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: obroty stihl radeon piszczy mondeo temperatura audi radio wózek widłowy wspomagać rozkodować radio renault halogen soczewkowy hyundai klimatyzator wymiana pompy omega modem vdsl
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group